22 Αυγούστου 2011

Σε ποια περιοχή δεν μπορεί να μπει η βασίλισσα της Αγγλίας αν δεν της δώσει άδεια η Δήμαρχος

Εδώ σας θέλω...

Η απάντηση στις 9μμ εδώ

Οι εξελίξεις στη Λιβύη-Θέμα χρόνου η πτώση Καντάφι

-Λίβυοι αντικαθεστωτικοί μπήκαν στην πρεσβεία της Λιβύης στην Αθήνα και έκαψαν το πράσινο βιβλίο και τημέχρι τώρα σημαία της χώρας

-Οι επαναστάτες υποχώρησαν προς το παρόν μετά από σκληρές μάχες με φιλοκυβερνητικά στρατεύματα, απ' την πράσινη πλατεία, την κεντρικότερη πλατεία της Τρίπολης που στα εξής θα λέγεται πλατεία των μαρτύρων


-Είναι άγνωστο που βρίσκεται ο Καντάφι και αν βρίσκεται στη χώρα

-Ο Πρωθυπουργός και ο Διευθυντής της κρατικής τηλεόρασης βρίσκονται στην Αλγερία

-Οι επαναστάτες έχουν εντοπίσει άλλο έναν γιό του Καντάφι στην Τρίπολη αλλά δεν τον έχουν συλλάβει ακόμα, ενώ χθες τη νύχτα συνέλαβαν άλλους δύο γιούς του

-Θεοκρατικό το προσχέδιο Συντάγματος που διακινούν οι επαναστάτες είναι γραμμένο πρωτίστως στο όνομα του φιλεύσπλαχνου κ.λπ θεού και μετά στο όνομα του λαού της Λιβύης. Στο πρώτο άρθρο λέει ότι η θρησκεία είναι το Ισλάμ και επικρατεί ο νόμος της Σαρία. Δείτε το εδώ

Τι είναι πάλι αυτό; Δείτε τι συνοδεύουν τα αεροπλάνα!!

Αλήθεια ή μαιμού ο καθένας πιστεύει ότι θέλει... δείτε το βίντεο:

Τι τραβάει κι η εκκλησία απ' τους στούρνους: "Παπάς" δεν κοινωνούσε όσους φορούσαν μασέλα!

Εντύπωση αλλά και αρνητικά σχόλια απέσπασε ένας "ιδιότροπος" παπάς που κοινωνούσε ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου σε εκκλησία της Πάτρας, αφού δεν επέτρεπε τη Θεία Κοινωνία σε όσους φορούσαν μασέλα!

Οι ηλικιωμένοι πιστοί που θέλησαν να κοινωνήσουν τη μέρα του Δεκαπενταύγουστου, βρέθηκαν αντιμέτωποι με κάτι που δεν υπολόγιζαν: Ο παπάς που έκανε τη λειτουργία εκείνη την ημέρα στον Ιερό Ναό της Παναγίας Αλεξιωτίσσης, απευθύνθηκε στους πιστούς, παίρνοντας μάλιστα το μικρόφωνο (ώστε να τον ακούσουν όλοι!), λέγοντας τους πώς όσοι από αυτούς φορούσαν μασέλες δε θα μπορούσαν να λάβουν τη Θεία Κοινωνία, παρά μόνο εάν την αφαιρούσαν!

Οι πιστοί, ακούγοντας τις απαιτήσεις του παπά, αντέδρασαν, υψώνοντας και εκείνοι με τη σειρά τους τη φωνή τους, αναφέροντας πως κάτι τέτοιο είναι προσβλητικό και υβριστικό.

Τελικά, οι πιστοί βγήκαν κερδισμένοι, μιας και ο ιερέας πήρε πίσω το αίτημά του, κοινωνώντας όλους τους πιστούς, ανεξαιρέτως!

Πρώτα οι άντρες και μετά οι γυναίκες!

Ένας ακόμη παπάς, στην περιοχή των Υψηλών Αλωνίων, είχε τη δική του απαίτηση. Έτσι, ζήτησε από τις γυναίκες που βρίσκονταν στην εκκλησία να... κάνουν ένα βήμα πίσω, αφήνοντας τους άντρες να κοινωνήσουν πρώτοι!

Ο διαχωρισμός αυτός προκάλεσε την έκπληξη των γυναικών, όμως, σε αυτήν την περίπτωση κράτησαν σιγή ιχθύος. Στη συνέχεια λοιπόν ο πάτερ, ζήτησε από το αντρικό φύλο να χειροκροτήσει το γυναικείο για τη σπάνια υπομονή που υπέδειξε!

Πηγή: dete.gr

cosmo.gr

Γ. Μιχελάκης για τις επιστολές Βενιζέλου στους Ευρωπαίους

«Οι ερασιτεχνικοί χειρισμοί του κ. Βενιζέλου, κινδυνεύουν να τινάξουν στον αέρα τα θετικά σημεία της απόφασης της 21ης Ιουλίου. Έρχεται εκ των υστέρων και ζητά από τους Ευρωπαίους, να παρέμβουν για να ακυρώσουν αυτό που ο ίδιος υπέγραψε πριν από λίγες ημέρες!

Δηλαδή, τους εκλιπαρεί να ακυρώσουν τη γκάφα του. Ο κ. Βενιζέλος, έχει αυτοπαγιδευθεί. Δυστυχώς, η δική του ανεπάρκεια κινδυνεύει να οδηγήσει τη χώρα σε επικίνδυνα μονοπάτια».

Παλάβωσαν οι Σκοπιανοί! Κάνουν άγιο τον Μ. Αλέξανδρο!!

http://img.protothema.gr/0B843861E95C55B573915E34C38595AE.jpgΑπίστευτο! Αφού γέμισαν τη χώρα αγάλματα και μνημεία με τον Μέγα Αλέξανδρο, οι Σκοπιανοί ετοιμάζονται να… αγιοποιήσουν τον Μακεδόνα βασιλιά, στο πλαίσιο του γενικότερου αρχαιομακεδονικού παροξυσμού που βρίσκεται σε εξέλιξη, με την επίσημη Αθήνα απλά να παρακολουθεί.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του bnews.bg ο αρχιεπίσκοπος Στέφανος, της αυτοαποκαλούμενης «μακεδονικής» εκκλησίας, που είναι σχισματική και δεν αναγνωρίζεται από καμία ορθόδοξη εκκλησία στον κόσμο, έδωσε την … ευλογία του για να φιλοτεχνηθεί η … αγιογραφία του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στον τρούλο της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου στην πόλη Στιπ.

Η αγιογραφία του Μακεδόνα Βασιλιά., που για την ώρα τον αναπαριστάνει χωρίς… φωτοστέφανο, έχει ολοκληρωθεί, ενώ στην εκκλησία της Τριάδας στην πόλη Ράντοβις στον κεντρικό διάδρομο στο μωσαϊκό διακρίνεται ο ήλιος της Βεργίνας…

Ο σχισματικός αρχιεπίσκοπος Στέφανος, είναι ο τρίτος πόλος προπαγάνδας στα Σκόπια, μετά την εθνικιστική κυβέρνηση Γκρουέφκσι και τις οργανώσεις του εξωτερικού.

Το 2008 κατά την επίσκεψη επίσημης αντιπροσωπείας των Σκοπίων στο Βατικανό, στο πλαίσιο των εορτασμού της μνήμης του Αγίου Κύριλλου στη Ρώμη, ο ίδιος μίλησε προκλητικά, επάνω από τον τάφο του Αγίου, για κατεχόμενη από τους Έλληνες… Solun, όπως αποκαλούν οι Σλάβοι την Θεσσαλονίκη: «Άγιε Κύριλλε, σήμερα, στη δική σου και τη δική μας Θεσσαλονίκη όλα όσα έκανες είναι πέτρινα. Σήμερα, στη γενέτειρά σου πόλη έχουν γίνει όλα στάχτη και σκόνη και δεν έμεινε ούτε γράμμα από τη γλώσσα τη δική σου και τη δική μας. Στην περιοχή όπου τότε όλοι μιλούσαν όπως εσύ και όπως εμείς, σήμερα απαγορεύεται όχι μόνο να ομιλείται αυτή η γλώσσα αλλά και να υπάρχει. Δυστυχώς, εκεί διώκεται και εκτοπίζεται οτιδήποτε είναι μακεδονικό ενώ αμφισβητείται και το όνομα της χώρας και το όνομα της Εκκλησίας και η ίδια η αλήθεια» δήλωσε τότε προκλητικά.

Δυστυχώς η επίσημη Αθήνα, δείχνει να μην έχει αντιληφθεί ότι μία ολόκληρη γενιά στα Σκόπια μεγαλώνει μαθαίνοντας στα σχολεία πως ο Μέγας Αλέξανδρος αποκαλούσε την Ολυμπιάδα «μάικο» («μητέρα» στα σλαβικά) και πως τα σύνορα της πατρίδας τους εκτείνονται μέχρι τον Ολυμπο και τη Χαλκιδική.

Ζητούν αφορισμό του Άνθιμου

Την ίδια ώρα, τον αφορισμό του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου, ζητάει η μεγαλύτερη οργάνωση των Σκοπιανών των ΗΠΑ, εξαιτίας των όσων δήλωσε για την πρόθεση των φιλσοκοπιανών της Φλώρινας να λειτουργήσουν ραδιοφωνικό σταθμό, που θα εκπέμπει προπαγανδιστικό πρόγραμμα. Όπως ο ίδιος δήλωσε, εάν ο ραδιοφωνικός σταθμός αποκτήσει άδεια από τις ελληνικές αρχές, θα γεμίσει ένα λεωφορείο με νέους και θα πάει στη Φλώρινα για να τον κάνουν «γυαλιά καρφιά».

Με δηλώσεις του στο Kanal5 των Σκοπίων ο πρόεδρος της λεγόμενης «United Macedonia Diaspora» ζήτησε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να αποσχηματίσει και να αφορίσει τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, χαρακτηρίζοντας τον «επαίσχυντη ντροπή», λόγω των δηλώσεων του, κατά της πιθανής λειτουργίας φιλοσκοπιανού ραδιοφωνικού σταθμού στη Φλώρινα.

Δυσαρέσκεια της γερμανικής κυβέρνησης για τις φινλανδικές απαιτήσεις για εγγυήσεις

Μας μπερδεύουν οι Γερμανοί!
Τελικά θέλουν ή δεν θέλουν τα σπίτια μας όπως μας λένε οι Καψαμπελοκοττάκηδες;

Έντονη δυσαρέσκεια έχουν προκαλέσει στο Βερολίνο οι απαιτήσεις της Φινλανδίας για παροχή -χρηματικών- εγγυήσεων από την Ελλάδα ώστε να συναινέσει στο δεύτερο πακέτο βοήθειας, με το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών να τονίζει ότι μια τέτοια διμερής συμφωνία δεν θα πρέπει να συναφθεί σε βάρος των υπολοίπων χωρών της Ευρωζώνης.

Η συμφωνία ανάμεσα στην Φινλανδία και την Ελλάδα για την παροχή εγγυήσεων σε ό,τι αφορά την ευρωπαϊκή βοήθεια προς την Αθήνα «πρέπει να εγκριθεί από τις υπόλοιπες χώρες της ευρωζώνης», τόνισε την Δευτέρα εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.

«Μια τέτοια διμερής συμφωνία δεν θα πρέπει να συναφθεί σε βάρος των υπολοίπων» χωρών, οι οποίες συνεισφέρουν στην παροχή βοήθειας στην Αθήνα, διευκρίνισε ο εκπρόσωπος σε συνέντευξη Τύπου.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο εκπρόσωπος της Άνγκελα Μέρκελ, λέγοντας ότι «χρειάζεται να υπάρξει διαπραγμάτευση».

Την ανηφόρα τραβάει πάλι το CDS στις 2000μβ αυτο του 5ετούς ομολόγου...

To κόστος ασφάλισης των ελληνικών πενταετών ομολόγων έναντι του κινδύνου χρεοκοπίας (CDS), καθώς επίσης και των υπολοίπων χωρών της ευρωπεριφέρειας, σημειώνουν άνοδο την Δευτέρα, καθώς η γερμανική κυβέρνηση συνεχίζει να απορρίπτει την πρόταση για έκδοση κοινών ευρωομολόγων.

Τα CDS επί των ελληνικών πενταετών ομολόγων διαμορφωνόντουσαν στις 2.000 μονάδες, 71 μονάδες ψηλότερα από την Παρασκευή.

Τα αντίστοιχα CDS στην Ιταλία κινούνταν στις 368 μονάδες, στην Ιρλανδία στις 815, στην Ισπανία στις 373 και στην Πορτογαλία στις 935 μονάδες.

Ο «κουρασμένος» κι ο ξεκούραστος

http://www.larissanet.gr/get_img?NrArticle=10448&NrImage=200Πάρθειο βέλος στην πολιτική απαξίωση του τ. πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, η οποία εκπορεύθηκε κυρίως από τα ΜΜΕ των νταβατζήδων, υπήρξε ο χαρακτηρισμός «κουρασμένος».

Ο κ. Νικ. Χατζηνικολάου [που πρόσφατα μας είπε ότι ο Παπανδρέου θα δώσει το καλό παράδειγμα και δεν θα πάει διακοπές, τη στιγμή που ο ΓΑΠ έκανε κανό στη Σέριφο]από τον οποίο είχε προέλθει η αποκάλυψη, βεβαίωνε ότι η στιχομυθία με την επίμαχη λέξη μεταφέρθηκε επακριβώς.

Ορισμένοι πάντως, κακόβουλοι ίσως, επέμεναν ότι ο κ. Χατζηνικολάου με την αποκάλυψη «εκδικήθηκε» τον Καραμανλή, επειδή δεν του είχε δώσει το χρίσμα για τη δημαρχία της Αθήνας.

Όμως sic transit gloria mundi.

Η «δόξα» την οποία έφερε στον κ. Χατζηνικολάου το «στρίμωγμα» ενός πρωθυπουργού αποδείχθηκε πρόσκαιρη: Aναδείχθηκε κορυφαίος στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, πλην όμως σε ένα δίαυλο που μόλις απέφυγε την πτώχευση, υπό ποίες δεσμεύσεις άγνωστο.

Όπως και να ‘χει, ο «κουρασμένος» υπήρξε κατά την προεκλογική περίοδο του 2009 το αποτελεσματικότερο όπλο καθημερινής πολιτικής προπαγάνδας, με σκοπό να μάς προκύψει ως διάδοχός του ο ακούραστος τουρίστας.

Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου δεν υπήρξε ποτέ κάτι άλλο στη ζωή του εκτός από 1) 60’s freak και 2) περιηγητή ολκής.

Για το πρώτο οι αποδείξεις, δυστυχώς, αφθονούν.

Η κατακρήμνιση του εθνικού κράτους των Ελλήνων και των συμβόλων του, ο Καλλιγούλας-Καλλικράτης, η αποενοχοποίηση της χρήσης ναρκωτικών, οι οσονούπω γάμοι ομοφυλοφίλων.

Και ό,τι άλλο προκύπτει από τον φιλοαμερικανικό ζήλο, από τις εμμονικές ιδεοληψίες της New Left και από συμβούλους όπως ο κ. Βαλλιανάτος.

Για το δεύτερο, για όσους δεν γνώριζαν το προσωπικό του πρόγραμμα παλαιόθεν, αρκεί η πολιτεία του από την ανάληψη τής πρωθυπουργίας και εντεύθεν.

Κατ’ αρχήν τα συνεχή ταξίδια στην Εσπερία αλλά και σε όλη την Υφήλιο, με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο να χρησιμοποιείται σαν ταξί, δήθεν για την κρίση, στην πραγματικότητα όμως περισσότερο για προσωπική agenda.

Κατόπιν, οι θερινές του διακοπές.

Πέρυσι ήταν μια “αρμάθα” νησιά.

Φέτος, άλλη μία.

Ξεκίνησε από τη Σέριφο, συνέχισε στη Σκιάθο και οδεύει στην Κρήτη.

Κοπιαστικός “μαραθώνιος”, ακόμα και για έναν μαραθωνοδρόμο με κολάν.

Επειδή όμως εξακολουθούμε να διαθέτουμε μνήμη διερωτόμαστε: την έχασαν οι καλοί πολιτικοί σχολιαστές των ΜΜΕ;

Οι ίδιοι, που πλειοδότησαν στην αναπαραγωγή τού “κουρασμένου”, γιατί δεν ερωτούν : από τι, αλήθεια, ξεκουράζεται ο Γιώργος Παπανδρέου;

Από το Μνημόνιο, που γράφτηκε σε δικηγορικά γραφεία έναντι αμοιβής εκατομμυρίων ευρώ;

Από το Μεσοπρόθεσμο που τού επιβλήθηκε χωρίς να βγάλει “κιχ”;

Ή από τον ανεφάρμοστο Εφαρμοστικό;

Αλλά σε ένα πολιτικοδημοσιογραφικό τοπίο, υποστηρικτικό ενός συστήματος οικονομικής εξουσίας, όπου

- ο κ. Γερουλάνος βγάζει το ψωμί του σαν σοσιαλιστής,

- ο κ. Μαν. Καψής είναι βαρύνων πολιτικός αναλυτής

- ο κ. Τσίμας αποτελεί “αριστερή συνείδηση” του συστήματος,

ο Γιώργος Παπανδρέου μπορεί να προβάλλει, αντί για “ξένοιαστος καβαλάρης”, σαν κοπιάζων πρωθυπουργός.

Ως πότε;

http://www.antinews.gr/2011/08/22/118640

Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: Κλείνει το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών;

Ερώτηση προς τον Υπουργό ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΘΕΜΑ: Ξεκαθαρίστε τις προθέσεις σας για το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών

Το Πολυνομοσχέδιο το οποίο ψηφίστηκε στις αρχές Αυγούστου, προβλέπει τη δημιουργία ενός νέου Οργανισμού, στον οποίο συγχωνεύονται τέσσερις (4) επιμέρους υφιστάμενοι ήδη Οργανισμοί. Στη συνέντευξη δε την οποία έδωσε ο κύριος Υπουργός μετά την ψήφιση του προαναφερθέντος Πολυνομοσχεδίου, ανακοίνωσε ότι δημιουργούνται μεταξύ άλλων επίσης έντεκα (11) Ινστιτούτα Αγροτικής Έρευνας.

Κατάπληξη όμως προκαλεί το γεγονός ότι, από τους ανωτέρω κυβερνητικούς σχεδιασμούς, απουσιάζει το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών, το οποίο στα 76 έτη της λειτουργίας του – από το 1935 – έχει προσφέρει ιδιαίτερα αξιόλογο έργο με την πολύ μεγάλη συμβολή του στην εφαρμοσμένη έρευνα. Είναι το μοναδικό Ινστιτούτο που σήμερα ασχολείται με την έρευνα στη Ζωική Παραγωγή και πληροί όλες τις προϋποθέσεις για μια εφαρμοσμένη έρευνα στον τομέα αυτόν όπως συμβαίνει και σε όλες τις αγροτικά προηγμένες χώρες της Ευρώπης. Διαθέτει ένα περιφραγμένο αγρόκτημα 3.500 στρεμμάτων, στις εγκαταστάσεις του έχουν υλοποιηθεί πολλά προγράμματα με στόχο την αύξηση αλλά και την ποιοτική βελτίωση της παραγωγής, λειτουργώντας υποβοηθητικά στην εκτροφή αιγοπροβάτων και βοοειδών.

Η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, αναγνωρίζοντας τη δυναμική αλλά και τις δυνατότητες του Ινστιτούτου, είχε επεξεργαστεί σχέδιο Νόμου με το οποίο προτεινόταν και η δημιουργία του μοναδικού Κέντρου Ζωικής Παραγωγής με έδρα τα Γιαννιτσά, και κάποιους Σταθμούς στην Ήπειρο, Κρήτη και Θράκη, που θα ασχολούνταν συμπληρωματικά με την έρευνα στη Ζωική Παραγωγή και που διοικητικά όμως θα ανήκαν στο Κέντρο αυτό.

Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού δεν έγινε, λόγω των πρόωρων εκλογών του 2009.

ΕΠΕΙΔΗ σε πέντε (5) ερωτήσεις που ο υπογράφων έχει υποβάλει το τελευταίο 12μηνο, έλαβε απάντηση από την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ότι το Ινστιτούτο Γιαννιτσών όχι μόνον θα συνεχίσει να λειτουργεί αλλά θα καταβληθούν προσπάθειες για την περαιτέρω ανάπτυξή του. Ωστόσο όμως στην πρόταση που κατέθεσε στη συνέντευξή του ο υπουργός, πουθενά δεν αναφέρεται το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών.

ΕΠΕΙΔΗ πέραν των άλλων, σ΄ αυτό το Ινστιτούτο εκτρέφονται όλες οι σπάνιες φυλές αιγοπροβάτων προσδίδοντας σημαντική δυναμική γενικότερα στην ελληνική κτηνοτροφική παραγωγή. Φυλές οι οποίες πρέπει να διατηρηθούν και να αυξηθούν προκειμένου να διασφαλίσουν την ποιότητα και την μοναδικότητα της ελληνικής φέτας.

ΕΠΕΙΔΗ οι εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών αποτελούν επίσης χώρο άσκησης των φοιτητών και των σπουδαστών και εργαλείο για την εκπόνηση Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Τίτλων

ΕΠΕΙΔΗ η εφαρμοσμένη κτηνοτροφική έρευνα δεν μπορεί να γίνεται στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, αλλά δίπλα και μαζί με τους κτηνοτρόφους μας, σε σύγχρονες και επαρκώς εξοπλισμένες εγκαταστάσεις, με μεγάλο αριθμό ζώων για τη διεξαγωγή πειραμάτων υπό την επίβλεψη εξειδικευμένων ερευνητών που θα καθιστούν τα αποτελέσματα των ερευνών αξιόπιστα, όπως το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών.

ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός

  • Προτίθεται να ιδρύσει Κέντρο Ζωικής Παραγωγής με έδρα τα Γιαννιτσά;
  • Αν όχι, πώς σκέφτεται να αξιοποιήσει τη μεγάλη έκταση που καταλαμβάνει, τις κτηριακές υποδομές και τα υφιστάμενα εργαστήρια;
  • Τί σχεδιάζει να πράξει με το υφιστάμενο Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών;
  • Ισχύει η διαβεβαίωση προς τον ερωτώντα ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί και επιπλέον ότι θα αναβαθμιστεί; Πότε; Και με ποιο τρόπο;
  • Πώς σκοπεύει να αξιοποιήσει το ιδιαίτερα έμπειρο και εξαιρετικά χρήσιμο προσωπικό του, ώστε να εξακολουθήσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του στην τοπική αλλά και γενικότερα στην ελληνική κτηνοτροφία;
  • Θα ενισχύσει και θα διευρύνει τις ήδη μεγάλες δυνατότητες του ώστε απρόσκοπτα να μπορούν όχι μόνο οι έλληνες φοιτητές και σπουδαστές να ολοκληρώνουν την επιστημονική κατάρτισή τους αλλά και να προσελκύσει ξένους φοιτητές και ερευνητές;

Ο ΕΡΩΤΩΝ Βουλευτής

Γιώργος ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ

Βουλευτής Πέλλας

Κοσμήτορας της Βουλής

Αυξήσεις τιμών ζητούν τα κυλικεία (αεροδρόμια, τραίνα, καράβια)

Νέο κύκλο αντιδράσεων, αυτή τη φορά από τις επιχειρήσεις κυλικείων που διακινούν διατιμώμενα είδη (σε πλοία, αεροδρόμια, σταθμούς τρένων κ. λπ.) φέρνει η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει από την 1η Σεπτεμβρίου σε αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 13% στο 23%.
Οι επιχειρηματίες του κλάδου ζητούν από το υπουργείο Ανάπτυξης αναπροσαρμογή των τιμοκαταλόγων των διατιμώμενων ειδών, σημειώνοντας ότι παρά τις αλλεπάλληλες αυξήσεις τόσο του ΦΠΑ όσο και των πρώτων υλών την τελευταία τριετία οι τιμές έχουν παραμείνει σταθερές. Ετσι, δηλώνουν αδυναμία να συνεχίσουν να πωλούν τα συγκεκριμένα είδη (καφέ, τσάι, νερό, τοστ, σάντουιτς) στις ίδιες τιμές.

Την αρχή έκαναν οι εκπρόσωποι της Ενωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, οι οποίοι με επιστολή τους προς τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, ζήτησαν να εξεταστεί η αναγκαιότητα αναπροσαρμογής των τιμών στα διατιμημένα προϊόντα. Σύμφωνα με πληροφορίες, ορισμένοι πλοιοκτήτες δηλώνουν αποφασισμένοι να κλείσουν τα κυλικεία των πλοίων τους τοποθετώντας μόνο αυτόματους πωλητές νερού και καφέ καθώς η λειτουργία τους με τις ισχύουσες τιμές διατίμησης κρίνεται ασύμφορη εξαιτίας της αύξησης του ΦΠΑ.

Στην επιστολή τους οι ακτοπλόοι σημειώνουν, μεταξύ άλλων, ότι «η μη αλλαγή της τιμής των διατιμημένων προϊόντων τα οποία πωλούνται στα κυλικεία των πλοίων μας, η παράλληλη επιβάρυνση των προϊόντων αυτών και η πώληση των διατιμημένων προϊόντων επί έτη στις ίδιες τιμές καταδικάζουν τις επιχειρήσεις που διαχειρίζονται τα μπαρ επί των πλοίων σε πτώχευση».

Οπως αναφέρουν, μια τέτοια κίνηση θα έχει αρνητικά αποτελέσματα, όχι μόνο για τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους καταναλωτές αλλά και για την απασχόληση καθώς ναυτικοί που σήμερα απασχολούνται στα κυλικεία των πλοίων θα χάσουν τη δουλειά τους. Επιπλέον, η Ενωση Επιχειρήσεων Ναυτιλίας εκτιμά ότι με τον ΦΠΑ στο 23% όλα τα προϊόντα θα ακριβύνουν υπέρμετρα και αυτό θα οδηγήσει σε μειωμένες πωλήσεις και κατ' επέκταση στη μειωμένη είσπραξη ΦΠΑ από το κράτος.

Ανακοστολόγηση το 2008. Η διατίμηση των προϊόντων των κυλικείων σε πλοία, αεροδρόμια, σταθμούς και γενικότερα σε κλειστές αγορές εφαρμόστηκε τη δεκαετία του 1990 ενώ σε ορισμένα προϊόντα όπως τα εμφιαλωμένα νερά ήταν υποχρεωτική και η αναγραφή της τιμής στις συσκευασίες. Το 2003 μπήκε τέλος στις αναγραφόμενες τιμές ενώ στη συνέχεια με αγορανομική διάταξη του 2005 το αρμόδιο υπουργείο έβαλε πλαφόν σε τιμές συγκεκριμένων προϊόντων όπως καφές, τσάι, τοστ εμφιαλωμένο νερό και υποχρεωτική πώληση από τα σημεία αυτά με το σκεπτικό της προστασίας των καταναλωτών από παράλογες και αδικαιολόγητες κοστολογήσεις σε κλειστές αγορές, μεταξύ των οποίων τα κυλικεία των πλοίων και τα αεροδρόμια. Το 2008 το υπουργείο Ανάπτυξης προχώρησε στην ανακοστολόγηση και για πρώτη φορά συμπεριελήφθησαν στα προϊόντα διατίμησης και είδη που πωλούνται στα κυλικεία των σχολείων, ιδιωτικών και δημόσιων, με λίστα συγκεκριμένων προς πώληση προϊόντων.

tanea.gr

Από 5,5% έως 13% το ΦΠΑ στην εστίαση στις υπόλοιπες Μεσογειακές χώρες της ΕΕ και την Τουρκία-7% έως 15% κάτω απ' το κανονικό ΦΠΑ

Με την απόφαση αυτή, η κυβέρνηση απεμπολεί το δικαίωμα για μειωμένο Φ.Π.Α. στην εστίαση που, ως χώρα, είχαμε εξασφαλίσει με τη Συνθήκη Προσχώρησης στην ΕΟΚ, το 1981.

Απεμπολεί ένα δικαίωμα για το οποίο πολλά κράτη- μέλη της Ε.Ε. πάλεψαν και τελικά κατάφεραν να κερδίσουν, όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έλαβε υπόψη της τα αποτελέσματα έρευνας (έγγραφο της Επιτροπής με στοιχεία SEC 910, 5/7/2007) έγκυρου ανεξάρτητου οικονομικού Οργανισμού (Copenhagen Economics) που επισημαίνουν ότι η επιβολή μειωμένου συντελεστή Φ.Π.Α. στην εστίαση έχει θετική επίπτωση στην οικονομική ανάπτυξη, την απασχόληση και την μακροοικονομική ισορροπία, αλλά συντελεί και στη δικαιότερη διανομή εισοδήματος, κυρίως στις περιφερειακές περιοχές των κρατών- μελών της Ένωσης.

Σημειώνεται ότι η Ιρλανδία μείωσε το Φ.Π.Α. στην εστίαση από το 13% στο 9%, ενώ η Γαλλία προχώρησε σε μείωση του Φ.Π.Α. για την εστίαση από 19,6% στο 5,5%, με αποτέλεσμα την αύξηση της απασχόλησης κατά 40 χιλιάδες θέσεις.

Επισυνάπτεται συγκριτικός πίνακας Φ.Π.Α. στην εστίαση με ανταγωνίστριες με την Ελλάδα χώρες:

Τουριστικά ανταγωνιστικές χώρες με χαμηλότερο Φ.Π.Α. στην εστίαση

ΧΩΡΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ Φ.Π.Α. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΙΤΑΛΙΑ 20% 10%
ΙΣΠΑΝΙΑ 18% 8%
ΚΥΠΡΟΣ 15% 8%
ΓΑΛΛΙΑ 19,6% 5,5%
ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ 23% 13%
ΤΟΥΡΚΙΑ 18% 8%
ΕΛΛΑΔΑ 23%
23%


Ι. ΒΡΟΥΤΣΗΣ
Βουλευτής Κυκλάδων

Θύμα hackers ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης

Επίθεση από hackers έχει δεχτεί η ιστοσελίδα του Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρου Ρακιντζή, του γνωστού δεκανικιού του ΠΑΣΟΚ που πaρόλο που η θητεία του έχει λήξει πάνω από 1,5 χρόνο συνεχίζει παρανόμως να βγάζει αποφάσεις και πορίσματα προσπαθώντας να γλύψει το ΠΑΣΟΚ.

Η αρχική σελίδα εμφανίζει το παρακάτω μήνυμα αυτή τη στιγμή:

"hacked by S.A.S
HACKED HACKED HACKLED".

Η ΝΔ επανέρχεται στο θέμα της ΑΟΖ και καλεί το ΠΑΣΟΚ να πάρει πρωτοβουλία

http://www.statesmen.gr/wp-content/uploads/2011/05/nea-dimokratia-syggrou.jpgΟ Τομεάρχης Εξωτερικής Πολιτικής της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Β’ Αθηνών, Πάνος Παναγιωτόπουλος, έκανε χθες την ακόλουθη δήλωση:

«Η συνεχιζόμενη προσπάθεια της Τουρκίας να ματαιώσει τα σχέδια της Κύπρου για έρευνες για υδρογονάνθρακες σε υποθαλάσσιο χώρο της Μεσογείου, που ανήκει στην Κυπριακή ΑΟΖ, προκαλεί βάναυσα την Διεθνή Κοινότητα και προσβάλλει κάθε έννοια Διεθνούς Νομιμότητας και Διεθνούς Δικαίου.

Η Τουρκία αποδεικνύει, για μια ακόμη φορά, ότι «γράφει στα παλαιότερα υποδήματά της» τους διεθνείς Κανόνες και τα κυριαρχικά δικαιώματα των γειτονικών της χωρών και διαμορφώνει την πολιτική της με πυξίδα τους επεκτατικούς σχεδιασμούς κυβερνητικών και στρατιωτικών κύκλων, οι οποίοι – παρά τις μεταρρυθμίσεις «βιτρίνας» και την εσωτερική διαπάλη εξουσίας μεταξύ του κυβερνώντος κόμματος και παραγόντων των Τουρκικών ενόπλων δυνάμεων- παραμένουν τελικά οι ίδιοι από την εισβολή των στρατευμάτων του Αττίλα στην Κύπρο, το 1974, μέχρι και σήμερα.

Οι Διεθνείς Οργανισμοί, που είναι θεματοφύλακες της εννόμου τάξεως στο διεθνές πεδίο, η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και οι ισχυροί του σημερινού κόσμου δεν είναι δυνατόν να παραμείνουν αδιάφοροι μπροστά στην πολιτική συμπεριφορά ενός κράτους, που ναρκοθετεί την ειρηνική συνύπαρξη και συνεργασία των λαών στην Ανατολική Μεσόγειο, με απρόβλεπτες συνέπειες για την ασφάλεια και την σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή.

Η Ελληνική κυβέρνηση οφείλει να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά προς αυτή την κατεύθυνση, αναλαμβάνοντας σχετικές πρωτοβουλίες στο διπλωματικό πεδίο σε όλα τα επίπεδα.»

Επανέρχεται με... χρεοκοπία ως το 2011 η Standard & Poor's

Χρεοκοπία για την Ελλάδα έως το τέλος του 2011 «βλέπει» η Standard & Poor's. Την εκτίμηση αυτή έκανε το στέλεχος του οίκου, Ντέιβιντ Μπιρς, σε σημερινές του δηλώσεις στο Πεκίνο.

Η S&P είχε υποστηρίξει τον Ιούλιο ότι η Ελλάδα θα οδηγηθεί σε μερική χρεοκοπία όταν οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι προωθήσουν το σχέδιο για την αναδιάταξη του ελληνικού χρέους με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα. Συγκεκριμένα ο οίκος είχε υποστηρίξει ότι η συμμετοχή των ιδιωτών στο δεύτερο πακέτο βοήθειας συνιστά χρεοκοπία καθώς προσφέρει ανακούφιση από το χρέος.

Ο Ντ. Μπιρς είχε επιπλέον εκτιμήσει, τον προηγούμενο μήνα, ότι η η ελληνική πτώχευση είναι αναπόφευκτη, όπως και η έξοδος της χώρας από το ευρώ.

Σε ο,τι αφορά την πρόσφατη υποβάθμιση των ΗΠΑ, τόνισε ότι «δεν υπήρχει κανένα λάθος στην αξιολόγηση», ενώ αναφέρθηκε και σε άλλες οικονομίες όπως η Κίνα, λέγοντας ότι η γήρανση του πληθυσμού σε συνδυασμό με τα δημοσιονομικά προβλήματα ενδέχεται να οδηγήσουν σε νέες υποβαθμίσεις των αξιολογήσεων ανεπτυγμένων οικονομιών.

Και τεκμήρια και 23% ΦΠΑ στην εστίαση... δήθεν προσωρινά ;)

http://img.protothema.gr/41D9BD0546C65D8AD45A4DF20413873A.jpgΜετά τις έντονες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί, το ΠΑΣΟΚ προσανατολίζεται να κοροϊδέψει για άλλη μια φορά τους πολίτες: Αφήνει να διαρρεύσει μέσω του ΠΡΩΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ του παχύδερμου, που κάνει ύπουλη προπαγάνδα υπερ του ΠΑΣΟΚ, ότι αφού ισχύσει κανονικά το 23% ΦΠΑ στην εστίαση, κάποια στιγμή θα καταργηθεί... αν βρεθεί ένας τρόπος να εισπραχθεί ίσο ποσό από άλλο φόρο... θα μας τα πάρουν με άλλο τρόπο λένε δηλ. και αυτό που δεν λένε είναι ότι και το 23% στην εστίαση θα μπει και με τον άλλο τρόπο θα μας τα πάρουν...

Διαβάστε τι γράφει το ΠΡΩΤΟ ΨΕΜΜΑ για να μπερδέψει και να παραπλανήσει μιας και στη μια γραμμή λέει "η κυβέρνηση σκέφτεται να μην προχωρήσει στο 23%" και στην αμέσως επόμενη γραμμή λέει "το μέτρο του 23% ΦΠΑ στην εστίαση θα είναι προσωρινό"!!:

Μετά τις έντονες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί, η κυβέρνηση προσανατολίζεται τελικά να μην προχωρήσει με την αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση, όπως αποκάλυψε την Κυριακή το Πρώτο Θέμα. «Το μέτρο του ΦΠΑ 23% στην εστίαση είναι προσωρινό και θα αποσυρθεί όταν μπορέσουμε να αντλήσουμε έσοδα από ένα ισοδύναμο φόρο», προαναγγέλλει κυβερνητικός παράγοντας και απορρίπτει τις αιτιάσεις ότι τα νέα μέτρα που υιοθετούνται είναι δύσκολο να αποδώσουν.

Είναι δε πιθανό να ανακοινωθεί επισήμως ότι ο αυξημένος φόρος για την εστίαση θα ισχύσει μόνο μέχρι το τέλος του 2011 από τον ίδιο τον πρωθυπουργό κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Ένα άλλο μέτρο που έχει τεθεί και εξετάζεται από το οικονομικό επιτελείο είναι η «επιστροφή» των αντικειμενικών κριτηρίων για περίπου ένα εκατομμύριο ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, όπως δήλωσε και ο ίδιος ο αναπληρωτής υπουργός Π. Οικονόμου στο Mega.

Θα λαμβάνονται υπόψη το είδος της επαγγελματικής δραστηριότητας, η περιοχή όπου ασκείται, τα τετραγωνικά του γραφείου ή του καταστήματος, η προϋπηρεσία του επαγγελματία, τα πάγια έξοδα της επιχείρησης, όπως ενοίκια, οι υπάλληλοι που απασχολούνται και άλλα.

Με βάση κυρίως αυτά τα κριτήρια, θα προσδιορίζεται ένα ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα με το οποίο θα φορολογούνται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και επιτηδευματίες, σε περίπτωση που δηλώνουν χαμηλότερο εισόδημα.

Το νέο σύστημα αναμένεται να εφαρμοστεί από το 2012 για τα φετινά εισοδήματα.

Ολες οι αλλαγές στο φορολογικό θα βρεθούν στο επίκεντρο της σύσκεψης που θα έχει σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος με τους εκπροσώπους παραγωγικών και κοινωνικών φορέων, ενώ στις τρεις το μεσημέρι έχουν προγραμματιστεί ανακοινώσεις.

Εισαγγελική παραγγελία για το σχέδιο δολοφονίας Καραμανλή

Εισαγγελική παραγγελία για το σχέδιο δολοφονίας Καραμανλή Την παρέμβαση της Δικαιοσύνης προκάλεσε η αποκάλυψη των «Επικαίρων» για την ύπαρξη σχεδίου δολοφονίας του Κώστα Καραμανλή, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου αποσταθεροποίησης της χώρας με την κωδική ονομασία «Πυθία 1», το οποίο φέρεται να εκπονήθηκε από «συμμαχικές μυστικές υπηρεσίες» και τέθηκε σε εφαρμογή με τη συμμετοχή Ελλήνων.

Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Εφετών, ανέθεσε σε εισαγγελέα Πρωτοδικών την περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης με βάση τα στοιχεία του ρεπορτάζ των «Επικαίρων», στα οποία περιλαμβάνονται τα άκρως απόρρητα Ειδικά Δελτία Ενημέρωσης της ΕΥΠ Νο 53/13 Ιανουαρίου 2009 αλλά και Νο 219/5 Φεβρουαρίου 2009.

Η Εισαγγελία έλαβε υπόψη τα στοιχεία των δημοσιευμάτων και τα θεώρησε επαρκή προκειμένου να διεξαχθεί σχετική έρευνα, η οποία και ανατέθηκε σε εισαγγελέα εφετών. Στην έρευνα είναι βέβαιο ότι θα ζητηθεί και η συνδρομή της ΕΥΠ, προκειμένου να διευκρινιστεί η πηγή των πληροφοριών αλλά και να κατατεθούν όποια συμπληρωματικά στοιχεία έχουν προκύψει για την υπόθεση.

Όσοι Έλληνες εμπλέκονται, πέραν της εσχάτης προδοσίας, κατηγορούνται και για την οργάνωση συνωμοσίας εις βάρος της χώρας, όπως ορίζεται και τιμωρείται βάσει του άρθρου 135 παρ. 2.

Σύμφωνα με το απόρρητο έγγραφο που δημοσίευσαν τα «Επίκαιρα» η ΕΥΠ είχε λάβει γνώση από την FSB (τη Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας), «πως μία ομάδα έχει αποκαλύψει σχέδιο επίθεσης εις βάρος του πρώην πρωθυπουργού της Ελλάδας με σκοπό την αναβολή ή τη ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας».

Στην ίδια έκθεση γίνεται λόγος για αντιπαράθεση των Ρώσων πρακτόρων με ομάδα που παρακολουθούσε το αυτοκίνητο του πρώην πρωθυπουργού στην περιοχή της Νέας Μάκρης.

Πηγή: Eπίκαιρα

Τούρκοι έκαναν δωρεά ένα άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στο αεροδρόμιο των Σκοπίων

http://plusinfo.cfd.mk/medium_pics/2011/08/20/aleksandar.jpgΆγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, ύψους 1,5 μέτρου, τοποθετήθηκε στο νέο κτίριο του αεροδρομίου των Σκοπίων, το οποίο από τα τέλη του 2006 έχει μετονομαστεί σε αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος».

Το νέο κτίριο του αεροδρομίου των Σκοπίων θα εγκαινιαστεί στις 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα της ανεξαρτησίας της ΠΓΔΜ.

«Το υπουργείο Μεταφορών επέλεξε και ενέκρινε το νέο άγαλμα, το οποίο είναι το δώρο της εταιρείας μας για το νέο αεροδρόμιο», δήλωσε ο επικεφαλής της τουρκικής εταιρείας TAV στην ΠΓΔΜ, η οποία διαχειρίζεται από πέρυσι, αφού ανακαίνισε, το αεροδρόμιο των Σκοπίων.

Ακόμη ένα άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου, τεραστίων διαστάσεων, έχει τοποθετηθεί από τον περασμένο Ιούνιο στην κεντρική πλατεία των Σκοπίων.

Το άγαλμα, το οποίο επισήμως οι αρχές της ΠΓΔΜ το αποκαλούν άγαλμα του «Έφιππου Πολεμιστή», θα συνοδεύεται από αρχαίους Μακεδόνες στρατιώτες σε διάταξη φάλαγγας και από λέοντες.

Η όλη κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί τις προσεχείς ημέρες, ενώ σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος στην πλατεία της πρωτεύουσας της ΠΓΔΜ, θα γίνουν από τον πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρούεφσκι, στις 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα κατά την οποία συμπληρώνονται 20 χρόνια από την ανεξαρτησία της ΠΓΔΜ και η κυβέρνηση της χώρας προγραμματίζει εορταστικές εκδηλώσεις.

«Πονοκέφαλος ΔΕΘ» στην κυβέρνηση

Μπορεί η κυβέρνηση να διέψευσε τις πληροφορίες και τις φήμες περί αλλαγών στο πρόγραμμα του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, στις αρχές Σεπτεμβρίου – ειδικά για τα περί μη εκφώνησης της ομιλίας του στους παραγωγικούς φορείς – ωστόσο η προετοιμασία της παρουσίας του στη συμπρωτεύουσα αποδεικνύεται ένα δυσεπίλυτο σταυρόλεξο για το Μέγαρο Μαξίμου.

Βασικά ερωτήματα και θέματα, που τίθενται σχεδόν πάντοτε και για κάθε πρωθυπουργική εμφάνιση στη ΔΕΘ, δεν έχουν ακόμη απαντηθεί (εξαγγελίες, δεσμεύσεις, υποσχέσεις, περιγραφή στόχων και οικονομικού πλαισίου κ.α.), ενώ εκφράζονται φόβοι ότι όσο περνούν οι ημέρες τόσο θα επιβαρύνεται το κοινωνικό κλίμα σε βάρος της κυβέρνησης. Η διαφαινόμενη παταγώδης αποτυχία του οικονομικού προγράμματος με τις δραματικές αποκλίσεις στους στόχους, η νέα φοροκαταιγίδα και οι συγκρούσεις με μεγάλες κοινωνικές ομάδες (δημόσιοι υπάλληλοι, άνεργοι, πανεπιστημιακή κοινότητα, ταξί, εργαζόμενοι σε τουρισμό και εστίαση κλπ) διαμορφώνουν ένα ανεξέλεγκο και επικίνδυνο κοινωνικό κοκτέιλ, που ενδεχομένως βρει πεδίο έκφρασης κατά τις ημέρες των εγκαινίων της ΔΕΘ και αυτό είναι κάτι που τρομάζει το Μέγαρο Μαξίμου.

Συνεργάτες του πρωθυπουργού είναι πρόθυμοι και διατεθειμένοι να εξετάσουν «προσαρμογές» στο πρόγραμμα του κ. Παπανδρέου στη ΔΕΘ, δηλαδή περιορισμό, κατά το δυνατόν, των δραστηριοτήτων του. Ειδικά των δημόσιων εμφανίσεών του, αφού κανείς δεν ξεχνά το περσινό επεισόδιο όταν ένας διαμαρτυρόμενος πολίτης του πέταξε παπούτσι.

Προς το παρόν το επιτελείο του πρωθυπουργού έχει λάβει εντολή να συγκεντρώσει από τους υπουργούς τα σχετικά σημειώματα με τις κυβερνητικές προτεραιότητες, ενώ ανάλογα με το πολιτικό και κοινωνικό κλίμα θα ληφθούν και οι τελικές αποφάσεις.

ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΛΟΓΩ ΕΚΤΙΝΑΞΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ-ΣΑΦΑΡΙ ΓΙΑ ΕΣΟΔΑ 27 ΔΙΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΤΟΥΣ

Η διόγκωση της «μαύρης τρύπας» του προϋπολογισμού πάνω από 4,5 δισ. ευρώ στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2011 επέσπευσε το «ροκάνισμα» του αποθεματικού τού υπό πώληση Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων κατά 250 εκατ. ευρώ και ανοίγει το δρόμο για τη λήψη νέων μέτρων.
<σπan id="fullpost">

http://s.enet.gr/resources/2011-08/grafima32--3-thumb-large.jpg

Το κυβερνητικό σχέδιο ιδιωτικοποίησης κατά το ήμισυ του ταμείου ενεργοποιήθηκε με τη μετακίνηση 250 εκατ. από το αποθεματικό του στον προϋπολογισμό. Σύμφωνα με τα τελικά στοιχεία από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών, τα «ανέλπιστα» έσοδα του περασμένου Ιουλίου ανέρχονται σε 952 εκατ. ευρώ, καθώς εκτός του αποθεματικού εισέπραξαν 675 εκατ. από την εξαγορά προνομιούχων μετοχών της Αγροτικής Τράπεζας (σ.σ. έγινε στο πλαίσιο αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,25 δισ. ευρώ, με το τελικό κόστος για το Δημόσιο να υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ) και 27 εκατ. από την εκκαθάριση της ΔΕΚΑ.

Ακόμα και αυτά, όμως, δεν μπόρεσαν να σώσουν τον προϋπολογισμό, καθώς τα καθαρά έσοδα υστερούν κατά 3,7 δισ. ευρώ και οι πρωτογενείς δαπάνες παρουσιάζουν υπέρβαση 1,19 δισ. ευρώ. Τα τελικά στοιχεία από το ΓΛΚ δείχνουν:

1 Εκτίναξη του ελλείμματος στα 15,57 δισ. ευρώ, ήτοι αυξημένο κατά 12,45 δισ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους, όταν ο ετήσιος στόχος αφορά μείωση 3,9%. Το τελευταίο πεντάμηνο του έτους δεν έχουν και πολλά περιθώρια, καθώς το έλλειμμα πρέπει να κλείσει στα 19,81 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής.

2 Δραματική υστέρηση των εσόδων κατά 3.374 εκατ. ευρώ. Μόλις 26.846 εκατ. ευρώ έχουν αντλήσει στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2011 και μέχρι τη λήξη του χρόνου πρέπει να έχουν μαζέψει άλλα 27.196 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, κάθε μήνα, από τον Αύγουστο μέχρι και τον Δεκέμβριο, πρέπει να μαζεύουν κατά μέσο όρο 5,4 δισ. ευρώ. Ασθενικά είναι τα έσοδα από το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων και τον ΦΠΑ, καθώς αντλήθηκαν 6.875 εκατ. και 10.251 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.

Τα Ταμεία άντλησαν τις επιχορηγήσεις

3 Αισθητή κόπωση και των δαπανών, καθώς οι πρωτογενείς εμφανίζουν υπέρβαση 1.188 εκατ. ευρώ, έχοντας ήδη καλύψει το 58% των συνολικών ετήσιων δαπανών, 52.009 εκατ. ευρώ. Τα Ταμεία έχουν αντλήσει το 71,7% των επιχορηγήσεων, ήτοι 7,97 δισ., με το ΙΚΑ να έχει εισπράξει ήδη το 91,1% (2,65 δισ.), ο ΟΑΕΕ το 95% (760 εκατ.) και το ΤΑΠ -ΟΤΕ το 83,6% (460 εκατ.). Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιχορήγηση στον ΟΑΕΔ, που χορηγεί τα επιδόματα ανεργίας, έχει φτάσει στο 47,9% του συνολικού ετήσιου κονδυλίου ή στα 509 εκατ. ευρώ.

4 Η αναπτυξιακή καχεξία χαρακτηρίζει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, εκ του οποίου τα έσοδα εμφανίζουν μείωση 8,1% στα 1.173 εκατ. ευρώ, με ετήσιο στόχο αύξησης 27,8% και οι δαπάνες βαίνουν μειωμένες κατά 37,6% στα 2.620 εκατ., με ετήσιο στόχο μείωσης 10,6%.

Καντάφι τέλος-Στα χέρια των ανταρτών δυο γιοι του (βίντεο)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh3DDt4s3SeG-rzUg4vJQYxXTLQoAlGsHtKP8iY-1FINqE27KEhj7IhwvSfe70lP_abme2POXOUO9tMMfSze684QLNLsf5eshKZSHF-RMHjwUrDX67tHVR9yx-krEPWOVhfRmCtxrqVUu-w/s320/papandreou_kantafi.jpgΟ Seif al-Islam και ο Mohammad Gaddafi βρίσκονται στα χέρια των ανταρτών που έχουν καταλάβει και την Τρίπολη και πανηγυρίζουν στην πράσινη πλατεία, δηλ. στο κέντρο της πόλης. Μάλιστα ο Mohammad Gaddafi συνελήφθη την ώρα που μιλούσε τηλεφωνικά στο Al-Jazira και οι πυροβολισμοί ακούστηκαν ζωντανά στον αέρα. Δείτε το βίντεο:

21 Αυγούστου 2011

Παγκόσμιος πληθυσμός

Πηγαίνετε με το ποντίκι πάνω από κάθε κύκλο για να δείτε τον πληθυσμό της χώρας:

Διαψεύδει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ για Ζαγοράκη

Δεν υπάρχει κανένα θέμα ΕΠΟ για τον Θοδωρή Ζαγοράκη ξεκαθαρίσει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Η διοίκηση του «Δικέφαλου» του Βορρά διέψευσε κατηγορηματικά το δημοσίευμα της εφημερίδας «Εξέδρα» με το οποίο φέρονταν ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, έτοιμος να αναλάβει τα ηνία της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας, διαδεχόμενος τον Σοφοκλή Πιλάβιο.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η επικείμενη έλευση των Φλωρίδη και Σαχπατζίδη στην Τούμπα, θα ωθούσε τον Ζαγοράκη στο Γουδή και στα γραφεία της ΕΠΟ. Από την πλευρά της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, το συγκεκριμένο σενάριο διαψεύδεται, όπως επίσης και τα δημοσιεύματα που θέλουν την Σαχτάρ Ντόνετσκ να ενδιαφέρεται για τον Αντελίνο Βιεϊρίνια. Οι «ασπρόμαυροι» τονίζουν πως δεν υπάρχει καμία επαφή με την ουκρανική ομάδα για τον Πορτογάλο μεσοεπιθετικό.

Αρκούδα σκότωσε το μικρό της και μετ'αυτοκτόνησε... που αλλού; Στην Κίνα.

http://news.asiaone.com/A1MEDIA/news/08Aug11/images/20110805.165822_bear.jpgΤα κινεζικά μέσα ενημέρωσης αναφέρθηκαν σε ένα αξιοπερίεργο γεγονός: Μια αρκούδα σκότωσε το μικρό της θέλοντας να το σώσει απ' τα βασανιστήρια και στη συνέχεια αυτοκτόνησε. Οι αρκούδες κρατούνταν σε αγρόκτημα που βρίσκεται σε απομακρυσμένη περιοχή στο βορειοδυτικό τμήμα της Κίνας.

Σκοπός της κράτησής τους είναι να τους αφαιρούν καθημερινά χολή που στην Παραδοσιακή Κινέζικη Ιατρική χρησιμοποιείται σαν αντιπυρετικό ή σε νοσήματα[. Οι αρκούδες κρατούνται σε πολύ στενά κλουβιά, ώστε να μην μπορούν να κινούνται και η χολή συλλέγεται από μία μόνη τρύπα (παροχέτευση) που τους έχει γίνει στην κοιλιά.

Δεδομένου ότι η τρύπα δεν είναι ποτέ κλειστή, τα ζώα αυτά θεωρούνται ύποπτα για διάφορες λοιμώξεις και ασθένειες συμπεριλαμβανομένων των όγκων, καρκίνων και το θάνατο από περιτονίτιδα.

Στις αρκούδες φοράνε ειδικό σιδερένιο γιλέκο μιας και συχνά χτυπάνε το στομάχι τους προκειμένου να αυτοκτονήσουν.

Στο συγκεκριμένο γεγονός η μητέρα αρκούδα έσπασε το κλουβί της μόλις άκουσε το κλάμα και τα ουρλιαχτά του μικρού της όταν κάποιος προσπάθησε να του πάρει χολή. Οι "εργαζόμενοι" το έβαλαν στα πόδια και η αρκούδα καθώς δεν μπορούσε να ελευθερώσει το μικρό της, το έπνιξε μέσα απ' τα κάγγελα του κλουβιού και στη συνέχεια αυτοκτόνησε χτυπώντας με φόρα το κεφάλι της στον τοίχο.

Αποχωρεί το κομματόσκυλο Παπασπύρου από την ΑΔΕΔΥ... μάλλον θέλει να γίνει βουλευτής

http://tvxs.gr/sites/default/files/imagecache/scale_span8/images/story/papaspyros%201.jpgΜέχρι το τέλος Αυγούστου θα αποχωρήσει από την προεδρία της ΑΔΕΔΥ ο Σπύρος Παπασπύρος, έπειτα απο 11 χρόνια.

«Είμαι στη φάση της εξόδου. Μέχρι το τέλος Αυγούστου θα έχω φύγει» δηλώνει ο Σπ. Παπασπύρος.

Στα μέσα του 2000 o Παπασπύρου διαδέχθηκε τον Γ. Κουτσούκο και την επόμενη χρονιά εξελέγη πρόεδρος στο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ. Εδώ και καιρό είχε προαναγγείλει στα όργανα την αποχώρησή του.

«Σε αυτές τις θέσεις δεν πρέπει να μένεις πάνω από οχτώ-εννιά χρόνια. Παρέμεινα για να δούμε τι θα γίνει με το μισθολόγιο. Τώρα, που το θέμα πάει για μετά τα μέσα Σεπτέμβρη, δεν θα το παρακολουθήσω... Θα παραμείνω για λίγο στην εκτελεστική επιτροπή για να ενημερώσω», προσθέτει.

Συνδικαλιστικά αναδείχθηκε την περίοδο 1992-1994 στην ΠΟΕΔΗΝ, στο χώρο των νοσοκομειακών.

Inter (Ιντερ) - Olympiacos (Ολυμπιακός) Live Stream

Αήττητη επιστρέφει η Εθνική απ' τη Γερμανία – Κέρδισε και το Βέλγιο

Με... σβηστές μηχανές η εθνική επικράτησε των Βέλγων με 70-61 για το τρίτο της παιχνίδι στο τουρνουά του Μπάμπεργκ, όπου ως γνωστόν έζησε μετά την έκπτωσή του απ' το αξίωμα ο πρώτος βασιλιάς των Ελλήνων ο Όθωνας.

Ακόμα μία νίκη πρόσθεσε στο ενεργητικό της εθνική μας ομάδα μετά την άνετη επικράτηση επί του αντιπροσωπευτικού συγκροτήματος του Βελγίου με 70-61. Οι παίκτες του Ηλία Ζούρου παρότι δεν ξεκίνησαν πολύ καλά την αναμέτρηση κατάφεραν σταδιακά να επιβάλουν τον ρυθμό τους και να φτάσουν στο θετικό αποτέλεσμα. Επόμενο μεγάλο τεστ για τους διεθνείς μας πριν το Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας το "Ακρόπολις" (23-25/08).

Ο αρχηγός Αντώνης Φώτσης πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση για την εθνική, έχοντας άξιους συμπαραστάτες τους Καϊμακόγλου, Κουφό. Για τους Βέλγους, οι οποίοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια, χωρίς όμως να καταφέρουν να πάρουν τη νίκη ο Φεζόν πέτυχε 13 πόντους και ο Ντε Ζέουβ πρόσθεσε 10.
Το παιχνίδι

Οι Βέλγοι θέλησαν να αιφνιδιάσουν την εθνική μας ομάδα, προσπαθώντας να τρέξουν και να αποσπάσουν μία διαφορά ασφαλείας. Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να κλείσουν το πρώτο δεκάλεπτο προηγούμενοι έστω και οριακά με 16-14.

Στη συνέχεια, όμως οι παίκτες του Ηλία Ζούρου ανέβασαν την απόδοση τους και με μπροστάρηδες τον Κώστα Κουφό και τον Κώστα Καϊμακόγλου, πέρασαν μπροστά στο σκορ (20-16 στο 15'), πίεσαν στην περιφέρεια και ξέφυγαν γρήγορα με 35-25, έπειτα από καλάθι του Κώστα Βασιλειάδη.
Στο παιχνίδι πέρασαν ο Ίαν Βουγιούκας και ο Νικ Καλάθης, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα δεν... έσβησε τις μηχανές, κλείνοντας το ημίχρονο με προβάδισμα 11 πόντους (39-28).

Πίεσαν οι Βέλγοι

Στην τρίτη περίοδο, η "γαλανόλευκη" δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες να διατηρήσει τα ηνία του αγώνα, από την στιγμή που οι Βέλγοι παρά την προσπάθεια που έκαναν να πλησιάσουν δεν έδειχναν ικανοί να απειλήσουν το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το τρίτο δεκάλεπτο να κλείσει με 61-45 για την εθνική μας έπειτα από 2/2 βολές του Ίαν Βουγιούκα.

Στα τελευταία δέκα λεπτά, πάντως οι Βέλγοι έκαναν την ύστατη προσπάθεια να μαζέψουν την εις βάρος τους διαφορά ή ακόμα και να διεκδικήσουν τη νίκη. Το Βέλγιο είχε μεγάλη υπομονή και με επιμέρους σκορ 7-2 πλησίασε στους 9 πόντους 5' πριν το τέλος, αναγκάζοντας τον Ηλία Ζούρο να πάρει τάιμ άουτ.

Ο Ντε Ζέου, όμως συνέχισε το δικό του κρεσέντο από τη γραμμή των 6.75μ., μειώνοντας ακόμα περισσότερο για τους Βέλγους στο 36' (57-63). Σε εκείνο το σημείο ο Κουφός θα δώσει "ανάσα" στην εθνική μας (57-65), οι διεθνείς θα ανεβάσουν την απόδοση τους και πάλι για να φτάσουν τελικά στο θετικό αποτέλεσμα με 70-61.

Σήκωσε το κύπελλο...

Αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Αντώνης Φώτσης πήρε το Κύπελλο του τουρνουά του Μπάμπεργκ, καθώς η εθνική μας έκανε το 3/3 και τερμάτισε στην πρώτη θέση. Επόμενο ραντεβού για τους διεθνείς μας το "Ακρόπολις" (23-25/08), το τελευταίο τεστ για την εθνική πριν από το Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας.

Τα δεκάλεπτα: 16-14, 28-39, 45-61, 61-70.

Βέλγιο (Καστέελς): Μουρς, Βαν Ρόσομ 7, Μπέγκιν 1, Ερβέλ 6 (11ρ.), Οβενέκε, Λάουερς 11(3), Μουγιά 4, Φεζόν 13(1), Ντε Ζεβ 10(1), Βαν Ντεν Σπίγκελ, Μ’Μπένγκα-Ιλούντα 8, Στάινμπαχ 1, Μ’Βέμα.

Ελλάδα (Ζούρος): Βασιλειάδης 7(1), Μπουρούσης 2, Ζήσης 4, Ξανθόπουλος, Καλάθης 4, Φώτσης 12(2), Παπανικολάου 9(1), Κουφός 12 (11ρ.), Βουγιούκας 6, Καϊμακόγλου 10, Σλούκας, Μάντζαρης, Μπράμος 4.

ΠΗΓΗ: SPORT24

Μέρκελ κατά της έκδοσης Ευρωομολόγων

http://www.skai.gr/files/temp/97648DCA4CD4636582D96CEA5D0BC349.jpgΚατά της έκδοσης ευρωομολόγων τάχθηκε εκ νέου σήμερα η καγκελάριος της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ, καθώς πιστεύει ότι θα διόγκωναν το χρέος των 17 χωρών μελών της ζώνης του ευρώ.

Σύμφωνα με την Άνγκελα Μέρκελ, τα ευρωομόλογα θα ήταν «ο κακός δρόμος που θα μπορούσαμε να πάρουμε επειδή θα οδηγούσαν σε μια ένωση του χρέους αντί να φέρουν περισσότερη σταθερότητα στα κράτη της ευρωζώνης».

«Η λύση στη σημερινή κρίση δεν περνάει από τα ευρωομόλογα» επανέλαβε η Γερμανίδα καγκελάριος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γερμανική τηλεόραση.

Ωστόσο, δεν απέκλεισε πλήρως το ενδεχόμενο έκδοσης τους, καθώς παραδέχθηκε ότι δεν γνωρίζει «αν σ' ένα μακρινό μέλλον θα υπάρξει ανάγκη να προσαρμοστούμε».

Στη γραμμή Μέρκελ και ο επικεφαλής της Χριστιανικής Κοινωνικής Ένωσης (CSU), Χορστ Ζεεχόφερ του αδελφού κόμματος της Χριστιανικής Δημοκρατικής Ένωσης (CDU) της Μέρκελ στη Βαυαρία, δήλωσε στο οικονομικό περιοδικό «Βιρτσαφτσβόχε» πως τα ευρωομόλογα θα έβλαπταν την ευρωπαϊκή οικονομία και θα ήταν άδικα.

Κύπρος: Κινητικότητα και προβληματισμός για το φυσικό αέριο

Επίσκεψη «αστραπή» στο Ισραήλ θα πραγματοποιήσει την προσεχή Τετάρτη η υπουργός Εξωτερικών Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλλή.

Αποκλειστικό θέμα της συνάντησης με τον Ισραηλινό ομόλογό της θα είναι οι ερευνητικές γεωτρήσεις για εντοπισμό υδρογονανθράκων στα γειτνιάζοντα θαλάσσια οικόπεδα της Κύπρου και του Ισραήλ και οι κλιμακούμενες τουρκικές απειλές κατά του κυριαρχικού δικαιώματος της Κύπρου.

Προβληματισμός Ηνωμένων Εθνών

Έντονος είναι ο προβληματισμός στους κύκλους των Ηνωμένων Εθνών ως προς το μέλλον της παρούσας φάσης των συνομιλιών για το Κυπριακό, ιδιαίτερα μετά και τις εξελίξεις στο θέμα του φυσικού αερίου.

Διπλωματικοί κύκλοι, σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» της Κύπρου, εκτιμούν ότι η κατάρρευση των συνομιλιών ίσως να επέλθει «μια ώρα ενωρίτερα» αφού την πρώτη βδομάδα Οκτωβρίου αναμένεται να αρχίσει η γεώτρηση στο οικόπεδο «Αφροδίτη» της κυπριακής ΑΟΖ και σε αυτό το χρονικό διάστημα αναμένονται και οι αντιδράσεις της Άγκυρας, αλλά και της τουρκοκυπριακής πλευράς.

Τις τελευταίες μέρες, τόσο η τουρκική όσο και η τουρκοκυπριακή πλευρά, προβαίνουν σε διασύνδεση του θέματος του φυσικού αερίου με τις συνομιλίες στο Κυπριακό, ενώ αφήνουν να αιωρείται τελεσιγραφικά το δίλημμα «είτε λύση είτε γεώτρηση», και όπως εκτιμάται δεν αποκλείεται η τ/κ πλευρά, κατόπιν οδηγιών της Άγκυρας, να δημιουργήσει σοβαρή εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις.

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο ίσως να επιφέρει την κατάρρευση της διαδικασίας, η οποία τότε θα βρίσκεται και στα τελικά της στάδια, αφού ως γνωστό βάσει του πλάνου που συμφωνήθηκε μεταξύ των δύο ηγετών στις 21 Οκτωβρίου θα λάβει χώρα η τελευταία συνάντηση και θα ακολουθήσει πριν από τις 30 Οκτωβρίου η τέταρτη τριμερής στη Νέα Υόρκη.

Διπλωματικές πηγές σημείωσαν στην «Καθημερινή» ότι το ενδεχόμενο ο ΟΗΕ να εισηγηθεί προς την Κυπριακή Δημοκρατία να καθυστερήσει την έναρξη γεώτρησης, είναι πολύ πιθανό. «Θα ήταν κρίμα αν στο τέλος της διαδικασίας τιναχτούν όλα στον αέρα για κάτι που μπορεί να γίνει και μετά από ένα μήνα», είπε χαρακτηριστικά πολιτικό πρόσωπο που παρακολουθεί την κατάσταση του Κυπριακού για να προσθέσει πως αν δεν υπάρχουν άλλες επιπλοκές και οικονομική επιβάρυνση «τότε αυτό (σ.σ. η αναβολή των εργασιών της γεώτρησης) θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα και τα Η.Ε. ίσως να πρέπει να την προωθήσουν», κατέληξε.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι οι συνομιλίες που επαναρχίζουν την ερχόμενη Τρίτη θα έχουν άλλη μια σύντομη διακοπή μιας βδομάδας, λόγω της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ. Η 66η συνεδρία της Γενικής Συνέλευσης θα αρχίσει στις 13 Σεπτεμβρίου, στην έδρα του διεθνούς οργανισμού, στη Νέα Υόρκη και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα βρίσκεται στην έδρα του διεθνούς οργανισμού την εβδομάδα που αρχίζει, στις 19 Σεπτεμβρίου.

Ε.Κ.Ο. Α.Ε.Ι ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ: ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΔΟΜΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

Η Κυβέρνηση του Μνημονίου, με εκφραστή την Υπουργό Παιδείας κα. Α. Διαμαντοπούλου, περιφρονώντας κάθε έννοια διαβούλευσης με την Ακαδημαϊκή Κοινότητα, κατέθεσε στις 4ης Αυγούστου στη Βουλή το Νομοσχέδιο για τη Δομή και τη Λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης στη Χώρα μας. Καταλύοντας ακόμα και τον κοινοβουλευτικό διάλογο και παρά το γεγονός ότι είχε δεσμευτεί να παρουσιάσει το τελικό τροποποιημένο Νομοσχέδιο στις 18 Αυγούστου, αγνόησε πλήρως τις παρατηρήσεις των συναδέλφων της Βουλευτών ενώ, παράλληλα, σε Μ.Μ.Ε. παρουσιάστηκε ένα κείμενο χωρίς ουσιώδεις διαφορές από το προηγούμενο. Πάραυτα τις τελευταίες ώρες τα «αντικειμενικά» Μ.Μ.Ε. «ανακάλυψαν» αλλαγές στο Νομοσχέδιο προς την κατεύθυνση της συναίνεσης.

Ο Νόμος αυτός, εφόσον ψηφιστεί, θα πλήξει καίρια το χαρακτήρα του Δημόσιου Πανεπιστημίου, οδηγώντας στη πλήρη κομματικοποίηση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα το Νομοσχέδιο της κα. Α. Διαμαντοπούλου:

1. Στερείται ακαδημαϊκού οράματος. Υποβαθμίζει τις Σπουδές, καθώς οδηγεί σε πτυχία 3ετών κύκλων φοίτησης, δηλαδή, απλών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, τα οποία εφαρμόστηκαν πριν μία εικοσαετία στην Ευρώπη και αντικαταστάθηκαν διότι απέτυχαν.

2. Καταργεί το δημόσιο χαρακτήρα του Πανεπιστημίου. Ο τρόπος χρηματοδότησης (η Ανεξάρτητη Αρχή- μια Ανώνυμη Εταιρία, ουσιαστικά- που θα χρηματοδοτεί) είναι αντίθετος με το Σύνταγμα. Παράλληλα δεν αποκλείει την εισαγωγή διδάκτρων στο δεύτερο και τρίτο κύκλο Σπουδών.

3. Καταργεί την αυτοδιοίκηση των Α.Ε.Ι., η οποία είναι απαίτηση του Συντάγματος αλλά και της κοινωνίας. Ο προτεινόμενος τρόπος διοίκησης, με Συμβούλια Διοίκησης στα οποία συμμετέχουν εξωπανεπιστημιακοί, αλλά κυρίως η εκλογή του Πρύτανη από το Συμβούλιο και όχι άμεσα από τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Ιδρύματος, θα ενισχύσει τη συναλλαγή, την αδιαφάνεια και τη διαφθορά. Η Σύγκλητος, η οποία αποτελεί επί 180 χρόνια που υπάρχει Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, το ανώτατο δημοκρατικά εκλεγμένο όργανο διοίκησης των Α.Ε.Ι. υποβαθμίζεται μπροστά στις υπερεξουσίες του αντισυνταγματικού, κατά έγκριτους Συνταγματολόγους, Συμβουλίου Διοίκησης.

4. Καταργεί τη βαθμίδα του Λέκτορα και υποβαθμίζει τον Επίκουρο Καθηγητή. Οι Λέκτορες παύουν να ανήκουν στην εισαγωγική βαθμίδα, ενώ πρέπει να ξανακριθούν για τη νέα εισαγωγική βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή. Ουσιαστικά οδηγούμαστε στην εξαφάνιση της δυναμικότερης μερίδας του προσωπικού των Πανεπιστημίων, η οποία προσφέρει νυχθημερόν, με πενιχρές αμοιβές, το μεγαλύτερο μέρος του διδακτικού και ερευνητικού έργου που παράγεται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Δεν ευθύνονται οι Λέκτορες και οι Επίκουροι Καθηγητές για τα κακώς κείμενα των Πανεπιστημίων και η κοινωνία αυτό το γνωρίζει. Με αυτόν τον τρόπο θα προσελκύσουν νέους και ικανούς επιστήμονες για να προχωρήσουν και να προοδεύσουν;

5. Καταργούνται τα Τμήματα ως βασική ακαδημαϊκή και διοικητική μονάδα. Παραμένουν για «επικοινωνιακούς» λόγους μόνο ως ακαδημαϊκές μονάδες, χωρίς όμως αυτόνομη διοικητική λειτουργία. Καταργούνται ακόμα και οι δημοκρατικά εκλεγμένοι Πρόεδροι των Τμημάτων και αντικαθίστανται από Διευθυντές. Επί πλέον καταργούνται οι Τομείς, οι οποίοι συνιστούν το «κύτταρο» της Δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο. Πως είναι δυνατό να λειτουργήσει ένα Τμήμα ή μια Σχολή με 400 έως 700 μέλη Δ.Ε.Π. χωρίς επιμέρους Τομείς;

6. Καταργείται η εσωτερική Δημοκρατία και αντικαθίσταται με έναν αυταρχικό τρόπο διοίκησης, που ξαναγυρνά το Πανεπιστήμιο σ’ άλλες εποχές. Οι Κοσμήτορες των Σχολών δεν θα εκλέγονται από τους Πανεπιστημιακούς συναδέλφους τους, αλλά θα διορίζονται από το Συμβούλιο Διοίκησης ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό τη συναλλαγή.

7. Απομονώνονται τα μέλη Δ.Ε.Π. από τη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα, αφού για να λάβει ένα μέλος Δ.Ε.Π. εκπαιδευτική άδεια θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον 6 χρόνια στο Ίδρυμα. Αυτό σημαίνει ότι οι νεότεροι συνάδελφοι δεν θα μπορέσουν να επιμορφωθούν, να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους και να τις μεταλαμπαδέψουν από Ιδρύματα του εξωτερικού στα Ελληνικά Α.Ε.Ι. παρά μόνο όταν θα βρίσκονται ήδη σε μεγαλύτερη ηλικία. Έτσι αντιλαμβάνεται το Υπουργείο τη «Διεθνοποίηση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων»;

Οι σχεδιαζόμενες ρυθμίσεις του νέου Νομοσχεδίου επιχειρούν να αποδομήσουν πλήρως τα θεμέλια του δημόσιου Ελληνικού Πανεπιστημίου. Ωστόσο, η αξία των Ελληνικών Πανεπιστημίων και του επιστημονικού δυναμικού τους επιβεβαιώνεται αδιαμφισβήτητα από την έντονη και ουσιαστική συμμετοχή τους στο παγκόσμιο επιστημονικό γίγνεσθαι.

Ήδη Πανεπιστημιακοί από όλη την Ελλάδα (συνολικά πάνω από 1000 http://www.gopetition.com/petitions/support-the-public-university.html ) αλλά και από το εξωτερικό (πάνω από 1000 πανεπιστημιακοί απ’ όλο τον κόσμο, όπως ο Noam Chomsky, o Slavoj Zizek, o Jacques Ranciere, ο Michael Löwy καθώς και οι Πρόεδροι ομοσπονδιών μελών ΔΕΠ της Μεγάλης Βρετανίας T. Hoad, της Γαλλίας P.Enclos http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13877:chomsky-kai-zizek-lene-oxi-sti-metarrithmisi-diamantopoulou ) τάσσονται εναντία της προτεινόμενης από την Κυβέρνηση μεταρρύθμισης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Υποστηρίζουν ότι:

· Το Νομοσχέδιο εφόσον ψηφιστεί θα κλονίσει την ερευνητική και διδακτική προοπτική των Ελληνικών Πανεπιστημίων και θα επιφέρει ένα ακόμα πλήγμα στη ελληνική κοινωνία και οικονομία.

· Η κατεύθυνση του προτεινόμενου Νομοσχεδίου είχε καταστροφικές συνέπειες στην Ανώτατη Εκπαίδευση όπου εφαρμόστηκε.

Έχοντας υπ’ όψιν αυτά τα δεδομένα, το προτεινόμενο Νομοσχέδιο που παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας κα. Α. Διαμαντοπούλου θα οδηγήσει στην υποβάθμιση ή ακόμη χειρότερα στην εξαφάνιση του Πανεπιστημίου όπως έχει θεσμοθετηθεί στην Ευρώπη και στη δημιουργία μιας «επιχείρησης επαγγελματικής κατάρτισης».

Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που επιθυμούμε; Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που χρειάζεται η κοινωνία μας; Αυτό είναι το όραμα της κοινωνίας μας;

Προφανώς και όχι.

Καλούμε τους Βουλευτές της Βουλής των Ελλήνων να μην βάλουν ταφόπλακα στην Ελληνική Δημόσια Ανώτατη Εκπαίδευση.

Μετά τιμής

Δ.Σ. Ε.Κ.Ο.- Α.Ε.Ι. Ν.Δ.

Ελβετός περπάτησε 1 χλμ. πάνω σε καλώδια τελεφερικ στις Άλπεις (βίντεο)

O Ελβετός Freddy Nock έκανε χθες στις Άλπεις ένα εκπληκτικό ρεκόρ: Χωρίς να είναι δεμένος για προστασία, περπάτησε σχεδόν ένα χλμ πάνω στα πάχους 5 εκ. καλώδια του τελεφερικ που φτάνει στην ψηλότερη κορυφή ων Αλπεων στη Γερμανία σε ύψος 2962 μ. Η υψομετρική διαφορά που κάλυψε ήταν 348 μέτρα και η κλίση μέχρι 57%, ενώ τα καλώδια βρίσκονται σε ύψος μέχρι και 150 μέτρα από το έδαφος.

Το χθεσινό ρεκόρ είναι μέρος της προσπάθειας που θα κάνει τις επόμενες μέρες να κάνει άλλα 6 ρεκόρ πάνω σε καλώδια τελεφερικ στις Άλπεις, κάνοντας ποδήλατο, ανεβαίνοντας στο πιο ανηφορικό σημείο ή να κατέβει τη μεγαλύτερη απόσταση. Όλα αυτά τα κάνει προκειμένου να διφημίσει το πρόγραμμα του ΟΗΕ για τη μόρφωση παιδιών σε τριτοκοσμικές χώρες.

Η είδηση τραγέλαφος της ημέρας απ'ο τον πρασινοφρουρό του ΑΠΕ, Μάτσικα

Διαψεύδουν κυβερνητικές πηγές πληροφορίες που ήθελαν τον Πρωθυπουργό να μην πραγματοποιεί την καθιερωμένη ομιλία ενώπιον των παραγωγικών φορέων στη Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης ΔΕΘ .

Το πρόγραμμα του πρωθυπουργού το Σαββατοκύριακο 10 με 11 Σεπτεμβρίου, θα πραγματοποιηθεί κανονικά, όπως κάθε χρόνο, ξεκαθαρίζουν οι ίδιες πηγές και αναφέρουν ότι η παρουσία του φέτος στη ΔΕΘ θα είναι «λιτή και ουσιαστική».

Ο κ. Παπανδρέου θα συνοδεύεται μόνο από πολύ μικρό αριθμό κυβερνητικών στελεχών και αυστηρά όσων σχετίζονται με την οικονομία, γεγονός που υπαγορεύεται από την ανάγκη περιστολής των εξόδων.

Επιπλέον, όπως αναφέρουν κυβερνητικοί κύκλοι, ο περιορισμός της κυβερνητικής παρουσίας αντανακλά την επιθυμία του Πρωθυπουργού να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό ότι η Ελλάδα «τακτοποιεί τα του οίκου της».

Υπό αυτή την έννοια ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί να μετατραπεί η ΔΕΘ σε χρήσιμο και λειτουργικό «εργαλείο», καθώς στη διάρκειά της θα τεθεί το πλασιό της κυβερνητικής πολιτικής για το προσεχές διάστημα, το οποίο συμπυκνώνεται στον όρο «ανάπτυξη».

Τις επόμενες ημέρες προγραμματίζονται συναντήσεις του Πρωθυπουργού με τους κοινωνικούς εταίρους. Ταυτόχρονα έχουν δοθεί οδηγίες και κάθε υπουργείο επεξεργάζεται συγκεκριμένες πολιτικές, οι οποίες θα οδηγήσουν και στην δημιουργία θέσεων εργασίας.

Στους σχεδιασμούς του κ. Παπανδρέου, όπως αποφασίστηκε στις συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες, είναι η παρουσία του στην ΔΕΘ να έχει τον χαρακτήρα κεντρικής πολιτικής παρέμβασης, καθώς επιθυμεί να αναφερθεί στη θέση, στην πορεία και στην προοπτική της χώρας μέσα σε ένα εντελώς ρευστό διεθνές περιβάλλον.

Επίσης, σχεδιάζει να προχωρήσει σε απολογισμό του κυβερνητικού έργου, όχι όμως απαριθμώντας νόμους, αλλά επιχειρώντας να εντάξει το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης σε ένα σύνολο αλλαγών και μεταρρυθμίσεων οι οποίες, όπως έχει ο ίδιος αναφέρει πολλές φορές, έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί εδώ και δεκαετίες.

Τέλος, ένα άλλο χαρακτηριστικό που θέλει να προσδώσει στην παρουσία του στην ΔΕΘ ο κ. Παπανδρέου είναι η εμπέδωση στο κοινωνικό σύνολο του αισθήματος πολιτικής σταθερότητας, αλλά και της στήριξης των αλλαγών και μεταρρυθμίσεων μέσω του διαλόγου και της συνεννόησης.

Σε ετοιμότητα για τον έκτακτο μηχανισμό ενίσχυσης της ρευστότητας η Τράπεζα της Ελλάδος

http://www.skai.gr/files/temp/C6434281091A5856D93295E30CBD41D4.jpgΣε ετοιμότητα είναι η Τράπεζα της Ελλάδος να ενεργοποιήσει τον έκτακτο μηχανισμό ενίσχυσης της ρευστότητας, καθώς έως αύριο το Δημόσιο θα έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία ανάληψης 10 δισεκατομμυρίων ευρώ από τις καταθέσεις που έχει στις εγχώριες τράπεζες, προκείμενου να αποπληρώσει τις τρέχουσες υποχρεώσεις του.

Το γεγονός αναμένεται να πλήξει τη ρευστότητα των τραπεζών και γι΄αυτο η Τράπεζα της Ελλάδος, εάν της ζητηθεί, θα ενεργοποιήσει τον έκτακτο μηχανισμό ενίσχυσης της ρευστότητας.

Η Τρέμη της Λιβύης κουνάει το πιστόλι στις ειδήσεις και απειλεί όποιον κατηγορεί τον ΓΑΠ-Καντάφι :))

Μιχελάκης για τη συνέντευξη ΓΑΠ στη realnews πριν φύγει πάλι διακοπές για Κρήτη

Σχολιάζοντας τη συνέντευξη του πρωθυπουργού, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης επισημαίνει ότι δεν προκύπτει τίποτα το καινούργιο, χαρακτηρίζει όμως κωμικό και τραγικό το γεγονός ότι ο Γιώργος Παπανδρέου διερωτάται αν η ΝΔ επιθυμεί την έξοδο της χώρας από το ευρώ.

«Τέτοια παιδαριώδη πυροτεχνήματα δεν μπορούν να κρύψουν τη γύμνια μιας κυβέρνησης της οποίας ακόμα και οι ίδιοι οι βουλευτές της, όπως έκανε σήμερα ο κ. Γρηγοράκος, ζητούν εκλογές, ακριβώς γιατί και εκείνοι βλέπουν το αδιέξοδο στο οποίο οδήγησε τη χώρα ο κ. Παπανδρέου.»

Φεύγει από τον ΠΑΟΚ και αναλαμβάνει πρόεδρος της ΕΠΟ ο Ζαγοράκης!

http://www.myportal.gr/system/uploads/844043629-%CE%96%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82.JPGΟ Θοδωρής Ζαγοράκης θα είναι ο νέος πρόεδρος της ΕΠΟ με τον Σοφοκλή Πιλάβιο να αναλαμβάνει πόστο στην Ουέφα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Εξέδρα” ο Θοδωρής Ζαγοράκης θα είναι ο νέος πρόεδρος της ελληνικής ποδοσφαιρικής ομοσπονδίας, ενώ θα αποχωρήσει από την ΠΑΕ ΠΑΟΚ μόλις ολοκληρωθεί η μεταβίβαση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών στους Φλωρίδη και Σαχπατζίδη.

Μάλιστα με αυτή την εξέλιξη συμφωνεί τόσο ο Ολυμπιακός όσο και ο Παναθηναϊκός, καθώς και οι δύο δεν έχουν την καλύτερη άποψη για την ΕΠΟ και την λειτουργία της και θεωρούν πως ένας άνθρωπος του κύρους του Ζαγοράκη θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση.

Την ίδια ώρα ο Σοφοκλής Πιλάβιος ετοιμάζεται να αναλάβει τη θέση του ανώτατου πειθαρχικού επιθεωρητή της Ουέφα, καθώς έχει εξαιρετικές σχέσεις με την ομοσπονδία.

Απροστάτευοι από το πάγωμα των πλειστηριασμών όσοι χρωστούν πάνω από 200.000 ευρώ

Δεν προστατεύονται από το πάγωμα των πλειστηριασμών όσοι πολίτες χρωστούν σε τράπεζα πόσο άνω των 200.000 ευρώ.

Σύμφωνα με αμετάκλητη απόφαση του Πρωτοδικείου, η οποία αφορά χιλιάδες δανειολήπτες, όταν το χρέος ξεπερνά τα 200.000 ευρώ και αφορά δυο ή περισσότερα δάνεια, τότε η τράπεζα δικαιούται να προχωρήσει στον πλειστηριασμό και να εκποιήσει το ακίνητο, χωρίς να εμποδίζεται από την απαγόρευση του νόμου, που ισχύει έως το τέλος του έτους.

Ακυβέρνητη χώρα η Ελλάδα με τον ΓΑΠ πάλι σε διακοπές

- Ερασιτεχνικοί χειρισμοί από στενούς συνεργάτες του κ. Παπανδρέου
- Όλο το παρασκήνιο του αλαλούμ διαρροών και διαψεύσεων
- Μόνο όσοι υπουργοί έχουν σχέση με την οικονομία θα τον συνοδεύσουν στην Θεσσαλονίκη
- Στην Κρήτη για το τρίτο μέρος των διακοπών του ο πρωθυπουργός

Η παρωδία με την παρουσία και πως θα είναι αυτή του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ συνεχίζεται. Μέσω διαρροών και νοημάτων πίσω από τις λέξεις στενοί του συνεργάτες "παίζουν" με ένα θέμα το οποίο καν δεν θα έπρεπε να είχε δημιουργηθεί.

Ο ερασιτεχνισμός με τον οποίο χειρίζονται επικοινωνιακά το θέμα μόνο καλό δεν κάνει στην εικόνα όχι μόνο του Γιώργου Παπανδρέου αλλά και του θεσμού του ίδιου.

Το βράδυ του Σαββάτου τηλεοπτικά δίκτυα μαζί και η δημόσια τηλεόραση μετέδωσαν πληροφορίες από στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού οτι ο κ. Παπανδρέου θα πάει στην ΔΕΘ θα κόψει την κορδέλα, θα δει κάποιους φορείς και το πολύ να δώσει την καθιερωμένη συνένετυξη Τύπου. Ομιλία δεν περιλαμβανόταν σε όλα αυτά.

Όμως λίγο αργότερα όλα αυτά άλλαξαν. Πάλι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού έλεγαν οτι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και οτι ο πρωθυπουργός θα ακολουθήσει κανονικά το πρόγραμμά του.

Και σήμερα πάλι "κυβερνητικές πηγές" μας ενημέρωναν οτι "Η παρουσία του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και της κυβέρνησης στα εγκαίνια της 76ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης θα είναι ουσιαστική και λιτή".

Αλλά πρόσθεσαν και κάτι άλλο. Λόγω της συγκυρίας, η οποία δεν είναι και η καλύτερη, δεν θα βαλουν μεν πλερέζες, αλλά δεν θα είναι και σε εορταστικό κλίμα!

Λένε οι στενοί συνεργάτες: "Πρόθεση, του κυβερνητικού επιτελείου είναι η φετινή ΔΕΘ να μην έχει πλέον τον μάλλον. εορταστικό χαρακτήρα που είχε τα προηγούμενα χρόνια, και στο πλαίσιο αυτό η παρουσία της κυβέρνησης θα είναι άκρως λιτή με τη συνοδεία του πρωθυπουργού μόνον από πολύ μικρό αριθμό κυβερνητικών στελεχών και αυστηρά όσων σχετίζονται με την οικονομία.
Η λιτή κυβερνητική παρουσία στην ΔΕΘ υπαγορεύεται από την ανάγκη περιστολής των περιττών εξόδων, ειδικά στην περίοδο αυτή, κατά την οποία, όπως ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει κατ' επανάληψη αναφέρει, πλατιά στρώματα του ελληνικού λαού υφίστανται μεγάλες θυσίες."

Θυσίες όπως το γεγονός οτι χιλιάδες έλληνες στερήθηκαν φέτος τις διακοπές τους, ή τις περιόρισαν, θυσίες όπως η έκτακτη εισφορά που θα έρθει στο τέλος του Αυγούστου και θα κοστίσει στον κάθε έλληνα σχεδόν έναν μισθό. (διαβάστε την είδηση)

Πάντως πριν αναχωρήσει για την ΔΕΘ ο ο πρωθυπουργός ακολουθεί κανονικά το πρόγραμμά του και ήδη βρίσκεται στην Κρήτη για το τρίτο μέρος των διακοπών του σε πολυτελές ξενοδοχείο.

Έφυγε απ' την Τρίπολη ο Καντάφι

Soldaten vor einem Plakat von Staatschef Gaddafi in Tripolis. (Archivbild) Σύμφωνα με Λίβυο αξιωματούχο ο Καντάφι εφκατέλειψε την Τρίπολη και βρίσκεται σε περιοχή κοντά στα σύνορα με την Αλγερία. Μαζί με την οικογένειά του είναι υπό την προστασία της φυλής Al-Orban. Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες είναι και βαριά άρρωστος.

Στο αρχείο ενδέχεται να μπει η υπόθεση Στρος-Καν

Ο δρόμος της επιστρόφης για τη Γαλλία μπορεί να ανοίξει σύντομα για τον τέως επικεφαλής του ΔΝΤΩς «σαφή ένδειξη» πως η Εισαγγελία της Νέας Υόρκης κινείται προς την κατεύθυνση να μην συνεχίσει την εκδίκαση της υπόθεσης Στρος-Καν θεωρεί ο δικηγόρος της καμαριέρας το αίτημα των δικαστικών να συναντηθούν την Δεύτερα με την καταγγέλλουσα.

Η επόμενη δικαστική ακρόαση είναι προγραμματισμένη για την Τρίτη, και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο δικηγόρος της καμαριέρας, «εάν η εισαγγελία είχε πρόθεση να συνεχίσει, απλώς θα πήγαινε στο δικαστήριο την Τρίτη και θα έλεγε "συνεχίζουμε"».

Η καμαριέρα Ναφισατού Ντιαλό έλαβε επιστολή από την Εισαγγελία, με την οποία της ζητούσε να παρουσιαστεί ενώπιόν της το απόγευμα της Δευτέρας -εάν όχι, θα έκρινε πως η ενάγουσα «δεν ενδιαφέρεται να συζητήσει την υπόθεση».

Ο Κένεθ Τόμπσον, ένας από τους δικηγόρους που εκπροσωπεί την καμαριέρα Ναφισατού Ντιαλό, ανέφερε: «Η δική μου ερμηνεία για την επιστολή είναι ότι πρόκειται να ανακοινώσουν ότι είτε θέτουν στο αρχείο την υπόθεση, είτε αποσύρουν ορισμένες από τις κατηγορίες.

«Αν δεν επρόκειτο να αποσύρουν τις κατηγορίες» πρόσθεσε, «δεν θα υπήρχε λόγος να συναντηθούν μαζί της. Απλώς θα πήγαιναν στο δικαστήριο την επομένη και θα έλεγαν "συνεχίζουμε την δίωξη"».

Ο Τόμπσον είπε ότι στη συνάντηση θα παραστούν ο ίδιος και η Ντιαλό, αναφέρει το Reuters.

Εάν οι κατηγορίες αποσυρθούν, ο Στρος-Καν, που είχε δηλώσει αθώος την 6η Ιουνίου κι αφέθηκε ελεύθερος μετά την καταβολή εγγύησης, θα είναι ελεύθερος να επιστρέψει στη Γαλλία.

Εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Μανχάταν αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για τις δηλώσεις του δικηγόρου.

Βενιζέλος: Μπορούσα εγώ να δεχτώ το κοινό ανακοινωθέν με τέτοια παραγραφούλα μέσα;

Μπορούσες δεν μπορούσες, η "παραγραφάρα" μπήκε...

Δείτε το Βίντεο στο τέλος του άρθρου για να θυμηθείτε : 




Τι είχε πει στις 24/6/2011, για τους Φιλανδούς και τις εμπράγματες εγγυήσεις ο κ.Βενιζέλος ... 

    Την απόφαση του Eurogroup στις 11/7/2011.  και να συνειδητοποιήσετε τις απίστευτες γκάφες της κυβέρνησης, τι παραμύθι μας πουλάνε και για πόσο αδαείς μας περνάνε...
    Σε συνέντευξη του κ.Βενιζέλου στις 24 Ιουν.2011 και σε ερώτηση του κ.Χατζηνικολάου για εμπράγματες υποθήκες, ο υπουργός ανέφερε ότι, ο Φινλανδός εντολοδόχος Πρωθυπουργός, ο οποίος είναι ως τώρα Υπουργός Οικονομικών, ζήτησε να μπει στο ανακοινωθέν η υποχρέωση εγγυήσεων οι οποίες όχι αναγκαστικά εμπράγματες, μπορεί να είναι και ενοχικές, αλλά πάντως ήθελε εγγυήσεις. Ανέφερε στη συνέχεια ότι: "Κάναμε λοιπόν μια διμερή συνάντηση και θέσαμε τα ζητήματα και υπάρχει ένα διάλογος για να καταλάβουν οι φίλοι μας οι Φινλανδοί ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει δεκτό γιατί δεν βοηθάει ούτε αυτούς, ούτε συνολικά την υπόθεση της Ευρωζώνης. Αλλά αντιλαμβάνεστε ότι τέτοιες δυσκολίες υπάρχουν διαρκώς. Μπορούσα εγώ να δεχτώ το κοινό ανακοινωθέν με τέτοια παραγραφούλα μέσα; Έπρεπε λοιπόν να πω ότι δεν γίνεται και θα πω πολλές φορές ότι δεν γίνεται, αλλά πρέπει όλα να γίνουν με ένα ρυθμό και με ένα σχέδιο" 
     
    Έλα όμως που γίνεται και η παραγραφούλα μπήκε... Δεν πέρασαν είκοσι μέρες και το Εurogroup στις 11/7/2011, όπως σας είχαμε ενημερώσει ΕΔΩ,  έβαλε μέσα στην ανακοίνωση του (όπως βλέπετε στην εικόνα) ότι, ίσως απαιτηθούν από την Ελλάδα εμπράγματες εγγυήσεις για το νέο δάνειο (including through a collateral arrangement where appropriate). Σύμφωνα με την πιο πάνω ανακοίνωση ΟΛΕΣ οι χώρες έχουν την δυνατότητα, να ζητήσουν εμπράγματες εγγυήσεις !!! Και ξέρετε τι σημαίνει αυτό... Ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας..που δεν έχει και ασυλία, κάτι για το οποίο μας προετοιμάζουν εδώ και καιρό.
    Δείτε τα όλα αυτά στο Βίντεο
    Κε Βενιζέλε.. Καλύτερα να "Speak after" us και όχι "Before us"   http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/08/blog-post_2385.html

20 Αυγούστου 2011

Καλό καλόπαιδο είναι κι ο Μέσσι

Επειδή όλοι λένε για τον Μουρίνιο δείτε και τον Μέσσι. Αρχικά κάνει χειρονομία προς τον Μουρίνιο και μετά πέφτει με φόρα "τυχαία" πάνω σε παίκτη της Ρεάλ:


H χειρονομία του Μέσι by texniti

Άλλη μια παγκόσμια πρωτιά για τους Έλληνες

Ήμασταν στο 87%...

τόσοι Έλληνες δηλώνουν ότι κάνουν σεξ τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα

τώρα βέβαια έχουμε πάει στο 100% κάθε μέρα μιας και μας περιποιείται καλά ο ΓΑΠ καθημερινά:

Bundesliga 3η αγωνιστική

Αποτελέσματα 3ης αγωνιστικής:

Bayern Munchen Bayern Munich 5 v 0 HSVHSV
VfB Stuttgart VfB Stuttgart 0 v 1 Bayer LeverkusenBayer Leverkusen
Borussia Dortmund Borussia Dortmund 2 v 0 FC Nurnberg1FC Nurnberg
Werder Bremen Werder Bremen 5 v 3 SC FreiburgSC Freiburg
FC Augsburg Augsburg 0 v 2 HoffenheimSG Hoffenheim
FC Koln FC Koln
v Kaiserslautern1FC Kaiserslautern

Germany (Deutschland)- Greece (Hellas) Basketball Live Stream 18:30

Επεσε αεροπλάνο των Red Arrows

http://news.bbcimg.co.uk/media/images/54716000/jpg/_54716196_ian_8550_dxo.jpgΈπεσε αεροπλάνο των Red Arrows τους οποίους έχουμε θαυμάσει για τα ακροβατικά τους και στην Ελλάδα. Το ατύχημα έγινε σε επίδειξη στο Bournemouth Air Festival και το αεροπλάνο συνετρίβη στο Dorset, στα νοτια παράλια της Αγγλίας χωρίς να είναι μέχρι τώρα γνωστή η αιτία. Ο πιλότος αγνοείται...

Πέρασαν και μια βόλτα απ' το Αουσβιτς οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ στην Πολωνία (βίντεο)

Το ΑΠΟΕΛ αγωνίζονταν την Τετάρτη 17 Αυγούστου στην Πολωνία, απέναντι στην Βίσλα Κρακοβίας, για τα πλέι οφ του Champions League. Έτσι, μία μερίδα οπαδών της ομάδας της Κύπρου, που είναι γνωστή για τις σχέσεις της με Ελλάδα επισκέφτηκε το γνωστότερο στρατόπεδο συγκέντρωσης, το Άουσβιτς και είδε από κοντά...

τα δύο φουρνάκια όπου σύμφωνα με την ιστορία που γνωρίζουν τα μικρά παιδιά καίγονταν σχεδόν 200.000 άτυχοι Εβραίοι και γίνονταν σαπούνι από τον "most evil men who walked on earth" όπως λένε και οι Αμερικάνοι μιας και ο Στάλιν ήταν σύμμαχος. Δείτε και το βίντεο που τσίτωσε τα κομμούνια που νομίζουν ότι μόνο αυτοί έχουν δικαίωμα να αποθεώνουν τον Στάλιν, το μεγαλύτερο σφαγέα που γνώρισε η γη:

Οδυνηρό "ραντεβού" με την εφορία

Οδυνηρό  ραντεβού  με την εφορίαΠερίπου 3 εκατομμύρια φορολογούμενοι "τσεκάρουν" σε λίγες μέρες το "αιματηρό" ραντεβού τους με την εφορία σε μια διαδικασία που αναμένεται πολύ δυσάρεστη καθώς το υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να στείλει όλα τα χαράτσια σε ένα ενιαίο εκκαθαριστικό.

Αυτό θα περιλαμβάνει την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, το τέλος επιτηδεύματος για τους ελεύθερους επαγγελματίες, την εισφορά στους ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 1.929 κ. εκ. και το τέλος στους φορολογούμενους που έχουν σκάφη και πισίνες.

Όπως αναφέρεται σε εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, η εξόφληση θα γίνει σε έξι μηνιαίες δόσεις. Κάθε μια όμως δεν μπορεί να είναι χαμηλότερη των 300 ευρώ εκτός από την τελευταία. Αν κάποιος επιθυμεί να τύχει έκπτωσης 5% επί του συνολικού ποσού θα πρέπει να πληρώσει εφάπαξ.

Όλοι οι μισθωτοί, συνταξιούχοι, ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες καταβάλλουν έκτακτη εισφορά σε ποσοστό από 1 έως 4 τοις εκατό ανάλογα με το ύψος του εισοδήματος και υπόχρεοι καταβολής είναι όλοι όσοι δήλωσαν στην περυσινή φορολογική τους δήλωση εισόδημα πάνω από 12.000 ευρώ.

Στο στόχαστρο της εφορίας μπαίνουν και οι ιδιοκτήτες ΙΧ οι οποίοι θα πληρώσουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας ενώ όσοι εξ αυτών έχουν αυτοκίνητο άνω των 1.929 κ. εκ θα καταβάλουν έκτακτη εισφορά ενώ τέλος επιτηδεύματος θα κληθούν να πληρώσουν περίπου 800 χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρήσεις.

Πάντως, το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει την καθιέρωση κοινωνικών κριτηρίων αλλά και κριτηρίων παλαιότητας αναφορικά με τους ιδιοκτήτες ΙΧ για το ύψος των τελών κυκλοφορίας.

Η Μητρόπολη Ξάνθης «αφορίζει» την παπαριά του κρυφο-ομοφυλόφιλου Ρήγα

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/72231.jpgΣτο πυρ το εξώτερον στέλνει η Μητρόπολη Ξάνθης την πετυχημένη θεατρική παράσταση «Τα κορίτσια με τα Μαύρα» των Αλέξανδρου Ρήγα και Δημήτρη Αποστόλου.

Με ανακοίνωση της η Μητρόπολη φαίνεται ότι έγινε έξω φρενών όταν πληροφορήθηκε ότι η παράσταση θα ανέβει στην Ξάνθη και μάλιστα ότι η αφίσα απεικονίζει την Χρύσα Ρώπα, την Ελένη Καστάνη, την Σοφία Μουτίδου και τη Χρυσούλα Διαβάτη ντυμένες καλόγριες με κόκκινα παπούτσια.



Στην ανακοίνωση της η Μητρόπολη αναφέρει ότι πληροφορήθηκε για το έργο μετά από καταγγελίες χριστιανών και στη συνέχεια αφού έψαξε στο διαδίκτυο έμαθε την υπόθεση με την οποία διαφωνεί κάθετα.

«Εάν στην Ελλάδα παρουσιάζονται τέτοιου είδους έργα που ειρωνεύονται τα όσια και τα ιερά της πίστεως μας και υπάρχουν χριστιανοί Έλληνες που πληρώνουν για να χειροκροτήσουν, να ψυχαγωγηθούν, αυτό νομίζω ότι είναι κατάντημα».

Στη συνέχεια η Μητρόπολη Ξάνθης εκφράζει τις αντιρρήσεις της για το έργο και απαντά σε όσους την επικρίνουν: «εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας».

Παράλληλα κάνει λόγο για «κόκκινη γραμμή» και όρια που δεν πρέπει να ξεπεραστούν. «Η τοπική Εκκλησία απευθύνεται με αγάπη προς τους αρμόδιους φορείς και προς τον ευλογημένο λαό και καλεί τον καθένα να αναλάβει τις ευθύνες του» καταλήγει η ανακοίνωση.