Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΙΝΤΕΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΙΝΤΕΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

23 Ιουνίου 2026

📺Κυριάκος Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί – Στόχος να ξεπεράσουμε παθογένειες του παρελθόντος


«Ένα έργο που έμοιαζε ακατόρθωτο, ολοκληρώνεται, μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί» υπογράμμισε στην αρχή της συζήτησης στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κτηματολόγιο: Στο 99% η ανάρτηση κτηματολογικών στοιχείων σε όλη τη χώρα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης περιέγραψε το Κτηματολόγιο ως «μεταρρύθμιση που συμβολίζει την προσπάθεια της κυβέρνησης να ξεπεράσουμε τις παθογένειες της διαφθοράς και αδιαφάνειας από το παρελθόν», προσθέτοντας ότι «στόχος είναι να τις αντιμετωπίσουμε όλες μέχρι το 2030».

Πρώτοι στο βήμα ανέβηκαν ο Πρόεδρος του Ελληνικού Κτηματολογίου, Θάνος Λίπας, και στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια του Ελληνικού Κτηματολογίου, Ολυμπία Μαρκέλλου. «Κανένα έργο τέτοιας κλίμακας δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς πολιτική βούληση» υπογράμμισε ο κ. Λίπας συμπληρώνοντας μεταξύ άλλων πως «η ολοκλήρωση κτηματολογίου δεν αφορά μόνο το παρόν, αλλά και τις επόμενες γενιές».

Κτηματολόγιο στο G-Cloud: Όσα αλλάζουν στις ψηφιακές υπηρεσίες και την ακίνητη περιουσία
Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια ανέλυσε τα αποτελέσματα από την ψηφιοποίηση του Κτηματολογίου, τονίζοντας πως μειώθηκαν ραγδαία οι εκκρεμότητες, ενώ αποσυμφορήθηκαν υποθέσεις που για χρόνια ταλαιπωρούσαν πολίτες και επαγγελματίες.


📺ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΤΕΡΑ;😆😆Νέες ΜΠΟΥΡΔΕΣ Σαμαρά: Για να διοικηθεί η Ελλάδα πρέπει αυτοί που διοικούν να δίνουν το παράδειγμα (Βίντεο)


Με αιχμές για κακό παράδειγμα από τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς παρέθεσε νέα ομιλία ο Αντώνης Σαμαράς

Μία ακόμα ομιλία προάγγελο για νέο κόμμα, παρέθεσε και μάλιστα εκτός προγράμματος ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, εξαπολύοντας νέες αιχμές κατά της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Συγκεκριμένα, ο Αντώνης Σαμαράς παραβρέθηκε και μίλησε στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Ιωάννα Γκελεστάθη «Ασφάλεια στα Πανεπιστήμια - Ώρα για απολογισμό».

Η παρουσία του πρώην πρωθυπουργού και η επιλογή του να μιλήσει εκτός προγράμματος στην εκδήλωσης της Ιωάννας Γκελεστάθη λέει πολλά για επερχόμενες πολιτικές κινήσεις. Άλλωστε, η κα Γεκελστάθη παραιτήθηκε τον περασμένο Μάιο με αιχμές από τη Νέα Δημοκρατία, τονίζοντας τότε στη δήλωσή της πως «από καιρού όφειλα να έχω αντιληφθεί το πολιτικό, αξιακό και ψυχικό ρήγμα το οποίο προϊόντος του χρόνου ανεπτύχθει μεταξύ της ηγεσίας και εμού πλην όμως ο υπερβάλλον κομματικός πατριωτισμός μου και η μακρά αφοσίωσή μου στο πρόσωπο του σημερινού προέδρου της Νέας Δημοκρατίας δεν μου το επέτρεψαν».

Καρφιά Σαμαρά: Ο πρωθυπουργός πρέπει να δίνει το παράδειγμα και να έχει χρονοστοχο-διάγραμμα

Στη χθεσινή του ομιλία, ο Αντώνης Σαμαράς εξαπολύοντας σαφή, αλλά έμμεσα χαρτιά για τους κυβερνώντες τόνισε πως «από την εμπειρία μου, για να διοικηθεί η Ελλάδα, πρέπει εκείνοι οι οποίοι διοικούν να έχουν κατά νου δύο πράγματα. Ο Έλληνας δεν μπορεί να διοικηθεί αν δεν βλέπει παράδειγμα. Και ο Έλληνας δεν μπορεί να διοικηθεί αν δεν υπάρχει όχι στόχο-διάγραμμα, αλλά χρονοστόχο-διάγραμμα. Όταν δηλαδή λέω παράδειγμα, εννοώ αν ο Υπουργός ή ο Πρωθυπουργός πηγαίνει στο γραφείο του στις 10 το πρωί, ο από κάτω είναι επόμενο να πηγαίνει και στις 11.00. Αν ο Πρωθυπουργός ή ο Υπουργός πηγαίνει στο γραφείο του στις 8 το πρωί, συνήθως οι υπόλοιποι θα πάνε από τις 7.30».

Για να προσθέσει στη συνέχεια: «Και λέω για το χρονοστόχο-διάγραμμα, αν ο Υπουργός ή ο Πρωθυπουργός πει σε μία απόφαση μετά από σκέψη μεγάλη ότι πρέπει να μου ετοιμάσεις αυτό το πράγμα, γιατί έχω ανάγκη να το δείξω εκεί που πρέπει και το θέλω την Τρίτη το πρωί στο γραφείο μου, θα το έχει την Τρίτη το πρωί στο γραφείο του. Εάν πει γενικώς, για φτιάξτε μου ρε παιδιά μία απόφαση και να τη δούμε, αυτοί μπορεί να τη φέρουνε μετά από 15 μέρες και μπορεί ακόμα και ο Πρωθυπουργός ή ο Υπουργός να το ξεχάσουν ότι το έχουν ζητήσει. Απαιτείται δηλαδή χρόνο στόχο-διάγραμμα και δηλαδή την Τρίτη το μεσημέρι».

Στη συνέχεια, έκλεισε την ομιλία του με αιχμές πως όχι απλώς δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία, αλλά δεν υπάρχει και έλεγχος για την εφαρμογή της. «Αν πάρετε αυτό σαν αρχή και μετά βάλετε τις δύο κρίσιμες λέξεις έλεγχος και εφαρμογή ή μάλλον καλύτερα εφαρμογή και έλεγχος θα δείτε ότι και για αυτά που μόλις συζητήσατε, απαιτείται να γίνει εφαρμογή του νόμου και άρα έλεγχος του γιατί δεν έγινε η εφαρμογή του νόμου. Διότι τότε, αν δεν γίνει ο έλεγχος, έχουμε ένα νόμο ο οποίος κάθεται και μας κοιτάει. Αυτά θεωρώ ότι για μένα είναι τα πρώτα ζητούμενα» τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος πλέον δεν αφήνει εκδήλωση για εκδήλωση απογοητευμένων και πρώην γαλάζιων στελεχών, που να μην παραβρεθεί, φέροντας όλο και πιο κοντά το ενδεχόμενο να ιδρύσει πολιτικό κόμμα.


📺Το βίντεο - αφιέρωμα του ΠΑΣΟΚ για τα 30 χρόνια από τον θάνατο του ΣΚ@ΤΟΨΥΧΟΥ


Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την ημέρα που ο Ανδρέας Παπανδρέου πέρασε στην Ιστορία. 

Με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στους λογαριασμούς του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής,  Νίκου Ανδρουλάκη, υπογραμμίζεται το έργο των κυβερνήσεων της Αλλαγής και η διεθνής εμβέλεια του Ανδρέα Παπανδρέου. 

«Ο Ανδρέας ήταν ο άνθρωπος που ενσάρκωσε τις προσδοκίες ενός ολόκληρου λαού και έφερε τη μεγάλη Αλλαγή», τονίζει στο βίντεο ο Νίκος Ανδρουλάκης. «Μαζί του, η φωνή των Ελλήνων ταξίδεψε μακριά για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα όσων δεν είχαν φωνή».

Ο ιστορικός ηγέτης της Κεντροαριστεράς είναι «ζωντανός στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού ως ένα διαρκές σημείο αναφοράς», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. «Η παρακαταθήκη του αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις διεκδικήσεις του σήμερα», σημειώνει.

«Οι προκλήσεις άλλαξαν, το αίτημα όμως για αλλαγή παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ», καταλήγει ο Νίκος Ανδρουλάκης στο βίντεο,

Δείτε το βίντεο-αφιέρωμα

@nikos.androulakis

Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται από την ημέρα που ο Ανδρέας Παπανδρέου πέρασε στην Ιστορία. Ζωντανός στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού ως ένα διαρκές σημείο αναφοράς. Η παρακαταθήκη του αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις διεκδικήσεις του σήμερα

♬ πρωτότυπος ήχος - Nikos Androulakis

📺Η Έφη Θώδη τραγούδησε σε γάμο το «Can’t Take My Eyes Off You», η εμφάνιση που θύμισε σκηνή από το Παρά Πέντε, δείτε βίντεο


Σε γάμο που πραγματοποιήθηκε στην Κύπρο τραγούδησε η Έφη Θώδη, σε μία εμφάνιση που θύμισε σκηνή από το Παρά Πέντε.

Μέσα από βίντεο που έχουν δημοσιευτεί στα social media, έχει καταγραφεί η στιγμή που η τραγουδίστρια ερμήνευσε το Σάββατο 20 Ιουνίου το «Can’t Take My Eyes Off You» με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο, ξεσηκώνοντας  τους νεόνυμφους αλλά και τους καλεσμένους.

Στην αρχή του βίντεο, το ζευγάρι εμφανίζεται καθισμένο σε δύο καρέκλες, ενώ ακούγεται ατάκα από το σίριαλ και συγκεκριμένα από τον γάμος της Μαριλένας να λέει ότι «αλλιώς ονειρευόμουν τον συγκεκριμένο γάμο, τουλάχιστον η δεξίωση θα είναι όπως την είχα σχεδιάσει». Στη σειρά, η Έφη Θώδη είχε κάνει έκπληξη στον Θωμά και στη Μαριλένα, καθώς είχε τραγουδήσει στη δεξίωση μετά τον γάμο. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με το ζευγάρι από την Κύπρο, καθώς η Έφη Θώδη βρέθηκε στο πάρτι μετά το μυστήριο, τραγουδώντας μεταξύ άλλων γνωστές επιτυχίες της.

Δείτε το βίντεο

@mariinafl @Efi Thodi The best wedding surprise #parapente #wedding #cyprus @Christiana Efthyvoulou ♬ original sound - mariinafl

Δείτε βίντεο από τη σκηνή του Παρά Πέντε


📺Άδωνις Γεωργιάδης: Το backstage βίντεο από τη συζήτηση με τον Κασσελάκη – Η συνάντηση με τον Τάιλερ Μακμπέθ και τη.. Φάρλι


Μέσα από μια ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, παρουσίασε backstage υλικό από τη συζήτηση που είχε το βράδυ της Δευτέρας με τον Στέφανο Κασσελάκη. Χαρακτηρίζοντας τον διάλογό τους «πολιτισμένο», ο κ. Γεωργιάδης δημοσίευσε πλάνα τόσο από την στιγμή που καταφθάνει στον χώρο, όπου πραγματοποιήθηκε η συζήτηση, όσο και από τη συνάντησή του με τον σύζυγο του κ. Κασσελάκη, Τάιλερ Μακμπέθ.

Άδωνις Γεωργιάδης στην διαδικτυακή συζήτηση με τον Στέφανο Κασσελάκη: Σιχαίνομαι το φακελάκι, μεγάλο πρόβλημα η έλλειψη νοσηλευτών
Στο περιθώριο της συζήτησης που είχε ο Άδωνις Γεωργιάδης με τον Στέφανο Κασσελάκη για την Υγεία, ο υπουργός Υγείας είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά και τη σκυλίτσα Φάρλι, η οποία φαίνεται ότι τον «κέρδισε» με την πρώτη ματιά.

«Χθες το βράδυ διεξήχθη το debate μας με τον Στέφανο Κασσελάκη για το ΕΣΥ. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και τον κ. Tyler McBeth και την ιδέα του για μεταφορά και στην Ελλάδα ενός θεσμού (του εξειδικευμένου νοσηλευτού) που τα τελευταία χρόνια έχει τεράστια άνθηση στις ΗΠΑ και κυρίως να ακούσω τα παράπονα των πολιτών και να ακούσω και τις προτάσεις τους. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο των Δημοκρατών διότι έγινε μία πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων. Είναι σημαντικό να αντιλαμβανόμαστε ότι στην Πολιτική είμαστε αντίπαλοι αλλά όχι εχθροί» αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης.


«Ορισμένες προτάσεις των Δημοκρατών είναι ενδιαφέρουσες και προωθημένες»

Σχετικά με τη συζήτηση που είχε το βράδυ της Δευτέρας με τον Στέφανο Κασσελάκη, ο κ. Γεωργιάδης μίλησε στον Realfm 97,8: «Θέλω να τον ευχαριστήσω γιατί προσπάθησε με την πρόσκληση που μου απηύθυνε και τον τρόπο που έγινε η συζήτηση, να δείξει κάτι που εγώ το πιστεύω βαθιά και δυστυχώς δεν βρίσκεις πάντα ευήκοα ώτα από την πλευρά της Αριστεράς. Στην πολιτική είμαστε αντίπαλοι, αλλά δεν είμαστε εχθροί. Θέλουμε όλοι το καλό της πατρίδας. Το να μπορούμε οι πολιτικοί μεταξύ μας να συνομιλούμε πολιτισμένα είναι κέρδος για τη Δημοκρατία και χθες είχαμε μία πολιτισμένη συζήτηση».

«Τώρα, όσο αφορά τις προτάσεις των Δημοκρατών, ορισμένες είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και προωθημένες, πχ συνδέουν την αμοιβή του ιατρικού προσωπικού και νοσηλευτικού στοιχείου με την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητά τους. Αυτό είναι εξαιρετικά φιλελεύθερη και προωθημένη θέση. Και δεξιά λογική, ας το πούμε έτσι. Οι αριστεροί έχουν την άποψη ότι πρέπει όλοι να παίρνουν το ίδιο», είπε ο κ. Γεωργιάδης, ενώ σχετικά με την πρόταση του Τάιλερ ΜακΜπεθ για εξειδικευμένους νοσηλευτές, όπως υπάρχουν στις ΗΠΑ, τόνισε: «Ίσως να έχει κάποιον ενδιαφέρον διότι στην Ελλάδα το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη γενικών γιατρών και παθολογών, δεν υπάρχει κανένας να θέλει να σπουδάσει γενικός γιατρός, και ίσως να ήταν μια μακροπρόθεσμη λύση στο πρόβλημα που μας ταλανίζει».



📺Βίντεο ντοκουμέντο από την επεισοδιακή καταδίωξη μηχανής από τα Μέγαρα μέχρι το Κερατσίνι


Εντυπωσιακή καταδίωξη μηχανής χωρίς πινακίδες σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, που ξεκίνησε από τα Μέγαρα και κατέληξε σε τροχαίο στο Κερατσίνι.

Η καταδίωξη της μοτοσικλέτας ξεκίνησε όταν ο οδηγός αρνήθηκε να σταματήσει σε σήμα για έλεγχο και τελείωσε όταν η μηχανή έπεσε πάνω σε σχολικό λεωφορείο στη λεωφόρο Σαλαμίνος, στο κέντρο του Κερατσινίου.

Σύμφωνα με το βίντεο-ντοκουμέντο που έχει έρθει στο φως της δημοσιότητας, η μηχανή μετά τη σύγκρουση παρέμενε στη μέση του δρόμου, ενώ αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ που συμμετείχαν στην επιχείρηση καταδίωξης φτάνουν τρέχοντας στο σημείο προκειμένου να ακινητοποιήσουν τους δύο νεαρούς αναβάτες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μηχανή δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας και οι δύο αναβάτες -ο 25χρονος οδηγός της μοτοσικλέτας και η 22χρονη συνεπιβάτιδα- συνελήφθησαν.

Οι δύο νεαροί μεταφέρθηκαν αρχικά με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Στη συνέχεια συνελήφθησαν για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς και για απείθεια.

Δείτε στο βίντεο την στιγμή του τροχαίου:


📺Φεύγω από τους Ρεπουμπλικανούς, δεν με εκφράζουν πια, λέει o άλλοτε φανατικός τραμπικός Τάκερ Κάρλσον


Την αποχώρησή του από Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, γιατί, όπως λέει το κόμμα δεν αντανακλά πλέον τις απόψεις του, ανακοίνωσε ο συντηρητικός σχολιαστής Τάκερ Κάρλσον.

«Αποχωρώ», δήλωσε ο Κάρλσον σε επεισόδιο του podcast «Can't Be Censored» που μεταδόθηκε την περασμένη Πέμπτη, αλλά ήλθε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα, όπως σημειώνει το Axios.

«Δεν θα υποστήριζα το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το υποστηρίξω», είπε σε άλλο σημείο και πρόσθεσε: «Πώς θα μπορούσα να υποστηρίξω ένα πολιτικό κόμμα που δεν είναι πιστό στις Ηνωμένες Πολιτείες; Ψήφιζα τους Ρεπουμπλικάνους όλη μου τη ζωή, ήμουν σταθερός υποστηρικτής του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος για 35 χρόνια, αλλά αυτό εδώ δεν μπορεί να υπερασπιστεί κανείς. Αποχωρώ».

«Και αν αποχωρώ εγώ, τότε πιστεύω ότι αποχωρούν και πολλοί άλλοι», είπε ακόμη.

Η δημόσια ρήξη, που ήταν σχεδόν αδιανόητη πριν από ένα-δύο χρόνια, υπογραμμίζει τις αυξανόμενες διαχωριστικές τάσεις εντός του άτυπου κινήματος MAGA που δημιούργησε ο Ντόναλντ Τραμπ.

Ο πόλεμος του εναντίον του Ιράν, ο τρόπος διαχείρισης της οικονομίας και άλλα ζητήματα, όπως η διαχείριση των αρχείων Έπσταϊν και της εμπλοκής του Τραμπ σε αυτά, συνεχίζουν να διχάζουν τους Ρεπουμπλικάνους.


📺Κασσελάκης σε Γεωργιάδη: «Κατάλαβα στη μέση της θητείας μου ότι ο Τσίπρας μου την είχε στημένη», όλα όσα είπαν στη διαδικτυακή τους συζήτηση


Τι είπε ο Κασσελάκης για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ - Τι ανέφερε ο υπουργός Υγείας για τους μισθούς των γιατρών, τις λίστες αναμονής, τα ηλεκτρονικά ραντεβού και τις ελλείψεις στο ΕΣΥ

Σε ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με τον πρόεδρο των «Δημοκρατών», Στέφανο Κασσελάκη, συμμετείχε απόψε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Η πρόσκληση προς τον υπουργό Υγείας είχε διατυπωθεί από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη, κατά τη διάρκεια vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube και ο κ. Γεωργιάδης ανταποκρίθηκε θετικά.

Στο ξεκίνημα της εκπομπής και αφού προβλήθηκε βίντεο με τις απόψεις των πολιτών για το ΕΣΥ, ο Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι οι δωρεάν υπηρεσίες.

Ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας κι ο υπουργός Υγείας του απάντησε ότι του εύχεται να μην πάθει ποτέ τίποτα, αλλά, αν χρειαστεί, «θα σε φροντίσουμε» του είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ως μεγάλο πρόβλημα την έλλειψη νοσηλευτών, ενώ ανέφερε ότι το ΕΣΥ καλείται να αντιμετωπίσει περί τα 85.000 περιστατικά ημερησίως. «Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ» είπε και υπεραμύνθηκε και του συστήματος των ραντεβού μέσω του 1566, λέγοντας ότι κλείνονται σε απόσταση ημερών και συνολικά ανέρχονται σε περίπου 400.000 τον μήνα.

Το «φακελάκι» υπάρχει, αναγνώρισε ο κ. Γεωργιάδης, είπε ότι υπάρχει ακόμα και στην Ελβετία και δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Προσωπικά το σιχαίνομαι, είπε, εξηγώντας ποιες ενέργειες κάνει η κυβέρνηση, για να το αντιμετωπίσει. Όπως είπε, οι λίστες αναμονής έχουν μειωθεί, ενώ οι γιατροί του ΕΣΥ μπορούν να ασκούν και ιδιωτικό έργο και πλέον δεν υπάρχει λόγος να δώσεις φακελάκι, καθώς η μέση αναμονή για ψυχρό χειρουργείο έχει μειωθεί κατά 92%.


«Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σε άλλο σημείο, ακούγοντας τις θέσεις των «Δημοκρατών» για την Υγεία, υποστήριξε ότι πολλές από τις προτάσεις Κασσελάκη είτε έχουν ήδη υλοποιηθεί είτε βρίσκονται σε στάδιο εφαρμογής από το υπουργείο Υγείας.

Στο πλαίσιο αυτό, είπε χαρακτηριστικά στον κ. Κασσελάκη ότι, με αυτά που λέει,, μπορεί να τον καλωσορίσει στη ΝΔ και στο υπουργείο Υγείας του Άδωνι Γεωργιάδη. «Πολύ δεξιός μας βγαίνεις» του είπε χαρακτηριστικά.

Συζητώντας για την πολιτική επικαιρότητα, ο Στέφανος Κασσελάκης εξέφρασε τη θλίψη του για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε... ρελάνς, λέγοντάς του: «Έχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας σας την είχε στημένη από την αρχή;». «Το κατάλαβα εν μέσω της θητείας μου» απάντησε ο Κασσελάκης.

Μάλιστα, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε τα ποσοστά που λαμβάνει στις δημοσκοπήσεις η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη, για να επισημάνει ότι ο Στέφανος Κασσελάκης είχε σε καλύτερη θέση τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν τον απομάκρυναν από την ηγεσία. Ο πρόεδρος των «Δημοκρατών» υπογράμμισε ότι οι πολιτικές επιλογές και οι εξελίξεις εκείνης της περιόδου θα αξιολογηθούν συνολικά από τους πολίτες στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, λέγοντας ότι ο ίδιος παραμένει προσηλωμένος στην επόμενη ημέρα και όχι στις εσωκομματικές συγκρούσεις του παρελθόντος.

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας τους και απαντώντας σε ερώτηση Κασσελάκη, ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ότι συχνά είναι προκλητικός στον δημόσιο λόγο του. Όπως είπε, μάλιστα, μπήκε στην πολιτική για να «σπάσει» την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς.

Είμαι μονιασμένος με όλους, είπε ακόμη ο κ. Γεωργιάδης, υποστηρίζοντας ότι έχει πολύ καλή σχέση με τους περισσότερους πολιτικούς του αντιπάλους, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα εγκαταλείψει τις ιδεολογικές του μάχες.

Επιστρέφοντας στα ζητήματα της Υγείας, ο υπουργός Υγείας προανήγγειλε ότι την Πέμπτη θα κάνει σημαντικές ανακοινώσεις αναφορικά με την προκήρυξη για 1.131 θέσεις μόνιμων γιατρών στο ΕΣΥ, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι οι θέσεις θα πληρωθούν.

Ο υπουργός Υγείας είπε ακόμη ότι η Ελλάδα έχει τα φθηνότερα φάρμακα στην Ευρώπη και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Έρχονται οι τουρίστες στην Ελλάδα το καλοκαίρι και φεύγουν με σακούλες φάρμακα», γιατί στις χώρες τους οι τιμές είναι τριπλάσιες. Υποστήριξε ακόμη ότι έχει πετύχει το μεγαλύτερο ρεκόρ όλων των εποχών σε χειρουργεία στο ΕΣΥ. «Είναι δυνατόν να μου λένε ότι θέλω να το παραδώσω σε ιδιώτες;» υπογράμμισε.

Ο υπουργός Υγείας προανήγγειλε ακόμη ότι σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για τη δημιουργία ενός Κέντρου Ανακουφιστικής Υγείας στην Αθήνα, στα βόρεια της Αθήνας, όπως επισήμανε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας στην κριτική εργαζόμενης στον «Ευαγγελισμό», ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι στο εν λόγω νοσοκομείο υλοποιούνται έργα ύψους 50 εκατ. ευρώ, χωρίς τις ιδιωτικές χορηγίες. Δεν γίνεται η κυρία που δουλεύει στον Ευαγγελισμό να μην θυμάται πώς ήταν πριν τον Μητσοτάκη και τον Γεωργιάδη, παρατήρησε.

Ακολούθως προβλήθηκε μαγνητοσκοπημένο βίντεο στα αγγλικά (με ελληνικούς υπότιτλους), με τον Στέφανο Κασσελάκη να καλεί τον Τάιλερ Μακμπέθ να μεταφέρει την εμπειρία του από τη θητεία του σε δομές Υγείας στις ΗΠΑ. Όπως είπε ο σύζυγος του Στέφανου Κασσελάκη, ο στόχος είναι μικρές βελτιώσεις στο υπάρχον σύστημα Υγείας, που μπορούν να υλοποιηθούν σε βάθος χρόνου. Η πιο βασική από αυτές, όπως την περιέγραψε, είναι η επέκταση της προηγμένης νοσηλευτικής ιατρικής.

Ο Τάιλερ Μακμπέθ μίλησε ειδικότερα για μια λύση νοσηλευτών προηγμένης ιατρικής (κάτι σαν τους οικογενειακούς γιατρούς στην Ελλάδα) που λειτουργούν ως αυτόνομοι πάροχοι υπηρεσιών υγείας και δύνανται να συνταγογραφούν φάρμακα, να καταρτίζουν σχέδια φροντίδας, να χρησιμοποιούνται σε αγροτικές περιοχές και κλινικές και να λειτουργούν σε πολλές βαθμίδες του συστήματος Υγείας.

Σχολιάζοντας τις προτάσεις που ακούστηκαν, ο υπουργός Υγείας είπε ότι τις βρίσκει πολύ ενδιαφέρουσες, ευχαρίστησε τον Τάιλερ Μακμπέθ και ανέφερε ότι εξ αρχής τον θεωρούσε πολύ συμπαθή.

Η κουβέντα επανήλθε στα πολιτικά, με τον Στέφανο Κασσελάκη να επιμένει ότι οι «Δημοκράτες» θα έχουν αυτόνομη πορεία στις εκλογές και να μην αποκαλύπτει, παρά τις... πιέσεις του υπουργού Υγείας, σε ποιες περιφέρειες θα είναι υποψήφιος.


22 Ιουνίου 2026

📺«Κάποιες τηλεοπτικές μου εμφανίσεις δεν είναι οι καλύτερες», λέει το στέλεχος του Τσίπρα που μιλούσε για έξτρα φόρο στους υπερπλούσιους


«Κάποιες από τις τηλεοπτικές μου εμφανίσεις δεν είναι οι καλύτερες», ανέφερε το στέλεχος της ΕΛ.Α.Σ. Χάρης Αθανασιάδης όταν ερωτήθηκε για τις δηλώσεις που έχει κάνει το τελευταίο διάστημα αναφορικά με την αύξηση της φορολόγησης της πολυτελούς διαβίωσης και έχουν γίνει viral.

«Η Ομάδα Αλήθειας της ΝΔ, μας παρακολουθεί όπως φαίνεται με κάποιο φακό και περιμένει το γλωσσικό ολίσθημα που θα της επιτρέψει να κάνει την προπαγάνδα της με την αναγκαία κοπτοραπτική πάντα», σχολίασε ο κ. Αθανασιάδης στο Naftemporiki TV.


Στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο το στέλεχος της ΕΛ.Α.Σ Χάρης Αθανασιάδης ρωτήθηκε για το θέμα της φορολογίας και απάντησε ότι στόχος του κόμματός του είναι να φορολογηθεί η υπερπολυτελής διαβίωση και μάλιστα σύμφωνα με τους υπολογισμούς του, από αυτή τη φορολόγηση το κράτος θα κερδίσει 600 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο.

«Ναι, θα φορολογήσουμε την υπερπολυτελή διαβίωση. Υπολογίσαμε μάλιστα, ότι από την υπερπολυτελή διαβίωση θα αντλήσουμε 600 εκατομμύρια το χρόνο μόνο φορολογώντας την» ανέφερε αρχικά ο κ. Αθανασιάδης και σε ερώτηση τι σημαίνει υπερπολυτελής διαβίωση,το στέλεχος της ΕΛ.Α.Σ απάντησε: «Έχετε κότερο και πάτε διακοπές με το δικό σας κότερο; Αυτό είναι υπερπολυτελής διαβίωση. Έχετε αυτοκίνητο 3.000 κυβικών; Ξέρουμε πολύ καλά όλοι μας από την καθημερινότητα ποιος ζει σύμφωνα με τις απαιτήσεις της υγιούς διαβίωσης». 

Όσον αφορά τα μερίσματα σημείωσε: «Τα μερίσματα δεν αφορούν τον μισθό τον δικό σας και τον δικό μας. Η φορολογική κλίμακα δεν είναι το κρίσιμο στοιχείο που μας ενδιαφέρει. Θα δώσουμε μεγαλύτερες φοροαπαλλαγές στους μισθωτούς και θα φορολογήσουμε έναντι τα μερίσματα και την ακίνητη περιουσία».


Υπενθυμίζεται πως ο αναπληρωτής εκπρόσωπος Τύπου του κόμματος, Γιώργος Μπαλατσούκας, είχε πει σε συνέντευξή του ότι η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη (ΕΛ.Α.Σ.) του Αλέξη Τσίπρα προτείνει την αύξηση της φορολογίας των μερισμάτων από 5% σε 15%.

«1.500 ΑΦΜ δηλώνουν 900.000 ευρώ και τα εισοδήματα αυτά δεν προέρχονται ούτε από επιχειρηματική δραστηριότητα ούτε από μισθωτή εργασία αλλά από μερίσματα. Σήμερα, ο αυτοτελής φορολογικός συντελεστής των μερισμάτων είναι στο 5% και εμείς λέμε κοστολογημένα ότι θα αυξήσουμε το 5% στο 15%» είχε πει ο κ. Μπαλατσούκας.



📺Τα εγκαίνια, από τον Μητσοτάκη, του νέου υπερσύγχρονου Κέντρου Κυβερνοάμυνας στο Πεντάγωνο σε κτίριο 2.500 τετραγωνικών, δωρεά του Ιδρύματος «Αθανάσιος Λασκαρίδης»


Η Ελλάδα δεν παραμένει αδρανής απέναντι στις νέες απειλές, αλλά θωρακίζεται συστηματικά, είπε ο πρωθυπουργός - Δωρίζουμε στη χώρα ένα σύγχρονο εργαλείο που να αντέχει στο χρόνο, είπε ο δωρητής Αθανάσιος Λασκαρίδης - Κάλεσε τους εφοπλιστές να κάνουν περισσότερες δωρεές

Παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υπουργού Εθνικής άμυνας Νίκου Δένδια και της ηγεσίας των Ενόπλων Δυνάμεων πραγματοποιήθηκε στο Στρατόπεδο «Παπάγου», η επίσημη τελετή εγκαινίων των νέων εγκαταστάσεων της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας.

Το νέο κτίριο, η θεμελίωση του οποίου πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024, ανεγέρθηκε με αποκλειστική δωρεά του «Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης», ύψους 7.000.000 ευρώ, και αποτελεί σημαντική επένδυση στην ενίσχυση των δυνατοτήτων του ΓΕΕΘΑ στους τομείς της Πληροφορικής και του Κυβερνοχώρου.

Πρόκειται για υπερσύγχρονο κτίριο τριών επιπέδων, συνολικής επιφάνειας 2.500 τ.μ., το οποίο θα στεγάζει τη Διεύθυνση Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου και τη Μονάδα 1864 του ΓΕΕΘΑ.

Οι νέες εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις πλέον προηγμένες διεθνείς και συμμαχικές προδιαγραφές κυβερνοασφάλειας και περιλαμβάνουν υποδομές για την υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων στον Κυβερνοχώρο.

«Από σήμερα η πατρίδα μας θα είναι ακόμη πιο ασφαλής ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο του κυβερνοχώρου» ανάφερε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης κατά το χαιρετισμό στα εγκαίνια του νέου κτηρίου της διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ.

Δείτε βίντεο από την τελετή εγκαινίων του κτηρίου Διεύθυνσης Πληροφορικής - Κυβερνοχώρου


«Ένα καινούριο σπίτι που όπως ακούσατε είναι ένα σπίτι υψηλών διαγραφών» τόνισε ο πρωθυπουργός, καθώς «οι απειλές παίρνουν ολοένα και περισσότερο χαρακτήρα υβριδικό».

«Πρόκειται για ακήρυχτους πολέμους σε αθέατα πεδία μάχης» περιέγραψε ο κ. Μητσοτάκης, κάνοντας λόγο για «ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την μετάβαση της εθνικής μας άμυνας στην νέα εποχή». «Στο πλαίσιο αυτό το νέο κτήριο της διοίκησης κυβερνοχώρου αποδεικνύεται σε σημείο αιχμής» παρατήρησε ο Πρωθυπουργός, περιγράφοντας πως σε μια συγκυρία που η τεχνητή νοημοσύνη καθιστά ευάλωτα τα κατά καιρούς συστήματα, η πατρίδα μας δεν μένει αδρανής.

Αντιθέτως, εξελίσσεται και θωρακίζεται απέναντι σε παλιούς και εντός κινδύνους, όπως επισήμανε ο κ. Μητσοτάκης, ευχαριστώντας τον Αθανάσιο Λασκαρίδη και τη σύζυγο του, Εύη για τη δωρεά των νέων εγκαταστάσεων.

«Οφείλουμε να τιμούμε τους δωρητές μας γιατί με αυτόν τον τρόπο από μπορεί να γίνετε παράδειγμα και για άλλους ισχυρούς Έλληνες» σχολίασε ο Πρωθυπουργός απευθυνόμενος προς τον κ. Λασκαρίδη, επισημαίνοντας πως αν οι 50 κορυφαίες ναυτιλιακές οικογένειες της χώρας που αθροίζουν 50 δισ. ευρώ, μπορούσαν να αφήσουν την μισή τους περιουσία σε ένα ίδρυμα, «θα μαζευόταν μια περιουσία 25 δισ. ευρώ». Αυτό θα σήμαινε την υποστήριξη της ελληνικής κοινωνίας με 1 δις ευρώ το χρόνο, κατέληξε ο Πρωθυπουργός.

Λασκαρίδης: Δωρίζουμε στη χώρα ένα σύγχρονο εργαλείο που να αντέχει στο χρόνο

Εγκαινιάζουμε ένα έργο που ξεκίνησε 18 μήνες πριν, μια «εγκατάσταση υψηλών διεθνών προδιαγραφών» ανέφερε κατά το χαιρετισμό του ο Αθανάσιος Λασκαρίδης, κατά το χαιρετισμό του στα εγκαίνια του νέου κτηρίου της Διεύθυνσης Πληροφορικής- Κυβερνοχώρου, το οποίο ολοκληρώθηκε μέσω αποκλειστικής δωρεάς του.

Στον αρχικό σχεδιασμό προστέθηκε και ένα πλήρες data center, προκειμένου να δωρίσουμε στη χώρα ένα σύγχρονο εργαλείο που να αντέχει στο χρόνο, όπως τόνισε ο κ. Λασκαρίδης, δίνοντας συνέχεια στο πρόγραμμα δωρεών που έχει δρομολογήσει προς τις ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις.

Τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει αρκετές δωρεές, όπως επισήμανε ο κ. Λασκαρίδης, το οποίο ο ίδιος χαρακτήρισε θετικό, αλλά όχι αρκετό, αφού «υπάρχει στη χώρα μας πολύς αδρανής πλούτος ιδίως στο χώρο της ναυτιλίας», όπως τόνισε. Μάλιστα, σε ποσοστό του ΑΕΠ ο πλούτος αυτός αντιπροσωπεύει ένα 20 % για τις ελληνικές οικογένειες, όταν το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 10%, στις ΗΠΑ. Την ίδια στιγμή, οι περισσότερες επενδύσεις στην Ελλάδα γεννήθηκαν χάρη στα ναυτιλιακά κεφαλαία, όπως περιέγραψε ο κ. Λασκαρίδης, επισημαίνοντας πως η οικονομική ανισότητα και η συγκέντρωση πλούτου αποτελούν πρόβλημα που υπονομεύει την ίδια την οικονομία.


Από Αριστερά: Κυριάκος Μητσοτάκης, Μαρέβα Γκραμπόφσκι, Νίκος Δένδιας, Εύη Λαζού-Λασκαρίδη, Αθανάσιος Λασκαρίδης Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και Αθανάσιος Δαβάκης


Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης συνομιλεί με τον κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη μετά την τελετή εγκαινίων

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Λασκαρίδης μνημόνευσε μεγάλους ευεργέτες, όπως τους Ωναση και Νιάρχο, ενώ υπογράμμισε τη δύναμη του παραδείγματος για τους απογόνους των δωρητών. «Η ελευθερία είναι σίγουρη κατάκτηση μόνο για όσους έχουν το θάρρος να την υπερασπιστούν» κατέληξε ο κ. Λασκαρίδης κατά το χαιρετισμό του ευχαριστώντας ιδιαίτερα τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη για την πρωτοβουλία που έλαβε ζητώντας από το δωρητή του κτιρίου να συμβάλει στην υλοποίηση του.

«Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, τον οποίο θα αποκαλούσα τον Μέσι της σύγχρονης πολιτικης» σχολίασε ο κ. Λασκαρίδης, καθώς «το κριτήριο της επιτυχίας για όποιον ασκεί εξουσία είναι απλό. Αφήνει σε καλύτερη κατάσταση αυτό που παρέλαβε;», όπως διερωτήθηκε. «Σήμερα η χώρα μας μπορεί επιτέλους να υπερασπιστεί επάξια τον εαυτό της» σημείωσε ο κ. Λασκαρίδης.

Δένδιας: Οι Ένοπλες Δυνάμεις μετατρέπονται σε υπερσύγχρονο μηχανισμό μέσων συλλογής και επεξεργασίας πληροφοριών

Ο υπουργός Εθνικής 'Αμυνας Νίκος Δένδιας στο χαιρετισμό του τόνισε ότι η «Ατζέντα 2030» με συνέπεια «επιχειρεί να μετατρέψει τις Ένοπλες Δυνάμεις από αξιόμαχη παράταξη στελεχών και συστημάτων σε έναν υπερσύγχρονο μηχανισμό μέσων συλλογής και επεξεργασίας πληροφοριών».

«Ο κόσμος έχει αλλάξει: Οι Ένοπλες Δυνάμεις πρέπει να αλλάξουν» ξεκαθάρισε.

Η «Ατζέντα 2030» περιγράφει «την πορεία αυτής της αλλαγής» σημείωσε τονίζοντας ότι η μεταρρύθμιση των Ενόπλων Δυνάμεων είναι όρος επιβίωσης για την πατρίδα.

Έκανε ιδιαίτερη μνεία στην νέα δομή των Ενόπλων Δυνάμεων και στη διακλαδικότητα του Σώματος Πληροφορικής υπογραμμίζοντας ότι στον πυρήνα των αλλαγών βρίσκεται η ανάπτυξη λογισμικού και η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.

Υπενθύμισε, δε, ότι και η «Ασπίδα του Αχιλλέα» έχει πέντε επίπεδα και πέρα από τη στεριά, θάλασσα και τον αέρα περιλαμβάνει τόσο τον κυβερνοχώρο όσο και το διάστημα.

Για τη μονάδα 1864, είπε ότι διαθέτει «δυνατότητες κάθε είδους επιχειρήσεων κυβερνοπολέμου» ενώ πρόσθεσε: «Η συγκρότηση αυτής της εθνικής ικανότητας εδράζεται σε μια νέα δομή με κατάλληλη υποδομή και διαρκή ανάπτυξη μέσων».

Δείτε φωτογραφίες


Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας


Ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαιρετά την κυρία Εύη Λαζού – Λασκαρίδη και τον κ. Αθανάσιο Λασκαρίδη


Ο δωρητής κ. Αθανάσιος Λασκαρίδης με τη σύζυγό του Εύη Λαζού - Λασκαρίδη


📺Η Γιορτή του... αίσχους στη Γαλλία: Εικόνες χάους με μαχαιρώματα, βιασμούς και άγριους ξυλοδαρμούς σε ετήσιο μουσικό φεστιβάλ, δείτε βίντεο


Σκηνές χάους εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Κυριακής και τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας στη Γαλλία κατά τη διάρκεια της Fête de la Musique, της ετήσιας γιορτής μουσικής που προσελκύει εκατομμύρια επισκέπτες. Οι αρχές προχώρησαν σε περισσότερες από 240 συλλήψεις σε όλη τη χώρα, ενώ καταγράφηκαν περιστατικά μαχαιρωμάτων, καταγγελίες βιασμών, σεξουαλικών επιθέσεων, ληστειών και επιθέσεων με σύριγγες, παρά την ισχυρή αστυνομική παρουσία.

Σύμφωνα με τη Daily Mail, μεταξύ των σοβαρότερων περιστατικών ήταν ο τραυματισμός ενός 40χρονου άνδρα και μίας 40χρονης γυναίκας, οι οποίοι δέχθηκαν επιθέσεις με μαχαίρι τις πρώτες πρωινές ώρες της Δευτέρας.

Ο άνδρας μαχαιρώθηκε λίγο πριν τα μεσάνυχτα στην Τουλούζη, ενώ η γυναίκα δέχθηκε επίθεση λίγο αργότερα στην κοντινή πόλη Κολομιέ. Σύμφωνα με τις αρχές, αμφότεροι νοσηλεύονται σε σταθερή κατάσταση.

Δείτε βίντεο


Πηγή που συμμετέχει στην έρευνα ανέφερε ότι οι αρχές εξετάζουν υλικό από κάμερες ασφαλείας που κατέγραψαν τις εκδηλώσεις, προκειμένου να ταυτοποιηθούν οι δράστες των επιθέσεων.


Καταγγελίες για βιασμούς και σεξουαλικές επιθέσεις

Η βραδιά σημαδεύτηκε επίσης από σοβαρές καταγγελίες σεξουαλικής βίας. Σύμφωνα με το γαλλικό Υπουργείο Εσωτερικών, μία νεαρή γυναίκα στο 9ο διαμέρισμα του Παρισιού κατήγγειλε ότι δέχθηκε τσίμπημα με σύριγγα και στη συνέχεια βιάστηκε σε ιδιωτική κατοικία περίπου στις 21:30.

Παράλληλα, στα βόρεια προάστια της γαλλικής πρωτεύουσας, ένας 48χρονος συνελήφθη με την κατηγορία της σεξουαλικής επίθεσης σε 12χρονο κορίτσι στην περιοχή Γκανί.

Σε ξεχωριστό περιστατικό στο Νοζάν-σιρ-Μαρν, επίσης στα προάστια του Παρισιού, μία 15χρονη κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα βιασμού μετά την παρακολούθηση συναυλίας στο πλαίσιο του φεστιβάλ.


Επεισόδια και επιθέσεις στο κέντρο του Παρισιού

Το Παρίσι βρέθηκε στο επίκεντρο των επεισοδίων, με περισσότερα από δύο εκατομμύρια ανθρώπους να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις. Τα πρώτα σοβαρά περιστατικά καταγράφηκαν λίγο μετά τις 23:00 στην περιοχή Σατλέ, κοντά στον καθεδρικό ναό της Παναγίας των Παρισίων.

Αυτόπτες μάρτυρες περιέγραψαν συνθήκες επικίνδυνου συνωστισμού, ενώ ομάδες νεαρών προκάλεσαν επεισόδια και επιτέθηκαν σε παρευρισκόμενους.


«Οι δρόμοι είχαν γεμίσει ασφυκτικά και ορισμένοι ταραχοποιοί εκμεταλλεύτηκαν την κατάσταση», ανέφερε Βρετανός επισκέπτης. «Ομάδες νεαρών άρχισαν να γρονθοκοπούν κόσμο, προκαλώντας πανικό. Υπήρχε πραγματικός φόβος ότι η κατάσταση θα οδηγούσε σε ποδοπάτημα καθώς οι άνθρωποι προσπαθούσαν να απομακρυνθούν».

Επεισόδια σημειώθηκαν επίσης στην περιοχή Σεν Ζερμέν ντε Πρε, όπου οι αστυνομικές δυνάμεις έκαναν χρήση δακρυγόνων για να διαλύσουν το πλήθος.

Παράλληλα, καταγράφηκαν βανδαλισμοί, σπασμένα παράθυρα αυτοκινήτων, απόπειρες διάρρηξης καταστημάτων και πολυάριθμες κλοπές.

Περισσότερες από δέκα επιθέσεις με σύριγγες

Ιδιαίτερη ανησυχία προκάλεσαν οι αναφορές για περισσότερες από δέκα επιθέσεις σε γυναίκες με σύριγγες που περιείχαν άγνωστες ουσίες.

Στο Παρίσι, ένας άνδρας εντοπίστηκε να φέρει σύριγγες στη ζώνη του και προσήχθη προσωρινά, ωστόσο στη συνέχεια διέφυγε.

Το φαινόμενο δεν είναι καινούργιο για τη Γαλλία. Παρόμοιες καταγγελίες είχαν καταγραφεί και κατά τη διάρκεια της περσινής διοργάνωσης, όταν γυναίκες και νεαρά κορίτσια είχαν αναφέρει ότι δέχθηκαν τσιμπήματα από σύριγγες με ύποπτες ουσίες.

Χιλιάδες αστυνομικοί στους δρόμους

Οι γαλλικές αρχές είχαν αναπτύξει σχεδόν 5.000 αστυνομικούς και χωροφύλακες στους δρόμους της πρωτεύουσας και άλλων πόλεων, καθώς υπήρχαν φόβοι για επεισόδια μετά και τα σοβαρά περιστατικά που είχαν ακολουθήσει τον πανηγυρισμό της κατάκτησης του Champions League από την Παρί Σεν Ζερμέν τον προηγούμενο μήνα.

Σύμφωνα με πηγή του Υπουργείου Εσωτερικών, οι δυνάμεις ασφαλείας είχαν λάβει εντολή να παραμείνουν σε απόσταση από τα πλήθη και να παρεμβαίνουν μόνο όταν αυτό κρινόταν απολύτως απαραίτητο.

Την ίδια ώρα, οι υψηλές θερμοκρασίες που ξεπέρασαν τους 30 βαθμούς Κελσίου στο Παρίσι το Σαββατοκύριακο, σε συνδυασμό με την κατανάλωση αλκοόλ και ναρκωτικών ουσιών σε δημόσιους χώρους, αύξησαν τις ανησυχίες για την ασφάλεια της διοργάνωσης.

Παρά τα αυξημένα μέτρα προστασίας και τη δημιουργία ειδικών ασφαλών ζωνών για γυναίκες και άτομα με αναπηρία σε κομβικά σημεία της πόλης, η φετινή Fête de la Musique κατέληξε να σημαδευτεί από ένα κύμα βίας και εγκληματικότητας που επισκίασε τις εορταστικές εκδηλώσεις.

📺Άγρια κόντρα Καιρίδη – Δούκα: «Αποτυχημένος δήμαρχος, είναι πολιτικό περιθώριο, τίποτα» – «Ο εκφασισμός της πολιτικής ζωής σε όλο του το μεγαλείο»


Άγρια κόντρα έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο της ΝΔ, Δημήτρη Καιρίδη και τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα.

Ο κ. Καιρίδης μιλώντας το πρωί στην εκπομπή, «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1 για την πολιτική επικαιρότητα και αναφερόμενος στο ΠΑΣΟΚ, εξαπέλυσε «πυρά» εναντίον του Χάρη Δούκα.

Όπως υποστήριξε, «το ΠΑΣΟΚ έχει αφήσει έναν αποτυχημένο δήμαρχο να τους παρασύρει στην καταστροφή με το 14% του πρώτου γύρου. Αντί να ασχοληθεί με το πώς θα καθαρίσει το κέντρο της Αθήνας, που είναι σε άθλια κατάσταση, πολιτικολογεί… Το ΠΑΣΟΚ φταίει. Παρασύρεται από ένα “πολιτικό περιθώριο”, “ένα τίποτα” που εξελέγη μέσα από μια τυχαία συγκυρία και δεν πρόκειται να επανεκλεγεί».

Είχαν προηγηθεί χθες δηλώσεις του κ. Καιρίδη στο Action24, όπου είπε «το ΠΑΣΟΚ έχει βάλει έναν αποτυχημένο δήμαρχο στην Αθήνα που σέρνεται πίσω από την ουρά του». Και πρόσθεσε: «Δεν απαξιώνω την ψήφο, απαξιώνω τον δήμαρχο και το έργο του».


Η απάντηση του Χάρη Δούκα

Η απάντηση του Χάρη Δούκα ήρθε μέσα από ανάρτησή του στο Facebook.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Δήμαρχος Αθηναίων:

«Σε διατεταγμένη υπηρεσία, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Δημήτρης Καιρίδης μέσα σε δύο μέρες εξαπέλυσε τρεις ακραίους χαρακτηρισμούς εναντίον μου. 

Όσοι διαφωνούμε πολιτικά μαζί τους είμαστε «αποτυχημένοι», «περιθώριο» και «τίποτα».

Ο εκφασισμός της πολιτικής ζωής από τους «άριστους» της κυβέρνησης σε όλο του το μεγαλείο.

Όσο για την Αθήνα, ας μην την πιάνουν στο στόμα τους. Ευτυχώς, άφησε πίσω της την περιπέτεια του Μεγάλου Περίπατου και τους αυτοσχεδιασμούς στη Βασιλίσσης Όλγας και αλλάζει σελίδα.

ΥΓ. Το αμφιθέατρο των 1000 θέσεων το ξηλώσατε στο Ζάππειο. Τα λεφτά ποιος τα πληρώνει;  Για αυτό πρέπει να αποτελέσουν γρήγορα παρελθόν”.


📺Φορτισμένος ο Στάρμερ ανακοίνωσε την παραίτησή του από πρωθυπουργός της Βρετανίας, δείτε βίντεο


Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας, Κιρ Στάρμερ ανακοίνωσε, σε κλίμα συγκίνησης, την παραίτησή του από την ηγεσία των Εργατικών το πρωί της Δευτέρας στην είσοδο της Ντάουνινγκ Στριτ ενώ όπως ανέφερε έχει ενημερώσει τον Βασιλιά Κάρολο για την απόφασή του.

Παράλληλα παρουσίασε το χρονοδιάγραμμα για την υποβολή υποψηφιοτήτων για τη διαδοχή του λέγοντας ότι η διαδικασία από την Εθνική Εκτελεστική Επιτροπή των Εργατικών θα ξεκινήσει στις 9 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί πριν τις καλοκαιρινές διακοπές της κοινοβουλευτικής περιόδου, στις 16 Ιουλίου.

Ο Βρετανός πρωθυπουργός τόνισε ότι αποδέχεται «με καλή διάθεση» την απόφαση πως δεν είναι το κατάλληλο πρόσωπο για να οδηγήσει το Εργατικό Κόμμα στις επόμενες γενικές εκλογές».


«Το ερώτημα που θέτει τώρα το κόμμα μου είναι αν είμαι ο καταλληλότερος για να ηγηθώ της παράταξής μας στις επόμενες γενικές εκλογές. Άκουσα την απάντηση της κοινοβουλευτικής μας ομάδας σε αυτό το ερώτημα και την αποδέχομαι με καλή διάθεση και σεβασμό. Κάθε απόφαση που πήρα είχε ως γνώμονα να βάζω πρώτα τη χώρα που αγαπώ. Για αυτόν τον λόγο θα παραιτηθώ από την ηγεσία του Εργατικού Κόμματος. Το πρωί μίλησα με την Αυτού Μεγαλειότητα τον Βασιλιά για να τον ενημερώσω για την απόφασή μου» είπε, κάνοντας γνωστή την παραίτησή του από την προεδρία του κόμματος. Μάλιστα, προς το τέλος των δηλώσεών του, με δυσκολία κατάφερε να κρύψει τη συγκίνησή του.

Η δήλωση αυτή σηματοδοτεί την πρόθεση του Κιρ Στάρμερ να αποχωρήσει από την ηγεσία των Εργατικών, υπογραμμίζοντας ότι η απόφασή του ελήφθη με γνώμονα, όπως είπε, το συμφέρον της χώρας και του κόμματός του.

Ο Στάρμερ ζήτησε από την Εθνική Εκτελεστική Επιτροπή του Εργατικού Κόμματος να καταρτίσει χρονοδιάγραμμα, σύμφωνα με το οποίο η υποβολή υποψηφιοτήτων για την ηγεσία θα ξεκινήσει στις 9 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος ηγέτης θα έχει αναλάβει τα καθήκοντά του πριν από την επανέναρξη των εργασιών του Κοινοβουλίου τον Σεπτέμβριο. Μέχρι τότε, όπως δηλώνει, θα παραμείνει στη θέση του πρωθυπουργού.

Στην αρχή της δήλωσής του, είπε μεταξύ άλλων πως «μια νέα κυβέρνηση των Εργατικών, η πρώτη έπειτα από 14 χρόνια. Μια νέα σελίδα στην ιστορία της χώρας μας άνοιξε ύστερα από χρόνια απογοήτευσης και αδιεξόδων, προσφέροντας την ευκαιρία να αλλάξουμε προς το καλύτερο τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ασχολήθηκα με την πολιτική.

Η πορεία μέχρι εκείνο το σημείο δεν ήταν εύκολη. Πριν από έξι χρόνια, ανέλαβα ένα Εργατικό Κόμμα που ήταν πολιτικά, οικονομικά και ηθικά χρεοκοπημένο.

Μου έλεγαν ξανά και ξανά ότι το κόμμα μου είχε τελειώσει, ότι ανήκαμε πλέον στο παρελθόν και ότι η κατάκτηση της πλειοψηφίας στις γενικές εκλογές – πόσο μάλλον μιας σαρωτικής νίκης – ήταν αδύνατη.


📺Γεωργιάδης: Το ΠΑΣΟΚ πάει για εκλογική συντριβή, στην ΕΛΑΣ του Τσίπρα το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί


Την εκτίμηση ότι το ΠΑΣΟΚ «πηγαίνει για εκλογική συντριβή» και ότι στην ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα «το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί» διατύπωσε το πρωί της Δευτέρας ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Με αφορμή όσα είπε την περασμένη εβδομάδα για την Άννα Διαμαντοπούλου, ο κ. Γεωργιάδης είπε στον ΣΚΑΪ ότι «είναι λίγο αργά (σ.σ. για το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ) γιατί οι θέσεις του Δούκα έχουν γίνει συνεδριακές στο ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ είναι περισσότερο του Δούκα και λιγότερο της Διαμαντοπούλου, αν δεν το βλέπει η αγαπητή κυρία Διαμαντοπούλου, υπάρχει πρόβλημα».

Συνεχίζοντας ο υπουργός Υγείας είπε ότι «ο λόγος που έχει κακή δημοσκοπική εικόνα το ΠΑΣΟΚ είναι ότι ο κ. Ανδρουλάκης έχασε μια συγκλονιστική ευκαιρία που του έδωσε η ιστορία 2 χρόνια με το να κυνηγάει τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ το 2012-2013. Αυτό το έκανε με πολύ άγαρμπο τρόπο, ξεχνώντας τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ που έμειναν το 2012-2013. Τώρα μετά από 2 χρόνια που πήγε να το παίξει ΣΥΡΙΖΑ πράσινος, έγινε ντεμοντέ με την έλευση Τσίπρα. Μεταξύ του Τσίπρα και του Ανδρουλάκη, ο Τσίπρας στον χώρο του λαϊκισμού και των ανοησιών της αριστεράς είναι καλύτερος. Το ΠΑΣΟΚ δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί και πηγαίνει προς συντριβή. Το ΠΑΣΟΚ πηγαίνει για εκλογική συντριβή, δεν έχει καμία ελπίδα να βγει δεύτερο είναι δεδομένο αυτό».

Με αφορμή τις τοποθετήσεις μελών της ΕΛΑΣ του Αλέξη Τσίπρα το Σαββατοκύριακο, ο Άδωνις Γεωργιάδης παρακάλεσε «να τους βγάζετε περισσότερο στην τηλεόραση γιατί μιλάνε 10 ημέρες μόνο για φόρους. Όλη την ημέρα ασχολούνται με ποιους θα φορολογήσουν. Έχετε ακούσει πρόταση πώς η Ελλάδα θα αυξήσει τον πλούτο της; Το μόνο που ονειρεύονται είναι πώς θα αρπάξουν τα λεφτά των άλλων ως γνήσιοι αριστεροί».

«Δεν έχουν καταλάβει πώς λειτουργεί το όριο δαπανών. Αυτό που δεν έχει καταλάβει κανείς από αυτούς είναι άντε και τους φορολόγησες, και; Αφού η Ελλάδα έχει όριο δαπανών, αν εισπράττεις παραπάνω λεφτά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να μειώνεις το χρέος. Δεν έχει ποια σημασία αν θα εισπράξεις περισσότερο, σημασία έχει από πού θα κόψεις» πρόσθεσε ο κ. Γεωργιάδης.

Ο υπουργός Υγείας δήλωσε, ακόμα, «πιστεύω ότι δεν θα γίνει κόμμα Σαμαρά» καθώς και ότι «δεν δίνω καμία πιθανότητα για εκλογές τον φθινόπωρο, ο πρωθυπουργός είπε στο συνέδριο εκλογές του 2027 ο Μητσοτάκης είναι θεσμικός και το έχει αποδείξει».

Ειδικά για τη ΝΔ είπε ότι «έχει αυτή τη στιγμή δημοσκοπικά χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά των αρχών του 2023. Άντε να είμαστε 1,5 μονάδα πιο κάτω. Δημοσκοπικά είναι πολύ εφικτή η αυτοδυναμία. Το αν θα κερδίσουμε με αυτονομία, θα το αποφασίσει το μεγάλο αφεντικό ο λαός. Αν κάτι από εφικτό, θα γίνει πραγματικότητα θα το δούμε. Αν όλοι οι υπουργοί κάνουμε τη δουλειά μας».


📺Για χαβαλέ τα λένε δηλ.;🤣🤡ΒΙΝΤΕΟ


Δηλ καλαμπούρι κάνουνε χωρίς να ξέρουν τα στοιχεία; Γιατί μέχρι τώρα
μας λέγανε ότι έχουν "εξειδικευμένες και κοστολογημένες προτάσεις"....

Κουφονικολάκου: Είπε ο Τσίπρας 500 ευρώ αύξηση σε γιατρούς και νοσηλευτές αλλά θα το δούμε γιατί δεν έχουμε ακόμα όλα τα οικονομικά στοιχεία


📺Έχει κάτι απορίες κι ο Άρης😆😆


Ρητορικά τα ερωτήματα του Άρη Πορτοσάλτε, γιατί δεν φαντάζομαι να βγεί ο Αλέξης και να πει "ο Βαγγέλας και κάτι άλλοι μου τα πληρώνουν"🤪🤣

Πορτοσάλτε: Τα χρήματα του Τσίπρα προέρχονται, λένε, από το υστέρημά του. Επειδή έκανε το super deal στο Σούνιο για τη μονοκατοικία με 500 ευρώ, να μας πει πώς έκανε super deal και για τα γραφεία στην Αμαλίας.


📺Πρώην δήμαρχος στο Μεξικό έγινε viral για το μπούστο της σε βίντεο με οπαδούς για το Μουντιάλ: «Τι να κάνω, δεν μπορώ να το βγάλω»


Viral έχει γίνει στο Μεξικό η πρώην δήμαρχος Σάντρα Κουέβας για την εμφάνισή της σε βίντεο που γύρισε ανάμεσα σε οπαδούς της εθνικής ομάδας της χώρας με αφορμή τη συμμετοχή στο Μουντιάλ 2026.

Η Κουέβας, η οποία διετέλεσε δήμαρχος της πόλης Κουαουτεμόκ, πανηγυρίζει για τις εμφανίσεις της εθνικής Μεξικό και τις νίκες της ομάδας επί της Νότιας Αφρικής και της Νότιας Κορέας.


Αρκετοί, ωστόσο, επισήμαναν την εμφάνισή της με ένα μπλουζάκι που τόνιζε το ντεκολτέ της, με την ίδια να απαντά στους επικριτές της μέσω της Sun: «Λοιπόν, παιδιά, τι να κάνω. Δεν μπορώ απλώς να το βγάλω»,

«Δεν το εκλαμβάνω ως επίθεση, θα υπάρχουν εκείνοι που σκέφτονται έτσι και το εκλαμβάνουν υποτιμητικά, αλλά έτσι είμαστε εμείς οι Μεξικανοί» πρόσθεσε η πολιτικός από το Μεξικό.


Σημειώνεται ότι μετά τη θητεία της ως δήμαρχος από τον Οκτώβριο του 2021 έως τον Μάρτιο του 2024, η Κουέβας εργάζεται τώρα ως συντονίστρια του πολιτικού κινήματος Mexico Nuevo.


📺«Με κατάπιε, ήξερα ότι με είχε πάρει»: Ισχυρό κύμα παρασύρει γυναίκα που ψαρεύει στην Καλιφόρνια, βίντεο


Στιγμές τρόμου έζησε μια γυναίκα στην Καλιφόρνια, όταν ένα ισχυρό κύμα (sneaker wave) την παρέσυρε μέσα στον Ειρηνικό Ωκεανό, ενώ ψάρευε σε παραλία κοντά στην πόλη Πασίφικα, αναφέρει η New York Post.

Η 47χρονη Μπέι Καντότ βρισκόταν την περασμένη Τρίτη στην παραλία, όταν ένα ξαφνικό και ιδιαίτερα ισχυρό κύμα χτύπησε την ακτή χωρίς προειδοποίηση. Η δύναμη του νερού την έριξε στο έδαφος και την παρέσυρε περίπου εννέα μέτρα μακριά από την ακτογραμμή.

Κάμερα ασφαλείας κατέγραψε τη στιγμή που το κύμα χτύπησε τη γυναίκα και την παρέσυρε στα αφρισμένα νερά του ωκεανού, προκαλώντας πανικό σε όσους βρίσκονταν στην περιοχή.

Δείτε βίντεο


«Ένιωθα σαν να στριφογυρίζω μέσα σε πλυντήριο», δήλωσε η Καντότ στο ABC7, περιγράφοντας τις δραματικές στιγμές που ακολούθησαν.

Όπως ανέφερε, κατάλαβε αμέσως ότι βρισκόταν σε θανάσιμο κίνδυνο.

«Με κατάπιε, εκείνη τη στιγμή ήξερα ότι με είχε πάρει»
«Με κατάπιε. Εκείνη τη στιγμή ήξερα ότι με είχε πάρει. Δεν υπήρχε τρόπος να βγω μόνη μου από αυτό», είπε.

Καθώς το νερό τη βύθιζε και τη μετέφερε όλο και πιο μακριά από την ακτή, η 47χρονη αποφάσισε να μην παλέψει με τη δύναμη του κύματος.

«Έκλεισα τα μάτια μου και προσευχήθηκα. Είπα: "Θεέ μου, αν αυτό είναι το θέλημά Σου, το καταλαβαίνω, αλλά σε παρακαλώ μην με αφήσεις να φύγω και να αφήσω τον γιο μου πίσω"», περιέγραψε.

Ύστερα από αρκετά λεπτά μέσα στο νερό, η Καντότ κατάφερε να επανεμφανιστεί στην επιφάνεια. Άλλοι ψαράδες που βρίσκονταν στην περιοχή έσπευσαν να τη βοηθήσουν, πετώντας της σχοινί και τραβώντας την με ασφάλεια πίσω στην ακτή.

«Σας ευχαριστώ που ρισκάρατε τη ζωή σας για να σώσετε τη δική μου», τους είπε μετά τη διάσωσή της.

Λίγο αργότερα, διασώστες και ασθενοφόρο έφτασαν στο σημείο και τη μετέφεραν στο νοσοκομείο Zuckerberg San Francisco General Hospital. Οι γιατροί διαπίστωσαν ότι υπέφερε από υποθερμία και τραυματισμούς που σχετίζονται με τη βίαιη κίνηση του σώματός της μέσα στα κύματα, φαινόμενο που οι ειδικοί αποκαλούν «ωκεάνιο αυχενικό τραυματισμό».

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η γυναίκα έχει πλέον επιστρέψει στο σπίτι της και αναρρώνει.

Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά πρόσφατων ατυχημάτων στις ακτές της Καλιφόρνιας. Πρόσφατα, μητέρα και κόρη παρασύρθηκαν από τα κύματα στην παραλία Baker Beach του Σαν Φρανσίσκο αλλά διασώθηκαν, ενώ δύο φοιτητές έχασαν τη ζωή τους στη Σάντα Κρουζ όταν παρασύρθηκαν στη θάλασσα.

Τα λεγόμενα «κύματα-φαντάσματα» είναι μεγάλα κύματα που μπορούν να φτάσουν πολύ πιο μακριά στην ακτή απ’ ό,τι αναμένουν οι λουόμενοι ή οι ψαράδες. Συχνά εμφανίζονται χωρίς προειδοποίηση, ακόμη και σε ημέρες με ήρεμο καιρό και καθαρό ουρανό, γεγονός που τα καθιστά ιδιαίτερα επικίνδυνα.

Επιστημονικές εκτιμήσεις αναφέρουν ότι περίπου τρία στα 10.000 κύματα που σχηματίζονται στη θάλασσα αποκτούν χαρακτηριστικά «ακραίου» ή «κύματος-φαντάσματος», ικανά να προκαλέσουν σοβαρά ατυχήματα.

21 Ιουνίου 2026

📺Βελόπουλος εκτός απ' όσα έχει στη Γερμανία έχει μάλλον και μαύρα κάτω από το στρώμα και θέλει να τα νομιμοποιήσει


- Βελόπουλος: Ο Έλληνας δεν έχει μαύρα λεφτά; 10 - 20 χιλιάρικα έχουν όλοι στα παπλώματα, στα μαξιλάρια 
- Κοτταρίδης: Αν έχουν όλοι 20 χιλιάρικα, μια χαρά τους βλέπω
- Βελόπουλος: Ε καλά μπορεί να έχουν 5 ή 10 χιλιάρικα, εγώ θα τους πω φτιάχνουμε μια κρατική τράπεζα φέρτε τα εδω και δε με νοιάζει που τα βρήκατε, να φτιάξουμε μια μαγιά και από να χρησιμοποιούμε...
- Κοτταρίδης: Δε νομιμοποιείτε όμως έτσι τον κάθε γκάνγκστερ;


📺«Πού πήγαν οι όμορφοι άντρες;»: Δύο γυναίκες αναρωτιούνται γιατί δεν τις φλερτάρουν πια στα μπαρ, δείτε το viral βίντεο


Μια συζήτηση που φουντώνει στα social media φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ερώτημα για το πώς γνωρίζονται σήμερα οι άνθρωποι και γιατί το παραδοσιακό φλερτ φαίνεται να έχει περιοριστεί. Η εποχή που μια γνωριμία σε ένα μπαρ μπορούσε εύκολα να εξελιχθεί σε σχέση φαίνεται πως απομακρύνεται, καθώς όλο και περισσότεροι νέοι στρέφονται στις εφαρμογές γνωριμιών ή σε εναλλακτικούς τρόπους αναζήτησης συντρόφου.

Αφορμή για το σχετικό άρθρο της New York Post (δείτε εδώ) στάθηκε ένα βίντεο στο TikTok, στο οποίο δύο ελεύθερες γυναίκες εξέφρασαν την απορία τους για το πού βρίσκονται οι άντρες που θα κάνουν την πρώτη κίνηση. Το βίντεο, το οποίο στη συνέχεια αναδημοσιεύτηκε στο X, προκάλεσε χιλιάδες αντιδράσεις.

«Πού συναντάτε εσείς αυτούς τους όμορφους άντρες;», ήταν το ερώτημά τους, σημειώνοντας ότι παρότι βγαίνουν συχνά σε μπαρ, οι άντρες που τους τραβούν την προσοχή φαίνεται να εμφανίζονται περισσότερο σε χώρους όπως οι λέσχες τρεξίματος, τα καταστήματα με φαγητό ή τα σούπερ μάρκετ.

«Το μπαρ είναι το καλύτερο μέρος και αυτοί δεν βγαίνουν έξω», ανέφερε μία από τις γυναίκες, ζητώντας από τους άντρες να επιστρέψουν στις κοινωνικές εξόδους. «Μπορείτε, παρακαλώ, να αρχίσετε να βγαίνετε έξω;».


Η ανάρτηση προκάλεσε έντονη συζήτηση στα κοινωνικά δίκτυα, με αρκετούς άντρες να εξηγούν γιατί αποφεύγουν πλέον να κάνουν την πρώτη κίνηση. Κάποιοι υποστήριξαν ότι φοβούνται μήπως παρεξηγηθεί η προσέγγισή τους ή θεωρηθούν ενοχλητικοί. Άλλοι ανέφεραν ότι δεν θέλουν να επενδύσουν χρόνο και χρήματα σε γνωριμίες όπου δεν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον.

«Οι γυναίκες είναι εχθρικές απέναντι στους περισσότερους άντρες στις μέρες μας», σχολίασε ένας χρήστης, ενώ άλλος υποστήριξε ότι πολλοί άντρες αποφεύγουν να πλησιάσουν επειδή φοβούνται τις αρνητικές αντιδράσεις.

Το ζήτημα φαίνεται να συνδέεται και με μια ευρύτερη αλλαγή στη συμπεριφορά των νεότερων γενιών. Πολλοί άντρες της Γενιάς Ζ δηλώνουν ότι προτιμούν να μην κάνουν αυθόρμητες προσεγγίσεις σε δημόσιους χώρους, καθώς ανησυχούν μήπως κάνουν την άλλη πλευρά να νιώσει άβολα.

Ο 28χρονος Ράιαν Κέσλερ δήλωσε στη New York Post ότι προσπαθεί να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός στις αλληλεπιδράσεις του με γυναίκες. «Δεν θέλω ποτέ να κάνω τον άλλον να νιώσει άβολα και θέλω να είμαι σεβαστικός», ανέφερε.

Παρότι επιθυμεί να δημιουργήσει μια σχέση, παραδέχεται ότι οι ευκαιρίες για γνωριμίες στην καθημερινότητά του είναι περιορισμένες. «Δεν θέλω να τις ενοχλώ», εξήγησε.

Η συζήτηση δείχνει πως οι σχέσεις και η γνωριμία μεταξύ των ανθρώπων έχουν αλλάξει σημαντικά. Οι εφαρμογές dating έχουν γίνει ο βασικός τρόπος αναζήτησης συντρόφου, ενώ η αυθόρμητη προσέγγιση σε έναν χώρο διασκέδασης φαίνεται να γίνεται όλο και πιο σπάνια.