06 Ιουνίου 2011
Αντιπροσωπεία φορέων της ΑΜ-Θ στον Χρ. Παπουτσή για τα κέντρα παράνομων μεταναστών
Γ. Μιχελάκης για κυβερνητικό σποτ, "Αγανακτισμένους", μνημόνιο-ξένους "επιτρόπους", Μεσοπρόθεσμο και ευρωπαϊκή περιοδεία Σαμαρά
"Λένε ότι στους 20 μήνες που πέρασαν έγιναν όσα δεν έγιναν χρόνια ολόκληρα, ενώ η αλήθεια είναι ότι στους 20 μήνες που πέρασαν χάθηκαν όσα κερδήθηκαν χρόνια ολόκληρα,. Λένε ότι χτίζουν την Ελλάδα που θέλουμε, ενώ η αλήθεια είναι ότι αυτή δεν είναι η Ελλάδα που θέλουμε", δήλωσε ο κ. Μιχελάκης, επισημαίνοντας πως τίποτα δεν κινείται προς τα εμπρός καθώς η χώρα βουλιάζει στην ύφεση.
Οι διαμαρτυρίες στις πλατείες δεν γίνονται από κομματικούς στρατούς, δεν γίνονται με κομματικές σημαίες, αλλά κάτω από σύμβολα που ενώνουν, τόνισε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, σχολιάζοντας το κίνημα των "Αγανακτισμένων".
Ο κ. Μιχελάκης επεσήμανε πως "θα ήταν ανοησία και αυθάδεια να πει κάποιος ότι θεωρεί εν δυνάμει ψηφοφόρους του τους πολίτες που διαδηλώνουν στις πλατείες" και χαρακτήρισε τις διαδηλώσεις ακομμάτιστες και ακηδεμόνευτες. "Όποιος προσπαθήσει να τις καπελώσει, απλά θα αποδείξει ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου, ότι δεν καταλαβαίνει τί συμβαίνει", τόνισε προσθέτοντας πως οι πολίτες ξέρουν "ποιοι είναι εκείνοι που ψήφισαν "ναι" και ποιοι ψήφισαν "όχι" στο μνημόνιο".
Ο εκπρόσωπος της ΝΔ χαρακτήρισε "εκβιαστικό" και "ψεύτικο" το δίλλημα "ναι στο Μεσοπρόθεσμο ή χρεοκοπία", γιατί, όπως τόνισε,"δεν λέει καν την αλήθεια". Η χώρα, ανέφερε ο κ. Μιχελάκης, κινδυνεύει με χρεοκοπία αν συνεχιστεί ο ίδιος λάθος δρόμος, η ίδια λάθος συνταγή. "Επικαλούνται το ίδιο εκβιαστικό μήνυμα, την απειλή χρεοκοπίας και τον ισχυρισμό ότι τα κάνουν για να αποφύγουμε τη χρεοκοπία", διατυπώνοντας το ερώτημα πως "μπορεί το ΠΑΣΟΚ να μην ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο και να φταίει η ΝΔ για αυτό;"
"Δεν θα φταίνε αυτοί που οδήγησαν τα πράγματα σε ένα τέτοιο αδιέξοδο; Και πόσες φορές ακόμα θα τεθεί το ίδιο εκβιαστικό δίλλημα;", διερωτήθηκε ο εκπρόσωπος της ΝΔ.
"Στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όπως ο κ. Σκανδαλίδης και ο κ. Γερουλάνος, σχολιάζουν το θέμα των επιτρόπων στα υπουργεία", επεσήμανε ο κ. Μιχελάκης, ζητώντας από την κυβέρνηση αντί να βγάζει ανακοινώσεις να απευθυνθεί πρώτα στα στελέχη της.
Ο εκπρόσωπος της ΝΔ επανέλαβε την ανάγκη άμεσης επαναδιαπραγμάτευσης του μνημονίου, επιμένοντας πως "η κυβέρνηση δεν ζητά συναίνεση, αλλά συνενοχή".
"Η συνταγή του Μνημονίου έχει αποτύχει και πλέον χορηγείται περισσότερη δοσολογία από το ίδιο λάθος φάρμακο. Περιμένουμε την εξειδίκευση των μέτρων και θα τοποθετηθούμε", δήλωσε ο κ. Μιχελάκης, επαναλαμβάνοντας πως όσον αφορά το θέμα της κομματικής πειθαρχίας κατά την ψηφοφορία στη Βουλή η ΝΔ θα τοποθετηθεί όταν πρέπει. .
Ευρωπαϊκή περιοδεία, στο μεταξύ, ξεκινά ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς και σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος τύπου του κόμματος την Τρίτη, στις 17.15, θα συναντηθεί στο Παρίσι με τον Γάλλο Πρωθυπουργό Φρανσουά Φιγιόν, ενώ την Τετάρτη, στις 11.30, θα συναντηθεί με τον Πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Μαρτένς στις Βρυξέλλες. Θα ακολουθήσει γεύμα που θα παραθέσει στον πρόεδρο της ΝΔ ο κ. Μαρτένς, στο οποίο θα παρακαθίσει και ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Χέρμαν Βαν Ρομπάι. Στις 15.30 στα γραφεία της ΕΕ ο κ. Σαμαράς θα συναντηθεί με τον Πρόεδρο της ΕΕ Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο.
Καθοδήγηση Καρατζαφέρη στους "αγανακτισμένους"
Θεσσαλονίκη: Συμπαράσταση της ΝΔ στον Π. Ψωμιάδη
Υπεγράφη η απόφαση του Γ.Γ. της Αποκεντρωμένης Διοίκησης με την οποία τίθεται σε αργία ο Π. Ψωμιάδης
Σύμφωνα με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, η απόφαση εστάλη ήδη στην Περιφέρεια και αναμένονται οι πρώτες αντιδράσεις από την πλευρά του κ. Ψωμιάδη.
Το 64% των Βούλγαρων εκτιμά ότι πρέπει να κατασκευαστεί ο πυρηνικός σταθμός στο Μπέλενε
Την ιδέα διεξαγωγής δημοψηφίσματος για την κατασκευή του πυρηνικού σταθμού στηρίζει το 72% των ερωτηθέντων.
Τα ευρήματα της έρευνας δείχνουν ότι σε περίπτωση διεξαγωγής δημοψηφίσματος, το 50% του δεξιού εκλογικού σώματος θα ψήφιζε «ναι» στην κατασκευή της πυρηνικής μονάδας.
Το 69% των υποστηρικτών του κυβερνώντος κεντροδεξιού κόμματος GERB «Πολίτες για την Ευρωπαϊκή Ανάπτυξη της Βουλγαρίας» στηρίζουν το σχέδιο κατασκευής του πυρηνικού σταθμού. Το σχέδιο εγκρίνει και το 56% των υποστηρικτών του ακροδεξιού εθνικιστικού κόμματος ATAKA και το 46% των υποστηρικτών του είναι αρνητικό.
Η έρευνα διεξήχθη το χρονικό διάστημα 3-8 Μαΐου του 2011, σε δείγμα 1.010 ατόμων που ζουν στην πρωτεύουσα, στα περιφερειακά κέντρα, σε μικρές πόλεις και σε χωριά.
Γερμανία-E.coli: ο επικεφαλής της φάρμας στην Κάτω Σαξονία απορρίπτει τις κατηγορίες ότι προϊόντα επιχείρησης μπορεί να ευθύνονται για την μόλυνση
"Δεν μπορώ να καταλάβω με ποιον τρόπο μπορούν να συνδεθούν οι διαδικασίες που έχουμε εδώ και οι κατηγορίες...Τα φύτρα αναπτύσσονται μόνο από σπόρους και νερό, δεν χρησιμοποιείται καθόλου λίπασμα. Ούτε χρησιμοποιούνται ζωικά λιπάσματα σε άλλα τμήματα της φάρμας", δηλώνει.
Η φάρμα βρίσκεται στην Κάτω Σαξονία, στην περιοχή του Ιλζεν, 70 χιλιόμετρα νότια του Αμβούργου και παράγει φύτρα οσπρίων και λαχανικών που χρησιμοποιούνται στις σαλάτες.
Εν αναμονή των αποτελεσμάτων των εργαστηριακών εξετάσεων, οι γερμανικές αρχές έκλεισαν τη φάρμα και συμβούλευσαν τους Γερμανούς να μην καταναλώνουν φύτρα φασολιών.
Ούτε ο Κλάους Βέρμπεκ, που είναι και ο ίδιος χορτοφάγος, ούτε κανείς άλλος από το αγρόκτημα δέχθηκαν να μιλήσουν σήμερα στους δημοσιογράφους που έχουν συγκεντρωθεί έξω από την αγροτική μονάδα . Δύο ένστολοι φύλακες ασφαλείας έχουν λάβει θέσεις στην είσοδο της φάρμας, που βρίσκεται σε ένα ειδυλλιακό εξοχικό τοπίο.
Μία γειτόνισσα δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι γνωρίζει καλά τον Κλάους Βέρμπεκ και ότι ασχολείται με τη βιολογική γεωργία εδώ και πολλά χρόνια.
"Πρόκειται για σοβαρούς, σκληρά εργαζόμενους ανθρώπους που παράγουν εδώ και πολλά χρόνια βιολογικά προϊόντα...Εργάζονται εδώ και 30 χρόνια . Πρόκειται για προϊόντα υψηλής ποιότητας. Έχω φάει όλων των ειδών τα λαχανικά από εδώ -περιλαμβανομένων των φύτρων φασολιού- και είναι πολύ νόστιμα. Δεν μπορώ να φαντασθώ ότι η πηγή της μόλυνσης είναι εδώ. Αυτή η υπόθεση μας έχει πολύ στενοχωρήσει, γείτονες και φίλους".
Ο υπουργός Γεωργίας της Κάτω Σαξονίας Γκερτ Λίντεμαν δήλωσε χθες ότι έχουν προκύψει περαιτέρω στοιχεία που υποδεικνύουν την εν λόγω φάρμα ως πηγή ή μία από τις πηγές της μόλυνσης. Ο υπουργός δήλωσε επίσης ότι η φάρμα παρήγε φύτρα φασολιών, ραπανιών, ρόκας και τριφυλλιού. Τα προϊόντα αυτά είναι πολύ διαδεδομένα στη Γερμανία και χρησιμοποιούνται στις σαλάτες και στα σάντουιτς.
Οι αρχές συμβούλευαν εδώ και πολλές ημέρες τους καταναλωτές να αποφεύγουν τις τομάτες τα αγγούρια και τα μαρούλια και σε κάποιο στάδιο αναφέρθηκε ότι τα αγγούρια ισπανικής προέλευσης μπορεί να είναι η πηγή της μόλυνσης.
Μετά τη διακοπή της λειτουργίας της φάρμας στην Κάτω Σαξονία, γερμανοί αξιωματούχοι εκφράζουν φόβους μήπως το εν λόγω αγρόκτημα δεν είναι η μοναδική εστία της μόλυνσης, ενώ ο Γκερτ Λίντεμαν δήλωσε ότι είναι πιθανόν τα μολυσμένα προϊόντα να έχουν περάσει σε πολλά είδη διατροφής.
Ο υπουργός Υγείας της Γερμανίας Ντάνιελ Μπαρ δήλωσε στο γερμανικό τηλεοπτικό δίκτυο ARD: "Έχουμε σαφείς ενδείξεις ότι η εταιρεία στην περιοχή Ιλζεν αποτελεί πηγή στης μόλυνσης, αλλά πρέπει να περιμένουμε επιβεβαίωση από τις εργαστηριακές έρευνες".
Σύμφωνα με γερμανούς αξιωματούχους, τα προϊόντα της φάρμας τροφοδότησαν εστιατόρια και κέντρα διάθεσης τροφίμων σε πέντε γερμανικά κρατίδια: το Αμβούργο, το Σλέσβιχ-Χόλστάιν, το Μεκλεμβούργο-Πομερανία, την Εσση και την Κάτω Σαξονία.
Ο Αλεξάντερ Κέκουλε του Πανεπιστημίου Halle-Wittenberg δήλωσε ότι τα φύτρα ήταν εξαρχής οι κύριοι ύποπτοι και μπορούσαν να ελεγχθούν αμέσως. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι τα φύτρα χρησιμοποιούνται σε πλήθος προϊόντων διατροφής και μπορούν να αποτελούν πηγή μόλυνσης για μεγάλο διάστημα.
Γερμανία: επικυρώθηκε νομοσχέδιο με το οποίο εγκαταλείπεται η πυρηνική ενέργεια
Οι οκτώ από τους 17 ανιδραστήρες έχουν ήδη διακόψει τη λειτουργία τους και οι υπόλοιποι εννιά θα σταματήσουν σταδιακά να λειτουργούν από το 2015 ως το 2022. Αρμόδιοι αξιωματούχοι θα αποφασίσουν την επόμενη εβδομάδα αν ένας από τους αντιδραστήρες θα παραμείνει σε επιφυλακή.
Η πυρηνική ενέργεια καλύπτει μέχρι σήμερα στην Γερμανία το 22% των αναγκών σε ηλεκτρική ενέργεια. Η γερμανική κυβέρνηση σκοπεύει να καλύψει το κενό με την χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας: ήδη σχεδιάζει την κατασκευή αιολικών πάρκων και να επιταχύνει την κατασκευή μονάδων παραγωγής ηλεκτρισμού με φυσικό αέριο ή άνθρακα.
Kυριάκος Μητσοτάκης: να καταργηθούν τα βουλευτικά αυτοκίνητα
Ουσιαστικά συντάχθηκε έτσι με τα όσα πρότεινε πρόσφατα ο υπουργός Εξωτερικών Δ. Δρούτσας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο κ. Κυρ. Μητσοτάκης τάσσεται υπέρ και της μείωσης του αριθμού των βουλευτών σε 200, όπως και ο υπουργός Εξωτερικών.
Ο βουλευτής της ΝΔ κινήθηκε σε «συναινετικούς» περισσότερο τόνους για την οικονομία, αλλά τάχθηκε υπέρ της άποψης Σαμαρά για αναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου. « Ένα διαφορετικό Μνημόνιο είναι μονόδρομος» υποστήριξε.
star.gr
Ο Φ. Σαχινίδης για τους μαϊμού πυρόπληκτους του 2007 που έλαβαν παρανόμως το βοήθημα των 3.000 ευρώ
Η υπόθεση του ελέγχου του βοηθήματος των 3.000 ευρώ για τους πυρόπληκτους του 2007 επανήλθε στο προσκήνιο μετά από ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ κ. Παναγιώτη Αντωνακόπουλου ο οποίος έχει διατυπώσει την άποψη ότι «η μαζική εκδίκαση υποθέσεων σε Δικαστήρια της Ηλείας, που αφορούν πυρόπληκτους Ηλείους, για το αδίκημα της μη νόμιμης είσπραξης του βοηθήματος, προκαλεί αλγεινή εντύπωση». Ο βουλευτής έχει ειδικότερα καταγγείλει ότι σύρονται κατηγορούμενοι στα δικαστήρια και πολίτες οι οποίοι έχουν ήδη επιστρέψει το συγκεκριμένο βοήθημα. Μάλιστα ο κ. Αντωνακόπουλος είχε απευθύνει ερώτηση και στον Υπουργό Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων κ. Χάρη Καστανίδη ζητώντας να ενημερωθεί αν υπάρχει πόρισμα ένορκης Διοικητικής Εξέτασης σχετικά με τη διαδικασία που ακολούθησε η τότε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για τη χορήγηση του συγκεκριμένου βοηθήματος αφού δεν τηρήθηκε η ισχύουσα πάγια διαδικασία για τους θεομηνιόπληκτους και δεν αναζητήθηκαν ευθύνες σε στελέχη της διοίκησης αλλά και των τραπεζών για τις παραβιάσεις των νόμων και κανονισμών κατά τη φάση της χορήγησης του βοηθήματος.
Η έκτακτη οικονομική ενίσχυση για την ανακούφιση όσων περιήλθαν, προσωρινά ή μόνιμα σε κατάσταση απρόβλεπτης ανάγκης, εξαιτίας των πυρκαγιών που εκδηλώθηκαν ανά την Επικράτεια, το 2007, είχε κυρωθεί με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου και με υπουργική απόφαση που ακολούθησε είχε προβλεφθεί η άμεση πληρωμή των οικονομικών ενισχύσεων, κατά παρέκκλιση των διατάξεων του δημοσίου λογιστικού, μέσω Τραπεζών ή άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων. Μοναδικό δικαιολογητικό που είχε απαιτηθεί τότε ήταν μια αίτηση και υπεύθυνη δήλωση του δικαιούχου για τις ζημιές που υπέστη καθώς και για το ότι δεν είχε λάβει την ίδια παροχή από άλλη πηγή.
Ο κ. Σαχινίδης στο έγγραφο του που διαβιβάστηκε στη Βουλή σπεύδει να υπενθυμίσει ότι με κοινή υπουργική απόφαση είχε προβλεφθεί ότι «σε περίπτωση διαπίστωσης αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών, καταλογίζεται ο λαβών, εάν δε διαπιστωθεί ότι έχουν γίνει πληρωμές από υπαλλήλους της πληρώτριας τράπεζας, με την υποβολή αίτησης και υπεύθυνης δήλωσης συμπληρωμένης με ανακριβή στοιχεία ταυτότητας ή με εκπρόθεσμες αιτήσεις, καταλογίζεται εις ολόκληρον και η πληρώτρια τράπεζα ή το πιστωτικό ίδρυμα».
Το υφιστάμενο νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο είναι πλήρες και επαρκές, όσον αφορά στον καταλογισμό τόσο των ανοικείως λαβόντων τις συγκεκριμένες οικονομικές ενισχύσεις, όσο και των οικείων πιστωτικών ιδρυμάτων που πραγματοποίησαν παράνομες πληρωμές, αναφέρει ο υφυπουργός Οικονομικών για την επισήμανση του κ. Αντωνακόπουλου ότι «κάποιοι τραπεζικοί, υπηρεσιακοί και πολιτικοί παράγοντες παρακινούσαν τους πολίτες να λάβουν το βοήθημα» και συνεπώς «εάν δεν υπάρξει ολοκληρωμένη και καθολική αναζήτηση ευθυνών, τότε η Πολιτεία δυστυχώς μεροληπτεί σε βάρος των πυρόπληκτων».
Ο υφυπουργός Οικονομικών ωστόσο διαβεβαιώνει ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου ελέγχουν τη συνδρομή των νόμιμων προϋποθέσεων για την καταβολή των συγκεκριμένων οικονομικών ενισχύσεων και προβαίνουν σε καταλογισμούς σε περίπτωση διαπίστωσης ελλείψεων και παρανομιών.
Υπάρχουν πολλοί μεγάλοι δορυφόροι, σαν τη Σελήνη, γύρω από άλλους εξωπλανήτες, σύμφωνα με νέες εκτιμήσεις
Περίπου ένας στους δέκα βραχώδεις πλανήτες σε άλλα ηλιακά συστήματα μπορεί να διαθέτει ένα φεγγάρι τόσο μεγάλο όσο αυτό που γυρίζει γύρω από τη Γη, δηλαδή η Σελήνη. Αυτό δείχνουν νέοι υπολογισμοί των επιστημόνων, που φαίνεται να αναθεωρούν τη μέχρι τώρα κυρίαρχη αντίληψη ότι η Σελήνη είναι δυσανάλογα μεγάλη δορυφόρος σε σχέση με τον πλανήτη της, συνεπώς πρέπει να αποτελεί σπάνια περίπτωση στο σύμπαν.Η διαπίστωση αυτή μπορεί να βοηθήσει και στον εντοπισμό εξωπλανητών που είναι φιλόξενοι για τη ζωή. Η ύπαρξη μεγάλων φεγγαριών είναι πιθανό να προκαλέσει σύγχυση στην αναζήτηση άλλων πλανητών, γι’ αυτό η επίγνωση ότι υπάρχουν συχνά τέτοιοι μεγάλοι δορυφόροι μπορεί να κάνει πιο ακριβείς τις αστρονομικές μετρήσεις για τους ίδιους τους εξωπλανήτες.
Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Θεωρητικής Φυσικής του πανεπιστημίου της Ζυρίχης και του Εργαστηρίου Φυσικής της Ατμόσφαιρας και του Διαστήματος του πανεπιστημίου του Κολοράντο, με επικεφαλής τους Σεμπάστιαν Έλσερ και Ριούτζα Μορισίμα, αντίστοιχα, που θα δημοσιεύσουν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό "Icarus", σύμφωνα με το BBC, εκτιμούν ότι υπάρχουν μια στις δώδεκα πιθανότητες, μέσα από τις συγκρούσεις ουρανίων σωμάτων, να γεννηθεί ένα πλανητικό σύστημα, όπου ο πλανήτης θα έχει μάζα πάνω από το ήμισυ της Γης και ο δορυφόρος πάνω από το ήμισυ της Σελήνης.
Η Σελήνη εκτιμάται ότι σχηματίστηκε όταν ένα σώμα με μέγεθος όσο ο σημερινός πλανήτης Άρης έπεσε πάνω στη Γη, με συνέπεια, εξαιτίας των υλικών που εκτινάχτηκαν στο διάστημα, να δημιουργηθεί ένας δίσκος λιωμένης ύλης σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη μας, ώσπου σιγά-σιγά ψύχθηκε και στερεοποιήθηκε, δημιουργώντας τελικά το φεγγάρι μας. Παρόλα αυτά, οι επιστήμονες δεν θεωρούν ότι έχουν λύσει με βεβαιότητα όλα τα μυστήρια σχετικά με την προέλευση της Σελήνης.
Η ύπαρξη σε τροχιά ενός μεγάλου δορυφόρου όπως η Σελήνη, έχει βοηθήσει στη σταθεροποίηση του άξονα της Γης (αντίθετα π.χ. με αυτό που συμβαίνει στον Άρη, ο οποίος δεν διαθέτει ένα μεγάλο φεγγάρι). Με τον τρόπο αυτό σταθεροποιούνται και οι εποχές και η κατανομή των ηλιακών ακτίνων και αντίστοιχα της θερμότητας στην επιφάνεια του πλανήτη μας. Έτσι, χάρη στην ευεργετική παρουσία της Σελήνης, η ζωή στη Γη βοηθήθηκε να αναπτυχθεί και να εξελιχτεί. Κάτι ανάλογο μπορεί να έχει συμβεί και σε άλλους εξωπλανήτες, που έχουν την τύχη να έχουν κοντά τους ένα μεγάλο φεγγάρι.
http://arxiv.org/abs/1105.4616
Έργο 30 εκατ. δολ. "τσίμπησε" ο Κόκκαλης από τη Raytheon για τους Patriot
Σε σχετικές δηλώσεις του ο κ. Γεώργιος Τρουλλινός, Διευθύνων Σύμβουλος της Intracom Defense Electronics ανέφερε: "Για περισσότερο από 15 χρόνια η Raytheon εμπιστεύεται την Intracom Defense για τις άρτιες κατασκευαστικές δυνατότητες της και τη διασφάλιση ποιότητας σε ανταγωνιστικές τιμές. Στην παρούσα δύσκολη οικονομική συγκυρία συνεισφέρουμε θετικά στην παραγωγική δραστηριότητα της χώρας μας και είμαστε υπερήφανοι που έχουμε επιλεγεί από μια από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως εταιρίες στο χώρο της άμυνας για την κατασκευή ενός ιδιαίτερα τεχνολογικά πολύπλοκου συστήματος άμυνας".
Μανιάτης για τον αγωγό ITGI kaι την Ήπειρο
Σήμερα όμως, όλοι γνωρίζουμε ότι η Ήπειρος είναι μια από τις πιο παραμελημένες περιοχές της Ελλάδας και της Ευρώπης.
Επιτρέψτε μου να ανακοινώσω σήμερα την πρωτοβουλία μας για προώθηση ειδικής νομοθετικής ρύθμισης με στόχο την ίδρυση της Εταιρείας Παροχής Αερίου (ΕΠΑ) Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας. Μέσα από την εταιρία αυτή θα φθάσει το φυσικό αέριο σε όλα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις της ευρύτερης περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα, εντάξαμε για κατάθεση στην Βουλή ειδικό άρθρο στο πολυνομοσχέδιο «Παραγωγή και Δίκτυα Μεταφοράς Υδρογονανθράκων» για την ίδρυση της ΕΠΑ Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας. Ικανοποιούμε έτσι ένα δίκαιο, πάγιο αίτημα των κατοίκων και των φορέων της Ηπείρου.
Η χρήση φυσικού αερίου στον οικιακό, εμπορικό και βιομηχανικό τομέα αναμένεται να συμβάλλει αποφασιστικά στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
Η ίδρυση της ΕΠΑ Ηπείρου και Δυτικής Μακεδονίας στηρίζεται στο σχέδιο κατασκευής του αγωγού Ελλάδας - Ιταλίας (IGI). Έτσι, επιβεβαιώνεται στην πράξη ότι ο αγωγός δεν θα έχει μόνο διέλευση από την περιοχή, αλλά θα είναι και αγωγός έλευσης του φυσικού αερίου στην Ήπειρο, σύμφωνα με το διαχρονικό πανηπειρωτικό αίτημα.
Ο αγωγός ITGI, είναι έργο μεγάλης εθνικής σημασίας, που αναβαθμίζει γεωπολιτικά την Ελλάδα και συμβάλει στην ενεργειακή ασφάλεια της Ευρώπης.
Είναι ένα έργο που στήριξαν τα τελευταία χρόνια όλες οι κυβερνήσεις της χώρας και το προώθησαν για ένταξη στα έργα ευρωπαϊκής προτεραιότητας.
Είναι ένα έργο με πολύ υψηλό βαθμό ωριμότητας και με σαφές προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστικών του αγωγών. Όμως για την υλοποίησή του πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, Κυβέρνηση και τοπικές κοινωνίες.
Ο αγωγός αυτός σχεδιάζεται να προμηθεύει την καρδιά της Ευρωπαϊκής Ηπείρου, με φυσικό αέριο από την Κασπία και με τον τρόπο αυτό, να καταστήσει τη χώρα μας διεθνή ενεργειακό κόμβο.
Θα ήθελα τέλος να αναφερθώ στις πρόσφατες εξελίξεις για το τμήμα του Υποθαλάσσιου Αγωγού “Ποσειδών”, που θα ενώνει τις ακτές της Θεσπρωτίας με την Ιταλία.
Λαμβάνοντας υπόψη την ανησυχία μερίδας της τοπικής κοινωνίας για τη χωροθέτηση του σταθμού συμπίεσης και με πρωτοβουλία του Υπουργείου μας, πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο, Ειδική Συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, με την παρουσία βουλευτών από όλες τις παρατάξεις και τη συμμετοχή των φορέων της Ηπείρου.
Η πρόταση που προέκυψε από τη Συνεδρίαση, ήταν η διερεύνηση νέας χωροθέτησης του σταθμού συμπίεσης στην τοποθεσία “Φλωροβούνι”. Η θέση αυτή στο διάστημα που ακολούθησε, αξιολογήθηκε από εξειδικευμένες ομάδες επιστημόνων των μελετητών του έργου.
Με την πρόσφατη ολοκλήρωση της αξιολόγησης αυτής, μπορώ να ανακοινώσω ότι η θέση Φλωροβούνι, που υποδείχθηκε από τους τοπικούς φορείς, πληρεί όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις και εκεί τελικά θα εγκατασταθεί ο σταθμός συμπίεσης.
Με τις παραπάνω ενέργειες μας, σε στενή συνεργασία με τους φορείς και εκπροσώπους των τοπικών κοινωνιών, στηρίζουμε την περιφερειακή ανάπτυξη, διαμορφώνουμε ανταγωνιστικές συνθήκες λειτουργίας για τις επιχειρήσεις της Ηπείρου, μειώνουμε το κόστος διαβίωσης των νοικοκυριών και αναβαθμίζουμε το γεωπολιτικό ρόλο της χώρας μας στα Βαλκάνια και την Ευρώπη».
Περιορίστηκε η εξάρτηση των ελληνικών τραπεζών από την Ευρωπαική Κεντρική Τράπεζα τον Απρίλιο
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΚΤ έχει θέσει ως προϋπόθεση για την χορήγηση του νέου πακέτου των εγγυήσεων του Δημοσίου προς τις τράπεζες (ύψους 30 δισ.ευρω) την κατάρτιση προγραμμάτων σταδιακής απεξάρτησης τους από τη ρευστότητα που η ίδια προσφέρει.
Ενώπιον του δικαστηρίου ο Στρος-Καν για να δηλώσει «αθώος»
Ο δικηγόρος του, Μπέντζαµιν Μπράφµαν, δήλωσε στο Reuters ότι ο πελάτης του θα δηλώσει αθώος ενώπιον του δικαστή Μάικλ Όµπους.
Πάντως ο εισαγγελέας θα πει πως η µηνύτρια είναι µια αφοσιωµένη µουσουλµάνα που µεγαλώνει µόνη της το παιδί της και παγιδεύτηκε από έναν ισχυρό σεξουαλικό εγκληµατία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η υπεράσπιση θα δηλώσει πως η σεξουαλική επαφή με την 32χρονη καμαριέρα ήταν συναινετική και πως είναι αβάσιμη η θέση της Εισαγγελίας ότι ο Ντομινίκ Στρος-Καν ήταν ύποπτος φυγής.
Ο Ντομινίκ Στρος-Καν συνελήφθη στις 14 Μαΐου μέσα στο αεροσκάφος που θα τον μετέφερε από τη Νέα Υόρκη στο Παρίσι.
Πέρασε τέσσερις ημέρες στις φυλακές Ράικερς της Νέας Υόρκης, πριν αφεθεί ελεύθερος με εγγύηση ενός εκατ. δολαρίων και τεθεί σε κατ' οίκον περιορισμό και 24ωρη ηλεκτρονική παρακολούθηση.
Μετά την αποφυλάκισή του μεταφέρθηκε σε διαμέρισμα στο Μανχάταν, ενώ πρόσφατα μετακόμισε σε πολυτελές λοφτ στην περιοχή Τραϊμπέκα.
Τα έξοδα της φύλαξης, που ανέρχονται σε 200.000 δολάρια μηνιαίως, υποχρεούται να τα καλύπτει ο ίδιος.
Γερμανία-E.coli: Λίγο πελαγωμένοι οι Γερμανοί... τώρα φταίνε οι φύτρες φασολιών και λαχανικών!!!
Η φάρμα βρίσκεται στην Κάτω Σαξονία, στην περιοχή του Ιλζεν, νότια του Αμβούργου και παράγει φύτρες οσπρίων και λαχανικών που χρησιμοπούνται στις σαλάτες.
Ο υπουργός Γεωργίας της Κάτω Σαξονίας Γκερτ Λίντεμαν δήλωσε χθες ότι έχουν προκύψει περαιτέρω στοιχεία που υποδεικνύουν την εν λόγω φάρμα ως πηγή ή μία από τις πηγές της μόλυνσης. Ο υπουργός δήλωσε επίσης ότι η φάρμα παρήγε φύτρες φασολιών, ραπανιών, ρόκας και τριφυλλιού. Τα προϊόντα αυτά είναι πολύ διαδεδομένα στη Γερμανία και χρησιμοποιούνται στις σαλάτες και στα σάντουιτς.
Οι αρχές συμβούλευαν εδώ και πολλές ημέρες τους καταναλωτές να αποφεύγουν τις τομάτες τα αγγούρια και τα μαρούλια και σε κάποιο στάδιο αναφέρθηκε ότι τα αγγούρια ισπανικής προέλευσης μπορεί να είναι η πηγή της μόλυνσης.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο FoodSafety.gov για την ασφάλεια των τροφίμων, στοιχεία από αμερικανικές υπηρεσίες δείχνουν ότι έχουν υπάρξει τουλάχιστον 30 περιπτώσεις μολύνσεων από την κατανάλωση τροφίμων που συνδέονται με διάφορα είδη ωμών ή ελαφρώς μαγειρεμένων φυτρών. Στις περισσότερες περιπτώσεις πρόκειται για μολύνσεις από Salmonella ή E.coli.
Στην Ιαπωνία, τουλάχιστον 11 άνθρωποι πέθαναν στο 1996 από μόλυνση που προήλθε από την κατανάλωση φυτρών ραπανιών.
Μετά τη διακοπή της λειτουργίας της φάρμας στην Κάτω Σαξονία, γερμανοί αξιωματούχοι εκφράζουν φόβους μήπως το εν λόγω αγρόκτημα δεν είναι η μοναδική εστία της μόλυνσης, ενώ ο Γκερτ Λίντεμαν δήλωσε ότι είναι πιθανόν τα μολυσμένα προϊόντα να έχουν περάσει σε πολλά είδη διατροφής.
"Υπάρχουν ξεκάθαρα ίχνη που οδηγούν στη φάρμα ως πηγή μόλυνσης. Είναι η πιο πιθανή πηγή των ασθενειών που προήλθαν από το E.coli. Για μας είναι η πιο εύλογη αιτία της ασθένειας".
Σύμφωνα με γερμανούς αξιωματούχους, τα προϊόντα της φάρμας τροφοδότησαν εστιατόρια και κέντρα διάθεσης τροφίμων σε πέντε γερμανικά κρατίδια: το Αμβούργο, το Σλέσβιχ-Χόλστάιν, το Μεκλεμβούργο-Πομερανία, την Εσση και την Κάτω Σαξονία.
Τα νοσοκομεία στην περιοχή του Αμβούργου προσπαθούν να αντεπεξέλθουν στην επιδημία, δίνοντας εξιτήριο σε ασθενείς με λιγότερο σοβαρές ασθένειες και εξετάζουν το ενδεχόμενο ανάκλησης στην υπηρεσία γιατρών που έχουν πρόσφατα συνταξιοδοτηθεί.
Το Σάββατο οι γερμανικές αρχές εντόπισαν εστιατόριο στη λιμάνι του Λίμπεκ ως πιθανή πηγή μετάδοσης του βακτηρίου E.coli, καθώς τουλάχιστον 17 άνθρωποι που έφαγαν εκεί μολύνθηκαν και ένας από αυτούς πέθανε.
Ωστόσο, ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου δήλωσε στο πρακτορείο Ρόιτερς ότι οι έρευνες στην κουζίνα του εστιατορίου ήταν αρνητικές και κανένα μέλος του προσωπικού δεν έχει μολυνθεί.
Το Miami κέρδισε με 88-86 μέσα στο Dallas και πήρε εκ νέου το προβάδισμα με 2-1 στην σειρά των τελικών
http://nba.sport24.gr/article/1097440/tous-zwgrafisan
Iαπωνία-πυρηνική κρίση: Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Φουκουσίμα παρουσιάζουν νέα προβλήματα υγείας
Η εταιρία έχει δεχτεί έντονες επικρίσεις για χαλαρά μέτρα ασφαλείας πριν από τον σεισμό και το τσουνάμι της 11ης Μαρτίου που προκάλεσαν το χειρότερο πυρηνικό δυστύχημα των τελευταίων 25 χρόνων.
Οι δύο εργάτες, περίπου 40 χρόνων, εγκαθιστούσαν καλώδια κοντά σε εγκατάσταση πυρηνικών αποβλήτων στο εργοστάσιο Νταϊίτσι της Φουκουσίμα όταν άρχισαν να μην αισθάνονται καλά και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο με αφυδάτωση.
Από την ημέρα που ξέσπασε η πυρηνική κρίση ως σήμερα, εννιά εργαζόμενοι έχουν παρουσιάσει εξάντληση εξαιτίας της υπερβολικής ζέστης στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου.
Όσο ο καιρός γίνεται πιο ζεστός και υγρός, οι συνθήκες εργασίας θα είναι ακόμα δυσκολότερες, ειδικά για όσους φορούν προστατευτικές στολές.