Η απάντηση στις 9μμ εδώ
22 Αυγούστου 2011
Σε ποια περιοχή δεν μπορεί να μπει η βασίλισσα της Αγγλίας αν δεν της δώσει άδεια η Δήμαρχος
Η απάντηση στις 9μμ εδώ
Οι εξελίξεις στη Λιβύη-Θέμα χρόνου η πτώση Καντάφι
-Οι επαναστάτες υποχώρησαν προς το παρόν μετά από σκληρές μάχες με φιλοκυβερνητικά στρατεύματα, απ' την πράσινη πλατεία, την κεντρικότερη πλατεία της Τρίπολης που στα εξής θα λέγεται πλατεία των μαρτύρων
-Είναι άγνωστο που βρίσκεται ο Καντάφι και αν βρίσκεται στη χώρα
-Ο Πρωθυπουργός και ο Διευθυντής της κρατικής τηλεόρασης βρίσκονται στην Αλγερία
-Οι επαναστάτες έχουν εντοπίσει άλλο έναν γιό του Καντάφι στην Τρίπολη αλλά δεν τον έχουν συλλάβει ακόμα, ενώ χθες τη νύχτα συνέλαβαν άλλους δύο γιούς του
-Θεοκρατικό το προσχέδιο Συντάγματος που διακινούν οι επαναστάτες είναι γραμμένο πρωτίστως στο όνομα του φιλεύσπλαχνου κ.λπ θεού και μετά στο όνομα του λαού της Λιβύης. Στο πρώτο άρθρο λέει ότι η θρησκεία είναι το Ισλάμ και επικρατεί ο νόμος της Σαρία. Δείτε το εδώ
Τι είναι πάλι αυτό; Δείτε τι συνοδεύουν τα αεροπλάνα!!
Τι τραβάει κι η εκκλησία απ' τους στούρνους: "Παπάς" δεν κοινωνούσε όσους φορούσαν μασέλα!
Οι ηλικιωμένοι πιστοί που θέλησαν να κοινωνήσουν τη μέρα του Δεκαπενταύγουστου, βρέθηκαν αντιμέτωποι με κάτι που δεν υπολόγιζαν: Ο παπάς που έκανε τη λειτουργία εκείνη την ημέρα στον Ιερό Ναό της Παναγίας Αλεξιωτίσσης, απευθύνθηκε στους πιστούς, παίρνοντας μάλιστα το μικρόφωνο (ώστε να τον ακούσουν όλοι!), λέγοντας τους πώς όσοι από αυτούς φορούσαν μασέλες δε θα μπορούσαν να λάβουν τη Θεία Κοινωνία, παρά μόνο εάν την αφαιρούσαν!
Οι πιστοί, ακούγοντας τις απαιτήσεις του παπά, αντέδρασαν, υψώνοντας και εκείνοι με τη σειρά τους τη φωνή τους, αναφέροντας πως κάτι τέτοιο είναι προσβλητικό και υβριστικό.
Τελικά, οι πιστοί βγήκαν κερδισμένοι, μιας και ο ιερέας πήρε πίσω το αίτημά του, κοινωνώντας όλους τους πιστούς, ανεξαιρέτως!
Πρώτα οι άντρες και μετά οι γυναίκες!
Ένας ακόμη παπάς, στην περιοχή των Υψηλών Αλωνίων, είχε τη δική του απαίτηση. Έτσι, ζήτησε από τις γυναίκες που βρίσκονταν στην εκκλησία να... κάνουν ένα βήμα πίσω, αφήνοντας τους άντρες να κοινωνήσουν πρώτοι!
Ο διαχωρισμός αυτός προκάλεσε την έκπληξη των γυναικών, όμως, σε αυτήν την περίπτωση κράτησαν σιγή ιχθύος. Στη συνέχεια λοιπόν ο πάτερ, ζήτησε από το αντρικό φύλο να χειροκροτήσει το γυναικείο για τη σπάνια υπομονή που υπέδειξε!
Πηγή: dete.gr
cosmo.gr
Γ. Μιχελάκης για τις επιστολές Βενιζέλου στους Ευρωπαίους
Δηλαδή, τους εκλιπαρεί να ακυρώσουν τη γκάφα του. Ο κ. Βενιζέλος, έχει αυτοπαγιδευθεί. Δυστυχώς, η δική του ανεπάρκεια κινδυνεύει να οδηγήσει τη χώρα σε επικίνδυνα μονοπάτια».
Παλάβωσαν οι Σκοπιανοί! Κάνουν άγιο τον Μ. Αλέξανδρο!!
Η αγιογραφία του Μακεδόνα Βασιλιά., που για την ώρα τον αναπαριστάνει χωρίς… φωτοστέφανο, έχει ολοκληρωθεί, ενώ στην εκκλησία της Τριάδας στην πόλη Ράντοβις στον κεντρικό διάδρομο στο μωσαϊκό διακρίνεται ο ήλιος της Βεργίνας…
Ο σχισματικός αρχιεπίσκοπος Στέφανος, είναι ο τρίτος πόλος προπαγάνδας στα Σκόπια, μετά την εθνικιστική κυβέρνηση Γκρουέφκσι και τις οργανώσεις του εξωτερικού.
Το 2008 κατά την επίσκεψη επίσημης αντιπροσωπείας των Σκοπίων στο Βατικανό, στο πλαίσιο των εορτασμού της μνήμης του Αγίου Κύριλλου στη Ρώμη, ο ίδιος μίλησε προκλητικά, επάνω από τον τάφο του Αγίου, για κατεχόμενη από τους Έλληνες… Solun, όπως αποκαλούν οι Σλάβοι την Θεσσαλονίκη: «Άγιε Κύριλλε, σήμερα, στη δική σου και τη δική μας Θεσσαλονίκη όλα όσα έκανες είναι πέτρινα. Σήμερα, στη γενέτειρά σου πόλη έχουν γίνει όλα στάχτη και σκόνη και δεν έμεινε ούτε γράμμα από τη γλώσσα τη δική σου και τη δική μας. Στην περιοχή όπου τότε όλοι μιλούσαν όπως εσύ και όπως εμείς, σήμερα απαγορεύεται όχι μόνο να ομιλείται αυτή η γλώσσα αλλά και να υπάρχει. Δυστυχώς, εκεί διώκεται και εκτοπίζεται οτιδήποτε είναι μακεδονικό ενώ αμφισβητείται και το όνομα της χώρας και το όνομα της Εκκλησίας και η ίδια η αλήθεια» δήλωσε τότε προκλητικά.
Δυστυχώς η επίσημη Αθήνα, δείχνει να μην έχει αντιληφθεί ότι μία ολόκληρη γενιά στα Σκόπια μεγαλώνει μαθαίνοντας στα σχολεία πως ο Μέγας Αλέξανδρος αποκαλούσε την Ολυμπιάδα «μάικο» («μητέρα» στα σλαβικά) και πως τα σύνορα της πατρίδας τους εκτείνονται μέχρι τον Ολυμπο και τη Χαλκιδική.
Ζητούν αφορισμό του Άνθιμου
Την ίδια ώρα, τον αφορισμό του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου, ζητάει η μεγαλύτερη οργάνωση των Σκοπιανών των ΗΠΑ, εξαιτίας των όσων δήλωσε για την πρόθεση των φιλσοκοπιανών της Φλώρινας να λειτουργήσουν ραδιοφωνικό σταθμό, που θα εκπέμπει προπαγανδιστικό πρόγραμμα. Όπως ο ίδιος δήλωσε, εάν ο ραδιοφωνικός σταθμός αποκτήσει άδεια από τις ελληνικές αρχές, θα γεμίσει ένα λεωφορείο με νέους και θα πάει στη Φλώρινα για να τον κάνουν «γυαλιά καρφιά».
Με δηλώσεις του στο Kanal5 των Σκοπίων ο πρόεδρος της λεγόμενης «United Macedonia Diaspora» ζήτησε από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να αποσχηματίσει και να αφορίσει τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο, χαρακτηρίζοντας τον «επαίσχυντη ντροπή», λόγω των δηλώσεων του, κατά της πιθανής λειτουργίας φιλοσκοπιανού ραδιοφωνικού σταθμού στη Φλώρινα.
Δυσαρέσκεια της γερμανικής κυβέρνησης για τις φινλανδικές απαιτήσεις για εγγυήσεις
Τελικά θέλουν ή δεν θέλουν τα σπίτια μας όπως μας λένε οι Καψαμπελοκοττάκηδες;
Έντονη δυσαρέσκεια έχουν προκαλέσει στο Βερολίνο οι απαιτήσεις της Φινλανδίας για παροχή -χρηματικών- εγγυήσεων από την Ελλάδα ώστε να συναινέσει στο δεύτερο πακέτο βοήθειας, με το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών να τονίζει ότι μια τέτοια διμερής συμφωνία δεν θα πρέπει να συναφθεί σε βάρος των υπολοίπων χωρών της Ευρωζώνης.
«Μια τέτοια διμερής συμφωνία δεν θα πρέπει να συναφθεί σε βάρος των υπολοίπων» χωρών, οι οποίες συνεισφέρουν στην παροχή βοήθειας στην Αθήνα, διευκρίνισε ο εκπρόσωπος σε συνέντευξη Τύπου.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο εκπρόσωπος της Άνγκελα Μέρκελ, λέγοντας ότι «χρειάζεται να υπάρξει διαπραγμάτευση».
Την ανηφόρα τραβάει πάλι το CDS στις 2000μβ αυτο του 5ετούς ομολόγου...
Τα αντίστοιχα CDS στην Ιταλία κινούνταν στις 368 μονάδες, στην Ιρλανδία στις 815, στην Ισπανία στις 373 και στην Πορτογαλία στις 935 μονάδες.
Ο «κουρασμένος» κι ο ξεκούραστος
Πάρθειο βέλος στην πολιτική απαξίωση του τ. πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή, η οποία εκπορεύθηκε κυρίως από τα ΜΜΕ των νταβατζήδων, υπήρξε ο χαρακτηρισμός «κουρασμένος».
Ο κ. Νικ. Χατζηνικολάου [που πρόσφατα μας είπε ότι ο Παπανδρέου θα δώσει το καλό παράδειγμα και δεν θα πάει διακοπές, τη στιγμή που ο ΓΑΠ έκανε κανό στη Σέριφο]από τον οποίο είχε προέλθει η αποκάλυψη, βεβαίωνε ότι η στιχομυθία με την επίμαχη λέξη μεταφέρθηκε επακριβώς.
Ορισμένοι πάντως, κακόβουλοι ίσως, επέμεναν ότι ο κ. Χατζηνικολάου με την αποκάλυψη «εκδικήθηκε» τον Καραμανλή, επειδή δεν του είχε δώσει το χρίσμα για τη δημαρχία της Αθήνας.
Όμως sic transit gloria mundi.
Η «δόξα» την οποία έφερε στον κ. Χατζηνικολάου το «στρίμωγμα» ενός πρωθυπουργού αποδείχθηκε πρόσκαιρη: Aναδείχθηκε κορυφαίος στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων, πλην όμως σε ένα δίαυλο που μόλις απέφυγε την πτώχευση, υπό ποίες δεσμεύσεις άγνωστο.
Όπως και να ‘χει, ο «κουρασμένος» υπήρξε κατά την προεκλογική περίοδο του 2009 το αποτελεσματικότερο όπλο καθημερινής πολιτικής προπαγάνδας, με σκοπό να μάς προκύψει ως διάδοχός του ο ακούραστος τουρίστας.
Γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου δεν υπήρξε ποτέ κάτι άλλο στη ζωή του εκτός από 1) 60’s freak και 2) περιηγητή ολκής.
Για το πρώτο οι αποδείξεις, δυστυχώς, αφθονούν.
Η κατακρήμνιση του εθνικού κράτους των Ελλήνων και των συμβόλων του, ο Καλλιγούλας-Καλλικράτης, η αποενοχοποίηση της χρήσης ναρκωτικών, οι οσονούπω γάμοι ομοφυλοφίλων.
Και ό,τι άλλο προκύπτει από τον φιλοαμερικανικό ζήλο, από τις εμμονικές ιδεοληψίες της New Left και από συμβούλους όπως ο κ. Βαλλιανάτος.
Για το δεύτερο, για όσους δεν γνώριζαν το προσωπικό του πρόγραμμα παλαιόθεν, αρκεί η πολιτεία του από την ανάληψη τής πρωθυπουργίας και εντεύθεν.
Κατ’ αρχήν τα συνεχή ταξίδια στην Εσπερία αλλά και σε όλη την Υφήλιο, με το πρωθυπουργικό αεροπλάνο να χρησιμοποιείται σαν ταξί, δήθεν για την κρίση, στην πραγματικότητα όμως περισσότερο για προσωπική agenda.
Κατόπιν, οι θερινές του διακοπές.
Πέρυσι ήταν μια “αρμάθα” νησιά.
Φέτος, άλλη μία.
Ξεκίνησε από τη Σέριφο, συνέχισε στη Σκιάθο και οδεύει στην Κρήτη.
Κοπιαστικός “μαραθώνιος”, ακόμα και για έναν μαραθωνοδρόμο με κολάν.
Επειδή όμως εξακολουθούμε να διαθέτουμε μνήμη διερωτόμαστε: την έχασαν οι καλοί πολιτικοί σχολιαστές των ΜΜΕ;
Οι ίδιοι, που πλειοδότησαν στην αναπαραγωγή τού “κουρασμένου”, γιατί δεν ερωτούν : από τι, αλήθεια, ξεκουράζεται ο Γιώργος Παπανδρέου;
Από το Μνημόνιο, που γράφτηκε σε δικηγορικά γραφεία έναντι αμοιβής εκατομμυρίων ευρώ;
Από το Μεσοπρόθεσμο που τού επιβλήθηκε χωρίς να βγάλει “κιχ”;
Ή από τον ανεφάρμοστο Εφαρμοστικό;
Αλλά σε ένα πολιτικοδημοσιογραφικό τοπίο, υποστηρικτικό ενός συστήματος οικονομικής εξουσίας, όπου
- ο κ. Γερουλάνος βγάζει το ψωμί του σαν σοσιαλιστής,
- ο κ. Μαν. Καψής είναι βαρύνων πολιτικός αναλυτής
- ο κ. Τσίμας αποτελεί “αριστερή συνείδηση” του συστήματος,
ο Γιώργος Παπανδρέου μπορεί να προβάλλει, αντί για “ξένοιαστος καβαλάρης”, σαν κοπιάζων πρωθυπουργός.
Ως πότε;
Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: Κλείνει το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών;
ΘΕΜΑ: Ξεκαθαρίστε τις προθέσεις σας για το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών
Το Πολυνομοσχέδιο το οποίο ψηφίστηκε στις αρχές Αυγούστου, προβλέπει τη δημιουργία ενός νέου Οργανισμού, στον οποίο συγχωνεύονται τέσσερις (4) επιμέρους υφιστάμενοι ήδη Οργανισμοί. Στη συνέντευξη δε την οποία έδωσε ο κύριος Υπουργός μετά την ψήφιση του προαναφερθέντος Πολυνομοσχεδίου, ανακοίνωσε ότι δημιουργούνται μεταξύ άλλων επίσης έντεκα (11) Ινστιτούτα Αγροτικής Έρευνας.
Κατάπληξη όμως προκαλεί το γεγονός ότι, από τους ανωτέρω
Η προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας
Η υλοποίηση αυτού του σχεδιασμού δεν έγινε, λόγω των πρόωρων εκλογών του 2009.
ΕΠΕΙΔΗ σε πέντε (5) ερωτήσεις που ο υπογράφων έχει υποβάλει το τελευταίο 12μηνο, έλαβε απάντηση από την ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ότι το Ινστιτούτο Γιαννιτσών όχι μόνον θα συνεχίσει να λειτουργεί αλλά θα καταβληθούν προσπάθειες για την περαιτέρω ανάπτυξή του. Ωστόσο όμως στην πρόταση που κατέθεσε στη συνέντευξή του ο υπουργός, πουθενά δεν αναφέρεται το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών.
ΕΠΕΙΔΗ πέραν των άλλων, σ΄ αυτό το Ινστιτούτο εκτρέφονται όλες οι σπάνιες φυλές αιγοπροβάτων προσδίδοντας σημαντική δυναμική γενικότερα στην ελληνική κτηνοτροφική παραγωγή. Φυλές οι οποίες πρέπει να διατηρηθούν και να αυξηθούν προκειμένου να διασφαλίσουν την ποιότητα και την μοναδικότητα της ελληνικής φέτας.
ΕΠΕΙΔΗ οι εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Κτηνοτροφίας Γιαννιτσών αποτελούν επίσης χώρο άσκησης των φοιτητών και των σπουδαστών και εργαλείο για την εκπόνηση Μεταπτυχιακών και Διδακτορικών Τίτλων
ΕΠΕΙΔΗ η εφαρμοσμένη κτηνοτροφική έρευνα δεν μπορεί να γίνεται στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, αλλά δίπλα και μαζί με τους κτηνοτρόφους μας, σε σύγχρονες και επαρκώς εξοπλισμένες εγκαταστάσεις, με μεγάλο αριθμό ζώων για τη διεξαγωγή πειραμάτων υπό την επίβλεψη εξειδικευμένων ερευνητών που θα καθιστούν τα αποτελέσματα των ερευνών αξιόπιστα, όπως το Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών.
ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός
- Προτίθεται να ιδρύσει Κέντρο Ζωικής Παραγωγής με έδρα τα Γιαννιτσά;
- Αν όχι, πώς σκέφτεται να αξιοποιήσει τη μεγάλη έκταση που καταλαμβάνει, τις κτηριακές υποδομές και τα υφιστάμενα εργαστήρια;
- Τί σχεδιάζει να πράξει με το υφιστάμενο Ινστιτούτο Κτηνοτροφίας των Γιαννιτσών;
- Ισχύει η διαβεβαίωση προς τον ερωτώντα ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί και επιπλέον ότι θα αναβαθμιστεί; Πότε; Και με ποιο τρόπο;
- Πώς σκοπεύει να αξιοποιήσει το ιδιαίτερα έμπειρο και εξαιρετικά χρήσιμο προσωπικό του, ώστε να εξακολουθήσει να προσφέρει τις πολύτιμες υπηρεσίες του στην τοπική αλλά και γενικότερα στην ελληνική κτηνοτροφία;
- Θα ενισχύσει και θα διευρύνει τις ήδη μεγάλες δυνατότητες του ώστε απρόσκοπτα να μπορούν όχι μόνο οι έλληνες φοιτητές και σπουδαστές να ολοκληρώνουν την επιστημονική κατάρτισή τους αλλά και να προσελκύσει ξένους φοιτητές και ερευνητές;
Ο ΕΡΩΤΩΝ Βουλευτής
Γιώργος ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ
Βουλευτής Πέλλας
Κοσμήτορας της Βουλής
Αυξήσεις τιμών ζητούν τα κυλικεία (αεροδρόμια, τραίνα, καράβια)
Νέο κύκλο αντιδράσεων, αυτή τη φορά από τις επιχειρήσεις κυλικείων που διακινούν διατιμώμενα είδη (σε πλοία, αεροδρόμια, σταθμούς τρένων κ. λπ.) φέρνει η απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει από την 1η Σεπτεμβρίου σε αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 13% στο 23%.tanea.gr
Από 5,5% έως 13% το ΦΠΑ στην εστίαση στις υπόλοιπες Μεσογειακές χώρες της ΕΕ και την Τουρκία-7% έως 15% κάτω απ' το κανονικό ΦΠΑ
Με την απόφαση αυτή, η κυβέρνηση απεμπολεί το δικαίωμα για μειωμένο Φ.Π.Α. στην εστίαση που, ως χώρα, είχαμε εξασφαλίσει με τη Συνθήκη Προσχώρησης στην ΕΟΚ, το 1981.
Απεμπολεί ένα δικαίωμα για το οποίο πολλά κράτη- μέλη της Ε.Ε. πάλεψαν και τελικά κατάφεραν να κερδίσουν, όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έλαβε υπόψη της τα αποτελέσματα έρευνας (έγγραφο της Επιτροπής με στοιχεία SEC 910, 5/7/2007) έγκυρου ανεξάρτητου οικονομικού Οργανισμού (Copenhagen Economics) που επισημαίνουν ότι η επιβολή μειωμένου συντελεστή Φ.Π.Α. στην εστίαση έχει θετική επίπτωση στην οικονομική ανάπτυξη, την απασχόληση και την μακροοικονομική ισορροπία, αλλά συντελεί και στη δικαιότερη διανομή εισοδήματος, κυρίως στις περιφερειακές περιοχές των κρατών- μελών της Ένωσης.
Σημειώνεται ότι η Ιρλανδία μείωσε το Φ.Π.Α. στην εστίαση από το 13% στο 9%, ενώ η Γαλλία προχώρησε σε μείωση του Φ.Π.Α. για την εστίαση από 19,6% στο 5,5%, με αποτέλεσμα την αύξηση της απασχόλησης κατά 40 χιλιάδες θέσεις.
Επισυνάπτεται συγκριτικός πίνακας Φ.Π.Α. στην εστίαση με ανταγωνίστριες με την Ελλάδα χώρες:
Τουριστικά ανταγωνιστικές χώρες με χαμηλότερο Φ.Π.Α. στην εστίαση
| ΧΩΡΑ | ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ Φ.Π.Α. | ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ |
| ΙΤΑΛΙΑ | 20% | 10% |
| ΙΣΠΑΝΙΑ | 18% | 8% |
| ΚΥΠΡΟΣ | 15% | 8% |
| ΓΑΛΛΙΑ | 19,6% | 5,5% |
| ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ | 23% | 13% |
| ΤΟΥΡΚΙΑ | 18% | 8% |
| ΕΛΛΑΔΑ | 23%
| 23%
|
Ι. ΒΡΟΥΤΣΗΣ
Βουλευτής Κυκλάδων
Θύμα hackers ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης
"hacked by S.A.S
HACKED HACKED HACKLED".
Η ΝΔ επανέρχεται στο θέμα της ΑΟΖ και καλεί το ΠΑΣΟΚ να πάρει πρωτοβουλία
Οι Διεθνείς Οργανισμοί, που είναι θεματοφύλακες της εννόμου τάξεως στο διεθνές πεδίο, η Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και οι ισχυροί του σημερινού κόσμου δεν είναι δυνατόν να παραμείνουν αδιάφοροι μπροστά στην πολιτική συμπεριφορά ενός κράτους, που ναρκοθετεί την ειρηνική συνύπαρξη και συνεργασία των λαών στην Ανατολική Μεσόγειο, με απρόβλεπτες συνέπειες για την ασφάλεια και την σταθερότητα στην ευρύτερη περιοχή.
Η Ελληνική κυβέρνηση οφείλει να κινηθεί γρήγορα και αποτελεσματικά προς αυτή την κατεύθυνση, αναλαμβάνοντας σχετικές πρωτοβουλίες στο διπλωματικό πεδίο σε όλα τα επίπεδα.»
Επανέρχεται με... χρεοκοπία ως το 2011 η Standard & Poor's
Ο Ντ. Μπιρς είχε επιπλέον εκτιμήσει, τον προηγούμενο μήνα, ότι η η ελληνική πτώχευση είναι αναπόφευκτη, όπως και η έξοδος της χώρας από το ευρώ.
Σε ο,τι αφορά την πρόσφατη υποβάθμιση των ΗΠΑ, τόνισε ότι «δεν υπήρχει κανένα λάθος στην αξιολόγηση», ενώ αναφέρθηκε και σε άλλες οικονομίες όπως η Κίνα, λέγοντας ότι η γήρανση του πληθυσμού σε συνδυασμό με τα δημοσιονομικά προβλήματα ενδέχεται να οδηγήσουν σε νέες υποβαθμίσεις των αξιολογήσεων ανεπτυγμένων οικονομιών.
Και τεκμήρια και 23% ΦΠΑ στην εστίαση... δήθεν προσωρινά ;)
Μετά τις έντονες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί, η κυβέρνηση προσανατολίζεται τελικά να μην προχωρήσει με την αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση, όπως αποκάλυψε την Κυριακή το Πρώτο Θέμα. «Το μέτρο του ΦΠΑ 23% στην εστίαση είναι προσωρινό και θα αποσυρθεί όταν μπορέσουμε να αντλήσουμε έσοδα από ένα ισοδύναμο φόρο», προαναγγέλλει κυβερνητικός παράγοντας και απορρίπτει τις αιτιάσεις ότι τα νέα μέτρα που υιοθετούνται είναι δύσκολο να αποδώσουν.
Ένα άλλο μέτρο που έχει τεθεί και εξετάζεται από το οικονομικό επιτελείο είναι η «επιστροφή» των αντικειμενικών κριτηρίων για περίπου ένα εκατομμύριο ελεύθερους επαγγελματίες και επιτηδευματίες, όπως δήλωσε και ο ίδιος ο αναπληρωτής υπουργός Π. Οικονόμου στο Mega.
Θα λαμβάνονται υπόψη το είδος της επαγγελματικής δραστηριότητας, η περιοχή όπου ασκείται, τα τετραγωνικά του γραφείου ή του καταστήματος, η προϋπηρεσία του επαγγελματία, τα πάγια έξοδα της επιχείρησης, όπως ενοίκια, οι υπάλληλοι που απασχολούνται και άλλα.
Με βάση κυρίως αυτά τα κριτήρια, θα προσδιορίζεται ένα ελάχιστο φορολογητέο εισόδημα με το οποίο θα φορολογούνται οι ελεύθεροι επαγγελματίες και επιτηδευματίες, σε περίπτωση που δηλώνουν χαμηλότερο εισόδημα.
Το νέο σύστημα αναμένεται να εφαρμοστεί από το 2012 για τα φετινά εισοδήματα.
Ολες οι αλλαγές στο φορολογικό θα βρεθούν στο επίκεντρο της σύσκεψης που θα έχει σήμερα ο υπουργός Οικονομικών Ε. Βενιζέλος με τους εκπροσώπους παραγωγικών και κοινωνικών φορέων, ενώ στις τρεις το μεσημέρι έχουν προγραμματιστεί ανακοινώσεις.
Εισαγγελική παραγγελία για το σχέδιο δολοφονίας Καραμανλή
Η Εισαγγελία έλαβε υπόψη τα στοιχεία των δημοσιευμάτων και τα θεώρησε επαρκή προκειμένου να διεξαχθεί σχετική έρευνα, η οποία και ανατέθηκε σε εισαγγελέα εφετών. Στην έρευνα είναι βέβαιο ότι θα ζητηθεί και η συνδρομή της ΕΥΠ, προκειμένου να διευκρινιστεί η πηγή των πληροφοριών αλλά και να κατατεθούν όποια συμπληρωματικά στοιχεία έχουν προκύψει για την υπόθεση.
Όσοι Έλληνες εμπλέκονται, πέραν της εσχάτης προδοσίας, κατηγορούνται και για την οργάνωση συνωμοσίας εις βάρος της χώρας, όπως ορίζεται και τιμωρείται βάσει του άρθρου 135 παρ. 2.
Σύμφωνα με το απόρρητο έγγραφο που δημοσίευσαν τα «Επίκαιρα» η ΕΥΠ είχε λάβει γνώση από την FSB (τη Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφαλείας), «πως μία ομάδα έχει αποκαλύψει σχέδιο επίθεσης εις βάρος του πρώην πρωθυπουργού της Ελλάδας με σκοπό την αναβολή ή τη ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της χώρας».
Στην ίδια έκθεση γίνεται λόγος για αντιπαράθεση των Ρώσων πρακτόρων με ομάδα που παρακολουθούσε το αυτοκίνητο του πρώην πρωθυπουργού στην περιοχή της Νέας Μάκρης.
Πηγή: Eπίκαιρα
Τούρκοι έκαναν δωρεά ένα άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου στο αεροδρόμιο των Σκοπίων
Το νέο κτίριο του αεροδρομίου των Σκοπίων θα εγκαινιαστεί στις 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα της ανεξαρτησίας της ΠΓΔΜ.
«Το υπουργείο Μεταφορών επέλεξε και ενέκρινε το νέο άγαλμα, το οποίο είναι το δώρο της εταιρείας μας για το νέο αεροδρόμιο», δήλωσε ο επικεφαλής της τουρκικής εταιρείας TAV στην ΠΓΔΜ, η οποία διαχειρίζεται από πέρυσι, αφού ανακαίνισε, το αεροδρόμιο των Σκοπίων.
Το άγαλμα, το οποίο επισήμως οι αρχές της ΠΓΔΜ το αποκαλούν άγαλμα του «Έφιππου Πολεμιστή», θα συνοδεύεται από αρχαίους Μακεδόνες στρατιώτες σε διάταξη φάλαγγας και από λέοντες.
Η όλη κατασκευή αναμένεται να ολοκληρωθεί τις προσεχείς ημέρες, ενώ σύμφωνα με τα ΜΜΕ των Σκοπίων, τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος στην πλατεία της πρωτεύουσας της ΠΓΔΜ, θα γίνουν από τον πρωθυπουργό της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρούεφσκι, στις 8 Σεπτεμβρίου, ημέρα κατά την οποία συμπληρώνονται 20 χρόνια από την ανεξαρτησία της ΠΓΔΜ και η κυβέρνηση της χώρας προγραμματίζει εορταστικές εκδηλώσεις.
«Πονοκέφαλος ΔΕΘ» στην κυβέρνηση
Συνεργάτες του πρωθυπουργού είναι πρόθυμοι και διατεθειμένοι να εξετάσουν «προσαρμογές» στο πρόγραμμα του κ. Παπανδρέου στη ΔΕΘ, δηλαδή περιορισμό, κατά το δυνατόν, των δραστηριοτήτων του. Ειδικά των δημόσιων εμφανίσεών του, αφού κανείς δεν ξεχνά το περσινό επεισόδιο όταν ένας διαμαρτυρόμενος πολίτης του πέταξε παπούτσι.
Προς το παρόν το επιτελείο του πρωθυπουργού έχει λάβει εντολή να συγκεντρώσει από τους υπουργούς τα σχετικά σημειώματα με τις κυβερνητικές προτεραιότητες, ενώ ανάλογα με το πολιτικό και κοινωνικό κλίμα θα ληφθούν και οι τελικές αποφάσεις.
ΡΟΚΑΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΛΟΓΩ ΕΚΤΙΝΑΞΗΣ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ-ΣΑΦΑΡΙ ΓΙΑ ΕΣΟΔΑ 27 ΔΙΣ. ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΕΤΟΥΣ
Το κυβερνητικό σχέδιο ιδιωτικοποίησης κατά το ήμισυ του ταμείου ενεργοποιήθηκε με τη μετακίνηση 250 εκατ. από το αποθεματικό του στον προϋπολογισμό. Σύμφωνα με τα τελικά στοιχεία από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών, τα «ανέλπιστα» έσοδα του περασμένου Ιουλίου ανέρχονται σε 952 εκατ. ευρώ, καθώς εκτός του αποθεματικού εισέπραξαν 675 εκατ. από την εξαγορά προνομιούχων μετοχών της Αγροτικής Τράπεζας (σ.σ. έγινε στο πλαίσιο αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου κατά 1,25 δισ. ευρώ, με το τελικό κόστος για το Δημόσιο να υπολογίζεται στα 300 εκατ. ευρώ) και 27 εκατ. από την εκκαθάριση της ΔΕΚΑ.
Ακόμα και αυτά, όμως, δεν μπόρεσαν να σώσουν τον προϋπολογισμό, καθώς τα καθαρά έσοδα υστερούν κατά 3,7 δισ. ευρώ και οι πρωτογενείς δαπάνες παρουσιάζουν υπέρβαση 1,19 δισ. ευρώ. Τα τελικά στοιχεία από το ΓΛΚ δείχνουν:
1 Εκτίναξη του ελλείμματος στα 15,57 δισ. ευρώ, ήτοι αυξημένο κατά 12,45 δισ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους, όταν ο ετήσιος στόχος αφορά μείωση 3,9%. Το τελευταίο πεντάμηνο του έτους δεν έχουν και πολλά περιθώρια, καθώς το έλλειμμα πρέπει να κλείσει στα 19,81 δισ. ευρώ, σύμφωνα με το Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής.
2 Δραματική υστέρηση των εσόδων κατά 3.374 εκατ. ευρώ. Μόλις 26.846 εκατ. ευρώ έχουν αντλήσει στο επτάμηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2011 και μέχρι τη λήξη του χρόνου πρέπει να έχουν μαζέψει άλλα 27.196 εκατ. ευρώ. Δηλαδή, κάθε μήνα, από τον Αύγουστο μέχρι και τον Δεκέμβριο, πρέπει να μαζεύουν κατά μέσο όρο 5,4 δισ. ευρώ. Ασθενικά είναι τα έσοδα από το φόρο εισοδήματος φυσικών προσώπων και τον ΦΠΑ, καθώς αντλήθηκαν 6.875 εκατ. και 10.251 εκατ. ευρώ, αντίστοιχα.
Τα Ταμεία άντλησαν τις επιχορηγήσεις
3 Αισθητή κόπωση και των δαπανών, καθώς οι πρωτογενείς εμφανίζουν υπέρβαση 1.188 εκατ. ευρώ, έχοντας ήδη καλύψει το 58% των συνολικών ετήσιων δαπανών, 52.009 εκατ. ευρώ. Τα Ταμεία έχουν αντλήσει το 71,7% των επιχορηγήσεων, ήτοι 7,97 δισ., με το ΙΚΑ να έχει εισπράξει ήδη το 91,1% (2,65 δισ.), ο ΟΑΕΕ το 95% (760 εκατ.) και το ΤΑΠ -ΟΤΕ το 83,6% (460 εκατ.). Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιχορήγηση στον ΟΑΕΔ, που χορηγεί τα επιδόματα ανεργίας, έχει φτάσει στο 47,9% του συνολικού ετήσιου κονδυλίου ή στα 509 εκατ. ευρώ.
4 Η αναπτυξιακή καχεξία χαρακτηρίζει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, εκ του οποίου τα έσοδα εμφανίζουν μείωση 8,1% στα 1.173 εκατ. ευρώ, με ετήσιο στόχο αύξησης 27,8% και οι δαπάνες βαίνουν μειωμένες κατά 37,6% στα 2.620 εκατ., με ετήσιο στόχο μείωσης 10,6%.
Καντάφι τέλος-Στα χέρια των ανταρτών δυο γιοι του (βίντεο)
Ο Seif al-Islam και ο Mohammad Gaddafi βρίσκονται στα χέρια των ανταρτών που έχουν καταλάβει και την Τρίπολη και πανηγυρίζουν στην πράσινη πλατεία, δηλ. στο κέντρο της πόλης. Μάλιστα ο Mohammad Gaddafi συνελήφθη την ώρα που μιλούσε τηλεφωνικά στο Al-Jazira και οι πυροβολισμοί ακούστηκαν ζωντανά στον αέρα. Δείτε το βίντεο:21 Αυγούστου 2011
Παγκόσμιος πληθυσμός
Διαψεύδει η ΠΑΕ ΠΑΟΚ για Ζαγοράκη
Αρκούδα σκότωσε το μικρό της και μετ'αυτοκτόνησε... που αλλού; Στην Κίνα.
Δεδομένου ότι η τρύπα δεν είναι ποτέ κλειστή, τα ζώα αυτά θεωρούνται ύποπτα για διάφορες λοιμώξεις και ασθένειες συμπεριλαμβανομένων των όγκων, καρκίνων και το θάνατο από περιτονίτιδα.
Στις αρκούδες φοράνε ειδικό σιδερένιο γιλέκο μιας και συχνά χτυπάνε το στομάχι τους προκειμένου να αυτοκτονήσουν.
Στο συγκεκριμένο γεγονός η μητέρα αρκούδα έσπασε το κλουβί της μόλις άκουσε το κλάμα και τα ουρλιαχτά του μικρού της όταν κάποιος προσπάθησε να του πάρει χολή. Οι "εργαζόμενοι" το έβαλαν στα πόδια και η αρκούδα καθώς δεν μπορούσε να ελευθερώσει το μικρό της, το έπνιξε μέσα απ' τα κάγγελα του κλουβιού και στη συνέχεια αυτοκτόνησε χτυπώντας με φόρα το κεφάλι της στον τοίχο.
Αποχωρεί το κομματόσκυλο Παπασπύρου από την ΑΔΕΔΥ... μάλλον θέλει να γίνει βουλευτής
«Είμαι στη φάση της εξόδου. Μέχρι το τέλος Αυγούστου θα έχω φύγει» δηλώνει ο Σπ. Παπασπύρος.
«Σε αυτές τις θέσεις δεν πρέπει να μένεις πάνω από οχτώ-εννιά χρόνια. Παρέμεινα για να δούμε τι θα γίνει με το μισθολόγιο. Τώρα, που το θέμα πάει για μετά τα μέσα Σεπτέμβρη, δεν θα το παρακολουθήσω... Θα παραμείνω για λίγο στην εκτελεστική επιτροπή για να ενημερώσω», προσθέτει.
Συνδικαλιστικά αναδείχθηκε την περίοδο 1992-1994 στην ΠΟΕΔΗΝ, στο χώρο των νοσοκομειακών.
Αήττητη επιστρέφει η Εθνική απ' τη Γερμανία – Κέρδισε και το Βέλγιο
Ο αρχηγός Αντώνης Φώτσης πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση για την εθνική, έχοντας άξιους συμπαραστάτες τους Καϊμακόγλου, Κουφό. Για τους Βέλγους, οι οποίοι έκαναν μεγάλη προσπάθεια, χωρίς όμως να καταφέρουν να πάρουν τη νίκη ο Φεζόν πέτυχε 13 πόντους και ο Ντε Ζέουβ πρόσθεσε 10.
Το παιχνίδι
Οι Βέλγοι θέλησαν να αιφνιδιάσουν την εθνική μας ομάδα, προσπαθώντας να τρέξουν και να αποσπάσουν μία διαφορά ασφαλείας. Με αυτόν τον τρόπο κατάφεραν να κλείσουν το πρώτο δεκάλεπτο προηγούμενοι έστω και οριακά με 16-14.
Στη συνέχεια, όμως οι παίκτες του Ηλία Ζούρου ανέβασαν την απόδοση τους και με μπροστάρηδες τον Κώστα Κουφό και τον Κώστα Καϊμακόγλου, πέρασαν μπροστά στο σκορ (20-16 στο 15'), πίεσαν στην περιφέρεια και ξέφυγαν γρήγορα με 35-25, έπειτα από καλάθι του Κώστα Βασιλειάδη.
Στο παιχνίδι πέρασαν ο Ίαν Βουγιούκας και ο Νικ Καλάθης, το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα δεν... έσβησε τις μηχανές, κλείνοντας το ημίχρονο με προβάδισμα 11 πόντους (39-28).
Πίεσαν οι Βέλγοι
Στην τρίτη περίοδο, η "γαλανόλευκη" δεν αντιμετώπισε ιδιαίτερες δυσκολίες να διατηρήσει τα ηνία του αγώνα, από την στιγμή που οι Βέλγοι παρά την προσπάθεια που έκαναν να πλησιάσουν δεν έδειχναν ικανοί να απειλήσουν το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το τρίτο δεκάλεπτο να κλείσει με 61-45 για την εθνική μας έπειτα από 2/2 βολές του Ίαν Βουγιούκα.
Στα τελευταία δέκα λεπτά, πάντως οι Βέλγοι έκαναν την ύστατη προσπάθεια να μαζέψουν την εις βάρος τους διαφορά ή ακόμα και να διεκδικήσουν τη νίκη. Το Βέλγιο είχε μεγάλη υπομονή και με επιμέρους σκορ 7-2 πλησίασε στους 9 πόντους 5' πριν το τέλος, αναγκάζοντας τον Ηλία Ζούρο να πάρει τάιμ άουτ.
Ο Ντε Ζέου, όμως συνέχισε το δικό του κρεσέντο από τη γραμμή των 6.75μ., μειώνοντας ακόμα περισσότερο για τους Βέλγους στο 36' (57-63). Σε εκείνο το σημείο ο Κουφός θα δώσει "ανάσα" στην εθνική μας (57-65), οι διεθνείς θα ανεβάσουν την απόδοση τους και πάλι για να φτάσουν τελικά στο θετικό αποτέλεσμα με 70-61.
Σήκωσε το κύπελλο...
Αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Αντώνης Φώτσης πήρε το Κύπελλο του τουρνουά του Μπάμπεργκ, καθώς η εθνική μας έκανε το 3/3 και τερμάτισε στην πρώτη θέση. Επόμενο ραντεβού για τους διεθνείς μας το "Ακρόπολις" (23-25/08), το τελευταίο τεστ για την εθνική πριν από το Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας.
Τα δεκάλεπτα: 16-14, 28-39, 45-61, 61-70.
Βέλγιο (Καστέελς): Μουρς, Βαν Ρόσομ 7, Μπέγκιν 1, Ερβέλ 6 (11ρ.), Οβενέκε, Λάουερς 11(3), Μουγιά 4, Φεζόν 13(1), Ντε Ζεβ 10(1), Βαν Ντεν Σπίγκελ, Μ’Μπένγκα-Ιλούντα 8, Στάινμπαχ 1, Μ’Βέμα.
Ελλάδα (Ζούρος): Βασιλειάδης 7(1), Μπουρούσης 2, Ζήσης 4, Ξανθόπουλος, Καλάθης 4, Φώτσης 12(2), Παπανικολάου 9(1), Κουφός 12 (11ρ.), Βουγιούκας 6, Καϊμακόγλου 10, Σλούκας, Μάντζαρης, Μπράμος 4.
ΠΗΓΗ: SPORT24
Μέρκελ κατά της έκδοσης Ευρωομολόγων
«Η λύση στη σημερινή κρίση δεν περνάει από τα ευρωομόλογα» επανέλαβε η Γερμανίδα καγκελάριος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη γερμανική τηλεόραση.
Ωστόσο, δεν απέκλεισε πλήρως το ενδεχόμενο έκδοσης τους, καθώς παραδέχθηκε ότι δεν γνωρίζει «αν σ' ένα μακρινό μέλλον θα υπάρξει ανάγκη να προσαρμοστούμε».
Στη γραμμή Μέρκελ και ο επικεφαλής της Χριστιανικής Κοινωνικής Ένωσης (CSU), Χορστ Ζεεχόφερ του αδελφού κόμματος της Χριστιανικής Δημοκρατικής Ένωσης (CDU) της Μέρκελ στη Βαυαρία, δήλωσε στο οικονομικό περιοδικό «Βιρτσαφτσβόχε» πως τα ευρωομόλογα θα έβλαπταν την ευρωπαϊκή οικονομία και θα ήταν άδικα.
Κύπρος: Κινητικότητα και προβληματισμός για το φυσικό αέριο
Προβληματισμός Ηνωμένων Εθνών
Έντονος είναι ο προβληματισμός στους κύκλους των Ηνωμένων Εθνών ως προς το μέλλον της παρούσας φάσης των συνομιλιών για το Κυπριακό, ιδιαίτερα μετά και τις εξελίξεις στο θέμα του φυσικού αερίου.
Διπλωματικοί κύκλοι, σύμφωνα με την εφημερίδα «Καθημερινή» της Κύπρου, εκτιμούν ότι η κατάρρευση των συνομιλιών ίσως να επέλθει «μια ώρα ενωρίτερα» αφού την πρώτη βδομάδα Οκτωβρίου αναμένεται να αρχίσει η γεώτρηση στο οικόπεδο «Αφροδίτη» της κυπριακής ΑΟΖ και σε αυτό το χρονικό διάστημα αναμένονται και οι αντιδράσεις της Άγκυρας, αλλά και της τουρκοκυπριακής πλευράς.
Τις τελευταίες μέρες, τόσο η τουρκική όσο και η τουρκοκυπριακή πλευρά, προβαίνουν σε διασύνδεση του θέματος του φυσικού αερίου με τις συνομιλίες στο Κυπριακό, ενώ αφήνουν να αιωρείται τελεσιγραφικά το δίλημμα «είτε λύση είτε γεώτρηση», και όπως εκτιμάται δεν αποκλείεται η τ/κ πλευρά, κατόπιν οδηγιών της Άγκυρας, να δημιουργήσει σοβαρή εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις.
Ένα τέτοιο ενδεχόμενο ίσως να επιφέρει την κατάρρευση της διαδικασίας, η οποία τότε θα βρίσκεται και στα τελικά της στάδια, αφού ως γνωστό βάσει του πλάνου που συμφωνήθηκε μεταξύ των δύο ηγετών στις 21 Οκτωβρίου θα λάβει χώρα η τελευταία συνάντηση και θα ακολουθήσει πριν από τις 30 Οκτωβρίου η τέταρτη τριμερής στη Νέα Υόρκη.
Διπλωματικές πηγές σημείωσαν στην «Καθημερινή» ότι το ενδεχόμενο ο ΟΗΕ να εισηγηθεί προς την Κυπριακή Δημοκρατία να καθυστερήσει την έναρξη γεώτρησης, είναι πολύ πιθανό. «Θα ήταν κρίμα αν στο τέλος της διαδικασίας τιναχτούν όλα στον αέρα για κάτι που μπορεί να γίνει και μετά από ένα μήνα», είπε χαρακτηριστικά πολιτικό πρόσωπο που παρακολουθεί την κατάσταση του Κυπριακού για να προσθέσει πως αν δεν υπάρχουν άλλες επιπλοκές και οικονομική επιβάρυνση «τότε αυτό (σ.σ. η αναβολή των εργασιών της γεώτρησης) θα ήταν μια πολύ καλή ιδέα και τα Η.Ε. ίσως να πρέπει να την προωθήσουν», κατέληξε.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι οι συνομιλίες που επαναρχίζουν την ερχόμενη Τρίτη θα έχουν άλλη μια σύντομη διακοπή μιας βδομάδας, λόγω της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ. Η 66η συνεδρία της Γενικής Συνέλευσης θα αρχίσει στις 13 Σεπτεμβρίου, στην έδρα του διεθνούς οργανισμού, στη Νέα Υόρκη και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα βρίσκεται στην έδρα του διεθνούς οργανισμού την εβδομάδα που αρχίζει, στις 19 Σεπτεμβρίου.
Ε.Κ.Ο. Α.Ε.Ι ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ: ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΔΟΜΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
1. Στερείται ακαδημαϊκού οράματος. Υποβαθμίζει τις Σπουδές, καθώς οδηγεί σε πτυχία 3ετών κύκλων φοίτησης, δηλαδή, απλών προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης, τα οποία εφαρμόστηκαν πριν μία εικοσαετία στην Ευρώπη και αντικαταστάθηκαν διότι απέτυχαν.
2. Καταργεί το δημόσιο χαρακτήρα του Πανεπιστημίου. Ο τρόπος χρηματοδότησης (η Ανεξάρτητη Αρχή- μια Ανώνυμη Εταιρία, ουσιαστικά- που θα χρηματοδοτεί) είναι αντίθετος με το Σύνταγμα. Παράλληλα δεν αποκλείει την εισαγωγή διδάκτρων στο δεύτερο και τρίτο κύκλο Σπουδών.
3. Καταργεί την αυτοδιοίκηση των Α.Ε.Ι., η οποία είναι απαίτηση του Συντάγματος αλλά και της κοινωνίας. Ο προτεινόμενος τρόπος διοίκησης, με Συμβούλια Διοίκησης στα οποία συμμετέχουν εξωπανεπιστημιακοί, αλλά κυρίως η εκλογή του Πρύτανη από το Συμβούλιο και όχι άμεσα από τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας του Ιδρύματος, θα ενισχύσει τη συναλλαγή, την αδιαφάνεια και τη διαφθορά. Η Σύγκλητος, η οποία αποτελεί επί 180 χρόνια που υπάρχει Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα, το ανώτατο δημοκρατικά εκλεγμένο όργανο διοίκησης των Α.Ε.Ι. υποβαθμίζεται μπροστά στις υπερεξουσίες του αντισυνταγματικού, κατά έγκριτους Συνταγματολόγους, Συμβουλίου Διοίκησης.
4. Καταργεί τη βαθμίδα του Λέκτορα και υποβαθμίζει τον Επίκουρο Καθηγητή. Οι Λέκτορες παύουν να ανήκουν στην εισαγωγική βαθμίδα, ενώ πρέπει να ξανακριθούν για τη νέα εισαγωγική βαθμίδα του Επίκουρου Καθηγητή. Ουσιαστικά οδηγούμαστε στην εξαφάνιση της δυναμικότερης μερίδας του προσωπικού των Πανεπιστημίων, η οποία προσφέρει νυχθημερόν, με πενιχρές αμοιβές, το μεγαλύτερο μέρος του διδακτικού και ερευνητικού έργου που παράγεται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Δεν ευθύνονται οι Λέκτορες και οι Επίκουροι Καθηγητές για τα κακώς κείμενα των Πανεπιστημίων και η κοινωνία αυτό το γνωρίζει. Με αυτόν τον τρόπο θα προσελκύσουν νέους και ικανούς επιστήμονες για να προχωρήσουν και να προοδεύσουν;
5. Καταργούνται τα Τμήματα ως βασική ακαδημαϊκή και διοικητική μονάδα. Παραμένουν για «επικοινωνιακούς» λόγους μόνο ως ακαδημαϊκές μονάδες, χωρίς όμως αυτόνομη διοικητική λειτουργία. Καταργούνται ακόμα και οι δημοκρατικά εκλεγμένοι Πρόεδροι των Τμημάτων και αντικαθίστανται από Διευθυντές. Επί πλέον καταργούνται οι Τομείς, οι οποίοι συνιστούν το «κύτταρο» της Δημοκρατίας στο Πανεπιστήμιο. Πως είναι δυνατό να λειτουργήσει ένα Τμήμα ή μια Σχολή με 400 έως 700 μέλη Δ.Ε.Π. χωρίς επιμέρους Τομείς;
6. Καταργείται η εσωτερική Δημοκρατία και αντικαθίσταται με έναν αυταρχικό τρόπο διοίκησης, που ξαναγυρνά το Πανεπιστήμιο σ’ άλλες εποχές. Οι Κοσμήτορες των Σχολών δεν θα εκλέγονται από τους Πανεπιστημιακούς συναδέλφους τους, αλλά θα διορίζονται από το Συμβούλιο Διοίκησης ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό τη συναλλαγή.
7. Απομονώνονται τα μέλη Δ.Ε.Π. από τη διεθνή ακαδημαϊκή κοινότητα, αφού για να λάβει ένα μέλος Δ.Ε.Π. εκπαιδευτική άδεια θα πρέπει να έχει συμπληρώσει τουλάχιστον 6 χρόνια στο Ίδρυμα. Αυτό σημαίνει ότι οι νεότεροι συνάδελφοι δεν θα μπορέσουν να επιμορφωθούν, να εμπλουτίσουν περαιτέρω τις γνώσεις τους και να τις μεταλαμπαδέψουν από Ιδρύματα του εξωτερικού στα Ελληνικά Α.Ε.Ι. παρά μόνο όταν θα βρίσκονται ήδη σε μεγαλύτερη ηλικία. Έτσι αντιλαμβάνεται το Υπουργείο τη «Διεθνοποίηση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων»;
Οι σχεδιαζόμενες ρυθμίσεις του νέου Νομοσχεδίου επιχειρούν να αποδομήσουν πλήρως τα θεμέλια του δημόσιου Ελληνικού Πανεπιστημίου. Ωστόσο, η αξία των Ελληνικών Πανεπιστημίων και του επιστημονικού δυναμικού τους επιβεβαιώνεται αδιαμφισβήτητα από την έντονη και ουσιαστική συμμετοχή τους στο παγκόσμιο επιστημονικό γίγνεσθαι.
Ήδη Πανεπιστημιακοί από όλη την Ελλάδα (συνολικά πάνω από 1000 http://www.gopetition.com/petitions/support-the-public-university.html ) αλλά και από το εξωτερικό (πάνω από 1000 πανεπιστημιακοί απ’ όλο τον κόσμο, όπως ο Noam Chomsky, o Slavoj Zizek, o Jacques Ranciere, ο Michael Löwy καθώς και οι Πρόεδροι ομοσπονδιών μελών ΔΕΠ της Μεγάλης Βρετανίας T. Hoad, της Γαλλίας P.Enclos http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=13877:chomsky-kai-zizek-lene-oxi-sti-metarrithmisi-diamantopoulou ) τάσσονται εναντία της προτεινόμενης από την Κυβέρνηση μεταρρύθμισης της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Υποστηρίζουν ότι:
· Το Νομοσχέδιο εφόσον ψηφιστεί θα κλονίσει την ερευνητική και διδακτική προοπτική των Ελληνικών Πανεπιστημίων και θα επιφέρει ένα ακόμα πλήγμα στη ελληνική κοινωνία και οικονομία.
· Η κατεύθυνση του προτεινόμενου Νομοσχεδίου είχε καταστροφικές συνέπειες στην Ανώτατη Εκπαίδευση όπου εφαρμόστηκε.
Έχοντας υπ’ όψιν αυτά τα δεδομένα, το προτεινόμενο Νομοσχέδιο που παρουσίασε η Υπουργός Παιδείας κα. Α. Διαμαντοπούλου θα οδηγήσει στην υποβάθμιση ή ακόμη χειρότερα στην εξαφάνιση του Πανεπιστημίου όπως έχει θεσμοθετηθεί στην Ευρώπη και στη δημιουργία μιας «επιχείρησης επαγγελματικής κατάρτισης».
Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που επιθυμούμε; Αυτό είναι το Πανεπιστήμιο που χρειάζεται η κοινωνία μας; Αυτό είναι το όραμα της κοινωνίας μας;
Προφανώς και όχι.
Καλούμε τους Βουλευτές της Βουλής των Ελλήνων να μην βάλουν ταφόπλακα στην Ελληνική Δημόσια Ανώτατη Εκπαίδευση.
Μετά τιμής
Δ.Σ. Ε.Κ.Ο.- Α.Ε.Ι. Ν.Δ.
Ελβετός περπάτησε 1 χλμ. πάνω σε καλώδια τελεφερικ στις Άλπεις (βίντεο)
Η είδηση τραγέλαφος της ημέρας απ'ο τον πρασινοφρουρό του ΑΠΕ, Μάτσικα
Ο κ. Παπανδρέου θα συνοδεύεται μόνο από πολύ μικρό αριθμό κυβερνητικών στελεχών και αυστηρά όσων σχετίζονται με την οικονομία, γεγονός που υπαγορεύεται από την ανάγκη περιστολής των εξόδων.
Επιπλέον, όπως αναφέρουν κυβερνητικοί κύκλοι, ο περιορισμός της κυβερνητικής παρουσίας αντανακλά την επιθυμία του Πρωθυπουργού να στείλει ένα ισχυρό μήνυμα τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό ότι η Ελλάδα «τακτοποιεί τα του οίκου της».
Υπό αυτή την έννοια ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί να μετατραπεί η ΔΕΘ σε χρήσιμο και λειτουργικό «εργαλείο», καθώς στη διάρκειά της θα τεθεί το πλασιό της κυβερνητικής πολιτικής για το προσεχές διάστημα, το οποίο συμπυκνώνεται στον όρο «ανάπτυξη».
Τις επόμενες ημέρες προγραμματίζονται συναντήσεις του Πρωθυπουργού με τους κοινωνικούς εταίρους. Ταυτόχρονα έχουν δοθεί οδηγίες και κάθε υπουργείο επεξεργάζεται συγκεκριμένες πολιτικές, οι οποίες θα οδηγήσουν και στην δημιουργία θέσεων εργασίας.
Στους σχεδιασμούς του κ. Παπανδρέου, όπως αποφασίστηκε στις συσκέψεις που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες, είναι η παρουσία του στην ΔΕΘ να έχει τον χαρακτήρα κεντρικής πολιτικής παρέμβασης, καθώς επιθυμεί να αναφερθεί στη θέση, στην πορεία και στην προοπτική της χώρας μέσα σε ένα εντελώς ρευστό διεθνές περιβάλλον.
Επίσης, σχεδιάζει να προχωρήσει σε απολογισμό του κυβερνητικού έργου, όχι όμως απαριθμώντας νόμους, αλλά επιχειρώντας να εντάξει το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης σε ένα σύνολο αλλαγών και μεταρρυθμίσεων οι οποίες, όπως έχει ο ίδιος αναφέρει πολλές φορές, έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί εδώ και δεκαετίες.
Τέλος, ένα άλλο χαρακτηριστικό που θέλει να προσδώσει στην παρουσία του στην ΔΕΘ ο κ. Παπανδρέου είναι η εμπέδωση στο κοινωνικό σύνολο του αισθήματος πολιτικής σταθερότητας, αλλά και της στήριξης των αλλαγών και μεταρρυθμίσεων μέσω του διαλόγου και της συνεννόησης.
Σε ετοιμότητα για τον έκτακτο μηχανισμό ενίσχυσης της ρευστότητας η Τράπεζα της Ελλάδος
Μιχελάκης για τη συνέντευξη ΓΑΠ στη realnews πριν φύγει πάλι διακοπές για Κρήτη
Φεύγει από τον ΠΑΟΚ και αναλαμβάνει πρόεδρος της ΕΠΟ ο Ζαγοράκης!
Μάλιστα με αυτή την εξέλιξη συμφωνεί τόσο ο Ολυμπιακός όσο και ο Παναθηναϊκός, καθώς και οι δύο δεν έχουν την καλύτερη άποψη για την ΕΠΟ και την λειτουργία της και θεωρούν πως ένας άνθρωπος του κύρους του Ζαγοράκη θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση.
Την ίδια ώρα ο Σοφοκλής Πιλάβιος ετοιμάζεται να αναλάβει τη θέση του ανώτατου πειθαρχικού επιθεωρητή της Ουέφα, καθώς έχει εξαιρετικές σχέσεις με την ομοσπονδία.
Απροστάτευοι από το πάγωμα των πλειστηριασμών όσοι χρωστούν πάνω από 200.000 ευρώ
Ακυβέρνητη χώρα η Ελλάδα με τον ΓΑΠ πάλι σε διακοπές
- Όλο το παρασκήνιο του αλαλούμ διαρροών και διαψεύσεων
- Μόνο όσοι υπουργοί έχουν σχέση με την οικονομία θα τον συνοδεύσουν στην Θεσσαλονίκη
- Στην Κρήτη για το τρίτο μέρος των διακοπών του ο πρωθυπουργός
Ο ερασιτεχνισμός με τον οποίο χειρίζονται επικοινωνιακά το θέμα μόνο καλό δεν κάνει στην εικόνα όχι μόνο του Γιώργου Παπανδρέου αλλά και του θεσμού του ίδιου.
Το βράδυ του Σαββάτου τηλεοπτικά δίκτυα μαζί και η δημόσια τηλεόραση μετέδωσαν πληροφορίες από στενούς συνεργάτες του πρωθυπουργού οτι ο κ. Παπανδρέου θα πάει στην ΔΕΘ θα κόψει την κορδέλα, θα δει κάποιους φορείς και το πολύ να δώσει την καθιερωμένη συνένετυξη Τύπου. Ομιλία δεν περιλαμβανόταν σε όλα αυτά.
Όμως λίγο αργότερα όλα αυτά άλλαξαν. Πάλι στενοί συνεργάτες του πρωθυπουργού έλεγαν οτι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και οτι ο πρωθυπουργός θα ακολουθήσει κανονικά το πρόγραμμά του.
Και σήμερα πάλι "κυβερνητικές πηγές" μας ενημέρωναν οτι "Η παρουσία του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και της κυβέρνησης στα εγκαίνια της 76ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης θα είναι ουσιαστική και λιτή".
Αλλά πρόσθεσαν και κάτι άλλο. Λόγω της συγκυρίας, η οποία δεν είναι και η καλύτερη, δεν θα βαλουν μεν πλερέζες, αλλά δεν θα είναι και σε εορταστικό κλίμα!
Λένε οι στενοί συνεργάτες: "Πρόθεση, του κυβερνητικού επιτελείου είναι η φετινή ΔΕΘ να μην έχει πλέον τον μάλλον. εορταστικό χαρακτήρα που είχε τα προηγούμενα χρόνια, και στο πλαίσιο αυτό η παρουσία της κυβέρνησης θα είναι άκρως λιτή με τη συνοδεία του πρωθυπουργού μόνον από πολύ μικρό αριθμό κυβερνητικών στελεχών και αυστηρά όσων σχετίζονται με την οικονομία.
Η λιτή κυβερνητική παρουσία στην ΔΕΘ υπαγορεύεται από την ανάγκη περιστολής των περιττών εξόδων, ειδικά στην περίοδο αυτή, κατά την οποία, όπως ο ίδιος ο πρωθυπουργός έχει κατ' επανάληψη αναφέρει, πλατιά στρώματα του ελληνικού λαού υφίστανται μεγάλες θυσίες."
Θυσίες όπως το γεγονός οτι χιλιάδες έλληνες στερήθηκαν φέτος τις διακοπές τους, ή τις περιόρισαν, θυσίες όπως η έκτακτη εισφορά που θα έρθει στο τέλος του Αυγούστου και θα κοστίσει στον κάθε έλληνα σχεδόν έναν μισθό. (διαβάστε την είδηση)
Πάντως πριν αναχωρήσει για την ΔΕΘ ο ο πρωθυπουργός ακολουθεί κανονικά το πρόγραμμά του και ήδη βρίσκεται στην Κρήτη για το τρίτο μέρος των διακοπών του σε πολυτελές ξενοδοχείο.
Στο αρχείο ενδέχεται να μπει η υπόθεση Στρος-Καν
Η καμαριέρα Ναφισατού Ντιαλό έλαβε επιστολή από την Εισαγγελία, με την οποία της ζητούσε να παρουσιαστεί ενώπιόν της το απόγευμα της Δευτέρας -εάν όχι, θα έκρινε πως η ενάγουσα «δεν ενδιαφέρεται να συζητήσει την υπόθεση».
Ο Κένεθ Τόμπσον, ένας από τους δικηγόρους που εκπροσωπεί την καμαριέρα Ναφισατού Ντιαλό, ανέφερε: «Η δική μου ερμηνεία για την επιστολή είναι ότι πρόκειται να ανακοινώσουν ότι είτε θέτουν στο αρχείο την υπόθεση, είτε αποσύρουν ορισμένες από τις κατηγορίες.
«Αν δεν επρόκειτο να αποσύρουν τις κατηγορίες» πρόσθεσε, «δεν θα υπήρχε λόγος να συναντηθούν μαζί της. Απλώς θα πήγαιναν στο δικαστήριο την επομένη και θα έλεγαν "συνεχίζουμε την δίωξη"».
Ο Τόμπσον είπε ότι στη συνάντηση θα παραστούν ο ίδιος και η Ντιαλό, αναφέρει το Reuters.
Εάν οι κατηγορίες αποσυρθούν, ο Στρος-Καν, που είχε δηλώσει αθώος την 6η Ιουνίου κι αφέθηκε ελεύθερος μετά την καταβολή εγγύησης, θα είναι ελεύθερος να επιστρέψει στη Γαλλία.
Εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Μανχάταν αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για τις δηλώσεις του δικηγόρου.
Βενιζέλος: Μπορούσα εγώ να δεχτώ το κοινό ανακοινωθέν με τέτοια παραγραφούλα μέσα;
Τι είχε πει στις 24/6/2011, για τους Φιλανδούς και τις εμπράγματες εγγυήσεις ο κ.Βενιζέλος ...
20 Αυγούστου 2011
Καλό καλόπαιδο είναι κι ο Μέσσι
H χειρονομία του Μέσι by texniti
Άλλη μια παγκόσμια πρωτιά για τους Έλληνες
τώρα βέβαια έχουμε πάει στο 100% κάθε μέρα μιας και μας περιποιείται καλά ο ΓΑΠ καθημερινά:
Bundesliga 3η αγωνιστική
| Bayern Munchen | 5 v 0 | HSV
| |
| VfB Stuttgart | 0 v 1 | Bayer Leverkusen | |
| Borussia Dortmund | 2 v 0 | 1FC Nurnberg
| |
| Werder Bremen | 5 v 3 | SC Freiburg
| |
| FC Augsburg | 0 v 2 | SG Hoffenheim
| |
| FC Koln | v | 1FC Kaiserslautern
|
Επεσε αεροπλάνο των Red Arrows
Πέρασαν και μια βόλτα απ' το Αουσβιτς οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ στην Πολωνία (βίντεο)
Οδυνηρό "ραντεβού" με την εφορία
Περίπου 3 εκατομμύρια φορολογούμενοι "τσεκάρουν" σε λίγες μέρες το "αιματηρό" ραντεβού τους με την εφορία σε μια διαδικασία που αναμένεται πολύ δυσάρεστη καθώς το υπουργείο Οικονομικών αποφάσισε να στείλει όλα τα χαράτσια σε ένα ενιαίο εκκαθαριστικό.
Αυτό θα περιλαμβάνει την έκτακτη εισφορά αλληλεγγύης, το τέλος επιτηδεύματος για τους ελεύθερους επαγγελματίες, την εισφορά στους ιδιοκτήτες ΙΧ άνω των 1.929 κ. εκ. και το τέλος στους φορολογούμενους που έχουν σκάφη και πισίνες.
Όπως αναφέρεται σε εγκύκλιο του υπουργείου Οικονομικών, η εξόφληση θα γίνει σε έξι μηνιαίες δόσεις. Κάθε μια όμως δεν μπορεί να είναι χαμηλότερη των 300 ευρώ εκτός από την τελευταία. Αν κάποιος επιθυμεί να τύχει έκπτωσης 5% επί του συνολικού ποσού θα πρέπει να πληρώσει εφάπαξ.
Όλοι οι μισθωτοί, συνταξιούχοι, ελεύθεροι επαγγελματίες και αγρότες καταβάλλουν έκτακτη εισφορά σε ποσοστό από 1 έως 4 τοις εκατό ανάλογα με το ύψος του εισοδήματος και υπόχρεοι καταβολής είναι όλοι όσοι δήλωσαν στην περυσινή φορολογική τους δήλωση εισόδημα πάνω από 12.000 ευρώ.
Στο στόχαστρο της εφορίας μπαίνουν και οι ιδιοκτήτες ΙΧ οι οποίοι θα πληρώσουν αυξημένα τέλη κυκλοφορίας ενώ όσοι εξ αυτών έχουν αυτοκίνητο άνω των 1.929 κ. εκ θα καταβάλουν έκτακτη εισφορά ενώ τέλος επιτηδεύματος θα κληθούν να πληρώσουν περίπου 800 χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
Πάντως, το υπουργείο Οικονομικών εξετάζει την καθιέρωση κοινωνικών κριτηρίων αλλά και κριτηρίων παλαιότητας αναφορικά με τους ιδιοκτήτες ΙΧ για το ύψος των τελών κυκλοφορίας.
Η Μητρόπολη Ξάνθης «αφορίζει» την παπαριά του κρυφο-ομοφυλόφιλου Ρήγα
Στη συνέχεια η Μητρόπολη Ξάνθης εκφράζει τις αντιρρήσεις της για το έργο και απαντά σε όσους την επικρίνουν: «εδώ είναι Θράκη, είναι Ξάνθη, εδώ είναι σύνορα, όρια μιας περιοχής με ιδιαιτερότητες και για τον λόγο αυτό απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από όλους μας».
Παράλληλα κάνει λόγο για «κόκκινη γραμμή» και όρια που δεν πρέπει να ξεπεραστούν. «Η τοπική Εκκλησία απευθύνεται με αγάπη προς τους αρμόδιους φορείς και προς τον ευλογημένο λαό και καλεί τον καθένα να αναλάβει τις ευθύνες του» καταλήγει η ανακοίνωση.


