27 Νοεμβρίου 2015

Εντυπωσιακός Πανούσης! Έπεσε απ' τα σύννεφα και στάθηκε όρθιος: Η κυβέρνηση της αριστεράς έχει δικό της στρατό από κλόουν, τροβαδούρους και κυρίες

Πανούσης: Δεν έδωσα εγώ τους διαλόγους που κυκλοφορούν στα μέσα ενημέρωση

Στην Ελλάδα ευτυχώς που έχουμε μάθει πώς να πέφτουμε από τα ...σύννεφα και έτσι δεν τραυματιζόμαστε. Αλλιώς θα είχε αποδεκατιστεί η χώρα.

Τελευταία πτώση και απόδειξη της υψηλού επιπέδου γνώσης η περίπτωση Πανούση. Ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, έπεσε μεν από τα σύννεφα, αλλά φαίνεται πως ήταν πολύ καλά προπονημένος αφού τελικά είναι όρθιος, αρτιμελής και ατσαλάκωτος.
Την πτώση την ομολόγησε ο ίδιος όταν είπε:”Πρώτη φορά ζω μια κυβέρνηση της Αριστεράς και χαίρομαι που υπάρχει, αλλά δεν πίστευα ποτέ ότι μπορεί να έχει αυλή. Ότι έχει κλόουν και τροβαδούρους. Ότι έχει κυρίες της αυλής. Το δικό της στρατό, να το πω έτσι”.
Μόνο που δεν μας αποκάλυψε σε ποιο μέρος κατοικοέδρευε αυτός και ποιο ρόλο είχε επωμιστεί.

Κάλχας
newsit.gr

Πανούσης: Δεν έδωσα εγώ τους διαλόγους που κυκλοφορούν στα μέσα ενημέρωση

«Δεν έδωσα εγώ τους διαλόγους που κυκλοφορούν στα μέσα ενημέρωσης για την υπόθεσή μου», ξεκαθαρίζει ο πρώην αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης.

Μάλιστα, ο κ. Πανούσης δήλωσε σε συνέντευξή του πως οι διάλογοι αυτοί που άκουσε «δεν του θυμίζουν τίποτα», επομένως δεν μπορεί να προέρχονται από τα έγγραφα που αυτός έχει στη διάθεσή του και έχει καταθέσει στην εισαγγελία.

«Θεωρώ λογικό επακόλουθο, οι διάλογοι αυτοί να δόθηκαν σε μέσα ενημέρωσης από την πλευρά της κυβέρνησης, ώστε να μπορούν στην συνέχεια να τεκμηριώσουν την μήνυση που κατέθεσαν εναντίον μου», υπογράμμισε ο πρώην υπουργός μιλώντας στο Βήμα FM.

«Παρακολουθώ λίγο την άλλη πλευρά, και με θλίβουν αυτά που συμβαίνουν. Να φοράνε τις γραβάτες και να πηγαίνουν να καταθέτουν μήνυση κατά του Πανούση», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι: «Δεν υπάρχει ένα έγγραφο, εγώ δεν έχω δώσει τίποτα, είναι διαρροή διαλόγων που ούτε κατά διάνοια δεν έχω δώσει, και δεν μου θυμίζουν και τίποτα από όσα έχω».

Παράλληλα, ο κ. Πανούσης άσκησε δριμεία κριτική στην κυβέρνηση, επισημαίνοντας πως «δεν πίστευε ότι μια κυβέρνηση μπορεί να έχει στρατό», που να δρα υπερασπιζόμενος τις θέσεις της με κάθε μέσο, ενώ κατηγόρησε τον πρωθυπουργό ότι χρησιμοποιεί την «συναίνεση» ως «πολιτικό τρικ».

«Αισθάνομαι ότι η βασική αρχή της Αριστεράς που είναι η διαφάνεια, η προσωπική πολιτική ευθύνη δεν τηρούνται. Έχω ζητήσει από τον κύριο Τσίπρα να τον δω, δεν είχα απάντηση, αλλά δεν τον κατηγορώ γι” αυτό, έχει άλλα βάσανα τώρα. Η Αριστερά δεν μπορεί να είναι έτσι, να προσπαθεί να φτιάχνει πολιτικά θολά τρικ», τόνισε ο ίδιος.