Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
20 Ιουλίου 2011
Αξίζουν την ευκαιρία Μανιάτης και Παπάζογλου...
Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com
Tα διόδια της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου έχουν ανοίξει οι ταξιτζήδες της Πάτρας, αντίθετα οι κάφροι του Ηρακλείου απέκλεισαν το αεροδρόμιο
Ηράκλειο: Αποκλεισμένο το αεροδρόμιο "Ν. Καζαντζάκης"
Η ταλαιπωρία των τουριστών είναι μεγάλη, καθώς περπατούν με τις βαλίτσες για εκατοντάδες μέτρα μέχρι τα λεωφορεία, ενώ οι ιδιοκτήτες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων προειδοποιούν πως η ουρά των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων από το αεροδρόμιο και κατά μήκος της εθνικής οδού εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους ατυχήματος.
Η απεργία όπως αναφέρουν οι ταξιτζήδες θα συνεχιστεί επ' αόριστον, ενώ ζητούν συγνώμη από τους πολίτες και από τους τουρίστες για την ταλαιπωρία που υπομένουν από τις κινητοποιήσεις τους.
Γκόραν Χάτζιτς: Ο αποθηκάριος που έγινε πρόεδρος
Γεννήθηκε το 1958 στην πόλη Βίνκοβτσι της Κροατίας.
Στις πρώτες πολυκομματικές εκλογές στην Κροατία, το 1990 ήταν υποψήφιος της Συμμαχίας Κομμουνιστών Κροατίας με το Κόμμα Δημοκρατικών Αλλαγών.
Πριν από τις συγκρούσεις στην Κροατία εργαζόταν ως αποθηκάριος σε εργοστάσιο στο χωριό Πάτσετιν κοντά στην πόλη Βούκοβαρ και ήταν πρόεδρος της εκεί μεικτής κοινότητας.
Το Μάρτιο του 1991 εξελέγη πρόεδρος του τοπικού συμβουλίου του Σερβικού Δημοκρατικού Κόμματος στο Βούκοβαρ. Μετά την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας της Κροατίας, στις 25 Ιουνίου του 1991, ο Χάτζιτς, σε σύσκεψη που διεξήχθη στο χωριό Ντάλι, ορίστηκε πρωθυπουργός της αυτοανακηρυχθείσας "Σερβικής αυτόνομης περιοχής ανατολικής Σλαβονίας, Μπαράνια και Δυτικού Σρεμ" (SAO).
Το Φεβρουάριο του 1992, η Βουλή της πρώην Δημοκρατίας της Σερβικής Κράινα τον εξέλεξε πρόεδρο της αυτοανακηρυχθείσας "Δημοκρατίας της Σερβικής Κράινας" στη θέση του Μίλαν Μπάμπιτς. Διατήρησε το αξίωμα έως το Δεκέμβριο του 1993, όταν έχασε στις εκλογές για την ανάδειξη προέδρου της Σερβικής Δημοκρατίας της Κράινα.
Στις αρχές του 1995 έγινε μέλος του Συμβουλίου της περιοχής Σρεμ-Μπαράνια στο πλαίσιο της "Σερβικής Δημοκρατίας της Κράινα" και εξελέγη πρόεδρος της περιοχής. Από την υπογραφή της Συμφωνίας του Ερντούτ έως την απαγγελία κατηγοριών σε βάρος του από το ICTY, το καλοκαίρι του 2004, ζούσε και εργαζόταν στο Νόβι Σαντ της Σερβίας.
Ο Γκόραν Χάτζιτς κατηγορείται για συνέργια σε οργανωμένο εγκληματικό σχέδιο ως πρωθυπουργός της "αυτόνομης περιοχής ανατολικής Σλαβονίας, Μπαράνια και Δυτικού Σρεμ" και στη συνέχεια ως πρόεδρος της "Σερβικής Δημοκρατίας της Κράινα".
Στόχος του εγκληματικού σχεδίου, σύμφωνα με το κατηγορητήριο του ICTY, ήταν η βίαιη εκδίωξη της πλειοψηφίας των Κροατών και του μη σερβικού πληθυσμού από το 1/3 της επικράτειας της Κροατίας με στόχο η περιοχή να γίνει νέο κράτος υπό σερβική κυριαρχία.
Ο Χάτζιτς διέφυγε τη σύλληψη στις 16 Ιουλίου του 2004, πριν η σερβική δικαιοσύνη ζητήσει από την αστυνομία τη σύλληψή του. Το κατηγορητήριο σε βάρος του με την υπογραφή της τότε γενικής εισαγγελέως του ICTY, Κάρλα Ντελ Πόντε είχε παραδοθεί στις σερβικές αρχές στις 13 Ιουλίου με εντολή για τη σύλληψή του εντός 72 ωρών.
Η κ. Ντελ Πόντε υποστήριξε ότι ο Χάτζιτς έφυγε από το σπίτι του κρατώντας μία τσάντα και δύο ώρες αργότερα ο οδηγός του επέστρεψε μόνος του.
Το δικαστήριο του Βελιγραδίου το πρωί της 14ης Ιουλίου παρέδωσε στην αστυνομία το ένταλμα σύλληψης, αλλά ο Χάτζιτς είχε εξαφανιστεί 17 ώρες πριν από την παράδοση του εντάλματος, είχε τονίσει η κ. Ντελ Πόντε.
Η στρατιωτική αστυνομία και η χωροφυλακή αναζήτησαν πολλές φορές τον καταζητούμενο, μεταξύ άλλων στις 13 Ιουνίου του 2007 σε εγκαταλελειμμένες αποθήκες κοντά στη Σρέμσκα Καμένιτσα.
Στο Νόβι Σαντ, στις 9 Οκτωβρίου του 2009 διεξήχθη αστυνομική έρευνα βάσει στοιχείων που είχαν βρεθεί από παρακολούθηση φορητού υπολογιστή. Επίσης το Δεκέμβριο του 2010 διεξήχθησαν έρευνες σε σπίτια κοντινών συγγενών του στο Νόβι Σαντ.
Στο σπίτι ενός συγγενή του βρέθηκε και πίνκας του Ιταλού ζωγράφου Αμαντέο Μοντιλιάνι και τότε ορισμένα ΜΜΕ είχαν μεταδώσει ότι με την πώληση έργων τέχνης συνεργάτες του συγκέντρωναν χρήματα για να καλύπτονται τα έξοδά του, όσο διαφεύγει της σύλληψης.
Σερβία: Συνελήφθη ο Σερβοκροάτης Γκόραν Χάτζιτς, ο τελευταίος από τους καταζητούμενους για "εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας" στη Σερβία.
Θεσσαλονίκη: Γκαζάκια σε ΣΦ ΠΑΟΚ
Ισραήλ: Οι δεκαπέντε επιβάτες του γαλλικού σκάφους Dignite-Al Karama μπορούν να επιστρέψουν από σήμερα στις χώρες τους
Το γαλλικό σκάφος προσπάθησε να παραβιάσει τον ισραηλινό ναυτικό αποκλεισμό της Λωρίδας της Γάζας. Ισραηλινά πολεμικά πλοία το ακινητοποίησαν και το οδήγησαν μέχρι το λιμάνι Ασντόντ.
Στο μεταξύ, όπως δήλωσε σήμερα ο ισραηλινός υπουργός Στρατηγικών Υποθέσεων, το Ισραήλ περιμένει την δημοσιοποίηση της έκθεσης του ΟΗΕ για την επίθεση Ισραηλινών εναντίον του τουρκικού πλοίου Mavi Marmara το 2010 διότι οι προσπάθειες συμφιλίωσης με την Άγκυρα απέτυχαν.
"Το πείσμα των Τούρκων δεν μας επέτρεψε να καλύψουμε τις διαφορές των απόψεών μας και πρέπει λοιπόν να περιμένουμε την δημοσιοποίηση της έκθεσης της επιτροπής του ΟΗΕ που ερευνά το θέμα αυτό", τόνισε ο Μοσέ Γιαλόν μιλώντας στο ισραηλινό ραδιόφωνο.
Στις 31 Μαΐου 2010, ισραηλινές ειδικές δυνάμεις επιτέθηκαν σε διεθνή ύδατα στο τουρκικό πλοίο που ήταν επικεφαλής στολίσκου με προορισμό τη Γάζα, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους εννιά άνθρωποι.
"Η θέση της Τουρκίας είναι ότι το Ισραήλ πρέπει να ζητήσει συγγνώμη, να τερματίσει τον αποκλεισμό της Λωρίδας της Γάζας και να δώσει αποζημιώσεις στις οικογένειες των θυμάτων", συνέχισε ο Γιαλόν , προσθέτοντας πως συμμετείχε στις τρεις αποτυχημένες συναντήσεις με την τουρκική αντιπροσωπεία στη Νέα Υόρκη.
"Ο αποκλεισμός της Λωρίδας της Γάζας είναι νόμιμος σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο", υπογράμμισε.
Γκόλντμαν Σακς: Η τράπεζα που κυβερνούσε τον κόσμο. Ένα βιβλίο- θρίλερ του Γάλλου δημοσιογράφου Μαρκ Ροσέ
Ένα διεισδυτικό ρεπορτάζ 346 σελίδων με γράμματα και αριθμούς, ονόματα και διευθύνσεις, γεγονότα και κρίσεις, ντοκουμέντα και αναλύσεις, περιστατικά και στατιστικά.
Λες και παρακολουθείς ένα οικονομικό θρίλερ στο Λονδίνο, στο Τόκιο, στη Νέα Υόρκη, στην Ουάσινγκτον και όπου γης υπάρχει κέρδος. Στο έργο πρωταγωνιστούν χαρισματικοί οικονομολόγοι, υποτακτικοί αξιωματούχοι, εξωνημένοι πολιτικοί, ανήμποροι ηγέτες κρατών, επιτήδειοι ανταγωνιστές, εξοντωμένοι απλοί πολίτες, αλλά και αποφασισμένοι δικαστικοί που δεν… χαμπαριάζουν ρίχνοντας βαριές "καμπάνες".
Από την ανάγνωση του βιβλίου ο αναγνώστης αποκομίζει πληθώρα στοιχείων, αλλά και χαρακτηριστικές εικόνες για το life style των goldman boys :
Στη Goldman Sacs, σημειώνει ο συγγραφέας, μπαίνει κανείς λες και πρόκειται να φορέσει το μοναχικό σχήμα. Σκούρο κοστούμι, άσπρο πουκάμισο με φαρδύ άσπρο γιακά και ουδέτερη γραβάτα, κοντοκομμένα μαλλιά και φρέσκο ξύρισμα.
Το πρώτο άρθρο των καταστατικών αρχών της ισχυρότερης στο κόσμο τράπεζας τονίζει ότι "το συμφέρον των πελατών μας είναι το πρώτιστο μέλημά μας" και μετά διαβεβαιώνει ότι "η τιμιότητα και η ακεραιότητα είναι στην καρδιά της επιχείρησής μας". Διαθέτει 30.000 εργαζόμενους και η έδρα της είναι στην οδό Brood Street 85.
Από τα πονηρά χρηματοπιστωτικά προϊόντα, τα στημένα στοιχήματα, τις μεθοδευμένες συγχωνεύσεις, τις πονηρές ανταλλαγές χρεών και το άνοιγμα με το κόλπο των ακινήτων, η τράπεζα ευθύνεται για τη δημιουργία της μεγαλύτερης κρίσης μετά το κραχ του 1929.
Ο πρόεδρος και διευθυντής της, Λόιντ Μπλανκφέιν, δήλωσε σε ερευνητική επιτροπή του αμερικανικού κογκρέσου ότι με τα μπόνους και τα διάφορα τζογαρίσματα εισέπραξε, το 2008, 60 εκατομμύρια δολάρια από τα οποία τα 40% τα πήρε μετρητά, ενώ η αμοιβή του το 2009, μετά την κατακραυγή από τις μεθοδεύσεις του, ήταν… μόνο 9,6 εκατομμύρια δολάρια.
Η τράπεζα συμμετέχει στο διοικητικό συμβούλιο ως σύμβουλος σε τραπεζικά θέματα και αγοραπωλησίες μετοχών του πετρελαϊκού μεγαθηρίου της BP, η οποία γέμισε τον Κόλπο του Μεξικού με μαζούτ.
Στην έκρηξη της φούσκας των ακινήτων έχασε 75 εκατομμύρια δολάρια και, μπροστά στον κίνδυνο να καταρρεύσει η ίδια παρασύροντας ολόκληρη τη Γουόλ Στρίτ, ζήτησε την οικονομική στήριξή της από το αμερικανικό δημόσιο.
Μετά από την οικονομική βοήθεια που δόθηκε σε αυτήν και σε άλλες τράπεζες, επανήλθε με απίστευτα κέρδη προκαλώντας την οργή του προέδρου Ομπάμα, οποίος φέρεται να είπε σ' ένα φίλο του πως η μεγαλύτερη οργή που ένοιωσε στην προεδρία του ήταν "όταν άκουσα τον Μπλανκφέιν να λέει ότι ποτέ δεν κινδύνεψε να καταρρεύσει".
Μάλιστα, ο Ομπάμα συνέκρινε τους μεγάλους τραπεζίτες με τους… Αφγανούς πολέμαρχους, αναφερόμενος στη δολιότητα και μαχητικότητα του κέρδους και της απληστίας τους.
Το όνομα της τράπεζας προέρχεται από το όνομα του Βαυαρικής καταγωγής μεσίτη Μάρκους Γκόλντμαν, που έφθασε στην Αμερική το 1884. Η μικρότερη κόρη του παντρεύτηκε τον Σάμουελ Σακς, Βαυαρικής επίσης καταγωγής και με το γαμπρό του ξεκίνησαν την εταιρεία προβάλλοντας τα επώνυμά τους ως φίρμα της εταιρίας.
Η επιχείρηση αναπτύχθηκε αλματωδώς για να μετατραπεί σήμερα, από μια αξιοσέβαστη τράπεζα, σε ένα παγκόσμιο κερδοσκοπικό οργανισμό, συνώνυμο ενός καζίνο! Που, πάντως, αντιμετωπίζει την αμερικανική δικαιοσύνη μετά από αγωγή για απάτη της Επιτροπής Ελέγχου Κεφαλαιαγοράς. Η οποία "δεν αστειεύεται"…
Μετά απ' όλα αυτά, στους οικονομικούς κύκλους των ΗΠΑ κυκλοφορεί η… "νέα" ονομασία της. Μιλάνε για την Goldman … Sack. Από το ρήμα sack που σημαίνει "λεηλατώ". Ίσως αυτή η… μετονομασία να συνιστά την πιο βαριά τιμωρία της…
Σε εξέλιξη η συνάντηση Ραγκούση, με ιδιοκτήτες ταξί
Mερική διαγραφή χρέους και πακέτο κινήτρων για τόνωση οικονομίας προτείνει για την Ελλάδα το Γερμανικό Ινστιτούτο Έρευνας
"Ο μόνος τρόπος εξόδου από την κρίση είναι η αναδιάρθρωση του χρέους της Ελλάδας" δήλωσε ο καθηγητής Chritian Dreger, προσθέτοντας πως ο ιδιωτικός τομέας πρέπει επίσης να συμμετέχει στην αναδιάρθρωση επισημαίνοντας πως οι γερμανικές τράπεζες έχουν ήδη ανακοινώσει πως είναι ικανές να διαχειριστούν μία μερική χρεοκοπία των ελληνικών κρατικών ομολόγων.
Η κρίση του χρέους "βάθυνε την ύφεση υποχρεώνοντας την ελληνική οικονομία σε κάμψη 4,5% φέτος με πιθανή νέα πτώση το 2012" δήλωσε. "Αυτό σημαίνει πως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε με την στρατηγική που είχαμε μέχρι τώρα" τόνισε ο Dreger.
Τις επισημάνσεις του συμμερίστηκε και ο διευθύνων σύμβουλος της δεύτερης μεγαλύτερης γερμανικής τράπεζας Commerzbank, Martin Blessing, λέγοντας πως "η Ελλάδα χρειάζεται αναδιάρθρωση ή μερική διαγραφή χρέους" δήλωσε χθες. Όπως διευκρίνισε ο τραπεζίτης, η Commerzbank μπορεί να αντέξει ένα κούρεμα 30% του ελληνικού χρέους.
Ο Dreger δήλωσε πως η λύση θα είναι επώδυνη και δύσκολα γίνεται σήμερα αποδεκτή από τις Γαλλία, Γερμανία και ΕΚΤ. "Ίσως συνεχίσουμε να χορηγούμε πιστώσεις στην Ελλάδα, οι οποίες όμως δεν θεραπεύουν το πρόβλημα της Ευρωζώνης στη ρίζα του. Στην πραγματικότητα θα επιδεινώσουν την ευρωπαϊκή κρίση χρεών" πρόσθεσε.
Δημοσκόπηση που δημοσίευσε η γερμανική τηλεόραση την Παρασκευή έδειξε πως το 63% των Γερμανών αντιτίθενται στην προσφορά νέων πιστώσεων στην Ελλάδα.
Γαϊδουριά αναισθησίας στο Μετρό
Να περιμένουμε να κινηθεί κάποιος εισαγγελέας ή η Δικαιοσύνη κάνει τα μπάνια της;
Αναγνώστης
Οι κάτοικοι στο Αρμενοχώρι-Φλώρινας να ζητήσουν απ' τους Γάλλους να τους επιδιορθώσουν τη γέφυρα ή θα κάνει κάτι το ελληνικό Κράτος
«Δημοπρατείται η νέα γέφυρα Πόρου Γρεβενών
Ευκαιρία να πω και τον δικό μου πόνο:
Τότε ( όλοι όσοι θέλουν να γίνουν αρμόδιοι ) , επισκέπτονται το Αρμενοχώρι και την γέφυρα …και τότε λόγια όπως :
.- Για μας είναι πρώτη προτεραιότητα.
Κι όποιος συνεχίζει να ζει κι όποιος διαθέτει κουράγιο μαθαίνει ότι :
.-- Την γέφυρα την φτιάξανε οι Γάλλοι πριν έναν αιώνα περίπου, ίσως το 1912.
«... η συγκεκριμένη γέφυρα κρίνεται ακατάλληλη για χρήση και η κυκλοφορία της πρέπει να διακοπεί.Η Επιτροπή εκτιμά ότι δεν είναι δυνατή η επισκευή της υπάρχουσας γέφυρας.... και….Ενδεδειγμένη λύση η κατασκευή νέας....»
Όσοι είχαν την ανάγκη της γέφυρας, συνέχισαν να την περνούν με Ι.Χ , φορτηγά, τρακτέρ , κάθε είδους βαριά οχήματα Νταλίκες ,Βυτιοφόρα υγρών καυσίμων υπεραστικά και Αστικά Λεωφορεία γεμάτα μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου των γύρω χωριών !!! Γίνεται ένας μικρός χαμός.
Ποιος θα είναι ο υπεύθυνος αν η γέφυρα γκρεμιστεί αν κάποιο πρωί περνά το Αστικό γεμάτο μαθητές ; !!
Την 23 Σεπτεμβρίου 2009 ο [ Καποδιστριακός ] Δήμαρχος εκθέτει στο Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου το ιστορικό της πορείας του προβλήματος ‘‘Γέφυρα Αρμενοχωρίου ‘’ .
Την 3η Δεκεμβρίου 2009 , μετά και τις σχετικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο και δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο , ο Δήμαρχος Φλώρινας '' ….λαμβάνοντας υπόψη : ‘’….την Έκθεση Αυτοψίας κλπ , ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ την διακοπή, της κυκλοφορίας όλων των οχημάτων από την εν λόγω γέφυρα με σταθερά μέσα ,
Από τότε και ο αποκλεισμός των κατοίκων του Αρμενοχωρίου από ολόκληρη την νοτιανατολική πλευρά της κτηματικής περιοχής του χωριού αλλά και τα γειτονικά χωριά .Η επικοινωνία γίνεται με επί πλέον πορεία πέντε χιλιομέτρων, ειδικά δε με το γειτονικό Μεσονήσι και Αμμοχώρι με αναπόφευκτη μάλιστα χρήση επικίνδυνης και απαγορευμένης [ είναι ; ] από τον αρμόδιο φορέα στροφής.
Μερικές από τις δράσεις των ‘’...αρμοδίων ‘’ σε σχέση με την γέφυρα
Το Δημοτικό Συμβούλιο [ του Καποδιστριακού Δήμου ] με την . 327/09 απόφαση του ‘’ …. ενέκρινε τη σύναψη προγραμματικής σύμβασης με την ΑΝ.ΦΛΩ. για τη σύνταξη μελέτης γέφυρας Αρμενοχωρίου, πρ/σμού 170.000 €. Η μελέτη θα .... ο οποίος θα ...... ‘’
Αποφάσεις [ του Καλλικρατικού πλέον Δήμου ] για κατασκευή της γέφυρας : Ανάθεση για [ νέα ; ] μελέτη... Παραλαβή της ( νέας ;) μελέτης...Προκήρυξη κλπ.... Και βέβαια υπάρχει και ένα θέμα ‘’κουλτουριάρικο’’ λένε κάποιοι για παραμονή της παλαιάς γέφυρας σαν ιστορικού μνημείου αλλά... εδώ ο κόσμος καίγεται....
Όπως κι αν έχει πέρασαν 2 χρόνια ή 24 μήνες ή 730 ημέρες από τότε που οι πινακίδες γράφουν ΠΡΟΣΟΧΗ Η ΓΕΦΥΡΑ ΑΡΜΕΝΟΧΩΡΙΟΥ ΚΛΕΙΣΤΗ και κάτι λιγότερο από τότε που μπήκαν σταθερά εμπόδια.
Δεν είναι που λείπει η καλή διάθεση, δεν είναι ξεκαθαρισμένο αυτό που λένε '' πολιτική βούληση '' για την κατασκευή.
Το σίγουρο είναι ότι στο Αρμενοχώρι έχουν υπομονή που κατά πολύ πέρασε και αυτήν την γαΪδουρινή .. Να δούμε ως πότε !
.-- Μέχρι να έρθουν οι Γάλλοι είπε ό Τάκης Θ. στο Καφενείο
Έχουν υπομονή στο Αρμενοχώρι…. ή μήπως
Με τιμή ένας Σύντροφος
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ vs.ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Σε σταθερά υψηλά επίπεδα, στις 1.571 μονάδες βάσης, διατηρείται το σπρεντ του 10ετούς ελληνικού τίτλου.
19.07.2011
ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ:
Μέσω της χθεσινής δημοπρασίας εντόκων γραμματίων διάρκειας 13 εβδομάδων, το Δημόσιο άντλησε 1,95 δισ. ευρώ, ενώ η απόδοση υποχώρησε στο ιστορικά χαμηλό επίπεδο του 0,52%, έναντι 1,25% στην αντίστοιχη δημοπρασία του Απριλίου.
22.07.2009
19 Ιουλίου 2011
Η απόλυτη ξεφτίλα: Μετά από 2 ώρες το ΠΑΣΟΚικό ΥΠΕΞ θυμήθηκε να "προστετεύσει" τον Έλληνα που συνέλαβαν οι εβραίοι!
Όπως γράψαμε εδώ (Η διαφορά κυρίαρχου κράτους και κράτους μαριονέτας των αμερικανοεβραίων) το ελληνικό ΥΠΕΞ σε αντίθεση με το γαλλικό, το μόνο που βρήκε να πει για τον Έλληνα που επέβαινε στο πλοίο Dignite που κατέλαβαν οι εβραίοι, ήταν ότι ανέβηκε στο πλοίο παράνομα, χωρίς να έχει νόμιμα ταξιδιωτικά έγγραφα και παράκουσε τις προτροπές του ΥΠΕΞ!!! Την αρχική ανακοίνωση την βλέπετε στη φώτο και υπάρχει εδώ στη μνήμη της Google, ενώ εδώ μπορείτε να δείτε και την ανακοίνωση όπως εστάλη στο ΑΠΕ...Οι εβραίοι συνεχίζουν να παίρνουν απ τους γερμανούς πολεμικές αποζημιώσεις... εμείς;
Σύμφωνα με πηγή της αμερικάνικης πρεσβείας στο Τελ Αβίβ η επιδότηση των υποβρυχίων εκ μέρους των Γερμανών, αποτελεί πολεμική αποζημίωση για τα εγκλήματα των Ναζί στον Β ΠΠ.
Σημειώστε επίσης ότι τα εν λόγω υποβρύχια τα κατασκευάζει η γνωστή μας HDW στο Κίελο...
http://www.spiegel.de/politik/deutschland/0,1518,774904,00.html
Η διαφορά κυρίαρχου κράτους και κράτους μαριονέτας των αμερικανοεβραίων
Οι εβραίοι κατέλαβαν τελικά το γαλλικό γιοτ και το οδήγησαν στο λιμάνι του Ασντότ, όπου αφού ανακρίνουν τους επιβαίνοντες φαντάζομαι κάποια στιγμή θα τους απελάσουν. Στο πλοίο επέβαιναν μεταξύ άλλων Γάλλοι και ένας Έλληνας. Διαβάστε την ανακοίνωση των Γάλλων για τους συλληφθέντες πολίτες τους και διαβάστε και την ανακοίνωση του ΠΑΣΟΚικού ΥΠΕΞ [φώτο η ανακοίνωση απ' το ΑΠΕ] για να καταλάβετε τι σημαίνει προτεκτοράτο των εβραιοαμερικάνων:"Επισημάναμε εδώ και αρκετές ημέρες στις ισραηλινές αρχές ότι αν το γαλλικό πλοίο προσπαθήσει να σπάσει τον αποκλεισμό (της Γάζας) και οι ισραηλινές αρχές αποφασίσουν να το σταματήσουν, περιμένουμε από αυτές να αντιδράσουν με υπευθυνότητα και μέτρο, σεβόμενες όλα τα δικαιώματα των πολιτών και επιτρέποντάς τους να επιστρέψουν άμεσα στη Γαλλία", δήλωσε ο εκπρόσωπος Τύπου του γαλλικού υπουργείου Εξωτερικών Μπερνάρ Βαλερό.
"Η πρεσβεία της Γαλλίας και το γενικό προξενείο της Γαλλίας στο Τελ Αβίβ έχουν κινητοποιηθεί για να προσφέρουν προξενική προστασία στους υπηκόους μας", πρόσθεσε.
Διαβάστε τώρα και πως απολογήθηκε στους εβραίους το ελληνικό ΥΠΕΞ για τον Έλληνα υπήκοο
«Στο πλαίσιο επιχείρησης που διεξήγαγε σήμερα, το Πολεμικό Ναυτικό του Ισραήλ ανέκοψε τον πλου του σκάφους "Dignite", σημαίας Γαλλίας. Το εν λόγω σκάφος είχε λάβει άδεια από τις λιμενικές αρχές του Καστελορίζου να αποπλεύσει με προορισμό την Αλεξάνδρεια, αλλά εν πλω μετέβαλε την πορεία του με κατεύθυνση τη Γάζα.[sorry guys μας ξέφυγαν...]
Μεταξύ των επιβαινόντων συγκαταλέγεται και ένας Έλληνας πολίτης, ο οποίος επιβιβάσθηκε παράτυπα στο σκάφος [sorry guys δεν τον είδαμε], παρά τις προειδοποιήσεις των αρμοδίων ελληνικών αρχών ότι δε διαθέτει κατάλληλα ταξιδιωτικά έγγραφα. Σημειώνεται ότι το Υπουργείο Εξωτερικών είχε αποθαρρύνει, με ανακοίνωσή του από 22 Ιουνίου, τη συμμετοχή Ελλήνων πολιτών στο εν λόγω εγχείρημα.»
Οπότε τι κάνουμε;
Τον αφήνουμε στη μοίρα του επειδή δεν είχε μαζί του διαβατήριο ή ταυτότητα και παράκουσε τις εντολές των εβραίων...
Yπέρ μιας "επιλεκτικής χρεοκοπίας" για την Ελλάδα oι "πέντε σοφοί" οικονομολόγοι που συμβουλεύουν την κυβέρνηση Μέρκελ
Με τον σκοπό να υπάρξουν εγγυήσεις για μία συντεταγμένη αναδιάρθρωση, η μείωση των ποσών που η Αθήνα οφείλει πρέπει να συνδυαστεί με μία προσφορά ανταλλαγής των ελληνικών ομολόγων, που κατέχουν οι τράπεζες με ομόλογα που εκδίδει ο Ευρωπαϊκός Μηχανισμός Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (EFSF), λένε οι "5 Σοφοί".
Ο όγκος του ελληνικού χρέους πρέπει να μειωθεί πάση θυσία, αλλιώς θα κινδυνεύσει να γίνει αυξανόμενο βάρος για τα κράτη με καλή δημοσιονομική υγεία, όπως είναι η Γερμανία.
Το θέμα του ρόλου του EFSF διχάζει προς το παρόν τους ευρωπαίους. Στη Γερμανία, οι Φιλελεύθεροι σύμμαχοι της καγκελαρίου Μέρκελ εναντιώνονται στην εξαγορά ομολόγων της Ελλάδας από τον μηχανισμό.
Τρίλεπτη η επικοινωνία ΓΑΠ-Σαμαρά... εικοσάλεπτη η επικοινωνία ΓΑΠ-Καρατζαφέρη
Κατά πληροφορίες από τη ΝΔ το τηλεφώνημα στον Αντώνη Σαμαρά διήρκεσε τρία λεπτά. Ο κ. Παπανδρέου τηλεφώνησε στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις 5.30 το απόγευμα και τον ενημέρωσε για τις θέσεις της ελληνικής κυβέρνησης ενόψει της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ την προσεχή Πέμπτη.
Ο κ. Σαμαράς, σύμφωνα με πηγές από τη λεωφόρο Συγγρού, περιορίστηκε να ακούσει χωρίς να πει τίποτε, ενώ κατά άλλες πληροφορίες επέμεινε στη θέση της ΝΔ για μη συμμετοχή ιδιωτών σε τυχόν λύση για τη διευθέτηση του ελληνικού χρέους.
Από τον ΛΑΟΣ ανακοινώθηκε, εξάλλου, ότι η διάρκεια του τηλεφωνήματος με τον κ. Καρατζαφέρη ήταν εικοσάλεπτη.
Fitch: Μη ρεαλιστικοί οι στόχοι του Μεσοπρόθεσμου
Η Fitch άνοιξε τα χαρτιά της απορρίπτοντας στην ουσία συλλήβδην όλα τα εναλλακτικά σενάρια συμμετοχής του ιδιωτικού τομέα που έχουν συζητηθεί μέχρι στιγμής. Παρά ταύτα, μέχρι και χθες η γερμανική κυβέρνηση εμφανιζόταν άκαμπτη στην αξίωσή της για συμμετοχή των ιδιωτών στο νέο πακέτο βοήθειας. Ο συγκεκριμένος οίκος αξιολόγησης εκτιμά ότι οποιασδήποτε μορφής χρηματοδοτική στήριξη προς την Ελλάδα αποφασίσει η Ε.Ε., θα είναι αξιόπιστη μόνο στο βαθμό που θα διασφαλίζει εκτός από την κάλυψη των δανειακών αναγκών και τη δημοσιονομική φερεγγυότητα.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπολογίζει ότι οι δανειακές ανάγκες της Ελλάδας μέχρι τα μέσα του 2014 ανέρχονται σε 172 δισ. ευρώ, γεγονός που καθιστά αναγκαία τη χορήγηση ενός ακόμη πακέτου βοήθειας, συμπληρωματικό των 110 δισ. ευρώ.
Ωστόσο προβλέπει ότι με τη δομή που φαίνεται να προκρίνει η Ε.Ε. για το νέο πακέτο η κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών της Ελλάδας δεν θα είναι και τόσο ομαλή.
Εμμέσως πλην σαφώς η Fitch εκτιμά ότι το ύψος του πακέτου επηρεάζεται από αστάθμιστους παράγοντες, οι οποίοι μπορεί να εξελιχθούν δυσμενώς.
Και τούτο γιατί κατ' αρχήν το συνολικό ύψος της βοήθειας ενσωματώνει τα 30 δισ. ευρώ που προβλέπεται να εισπράξει στη διάρκεια αυτή η Ελλάδα από αποκρατικοποιήσεις και την αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας.
Ο οίκος αξιολόγησης εκτιμά ότι τόσο τα έσοδα αυτά όσο και η συμμετοχή των ιδιωτών αποτελούν εν δυνάμει τις «μαύρες τρύπες» του προγράμματος καθώς είναι πολύ πιθανόν «στόχοι» που έχουν τεθεί για κάθε ένα από αυτά τα δύο να μην επιτευχθούν. *
http://www.enet.gr/?i=news.el.oikonomia&id=294461
Γ. Μιχελάκης για όσα είπε ο Βενιζέλος κατά τη συνεδρίαση του ΚΤΕ Οικονομικών του ΠΑΣΟΚ
Απαιτεί να μην έχουμε θέση για τα ζωτικά συμφέροντα της χώρας.
Αυτή η συνεχής εκστρατεία λάσπης από τον κ. Βενιζέλο δημιουργεί σοβαρές απορίες. Όχι τόσο για την πρόθεσή του περί συναίνεσης -που προφανώς δεν την εννοεί και ποτέ δεν την πίστεψε- αλλά για το τι πραγματικά κρύβει η συνεχής προσπάθειά του να ωραιοποιήσει την “επιλεκτική χρεοκοπία”.
Σε κάθε περίπτωση, επαναλαμβάνουμε ότι δεν πρόκειται να σιωπήσουμε. Ούτε θα αποδεχθούμε την αδιέξοδη πολιτική, που εφαρμόζει ο ίδιος και η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Αντιθέτως.
Θα συνεχίσουμε -ως υπεύθυνη πολιτική δύναμη- να στηρίζουμε ό,τι υπηρετεί τα συμφέροντα της χώρας.
Αλλά και να είμαστε απέναντι σε ό,τι μπορεί να κάνει κακό στην Οικονομία, την Κοινωνία, την Πατρίδα μας».

