Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΙΝΤΕΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΒΙΝΤΕΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

24 Ιουνίου 2026

📺🤦‍♂️Ο άλλος έβγαλε γκ@μενα μαθαίνοντάς της τη λέξη «καρπούζι» στα ελληνικά🤣🤣


Σχεδόν 20 χρόνια υπάρχει το franchise του Love Island σε δεκάδες χώρες σε όλο τον κόσμο. Στις ΗΠΑ έχουν γίνει ήδη οκτώ σεζόν και ίσως για πρώτη φορά εκτυλίχθηκε φλερτ με «όπλο» την ελληνική γλώσσα.

Συγκεκριμένα, στην έκδοση του ριάλιτι ζευγαριών που προβάλλεται αυτό το διάστημα στις Ηνωμένες Πολιτείες έχουν δημιουργηθεί ιδιαίτερα στιγμιότυπα και ένα εξ αυτών είναι δίχως αμφιβολία αυτό με πρωταγωνιστές τον Ζακ Γεωργίου και την Κάιντα Μπούζ. Ο 26χρονος γεννημένος στο Μπράιτον που έχει ρίζες από την Κύπρο και την Αυστραλία, φλέρταρε την 22χρονη από το Νιού Χάμσαϊρ ενώ έτρωγαν καρπούζι.

Τότε την ρώτησε αν γνωρίζει πώς λέγεται το καρπούζι στα ελληνικά, εκείνη του απάντησε αρνητικά και τότε επανέλαβε στα ελληνικά τη λέξη «καρπούζι» με τους δύο τους να γελούν σε μια από τις πρώτες τους στιγμές στο παιχνίδι που φλέρταραν.

@loveislandusa

New love language unlocked 🍉 #LoveIslandUSA

♬ original sound - Love Island USA

Από τότε έγιναν ένα από τα πιο σταθερά -και αγαπητά στον κόσμο- ζευγάρια του ριάλιτι που είναι ακόμα σε εξέλιξη.

Τι είναι το Love Island

Το Love Island είναι ένα ένα από τα διασημότερα ριάλιτι που περιλαμβάνουν ζευγάρια. Το franchise ξεκίνησε στη Βρετανία το 2005 με τον τίτλο Celebrity Love Island και έπειτα έδωσε αφορμή για αρκετές διεθνείς εκδόσεις.

@loveislandusa

"Okay, girl" 🥰 #LoveIslandUSA

♬ original sound - Love Island USA

Στο πρόγραμμα συμμετέχει μια ομάδα «ελεύθερων» διαγωνιζομένων, οι οποίοι προέρχονται από πρακτορεία μοντέλων και ζουν μαζί σε μια ειδικά κατασκευασμένη βίλα που είναι απομονωμένη από τον έξω κόσμο, σε μια προσπάθεια να «βρουν τον έρωτα». Παρακολουθούνται συνεχώς κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στη βίλα και καθ’ όλη τη διάρκεια της σειράς, οι διαγωνιζόμενοι «σχηματίζουν ζευγάρια» για να αποφύγουν την αποβολή από τη βίλα.

@loveislandusa

Things 🌡️ got 🌡️ HEATED 🥵 #LoveIslandUSA

♬ original sound - Love Island USA

Επιπλέον, το κοινό ψηφίζει τους αγαπημένους του «νησιώτες» ώστε να παραμείνουν στη βίλα σε συγκεκριμένα σημεία της σειράς. Καθώς οι παλιοί νησιώτες αποβάλλονται, νέοι νησιώτες εισέρχονται στη βίλα. Στο τέλος της σεζόν, το κοινό ψηφίζει για τελευταία φορά για να καθορίσει το νικητήριο ζευγάρι.

@loveislandusa Ayyye, get it Ari! 🙌 #LoveIslandUSA ♬ original sound - Love Island USA


📺Αβραμόπουλος για Qatargate: Μπούρδα η ιστορία, πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η Φον ντερ Λάιεν-Υπάρχει σκοπιμότητα- εν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις-Υπ.ΠροΠο: «Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης»


«Δεν κλήθηκα ποτέ να δώσω εξηγήσεις» σημείωσε ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην Επίτροπος, Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με την εμπλοκή του στην υπόθεση Qatar Gate και το ένταλμα σύλληψής του, ενώ τόνισε πως πως «όλη η ιστορία είναι μια μπούρδα».  

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος βρέθηκε καλεσμένος στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ και επανέλαβε όσα είχε ισχυριστεί στη δήλωσή του σχετικά με το ένταλμα σύλληψής του. «Πριν από 2,5 χρόνια προκλήθηκε το ζήτημα. Μου έδωσε η Επιτροπή Ηθικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το πράσινο φως να συμμετάσχω. Ρώτησα εάν μπορώ να πληρώνομαι. Συμμετείχα στο Fight Impunity ως τιμητικό μέλος, δεν είχα εκτελεστικό ρόλο» τόνισε.

«Με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα – που τελικά ήταν 3.500 ευρώ- τα οποία τα δηλώνω και φορολογούμαι στην Ελλάδα» σημείωσε. «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Από ό,τι μαθαίνω, οι αστυνομικοί που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους ελέγχονται και άνοιξαν την έρευνά τους, αγνοώντας ότι αυτή η υπόθεση είχε διερευνηθεί πριν από δύο χρόνια» συμπλήρωσε.

Ο ίδιος τόνισε ότι εκλήθη από αστυνομικούς από κάποιο τοπικό αστυνομικό τμήμα του Βελγίου. «Δεν φοβάμαι τίποτα» σημείωσε, τονίζοντας πως «το ένταλμα σύλληψης είναι άκυρο».

Τόνισε πως είχε κάνει ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή αν μπορεί να εργαστεί στη συγκεκριμένη ΜΚΟ του Παντσέρι και είχε πάρει θετική απάντηση. Μάλιστα, όπως είπε είχε κάθε δικαίωμα να εργαστεί, καθώς δεν ήταν επίτροπος πλέον και δεν ήταν μέλος της ελληνικής βουλής: «Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν, με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα, είναι της βελγικής αστυνομίας».

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σημείωσε πως δεν είναι δυνατόν αν έκανε lobbying υπέρ του Κατάρ από τη στιγμή που καταψήφισε σχετική πρόταση για τη βίζα. 

Σε άλλο σημείο τόνισε πως «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά».


Πηγές υπουργείου Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: «Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης»


Απάντηση σε όσα ανέφερε σήμερα στον ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Αβραμόπουλος σχετικά με το ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε σε βάρος του για το Qatargate δίνουν πηγές από το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη τονίζοντας ότι το ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα και πως η Ελληνική Αστυνομία ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση. Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης, αναφέρουν χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά, οι ίδιες πηγές αναφέρουν:

«Οι ελληνικές αρχές λειτουργούν πάντα με σεβασμό και αφοσίωση στο Σύνταγμα και την ελληνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Η αρμόδια Εισαγγελία στην Ελλάδα για θέματα του Τμήματος SIRENE (Supplementary Information Request at the National Entries) υπάγεται στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, που διαχειρίζεται τα Ευρωπαϊκά Εντάλματα Σύλληψης και τη διαβίβαση δικαστικών πληροφοριών μέσω του Συστήματος Πληροφοριών Σένγκεν (SIS). 

» Το Ευρωπαϊκό Ένταλμα σύλληψης διαβιβάσθηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών για περαιτέρω ενέργειες, ενώ η Ελληνική Αστυνομία ενήργησε όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση για την εφαρμογή ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης.  

» Κανένας πολίτης δεν τυγχάνει προνομιακής μεταχείρισης. Οι Υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας διαχειρίζονται καθημερινά ευαίσθητες υποθέσεις χωρίς καμία διαρροή και δημοσιοποίηση, όπως οφείλουν, σύμφωνα με τις κατευθύνσεις των δικαστικών Αρχών και με σεβασμό στην ισονομία και ατομικά δικαιώματα των πολιτών».

Στη συνέντευξή του σήμερα το πρωί στον ΣΚΑΪ ο κ. Αβραμόπουλος μεταξύ άλλων επισήμανε πως το ένταλμα σύλληψης δεν είναι ευρωπαϊκό, όπως στην περίπτωση του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ, ούτε της βελγικής δικαιοσύνης. «Γι' αυτό και δεν εστάλη στο υπουργείο Δικαιοσύνης, αλλά στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, στην αστυνομία. Ο κ. Χρυσοχοΐδης το είχε 3 μέρες στο συρτάρι, δεν ξέρω γιατί, εγώ δεν το ήξερα». Ακολούθως ανέφερε πως ενημερώθηκε και ο Κυριάκος Μητσοτάκης και ο ίδιος έλαβε γνώση για το ένταλμα από το γραφείο του πρωθυπουργού. 

📺«Γολγοθάς» για δημοσιογράφο η ζωντανή σύνδεση δίπλα σε μεθυσμένους οπαδούς της Σκωτίας, δείτε βίντεο


Σε... Γολγοθά μετατράπηκε για τη δημοσιογράφο Κέισι Χιντζ η ζωντανή σύνδεση που έκανε για το κανάλι WPLG Local 10 στη νότια Φλόριντα έξω από γήπεδο στο Μαϊάμι.

Αιτία η συμπεριφορά των Σκωτσέζων οπαδών που έβρισαν στο μικρόφωνο και φώναζαν συνθήματα χοροπηδώντας.

Η ζωντανή σύνδεση έγινε με αφορμή τον σημερινό αγώνα της Σκωτίας με τη Βραζιλία για τον Γ΄ όμιλο του Μουντιάλ 2026 με έναν από τους Σκωτσέζους να αρπάζει το μικρόφωνο και να λέει «αγαπάμε το Μαϊάμι... Ζήτω στη γαμ...νη Σκωτία, ζήτω στη γαμ...νη Σκωτία!».

Αφού, δε, η δημοσιογράφος απομάκρυνε το μικρόφωνο από τον ένθερμο Σκωτσέζο οπαδό, εκείνος επέστρεψε και ζήτησε «συγγνώμη».

Η περιπέτεια, ωστόσο για την Χιντζ δεν τελείωσε εκεί καθώς γύρω της συγκεντρώθηκαν περισσότεροι οπαδοί της Σκωτίας φωνάζοντας «no Scotland, no party.

«Ζητώ συγγνώμη από τους θεατές για τις ύβρεις που ακούστηκαν. Αυτοί οι άνθρωποι έπιναν όλη μέρα» είπε η δημοσιογράφος.


Είχε προηγηθεί η ανακοίνωση της εταιρείας Boston Beer Co. στην οποία αναφερόταν ότι οι Σκωτσέζοι κατανάλωσαν τέσσερις φορές περισσότερη μπύρα από ό,τι συνήθως διαθέτει η εταιρεία σε μια περίοδο διακοπών, όπως αυτή της 4η Ιουλίου, και έπρεπε να προγραμματίσει επείγουσες παραδόσεις μπύρας.

📺Καιρίδης: Ο Δούκας έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει, σε 3 μήνες θα τον βρίζουν από το ΠΑΣΟΚ ως αποστάτη και προδότη


Συνέχεια στην κόντρα που έχει ανοίξει με τον δήμαρχο Αθηναίων, Χάρη Δούκα, έδωσε το πρωί της Τετάρτης ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, Δημήτρης Καιρίδης.

Ο κ. Καιρίδης υπερασπίστηκε των χαρακτηρισμών που έκανε για τον κ. Δούκα, λέγοντας στον ΣΚΑΪ ότι «έκανα ένα πολιτικό σχόλιο, τον θεωρώ τελείως αποτυχημένο» ενώ εκτίμησε για τον δήμαρχο Αθηναίων ότι «έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει».

Όπως είπε «ο κ. Δούκας θωπεύει το περιθώριο με την ιστορία των προσφυγικών» συμπληρώνοντας ότι «εκλέχθηκε δήμαρχος, η δουλειά του είναι να καθαρίσει την πόλη και όχι να πολιτικολογεί». Στο πλαίσιο αυτό αναρωτήθηκε «τον δήμαρχο Θεσσαλονίκής τον γνωρίζετε; Ο Μπακογιάννης δεν πολιτικολογουσε, ούτε επιχείρησε να συναρχηγεύει όπως ο Δούκας με τον Ανδρουλάκη».

Με αφορμή τη συζήτηση περί συνεργασιών στην αντιπολίτευση, ο Δημήτρης Καιρίδης χαρακτήρισε, επίσης, «απολύτως καταστροφικά τα αποτελέσματα συνεργασίας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ στον δήμο Αθηναίων» λέγοντας «δες ελληνικέ λαέ αυτά που σου προτείνουν τι αποτελέσματα έχουν».

Επανερχόμενος, στη συνέχεια, στις αντιδράσεις για όσα είπε για τον Χάρη Δούκα, ο κ. Καιρίδης σημείωσε «θα περίμενε κανείς ανακοίνωση από το ΠΑΣΟΚ. Αντίθετα έκανε ανάρτηση αμέσως η διορισμένη από τον Τσίπρα στο Επικρατείας Έλενα Ακρίτα και ο μέχρι πρότινος εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ και πρωτοπαλίκαρο του Τσίπρα, ο Κώστας Ζαχαριάδης. Εδώ έχουμε ότι ο Δούκας έχει φύγει, έχει πάει στον Τσίπρα και δεν το έχουμε καταλάβει»

Ο Δημήτρης Καιρίδης κατέληξε για τον Χάρη Δούκα ότι «σε 3 μήνες θα τον βρίζουν από το ΠΑΣΟΚ ως αποστάτη και προδότη, μας είπε ότι είναι στο Λονδίνο γιατί θέλει να ακολουθήσει το παράδειγμα του Μπέρναμ».


23 Ιουνίου 2026

📺«Αχ ρε Ανδρέα» ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΕ η Νάντια πάνω από τον τάφο του ΣΚ@ΤΟΨΥΧΟΥ και το Χ ΓΕΛΑΕΙ


Πολιτικό μνημόσυνο για την συμπλήρωση 30 χρόνων από τον θάνατο του Ανδρέα Παπανδρέου πραγματοποιήθηκε στο Α' Νεκροταφείο.

Πλήθος στελεχών της πρώτης γραμμής, υπό τον Νίκο Ανδρουλάκη, αλλά και απλοί φίλοι του ΠΑΣΟΚ έδωσαν το «παρών».

Ανάμεσα στα στελέχη που απέτισαν φόρο τιμής και η βουλευτής Δυτικού Τομέα Αθηνών Νάντια Γιαννακοπούλου, η παρουσία της οποίας ξεχώρισε, καθώς μόλις άφησε τα λευκά τριαντάφυλλα στο μνήμα του αείμνηστου πρώην πρωθυπουργού αναφώνησε «Αχ ρε Ανδρέα», αναπολώντας ίσως το κραταιό ΠΑΣΟΚ.

Δείτε το βιντεο και τα σχόλια στο Χ


📺ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ🤮🤮Δίκη Λυγγερίδη: Δύο εκ των τριών προστατεύομενων μαρτύρων, κρίθηκαν κατηγορούμενοι- Ο ένας θα καταθέσει


Με τις καταθέσεις των μαρτύρων συνεχίζονται η δίκη για τα επεισόδια στου Ρέντη στις 7 Δεκεμβρίου του 2023, κατά τη διάρκεια των οποίων τραυματίστηκε θανάσιμα ο αστυνομικός Γιώργος Λυγγερίδης.

Πρόκειται για τους φιλάθλους, οι οποίοι και ξεκίνησαν να καταθέτουν από το πρωί, εξηγώντας και περιγράφοντας τι ακριβώς έγινε το βράδυ εκείνο, έξω από το γήπεδο Μελίνα Μερκούρη.

Στο επίκεντρο βρέθηκε και η απόφαση της έδρας σχετικά με τους προστατευόμενους μάρτυρες.

Ειδικότερα, ο πρόεδρος της έδρας ανακοίνωσε ότι μετά την έρευνα που διερευνήθηκε, διαπιστώθηκε ότι οι δύο εκ των τριών προστατευόμενων μαρτύρων, οι οποίοι είχαν κληθεί για να καταθέσουν κατά τη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας, είναι κατηγορούμενοι κι ως εκ τούτου δεν μπορούν να κληθούν και να καταθέσουν με την ιδιότητα του μάρτυρα.

Ο τρίτος προστατευόμενος μάρτυρας αναμένεται να καταθέσει, όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος, τον Σεπτέμβριο.

Σημειώνεται πως σχετικό αίτημα για να διαπιστωθεί εάν οι προστατευόμενοι μάρτυρες έχουν και την ιδιότητα του κατηγορουμένου, είχαν υποβάλει συνήγοροι των κατηγορούμενων.

Έτσι, λοιπόν, το δικαστήριο είχε ζητήσει την εισαγγελική διάταξη, βάσει της οποίας αυτοί οι μάρτυρες είχαν τεθεί σε καθεστώς προστασίας.



📺Αδιάβαστοι χαβαλέδες🤡🤡ΒΙΝΤΕΟ


Δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν
τι έργα έχουν ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, αλλά κατά τα άλλα είναι έτοιμοι να κυβερνήσουν.   

Καρχιμάκης: Δεν αξιοποίησαν τα λεφτά του Ταμείου Ανάκαμψης για την ψηφιοποίηση του Αττικόν. 

Άδωνις: 1η Ιουλίου παραδίδονται όλα τα ψηφιακά έργα του Ταμείου Ανάκαμψης για τα νοσοκομεία. Όλα αυτά που είπατε ότι δεν έχουμε κάνει, τα κάναμε, τα εντάξαμε στο Ταμείο Ανάκαμψης και θα δουλεύουν στις επόμενες ημέρες


📺Έφταιγαν τα μπαλάκια στον Τσιτσιπά: Η έκρηξη του Έλληνα τενίστα στην ήττα στην πρεμιέρα στη Μαγιόρκα, βίντεο


Ο Στέφανος Τσιτσιπάς αποκλείστηκε από τον Ιγνάσιο Μπούσε στον πρώτο γύρο του τουρνουά της Μαγιόρκα με 2-0.

Ο Έλληνας τενίστας κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης διαμαρτυρήθηκε για τα μπαλάκια της αναμέτρησης.

Κάτι αντίστοιχο έκανε και ο Περουβιανός αντίπαλός του, με αποκορύφωμα ο Τσιτσιπάς να σταματά τον πόντο.

Μάλιστα, ο 27χρονος διαμαρτυρήθηκε έντονα στον chair umpire φτάνοντας σε σημείο να καλέσει και τον supervisor του ματς. Από την πλευρά του ο supervisor τόνισε στον Έλληνα αθλητή πως όλα πάνε by the book, αν και δεν φάνηκε να τον... ηρεμεί αυτή η αιτιολογία.

Η αλήθεια είναι πάντως, πως ο chair umpire εν μέρη συμφώνησε με τους δύο τενίστες.

Κατά την αντιπαράθεση που είχε με τον Στέφανο Τσιτσιπά, ακούστηκε να λέει πως τα μπαλάκια δεν έχουν και την καλύτερη ποιότητα, ωστόσο δεν μπορεί να κάνει κάτι πάνω στο παράπονο που του ανέφεραν οι δύο αθλητές.


📺Τζέιμς Δαλαμάγκας: Ξεσπούν οι συγγενείς του Τζορτζ Γιαννόπουλου για την απόφαση μη έκδοσης στην Αυστραλία - "Δεν πρέπει να γυρίζει ελεύθερα στην Ελλάδα, έχει έρθει με ψεύτικα χαρτιά" (Βίντεο)


Έντονες αντιδράσεις στην Αυστραλία μετά την απόφαση της Ελλάδας να μην εκδώσει τον καταζητούμενο Τζέιμς Δαλάμαγκα

Σφοδρές αντιδράσεις έχουν προκαλέσει στην Αυστραλία οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του Τζέιμς Δαλάμαγκα, μετά την απόφαση της ελληνικής Δικαιοσύνης να μην εγκρίνει την έκδοσή του στη χώρα. Ο καταζητούμενος επί τρεις δεκαετίες, ο οποίος είχε συλληφθεί στην άλλη άκρη του κόσμου, δεν θα παραδοθεί τελικά στις αυστραλιανές αρχές, γεγονός που προκάλεσε απογοήτευση και οργή στην οικογένεια του θύματος. Ο αδελφός του Τζορτζ Γιαννόπουλου χαρακτήρισε την εξέλιξη «σαν χαστούκι στο πρόσωπο», εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η υπόθεση δεν θα οδηγήσει ποτέ σε δικαστική κρίση στην Αυστραλία και άρα δεν θα δικαστεί ποτέ για το έγκλημα που φέρεται να διέπραξε.

Τζέιμς Δαλαμάγκας: "Να έρθει στην Αυστραλία να δικαστεί εδώ πέρα", λένε οι συγγενείς του Γιαννόπουλου

Ο πατέρας του Γιώργου Γιαννόπουλου, του ανθρώπου που φέρεται να μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου από τον Τζέιμς Δαλαμάγκα, ξεσπά αποκλειστικά στο «Live News». «Δεν πρέπει να γυρίζει ελεύθερα αυτός στην Ελλάδα. Να έρθει στην Αυστραλία να δικαστεί εδώ πέρα. Είναι Αυστραλός υπήκοος, έχει έρθει με ψεύτικα χαρτιά εκεί πέρα. Λοιπόν, η Ελλάδα άμα τον κρατήσει αυτόν εκεί πέρα, θα είναι πολύ δυσάρεστο για την Ελλάδα».

Η ελληνική Δικαιοσύνη δεν εκδίδει τον Δαλαμάγκα επειδή είναι Έλληνας υπήκοος και επειδή το αδίκημα για το οποίο κατηγορείται έχει παραγραφεί στη χώρα μας. Αν υπήρχε καταδικαστική απόφαση σε βάρος του, τότε τα πράγματα θα ήταν πιο εύκολα εξηγούν έγκριτοι νομικοί. «Αν υπήρχε καταδικαστική απόφαση ερήμην από κάποιο δικαστήριο Αυστραλίας τότε ήταν μονόδρομος η έκδοση του κατηγορούμενου», αναφέρει ο δικηγόρος Γιάννης Γλύκας.

Οι αντιδράσεις των Αυστραλών για τη μη έκδοσή του

Η απόφαση πάντως των ελληνικών Αρχών να μην τον εκδώσουν σχολιάζεται σκωπτικά από τα αυστραλιανά ΜΜΕ. «Δεν υπάρχει τίποτα που μπορούμε να κάνουμε. Δεν μπορούμε να στείλουμε μία ομάδα και να τον πάρουμε. Επομένως, τα χέρια της Αστυνομίας είναι δεμένα. Εδώ είναι λοιπόν που το θέμα θα καταλήξει στην πολιτική πίεση σε επίπεδο πρεσβειών, στο να ασκήσουμε αυτήν την πίεση και να πούμε, κοιτάξτε, έχουμε αυτήν την σχέση, πρέπει να τη διατηρήσουμε».

Ο Τζέιμς Δαλαμάγκας ζούσε σαν αόρατος στη χώρα μας εδώ και 27 χρόνια. Δεν είχε αστυνομική ταυτότητα, δεν είχε ΑΦΜ ούτε ΑΜΚΑ και σε βάρος του εκκρεμούσε Ερυθρά Αγγελία διεθνών αναζητήσεων της Interpol.

Παρότι η ελληνική Αστυνομία κατάφερε να του περάσει χειροπέδες πριν μερικές εβδομάδες, όπως όλα δείχνουν δεν θα περάσει ποτέ από δίκη για την δολοφονία που κατηγορείται πως διέπραξε. «Πιστεύαμε ότι θα λάβουμε δικαιοσύνη και δεχτήκαμε χαστούκι στο πρόσωπο από την Ελλάδα. Είναι απαράδεκτο. Θέλουμε απαντήσεις. Γιατί τον προστατεύουν και γιατί δεν επιστρέφουν στην Αυστραλία έναν Αυστραλό πολίτη;», λέει η αδελφή του Γιώργου Γιαννόπουλου.

Οι δικηγόροι του Δαλαμάγκα διευκρινίζουν πως οι ίδιοι δεν έχουν ενημερωθεί για την απόφαση μη έκδοσής του, κάτι που ζητούσε εξ αρχής ο εντολέας τους.

Ο 56χρονος παραμένει προφυλακισμένος, μέχρι την έφεση, για ψευδή κατάθεση και οπλοκατοχή, ενώ στην Αυστραλία θεωρείται βασικός ύποπτος για μία ακόμη δολοφονία Έλληνα ομογενούς, του Τιμ Βουκελάτου το 1997.

«Πώς να είμαστε; Καθόλου χαρούμενοι. Δεν το περιμέναμε αυτό γιατί όπως και να γίνει δεν έπρεπε να καταλήξει έτσι. Είναι δύο οικογένειες εδώ στην Αυστραλία. Είναι δύο ξεχωριστές οικογένειες που περιμένουν αυτήν την ημέρα. Ότι έχει λήξει και έχει λήξει (έχει παραγραφεί). Τι πάει να πει έχει λήξει; Πού έγινε (το έγκλημα); Να ‘χτυπηθούν’ δύο οικογένειες γιατί έχουν έναν νόμο εκεί πέρα που έχετε; Τι πάει να πει; Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Πώς να αισθανθούμε; Για εμάς αυτό είναι σαν μια ‘σκαμπίλα’. Πώς έγινε Έλληνας υπήκοος από την στιγμή που δεν έχει πάει φαντάρος, που δεν έχει κάνει τίποτα; Γιατί τον κρύβουνε; Είναι αηδιαστικό», λέει η αδερφή του Τιμ Βουκελάτου.


📺Το «ευχαριστώ» του Άδωνι Γεωργιάδη στη Μαριάννα Λάτση για τη νέα Μονάδα Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς στο ΠΓΝ Ρίου


Την πρόοδο των έργων αναβάθμισης στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Ρίου παρουσίασε με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, δημοσιεύοντας παράλληλα και βίντεο από τη σημερινή επίσκεψή του στις εγκαταστάσεις του νοσοκομείου.

Ο υπουργός Υγείας στάθηκε ιδιαίτερα στη δημιουργία της νέας Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς «Νίκος Κούρκουλος», η οποία κατασκευάζεται με δωρεά της Μαριάννας Λάτση, εκφράζοντας δημόσια τις ευχαριστίες του για τη συμβολή της.

«Ευχαριστώ τη μεγάλη κυρία του ΕΣΥ, την κα Μαριάννα Λάτση, για την απίστευτη γενναιοδωρία της, που έδωσε στο ΠΓΝΡ στην Πάτρα αυτή την υπέροχη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς "Νίκος Κούρκουλος". Η νέα μονάδα θα είναι η  καλύτερη σε όλη την Ελλάδα», ανέφερε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι τα εγκαίνια της νέας δομής προγραμματίζονται για τις αρχές του 2027.

Παράλληλα, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε στα έργα που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, υπογραμμίζοντας ότι εντός του καλοκαιριού ολοκληρώνεται η πλήρης ανακαίνιση των υφιστάμενων Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ), συνολικής επιφάνειας 1.200 τετραγωνικών μέτρων.

Την ίδια ώρα, βρίσκεται σε εξέλιξη και η κατασκευή νέας πτέρυγας επιπλέον 1.200 τετραγωνικών μέτρων, με αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των χώρων των ΤΕΠ του νοσοκομείου.

Σύμφωνα με τον υπουργό, το έργο συνοδεύεται και από την προσθήκη 52 νέων κλινών στην Παθολογική Κλινική του ΠΓΝ Ρίου, με στόχο την αποσυμφόρηση των νοσηλευτικών τμημάτων και την αντιμετώπιση του προβλήματος με τα ράντζα.

«Διπλασιάζουμε τα ΤΕΠ στο Ρίο, προσθέτουμε άλλα 52 κρεβάτια στην Παθολογική Κλινική του και εξαφανίζουμε τα ράντζα που ταλαιπωρούν τους ασθενείς μας εκεί εδώ και πολλά χρόνια», τόνισε ο κ. Γεωργιάδης.

Αναλυτικά η ανάρτησή του

«Ευχαριστώ την μεγάλη Κυρία του ΕΣΥ την κα Μαριάννα Λάτση για την απίστευτη γενναιοδωρία της, που έδωσε στο ΠΓΝΡ στην Πάτρα αυτή την υπέροχη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς «Νίκος Κούρκουλος». Η ομορφότερη και καλύτερη σε όλη την Ελλάδα, εγκαίνια στις αρχές του 2027. Παράλληλα με κρατικούς πόρους του ΤΑΑ ολοκληρώνουμε εντός του θέρους την πλήρη ανακαίνιση των παλαιών ΤΕΠ των 1200 τμ και παράλληλα ολοκληρώνουμε και την κατασκευή της επέκτασης του με επιπλέον 1200 τμ σε νέο κτίριο. Δηλαδή διπλασιάζουμε τα ΤΕΠ στο Ρίο, προσθέτουμε άλλα 52 κρεβάτια στην παθολογική κλινική του και εξαφανίζουμε τα ράντζα που ταλαιπωρούν τους ασθενείς μας εκεί εδώ και πολλά χρόνια. Η επίσκεψη μου στο Ρίο σήμερα πήγε υπέροχα»

Δείτε βίντεο


📺Πιερρακάκης: "Δεν μας το επιβάλλει η δικαστική απόφαση, ερχόμαστε και το κάνουμε μόνοι μας" - Καθολική εφαρμογή και αναδρομικά της απόφασης του Αρείου Πάγου για ρυθμίσεις του "νόμου Κατσέλη"


"Μικρότερες δόσεις, μικρότερο βάρος, ταχύτερη αποπληρωμή. Αυτό προβλέπει η νέα ρύθμιση για τα δάνεια του ν. 3869/2010" , όπως τονίζει σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης

«Μικρότερες δόσεις, μικρότερο βάρος, ταχύτερη αποπληρωμή. Αυτό προβλέπει η νέα ρύθμιση για τα δάνεια του ν. 3869/2010» , όπως τονίζει σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκος Πιερρακάκης. «Ο στόχος μας παραμένει να δίνουμε ανάσα στους πολίτες - ιδίως σε εκείνους που τη χρειάζονται περισσότερο», αναφέρει ο κ. Πιερρακάκης.

Σε βίντεο το οποίο συνοδεύει την ανάρτησή του, ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών επεξηγεί πώς θα λειτουργήσει η νέα ρύθμιση, την οποία προωθεί με τροπολογία την οποία καταθέτει στο προς ψήφιση πολυνομοσχέδιο για το ιδιωτικό χρέος και τα μέτρα στήριξης πολιτών και επιχειρήσεων:

«Πρώτον, παίρνει την απόφαση του Αρείου Πάγου και λέει "την εφαρμόζω καθολικά". Δηλαδή, ισχύει για όλους όσοι έχουν ενεργές ρυθμίσεις. Αλλά δεν κάνουμε μόνο αυτό. Σε όσους έχουν ενεργή ρύθμιση, ερχόμαστε και λέμε ότι, όσα έχουν ήδη καταβάλει, τα καταβάλλουν στο πλαίσιο της συγκεκριμένης απόφασης και της συγκεκριμένης τροπολογίας που καταθέτουμε και ισχύουν αναδρομικά. Αυτό, να πω, δεν μας το επιβάλλει η δικαστική απόφαση. Αυτό ερχόμαστε και το κάνουμε μόνοι μας» τονίζει ο υπουργός. Και υπογραμμίζει ότι «αυτό θα ισχύει και για όλους όσοι έχουν ενεργές ρυθμίσεις. Πόσους αφορά αυτό; Πάνω από 100.000 συμπολίτες μας. Και αυτό ακριβώς είναι το οποίο είχαμε πει, ότι μελετούσαμε και θα εφαρμόζαμε πάρα πολύ γρήγορα».

Σε ένα παράδειγμα το οποίο ο ίδιος αναφέρει, ο Κυριάκος Πιερρακάκης επεξηγεί τι σημαίνει αυτή η αλλαγή: «Δανειολήπτης -πάρτε ένα παράδειγμα, Ιανουάριος του 2024- που είχε υπόλοιπο οφειλής 144.500 ευρώ. Με την προηγούμενη μέθοδο υπολογισμού θα πλήρωνε μηνιαία δόση 731 ευρώ για 300 μήνες. Τι κάνουμε τώρα; Με τη νέα μέθοδο υπολογισμού η δόση γίνεται 483 ευρώ. Το οποίο τι είναι; Είναι 482 ευρώ αποπληρωμή κεφαλαίου χρεολύσιο και 1 ευρώ τόκος μόλις. Εάν δηλαδή κατέβαλε ποσό 731 από τον Ιανουάριο του 2024 μέχρι τώρα, μέχρι τον Ιούνιο του 2026 θα έχει πληρώσει υπερβάλλον ποσό για 30 μήνες ίσο με τη διαφορά: 731 μείον 483 επί 30. Αυτό είναι 7.500 ευρώ περίπου. 7.440 ευρώ. Συνεπώς, αντί να του απομένουν σήμερα 270 δόσεις για την αποπληρωμή του δανείου αυτό το ποσό αφαιρείται από τις δόσεις που έχει να καταβάλει. Και θα πληρώσει τελικά 255 δόσεις των 483 ευρώ. Δηλαδή, εκεί που ο δανειολήπτης, για να πω το μεγάλο νούμερο, το τελευταίο νούμερο, το τελικό, είχε να πληρώσει 74.852 ευρώ σε τόκους θα καταβάλει 411 ευρώ για να καταλάβετε τη διαφορά».

Και ο Κυριάκος Πιερρακάκης καταλήγει κάνοντας ένα πολιτικό σχόλιο, στο ίδιο βίντεο, από την ομιλία του στο πλαίσιο του συνεδρίου «Cantina Academy» με θέμα «Ήπειρος: Οι ρίζες και το μέλλον της αυθεντικότητας», το οποίο διοργάνωσαν το Πρώτο Θέμα και το Cantina Magazine. Όπως τονίζει, «εκεί που το τελευταίο διάστημα άκουγα τα σχόλια της αντιπολίτευσης και η αντιπολίτευση βρήκε ακόμα μια ευκαιρία για πολιτική εκμετάλλευση, εμείς το αντιλαμβανόμαστε ως υποχρέωση πολιτικής ευθύνης και όχι ως ευκαιρία πολιτικής εκμετάλλευσης. Και αυτό είναι που μας διαχωρίζει και που θα μας διαχωρίζει» αναφέρει ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.

Ολόκληρη η ανάρτηση του Κυριάκου Πιερρακάκη:


📺Κόντρα Καιρίδη – Τσουκαλά για Δούκα: «Τον θεωρώ πλήρως αποτυχημένο δήμαρχο» – «Σας ενόχλησε η ήττα στον Δήμο, αλλά δεν χρειάζεται τόσο μένος»


Επανήλθε με νέες δηλώσεις του σήμερα για τον Χάρη Δούκα ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος της ΝΔ, Δημήτρης Καιρίδης, προκαλώντας την έντονη αντίδραση στον «αέρα» του Action24, του Εκπροσώπου Τύπου του ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ, Κώστα Τσουκαλά.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για τους χαρακτηρισμούς του, «πολιτικό περιθώριο» και «τίποτα» για τον δήμαρχο Αθηναίων, ο κ. Καιρίδης είπε τα εξής:

«Να ξεκαθαρίσω ότι δεν υπάρχει τίποτα προσωπικό με τον κ. Δούκα. Δεν τον ξέρω καν προσωπικά, τον έχω συναντήσει δύο φορές. Ωστόσο, είπα κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο για όλους μας: ότι θα πρέπει να πάψουμε να ασχολούμαστε με τα εσωκομματικά τόσο πολύ από ένα σημείο και μετά και να ασχοληθούμε με τα πραγματικά προβλήματα του κόσμου. Στον δρόμο δε, προς τις εκλογές είναι μια τεράστια ευκαιρία για να γίνει μια πολύ σοβαρή, σε βάθος κουβέντα με όλες τις πολιτικές δυνάμεις για να πάμε τη χώρα μπροστά. Όλο αυτό που γίνεται στον ΣΥΡΙΖΑ με το ποιος φεύγει, ποιος μένει, ποιος έρχεται και με το ΠΑΣΟΚ για το τι λέει ο Χάρης Δούκας, δεν νομίζω ότι αφορά πάρα πολύ κόσμο».

Ο κ. Καιρίδης πρόσθεσε: «Θεωρώ τον κ. Δούκα πλήρως αποτυχημένο ως δήμαρχο. Δικαίωμά μου είναι αυτό, στο κέντρο της Αθήνας όλοι κυκλοφορούμε. Όλοι έχουμε γνώμη. Η κατάσταση είναι άθλια και έχουμε έναν δήμαρχο που αντί να ασχολείται με αυτά για τα οποία τον εξέλεξαν, πολιτικολογεί από την πρώτη στιγμή, πού θα πάει το ΠΑΣΟΚ και συναρχηγεύει ή επιχειρεί να συναρχηγεύει».

Ο κ. Καιρίδης μάλιστα υπογράμμισε ότι «στον Δήμο της Αθήνας έχουμε τη συγκυβέρνηση των δύο με άθλια αποτελέσματα».

Σε αυτό το σημείο ο κ. Τσουκαλάς τόνισε ότι «ο Χάρης Δούκας είναι εκλεγμένος δήμαρχος. Το «τίποτα» και η λέξη «περιθώριο» δεν είναι πολιτικοί χαρακτηρισμοί ή αν είναι πολιτικοί χαρακτηρισμοί, είναι απαξιωτικοί, άδικοι και δεν ταιριάζουν και σε εσάς».

Στο σχόλιο των δημοσιογράφων ότι ο κ. Δούκας αναφερόμενος στον κ. Καιρίδη μίλησε για «εκφασισμό της πολιτικής ζωής από τους άριστους της κυβέρνησης», ο τελευταίος απάντησε:

«Πού είδε τον φασισμό ο κ. Δούκας; Εγώ κάνω πολιτική κριτική και λέω ότι είναι λάθος για το ΠΑΣΟΚ να παρασύρεται σε αυτή την περιδίνηση από έναν άνθρωπο που έχει ήδη φύγει από το ΠΑΣΟΚ. Θέλει η Βασίλω να κρυφτεί και η χαρά δεν την αφήνει. Βγήκε να τον υπερασπιστεί ο κ. Ζαχαριάδης, η κα Ακρίτα και ο ίδιος ο ΣΥΡΙΖΑ που έκανε καταγγελία- ανακοίνωση για να μου κάνει συστάσεις ο κ. Κακλαμάνης. Το ΠΑΣΟΚ σιγήν ιχθύος. Ο κ. Δούκας δεν είναι ούτε πρίγκιπας, ούτε βαρόνος, ούτε Δούκας… Πρέπει να μάθει να ακούει την κριτική».

Τσουκαλάς: Ο κ. Δούκας εκλέχθηκε από μία κάλπη και ο κόσμος τότε είπε “όχι” στον πριγκιπισμό
Παίρνοντας τον λόγο ο Κώστας Τσουκαλάς απάντησε στον κ. Καιρίδη λέγοντας χαρακτηριστικά: «Ασχοληθείτε, αν θέλετε καλύτερα με τα εσωτερικά της ΝΔ, τον κ. Σαμαρά, τον κ. Καραμανλή και τους βουλευτές σας που ασκούν κριτική. Οι λέξεις «περιθώριο» και «τίποτα» είναι βαθιά απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί».

Ο κ. Καιρίδης πήγε να τον διακόψει και ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ προειδοποίησε ότι θα φύγει από το πάνελ.

«Τον άκουσα να συνεχίζει το υβρεολόγιο και πάει να με διακόψει στα 5 δευτερόλεπτα;» φώναξε ο κ. Τσουκαλάς.

Αφού ηρέμησαν λίγο τα «πνεύματα» ο κ. Τσουκαλάς συνέχισε λέγοντας:

«Πιστοποιητικά από τον κ. Καιρίδη, τον κ. Γεωργιάδη, από τον κ. Μητσοτάκη και τον κ. Μαρινάκη το ΠΑΣΟΚ δεν παίρνει για τα στελέχη του και τις επιλογές του. Ο κ. Δούκας εκλέχθηκε από μία κάλπη και τότε ο κόσμος είπε όχι στον πριγκιπισμό.  Έδιωξε αυτόν που πολιτευόταν στον Δήμο της Αθήνας ως πρίγκιπας και ψήφισαν τον κ. Δούκα όσο και αν ενοχλεί τη ΝΔ. Πρώτη φορά βλέπω μια κυβέρνηση να ασχολείται με τόση ένταση με τον Δήμο της Αθήνας. Οι δήμαρχοι δεν παίρνουν πιστοποιητικά από τον κ. Καιρίδη ή από μένα. Ενόχλησε η ήττα του κ. Μπακογιάννη τη ΝΔ αλλά δεν χρειάζεται αυτό το μένος».

Δείτε το βίντεο:


📺Κυριάκος Μητσοτάκης για Κτηματολόγιο: Μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί – Στόχος να ξεπεράσουμε παθογένειες του παρελθόντος


«Ένα έργο που έμοιαζε ακατόρθωτο, ολοκληρώνεται, μια εκκρεμότητα 200 ετών έχει επιλυθεί» υπογράμμισε στην αρχή της συζήτησης στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Κτηματολόγιο: Από μια εκκρεμότητα δεκαετιών σε μια νέα εποχή με διαφάνεια, ταχύτητα και ασφάλεια», ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Κτηματολόγιο: Στο 99% η ανάρτηση κτηματολογικών στοιχείων σε όλη τη χώρα
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης περιέγραψε το Κτηματολόγιο ως «μεταρρύθμιση που συμβολίζει την προσπάθεια της κυβέρνησης να ξεπεράσουμε τις παθογένειες της διαφθοράς και αδιαφάνειας από το παρελθόν», προσθέτοντας ότι «στόχος είναι να τις αντιμετωπίσουμε όλες μέχρι το 2030».

Πρώτοι στο βήμα ανέβηκαν ο Πρόεδρος του Ελληνικού Κτηματολογίου, Θάνος Λίπας, και στη συνέχεια η Γενική Διευθύντρια του Ελληνικού Κτηματολογίου, Ολυμπία Μαρκέλλου. «Κανένα έργο τέτοιας κλίμακας δεν μπορεί να προχωρήσει χωρίς πολιτική βούληση» υπογράμμισε ο κ. Λίπας συμπληρώνοντας μεταξύ άλλων πως «η ολοκλήρωση κτηματολογίου δεν αφορά μόνο το παρόν, αλλά και τις επόμενες γενιές».

Κτηματολόγιο στο G-Cloud: Όσα αλλάζουν στις ψηφιακές υπηρεσίες και την ακίνητη περιουσία
Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια ανέλυσε τα αποτελέσματα από την ψηφιοποίηση του Κτηματολογίου, τονίζοντας πως μειώθηκαν ραγδαία οι εκκρεμότητες, ενώ αποσυμφορήθηκαν υποθέσεις που για χρόνια ταλαιπωρούσαν πολίτες και επαγγελματίες.


📺ΓΙΑΤΙ ΕΙΔΕΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΟΤΕΡΑ;😆😆Νέες ΜΠΟΥΡΔΕΣ Σαμαρά: Για να διοικηθεί η Ελλάδα πρέπει αυτοί που διοικούν να δίνουν το παράδειγμα (Βίντεο)


Με αιχμές για κακό παράδειγμα από τον πρωθυπουργό και τους υπουργούς παρέθεσε νέα ομιλία ο Αντώνης Σαμαράς

Μία ακόμα ομιλία προάγγελο για νέο κόμμα, παρέθεσε και μάλιστα εκτός προγράμματος ο πρώην πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς, εξαπολύοντας νέες αιχμές κατά της κυβέρνησης και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη. Συγκεκριμένα, ο Αντώνης Σαμαράς παραβρέθηκε και μίλησε στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Ιωάννα Γκελεστάθη «Ασφάλεια στα Πανεπιστήμια - Ώρα για απολογισμό».

Η παρουσία του πρώην πρωθυπουργού και η επιλογή του να μιλήσει εκτός προγράμματος στην εκδήλωσης της Ιωάννας Γκελεστάθη λέει πολλά για επερχόμενες πολιτικές κινήσεις. Άλλωστε, η κα Γεκελστάθη παραιτήθηκε τον περασμένο Μάιο με αιχμές από τη Νέα Δημοκρατία, τονίζοντας τότε στη δήλωσή της πως «από καιρού όφειλα να έχω αντιληφθεί το πολιτικό, αξιακό και ψυχικό ρήγμα το οποίο προϊόντος του χρόνου ανεπτύχθει μεταξύ της ηγεσίας και εμού πλην όμως ο υπερβάλλον κομματικός πατριωτισμός μου και η μακρά αφοσίωσή μου στο πρόσωπο του σημερινού προέδρου της Νέας Δημοκρατίας δεν μου το επέτρεψαν».

Καρφιά Σαμαρά: Ο πρωθυπουργός πρέπει να δίνει το παράδειγμα και να έχει χρονοστοχο-διάγραμμα

Στη χθεσινή του ομιλία, ο Αντώνης Σαμαράς εξαπολύοντας σαφή, αλλά έμμεσα χαρτιά για τους κυβερνώντες τόνισε πως «από την εμπειρία μου, για να διοικηθεί η Ελλάδα, πρέπει εκείνοι οι οποίοι διοικούν να έχουν κατά νου δύο πράγματα. Ο Έλληνας δεν μπορεί να διοικηθεί αν δεν βλέπει παράδειγμα. Και ο Έλληνας δεν μπορεί να διοικηθεί αν δεν υπάρχει όχι στόχο-διάγραμμα, αλλά χρονοστόχο-διάγραμμα. Όταν δηλαδή λέω παράδειγμα, εννοώ αν ο Υπουργός ή ο Πρωθυπουργός πηγαίνει στο γραφείο του στις 10 το πρωί, ο από κάτω είναι επόμενο να πηγαίνει και στις 11.00. Αν ο Πρωθυπουργός ή ο Υπουργός πηγαίνει στο γραφείο του στις 8 το πρωί, συνήθως οι υπόλοιποι θα πάνε από τις 7.30».

Για να προσθέσει στη συνέχεια: «Και λέω για το χρονοστόχο-διάγραμμα, αν ο Υπουργός ή ο Πρωθυπουργός πει σε μία απόφαση μετά από σκέψη μεγάλη ότι πρέπει να μου ετοιμάσεις αυτό το πράγμα, γιατί έχω ανάγκη να το δείξω εκεί που πρέπει και το θέλω την Τρίτη το πρωί στο γραφείο μου, θα το έχει την Τρίτη το πρωί στο γραφείο του. Εάν πει γενικώς, για φτιάξτε μου ρε παιδιά μία απόφαση και να τη δούμε, αυτοί μπορεί να τη φέρουνε μετά από 15 μέρες και μπορεί ακόμα και ο Πρωθυπουργός ή ο Υπουργός να το ξεχάσουν ότι το έχουν ζητήσει. Απαιτείται δηλαδή χρόνο στόχο-διάγραμμα και δηλαδή την Τρίτη το μεσημέρι».

Στη συνέχεια, έκλεισε την ομιλία του με αιχμές πως όχι απλώς δεν εφαρμόζεται η νομοθεσία, αλλά δεν υπάρχει και έλεγχος για την εφαρμογή της. «Αν πάρετε αυτό σαν αρχή και μετά βάλετε τις δύο κρίσιμες λέξεις έλεγχος και εφαρμογή ή μάλλον καλύτερα εφαρμογή και έλεγχος θα δείτε ότι και για αυτά που μόλις συζητήσατε, απαιτείται να γίνει εφαρμογή του νόμου και άρα έλεγχος του γιατί δεν έγινε η εφαρμογή του νόμου. Διότι τότε, αν δεν γίνει ο έλεγχος, έχουμε ένα νόμο ο οποίος κάθεται και μας κοιτάει. Αυτά θεωρώ ότι για μένα είναι τα πρώτα ζητούμενα» τόνισε ο Αντώνης Σαμαράς, ο οποίος πλέον δεν αφήνει εκδήλωση για εκδήλωση απογοητευμένων και πρώην γαλάζιων στελεχών, που να μην παραβρεθεί, φέροντας όλο και πιο κοντά το ενδεχόμενο να ιδρύσει πολιτικό κόμμα.


📺Το βίντεο - αφιέρωμα του ΠΑΣΟΚ για τα 30 χρόνια από τον θάνατο του ΣΚ@ΤΟΨΥΧΟΥ


Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται σήμερα από την ημέρα που ο Ανδρέας Παπανδρέου πέρασε στην Ιστορία. 

Με ένα βίντεο που αναρτήθηκε στους λογαριασμούς του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής,  Νίκου Ανδρουλάκη, υπογραμμίζεται το έργο των κυβερνήσεων της Αλλαγής και η διεθνής εμβέλεια του Ανδρέα Παπανδρέου. 

«Ο Ανδρέας ήταν ο άνθρωπος που ενσάρκωσε τις προσδοκίες ενός ολόκληρου λαού και έφερε τη μεγάλη Αλλαγή», τονίζει στο βίντεο ο Νίκος Ανδρουλάκης. «Μαζί του, η φωνή των Ελλήνων ταξίδεψε μακριά για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα όσων δεν είχαν φωνή».

Ο ιστορικός ηγέτης της Κεντροαριστεράς είναι «ζωντανός στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού ως ένα διαρκές σημείο αναφοράς», υπογραμμίζει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. «Η παρακαταθήκη του αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις διεκδικήσεις του σήμερα», σημειώνει.

«Οι προκλήσεις άλλαξαν, το αίτημα όμως για αλλαγή παραμένει πιο επίκαιρο από ποτέ», καταλήγει ο Νίκος Ανδρουλάκης στο βίντεο,

Δείτε το βίντεο-αφιέρωμα

@nikos.androulakis

Τριάντα χρόνια συμπληρώνονται από την ημέρα που ο Ανδρέας Παπανδρέου πέρασε στην Ιστορία. Ζωντανός στη συλλογική μνήμη του ελληνικού λαού ως ένα διαρκές σημείο αναφοράς. Η παρακαταθήκη του αποτελεί πηγή έμπνευσης για τις διεκδικήσεις του σήμερα

♬ πρωτότυπος ήχος - Nikos Androulakis

📺Η Έφη Θώδη τραγούδησε σε γάμο το «Can’t Take My Eyes Off You», η εμφάνιση που θύμισε σκηνή από το Παρά Πέντε, δείτε βίντεο


Σε γάμο που πραγματοποιήθηκε στην Κύπρο τραγούδησε η Έφη Θώδη, σε μία εμφάνιση που θύμισε σκηνή από το Παρά Πέντε.

Μέσα από βίντεο που έχουν δημοσιευτεί στα social media, έχει καταγραφεί η στιγμή που η τραγουδίστρια ερμήνευσε το Σάββατο 20 Ιουνίου το «Can’t Take My Eyes Off You» με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο, ξεσηκώνοντας  τους νεόνυμφους αλλά και τους καλεσμένους.

Στην αρχή του βίντεο, το ζευγάρι εμφανίζεται καθισμένο σε δύο καρέκλες, ενώ ακούγεται ατάκα από το σίριαλ και συγκεκριμένα από τον γάμος της Μαριλένας να λέει ότι «αλλιώς ονειρευόμουν τον συγκεκριμένο γάμο, τουλάχιστον η δεξίωση θα είναι όπως την είχα σχεδιάσει». Στη σειρά, η Έφη Θώδη είχε κάνει έκπληξη στον Θωμά και στη Μαριλένα, καθώς είχε τραγουδήσει στη δεξίωση μετά τον γάμο. Κάτι αντίστοιχο συνέβη και με το ζευγάρι από την Κύπρο, καθώς η Έφη Θώδη βρέθηκε στο πάρτι μετά το μυστήριο, τραγουδώντας μεταξύ άλλων γνωστές επιτυχίες της.

Δείτε το βίντεο

@mariinafl @Efi Thodi The best wedding surprise #parapente #wedding #cyprus @Christiana Efthyvoulou ♬ original sound - mariinafl

Δείτε βίντεο από τη σκηνή του Παρά Πέντε


📺Άδωνις Γεωργιάδης: Το backstage βίντεο από τη συζήτηση με τον Κασσελάκη – Η συνάντηση με τον Τάιλερ Μακμπέθ και τη.. Φάρλι


Μέσα από μια ανάρτηση στην πλατφόρμα Χ, ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, παρουσίασε backstage υλικό από τη συζήτηση που είχε το βράδυ της Δευτέρας με τον Στέφανο Κασσελάκη. Χαρακτηρίζοντας τον διάλογό τους «πολιτισμένο», ο κ. Γεωργιάδης δημοσίευσε πλάνα τόσο από την στιγμή που καταφθάνει στον χώρο, όπου πραγματοποιήθηκε η συζήτηση, όσο και από τη συνάντησή του με τον σύζυγο του κ. Κασσελάκη, Τάιλερ Μακμπέθ.

Άδωνις Γεωργιάδης στην διαδικτυακή συζήτηση με τον Στέφανο Κασσελάκη: Σιχαίνομαι το φακελάκι, μεγάλο πρόβλημα η έλλειψη νοσηλευτών
Στο περιθώριο της συζήτησης που είχε ο Άδωνις Γεωργιάδης με τον Στέφανο Κασσελάκη για την Υγεία, ο υπουργός Υγείας είχε την ευκαιρία να γνωρίσει από κοντά και τη σκυλίτσα Φάρλι, η οποία φαίνεται ότι τον «κέρδισε» με την πρώτη ματιά.

«Χθες το βράδυ διεξήχθη το debate μας με τον Στέφανο Κασσελάκη για το ΕΣΥ. Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω από κοντά και τον κ. Tyler McBeth και την ιδέα του για μεταφορά και στην Ελλάδα ενός θεσμού (του εξειδικευμένου νοσηλευτού) που τα τελευταία χρόνια έχει τεράστια άνθηση στις ΗΠΑ και κυρίως να ακούσω τα παράπονα των πολιτών και να ακούσω και τις προτάσεις τους. Ευχαριστώ τον Πρόεδρο των Δημοκρατών διότι έγινε μία πολιτισμένη ανταλλαγή απόψεων. Είναι σημαντικό να αντιλαμβανόμαστε ότι στην Πολιτική είμαστε αντίπαλοι αλλά όχι εχθροί» αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης.


«Ορισμένες προτάσεις των Δημοκρατών είναι ενδιαφέρουσες και προωθημένες»

Σχετικά με τη συζήτηση που είχε το βράδυ της Δευτέρας με τον Στέφανο Κασσελάκη, ο κ. Γεωργιάδης μίλησε στον Realfm 97,8: «Θέλω να τον ευχαριστήσω γιατί προσπάθησε με την πρόσκληση που μου απηύθυνε και τον τρόπο που έγινε η συζήτηση, να δείξει κάτι που εγώ το πιστεύω βαθιά και δυστυχώς δεν βρίσκεις πάντα ευήκοα ώτα από την πλευρά της Αριστεράς. Στην πολιτική είμαστε αντίπαλοι, αλλά δεν είμαστε εχθροί. Θέλουμε όλοι το καλό της πατρίδας. Το να μπορούμε οι πολιτικοί μεταξύ μας να συνομιλούμε πολιτισμένα είναι κέρδος για τη Δημοκρατία και χθες είχαμε μία πολιτισμένη συζήτηση».

«Τώρα, όσο αφορά τις προτάσεις των Δημοκρατών, ορισμένες είναι αρκετά ενδιαφέρουσες και προωθημένες, πχ συνδέουν την αμοιβή του ιατρικού προσωπικού και νοσηλευτικού στοιχείου με την αποδοτικότητα και την παραγωγικότητά τους. Αυτό είναι εξαιρετικά φιλελεύθερη και προωθημένη θέση. Και δεξιά λογική, ας το πούμε έτσι. Οι αριστεροί έχουν την άποψη ότι πρέπει όλοι να παίρνουν το ίδιο», είπε ο κ. Γεωργιάδης, ενώ σχετικά με την πρόταση του Τάιλερ ΜακΜπεθ για εξειδικευμένους νοσηλευτές, όπως υπάρχουν στις ΗΠΑ, τόνισε: «Ίσως να έχει κάποιον ενδιαφέρον διότι στην Ελλάδα το μεγάλο πρόβλημα είναι η έλλειψη γενικών γιατρών και παθολογών, δεν υπάρχει κανένας να θέλει να σπουδάσει γενικός γιατρός, και ίσως να ήταν μια μακροπρόθεσμη λύση στο πρόβλημα που μας ταλανίζει».



📺Βίντεο ντοκουμέντο από την επεισοδιακή καταδίωξη μηχανής από τα Μέγαρα μέχρι το Κερατσίνι


Εντυπωσιακή καταδίωξη μηχανής χωρίς πινακίδες σημειώθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας, που ξεκίνησε από τα Μέγαρα και κατέληξε σε τροχαίο στο Κερατσίνι.

Η καταδίωξη της μοτοσικλέτας ξεκίνησε όταν ο οδηγός αρνήθηκε να σταματήσει σε σήμα για έλεγχο και τελείωσε όταν η μηχανή έπεσε πάνω σε σχολικό λεωφορείο στη λεωφόρο Σαλαμίνος, στο κέντρο του Κερατσινίου.

Σύμφωνα με το βίντεο-ντοκουμέντο που έχει έρθει στο φως της δημοσιότητας, η μηχανή μετά τη σύγκρουση παρέμενε στη μέση του δρόμου, ενώ αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ που συμμετείχαν στην επιχείρηση καταδίωξης φτάνουν τρέχοντας στο σημείο προκειμένου να ακινητοποιήσουν τους δύο νεαρούς αναβάτες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μηχανή δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας και οι δύο αναβάτες -ο 25χρονος οδηγός της μοτοσικλέτας και η 22χρονη συνεπιβάτιδα- συνελήφθησαν.

Οι δύο νεαροί μεταφέρθηκαν αρχικά με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Τζάνειο Νοσοκομείο για την παροχή των πρώτων βοηθειών.

Στη συνέχεια συνελήφθησαν για παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, καθώς και για απείθεια.

Δείτε στο βίντεο την στιγμή του τροχαίου:


📺Φεύγω από τους Ρεπουμπλικανούς, δεν με εκφράζουν πια, λέει o άλλοτε φανατικός τραμπικός Τάκερ Κάρλσον


Την αποχώρησή του από Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, γιατί, όπως λέει το κόμμα δεν αντανακλά πλέον τις απόψεις του, ανακοίνωσε ο συντηρητικός σχολιαστής Τάκερ Κάρλσον.

«Αποχωρώ», δήλωσε ο Κάρλσον σε επεισόδιο του podcast «Can't Be Censored» που μεταδόθηκε την περασμένη Πέμπτη, αλλά ήλθε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα, όπως σημειώνει το Axios.

«Δεν θα υποστήριζα το Ρεπουμπλικανικό Κόμμα, δεν υπάρχει καμία πιθανότητα να το υποστηρίξω», είπε σε άλλο σημείο και πρόσθεσε: «Πώς θα μπορούσα να υποστηρίξω ένα πολιτικό κόμμα που δεν είναι πιστό στις Ηνωμένες Πολιτείες; Ψήφιζα τους Ρεπουμπλικάνους όλη μου τη ζωή, ήμουν σταθερός υποστηρικτής του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος για 35 χρόνια, αλλά αυτό εδώ δεν μπορεί να υπερασπιστεί κανείς. Αποχωρώ».

«Και αν αποχωρώ εγώ, τότε πιστεύω ότι αποχωρούν και πολλοί άλλοι», είπε ακόμη.

Η δημόσια ρήξη, που ήταν σχεδόν αδιανόητη πριν από ένα-δύο χρόνια, υπογραμμίζει τις αυξανόμενες διαχωριστικές τάσεις εντός του άτυπου κινήματος MAGA που δημιούργησε ο Ντόναλντ Τραμπ.

Ο πόλεμος του εναντίον του Ιράν, ο τρόπος διαχείρισης της οικονομίας και άλλα ζητήματα, όπως η διαχείριση των αρχείων Έπσταϊν και της εμπλοκής του Τραμπ σε αυτά, συνεχίζουν να διχάζουν τους Ρεπουμπλικάνους.


📺Κασσελάκης σε Γεωργιάδη: «Κατάλαβα στη μέση της θητείας μου ότι ο Τσίπρας μου την είχε στημένη», όλα όσα είπαν στη διαδικτυακή τους συζήτηση


Τι είπε ο Κασσελάκης για τον Τσίπρα και τον ΣΥΡΙΖΑ - Τι ανέφερε ο υπουργός Υγείας για τους μισθούς των γιατρών, τις λίστες αναμονής, τα ηλεκτρονικά ραντεβού και τις ελλείψεις στο ΕΣΥ

Σε ζωντανή διαδικτυακή συζήτηση με τον πρόεδρο των «Δημοκρατών», Στέφανο Κασσελάκη, συμμετείχε απόψε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης. Η πρόσκληση προς τον υπουργό Υγείας είχε διατυπωθεί από τον Τάιλερ Μακμπέθ, παρουσία του Στέφανου Κασσελάκη, κατά τη διάρκεια vidcast του LGBT Center Greece στο YouTube και ο κ. Γεωργιάδης ανταποκρίθηκε θετικά.

Στο ξεκίνημα της εκπομπής και αφού προβλήθηκε βίντεο με τις απόψεις των πολιτών για το ΕΣΥ, ο Άδωνις Γεωργιάδης τόνισε ότι το μεγάλο πλεονέκτημα του ΕΣΥ είναι οι δωρεάν υπηρεσίες.

Ο Στέφανος Κασσελάκης αποκάλυψε ότι δεν έχει ιδιωτική ασφάλιση στη χώρα μας κι ο υπουργός Υγείας του απάντησε ότι του εύχεται να μην πάθει ποτέ τίποτα, αλλά, αν χρειαστεί, «θα σε φροντίσουμε» του είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ως μεγάλο πρόβλημα την έλλειψη νοσηλευτών, ενώ ανέφερε ότι το ΕΣΥ καλείται να αντιμετωπίσει περί τα 85.000 περιστατικά ημερησίως. «Μην πυροβολείτε το ΕΣΥ» είπε και υπεραμύνθηκε και του συστήματος των ραντεβού μέσω του 1566, λέγοντας ότι κλείνονται σε απόσταση ημερών και συνολικά ανέρχονται σε περίπου 400.000 τον μήνα.

Το «φακελάκι» υπάρχει, αναγνώρισε ο κ. Γεωργιάδης, είπε ότι υπάρχει ακόμα και στην Ελβετία και δεν είναι μόνο ελληνικό φαινόμενο. Προσωπικά το σιχαίνομαι, είπε, εξηγώντας ποιες ενέργειες κάνει η κυβέρνηση, για να το αντιμετωπίσει. Όπως είπε, οι λίστες αναμονής έχουν μειωθεί, ενώ οι γιατροί του ΕΣΥ μπορούν να ασκούν και ιδιωτικό έργο και πλέον δεν υπάρχει λόγος να δώσεις φακελάκι, καθώς η μέση αναμονή για ψυχρό χειρουργείο έχει μειωθεί κατά 92%.


«Προσωπικά, όπου βρω το φακελάκι, τους ξηλώνω» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ σε άλλο σημείο, ακούγοντας τις θέσεις των «Δημοκρατών» για την Υγεία, υποστήριξε ότι πολλές από τις προτάσεις Κασσελάκη είτε έχουν ήδη υλοποιηθεί είτε βρίσκονται σε στάδιο εφαρμογής από το υπουργείο Υγείας.

Στο πλαίσιο αυτό, είπε χαρακτηριστικά στον κ. Κασσελάκη ότι, με αυτά που λέει,, μπορεί να τον καλωσορίσει στη ΝΔ και στο υπουργείο Υγείας του Άδωνι Γεωργιάδη. «Πολύ δεξιός μας βγαίνεις» του είπε χαρακτηριστικά.

Συζητώντας για την πολιτική επικαιρότητα, ο Στέφανος Κασσελάκης εξέφρασε τη θλίψη του για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ ο Άδωνις Γεωργιάδης έκανε... ρελάνς, λέγοντάς του: «Έχεις καταλάβει ότι ο Τσίπρας σας την είχε στημένη από την αρχή;». «Το κατάλαβα εν μέσω της θητείας μου» απάντησε ο Κασσελάκης.

Μάλιστα, ο κ. Γεωργιάδης σχολίασε τα ποσοστά που λαμβάνει στις δημοσκοπήσεις η Ελληνική Αριστερή Συμπαράταξη, για να επισημάνει ότι ο Στέφανος Κασσελάκης είχε σε καλύτερη θέση τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν τον απομάκρυναν από την ηγεσία. Ο πρόεδρος των «Δημοκρατών» υπογράμμισε ότι οι πολιτικές επιλογές και οι εξελίξεις εκείνης της περιόδου θα αξιολογηθούν συνολικά από τους πολίτες στις επόμενες εκλογικές αναμετρήσεις, λέγοντας ότι ο ίδιος παραμένει προσηλωμένος στην επόμενη ημέρα και όχι στις εσωκομματικές συγκρούσεις του παρελθόντος.

Σε άλλο σημείο της συνομιλίας τους και απαντώντας σε ερώτηση Κασσελάκη, ο κ. Γεωργιάδης αναγνώρισε ότι συχνά είναι προκλητικός στον δημόσιο λόγο του. Όπως είπε, μάλιστα, μπήκε στην πολιτική για να «σπάσει» την ιδεολογική ηγεμονία της Αριστεράς.

Είμαι μονιασμένος με όλους, είπε ακόμη ο κ. Γεωργιάδης, υποστηρίζοντας ότι έχει πολύ καλή σχέση με τους περισσότερους πολιτικούς του αντιπάλους, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα εγκαταλείψει τις ιδεολογικές του μάχες.

Επιστρέφοντας στα ζητήματα της Υγείας, ο υπουργός Υγείας προανήγγειλε ότι την Πέμπτη θα κάνει σημαντικές ανακοινώσεις αναφορικά με την προκήρυξη για 1.131 θέσεις μόνιμων γιατρών στο ΕΣΥ, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι οι θέσεις θα πληρωθούν.

Ο υπουργός Υγείας είπε ακόμη ότι η Ελλάδα έχει τα φθηνότερα φάρμακα στην Ευρώπη και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Έρχονται οι τουρίστες στην Ελλάδα το καλοκαίρι και φεύγουν με σακούλες φάρμακα», γιατί στις χώρες τους οι τιμές είναι τριπλάσιες. Υποστήριξε ακόμη ότι έχει πετύχει το μεγαλύτερο ρεκόρ όλων των εποχών σε χειρουργεία στο ΕΣΥ. «Είναι δυνατόν να μου λένε ότι θέλω να το παραδώσω σε ιδιώτες;» υπογράμμισε.

Ο υπουργός Υγείας προανήγγειλε ακόμη ότι σύντομα θα υπάρξουν ανακοινώσεις για τη δημιουργία ενός Κέντρου Ανακουφιστικής Υγείας στην Αθήνα, στα βόρεια της Αθήνας, όπως επισήμανε χαρακτηριστικά.

Απαντώντας στην κριτική εργαζόμενης στον «Ευαγγελισμό», ο κ. Γεωργιάδης ανέφερε ότι στο εν λόγω νοσοκομείο υλοποιούνται έργα ύψους 50 εκατ. ευρώ, χωρίς τις ιδιωτικές χορηγίες. Δεν γίνεται η κυρία που δουλεύει στον Ευαγγελισμό να μην θυμάται πώς ήταν πριν τον Μητσοτάκη και τον Γεωργιάδη, παρατήρησε.

Ακολούθως προβλήθηκε μαγνητοσκοπημένο βίντεο στα αγγλικά (με ελληνικούς υπότιτλους), με τον Στέφανο Κασσελάκη να καλεί τον Τάιλερ Μακμπέθ να μεταφέρει την εμπειρία του από τη θητεία του σε δομές Υγείας στις ΗΠΑ. Όπως είπε ο σύζυγος του Στέφανου Κασσελάκη, ο στόχος είναι μικρές βελτιώσεις στο υπάρχον σύστημα Υγείας, που μπορούν να υλοποιηθούν σε βάθος χρόνου. Η πιο βασική από αυτές, όπως την περιέγραψε, είναι η επέκταση της προηγμένης νοσηλευτικής ιατρικής.

Ο Τάιλερ Μακμπέθ μίλησε ειδικότερα για μια λύση νοσηλευτών προηγμένης ιατρικής (κάτι σαν τους οικογενειακούς γιατρούς στην Ελλάδα) που λειτουργούν ως αυτόνομοι πάροχοι υπηρεσιών υγείας και δύνανται να συνταγογραφούν φάρμακα, να καταρτίζουν σχέδια φροντίδας, να χρησιμοποιούνται σε αγροτικές περιοχές και κλινικές και να λειτουργούν σε πολλές βαθμίδες του συστήματος Υγείας.

Σχολιάζοντας τις προτάσεις που ακούστηκαν, ο υπουργός Υγείας είπε ότι τις βρίσκει πολύ ενδιαφέρουσες, ευχαρίστησε τον Τάιλερ Μακμπέθ και ανέφερε ότι εξ αρχής τον θεωρούσε πολύ συμπαθή.

Η κουβέντα επανήλθε στα πολιτικά, με τον Στέφανο Κασσελάκη να επιμένει ότι οι «Δημοκράτες» θα έχουν αυτόνομη πορεία στις εκλογές και να μην αποκαλύπτει, παρά τις... πιέσεις του υπουργού Υγείας, σε ποιες περιφέρειες θα είναι υποψήφιος.