07 Νοεμβρίου 2011

Λυπήσου μας ρε Αντώνη!!! Δημήτρης Σταμάτης: «Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- ΝΔ είναι κοινοβουλευτική χούντα»

stamatis_300___[Για το ΠΑΣΟΚ και τον Γιωργάκη πάμε μήνες ή χρόνια πίσω για να του τρίψουμε μια μαλακ@@ στη μούρη, με τα ζώα δεν χρειάστηκε να πάμε τόσο μακριά... μόνο 10 μερούλες πίσω πήγαμε... τότε που προφανώς δούλευαν τον κόσμο. Έλεος ρε Αντώνη που πας με τέτοια νούμερα; Αυτοί θα σώσουν την Ελλάδα]

26 Οκτωβρίου 2011!!!!!

"Συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, αυτή τη στιγμή, συνιστά κοινοβουλευτική χούντα", δήλωσε στο ραδιοσταθμό "Βήμα FM" , ο σύμβουλος του Προέδρου της ΝΔ Δημ. Σταμάτης, απορρίπτοντας τα σενάρια περί κυβερνητικής συνεργασίας και επιμένοντας στη θέση του κόμματος για εκλογές.

Αφού "σκοτώσαμε" τον πεθαμένο... να πούμε και καμιά σοβαρή κουβέντα

Όταν καταλαγιάσουν τα πανηγύρια για το ότι "σκοτώσαμε" τον πεθαμένο που είχαν σκοτώσει πριν από εμάς οι Σαρκοζί-Μέρκελ-Ρομπάι-Μπαρόζο-Ρεν-Τρισε-Λαγκάρντ-Βενιζέλος-Λοβέρδος και καμιά 30 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, μέχρι και η Καϊλή, και αφού κριθούν οι μάχες για τις καρέκλες, ας μας απαντήσει και κάποιος σε δυο μόνο απορίες... έτσι για να ευχηθούμε σιδηροκέφαλοι:

Δηλώσεις Χάρρυ Κλυνν για τη νέα κυβέρνηση... αφού παραιτηθεί ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Ανατριχίλα!!! Πάω για ύπνο μπας και δω καναν κανονικό εφιάλτη... πιο ευχάριστος θα 'ναι

Παπαδήμος Πρωθυπουργός, κάποια στιγμή... γιατί ακόμα είναι ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ... ο ίδιος Παπαδήμος τον οποίο η ΝΔ καλούσε πέρσι να καταθέσει στην επιτροπή για τα ομόλογα, για τα swaps της Goldman-Sachs! Ο ίδιος που έδινε ψεύτικα στατιστικά στις ευρωπαϊκές αρχές κατά την είσοδό μας στο ευρώ! Ο ίδιος που επέβλεπε το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου!

Πρωθυπουργός για 6 μήνες ο Παπαδήμος... ακόμα βέβαια έχουμε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

Michail Ignatiou Μιχάλης Ιγνατίου
Στην Ουάσιγκτον ισχυρίζονται πως για να δεχθεί ο κ. Παπαδήμος, ζήτησε να μείνει πρωθυπουργός 6 μήνες...


Δεξί Εξτρέμ: Τόσο διάστημα χρειάζονται τα γατόνια για να τα φορτώσουν όλα στα ζώα

Στις 19 Φεβρουαρίου εκλογές... την πρόσθεση ο Σταμάτης την έκανε

6 Νοεμβρίου + 6 εβδομάδες = 19 Φεβρουαρίου 2012 ... τότε θα γίνουν οι εκλογές κι απ' ότι φαίνεται στη Συγγρού σκίζουν από μαθηματικά... την πρόσθεση ποιος την έκανε ο Σταμάτης;

Ευφορία στη Συγγρού: 1513 όρους της ΝΔ αποδέχθηκε ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

«Συγκρατημένη ικανοποίηση» [ΚΑΚΩΣ! ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΡΑΤΗΜΕΝΗ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ...] επικρατεί στα κεντρικά γραφεία της ΝΔ στη λεωφόρο Συγγρού από τις εξελίξεις για τον σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας. «Η πρώτη φάση πήγε καλά, ο κ. Παπανδρέου παραιτήθηκε όπως ήταν ο πρώτος όρος που είχαμε θέσει», δήλωσε στέλεχος του ηγετικού επιτελείου [ΤΙ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΗΓΕΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟΨΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ; ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΩΝΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΘΘΘΑΑΑΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ";] και πρόσθεσε: «τώρα πρέπει να δούμε τη δεύτερη φάση που είναι σε εξέλιξη».

Άρχισαν και τα μπράβο απ' την Ευρώπη...

Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος Βίλφριντ Μαρτένς χαιρέτισε με μήνυμα του μέσω Twitter το σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας στην Ελλάδα, αναφέροντας ότι ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς επέδειξε «ευρωπαϊκή πολιτική ηγεσία».

Άκερμαν: «Να κρατήσουμε την Ελλάδα στην ευρωζώνη»

Είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε την Ελλάδα στο ευρώ είπε ο επικεφαλής της Deutsche Bank, Γιόζεφ Ακερμαν, σε μια κρίσιμη για τη χώρα στιγμή. Η έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη «είναι μία λύση, την οποία δεν θα πρέπει να σκέφτεται κανείς. Πρόκειται για ένα εντελώς δραματικό αποτέλεσμα. Είμαστε υποχρεωμένοι να κρατήσουμε την Ελλάδα στο ευρώ», είπε ο Γερμανός τραπεζίτης μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ARD.

06 Νοεμβρίου 2011

Απόλυτη επιτυχία η συμφωνία... του ΠΑΣΟΚ εννοείται

Ο ΓΑΠ παραμένει Πρωθυπουργός και απόψε και αύριο τουλάχιστον (υποχώρηση 1η: Οι διαδικασίες τελικά ξεκλείδωσαν πριν την παραίτηση ΓΑΠ). Οδηγούμαστε "άμεσα" σε εκλογές (υποχώρηση 2η μιας και οι εκλογές θα γίνουν μάλλον τον Μάρτιο όπως είχε πει απ' την αρχή το ΠΑΣΟΚ και όχι σε 6 βδομάδες όπως ζητούσε ο Σαμαράς) αφού εγκριθούν όλες οι αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου και τα μέτρα... Συμπέρασμα:

Βέλγος ΥΠΟΙΚ: Καταστροφική η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ

Την αντίθεσή του με το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ διατύπωσε ο βέλγος υπουργός Οικονομικών, Ντιντιέ Ρέιντερς.

Την αντίθεσή του με το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ διατύπωσε ο βέλγος υπουργός Οικονομικών, Ντιντιέ Ρέιντερς.

Για καταρχήν συμφωνία κάνουν λόγο... και απόψε Πρωθυποθργός ο ΓΑΠ

Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει καταρχήν συμφωνία στο πλαίσιο και στο τι πρέπει να γίνει. Ονόματα θα συζητηθούν αύριο σε νέα συνάντηση, ενώ ο ΓΑΠ θα κοιμηθεί και θα ξυπνήσει για άλλη μια φορά Πρωθυπουργός μιας και ο Σαμαράς αρκέστηκε στη δέσμευσή του ενώπιον του Παπούλια ότι θα παραιτηθεί μόλις συμφωνηθούν και τα ονόματα

Παναποκλειστική :Ρ φώτο: Ο GAP πάει στο Προεδρικό Μέγαρο σαν Πρωθυπουργός

Εκατοντάδες δημοσιογράφοι περιμένουν τον ΓΑΠ να βγει απ' το Προεδρικό Μέγαρο... ματαίως!! Ο ΓΑΠ εχει ήδη αποχωρήσει από τις κατακόμβες που συνδέουν το Προεδρικό Μέγαρο με το Μαξίμου. Έφυγε πάλι σαν "Πρωθυπουργός". Δείτε πως έφυγε:

Ποιος είναι ο Σαλέχ της Ευρώπης;

Προσέξτε την παρακάτω είδηση:

-Χθες ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί και θα παραδώσει την εξουσία
-Θα παραδώσει στον Αντιπρόεδρό του
-Είναι 33 χρόνια στην εξουσία
-Εδώ και μήνες γίνονται εναντίον του διαδηλώσεις, από αγανακτισμένους

Διαβάζοντας τα παραπάνω σε ποιον πάει το μυαλό σας;

Μα είναι δυνατόν να προτείνει ο Σαμαράς τον Παπαδήμα; Δεν κόβει τις φλέβες του καλύτερα;

Απ' όλες τις πλευρές ακούγεται ότι ο Σαμαράς πήγε στον Παπούλια με την πρόταση για Παπαδήμο Πρωθυπουργό και έναν Αντιπρόεδρο απ' τη ΝΔ... αν έχει χαζέψει σίγουρα πήγε με τέτοια πρόταση! Επειδή όμως δεν είναι χαζός να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα:

ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ

Επειδή εκεί στη Ν.Δ. έχουν πολύ κοντή μνήμη, να τους υπενθυμίσω κάτι.
   Το 1989  ΈΝΑ ( 1) ΜΟΝΟ ΜΗΝΑ μετά το σχηματισμό της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ , όποιο ΠΑΣΟΚΟ ρωτούσες ( επίσημο η απλό οπαδό ), για τα χάλια της Ελληνικής οικονομίας σου απαντούσε ΑΜΕΣΩΣ:

ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ

  Θα  ήθελα να σας κάνω μερικές ερωτήσεις γιατί μπορεί εγώ να είμαι τρελός η να έχω πάθει αλτσχαίμερ.
   Άκουσα ότι ο Λ.Παπαδήμος μπορεί να είναι ο νέος ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ.
   Ο κ. Παπαδήμος ήταν ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ της ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ κατά την περίοδο 1994-2002:

Η εισήγηση του ΓΑΠ στο υπουργικό συμβούλιο... χωρίς τη λέξη "παραίτηση" εννοείται

Έχω επικοινωνήσει με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια και του έχω ζητήσει να καλέσει και εμένα και τον κ. Σαμαρά, απόψε, μόλις τελειώσουμε τη συνεδρίαση, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα συνεννόησης σύντομα.

Γι’ αυτό, χρειάζεται να είμαστε σύντομοι, αν και πολλά μπορούμε και έχουμε να πούμε.

Ερντογάν: «Τον στρίμωξαν για τα καλά τον Παπανδρέου οι Ευρωπαίοι»

Και ενώ όλα τα βλέμματα από τα διεθνή μέσα είναι στραμμένα στην Ελλάδα και στις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις, χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του τούρκου πρωθυπουργού, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ως προς τη συνάντηση του Γιώργου Παπανδρέου με Άνγκελα Μέρκελ και Νικολά Σαρκοζί στις Κάννες: «Στρίμωξαν για τα καλά τον Παπανδρέου και ο Παπανδρέου βλέποντας ότι δεν υπάρχει άλλη διέξοδος παραιτήθηκε από το δημοψήφισμα».

Καλώς τον νταή βρυκόλακα του παρόντος

Ο Μπεγλίτης μέσα στο υπουργικό συμβούλιο αντέδρασε όταν κάποιοι είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ο νέος Πρωθυπουργός να προέρχεται κι απ' τη ΝΔ. Συγκεκριμένα είπε «ε όχι και να δώσουμε την κυβέρνηση ατα ζόμπι του παρελθόντος» και υποστήριξε ότι...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΤΡΟΠΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΑΠ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΣΤΑ ΜΜΕ ΠΡΟΣΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟ Υ. ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΝΩ Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ!

ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΧΩΡΑ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΕΙ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΤΙ ΜΑΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΥΡΙΟ...
ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΑΜΩΧΩΡΑ ΠΕΙΝΑΝΕ....

Πλαίσιο επτά σημείων για την κυβέρνηση εθνικής ενότητας κατέθεσε ο GAP... στους μαλάκ@@

Πλαίσιο επτά σημείων στο οποίο θα κινηθεί η νέα κυβέρνηση εθνικής ενότητας κατέθεσε ο Γ. Παπανδρέου στο υπουργικό συμβούλιο, λαμβάνοντας την ομόφωνη στήριξη των υπουργών.

Και το δούλεμα συνεχίζεται: Θα "παραιτηθώ" λέει αλλά δεν το λέει..

Παπανδρέου στο υπουργικό: Σήμερα να δοθεί λύση- Η κυβέρνηση παραδίδει τη σκυτάλη σε άλλη κυβέρνηση, στην οποία δεν επιθυμώ να είμαι επικεφαλής

Το υπουργικό συμβούλιο συμφώνησε ομόφωνα να μην πάει στον Παπούλια σαν πρώην Πρωθυπουργός, ενώ διαφωνία υπήρξε αν ο νέος Πρωθυπουργός πρέπει να είναι από τη ΝΔ, αλλά επικράτησε ο άποψη να είναι άσχετος... σε κουβέντα να βρισκόμαστε δηλ. αφού ο ΓΑΠ δεν παραιτείται με τίποτα...

Το ΓΑΠάκι ανακοίνωσε ότι ζήτησε να τον καλέσει ο Παπούλιας με τον Σαμαρά

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2011
Ο Πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου, στην αρχή της εισήγησής του, στην σημερινή συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου, είπε τα εξής:
Έχω επικοινωνήσει με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια και του έχω ζητήσει να καλέσει και εμένα και τον κ. Σαμαρά, απόψε, μόλις τελειώσουμε τη συνεδρίαση, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα συνεννόησης σύντομα.

Στη ΝΔ συσκέπτεται Σαμαράς με αντιπροέδρους και συμβούλους για το πως θα απαντήσουν, όχι στη συνάντηση γιατί ο Σαμαράς θα πάει, αλλά στο πως θα απαντήσουν εκεί στα κόλπα ΠΑΣΟΚ. 

18:40: Μόλις έληξε το υπουργικό συμβούλιο και πληροφορίες λένε ότι μετά τη συνάντηση με τον Παπούλια (αν γίνει) θα ακολουθήσει νέο υπουργικό συμβούλιο...

Μέχρι και ο Σάκης έχει απηυδήσει

Δείτε τι έγραψε:

Spiegel: «Θολωμένο ούζο» το πολιτικό τοπίο στην Αθήνα

Άρθρο στο νέο τεύχος του εβδομαδιαίου περιοδικού DER SPIEGEL, με τίτλο «Νερωμένο ούζο», αναφέρεται στις πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα και στον τρόπο που ο κόσμος τις αντιλαμβάνεται σαν «νερωμένο ούζο», δηλαδή «θολές». Το εν λόγω άρθρο φέρει τον υπότιτλο «Η αποτυχημένη προσπάθεια να κληθεί ο λαός να αποφασίσει για τις ριζικές αποφάσεις περί λιτότητας αλλάζει το κομματικό τοπίο στην Αθήνα. Το τέλος της εποχής Παπανδρέου πλησιάζει, οι παραδοσιακοί πολιτικοί έχουν χάσει την εμπιστοσύνη των ψηφοφόρων».

Εντυπωσιακός ο λαοπλάνος κολοτούμπας!!!

Έχοντας υπόψην του ότι στις 4 το ΠΑΣΟΚ είχε υπουργικό συμβούλιο και ότι οι δημοσιογράφοι θα είναι απ' έξω απ' τη Βουλή για να πάρουν δηλώσεις απ' τους υπουργούς... αποφάσισε "τυχαία" να πάει στη Βουλή την ώρα που έμπαιναν οι υπουργοί για το υπουργικό συμβούλιο και να στηθεί να κάνει δηλώσεις!!! Μόνο αυτός γιατί όλοι οι άλλοι παρακολουθούν και συμμετέχουν στις εξελίξεις απ' τα γραφεία τους... και φυσικά για άλλη μια φορά πετάχτηκε σαν την πορδ@ που δεν έχει να πει τίποτα παρά μόνο εξυπνάδες του στύλ "τα παιδία παίζει"...

Πάλι αφήνει να εννοηθεί ότι θα παραιτηθεί!!! Έλεος ρεεε

Τώρα πάλι λέει στο υπουργικό συμβούλιο ότι θα παραιτηθεί αν δεχτεί ο Σαμαράς να πάνε στον Παπούλια και να συμφωνήσουν σε νέο Πρωθυπουργό!!!!

Μακάρι να ήταν αυτό το μόνο ψέμμα του ΓΑΠ

Ακούγοντας για μια ακόμη φορά τον κ. Παπανδρέου να λέει ότι από τον παππού μου κληρονόμησα ΕΝΑ ρόλοι και από τον πατέρα μου το ΟΝΟΜΑ έχω να κάνω μια ερώτηση στον ΓΑΠ:

Πόθεν έσχες Γιώργο;


4 ΙΟΥΛΙΟΥ 1996
Γιώργος Παπανδρέου

Θραύση κάνει η φώτο του "ηλίθιου"

Μετά τη Suddeutsche Zeitung όπως γράψαμε χθες, την ίδια φώτο με την οποία δείχνουν την εκτίμησή τους στο πρόσωπό του είχαν και οι New York Times και άλλες αμερικάνικες ιστοσελίδες!! Δείτε φώτο:

Γεώργιος Παπανδρέου, 1965 - ''Θεωρούμεν ως υπέρτατον λόγον προσφυγής εις τον λαόν την αποκατάστασιν πολιτικής ομαλότητος'

Άσχετα με το τι πιστευει ο καθενας σχετικα με τα γεγονοτα του Ιουλιου του 1965 που τελικα οδηγησαν στην δικτατορια της 21ης Απριλιου, το ζητημα ειναι οτι οι ομοιοτητες με την εποχη που διανυουμε τωρα ακριβως, αρχιζουν να γινονται ενοχλητικες...

Το παρακατω αποσπασμα ειναι απο λογο του Γεωργιου Παπανδρεου, παππου του σημερινου ψυχωτικου ανθρωπου που βρισκεται στο Μεγαρο Μαξιμου, σε συγκεντρωση στην Αθηνα το 1965. 


Η συνέχεια στο rizospastikhdexia.blogspot.com

Ρεν: "Την προηγούμενη εβδομάδα διερράγη η εμπιστοσύνη των εταίρων στην Ελλάδα"... ο Σαμαράς φταίει;

Αυξάνεται η πίεση από την Ε.Ε. στην Ελλάδα - δήλωση Όλι Ρεν
Ο Ευρωπαίος επίτροπος Οικονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων Όλι Ρεν δήλωσε ότι την προηγούμενη εβδομάδα «διερράγη η εμπιστοσύνη των εταίρων στην Ελλάδα, γεγονός που σημαίνει ότι η χώρα πήρε από μόνη της ένα δρόμο που θα μπορούσε να την οδηγήσει εκτός ευρωζώνης». Ζήτησε «πειστική έκθεση από τον Έλληνα υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο, στο Eurogroup».

Και ο Καστανίδης απαντάει στους ηλίθιους

Καστανίδης (αυτός που έχει λύσει όλα τα προβλήματα της Δικαιοσύνης και ασχολείται με την ανωνυμία των blogs): Ο κ. Σαμαράς δεν μπορεί να παρεμβαίνει στα εσωτερικά του ΠΑΣΟΚ και να ζητάει την παραίτηση Παπανδρέου [μα την παραίτηση ο ΓΑΠ την πρόσφερε μόνος του, εκτός εαν η προσφορά ήταν μαϊμού]!!!

Αυτή είναι η σημερινή γραμμή άμυνας των ΠΑΣΟΚων απέναντι στη σημερινή κόκκινη γραμμή Σαμαρά που έδειξε έμπρακτα και σήμερα ότι έχει συναινέσει τα μέγιστα και δεν τον παίρνει να κάνει τίποτα άλλο

Ο Παπουτσής απαντάει στους "ηλίθιους"

Παπουτσής (ξέρετε αυτός που θα έπρεπε να έχει τους 80 και πλέον νεκρούς του ΣΑΜΙΝΑ στη συνείδησή του)Η πρόταση του κ. Παπανδρέου και της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ προς τη ΝΔ και τα άλλα κόμματα είναι καθαρή & έντιμη.Απαράδεκτο το αίτημα για παραίτηση Παπανδρέου - Έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης από τη Βουλή πριν από τρεις ημέρες

Άγγλος φοιτητής… αντιμετωπίζει την έκδοσή του στις ΗΠΑ γιατί το site του έδειχνε ταινίες

Το TV Shack, δηλαδή το site ενός φοιτητή, το οποίο βοηθούσε τους επισκέπτες του να παρακολουθούν δωρεάν φιλμ και τηλεοπτικές σειρές, λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως το Google, υποστηρίχθηκε στο δικαστήριο που ανέλαβε τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Ο Richard O’Dwyer από το Shefield αντιμετωπίζει την έκδοσή του στις Ηνωμένες Πολιτείες κατηγορούμενος για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων, αφού οι αρχές των ΗΠΑ ισχυρίζονται ότι τα φιλμ στα οποία είχαν πρόσβαση οι επισκέπτες του TV Shack ήταν πειρατικά.

Και το 27% των γερμανών είναι μαλάκ@@... αφού μας θέλουν στο ευρώ

[Όπως είπαμε και χθες, η πλειοψηφία που δεν θέλει να σοβαρευτεί και λογικά δεν θέλει ξένους επιτρόπους θα έπρεπε να πανηγυρίζει για τέτοιες ειδήσεις και να παρακαλάει να πάει το ποσοστό των γερμανών που δεν μας θέλουν στο ευρώ στο 100% για να πιέσουν τη Μέρκελ να μας πετάξει έξω... αντίθετα λόγω σχιζοφρένειας και ελληνικής κουτοπονηριάς η είδηση θα "εξοργίσει τους Ελληναράδες"... που δεν θέλουν το ευρώ για να είναι "εθνικά κυρίαρχοι" (δηλ. να συνεχίσουν το "έλα μωρέ δεν βαριέσαι, έχει ο θεός") ενός μπουρδέλ@@ που δεν προσφέρει υγεία, δεν προσφέρει παιδεία, δεν προσφέρει τίποτα... αλλά απ'την άλλη αν τους πούνε ότι θα τους πετάξουν απ' το ευρώ τσιτώνονται και βρίζουν... και ευρώ και μπουρδέ@@ δεν γίνεται]

Δύο στους τρεις Γερμανούς εκτιμούν ότι η Ελλάδα δεν έχει μέλλον στην ευρωζώνη, σύμφωνα με δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε σήμερα από το περιοδικό Focus.

Ειδικότερα, στην ερώτηση «Έχει, κατά τη γνώμη σας, μέλλον η Ελλάδα στην ευρωζώνη», 68% των 1007 ερωτηθέντων απάντησαν «όχι» και 27% «ναι».

Παραίτηση Παπανδρέου «βλέπουν» CNN και Sky News

Στενά παρακολουθούν τα διεθνή ΜΜΕ τις εξελίξεις στην ελληνική πολιτική σκηνή. Είναι χαρακτηριστικό ότι το CNN, αλλά και το Sky News, μεταδίδοντας τα τελευταία νέα, κάνουν λόγο για παραίτηση Παπανδρέου, μόλις οριστικοποιηθεί η σύνθεση της νέας κυβέρνησης και, ενδεχομένως, ακόμα και εντός της ημέρας.

Δήλωση Σαμαρά

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, μετά τη συνάντηση του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, κ. Κάρολο Παπούλια, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Το ότι ο κ. Παπανδρέου δεν αποφασίζει τι θα κάνει, εμποδίζει την οποιαδήποτε λύση.
Και βέβαια, όσο ο κ. Παπανδρέου δεν παραιτείται, μπλοκάρει και τα προβλεπόμενα από το Σύνταγμα. Εγώ είμαι αποφασισμένος να βοηθήσω.
Εφόσον παραιτηθεί, όλα τα άλλα θα πάρουν το δρόμο τους».

«Δόξα και τιμή στην Εύα Καϊλή» και «κάτω τα χέρια απ' τον Πεταλωτή»

Του Κώστα Καίσαρη

Ο Γιώργος Παπανδρέου είπε στον Σαρκοζί, ότι πήρε την απόφαση για το δημοψήφισμα, επειδή υπήρχε κίνδυνος δικτατορίας. Ο Κώστας Καίσαρης εξετάζει αυτό το ενδεχόμενο και αναρωτιέται για τις αντιδράσεις του ελληνικού λαού.

BINTEO επιβάτη του Boing που προσγειώθηκε χωρίς τροχούς στη Βαρσοβία

Δείτε το:

London 2012 Olympics - Απαγορευμένη περιοχή πτήσεων

Δείτε το χάρτη:

ΝΔ: Δεν αποτελεί «κόκκινη γραμμή» ο ορίζοντας της μεταβατικής κυβέρνησης

Ανοικτό αφήνουν στελέχη της ΝΔ το ενδεχόμενο, εφόσον συμφωνηθεί μεταβατική κυβέρνηση, να μην έχει ως χρονικό ορίζοντα τις έξι εβδομάδες αν πρέπει να συνεχιστούν διαβουλεύσεις για τις υποχρεώσεις της χώρας και τη σύναψη της δανειακής σύμβασης.

ΒΙΝΤΕΟ-ΠΑΣΟΚ Review (1990): Αντιπαράθεση Παπούλια Σαμαρά για το Βορειοηπειρωτικό

Τον Δεκέμβριο του 1989 ο Α. Σαμαράς, με αφορμή την επανάσταση των Ρουμάνων και την πτώση Τσαουσέσκου, δηλώνει σαν υπουργός Εξωτερικών της Κυβέρνησης Ζολώτα, "εύχομαι και οι αδελφοί μας Βορειοηπειρώτες να γιορτάσουν ελεύθεροι τα Χριστούγεννα". Τότε αρχίζει μια αντιπαράθεση, πολλών εβδομάδων, με τον Κάρολο Παπούλια (τότε Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας) που λέει ότι "δεν έχουν πρόβλημα οι Βορειοηπιρώτες, που περνάνε μια χαρα και δεν είναι δουλειά του Σαμαρά να επεβαίνει στα εσωτερικά ξένων χωρών εκφράζοντας προσωπικές απόψεις" ενώ ζήτησε και την παραίτηση Σαμαρά. Δείτε το βίντεο απ' τις ειδήσεις του MEGA  στις 16.01.1990 και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

Ηλ. Μόσιαλος: Να έχουμε σήμερα συμφωνία για κυβέρνηση συνεργασίας (!!!)

Την ανάγκη να υπάρξει σήμερα συμφωνία για το σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας και αν είναι δυνατόν να ανακοινωθεί και το όνομα του νέου Πρωθυπουργού, υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Ηλίας Μόσιαλος, μιλώντας στη ΝΕΤ.

Ο κ. Μόσιαλος τόνισε ότι είναι απαραίτητη η συμμετοχή των δύο μεγάλων κομμάτων στην κυβέρνηση συνεργασίας, επισημαίνοντας παράλληλα ότι χρειάζεται να διευρυνθεί και πέραν των δύο κομμάτων.

Εν τω μεταξύ στις 4μμ συνεδριάζει εκτάκτως το υπουργικό συμβούλιο...

Επικρίσεις γερμανών "συντρόφων" για τη στάση της ΝΔ

[Επικριτικά σχόλια ξένων εναντίον του Σαμαρά, όπως αυτό ή το χθεσινό του ευρωβουλευτή της Μέρκελ, το ΑΠΕ και τα ελληνικά ΜΜΕ τα μεταδίδουν με ταχύτητα φωτός για να αποτυπώνονται στο μυαλό του πόπολου... άρθρα όμως σαν αυτό, για το οποίο γράψαμε εδώ, του γάλλου ευρωβουλευτή του Σαρκοζί, ο οποίος είναι και Πρόεδρος της επιτροπής προυπολογισμού της Ευρωβουλής και ζητάει να πιέσουν οι Ευρωπαίοι τον ΓΑΠ να κάνει εκλογές, όπως έγινε σε Ιρλανδία-Πορτογαλία μιας και δεν διαθέτει την εμπιστοσύνη του λαού, όπως λέει χαρακηριστικά ο Γάλλος, θάβονται και δεν τα βλέπουμε πουθενά]

Να ασκήσει πιέσεις στο κόμμα της ΝΔ ώστε η αξιωματική αντιπολίτευση να συνεργαστεί για την υλοποίηση της συμφωνίας της 27ης Οκτωβρίου ζήτησε ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας των γερμανών Σοσιαλδημοκρατών (SPD) Φρανκ-Βάλτερ Σταϊνμάιερ από τη Γερμανίδα καγκελάριο Μέρκελ.

«Μα τι κάνετε; Θα χάσετε το δημοψήφισμα» ήταν η απάντηση Μέρκελ και Σαρκοζί στον Γ.Παπανδρέου

Παπανδρέου και Μέρκελ στη σύνοδο του G-20Με την απροκάλυπτη δυσαρέσκεια των Ευρωπαίων εταίρων βρέθηκαν αντιμέτωποι ο πρωθυπουργός και στελέχη της κυβέρνησης, στη σύνοδο της G-20 στις Κάννες, μετά την εξαγγελία Παπανδρέου για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.

Ο κ. Παπανδρέου, σύμφωνα με Το Βήμα της Κυριακής, εκλήθη από τη γαλλική προεδρία στις Κάννες, για να αντιμετωπίσει την οργή του Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος ήλπιζε ότι με τη συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου είχε κλείσει το ευρωπαϊκά μέτωπα και θα μπορούσε να αφοσιωθεί στην προεκλογική εκστρατεία του.

Κι ο τελευταίος να τυπώσει το νέο νόμισμα με σήμα τον «μακάκα» με περικεφαλαία

[του Θέμου Παχυδερμιάδη ο οποίος μετά από δύο χρόνια κατάλαβε που μας έμπλεξε με τα πρωτοσέλιδά του για τους ηλίθιους και τώρα κλαίει γιατί θα χάσει τ' αυγά και τα παχάλια]

Mετά την (κωμικο)τραγική αποτυχία της συγκρότησης κυβέρνησης ευρύτερης αποδοχής, για μένα το μόνο κυρίαρχο ερώτημα που χρήζει διερευνήσεως είναι η ανεξήγητη ευκολία με την οποία ανοίξαμε μόνοι μας την πόρτα για την έξοδό μας από το ευρώ. Μοιάζει σαν ένα ζευγάρι που, έπειτα από δέκα χρόνια γάμου (όσα και η ΟΝΕ), σκοτώνεται συνεχώς, αλλά επειδή σκέφτεται τα παιδιά δεν λέει να χωρίσει. Ε, άπαξ και η γυναίκα πει «παίρνω τα παιδιά ΜΟΥ (έτσι δεν λένε πάντα στην ώρα την κακιά;) και φεύγω» -έστω κι αν δεν το κάνει-, τότε ο άνδρας αρχίζει να κάνει τους λογαριασμούς του, μια και η αντίστροφη μέτρηση έχει ήδη αρχίσει.

Συνεχίζουν διάφοροι παπάρες να μας δίνουν συμβουλές για το πως θα βγούμε απ' το ευρώ

[Αλλά φαντάζομαι ότι αυτό δεν αποτελεί πρόβήμα για τη πλειοψηφία της μπανανίας μιας και έτσι θα επανακτήσει την "εθνική της κυριαρχία" δηλ. θα συνεχίσει να ζει όπως μέχρι τώρα μες στο ΧΑΟΣ]

Η επιστροφή της Ελλάδας στη δραχμή θα πρέπει να προετοιμαστεί με μυστικότητα, λέει ο καθηγητής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο της Βόννης, Μάνφρεντ Νόιμαν. Σε συνέντευξή του προς την Wirtschaftswoche, ο κ. Νόιμαν προτείνει στην ελληνική κυβέρνηση να πραγματοποιήσει τη «νομισματική μεταρρύθμιση» κατά την περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων, καθώς η σχετική διαδικασία δεν είναι εύκολη.

Στο τελικό στάδιο η γεώτρηση στην Κύπρο-Το γεωτρύπανο πλησιάζει τα 3.500 μέτρα κάτω απο το βυθό

Στο τελευταίο στάδιο της γεώτρησης μπήκε η πλατφόρμα "Όμηρος" της Noble Energy με το γεωτρύπανο να πλησιάζει τις 3.500 μέτρα κάτω από το βυθό. Ταυτόχρονα γίνονται νέες διαδικασίες μετρήσεων, με ηχοβολήσεις και ραδιοβολήσεις μέσα από το φρεάτιο, μετά τη σταθεροποίηση και των τελευταίων εκατοντάδων μέτρων της γεώτρησης. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η ολοκλήρωση της γεώτρησης και των δοκιμών απαιτεί ακόμα περίπου 11 μέρες εργασίας.

Η CIA παρακολουθεί Twitter και Facebook!

Από ένα ανώνυμο βιομηχανικό πάρκο στη Βιρτζίνια, η CIA παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που δημοσιεύονται στα κοινωνικά δίκτυα σε όλον τον κόσμο, και μέχρι πέντε εκατομμύρια tweets κάθε ημέρα.

Πρωτοσέλιδα κυριακάτικων εφημερίδων

Δείτε τα:

05 Νοεμβρίου 2011

Τραπεζίτες+ΓΑΠ= Love for Ever

Τα έτη 2005-2010 οι Τράπεζες είχαν 43% του ελληνικού χρέους:
Μέσα σε δύο χρόνια ο ΓΑΠ κατάφερε

Βίντεο: Ρε παιδιά μήπως κάνουμε λάθος;

Μήπως τελικά δεν πρέπει να διώξουμε το κελεπούρι; Δείτε το βίντεο:

Τα τραβάει τα μπινελίκια ο οργανισμός της "καλτσοδέτας"

Επιμένει η καλτσοδέτα Καϊλή να δουλεύει όσους αφελείς συζητάνε μαζί της. Πάλι αφήνει υπονοούμενα, πριν λίγο στο Facebook όπου προφανώς ξημεροβραδιάζεται, ότι δήθεν δεν έχει λήξει το θέμα με την καταψήφιση ή παραίτηση της ή ότιδήποτε άλλο έχει μέσα στο εν τρικυμία ευρισκόμενο κρανίο της:

Μας έκανε διεθνώς ρεζίλι και δεν λέει να ξεκουμπιστεί (φώτο)

Αυτή την τραγική εικόνα βλέπουν όσοι μπαίνουν σήμερα απ' το πρωί στην πρώτη σελίδα της Sueddeutsche Zeitung. Η φώτο που αποθανατίζεται ο ΓΑΠ, σαν ηλίθιος, είναι ενδεικτική της άποψης που έχουν γι αυτόν ακόμα και οι φίλοι του οι σοσιαλΗστές (η εφημερίδα είναι γνωστή ναυαρχίδα του σοσιαλισμού) που τον χάιδευαν μέχρι πριν λίγους μήνες... το πρόβλημα ξαναλέω όμως είναι ότι η εικόνα του ηγέτη χαρακτηρίζει αναπόφευκτα και το λαό και η ζημιά δεν διορθώνεται εύκολα. Δείτε τη φώτο:

Από κοινού με τη ΝΔ η αναζήτηση του επικεφαλής της νέας κυβέρνησης, λέει το ΠΑΣΟΚ

Με δήλωση του υπουργού Επικρατείας κ. Ηλία Μόσιαλου η κυβέρνηση εμμένει στο πλαίσιο για συνεργασία που έβαλε εχθές ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου από το βήμα της Βουλής μιλώντας για «ανάγκη δημιουργίας Κυβέρνησης ευρύτερης δυνατής συνεργασίας με μοναδικό γνώμονα ην εξυπηρέτηση του ενικού συμφέροντος και δη την άμεση εφαρμογή των αποφάσεων της 26ης Οκτωβρίου».

36% οι μαλάκ@@ στην Αυστρία...

Οι Αυστριακοί μας θέλουν εκτός ευρώ
... τόσοι είναι αυτοί που μας θέλουν εντός ευρώ και είναι πάρα πολλοί σε σχέση με το χάλι μας και την εικόνα που δείχνουμε τα τελευταία δύο χρόνια... δηλ. τον ΓΑΠ γιατί καλά θα κάνουν όσοι ξενοφοβικοί τσιρίζουν να καταλάβουν ότι οι ξένοι δεν ξέρουν τους Έλληνες αλλά βλέπουν μόνο τον ΓΑΠ και απ' αυτόν και την πολιτική του κρίνουν το σύνολο της χώρας (κακώς μεν γιατί λόγω ενός παπάρα χαρακτηριζόμαστε όλοι, αλλά και εμείς έτσι κάνουμε με τις άλλες χώρες)

Σύμφωνα με ην έρευνα του ινστιτούτου Gallup για τη λαϊκή εφημερίδα μεγάλης κυκλοφορίας «Oesterreich», μόνο το 36% των ερωτηθέντων τάχθηκαν υπέρ της παραμονής της Ελλάδας στο «κλαμπ» των 17 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης τα οποία έχουν επιλέξει το ευρώ.

Τα συμπεράσματα της Συνόδου της 26ης Οκτωβρίου

Οι γνωστές "δημοσκοπήσεις" δείχνουν μεγάλη μερίδα πολιτών υπέρ κυβέρνησης εθνικής ανάγκης

Yπέρ μια κυβέρνησης εθνικής ανάγκης τάσσεται το 52% των πολιτών σε "δημοσκόπηση" για το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ενώ το 36% τάσσεται υπέρ της διενέργειας πρόωρων εκλογών.

Ξέρει κάτι η Lagarde που δεν ξέρουμε εμείς;

Lagarde σε συνέντευξή της στη Le Μοnde αναφορικά με την Ελλάδα: «Ας αφήσουμε να κατακαθίσει η σκόνη από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών. Μας χρειάζεται μεγαλύτερη πολιτική σαφήνεια για να προχωρήσουμε με τις καταβολές των χρημάτων και τα προγράμματά μας»

Le Μοnde: «Η Ελλάδα όμως δεν θα μείνει από χρήματα στα μέσα Δεκεμβρίου;»

Bundesliga 12η αγωνιστική

Κυργιάκος βασικός αλλά έφαγε 5 γκόλ με τη Wolfsburg (!!), Παπασταθόπουλος επίσης βασικός στη Werder, ενώ τελευταία, όπως και σήμερα, παίζει και ο Φορτούνης βασικός στην Kaiserslautern.Δείτε τ' αποτελέσματα και τη βαθμολογία:

Λιμπερασιόν: «ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΜΙΑ ΛΑΜΠΡΗ ΠΡΑΞΗ ΚΙ ΕΝΑ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ» (Το άρθρο της γαλλικής εφημερίδας που ξεβράκωσε τον ΓΑΠ)

«Ο Έλληνας πρωθυπουργός φέρεται να είχε επινοήσει μία απειλή στρατιωτικού πραξικοπήματος για να δικαιολογήσει το δημοψήφισμα»

«Μία απειλή στρατιωτικού πραξικοπήματος στην Ελλάδα; Αυτό βεβαίωσε στους εταίρους του στην ευρωζώνη ο Γιώργος Παπανδρέου, την Τετάρτη το βράδυ στις Κάννες, για να δικαιολογήσει την έκκλησή του, τη Δευτέρα, για ένα δημοψήφισμα σχετικά με το ευρωπαϊκό σχέδιο διάσωσης. Επί της ουσίας, θα έπρεπε να υπονομευθούν οι δραστηριότητες συνωμοτών με την απ’ευθείας έκκληση της ετυμηγορίας του λαού.

Στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας αύριο ο Σαμαράς

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κάρολος Παπούλιας, αύριο Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011 και ώρα 13:00 θα δεχθεί τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και Πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνη Σαμαρά.

Τι λέει η Ναταλία Γερμανού για τον ΓΑΠ;

Δείτε το:

Σαμαράς : Εμείς ζητάμε πλέον μόνο ένα πράγμα. Στροφή στην ομαλότητα: Εκλογές!

« Η πρωτοβουλία του κ. Παπανδρέου, πριν λίγες μέρες να εξαγγείλει δημοψήφισμα, προκάλεσε τεράστια αναταραχή μέσα στην Ευρώπη, έκανε πολύ χειρότερη την κρίση μέσα στην Ελλάδα, πόλωσε επικίνδυνα τον Ελληνικό λαό και μπλόκαρε την 6η δόση του δανείου.

Η Νέα Δημοκρατία πήρε πρωτοβουλία αμέσως να αποκαταστήσει την τεράστια ζημιά και να αποσοβήσει τους ακόμα μεγαλύτερους κινδύνους. Αυτό ήταν για μας καθήκον εθνικής αξιοπρέπειας και ευρωπαϊκής ευθύνης.

Κουτρουμάνης: Ρε ρεμάλια τι θέλετε κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας, όταν σας κυβερνάει ο ίδιος ο Σωτήρας;;

Είπε και κάτι άλλο ο φοβερό Κουτρουμάνης:

«Αν δεν υπάρξει συναίνεση για κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας...

Οι γυμναστικές επιδείξεις του Παναή!


Τα λόγια
είναι περιττά ...

Δείτε το βίντεο
που ετοιμάσαμε :

Ενδιαφέρουσες οι στυλιστικές παρατηρήσεις της Β. Καγιά για ΓΑΠ και Μπένυ

Δείτε τι έλεγε με τους φίλους της όταν έβλεπε τον ΓΑΠ, τον Μπένυ και προπάντων τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ να χειροκροτούν τον ΓΑΠ:

Στα χνάρια του παππού του ο ΓΑΠ

18.07.1965:

Το Δημόσιο έχει «παγώσει» τις εσωτερικές πληρωμές

Σε άτυπη εσωτερική στάση πληρωμών για τρέχουσες λειτουργικές δαπάνες έχει οδηγήσει το υπουργείο Οικονομικών η καθυστέρηση της καταβολής της 6ης δόσης του δανείου από το μηχανισμό στήριξης ύψους 8 δισ. ευρώ.

Οι εντολές που έχουν δοθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους είναι η έγκριση κονδυλίων μόνο για τα άκρως απαραίτητα, ενώ ακόμα και αν είναι επιτυχής η έκβαση της δημοπρασίας των εξάμηνων εντόκων γραμματίων την προσεχή Τρίτη, δεν θα ενισχύσει τα ταμιακά διαθέσιμα, αφού θα αναχρηματοδοτηθεί παλαιότερη έκδοση τίτλων που λήγουν.

Δεν την αφήνω...δεν την αφήνω... (φώτο)

Δεν θα ξεμπλέξουμε εύκολα:

«Η Ελλάδα πρέπει να δεχθεί άμεσα τη συμφωνία της 27ης Οκτωβρίου»

Έκκληση στην Ελλάδα να αποδεχθεί άμεσα τη δανειακή συμφωνία της 27ης Οκτωβρίου, απευθύνει η πρωθυπουργός της Αυστραλίας, Τζούλια Γκίλαρντ.

«Οι Έλληνες θα έχουν καλύτερη ευημερία εντός της ευρωζώνης, παρά εκτός», τόνισε και παράλληλα κάλεσε τους Ευρωπαίους να επιταχύνουν τις διαδικασίες για την εξεύρεση αποτελεσματικών λύσεων στο θέμα του χρέους της Ευρωζώνης, γιατί «διαφορετικά, οι συνέπειες θα είναι οδυνηρές για την Ευρώπη και όχι μόνον, επειδή κινδυνεύει να... μολυνθεί και ο υπόλοιπος πλανήτης».

Τι είπε ο ΓΑΠ στον Παπούλια: "Ό,τι μπορώ για κυβέρνηση συνεργασίας"

Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια επισκέπτεται αυτή την ώρα ο πρωθυπουργός, προκειμένου -όπως ανακοίνωσε χθες κατά την ομιλία του στην Ολομέλεια της Βουλης πριν την ψηφοφορία για παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση- να τον ενημερώσει για την πρόθεσή του να διερευνήσει τη δυνατότητα κυβέρνησης ευρύτερης αποδοχής.

Αστυνομία vs Occupy DC (βίντεο)

Συλλήψεις διαδηλωτών χθες βράδυ στην Ουάσιγκτον

Ο ΠΑΟΚ πετάει με τα ασπρόμαυρα φτερά της ASTRA AIRLINES

Ο ΠΑΟΚ θα "πετάει" με τα δικά του "φτερά"! Με το δικό του "ασπρόμαυρο" αεροπλάνο, που θα παρέχει η εταιρία ASTRA AIRLINES για όλες τις εκτός Θεσσαλονίκης μετακινήσεις της ποδοσφαιρικής ομάδας . Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επιδίωξε και πέτυχε αυτή την συμφωνία θέλοντας να εξασφαλίσει την άνετη μετακίνηση του ποδοσφαιρικού τμήματος για όλους τους αγώνες μακριά από την Θεσσαλονίκη σ' ένα περιβάλλον άκρως ασπρόμαυρο, καθώς το αεροπλάνο..

H παράσταση έλαβε τέλος.. ή τώρα αρχίζει;

Τις τελευταίες μέρες ζήσαμε την πρώτη πράξη από μια θεατρική παράσταση με θεατές τους απλούς πολίτες. Μεγάλα λόγια, ακόμα μεγαλύτερες προσδοκίες για ένα αποτέλεσμα που ποτέ δεν ήρθε. Στο ίδιο έργο θεατές για άλλη μια φορά, με πρωταγωνιστές αυτούς που υποτίθεται ότι νοιάζονται για το καλό της χώρας, για το συμφέρον της πατρίδας και βάζουν στην άκρη τους εγωισμούς και τα πολιτικά και προσωπικά οφέλη..

Στον Παπούλια ο ΓΑΠ για καφεδάκι...

Δήθεν σκοπός της επίσκεψής του είναι για να τον ενημερώσει για την πρόθεσή του να ξεκινήσουν άμεσα οι διαπραγματεύσεις με την αντιπολίτευση για το σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας.

Δεκάδες δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμοι βρίσκονται έξω από το Προεδρικό Μέγαρο για να καταγράψουν τις εξελίξεις.

Τραβάμε το σχοινί

Η αποκόμιση εντυπώσεων στην εγχώρια πολιτική σκηνή καθίσταται πλέον επικίνδυνη, αφού οι Ευρωπαίοι εταίροι δείχνουν να χάνουν την υπομονή τους μαζί μας. Με καθυστέρηση ετών, αρχίζουν να πιστεύουν ότι δεν αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα ούτε τα κρίσιμα ζητήματα και ετοιμάζονται να ζήσουν και χωρίς εμάς, αν έστω και στο παραπέντε δεν συμμορφωθούμε.

Μέρκελ: «Η Ευρώπη θα χρειαστεί μια δεκαετία για να βγει από την κρίση χρέους»

Η καγκελάριος της Γερμανίας σε μήνυμα προς τους πολίτες της χώρας της τόνισε ότι «ο δρόμος απαιτεί πολλές προσπάθειες».

Η Γερμανίδα καγκελάριος Αγγελα Μέρκελ δήλωσε σήμερα, στο εβδομαδιαίο μήνυμά της προς τους Γερμανούς στην ιστοσελίδα της, πως η Ευρώπη θα χρειαστεί μια δεκαετία για να εξυγιάνει τα οικονομικά της και να βγει από την κρίση χρέους.

Σρέντερ: Αν γνωρίζαμε, ίσως η Ελλάδα να μην είχε ενταχθεί στο ευρώ

Ισως η Ελλάδα να μην είχε ενταχθεί στην ευρωζώνη αν οι ηγέτες της ΕΕ γνώριζαν το βάθος των δημοσιονομικών της προβλημάτων, όπως δήλωσε ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας, Γκέρχαρντ Σρέντερ, σε συνέντευξή του στο Reuters

Τοποθετήσεις υπουργών και βουλευτών εν αναμονή της μετάβασης Παπανδρέου στο Προεδρικό

Λίγο προτού ο Γιώργος Παπανδρέου μεταβεί στο Προεδρικό για να συναντηθεί με τον Κάρολο Παπούλια, υπουργοί και βουλευτές όλων των κομμάτων τοποθετούνται για το πώς βλέπουν τις πολιτικές εξελίξεις μετά την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.

Και σπουδαρχίδης και χωρισαρχίδης και ο μόνος συνομιλητής του ΠΑΣΟΚ

Αρχίζει να παίρνει σάρκα και οστά η συνεργασία των δύο θωρηκτών της Βουλής που συναντήθηκαν κρυφά χθες το απόγευμα και κανόνισαν τις λεπτομέρειες. Δείτε τι δήλωσαν οι άλλοι:

Κουβέλης: «Η Δημοκρατική Αριστερά είχε εγκαίρως επισημάνει ότι η έντιμη και καθαρή λύση είναι οι εκλογές. Οτιδήποτε άλλο θα προκαλούσε περαιτέρω περιπλοκή και κρίση. Όλα δείχνουν ότι αυτό επιβεβαιώνεται»

Ντόρα: «Κυβέρνηση εθνικής ενότητας χωρίς τα δυο μεγάλα κόμματα δεν υπάρχει».

και ταρατατάμ ταρατατάμ! Δείτε και τι δήλωσε ο ηγέτης των ηγετών:

Σχιζοφρένεια ΠΑΣΟΚ: Δεν τον εμπιστεύονται, δεν τον στηρίζουν, θέλουν να παραιτηθεί, αλλά τελικά του έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης!!

[Υπάρχει περίπτωση να κατανοήσει ξένος αυτό το Papandemonium; Ή νομίζει κανένας ότι οι δανειστές μας θα είναι ικανοποιημένοι με την εξέλιξη της περασμάνης εβδομάδας και τη χθεσινή παράνοια; Εσείς δηλ. αν είσασταν στη θέση τους τι θα σκεφτόσασταν; Ξαναθυμίζω το πρόβλημα: Ότι μας παίρνει όλους η μπάλα γιατί οι ξένοι βλέπουν μόνο τους δύο ανώμαλους να μας εκπροσωπούν και τους ταυτίζουν με την Ελλάδα]

Εικόνες παραλογισμού έζησαν τη νύχτα της Παρασκευής οι έλληνες πολίτες βλέποντας η κυβέρνηση να λαμβάνει ψήφο εμπιστοσύνης και να καταχειροκροτείται από τους ίδιους τους βουλευτές που μέχρι λίγες ώρες πριν στόλιζαν και κατηγορούσαν τον πρωθυπουργό με απίστευτες εκφράσεις.

Ψήφος εμπιστοσύνης, ανάκαμψη, Ευρώπη: αντιφάσεις


Γράφει ο Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος
gkessopoulos@gmail.com

Τα όσα συνέβησαν και εξακολουθούν να συμβαίνουν στο ελληνικό πολιτικό σκηνικό από τη στιγμή που ο Γ. Παπανδρέου μίλησε δημόσια για δημοψήφισμα, ξεφεύγουν από λογικές πολιτικές ερμηνείες.

Όκλαντ: Δεύτερος διαδηλωτής στην εντατική από την αστυνομική βία

Σοβαρά επεισόδια σημειώθηκαν μεταξύ διαδηλωτών και της αστυνομίαςΈνας ακόμα βετεράνος του αμερικανικού στρατού, ο οποίος συμμετείχε στο κίνημα «Καταλάβατε το Όκλαντ» (Occupy Oakland), διακομίστηκε σε νοσοκομείο και εισήχθη στην μονάδα εντατικής θεραπείας την Παρασκευή με πολύ σοβαρά τραύματα μετά τον ξυλοδαρμό του με ρόπαλα από αστυνομικούς στην διάρκεια επεισοδίων αυτή την εβδομάδα, ανακοίνωσε οργάνωση βετεράνων στις ΗΠΑ.

Σκεφτήκατε την πιο απλή εκδοχή;

του Θέμου Παχυδερμιάδη

Ελπίζουμε να μην ξημερώσει η Δευτέρα με διερευνητική εντολή για το αν υπάρχει συναίνεση μεταξύ Παπανδρέου και... Ε. Βενιζέλου για το τι δέον γενέσθαι με την Δανειακή Σύμβαση. Προς το παρόν, αυτή την εβδομάδα καταφέραμε τρία μοναδικά πολιτικά ρεκόρ:

Πρώτον, προκηρύξαμε δημοψήφισμα για ένα θέμα που κανένας δεν είχε θέσει, το ευρώ. Και μετά το πήραμε πίσω.

«Ο Παπανδρέου κέρδισε και ψάχνει κυβέρνηση ενότητας» μεταδίδουν τα ξένα ΜΜΕ

Άμεσα μετέδωσαν την «επιβίωση» του Γ.Παπανδρέου από την ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή τα ξένα ΜΜΕ, υπογραμμίζοντας πως το «ναι» εξασφαλίστηκε με τη δέσμευση ότι θα ξεκινήσουν άμεσα συνομιλίες για νέα κυβέρνηση συνεργασίας.

Η δήλωση που περίμενε όλη η Ελλάδα-Καλτσοδέτα Καϊλή: «Τα δύσκολα δεν πέρασαν»

«(Ο ΓΑΠ) Υποσχέθηκε αυτό που απαιτούν οι περιστάσεις. Τα δύσκολα δεν πέρασαν όμως. Νέα κυβέρνηση (με Μπένυ) ως τη Δευτέρα και σύντομα εκλογές (για να ξαναβγεί ο Μπένυ)», είπε η Εύα η καλτσοδέτα και εννοούσε πως τα δύσκολα θα περάσουν όταν τη Δευτέρα θα είναι Πρωθυπουργός ο Μπένυ.

Λοιπόν Έλληνες! Υπομονή ως τη Δευτέρα...

ΥΓ. Σαν πολύ δε βιάζεται ή βιάζεται το κορίτσι;

Σαμαράς: Ψηφίζουμε τη δανειακή σύμβαση και όχι μέτρα και μόνο αν έρθει με 150

Ο Σαμαράς διευκρίνησε ότι θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση μόνο αν έρθει μόνη της χωρίς συνοδευτικά μέτρα (ο Μπένυ βέβαια είπε στις προγραμματικές δηλώσεις του ότι δεν θα έρθουν άλλα μέτρα αλλά από εδω και πέρα μόνο θα εισπράτουμε) και μόνο αν έρθει για ψήφιση από 150, γιατί αν έρθει προς ψήφιση με 180 ψήφους σημαίνει ότι πρόκειται για εκχώρηση εθνικής κυριαρχίας και δεν πρόκειται να συγκαταθέσει σ' αυτό.

Ναι κι απ' την καλτσοδέτα την Καϊλή

Εννοείται πως όλοι ψήφισαν ΝΑΙ, ακόμα και η "καλτσοδέτα" και συνεχίζει να είναι Πρωθυπουργός ο ΓΑΠ... Περαστικά σας

*Αποστολάκη και Παπαδημητρίου απούσες. Κουρουπλής ψήφισε όχι. Κατσέλη πήρε για επιβράβευση αντί για κόκκαλο, την επανένταξή της στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ.

Βίντεο-Παναποκλειστικό σε λέω: Δηλώσεις Βάσως Παπανδρέου

Είναι η τελευταία φορά δεν θα το ξανακάνω! Αλήθεια σου λέω:

Μεγάλος μαλάκ@@ ο Χάρυ Πότερ!!! Δείτε ποιοι μας κυβερνάνε!!! (φώτο)

Σοβαρότης Ο! Προσέξτε το δεύτερο tweet, πού φαίνεται και δεξιά και αναρωτηθείται πως είναι δυνατόν να πάει η χώρα μπροστά με τέτοιους γελοίους:

Σαμαράς: Η μόνη λύση οι εκλογές

Οι μάσκες έπεσαν. Ο ΓΑΠ απέρριψε όλες τις προτάσεις μας. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές

Δηλώσεις Σαμαρά σε λίγο

μείνετε συντονισμένοι ;)

50 χρόνια συναίνεση αλά ΠΑΣΟΚ

Ανακάτεψε την τράπουλα: Πάτε όλοι μια θέση πιο μέσα ρε...

"Κυρίες και κύριοι ζητώ ψήφο εμπιστοσύνης για να έχει η χώρα μια ικανή κυβέρνηση τους επόμενους μήνες"... αυτό τώρα η Καϊλή, η Βασούλα, ο Λιντζέρης, και τ' άλλα παιδία θα το εκλάβουν σαν παραίτηση!!!

04 Νοεμβρίου 2011

Άξιος Παπανδρέου!!! Κουβέντα για παραίτηση ο μπαγάσας!!

Αύριο θα πάει στον Παπούλια να γελάσουν μαζί για το πως κορόϊδεψαν για άλλη μια φορά!!!

Μπράβο του του βγάζω το καπέλο! Άξιος συνεχιστής του ονόματος Παπανδρέου

ΥΓ. Για όσους τυχόν δεν τον βλέπουν είπε πως αύριο θα πάει στο Παπούλια να του πει ότι θα ξεκινήσει συζητήσεις με όλα τα κόμματα για να δημιουργήσει μια κυβέρνηση ευρύτερης συνεργασίας... και όσο θα τα κάνει αυτά θα "ξεκινήσει και γεωτρήσεις νότια της κρίσης" όπως είπε χαρακτηριστικά

Πέστο επιτέλους ρε τιμημένε!!!

Μας γκάστρωσε!!! Ποιος πούστης του γράφει τις ομιλίες;

Reuters: Ο Βενιζέλος σχεδιάζει να σφυρηλατήσει συμμαχία

Σύμφωνα με το Reuters ο Βενιζέλος έχει έρθει σε συμφωνία με κόμματα της αντιπολίτευσης προκειμένου να σχηματίσει κυβέρνηση συνασπισμού. Η συμφωνία αφορά μάλλον ΛΑΟΣ, ΔΗΣΥ της Ντόρας και ΔΗΜΑΡ του Κουβέλη. Στην κυβέρνηση δεν θα συμμετέχει και δεν θα την στηρίζει η ΝΔ.

Διαμαντοπούλου: Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου!

Τους συνεργάτες της υφυπουργούς ευχαρίστησε η Α. Διαμαντοπούλου που φαίνεται να είναι πεπεισμένη ότι ο ΓΑΠ θα παραιτηθεί!! Πολύ αισιόδοξη είναι...

Βέβαια η αισιοδοξία της φαίνεται και απ' το ότι μετά τα ευχαριστώ στους συνεργάτες της είπε ότι την Τρίτη θα καταθέσει κάποια πρόταση για την παιδεία στη διακομματική!!! Δηλ. είναι σίγουρη ότι θα φύγει ο ΓΑΠ και ότι την Τρίτη θα είναι πάλι υπουργός εθνικής παιδείας... για να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί;