20 Οκτωβρίου 2010

Δ. ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ-Υπ. Δήμαρχος ΒΟΛΒΗΣ-ΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ

Κατατέθηκε και επίσημα το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Νέα αρχή. Μαζί για το αύριο», με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Βόλβης Δημήτρη Γαλαμάτη. Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι Βόλβης με τις ιδιότητες τους, καθώς και οι υποψήφιοι τοπικοί σύμβουλοι για τις 22 δημοτικές και τοπικές κοινότητες του δήμου Βόλβης, είναι οι εξής:

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ

«ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ – Γαλαμάτης – Νέα αρχή. Μαζί για το αύριο».

ΓΑΛΑΜΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ιωάννη (ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ)


ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΣΠΡΟΒΑΛΤΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΜΑΡΙΑ του Χρήστου
2) ΘΕΟΧΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ του Κωνσταντίνου
3) ΜΑΤΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Φωτίου
4) ΡΕΪΖΗ ΑΘΗΝΑ του Περικλή
5) ΣΕΡΤΗ - ΠΑΠΑΦΩΤΙΟΥ ΚΑΣΣΙΑΝΗ του Γεωργίου
6) ΧΑΡΠΟΥΖΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Ελευθερίου

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΡΑΣΝΩΝ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Βασιλείου
2. ΒΑΛΑΒΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Ιωάννη
3. ΠΛΟΥΜΟΥΔΗΣ ΣΟΦΟΚΛΗΣ του Δημητρίου
4. ΣΑΠΟΥΝΑ – ΠΑΠΑΖΑΧΑΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ του Ιωάννη
5. ΤΣΙΓΓΕΡΛΙΩΤΗ ΖΩΗ του Παναγιώτη
6. ΧΡΥΣΑΦΟΥΔΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ του Τιμόθεου

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΕΑΣ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΔΟΣΤΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ του Αθανασίου
2. ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ του Φωτίου
3. ΚΑΛΟΥΔΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΗΣ του Ανδρέα
4. ΜΟΓΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Νικολάου
5. ΟΡΦΑΝΙΔΟΥ – ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ του Ιωάννη
6. ΠΟΛΥΜΕΡΟΣ ΠΟΛΥΜΕΡΟΣ του Χρήστου

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΓΚΟΛΙΔΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Ιωάννη
2. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΚΗ - ΚΑΛΦΑ ΜΑΡΙΑ του Παναγιώτη
3. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΚΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Δημητρίου
4. ΛΙΤΣΑΚΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ του Νικολάου
5. ΣΑΛΕΠΑΚΗ – ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΣΜΑΡΩ του Στέφανου
6. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ του Ιωάννη

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΩ ΣΤΑΥΡΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Βασιλείου
2. ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Ζαχαρία
3. ΣΦΕΤΣΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ του Δημητρίου
4. ΤΣΟΥΜΠΡΑ – ΠΑΝΤΕΛΟΓΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ (ΜΑΤΙΝΑ) του Δημητρίου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΛΛΩΝΙΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΜΠΑΤΣΙΑΚΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αθανασίου
2. ΣΤΕΦΟΥΛΗ ΑΡΓΥΡΙΑ του Δημητρίου
3. ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ιωάννη
4. ΧΑΡΙΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ του Ιωακείμ

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΡΕΘΟΥΣΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Γεωργίου
2) ΚΑΤΣΟΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Χρήστου
3) ΚΟΡΟΣΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Κυριάκου
4) ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ του Προδρόμου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΒΟΛΒΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΑΣΗΜΩΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Αναστασίου
2) ΚΥΡΑΤΖΑΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Δημητρίου
3) ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ του Αριστείδη
4) ΣΑΜΑΡΑ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ του Αργυρίου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ του Δαμιανού
2) ΑΛΜΠΑΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Ιωάννη
3) ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Αθανασίου
4) ΚΙΑΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αποστόλου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΥΡΟΥΔΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΓΙΟΥΒΑΝΟΥΔΗ – ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ του Σωτηρίου
2. ΚΑΡΑΜΠΑΤΣΑΚΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Κυριάκου
3. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ του Νικολάου
4. ΧΑΡΙΤΩΝΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Παύλου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΕΛΙΣΣΟΥΡΓΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΑΣΜΕΝΟΥΔΗ – ΜΑΥΡΙΔΟΥ ΑΘΗΝΑ του Μαυρουδή
2. ΚΟΥΤΖΙΑΜΠΕΟΥΚ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ του Γεωργίου
3. ΜΠΑΜΠΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Νικολάου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΔΙΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΚΟΝΙΑΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ του Γεωργίου
2) ΚΩΣΤΟΥΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Βασιλείου
3) ΠΑΖΑΡΛΗΣ ΑΓΑΠΗΤΟΣ του Γεωργίου
4) ΣΟΥΛΤΑΝΗ - ΚΑΤΗ ΣΟΥΛΤΑΝΑ (ΤΑΝΙΑ) του Χρυσοστόμου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΕΑΣ ΜΑΔΥΤΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΟΡΦΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ιωάννη
2. ΡΕΝΤΑΣ ΦΩΤΙΟΣ του Κωνσταντίνου
3. ΤΣΟΥΚΑΛΑ – ΤΣΙΜΠΟΥΛΗ ΦΩΤΕΙΝΗ του Παναγιώτη
4. ΧΑΡΔΑΛΑ – ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ του Μιχαήλ

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΙΚΟΜΗΔΙΝΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΑΪΒΑΖΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Αλεξάνδρου
2) ΓΚΟΥΔΙΝΑΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ του Νικολάου
3) ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ του Αναστασίου
4) ΧΛΕΠΑΤΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ του Άγγελου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΝΥΜΦΟΠΕΤΡΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ του Ιωάννη
2. ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ του Δημητρίου
3. ΜΗΤΣΟΓΛΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Χαραλάμπους
4. ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Δημητρίου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΩΝΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΚΑΡΑΪΣΑΡΙΔΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ του Ιορδάνη
2. ΚΟΥΒΑΛΑΚΙΔΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του Νικολάου
3. ΜΑΝΘΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ του Χρήστου
4. ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΘΕΟΦΑΝΗΣ του Αβραάμ

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΦΗΤΗ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΚΑΡΑΓΟΥΛΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Μάλαμα
2. ΚΟΣΜΑΡΙΚΑ – ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ του Αντωνίου
3. ΜΟΣΧΟΥ ΠΕΤΡΟΣ του Ηλία
4) ΠΑΡΑΣΚΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ του Νικολάου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΚΕΠΑΣΤΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΑΝΔΡΕΑΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ του Μωυσή
2. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Στέργιου
3. ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΕΙΡΗΝΗ του Κωνσταντίνου
4. ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του Παύλου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΕΦΑΝΙΝΩΝ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΑΛΒΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Αριστομίδη
2) ΓΑΚΗ - ΣΑΡΑΒΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (ΒΟΥΛΑ) του Χρήστου
3) ΜΠΕΣΙΚΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Γεωργίου
4) ΤΣΙΑΠΛΙΑΚΑΣ ΣΤΕΡΓΙΟΣ του Ιωάννη

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΙΒΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΖΑΜΠΟΥΝΙΔΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ του Γεωργίου
2. ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Δημητρίου
3) ΚΑΡΑΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ του Αναστασίου
4) ΤΣΟΛΑΚΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Κωνσταντίνου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΑΡΙΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ του Ιωάννη
2. ΚΟΚΟΤΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Αθανασίου
3. ΛΟΪΖΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ του Δημητρίου
4. ΜΠΕΖΑΡΗ - ΜΟΣΧΟΥ ΜΑΡΙΑ του Κωνσταντίνου

ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΟΥ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ

1) ΚΟΤΑΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ του Γεωργίου
2) ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Γεωργίου
3) ΦΩΤΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Λεωνίδα
4) ΦΩΤΙΑΔΟΥ ΣΟΦΙΑ του Παύλου

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: «H κυβέρνηση διέκοψε το πρόγραμμα «Θησέας» για την κατασκευή των έργων

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: «η κυβέρνηση διέκοψε το πρόγραμμα «Θησέας» για την κατασκευή των έργων από 1η Ιανουαρίου 2010, δεσμευόμενη ότι θα εξοφλούσε τους λογαριασμούς προς τις κοινοπραξίες που είχαν υπογράψει σύμβαση για έργα με τους αντίστοιχους δήμους μέχρι την 30η Ιουνίου 2010.

Δυστυχώς η κυβέρνηση δεν απεδείχθη συνεπής διότι δεν πληρώνει τους εργολάβους που ήδη έχουν αρχίσει να κατασκευάζουν έργα με συμβάσεις που υπέγραψαν μέχρι την 30η Ιουνίου.

Στο Δήμο Θεσσαλονίκης βρίσκεται στον αέρα το έργο ανάπλασης 29 κάθετων δρόμων στο ιστορικό κέντρο της πόλης, από την Εθν. Αμύνης μέχρι την Ίωνος Δραγούμη. Το συγκεκριμένο έργο εντάχθηκε στο πρόγραμμα «Θησέας», ένα πρόγραμμα που παίρνει τα χρήματα της τοπικής αυτοδιοίκησης μέσω του υπουργείου Εσωτερικών και τα ξαναγυρίζει στους Δήμους, αλλά στην πορεία σταμάτησε η ανάλογη επιχορήγηση. Κρούω τον κώδωνα του κινδύνου και καλώ την κυβέρνηση να τηρήσει την υπόσχεσή της και να ξεπληρώσει με τα χρήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης τα έργα αυτά που θα αλλάξουν ριζικά την εικόνα της πόλης».


Σούργελο Παπουτσή!!! Ο Ριτζάϊ ανέλαβε να βρεί μόνος του μάρτυρα στη δίκη του!!!

¬ Ο Αλκέτ  Ριζάι µεταφέρεται από αστυνοµικούς  στα δικαστήρια. Ο κατηγορούµενος προσφέρθηκε να βοηθήσει µέσα από τις φυλακές στον εντοπισµό µάρτυρα, κάνοντας µάλιστα υποδείξεις στην ΕΛ.ΑΣ. για τα βασικά  βήµατα που πρέπει να γίνουν προκειµένου να  εντοπίσει αυτόν που αναζητά  Η Αστυνοµία δεν κατάφερε να εντοπίσει τη µοναδική µάρτυρα που είχε µε επιφυλάξεις αναγνωρίσει στο πρόσωπο της συντρόφου του Αλκέτ Ριζάι, της Ασπασίας Μητροπία, τη γυναίκα µε το ψευδώνυµο Αλεξάντροβα, η οποία επέβαινε στο ελικόπτερο την ηµέρα της απόδρασης από τις φυλακές Κορυδαλλού.

Η κατάθεσή της θεωρήθηκε αναγκαία και γι' αυτό το δικαστήριο διέταξε τη βιαία προσαγωγή της. Απόφαση που αποδείχθηκε «κενό γράµµα» καθώς οι αρχές δεν κατάφεραν να την εντοπίσουν στη διεύθυνση που είχε δηλώσει όταν είχε εξεταστεί κατά την ανάκριση.

Εκπληξη ωστόσο προκάλεσε η… προσφορά του κατηγορουµένου Α. Ριζάι να βοηθήσει µέσα από τις φυλακές για τον εντοπισµό της µάρτυρος, κάνοντας µάλιστα υποδείξεις στην ΕΛ.ΑΣ. για τα βασικά βήµατα που πρέπει να κάνει κάποιος προκειµένου να εντοπίσει αυτόν που αναζητά.

Κατηγορούµενος: Αν δεν µπορεί να τη βρει η Αστυνοµία, θα τη βρω εγώ.

Πρόεδρος (Ευφρ. Καλογεράτου): Να το κάνετε, αν µπορείτε. Θα µας χαροποιήσετε ιδιαίτερα.

Υπεράσπιση (Σ. Κεχαγιόγλου): Ο πελάτης µου όταν λέει ότι θα τη βρει, δεν εννοεί ότι θα έρθει σε επαφή µαζί της. Θα βρει τη διεύθυνση και το τηλέφωνό της να επικοινωνήσετε εσείς µαζί της.

Κατηγορούµενος: Πήγαν οι αστυνοµικοί χτύπησαν το κουδούνι και δεν τη βρήκαν.

Είναι εύκολο να βρεις έναν άνθρωπο. Οταν δεν τη βρήκαν ρώτησαν στο περίπτερο, στη γειτονιά; Εισαγγελέας (Ιω. Αγγελής):

Πώς θα τη βρείτε εσείς;

Κατηγορούµενος: Θα στείλω δυο ανθρώπους.

Υπεράσπιση: Δώστε του µια… 24ωρη άδεια, να πάει να την ψάξει!

Εισαγγελέας: Πείτε µας τα ονόµατά τους… Υπεράσπιση: Θα στείλει δυο φίλους του.

Εφέτης (Κων. Γκανιάτσος):

Αν η µάρτυρας έφυγε για λόγους που όλοι υποπτευόµαστε, νοµίζω πως δεν θα βρεθεί ποτέ… Αξίζει να σηµειωθεί ότι η παρουσία της συγκεκριµένης µάρτυρος έχει κριθεί αναγκαία από την υπεράσπιση του ζεύγους των κατηγορουµένων, καθώς η Ασπασία (Σούλα) Μητροπία αρνείται ότι επέβαινε στο ελικόπτερο την ηµέρα της απόδρασης.

Μάλιστα ο πιλότος του ελικοπτέρου, ο οποίος κατέθεσε συµπληρωµατικά χθες, ενόρκως βεβαίωσε ότι δεν αναγνωρίζει στο πρόσωπο της κατηγορουµένης την «Αλεξάντροβα», η οποία είχε παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην απόδραση των Β. Παλαιοκώστα - Α. Ριζάι.

Στην Αλβανία πάει η επένδυση του Κατάρ στον Αστακό - Παει και αυτο.....

Στις ελληνικές καλένδες περνά η πλέον διαφημιζόμενη επένδυση, η κατασκευή μονάδας για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας με τη μορφή υγροποιημένου φυσικού αερίου (LPG).

Ο επενδυτής που δεν είναι άλλος από την κυβέρνηση του εμιράτου του Κατάρ, με επίσημη επιστολή προς την ελληνική πλευρά, γνωστοποιεί πως αποσύρει το ενδιαφέρον για την επένδυση στον Αστακό.

Δεν φαίνεται, όμως, να αποσύρει συνολικά το ενδιαφέρον από τη συγκεκριμένη επένδυση, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι στόχος των εμίρηδων είναι να κατασκευάσουν μεν το έργο αλλά... στην Αλβανία.

Κατά τα φαινόμενα, το «ναυάγιο» επήλθε λόγω οικονομικής διαφωνίας ανάμεσα στην Ιταλία και το Κατάρ για την τιμή διάθεσης του υγροποιημένου αερίου. Η Ιταλία θα ήταν ο βασικός υποδοχέας του παραγόμενου έργου στον Αστακό και γ' αυτό προκρίνεται τώρα η λύση της Αλβανίας, που μειώνει την απόσταση και άρα το κόστος μεταφοράς.

Η είδηση για την «αποκαθήλωση» του Αστακού από επενδυτικό κέντρο δεν έπεσε σαν κεραυνός εν αιθρία, καθώς εδώ και σημαντικό χρονικό διάστημα ήταν σαφές ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με την κατασκευή του έργου. Αυτό είχε αφήσει να εννοηθεί και ο αρμόδιος υπουργός σε θέματα Επενδύσεων, Χάρης Παμπούκης, διαρρέοντας ότι η «επένδυση» δεν θα προχωρούσε.

Πηγή zougla.gr

Ερευνα σχετικά με καταγγελίες για εξοπλισμούς

Τις καταγγελίες του πρώην γενικού διευθυντή Εξοπλισμών του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, κ. Β. Βασιλάκου, περί «αλητήριων» και «παρασιτούντων» στον χώρο των εξοπλισμών, από τους οποίους δέχθηκε απειλές, ερευνά η Εισαγγελία Εφετών της Αθήνας.

Τα όσα υποστήριξε κατά την αποχαιρετιστήρια ομιλία του ο κ. Βασιλάκος, ο οποίος παραιτήθηκε από τη θέση του γενικού διευθυντή Εξοπλισμών, προκάλεσαν την παρέμβαση του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Εφετών κ. Ιωάννη Σακελλάκου. Ηδη έχει διαταχθεί προκαταρκτική έρευνα που θα διενεργηθεί από τον εισαγγελέα Εφετών κ. Γρηγόρη Πεπόνη προκειμένου να εξεταστούν τα όσα κατήγγειλε ο κ. Βασιλάκος.

Ο πρώην γενικός διευθυντής εξοπλισμών αποχώρησε οικειοθελώς από τη θέση του και στην αποχαιρετιστήρια ομιλία που παρεχώρησε άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχουν πολλοί παράγοντες στον χώρο των εξοπλισμών οι οποίοι χρηματίζονται και από τους οποίους δέχθηκε απειλές. «Οταν ανέλαβα τη συγκεκριμένη Διεύθυνση είχα ως στόχο να διώξω αυτή τη “θολούρα” που υπήρχε γύρω από τους εξοπλισμούς. Τότε μου ψιθύριζαν όλοι στο αυτί “εντάξει, θα τα πάρεις και εσύ”. Τους διέψευσα. Δεν τα πήρα. Είναι φιλοσοφία και στάση ζωής και γι’ αυτή μου τη στάση λοιδορήθηκα με αισχρό τρόπο. Δέχθηκα απειλές. Ομως δεν υπέκυψα σε όλους αυτούς τους αλητήριους και παρασιτούντες και δεν θα υποκύψω στο μέλλον». Πρώτος μάρτυρας που θα εξεταστεί στο πλαίσιο της προκαταρκτικής έρευνας θα είναι ο κ. Βασιλάκος, ο οποίος αναμένεται να κληθεί προσεχώς από τον εισαγγελέα προκειμένου να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία για τα όσα κατήγγειλε.

Κομισιόν: 2002-2004 δεν καταγράφατε έξοδα 1,3 δισ.!!

Μετά το ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ έγγραφο της Κομισιόν όπου αναφέρεται σε "μαγείρεμα" του ελλείμματος την περίοδο 1997-2003, έχουμε και ακόμη μια αποκάλυψη σχετικά με τα έξοδα των νοσοκομείων αυτή την φορά, την περίοδο 2002-2004:


"The issue of hospitals liabilities started to be discussed in 2005, when it became apparent that considerable amounts related to past expenditures of hospitals (€ 1.3 bn), for the years 2002 to 2004, had in fact never been recorded" (REPORT ON GREEK GOVERNMENT DEFICIT AND DEBT STATISTICS EUROPEAN COMMISSION – JANUARY 2010)"Το θέματου παθητικού των νοσοκομείων άρχισε να συζητείται το 2005, όταν έγινε σαφές-ξεκάθαρο ότι σημαντικά ποσά σχετιζόμενα με παρελθόντα έξοδα των νοσοκομείων (1.3 δις €), για τα έτη 2002 ως 2004, δεν είχαν ποτέ καταγραφεί"

Κε. Παπανδρέου, για ακόμη μια φορά είστε ΕΚΘΕΤΟΣ! Τέτοιο κυβερνητικό ψεύδος δεν έχει γνωρίσει ουδέποτε αυτή η χώρα. Μονάχα απολυταρχικά καθεστώτα στο παρελθόν ακολουθούσαν ανάλογες γκεμπελίστικες τακτικές. Τα γεγονότα σας διαψεύδουν καθημερινώς, και θα συνεχίσουν να σας διαψεύδουν όσο επιμένετε στις ίδιες απαράδεκτες μεθόδους σπίλωσης των πολιτικών σας αντιπάλων. Πως γίνεται τη μια μέρα να μιλάτε για εξεταστική από το 1996 και την άλλη να κάνετε λόγω μονάχα για ευθύνες τις Ν.Δ; Απ' ότι φαίνεται, το μόνο που σας απασχολεί είναι να φορτώσετε όλες τις ευθύνες σε άλλους, οι οποίοι ήταν αυτοί που παρέλαβαν τη δική σας "καυτή πατάτα" όπως αποδεικνύει και το έγγραφο της Ε.Ε. Και τώρα ζητάτε και τα ρέστα...

ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΣΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ Κε. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ!!!

armageddon-news.blogspot.com

Απόσυρση Κατάρ από τον Αστακό

Απόσυρση Κατάρ από τον Αστακό Η κυβέρνηση κάνει λόγο για ιδιωτική επένδυση και σημειώνει ότι παραμένει ισχυρή η βούληση για συνεργασία με βάση το μνημόνιο των 5 δισ.

Την ώρα που η αισιοδοξία για επενδύσεις είχε αρχίσει να επικρατεί στην αγορά, η κυβέρνηση ήρθε χθες αντιμέτωπη με μία κακή είδηση: την αποχώρηση του Κατάρ από το κονσόρτσιουμ για τον Αστακό.

Ανεπισήμως, κυβερνητικοί κύκλοι προσπαθούσαν να μετριάσουν τις εντυπώσεις, λέγοντας πως «επρόκειτο για μία ιδιωτική επένδυση» και ότι «η βούληση των δύο χωρών για συνεργασία με βάση το μνημόνιο των 5 δισ. ευρώ παραμένει ισχυρή».

Η ουσία, όμως, είναι ότι μία ακόμη μεγάλη επένδυση κόλλησε στις διαφωνίες των εμπλεκόμενων υπουργείων, καθώς είναι γνωστές οι αντιδράσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος και της Τ. Μπιρμπίλη. Συνεργάτες του πρωθυπουργού επισήμαιναν με νόημα και τους διαγκωνισμούς του υπουργού Επικρατείας, Χ. Παμπούκη, με τον υφυπουργό Εξωτερικών, Σπ. Κουβέλη.

Η εξέλιξη, δεδομένου ότι θα κάνει τον γύρο του κόσμου μέσω των οικονομικών πρακτορείων ειδήσεων, προβληματίζει έντονα την κυβέρνηση, που έκανε το fast track σημαία για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων.

Ο κίνδυνος να διατηρηθεί σε ισχύ η προηγούμενη εικόνα της χώρας πως είναι δύσκολη για επενδύσεις προκαλεί εσωκυβερνητικές εντάσεις. «Από τη μία οι φόροι, από την άλλη η γραφειοκρατία και στο τέλος το ΣτΕ, είναι αδύνατον να επενδύσει στην Ελλάδα σοβαρός άνθρωπος» υπογράμμισε στο «Εθνος» εις εκ των επιτελών του Γ. Παπανδρέου.

Η διαρροή της είδησης αργά το απόγευμα προκάλεσε συναγερμό στην κυβέρνηση. Παράλληλα με το παιχνίδι ευθυνών που ξεκίνησε, ο ένας υπουργός έδειχνε τον άλλον για το «ναυάγιο» και το επικοινωνιακό επιτελείο ξεκίνησε την προσπάθεια διαχείρισης του «κόστους» και των εντυπώσεων.

Αποτέλεσμα ήταν οι διαπιστευμένοι συντάκτες να λάβουν στις 8.30μ.μ. το εξής sms: «Το Κατάρ με επιστολή του ενημέρωσε ότι αποσύρει το ενδιαφέρον του για συμμετοχή του στο κονσόρτσιουμ για τον Αστακό. Η κυβέρνηση έκανε τα πάντα προκειμένου να δημιουργήσει ένα επενδυτικό περιβάλλον, αλλά η επένδυση αυτή είναι ιδιωτική και δεν εμπλέκεται στις ενδοεταιρικές σχέσεις. Πάντως, στην επιστολή αναφέρουν ότι είναι ανοιχτοί σε ενεργειακές συνεργασίες και φυσικά οι σχέσεις μας με το Κατάρ συνεχίζονται για όλα τα υπόλοιπα συμφωνηθέντα (5 δισ.)».

Το πρόβλημα είναι ότι οι όποιες καλές ειδήσεις παραπέμπονται στο μέλλον, ενώ στο παρασκήνιο έχουν ήδη αρχίσει να φθάνουν στα υπουργικά γραφεία και άλλες ανησυχητικές πληροφορίες.

Επισημάνσεις
«Ο αραβικός χρυσός δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένος, ενώ δεν αποκλείεται να φύγουν και άλλες επενδύσεις που ήδη τρέχουν στη χώρα μας» επισημαίνουν με νόημα γνώστες της αγοράς και των εξελίξεων.

Για το θέμα ζήτησε αναλυτική ενημέρωση ο πρωθυπουργός, ο οποίος δεν αποκλείεται να κάνει παρέμβαση στους εμπλεκόμενους υπουργούς «να συντονιστούν γιατί η χώρα κινδυνεύει». Κατόπιν αυτής της εξέλιξης ο Γ. Παπανδρέου ζήτησε να κατατεθούν άμεσα ο νέος επενδυτικός νόμος και να υλοποιηθεί η προεκλογική δέσμευση για απλοποίηση των διαδικασιών ίδρυσης νέων επιχειρήσεων. Το θέμα αναμένεται να αποτελέσει αντικείμενο σύσκεψης με τον Γ. Παπακωνσταντίνου και τον Μ. Χρυσοχοΐδη, καθώς μετά τις εξελίξεις με τις ξένες επενδύσεις, όλο και περισσότεροι είναι αυτοί που λένε πως «πρέπει να στηριχθούμε στις δικές μας δυνάμεις».

Διαγραφή?

Με δύο βουλευτές λιγότερους κινδυνεύει να μείνει το κυβερνών κόμμα αφού οι Παναγιώτης Κουρουπλής και Παντελής Οικονόμου δηλώνουν ευθέως ότι δεν πρόκειται να ψηφίσουν άλλα μέτρα σε βάρος μισθωτών και συνταξιούχων.

Επένδυση γιοκ στον Αστακό

Η επένδυση του Αστακού δεν ... τσούλησε παρά τα όσα διέρρεαν τα ... παπαγαλάκια του Μαξίμου και τελικά χθες ο υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης φαίνεται ότι έλαβε επιστολή από το Κατάρ στην οποία γίνεται λόγος για αναθεώρηση της επένδυσης.

Ο Παμπούκης έχει γίνει πυρ και μανία με την Μπιρμπίλη στην οποία αποδίδει τεράστιες ευθύνες αφού από την αρχή ήταν κατά του έργου.

Αν ακυρωθεί μια τέτοια προγραμματισμένη επένδυση ύψους 5 δις ευρώ , είναι βέβαιο ότι θα προκαλέσει απογοήτευση και στους άλλους επίδοξους που ήθελαν να έλθουν Ελλάδα.

Εκείνο που μέτρησε στην απόφαση των Καταριανών είναι ακόμη ότι τα σχέδια τους μπήκαν στο πεδίο της πολιτικής αντιπαράθεσης καθώς στηλιτεύτηκε από τα κόμματα της αντιπολίτευσης το γεγονός ότι εκπρόσωπος της κοινοπραξίας στην Ελλάδα είναι ο πρώην σύμβουλος του Παπανδρέου, Γ. Σεφερτζής.

Γιώργος ο ειλικρινής....

Συνέντευξη στην εκπομπή της ΝΕΤ «Ο δρόμος προς την κάλπη» με το δημοσιογράφο Μ. Κοττάκη (26 Σεπτεμβρίου, 2009)



Μ. ΚΟΤΤΑΚΗΣ: Σας ρώτησε ο κ. Στυλιανίδης αν θα κάνετε απογραφή.
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Κύριε Στυλιανίδη, εμείς δεν έχουμε συνηθίσει να εκθέτουμε τη χώρα, όπως εσείς.
Ε. ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ: Εσείς το λέτε «καταγραφή» υποθέτω.
Γ. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ: Δεν έχουμε συνηθίσει να πηγαίνουμε στην ΕΕ και να λέμε «κοιτάξτε, τι έκαναν οι προηγούμενοι, πόσο χάλια τα κάνανε», για να μπορέσουμε να βρούμε ένα άλλοθι για να αθετήσουμε τις προεκλογικές μας υποσχέσεις.
Εμείς δεν εκθέτουμε την χώρα....
Ευτυχώς που δεν αθετήσατε τις προεκλογικές σας δεσμεύσεις..Ευτυχώς !!!
Γεια σου Γιώργο Ειλικρινή...
Τα συμπεράσματα δικά σας.


http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2010/10/blog-post_8069.html

Ζέττα Μακρή: Να ξεκαθαρίσει επιτέλους τη θέση του ο υποψήφιος Δήμαρχος του Μνημονίου

«Την Κυριακή στη Λάρισα ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου το ξεκαθάρισε : « Το διακύβευμα των εκλογών είναι πολιτικό. Το δίλημμα είναι αν η χώρα και η οικονομία της θα πάνε μπροστά ή πίσω». Είναι εμφανές ότι ο πρωθυπουργός ενόψει των εκλογών υπερασπίζεται το μνημόνιο που ο ίδιος υπέγραψε.

Απορίας άξιο λοιπόν, πως ο υποψήφιος δήμαρχος του μνημονίου, κ. Σκοτινιώτης στην εκλογική του διακήρυξη ανέφερε ότι στο ψηφοδέλτιό του «χωράνε και υποστηρικτές και επικριτές του μνημονίου»! Ο ίδιος ο πρωθυπουργός με αδιαμφισβήτητο τρόπο περιέγραψε το πολιτικό πλαίσιο των εκλογών.

Είναι γνωστό ότι στο χώρο του ΠΑΣΟΚ υπάρχουν πολιτικά στελέχη αλλά και εκατοντάδες χιλιάδες φίλοι και ψηφοφόροι του που διαφωνούν με την πολιτική του μνημονίου. Η αίσθηση αυτή καταγράφεται πλέον σε όλες τις δημοσκοπήσεις. Κοινό τόπο πλέον αποτελεί και η άποψη ότι οι παρενέργειες του μνημονίου έχουν εξαθλιώσει μεγάλες μάζες πολιτών και ρίχνουν βαριά τη σκιά τους στην Αυτοδιοίκηση, από την οποία αφαιρούνται οικονομικοί πόροι και προστίθενται δαπανηρές αρμοδιότητες.

Ο κ. Σκοτινιώτης δεν είναι απλά ένας κυβερνητικός εκπρόσωπος, είναι ο κατεξοχήν εκφραστής του μνημονίου. Στελέχη που αυτοαποκαλούνται είτε μεταρρυθμιστική , είτε ανανεωτική αριστερά, αποτελούν το πολιτικό άλλοθι της σημερινής λαίλαπας που πλήττει τα εισοδήματα και την καθημερινότητα των πολιτών, που πλήττει καίρια το θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης. Είναι η ώρα να ξεκαθαρίσει ο κ. Σκοτινιώτης αν είναι υποστηρικτής ή πολέμιος του μνημονίου.

Είτε όμως το ξεκαθαρίσει είτε όχι, θα υποστεί την ήττα, γιατί είναι απαίτηση των πολιτών να ηττηθούν οι πιο πιστοί εκφραστές του μνημονίου που καθημερινά τους πνίγει. Έχουμε άνάγκη άλλης πολιτικής και στην τοπική αυτοδιοίκηση. Ας θυμίσουμε στον κόσμο ότι ο κυβερνητικός υποψήφιος κ. Σκοτινιώτης στην πρώτη τηλεοπτική αναμέτρηση των υποψηφίων Δημάρχων μίλησε, ξεκάθαρα, για απογραφή και αυτοδιοικητικό ΔΝΤ.»

ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ

O Κ. Αγοραστός στο Νομό Καρδίτσας

Με το ζήτημα της ανανέωσης των γεωτρήσεων χωρίς κόστος για τον αγρότη δεσμεύτηκε να ασχοληθεί κατά απόλυτη προτεραιότητα στην αιρετή περιφέρεια Θεσσαλίας ο αν. καθηγητής του πανεπιστημίου Μακεδονίας, υποψήφιος περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός, ο οποίος έτυχε θερμής υποδοχής στο νομό Καρδίτσας και ειδικότερα σε Κέδρο, Λεοντάρι, Καλλιφώνιο και Καλλίθηρο.

«Οι Θεσσαλοί αγρότες και κτηνοτρόφοι χρειάζονται περιφερειακή αυτοδιοίκηση που να θέτει «κόκκινες γραμμές» στην κεντρική εξουσία. Χρειάζονται περιφερειάρχη που να διεκδικεί μαζί τους για δίκαιες αποζημιώσεις μέσω ΕΛΓΑ στο βαμβάκι, επέκταση των ασφαλιστικών καλύψεων του ΕΛΓΑ, μείωση του κόστους παραγωγής. Χρειάζονται περιφερειάρχη της πράξης και των έργων κι όχι της θεωρίας και των λόγων. Πάνω απ’ όλα δεν χρειάζονται περιφερειάρχη που να είναι… κυβερνητικός εκπρόσωπος ή… εισπράκτορας του Μνημονίου και της τρόικας», τόνισε καταχειροκροτούμενος.

Ο κ. Κώστας Αγοραστός ανέπτυξε το αγροτικό του πρόγραμμα δίνοντας έμφαση στην αξιοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων όπως η απονιτροποίηση. «Είναι προς το συμφέρον των αγροτών της Θεσσαλίας – είπε - να εκλέξουν περιφερειάρχη που να έχει τα αγροπεριβαλλοντικά προγράμματα όπως η μείωση της νιτρορύπανσης, η ολοκληρωμένη και η βιολογική γεωργία και κτηνοτροφία στην πρώτη γραμμή των προτεραιοτήτων του. Χρειάζεται όλοι μαζί, τεκμηριωμένα αλλά μαχητικά, να πείσουμε και να πιέσουμε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης να προκηρύξει αμέσως τα προγράμματα αυτά δεσμεύοντας για την Θεσσαλία όσο το δυνατόν περισσότερους πόρους».

Ο κ. Κ. Αγοραστός αναφέρθηκε εκτενώς στις αναγκαίες υποδομές για την Θεσσαλία, ιδίως στα οδικά και αρδευτικά δίκτυα με έμφαση στην Ε-65, τις διανομαρχιακές συνδέσεις και τα αρδευτικά δίκτυα Σμοκόβου. Εκτενή αναφορά έκανε στον Αχελώο επισημαίνοντας με αφορμή την πρόσφατη ολιγόωρη επίσκεψη του πρωθυπουργού στη Λάρισα: «Ο κ. Παπανδρέου δεν είχε τίποτα συγκεκριμένο να πει για το σταμάτημα των έργων στον Αχελώο με απόφαση της δικής του κυβέρνησης και ειδικότερα της υπουργού Περιβάλλοντος κας Μπιρμπίλη, στην οποία ο ίδιος έχει αναθέσει (δυο φορές μάλιστα) το συγκεκριμένο υπουργικό θώκο. Η αόριστη αναφορά του ότι ισχύει η περυσινή του προεκλογική δήλωση είναι βέβαιο ότι εντείνει την ανησυχία των Θεσσαλών για την τύχη του ζωτικής σημασίας αυτού έργου. Άραγε η προεκλογική δήλωσή του δεν «ίσχυε» όταν λίγες εβδομάδες μετά τις εκλογές του 2009 η κα Μπιρμπίλη τασσόταν εναντίον του έργου του Αχελώου και μάλιστα καλούσε τους Θεσσαλούς αγρότες να σταματήσουν να καλλιεργούν βαμβάκι; Δεν «ίσχυε» όταν η κα Μπιρμπίλη μεθόδευε κατά τον τρόπο που όλοι γνωρίζουμε το σταμάτημα των έργων; Το γεγονός ότι ούτε τώρα την αποδοκιμάζει ο κ. Παπανδρέου δεν μπορεί παρά να ερμηνευτεί ότι στηρίζει απόλυτα την πολιτική της κατά του έργου του Αχελώου».

Στην ομιλία του επανέλαβε τις βασικές προτεραιότητές του στην αγροτική πολιτική, όπως η σύσταση Ομάδας Διαχείρισης Κρίσεων, η δημιουργία παρατηρητηρίου τιμών, η στήριξη του υγιούς Συνεταιριστικού κινήματος και των μικρών συνεταιρισμών που διαθέτουν ποιοτικά προϊόντα (πρωτογενούς παραγωγής ή μεταποιημένα), η προώθηση και διαφήμιση εντός και εκτός Ελλάδος των ποιοτικών προϊόντων με «Θεσσαλική ταυτότητα».

ΚΑΡΦΙΤΣΑ 20.10.2010

Καθημερινή πολιτική εφημερίδα

·Διανέμεται δωρεάν σε 25.000 φύλλα ημερησίως σε όλον τον νομό Θεσσαλονίκης, σε 150 επιλεγμένα σημεία του πολεοδομικού συγκροτήματος

·Διαβάζεται στο ίντερνετ www.karfitsa.gr

ΕΚΔΟΤΗΣ: Νίκος Καραμανλής
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος / gkessopoulos@gmail.com
ΥΠ. ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ: Φωτεινή Γκαμπαλέ / saleskarfitsa@gmail.com

Αποσύρονται οι κατ’ εξαίρεση εντάξεις στις "fast track" επενδύσεις

Περιβαλλοντικά επιζήμιο και χωρίς κοινωνικό έλεγχο αποδεικνύεται το νομοσχέδιο για τις "fast track" επενδύσεις, που συζητήθηκε χθες στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως είπε η Ευαγγελία Αμμανατίδου, οι υπουργοί θα κρίνουν ποια επένδυση θα ενταχθεί. Ο Χάρης Παμπούκης δεσμεύθηκε ότι θα επανεξετάσει το άρθρο 4 για τις κατ' εξαίρεση εντάξεις, ενώ παραδέχθηκε ότι μπορεί να υπάρξει πρόβλημα με την δικαιοσύνη. Σημειώνεται ότι από τη χθεσινή συνεδρίαση απουσίασε η υπουργός Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη, που πάντως συνυπογράφει το νομοσχέδιο.

ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ καταψηφίζουν το νομοσχέδιο και άκουσαν τον υπουργό Επικρατείας να τους κατηγορεί για "απαράδεκτους αφορισμούς", ενώ Ν.Δ. και ΛΑΟΣ επιφυλάχθηκαν. "Ανατρέπεται ο νομικός πολιτισμός, το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας" τόνισε η Ε. Αμμανατίδου επισημαίνοντας ότι οι επενδύσεις έχουν όνομα: Ελληνικό, Λιπάσματα Δραπετσώνας, Αστακός, Νήες Μαγνησίας, Ορυχεία Χαλκιδικής.

Ο Χάρης Παμπούκης υποστήριξε ότι το "fast track" είναι νόμος - πλαίσιο και δεν αλλάζει το θεσμικό πλαίσιο, αλλά επιταχύνει τις διαδικασίες και πρόσθεσε: "Το 'Ελ. Βενιζέλος' δεν είχε φορολογικές απαλλαγές; Το Ρίο - Αντίρριο δεν έγινε με υπουργική απόφαση;". "Δημιουργείται μία ισχυρή τριανδρία, μία κυβέρνηση μέσα στην κυβέρνηση" (Παμπούκης, Ραγκούσης, Παπακωνσταντίνου) είπε η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κάνοντας τον υπουργό να σχολιάσει: "Θα στενοχωρηθούν άλλοι που μένουν εκτός, όπως η Τ. Μπιρμπίλη".

Με την ουσία του νομοσχεδίου συμφώνησε ο εισηγητής της Ν.Δ. Κωστής Χατζηδάκης, που έδωσε έμφαση στα ζητήματα γραφειοκρατίας, διαφάνειας και αρμοδιοτήτων ανάμεσα στους υπουργούς, ενώ πρότεινε να μην γίνουν απευθείας αναθέσεις, αλλά διαγωνισμοί. "Η βασική λογική του νομοσχεδίου είναι να παραμεριστεί κάθε εμπόδιο για τους μεγάλους επιχειρηματίες" είπε ο εισηγητής του ΚΚΕ Αντώνης Σκυλλάκος, ενώ ο ομόλογός του τού ΛΑΟΣ έκανε λόγο για υπόγεια σύγκρουση των υπουργών Επικρατείας και Οικονομικών.

"Το νομοσχέδιο μάς καθιστά νεοαποικία" είπε η ανεξάρτητη βουλευτής Σοφία Σακοράφα.

19 Οκτωβρίου 2010

Το ΠΑΣΟΚ ψηφίζει Siemens… και ξερό ψωμί

Δεν έχουν το θεό τους στο ΠΑΣΟΚ. Αρχικά αποφάσισε ο Πρόεδρος της Βουλής Φίλιππος Πετσάλνικος τη μεταφορά του κυλικείου από το μέγαρο Αρβανίτη στο νέο κτίριο επί της οδού Σέκερη που στεγάζει τη γενική γραμματεία της Κυβέρνησης, προφανώς για να μην αργεί ο καφές το πρωί και κωλυσιεργεί το κυβερνητικό έργο.

Για να μην στερηθούν, όμως, την πρόσβαση στην καφεΐνη οι υπηρεσίες της Βουλής εφοδιάστηκαν με μαγνητικές κάρτες , όπως αυτή στη φωτογραφία 1, που επιτρέπουν την πρόσβαση στο νέο κτήριο. Ως εδώ καλά.

Γυρίζοντας όμως την κάρτα αποκαλύπτεται σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια η λεζάντα του κατασκευαστή…Siemens (φωτογραφία 2).

Αποδεικνύεται έτσι έμπρακτα ότι αυτοί στο Προεδρείο έχουν και σπουδαίο χιούμορ. Πριν καν ολοκληρωθεί το πόρισμα για το εν λόγω σκάνδαλο, φαίνεται πως κάποιοι στο κοινοβούλιο έχουν ήδη εκδώσει την ετυμηγορία τους!

http://www.antinews.gr/?p=67305

ΟΙ ΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

Τελικά ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ έχουμε γίνει καρπαζοεισπράκτορες.Ναι όπως το ακούτε.Ανθρωποί του καναπέ και του ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟΥ.Αστοί της πλάκας. Μας κοίμισαν τόσα χρόνια,μας έκαναν να νιώσουμε ενοχές,να ντρεπόμαστε να λέμε πως είμαστε δεξιοί,μη τυχόν και μας κολλήσουν την ταμπέλα του φασίστα,του χουντικού,του καπιταλιστή κ.λ.π.,κ.λ.π.

Ποιοι? Οι ΠΑΣΟΚΟΙ,οι ΚΚΕΔΕΣ και οι ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ του ΚΟΛΟΝΑΚΙΟΥ. Καλά πάτε καλά ορέ συν δεξιοί?
Γιατί το γράφω τώρα αυτό. Γιατί όποιο ΠΑΣΟΚΟ ρωτήσεις τι θα γινόταν αν έπαιρνε ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ αυτά τα αισχρά μέτρα,θα σου απαντήσει κοφτά.
ΕΜΦΥΛΙΟΣ.
Αυτή δε τη λέξη την έχουν μεταδώσει και στους δεξιούς οι οποίοι με φόβο σου λένε"Θυμάσαι τι έγινε τον ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ του 2008? Τα μάτια των ΠΑΣΟΚΩΝ έλαμπαν γεμάτα μίσος και ζητούσαν να πέσει η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ της Ν.Δ, εδώ και τώρα"
Ενώ τώρα όλα τα μέτρα περνάνε χωρίς μια διαδήλωση της προκοπής.
Δηλαδή τι φοβάστε ρε ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ? Το ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΜΕΝΟ Κ.Κ.Ε. που εδώ και δέκα χρόνια προσπαθεί να συνέλθει από τις φάπες της διαλύσεως του ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΜΠΛΟΚ?
Δηλαδή τι φοβάστε ρε ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ? Τα ρεμάλια των ΚΟΛΟΝΑΚΙΩΤΙΚΩΝ ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ με τα ΚΟΛΟΠΑΙΔΑ τους? Αυτά μια στοιχειωδώς οργανωμένη επί θετική και όχι αμυντική ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ (κατά τα λεγόμενα του ΠΑΚΗ),θα τους αποσυντόνιζε σε μία εβδομάδα.
Δηλαδή τι φοβάστε ρε ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ?Τα ΛΑΜΟΓΙΑ του ΠΑΣΟΚ? Τα ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΔΟΥΛΑ αυτά ΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ που αφού βολεύτηκαν σε όλες τις ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ και ΔΕΚΟ (αυτό δείχνουν όλες οι εκλογές στο δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα με ποσοστά άνω του 80%) κάνουν τώρα τη ΠΑΠΙΑ,γιατί αφού μας διόρισε το ΠΑΣΟΚ του έχουμε υποχρέωση μέχρι θανάτου.
Εξάλλου ασχέτως τι λένε από τη κυβέρνηση συνεχίζουν ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΑΒΕΡΤΑ ΚΟΥΒΕΡΤΑ.
Εσύ δε ΔΕΞΙΟΥΛΗ κάτσε στη πάντα να ακούς τον κάθε ηλίθιο να σε βρίζει ,να σε χλευάζει,να σε φτύνει κατάμουτρα και να γελάει από πίσω και από μπροστά σου.
Οι δε κυβερνήσεις που βγάζεις να είναι φοβισμένες,μη τυχόν οι ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ γράψουν η πουν κάτι κακό για αυτές.
Τι μπορεί να γίνει? ΠΟΛΕΜΟΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ,ΠΥΓΜΗ,ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ απο ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ και την δημιουργία ΝΕΑΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ, και πάνω απ' όλα ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ.
Να γίνει επιτέλους το κόμμα ένα πραγματικό ΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ όπως τα κόμματα της σύγχρονης ΕΥΡΩΠΗΣ.
Όποιοι έχουν ζήσει στη ΓΕΡΜΑΝΙΑ η την ΑΥΣΤΡΙΑ γνωρίζουν ότι κανείς δεν τολμά να πει τους ΔΕΞΙΟΥΣ εκεί ΝΑΖΙΣΤΕΣ.
Που? στη πατρίδα του ΝΑΖΙΣΜΟΥ.Περαστικά μας ΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ.

Μ. Κεφαλογιάννης: Περικοπή δώρου Χριστουγέννων Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπάλληλων;

Το ζήτημα της μη καταβολής του δώρου Χριστουγέννων που απασχολεί το Διοικητικό Συμβούλιο του Μετοχικού ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων στους μερισματούχους θέτει στους συναρμόδιους Υπουργούς ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης.

Ο πρώην Υπουργός τονίζει ότι η κακή οικονομική κατάσταση του ΜΤΠΥ όπως και των περισσοτέρων Ταμείων δεν οφείλεται στους μερισματούχους οι οποίοι για 30 και 35 χρόνια καταβάλλουν τις εισφορές τους αλλά στην κυβερνητική πολιτική και ζητά από την Κυβέρνηση να μην οδηγήσει σε περαιτέρω εξαθλίωση τους συνταξιούχους δημοσίους υπάλληλους, εν όψει και των πρόσφατων δηλώσεων του υπουργού Οικονομικών ότι «δεν θα υπάρξουν αλλά μέτρα» από την εφαρμογή του μνημονίου!!

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς του Υπουργούς Εσωτερικών, Οικονομικών, Οικονομίας-Ανάπτυξης, Εργασίας έχει ως εξής:

Στη σημερινή συνεδρίαση του Δ.Σ. του ΜΤΠΥ. απετράπη η έγκριση εισήγησης των οικονομικών υπηρεσιών του Ταμείου, σύμφωνα με την οποία λόγω της άσχημης οικονομικής του κατάστασης, το Ταμείο δεν πρέπει να χορηγήσει δώρο των Χριστουγέννων από τους μερισματούχους. Η λήψη απόφασης για το θέμα παραπέμφθηκε σε επόμενη συνεδρίαση.

Επειδή:

1.Η κακή οικονομική κατάσταση του ΜΤΠΥ. όπως και των περισσοτέρων Ταμείων δεν οφείλεται στους μερισματούχους οι οποίοι για 30 και 35 χρόνια καταβάλλουν τις εισφορές τους αλλά στην κυβερνητική πολιτική.

2.Οι βασικές αιτίες για τα ελλείμματα του ΜΤΠΥ συνδέονται με την εξαφάνιση των αποθεματικών του από τις Τράπεζες και το Χρηματιστήριο την περίοδο 1999-2000

3.Επειδη η κατάρρευση του ΜΤΠΥ οφείλεται και στην περικοπή των αποδοχών των δημοσίων υπάλληλων, στην αλλαγή της σχέσης εν ενεργεία υπάλληλων προς συνταξιούχους λόγω του εξαναγκασμού χιλιάδων δημοσίων υπάλληλων σε παραίτηση εξ αίτιας του ασφαλιστικού νομοσχεδίου και στο πάγωμα των προσλήψεων στο Δημόσιο

Ερωτάσθε εάν η κυβέρνηση «όλων των Ελλήνων» Γ Α Παπανδρέου προτίθεται να οδηγήσει σε περαιτέρω εξαθλίωση τους συνταξιούχους δημοσίους υπάλληλους, εν όψει και των πρόσφατων δηλώσεων του υπουργού Οικονομικών ότι «δεν θα υπάρξουν αλλά μέτρα» από την εφαρμογή του μνημονίου?

Αθήνα Οκτώβριος 2010
Ο ερωτών
Μανώλης Κ.Κεφαλογιάννης

Οι υποσχέσεις και οι φρούδες ελπίδες που μοίραζε, απλόχερα, ο Παπατόλιας

Προεκλογική δέσμευση του Απ.Παπατόλια η πάταξη της γραφειοκρατίας σε 90 ημέρες. Με την ανάληψη των καθηκόντων του γύριζε την "κλεψύδρα" των 90 ημερών, όπως ο ίδιος έλεγε, κατά της γραφειοκρατίας προς όφελος του πολίτη. (δημοσίευμα 4/1/2007)

Λίγους μήνες αργότερα επανέφερε το θέμα με ανακοινώσεις για δέσμη μέτρων στην Πολεοδομία (14/4/2007). Μιλούσε για σύνταξη έκθεσης με την περίληψη των καταγγελιών που θα αποστέλλεται σε κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς στο πλαίσιο της κοινωνικής διαβούλευσης. Έκθεση, καταγγελίες και κοινωνική διαβούλευση που ποτέ δεν είδαμε.

Ανακοίνωνε.. Ειδική Γνωμοδοτική Επιτροπή που θα στελεχωθεί από υπαλλήλους που έχουν εμπειρία, αλλά και γνώση στην Πολεοδομική Νομοθεσία και τα συμπεράσματά της οποίας θα δημοσιεύονταν στο διαδικτυακό τόπο της ΝΑΜ, τα οποία επίσης δεν είδαν ποτέ οι πολίτες.(15/4/2007).

Επανήλθε μετά από ένα χρόνο (28/2/2008) σε...
εξαγγελίες για ολοκληρωμένο σχέδιο παρεμβάσεων για την εξυπηρέτηση του πολίτη, το οποίο ουδέποτε τελικά ανακοινώνηθηκε...

Ήταν ο ίδιος που παραδεχόταν στο διετή απολογισμό (8/1/2009) οτι πολλά είχαν απομείνει να γίνουν για την εσωτερική λειτουργία των πολεοδομικών υπηρεσιών, λέγοντας χαρακτηριστικά: "Δεν είμαστε ικανοποιημένοι και θα πασχίσουμε για τομές την επόμενη διετία"

'Ηταν τον Αύγουστο του 2009 (19/82009) που η αντινομάρχης του παρουσίαζε τα στοιχεία για τη γραφειοκρατία, στην οποία πνίγονται βιομηχανικές επιχειρήσεις στην προσπάθεια τους να αδειοδοτηθούν ή να ανανεώσουν τις άδειες, τρέχοντας από ένα γραφείο στο άλλο, ακόμη και με διαφορά ενός ορόφου (!) με την ερμηνεία του νόμου να είναι διαφορετική..

Δεν δίστασε ακόμη και να χειριστεί άκομψα, μοιράζοντας φρούδες ελπίδες, την αγώνια των ανέργων πολιτών, σπεύδοντας να ανακοινώσει από το καλοκαίρι του 2008 (11/6/2008) τη σύσταση Γραφείου Εύρεσης Εργασίας, που επρόκειτο τότε να λειτουργήσει τον Φεβρουάριο εκείνου του έτους.

Ανακοινώσεις για ένα ιδιαίτερο ευαίσθητο ζήτημα, που αποδείχθηκαν βιαστικές και χωρίς υπόβαθρο. Το Γραφείο λειτούργησε μόλις τον περασμένο Μαίο (29/5/2010 και 5/6/2010) και μόλις τότε "εμφανίστηκε" και μια εμπλεκόμενη στη διαδικασία εταιρία (GENNET). Το Γραφείο αρχικού κόστους 150.000 ευρώ έχει άγνωστα μέχρι στιγμής αποτελέσματα.

'Ηταν αποκαλυπτικά όσα έλεγε τον περασμένο Ιούλιο (3/7/2010) με αφορμή υποθέσεις κακοδιοίκησης στις Διευθύνσεις Πολεοδομίας, Υγείας και Μεταφορών της Νομαρχίας Μαγνησίας που απασχόλησαν τους Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης το 2009!

"Όπου υπάρχει ουρά, υπάρχει και διαφθορά", σχολίαζε και αναφέρονταν στα βασικά αίτια που ευνοούν τη διαφθορά, μιλώντας για πολυνομία και απουσία σαφούς νομοθετικού πλαισίου, για τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και τις υπέρμετρες καθυστερήσεις στη έκδοση διοικητικών πράξεων, για την απουσία εξειδίκευσης των στελεχών και την έλλειψη γνωστικού υποβάθρου, "το οποίο θα συνεχίσει ενδεχομένως να μας ταλαιπωρεί και στη νέα αιρετή περιφέρεια αν δεν αποκτήσουμε μια σοβαρή τεχνοκρατική υποδομή, αν δεν αποκτήσουμε ενημερωμένους και στελεχιακά έμπειρο προσωπικό για τις χρήσεις των νέων τεχνολογιών".

'Αραγε τι ήταν εκείνο που μέσα στο πλήθος "μέτρων" και "πρωτοβουλιών" κατόρθωσε στη διάρκεια της θητείας του να αντιμετωπίσει ως προς την εξομάλυνση της λειτουργίας των υπηρεσιών;

Αφού μόλις το περασμένο καλοκαίρι συνέχιζε να μιλά "για συγκεντρωτισμό και ευθυνοφοβία, κυρίως στις μεταφορές και στην πολεοδομία, με αποτέλεσμα κανείς σε τοπικό επίπεδο να μην αναλαμβάνει την ευθύνη να επιλύσει ζητήματα τα οποία ανάγονται στην αρμοδιότητα του, επιλέγοντας την παραπομπή τους στην κεντρική διοίκηση".

Κύριε Παπατόλια αν μη τι άλλο πρέπει να δώσετε σοβαρές απαντήσεις στα παραπάνω
paspartoy.blogspot.com

Ε. Στυλιανίδης: «Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ»

Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ: ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΘΕΜΑ: «Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΞΕΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ»

Κατά την πρόσφατη περιοδεία μου στη Γερμανία είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ τις Ελληνικές Κοινότητες της Κολωνίας και του Πολτς, να συναντηθώ με την Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων και την Γερμανοελληνική Ένωση Επιχειρηματιών (DHW) και να συνομιλήσω με εκατοντάδες Έλληνες Ομογενείς από την περιοχή του Ντύσσελντορφ και της Κολωνίας.

Βάσει των υπομνημάτων που μου υποβλήθηκαν αλλά και των σκέψεων που διά ζώσης μου διατυπώθηκαν από τους Ομογενείς μας στην Γερμανία, διαπίστωσα την πικρία και την απογοήτευση που έχει προκληθεί στον οικουμενικό ελληνισμό από τις επιλογές της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος νιώθει ότι η κυβερνητική πολιτική τον αποξενώνει σταδιακά από την Μητρόπολη, κλονίζοντας κάθε σχέση λειτουργική, εκπαιδευτική, συμμετοχική και πολιτιστική της νεώτερης γενιάς με την Ελλάδα.

Ε Ρ Ω Τ Ω Ν Τ Α Ι
οι κ.κ. Υπουργοί

1. Επιμένει η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στην άρνηση της ψήφου των Ομογενών που είχε εκφράσει, όταν η ΝΔ προχώρησε σχετικό Σχέδιο Νόμου, ικανοποιώντας ένα διαχρονικό αίτημα του Ομογενειακού Ελληνισμού;

2. Για ποιους λόγους αναβλήθηκε η Συνέλευση του Συμβουλίου Αποδήμου Ελληνισμού (ΣΑΕ) και δεν δίδεται η δυνατότητα στους Ομογενείς να ανανεώσουν τους αιρετούς εκπροσώπους τους στα Διοικητικά Συμβούλια; Είναι αλήθεια ότι υψηλόβαθμος κυβερνητικός αξιωματούχος του Υπουργείου Εξωτερικών δήλωσε ότι: «Αυτά είναι φιέστες»;

3. Για ποιους λόγους η Κυβέρνηση προχωρά στο κλείσιμο των Προξενείων Κολωνίας και Αννοβέρου καθώς και του Εργατικού Κλιμακίου στο Ντύσσελντορφ; Η περιστολή δαπανών δεν θα ήταν προτιμότερο να γίνεται σε περιοχές που δεν υπάρχει τόσο μαζική παρουσία Ελληνισμού; Οι Έλληνες της Γερμανίας βλέπουν στις διπλωματικές μας αντιπροσωπίες, όχι μόνο υπηρεσίες που έχουν αποστολή να τους επιλύουν πρακτικά ζητήματα, αλλά και μία «γέφυρα» σύνδεσης με την Πατρίδα. Δεν είναι άστοχο αυτό να καταλύεται και μάλιστα σε περιοχές, όπου εντατικοποιείται η διπλωματική παρουσία άλλων Κρατών, όπως για παράδειγμα της Τουρκίας;

4. Για ποιους λόγους κλείνει το Γυμνάσιο-Λύκειο Κολωνίας τη στιγμή που έχει επαρκή αριθμό μαθητών, βάζοντας τους σε νέες ταλαιπωρίες και μάλιστα χωρίς πρόβλεψη για τα παιδιά που βρίσκονται σε μικρότερες τάξεις και πρέπει να συνεχίσουν τη φοίτησή τους τα επόμενα χρόνια; Η αποσπασματική και πρόχειρη αυτή κίνηση αποδεικνύει ότι δεν υπάρχει μία γενικότερη στρατηγική από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ για την εκπαίδευση Ομογενών στη Γερμανία και ότι το Μνημόνιο θίγει το Υπουργείο Παιδείας και σε αυτή την ευαίσθητη πτυχή του, διότι με τέτοιες αποφάσεις διακυβεύεται η σωτηρία της ελληνικής γλώσσας καθώς και η μεταλαμπάδευση της ελληνικής πολιτιστικής ταυτότητας στη νεώτερη γενιά Ελλήνων του εξωτερικού.

Αθήνα, 19 / 10 / 2010

Ο ερωτών Βουλευτής

Ευριπίδης Σ. Στυλιανίδης
Βουλευτής Ροδόπης

Το ζητούμενο των Εκλογών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs455.snc4/49862_1510016588_2671360_n.jpgΤου Αλέξανδρου Κ. Γεωργιάδη
Υποψηφίου Διαμερισματικού Συμβούλου Α’ Θεσσαλονίκης

Οι προσεχείς εκλογές της 7ης Νοεμβρίου φαίνεται να αφήνουν σημαντική μερίδα των πολιτών αδιάφορη. Κι όμως σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές κρίνονται πολλά περισσότερα απ’ ότι συνήθως, το ίδιο το μέλλον κάθε τοπικής κοινωνίας και εν γένει της χώρας. Η αδιαφορία των πολιτών είναι ταυτόχρονα το πρόβλημα και το κλειδί για τη λύση του.

Για πρώτη φορά ο Έλληνας πολίτης, ανά τη χώρα, αισθάνεται μόνος, και ένα από τα καλά μας χαρακτηριστικά είναι ότι αντιμετωπίζαμε τα προβλήματά μας ενωμένοι, είχαμε ο ένας τον άλλο. Η πολιτική και οι πολιτικοί εγγυούταν ένα σύστημα το οποίο χωρίς να είναι το ιδανικό και παρά τα πολλά του προβλήματα, επέτρεπε στους πολίτες να αναπτύξουν την επαγγελματική, κοινωνική και πολιτική τους δραστηριότητα. Ώσπου, αυτό το σύστημα υπό το βάρος των αδυναμιών του κατέρρευσε κι ο πολίτης αισθάνεται αντιμέτωπος με προβλήματα που παρότι τον ξεπερνούν είναι υποχρεωμένος να ξεπεράσει μόνος.

Ποτέ άλλοτε ο πολιτικός χρόνος δεν ήταν τόσο πυκνός. Η τελευταία διετία αποτέλεσε τη διάψευση μιας ολόκληρης γενιάς, το παρελθόν δεν εγγυάται το μέλλον αλλά το υπονομεύει και η νέα γενιά στέκει μετέωρη, καθώς το οικονομικό, πολιτικό, κοινωνικό σύστημα πρέπει να επαναπροσδιοριστούν, ο ίδιος ο Έλληνας του 21ου αιώνα πρέπει να επαναπροσδιοριστεί και να επαναπροσδιορίσει τις σχέσεις του με την κοινωνία το κράτος και την ευρωπαϊκή και παγκόσμια κοινότητα εντός της οποίας δραστηριοποιείται.

Το κοινωνικό κράτος αποδομείται, εν μέσω μιας κρίσης και ενώ παγκοσμίως επανανακαλύπτεται η σημασία του για τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής σε αυτούς τους καιρούς. Ο από καιρό αναγκαίος εξορθολογισμός του κράτους επιβάλλεται έξωθεν και εμφανίζεται σαρωτικός τη στιγμή που το κράτος θα έπρεπε να είναι πιο ευέλικτο για την προστασία των ασθενέστερων.

Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι εδώ. Είναι εδώ για να διασφαλίσει ότι θα επιστρέψουμε στους δανειστές μας τα δανεικά, μια υποχρέωση μας στην οποία φανήκαμε αναξιόπιστοι. Δεν ενδιαφέρεται για την ευημερία του ελληνικού λαού, όχι γιατί είναι «κακό» ή «ανάλγητο» αλλά γιατί αυτό αποτελεί διαχρονικά πρόνοια της εγχώριας πολιτικής ηγεσίας.

Στο σύνολό τους οι πολιτικές δυνάμεις συμφωνούν στους σκοπούς του Μνημονίου. Δηλαδή ότι το Κράτος δεν μπορεί να είναι τεράστιο σε σημείο να καταπνίγει την ιδιωτική πρωτοβουλία, δεν μπορεί να είναι σπάταλο και πρέπει να είναι αποτελεσματικό σε όλες του τις εκφάνσεις: στην επαφή του με τους πολίτες, στη διοίκηση, στην παραγωγή νομοθεσίας και στην εφαρμογή της, όπως για παράδειγμα στην είσπραξη των φόρων.

Η διαφωνία έγκειται στα μέσα του Μνημονίου. Υπερβολικά θα μπορούσε να λεχθεί ότι αν απολύαμε το σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων και καταργούσαμε την Δημόσια Παιδεία και Υγεία θα εξασφαλίζαμε τα χρήματα των πιστωτών μας. Μια τέτοια λύση ικανοποιεί τις επιδιώξεις του ΔΝΤ. Δεν μπορεί να ικανοποιεί την ελληνική κοινωνία. Διότι διαταράσσει την κοινωνική συνοχή. Διότι όταν το κράτος λειτουργεί, οφείλει πέραν του οικονομικού κόστους να λαμβάνει υπ’ όψιν και το κοινωνικό κόστος, το οποίο ενίοτε υπαγορεύει οικονομικές ζημίες. Σε κάθε περίπτωση, μία κυβέρνηση οφείλει να λειτουργεί προς όφελος του κοινωνικού συνόλου το οποίο υπηρετεί όντας ταυτόχρονα συνεπής προς τους συνομιλητές και πιστωτές της. Υπό αυτό το πνεύμα, μία κυβέρνηση αντί του ασφαλούς δρόμου της αυξημένης φορολόγησης και περικοπής δαπανών πλέον των πλεοναζουσών, η οποία άλλωστε έχει αποδειχθεί αναποτελεσματική όχι λόγω του ύψους της φορολογίας αλλά λόγω της κακής διάρθρωσης του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, παραδεκτό πλέον και από το ΔΝΤ, οφείλει να επιλέξει τον πιο απαιτητικό από άποψη πολιτικής ικανότητας δρόμο της ανάπτυξης που και εξασφαλίζει τους πιστωτές, διαρκές ζητούμενο εφεξής, αλλά διασφαλίζει και την ευημερία των πολιτών. Ο πρώτος δρόμος αναδιανέμει τον υπαρκτό πλούτο υπέρ των δανειστών μας, ενώ ο δεύτερος αποσκοπεί στην αύξηση του πλούτου και άρα στην ικανοποίηση αμφότερων των μελών.

Κι εδώ τίθεται επιτακτικά το ερώτημα: Εφόσον, η οικονομική πολιτική ασκείται από την κεντρική εξουσία γιατί ως πολίτης να ενδιαφερθώ για την τοπική αυτοδιοίκηση; Η κεντρική εξουσία φαίνεται να επιλέγει έναν λάθος δρόμο και απαιτείται να την καταδείξουμε. Αφ’ ετέρου οι τοπικές αυτοδιοικήσεις καλούνται να υπερκαλύψουν το κενό της άτακτης απόσυρσης του κεντρικού κράτους σε κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό επίπεδο χωρίς ταυτόχρονα να προικοδοτούνται με τα αντίστοιχα κονδύλια.

Λεφτά δεν υπάρχουν, και τούτου δοθέντος έχουμε την ευκαιρία να αναδιαμορφώσουμε την αντίληψη για τις σχέσεις πολίτη- διοίκησης. Οι πολίτες δεν χρειαζόμαστε πλέον τις παλιές αντιλήψεις κακώς νοούμενης εξυπηρέτησης αλλά αυτοδιοίκηση που να διασφαλίζει ένα αποτελεσματικό πλαίσιο λειτουργίας σταθερό και βιώσιμο εντός του οποίου ο καθένας να αισθάνεται ασφαλής και ευπρόσδεκτος να δημιουργήσει, να εργαστεί να επενδύσει. Οι Τοπικές Αυτοδιοικήσεις που θα προκύψουν την 7η Νοεμβρίου δεν θα έχουν αυξημένα έσοδα και ίσως θα δουν και περικοπή των υπαρχόντων. Για αυτό και η επίδρασή τους στη λειτουργία της τοπικής κοινωνίας δεν θα σχετίζεται τόσο με την ανάληψη πολυδάπανων έργων, αλλά με την εγκαθίδρυση αποτελεσματικής, ευέλικτης, προσβάσιμης και κατανοητής (χωρίς αλληλοεπικαλύψεις) διοίκησης κοντά και υπέρ του πολίτη.

Για πρώτη φορά ίσως από συστάσεως νεοελληνικού κράτους, η διοίκηση δεν θα είναι εργοδότης αλλά εγγυητής για την εύρυθμη λειτουργία της οικονομικής δραστηριότητας θέτοντας κίνητρα αλλά και περιορισμούς ισχυροποιώντας τον ανταγωνισμό αλλά και προστατεύοντας τους αδύναμους. Το στοίχημα της ανάπτυξης δεν θα δοθεί από την κεντρική εξουσία αλλά από κάθε Δήμο και Πριφέρεια ξεχωριστά.

Ως φοιτητής των οικονομικών επιστημών, έμαθα ότι η οικονομία είναι στον πυρήνα της θέμα ψυχολογίας. Σε αυτές τις αυτοδιοικητικές εκλογές οφείλουμε να αποδείξουμε στους συμπολίτες ότι δεν είναι μόνοι τους και δεν θα είναι μόνοι τους. Η υπέρβαση των προβλημάτων είναι το στοίχημα της επόμενης μέρας, στοίχημα που θα κερδίσουμε μόνο αν επενδύσουμε στην ψυχική ανάταση του πολίτη όχι με μεγαλόσχημες εξαγγελίες που πλέον δεν είναι πιστευτές αλλά με την δέσμευση ότι είμαστε δίπλα στον πολίτη έχουμε πλήρη αντίληψη των προβλημάτων και εργαζόμαστε για την επίλυσή τους.

Ως πολίτη της Θεσσαλονίκης, επειδή ακριβώς αναδεικνύει το ζήτημα της ορθής διαχείρισης,με πείθει η προεκλογική ατζέντα του Κώστα Γκιουλέκα και της Ομάδας Δημιουργίας για τον Δήμο μας, το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας, και το όραμα για μία τοπική αυτοδιοίκηση που θα συναγωνίζεται τις ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις και θα αποτελεί πρότυπο για τις ελληνικές.

Αλέξανδρος Κ. Γεωργιάδης

Φοιτητής Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Υποψήφιος Διαμερισματικός Σύμβουλος Α’ Θεσσαλονίκης

Ομάδα Δημιουργίας με τον Κώστα Γκιουλέκα

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ: "ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΔΕΛΤΑ" ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΟΥΤΙΚΑ

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΟΚΤ 2010 19.00 ΕΓΚΑΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΗ ΧΑΛΑΣΤΡΑ

ΠΕΜΠΤΗ 21 ΟΚΤ 2010 19.00 ΕΓΚΑΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΗ ΣΙΝΔΟ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΟΚΤ 2010 ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΣΤΑ ΚΥΜΙΝΑ

Ι. Βρούτσης: Υποσχέσεις, χωρίς να προσδιορίζει το πώς και το πότε, οι εξαγγελίες του Πρωθυπουργού για την Ανεργία

«Μέσα στην καρδιά της προεκλογικής περιόδου και με καθυστέρηση ενός χρόνου, ο Πρωθυπουργός, έσπευσε - κάτω από το βάρος της κοινωνικής κατακραυγής - να εξαγγείλει μέτρα για την αντιμετώπιση της Ανεργίας.

Στα θύματα των αδιέξοδων πολιτικών του – μισθωτούς και συνταξιούχους – υποσχέθηκε «κοινωνικό μέρισμα», χωρίς να προσδιορίζει το πώς και το πότε.

Η Ανεργία, ήδη, έχει σκαρφαλώσει στο 12%, οι άνεργοι έχουν ξεπεράσει τους 600.000 και η προοπτική για το επόμενο διάστημα προβλέπεται εφιαλτική. Επιπλέον, 300.000 χαμένες θέσεις εργασίας αναμένονται μέχρι το 2012, όπως η ίδια η κυβέρνηση ομολογεί στο Προσχέδιο του Προϋπολογισμού για το 2011.

Η εξέλιξη αυτή, είναι αποτέλεσμα της οικονομικής πολιτικής του Μνημονίου, που αγνοεί την Ανάπτυξη και καθυστερεί τη λήψη αποτελεσματικών μέτρων, που θα τονώσουν την Απασχόληση και θα αναχαιτίσουν την Ανεργία.

Τα μέτρα που εξαγγέλλει σήμερα η κυβέρνηση εσπευσμένα, για την αντιμετώπιση της Ανεργίας είναι:

  • Μέτρα «ξαναζεσταμένα», χρησιμοποιημένα αρκετές φορές στο παρελθόν.
  • Προγράμματα του ΟΑΕΔ, που έχουν εξαγγελθεί επανειλλημένα τον τελευταίο χρόνο.
  • Μέτρα χωρίς αντίκρισμα, χωρίς ελπίδα.

Μοναδική «καινοτομία», η επιδότηση των εργοδοτικών εισφορών. Πρόκειται για ένα μέτρο, που η ευρωπαϊκή του εμπειρία είναι αρνητική, αφού όπου εφαρμόστηκε δεν έφερε αποτελέσματα.

Είναι πολύπλοκο, γραφειοκρατικό και η χρηματοδότησή του, μέσω της διευθέτησης του αλληλόχρεου λογαριασμού ΙΚΑ – ΟΑΕΔ, εκπέμπει και καλλιεργεί μια νοοτροπία εισφοροαποφυγής για τις επιχειρήσεις. Επίσης, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη ρευστότητα του ΙΚΑ, που σε συνδυασμό με την κρατική υποχρηματοδότηση, είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει σοβαρό κίνδυνο για την απρόσκοπτη καταβολή των συντάξεων.

Όλοι σήμερα γνωρίζουν και συνομολογούν ότι η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και η ουσιαστική αντιμετώπιση της Ανεργίας:

  • Περνά μέσα από ένα νέο Δυναμικό, Αναπτυξιακό Προσανατολισμό της Οικονομίας μας.
  • Εξασφαλίζεται, μέσα από Στοχευμένες, χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια αλλά με ισχυρά κίνητρα, Δράσεις ενίσχυσης της Απασχόλησης.
  • Επιτυγχάνεται μέσα από την αποδοτική ενεργοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ, που σήμερα «λιμνάζουν».

Όλα αυτά, όμως, απουσιάζουν από τις κυβερνητικές εξαγγελίες. Γι’ αυτό και οι πολίτες απογοητεύονται και δεν προσδοκούν τίποτα, πλέον, από αυτές».

ΙΕΚ ΠΑΡΑΚΜΗΣ

Το επάγγελμα του μέλλοντος με ΠΑΣΟΚ στην εξουσία

Γέροντας Εφραίμ και Μοναχός Αρσένιος προς ΝΕΤ: Αποκαταστήστε την αλήθεια

επαναρθώσει για την ανακριβή και προσβλητική μετάδοση της είδησης που αφορά πρώην αστυνομικό του Αγίου όρους που τους καταγγέλει, μέσω ένορκης κατάθεσης που προσκόμισε στην προανακριτική επιτροπή της βουλής, ότι με πλαστά πιστοποιητικά εμφάνισαν δύο ηλικιωμένους μοναχούς ως νεκρούς για να τα χρησιμοποιήσουν στο φάκελο των διεκδικήσεων της Μονής, καλούν τον τηλεοπτικό σταθμό της κρατικής τηλεόρασης (ΝΕΤ) ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου Αρχιμανδρίτης Εφραίμ και ο μοναχός Αρσένιος.

Το agioritikovima.gr εξασφάλισε αποκλειστικά το εξώδικο που απέστειλαν στην ΕΡΤ, μέσω των δικηγόρων τους, οι δύο μοναχοί.

Ενώπιον παντός αρμοδίου Δικαστηρίου

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΚΛΗΣΗ

1) Του Γέροντος Εφραίμ, Καθηγούμενου της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους, κατά κόσμον Βασιλείου Κουτσού, εγκαταβιώνοντος στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους, και

2) Πατρός Αρσενίου, Μοναχού της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου Αγίου Όρους, κατά κόσμον Αντώνιος Φίλος, εγκαταβιώνοντος στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου Αγίου Όρους.

ΠΡΟΣ

Την ανώνυμο εταιρεία με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ Α.Ε.» που εδρεύει στην Αγία Παρασκευή Αττικής (Μεσογείων 432) νομίμως εκπροσωπουμένη.

***********************************

Τα μεσάνυκτα της 12ης προς 13η Οκτωβρίου 2010, στο δελτίο ειδήσεων των 00:00 του τηλεοπτικού σταθμού ΝΕΤ παρουσιάστηκε – μεταδόθηκε η ακόλουθη επί λέξει, είδηση:

« Πρώην αστυνομικός του Αγίου Όρους καταγγέλλει με ένορκη κατάθεση που προσκόμισε στην Προανακριτική Επιτροπή της Βουλής ότι οι μοναχοί Αρσένιος και Εφραίμ με πλαστά πιστοποιητικά εμφάνιζαν νεκρούς μοναχούς οι οποίοι απεβίωσαν δέκα χρόνια αργότερα. Τα μέλη της επιτροπής που ερευνά το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου, αφού διασταυρώσουν την καταγγελία θα αποστείλουν το φάκελο στον αρμόδιο Εισαγγελέα».

Ταυτοχρόνως με την μετάδοση της είδησης εμφανιζόταν στην οθόνη δυσανάγνωστο το έγγραφο της επικαλούμενης ένορκης κατάθεσης υπό τον υπότιτλο « Πλαστά πιστοποιητικά από Αρσένιο και Εφραίμ καταγγέλλει πρώην αστυνομικός του Αγίου Όρους».

Η ανωτέρω «είδηση» ουδόλως ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, οι αποδιδόμενες δε αιτιάσεις, σύμφωνα με την ολότελα ψευδή «καταγγελία», είναι συκοφαντικές και προσβλητικές.

Περαιτέρω θα πρέπει να επισημανθεί και είναι απορίας άξιο, ότι η «είδηση» μεταδόθηκε από ένα κρατικό κανάλι κατά παράβαση του νόμου και της δημοσιογραφικής δεοντολογίας, αφού προηγουμένως δεν διασταυρώθηκε από τους προς τούτο κατά νόμο, υπεύθυνους, πριν από την μετάδοσή της.

Η ανωτέρω υποχρέωση υπαγορεύεται από το «καθήκον της αληθείας», σύμφωνα με το οποίο επιβάλλεται από τον δημοσιογράφο ή άλλο συντελεστή της εκπομπής ο προηγούμενος από την εκπομπή έλεγχος αληθείας των πληροφοριών και ειδήσεων, ώστε το περιεχόμενό τους να συμπίπτει με την πραγματικότητα. Το γεγονός της παραβάσεως εκ μέρους των συντελεστών της άνω εκπομπής σας (Δελτίου Ειδήσεων) της εν λόγω υποχρεώσεως είναι αυταπόδεικτο από αυτή την μετάδοση της ίδιας της είδησης που μεταδόθηκε. Συγκεκριμένα η παρουσιάστρια του Δελτίου, αναφερόμενη στην προκαταρτική επιτροπή είπε επί λέξει : «….Τα μέλη της επιτροπής που ερευνά το σκάνδαλο του Βατοπαιδίου, αφού διασταυρώσουν την καταγγελία θα αποστείλουν το φάκελο στον αρμόδιο Εισαγγελέα».

Αντιλαμβάνεσθε λοιπόν ότι όταν η ίδια η προκαταρτική επιτροπή, που είναι ανακριτικό όργανο, διασταυρώνει την καταγγελία πριν αυτή σταλεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα, ποιο είναι το μέγεθος της αντίστοιχης υποχρέωσης εκ μέρους του μεταδίδοντος την είδηση δημοσιογράφου και κάθε άλλου κατά νόμο υποχρέου για την διασταύρωση της αλήθειας.

Επίσης θα πρέπει να επισημανθεί ότι λόγω του έντεχνα μεθοδευμένου, αρνητικού κλίματος που επικρατεί σε βάρος μας, η ενέργειά σας να προβείτε στη μετάδοση της εν λόγω είδησης, χωρίς προηγούμενη και στοιχειώδη διασταύρωση της αλήθειας, απετέλεσε την αφορμή της αναπαραγωγής αυτής από πολλά – δήθεν – ενημερωτικού χαρακτήρα ιστολόγια αλλά και εφημερίδες, κατά τον ίδιο αντιδεοντολογικό και μη νόμιμο τρόπο.

Επειδή η προβληθείσα από τον σταθμό σας κατά το μεσονύκτιο δελτίο ειδήσεων της 12ης προς 13η Οκτωβρίου 2010 «είδηση» που αφορά στο πρόσωπό μας είναι όλως ψευδής, αναληθής και συκοφαντική, όπως άλλωστε προκύπτει και από τις τηρούμενες στο αρχείο της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου ληξιαρχικές πράξεις θανάτου των τεθνεώτων αδελφών μας, σύμφωνα με τις οποίες ο Μοναχός Ραφαήλ απεβίωσε την 26η Απριλίου 1997 ο δε Μοναχός Στέφανος την 15η Αυγούστου 1999.

Επειδή έχετε προβεί στην μετάδοση αυτής της «είδησης» χωρίς προγενέστερα να διασταυρώσετε την αλήθεια αυτής, όπως επιβάλλεται από τις συναλλακτικές υποχρεώσεις που διέπουν τον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο.

Για τους λόγους αυτούς

και με την ρητή επιφύλαξη σ’ ὀτι αφορά την άσκηση εκ μέρους μας παντός νομίμου δικαιώματος για την αποκατάσταση της τιμής και υπολήψεώς μας

Σας καλούμε όπως

1) Προβείτε στην άμεση άρση της ανωτέρω προσβολής και στην αποκατάσταση της αληθείας με την μετάδοση ολόκληρου του περιεχομένου της παρούσης εξωδίκου δηλώσεώς μας κατά τρόπο ανάλογο με αυτό της μεταδόσεως της ανακριβούς ειδήσεως.

2) Μας χορηγήσετε αντίγραφο (σε DVD) του σχετικού αποσπάσματος του ως άνω δελτίου ειδήσεων του σταθμού σας, το οποίο να αποστείλετε στην διεύθυνση του υπογράφοντος το παρόν πληρεξουσίου δικηγόρου μας.

3) Μας χορηγήσετε και αποστείλετε στην αυτή ως άνω διεύθυνση αντίγραφο της ένορκης κατάθεσης του πρώην αστυνομικού του Αγίου Όρους στην οποία αναφερθήκατε στο ως άνω δελτίο ειδήσεων, προκειμένου να προβούμε στα νόμιμα.

Αθήνα, 14 Οκτωβρίου 2010.

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

agioritikovima.gr

Όσο θα ανεβαίνουν Σαμαράς-ΝΔ... τόσο θα πληθαίνουν οι προβοκάτσιες περί γευμάτων με τη διαπλοκή

Όσον αφορά την "είδηση" ότι το Σάββατο ο Σαμαράς έκανε το τραπέζι στο σπίτι του στον Μπόμπολα και τον Βαρδινογιάννη που έβγαλε το παχύδερμο στη στήλη του στο Πρώτο Θέμα την Κυριακή και αναπαραγάγει ο άλλος ο ηλίθιος στα parapolitika:

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ αλλά θα μας ζάλιζαν τον έρωτα οι πικραμένοι: "πες που το ξέρεις! πες την πηγή σου!" λες και ο Θέμος τους είπε την πηγή του... αλλά ξέχασα ο χοντρόπετσος είναι φερέγγυος όπως όταν έλεγε ότι δεν το έδωσα εγώ το DVD... ενώ εμείς είμαστε αφερέγγυοι...

Για να μην μπλέξουμε λοιπόν σε όλα αυτά... θα σας κάνουμε μια ερώτηση:

Είναι ποτέ δυνατόν να ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ;

Απαντήστε μόνοι σας στο ΜΑΖΙ και στο ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ
και θα έχετε την απάντηση αν έγινε το συγκεκριμένο γεύμα

Οι κουτόφραγκοι οι Γάλλοι δεν τρώνε open.gov...

ΠΩΣ ΟΙ ΠΑΜΠΟΥΚΗΣ ΚΑΙ ΔΡΟΥΤΣΑΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΝΕΑΡΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ ΤΗΣ ΣΙΟΥΤΗ

Επιτέλους, ύστερα από πολύμηνες, παρασκηνιακές, βυζαντινού τύπου μανούβρες, ορκίζεται Ελληνας δικαστής στο πρωτοβάθμιο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (Πρωτοδικείο) στις 25 Οκτωβρίου, ο σύμβουλος της Επικρατείας Δημήτρης Γρατσίας.

Για να φτάσουμε όμως σ' αυτό το ευχάριστο γεγονός της ορκωμοσίας του κ. Γρατσία χρειάστηκε να περάσουν μήνες και μήνες μετά την αποχώρηση του προηγούμενου Ελληνα ευρωδικαστή που είχε τελειώσει ο χρόνος της θητείας του, μέσα σ' ένα κλίμα πρωτοφανούς βυζαντινισμού από μια κυβέρνηση που ευαγγελίζεται τη διαφάνεια και το «open government».

Πριν από πολλούς μήνες, στις αρχές της περασμένης άνοιξης, το ΥΠΕΞ συνέταξε, κατόπιν διαγωνισμού, ειδική λίστα με τρεις νομικούς (σ.σ. ο ένας καλύτερος από τον άλλον), για να επιλεγεί αυτός που θ' αντικαταστήσει τον απερχόμενο, λόγω λήξης της θητείας του, Ελληνα δικαστή στο Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ενωσης στο Λουξεμβούργο, το πρώην Πρωτοδικείο της Ενωσης.

Το Μαξίμου όμως είχε διαφορετική άποψη και επέλεξε έναν τέταρτο υποψήφιο. Για πολλούς την άποψη αυτή δεν την είχε γενικά το Μαξίμου αλλά ο από τότε παντοδύναμος υπουργός Επικρατείας Χ. Παμπούκης, διότι αυτός είχε την πολιτική ευθύνη για να ανάψει το πράσινο φως του διορισμού του «εκλεκτού» του Μαξίμου.

Ηταν δε «ο εκλεκτός» ένας «νεαρός δικηγόρος, συνεργαζόμενος με το δικηγορικό γραφείο του Σπ. Φλογαΐτη», έγραφαν τότε οι εφημερίδες, με καμία δικαστική πείρα να τον συνοδεύει.

Ο εκλεκτός

Τυπικά, η αλήθεια είναι αυτή, η πραγματικότητα όμως έχει και άλλες ενδιαφέρουσες πτυχές: Ο νεαρός κ.λπ. δικηγόρος κ. Βασιλόπουλος είχε διατελέσει στο παρελθόν βοηθός του Ελληνα δικαστή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και από τον οποίο λέγεται ότι αποπέμφθηκε (λόγω ανεπαρκείας;). Επίμονος ο νεαρός δικηγόρος πετυχαίνει να τον προσλάβει ο Κύπριος ευρωδικαστής, ο οποίος κι αυτός, με τη σειρά του, λέγεται ότι τον απέπεμψε (λόγω ανεπαρκείας;).

Ο νεαρός δικηγόρος δεν το βάζει κάτω, αφήνει γυναίκα και παιδιά στο Λουξεμβούργο, επιστρέφει στην Αθήνα και γίνεται διευθυντής του γραφείου του γνωστού δικηγόρου και τότε υπηρεσιακού υπουργού Εσωτερικών Σπ. Φλογαΐτη.

Ο κ. Φλογαΐτης, στη συνέχεια, συστήνει για τη θέση του ευρωδικαστή τον νεαρό δικηγόρο στη συνέταιρό του στο δικηγορικό γραφείο Γλυκερία Σιούτη, η οποία ήταν τότε παντοδύναμη νομικός σύμβουλος του πρωθυπουργού. Αλλωστε, τι νομικός σύμβουλος θα ήταν αν δεν μπορούσε με την πλάτη του Μαξίμου να διορίσει ένα «δικαστή» στο Λουξεμβούργο; Το λέει στον Χ. Παμπούκη κι αυτός, αγνοώντας ότι υπάρχουν νόμοι, κανονισμοί, διαδικασίες, τα γράφει όλα στα παλαιότερα των υποδημάτων του και αποδέχεται την εισήγησή της.

Ετσι, ο κ. Βασιλόπουλος περνάει επάνω από τα κεφάλια των τριών επίσημων υποψηφίων του ΥΠΕΞ, το οποίο αναγκάζεται να τον ανακοινώσει ως επίσημο υποψήφιο της Ελλάδας για τη θέση.

Οι υποψηφιότητες όμως αξιολογούνται από μια ευρωπαϊκή επιτροπή, τη λεγόμενη επιτροπή του άρθρου 255, που προβλέπεται από τη νέα Συνθήκη της Λισαβόνας, προφανώς για να συμμαζεύει λίγο τις ορέξεις των Παμπούκηδων των διαφόρων κοινοτικών κυβερνήσεων.

Δεν μάσησε ο Γάλλος

Μέλη αυτής της επιτροπής είναι υψηλόβαθμοι δικαστές από τις κοινοτικές χώρες και πρόεδρός της, ο πρόεδρος -άκουσον άκουσον- του Συμβουλίου της Επικρατείας της Γαλλίας. Προφανώς είχε ατυχήσει ο εκλεκτός του κ. Παμπούκη, της κ. Σιούτη και του κ. Φλογαΐτη υποψήφιος. Η επιτροπή αυτή μελετάει τα (ισχνά προφανώς) προσόντα του νεαρού υποψηφίου και δεν πείθεται από αυτά. Αρχίζει, λοιπόν, μια αλληλογραφία με το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών για να πληροφορηθεί αν υπάρχει λίστα επιτυχόντων υποψηφίων και ποιοι είναι αυτοί και αν ο κ. Βασιλόπουλος έχει κριθεί ότι διαθέτει τα περισσότερα προσόντα από τους υπολοίπους.

Επιστολή Δρούτσα

Μη έχοντας λάβει ικανοποιητικές απαντήσεις στην πρώτη της επιστολή στέλνει και δεύτερη και ως απάντηση λαμβάνει διθυραμβική, υπέρ του κ. Βασιλόπουλου, επιστολή του ΑΝΥΠΕΞ κ. Δρούτσα. Αυτή την εντολή είχε ο άνθρωπος, τι να κάνει;

Παρά ταύτα, η επιτροπή αξιολόγησης του άρθρου 255 διατύπωσε τελικά αρνητική γνωμοδότηση για την υποψηφιότητα του νεαρού και επίμονου δικηγόρου. Ο κ. Βασιλόπουλος δεν διαθέτει τα αναγκαία και απαραίτητα προσόντα να καταλάβει τη θέση του ευρωδικαστή κι ας έχει αφήσει ενέχυρο στο Λουξεμβούργο τη γυναίκα και τα παιδιά του.

Ανάλογη αρνητική αξιολόγηση-εισήγηση διατύπωσε η ίδια επιτροπή και στην υποψηφιότητα του Ρουμάνου δικαστή, που έχει κι αυτός ισχυρό πολιτικό μέσο στην πατρίδα του.

Το ερώτημα που ετέθη ήταν τι θα έκανε η Ελλάδα.

Τελικά, μέσα σε αποθέωση δημοκρατικών διαδικασιών το ΥΠΕΞ, τρέχοντας λαχανιασμένο από τα πίσω από τα γεγονότα και τους εξουσιομανείς του Μαξίμου, αναγκάζεται να ξαναπροκηρύξει τη θέση, για να επιλεγεί τελικά ο κ. Γρατσίας με τις ευλογίες αυτή τη φορά και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. *

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
16.10.2010

Πλυντήριο του ΠΑΣΟΚ ο Δημαράς...

Έχει και το απαραίτητο απορρυπαντικό:

Τα 7 σημεία της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης, για την ενσωμάτωση των μεταναστών στη Γερμανία

Τα 7 σημεία που παρουσίασε ο Πρόεδρος της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης (για όσους δεν ξέρουν: Στη Βαυαρία δεν κατεβαίνει το κόμμα της Μέρκελ (CDU) στις εκλογές αλλά η CSU η οποία και κυβερνάει από τον Β ΠΠ...), Seehofer, και αφορούν την ενσωμάτωση των ξένων και την μετανάστευση, είναι:

«1. Η Γερμανία δεν είναι χώρα μετανάστευσης
2. Περιορισμός του δικαιώματος να φέρνουν οι μετανάστες τις οικογένειές τους μόλις πάρουν υπηκοότητα
(πχ να μπορούν να φέρουν παιδιά μέχρι 12 ετών από το "μέχρι 16" που ισχύει σήμερα)
3. Στήριξη μεταναστών που θέλουν να ενσωματωθούν, καμία ανοχή και συστηματικές επιπτώσεις σε όσους δεν δείχνουν διάθεση να ενσωματωθούν
4. Ενσωμάτωση σημαίνει εκμάθηση της Γερμανικής γλώσσας
5. Ενσωμάτωση μέσω συμμετοχής και εργασίας
6. Κανένας αποκλεισμός-γκετοποίηση σε παράλληλες κοινωνίες
7. Η ενσωμάτωση και η συνοχή της κοινωνίας απαιτούν κοινές αξίες

Η ενσωμάτωση είναι ερώτηση κλειδί για το μέλλον της χώρας.
Ενσωμάτωση σημαίνει "ΜΑΖΙ" και όχι "ΔΙΠΛΑ" ή "ΑΠΕΝΑΝΤΙ".
Γι αυτό πρέπει όλοι όσοι θέλουν να ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ, να θέλουν να ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ ΕΜΑΣ.
Όποιος θέλει να ζήσει στη χώρα μας, πρέπει να ενσωματωθεί στο Γερμανικό τρόπο ζωής και να μάθει τη γλώσσα μας

Πολύ σημαντικό είναι επίσης:
Όσοι θέλουν να ενσωματωθούν πρέπει να βοηθηθούν και σε όσους δεν θέλουν πρέπει να τεθούν σαφείς απαιτήσεις...»

Τέλος Οκτωβρίου έχουν συνέδριο και θα τα πούνε καλύτερα ;)

Αν τολμούσε να τα πει αυτά ελληνικό κόμμα πως θα το χαρακτήριζαν
αυτοί που είναι τροχοπέδη στην πρόοδο της χώρας και θέλουν να μας αλλάξουν τρόπο ζωής πηγαίνοντάς μας 100 χρόνια πίσω στο επίπεδο του Πακιστάν και της Σομαλίας;
Καταλάβατε τώρα γιατί σήμερα μερικές χώρες πάνε μπροστά
και εμείς κάνουμε συνεχώς βήματα πίσω;

Ο Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΑΠΟΨΕ ΣΤΙΣ 18.00 ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ: «ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΤΑΞΗ, ΤΩΝ ΝΕΟΠΤΩΧΩΝ»

Σε συγκέντρωση εργαζομένων Δημόσιου και Ιδιωτικού τομέα και σε επιστημονικούς φορείς του Νομού μας θα μιλήσει απόψε στις 18.00 ο υποψήφιος Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Παναγιώτης Ψωμιάδης, συνοδευόμενος από τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης, Απόστολο Τζιτζικώστα και υποψήφιους Περιφερειακούς Συμβούλους, στο ξενοδοχείο Grand Hotel (αίθουσα Πατουλίδου).

Στην ομιλία του ο κ. Ψωμιάδης θα επισημάνει ότι οι εργαζόμενοι δημόσιου και ιδιωτικού τομέα καλούνται να πληρώσουν το μάρμαρο μιας «αποτυχημένης» πολιτικής. «Μια πολιτικής που δεν έχει κανένα μέλλον, καμία προοπτική. Μιας πολιτικής, που ψαλιδίζει όχι μόνο τους μισθούς, αλλά το σημαντικότερο, τη ζωή, τα όνειρα και το μέλλον εκατοντάδων χιλιάδων συμπολιτών μας» όπως θα πει χαρακτηριστικά.

Επίσης θα μιλήσει για «εργασιακό μεσαίωνα» που επιφύλαξε η κυβέρνηση στους εργαζόμενους στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, στα σώματα ασφαλείας, στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και «δημιουργεί μια νέα τάξη στην Ελλάδα, αυτή των νεόπτωχων. Η μεσαία τάξη εξαφανίζεται. Απολύσεις, λουκέτα, αύξηση της ανεργίας. Αυτή είναι η εικόνα στην Ελλάδα του 2010» θα αναφέρει χαρακτηριστικά.

Σε άλλο σημείο θα αναφερθεί στη συνεργασία που είχε 8 χρόνια με τους υπαλλήλους της Νομαρχίας Θεσσαλονίκης. «Και λέω προνόμιο, γιατί μαζί πετύχαμε ένα μικρό θαύμα, παρά το τεράστιο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού. Σήμερα, φτάσαμε στο σημείο, οι υπάλληλοι να βάζουν από την τσέπη τους για να εκτελέσουν τα καθήκοντα τους, καθώς περιορίστηκαν στο ελάχιστο τα κονδύλια των εκτός έδρας μετακινήσεων».

Όπως θα τονίσει: «Μόνο ενωμένοι μπορούμε να πιέσουμε για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, μόνο ενωμένοι μπορούμε να κερδίσουμε ένα καλύτερο αύριο για την Κεντρική Μακεδονία, για την Ελλάδα μας. Απαιτείται όμως η ενεργοποίηση και η κινητοποίηση όλων και πρώτιστα των επιστημονικών φορέων του τόπου».

Από την πλευρά του ο υποψήφιος Αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας θα εστιάσει στις συνέπειες της οικονομικής κρίσης. «Ξέρουμε καλά ότι η οικονομική κρίση σας έχει πλήξει σημαντικά. Οι μισθοί σας μειώθηκαν και οι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα ζείτε καθημερινά με το φόβο των απολύσεων. Δεν είμαστε εδώ για να σας υποσχεθούμε πράγματα που ξέρουμε ότι δεν είναι στο χέρι μας να εφαρμοστούν. Αυτό όμως που μπορούμε να σας πούμε είναι ότι θα κάνουμε ότι μπορούμε για να κινηθεί η αγορά και να τονωθεί η απασχόληση στη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, έτσι ώστε μέσα από την ανάπτυξη να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες της κρίσης».

Μέλος του ΛΑΟΣ, ο "χάκερ" που παραποίησε το έγγραφο της Ξενογιαννακοπούλου

Δυο παρατηρήσεις πριν:
1. Αυτές τις μαλακίες κάνουν οι ηλίθιοι οι "πατριώτες" και μας πέρνει όλους η μπάλλα...
2. Στο παραποιημένο κείμενο η Ξενικοτάδε φερόταν να χαρακτηρίζει με βαριές εκφράσεις την Τουρκία... Αν φερόταν να την εξυμνεί, θα έκανε μήνυση εναντίον του πλαστογράφου; Ρωτά απλά...

«Συνελήφθη εξηνταπεντάχρονος καθηγητής από αστυνομικούς της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος με την κατηγορία της δημιουργίας και διασποράς ψευδών και παραποιημένων δηλώσεων, εθνικιστικού περιεχομένου, της αναπληρώτριας υπουργού Εξωτερικών Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου που αφορούσαν την επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στη χώρα μας στις 12-22 Οκτωβρίου.

Στις παραποιημένες δηλώσεις της κ. Ξενογιαννακοπούλου υπήρχαν βαρείς χαρακτηρισμοί για την Τουρκία που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ακόμη και διπλωματικό επεισόδιο.

Η υπόθεση ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή, μετά την έκδοση δελτίου Τύπου από το γραφείο της αναπληρώτριας υπουργού, που αφορούσε σε απάντηση της κ. Ξενογιαννακοπούλου σε ερώτηση βουλευτών του ΛΑΟΣ στη Βουλή, για την επίσκεψη του κ. Ερντογάν.

Το δελτίο Τύπου την ίδια μέρα εστάλη παραποιημένο και με αλλοιωμένες τις δηλώσεις, σε πολύ μεγάλο αριθμό χρηστών του ίντερνετ, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ως αποστολέας φαινόταν η αναπληρώτρια υπουργός. Όταν ενημερώθηκε η κ. Ξενογιαννακοπούλου, την επόμενη μέρα 16.10.2010, υπέβαλε μήνυση κατ' αγνώστου και την υπόθεση ανέλαβε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, ο συλληφθείς είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο της Ινδιανάπολης των ΗΠΑ και είχε πολιτευτεί στο παρελθόν, με τον ΛΑΟΣ στη Β' Αθηνών.

Έπειτα από ψηφιακή έρευνα, εντοπίστηκαν τα ίχνη του αποστολέα και χθες το βράδυ έγινε έφοδος στο σπίτι του καθηγητή, ο οποίος και συνελήφθη. Σύμφωνα με την αστυνομία, ο 65χρονος προέβαλε αντίσταση, απώθησε τους αστυνομικούς και επιχείρησε να εξαφανίσει τα στοιχεία. Ωστόσο οι αστυνομικοί, βρήκαν στην κατοχή του και κατάσχεσαν το δελτίο Τύπου αυτούσιο και παραποιημένο, έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, σκληρούς δίσκους, χειρόγραφες σημειώσεις και άλλα πειστήρια τα οποία μεταφέρθηκαν για εξέταση στα εργαστήρια της Εγκληματολογικής Υπηρεσίας.

Ο συλληφθείς, ο οποίος σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, είναι καθηγητής στο πανεπιστήμιο της Ινδιανάπολης των ΗΠΑ και είχε πολιτευτεί στο παρελθόν, με τον ΛΑΟΣ στη Β' Αθηνών, θα οδηγηθεί σήμερα στο Αυτόφωρο.

http://taxalia.blogspot.com/2010/10/blog-post_8558.html

Θλιβερή πρωτιά για τα ελληνικά δεκαετή ομόλογα

Αυτή τη στιγμή το δεκαετές ομόλογο του ελληνικού δημοσίου έχει επιτοκίο 8,73%. Τα δεκαετή της Ισπανίας, της Ιταλίας και της Ουγγαρίας που αντιμετωπίζουν έντονα δημοσιονομικά προβλήματα δίνουν αποδόσεις 4,02%, 3,71% και 6,73% αντιστοίχως. Η Ελλάδα δεν υστερεί μονάχα από τις υπόλοιπες χώρες της Ευρωζώνης…

Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι η Νότιος Αφρική, το Πακιστάν και η Ινδία δίνουν αποδόσεις 7,81%, 8,73% και 8,24%. Χειρότερα κι από το Πακιστάν κατάφεραν να μας πάνε με τους χειρισμούς τους οι κυβερνώντες μας.ΑΞΙΟΙ!!

Πηγή η λίστα του περιοδικού Economist volume 397 number 8704


citizengr.wordpress.com