22 Σεπτεμβρίου 2011

Περιορίζεται η ανάπτυξη της γερμανικής οικονομίας

http://www.skai.gr/files/temp/82D445368CD18B58AEC8BFEF7636BF8A.jpgΗ γερμανική οικονομία μετά τη σχεδόν στατική πορεία της κατά το δεύτερο τρίμηνο επέστρεψε σε μια «μέτρια ανάπτυξη» στο τρίτο, γεγονός το οποίο οφείλεται στην ιδιωτική κατανάλωση και στην αύξηση των βιομηχανικών παραγγελιών, σύμφωνα με το γερμανικό Υπουργείο Οικονομικών.

«Έκπληξη προκαλεί το ευνοϊκό ξεκίνημα της βιομηχανίας κατά το τρίτο τρίμηνο», αναφέρει σε σημερινή ανακοίνωσή του το Υπουργείο. Οι εγχώριες παραγγελίες παραγωγής και κατά βάση η παραγωγή αυτοκινήτων τον Ιούλιο, αποτέλεσαν μια δυναμική αρχή για το τρίτο τρίμηνο.

Η οικονομία της Γερμανίας, η μεγαλύτερη στην Ευρώπη, αυξήθηκε κατά 1,3% το πρώτο τρίμηνο πριν από την εξασθένηση της παγκόσμιας ζήτησης και την κρίση του χρέους στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι οποίες υποβάθμισαν την ανάπτυξη της κατά το δεύτερο τρίμηνο. Η οικονομία ενδέχεται να αναπτυχθεί κατά 2,6% φέτος, ύστερα από την ανάπτυξη του 3,6% το 2010, σύμφωνα με εκτιμήσεις της γερμανικής Κυβέρνησης τις οποιες επικαλέιται το Bloomberg.

Η ασθενέστερη παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη ενδέχεται να οδηγήσει σε μείωση στις τιμές του πετρελαίου, βοηθώντας έτσι το κόστος των συντελεστών παραγωγής της γερμανικής βιομηχανίας και μειώνοντας τον πληθωρισμό τιμών που ανήλθε σε 2,6% τον Αύγουστο.

Κομμουνιστικά καραγκιοζιλίκια Κανέλλη (βίντεο)

Ανέβηκε στο βήμα και είπε ότι το γάλα κάνει 2 ευρώ και το γάλα σε όποιο σούπερ μάρκετ και να πας κάνει 1 ευρώ ή 0,80 το ανώνυμο!!! Μετά συνέχισε λέγοντας ότι έχει 35 χρόνια ένσημα και τα έχει δουλέψει και δεν τα έκλεψε!!! Άλλη παπαριά: Ξέχασε φαίνεται ότι τη 10ετία του 80 ήταν κρατικοδίαιτη και μας έλεγε πόσο μεγάλος είναι ο αντρέας και μετά έγινε υπάλληλος του Μπόμπολα!! Ίσα ρε παλιοκομμούνια που θα μας πείτε ότι δεν έχετε ευθύνες για το χάλι που είμαστε!!

Καλά της είπε ο Άδωνις: «Ήρθε η κ. Κανέλλη εδώ και στο άκρον άωτον της γελοιότητας μας εμφάνισε τη φρατζόλα, αφού έκανε το μπάνιο στην πισίνα της»

Ο Γ.Γ. Καταναλωτή διαψεύδει παρέμβαση στη ΡΑΕ για το τέλος ακινήτων... είπα και γω!

Δήλωση Γενικού Γραμματέα Καταναλωτή, Δ. Σπυράκου, με αφορμή αναφορές σε ΜΜΕ, σχετικά με την επιβολή του τέλους ακινήτου.

Παντελώς ανακριβείς χαρακτήρισε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Δημήτρης Σπυράκος, τις αναφορές σε ΜΜΕ και κυρίως, στον ηλεκτρονικό Τύπο, που φέρουν τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να έχει αποστείλει έγγραφο στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, σχετικά με την επιβολή του τέλους ακινήτου, που θα εισπράττεται, μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ.

«Η αρμόδια Διεύθυνση Πολιτικής της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή απέστειλε στην ΡΑΕ, στις 2 Σεπτεμβρίου 2011, συνεπώς, πριν τις ανακοινώσεις για την πρόβλεψη του εν λόγω τέλους, παρατηρήσεις, στο πλαίσιο της διαβούλευσης για τις «Προτάσεις της ΡΑΕ για τη Διαχείριση του Χρέους Πελατών των Προμηθευτών Ηλεκτρικής Ενέργειας», δήλωσε ο κ. Σπυράκος, ενώ τόνισε ότι «οι παρατηρήσεις αυτές αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο συναλλακτικές σχέσεις των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας με τους καταναλωτές. Επομένως, οι παραπάνω αναφορές είναι παντελώς ανακριβείς».

ΝΔ: «Ανοιχτά» Πανεπιστήμια!

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΓια τη Νέα Δημοκρατία τα «ανοιχτά πανεπιστήμια» είναι αδιαπραγμάτευτη αρχή. Για δεκαετίες σταθήκαμε απέναντι στο καρκίνωμα, όπως εξελίχθηκε, του ασύλου της παρανομίας και της εγκληματικότητας. Και με κόστος από τις οργανωμένες δυνάμεις που ως συμμορίες δρουν αχαλίνωτα στους πανεπιστημιακούς χώρους. Όπως επίσης δεχόμασταν την ιδεολογική ρετσινιά του «αντιδραστικού» από τους δήθεν προοδευτικούς.

Και η σθεναρή στάση του Αντώνη Σαμαρά ήταν αυτή που επέβαλε την κατάργηση του ασύλου στον πρόσφατο νόμο του υπουργείου Παιδείας. Η υποχώρηση της κυβέρνησης, παρά τις χρόνιες ιδεοληψίες που την κατατρύχουν, επιτρέπει πλέον να τελειώνουμε -εφόσον επιδειχθεί πολιτική βούληση- με αυτό τον παραλογισμό.

Η Νέα Δημοκρατία έχει επίσης δεσμευθεί να αναβαθμίσει το δημόσιο πανεπιστήμιο. Και επιπλέον να φέρει τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, μέσα από την συνταγματική αναθεώρηση θεωρώντας ότι ο ανταγωνισμός θα λειτουργήσει προς όφελος και του δημόσιου Πανεπιστημίου. Δυστυχώς χάθηκε πολύτιμος χρόνος από την υπαναχώρηση του κ. Παπανδρέου στην τελευταία αναθεώρηση του Συντάγματος για το άρθρο 16.

Οι θέσεις αυτές είναι ξεκάθαρες. Και για την επικράτησή τους εργάζονται όλοι, τα στελέχη, τα μέλη του κόμματος και πρωτίστως η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ.

Το αποδεικνύει περίτρανα το τελευταίο διάστημα, καθώς πρωτοστατεί στον αγώνα για ανοιχτές σχολές. Ως πραγματική δύναμη πρωτοπορίας έχει συμβάλλει καθοριστικά στο να λήξουν οι καταλήψεις και να λειτουργήσουν πολλές σχολές σε όλη τη χώρα.

Ταυτόχρονα, όμως, οι νέοι της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και της ΟΝΝΕΔ εκδηλώνουν την πολιτική τους διαμαρτυρία απέναντι στην κυβερνητική πολιτική. Και το κάνουν με τρόπο υπεύθυνο, με τρόπο που δεν δημιουργεί προβλήματα στην απερίσπαστη φοίτηση, στη λειτουργία της ακαδημαϊκής κοινότητας. Διεκδικούν και προτείνουν με τρόπο πολιτισμένο, ανοίγοντας το δρόμο σε μια νέα εποχή για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η Νέα Δημοκρατία με υπευθυνότητα και συνέπεια θα συνεχίσει, σήμερα ως αντιπολίτευση, πολύ σύντομα ως κυβέρνηση, να εργάζεται προκειμένου να δημιουργηθούν ευνοϊκότερες συνθήκες σπουδών. Να τεθούν τα θεμέλια για την επανεκκίνηση της οικονομίας και της κοινωνίας. Να αντιστραφεί το κλίμα κατάθλιψης και να σταματήσει το κύμα φυγής των νέων μας στο εξωτερικό.

Για τη Νέα Μεταπολίτευση, για τη νέα Ελλάδα που οραματιζόμαστε δεν περισσεύει κανείς.

Νέο βίντεο από την πτώση του αεροσκάφους στο Reno των ΗΠΑ

Δείτε το βίντεο του ατυχήματος που στοίχισε τη ζωή σε 11 άτομα:

ΠΑΣΟΚ 1000 χρόνια μπροστά: "Να ζητήσει συγγνώμη η ΝΔ απ' τους άνεργους που δημιουργήσαμε"!! ΜΠΟΙΓΚ!

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/7/9/8/396798/51733_gap.jpgΣτην προσπάθειά τους να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, οι ΠΑΣΟΚοι ανήρτησαν στη σελίδα της Κυβέρνησης μια ανακοίνωση στην οποία λίγο πολύ λένε ότι δεν διόρισαν 25.000 άτομα όπως λέει η ΝΔ αλλά "μόνο" 7.385... οι υπόλοιποι που διόρισαν είναι από διαγωνισμούς ΑΣΕΠ που έγιναν το 2007, το 08 και το 09!! Αυτοί που προσπαθούν να μας έδιωξαν όλους τους stageπείσουν ότι διόρισαν ανθρώπους που διαγωνίστηκαν το 2007!! Και ενώ καμαρώνουν ότι απέλυσαν 85.000 συμβασιούχους, ζητάνε από τη ΝΔ να τους ζητήσει συγγνώμη λες και τους απέλυσε αυτή!!!

Διαβάστε την ανακοίνωση... μιλάμε για πολύ γέλιο:

Δυστυχώς, ο εκπρόσωπος Τύπου της Ν.Δ. εμφανίζεται σαν να μην γνωρίζει Ελληνικά και σαν να μην ξέρει να διαβάζει την Έκθεση του ΑΣΕΠ. Βεβαίως γνωρίζει Ελληνικά, αλλά θέλει να παραπληροφορεί σκόπιμα τον ελληνικό λαό, με κομματική ιδιοτέλεια. Τέτοιες ενέργειες, σε τέτοιες εποχές, μόνον από το κόμμα της Ν.Δ. μπορεί να τις περιμένει κανείς.

Επαναλαμβάνουμε:

Επί των ημερών της Κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ εγκρίθηκαν μόνον 7.385 νέες θέσεις τακτικού προσωπικού και μειώθηκαν οι συμβασιούχοι από 120.000 (το 2009) σε 35.000 (σήμερα), δηλαδή κατά 70%.

Ο Πίνακας Δ΄ της Έκθεσης του ΑΣΕΠ (Β΄ μέρος, σελ.1 των υποστηρικτικών) με τον τίτλο «Προσλήψεις προσωπικού έτους 2010 ανά Υπουργείο», αναφέρεται σε διαγωνισμούς και διαδικασίες επιλογής του 2010, αθροίζοντας μάλιστα και «προσλήψεις διαγωνισμών παρελθόντων ετών, αλλά των οποίων οι διαδικασίες πλήρωσης ολοκληρώθηκαν κατά το 2010».

Δηλαδή το ΑΣΕΠ επιβεβαιώνει αυτά που αναφέρουμε στο δελτίο τύπου που εκδώσαμε, ότι: Εκδόθηκαν 22.357 ατομικές πράξεις διορισμού βάσει εγκρίσεων προσλήψεων που ολοκληρώθηκαν από τα έτη 2007, 2008 και 2009, δηλαδή τα «ιστορικά» έτη της Κυβέρνησης της Ν.Δ.

Τέλος, όσον αφορά στις σελίδες 39 και 40 της Έκθεσης του ΑΣΕΠ που επικαλείται ο εκπρόσωπος της Ν.Δ., τον παρακαλούμε να τις διαβάσει ώστε να καταλάβει ότι το ΑΣΕΠ δεν αναφέρεται σε 25.850 προσλήψεις (σελ.39), αλλά στο ότι ήλεγξε «2.327 ανακοινώσεις που αφορούσαν 25.850 θέσεις» (!!!) και ότι το ΑΣΕΠ δεν αναφέρεται σε 3.353 προσλήψεις, αλλά στο ότι ήλεγξε «580 ανακοινώσεις που αφορούσαν σε 3.353 θέσεις».

Μήπως η Ν.Δ. πρέπει να ζητήσει πλέον συγνώμη από τους άνεργους νέους, που παραπλανά συνειδητά;

Φοβερή ατάκα Βενιζέλου!! (Το 'χει ο μπαγάσας)

http://s.enet.gr/resources/2011-09/venizelos--3-thumb-large.jpgΠριν από λίγο συζητήθηκε στη Βουλή η τροπολογία για τον έκτακτο φόρο ακινήτων. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο Βενιζέλος απευθυνόμενος σε Ζουλού και σε άπταιστα σουαχίλ, είπε:

«Το έκτακτο τέλος για τα ακίνητα ισχύει για το 2011 και το 2012 και από εκεί και πέρα εντάσσεται στο φορολογικό σύστημα»

δηλ. από το 2012 και μετά παύει να είναι έκτακτο οπότε σκάστε και μη φωνάζετε...

Απομένει να δούμε αν η ΝΔ θα τολμήσει να πει ότι θα καταργήσει κάτι άλλο εκτός από το λαθρονόμο... γιατί μέχρι τώρα μόνο για καταδίκες και "χαράτσια" ακούμε... και στο μεταξύ ο κόσμος πεθαίνει...

Ζωή σε λόγου μας

ΥΓ. Σύμφωνα με την τροπολογία το τέλος θα επιβάλλεται κάθε έτος στις 19 Σεπτεμβρίου και τελικά θα το πληρώσουν κανονικά και τα ξενοδοχεία.

O Bενιζέλος κατά των Μέτρων !!!! (Απο την ιστοσελίδα του)

Μεγάλη συγκίνηση!!! Με πήραν τα δάκρυα μόλις είδα ότι ο Δήμας (ΝΔ) ζει!!! Και μιλάει κιόλας!!!

Πιστεύω ότι ο Γιωργάκης μόλις άκουσε το παρακάτω διάγγελμα του Αντιπροέδρου της ΝΔ, Σ. Δήμα (μη γελάτε ρε) εγκατέλειψε την Πρωθυπουργία και πέρασε με κανό στην Ιταλία:

Να μην κόβεται το ρεύμα λόγω χρεών στη ΔΕΗ ζητά η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, σε έγγραφό της προς την ΡΑΕ

Παρέμβαση για τους απλήρωτους λογαριασμούς της ΔΕΗ έκανε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε έγγραφο που εστάλη προς τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ), ζητώντας να μην διακόπτεται η ηλεκτροδότηση λόγω χρεών.

«Τα μέτρα για την είσπραξη των λογαριασμών θα πρέπει να μην παραγνωρίζουν τον καθολικό χαρακτήρα της υπηρεσίας και θα πρέπει να διαφυλάττουν την πρόσβαση όλων των καταναλωτών στην προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας» αναφέρει η ΓΓΚ.

Ωστόσο η νομοθετική ρύθμιση για το τέλος ακινήτων προβλέπει ότι οι πάροχοι που δεν θα κόβουν το ρεύμα σε όσους δεν πληρώνουν, θα πρέπει να καταβάλουν οι ίδιοι το τέλος.

Το έγγραφο εστάλη στο πλαίσιο της διαβούλευσης για την αντιμετώπιση του προβλήματος διόγκωσης των χρεών καταναλωτών ρεύματος, λόγω της κρίσης και της δυσκολίας, αδυναμίας ή άρνησης πληρωμής από νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Το πρόβλημα αναμένεται - σύμφωνα και με τις εκτιμήσεις της ΔΕΗ - να ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες οπότε η ΔΕΗ και οι εναλλακτικοί πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας θα αποστείλουν στους καταναλωτές μαζί με τους λογαριασμούς ρεύματος και το τέλος ακινήτων.

Η Γενική Γραμματέα Καταναλωτή ζητά επίσης να ληφθούν μέτρα για τις περιπτώσεις που - σύμφωνα με αναφορές που έχουν υποβληθεί στο υπουργείο - ιδιοκτήτες ακινήτων καλούνται να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές μισθωτών τους, μολονότι οι σχετικές συμβάσεις έχουν συναφθεί με τους τελευταίους.

Στο πλαίσιο της ίδιας διαβούλευσης (η οποία ξεκίνησε πριν τεθεί το θέμα της επιβολής του έκτακτου τέλους στα ακίνητα), εταιρίες προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας ανέφεραν προς τη Ρυθμιστική Αρχή ότι λόγω της οικονομικής κρίσης το ποσοστό των πελατών που πληρώνει εκπρόθεσμα τους λογαριασμούς φτάνει κάποιους μήνες το 60%.

Η Elpedison πρότεινε να κόβεται το ρεύμα σε 20 ημέρες (από 44 που ισχύει σήμερα) από την ημέρα που έληξε ο λογαριασμός, η Energa ζητά να δοθεί η δυνατότητα ένας προμηθευτής να διακόπτει την ηλεκτροδότηση σε πελάτη που του οφείλει ακόμη και αν αυτός πλέον ηλεκτροδοτείται από άλλον προμηθευτή και η EFT Hellas αναφέρει ότι είναι επιτακτική η ανάγκη υιοθέτησης άμεσων μέτρων καθώς το φαινόμενο παίρνει διαστάσεις και προτείνει να απαγορεύεται η αλλαγή προμηθευτή αν δεν έχουν τακτοποιηθεί πλήρως οι οφειλές στον προηγούμενο προμηθευτή.

Νέες διώξεις από τους ποδοσφαιρικούς εισαγγελείς

Τις νέες τους διώξεις για την υπόθεση των «στημένων» αγώνων γνωστοποίησαν οι ποδοσφαιρικοί εισαγγελείς της ΕΠΟ

Αναλυτικά αυτές:

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Ναυρινιάδη Ιωάννη, Προέδρου της ΠΑΕ-ΤΑΠ Αετός Σκύδρας

2.Κάσση Μιχαήλ, Προέδρου της ΠΑΕ-ΤΑΠ Δόξα Κρανούλας

3.Τυριακίδη Γεώργιου, προπονητή της ΠΑΕ-ΤΑΠ Αετός Σκύδρας

4.ΠΑΕ-ΤΑΠ Αετός Σκύδρας, νομίμως εκπροσωπούμενης

5.ΠΑΕ-ΤΑΠ Δόξα Κρανούλας, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος του:

1.Μπορoβήλου Γεωργίου, Προέδρου Δ.Σ της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης

2.ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Μποροβήλου Γεωργίου, Προέδρου Δ.Σ. της ΠΑΕ Αστέρας Τρίπολης

2.ΠΑΕ «Αστέρας Τρίπολης», νομίμως εκπροσωπούμενης

3.Μπέου Αχιλλέα, μεγαλομετόχου-ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου

4.ΠΑΕ Ολυμπιακός Βόλου, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Ραβιόγλου Κωνσταντίνου, Προέδρου Δ.Σ., της ΠΑΕ Αγροτικός Αστέρας

2.ΠΑΕ Αγροτικός Αστέρας, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Θάνου Αναστασίου (Τάσου)

2.Ηλιόπουλου Κωνσταντίνου (Κώστα),

αμφοτέρων ποδοσφαιριστών της ΠΑΕ Ηλιούπολη

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Κανελλάκη Χρήστου, μεγαλομετόχου-ιδιοκτήτη ΠΑΕ Ιωνικός

2.Χαραλαμπίδη Κωνσταντίνου, Προέδρου Δ.Σ. της ΠΑΕ Ιωνικός

3.ΠΑΕ Ιωνικός νομίμως εκπροσωπούμενης

4.Τζελέπη Δημητρίου, Προέδρου Δ.Σ. ΠΑΕ Πανθρακικός

5.Σαββάκη Θεόδωρου, μεγαλομετόχου-ιδιοκτήτη ΠΑΕ Πανθρακικός

6.ΠΑΕ Πανθρακικός νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Κομπότη Ιωάννη Ιωάννη, Προέδρου Δ.Σ. και μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Λεβαδειακός

2.ΠΑΕ Λεβαδειακός, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Νύχταρη Ηρακλή, μεγαλομέτοχου και αφανή ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΟΦΗ

2.Μαχλά Νίκου, Προέδρου Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ

3.ΠΑΕ ΟΦΗ, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Λερογιάννη Δημητρίου, προέδρου της ΠΑΕ Διαγόρας Ρόδου

2.Χρυσοχοΐδη Κωνσταντίνου, αξιωματούχου-μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Διαγόρας Ρόδου

3.Σέγγου Γεώργιου, διαιτητή του αγώνα Διαγόρας Ρόδου-Ηλιούπολη της 5/3/2011

4.Πουλόπουλου Γεώργιου, ποδοσφαιριστή της ΠΑΕ ΔιαγόραςΡόδου

5.Ρουτζιέρη Πέτρου, προπονητή της ΠΑΕ Διαγόρας Ρόδου

6.ΠΑΕ Διαγόρας Ρόδου, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Σάμιου Αθανάσιου, προέδρου και μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Δόξα Δράμας

2.ΠΑΕ Δόξα Δράμας, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Ρόδη Ιωάννη, Προέδρου της ΠΑΕ Θρασύβουλος

2.Δημητρόπουλου Αλεξάνδρου, διαιτητή του αγώνα ΠΑΕ Θρασύβουλος-ΠΑΕ Ηλιούπολη της 27/3/2011

3.Βερρή Δημητρίου, α' βοηθό διαιτητή στον ανωτέρω αγώνα

4.Κουτσουμπού Παναγιώτα, β' βοηθό διαιτητή στον ανωτέρω αγώνα

5.ΠΑΕ Θρασύβουλος, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Χαραλαμπίδη Κωνσταντίνου, προέδρου της ΠΑΕ Ιωνικός

2.Κανελλάκη Χρήστου, μεγαλομετόχου-ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ιωνικός

3.Χριστοβασίλη Γεωργίου, προέδρου της ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα

4.ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα, νομίμως εκπροσωπούμενης

5.ΠΑΕ Ιωνικός, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Χαραλαμπίδη Κωνσταντίνου, προέδρου της ΠΑΕ Ιωνικός

2.Κανελλάκη Χρήστου, μεγαλομετόχου-ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Ιωνικός

3.Απαραρεσίδο Αλβες Λουΐς Μιγκέλ, ποδοσφαιριστή της ΠΑΕ Ιωνικός

4.Ντίτσου Γεράσιμου, διαιτητή του αγώνα ΠΑΕ ΓΣ Ηλιούπολης-ΠΑΕ Ιωνικός της 27/2/2011

5.ΠΑΕ Ιωνικός, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος των:

1.Μαρτίνη Αντωνίου, Προέδρου και μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Ρόδος

2.ΠΑΕ Ρόδος, νομίμως εκπροσωπούμενης

Ασκηση Πειθαρχικής Δίωξης σε βάρος του:

1.Σφήκα Χρήστου, διαιτητή ποδοσφαίρου

Αντώναρος: «Η ΝΔ θα ελέγξει τις καταγγελίες για την ΕΛΣΤΑΤ»

«Όταν έρθουμε στην κυβέρνηση θα ελέγξουμε ενδεχομένως αυτά τα οποία καταγγέλλουν τα απολυθέντα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛ.ΣΤΑΤ», δήλωσε ο Ευ. Αντώναρος.

Τη διευκρίνιση ότι η ΝΔ δεν ζήτησε εξεταστική για την οικονομία, αλλά όταν έρθει στην κυβέρνηση θα ελέγξει αυτά τα οποία καταγγέλλουν τα απολυθέντα μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ, έκανε ο βουλευτής της ΝΔ, Ευάγγελος Αντώναρος.

«Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα. Δεν ζητήσαμε αυτό. Είπαμε ότι όταν έρθουμε στην κυβέρνηση θα ελέγξουμε ενδεχομένως αυτά τα οποία καταγγέλλουν τα απολυθέντα μέλη του διοικητικού συμβουλίου της ΕΛ.ΣΤΑΤ. Έρχεται λοιπόν λίγο πριν από τη έναρξη της καινούριας βουλευτικής συνόδου το ΠΑΣΟΚ κατά την γνωστή του προσφιλή τακτική για να ρίξει την μπάλα στην εξέδρα; Έχει την εντύπωση ότι οι Έλληνες πολίτες θα εντυπωσιαστούν από τέτοιες κινήσεις πολωτικού χαρακτήρα τη στιγμή που δέχονται ένα ορυμαγδό μέτρων που αλλάζουν τη ζωή του και δεν ξέρουν που θα πάνε;»

Σχετικά με τα καινούρια μέτρα, ανέφερε πως «είναι μέτρα διάφορων ανεγκέφαλων», ενώ εκτίμησε ότι σε λίγες εβδομάδες θα έχουμε και άλλα μέτρα.

«Αυτά είναι μέτρα τα οποία σκέφτονται διάφοροι ανεγκέφαλοι στα διάφορα υπουργεία που δεν έγιναν τίποτα, κάποιοι κύριοι που έγιναν υπουργοί ξαφνικά και μέχρι πρότινος επέκριναν το μνημόνιο, δεν θα πω ονόματα, όλοι ξέρουμε και κρίνονται, και μέσα στην αγωνία τους παίρνουν μέτρα, να μην γίνω μάντης κακών- που δεν θα φτάσουν. Σε λίγες εβδομάδες θα έχουμε και άλλα μέτρα, διότι αυτή η κυβέρνηση διακρίνεται για την αναποφασιστικότητά της, την ατολμία της, την ασυνέπειά της».

Αναφερόμενος στις εκλογές, υπογράμμισε την ανάγκη να γίνουν αμέσως, επισημαίνοντας ότι η κυβέρνηση έχει χάσει και το ηθικό έρεισμα και την πολιτική νομιμοποίηση να κυβερνά τον τόπο αλλά δεν απέκλεισε κυβέρνηση συνεργασίας μετά τις εκλογές αν δεν υπάρξει αυτοδυναμία και πρόσθεσε «είμαι βέβαιος ότι η ΝΔ θα έχει την καθαρή εντολή, που θέλει να έχει».

Πανικός στο κέντρο της Αθήνας απ' τις πορείες-Αστυνομία γύρω απ' τη Βουλή

Κλούβες έχουν παραταχθεί μπροστά απ'ο τα λουλουδάδικα στη Βουλή ενώ έκανε την εμφάνισή του και το όχημα της Αστυνομίας που εκτοξεύει νερό

Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται σήμερα η Αθήνα, με συνδικάτα και εργαζομένους να έχουν δώσει ραντεβού στο κέντρο αντιδρώντας στα νέα επώδυνα οικονομικά μέτρα. Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη τέσσερις πορείες.

Ήδη σε τροχιά ακινητοποιήσεων έχουν μπει εργαζόμενοι του ΟΣΕ οι οποίοι νωρίτερα συγκεντρώθηκαν στα γραφεία της Ομοσπονδίας τους, στην οδό Καρόλου και από εκεί, μέσω της Ομόνοιας, έκαναν πορεία στο υπουργείο Οικονομικών, ενώ στη συνέχεια θα κατευθυνθούν προς τα Προπύλαια. Με τη κίνηση αυτή οι εργαζόμενοι εκφράζουν την αντίθεσή τους στην εργασιακή εφεδρεία.

Εν τω μεταξύ έχει ξεκινήσει το Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο. Μαθητές, δάσκαλοι, καθηγητές, δημόσιοι υπάλληλοι συγκεντρώθηκαν στα Προπύλαια προκειμένου να δώσουν το «παρών» στο συλλαλητήριο και πορεύονται στη Βουλή για να διαμαρτυρηθούν για την κατάσταση στην Παιδεία (κυρίως), για τα νέα μέτρα, τα χαράτσια, τις έκτακτες εισφορές, τις απολύσεις την εφεδρεία. Να σημειωθεί ότι οι δάσκαλοι έχουν σήμερα 24ωρη απεργία και οι καθηγητές τρίωρες στάσεις εργασίας.

Επί ποδός βρίσκονται και τα Σώματα Ασφαλείας. Αστυνομικοί, λιμενικοί, πυροσβέστες συγκεντρώθηκαν γύρω στις 12:00 έξω από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη στη Κατεχάκη διαμαρτυρόμενοι για την τροποποίηση στις μεταθέσεις και στη μείωση των αποδοχών του. Αυτή την ώρα οι ένστολοι πορεύονται προς τις πρεσβείες της Γαλλίας και της Γερμανίας.

Σε εξέλιξη είναι επίσης η πορεία των εργαζομένων της ΠΟΕ-ΟΤΑ οι οποίοι πέρασαν από το υπουργείο Εσωτερικών στην Κλαυθμώνος, έκαναν μια μικρή στάση και τώρα κατευθύνονται στα Προπύλαια όπου έχει ξεκινήσει το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο για να ενώσουν τις φωνές τους με τους μαθητές και τους φοιτητές που αντιδρούν στο νόμο -πλαίσιο για τα ΑΕΙ.

Στο χορό των κινητοποιήσεων μπαίνει και η Ένωση Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, το ΔΣ της οποίας καλεί τα μέλη της που εργάζονται σε μονάδες εντός Αττικής, να μετάσχουν στην παναττική στάση εργασίας που κήρυξε η ΑΔΕΔΥ, από τις 12.30 έως τις 15.30, προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή των εργαζομένων στο συλλαλητήριο για την Παιδεία. Λόγω της στάσης θα γίνουν τροποποιήσεις στις πτήσεις.

Κυκλοφοριακό έφραγμα στο κέντρο

Με υπομονή πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί σήμερα, καθώς αρκετοί δρόμοι στο κέντρο παραμένουν κλειστοί, λόγω των κινητοποιήσεων. Ήδη αυτή την ώρα έχουν κλείσει όλοι οι δρόμοι γύρω από το Σύνταγμα.

Την ίδια ώρα "πονοκέφαλος" για το επιβατικό κοινό έχει προκαλέσει το "χειρόφρενο" που έχουν βάλει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Χειρόφρενο έχουν τραβήξει από τις 05:00 τα ξημερώματα και για 24 ώρες οι ιδιοκτήτες ταξί.

Νέα 48ωρη απεργία των ιδιοκτητών ταξί

Μετά το 24ωρο σημερινό "φρένο" των ταξί, οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν μία νέα 48ωρη απεργία για την ερχόμενη Τρίτη και Τετάρτη.

Πρώτοι στις αυτοκτονίες οι Έλληνες τα τελευταία χρόνια λόγω κρίσης

Αστυνομικοί προσπαθούν να σβήσουν τη φωτιά από πολίτη που επιχείρησε να αυτοπυρποληθεί έξω από κατάστημα τράπεζας στη Θεσσαλονίκη
Πρωταθλήτρια στην αύξηση αυτοκτονιών στην Ευρώπη είναι η Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της επιστημονικής επιθεώρησης «The Lancet» την περίοδο 2007-2009 οι αυτοκτονίες στη χώρα μας αυξήθηκαν κατά 17%.

Σύμφωνα με ειδικούς η αυξητική τάση στις αυτοκτονίες ταυτίζεται χρονικά με την εμφάνιση της κρίσης, όπως αναφέρουν «Τα Νέα».

Ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος, δήλωσε πως τα τελευταία στατιστικά στοιχεία (από τους πέντε πρώτους μήνες του 2011 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι) δείχνουν σημαντική αύξηση αυτοκτονιών στην Ελλάδα, η οποία μπορεί και να αγγίζει το 40%.

Η Ελληνική Στατιστική Εταιρεία δεν διαθέτει ακόμη στοιχεία για το 2010. Το διάστημα 2000-2009 οι αυτοκτονίες στη χώρα μας ήταν συνολικά 3.661, με τα περιστατικά να παραμένουν σταθερά στα 350-400 ανά έτος.

Τα αίτια της αυτοκτονίας δεν είναι πάντα ή μόνο οικονομικά. Σύμφωνα με ειδικούς ψυχικής υγείας, συνήθως συνυπάρχουν ή προηγούνται άλλοι παράγοντες, όπως κατάθλιψη ή προβλήματα στις οικογενειακές σχέσεις.

Στην τηλεφωνική γραμμή παρέμβασης για την αυτοκτονία (1018) οι οικονομικοί λόγοι ήταν η συνήθης αιτία που άκουγαν οι υπεύθυνοι από το 2007, όταν ξεκίνησε τη λειτουργία του το κέντρο και η κρίση δεν είχε ξεδιπλωθεί ακόμα στην Ελλάδα. Από τότε οι κλήσεις τετραπλασιάστηκαν, για να φτάσουν πέρυσι τις 2.500. Πλέον όλο και πιο συχνά καλούν άνθρωποι που είναι βουτηγμένοι στα χρέη.

Μετά την Αττική η Κρήτη είναι η περιοχή με τις περισσότερες κλήσεις στο 1018. Αξίζει να σημειωθεί ότι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο πάνω από 20 άτομα αυτοκτόνησαν στην Κρήτη.

Μέτρα επί δικαίων και αδίκων επειδή η κυβέρνηση δεν έκανε τη δουλειά της, λέει η Ντόρα Μπακογιάννη

H πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα ΜπακογιάννηΚριτική στην κυβέρνηση ασκεί η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ντόρα Μπακογιάννη, μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων. Μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5 το πρωί της Πέμπτης, η Ντόρα Μπακογιάννη τόνισε ότι «η κυβέρνηση δεν έκανε αυτά που έπρεπε και τα αποτελέσματα πέφτουν επί δικαίων και αδίκων». Παράλληλα, επισήμανε ότι η κυβέρνηση αυτή δεν μπορεί να κυβερνήσει και ζήτησε σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής συνεργασίας.

Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας πρότεινε αντί να τεθούν εκτός «30.000 υπάλληλοι με τρόπο τσαπατσούλικο, να επιβαρυνθούν οι μισθοί με ένα 2%, μέχρι να αξιολογηθούν σωστά αυτοί οι άνθρωποι».

Ακόμη, κατηγόρησε την κυβέρνηση για το γεγονός ότι ανακοίνωσε τα μέτρα σε μια «κόλλα Α4» και για το ότι ο πρωθυπουργός έχει χαθεί.

Επέκρινε, δε, την αντιπολίτευση για λαϊκισμό και επισήμανε πως «σ' των Ψαρών την ολόμαυρη ράχη δεν μπορεί να κυβερνήσει κάποιος».

Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας τάχθηκε υπέρ κυβέρνησης εθνικής συνεργασίας, σημειώνοντας: «Ο Σαμαράς δεν έχει συνομιλητή, ο Παπανδρέου έχει χάσει αξιοπιστία, ο Βενιζέλος δεν την είχε ποτέ. Όλοι μαζί όμως μπορούν να δώσουν άλλη εικόνα».

Άθλος ΠΑΣΟΚ: Σταθερά στο +25% σε σχέση με πέρσι το έλλειμμα, -5,3% τα έσοδα, +8,1% δαπάνες, -30% ΠΔΕ

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFf4vSKTOeli5bzp8-A0Nr5tm7zYP-CG81hLbNgEPYKPBCFphycDnrZEln_PfF9pnAxhMLSeDrQiPNZf3IAo73tXaEGSW3j5CZF2hpfz80ntOTwBFQQRUoAJZl7VVTBmBijmkheb72IPE/s1600/Joseph%252520Goebbels%252520Berlin.jpgΕπειδή η ανακοίνωση του Βενιζέλου για την πορεία εκτέλεσης του προυπολογισμού, βρίθει προπαγάνδας και αποπροσανατολίζει όπως θα ζήλευε και ο κύριος αριστερά, κρατήστε τα εξής:

Έλλειμμα 8μηνο 2011 = 18,08 δις
Έλλειμμα 8μηνο 201ο = 14,8 δις

Υπέρβαση σε σχέση με το 2010, 3,28 δις ή πάνω από 25%

Έσοδα (8μηνο 2011 30,7 δις) μειωμένα σε σχέση με το 2010 κατά 5,3%

Δαπάνες αυξημένες σε σχέση με το 2010 κατά 8,1% (οι πρωτογενείς +4,5%)

Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων πετσοκομμένο κατά 30% ή από 4,5 στα 3 δις περίπου

Διαβάστε τώρα και το μπουρδούκλωμα που κάνει ο Βενιζέλος προκειμένου μετά από 3-4 αναθεωρήσεις στόχων να εμφανιστεί ότι έπεσε πάνω στον πήχυ αντί για από κάτω που πέρναγε μέχρι τώρα:

Στα 18,08 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το έλλειμμα του Κρατικού Προϋπολογισμού στο οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2011 σε δημοσιονομική βάση, έναντι νέου στόχου 18,9 δισ. ευρώ στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής και ελλείμματος 14,8 δισ. ευρώ στο αντίστοιχο διάστημα του 2010.

Σύμφωνα με τα στοιχεία εκτέλεσης του Κρατικού Προϋπολογισμού για στο οκτάμηνο Ιανουάριου-Αυγούστου 2011 τα συνολικά έσοδα του Κρατικού Προϋπολογισμού (Τακτικός και ΠΔΕ) είναι αυξημένα έναντι του νέου στόχου κατά 125 εκατ. ευρώ, ενώ οι συνολικές δαπάνες (Τακτικός και ΠΔΕ) παρουσιάζονται μειωμένες κατά 763 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 30.694 εκατ. ευρώ και περιορίζεται η μείωσή τους έναντι του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος του 2010 σε 5,3% από 6,4% στο επτάμηνο.

Η υστέρηση των εσόδων σε επίπεδο οκταμήνου οφείλεται κυρίως στη μεγαλύτερη από την προβλεπόμενη, κατά την περίοδο σύνταξης του προϋπολογισμού, ύφεση, στη μη επανάληψη των εισπράξεων τελών κυκλοφορίας, στις μειωμένες εισπράξεις από παρακράτηση φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων κατά το τρέχον έτος λόγω της ευνοϊκότερης φορολόγησης βάσει του νέου φορολογικού νόμου και στη μείωση των εισοδημάτων και τέλος, στις αυξημένες επιστροφές φόρων λόγω συμψηφισμού εκκρεμοτήτων παρελθόντων ετών.

Τα έσοδα του ΠΔΕ είναι αυξημένα κατά 43,4% ή κατά 568 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με το οκτάμηνο του 2011.

Οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες κατά 8,1% έναντι του 2010. H αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως:

* ·Στις αυξημένες δαπάνες για τόκους κατά 2.067 εκατ. ευρώ.
* ·Στις αυξημένες επιχορηγήσεις στα Ασφαλιστικά Ταμεία εξαιτίας της μείωσης των εσόδων τους από ασφαλιστικές εισφορές κατά 1.701 εκατ. ευρώ.
* ·Στον ΟΑΕΔ για την καταβολή επιδομάτων ανεργίας κατά 322 εκατ. ευρώ.
* ·Στα νοσοκομεία κατά 853 εκατ. ευρώ (649 εκατ. ευρώ για την πληρωμή των προμηθειών του έτους 2011 και 204 εκατ. ευρώ για την καταβολή οφειλών από προμήθειες παρελθόντων ετών).

Ειδικότερα, οι πρωτογενείς δαπάνες είναι αυξημένες κατά 4,5% ή κατά 1,14 δισ. ευρώ, κυρίως λόγω των αυξημένων επιχορηγήσεων στα Ασφαλιστικά Ταμεία (κυρίως στον ΟΓΑ κατά 452 εκατ. ευρώ και στο ΙΚΑ κατά 1.078 εκατ. ευρώ), στον ΟΑΕΔ κατά 322 εκατ. ευρώ και στα νοσοκομεία κατά 649 εκατ. ευρώ.

Οι δαπάνες του ΠΔΕ, τέλος, παρουσιάζουν μείωση κατά 30,3 ή 1,4 δισ. ευρώ.

Καμμένος rulez: Κάτω η Χούντα του ΠΑΣΟΚ! (video με δηλώσεις Πάνου)

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/kammenos1--480x0.jpgΑναβλήθηκε για τρίτη φορά η εκδίκαση της αγωγής του Θόδωρου Τσουκάτου κατά του βουλευτή της ΝΔ Πάνου Καμμένου, ο οποίος σχολιάζοντας το γεγονός ότι ο κ. Τσουκάτος μετέφερε ένα εκατομμύριο ευρώ από τα μαύρα ταμεία της Siemens στα ταμεία του ΠΑΣΟΚ, τον αποκάλεσε «ταμία».

Η δίκη ήταν προγραμματισμένη για σήμερα το πρωί, ωστόσο όταν ήρθε η σειρά εκδίκασης, το δικαστήριο είπε πως η δίκη αναβάλλεται λόγω στάσης εργασίας των δικαστικών υπαλλήλων. Ο γραμματέας όμως δέχτηκε να συνεχίσει, μέχρι τη στιγμή που χτύπησε το κινητό του τηλέφωνο. Μετά από ολιγόλεπτη συνομιλία, ο γραμματέας αποφάσισε να συμμετάσχει στην στάση εργασίας και τελικά η δίκη ακυρώθηκε.

Ο Πάνος Καμμένος εξοργισμένος, σε πολύ έντονο ύφος κατήγγειλε το γεγονός λέγοντας η αναβολή της δίκης ήταν οργανωμένη. «Είναι κλέφτες, είναι απατεώνες και χρησιμοποιούν ακόμα και την ελληνική Δικαιοσύνη», τόνισε ο βουλευτής της ΝΔ.

Ο κ. Καμμένος φώναζε εντός της δικαστικής αίθουσας «κάτω η Χούντα του ΠΑΣΟΚ». Μάλιστα κάποιοι από τις δύο πλευρές πιάστηκαν στα χέρια μέσα στην αίθουσα του δικαστηρίου.

ΕΚΤΑΚΤΟ! Διαδήλωση κοντά στο σπίτι του ΓΑΠ!

Περίπου 150 άτομα διαδηλώνουν κοντά στο σπίτι του Πρωθ/γού στην εκκλ. Ευαγγελίστρια. 3 διμοιρίες ΜΑΤ επιτόπου

ΈΚΤΑΚΤΟ!!! Πέταξαν έξω απ' το εντευκτήριο της Βουλής τον Μόσιαλο!!!

http://tvxs.gr/sites/default/files/imagecache/node_image/article/2011/33/67650-mosialos_hlias_press_room_425x.jpgΗ μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι αυτοί που του την έπεσαν λεκτικά και τον ανάγκασαν να τραπεί σε άτακτη φυγή ήταν βουλευτές του ΠΑΣΟΚ!!!

Φραστική επίθεση από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ δέχθηκε στο εντευκτήριο της Βουλής ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος με αφορμή την δήλωσή του ότι εκείνος μπήκε στην πολιτική το 2009 και είναι καθαρός. Οι βουλευτές από το πρωί ήταν έξαλλοι μαζί του και έλεγαν ότι «δεν μπορεί οι «κηπουροί» να μιλάνε για προνόμια».

Έτσι όταν η Σούλα Μερεντίτη και ο Γιάννης Διαμαντίδης είδαν τον υπουργό να κάθεται στο καφενείο «τους ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι».

«Είναι απαράδεκτα αυτά που λες. Προσβάλλεις τους υπουργούς και τους βουλευτές. Βρισκόμαστε σε μία δύσκολη συγκυρία, απολογούμαστε συνεχώς και εσύ έρχεσαι και μιλάς για βουλευτικά προνόμια», του είπε ο Διαμαντίδης, ενώ η Μερεντίτη σε πολύ υψηλούς τόνους του φώναξε: «φύγε από εδώ. Εδώ είναι χώρος προνομίων βουλευτών».

Ο Μόσιαλος πήγε στο καφενείο με τον Ελενόπουλο, ενώ αμέσως στο εντευκτήριο πήγε και ο Πετσάλνικος για να ηρεμήσει τους βουλευτές.

Το επεισόδιο έγινε παρουσία περίπου 15 βουλευτών.

Στο μεταξύ, εκτάκτως συγκαλείται στις 2 μμ η ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ επειδή τα νέα μέτρα δεν περνάνε

http://www.antinews.gr/2011/09/22/123530

ΜΚΟ ΝΕΟΙ - Ευρωπαϊκή ημέρα χωρίς αυτοκίνητο: «Έχω και ποδήλατο, Πάμε μια βόλτα;»

http://www.agelioforos.gr/files/FOTO_ENTYPON/2010/10/22/resized/2010102201446-preview_425x.jpgΆννα Ευθυμίου
ΜΚΟ- ΝΕΟΙ

[Οπότε όπου την πετύχετε την Άννα, ξέρετε τι θα της πείτε για να τη "ρίξετε" :)]

Μετρήσατε ποτέ πόσα βήματα είναι μέχρι το περίπτερο της γειτονιάς; Αναρωτηθήκατε πόση ώρα είναι περπατώντας μέχρι το κοντινότερο ζαχαροπλαστείο; Μάλλον όχι, γιατί πολύ απλά δεν πηγαίνετε παρά μόνο με αυτοκίνητο!! Και όσο και αν φαίνεται παρατραβηγμένο είναι πραγματικότητα. Έχουμε τέτοια εξάρτηση με τα αυτοκίνητα μας που τα αποχωριζόμαστε μόνο όταν είμαστε σπίτι μας, και πάλι χωρίς να χάσουμε την οπτική επαφή μας με αυτά.

Έτσι εξηγείται το γεγονός πως από το 1990 ο αριθμός των αυτοκινήτων έχει αυξηθεί κατά 190%. Μάλιστα στην μέση εβδομαδιαία χρήση Ι.Χ στην Ευρωπαϊκή Ένωση η Ελλάδα αναδεικνύεται πρωταθλήτρια μπροστά από Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία. Σύμφωνα με έρευνες, το 60% του πληθυσμού της Ε.Ε. ζει σε αστικές περιοχές. Λόγω της επαναλαμβανόμενης συμφόρησης, η ευρωπαϊκή οικονομία χάνει κάθε χρόνο περίπου 100 δισεκατομμύρια ευρώ. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 40% της ατμοσφαιρικής ρύπανσης ευθύνεται στην αστική κυκλοφορία και εξ αυτού το 70% οφείλεται στα αυτοκίνητα. Ακόμα, 1 στα 3 ατυχήματα γίνονται σε αστικές περιοχές όπου τα πιο ευάλωτα θύματα είναι πεζοί και ποδηλάτες.

Σήμερα με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα χωρίς Αυτοκίνητο, η οργάνωση ΝΕΟΙ, στέλνει ένα μήνυμα κινητοποίησης, ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης των νέων και ευρύτερα του κοινωνικού συνόλου, για τη χρήση του αυτοκινήτου που κάνουμε και την επίπτωση που έχει αυτή στην ατμόσφαιρα και το περιβάλλον γενικότερα.

Οι εικόνες ρύπανσης των αστικών κέντρων και το κυκλοφοριακό κομφούζιο στους δρόμους που καθημερινά βιώνουμε, είναι θέματα που μας καλούν σε δράση. Χωρίς να υπάρχει συνεργασία και συντονισμός από όλες τις πλευρές, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν.

Οι επιδόσεις της Ελλάδας όσον αφορά τη χρήση εναλλακτικών τρόπων μεταφοράς είναι αρκετά χαμηλές. Κρίνεται απολύτως αναγκαία η βελτίωση των αστικών μετακινήσεων, η αναβάθμιση των οδικών δικτύων καθώς και των μέσων μαζικής μεταφοράς όπως και η βελτίωση των παρερχομένων υπηρεσιών και κατ’ επέκταση η αύξηση της χρηματοδότησης των παραπάνω από την ελληνική πολιτεία.

Για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο η οργάνωση ΝΕΟΙ παραθέτει εύκολους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να συμβάλλουμε όλοι μας:

* Ο πιο κλασσικός αλλά διαχρονικός τρόπος είναι το ποδήλατο. Τηρώντας τους κανόνες για την ασφάλεια μας (όπως κράνος και φώτα) είναι εύχρηστο αλλά και ελκυστικό διότι μας βοηθάει στην εσωτερική και εξωτερική ομορφιά μας.

ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ

του Στράτου Σιμόπουλου

Αρκετοί από τους πολιτικούς, ακόμα και από τους περισσότερο προβεβλημένους, ασκούν, δυστυχώς σήμερα, πολιτική όχι με βάση αρχές, θέσεις και οργανωμένη και μεθοδική δουλειά, αλλά υποδυόμενοι ρόλους, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τις περιστάσεις και τα πραγματικά δεδομένα.

Ανεξάρτητα, λοιπόν, από τις ανάγκες των καιρών και την πολιτική πραγματικότητα, η οποία είναι λογικό να απαιτεί διαφορετική κάθε φορά προσέγγιση, τους βλέπουμε να υποδύονται συνεχώς τους «συναινετικούς», τους «σκληροπυρηνικούς», τους «αυθόρμητους», τους «τεχνοκράτες», τους «πατριώτες» κ.λπ.

Μοναδικός, βέβαια, σκοπός τους δεν είναι η ουσία της πολιτικής, αλλά το χειροκρότημα, η άγρα ψήφων από συγκεκριμένα τμήματα του εκλογικού σώματος και φυσικά η επανεκλογή.

Αποτέλεσμα της παραπάνω πρακτικής είναι οι συνεχείς ελιγμοί τακτικής, η έλλειψη οποιασδήποτε σφαιρικής στρατηγικής και τελικά η έλλειψη αποτελεσματικότητος.

Πρόκληση, λοιπόν, για όποιον αποφασίσει σήμερα να ασχοληθεί με την πολιτική, είναι η αποφυγή οποιουδήποτε ρόλου με την έννοια που περιγράψαμε παραπάνω και η επικέντρωση στα πραγματικά προβλήματα των πολιτών και στην προσπάθεια επίλυσής τους, κυρίως βέβαια, σε γενικό επίπεδο.

Άλλωστε όπως τονίζουν έμπειροι σκηνοθέτες αλλά και άνθρωποι του θεάτρου «όταν υποδύεσαι έναν ρόλο υπάρχει ο κίνδυνος να εκτεθείς».

Από την άλλη πλευρά και οι πολίτες, πρέπει να αντιληφθούμε ότι ο τρόπος με τον οποίο επιλέγαμε έως σήμερα τους πολιτικούς, οφείλει να αλλάξει ριζικά και να σταματήσουμε να προτάσσουμε την επικοινωνία έναντι της ουσίας. Έτσι, αν και μπορεί να γοητευόμαστε από τη ρητορεία και τις υποκριτικές ικανότητες ορισμένων πολιτικών, καλό είναι να θυμόμαστε ότι δεν επιλέγουμε ηθοποιούς για παραστάσεις, αλλά ανθρώπους που διαχειρίζονται το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας.

Οφείλουμε, επίσης, να αντιληφθούμε τις παγίδες που κρύβει η επιλογή δια της ψήφου μας, ανθρώπων, θεωρητικά της διπλανής πόρτας, οι οποίοι όμως αντί να χρησιμοποιούν την ελκυστικότητά τους ως γέφυρα επικοινωνίας για να ανιχνεύουν καλύτερα τις προσδοκίες των πολιτών, ουσιαστικά μας κοροϊδεύουν με μικροεξυπηρετήσεις και φιλικά κτυπήματα στην πλάτη, χωρίς να ενεργούν με τρόπο ικανό να βελτιώσει το βιοτικό μας επίπεδο.

Εφόσον, όπως αναφέραμε, μέσω της πολιτικής προσδοκούμε βελτίωση του γενικού επιπέδου ζωής, απαιτείται, να αντιληφθούμε τον παραλογισμό που μας διακατέχει, όταν ψηφίζουμε χωρίς να έχουμε ως προτεραιότητα, την επαγγελματική πορεία των υποψηφίων, την αποδεδειγμένη ικανότητα στη διοίκηση, την γενική και ειδική μόρφωση, αλλά επίσης και την εντιμότητα και την εκ του σύνεγγυς επαφή με τα κοινωνικά προβλήματα.

Είναι κατανοητή, τέλος, η ανάγκη να προτάσσουμε το ιδιωτικό μας συμφέρον και να δίνουμε προτεραιότητα σε όσους μας συμπαρίστανται στα προσωπικά αιτήματα, δεν μπορεί όμως ταυτόχρονα να απαιτούμε και τη βελτίωση του γενικού επιπέδου ζωής όταν με μία παρόμοια εκλογική συμπεριφορά, οδηγούμε τους πολιτικούς σε ένα λάθος δρόμο, με έντονα επικοινωνιακά χαρακτηριστικά, συμμετέχοντας έτσι και εμείς, έστω άθελα, στην απαξίωση της πολιτικής.

(Εφημερίδα Αξία 17-09-2011)

Goldman Sachs: Xρειάζονται ακόμη πιο σκληρές μεταρρυθμίσεις στην Ελλάδα

http://www.skai.gr/files/temp/AE28633EC9E3377EC08DCABC384C6065.jpgΑναπόφευκτη, εκτιμά η επενδυτική τράπεζα Goldman Sachs, την προώθηση ακόμη σκληρότερων μεταρρυθμίσεων στην Ελλάδα, προκειμένου να περιοριστεί η μείζων απειλή για το ευρώ.

«Η κρίση στην Ελλάδα συνιστά μείζονα απειλή για το ευρώ, όχι τόσο αυτή καθ' αυτή αλλά κυρίως οι επιπτώσεις από τη διάδοσή της, οι οποίες είναι πολύ σοβαρές», εξήγησε ο επικεφαλής της επενδυτικής τράπεζας Πίτερ Σάδερλαντ.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Goldman Sachs, «έχουν ήδη υλοποιηθεί κάποιες μεταρρυθμίσεις όσον αφορά τους ομολογιούχους. Οι μεταρρυθμίσεις, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να γίνουν ουσιαστικότερες, επειδή το χρέος της Ελλάδας αυξάνεται με ραγδαία καθώς περνά ο καιρός»

Ερώτηση Παυλόπουλου στη Βουλή για την ραγδαία αύξηση αυτοκτονιών

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiZu7pt50eDG8CPyMKxrl3-F6_Zt6JayQl5GNfgJGMvOBJONhiTbdrlxIxThpTr56HZrN52uMKLkhfQRvMvslNhdQqtD2-bB-I3P2JZu5loJNYYAUKSHKOCf_5kR-QdPSj_vEjHBD5MbKQ/s400/%CE%A0%CE%91%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A3.jpgΥπάρχει ραγδαία αύξηση των αυτοκτονιών τους τελευταίους 12 μήνες, η οποία αποδίδεται στη δεινή οικονομική κρίση, υποστηρίζει με ερώτηση του προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρήστο Παπουτσή, ο πρώην υπουργός της ΝΔ, Προκόπης Παυλόπουλος.

Επικαλούμενος σχετικά δημοσιεύματα που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, ο κ. Παυλόπουλος ζητά να μάθει πόσες αυτοκτονίες έχουν καταγράψει οι αρμόδιες υπηρεσίες, από το 2009 μέχρι σήμερα.

ΝΔ: «Ναι» στην Εξεταστική για τα δημοσιονομικά

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpg«Ναι» στην Εξεταστική Επιτροπή για τη διερεύνηση των δημοσιονομικών στοιχείων της τελευταίας δεκαετίας, είπε ΝΔ, χαρακτηρίζοντας ωστόσο τη σχετική κίνηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ ως κίνηση αντιπερισπασμού.

Η ΝΔ εκτιμά ότι η κίνηση των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ συνιστά αφενός απόπειρα συμψηφισμού και διάχυσης των ευθυνών σε σχέση με τη διερεύνηση των καταγγελιών για τη διαμόρφωση του ελλείμματος του 2009 και αφετέρου αντιπερισπασμό από την ανακοίνωση των νέων μέτρων της κυβέρνησης.

Στη Συγγρού σημειώνουν επίσης πως η πρωτοβουλία από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ ήλθε τρεις ημέρες μετά την δήλωση του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά ότι θα ζητήσει τη σύσταση Εξεταστικής Επιτροπής «για το πως φθάσαμε στο Μνημόνιο».

Χθες, η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ γνωστοποίησε ότι θα καταθέσει άμεσα πρόταση για τη συγκρότηση εξεταστικής επιτροπής σχετικά με τη διερεύνηση της δημοσιονομικής πορείας της χώρας και ειδικά των στατιστικών στοιχείων, για όλη την τελευταία δεκαετία.

Όπως επισήμανε σε σχετική της ανακοίνωση, η Κ.Ο. αναλαμβάνει αυτήν την πρωτοβουλία «με πλήρη αίσθηση ευθύνης» και προκειμένου «να λάμψει η αλήθεια στο σύνολο της», και να ξεκαθαριστεί «χωρίς συνομωσιολογίες» το πώς φτάσαμε μέχρι εδώ.

Με τον τρόπο αυτό, η κοινοβουλευτική ομάδα του κυβερνώντος κόμματος απάντησε σε ανακοίνωση της ΝΔ, η οποία επαναλάμβανε την πρόθεση του Αντώνη Σαμαρά για συγκρότηση εξεταστικής επιτροπής προκειμένου να διερευνηθεί το πώς φτάσαμε στον μηχανισμό στήριξης και το μνημόνιο.

Η Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε τους ισχυρισμούς της ΝΔ «αποκορύφωμα απίστευτου και ανιστόρητου θράσους απέναντι στον ελληνικό λαό και τις θυσίες που αυτός έχει υποστεί ως αποτέλεσμα της καταστροφικής πολιτικής της περιόδου 2004-2009».

Οι «παπαριές» με τις οποίες ο Μόσιαλος στόλισε την ανακοίνωση για τα νέα μέτρα.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGl2svELLpnRJMycdhepfWDlI8sLFRCMKLQY5PB-ZtzIlRM0y8k4kghDQ1ImR7x_Nt-2obwFqfWu1QWB-tgDFnf70qLvE3fd88_oOy8SFFFMUmKbdEKmGl4i60tSBvX5EEgb2Cel7V2aI_/s1600/mosialos1-400x223.jpgΑφού ΚΑΝΕΙΣ από την κυβέρνηση δεν είχε το θάρρος να πει τα νέα μέτρα , ο Μόσιαλος έβγαλε μια ανακοίνωση.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση :

1) Το αφορολόγητο πήγε στις 5.000 ευρώ για να είναι «στο μέσο επίπεδο των κρατών της ευρωζώνης»

Η συνέχεια στο kolotoubes.blogspot.com

Αποκάλυψη taxalia (I)

O κύριος Ηλίας Κικίλιας, είναι Διοικητής του Ο.Α.Ε.Δ.

Του Οργανισμού που συστάθηκε για να βοηθάει τους Έλληνες ανέργους να βρουν απασχόληση. Σύμφωνα με το βιογραφικό του κατέχει διάφορες διοικητικές θέσεις σε θυγατρικές του Ο.Α.Ε.Δ. από το 1999 και εντεύθεν. Είναι προσωπικός φίλος και σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου αποτελώντας μαζί με τον πρόεδρο του ΙΣΤΑΜΕ και βουλευτή Επικρατείας Η. Μόσιαλο τη νέα φουρνιά «των συνομιλητών του Γιώργου». Ο κ.Κικίλιας έχει μια σύζυγο: την Αναστασία Χάραρη του Ιωάννη.

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

Ο γερμανικός Τύπος για τα νέα μέτρα

Με τίτλους όπως «Οι Έλληνες πρέπει να ματώσουν ακόμη περισσότερο» και «Ανήκουστα τα όσα ανακοίνωσε ο Βενιζέλος» αναφέρεται ο γερμανικός Τύπος στα νέα μέτρα της ελληνικής κυβέρνησης.

Συγκεκριμένα, σε άρθρο της Berliner Morgenpost σημειώνεται ότι «η ελληνική κυβέρνηση προχωρά σε ακόμη μεγαλύτερες περικοπές. Ήδη την Τετάρτη ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος προετοίμασε τους πολίτες για τα νέα μέτρα, ενώ από το βήμα του κοινοβουλίου προειδοποίησε για τον κίνδυνο κατάρρευσης της χώρας».

Παράλληλα, στην ηλεκτρονική της έκδοση η εφημερίδα Die Welt γράφει σχετικά: «Ανήκουστα τα όσα ανακοίνωσε ο υπ. Οικονομικών Βενιζέλος στα 11 εκατομμύρια των Ελλήνων. Σκληρές περικοπές μέχρι και απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων - κάτι που δεν υπήρξε ποτέ στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες».

«Μια τελευταία απεγνωσμένη προσπάθεια; Ή μια τελευταία ευκαιρία; Οι επόμενες εβδομάδες θα το δείξουν. Ωστόσο, όπως σημειώνει ο ελληνικός Tύπος, η κυβέρνηση σκοπεύει να χτυπήσει επιτέλους το κακό στη ρίζα του: στο διογκωμένο, αναποτελεσματικό κρατικό μηχανισμό. (...) Το όφελος θα ήταν διπλό: αφενός η τερατώδης γραφειοκρατία στερεί από το κράτος τους πόρους που τόσο χρειάζεται. Αφετέρου μέρος του μηχανισμού αυτού εμποδίζει τις επενδύσεις», σημειώνει στο σχόλιό της η Süddeutsche Zeitung.

Την ίδια ώρα όμως, προσθέτει η εφημερίδα, «θα ήταν και ένα μήνυμα προς τη μεγάλη πλειοψηφία των οργισμένων ανυπεράσπιστων, που μέχρι τώρα σηκώνουν το βάρος των περικοπών: θα πρέπει να πληρώσουν πλέον και οι προνομιούχοι. (...) Τα φιλόδοξα σχέδια ΕΕ και ΔΝΤ όμως δεν μπορούν να υλοποιηθούν στραγγαλίζοντας ακόμη περισσότερο την οικονομία. Οι φόροι μπορούν να αυξηθούν εν μια νυκτί, η εξυγίανση της κατεστραμμένης οικονομικής διοίκησης όμως χρειάζεται μήνες. Ακόμη και σε τομείς όπου η κυβέρνηση έχει τη βούληση να βάλει μια τάξη, βρίσκεται αντιμέτωπη με μια "άρρωστη" δικαιοσύνη και με μια γραφειοκρατία που συχνά τορπιλίζει το κυβερνητικό έργο. Η Αθήνα χρειάζεται περισσότερο χρόνο. Εάν η κυβέρνηση δείξει ότι έχει επιτέλους ξυπνήσει, θα πρέπει να της δοθεί».

«Νέες περικοπές, η Ελλάδα αναστενάζει», είναι ο τίτλος άρθρου στην ιστοσελίδα του πρώτου προγράμματος της γερμανικής δημόσιας τηλεόρασης tagesschau.de.

Στο εν λόγω άρθρο επισημαίνεται ότι «ακόμη πιο δύσκολοι καιροί έρχονται για τους Έλληνες που ήδη αναστενάζουν λόγω κρίσης».

Πηγή: Deutsche Welle

Κλέφτες αποκαλεί τους ελεύθερους επαγγελματίες ο Πάγκαλος

Την ίδια μέρα της ανακοίνωσης των ληστρικών μέτρων της κυβέρνησης για το «καλό μας», ο αντιπρόεδρός της, Θεόδωρος Πάγκαλος, παραχώρησε συνέντευξη σε δύο ελβετικές εφημερίδες χαρακτηρίζοντας εμμέσως πλην σαφώς όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες ως κλέφτες, οι οποίοι ζουν από το κράτος και υποστηρίζοντας ότι το φούσκωμα του δημόσιου τομέα είναι η βασική αιτία του δημοσιονομικού ελλείμματος.

Επίσης αναφέρει ότι πιθανότατα θα καταργηθούν συνολικά 70.000 θέσεις εργασίας από τις δημόσιες επιχειρήσεις και δηλώνει, μεταξύ άλλων, ότι η εκκλησία θα έπρεπε να δώσει… το καλό παράδειγμα και να πληρώσει όπως όλοι οι άλλοι.

Αναφερόμενος στις κατηγορίες που εξαπολύουν αρκετοί Έλληνες, κυρίως αυτοαπασχολούμενοι, ότι οι πολιτικοί είναι υπεύθυνοι για την κρίση εξαιτίας της διόγκωσης του δημόσιου τομέα ο Θ. Πάγκαλος απαντάει χαρακτηριστικά ότι «Kατ’ αρχάς και αυτοί ζουν από το κράτος. Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι πελάτες τους και επιπλέον οι ελεύθεροι επαγγελματίες κλέβουν μόνιμα το κράτος. Π.χ. οι δικηγόροι στην Αθήνα δηλώνουν μηνιαίο εισόδημα 1.500 ευρώ. Αυτό είναι αδιανόητο. Έτσι όλοι συμμετέχουν στην απώλεια εσόδων. Το έχω ήδη πει, όλοι μαζί δαπανήσαμε τα χρήματα. Το ερώτημα που θέτω στους Έλληνες είναι «ζητάς πάντα την απόδειξη από τον υδραυλικό;». Αυτό πρέπει να αλλάξει..

Σε ερώτηση των Ελβετών δημοσιογράφων για την εξαίρεση της εκκλησίας από τους φόρους ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης δηλώνει αντίθετος με αυτή την εξαίρεση και συμπληρώνει ότι «Η Εκκλησία διεκδικεί την οικονομική αυτονομία της και διαχειρίζεται μία σημαντική κληρονομιά. Θα ήταν φυσιολογικό να πληρώσει, όπως οι άλλοι. Θα έπρεπε να δώσει και το παράδειγμα σ’ αυτό.».

Τέλος, σχετικά με τις αποκρατικοποιήσεις και τις κατηγορίες για ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας ο Θ. Πάγκαλος υποστηρίζει ότι «Είναι αλήθεια ότι δεν είναι η καλύτερη στιγμή. Η χρηματιστηριακή τιμή της μεγαλύτερης επιχείρησης της χώρας, που διαχειρίζεται τον ηλεκτρισμό, είναι στο δέκατο της αξίας της ακίνητης περιουσίας της. Δεν μπορούμε να κάνουμε αυτό. Για άλλες δημόσιες επιχειρήσεις, που χρειάζονται εκσυγχρονισμό, αν χρησιμοποιήσουμε τα χρήματα για επενδύσεις και αναθέρμανση της οικονομίας, θα είναι προς το δημόσιο συμφέρον.».

enet.gr

Κολλάει η έρευνα για το σχέδιο δολοφονίας του Καραμανλή

Περίεργη στάση κρατούν στελέχη της ΕΥΠ στην υπόθεση της απόπειρας δολοφονίας του Καραμανλή που έχει τεθεί υπό δικαστική έρευνα.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο εισαγγελέας που ερευνά τη βασιμότητα του σχεδίου δολοφονίας έχει καλέσει αρκετούς από τις ελληνικές μυστικές υπηρεσίες να καταθέσουν , όμως το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη δεν τους δίνει τη σχετική άδεια ενώ και οι ίδιοι δεν φαίνονται πρόθυμοι να συνεργαστούν.

Στίγκλιτς: "Tα μέτρα λιτότητας βουλιάζουν την Ελλάδα στην ύφεση"... στον Γιωργάκη το 'πε;

Ξεκάθαρες αποστάσεις παίρνει ο Τζόζεφ Στίγκλιτς, νομπελίστας οικονομολόγος και άτυπος σύμβουλος του Γιώργου Παπανδρέου, από την πολιτική της άνευ προηγουμένου σκληρής δημοσιονομικής λιτότητας για την Ελλάδα. Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση των έκτακτων μέτρων-σοκ που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την επίτευξη των στόχων του προϋπολογισμού, ο Τζόζεφ Στίγκλιτς μίλησε αποκλειστικά στον δημοσιογράφο και ανταποκριτή του ΣΚΑΪ από την Ουάσιγκτον, Θάνο Δημάδη, ασκώντας σκληρή κριτική σε όσους- όπως χαρακτηριστικά τονίζει- «ανήκουν στη σχολή που λέει ότι η οικονομική ευημερία έρχεται μέσω πολιτικών δημοσιονομικής λιτότητας».

Αν και παραδέχεται ότι μιλάει τακτικά με τον πρωθυπουργό, την ίδια στιγμή δε διστάζει να αποδοκιμάσει ανοιχτά την οικονομική πολιτική που εφαρμόζουν κυβέρνηση και Τρόικα στη χώρα μας καλώντας και τις δύο πλευρές να συνειδητοποιήσουν ότι «η λιτότητα δεν είναι η απάντηση στην ανάγκη δημοσιονομικής σταθερότητας. Με την πολιτική λιτότητας που εφαρμόζεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα, είδαμε τα αποτελέσματα. Η οικονομία βουλιάζει ολοένα και πιο βαθιά στην ύφεση».

Ο Τζόζεφ Στίγκλιτς μιλώντας στον Θάνο Δημάδη εκφράζει την πεποίθηση ότι «το χρέος της Ελλάδας είναι διαχειρίσιμο, με την προϋπόθεση όμως ότι θα αποκατασταθεί σύντομα ξανά η ανάπτυξη μέσω μίας σειράς μηχανισμών και κεφαλαίων για επενδύσεις». Καταφέρεται με σκληρή γλώσσα κατά των Ευρωπαίων πολιτικών, οι οποίοι «κάνουν ένα πολύ σοβαρό λάθος. Στη συμφωνία της 21ης Ιουλίου αναγνώρισαν το πρόβλημα αλλά άργησαν να προχωρήσουν σε λύσεις που να υπηρετούν το μήνυμα της ανάπτυξης».

Για την φημολογία ακόμα και εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ, ο κ. Στίγκλιτς λέει «ότι μία τέτοια φημολογία είναι αναπόφευκτο να υπάρχει. Και θα συνεχίσει να υπάρχει όσο οι αγορές βλέπουν ότι η Ευρώπη αργεί πολύ στην εκπλήρωση των υποσχέσεων που ανέλαβε τον περασμένο Ιούλιο». Προσθέτει, ωστόσο, ότι ακόμα και αυτές οι αποφάσεις δεν είναι αρκετές για να «συνδράμουν στις ανάγκες που έχει αυτή τη στιγμή η Ελλάδα για να επιτευχθεί η ανάπτυξη».

Ολόκληρη την συνέντευξη που ο νομπελίστας οικονομολόγος Τζόζεφ Στίγκλιτς παραχώρησε αποκλειστικά στον Θάνο Δημάδη θα έχετε την ευκαιρία να την παρακολουθήσετε στο αποψινό κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ.

"Επικινδυν​η" δηλωση του επιτροπου Φουλε για το θεμα των γεωτρυσεων στην Κυπρο

Η ΕΕ επανηλθε μέσω του επιτροπου της Fule σε μια διφορούμενη τοποθέτηση με αφορμή τις δηλώσεις Χριστοφια για την γεωτρηση και τον επιμερισμο των κερδών. Στη δήλωση αυτη δεν γινεται αναφορά για την κατοχη, την απειλη πολέμου και ασφαλώς για το πνευμα και την ουσία των δηλωσεων Χριστοφια οτι οσο παραμενει το Κυπριακο αλυτο η κατανομή του πλούτου δεν ειναι δυνατον να ειναι ισομερης.

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

Τα συγχαρητήρια της Eurostat

Επί σειρά ετών τα ελληνικά στατιστικά στοιχεία αποτελούσαν μια από τις γκρίζες ζώνες της εικόνας μας προς το εξωτερικό, ιδιαίτερα προς τους εταίρους μας στην Ενωση. Τώρα πλέον το παιχνίδι έχει αλλάξει γήπεδο.

Η αμφισβήτηση των στατιστικών στοιχείων της Ελ.Στατ. εντός Ελλάδας ενδέχεται να εξελιχθεί σε μείζον θέμα αξιοπιστίας για την κυβέρνηση και γι' αυτό είναι απαραίτητο να διερευνηθεί πλήρως η υπόθεση και αφού απογυμνωθεί από προσωπικές αντιπαραθέσεις και πολιτικές σκοπιμότητες να αποσαφηνισθεί σε κάθε της λεπτομέρεια.

Η υπόθεση του ελλείμματος του 2009, έχει προκαλέσει τεράστια ζημιά στο κυβερνητικό στρατόπεδο και σε συνδυασμό με τα απανωτά μέτρα ενίσχυσε σημαντικά τη δυσπιστία της κοινής γνώμης, απέναντι στην κυβερνητική πολιτική.

Το έλλειμμα του 2009, διογκώθηκε από την ένταξη των ελλειμμάτων και των χρεών των ΔΕΚΟ στον Κρατικό Προϋπολογισμό. Το ερώτημα που δεν απαντήθηκε ακόμη αφορά στο αν ήταν υποχρεωτική η ένταξη των συγκεκριμένων οργανισμών ή προαιρετική και σε ποιον βαθμό εφαρμόζεται από τις χώρες της Ευρωζώνης. Τη συγκεκριμένη επιλογή της κυβέρνησης είχε επικρίνει, όταν έγινε, ο πρώην υπουργός Οικονομίας Νίκος Χριστοδουλάκης.

Σε άρθρο του, λίγο μετά την αναθεώρηση των στοιχείων του 2009, είχε επισημάνει: «Στην ίδια λογική, η Ελλάδα δεν πρέπει να αποδέχεται νέες πρωτοβουλίες για αδικαιολόγητη διόγκωση του χρέους, όπως έγινε με τη μεταφορά πολλών εγγυημένων δανείων των ΔΕΚΟ και άλλων οργανισμών στο χρέος της κεντρικής κυβέρνησης, το οποίο έτσι εκτοξεύθηκε αιφνιδίως και αναιτίως.

Κανένα από αυτά δεν ήταν κρυφό, άγνωστο ή μη εξυπηρετούμενο και γι΄ αυτό άλλωστε οι τόκοι στον προϋπολογισμό δεν μετεβλήθησαν ούτε κατά ένα ευρώ. Σε καμία άλλη χώρα της Ευρωπαϊκής Ενωσης τα ομαλώς εξυπηρετούμενα δάνεια των κρατικών επιχειρήσεων δεν λογίζονται ως μέρος του δημόσιου χρέους».

Όσο για τα συγχαρητήρια της Eurostat για τα οποία επαίρεται ο επικεφαλής της Ελ.Στατ. ανατρέχοντας στα αρχεία, διαπιστώνουμε ότι την ίδια «θέρμη» είχαν και τα συγχαρητήρια που έδινε η κοινοτική στατιστική υπηρεσία το 2006 στον τότε υπουργό Οικονομίας, Γιώργο Αλογοσκούφη για την «απογραφή».

Το ίδιο «θερμά» θα είναι και τα συγχαρητήρια προς τον επόμενο «απογραφέα» και πάντα θα θυμίζουν την επιβράβευση των ανακριτικών αρχών προς τον μάρτυρα που καταγγέλλει μία παράβαση.

ΠΑΝΟΣ ΚΑΚΟΥΡΗΣ - pkak@naftemporiki.gr

e-Επιλογές

Ενδιαφέρουσες αναρτήσεις φίλων:

Απίστευτο!! Ο Γκετσέφσκι του ΠΑΟΚ τραγουδάει σκοπιανά τραγούδια που στοχοποιούν τη Θεσσαλονίκη!!! (βίντεο)

Ο επίσημος ΠΑΟΚ τι έχει να πει για το παρακάτω βίντεο;
Θα τον διώξει τώρα τον μαλάκ@;;;
που λέει κι ο Χατζημαρκάκης..

Δείτε τους Σκοπιανούς και τον Γκετσέφσκι να τραγουδούν, μετά τη νίκη-πρόκριση επί της Λιθουανίας που τους έστειλε στην 4άδα, εθνικιστικά τραγούδια που δείχνουν τον πόθο τους για τη Θεσσαλονίκη. Το τραγούδι που τραγουδάνε λέει:

«Izlezi momče, pravo na terasa, pozdravi ja Gocevata rasa,
krenete racete gore, naše ќe bide i solunsko pole»,

και σε ελεύθερη μετάφραση σημαίνει:

«Πήγαινε νεαρέ ίσια στο μπαλκόνι σου και χαιρέτισε την ράτσα του Goce (ιδρυτής της «Εσωτερικής Μακεδονικής Επαναστατικής Οργάνωσης»), άπλωσε τα χέρια σου ψηλά, τα δικά μας θα είναι στην πεδιάδα της Θεσσαλονίκης»!!!

Θαυμάστε τον Γκετσέφσκι που φαίνεται στα πρώτα δευτερόλεπτα του βίντεο, στο βάθος πίσω απ' τους ημίγυμνους παίκτες, να τραγουδάει χοροπηδώντας με τα χέρια υψωμένα. Φοράει μαύρη φόρμα και απ' το λαιμό του κρέμεται η κάρτα διαπίστευσης, μιας και στον συγκεκριμένο αγώνα δεν έπαιξε λόγω τραυματισμού στο χέρι:

«Κρύβονται» στην κυβέρνηση φοβούμενοι την οργή

http://img.protothema.gr/B06072CAC1058BB2FEB4A63128B48491.jpgΠαρενέργειες στο εσωτερικό της κυβέρνησης και του ΠΑΣΟΚ έχει το νέο πακέτο σκληρών μέτρων, που βάζει στόχο τις συντάξεις των δημοσίων υπαλλήλων, στέλνει στην εφεδρεία 30.000 ανθρώπους, επεκτείνει χρονικά το ειδικό τέλος ακινήτων και από έκτακτο το κάνει… μόνιμο, ενώ χαμηλώνει απελπιστικά και το αφορολόγητο.

Υπουργοί της κυβέρνησης προσπαθούν να απέχουν από το κάδρο των τελευταίων ανακοινώσεων, φοβούμενοι ότι θα συνδεθούν με τη λαίλαπα, που σαρώνει την ελληνική κοινωνία. Ακόμη και ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, αλλά και ο υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος επιχειρούν να κάνουν ένα αγωνιώδη επικοινωνιακό ελιγμό, καθώς η υπερπροβολή, ειδικά του τελευταίου, με τέτοιου είδους ανακοινώσεις θεωρείται ότι οδηγεί στο πολιτικό τους τέλος. Είναι χαρακτηριστικό ότι τις ανακοινώσεις το βράδυ της Τετάρτης έκανε με γραπτή του μάλιστα δήλωση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Ηλίας Μόσιαλος, ο οποίος ήταν και ο μόνος, μαζί με τον υπουργό Εργασίας Γιώργο Κουτρουμάνη, που εμφανίστηκε στα τηλεοπτικά παράθυρα.

Ο κ. Βενιζέλος προτίμησε αυτή τη φορά να μην φορτωθεί ο ίδιος το βάρος των ανακοινώσεων, ενώ ο Γιώργος Παπανδρέου παρέμεινε για μία ακόμη ημέρα εκτός προβολέων. Ουσιαστικά δεν έχει εμφανιστεί ούτε μία φορά μετά τη ΔΕΘ – προ 12 ημερών περίπου – ενώ ειδικά μετά την αναβολή του ταξιδιού του στη Νέα Υόρκη – το περασμένο Σάββατο – δίνει σημάδια ζωής με το σταγονόμετρο.

Στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ οι αναταράξεις συνεχίζονται με τις πληροφορίες για μία δεξαμενή έξι με οκτώ βουλευτών, να εξετάζουν το ενδεχόμενο να παραιτηθούν για να μην ψηφίσουν τα νέα μέτρα. Το Μέγαρο Μαξίμου αισιοδοξεί ωστόσο ότι οι τυχόν απώλειες θα περιοριστούν, εάν δεν μηδενιστούν τελικά.

Άλλα στελέχη πάντως – ακόμη και υπουργοί – επιμένουν στην ανάγκη να πάει η χώρα σε εκλογές, μόλις λάβει την έκτη δόση και αποφύγει προς το παρόν τη χρεοκοπία. Εκτιμούν ότι επειδή και το 2012 θα είναι χρονιά σκληρών αποφάσεων και επώδυνων μέτρων, η πολιτική ευθύνη πρέπει να μοιραστεί ή σε κάθε περίπτωση να αποφασίσει ο ελληνικός λαός για την τύχη του.

Ξενοδοχείο με πισίνα πληρώνουμε στους λαθρομετανάστες!

Παναγιώτης Σουρέλης

Έφυγαν από τη χώρα τους για να γλιτώσουν από τον πόλεμο ή τη φτώχεια και βρέθηκαν στα ελληνικά νησιά να απολαμβάνουν μοχίτο στην πισίνα κάποιου ξενοδοχείου! Την ώρα που πέφτει «τσεκούρι» σε μισθούς, επιδόματα και συντάξεις, το κράτος χρυσοπληρώνει τη διαμονή λαθρομεταναστών σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια!

Μόνο το 2010 δόθηκαν 3,6 εκατ. ευρώ για τη φιλοξενία των λαθρομεταναστών σε αποθήκες και ετοιμόρροπα κτίρια, που «βαφτίστηκαν» κέντρα υποδοχής, ενώ οι πιο τυχεροί έζησαν το «μύθο» τους στα ελληνικά νησιά! Το newsbomb αποκαλύπτει έγγραφα – «φωτιά» και φωτογραφίες – ντοκουμέντο από τις συνθήκες διαμονής των μεταναστών, που θα προκαλέσουν σάλο.

Λουξ διαμονή σε πισίνα ξενοδοχείου!

Τρίβουν τα μάτια τους οι λαθρομετανάστες που εισέρχονται στη χώρα μας από την Τουρκία και συλλαμβάνονται από τους άνδρες του λιμενικού στη θαλάσσια περιοχή του Αιγαίου, όταν μεταφέρονται στο «κέντρο υποδοχής» των Δωδεκανήσων. Και αυτό διότι πρόκειται για ξενοδοχείο και μάλιστα με πισίνα στη Λέρο! Πρόκειται για το ξενοδοχείο «Ara», στο οποίο ο κάθε μετανάστης φιλοξενείται για περίπου πέντε ημέρες, μέχρι να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων του (μερικές φορές «ταυτοποίηση» σημαίνει ό,τι δηλώσουν…). Στη συνέχεια οι μετανάστες μεταφέρονται στην Αθήνα ή σε άλλες μεγάλες πόλεις, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε γκέτο.

Η λουξ διαμονή σε ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα δωμάτια των παράνομων μεταναστών στοίχισε στο ελληνικό δημόσιο το 2010 περισσότερες από 300.000 ευρώ! Το newsbomb αποκαλύπτει το έγγραφο με την απάντηση του υφυπουργού Εσωτερικών Πάρι Κουκουλόπουλου, έπειτα από σχετική ερώτηση του βουλευτή του ΛΑ.ΟΣ. Κυριάκου Βελόπουλου.

Στις 2 Αυγούστου του 2011 ο κ.Κουκουλόπουλος αφού πρώτα σημειώνει, ότι το υπουργείο εγκρίνει πιστώσεις προκειμένου να καλυφθούν δαπάνες διαμονής, τροφής και υγειονομικής περίθαλψης υπηκόων τρίτων χωρών, προσθέτει ότι «στις περιοχές όπως αυτής των Δωδεκανήσων, όπου δεν υπάρχουν κέντρα φιλοξενίας, αλλά περιστασιακά προκύπτουν έκτακτα επεισόδια παράνομης εισόδου μεταναστών, το Υπουργείο χρηματοδοτούσε δαπάνες σε ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα δωμάτια για τη στέγαση, σίτιση, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και ιματισμό των εν λόγω αλλοδαπών. Στο πλαίσιο αυτό, για τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δωδεκανήσου μέχρι 31-12-2010 καλύφθηκαν, με μεταφορά των αντίστοιχων πιστώσεων, δαπάνες ύψους 303.653,99 ευρώ, μετά από την αποστολή και τον έλεγχο των παραστατικών στοιχείων δαπάνης»!

3,6 εκατ. για τη διαμονή των λαθρομεταναστών

Εκτός από το ξενοδοχείο στη Λέρο, το κράτος νοικιάζει κτίρια για τη φιλοξενία των παράνομων μεταναστών και σε άλλες περιοχές της χώρας.

Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα που φέρουν την υπογραφή του υφυπουργού Εσωτερικών, το 2010 διατέθηκαν 1.180.308,65 ευρώ στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Σάμου, 1.799.111,28 ευρώ στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Έβρου και 308.959,01 ευρώ στη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου για το κέντρο υποδοχής στη Λέσβο. Στο σύνολό του το ποσό ανέρχεται σε περίπου 3,6 εκατ. ευρώ για τη φιλοξενία των λαθρομεταναστών μόνο στα συγκεκριμένα τέσσερα κέντρα υποδοχής. Του Έβρου, της Σάμου, της Λέσβου (Ν.Α. Χίου) και φυσικά στο ξενοδοχείο στη Λέρο (Ν.Α. Δωδεκανήσων), όπου οι λαθρομετανάστες πίνουν στην πισίνα τα δροσερά κοκτέιλ στην… υγειά των Ελλήνων φορολογουμένων.

Δ. ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ: "Η Κυβέρνηση θέλει να φιμώσει τους πολίτες" (Ηχητικό)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyvDXZudERhDI3H9sSfP-_buIy50NtSkbbrKsEKM6kjH7QSameMkcJ9S_oponGPG26tmw9qhyGUNIGkGJ95IGALwb3k5gxKJtIvQAoSJyMdnF9KiGOcmHjVCazEq1EUwZDxLQwBbIiYxNl/s1600/AVGERINOPOULOUNEW.jpg"ΘΕΛΟΥΝ να φιμώσουν τους απλούς πολίτες για να εμποδίσουν τις αντιδράσεις του κόσμου στα έργα της Κυβέρνησης. Δεν μορούμε να δεχτούμε τη φίμωση των πολιτών. Κάθε άνθρωπος πρέπει να μπορεί να εκφράζει την άποψή του" δήλωσε χθες η Βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας Διονυσία Αυγερινοπούλου στο "Marconi Radio 96,1 F.M." του Βόλου

Για τους bloggers και την απάντηση του αρμόδιου υπουργού στην σχετική της ερώτηση, μίλησε στο "Marconi Radio 96,1 F.M." και στην εκπομπή "Ελεύθερη Πτήση" του Αντώνη Κουμιώτη, η Βουλευτής Επικρατείας της Νέας Δημοκρατίας Διονυσία Αυγερινοπούλου.

Ακούστε τι είπε:



e-volos.gr

Σταματήστε να μας σώζετε κύριε Παπανδρέου!

http://img.protothema.gr/21B3007279E3A03ACAAB4E9623DCD97E.jpgΟι νέες αιματηρές θυσίες του ελληνικού λαού δεν πρόκειται να αναστρέψουν την πορεία της χώρας προς την τελική χρεοκοπία. Για μια ακόμη φορά «ο λογαριασμός δεν βγαίνει» γιατί απλούστατα σε μια οικονομία που βυθίζεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς δεν υπάρχουν τα χρήματα που ζητά η κυβέρνηση και τα ελλείμματα του προϋπολογισμού αντί να μειώνονται θα μεγαλώνουν.

Ο λόγος είναι απλός. Οι πολίτες καλούνται να πληρώσουν πολύ περισσότερα σε άμεσους και έμμεσους φόρους, ενώ τα έσοδα τους μειώνονται δραματικά λόγω των περικοπών και της ύφεσης. Νομοτελειακά θα βρεθούμε σύντομα στα ίδια τραγικά αδιέξοδα που θα οδηγήσουν στην ανάγκη λήψης και νέων μέτρων.

Δεν συζητάμε για το αν τα μέτρα είναι άδικα ή αν οδηγούν σε περαιτέρω εξαθλίωση τον ελληνικό λαό. Το θέμα είναι αν αυτή τη φορά θα είναι αποτελεσματικά. Η απάντηση είναι όχι και την δίνει το ίδιο το ΔΝΤ με μια μάλλον αισιόδοξη έκθεση που έδωσε προχθές στην δημοσιότητα. Το 2012 το χρέος θα έχει φθάσει στο 190% του ΑΕΠ, η ανεργία στο 18,5% και η ύφεση θα παραμένει στο -2%. Με αυτές τις προβλέψεις υπάρχει κάποιος στην κυβέρνηση ή στην τρόικα που πιστεύει πράγματι ότι μπορούμε να βγούμε από το «καθοδικό σπιράλ» της οικονομίας;

Πού θα φθάσει λοιπόν αυτή η ιστορία; Από τις 25 Μαρτίου του 2010 ο Γιώργος Παπανδρέου «σώζει τη χώρα». Τελευταία φορά ήταν τον περασμένο Ιούνιο με την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου για την εξασφάλιση της 5ης δόσης.
Γιατί απέτυχε η κυβέρνηση; Τι δεν έγινε σωστά; Τι υπολόγισαν λάθος και γιατί φθάσαμε ξανά για νέες δραματικές περικοπές και νέες «έκτακτες» (αλλά στην πράξη μόνιμες) εισφορές; Πώς φθάσαμε στην επαναδιατύπωση, επί τω δυσμενέστερω του μεσοπρόθεσμου προγράμματος και ποιος έχει την ευθύνη για όσα δεν έγιναν αυτούς τους μήνες; Γιατί π.χ. δεν προχώρησαν οι διαρθρωτικές αλλαγές και οι αποκρατικοποιήσεις που θα μπορούσαν να δώσουν μια «ανάσα» στην οικονομία;

Απαντήσεις δυστυχώς δεν υπάρχουν. Η «εξαφάνιση» του πρωθυπουργού από τα ΜΜΕ δείχνει πώς η «ψυχολογική επιβάρυνση», για την οποία μίλησε ο κ. Βενιζέλος στη Βουλή δεν αφορά μόνο το λαό. Οι πολιτικές αντοχές της κυβέρνησης και της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ έχουν ξεπερασθεί. Η κοινωνική κόπωση που παρατηρείται τους τελευταίους μήνες μετατρέπεται σε οργή. Ο κ. Παπανδρέου και το επιτελείο του δυο επιλογές έχουν. Ή θα πάνε σε εκλογές για να διαχειριστεί την κρίση μια άλλη κυβέρνηση ή θα περιμένουν την επίσημη χρεοκοπία της χώρας. Μιλάμε για την χώρα για ο λαός έχει χρεοκοπήσει από καιρό.

Koytras_b@yahoo.gr

Μπορεί η κυβέρνηση να υπόσχεται ότι τα μέτρα που έλαβε είναι τα τελευταία επώδυνα, ωστόσο οι αριθμοί που έχει στα χέρια της η τρόικα δείχνουν πως τα μέτρα ή θα αναθεωρηθούν και θα γίνουν ακόμη χειρότερα ή θα ανακοινωθούν και νέα ακόμα πιο σκληρά για τους πολίτες.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για «φοροεισπρακτικές βόμβες» που δεν απασφαλίστηκαν την τελευταία στιγμή, οι οποίες όμως θα περιλαμβάνονται στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο του 2012.

Από τον Οκτώβριο του 2012 εκτοξεύεται στα ύψη η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, καθώς εξισώνεται ο φόρος του πετρελαίου θέρμανσης με το πετρέλαιο κίνησης. Θυμίζουμε ότι από τις 15 του προσεχούς Οκτωβρίου, ο φόρος στο πετρέλαιο θέρμανσης έχει ήδη αποφασισθεί να αυξηθεί κατά 4 λεπτά το λίτρο.

«Χέρι» στις τσέπες όλων των Ελλήνων χωρίς καμία εξαίρεση βάζει η κυβέρνηση, καθώς για παράδειγμα η μείωση του αφορολόγητου από τις 12.000 στις 8.000 επιβάρυνε όλους 400 ευρώ και τώρα μέσω της νέας μείωσης προστίθενται άλλα 300 ευρώ το χρόνο.

Ακόμη και όσοι δηλώσουν μεικτά 6.000 ευρώ εισόδημα θα κληθούν να πληρώσουν φόρο 100 ευρώ. Όσοι έχουν απολαβές 750 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν 500 ευρώ φόρο.

Όποιος δηλώνει πάνω από 12.000 ευρώ το χρόνο ξεκινάει από ένα ποσό 700 ευρώ.

Ακόμη, να σημειώσουμε ότι η κυβέρνηση πέρασε στα «ψηλά» το τέλος ακινήτων, το οποίο ενώ είχαν πει ότι θα ισχύσει μόνο για το φετινό και το ερχόμενο έτος, τελικά ανακοινώθηκε ότι θα εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ μέχρι και το 2014.

Δεν ανακοινώθηκε επίσης το ενιαίο μισθολόγιο, το οποίο θα τεθεί σε εφαρμογή από τον επόμενο μήνα και θα στοιχίσει στους δημοσίους υπαλλήλους τουλάχιστον 20% από τις αποδοχές τους, ενώ οι πληροφορίες θέλουν η εφαρμογή του μισθολογίου να επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ.

newsbomb.gr

Εκθετος ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ από τα πρώην μέλη του Δ.Σ.

Τα πρώην μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ στη Βουλή (δεξιά)Εκθετο άφησαν τα πρώην μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ (καθαιρέθηκαν με τροπολογία του Ευάγγ. Βενιζέλου, η οποία ψηφίζεται σήμερα) τον πρόεδρο Α. Γεωργίου, για την περιθωριοποίησή τους από τα καθήκοντά τους, τα οποία ορίζονται βάσει νόμου.

Τα πρώην μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΣΤΑΤ στη Βουλή (δεξιά) Αίσθηση μάλιστα προκάλεσε το γεγονός, κατά τη χθεσινή ακρόασή τους από την επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, ότι με τις προαναφερόμενες αιτιάσεις συντάχτηκαν και οι επιστήμονες, που χαρακτήρισαν εν πολλοίς ορθούς τους χειρισμούς του κ. Γεωργίου ως προς την αύξηση του ελλείμματος.

Η θέση των περισσότερων από τα έξι μέλη που παρέστησαν στην πολύωρη συνεδρίαση ήταν κοινή. Οτι ο επικεφαλής δηλαδή της ΕΛΣΤΑΤ είχε μετατρέψει την Ανεξάρτητη Αρχή σε αρχή ενός ανδρός. Και προς επίρρωσιν των επιχειρημάτων τους ανέφεραν ότι το Δ.Σ., επί της ουσίας, έμεινε ανενεργό και δεν συνεδρίασε ποτέ, παρά τα επανειλημμένα αιτήματά τους, ενώ ότι ο κ. Γεωργίου δεν τους επέτρεπε να ασχοληθούν με τον προσδιορισμό του ελλείμματος αλλά και τη διεξαγωγή της απογραφής.

Στο πνεύμα αυτό ο Ν. Λογοθέτης είπε ότι «ο κ. Γεωργίου αρνήθηκε οποιαδήποτε συνάντηση μαζί του» και πρόσθεσε πως ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ τού απαγόρευε να εμπλακεί στο ζήτημα του ελλείμματος. Ο Αν. Φιλίππου υποστήριξε πως η μη σύγκληση του Δ.Σ. δεν ήταν τυχαία, αλλά γινόταν διότι ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ ήθελε να το καταργήσει.

Η Στ. Μπαλφούσια επέμεινε πως κάποιες από τις αρμοδιότητες της Ανεξάρτητης Αρχής έπρεπε να παραμείνουν στις ευθύνες του συλλογικού οργάνου, σημειώνοντας παράλληλα ότι τις παρατηρήσεις της αυτές τις είχε υποβάλει γραπτώς στον τότε υπουργό Οικονομικών (Γ. Παπακωσταντίνου). Αιχμηρότατη ήταν και η Ζωή Γεωργαντά, που κατήγγειλε χαρακτηριστικά ότι ο κ. Γεωργίου κατά την απουσία του στο εξωτερικό είχε απαγορεύσει στα μέλη του Δ.Σ., όχι μόνο να εκτελούν τα καθήκοντά τους, αλλά και να πλησιάζουν τα γραφεία της Αρχής. Η ίδια υποστήριξε εξάλλου ότι οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί είναι άκυρες, διότι θα έπρεπε να λαμβάνονται κατά τη συνεδρίαση του Δ.Σ., κάτι όμως που δεν έγινε ποτέ.

Μαζί της συμφώνησε και ο Κ. Σκορδάς, που παρατήρησε ότι οι αποφάσεις για την αναθεώρηση του ελλείμματος δεν πέρασαν από το Δ.Σ., παρά τις αντίθετες προβλέψεις του νόμου.

Σε ό,τι αφορά την αναθεώρηση προς τα πάνω του ελλείμματος και κατά πόσο αυτό ήταν ορθό, τα μέλη της επιτροπής διχάστηκαν.

Οι Γ. Συμιγιάνννης, Στέλλα Μπαλφούσια και Αν. Φιλίππου συνέκλιναν υπέρ των χειρισμών του προέδρου της Αρχής, προτάσσοντας ως πυρήνα της επιχειρηματολογίας τους τη συγκατάθεση της Eurostat στους χειρισμούς του κ. Γεωργίου.

Στην άλλη πλευρά, οι Ν. Λογοθέτης, Ζωή Γεωργαντά και Κ. Σκορδάς επανέλαβαν ότι ο κ. Γεωργίου έπραξε αυθαίρετα εντάσσοντας στον υπολογισμό του ελλείμματος και τις ΔΕΚΟ και αντέτειναν ότι ο κώδικας ορθής πρακτικής, που επικαλέστηκε ο πρόεδρος της Αρχής, ήταν ένα εφεύρημα για να υπερασπιστεί τις θέσεις του.

Τις τοποθετήσεις των πρώην μελών επιχείρησαν να χρησιμοποιήσουν τα δύο μεγάλα κόμματα, αποδίδοντας το ένα στο άλλο ευθύνες για «μαγείρεμα» του ελλείμματος και του χρέους.

Στο πλαίσιο αυτό δεν έλειψαν και οι φραστικές επιθέσεις κατά των ειδικών από βουλευτές.

Ετσι, η πρωτοβουλία του Αν. Μακρυπίδη (ΠΑΣΟΚ) να ζητήσει από τη Ζωή Γεωργαντά να επαληθεύσει εάν λάμβανε χωρίς να το δικαιούται επιδόματα, αλλά και ο ισχυρισμός του πως η διατριβή της ήταν αντιγραφή από άλλη σχετική έκθεση του ΟΗΕ, προκάλεσε την οξύτατη αντίδραση βουλευτών της Ν.Δ. (Γ. Τράγακης, Μ. Κεφαλογιάννης), αλλά και του Δ. Παπαδημούλη (ΣΥΡΙΖΑ), που τον μέμφθηκαν για χτυπήματα κάτω από τη μέση.

Απάντηση στη Ν.Δ. με εξεταστική

Το γάντι που πέταξε από τη Θεσσαλονίκη ο Αντ. Σαμαράς για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο σήκωσε χθες το βράδυ το ΠΑΣΟΚ, έπειτα από «εντολή» του ίδιου του πρωθυπουργού.

Ο Γ. Παπανδρέου έθεσε το θέμα κατά την έναρξη της κυβερνητικής επιτροπής ζητώντας από το γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του κόμματος να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες ώστε να προετοιμαστούν οι βουλευτές, καθώς όπως είπε εμείς δεν έχουμε τίποτα να κρύψουμε.

Ετσι, αργά το απόγευμα ο Β. Εξάρχος ανακοίνωσε την απόφαση να καταθέσει το ΠΑΣΟΚ πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τη διερεύνηση της δημοσιονομικής πορείας της χώρας (και ειδικά των στατιστικών στοιχείων) για όλη την τελευταία δεκαετία.

Γειά σου ρε Γιάννη με το Blackberry σου

Βαρυσήμαντη ανακοίνωση του Γιάννη Αλαφούζου, γνωστός και ως Αλαχαβούζος, μέσω twitter:



και που σαι Γιάννη; Το "v" είναι κανονικά "vs." και σημαίνει versus...