15 Σεπτεμβρίου 2011

Στο 16,3% η ανεργία το β' τρίμηνο

Στο 16,3% ανήλθε το ποσοστό της ανεργίας στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, από 15,9% που ήταν το προηγούμενο τρίμηνο και 11,8% που είχε διαμορφωθεί το αντίστοιχο τρίμηνο της περυσινής χρονιάς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η ΕΛ.ΣΤΑΤ., ο αριθμός των απασχολούμενων διαμορφώθηκε σε 4.156.336 άτομα και των ανέργων σε 810.821.

Η απασχόληση μειώθηκε κατά 0,9% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 6,1% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2010, ενώ ο αριθμός των ανέργων αυξήθηκε κατά 2,3% και κατά 36,5%, αντίστοιχα.

Από τα στοιχεία προκύπτει ότι το ποσοστό ανεργίας των γυναικών (20,0%) είναι σημαντικά υψηλότερο από εκείνο των ανδρών (13,7%). Το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται στους νέους ηλικίας 15-29 ετών (32,9%), το οποίο στις νέες γυναίκες φθάνει στο 38,3%.

Λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο εκπαίδευσης, το υψηλότερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται σε όσους δεν έχουν πάει καθόλου σχολείο (34,5%), ενώ ακολουθούν τα άτομα που έχουν τελειώσει μερικές τάξεις δημοτικού (24,9%) και οι απόφοιτοι ανώτερης Τεχνολογικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (19,0%). Τα χαμηλότερα ποσοστά παρατηρούνται σε όσους έχουν διδακτορικό ή μεταπτυχιακό (9,7%) και στους πτυχιούχους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (11,6%).

Από το σύνολο των ανέργων, το 90,1% αναζητά εργασία ως μισθωτός με πλήρη απασχόληση. Από το σύνολο των ανέργων που αναζητούν μισθωτή απασχόληση, το 50,2% αναζητά αποκλειστικά πλήρη απασχόληση, ενώ το 42,1% αναζητά πλήρη αλλά στην ανάγκη είναι διατεθειμένο να εργαστεί και με μερική απασχόληση.

Το ποσοστό των «νέων ανέργων», δηλαδή όσων εισέρχονται για πρώτη φορά στην αγορά εργασίας αναζητώντας απασχόληση, ανέρχεται στο 24,6% του συνόλου των ανέργων ενώ οι μακροχρόνια άνεργοι (αυτοί που αναζητούν από 12 μήνες και άνω εργασία, ανεξάρτητα αν είναι «νέοι» ή «παλαιοί» άνεργοι), αποτελούν αντίστοιχα το 50,9%.

Το ποσοστό ανεργίας των ατόμων με ξένη υπηκοότητα είναι μεγαλύτερο από το αντίστοιχο των Ελλήνων υπηκόων (18,0% έναντι 16,2%). Επίσης, το 73,0% των ξένων υπηκόων είναι οικονομικά ενεργό, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από το αντίστοιχο των Ελλήνων το οποίο είναι 51,8%.

Σε επίπεδο Περιφέρειας, το υψηλότεροο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται στη Δυτική Μακεδονία με 23,1% και στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με 20,7%. Στον αντίποδα, το χαμηλότερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται στην Πελοπόννησο με 13,1% και στη Κρήτη με 13,4%.

Το βίντεο της επίθεσης με μολότοφ εναντίον του Σκάι

Στο βίντεο φαίνεται ξεκάθαρα ότι επρόκειτο για οργανωμένη επίθεση καθώς υπάρχει (εμφανέστατα) “αρχηγός” που περιμένει την ομάδα να συγκεντρωθεί και στη συνέχεια είναι ο πρώτος που εκτοξεύει αντικείμενα, ενώ στη συνέχεια ακολουθούν οι υπόλοιποι που εκτοξεύουν μολότοφ, φωτοβολίδας, μπουλόνια και πέτρες:

ΣΟΡΟΣ : ΘΕΜΑ XΡΟΝΟΥ Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ-ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥΣ ΑΠ' ΤΟ ΕΥΡΩ! ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ...

[Να τος κι ο άγιος Σόρος που συμφωνεί με την πλειοψηφία των Ελλήνων... ότι οι Γερμανοί φταίνε για όλα]

Ολοένα και περισσότεροι οικονομολόγοι της αγοράς αλλά και Ευρωπαίοι αξιωματούχοι είναι πεπεισμένοι ότι είναι θέμα χρόνου η χρεοκοπία της Ελλάδας, η οποία διαρκώς πέφτει έξω από τους δημοσιονομικούς της στόχους. Αυτό υποστηρίζει με άρθρο στο New York Book Review και το Reuters ο μεγαλοεπενδυτής Τζορτζ Σόρος.

Όπως αναφέρει επίσης, τα κράτη μέλη της ευρωζώνης κινδυνεύουν να εισέλθουν σε παρατεταμένη ύφεση εξαιτίας της άσκησης πίεσης για την μείωση των ελλειμμάτων τους. Αυτό μάλιστα πρόκειται σύμφωνα με τον Τζορτζ Σόρος για το «καλό σενάριο» καθώς, όπως υποστηρίζει η Ευρώπη θα πρέπει να προετοιμαστεί για την ενδεχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας, της Πορτογαλίας, ενδεχομένως και της Ιρλανδία και την έξοδό τους από τη ζώνη του ευρώ.

Εξαιρετικά ανησυχητικό, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι και οι πιέσεις που έχουν ασκηθεί στα κρατικά ομόλογα της Ιταλίας και της Ισπανίας διότι πρόκειται για πολύ μεγάλες οικονομίες ώστε να σωθούν από το Ευρωπαϊκό Ταμείο.

Ο Σόρος, στο άρθρο του, προτείνει τέσσερις πυλώνες προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι κίνδυνοι που αναφέρει:

1) Οι τραπεζικές καταθέσεις πρέπει να προστατευθούν στα πιο αδύναμα κράτη. Αν ένα ευρώ καταθέτη χαθεί σε μια ελληνική τράπεζα, τότε το ευρώ ενός καταθέτη σε ιταλική τράπεζα θα έχει μικρότερη αξία από το ευρώ κάποιου σε μια γερμανική ή ολλανδική τράπεζα με αποτέλεσμα ο κόσμος να σηκώσει τα λεφτά του από τις τράπεζες χωρ'ων με μεγάλο έλλειμμα.

2) Ορισμένες τράπεζες στα προβληματικά κράτη θα πρέπει να συνεχίσουν να λειτουργούν προκειμένου να τροφοδοτήσουν την οικονομία

3) Το ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα θα πρέπει να ανακεφαλαιοποιηθεί και να τεθεί υπό ευρωπαϊκή εποπτεία

4) Θα πρέπει να προστατευτούν τα κρατικά ομόλογα και άλλων ελλειμματικών χωρών.

«Όλα αυτά θα κοστίσουν χρήματα» τονίζει ο Τζορτζ Σόρος. Υπό τις παρούσες συνθήκες, με το γερμανικό συνταγματικό δικαστήριο να μην επιτρέπει την επιπλέον συμβολή χρημάτων από τη Γερμανία χωρίς τη συγκατάθεση του κοινοβουλίου, είναι δύσκολο να βρεθούν τα επιπλέον χρήματα που απαιτούνται για μια τέτοια λύση, συνεχίζει στην ανάλυσή του ο Σόρος.

Κάθε λύση προυποθέτει δραστική αλλαγή και ειδικά στη Γερμανία. Οι Γερμανοί πολίτες πιστεύουν ότι έχουν τηνεπιλογή, να στηρίξουν το ευρώ ή να το εγκαταλείψουν. Όμως το ευρώ υπάρχει και ρυθμίζει τα πάντα με αποτέλεσμα η κατάρρευσή του να έχει συνέπειες στις οποίες δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν οι αρχές. Όσο περισσότερο καθυστερεί να το καταλάβει αυτό, το γερμανικοό κοινό, τόσο βαρύτερο θα είναι το τίμημα που θα πληρώσουν οι ίδιοι και ο υπόλοιπος κόσμος, σημειώνει ο Τ. Σόρος.

Η μόνη λύση σύμφωνα με τον Σόρος είναι να ιδρυθεί ένα Ευρωπαϊκό υπουργείο Οικονομικών με τη δυνατότητα της φορολόγησης και του δανεισμού

Σύμφωνα με τον ίδιο, κάτι τέτοιο θα χρειαστεί μια νέα Ευρωπαϊκή Συνθήκη γι αυτό προτρέπει τους ηγέτες της Ευρώπης να ξεκινήσουν τη δουλειά προς αυτή τη κατεύθυνση αμέσως διότι θα χρειαστεί χρόνος μέχρι να καταλήξουν σε συμφωνία.

Η μόνη εναλλακτική λύση, λέει, είναι η πιθανή κατάρρευση του ευρώ και ένα νέο 1929...

Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ!

ΠΗΓΗ: www.papandreou.gr

Την ώρα που η τότε –υπεύθυνη- αντιπολίτευση του πασοκ προσπαθούσε να αναδείξει το -διεθνές- πρόβλημα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που χτυπούσε την χώρα
Λέγοντας πως δεν υπάρχουν λεφτά!

ΕΝΑ ΣΥΝΤΑΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΣΤΟΜΟΤΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ!

Δείτε στο taxalia.blogspot.com

ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΠΑΝΙΚΟΥ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ 5,4 ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΣΕ 2 ΕΤΗ

Το «φούσκωμα» της τιμής ζώνης, ανακαλύπτοντας το συντελεστή προσαύξησης για όλα τα ακίνητα της τελευταίας 25ετίας, επέλεξε η κυβέρνηση για να υφαρπάξει συνολικά 5,4 δισ. ευρώ από τους ιδιοκτήτες περίπου 5,1 εκατ. κτισμάτων. Επειτα από συσκέψεις επί συσκέψεων το τελευταίο τριήμερο, η κυβερνητική επιτροπή ενέκρινε χθες το τελικό σχέδιο του οικονομικού επιτελείου, που θα επιβαρύνει το σύνολο των ιδιοκτησιών ανά την Ελλάδα.

Τα ηλεκτροδοτούμενα, 5.079.000 οικιακές και εμπορικές παροχές, συνολικού εμβαδού 562 εκατ. τετραγωνικών μέτρων, αντικειμενικής αξίας 560 δισ. ευρώ και εμπορικής 1 τρισ. ευρώ, εκτιμάται ότι μπορεί να εισφέρουν κατά 2,7 δισ. ευρώ ετησίως στον προϋπολογισμό.

Συνταξιούχοι, μισθωτοί και ευπαθείς κοινωνικά ομάδες καλούνται για άλλη μια φορά να πληρώσουν το μάρμαρο της κυβερνητικής απραξίας, καθώς λίγο πριν από την εκπνοή του έτους αποφασίζεται νέο μέτρο-πυροσβέστης για να καλυφθεί η τρύπα στα ταμεία του Δημοσίου. Το ίδιο είχε γίνει και πέρυσι με την περαίωση των ανέλεγκτων χρήσεων.

Τα «χλωρά» και τα «ξερά»

Το έκτακτο ειδικό τέλος επί των ακινήτων, που θα πληρωθεί αμέσως σε δύο δόσεις, μπορεί να εμφανίζει στοιχεία αναλογικότητας και δικαιοσύνης, ανάλογα με την επιφάνεια και την περιοχή όπου βρίσκεται το ακίνητο, πιάνοντας ακόμα και τους φοροφυγάδες που δηλώνουν χαμηλά εισοδήματα και ζουν ως «κροίσοι», αλλά είναι καθ' όλα άδικο, καθώς για άλλη μια φορά θα πληρώσουν τα γνωστά φορολογικά υποζύγια.

Ακόμα και οι ιδιοκτήτες ακινήτων σε «φτωχές» περιοχές θα πληρώσουν από μερικές δεκάδες έως κάποιες εκατοντάδες ευρώ. Στις «ακριβές» περιοχές το τέλος θα ξεπεράσει και τα 4.000 ευρώ.

Είναι το αποτέλεσμα της πολιτικής μιας κυβέρνησης που δεν τολμά επιτέλους να πάρει την απόφαση να πατάξει τη φοροδιαφυγή, το λαθρεμπόριο και την παραοικονομία.

Οι ιδιοκτήτες, και οι ενοικιαστές, των ακινήτων πρέπει να γνωρίζουν βασικά σημεία:

1 Επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη ή τον επικαρπωτή (και όχι τον έχοντα την ψιλή κυριότητα) του ακινήτου.

2 Πληρώνεται από τον ενοικιαστή, ο οποίος και είναι ο υπόχρεος για την εξόφλησή του μαζί με το λογαριασμό της ΔΕΗ. Το ποσό που θα πληρώσει ο ενοικιαστής θα το συμψηφίσει με το ενοίκιο που πληρώνει στον ιδιοκτήτη, είτε με οφειλόμενα είτε με μελλοντικά μισθώματα.

* Για παράδειγμα, αν το τέλος είναι 1.000 ευρώ και το ενοίκιο είναι 600 ευρώ, ο ενοικιαστής δεν θα καταβάλει το ενοίκιο του πρώτου μήνα και από το ενοίκιο του δεύτερου μήνα θα πληρώσει 200 ευρώ. Και τους δύο μήνες ο ιδιοκτήτης οφείλει να του εκδώσει κανονικά την απόδειξη πληρωμής του ενοικίου.

Για ευπαθείς ομάδες μέχρι 3.000 ―/τ.μ.

3 Οι ευπαθείς κοινωνικά ομάδες πληρώνουν χαμηλό τέλος 0,50 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο εφόσον το ακίνητό τους βρίσκεται σε περιοχή με τιμή ζώνης κάτω των 3.000 ευρώ ανά τ.μ.

Ως ευπαθείς ομάδες αναγνωρίζονται οι άνεργοι επιδοτούμενοι από τον ΟΑΕΔ (για το χρονικό διάστημα 1ης Ιανουαρίου έως 31ης Αυγούστου για το 2011 και από 1ης Ιανουαρίου έως 30ής Απριλίου για το 2012), οι πολύτεκνοι, οι ανάπηροι και όσοι βαρύνονται φορολογικά από αναπήρους.

Είναι προφανές ότι δεν εντάσσονται οι χαμηλοσυνταξιούχοι και οι τρίτεκνοι, που εντάσσονται στα κοινωνικά τιμολόγια της ΔΕΗ και ότι το μειωμένο τέλος αφορά τους ιδιοκτήτες των ακινήτων και όχι τυχόν ενοικιαστές.

Δηλαδή, αν κάποιος ενοικιάζει το ακίνητό του σε έναν ανάπηρο δεν θα έχει μείωση, καθώς ως ιδιοκτήτης δεν είναι ο ίδιος ανάπηρος.

4 Οχι μόνο δεν αναγνωρίστηκε η παλαιότητα, αλλά επιβλήθηκε και συντελεστής προσαύξησης για τα ακίνητα της τελευταίας 25ετίας, ώστε να επιβαρυνθεί περαιτέρω ο ιδιοκτήτης του ακινήτου.

Ο συντελεστής παλαιότητας, όπως έχει οριστεί από την εφορία, κυμαίνεται από 0,90 για κτίσματα 1-5 ετών, 0,80, για 6-10, ο,75 για 11-15, 0,70 για 16-20, 0,65 για 21-25 και 0,60 για άνω των 25 ετών.

Ο νέος συντελεστής προσαύξησης ξεκινάει από 1 για ακίνητα παλαιότητας 26 ετών και πάνω, 1,05 για 20-25 ετών, 1,1 για 15-19 ετών, 1,15 για 10-14 έτη, 1,2 για 5-9 έτη και 1,25 για νεόδμητα μέχρι 4 ετών.

* Για παράδειγμα, ένα ακίνητο 5ετίας 100 τ.μ., με τιμή ζώνης 1.450 ευρώ, αν υπολογιζόταν η παλαιότητα θα πλήρωνε τέλος 400 ευρώ, ενώ τώρα θα πληρώσει 625 ευρώ!

5 Το ειδικό τέλος ισούται με το γινόμενο της επιφάνειας του ακινήτου, του τέλους ανά τετραγωνικό μέτρο ανάλογα με την τιμή ζώνης της περιοχής και το συντελεστή προσαύξησης ανάλογα με τα χρόνια ηλεκτροδότησής του.

6 Το ύψος του ειδικού τέλος κλιμακώνεται ανάλογα με την τιμή ζώνης, με την εφαρμογή 10 συντελεστών, ξεκινώντας από 0,50 ευρώ για ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού και μέχρι 16 ευρώ ανά τ.μ. για ακίνητα σε περιοχές με τιμή ζώνης 5.001 ευρώ και άνω.

Και χώροι στάθμευσης

7 Το τέλος επιβάλλεται σε όλες τις δομημένες επιφάνειες που ηλεκτροδοτούνται για οικιακή ή εμπορική χρήση. Μεταξύ αυτών είναι οι κλειστοί χώροι στάθμευσης, οι αποθήκες, τα μπαλκόνια και οποιοσδήποτε άλλος χώρος έχει δηλωθεί και περιλαμβάνεται στην επιφάνεια που έχει καταγραφεί στο λογαριασμό της ΔΕΗ.

8 Εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ ή των εναλλακτικών προμηθευτών ηλεκτρικού ρεύματος, σε δύο ισόποσες δόσεις, από τον Οκτώβριο του 2011 και μέχρι το Φεβρουάριο του 2012 για το τρέχον έτος.

Με την απειλή διακοπής ρεύματος

9 Το τέλος είναι διετές. Για το 2012 θα εξοφληθεί σε τέσσερις ισόποσες δόσεις, από το Μάιο και μέχρι το Δεκέμβριο.

10 Οποιος δεν πληρώσει το τέλος αντιμετωπίζει άμεσα τη διακοπή της ηλεκτροδότησης του ακινήτου του. Και το ρεύμα δεν θα επαναχορηγηθεί μέχρι να εξοφληθεί το τέλος.

11 Αν δεν ζητηθεί επαναχορήγηση του ρεύματος, η εταιρεία παροχής του διαγράφει το συνδρομητή και ενημερώνει το ελληνικό Δημόσιο, ώστε να μεριμνήσει αυτό για την είσπραξή του.

Κι εδώ μπορεί να υπάρξει εμπλοκή. Αν ο λογαριασμός φέρει το όνομα παλαιού ιδιοκτήτη ή ενοικιαστή, η οφειλή θα χρεωθεί σε αυτόν;

Είναι προφανές ότι περιμένει αρκετή ταλαιπωρία όσους έχουν στο όνομά τους λογαριασμούς ΔΕΗ από παλαιά ακίνητα, καθώς θα πρέπει να περάσουν από την εφορία για να αποδείξουν πως δεν είναι σήμερα ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές. Μετά, η εφορία θα πρέπει να εντοπίσει το σημερινό ιδιοκτήτη. Κι άντε να τον βρει.

12 Αν ο ιδιοκτήτης δεν το πληρώσει και δεν ζητήσει επαναχορήγηση του ρεύματος, η εφορία θα καταστήσει ληξιπρόθεσμο το χρέος. Και στην περίπτωση αυτή, όποιος αρνείται την πληρωμή του θα βρεθεί αντιμέτωπος με αναγκαστικά μέτρα, κατάσχεση και πλειστηριασμό.

13 Οι ιδιοκτήτες των κενών ακινήτων μπορούν να διακόψουν το ρεύμα, οπότε μπορεί και να γλιτώσουν το τέλος και για φέτος. Για το 2012 θα το γλιτώσουν σίγουρα.

14 Εξαιρούνται όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι, δημόσια και δημοτικά κτίρια, φιλανθρωπικά ιδρύματα κ.λπ.

15 Δεν θα πληρωθεί τέλος για Ναούς, ενώ επιβαρύνεται με το ειδικό τέλος όλη η άλλη ακίνητη περιουσία της Εκκλησίας, δηλαδή κτίσματα που ενοικιάζονται για εμπορικούς σκοπούς.

Ελένη Κωσταρέλου
Ελευθεροτυπία

Νέα μέτρα 6,5 δισ. για... τη στήριξη Μέρκελ-Σαρκοζί;

Αν μετατρέψουμε τη χθεσινή 25λεπτη τηλεδιάσκεψη σε εικόνα τότε μάλλον θα είναι η εξής: Με το ένα χέρι Μέρκελ-Σαρκοζί μας χτύπησαν φιλικά στην πλάτη και ταυτόχρονα έβαλαν το άλλο χέρι στην τσέπη μας. Το τραγικό είναι ότι οι δύο ισχυροί έμαθαν το νέο χαράτσι πριν ακόμη κι από μας που θα το πληρώσουμε!

Πιο τραγικό όμως είναι το γεγονός ότι ακόμη και ... με τα μέτρα που ξέρουμε ότι μας πήραν ο “λογαριασμός” των απαιτήσεων που έχουν από την Ελλάδα δεν βγαίνει και έτσι μάλλον έρχονται και νέα.

Ας δούμε τι μας παίρνουν απ' την τσέπη για να μας δώσουν κι άλλα δάνεια.

5,4 δισ θα φτάσει το χαράτσι στα ακίνητα μέσω ΔΕΗ εφέτος και του χρόνου. Εκεί που γνωρίζαμε για 4 δισ. βγήκαν απ' την τσέπη μας επιπλέον 1,4 δισ. σε τόσα χρήματα μεταφράζεται η αύξηση από τα 10 στα 16 (δηλαδή 20 ευρώ) ανά τετραγωνικό.

Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι βρήκαμε το 1,4 από τα επιπλέον δισ. Άλλο 1 δισ. θα προκύψει από τις περικοπές από 30% ως και πλέον του 50% στη μισθοδοσία των Δημόσιων Υπάλληλων μετά την περικοπή στα επιδόματα.

Ίσως το επόμενο σχέδιο (δεν το γνωρίζουμε ακόμη με βεβαιότητα) να προβλέπει “πλαφόν” στο ταβάνι, δηλαδή ανώτατο όριο 2.500 μικτά (έχει ακουστεί, δεν έχει ανακοινωθεί κάτι).

Ένα ακόμη σενάριο λέει ότι το επόμενο “πογκρόμ” έρχεται στους μισθούς των ΔΕΚΟ που δικαίως ή αδίκως θα πρέπει να συγκλίνουν με αυτές του υπόλοιπου δημόσιου τομέα και μετά όλοι με αυτούς στον ιδιωτικό (αυτό το τελευταίο πως μεταφράζεται άραγε;).

Μέχρι εδώ έχουμε συγκεντρώσει κάπου 2,4 δισ. χωρίς να υπολογίζουμε τις περικοπές που ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί.
Ο κ. Παπανδρέου είχε όμως μια ακόμη “περικοπή” να ανακοινώσει σε Μέρκελ και Σαρκοζί.

Ήδη το είχε αποφασίσει η Κυβερνητική Επιτροπή. Περικόπτονται αναπηρικές συντάξεις και επιδόματα του Δημοσίου και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Το ποσό που υπολογίζεται ως “κέρδος” δεν ξεπερνάει τα 250 εκ. ευρώ.

Τελευταίο από τα γνωστά είναι τα τέλη που ξανα-αυξάνονται και με πρόχειρους (αφού ακόμη δεν έχουν ταχυδρομηθεί και άρα μπορούν ακόμη να αλλάξουν) υπολογισμούς θα είναι κατά 20 ως 200 ευρώ ακριβότερα το κράτος υπολογίζει άλλα 300 εκατομμύρια.

Όπως και να 'χει το ποσό που απαιτείται (με τους έως τώρα υπολογισμούς καθώς διαρκώς αυτοί “βγαίνουν έξω”) δεν καλύπτεται ούτε στο 50%.

Οι δυσάρεστες εκπλήξεις συνεχίζονται και μάλλον τα επόμενα μέτρα θα τα ακούσουμε ... λίγο πριν την επόμενη δόση οπότε και πάλι θα είμαστε στο χείλος της χρεοκοπίας, θα επιστρέφουμε στη δραχμή και όλα τα υπόλοιπα (όχι κατ' ανάγκη ψευδή) που ακούμε ανά δύο μήνες.

newsit.gr

Τα "πόθεν έσχες" Μπουτάρη και Αντιδημάρχων

Η κρίση χτυπάει τα εισοδήματα του δημάρχου Θεσσαλονίκης αλλά και αρκετών αντιδημαρχών. Ποιος ειναι ο "πλουσιότερος" και ποιος ο "φτωχότερος" αντιδήμαρχος, σύμφωνα με τις δηλώσεις πόθεν έσχες:

H συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

Καθίζηση στις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων με την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου

Σε μείωση των αποδοχών από 7% έως και 53% σε ορισμένες περιπτώσεις θα οδηγήσει η εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στο Δημόσιο από την 1η Οκτωβρίου.

Συνολικά, θα καταργηθούν περίπου 100 επιδόματα και θα μείνουν μόνο η οικογενειακή παροχή, το επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, το επίδομα παραμεθόριων περιοχών και τα επιδόματα σπουδών (μεταπτυχιακών σπουδών, αποφοίτων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης).

Το νομοσχέδιο για το μισθολόγιο θα κατατεθεί στη Βουλή, στις 3 Οκτωβρίου και εκτιμάται ότι θα μπλοκάρει τυχόν αυξήσεις στις συντάξεις που θα προκύψουν από τη διαμόρφωση των νέων βασικών μισθών, αλλάζοντας τον τρόπο υπολογισμού των συντάξιμων αποδοχών.

Αυτοί που θίγονται περισσότερο από το «μαχαίρι» στα επιδόματα ελιναι οι υπάλληλοι των υπουργείων Οικονομικών, Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος που λαμβάνουν επιδόματα ίσα με το 40-50% του βασικού μισθού τους.

Εφεδρεία: Ασπιρίνες για τον... καρκίνο

Την έντονη δυσαρέσκεια της τρόικας προκαλεί η καθυστερημένη προώθηση της εργασιακής εφεδρείας σε κάποιες ΔΕΚΟ καθώς εκτιμάται ότι δεν αγγίζει την πηγή του προβλήματος.

Αθρόες προσλήψεις από το παράθυρο εκτιμάται ότι ανέτρεψαν την αναλογία 1 πρόσληψη για 10 αποχωρήσεις σε 1 προς 6,5 στο σύνολο του δημοσίου, πολυπληθείς ΔΕΚΟ που έχουν εισαχθεί στο Χ.Α. δεν έχουν προχωρήσει στις αναδιαρθρώσεις μισθολογικού κόστους και τα business plans των ελλειμματικών ΔΕΚΟ θεωρούνται ανεπαρκή. Αυτή είναι η αποτίμηση της τρόικας η οποία βλέπει με έντονο σκεπτικισμό τις αλλαγές που προωθεί τώρα η κυβέρνηση για να κερδίσει αν όχι τη... μάχη, τουλάχιστον τις εντυπώσεις.

Ο υπουργός Οικονομικών και Αντιπρόεδρος Ευάγγελος Βενιζέλος ανακοίνωσε χθες στην Κυβερνητική Επιτροπή ότι ετοιμάζονται εσπευσμένα εγκύκλιοι του υπουργείου Οικονομικών για την εργασιακή εφεδρεία, το πλεονάζον προσωπικό και την αναδιάρθρωση φορέων με βάση σχέδια που καλούνται όλοι οι υπουργοί να στείλουν έως τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου.

Πριν από λίγες ημέρες είχε ανακοινωθεί με εγκύκλιο της αρμόδιας ειδικής γραμματείας ΔΕΚΟ ότι έως τις 26 Σεπτεμβρίου θα πρέπει να στείλουν οι ίδιες οι ΔΕΚΟ (και όχι τα υπουργεία) αναλυτικά στοιχεία πλεονάζοντος προσωπικού που θα μπορούσε να τεθεί σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας, μεταξύ όσων έχουν ήδη θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, έχουν φθάσει σε συντάξιμη ηλικία και έχουν χαμηλά τυπικά προσόντα.

Ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών χθες ανέφερε ότι υπάρχουν φόβοι ότι πολλές από τις 151 συνολικά ΔΕΚΟ της Εγκυκλίου δεν θα στείλουν στοιχεία έως τις 26 Σεπτεμβρίου. Έτσι τις επόμενες ημέρες στελέχη του υπουργείου θα επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με κάθε μία για να ζητήσουν μία προσωρινή προφορική εκτίμηση και να καταρτίσουν λίστα που θα παραδώσουν την Δευτέρα στα στελέχη της τρόικας.

Δεν έχει γίνει γνωστό πως συνδέεται η παραπάνω κίνηση με την απόφαση για έκδοση κοινών υπουργικών αποφάσεων την προσεχή Δευτέρα μετά από εισήγηση των υπουργείων. Η αρχή πάντως γίνεται από σήμερα με μια σειρά νομοθετικών πρωτοβουλιών που θα συζητηθούν στο υπουργικό συμβούλιο και που περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου για τη συγχώνευση εποπτευόμενων από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης νομικών προσώπων και αλλά και τροπολογία για τη νέα δομή της Δημόσιας Τηλεόρασης.

Εκτιμάται ότι οι αποφάσεις αφορούν στις ΔΕΚΟ και στους φορείς που ονοματίζονται στον τελευταίο νόμο για συγχωνεύσεις και καταργήσεις. Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες η τρόικα και εκεί έχει εκφράσει πολύ έντονες ενστάσεις.

Το νομοσχέδιο δεν εφαρμόζει το Μνημόνιο, φέρεται ότι ανέφεραν στελέχη των επιτηρητών ζητώντας αλλαγές. Είπαν ότι το Μνημόνιο προβλέπει απολύσεις πριν την εφεδρεία και μετά από αυτή αν δεν βρεθεί θέση που να καλύπτει πραγματικές ανάγκες για τον εργαζόμενο. Αντιθέτως το νομοσχέδιο προβλέπει ότι οι εργαζόμενοι θα απασχοληθούν σε άλλες θέσεις του δημοσίου και όταν αυτές δεν υπάρχουν θα δημιουργηθούν για να βρουν οι εργαζόμενοι απασχόληση.

Στελέχη της κυβέρνησης αντιδρούν και οι ίδιοι λέγοντας ότι έτσι στην ουσία δεν καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες του κράτους. Εξηγούν ότι υπάρχουν οι αδιόριστοι μέσω ΑΣΕΠ που δεν απορροφώνται, ενώ θεωρητικά τουλάχιστον, θα είχαν καλύτερα προσόντα από πολλούς εργαζομένους που μπορούν να μπουν σε εφεδρεία.

Εξηγούν επίσης ότι όσο αφήνουν οι αρμόδιοι υπουργοί το χρόνο να κυλά, τόσο πιο σκληρά θα είναι τα μέτρα που θα αναγκαστεί να λάβει η κυβέρνηση τους επόμενους μήνες. Υπενθυμίζουν ότι ήδη στελέχη της τρόικας, κυρίως από την πλευρά του ΔΝΤ, επαναλαμβάνουν την ανάγκη για μαζικές απολύσεις στο σύνολο του δημοσίου.

Προς το παρόν σχετική απόφαση δεν υπάρχει, εξηγούν, αλλά ποιός ξέρει τι θα γίνει όταν τελειώσουν τα πυρομαχικά των εισπρακτικών μέτρων;

Πηγή:www.capital.gr

Γιατί κυριαρχεί ο Φέτελ;

http://img.protothema.gr/39F7FDBB1ECC937FE83E3D16FF38FF8A.jpgΟ Φέτελ έχει κερδίσει 8 από τους 13 αγώνες, έχει τερματίσει τέσσερις φορές 2ος και μια φορά 4ος. Πολλοί αναρωτούνται αν είναι το μονοθέσιο της Red Bull τόσο καλύτερο που να δικαιολογείται τέτοια διαφορά. Η απάντηση είναι ξεκάθαρα όχι. Αν η RB7 ήταν τόσο καλύτερη τότε ο Γουέμπερ θα τερμάτιζε σταθερά 2ος ή ενίοτε και 1ος και φυσικά στη βαθμολογία θα ήταν μπροστά από τους Αλόνσο, Μπάτον.

Το Ιταλικό GP θα ήταν συγκλονιστικό αν έλειπε από το κάδρο ο Φέτελ. Η μάχη της 2ης θέσης που δόθηκε ανάμεσα στις McLaren, τη Ferrari του Αλόνσο και τη Mercedes του Σουμάχερ είχε άγρια ομορφιά και την κέρδισε ο Μπάτον που στην 1η στροφή ήταν πίσω απ’ τους άλλους μονομάχους.

Ο Φέτελ μπορεί να εξασφαλίσει μαθηματικά τον τίτλο στον επόμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη αρκεί να πάρει 13 βαθμούς περισσότερους από τον Αλόνσο και 8 παραπάνω από τους Γουέμπερ, Μπάτον.

Κατά την άποψή μας δυο είναι οι λόγοι που ο Φέτελ χαίρει τέτοιας διαφοράς. Ο πρώτος και κυριότερος είναι η ψυχολογία ο Γερμανός είναι σε φάση που «γεννάνε και τα κοκόρια» του.

Χαρακτηριστικό το τι έκανε στη Μόντσα: Μέσα στο ναό της ταχύτητας, πόνταρε σε κοντή κλιμάκωση κιβωτίου θυσιάζοντας την τελική ταχύτητα! Φανταστείτε την έκπληξη όλων όταν είδαν το Φέτελ να παίρνει την pole με διαφορά μισού δευτερολέπτου από το Χάμιλτον και ταυτόχρονα να είναι ο πιο αργός από τους 24 πιλότους σε τελική ταχύτητα (327 km/h). Αυτό δεν συνέβαινε γιατί ο Γερμανός είχε πολλές αντιστάσεις λόγω μεγαλύτερης κλίσης στην πτέρυγα αλλά γιατί είχε επιλέξει κοντή 7η σχέση ποντάροντας ότι θα πάρει την pole και δε θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει DRS στον αγώνα γιατί θα είναι συνέχεια πρώτος. Για να μπορέσει κανείς να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα της μείωσης των αντιστάσεων που δίνει το DRS πρέπει να έχει μακριά 7η ώστε να μην πιάνει κόφτη στις 18.000rpm ο κινητήρας με το που ανοίγει το φτερό οπότε να αυξάνεται η τελική ταχύτητα.

Ο Φέτελ στη Μόντσα ήταν σίγουρος (!) ότι θα πάρει την pole και θα διατηρήσει την πρωτοπορία στον αγώνα γι’ αυτό και ρίσκαρε τέτοιο ακραίο set –up. Η Ferrari του Αλόνσο ήταν κατά 15km/h πιο γρήγορη στην ευθεία. Όπως ίσως είδατε ο Ισπανός πετάχτηκε ταχύτατα στην εκκίνηση και από την 4η θέση, έστριψε πρώτος αφήνοντας πίσω του το Φέτελ. Κάτι τέτοιο έμοιαζε καταστροφικό για τον αγώνα του Φέτελ αλλά ο Γερμανός απαίτησε το προσπέρασμα και το πέτυχε σ’ ένα απίθανο σημείο στα φρένα για την Ασκάρι χωρίς DRS! Αν αυτό δεν είναι ψυχολογία τότε τι είναι;

Ο δεύτερος λόγος είναι ότι η ομάδα Red Bull έχει επικεντρωθεί γύρω του και τον αβαντάρουν σ’ όλα. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα τα προβλήματα παρουσιάζονται στο μονοθέσιο του Γουέμπερ, εκεί γίνονται όλοι οι πειραματισμοί και παίρνονται ρίσκα. Επιπλέον όταν υπάρχει δίλλημα στη στρατηγική πάντα επιλέγουν αυτή που θεωρούν πιο λογική για το Φέτελ και αφήνουν την πιο ακραία για το Γουέμπερ.

Τα παραπάνω δεν μειώνουν στο παραμικρό την οδηγική ικανότητα του σύντομα δυο φορές παγκόσμιου πρωταθλητή. Ούτε φυσικά τον τρόπο δουλειάς του και την προσήλωσή του σε κάθε λεπτομέρεια που μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Δεν είναι τυχαίο ότι οι οδηγοί στο σύνολό τους θεωρούν τα ελαστικά δεδομένα καθότι ίδια για όλους και δεν ασχολούνται ιδιαίτερα. Υπάρχουν όμως δυο Γερμανοί που έχουν αναπτύξει δίαυλο επικοινωνίας με την Pirelli. Όπως σωστά μαντεύετε ο ένας ετοιμάζεται να πάρει τον δεύτερο τίτλο του ενώ ο άλλος έχει πέντε έξι ακόμη!

Τάκης Πουρναράκης
protothema.gr

ΕΤΣΙ ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ

Στο λεξικο της νεοελληνικης γλωσσας η λεξη " εκπορνευση " ερμηνευεται ως :συνήθ. μτφ.) για κτ. που, ενώ έχει ηθική αξία, το χρησιμοποιούμε με τρόπο που το ευτελίζουμε θέλοντας να πετύχουμε κτ. κατώτερο, ιδιοτελές.

Αυτο εχει πια ολοκληρωθει απο τους νταβατζηδες που διαχειριζονται τη δημοσια υγεια, με συγκεκριμενο σχεδιο που εκπονηθηκε απο κοινου με τους εκπροσωπους των ξενων συμφεροντων.
Βημα 1 : Πληρης και ανευ ορων απελευθερωση του επαγγελματος των φαρμακοποιων.

Μεχρι και πριν λιγες μερες ο Λοβερδος τους ειχε αποκοιμησει , ομως ηρθαν οι ανακοινωσεις για πληρη απελευθερωση , αποφαση για μειωση ποσοστου κερδους φαρμακοποιου, αμοιβη κατ' αποκοπη , κλπ. Τι σημαινει πρακτικα αυτο?Απλα οτι κλεινουν τα " προσωποπαγη " φαρμακεια κατω απο την πιεση του αθεμιτου ανταγωνισμου, του εξαντλητικου ωραριου, της οικονομικης εν τελει δυσπραγιας.

Οι αλυσιδες φαρμακειων παιρνουν το παιχνιδι στα χερια τους.Ηδη η SUPERFARM ( Ισραηλ) -κρατηστε το αυτο - ειναι ετοιμη , αμεσα , να εισελθει στην Ελληνικη αγορα.Που το ηξερε αραγε?

Οι αλυσιδες φαρμακειων ξενων συμφεροντων , που εχουν αμεση σχεση με ξενες πολυεθνικες φαμακοβιομηχανιες- θα το δουμε παρακατω-προσβλεπουν στην απελευθερωση ουσιαστικα της τιμης του φαρμακου ωστε να μπορουν με διαφορες προσφορες , να ελεγχουν την αγορα, σε ενα περιβαλλον που ειναι αδυνατο να δραστηριοποιηθουν και να επιβιωσουν τα αμιγως Ελληνικα φαρμακεια.

Στο πιο σημαντικο κοινωνικο αγαθο ομως που ειναι το φαρμακο , εξοβελιζεται η ποιοτητα του , στο βωμο του κερδους.

Βημα 2 : Εξοντωση της Ελληνικης φαρμακοβιομηχανιας.

Το σχεδιο ξεκινησε με την κατακεραυνωση των τιμων των φαρμακων , οπου πια μια υγιης Ελληνικη Φαρμακοβιομηχανια , που πληρωνει τους φορους της, δινει δουλεια στον Ελληνα πολιτη , παρασκευαζει ποιοτικα φαρμακευτικα σκευασματα με τις πιο αυστηρες προδιαγραφες , αναγκαζεται να στρεψει το ενδιαφερον της μονο στην εξαγωγη , διοτι η Ελληνικη αγορα ειναι ασυμφορη με τις νεες διαμορφωμενες τιμες.

Εστω ομως οτι ακομη υπαρχουν και ρομαντικοι που θελουν να υποστηριξουν την αγορα της πατριδας τους χωρις ισως κανενα περιθωριο κερδους , με μονο κινητρο την κοινωνικη προσφορα - ειτε εργασιακα , ειτε υπολογιζοντας , ως οφειλουν , τη διασφαλιση της ποιοτητας των φαρμακων που ειναι υπεραπαραιτητη για την υγεια των πολιτων.

Εδω ακριβως ερχεται η ολοκληρωση του σχεδιου , που ουσιαστικα ανακοινωθηκε με τη νεα τροπολογια που κατατεθηκε αιφνιδιαστικα την Παρασκευη 9 Σεπτεμβριου , που οδηγει τη συνταγογραφηση σε αναγραφη δραστικης ουσιας -και μονο- για να καλυπτεται απο τον νεο ενιαιο ασφαλιστικο φορεα.

Αυτο σημαινει απλα: Οι πολυεθνικες των πρωτοτυπων καινοτομων και ακριβων φαρμακων , αλλα και οι πολυεθνικες των generics , πολυ συντομα θα ελεγχουν απολυτα και πληρως την αγορα και τελικα θα ρυθμιζουν μονες τους τις τιμες των φαρμακων.

Αυτο θα οδηγησει απο τη μια σε πληρη αφελληνισμο της βιομηχανικης παραγωγης και προωθησης στο φαρμακο , στελνοντας στον " Καιαδα " της ανεργιας χιλιαδες εργαζομενους -επιστημονες , και απο την αλλη οι φαρμακευτικες δαπανες θα εκτιναχθουν στα υψη , αφου η αγορα θα λειτουργει με εναρμονισμενες πρακτικες μονοπωλιων.

Σημειωνουμε οτι οπου εφαρμοστηκε τετοιο μετρο ( 2 περιπτωσεις στην Ευρωπη ) απετυχε παταγωδως σε σχεση με τη μειωση της φαρμακευτικης δαπανης.

Εταιρειες πολυεθνικων συμφεροντων που δραστηριοποιουνται στα generics κατεκλυσαν τις αγορες με προιοντα ευτελους τιμης και παντελως αμφιβολου ποιοτητας και προελευσης δραστικων ουσιων.Κατα συμπτωση ( ? ) εδρα ιδρυσης μιας κορυφαιας απο αυτες ειναι το Ισραηλ.

Ο κοινος νους καταλαβαινει οτι εδω κλεινει ο κυκλος του παιχνιδιου που στηθηκε.

Οι πολυεθνικες θα ελεγχουν ολη την Ελληνικη φαρμακευτικη αγορα και παραγωγικα και συνταγογραφικα , αλλα και στα σημεια πωλησης πληρως καθετοποιημενα.

Ειναι φανερο λοιπον ποιος θα ρυθμιζει απο εκει και περα τις τιμες των φαρμακων στην Ελλαδα , αλλη μια φορα σε βαρος του κακομοιρου Ελληνα ασφαλισμενου .

Αυτο λοιπον ονομαζεται -τουλαχιστον- " εκπορνευση " της δημοσιας υγειας .

Γνωριζοντας οτι τα γεγονοτα ειναι προδιαγεγραμμενα , και η συναλλαγη καθορισμενη , ισως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτε αλλο απο το να τα αναλυουμε.

Ομως με γνωμονα το δημοσιο συμφερον , τη βιωσιμοτητα των υγειων επιχειρησεων , τη διασφαλιση των θεσεων εργασιας , την οικονομικη συγκυρια της χωρας , και πανω απο ολα την υγεια των πολιτων , σας προκαλουμε , εστω την τελευταια στιγμη να συμπεριφερθειτε ως Ελληνες ( θα προκειται για θαυμα ) , και να ακυρωσετε ολες τις μυστικες συμφωνιες σας .

" Τη στιγμη που ο σκλαβος αποφασιζει να μην ειναι πια σκλαβος , οι αλυσιδες του σπανε "
( ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ )

leonidas-esperanza.blogspot.com

Συνάντηση εργασίας του Δημάρχου Βόλβης, Δημήτρη Γαλαμάτη, με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Δήμου

Σήμερα Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011 στις 12:00, ο Δήμαρχος Βόλβης κ. Δημήτρης Γαλαμάτης θα συναντηθεί με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Δήμου Βόλβης, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημαρχείου στο Σταυρό.

Στη συνάντηση θα παρευρεθούν όλοι οι διευθυντές της Α’ βάθμιας και της Β’ βάθμιας εκπαίδευσης, οι πρόεδροι των αντίστοιχων σχολικών επιτροπών και ο εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος για θέματα παιδείας κ. Σταύρος Ρόκκας.

Αντικείμενο της συνάντησης θα είναι η αντιμετώπιση των προβλημάτων που προέκυψαν με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς και οι άμεσες παρεμβάσεις που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων του Δήμου Βόλβης.

Ποιοι ωφελούνται από την πολυνομία, την πολυπλοκότητα, τις ασάφειες και το "αλαλούμ" στην φορολογική νομοθεσία

Τα τελευταία χρόνια, η μεγάλη παραγωγή φορολογικών νόμων, η έκδοση πληθώρας ΥΑ, ΠΔ, εγκυκλίων, κλπ και ο τεράστιος αριθμός δικαστικών αποφάσεων, δημιουργούν ένα απροσπέλαστο πλέγμα στην άμεση και έγκυρη ενημέρωση των φορολογουμένων ενώ το αφερέγγυο κράτος μιλάει για εμπέδωση φορολογικής συνείδησης και πράσινα άλογα!

Οι ερμηνευτικές εγκύκλιοι φθάνουν με μεγάλη καθυστέρηση στις εφορίες και μαζί με όλα τα παραπάνω, συντελούν σε μεγάλο βαθμό, στην αύξηση της αναποτελεσματικότητας της Φορολογικής Διοίκησης.

Τα φοροτεχνικά γραφεία κάνουν χρυσές δουλειές, κυρίως όσα έχουν καλές δημόσιες σχέσεις.
Οι μεγάλες επιχειρήσεις που απευθύνονται σ' αυτά ή έχουν οργανωμένες φορολογιστικές μονάδες, με καλές επίσης δημόσιες σχέσεις, μπορούν μέσα στην αναμπουμπούλα να διακρίνουν τα παραθυράκια της φοροαποφυγής, που παραμένουν ανοιχτά λόγω αστοχίας ή σκοπιμότητας.

Οι εξειδικευμένες ιστοσελίδες που παρέχουν συνδρομητικά φορολογιστική πληροφόρηση, προγράμματα, κλπ και όσοι συγγράφουν, εκδίδουν και πωλούν φορολογικά βιβλία σε αρκετά "αρμυρές" τιμές.

Οι σχετικές ιστοσελίδες και οι εκδοτικοί οίκοι φορολογιστικών βιβλίων είναι γνωστοί στους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ και δεν χρειάζεται να τους κάνουμε διαφήμιση.

Όμως υπάρχουν δραστηριότητες, όμοιες με τις παραπάνω, στον "περίγυρο" του ΥΠ.ΟΙΚ. και αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη θα μπορούσε να προσφέρει θετικά στην σωστή ενημέρωση των φορολογουμένων.

Το Υπουργείο Οικονομικών έπρεπε να παρέχει δωρεάν (ή έστω σε τιμές κόστους), λεπτομερή και εμπεριστατωμένη φορολογική πληροφόρηση σε όλους. Τα οφέλη από την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση των φορολογούμενων θα ήταν πολύ μεγάλα, κυρίως από την εμπέδωση εμπιστοσύνης προς το κράτος και την δημιουργία φορολογικής συνείδησης.

Αντ' αυτού έχει αναπτυχθεί(στον περίγυρο) η συνδρομητική ιστοσελίδα "NOMOS"
με διεύθυνση http://lawdb.intrasoftnet.com/nomos/poe_frame.html της "INTRACOM IT SERVICES". ΙΔΡΥΤΗΣ και ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ της "NOMOS" είναι η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Δ.Ο.Υ. και ΕΚΔΟΤΗΣ Ο κ. ΓΡΙΒΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ, Πρόεδρος Π.Ο.Ε. - Δ.Ο.Υ.

Με μια πρώτη ματιά σε κεντρική σελίδα της "NOMOS", παρατηρούμε ότι (εκτός από τις υπερσυνδέσεις, Intracom it Services, Intracom Holdings και Hol) υπάρχουν αρκετά ονόματα υψηλόβαθμων στελεχών της φορολογικής διοίκησης, που προφανώς ασχολούνται και αυτά με την την ύλη του ιστολογίου, και αποτελούν εγγύηση για την άμεση, έγκυρη και εξειδικευμένη ενημέρωση του.

Μεταξύ αυτών διακρίνουμε δυο πολύ γνωστά υψηλόβαθμα στελέχη, τους κ.κ Σταματόπουλο Δημήτριο και Καραβοκύρη Αντώνη οι οποίοι έχουν συγγράψει από κοινού ή ένας έκαστος, πάρα πολλά βιβλία του είδους, τα όποια όμως είναι αρκετά ακριβά για μικρούς και μεσαίους επιτηδευματίες(όπως και η "NOMOS").

Ο κ. Σταματόπουλος υπηρετεί ως Γενικός Διευθυντής Φορολογίας του Υπουργείου Οικονομικών και στην εποπτεία του ανήκουν η φορολογία εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων, ο ΦΠΑ, ο ΚΒΣ, η φορολογία κεφαλαίου – κληρονομιές, μεταβιβάσεις, δωρεές, ΕΤΑΚ-, τομέας εισπράξεων κ.λπ.

Ο κ. Καραβοκύρης εργάζεται στο Υπουργείο Οικονομικών από το 1979 ως τμηματάρχης στην Κεντρική Υπηρεσία του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος. Το χρονικό διάστημα 1983-1990 ήταν ελεγκτής στη ΥΠ.Ε.Δ.Α. Αθηνών. Τώρα είναι σύμβουλος του αναπληρωτή ΥΠ. ΟΙΚ. κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ(και προηγούμενα του κ. ΚΟΥΣΕΛΑ)

Θα μπορούσε λοιπόν το ΥΠ. ΟΙΚ. να δώσει την δυνατότητα πρόσβασης και των μικρομεσαίων στην ήδη υπάρχουσα τράπεζα φορολογιστικής πληροφόρησης και τις έγκυρες εκδόσεις , ίσως (π.χ) επιδοτώντας την "NOMOS" και τους συγγραφείς των βιβλίων.

Γ. Δ,

Στείρι: Ζητούμε την άμεση δικαίωση, για το μοναδικό σχολείο μας.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjUU6DwsBE2-DUKz8z8A4aJzOu3r4Xz7ZgfqyE45aeJfGjLPmd-g7LOktGhT-Hp3yOTDetgEvMRoNn0OpW8jS5u4ViHhIql5TAXbPV5FoNW8PWsE1241Z8Zv_QaNl-W1FyQl0BqUUGVppUM/s320/mail.google.com+1.jpgΟι μαθητές, οι γονείς και οι κάτοικοι του Στειρίου δεν παραδίδουν τα όπλα και με υπόμνημα που απέστειλαν σήμερα στο υπουργείο παιδείας δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων απαιτούν την άμεση δικαίωση για το θέμα της συγχώνευσης του μοναδικού σχολείου στο Στείρι.

Σήμερα το πρωί αντιπροσωπεία κατοίκων του Στειρίου συνάντησαν τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας κ. Ηλία Αργυρόπουλο και του εξέθεσαν τις αντιρρήσεις τους, για την εκπαιδευτική εισήγησή του στην κατάργηση-συγχώνευση του μοναδικού σχολείου τους .

Του τόνισαν δε ότι δεν πρέπει να ισχύουν άλλα κριτήρια για μερικά σχολεία της περιφέρειας της Στερεάς Ελλάδας, άλλα σε άλλα (Έξαρχος, Ζέλι, Άγια Τριάδα, Σωληνάρι, Διόνυσο κλπ. ) και σε άλλα να αναστέλλονται οι συγχωνεύεις ( ΦΕΚ 1812/τΒ΄/11-8-2011 {17o με 23ο δημοτικό σχολείο Χαλκίδας}).

Στην συνέχεια επισκέφτηκαν τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Κλέαρχο Περγαντά, του εξέθεσαν το κοινωνικό πρόβλημα που δημιουργείται με την κατάργηση του σχολείου τους, απαιτώντας ο δεύτερος βαθμός τοπικής αυτοδιοίκησης πρέπει να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες του.

Κάποτε φωτισμένοι άνθρωποι παρακινούσαν να ανοίγουμε σχολεία!

Όπου ανοίγει ένα Σχολείο κλείνει μια φυλακή !

Εμείς πάντως δε θα είμαστε αυτοί που θα τα κλείσουν!!!

Παράλληλα, θέτουν στην κρίση του κόσμου το 3σέλιδο υπόμνημα, το οποίο μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ

Καταστρέφουν οικονομικά, πολιτικά, πολιτιστικά, κοινωνικά ένα ολόκληρο λαό!

Θα ήταν χρήσιμο να επαναλάβω την χθεσινή θέση ότι το Ελληνικό Χρέος επηρεάζει την Ευρωπαϊκή Κρίση Χρέους κατά 2%-3%. Για να εξηγούμαστε αυτό ακριβώς το ποσοστό δείχνει η ποσοστιαία αναγωγή του Ελληνικού Χρέους στο σύνολο του Ευρωπαϊκού. Είτε αρέσει τους θαυμαστές του Γιώργου Παπανδρέου είτε όχι, αυτό το ποσοστό δίνουν τα μαθηματικά.

Τα μαθηματικά επίσης μας δίνουν άλλο ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα. Ότι η Ελλάδα ως προς το συνολικό χρέος (δημόσιο και ιδιωτικό) ήταν το 2009 16 στην κατάταξη των 20 πλουσιοτέρων χωρών του κόσμου.

Δηλαδή η Ελλάδα και ο Ελληνικός Λαός υπομένουν όσα υπομένουν παρ’ ότι το δημόσιο χρέος της χώρας είναι το 2%-3% του χρέους των χωρών της ευρωζώνης και ταυτόχρονα το 2009 η Ελλάδα ήταν 16η στην κατάταξη, ως προς το συνολικό χρέος, από τις 20 πλουσιότερες χώρες του κόσμου. Αυτά τα απλά για όποιον πιστεύει ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είναι απλά ένας άτυχος πρωθυπουργός που του έλαχε η μοίρα να ηγηθεί της χώρας στην πιο δύσκολη περίοδο. Απλά ο Γιώργος Παπανδρέου για λόγους που ο ιστορικός του μέλλοντος θα κρίνει προκάλεσε πρόωρες εκλογές προκειμένου να απομακρύνει την συντηρητική Δεξιά από την εξουσία για να αναλάβει ο ίδιος να εφαρμόσει την πιο Δεξιά και Νέο-Φιλελεύθερη πολιτική που έχει εφαρμοσθεί μέχρι σήμερα στην χώρα μας. Και όλα αυτά υπό την ιδεολογική νομιμοποίηση της Νέο-Εθνικοφροσύνης.

Το ότι ο Γιώργος Παπανδρέου και η ηγετική του ομάδα είναι ακραίοι Νέο-Φιλελεύθεροι δεν χρειάζεται να το αποδείξει κανείς.

Αρκεί να τους ακούσει να μιλάνε για τα ζητήματα του Κράτους για να καταλάβει. Τι θα ακούσει λοιπόν από αυτούς τους χούλιγκαν του Νέο-Φιλελευθερισμού. Ότι το Κράτος είναι η αιτία για την οικονομική υπανάπτυξη της χώρας. Διότι είναι σπάταλο, διεφθαρμένο αναποτελεσματικό κλπ…

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. ...

Κατ’ αρχάς και για να τελειώνουμε με τα ζητήματα διαφθοράς. Το Κράτος είναι μέρος της κοινωνίας και σίγουρα είναι διεφθαρμένο τουλάχιστον όσο είναι και η υπόλοιπη κοινωνία. Όμως ποιος είναι υπεύθυνος για το μεγαλύτερο μεταπολεμικό σκάνδαλο «το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου»;

Η Κρατική παρέμβαση με την μορφή των χρηματιστηριακών αρχών ή οι ανάδοχοι τράπεζες που διαβεβαίωναν το επενδυτικό κοινό για την αξιοπιστία των επενδυτικών προτάσεων που παρουσίαζαν στο επενδυτικό κοινό. Μα φυσικά οι χρηματιστηριακές αρχές, δηλαδή η διοίκηση του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών. Μα αυτό αγαπητοί φίλοι δεν είναι κρατικό. Αποκρατικοποιήθηκε στα πλαίσια της φιλελευθεροποίησης της χρηματαγοράς επί κυβερνήσεως Σημίτη (η πρώτη μεγάλη καταιγίδα νέο-φιλελευθερισμού που έπληξε την ελληνική οικονομία). Άρα το μεγαλύτερο σκάνδαλο διαφθοράς, «το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου» δεν το εξέθρεψε το κράτος αλλά η περιβόητη ιδιωτική πρωτοβουλία. Θέλετε άλλο ένα τρανό παράδειγμα; Ποιο είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο διαφθοράς στην παγκόσμια οικονομία μεταπολεμικά; Μα φυσικά το σκάνδαλο Enron.

Που συνέβη αυτό; Μα στην πατρίδα του νεοφιλελευθερισμού, την γενέτειρα των Μπους, τις ΗΠΑ.

Πάμε τώρα στα θέματα σπατάλης και αναποτελεσματικότητας. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι το Κράτος είναι το παράδειγμα προς μίμηση σε θέματα αποτελεσματικότητας και οικονομίας. Σίγουρα τα χρήματα και οι πόροι που διαθέτει το Κράτος για ένα σκοπό θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν πιο αποτελεσματικά και για περισσότερα πράγματα. Έχει όμως κάποιος ανάλογο παράδειγμα;

Δηλαδή μπορεί κάποιος να μας πει ποιος ιδιώτης έφτιαξε ένα νοσοκομείο γρηγορότερα και με λιγότερα έξοδα από αυτά που θα δαπανούσε το Κράτος και παρέχει στους φτωχούς καλές νοσηλευτικές υπηρεσίες με ελάχιστο ή καθόλου τίμημα; Μάλλον κανένας.

Τι θέλω να πω με αυτό. Το Κράτος από τα πανάρχαια χρόνια κάλυπτε τις ανάγκες της κοινωνίας που δεν μπορούσε να καλύψει η εκάστοτε ανθρώπινη επιχειρηματικότητα. Γι’ αυτό ακριβώς το λόγο, επίσης από τα πανάρχαια χρόνια, το Κράτος ήταν πάντα ελλειμματικό.

Η Δημοκρατίας της Αθήνας, η αυτοκρατορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, το Βυζάντιο, οι Άραβες, η Οθωμανική Αυτοκρατορία, ο Μέγας Ναπολέων κ.λ.π. εξέδωσαν κάποια στιγμή κίβδηλο νόμισμα για να χρηματοδοτήσουν τα κρατικά ελλείμματα.

Τώρα όλα αυτά τα παραδείγματα οικονομικής ιστορίας φαίνεται ότι δεν είναι ικανά για να μεταπείσουν τον Γιώργο Παπανδρέου και τους νεοφιλελεύθερους φωστήρες για την ιστορική αναγκαιότητα της ύπαρξης και της λειτουργίας του κράτους.

Για αυτούς προέχει να καταργήσουν το κράτος και ας καταστρέφουν οικονομικά, πολιτικά, πολιτιστικά, κοινωνικά ένα ολόκληρο λαό!

stoxasmos-politikh.blogspot.com

Γ. Καρασμάνης (Πέλλα-ΝΔ) για την συγχώνευσ του ΕΛΟΓΑΚ με τον οργ. ΔΗΜΗΤΡΑ

http://1.bp.blogspot.com/-8Scsp4iHN4I/TdF1UUqGs8I/AAAAAAAALJ4/B3-FnzQYa8Y/s200/karasmanis.jpgΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ τον κ. Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

ΘΕΜΑ: Συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ στον υπό σύσταση «Ελληνικό Γεωργικό Οργανισμό - ΔΗΜΗΤΡΑ.

Έντονες καi δίκαιες μπορούν να χαρακτηρισθούν οι διαμαρτυρίες από πλευράς κτηνοτροφών για την απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων να προχωρήσει στη συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ στον υπό σύσταση «Ελληνικό Γεωργικό Οργανισμό - ΔΗΜΗΤΡΑ».

Χιλιάδες κτηνοτρόφοι εκφράζουν την αγανάκτηση και απογοήτευση τους για την άγνοια και προχειρότητα, που χαρακτηρίζει τη κίνηση αυτή του υπουργείου, να συγχωνεύσει δηλαδή το μοναδικό πυλώνα και χρήσιμο εργαλείο στήριξης του μόχθου και των προϊόντων τους αι μάλιστα χωρίς διάλογο, χωρίς συζήτηση και δίχως να ερωτηθεί κανένας ενδιαφερόμενος.

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων προχωρά στη δημιουργία ενός οργανωτικού «εκτρώματος», ενσωματώνοντας, μαζί με άλλους τρείς μη συναφείς Οργανισμούς, έναν καθαρά αυτοχρηματοδοτούμενο Οργανισμό, τον ΕΛΟΓΑΚ, που λειτουργεί μόνο με βάση τις εισφορές των κτηνοτρόφων και διακινητών γάλακτος και κρέατος και που στοχεύει στον έλεγχο και τη διασφάλιση της ποιότητας των εγχώριων ζωικών προϊόντων από φαινόμενα παράνομων «ελληνοποιήσεων», χωρίς να επιβαρύνει ούτε ένα ευρώ το κρατικό προϋπολογισμό.

Επειδή ο νέος φορέας, όπως σχεδιάζεται, τινάζει κυριολεκτικά στον αέρα τα προγράμματα διαχείρισης των κτηνοτροφικών μονάδων και της γενετικής βελτίωσης του ζωικού πληθυσμού, υποθηκεύοντας τις εισφορές των κτηνοτροφών.

Επειδή η επικείμενη συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ θα αποτελέσει ταφόπλακα στον ήδη δοκιμαζόμενο κτηνοτροφικά τομέα.

Επειδή αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του ΕΛΟΓΑΚ τόσο στο επίπεδο των ελέγχων, όσο και σε επίπεδο στήριξης και βελτίωσης του κλάδου της κτηνοτροφίας και των κτηνοτροφικών προϊόντων και μεγάλο μέρος του προσωπικού τίθεται χωρίς δικαιολογία σε εργασιακή εφεδρεία.

Επειδή δεν διασφαλίζεται ο ρόλος και ο προσανατολισμός των υπό συγχώνευση Οργανισμών στο νέο νομικό πρόσωπο.

Επειδή δεν προσδιορίζονται επακριβώς τα όποια οφέλη που θα προκύψουν από την κίνηση αυτή για τον Έλληνα κτηνοτρόφο και όλους όσοι δραστηριοποιούνται επαγγελματικά στο χώρο της πρωτογενούς παραγωγής.

Ερωτάται ο κύριος υπουργός

1. Πως θωρακίζεται η ελληνική κοινωνία και οι Έλληνες κτηνοτρόφοι από το φαινόμενο των παράνομων ελληνοποιήσεων και πως η διασφάλιση της ποιότητας τόσο του γάλακτος, όσο και του κρέατος, με την επιχειρούμενη συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ ;

2. Πως διασφαλίζεται η ανταποδοτικότητα των εισφορών ετών, τόσο των κτηνοτροφών όσο και των διακινητών γάλακτος και κρέατος;

3. Προτίθεστε να αναθεωρήσετε την απόφαση σας για τη συγχώνευση του ΕΛΟΓΑΚ, του μοναδικού σήμερα πυλώνα στήριξης του κτηνοτροφικού τομέα;

Ο Ερωτών

Γιώργος Καρασμάνης

Βουλευτής Πέλλας

Κοσμήτορας της Βουλής

Benfica - Manchester United 1-1 video goals

Cardozo και Giggs τα γκολ:

Inter - Trabzonspor 0-1 video goal

Στο 78' o Celustka το γκολ για τους Τούρκους

Manchester City - Napoli 1 - 1 video goals

Kolarov και Cavani τα γκολ και ο σπίκερ όλα τα λεφτά:

Villarreal - Bayern 0-2 video goals

Kroos, και Rafinha οι σκόρερ: