Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν τι έργα έχουν ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά κατά τα άλλα είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν.
Καρχιμάκης: Δεν αξιοποίησαν τα λεφτά του Ταμείου Ανάκαμψης για την ψηφιοποίηση του Αττικόν.
Άδωνις: 1η Ιουλίου παραδίδονται όλα τα ψηφιακά έργα του Ταμείου Ανάκαμψης για τα νοσοκομεία. Όλα αυτά που είπατε ότι δεν έχουμε κάνει, τα κάναμε, τα εντάξαμε στο Ταμείο Ανάκαμψης και θα δουλεύουν στις επόμενες ημέρες
Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν τι έργα έχουν ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά κατά τα άλλα είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν.
— Ομάδα Αλήθειας (@omadaalithias) June 22, 2026
Καρχιμάκης: Δεν αξιοποίησαν τα λεφτά του Ταμείου Ανάκαμψης για την ψηφιοποίηση του Αττικόν.
Άδωνις: 1η Ιουλίου παραδίδονται όλα τα ψηφιακά έργα… pic.twitter.com/k22NLsVsiz
