06 Οκτωβρίου 2011

Γ. Μιχελάκης για απολύσεις-προσλήψεις εκτός ΑΣΕΠ, διαφωνίες υπ. για κατώτατους μισθούς, επεισόδια, ΕΡΤ-CL, επιστολές ΓΑΠ-Μπένυ προς τρόικα

http://troktiko.eu/wp-content/uploads/troktiko_240603_0.jpegΓΙΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ

Η κυβέρνηση από τη μια προχωρά σε απολύσεις και από την άλλη μεθοδεύει προσλήψεις. Απέλυσαν από την «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΕ, από τον Απρίλιο του ’10 έως σήμερα, 53 εργαζόμενους και προσλαμβάνουν τώρα 83! Και μάλιστα με διαδικασίες εκτός ΑΣΕΠ.
  • Έτσι εννοούν τον περιορισμό του σπάταλου κράτους;
  • Δεν μπορούσαν να καλύψουν τα όποια κενά με μετατάξεις από το προσωπικό που βάζουν σε εφεδρεία;
  • Έτσι εννοούν τη διαφάνεια;
  • Μήπως είναι άλλη μια επιχείρηση τακτοποίησης «ημετέρων»;
    Ο κ. Βενιζέλος, υπέγραψε, μαζί με συναρμόδιους υπουργούς (αριθμ. Πρωτ. 35037/ΕΓΔΕΚΟ 1438/5.8.2011) απόφαση για 83 νέες προσλήψεις με συμβάσεις έργου στην «Κοινωνία της Πληροφορίας» Α.Ε. Εγκρίνει, δηλαδή, την πρόσληψη σχεδόν διπλάσιου αριθμού στελεχών, σε σχέση με αυτούς που έδιωξαν. Αφού, πρόσφατα, διπλασίασε τους μετακλητούς που τον περιστοιχίζουν και αφού αποφάσισε μαζικές απολύσεις, σχεδιάζει τώρα νέες προσλήψεις. Και μάλιστα εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ.

    Να θυμίσουμε ότι:
    • Η κυβέρνηση, κακοποιώντας το θεσμό της εργασιακής εφεδρείας, ετοιμάζει τη στιγμή αυτή μαζικές απολύσεις 30 χιλ. εργαζομένων στο Δημόσιο.
    • Όπως, ήδη, αποκαλύψαμε (με βάση την έκθεση του ΑΣΕΠ) μόνο το 2010 η κυβέρνηση προχώρησε σε περίπου 30 χιλ. νέες προσλήψεις.
    • Όπως αποδείξαμε χθες (με βάση σχετικές κυβερνητικές αποφάσεις) αμέσως μετά τον τελευταίο ανασχηματισμό η κυβέρνηση αύξησε κατά 84 τις θέσεις των μετακλητών και δυο μήνες αργότερα τις αύξησε ακόμη περισσότερο.
    • Όπως αποδεικνύεται τώρα, από τη μια απολύει και από την άλλη προσλαμβάνει διπλάσιους των απολυθέντων.
      ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΗΛΟΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΑΤΩΝ ΜΙΣΘΩΝ

      Η κυβέρνηση, στην απέλπιδα προσπάθειά της, να μας διαψεύσει, διαψεύδει τελικά τους υπουργούς της. Και λίγο αργότερα διαψεύδεται από αυτούς.


      Μόλις σήμερα, το πρωί, ο υφυπουργός κ. Γ. Κουτσούκος (μιλώντας στο Ράδιο 9) επιβεβαίωσε τα όσα έλεγε ο κ. Κουτρουμάνης, επαναλαμβάνοντας ότι η κυβέρνηση διαπραγματεύεται την περαιτέρω μείωση των κατώτατων μισθών. Υποστήριξε μάλιστα ότι: «Από ό,τι έδειξε η τελευταία συζήτηση που είχαμε τη Δευτέρα δεν κατανοούν ότι οι Έλληνες έχουν φτάσει στα όρια του… Δεν υπήρξε αποτέλεσμα από τη συζήτηση της Δευτέρας σε ό,τι αφορά το κομμάτι του κατωτέρου μισθού. Από ό,τι φαίνεται έχουν εμμονή και θα το ξαναθέσουν».

      Σχεδόν ταυτόχρονα ο κ. Τόλκας στην προσπάθεια του να μας διαψεύσει, διέψευδε τον κ. Κουτρουμάνη και τον κ. Κουτσούκο, 
      λέγοντας ότι: «Ο θεσμός της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας δεν αποτελεί για εμάς αντικείμενο διαπραγμάτευσης με την Τρόικα».

      Τελικά, ποιους να πιστέψουμε; Τους κ. Κουτρουμάνη και Κουτσούκο ή τους κ. Μόσιαλο και Τόλκα;
      Ποιοι από τους υπουργούς ψεύδονται, ποίοι λένε την αλήθεια;
      Και, τέλος, σε ποιον απευθυνόταν ο κ. Παπανδρέου, όταν έλεγε πως «δεν θα γίνουμε Ινδία»;

      ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΟΪΚΑ

      Η κυβέρνηση, διαβεβαίωνε ότι θα δώσει στη δημοσιότητα τις επιστολές Παπανδρέου και Βενιζέλου στην Τρόικα.
      Πέρασε από τότε σχεδόν μια εβδομάδα και η κυβέρνηση τηρεί … «σιγή ασυρμάτου».
      Και το ερώτημα είναι:
      Θα δώσουν τελικά τις επιστολές αυτές στη δημοσιότητα όπως είχαν δεσμευτεί; Και αν «όχι», γιατί;

      ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ
      Υπάρχει επιτέλους σχέδιο από την πλευρά της κυβέρνησης για τη διατήρηση της έννομης τάξης, αλλά και την αντιμετώπιση κρουσμάτων βίας;

      Άραγε το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη επιτρέπει στους πολίτες να μπορούν να διαδηλώνουν ειρηνικά;

      Τα χθεσινά επεισόδια στο Κέντρο της Αθήνας καταδεικνύουν την απουσία συγκροτημένου σχεδίου. Βαριά είναι η ευθύνη του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που με την πολιτική του έχει πλήξει το κύρος και την αποτελεσματικότητα της Ελληνικής Αστυνομίας.

      Σε κάθε περίπτωση, περιστατικά βίας, όπως αυτά που σημειώθηκαν χθες από μεμονωμένους άνδρες των ΜΑΤ σε βάρος ανυποψίαστων πολιτών, αλλά και εκπροσώπων του ελληνικού και ξένου Τύπου, είναι καταδικαστέα.

      ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΜΜΕ ΤΗΣ Ν.Δ., κ. ΣΙΜΟΥ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΡΤ

      «Δεν υπάρχει πια καμία αμφιβολία πως η διοίκηση της ΕΡΤ δρα με συγκεκριμένη πρακτική και οργάνωση, απεμπολώντας δικαιώματα και προκαλώντας τεράστιες ζημιές στο δημόσιο συμφέρον και στα δημόσια οικονομικά.

      Αυτή η πρακτική ακολουθήθηκε στη δορυφορική μετάδοση των προγραμμάτων της ΕΡΤ, (για τα οποία τρεις ερωτήσεις μου στη Βουλή παραμένουν αναπάντητες) , και έγινε και τώρα με προφανή για τον κάθε πολίτη τρόπο με τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για τα δικαιώματα του Champions League. Οι επικεφαλής της ΕΡΤ που εμπλέκονται στις υποθέσεις οι οποίες βρίσκονται υπό δικαστική διερεύνηση (για το θέμα των δικαιωμάτων του Champions League, αλλά και για τα δορυφορικά προγράμματα της ΕΡΤ) πρέπει να απομακρυνθούν τώρα.

      Η Δικαιοσύνη κινήθηκε άμεσα και με ευαισθησία σε ένα ακόμη τεράστιο σκάνδαλο της ΕΡΤ. Αποστέλλω σήμερα επιστολή στους κκ Τέντε, Παντελή και Πεπόνη, ζητώντας να συσχετιστούν οι υποθέσεις του δορυφορικού και των δικαιωμάτων του Champions League, αφού η δράση της διοίκησης της ΕΡΤ, εδώ και ένα χρόνο, παραπέμπει σαφώς σε οργανωμένη συμπεριφορά που σαν αποτέλεσμα έχει τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος και τη μεγάλη ζημία της ΕΡΤ, ώστε να σταματήσει η εκταμίευση έστω και ενός ευρώ, πόσω μάλλον των δεκάδων εκατομμυρίων για τα δικαιώματα του Champions League».

      ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ
      • Σήμερα, 6 Οκτωβρίου 2011, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, στις 16:30 στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», θα έχει συνάντηση με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας κ. Βίκτωρ Γιανουκόβιτς.
      • Επίσης, σήμερα, στις 20:30, θα παρευρεθεί σε δεξίωση στο ξενοδοχείο «Divani Palace» στο Καβούρι, που θα δοθεί προς τιμήν του Αντικαγκελάριου και υπουργού Οικονομίας της Γερμανίας κ. Φίλιπ Ρέσλερ.
      • Αύριο, 7 Οκτωβρίου 2011ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς θα έχει συνάντηση, στις 15:45 στο ξενοδοχείο «Divani Palace» στο Καβούρι, με τον Αντικαγκελάριο και υπουργό Οικονομίας της Γερμανίας κ. Φίλιπ Ρέσλερ.

      Ελεύθερος ο αστυνομικός που τραυμάτισε τη φωτορεπόρτερ-Δεν του ασκήθηκε ποινική δίωξη

      http://img.protothema.gr/2C36649C2E8EA9F3190091A14567AD25.jpgΕλεύθερος χωρίς καν να του ασκηθεί ποινική δίωξη αφέθηκε ο άνδρας των ΜΑΤ που χτύπησε και τραυμάτισε τη φωτορεπόρτερ, Τατιάνα Μπόλαρη, το απόγευμα της Τετάρτης κατά την διάρκεια επεισοδίων στο Σύνταγμα.

      Ο εντοπισμός και η σύλληψη του αστυνομικού έγινε μετά από μήνυση που κατέθεσε στην Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής η φωτορεπόρτερ. Ο αστυνομικός που έχει αποτυπωθεί σε πλήθος φωτογραφιών να επιτίθεται στη φωτορεπόρτερ, οδηγήθηκε στα δικαστήρια κάτω από άκρα μυστικότητα.

      Ο εισαγγελέας αφού τον άφησε ελεύθερο διέταξε περαιτέρω ανάκριση την οποία ανέθεσε σε πταισματοδίκη. Πρέπει να σημειωθεί ότι στη σχετική δικογραφία, δεν έχει συμπεριληφθεί σύμφωνα με πληροφορίες, η ιατροδικαστική έκθεση προκειμένου να διαπιστωθεί το είδος της σωματικής βλάβης που προκάλεσε στη φωτορεπόρτερ, αν δηλαδή είναι απλή ή επικίνδυνη, ώστε να αποδοθεί και η ανάλογη κατηγορία.

      Ελληνικό καμάκι... (video)

      Άπαιχτος διάλογος από ελληνική τσόντα

      Αν αυτό είναι το μέλλον της Ελλάδας να το κλείσουμε το μαγαζί (βίντεο)

      Η απόλυτη παρακμή στο παρακάτω βίντεο όπου "μαθητές" του κώλου που αντί να είναι στις τάξεις τους και να στριμώχνουν τους καθηγητές ζητώντας μόρφωση και γνώσεις... γυρνάνε στους δρόμους και τσιρίζουν στην Τσουρή (ΠΑΣΟΚ-Χίος) "έλα έξω μωρή", "τ' αρχίδ@@ μας θα πάρετε όλοι στη Βουλή" και "εκεί μέσα θα σε βάλουμε" δείχνοντας ένα φέρετρο... μετά τους ρωτάς ποιος έγραψε τον εθνικό ύμνο και σου απαντάνε ο Οικονομόπουλος ή οι πιο "ψαγμένοι" σου λένε ο Ελύτης... γι' αυτό φταίει η Τσουρή και η κάθε Τσουρή;

      Αν οι ενήλικες αισθάνονται υπερήφανοι βλέποντας το παρακάτω βίντεο... τι να πω; Να μην το παιδεύουμε και να το κλείσουμε από τώρα το μαγαζί, γιατί θα το κλείσουν οι επόμενοι ούτως ή άλλως σε 20-30 χρόνια

      Συνελήφθη αστυφύλακας για τη χθεσινή επίθεση στη δημοσιογράφο

      Συνελήφθη ΜΑΤατζής για τη γνωστή χθεσινή επίθεση στη δημοσιογράφο-φωτορεπόρτερ. Aργότερα περισσότερα.

      Τα δίνουν όλα για τις Τράπεζες Παπαδήμας-ΓΑΠ και αντιτίθονται σε μεγαλύτερο "κούρεμα"!

      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAmS4VHZwWfChi9VOQU45WHdlfi0GZD3ZRsrFJnatpstDcdoBOTa0sA_fMxKXDnI_M8I9hAuto_2akubGG5UYX4vNfTvZvtT0iNPt5SMsmVWUvAjwBLs-8DKI-qvD2w5JN858fiJfdfac/s1600/papandreou_papadimos_.jpg«Η Ελλάδα πρέπει -και πιθανότατα- θα αντιταχθεί σε κούρεμα μεγαλύτερο του προβλεπόμενου 21%» δήλωσε για την φημολογούμενη αναθεώρηση της συμφωνίας του Ιουλίου ο σύμβουλος του πρωθυπουργού Λουκάς Παπαδήμος, καρφώνοντας την επίσημη θέση που θα εκφράσει ο ΓΑΠ όταν τεθεί το θέμα, δηλ. δεν θέλουμε άλλο κούρεμα, θα πληρώσουμε όλα τα χρέη μας, "όλα τα κιλά όλα τα λεφτά"...

      Το γελοίο σκεπτικισμό του εξέφρασε και ο Τσαρλς Νταλάρα, επικεφαλής του Διεθνούς Ινστιτούτου Χρηματοπιστωτικής που επιβλέπει τη διαδικασία ανταλλαγής των ελληνικών ομολόγων. «Η επανεξέταση της ελληνικής συμφωνίας θα ήταν αντιπαραγωγική από τη στιγμή που ιδιώτες έχουν δώσει τη στήριξη τους και τα 17 κοινοβούλια της Ευρωζώνης έχουν σχεδόν στο σύνολο τους εγκρίνει τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου», δήλωσε.

      Δηλ. ρε φίλε που είναι το πρόβλημα αν τα Κράτη της ΕΕ εγκρίνουν πάλι μια συμφωνία που θα μας δώσει τη δυνατότητα να ανασάνουμε... ότι θα χάσουν οι Τραπεζίτες μερικά δις ακόμα;

      "Στημένη" η εύρεση αρχαιοελληνικών αμφορέων απ' τον Πούτιν με την οποία μας ζάλισαν οι γραφικοί τον Αύγουστο (βίντεο)

      Όπως παραδέχθηκε την Τρίτη σε εκπομπή της ρώσικης τηλεόρασης ο εκπρόσωπος τύπου του Ρώσου Προέδρου Πούτιν, Dmitry Peskov, "Είναι προφανές ότι o Πρόεδρος δεν βρήκε τυχαία έναν αμφορέα που βρίσκονταν εκεί χιλιάδες χρόνια". Όπως φαίνεται και στα βίντεο, ο Πούτιν κατά τη διάρκεια της βουτιάς ακολουθεί ένα κίτρινο σκοινί το οποίο τον οδήγησε κατευθείαν στους αμφορείς. Κατά τ' άλλα οι γνωστοί γραφικοί του διαδικτύου μας τα έκαναν μπαλόνια τον Αύγουστο με το "εύρημα" του Πούτιν... Δείτε τα βίντεο:





      ΥΓ. Ευαγγελάτε, Χατζηνικολάου! Κλέψτε το κι αυτό το θεματάκι

      Συνελήφθη ο πατέρας του Ρούνει!

      Όπως μεταδίδουν πηγές του βρετανικού SKY ο πατέρας του γνωστού ποδοσφαιριστή συνελήφθη με την κατηγορία της συμμετοχής του σε κύκλωμα παράνομου στοιχήματος!! Συμβαίνουν και στις καλύτερες χώρες λοιπόν...

      Γ. Μιχελάκης: "Επιμένουμε και θα επιμένουμε πάνω στον όρο επαναδιαπραγμάτευση"

      H απόφαση της 21ης Ιουλίου έχει πάρα πολλά θετικά σημεία, τόνισε, μιλώντας στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ, ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης.

      Ο κ. Μιχελάκης πρόσθεσε ότι «είναι πολύ σημαντικό να εφαρμοστεί (η απόφαση). Η κυβέρνηση έχει αργήσει πάρα πολύ. Είναι αναποτελεσματική. Δεν έχει κάνει αυτά που έπρεπε να κάνει. Επί δύο χρόνια ο Αντώνης Σαμαράς και τα στελέχη της ΝΔ, υπενθυμίζουν συνέχεια στην κυβέρνηση πολλά πράγματα. Σας θυμίζω τη φράση του Αντώνη Σαμαρά: 'Επιτέλους ξεκολλήστε. Πάρτε μέτρα'. Δεν το κάνανε ποτέ και τώρα αυτά που λέμε εμείς, έρχονται και τα λένε τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Δείτε τις δηλώσεις βουλευτών του κυβερνητικού κόμματος».

      Ο εκπρόσωπος της ΝΔ δεν θέλησε να εμπλακεί στα αναγραφόμενα για επιπλέον «κούρεμα» στην ανταλλαγή ομολόγων, σημειώνοντας ότι «δεν μπαίνουμε καθόλου στη λογική και στη συζήτηση αυτών των θεμάτων» και πρόσθεσε ότι «κάθε συζήτηση που γίνεται γύρω από αυτό το θέμα, κάνει κακό».

      Σε ό,τι αφορά στο δημοψήφισμα ο κ. Μιχελάκης τόνισε μεταξύ άλλων:

      «Δεν είναι μια κίνηση που την κάνει (η κυβέρνηση) για να πετύχει πραγματικά κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Δηλαδή, να πεις ότι θα κάνουμε κάποιο δημοψήφισμα, πραγματικά γιατί θέλουμε να δούμε κάτι. Όλα αυτά είναι προσπάθειες να εκτονώσουν κάποια πράγματα. Είναι επικοινωνιακά τεχνάσματα, για να στρέψουν αλλού το ενδιαφέρον».

      Επέμεινε δε στη θέση της ΝΔ για πρόωρες εκλογές, τονίζοντας ότι είναι μεγαλύτερο το κόστος από την παραμονή της κυβέρνησης στην εξουσία, παρά από την εκλογική διαδικασία, ενώ υποστήριξε ότι είναι αναγκαία η επαναδιαπραγμάτευση των όρων με την Τρόικα από τη στιγμή, που δεν αποδίδει η πολιτική που εφαρμόζεται: «Επιμένουμε και θα επιμένουμε πάνω στον όρο επαναδιαπραγμάτευση. Όσο αυτή η πολιτική έχει αυτά τα αποτελέσματα που βλέπουμε γύρω μας, στην κοινωνία και στην πραγματική οικονομία, εμείς θα επιμείνουμε. Στο θέμα των φορολογικών συντελεστών, εμείς επιμένουμε και θα επιμείνουμε, διότι η Τρόικα το έχει δεχτεί, ήδη, σε άλλες χώρες όπου υπάρχει, όπως είναι στην Ιρλανδία».

      Ξεκινούν έρευνες για πετρέλαιο όπου επιτρέπουν οι Τούρκοι... δηλ. σε Πατραϊκό, Κατάκολο, Ήπειρο

      http://img.protothema.gr/614ECCFA44F040C09B5F312F61579117.jpgΤο σχέδιο για την πρόσκληση ενδιαφέροντος σε τρία θαλάσσια οικόπεδα για έρευνα πετρελαίου ενέκρινε πριν από λίγο η κυβερνητική επιτροπή, έπειτα από σχετική εισήγηση του υφυπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Γιάννη Μανιάτη.

      Πρόκειται για τα οικόπεδα στον Πατραϊκό, στο Κατάκολο και την Ήπειρο. Για τον μεν πρώτο η κυβέρνηση ελπίζει να εξορύξει 200 εκατ. βαρέλια πετρελαίου, για το δεύτερο 3 εκατ. και για το τρίτο 50 με 80 εκατ.βαρέλια.

      Η απόφαση της κυβέρνησης είναι η αρχή της προετοιμασίας των ενδιαφερομένων ούτως ώστε την 1η Ιανουαρίου 2012 να ξεκινήσει μια διαδικασία Open Door για πρόσκληση έρευνας για συντεταγμένη περιοχή. Η διαδικασία θα γίνει βάση των προϋποθέσεων που θέτει η χώρα και θα διαρκέσει 6 μήνες.

      Τ. Στεφανίδου: "Αν ο άντρας μου με απατούσε δε θα μπορούσα να φάω και να κοιμηθώ"... γι' αυτό την βλέπω λίγο κομμένη τελευταία (βίντεο)

      Τα εσώψυχά της μοιράστηκε με την Ελεονώρα Μελέτη και όλο το τηλεοπτικό κοινό του Star η Τατιάνα Στεφανίδου, δίνοντας μια συνένευξη -κυριολεκτικά-εφ' όλης της ύλης. (vid)

      H έντονη προσωπικότητά της και τα καταπράσινα μεγάλα μάτια της είναι "σήμα κατατεθέν" για την Τατιάνα Στεφανίδου. Η δημοφιλής παρουσιάστρια και δημοσιογράφος μίλησε για την οικογένειά της, την απιστία, την οικονομική κρίση, αλλά και τη νέα της εκπομπή σε τετ-α-τετ συνομιλία της με την Ελεονώρα Μελέτη στο Star.

      "Με τρώει που δεν πηγαίνω εγώ με τα παιδιά μου στα εξωσχολικά τους και πηγαίνει η μάνα μου. Με τρώει που δεν είμαι η τέλεια σύζυγος και το βράδυ που έρχεται ο άντρας μου στο σπίτι, δεν είμαι ήρεμη και γλυκιά, να τον πλησιάσω και να του πώ, αγάπη μου τι κάνεις; Να σου κάνω ένα μασάζ; Είμαι μια γυναίκα κουρασμένη", δήλωσε και πρόσθεσε: "Ο Σεπτέμβρης είναι ο χειρότερος μήνας του χρόνου. Είμαι κακή μάνα, κακή σύζυγος και γενικά τα κάνω όλα σκ…. ά. Μετά, μόλις μπει ο Οκτώβρης, προς Νοέμβρη, αρχίζω και αλλάζω. Ηρεμώ, μπαίνει το νερό στ’ αυλάκι και αρχίζω να βγαίνω έξω, να κάνω τις εκπληξούλες μου, είμαι πιο τρυφερή, πιο σέξι, όλα αυτά".

      Όσο για το αν θα μπορούσε να συγχωρήσει την απιστία από το σύζυγό της, η ίδια έδωσε ξεκάθαρη απάντηση: "Αν μιλάμε γι’αυτήν την στιγμή της ζωής μου, που είμαι ερωτευμένη με τον άντρα μου, θεωρώ ότι θα αρρώσταινα. Θα πάθαινα δηλαδή κάτι κατ'αρχήν σοβαρό σε σωματικό επίπεδο. Δεν θα μπορούσα να φάω, ή να κοιμηθώ. Από εκεί και πέρα, επειδή είναι πολύ δυνατό το συναίσθημα, δεν ξέρω εάν θα μπορούσα να ελέγξω αυτό που κάνω. Δεν ξέρω πραγματικά πώς θα αντιδρούσα και τί θα έκανα".
      Η παρουσιάστρια της εκπομπής "Μίλα" δεν κρύβει το ότι την έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση, όπως όλους. "Φυσικά και μας έχει επηρεάσει. Εχει αλλάξει όλη μας η καθημερινότητα. Από το φαγητό που θα φτιάξω, μέχρι το τι θα πάρω από το σούπερ μάρκετ. Εγώ προσωπικά, όχι μόνο δεν κάνω καμία υπερβολή, αλλά στερούμαι κιόλας κάποια πράγματα. Όμως, εδώ στην δουλειά, φοράω τόσα πολλά ρούχα και παπούτσια, τα οποία φυσικά δεν είναι δικά μου γιατί μου τα φέρνουν οι στιλίστες, που όταν τελειώσω την μέρα μου, έχω γεμίσει από την γυναικεία μου ματαιοδοξία που δεν έχω ανάγκη να αγοράσω τίποτα".

      Αναφορικά με τη νέα της εκπομπή, η Τατιάνα δήλωσε: "Το καλοκαίρι δεν σκέφτηκα καθόλου την εκπομπή επειδή πέρυσι έζησα μια θυελλώδη χρονιά πέρυσι. Όταν γύρισα, ένιωθα ότι πλέον δεν θέλω να κάνω αυτό που κάνω. Ένιωθα ότι θέλω να περάσω καλά. Να γελάσω και διασκεδάσω το δίωρο της εκπομπής μου. Ημουν για πολλά χρόνια σόλο καριέρα και ένιωθα ότι θέλω να κάνω κάτι άλλο. Σκέφτηκα λοιπόν ότι μέσα από μια γυναικοπαρέα ήξερα ότι θα περάσω καλά."


      Τ.Στεφανίδου "Αν ο άντρας μου με απατούσε θ... by ligomilitos

      Ελληνική φλυαρία: Ούτε ένας Έλληνας δεν έχει φύγει για Αυστραλία... λογικό! Εκεί δεν έχει φραπεδιές...

      [Λογικό να φλυαρούν ασύστολα κάποιοι ότι θα φύγουν μετανάστες και τελικά να μην κάνουν τίποτα... αυτοί που έχουν μεγάλο στόμα είναι και καλομαθημένοι (αλλιώς θα μιλούσαν πιο λίγο), σε αντίθεση με τους γονείς και τους παπούδες τους και το ξέρουν, γι' αυτό προτιμάνε να μείνουν εδώ και να βρίζουν τον Πάγκαλο ή τον Γιωργάκη ή τον Καραμανλή... εκλιπαρώντας για μια θέση στο δημόσιο]

      Εντύπωση προκαλεί δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας, σύμφωνα με το οποίο ούτε ένας μετανάστης δεν έχει φύγει φέτος από την Ελλάδα για την Αυστραλία, παρά το αυξημένο "στα λόγια"ενδιαφέρον αρκετών να εγκατασταθούν εκεί…

      Η δήλωση αυτή ανήκει στην πρέσβειρα της Αυστραλίας στη χώρα μας Τζένης Μπλούμφιλντ, η οποία τονίζει ότι «ο αριθμός των Ελλήνων μεταναστών στην Αυστραλία παραμένει ελάχιστος (περί τα 100 άτομα ετησίως), αλλά και ότι «το μεταναστευτικό πρόγραμμα της Αυστραλίας δεν έχει αλλάξει» με τρόπο τέτοιο που να ευνοεί ειδικά τους Έλληνες.

      Στην ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι «το πρόγραμμα επαγγελματικής μετανάστευσης της Αυστραλίας βασίζεται στις ανάγκες της οικονομίας της χώρας».

      Είναι λοιπόν ανοιχτό «για όλα τα άτομα που έχουν τα προσόντα και τις ειδικότητες που βρίσκονται σε ζήτηση στην Αυστραλία, συμπεριλαμβανομένων των Ελλήνων».

      Η κ. Τζένη Μπλούμφιλντ είπε υπάρχει σωρεία αιτήσεων ετησίως από χώρες όπως η Κίνα και η Ινδία και ότι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταβάλουν και ένα αντίτιμο περίπου 4.000 αυστραλιανών δολαρίων.

      Ωστόσο, όσοι ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μεταναστευτικά προγράμματα της Αυστραλίας, θα πρέπει να προσφύγουν στην ιστοσελίδα του αυστραλιανού υπουργείου Μετανάστευσης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.immi.gov.au. Εκεί θα βρουν και τις σχετικές αιτήσεις, οι οποίες εφόσον συμπληρωθούν, θα αξιολογηθούν από το αυστραλιανό υπουργείο Μετανάστευσης και Υπηκοότητας.

      Μόνο το Παν/μιο Κρήτης στα 400 καλύτερα του κόσμου-Το Caltech πέρασε το Harvard και είναι πρώτο


      Μόνο το Παν/μιο Κρήτης κατάφερε να μπει στα 400 καλύτερα παν/μια του κόσμου (κλικ στη φώτο για την αξιολόγησή του) όπως τα αξιολογεί η Τimes Ηigher Εducation. Η θέση του είναι μεταξύ 276 και 300 καθώς η οργάνωση δεν δίνει ακριβή θέση πέρα απ΄τα 200 πρώτα μιας και οι διαφορές είναι μικρές. Να σημειωθεί ότι οι Τούρκοι τους οποίους κατατάσσουν στην Ασία έχουν 2 Παν/μια και 2 Πολυτεχνεία, της Κων/πολης και της Άγκυρας, στα 400 πρώτα. Διαβάστε και την είδηση για τα υπόλοιπα πανεπιστήμια:

      Τα αμερικανικά και βρετανικά πανεπιστήμια καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις της κατάταξης της ειδικής έκδοσης της βρετανικής εφημερίδας Times για τα καλύτερα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα το 2011. Επτά αμερικανικά πανεπιστήμια είναι ανάμεσα στα δέκα πρώτα, και 75 στα 200 της κατάταξης αυτής που δημοσιεύθηκε σήμερα.

      Για πρώτη φορά το Χάρβαρντ περνά στην δεύτερη θέση, μετά το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Καλιφόρνιας (Caltech), το οποίο παρουσίασε αύξηση 16% στις επενδύσεις του στον τομέα της έρευνας. Μαζί με το Χάρβαρντ βρίσκεται και το πανεπιστήμιο Στάνφορντ και ακολουθούν η Οξφόρδη, το Πρίνστον και το Κέιμπριτζ.

      Το πρώτο μη αγγλοσαξονικό πανεπιστήμιο είναι το Ελβετικό Ομοσπονδιακό Ινστιτούτο Τεχνολογίας στη Ζυρίχη, στην 15η θέση.

      Εκτός από τις ΗΠΑ και τη Βρετανία, η Ολλανδία και η Γερμανία έχουν τα περισσότερα πανεπιστήμια στα 200 καλύτερα, με 21 η κάθε χώρα και ακολουθεί ο Καναδάς (9 πανεπιστήμια) και η Αυστραλία (7 πανεπιστήμια).

      Η Γαλλία βρίσκεται στην δέκατη θέση των χωρών με τα περισσότερα πανεπιστήμια στην κατάταξη, πριν από το Χονγκ Κονγκ, αλλά μετά τον Καναδά, την Ελβετία, την Αυστραλία, την Ιαπωνία και τη Σουηδία.

      Το πρώτο γαλλικό ανώτατο εκπαιδευτικό ίδρυμα στον κατάλογο είναι η Ecole Normale Superieure (59 θέση) και ακολουθούν η Πολυτεχνική (63 θέση), το Πανεπιστήμιο Πιέρ και Μαρί Κιουρί (84η), η Ecole Normale Sup?rieure της Λυών (141η) και το Πανεπιστήμιο Paris Diderot - Paris 7 (169η).

      Το πρώτο ασιατικό πανεπιστήμιο είναι αυτό του Τόκιο (30η θέση), ενώ το πανεπιστήμιο του Πεκίνου βρίσκεται στην 49η θέση.

      Το πανεπιστήμιο του Σάο Πάολο (Βραζιλία) είναι στην 178η θέση.

      Η κατάσταση των Times Higher Education, συνυπολογίζει διαφορετικούς παράγοντες για την αξιολόγηση των πανεπιστημίων, όπως η έρευνα, η ιδιωτική χρηματοδότηση, η ποιότητα του διδακτικού προσωπικού, η διεθνής δραστηριότητα και οι δημοσιεύσεις σε ειδικές επιθεωρήσεις.

      Πόσο έχει μικρύνει αυτή η ΑΕΚ...

      Η γνώμη μου για τον Χιμένεθ είναι λίγο πολύ γνωστή και δε πρόκειται να την αναπτύξω εκ νέου... Η όλη κατάσταση όμως της Ένωσης αποδεικνύει το πόσο χαμηλά έχει πέσει ο πήχης σε αυτή την ομάδα... Κατάντια...


      Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

      Ας χαλαρώσει λίγο η Ν.Δ ...

      Κανονικά θα έμπαινε από χθές αυτή η ανάρτηση .
      Την άφησα όμως για σήμερα , ώστε να περάσουν μερικές ώρες για να "ξεθυμάνει" κάπως το θέμα...

      Αναφέρομαι στην "ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑΣ" δήλωση του Αναπληρωτή Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας, κ. Χρήστου Σταϊκούρα, που έκανε την ακόλουθη δήλωση σχετικά με την ΝΕΑ , ΝΕΑ αναθεώρηση του ΑΕΠ από την ΕΛΣΤΑΤ:

      Η συνέχεια στο antilogos-gr.blogspot.com

      Ο Θέμος συμπάσχει με τους Έλληνες και τους χαρίζει τα τρία του...

      Αφού δεν τήρησε την δέσμευσή του ο Παπανδρέου (πρωτοσέλιδο), κάνει το πατριωτικό του καθήκον ο θέμος δίνει στον κάθε Έλληνα από τρία! (εικόνα)

      Αυτήν την Κυριακή το πρώτο θέμα θα εξαντληθεί.

      Διότι ο θέμος και το πρώτο θέμα σώζει τον μέσο Έλληνα που πεινάει.

      Του δίνει τρία (3) ευρώ.(εικόνα)


      Δηλαδή αγοράζοντας πρώτο θέμα που κάνει 2 ευρώ, κερδίζεις δωροεπιταγή 5 ευρώ στα καρφούρ και άρα τρία ολόκληρα ευρώ γίνονται δικά σου.

      Μετά μπορείς να συνεχίσεις την ζωή σου, πληρώνοντας τα έκτακτα χαράτσια ύψους χιλιάδων ευρώ...

      Ι Βρούτσης: "Με συνεχείς αναθεωρήσεις προς τα κάτω, προσπαθεί να “βαφτίσει” επιτυχία την αποτυχία!"

      http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/imagecache/node_image660/broutsis660.jpg«Βρισκόμαστε μπροστά σε έναν προϋπολογισμό “εξαθλίωσης και αναποτελεσματικότητας”. Επιχειρεί άτακτα φορολογικά γιουρούσια στα νοικοκυριά, τις επιχειρήσεις κι ακόμη περισσότερο στην ακίνητη περιουσία. Η κυβερνητική αναποτελεσματικότητα μεταβάλλεται σε φοροεπιδρομή εξαθλίωσης των πολιτών. Τα συμπεράσματα είναι ξεκάθαρα:

      Πρώτον: Οι φορολογούμενοι καλούνται να πληρώσουν επιπλέον 5,6 δισ. € για τα εισοδήματα και την ακίνητη περιουσία τους.

      Πέρα, δηλαδή, από την επιβολή των φορολογικών μέτρων του Mεσοπρόθεσμου Προγράμματος, επιβάλλονται επιπλέον επαχθή φορολογικά μέτρα, όπως:

      * Η μείωση του αφορολογήτου ορίου στις 5.000 €.
      * Έκτακτη εισφορά στις επιχειρήσεις με βάση τα κέρδη του 2010!!
      * Το «ψαλίδισμα» και η κατάργηση φορολογικών απαλλαγών και εξαιρέσεων.
      * Νέα αύξηση των αντικειμενικών αξιών στα ακίνητα.
      * Η εκ νέου αύξηση των τεκμηρίων διαβίωσης για όλους τους φορολογούμενους.
      * Η εξίσωση πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης.

      Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες ακινήτων καλούνται το 2012 να πληρώσουν 2,45 δισ. € περισσότερα σε σχέση με φέτος. Πρόκειται για αύξηση 217,5%!!! στους φόρους επί της περιουσίας που προκύπτει από:

      * Το χαράτσι στα ακίνητα μέσω των λογαριασμών της ΔEH.
      * τη μείωση του αφορολογήτου ορίου στο φόρο ακίνητης περιουσίας και
      * από την προαναγγελθείσα αύξηση των αντικειμενικών αξιών.

      Δεύτερον: Η ύφεση, τα «λουκέτα» και η υπερφορολόγηση, φέρνουν δραματική μείωση των εσόδων –κατά 608 εκατ.€ ή 22% - από φόρους στις επιχειρήσεις, καθώς προβλέπεται κατακόρυφη πτώση των κερδών τους, ενώ σε πολλές περιπτώσεις τα κέρδη μετατρέπονται σε ζημίες.

      Τρίτον: Εντυπωσιάζει η ομολογία αποτυχίας της κυβέρνησης από την «υποτιθέμενη μάχη κατά της φοροδιαφυγής». Παρά τις επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες προθέσεων στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού αποτυπώνεται, ότι για το 2011 και 2012, τα έσοδα από τη φοροδιαφυγή είναι ΜΗΔΕΝ.

      Τέταρτον: Επιβεβαιώνεται η θέση της Ν.Δ. ότι είναι άμεση η ανάγκη για μείωση των φορολογικών συντελεστών, καθώς όπως αποδεικνύεται και από το προσχέδιο του προϋπολογισμού, φορολογικοί συντελεστές και έσοδα κινούνται αντιστρόφως ανάλογα.

      Για πρώτη φορά τα έσοδα από τους έμμεσους φόρους (Φ.Π.A. και φόροι κατανάλωσης) προβλέπεται το επόμενο έτος να είναι μειωμένα κατά 57 εκατ. €, παρά τις αλλεπάλληλες αυξήσεις την τελευταία διετία. Επισημαίνεται, ότι μόνο τα έσοδα από την απόδοση του ΦΠΑ, παρουσιάζουν μείωση σε σχέση με το 2010 κατά 2,7 % ή 474 εκατ. €, ενώ για το 2012 εκτιμάται ότι επίσης, θα μειωθούν κατά 2,3 % ή 340 εκατ. €. Και όλα αυτά συμβαίνουν τη στιγμή που οι αυξήσεις στο ΦΠΑ εξελίχθηκαν ως ακολούθως από 13% σε 23%, αύξηση κατά 77%, από 19% σε 23%, αύξηση κατά 21%, από 9% σε 23%, αύξηση κατά 156%, από 9% σε 13%, αύξηση κατά 44,4 %.

      Πέμπτον: Για ακόμη μια φορά, αποτυπώνεται ανάγλυφα ότι οι θυσίες του ελληνικού λαού πάνε χαμένες, καθώς για να μειωθεί το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης κατά 5,5 δις €, η κυβέρνηση προχωρεί στη λήψη υπερδιπλάσιων από το αρχικό Μνημόνιο μέτρων, ύψους 23 δις €!

      Επιπλέον, μέσα στο 2011, προχώρησε τρεις φορές σε αναθεώρηση του στόχου για τα έσοδα. Έτσι, ενώ αρχικά ο στόχος των εσόδων στον Προϋπολογισμό του 2011 ήταν στο 8,5 %, στην πορεία αναθεωρήθηκε με το ΜΠΔΣ στο 5,6% και σήμερα στο προσχέδιο του προϋπολογισμού διαμορφώνεται στο 1,4%!

      Συνεπώς, με συνεχείς αναθεωρήσεις προς τα κάτω, προσπαθεί να “βαφτίσει” επιτυχία την αποτυχία!

      Τελικά, αυτή η κυβέρνηση έχει τη μοναδική ικανότητα να σηκώνει τον πήχη και την ίδια στιγμή να περνά από κάτω και να ζητωκραυγάζει».

      Υποκρισία Αννούλας: Τα έβαλε με τον ΠΑφίλη επειδή δεν καταδικάζει τις βαρβορότητες στα σχολεία...

      [Καραγκιοζιλίκια Αννούλας μιας και ο Παφίλης τις "καταδικάζει" τις βαρβαρότητες στα σχολεία... απλά τις "καταδικάζει" όπως τις "καταδίκαζε" κι αυτή το 2008... κάνωντας την κωφάλαλη]

      Άγριος καυγάς μεταξύ της υπουργού Παιδείας Άννας Διαμαντοπούλου και του βουλευτή του ΚΚΕ Θανάση Παφίλη έλαβε χώρα στη Βουλή με αφορμή τις μαθητικές κινητοποιήσεις και τις καταλήψεις στα σχολεία.

      Ο κ. Παφίλης κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι προσπαθεί να μετατρέψει σε σκλάβους τους μαθητές με αστυνομικά μέτρα και η υπουργός Παιδείας αντέδρασε κατηγορώντας το ΠΑΜΕ: «Μπαίνουν με πρωτόγνωρο τρόπο στα σχολεία συνδικαλιστικές οργανώσεις όπως το ΠΑΜΕ και έχετε το θράσος να καταγγέλλετε τον διευθυντή που έσπασε τις αλυσίδες για να ανοίξει το σχολείο; Επικροτείτε την βία ή την καταδικάζεται, δεν έχουμε δει στο παρελθόν να καταδικάζετε τις βαρβαρότητες».

      Με το που ολοκλήρωσε τη φράση της η κα Διαμαντοπούλου, ο βουλευτής του ΚΚΕ φώναξε ενοχλημένος εκτός μικροφώνου «αυτά κομμένα», κάτι που εξόργισε την υπουργό Παιδείας. «Τα κομμένα εκεί που σας παίρνει. Είμαι υπουργός και εσείς βουλευτής, οπότε αυτά αλλού. Και εμείς είμαστε από τα σπλάχνα του ελληνικού λαού»…

      Άνανδρη επίθεση των ΜΑΤ με μάρμαρο (!) στην Αλεξάνδρα Τράγκα

      Η εκπομπή "επανάσταση" δεν ήταν ούτε είναι μια "εύκολη" εκπομπή.

      Η συμπαρουσιάστρια της εκπομπής που τόλμησε να συνεργαστεί με μια τέτοια εκπομπή έχει δεχθεί πολλές επιθέσεις.

      Η πρώτη από μέλη του ίδιου του κινήματος που ανήκει. Την προσέβαλαν, της έθιξαν την τιμή της ως γυναίκα.

      Σε δεύτερη φάση μας πέταξαν κεζάπι στο σύνταγμα (παρακράτος) με αποτέλεσμα να "καούν" τα ρούχα μας. Ευτυχώς δεν πάθαμε εγκαύματα διότι αμέσως τρέξαμε στα WC του συντάγματος και ξεπλύναμε το οξύ.

      Δικοί μου συνεργάτες προσπάθησαν να με αποτρέψουν να συνεργαστώ μαζί της στην εκπομπή. Διέκοψα τη συνεργασία μαζί τους.

      Χθές 5 Οκτωμβρίου 2011 ένας εκ της ομάδας των ΜΑΤ πέταξε ένα κομμάτι μάρμαρο στο κεφάλι της κ. Τράγκα.

      Με αίματα στα χέρια και το κεφάλι τη μετέφερα στους γιατρούς του Συντάγματος οι οποίοι της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες. Οι γιατροί (η Αλεξάνδρα ήταν σε κατάσταση σοκ) μου είπαν να μην την ακούσω και να την μεταφέρω το συντομότερο στον Ερυθρό Σταυρό.

      Μόλις ηρέμησε λίγο από το σοκ τη μετέφερα με το ΙΧ μου στο νοσοκομείο αφού πρώτα ενημέρωσα την οικογέννειά της.

      Της έραψαν το τραύμα (στην κορυφή της κεφαλής) χωρίς αναισθητικό και την πήγα για ακτινογραφίες. Αφού πέρασε και από νευροχειρούργο και ορθοπαιδικό (από τον κραδασμό της πρόσκρουσης επηρεάστηκε ελαφρώς και ο αυχένας) την πήγα στο σπίτι της όπου και αναρρώνει.

      Νιώθω τιμή που έχω συμπαρουσιάστρια μια τέτοια αγωνίστρια. Μια αγωνίστρια που ούτε δάκρυσε όταν την έραβαν χωρίς αναισθητικό. Την χλεύασαν, την εξευτέλισαν, της έριξαν κεζάπι, της άνοιξαν το κεφάλι και αυτή αγωνίζεται στο πλευρό μου για την πραγματική, αδέσμευτη ενημέρωση.

      Διαθέτουμε φωτογραφίες και βίντεο με τα πρόσωπα των υπαιτίων. Δεν θα το αφήσω έτσι. Θα δώσω τη μέγιστη δημοσιότητα μέσω της εκπομπής και μέσω του διαδικτύου. Ζήτησα γνωμάτευση από το νοσοκομείο. Οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν.

      Ένα πρότυπο Έλληνίδας δημοσιογράφου που μάχεται για την αλήθεια. Πρόσφατα μας "έκοψαν" την εκπομπή της Πέμπτης και μετέφεραν την εκπομπή της Τρίτης στις 12.00 τη νύχτα οδηγώντας ουσιαστικά στον οικονομικό θάνατο την εκπομπή.

      Ζητήσαμε ακρόαση από τον Real FM για να κάνουμε αφιλοκερδώς 1 ώρα εκπομπή την εβδομάδα με τον ίδιο τίτλο "επανάσταση" για τα νέα των κινημάτων. Η συνάντηση δεν έγινε ποτέ.

      Δεν το βάζουμε κάτω. Αγωνιζόμαστε εδώ και 2 χρόνια. Από Blogs, κινήματα, δρόμους, πλατείες. Αυτό που μας κρατάει "ζωντανούς" είναι πλέον η μεγάλη αγάπη του κόσμου. Μας χαιρετάτε στο δρόμο, κορνάρετε με τα αυτοκίνητα. Φωνάζετε να συνεχίσουμε. Σας υποσχόμαστε ότι από οποιοδήποτε μετερίζι θα το κάνουμε.

      Περαστικά Αλεξάνδρα και μεγάλη μου τιμή που σε έχω δίπλα μου στον αγώνα.

      Παπατόλης Θωμάς
      http://www.epanastasi.tv/

      "Δεν χρωστάω σε κανέναν" λέει ο ΓΑΠ συχνά-πυκνά... οι Αμερικάνοι όμως διαφωνούν

      «George owes us»

      «Μας οφείλει ο Γιώργος» («George owes us») ήταν κατ' ουσίαν η εκνευρισμένη απάντηση Φριντ σε συνομιλητές του, εννοώντας με αυτό κατά τους γνωρίζοντες ότι προς «χάριν του» «οι Ην. Πολιτείες καθυστέρησαν την αναγνώριση των Σκοπίων με τη συνταγματική τους ονομασία, μετά την εκ μέρους του ανάληψη της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ, για να μην «πληγεί πολιτικά» στις εκλογές του 2004.

      [Σ.σ. Η «Ε» γνωρίζει ότι στα μέσα Ιανουρίου του 2004, ο εξ απορρήτων τοτ κ. Παπανδρέου, κ. Αλεξ Ρόντος πέρασε το κατώφλι του Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας (NSC) και είχε μακρά συνομιλίαν επ' αυτού με τους κ. Φριντ και Μπράιζα, που υπηρετούσαν τότε εκεί. Σχετικό δε «μέμο» λέγεται πως έφυγε από τον Φριντ προς την Τζόουνς του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, που ήταν τότε υπεύθυνη για τα ευρωπαϊκά].

      Εκείνο που περίμενε ο κ. Φριντ τώρα, ήταν μια πιο ελαστική θέση εκ μέρους του κ. Παπανδρέου «σύμφωνα με αυτά που πραγματικά πρεσβεύει», ούτως ώστε η κυβέρνηση να είναι σε θέση για κάποιους ελιγμούς.

      Ο Σπέκχαρντ

      Μάλιστα, κατά τους γνωρίζοντες, σήμερα εξηγείται και η, πράγματι, ασυνήθιστη παρουσία Σπέκχαρντ, του Αμερικανού πρέσβη, στο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ στις 13 Μαρτίου, με προφανή στόχο την «επικοινωνία» σχετικών, συμβολικών έστω, μηνυμάτων.

      Τώρα ο κ. Φριντ επιχειρεί να «καλύψει παντοιοτρόπως» τα νώτα του και «παίζει τα πάντα» κατά τον μεμυημένο γνώστη των τεκταινομένων, και βλέπει ως εναλλακτική λύση στο ελληνικό βέτο τη «δεσμευτική αναβολή» πρόσκλησης των Σκοπίων.

      dpdimas@hotmail.com
      ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 31/03/2008

      Άρχισαν τα όργανα στο Πεντάγωνο (video)

      Δείτε τα βίντεο απ' την προθέρμανση :)



      Ξανά στο ΥΠΕΘΑ οι απόστρατοι... ψάχνουν τον Παναή, αλλά δε νομίζω να τον βρούνε

      http://www.newsbeast.gr/files/temp/F693F924647644B791F7E80AF20B2EB3.jpgΜιας και ο Παναής επέτρεψε την απευθείας επικοινωνία των κατωτέρων με τον ίδιο τον Υπουργό, παρακάμπτοντας την ιεραρχία... οι απόστρατοι είπαν να τον ξαναεπισκευθούν για να του μιλήσουν για 2-3 "ψιλοπροβληματάκια" που έχουν. Είμαι σίγουρος όμως ότι ο Παναής θα έχει σήμερα δουλειές εκτός υπουργείου... πολύ μακριά απ' το Υπουργείο.

       Νέο ραντεβού για τις 11 σήμερα το πρωί έχουν δώσει λοιπόν, έξω από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας, οι απόστρατοι αξιωματικοί των Ενόπλων Δυνάμεων.

      Το Πεντάγωνο βρίσκεται συναγερμό καθώς την προηγούμενη Παρασκευή ομάδα αποστράτων εισέβαλε για πρώτη φορά στα χρονικά στον περίβολο του υπουργείου, προκαλώντας την έντονη αστραπιαία αντίδραση του Πάνου Μπεγλίτη ο οποίος για να γλιτώσει αναγκάστηκε να πηδήξει σε στυλ κομμάντο τον μαντρότοιχο της Λ. Δημοκρατίας και έφτασε τρέχοντας στην Κηφισίας..

      Θρηνεί όλη η Ελλάδα με το δράμα του Λάκη!!! "Επτώχευσα και πουλάω το σπίτι στη Μύκονο"!

      Σε συνέντευξή του στο περιοδικό Down Town, ο διάσημος Έλληνας σχεδιαστής παραδέχεται την οικονομική καταστροφή της επιχείρησής του, καθώς και ότι πουλάει το σπίτι και τα μαγαζιά του.

      Τι κι αν το 2009, η εταιρία του Λάκη Γαβαλά έφτασε να κάνει τζίρο ύψους 75 εκατ. δολαρίων. Με τις άκρως αποκαλυπτικές του δηλώσεις στο Down Town, ο Έλληνας σχεδιαστής αναδεικνύει το μέγεθος των συνεπειών που έφερε η οικονομική κρίση στην επιχείρησή του.

      "Τα κέρδη γίνανε λιγότερα στην χονδρική πώληση δηλαδή στην διανομή, αλλά και οι ξένοι δεν επέτρεπαν να γίνουν οι τζίροι του παρελθόντος στην χώρα μας γιατί εκείνοι γνώριζαν πού θα φτάσει η Ελλάδα. Εγώ ήθελα να είμαι κοντά στον πελάτη – άλλωστε έχω αξιολογότατους πελάτες. Και σε κάποιους από αυτούς που τους δημιούργησα πρόβλημα τους ζητώ δημόσια συγγνώμη και είμαι σίγουρος ότι επανορθώνω σιγά σιγά μέχρι να μηδενίσω το πρόβλημά τους", απολογείται ο Λάκης Γαβαλάς.

      Σχετικά με τα χρέη του, ο σχεδιαστής επισημαίνει ότι η εφορία έχει όλη την περιουσία του στα χέρια της, με αποτέλεσμα να πληρωθούν με αυτόν τον τρόπο αυτοί στους οποίους χρωστάει.

      "Πουλάω το σπίτι μου στη Μύκονο και κάποια καταστήματα. Έχω ακόμη κάποια εμπορεύματα, διατηρώ δραστηριότητα. Υπάρχει περιουσία που καλύπτει εις τριπλούν τα χρέη. Οπότε τελειώσαμε. Δεν έχω να απολογηθώ για κάτι. Τα παίρνουνε και τελειώνω.

      Αν όμως θέλουνε να μην καταρρεύσει η αγορά θα πρέπει να συνεχίσει να υπάρχει ο Γαβαλάς. Γιατί ο Γαβαλάς έχει λόγο σε οποιοδήποτε στενό χώρο και να τον βάλεις είτε κελί λέγεται αυτός είτε δωμάτιο αυτογνωσίας είτε στούντιο. Εχω λόγο, έχω γούστο, έχω εμπειρία".

      Λεφτά δεν καταλάβαμε αν έχει ακόμα ο γνωστός σχεδιαστής. Αυτό με την περιουσία που υπάρχει μας μπέρδεψε λίγο...

      H Apple του Steve Jobs

      Κλίκ στη φώτο για να δείτε τη διαχρονική σχέση της Apple και του συνιδρυτή της Steve Jobs

      Εκτραχύνονται τα πράγματα στις ΗΠΑ-Ξύλο στη Νέα Υόρκη (βίντεο)

      Επεισόδια σημειώθηκαν και χθες μεταξύ Αστυνομικών και διαμαρτυρόμενων του κινήματος Occupy Wall Street. Δείτε τα βίντεο:







      Και στο Seatlle έπεσαν ψιλές και η Αστυνομία απομάκρυνε τις σκηνές των αγανακτισμένων

      Πιο ωφελημένος ο «κουρεμένος» από τον «κουρέα»

      Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΙΩΤΗ
      ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

      ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΣΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ 21ης ΙΟΥΛΙΟΥ, ΠΟΥ ΠΙΕΖΟΥΝ ΓΙΑ... ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ (π.χ. 40%)

      «Γκάφα ολκής» έχουν διαπράξει οι εταίροι μας και το Διεθνές Χρηματοπιστωτικό Ινστιτούτο (IIF) με το περίφημο PSI (Σχέδιο Ανταλλαγής Ομολόγων), καθώς η «τελική ζημιά» που θα υποστούν οι ιδιώτες επενδυτές είναι πολύ μικρότερη από αυτή που προέβλεπε η αρχική συμφωνία, καθώς έχει αυξηθεί η αξία των νέων ομολόγων που θα λάβουν.

      Σύμφωνα με πληροφορίες, τόσο στη Γερμανία όσο και στις ΗΠΑ «τρέχουν και δεν φτάνουν», προκειμένου να διορθωθεί το «λάθος» και να διαφυλαχθεί το πνεύμα της Συμφωνίας της 21ης Ιουλίου για το «μέγεθος της συμμετοχής» του ιδιωτικού τομέα. Για το λόγο αυτό ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιουνκέρ έκανε λόγο «για τεχνική αναθεώρηση» του PSI. Η αναθεώρηση αυτή δεν θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη ανακούφιση από το βάρος του δημοσίου χρέους.

      Αλλωστε, είναι ενδεικτικό ότι η μείωση του δημοσίου χρέους στο αρχικό σχέδιο, όπου η «ζημιά» για τις τράπεζες είχε οριστεί στο 21%, ήταν μόλις 13 δισ. ευρώ. Για το θέμα αυτό ο Ελληνας υπουργός Ευάγγ. Βενιζέλος, όταν ερωτήθηκε, κατέφυγε σε κενολογίες περίτεχνα διατυπωμένες.

      Ο «διάβολος» στα επιτόκια

      Ο «διάβολος» στη συμφωνία συμμετοχής των ιδιωτών κρυβόταν στα επιτόκια, τα οποία από τον Ιούλιο μέχρι τούδε κινήθηκαν πτωτικά. Η εξέλιξη αυτή είχε αποτέλεσμα να ανατιμηθεί η αξία των νέων 30ετών ομολόγων που θα λάβουν ως αντάλλαγμα οι τράπεζες που έχουν προσχωρήσει στο Σχέδιο.
      Μάλιστα, την ευκαιρία αυτή κέρδους την εντόπισαν «εγκαίρως» αρκετοί επενδυτές, οι οποίοι έσπευσαν να αγοράσουν ομόλογα του Ελληνικού Δημοσίου προκειμένου να κερδίσουν από τους όρους ανταλλαγής.

      Μυρίστηκαν την ευκαιρία

      Τούτο φαίνεται να έγινε αντιληπτό και από τα διεθνή ΜΜΕ, τα οποία διαπίστωσαν ότι τα περίφημα Hedge Funds (βλ. σχετικό ρεπορτάζ στην «Ε» φ, 30/9) έχουν «σκουπίσει» την αγορά, αγοράζοντας ομόλογα περίπου 30 δισ. ευρώ.

      Η ευνοϊκή αυτή εξέλιξη των επιτοκίων φαίνεται ότι στην ουσία περιορίζει το «τελικό κόστος» για τους ιδιώτες. Για το λόγο αυτό φαίνεται ότι η Γερμανίδα καγκελάριος, μιλώντας χθες στις Βρυξέλλες, «ζήτησε ο ιδιωτικός τομέας ν' αυξήσει τη συμμετοχή του στο νέο πρόγραμμα βοήθειας που έχει αποφασιστεί». Συμπλήρωσε μάλιστα ότι θα πρέπει να δούμε κατά πόσον «τα νέα οικονομικά δεδομένα παραμένουν συμβατά με τις αρχικές αποφάσεις».

      Τούτο σημαίνει ότι η ζημιά που θα αναγκαστούν να γράψουν στα βιβλία τους οι τράπεζες μπορεί να ξεπεράσει το 20%, φτάνοντας το 30%, όμως ως «αντάλλαγμα» θα λάβουν τα «υπερτιμημένα» 30ετή ομόλογα.

      Σύμφωνα με εκτιμήσεις, τα ομόλογα που έχουν ήδη συγκεντρωθεί βρίσκονται πολύ κοντά, αν δεν έχουν ήδη καλύψει, το στόχο των 135 δισ. ευρώ που είχε τεθεί στη Συμφωνία της 21ης Ιουλίου. Το Ελληνικό Δημόσιο θα υποχρεωθεί να δανειστεί περίπου 42 δισ. ευρώ με 30ετή ομόλογα από το Ταμείο Στήριξης (EFSF), προκειμένου να εγγυηθεί μέρος των νέων ομολόγων που θα πάρουν στα χέρια τους οι ιδιώτες επενδυτές.

      Βέβαια, με το πρόγραμμα ανταλλαγής, ακόμη και αν προέβλεπε μεγαλύτερες απώλειες για τους ιδιώτες της τάξης του 30% ή 40%, η ελάφρυσνη που θα προέκυπτε στο δημόσιο χρέος θα ήταν αμελητέα, καθώς η πρόσθετη μείωση θα ήταν της τάξης των 7 με 13 δισ. ευρώ. Επομένως, το συγκεκριμένο πρόγραμμα δεν αποτελεί «δραστική λύση» στο βάρος των 400 δισ. ευρώ του συνολικού δημοσίου χρέους. Ομως το «κούρεμα» των ομολόγων δεν μπορεί να προχωρήσει αν δεν τεθεί σε εφαρμογή ο νέος μόνιμος Μηχανισμός Στήριξης (ESM). *

      ΕΠΙΚΑΙΡΑ: Τι προσδοκούσαν οι Αμερικανοί απ' τον ΓΑΠ; Πώς μεθόδευσαν την ανατροπή Καραμανλή;

      http://www.epikaira.gr/content/data/multimedia/images/imagescache/cd15f116f3384db713f7ee9cc2d06645bb128198.244.183.74d612a1fcbf45184bd3e9573c7ec2013721152f.jpg«Όλα δείχνουν ότι το ΠΑΣΟΚ κερδίζει τις εκλογές» σημείωνε με ανακούφιση στο ενημερωτικό σημείωμά του προς την Ουάσιγκτον, μία εβδομάδα πριν από τη διεξαγωγή των εκλογών του Οκτωβρίου του 2009, ο τότε πρέσβης των ΗΠΑ Ντάνιελ Σπέκχαρντ, συμπληρώνοντας ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ως πρωθυπουργός θα επανεξετάσει τον αγωγό Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη και τη συμφωνία για τον SouthStream.

      Δύο χρόνια η αμερικανική πλευρά είχε ζήσει με την ανησυχία της ελληνορωσικής προσέγγισης, η οποία έθετε εν αμφιβόλω τα οικονομικά και στρατηγικά συμφέροντα της υπερδύναμης στην περιοχή και απειλούσε να βάλει τέλος σε ένα έργο ζωτικής σημασίας για εκείνη, την ενεργειακή εξάρτηση της Ευρώπης από έναν απολύτως ελεγχόμενο δρόμο, αυτόν του αγωγού TGI.

      Τα «Επίκαιρα» αποκαλύπτουν σήμερα μια σειρά τηλεγραφημάτων της αμερικανικής πρεσβείας προς το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, τα οποία αποδεικνύουν το πώς εργάστηκαν οι Αμερικανοί για την ανατροπή της κυβέρνησης Καραμανλή, πραγματοποιώντας ωμή παρέμβαση στα εσωτερικά ζητήματα φίλης και συμμάχου χώρας και εμποδίζοντας τη χάραξη εθνικής πολιτικής βάσει των ελληνικών συμφερόντων.

      Τον τρόπο που οι Ηνωμένες Πολιτείες χρησιμοποίησαν τη διένεξη Ελλάδας - Σκοπίων για την ονομασία, προκειμένου να ασκήσουν πιέσεις προς τη χώρα μας ώστε να εγκαταλείψει τα κοινά ενεργειακά της σχέδια με τη Ρωσία, αποκαλύπτουν τέσσερα ακόμη απόρρητα τηλεγραφήματα της ελληνικής πρεσβείας στην Ουάσιγκτον που φέρνουν σήμερα στο φως της δημοσιότητας τα «Επίκαιρα».

      Στα τηλεγραφήματα γίνεται ευθέως λόγος για «προειδοποιήσεις» που δέχτηκαν Έλληνες αξιωματούχοι από Αμερικανούς συναδέλφους τους και την εκδήλωση «αντίμετρων» στο πλαίσιο της κλιμάκωσης των αμερικανικών πιέσεων προς τη χώρα μας, προκειμένου να πειστεί η τότε ελληνική κυβέρνηση Καραμανλή, ώστε να μην θέσει βέτο για την ένταξη των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ κατά τη Σύνοδο του Βουκουρεστίου, τον Απρίλιο του 2008, αλλά και να εγκαταλείψει την ενεργειακή της συνεργασία με τη Ρωσία.

      Τα άρθρα των Σπύρου Τρίψα, Γιάννη Κορωναίου και Χαράς Ζαχοπούλου στα «ΕΠΙΚΑΙΡΑ», στο τεύχος 103, που κυκλοφορεί την Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011.

      Διαβάστε επίσης:

      - Το αποκαλυπτικό άρθρο του Παντελή Ζήλου για το «Colpogrosso με τις 46.000 περίπου προσλήψεις» ημετέρων στο δημόσιο, τη στιγμή που το ζητούμενο για την κυβέρνηση είναι η μείωση των δημόσιων δαπανών.

      - Για την αδιανόητη πολιτική ακραίας λιτότητας, αναφέρεται στο άρθρο του για τις οικονομικές πολιτικές που ακολουθούνται ένθεν κακείθεν του Ατλαντικού για την αντιμετώπιση της κρίσης. Η Βρετανία και η Αμερική ακολουθούν το δρόμο της ανάπτυξης,ενώ οι δανειστές μας καλλιεργούν το διασυρμό της Ελλάδας και των πολιτών της, έχοντας να αντιμετωπίσουν μία ανίκανη και φοβική κυβέρνηση.

      - Αποκλειστική συνέντευξη στον Ισαάκ Καριπίδη του εμπνευστή και σχεδιαστή του σχεδίου «Εύρηκα», Μάρκους Κράαλ.

      - Δύο χρόνια ΠΑΣΟΚ και η Ελλάδα βομβαρδισμένο τοπίο. Τα άρθρα των Λάμπρου Καλαρύττη, Άγγελου Μόσχοβα και Σπύρου Σουρμελίδη για τα πεπραγμένα της διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ.

      - «Βόμβα» του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών κ. Βενιζέλου, που προδιαγράφει πορεία προς εκλογές.

      - Ο Γιώργος Δελαστίκ εξηγεί τι σημαίνει μια ενδεχόμενη επιστροφή στη δραχμή.

      - OΛεωνίδας Βατικιώτης αναλύει την πολιτική που ακολούθησε η Ουγγαρία και «κατατρόπωσε» το ΔΝΤ.

      - Η Ελλάδα στόχος της έντασης στη Μεσόγειο. Ένα άρθρο του Νίκου Μελέτη για τις επιπτώσεις που θα έχει η Ελλάδα από την κλιμακούμενη ένταση στην ανατολικά Μεσόγειο.

      - Συνεντεύξεις της Αλέκας Παπαρήγα και του Γιάννη Δημαρά, στον Βαγγέλη Παπαδημητρίου.

      Υπό κατάληψη το Τμήμα Μισθοδοσίας του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους

      http://static.doldigital.net/webstatic/09FB7907D5EB433608782FD8FB41B286.jpgΑποκλεισμένο από εργαζομένους του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους είναι από νωρίς το πρωί της Πέμπτης το Τμήμα Μισθοδοσίας του, που βρίσκεται επί της οδού Σίνα.

      Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στις μεγάλες μειώσεις που θα υποστούν οι αποδοχές τους βάσει του νέου μισθολογίου-βαθμολογίου. Το σχετικό πολυνομοσχέδιο, στο οποίο ρυθμίζεται και το θέμα της εφεδρείας, κατατίθεται την Πέμπτη στη Βουλή.

      Να σημειωθεί ότι η αναπροσαρμογή των βασικών μισθών και η κατάργηση του συνόλου των ειδικών επιδομάτων επιφέρουν σημαντικές μειώσεις στις τελικές αποδοχές κυρίως σε δύο κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων:

      * Μέχρι και 50% σε 100.000 μόνιμους υπαλλήλους που λάμβαναν υψηλά επιδόματα, όπως για παράδειγμα στους εργαζόμενους των υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, κυρίως σε όσους ανήκουν στις κατηγορίες δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

      * Μέχρι και 40% στους εργαζόμενους σε ΔΕΚΟ, ΝΠΙΔ, ανεξάρτητες αρχές, ανώνυμες εταιρείες του Δημοσίου. Οι αμοιβές στις δημόσιες επιχειρήσεις αλλά και στα επιχορηγούμενα νομικά πρόσωπα ξεπερνούν σήμερα τον μέσον όρο των αποδοχών των δημοσίων υπαλλήλων, που υπολογίζονται στις 22.000 ευρώ, από 20% έως και 57% σε μερικές περιπτώσεις.

      «Ψαλίδι» έως 30% στις επικουρικές συντάξεις από την 1η Νοεμβρίου

      http://static.doldigital.net/webstatic/8D4CFA1B5D5BAE5D92C0B476EEF031A9.jpgΑπό 15% έως 30% θα είναι η μείωση στις επικουρικές συντάξεις των ελλειμματικών ασφαλιστικών ταμείων, σύμφωνα με όσα δήλωσε και ο υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης.

      Η σχετική ρύθμιση, μαζί με τις άλλες περικοπές στις κύριες συντάξεις που θα ισχύσουν από την 1η Νοεμβρίου, θα ενσωματωθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί την Πέμπτη τη Βουλή.

      Σε ό,τι αφορά τις κύριες συντάξεις υπενθυμίζεται ότι από το Νοέμβριο θα μειωθεί κατά 20% η κύρια σύνταξη των συνταξιούχων άνω των 55 ετών, για το ποσό της σύνταξης που υπερβαίνει τα 1.200 ευρώ και κατά 40% το ποσό της μηνιαίας σύνταξης που υπερβαίνει τα 1.000 ευρώ για όσους δεν έχουν συμπληρώσει το 55ο έτος της ηλικίας τους.

      Από 1ης Νοεμβρίου στους συνταξιούχους του Ενιαίου Ταμείου Επικουρικής Ασφάλισης Μισθωτών (ΕΤΕΑΜ) το τμήμα της μηνιαίας επικουρικής σύνταξης που μετά την αφαίρεση της ειδικής εισφοράς συνταξιούχων υπερβαίνει το ποσό των 150 ευρώ, μειώνεται κατά ποσοστό 30%.

      Καμία σύνταξη μετά την παραπάνω μείωση δεν μπορεί να υπολείπεται του ποσού των 150 ευρώ.

      Αντίστοιχα, προβλέπεται ότι από 1/11/2011 και εφεξής στους συνταξιούχους του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων, του κλάδου ασφάλισης προσωπικού ΔΕΗ και των τομέων ΤΑΠ-ΟΤΕ, ΤΕΑΠ-ΕΛΤΑ, ΤΕΑΠ-ΕΤΒΑ του ΤΑΥΤΕΚΩ (Ταμείο Ασφάλισης Υπαλλήλων Τραπεζών και Επιχειρήσεων Κοινής Ωφέλειας), καθώς και στους συνταξιούχους του Ενιαίου Ταμείου Ασφάλισης Τραπεζοϋπαλλήλων που λαμβάνουν μόνο επικουρική σύνταξη, το ποσό της μηνιαίας επικουρικής σύνταξης που απομένει μετά την αφαίρεση της ειδικής εισφοράς συνταξιούχων επικουρικής ασφάλισης μειώνεται κατά 15%.

      Επίσης από 1/1/2012 θα επανακαθοριστούν, τα ποσοστά αναπλήρωσης έτσι ώστε καμιά νέα επικουρική ελλειμματικού Ταμείου να μην ξεπερνά το 20% του συντάξιμου μισθού (αντί του 45%-65% σήμερα).

      Η μείωση στο επικουρικό των συντάξεων του ΕΤΕΑΜ, μπορεί να φθάνει και ως 30%, κλιμακωτά και ανάλογα με το ύψος της σύνταξης, ενώ σε ελλειμματικά ταμεία όπως ορισμένων ΔΕΚΟ και τραπεζών, ενδέχεται να φθάσει το 50%.

      Περικοπές θα γίνουν και στα Ταμεία τα οποία εντάχθηκαν στο επικουρικό του ΙΚΑ προκειμένου να διασωθούν και συνέχισαν να καταβάλλουν υψηλές συντάξεις, παρ' ότι είχαν χρεοκοπήσει.

      Το ταμείο της ΕΥΔΑΠ, το οποίο χορηγούσε επικουρικές συντάξεις 400 έως 800 ευρώ ακόμη και την περίοδο, όπου ένα εξάμηνο κινδύνευε να κηρύξει στάση πληρωμών.

      Επικουρικές υψηλότερες από τις αντίστοιχες του ιδιωτικού τομέα χορηγούν τα Ταμεία της Γενικής Τράπεζας, της Εμπορικής, της Τράπεζας Πειραιώς, της Πίστεως, και της πρώην ΕΤΒΑ, αφού ο ισχύων τρόπος υπολογισμού της επικουρικής σύνταξης αντιστοιχεί στο 36% του συντάξιμου μισθού (περίπου 2.500 ευρώ).

      Οι επικουρικές του ΙΚΑ ΕΤΕΑΜ αντίστοιχα, υπολογίζονται με το 20% έως 26% της κύριας σύνταξης.

      Περικοπές θα γίνουν και στα Ταμεία των συνταξιούχων της Ολυμπιακής, των επαγγελματικών και εργατικών οργανώσεων που έχουν ενταχθεί στο ΙΚΑ Ταμεία των ηλεκτρολόγων, του τσιμέντου και των γεωργικών συνεταιρισμών.

      Στόχος της ρύθμισης, είναι η αντιστοίχηση τους ύψους των επικουρικών συντάξεων με τις δυνατότητες του ΙΚΑ - ΕΤΕΑΜ για το οποίο η αναλογιστική μελέτη έχει δείξει ότι εμφανίζει ετήσιο ταμειακό έλλειμμα 30 εκατ. ευρώ, ποσό το οποίο αντιστοιχεί στο 15% των παροχών του.

      Newsroom ΔΟΛ

      Μεγάλες μειώσεις στις αποδοχές των δημοσίων υπαλλήλων με το νέο μισθολόγιο - βαθμολόγιο

      http://static.doldigital.net/webstatic/6A0557B9AE432023060513C52995D274.jpgΣαρωτικές ανατροπές στα μισθολογικά αλλά και στις εργασιακές σχέσεις χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων επέρχονται με το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο κατατίθεται την Πέμπτη στη Βουλή και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων διατάξεις για την υπαγωγή στην εφεδρεία 30.000 εργαζομένων έως το τέλος του 2011 καθώς και το νέο μισθολόγιο και βαθμολόγιο του Δημοσίου.

      Η αναπροσαρμογή των βασικών μισθών και η κατάργηση του συνόλου των ειδικών επιδομάτων επιφέρουν σημαντικές μειώσεις στις τελικές αποδοχές κυρίως σε δύο κατηγορίες υπαλλήλων:

      * Μέχρι και 50% σε 100.000 μόνιμους υπαλλήλους που λάμβαναν υψηλά επιδόματα, όπως για παράδειγμα στους εργαζόμενους των υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, κυρίως σε όσους ανήκουν στις κατηγορίες δευτεροβάθμιας και υποχρεωτικής εκπαίδευσης.

      * Μέχρι και 40% στους εργαζόμενους σε ΔΕΚΟ, ΝΠΙΔ, ανεξάρτητες αρχές, ανώνυμες εταιρείες του Δημοσίου. Οι αμοιβές στις δημόσιες επιχειρήσεις αλλά και στα επιχορηγούμενα νομικά πρόσωπα ξεπερνούν σήμερα τον μέσον όρο των αποδοχών των δημοσίων υπαλλήλων, που υπολογίζονται στις 22.000 ευρώ, από 20% έως και 57% σε μερικές περιπτώσεις.

      Βασική αρχή του νέου μισθολογίου είναι η κατάργηση πληθώρας επιδομάτων τα οποία οδηγούν επί του παρόντος σε τεράστιες μισθολογικές ανισότητες μεταξύ υπαλλήλων των ίδιων προσόντων, με αποτέλεσμα, όπως εκτιμούσαν στο οικονομικό επιτελείο σύμφωνα με «Τα Νέα», μέρος των εργαζομένων του Δημοσίου να υποστούν απώλειες που μπορεί να φτάσουν έως και το 40%.

      Ο υπουργός Οικονομικών είχε θέσει ως κατώτατο μισθό τα 780 ευρώ και ανώτατο πλαφόν τα 2.700 ευρώ μαζί με την πρόβλεψη για ορισμένα επιδόματα που θα καταβάλλονται. Για τους ενδιάμεσους βαθμούς, όμως, και για τις αμοιβές ανά εκπαιδευτική κατηγορία, μέχρι αργά το βράδυ της Τετάρτης γράφονταν και ξαναγράφονταν διάφορα εναλλακτικά σενάρια.

      Τα επιδόματα που θα παραμείνουν, εκτός από το οικογενειακό, το «ειδικών συνθηκών απασχόλησης» και το «παραμεθόριων περιοχών», προβλέπονται και δύο τα οποία, όμως, δεν θα χορηγούνται στο σύνολο των υπαλλήλων αλλά θα συνδέονται με τη θέση και την απόδοσή του.

      Το ένα είναι το επίδομα θέσης ευθύνης για όσους είναι τμηματάρχες, διευθυντές και γενικοί διευθυντές. Η καταβολή όμως του επιδόματος αυτού θα περιοριστεί σε πολύ μικρότερο αριθμό από τον σημερινό καθώς με την αναδιάρθρωση του κράτους θα υπάρξει μείωση τμημάτων και διευθύνσεων με αποτέλεσμα οι θέσεις προϊσταμένων να κοπούν στο ένα τρίτο περίπου από τις 29.000 που είναι επί του παρόντος.

      Το άλλο επίδομα είναι το πριμ παραγωγικότητας, το οποίο θα δίνεται μόνο σε υπαλλήλους που κατορθώνουν να πιάσουν τους στόχους όπως αυτοί θα ορίζονται ανά θέση και υπηρεσία.

      Για το σκοπό αυτό θα καθιερωθούν μετρήσιμοι στόχοι και αντικειμενικά κριτήρια για την αξιολόγηση των υπαλλήλων - όπως έχει αναφερθεί, για παράδειγμα, στις εφορίες, ανάλογα με τα έσοδα που θα εισπράττουν.

      Περιορισμός της μισθολογικής δαπάνης επιτυγχάνεται και μέσω των νέων διατάξεων που έρχονται με το βαθμολόγιο και με δεδομένη την άμεση σύνδεση με τους μισθούς.

      Η πρόβλεψη ποσόστωσης για τη μετάβαση από τον έναν βαθμό στον επόμενο θα οδηγήσει σε χορήγηση αυξήσεων σε μικρότερο αριθμό υπαλλήλων, ενώ αντίστοιχα, για την προαγωγή κάποιου υπαλλήλου και την αντίστοιχη μισθολογική εξέλιξή του καθορίζονται πλέον αυστηρές διαδικασίες αξιολόγησης ως προς την απόδοσή του, τις διοικητικές του ικανότητες και τη συμπεριφορά του στην υπηρεσία.

      Μισθολογικές ανακατατάξεις θα επιφέρει και η αύξηση από 5 σε 6 των βαθμών στο Δημόσιο.

      Όπως προβλέπεται, όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι ανάλογα με τα έτη προϋπηρεσίας θα επανακαταταγούν στους νέους βαθμούς, με όσα προβλέπει το πολυνομοσχέδιο, γεγονός που μπορεί να σημάνει ότι κάποιος με σημερινό βαθμό Γ' δεν αποκλείεται να βρεθεί στον χαμηλότερο βαθμό Δ', έχοντας και αντίστοιχες μισθολογικές απώλειες.

      Newsroom ΔΟΛ

      Εκνευρισμός στην ΕΛ.ΑΣ. για τον ξυλοδαρμό της φωτορεπόρτερ

      http://img.protothema.gr/6560F05ABF2D0B37CF3E4E8AB1A688EE.jpgΑναστάτωση και εκνευρισμό στην ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. προκάλεσαν οι βίαιες επιθέσεις ανδρών των ΜΑΤ σε βάρος δημοσιογράφων και φωτορεπόρτερ χθες το απόγευμα στο Σύνταγμα.

      Επισήμως από τη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής διετάχθη έρευνα για τα σκηνικά της πλατείας προκειμένου, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, «να εξεταστούν καταγγελίες σχετικά με βίαιη συμπεριφορά αστυνομικών σε βάρος ομάδας δημοσιογράφων στο Σύνταγμα». Ανεπισήμως, οι επιτελείς της ΕΛ.ΑΣ. εκφράζουν την αγανάκτησή τους για αυτό που απεικονίζεται καρέ-καρέ στις χθεσινές φωτογραφίες.

      Πως δηλαδή κάποιοι άνδρες των ΜΑΤ ξυλοκόπησαν με απίστευτο μένος και βία γυναίκα φωτορεπόρτερ αλλά και δημοσιογράφους που έκαναν τη δουλειά τους στο Σύνταγμα.

      Φυσικά, αυτές οι έρευνες διαρκούν αρκετό καιρό και γι’ αυτό δόθηκαν εντολές από το αρχηγείο να δείχνουν οι αστυνομικοί μεγαλύτερη πειθαρχία, καθώς δεν υπάρχει κανένας λόγος να δέρνονται πολίτες και δημοσιογράφοι που δεν έχουν καμία σχέση με κουκουλοφόρους δυναμιτίζοντας το ήδη ηλεκτρισμένο κλίμα των ημερών.

      Την ίδια ώρα, η φωτορεπόρτερ Τατιάνα Μπόλαρη που δέχτηκε την άγρια επίθεση από τον αστυνομικό των ΜΑΤ, με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο, δηλώνει αποφασισμένη να κυνηγήσει την υπόθεση.

      Εκτός από τη φωτογραφία του φωτορεπόρτερ Γιάννη Μπεχράκη, στην οποία διακρίνεται καθαρά να δέχεται μπουνιά από τον νεαρό αστυνομικό των ΜΑΤ, έχει ήδη συγκεντρώσει υλικό από συναδέλφους της και δημοσιογράφους που βρίσκονταν στο Σύνταγμα για να καλύψουν τα χθεσινά γεγονότα προκειμένου να προσφύγει στη Δικαιοσύνη και να μη μείνει ατιμώρητος ο αστυνομικός-δράστης του άγριου συμβάντος.

      ΠΑΣΟΚ κολοτούμπα: Το ΑΣΕΠ αναλαμβάνει τα προγράμματα κοινωφελούς εργασίας ανέργων, μετά τις καταγγελίες για τις ΜΚΟ των πρασινοφρουρών

      http://static.doldigital.net/webstatic/57CE04BF571668458E3462265D4F1284.jpgΝομοθετική ρύθμιση προκειμένου να μπορεί το ΑΣΕΠ να αναλάβει την εποπτεία και τον έλεγχο της διαδικασίας επιλογής των ωφελουμένων στα προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας καταθέτει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, μετά το σάλο που δημιουργήθηκε από τις καταγγελίες για το ρόλο Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων που ενεπλάκησαν στην επιλογή των ανέργων.

      Η ρύθμιση θα περιληφθεί στο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Οικονομικών που αφορά την εφεδρεία, και τις συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις, που ολοκληρώνεται στις αμέσως επόμενες ημέρες και κατατίθεται στη Βουλή.

      Σύμφωνα με τις προβλέψεις που περιλαμβάνεται στη ρύθμιση, το ΑΣΕΠ αναλαμβάνει:

      Την έγκριση της ανακοίνωσης πρόσληψης, τον έλεγχο της νομιμότητας των πινάκων κατάταξης που καταρτίζουν οι δικαιούχοι φορείς και την εξέταση των ενστάσεων που υποβάλλουν οι συμμετέχοντες κατά των συγκεκριμένων πινάκων.

      Σε ανακοίνωσή του, το υπουργείο Εργασίας τονίζει ότι με τον τρόπο αυτό διασφαλίζεται ακόμη περισσότερο η διαφάνεια και η αντικειμενικότητα στις προσλήψεις των 57.0000 ωφελουμένων ανέργων στα προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας, που θα ξεκινήσουν αμέσως μετά την ψήφιση της σχετικής ρύθμισης σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας.

      Πέθανε ο Στιβ Τζομπς

      http://media.megatv.com/filesystem/images/20111003/engine/mega_LARGE_t_53761_1105004_type12250.jpgΜετά από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο στο πάγκρεας, ο 56χρονος πρώην γενικός διευθυντής της Apple Στιβ Τζομπς, άφησε την τελευταία του πνοή.

      Το ΔΣ του ομίλου Apple εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει ότι "με ιδιαίτερη θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο Στιβ Τζομπς πέθανε σήμερα" και συνεχίζει: "Ο λαμπρός χαρακτήρας, το πάθος και η ενέργεια του Στιβ ήταν η πηγή των αναρίθμητων καινοτομιών που εμπλουτίζουν και βελτιώνουν τη ζωή όλων μας".

      "Αναπαύσου εν ειρήνη Στιβ Τζομπς", έγραφε το μήνυμα του Μπαράκ Ομπάμα στο διαδικτυακό του προφίλ, την ώρα που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμιζαν από μηνύματα θλίψης για τον θάνατό του. Είναι ενδεικτικό ότι λίγη ώρα μετά την ανακοίνωση της θλιβερής είδησης, σχεδόν το 20% των μηνυμάτων που στάλθηκαν στο Twitter περιείχαν το όνομα Στιβ Τζομπς.

      Στις 24 Αυγούστου ο εμπνευστής των υπολογιστών Macintosh, του iPod, του iPhone και του iPad είχε υποβάλλει την παραίτηση του από τη θέση του γενικού διευθυντή της Apple γιατί δεν ήταν σε θέση -όπως είχε πει- να ασκήσει τα καθήκοντά του εξ αιτίας προβλημάτων υγείας.

      ΝΔ: Εκλογές και όχι δημοψήφισμα

      http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/39304.jpg«Το καλύτερο δημοψήφισμα είναι οι εκλογές» επαναλαμβάνει ο Αντώνης Σαμαράς με αφορμή τη συζήτηση που ανοίγει η κυβέρνηση για δημοψήφισμα εδώ και τώρα και μάλιστα με ερώτημα που αν και δεν έχει προσδιοριστεί, αναμένεται να αφορά την πορεία της χώρας μέσα στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης.

      Ο τομεάρχης Περιφερειακής Πολιτικής Κώστας Μουσουρούλης σε ομιλία του στη Βουλή απευθυνόμενος προς τον αρμόδιο υπουργό Χάρη Καστανίδη τον ρώτησε για ένα κονδύλι ύψους 20 εκατ. ευρώ που περιλαμβάνεται στο προσχέδιο του νέου Προϋπολογισμού στην υποκατηγορία των εκλογικών δαπανών για το 2011.

      Ο βουλευτής της ΝΔ ρώτησε τον υπουργό εάν το συγκεκριμένο ποσό αφορά προηγούμενες οφειλές ή είναι η κοστολόγηση για το δημοψήφισμα που ετοιμάζεται να κάνει η κυβέρνηση. Ο κ. Καστανίδης, σύμφωνα με τον κ. Μουσουρούλη, δεν απάντησε και στη Λ. Συγγρού είναι πλέον κοινή η εκτίμηση ότι όλη η οικονομική αβεβαιότητα που έχει δημιουργηθεί γύρω από την 6η δόση, τα ταμειακά αποθέματα της χώρας και τα σενάρια για γενναίο «κούρεμα» του ελληνικού χρέους μπορεί να εκτονωθούν στην επιλογή του δημοψηφίσματος, το οποίο χαρακτηρίζεται ως «προθάλαμος των εκλογών».

      Ο κ. Σαμαράς ο οποίος έχει στηρίξει το θεσμό του δημοψηφίσματος, πιστεύει ότι στην παρούσα συγκυρία η επιλογή αυτή θα λειτουργήσει διχαστικά, γιατί η κοινωνία μπορεί να απορρίψει οποιοδήποτε δίλημμα, όσο σωστό και αν είναι. Πάντως, ο πρόεδρος της ΝΔ επιμένει ότι η κυβέρνηση επιχειρεί και πάλι να θέσει διλήμματα ενώπιον των πολιτών, ανακινώντας θέμα δημοψηφίσματος χωρίς ακόμη να έχει βρεθεί ποιο θα είναι το ερώτημα.

      Στελέχη της ΝΔ σημειώνουν πως εάν η κυβέρνηση επιθυμούσε πραγματικά να ακούσει τη θέση της ελληνικής κοινωνίας θα είχε προσφύγει σε δημοψήφισμα, όταν οι βουλευτές της καλούνταν να ψηφίσουν είτε το μνημόνιο είτε το μεσοπρόθεσμο και όχι σήμερα, αφού προηγουμένως έχει ακολουθηθεί μία οικονομική πολιτική που έφθασε τη χώρα στα όρια της χρεωκοπίας.

      P. Nielsen (Συνεταίρος -αφανής πλέον- της γυναίκα του Παπακωνσταντίνου): 10 Λογοι που μου αρεσει ο κος Γιωργος Παπανδρεου

      http://hello.news352.lu/images/divers/Luxembourg/Papandreou_afp.jpg1.    Ο άνθρωπος ξέρει να μιλεί σωστά αγγλικά
      2.    Χαμογέλα και φαίνεται ότι βγάζει μια αληθινή και ανθρωπινή χαρά (σε αντίθεση με της κύριες - ικανότατες κατά τα άλλα και οι - , κα Μπακογιάννη, κα Διαμαντόπουλου που το χαμόγελο τους θυμίζει Λιοντάρι πριν καταβρώσουν το θήραμα τους
      3.    Ασχολείται με την νέες τεχνολογίες εδώ και 15 χρονιά και είναι από παλιά χρήστης του Internet
      4.    Αθλείται και αυτό δειχτεί πειθαρχία και θέληση, όταν ανεβαίνει τα σκαλιά του Μαξίμου τα ανεβαίνει δυο δυο
      5.    Έχει εμπειρία έχοντας περάσει από διάφορα Κυβερνητικά πόστα, μην ξεχνάτε ότι είχε στο σπίτι του έναν Πολίτικο (άσχετος αν συμφωνείτε η διαφωνείτε μαζί του, πάντως δεν πέρασε απαρατήρητος.). Σηνηθως ειναι πολυ δυσκολο ενας ανθρωπος να ξεπερναει την επυτηχια του Γονεα του - ειδικα οταν ο γονεας εχει κατι κατι τεραστιο και μεγαλο, οι περισσοτεροι γινονται σκια και μια κακη φοτοτυπια του γονεα. Ο Γιωργος ομως οχι, παρα την βαρια κληρονομια εχει δημιουργεισει μια εντελως ξεχωριστει προσωπικοτητα και πολιτικη.
      6.    Έχει βελτίωση τα τελευταία 1-2 χρόνια πάρα πολύ την ομιλία του στην Ελληνική γλώσσα, μειώνοντας σημαντικά τα σαρδάμ, δείχνοντας ότι η καυτερυεση και η μάθηση είναι κάτι που επιτυχαίνεται σε κάθε ηλικία της ζωής μας.α
      7.    Σε αντίθεση με τον προηγούμενο πρωθυπουργού έχει μαζέψει πολύ άξιους συνεργάτες δίπλα του
      8.    Είναι εργασιομανής και αυτό είναι απαραίτητο σήμερα
      9.    Η «εμπειρία» από Σκανδιναβικές χώρες του δίνει μια άλλη θεώρηση στα κοινωνικά ζητήματα
      10.    Έχει μια εμπειρία και σχέση με την Παγκόσμια πραγματικότητα
      Προσωπικά έχει μια απίστευτη ενδιαφέρουσα δουλειά (ίσως την δουλειά με την μεγαλύτερη πρόκληση στην υφήλιο, να μαζέψει τα αμάζευτα). Παράλου που έχει τα πάντα εναντίων του, εγώ πιστεύω πως εάν υπάρχει ένας άνθρωπος στο κόσμο που μπορεί να καταφέρει να σουλουπώσει αυτά τα 30 χρόνια μπάχαλου, πιστεύω ότι είναι αυτός.
      http://www.philipnielsen.gr/2010/05/10.html

      Δεξί Εξτρέμ: 
      11. Μας αφήνει με τον ΠΑΠ και κάνουμε ότι θέλουμε, πχ. πλιάτσικο στις παραλίες της Ανατολικής Αττικής

      Για το ποιος είναι ο Π. Νιλσεν δείτε εδώ

      Ποιοι επώνυμοι συμμετείχαν στη χθεσινή πορεία (βίντεο)

      Λέμε τώρα:

      M. Κεφαλογιάννης: Να καταβληθούν άμεσα τα δεδουλευμένα σε όσους εργάστηκαν για την απογραφή του πληθυσμού το 2011

      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiMm2pmduWeBAq0ZuhBPYK1-fzI6CBn0N0yLNSeFsk8uF_FVlg1kpOKcE2dumO_ijr2zqU7QnITQi6FHYwZWcQ0o5BLx0EYJpCgpvRPPZ0vQdq5smlqXu24on5scrYHCxmZSqwU7scYVm34/s1600/%25CE%25BA%25CE%25B5%25CF%2586%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BF%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B1%25CE%25BD%25CE%25BD%25CE%25B7%25CF%2582.jpgΓια εμπαιγμό της Κυβέρνησης και για όσους εργάστηκαν για την απογραφή του πληθυσμού το 2011 κάνει λόγο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης που ζητά από τους συναρμόδιους Υπουργούς να τους καταβληθούν άμεσα τα δεδουλευμένα ...

      Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους κ.κ. Υπουργούς Οικονομικών, Εσωτερικών-Δημ. Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης έχει ως εξής:

      Θέμα: Απλήρωτοι μετά από πέντε μήνες παραμένουν όσοι εργάστηκαν για την απογραφή του πληθυσμού το 2011..

      Οι εργαζόμενοι που δούλεψαν στην απογραφή εξακολουθούν ύστερα από πέντε μήνες να παραμένουν απλήρωτοι, να βρίσκονται στον αέρα όσον αφορά την ασφαλιστική κάλυψη και την ανανέωση του βιβλιαρίου ασθενείας. Παρά τις συνεχείς δεσμεύσεις των Υπουργείων σας και της Διοίκησης της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, η αντιμετάθεση των ευθυνών μεταξύ σας συνεχίζεται, όπως και ο εμπαιγμός των εργαζομένων, που εμπιστεύτηκαν το κράτος ΓΑ Παπανδρέου-Τρόικας.

      Ερωτασθε εάν και πότε η κυβέρνηση προτίθεται να εξοφλήσει τα οφειλόμενα στους απογραφείς του 2011.

      Καρασμάνης-Λεονταρίδης για τις περικοπές αποδοχών σε εν ενεργεία Στελέχη των Ε.Δ. και των Σωμάτων Ασφαλείας

      ΕΡΩΤΗΣΗ Προς τους Υπουργούς: 1 ) Οικονομικών, 2) Εθνικής Άμυνας, 3) Προστασίας του Πολίτη

      Θέμα: «Οι εξοντωτικές περικοπές αποδοχών των εν ενεργεία Στελεχών των Ε.Δ. και των Σωμάτων Ασφαλείας (Αστυνομικών , Πυροσβεστών , Λιμενικών ) και η ένταξή τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα»

      Σε μια εποχή βαθιάς οικονομικής κρίσης και ραγδαίας αύξησης της εγκληματικότητας , συχνών φυσικών καταστροφών και εξωτερικών απειλών , η Πολιτεία οφείλει να στηρίζει και να ενισχύει έμπρακτα το Αστυνομικό –Πυροσβεστικό-Λιμενικό προσωπικό καθώς και αυτό των Ενόπλων Δυνάμεων προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις εξαιρετικά αντίξοες και επικίνδυνες συνθήκες που συχνά καλούνται να αντιμετωπίσουν .

      Αντί αυτού όμως η Κυβέρνηση όχι μόνο προβαίνει σε περαιτέρω περικοπές του εισοδήματός τους αλλά ταυτόχρονα αρνείται να ικανοποιήσει τα εύλογα και δίκαια αιτήματά τους όπως π.χ. για ένταξή τους στα βαρέα και ανθυγιεινά .

      Με τις τελευταίες άδικες και εξοντωτικές περικοπές των αποδοχών τους , 10% επί του επιδόματος ειδικής απασχόλησης , 2% υπέρ ανέργων , 1% υπέρ Τ.Π.Δ.Υ. ή ΟΑΕΔ , 1% έως 4% ειδική εισφορά αλληλεγγύης , ανάλογα με το ύψος του συνολικού εισοδήματός τους , αύξηση της παρακράτησης φόρου λόγω της μείωσης του αφορολόγητου, γίνεται αντιληπτό ότι τόσο οι ίδιοι όσο και οι οικογένειές τους , έχουν περιέλθει σε πραγματικό οικονομικό αδιέξοδο.

      Η νέα αυτή εξοντωτική αφαίμαξη του εισοδήματός τους δημιουργεί αρνητική ψυχολογία στην άρτια εκτέλεση των καθηκόντων τους με πιθανές επιπτώσεις στην Ασφάλεια και στην Άμυνα της χώρας .

      Είναι προφανές ότι τα ανωτέρω πάγια αιτήματά τους θα πρέπει να αντιμετωπισθούν θετικά από την Πολιτεία , καθώς πέραν των αναφερθέντων είναι δεδομένο ότι η εργασία τους εμπεριέχει και τις τρεις προβλεπόμενες βαθμίδες χαρακτηρισμού ενός επαγγέλματος ως επικινδύνου και ανθυγιεινού με έμφαση στην θνησιμότητα , το προσδόκιμο ζωής , την ανθυγιεινότητα , τα νυχτερινά και κυλιόμενα ωράρια εργασίας , την έκθεσή τους σε καρκινογόνες ουσίες , το επικίνδυνο του υπηρεσιακού τους βίου , το εργασιακό άγχος κ.λ.π.

      Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί

      Τι σκοπεύετε να πράξετε για την αποτελεσματική στήριξη του προσωπικού των Ε.Δ. και Σ.Α. που ασκεί τα καθήκοντά του υπό εξαιρετικά δυσμενείς και αντίξοες συνθήκες ;
      Ποια ουσιαστικά μέτρα θα λάβετε για την ικανοποίηση των οικονομικών αλλά και των άλλων δίκαιων αιτημάτων τους και ειδικότερα για την ένταξή τους στα βαρέα και ανθυγιεινά κ.λ.π. ;

      Οι Ερωτώντες Βουλευτές

      Θεόφιλος Λεονταρίδης

      Γεώργιος Καρασμάνης

      ΡΩΣΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ 2,5 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ…ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΗΓΕ ΜΕ ΤΗ ΜΙΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΝΤ, ΥΠΟΘΗΚΕΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΗ ΧΩΡΑ

      Τη δανειακή σύμβαση με τη Ρωσία, ύψους 2,5 δις ευρώ, ενέκρινε νωρίτερα την Τετάρτη το υπουργικό συμβούλιο της Κύπρου.
      Η Κύπρος κάνει αυτό που δεν έκανε η Ελλάδα. Παίρνει ρωσικό δάνειο 2,5 δισ. ευρώ
      Η συνέχεια στο koyfaless.blogspot.com

      Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο Ψωμιάδης μοιράζει "υπερωρίες"

      http://www.zoomnews.gr/wp-content/uploads/2010/01/psomiadis2.jpgΗ Ελλάδα βουλιάζει, μισθοί και συντάξεις κόβονται, δεν υπάρχει σπίτι χωρίς άνεργο, μαγαζιά και επιχειρήσεις κλείνουν, το φάσμα της απόλυτης φτώχειας και του κοινωνικού χάους είναι ορατό. Η Κυβέρνηση μένει στις διαπιστώσεις και κατά κοινή ομολογία δεν μπορεί ή δε θέλει καλύτερα να περικόψει τις σπατάλες του κράτους.

      Μερικές φορές οι προτάσεις της τρόϊκας, για τον περιορισμό των λειτουργικών δαπανών του σπάταλου κράτους, όπως και την πάταξη της φοροδιαφυγής φαίνονται οάσεις λογικής και δικαιοσύνης μέσα στην έρημο της υφιστάμενης πολιτικής κατάστασης.

      Καθημερινά νέα ακραία φαινόμενα – σκάνδαλα σπατάλης βλέπουν το φως της δημοσιότητας (π.χ. Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (εδώ, εδώ κι εδώ), Γραφείο Αντιπροέδρου Ε.Βενιζέλου (εδώ), κλπ).
      Παρά τις περικοπές των μισθών όμως, φαίνεται ότι ο μηχανισμός «υπερωρίες στο δημόσιο» συνεχίζει να δουλεύει.

      Το πελατειακό πολιτικό σύστημα που καταρρέει, αντιστέκεται με όλες τις μορφές του. Όχι μόνο η Κυβέρνηση με τους Υπουργούς, τους Γενικούς Γραμματείς, τους Διοικητές, κλπ, σκορπάει λεφτά, αλλά και η αντιπολίτευση πιέζει να δίνονται «υπερωρίες» στους «σκληρά» εργαζόμενους του Δημοσίου (εδώ).

      Από το «πάρτυ» της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος, δεν θα μπορούσε όμως να λείψει και ο Ψωμιάδης. Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας για την ακρίβεια, με τον τελούντα σε προσωρινή αργία, αλλά παρόντα στο γραφείο του καθημερινά, Π.Ψωμιάδη και τον αναπληρωτή Περιφερειάρχη-αδελφό Δ.Ψωμιάδη.

      Με την 160414/5337/5-8-2011 Απόφαση του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη Κ.Μ. Διονύσιου Ψωμιάδη «εγκρίνονται 230.000 €, για την αμοιβή υπερωριακής απασχόλησης 164 υπαλλήλων» της κεντρικής υπηρεσίας της Περιφέρειας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στους 164 περιλαμβάνονται μόνο οι υπάλληλοι των γραφείων του Περιφερειάρχη, του αντιπεριφερειάρχη Δ.Ψωμιάδη και του αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Α.Τσζιτζικώστα και όχι οι υπάλληλοι των άλλων αντιπεριφερειαρχών.

      Είναι σαφές ότι πρόκειται για χαριστική - ευνοιοκρατική ενέργεια που αφορά μόνο τους υπαλλήλους που στεγάζονται στο κεντρικό κτήριο της Περιφέρειας στη Θεσ/νίκη και αποτελούν ουσιαστικά κατά κοινή ομολογία τον «προσωπικό» μηχανισμό λειτουργίας του «συστήματος» εξουσίας των αδελφών Ψωμιάδη.

      Είναι γνωστό τοις πάσι ότι το ωράριο εργασίας στο κεντρικό κτήριο της Περιφέρειας, παρά την πρόσφατη αύξησή του από 7.30 σε 8 ώρες ημερησίως για όλο το δημόσιο, συνεχίζει να είναι χαλαρό και δεν υπερβαίνει τις εξίμιση ώρες, δηλαδή 8.00 έως 8.30 προσέλευση και 14.30 έως 15.00 αποχώρηση.
      Η απόφαση που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1761/τ.Β/4-8-2011, για να υλοποιηθεί πρέπει «να συγκροτηθούν συνεργεία υπερωριακής απασχόλησης» σύμφωνα με το με αριθμό ΓΠΚΜ 2660/19-9-2011 έγγραφο του Περιφερειάρχη (ΠΡΟΣΟΧΗ το έγγραφο αυτό αποσύρθηκε, πιθανά επειδή η ημερομηνία του δημιουργούσε πρόβλημα στη «σκηνοθεσία» της όλης ενέργειας, διότι δε θα μπορούσαν να δικαιολογηθούν υπερωρίες με προγενέστερη ημερομηνία).

      Όλες οι αναφερόμενες αιτιολογίες-εργασίες στην απόφαση του Περιφερειάρχη για την ανάγκη έγκρισης των υπερωριών, είναι εντός των αρμοδιοτήτων της Περιφέρειας και θα έπρεπε να γίνονται (και γίνονται) εντός του κανονικού ωραρίου.

      Πάντως, ουδέποτε υλοποιήθηκαν υπερωρίες μέχρι σήμερα στο κατάστημα της Περιφέρειας Κ.Μ. Και αν μετά την δημοσιότητα της παρούσας καταγγελίας «υλοποιηθούν», θα είναι πλασματικές, χωρίς αντικείμενο και μόνο για να εισπράξουν οι υπάλληλοι, το μπόνους του γαλαντόμου και «φιλολαϊκού» Περιφερειάρχη, που όμως «κάνει μνημόσυνο με ξένα κόλυβα», δηλαδή μοιράζει τα λεφτα των ελλήνων φορολογουμέμων για να ενισχύσει το προφίλ του στους υπαλλήλους του.

      Φ. Η.

      Χ.Σμιτ: Να τους πάρει ο διάολος, αν δεν σώσουν την Ελλάδα

      http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/smit1-480x0.jpgΥπέρ της διάσωσης της Ελλάδας από την Ε.Ε, τάσσεται ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας κ. Χέλμουτ Σμιτ, ο οποίος μιλά με σκληρά λόγια για τους νυν άρχοντες της Ευρώπης.

      Σε συνέντευξή του στην εβδομαδιαία εφημερίδα «Die Zeit», αφού συγκρίνει την κατάσταση της Ελλάδας με εκείνη στη Γερμανία μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, λέει σε αυστηρό τόνο απευθυνόμενος στους ευρωπαίους ηγέτες: «Να πάρει ο διάολος του ευρωπαίους αρχηγούς κρατών, αν δεν καταφέρουν να σώσουν την Ελλάδα!»

      Σύμφωνα με τον γηραιό Γερμανό πολιτικό,(σ.σ 93 ετών) στην περίπτωση χρεοκοπίας, η εμπιστοσύνη στην Ε.Ε των 27, θα μειωνόταν περισσότερο.

      «Για τον λόγο αυτό οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να βοηθήσουν την Ελλάδα», είπε ο κ .Σμιτ ζητώντας να γίνουν επιχειρηματικές επενδύσεις στη χώρα μας.

      Πάντως δεν θεωρεί καταστροφή μια προσωρινή αδυναμία πληρωμών της Ελλάδας, λέγοντας πως θα ήταν «μεγάλη συμφορά, αλλά όχι συμφορά που θα απειλούσε την ύπαρξή τους».

      Τέλος ο πρώην καγκελάριος καυτηριάζει και τα σκανδαλοθηρικά φύλλα της χώρας τους όπως η Bild, λέγοντας πως μόνο αυτά έχουν φοβίσει τους Γερμανούς και όχι κάποιος κίνδυνος για τις καταθέσεις τους.

      ΠΑΓΚΑΛΟΣ: "Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑΛΑΣΣΑ" … ΕΝΩ ΕΣΥ ΚΑΜΑΡΙ ΜΑΣ…ΕΙΣΑΙ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙ ΓΙΑ ΜΙΜΗΣΗ!!!

      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg0TXzt0XvvOn0k3UloM8X6ciIFgeH9GgsiC7Quxo_odur8WW-l_LLfKaefpEXBdfwZkiJ6wsON5N-ymD3eO9I-l5wAnC61jGoM2tKB8lfi8T2FI6oi4QNR2d3SuhNuvpui78QJMdPNqnXs/s320/pagven.jpgΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Ο ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΣ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ...ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ...ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΕΙΝΑΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ,ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ...ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.

      Στο περιοδικό Informer που κυκλοφορεί αύριο ο Αντιπρόεδρος φαίρεται να έχει πει για τον έτερο Αντιπρόεδρο Βαγγέλη Βενιζέλο. " Τα έχει κάνει θάλασσα . Δεν δικαίωσε τις προσδοκίες που είχαν πολλοί. Κάνει συνέχεια λάθη"

      Για τον Παπανδρέου " Αυτά μπορούσε να κάνει"

      Και για την επόμενη μέρα στο ΠαΣοΚ φέρεται να είπε για τους διαδόχους Παπανδρέου.

      Η Αννα Διαμαντοπούλου και ο Χρυσοχοίδης είναι λίγοι ο Ρέππας κινείται στο περιβάλλον Παπανδρέου. Οι μόνοι που αξίζουν είναι ο Ραγκούσης και ο Λοβέρδος.

      Θα τρέχουν από αύριο στο ΠαΣοΚ να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα. Οι διαψεύσεις θα πάνε σύννεφο.

      Πηγή: http://kafeneio-gr.blogspot.com
      ΠΡΕΖΑ TV

      05 Οκτωβρίου 2011

      ΝΔ: Αδιόρθωτη η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ-Πάλι μαγειρεύει τα στοιχεία (το ΑΕΠ)

      Απάντηση έδωσε η Νέα Δημοκρατία στην ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών, μετά την αναθεώρηση των δημοσιονομικών στοιχείων από την ΕΛ.ΣΤΑΤ. Πιο συγκεκριμένα, ο αναπληρωτής υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Φθιώτιδας, Χρήστος Σταϊκούρας, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

      «Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ είναι αδιόρθωτη. Παλινδρομεί διαρκώς και κατά περίπτωση σε σχέση με τα στατιστικά στοιχεία. Αφού φούσκωσε το έλλειμμα του 2009 -όπως καταγγέλλεται και από μέλη της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, που πρόσφατα καρατομήθηκαν- θριαμβολογούσε ότι δεν υπήρχαν «αστερίσκοι» στα στοιχεία που εξέδιδε η «ενός ανδρός» Αρχή.»

      »Τελικά τι συμβαίνει; Και μάλιστα 2 ημέρες μετά την κατάθεση του Προσχεδίου του Προϋπολογισμού; Απαιτείται σοβαρότητα. Η αποτυχία της Κυβέρνησης δεν καλύπτεται από τέτοιους χειρισμούς. Επί της ουσίας της πορείας της Οικονομίας αναφέρουμε ένα μόνο στοιχείο: Το 2009 ήταν έτος ύφεσης για όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου. Ενώ το 2010, η ύφεση στην πατρίδα μας βάθυνε, σε αντίθεση με ό,τι συνέβη στις χώρες της Ευρώπης και του κόσμου. Κάτι που συνεχίζεται και το 2011 και προβλέπεται και για το 2012. Συνιστούμε στην Κυβέρνηση να μην φλυαρεί.»

      ΘΕΩΡΕΙΕΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ

      Τα μάθατε τα νέα?Απελευθερώθηκε λέει ο δεύτερος αστυνομικός που μαζί με τον Κορκονέα είχαν εμπλακεί στη δολοφονία του ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ. Το όνομά του Σαραλιώτης.Είχε καταδικαστεί 10 χρόνια κάθειρξη.

      Έχουμε και λέμε. Σκοτώνεται ο Γρηγορόπουλος,σε μισή ώρα αρχίζει να καίγεται και να λεηλατείται η Αθήνα.

      Η αστυνομία ανίκανη να κάνει τίποτα.

      Η κάμερα παρούσα στο φόνο.

      Συλλαμβάνονται οι δύο δράστες.

      Την υπεράσπιση αναλαμβάνει όλως τυχαίως ο Κούγιας.

      Καταδικάζονται και οι ΔΥΟ. Ο Σαραλιώτης αποφυλακίζεται μετά από λιγότερο από ένα χρόνο,λόγω ανήκεστου βλάβης της υγείας του.

      Κανένας δεν μιλάει φυσικά. ΝΕΚΡΑ ΠΑΝΤΟΥ.

      Εγώ απλώς αναφέρω τα γεγονότα.Δεν είμαι συνωμοσιολόγος.

      Υ.Γ. Αν βάλουμε κάτω και την υπόθεση με τους στημένους αγώνες,που όλως παραδόξως ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΕ ο ΚΟΥΓΙΑΣ μετά από πολυετείς αγώνες, όπως ο ίδιος ανέφερε,ΔΕΝΕΙ ΚΑΠΩΣ το γλυκό.

      Καραμανλής vs. Παπανδρέου: Η διαφορά ΑΕΠ-Δ. Χρέους πήγε απ' τα 64 στα 157 δις μέσα σε 2 χρόνια!!!

      Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους:

      ΠΑΝΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ λέμε! Αυτό θα είναι το πρώτο δημοψήφισμα

      Αυτός θα είναι ο τίτλος του πρώτου ΠΑΣΟΚικού δημοψηφίσματος:


      "Πόσα πρωταθλήματα πρέπει να αφαιρεθούν απ' τον Ολυμπιακό 10,20,30 ή100 για να ξεκινήσει απ' το -60" :)

      ΠΑΣΟΚ Statistics: Αναθεώρησαν το ΑΕΠ... δηλ. το μείωσαν επί Καραμανλή και το αύξησαν επί Γιωργάκη!!!

      http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/7767516/2/istockphoto_7767516-recession.jpgΔεν τους κάθονταν καλά το ότι όπως δείχνουν τα στοιχεία του ΑΕΠ, ο Καραμανλής το παρέδωσε στα 235 δις και το πήγαν στα 220 δις, ενώ του χρόνου θα το έχουν πάει, σύμφωνα με το προσχέδιο προυπολογισμού, στα 215 δις ευρώ!! Έτσι έβαλαν μπροστά το σχέδιο και αναθεώρησαν τα στοιχεία προκειμένου να το μειώσουν για την περίοδο Καραμανλή και να το αυξήσουν για την περίοδο Γιωργάκη μήπως και συμμαζέψουν το τρελό νούμερο που βλέπει ο κόσμος και παθαίνει κόλπο: Χρέος, τέλος του 2009 127% (με όλες τις αλχημείες του τελευταίου τριμήνου) και τέλος του 2011 162% και τέλος του 2012 173%. Διαβάστε και την είδηση:

      Η Ελληνική Στατιστική Αρχή προέβη σε αναθεώρηση των αποτελεσμάτων των Ελληνικών εθνικών λογαριασμών για την περίοδο 2005-2010. Αυτή η αναθεώρηση αφορά κυρίως στην ένταξη νέων και επικαιροποιημένων πηγών στη διαδικασία κατάρτισης των εθνικών λογαριασμών.

      Αποτέλεσμα αυτής της εργασίας είναι ότι έχει αναθεωρηθεί το επίπεδο του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος (ΑΕΠ) σε τρέχουσες αγοραίες τιμές, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις Μαρτίου 2011, ως εξής: 2005 (-0,9%), 2006 (-1,1%), 2007 (-1,9%), 2008 (-1,7%), 2009 (-1,4%), 2010 (-1,2%).

      Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, οι ρυθμοί ανάπτυξης (μεταβολές όγκου) του ΑΕΠ για την περίοδο 2006-2010 αναθεωρήθηκαν ως εξής: 2006 (σε +5,5% από 5,2%), 2007 (σε +3,0% από 4,3%), 2008 (σε -0,2% από 1,0%), 2009 (σε -3,2% από -2,0%), 2010 (σε -3,5% από -4,5%).

      Ειδικότερα για το 2010, η αναθεώρηση του ρυθμού ανάπτυξης οφείλεται κυρίως στη μικρότερη μείωση της τελικής κατανάλωσης των νοικοκυριών και των μη κερδοσκοπικών ιδρυμάτων που εξυπηρετούν τα νοικοκυριά (-3,6% σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμηση -4,5%), στη μεγαλύτερη μείωση των εισαγωγών (-7,2% σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμηση -4,9%) και στη μεγαλύτερη αύξηση των εξαγωγών (4,2% σε σύγκριση με την προηγούμενη εκτίμηση 3,8%).

      Το μέγεθος αυτών των αναθεωρήσεων εμπίπτει στο σύνηθες εύρος αναθεωρήσεων που έχουν σημειωθεί σε άλλα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αντίστοιχες περιπτώσεις.

      Αίσθηση προκαλεί το γεγονός ότι στο προσχέδιο του Προϋπολογισμού 2012 το Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν του 2010 σε αγοραίες τιμές υπολογίζεται 230,1 δισ. ευρώ, ενώ η Ελληνική Στατιστική Αρχή το προσδιορίζει πλέον στα 227,31 δισ. ευρώ. Ακόμη δεν έχει διευκρινισθεί το εάν η θετική αυτή μεταβολή θα έχει επίπτωση στο δημοσιονομικό προγραμματισμό.

      Για την αναθεώρηση η ΕΛΣΤΑΤ χρησιμοποίησε νέες εκτιμήσεις για πολλές δραστηριότητες με βάση τα αποτελέσματα βελτιωμένων στατιστικών ερευνών διάρθρωσης επιχειρήσεων σε διάφορους κλάδους οικονομικής δραστηριότητας, καθώς και νέων ερευνών στους κλάδους της ενημέρωσης και επικοινωνίας, διαχείρισης ακίνητης περιουσίας και επαγγελματικών δραστηριοτήτων.

      Ακόμη, προχώρησε σε αναθεώρηση της τελικής καταναλωτικής δαπάνης των νοικοκυριών βάσει κυρίως των νέων αποτελεσμάτων της Έρευνας Οικογενειακών Προϋπολογισμών και στην εφαρμογή βελτιωμένης μεθοδολογίας για την εκτίμηση του σχηματισμού του ακαθάριστου παγίου κεφαλαίου σε κατοικίες, με χρήση νέων πηγών και μεθόδων. Ακόμη, χρησιμοποίησε νέες εκτιμήσεις για τις εισαγωγές και εξαγωγές πλοίων, με τη χρήση νέων πηγών για την καταγραφή αυτών των συναλλαγών.

      Γιωργάκη, βάλ' τον θεό Μπόλαρη στο εργασίας να σου μηδενίσει την ανεργία!!

      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgZpgcx2jHd8oD9XUwj4KL8NB91kFoCPYDM5zAlfI1qY55wG_23Vh7MiAb6VOM1A3G9JuVO0VbCfte8NzP2bQ033u8fmU849-KpaciqbDzJTCabG770j3YfAhyphenhyphen46UY9q1HcFFojglNrvNU/s1600/bolaris50000.jpg

      Λέτε το ΠΑΣΟΚ να επαναφέρει το χαράτσι "αργομουνιάτικο"?

      http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/imagecache/node_image660/papandreou-660_0.jpgΤι ήταν το αργομουνιάτικο?

      Κατά τον 16ο αιώνα, στην νήσο Χίο, η οθωμανική αρχή δεν άφηνε ευκαιρία που θα της απέφερε έσοδα από φόρους να πάει χαμένη. Όπως δηλαδή κάνει τώρα το ΠΑΣΟΚ κακή ώρα...

      Γιατί λοιπόν να εξαιρεθούν οι χήρες; Όσες λοιπόν είχαν χάσει τον άνδρα τους νέες, αν στη συνέχεια δεν ξαναπαντρεύονταν για να κάνουν παιδιά - αν δεν μετείχαν δηλαδή στην τεκνοποιία της κοινότητας - τιμωρούνταν με την υποχρεωτική....
      καταβολή ειδικού φόρου για την αποχή, που ονομάζονταν από τους ντόπιους αργομουνιάτικο.

      Απορία του Χάρρυ Κλυν για την Μακρή


      Harry Klynn
      Έπρεπε δηλαδή, φίλε Νίκο, να φτάσουμε στα πρόθυρα της πτώχευσης για να ηρεμήσει η Μακρή; Εξοχη η 23η πρεμιέρα σου!
       
      Δεξί Εξτρέμ: Για όσους δεν είχαν την τύχη να δούνε χθες ΑΛΤΕΡ να πούμε ότι η Μακρή παραδέχθηκε για πρώτη φορά ότι η χώρα τελεί υπό διάλυση και δεν λειτουργεί τίποτα. Νόμοι όχι μόνο δεν εφαρμόζονται αλλά καταπατούνται σωρηδόν χωρίς να αντιδρά κανείς, ενώ οι εργοδότες απολύουν όποιον και όποτε γουστάρουν και πληρώνουν όποτε και όσα θέλουν!!!