Διαβάζω παντού ότι ο Τσίπρας έχει βάλει ένα σωρό συνταγματολόγους να ψάξουν να βρουν ,αν είναι συνταγματικό το ΜΠΟΝΟΥΣ των 50 βουλευτών που παίρνει το πρώτο κόμμα,σύμφωνα με τον εκλογικό νόμο Παυλόπουλου.
Γιατί όμως έπιασε τον Τσίπρα τώρα τέτοια πρεμούρα με τον νόμο?
Γιατί όμως έπιασε τον Τσίπρα τώρα τέτοια πρεμούρα με τον νόμο?













