| Μεγαλύτερα κέρδη %
Ημερομ. / Κλείσιμο / Αύξηση / % |
| Μεγαλύτερες απώλειες %
Ημερομ. / Κλείσιμο / Αύξηση / % | ||||||||
| 1 | 03/15/1933 | 62.10 | 8.26 | 15.34 |
| 1 | 10/19/1987 | 1738.74 | -508.00 | -22.61 |
| 2 | 10/06/1931 | 99.34 | 12.86 | 14.87 |
| 2 | 10/28/1929 | 260.64 | -38.33 | -12.82 |
| 3 | 10/30/1929 | 258.47 | 28.4 | 12.34 |
| 3 | 10/29/1929 | 230.07 | -30.57 | -11.73 |
| 4 | 09/21/1932 | 75.16 | 7.67 | 11.36 |
| 4 | 11/06/1929 | 232.13 | -25.55 | -9.92 |
| 5 | 10/13/2008 | 9387.61 | 936.42 | 11.08 |
| 5 | 12/18/1899 | 58.27 | -5.57 | -8.72 |
| 6 | 10/28/2008 | 9065.12 | 889.35 | 10.88 |
| 6 | 08/12/1932 | 63.11 | -5.79 | -8.40 |
| 7 | 10/21/1987 | 2027.85 | 186.84 | 10.15 |
| 7 | 03/14/1907 | 76.23 | -6.89 | -8.29 |
| 8 | 08/03/1932 | 58.22 | 5.06 | 9.52 |
| 8 | 10/26/1987 | 1793.93 | -156.83 | -8.04 |
| 9 | 02/11/1932 | 78.60 | 6.80 | 9.47 |
| 9 | 10/15/2008 | 8577.91 | -733.08 | -7.87 |
| 10 | 11/14/1929 | 217.28 | 18.59 | 9.36 |
| 10 | 07/21/1933 | 88.71 | -7.55 | -7.84 |
| 11 | 12/18/1931 | 80.69 | 6.90 | 9.35 |
| 11 | 10/18/1937 | 125.73 | -10.57 | -7.75 |
| 12 | 02/13/1932 | 85.82 | 7.22 | 9.19 |
| 12 | 12/01/2008 | 8149.09 | -679.95 | -7.70 |
| 13 | 05/06/1932 | 59.01 | 4.91 | 9.08 |
| 13 | 10/09/2008 | 8579.19 | -678.91 | -7.33 |
| 14 | 04/19/1933 | 68.31 | 5.66 | 9.03 |
| 14 | 02/01/1917 | 88.52 | -6.91 | -7.24 |
| 15 | 10/08/1931 | 105.79 | 8.47 | 8.70 |
| 15 | 10/27/1997 | 7161.15 | -554.26 | -7.18 |
12 Αυγούστου 2011
Τα μεγαλύτερα κέρδη και η μεγαλύτερες απώλειες της Wall Street
Κολοτούμπας: Άλλος έχει τ' όνομα κι άλλος τη χάρη...
12 Νοε. 2000
«Πιστεύω ότι η εμμονή μας σε αυτή την πολιτική -εφόσον η Τουρκία έχει τη βούληση να προχωρήσει και στην ευρωπαϊκή της πορεία και στη βελτίωση των διμερών σχέσεων- θα έχει αργά ή γρήγορα αποτέλεσμα» τόνισε.
Αναφερόμενος στην είσοδο της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο ΥΠΕΞ υπογράμμισε ότι η χώρα έχει δύο επιλογές: ή να προχωρήσει με γοργά βήματα προς την ΕΕ, βρίσκοντας παράλληλα τρόπους επίλυσης των διαφορών της με την Αθήνα, ή να μείνει πίσω, γυρίζοντας και τις δύο χώρες σε άλλες εποχές, «σε εποχές έντασης και κρίσης, όχι όμως με υπαιτιότητα της Ελλάδας».
Όσον αφορά στην κυβερνητική πολιτική, ο κ. Παπανδρέου τονίζει ότι ουδείς μπορεί να αμφισβητήσει τα οικονομικά της επιτεύγματα. Ωστόσο, θεωρεί ότι η κυβέρνηση οφείλει να λάβει μέτρα που θα ανακουφίσουν τα κοινωνικά στρώματα, τα οποία περιθωριοποιούνται από τις αναγκαίες αλλαγές στην οικονομία και την κοινωνία....
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΜΠΕ
13 Νοε. 2000
Παπανδρέου προς Καραμανλή: «Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι τα εθνικά θέματα είναι προσωπική υπόθεση»
«Δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι τα εθνικά θέματα είναι προσωπική υπόθεση, η ευρωτουρκική προσέγγιση είναι θέμα που αφορά στη χώρα» επισήμανε ο κ. Παπανδρέου, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων που του ζητούσαν να σχολιάσει τη στάση του κ. Καραμανλή.
Ο υπουργός Εξωτερικών κατηγόρησε τη ΝΔ ότι κάνει αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση, κάτι που όμως «δεν βοηθά».
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΜΠΕ
Ταξίδι στο χρόνο απ' τον korinthix- Ημέρα 4
2 Μαΐου 2008
ο ΟΤΕ στου Γερμανούς
με τρικ για την αύξηση
της τιμής της μετοχής.
Επίθεση από τις ΗΠΑ
για τον αγωγό.
Σήμερα πούλησαν τον ΟΤΕ
με 8 ευρώ τη μετοχή
και όλα καλά.
Ήταν ανάγκη.
Με τον αγωγό
ξέρετε τι έγινε ...
15 Μαΐου 2008
ο ΟΤΕ στους Γερμανούς.
Άλωση και δωράκια,
ολοκληρώθηκε το ξεπούλημα.
Σήμερα είμαστε όλοι
πανευτυχείς
που πουλήσαμε
στα 8 ευρώ,
ο Geoffrey
είναι μάγκας
και εθνικός σωτήρας.
27 Ιουλίου 2008
Διακοπές με δελτίο
για 1.000.000 Έλληνες
που περίμεναν στην ουρά
για ένα δελτίο
κοινωνικού τουρισμού,
ενώ θα έπρεπε
τότε να υπήρχε τζετ
που να τους πήγαινε
κατευθείαν
στη Μύκονο
για μοχίτο
και λιοκαμένα
καυτά μωρά
με στρινγκ μαγιό,
πρόθυμα για όλα.
Σήμερα που πήραν
τα γκιώνια
από τον κοινωνικό τουρισμό
και κάνει ο κόσμος
διακοπές εντός νομού
είναι προώθηση
του περιφερειακού τουρισμού.
korinthix.blogspot.com
Στα χαρτιά οι εξαγγελίες για δομικές αλλαγές - Στην Αθήνα σε 10 ημέρες η τρόικα
Υψηλόβαθμα στελέχη του ΥΠΟΙΚ εξέφραζαν τον προβληματισμό τους, καθώς οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες.
Ειδικότερα:
• Ενώ έχουν εξαγγελθεί καταργήσεις δημοσίων φορέων, «λουκέτο» δεν έχει μπει ακόμη, ενώ την ίδια ώρα τα δύο μεγάλα κόμματα ανταλλάσσουν κατηγορίες για τη δημιουργία νέων φορέων!
• Στο κομμάτι των αποκρατικοποιήσεων ο πρόεδρος του Ταμείου ζητά επανακαθορισμό του χρονοδιαγράμματος για την αξιοποίηση ΟΛΘ και ΕΥΑΘ, προκειμένου να αποφευχθεί η εκποίηση της Δημόσιας Περιουσίας εξαιτίας της μεγάλης πτώσης του χρηματιστηρίου.
• Στο εθνικό φορολογικό ο διάλογος διεξάγεται μέσω e- mails την ώρα που η φοροδιαφυγή στα νησιά φτάνει το 70%.
• Το ενιαίο μισθολόγιο ακόμη αναμένεται και η ΑΔΕΔΥ απειλεί με σαμποτάζ στην είσπραξη των εσόδων του κράτους, ενώ ενδεικτικό της ανοχής του κράτους απέναντι στη δράση των συνδικαλιστών ήταν η ανακοίνωση ότι οι κρατήσεις στους μισθούς των εργαζομένων στη ΔΕΗ, εξαιτίας των απεργιών, θα γίνουν τμηματικά, κάτι ανήκουστο στον ιδιωτικό τομέα.
• Οι μετατάξεις των δημοσίων υπαλλήλων βρίσκονται στο επίκεντρο της δημόσιας συζήτησης για πάνω από ένα χρόνο. Και όμως η σχετική εγκύκλιος, με την οποία ζητείται από τους δημόσιους φορείς να δηλώσουν τις ανάγκες σε προσωπικό, κυκλοφόρησε μόλις 2 εργάσιμες πριν το τριήμερο του 15 Αυγούστου.
• Οι ρυθμίσεις σε ασφαλιστικό και υγεία έχουν καθυστερήσει χαρακτηριστικά και την εικόνα συμπληρώνουν οι έριδες κυβέρνησης - αξιωματικής αντιπολίτευσης για την πατρότητα της ιδέας του ευρωομολόγου, που ακόμη δεν έχει αποφασισθεί αν θα εφαρμοστεί.
Σπάει κάθε ρεκόρ η ανεργία
Την ίδια στιγμή αναπτυξιακές δράσεις δεν υπάρχουν, ενώ η ανεργία σπάει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο φτάνοντας το Μάιο - σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΣΤΑΤ- το ιλιγγιώδες 16,6% , που σημαίνει ότι από πέρυσι επιπλέον 220.000 άτομα έχασαν τη δουλειά τους. Μία στις 5 γυναίκες είναι άνεργη, ενώ το ποσοστό ανεργίας στους νέους 15-24 ετών έχει ξεπεράσει το 40%.
Ο Υπουργός Εργασίας έχει προειδοποιήσει για τον πιο δύσκολο χειμώνα από πλευράς ανεργίας. Με την ύφεση να φτάνει το 1ο τρίμηνο το 5,5%, η πορεία βασικών οικονομικών κλάδων δείχνει ότι η έξοδος από το τούνελ είναι ακόμη μακριά.
Υποχωρούν παραγωγή - επενδύσεις
Ο δείκτης βιομηχανικής παραγωγής υποχωρεί το εξάμηνο 8,8%, η οικοδομική δραστηριότητα 43,1% το τετράμηνο, ο δείκτης κύκλου εργασιών του τομέα των Ι.Χ. κατά 42,9% το Α' τρίμηνο, οι επενδύσεις το τετράμηνο αυξήθηκαν κατά μόλις 22εκ€, ενώ το λιανεμπόριο παρουσιάζει πτώση πωλήσεων το πεντάμηνο κατά 12,8% χωρίς να παρατηρείται αντιστροφή του κλίματος ούτε κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων.
Κραχ λόγω φορολογικής πολιτικής
Ακόμη και τομείς που παρουσιάζουν αύξηση στον κύκλο εργασιών τους, όπως ο τουρισμός, προειδοποιούν με κραχ το Σεπτέμβριο εξαιτίας της φορολογικής πολιτικής της κυβέρνησης με την αύξηση του ΦΠΑ στην εστίαση από το 13% στο 23% από 1ης Σεπτεμβρίου.
Η ύφεση επηρεάζει και την δημοσιονομική πλευρά και σε συνδυασμό με την ανικανότητα είσπραξης των βεβαιωμένων φόρων και της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, έχει οδηγήσει στην υστέρηση των εσόδων κατά 3,4δις€ από τον αρχικό στόχο και κατά 29εκ€ ακόμη και από τον αναθεωρημένο.
Αυξημένες οι δαπάνες
Την ίδια στιγμή οι δαπάνες παρουσιάζονται αυξημένες κατά 733εκ€ σε σχέση με τον αρχικό στόχο και μειωμένες κατά 323 σε σύγκριση με τον αναθεωρημένο.
Αγώνας δρόμου για τη συμμετοχή των ιδιωτών
Εκτός από την όποια προετοιμασία για την αξιολόγηση, η ελληνική κυβέρνηση πιέζει για την υλοποίηση των αποφάσεων της 21ης Ιουνίου και την συμφωνία σχετικά με την συμμετοχή των ιδιωτών στο δεύτερο πακέτο διάσωσης.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Dow Jones, ο πρόεδρος του IIF Charles Dallara δήλωσε ικανοποιημένος από την πορεία των διαπραγματεύσεων.
Την ίδια ώρα, ανώτατος κοινοτικός αξιωματούχος παρουσίασε μια τελείως διαφορετική εικόνα, ενώ οι NYT σε δημοσίευμα τους αναφέρουν ότι πληθαίνουν οι φωνές στη Γερμανία που επαναφέρουν το ζήτημα της εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ.
Το πρώην στέλεχος της ΕΚΤ Ότμαρ Ίσινγκ δήλωνε την ίδια ώρα ότι οι αποφάσεις της 21ης Ιουλίου ίσως να οδηγήσουν σε διάσπαση του κοινού νομίσματος και ότι οι λύση για τις παραβατικές χώρες είναι η τιμωρία και όχι η παρέμβαση της ΕΚΤ.
skai.gr
11 Αυγούστου 2011
ΤΙ ΕΠΑΘΑΝ ΡΕ ΓΑΜΟΤΟ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Τι πάθανε αυτοί οι ΜΑΛΑΚΕΣ Τι τους απασχολεί τόσο πολύ.Γιατί εδώ ο δικός μας ο λεβέντης παίζει το πουλάκι του?
Θα πουν ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ,θα τους ρίξω και ένα βρομόξυλο ,αν κουνηθούν,θα βάλλω και την ΑΔΕΚΑΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, να τους χώσει μέσα,και όλα καλά.
Έτσι δεν κάνουν στο κάτω-κάτω όλα τα ΑΔΕΛΦΑ,ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΚΑΘΣΤΩΤΑ ?
ΥΓ. Φώτο από olympia.gr</span>
Μωρή μουσίτσα Ευαγγελάτε γιατί δεν λες ότι ο δράστης που σκότωσε 3 πακιστανούς στο Μπέρμινγχαμ είναι μαύρος αλλά υπονοείς ότι είναι ακροδεξιός;
Σοκ στη Βρετανία από την είδηση πως υπάρχουν τρεις νέοι άνθρωποι νεκροί. Οι πληροφορίες είναι ακόμη συγκεχυμένες. Ένα άτομο έχει συλληφθεί, [προσέξτε ότι ξέρει απ' την πρώτη στιγμή ότι έχει συλληφθεί κάποιος] πολλοί μιλούν για ρατσιστικό χτύπημα... Μέλη των οικογενειών των νεαρών και κάτοικοι της περιοχής, ασιατικής καταγωγής έχουν συγκεντρωθεί έξω από το αστυνομικό τμήμα όπου κρατείται ο οδηγός του αυτοκινήτου.
Κάποιοι θυμίζουν με νόημα τα σοβαρότατα επεισόδια μεταξύ ακροδεξιών ομάδων και ατόμων ασιατικής καταγωγής στο Μπέρμιγχαμ.
Τρείς νεαροί ασιατικής καταγωγής που προστάτευαν τη γειτονιά τους από τις λεηλασίες δολοφονήθηκαν, όταν χτυπήθηκαν από 2 αυτοκίνητα μέσα στη μέση του δρομου! Πλεον η αστυνομία κάνει έρευνες για ανθρωποκτονίες και ήδη έχει συλληφθεί ένα άτομο.
Κάποιοι θυμίζουν με νόημα τα σοβαρότατα επεισόδια μεταξύ ακροδεξιών ομάδων και ατόμων ασιατικής καταγωγής στο Μπέρμιγχαμ....
και τις δύο μέρες αναφέρει ότι έχει συλληφθεί και κρατείται...
Είναι απλό γιατί δεν το λέει:
Γιατί ο δράστης που έχει συλληφθεί δεν είναι ακροδεξιός
αλλά μαυρούκος Τζαμαϊκανός...
και δεν λέει τώρα να μας χαλάσει το όνειρο του κακού ακροδεξιού που σκότωσε τους Πακιστανούς...
Αφιερωμένο στα παπαγαλάκια Χατζηνικολάου: Βέτο στο ΝΑΤΟ για να μείνει στην Ελλάδα το Αιγαίο! (2005)
Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
Αναλυτικότερα:
Το θέμα αυτό έχει παραπεμφθεί στο αρμόδιο όργανο του ΝΑΤΟ για εξέταση τον Οκτώβριο του 2005, με δυσμενείς όμως συνθήκες για τις ελληνικές θέσεις.
Η ελληνική κυβέρνηση, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, έχει ήδη ξεκινήσει τις προκαταρκτικές συζητήσεις επί του θέματος με τον αρμόδιο αξιωματούχο της Συμμαχίας, που είναι Βρετανός αξιωματικός.
4 εναλλακτικές του ΝΑΤΟ
Η ΝΑΤΟϊκή πλευρά είναι έτοιμη να παρουσιάσει «τέσσερις εναλλακτικές λύσεις» στο θέμα που έχει προκύψει. Καμία όμως από αυτές δεν περιλαμβάνει την πλέον προφανή, να παραμείνει η κατάσταση ως έχει, δηλαδή η ευθύνη για την έρευνα και διάσωση στο Αιγαίο να βρίσκεται εντός του FIR Αθηνών, δηλαδή στην Ελλάδα.
Οι τέσσερις «εναλλακτικές λύσεις» που προτίθεται να φέρει στο τραπέζι το ΝΑΤΟ έχουν ως εξης:
1 «Να ερευνηθούν διεξοδικά τα επίσημα κείμενα του ICAO και του ΙΜΟ (διεθνών οργανισμών αεροπλοΐας και ναυτιλίας, αντιστοίχως) προκειμένου να διαπιστωθεί τι προβλέπεται, σχετικά με το επίμαχο θέμα, ώστε να χρησιμοποιηθούν οι διατυπώσεις των σχετικών προβλέψεων...».
Η λύση αυτή είναι εκ προοιμίου δυσμενής για τα ελληνικά συμφέροντα... λόγω των παρελθόντων χειρισμών της ίδιας της ελληνικής πλευράς: Υπενθυμίζεται ότι το 1979, κατά τη σύνταξη της Σύμβασης του ΙΜΟ στο Αμβούργο, η Αθήνα δεν κατόρθωσε να μη συμπεριληφθεί το σχετικό άρθρο, που επιβάλλει στην Ελλάδα και την Τουρκία να έρθουν σε μεταξύ τους συμφωνία για την περιοχή έρευνας και διάσωσης στο Αιγαίο για τα ναυτικά ατυχήματα.
Με βάση αυτό το άρθρο και ο ICAO πέρσι τον Οκτώβριο δεν δέχθηκε καθαρά το FIR Αθηνών ως περιοχή ευθύνης της Αθήνας για έρευνα και διάσωση σε ναυτικά ατυχήματα. Η Τουρκία, εκμεταλλευόμενη πλήρως την ευκαιρία, έχει εκδώσει από το 2001 τον σχετικό νόμο, που «χαρίζει» στον εαυτό της το μισό Αιγαίο αλλά και τη μισή Κύπρο ως περιοχή ευθύνης της για έρευνα και διάσωση.
2 «Να εξεταστεί η τουρκική πρόταση».
Η περίπτωση είναι σαφής, με το μισό Αιγαίο και τη μισή Κύπρο στον έλεγχο της Αγκυρας.
3 «Να βρεθεί συμβιβαστική λύση που να ικανοποιεί τις δύο πλευρές». Το ίδιο το ΝΑΤΟ όμως συμπληρώνει ότι «η λύση αυτή έχει μάλλον μικρές πιθανότητες επιτυχίας».
Η πιο επικίνδυνη
4 «Να γίνει δεκτή η αμερικανική πρόταση για την ουσιαστική απάλειψη του σχετικού παραρτήματος του ΝΑΤΟ».
Είναι αμερικανικής έμπνευσης και η πιο επικίνδυνη. Προβλέπει με άλλα λόγια να διαγραφούν πλέον από τα ΝΑΤΟϊκά εγχειρίδια οι περιοχές έρευνας και διάσωσης, με ευθύνη ελέγχου από την Ελλάδα τα όρια του FIR Αθηνών.
Η ελληνική πλευρά, στις μέχρι τώρα άτυπες διαβουλεύσεις, επισήμανε το ενδεχόμενο να αναγκαστεί να βάλει βέτο σε πολιτικό επίπεδο, δηλαδή να μπλοκάρει τη χρηματοδότηση της αρμόδιας Επιτροπής...
«Πένσα» Τούρκων στο Αιγαίο, με παραβιάσεις
Κάθε φορά που βγαίνουν στα διεθνή ύδατα του Αιγαίου για άσκηση οι Τούρκοι, φαίνεται πως θεωρούν ότι πρέπει και να εντείνουν τον ρυθμό των εναέριων παρανομιών τους. Ετσι συνέβη και χθες στη διάρκεια της αεροναυτικής άσκησής τους «Σφιχτή Πένσα». Σαράντα τουρκικά αεροσκάφη πετώντας σε 14 σχηματισμούς, 8 από τους οποίους οπλισμένοι, έκαναν ισάριθμες παραβάσεις των κανόνων εναέριας κυκλοφορίας και 20 παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου. Πλην των μαχητικών, πέταξαν και δύο κατασκοπευτικά-αεροφωτογραφικά RF-4, καθώς και δύο ακόμα CN 235 αεροναυτικής συνεργασίας.
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 09/09/2005
Βόλτα των Αγανακτισμένων στο κέντρο της Αθήνας - Μπλοκαρισμένα τα πάντα! (video)
Μέχρι και οι Αμερικάνοι κομμάντο εμπιστεύονται το Made in Germany
Το πρόγραμμα της 1ης αγωνιστικής της Superleague
Τέσσερις αναμετρήσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο και άλλες τόσες την Κυριακή.
Αναλυτικά το πρόγραμμα της πρώτης αγωνιστικής:
Σάββατο 27/08 (19:15)
Παναιτωλικός-Αστέρας Τρίπολης
ΟΦΗ-Ατρόμητος
ΠΑΣ Γιάννινα-Άρης (21:30)
Ολυμπιακός- Καβάλα (21:30)
Κυριακή 28/08 (19:15)
Πανιώνιος-Εργοτέλης
Κέρκυρα Παναθηναϊκός
ΠΑΟΚ-SKODA Ξάνθη (21:30)
ΑΕΚ-Ολυμπιακός Βόλου (21:30)
Ανοίξτε τα μάτια σας, τεντώστε τα αυτιά σας και ακούστε με προσοχή γιατί οι Ιστορικές Σπουδές στην Ελλάδα είναι ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΕΣ!!!
Η υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου απαντά στον βουλευτή και εξηγεί τους λόγους γιατί σε τέσσερις επερωτήσεις του ίδιου βουλευτή για το ίδιο θέμα δεν έχει λάβει καμία ουσιαστική απάντηση, γιατί το πανεπιστήμιο αρνείται να δώσει τα στοιχεία που του ζητάει το υπουργείο Παιδείας και άλλα πολύ ενδιαφέροντα. Πιστεύω πως αξίζει να το δείτε για να καταλάβετε το θράσος και τις προθέσεις τους.....
http://www.istorikathemata.com/2011/08/blog-post_09.html
Laola με τις σκούπες κάνουν Εγγλέζοι σε πορείες εναντίον της βίας και των καταστροφών...
Ahmadinejad: Να παρέμβει τώρα το Συμβούλιο Ασφαλείας για τα έκτροπα που γίνονται στη Βρετανία
Ο Ahmadinejad άσκησε επίσης κριτική στον Cameron και είπε ότι οι διαδηλωτές καταπιέζονται απ' την Αστυνομία...
ΥΓ. Επειδή αυτές οι ειδήσεις μοιάζουν απίστευτες πάρτε και το λινκ για να μην ουρλιάζουν οι περίεργοι: http://www.metro.co.uk/
Ταξίδι στο χρόνο - Ημέρα 3
πατάτε για μεγέθυνση
21 Μαρτίου 2008
σε όλη την Ελλάδα.
Οργή για το Ασφαλιστικό
σε κλοιό δακρυγόνων.
Το πασόκ
αποχωρεί από τη Βουλή.
Σήμερα οι συγκεντρώσεις
κάνουν κακό στον τουρισμό
και τα δακρυγόνα
εξασφαλίζουν
την εύρυθμη λειτουργία
της πρωτεύουσας.
29 Απριλίου 2008
έφερναν σκληρή φτώχεια,
η Κομισιόν έδινε χαστούκια
και οι αυξήσεις
κάτω από τον πληθωρισμό
ήταν ακραίο μέτρο.
Σήμερα οι πιέσεις της Κομισιόν
μας βάζουν στον πυρήνα
της Ευρώπης
και τα χαστουκάκια
είναι για το καλό μας ...
26 Μαΐου 2008
των 700 έως 1000 ευρώ
έβγαζε κραυγή αγωνίας
και δεν έφτανε το μηνιάτικο.
Σήμερα μισθοί και συντάξεις
από 700 έως 1000 ευρώ
είναι ρετιρέ,
πετσοκόβονται
και οι κραυγές
που ακούγονται
είναι από ηδονή.
korinthix.blogspot.com
Πρωθυπουργός – Τσίρκουλο! Απίστευτες σκηνές αυτή την στιγμή στην Σκιάθο!
Πίσω του ακολουθούσε μία υπερπολυτελείς λιμουζίνα “Lexus” αλλά και πάνοπλοι μοτοσικλετιστές!!
Ορισμένοι μάλιστα, νόμιζαν πως τους έκαναν πλάκα και έψαχναν την Candid Camera για να μην γίνουν ρεζίλι…
Που να φανταστούν ότι αυτός ο θίασος ήταν ο πρωθυπουργός και η συνοδεία του στις καλοκαιρινές του διακοπές μακράς διαρκείας, όπου μετά την Πάρο και την Σκόπελο, βρίσκεται τώρα στην Σκιάθο…
Καταλαβαίνετε τα σχόλια που επακολούθησαν, την ώρα που όλοι οι Ευρωπαίοι ηγέτες διέκοψαν τις διακοπές τους για να αντιμετωπίσουν τις πρωτοφανείς συνθήκες που πυροδότησε μία κυβέρνηση – θίασος της Ευρωζώνης…
Η οργή τους μάλιστα όταν πείστηκαν ότι δεν είναι φάρσα, αλλά όντως ο τύπος με το διαστημικό κράνος είναι ο Έλληνας πρωθυπουργός, ήταν έκδηλη… “This guy is a joke!” ήταν το ελαφρύτερο που ακούστηκε…
http://olympia.gr
Σύνταξη και σε 1.473 ... νεκρούς έδινε το ΙΚΑ-Μηνύσεις θα καταθέσει το Ίδρυμα
Οι υπηρεσίες του Ιδρύματος προέβησαν άμεσα στις κατά νόμο προβλεπόμενες ενέργειες για διακοπή καταβολής της σύνταξης και καταλογισμό των παρανόμως εισπραχθέντων ποσών.
Επίσης, η διοίκηση του ταμείου έδωσε οδηγίες στα υποκαταστήματα για την σύνταξη μηνυτήριων αναφορών κατά των προσώπων που εισέπραξαν ποσά συντάξεων, ενώ δεν ήταν δικαιούχοι.
Ο έλεγχος των συντάξεων και η απογραφή των συνταξιούχων συνεχίζεται.
Η υλοποίηση του μέτρου της ετήσιας απογραφής όλων των συνταξιούχων έχει ξεκινήσει από την 1η Ιουλίου, για την αντιμετώπιση περιπτώσεων είσπραξης συντάξεων από μη δικαιοδόχα πρόσωπα. Αρχικώς οι υπηρεσίες του ΙΚΑ προχώρησαν στον έλεγχο καταβολής συντάξεων σε ασφαλισμένους που έχουν γεννηθεί πριν το έτος 1920.
Και φυσικά το ΙΚΑ δεν είναι το μόνο ασφαλιστικό ταμείο όπου σημειώνεται όργιο καταλήστευσης. Η απογραφή των συνταξιούχων του ΟΓΑ, είχε καταγράψει 8.000 συνταξιούχους που ελάμβαναν σύνταξη αλλά δεν εμφανίσθηκαν να απογραφούν.
Β. Παπαγεωργόπουλος-Επενδυτικά κίνητρα στη ζώνη καινοτομίας: Τώρα τα θυμηθήκατε;
Η δημοσίευση του σχεδίου νόμου προς διαβούλευση δύο χρόνια μετά, παραμονή των εγκαινίων της ΔΕΘ και σε συνέχεια της τροποποίησης του ιδρυτικού νόμου της Ζώνης Καινοτομίας (δεν ψηφίστηκε ακόμη) που εκπαραθυρώνει τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων από την Επιτροπή Εποπτείας, μόνον ως επικοινωνιακό πυροτέχνημα μπορεί να χαρακτηριστεί.
Τα ζωτικά ζητήματα ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης αποτελούν συγκυριακή επικοινωνιακή ανάγκη της κυβέρνησης. Φτάνει πια ο εμπαιγμός!
Μπορεί με την ευκαιρία να μας απαντήσει η κυβέρνηση τι έγιναν άραγε τα 500 στρέμματα που είχαμε εξασφαλίσει από την ΚΕΔ για τη χωροθέτηση της ζώνης καινοτομίας;
Είναι βέβαιο ότι θα ρευστοποιηθούν από την εταιρεία Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου προκειμένου εξυπηρετήσουν το δημόσιο χρέος, όπως και κάθε άλλη αξιόλογη δημόσια έκταση. Ποιον απασχολεί τελικά πού θα εγκατασταθεί η Ζώνη Καινοτομίας»;
Βασ. Παπαγεωργόπουλος
Πρόεδρος της ΤΕΔΚ Νομού Θεσσαλονίκης
2009 : To ΠΑΣΟΚ διαμαρτυρόταν για τους 6.500 διορισμούς εκπαιδευτικών.Φέτος; 600 διορισμοί...
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΕΡΕΝΤΙΤΗ , Βουλευτής ΠΑΣΟΚ
ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
kolotoubes.blogspot.com
Ο Αχμαντινετζάντ κατακρίνει την κτηνωδία της βρετανικής αστυνομίας εναντίον της "πραγματικής αντιπολίτευσης" που διαδηλώνει :)
Μιλώντας σε δημοσιογράφους την Τετάρτη, ο Πρόεδρος Αχμαντινετζάντ αναφέρθηκε στους Βρετανούς διαδηλωτές ως «αντιπολίτευση» και καταδίκασε τη δολοφονία των διαδηλωτών από τη βρετανική αστυνομία, όπως μετέδωσε το IRNA.
Η πραγματική αντιπολίτευση στη Βρετανία είναι οι άνθρωποι που ποδοπατούνται, ξυλοκοπούνται και ακόμα σκοτώνονται στους δρόμους του Λονδίνου και "κανείς δεν ακούει τη φωνή τους", πρόσθεσε.
Ο Mehmanparast ζήτησε από την βρετανική Κυβέρνηση να ξεκινήσει διάλογο με τους διαδηλωτές και να ακούσει τα αιτήματά τους, ώστε να ηρεμήσει η κατάσταση.
Ο Ιρανός αξιωματούχος ζήτησε και από ανεξάρτητες οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων να ερευνήσουν τη δολοφονία του έγχρωμου από την Αστυνομία, ώστε να προστατεύσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και ελευθερίες.
ΥΓ. Όσοι θέλετε πηγή... κουνήστε χεράκια και πάτε εδώ και ψάξτε: http://www.presstv.ir
Δεν το λέω εγώ... το ΒΗΜΑ το λέει... το 2004: Οι ακάλυπτες επιταγές-Χρέη και αιτήματα παραπέμπονται στο 2004!
Νίκος Νικολάου
Ολίγον ενδιαφέρει την κοινή γνώμη η μετωπική σύγκρουση κυβέρνησης και αντιπολίτευσης που εκδηλώθηκε με αφορμή τον προϋπολογισμό του 2003. Πρόκειται για την «κολόνια που κρατάει χρόνια», όπως διηγείται και το γνωστό λαϊκό άσμα. Εκείνο, νομίζω, που συγκράτησαν όλοι όσοι παρακολούθησαν την κοινοβουλευτική συζήτηση που άρχισε την περασμένη Τετάρτη και λήγει σήμερα το βράδυ είναι ότι ο προϋπολογισμός του 2003 δεν έχει απλώς τις αβεβαιότητες της διεθνούς ύφεσης και του επικείμενου πολέμου στο Ιράκ αλλά θα συσσωρεύσει νέα χρέη τα οποία θα κληθούμε όλοι οι πολίτες να πληρώσουμε τα επόμενα χρόνια.
Ακούσαμε προ ημερών τον υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών κ. Ν. Χριστοδουλάκη να διαβεβαιώνει τη διοίκηση της ΟΣΠΑ ότι κανένας εργαζόμενος δεν θα απολυθεί. Οσοι φύγουν είτε θα αποζημιωθούν με τη μορφή της εθελουσίας εξόδου είτε θα μεταταγούν σε άλλες κρατικές υπηρεσίες. Στο ίδιο μήκος ο διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος είπε ότι η δραστική μείωση του αριθμού των υπαλλήλων της κεντρικής τράπεζας θα γίνει με εθελουσία έξοδο ή μετατάξεις. Κανένας φυσικά δεν μπορεί να απολύσει υπαλλήλους, όχι μόνο γιατί θα υπάρξουν κοινωνικές αντιδράσεις αλλά και γιατί είναι ανήθικο και ανέντιμο να στερεί το κράτος το ψωμί από ανθρώπους τους οποίους το ίδιο προσέλαβε.
Με δεδομένο όμως ότι ούτε τα ασφαλιστικά ταμεία της Ολυμπιακής ή της Τράπεζας της Ελλάδος αντέχουν τα τεράστια βάρη της εθελουσίας εξόδου, εύλογο είναι το ερώτημα ποιος θα πληρώσει τελικά. Ο κ. Ν. Χριστοδουλάκης μοιράζει υποσχέσεις ότι θα τα καλύψει ο προϋπολογισμός και έχει αναλάβει ήδη δεσμεύσεις για το Ταμείο της ΔΕΗ και για το ΤΕΒΕ. Πουθενά όμως στον προϋπολογισμό δεν εμφανίζονται αυτά τα κρυφά χρέη, τα οποία θα κληθούμε να πληρώσουμε τα επόμενα χρόνια είτε με νέους φόρους είτε με αναστολή ελαφρύνσεων.
Φοβάμαι ότι το 2003, που θα είναι μια μακρά και άτυπη προεκλογική περίοδος, θα είναι η χρονιά των ακάλυπτων ή μάλλον μεταχρονολογημένων επιταγών. Εκτός από τα χρέη που μνημονεύσαμε (και στα οποία δεν συμπεριλάβαμε τα ανοίγματα της ΑΤΕ και των συνεταιρισμών), όλα τα αιτήματα που θα διατυπώνονται ή αυτά για τα οποία η κυβέρνηση έχει υποσχεθεί διάλογο και ρύθμιση εντός του 2003 θα ικανοποιούνται με την έκδοση επιταγών με ημερομηνία πληρωμής το 2005. Αν μεν είναι η ίδια κυβέρνηση, θα δει πώς θα πάρει τότε μια νέα παράταση· αν όχι (τι τη νοιάζει;), θα πληρώσει η νέα κυβέρνηση, που με τη σειρά της θα δικαιολογηθεί στους φορολογουμένους ότι παρέλαβε καμένη γη!
Aυτή είναι η σκυλα που πήδηξε όλη την υφήλιο... και δεν μοιάζει στη Μέρκελ
Η κυρία της διπλανής φώτο δεν είναι η Μέρκελ... αν και οι Καψαμπελοκοττάκηδες της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ μπορεί να διαφωνήσουν και να τους μοιάζει...
Είναι η Blythe Masters. Αγγλίδα τελειόφοιτος οικονομικών του Κέμπριτζ που ζει πια στη Νέα Υόρκη. Εργάζεται μόνιμα στην JP Morgan από το 1991 και σήμερα είναι στο ΔΣ της εταιρίας.
Η σκύλα αυτή είναι που σκέφτηκε το "οικονομικό όπλο μαζικής καταστροφής" όπως αποκαλούνται τα CDS.
Ζωή σε λόγου μας
ΑΜΗΝ
περισσότερα:
guardian.co.uk
http://blythemasters.blogspot.com/
jpmorgan.com
Κάμερον: "Θα κλείσω FB-Twitter και θα κατεβάσω το Στρατό για να σας πιάσουμε"... ότι είπε κι ο Καραμανλής δηλ.
«Εντελώς απαράδεκτα και καταδικαστέα» χαρακτήρισε τα επεισόδια που έχουν σημειωθεί από το Σάββατο σε αγγλικές πόλεις ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον στην εισαγωγική δήλωσή του κατά την έναρξη της έκτακτης Κοινοβουλευτικής συνεδρίασης. Υποσχέθηκε πλήρη διαλεύκανση των συνθηκών θανάτου του 29χρονου Μαρκ Ντάγκαν στο Τότεναμ.
Ενώ τόνισε ότι αν χρειαστεί θα επέμβει και ο στρατός προκειμένου να επιβληθεί η τάξη. Ανέφερε επίσης ότι η κυβέρνηση σκέπτεται ακόμα και τον αποκλεισμό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε τέτοιες καταστάσεις, μιας και τα καθιστά υπεύθυνα ότι όχι μόνο ευνόησαν τις ταραχές αλλά χρησιμοποιήθηκαν και από τους ταραξίες προκειμένου να παραπλανήσουν την Αστυνομία (τα έχουν με το twitter όπου οι ταραξίες έβαζαν άσχετα μηνύματα με αποτέλεσμα η αστυνομία να πηγαινοέρχεται άσκοπα).
Παράλληλα παραδέχθηκε ότι τις πρώτες μέρες υπήρξαν παραλείψεις από την Αστυνομία αλλά τόνισε ότι τα ψέμματα τελείωσαν και οι 16.000 αστυνομικοί θα παραμείνουν και τις επόμενες μέρες στους δρόμους του Λονδίνου.
Τέλος ανακοίνωσε ότι θα ιδρυθεί ένα ταμείο γιατί καταστροφές τις οποίες εκτίμησε σε πάνω από 200 εκ λίρες (230 εκ ευρώ)
Να γράφουμε όλη την αλήθεια όμως... έτσι;
Αξιοποιώντας τον νέο νόμο που επιτρέπει τους γάμους μεταξύ ομοφυλοφίλων, οι ομογενείς Ερικ και Ιλίς Μπακόλα παντρεύτηκαν τους συντρόφους τους στο Δικαστικό Μέγαρο του Μανχάταν, παρουσία της μητέρας τους
Αυτό που δεν γράφει το ΕΘΝΟΣ πριν μερικές μέρες και δεν θα το γράψει ποτέ:
Οι δήθεν έλληνες ομοφυλόφιλοι είναι εβραίοι πολίτες και καμία σχέση δεν έχουν με έλληνες ομογενείς [αυτό το λένε μόνοι τους οι εβραίοι ομοφυλόφιλοι]
«Ευγενικός» ο φιλοσιωνιστής μακελάρης της Νορβηγίας
Ο νορβηγός Αντερς Μπέρινγκ Μπράιβικ ο οποίος έχει ομολογήσεις ότι είναι ο δράστης των δύο επιθέσεων τον περασμένο μήνα από τις οποίες σκοτώθηκαν 77 άνθρωποι είναι «ευγενικός» στη διάρκεια των ανακρίσεων, ανακοίνωσε σήμερα η αστυνομία. Ο Άσμπιορν Ράτσλιου της αστυνομίας του Όσλο, ο οποίος είναι σύμβουλος της ομάδας που ανακρίνει τονΜπράιβικ, δήλωσε ότι οι αστυνομικοί προσπαθούν να του αποσπάσουν πληροφορίες προσπαθώντας να τον κάνουν να τους εμπιστευτεί, αντί να τον κάνουν να «σπάσει».Ο δικηγόρος του Μπράιβικ, Γκέιρ Λίπσταντ, δήλωσε στο δίκτυο NRK ότι ο πελάτης του χθες Τετάρτη συναντήθηκε για πρώτη φορά με δύο διορισμένους από το δικαστήριο ψυχιάτρους.
Ο Μπράιβικ τέθηκε υπό κράτηση στις 25 Ιουλίου. Ομολόγησε ότι παγίδευσε με εκρηκτικά αυτοκίνητο στο Όσλο από την έκρηξη του οποίου σκοτώθηκαν οκτώ άνθρωποι και στη συνέχεια πραγματοποίησε επίθεση σε κατασκήνωση της νεολαίας του Εργατικού Κόμματος, στο νησί Ουτόγια, από την οποία σκοτώθηκαν 69 άνθρωποι.
Το δικαστήριο ζήτησε την ψυχιατρική εξέτασή του, η οποία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι την 1η Νοεμβρίου.
Η αστυνομία ανακοίνωσε ότι δεν βρέθηκε κάποια βιντεοκάμερα που να συνδέεται με τον Μπράιβικ. Κάποιοι αυτόπτες μάρτυρες κατέθεσαν ότι ο Μπράιβικ ενδεχομένως να βιντεοσκοπούσε ή να φωτογράφιζε την επίθεση στο Ουτόγια.
Σήμερα η αστυνομία άνοιξε γραμμή επικοινωνίας για τα θύματα της βομβιστικής επίθεσης στο Όσλο, ακόμη και για όσους βρίσκονταν κοντά στον τόπο της έκρηξης. Η γραμμή θα λειτουργεί μέχρι τις 19 Αυγούστου.
Ταξίδι στο χρόνο - Ημέρα 2
21 Φεβρουαρίου 2007
Άρπα - κόλλα
η μεταρρύθμιση
στην Παιδεία.
Για πυροτέχνημα
μιλάει ο Geoffrey.
Σήμερα η μεταρρύθμιση
είναι ... θεόπνευστη !
15 Μαρτίου 2008
Δίνονται αυξήσεις
3,3 %,
αλλά είναι ψαλίδι
και σκληρή πολιτική.
Σήμερα
οι περικοπές και οι μειώσεις
είναι αναγκαίες.
27 Μαρτίου 2008
Μπλόκο στο νέο
ασφαλιστικό.
Πρόταση δυσπιστίας
καταθέτει ο Geoffrey
και μιλάει για ξεπούλημα
και υπονόμευση
των συντάξεων.
Σήμερα ξέρετε
τι κάνει ...
korinthix.blogspot.com
Είναι εκατό χρονών και ακόμα οδηγεί αυτοκίνητο..
Kάθε ημέρα η Θέλμα Μακένζυ, παίρνει το αυτοκίνητό της και κάπου πηγαίνει.. Μπορεί να πηγαίνει στα καταστήματα ή μπορεί να επισκέπτεται τις κόρες της, αλλά υπολογίζει ότι δεν θα μπορούσε να επιβιώσει χωρίς το αυτοκίνητό της. Το θέμα είναι ότι η Θέλμα, που ζει στην Αυστραλία..
πέρασε τα 100 τον προηγούμενο μήνα.
Η Θέλμα οδηγεί ένα Ford Focus αυτές τις μέρες και, ενώ της ανήκουν τρία ή τέσσερα αυτοκίνητα άνω των 80 ετών οδήγησης, το αγαπημένο της ήταν ένα μεγάλο Ford Fairmont που ονομάζεται "Red Terror".
"Μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο», είπε.
Η Θέλμα απέχει πάρα πολύ από το πώς μπορείτε να φανταστείτε ένα υπεραιωνόβιο...
Δεν χρειάζεται γυαλιά, ακουστικά βαρηκοΐας ή μπαστούνι.
Και φαίνεται αρκετά νεώτερη από την ηλικία της.
«Οι άνθρωποι εκπλήσσονται όταν ανακαλύπτουν ότι είμαι 100 και είμαι αρκετά έκπληκτη με τον εαυτό μου, γιατί εγώ σίγουρα δεν αισθάνομαι 100 χρονών.
" Μυστικά; Όχι, δεν έχω κανένα. Ζω απλά μια συνηθισμένη ζωή. Κάνω ψώνια μου και ένα κομμάτι της κηπουρικής. Αυτό μου δίνει την άσκηση που χρειάζομαι.
«Ο πατέρας μου πέθανε στα 67 του και η μητέρα μου στα 75, οπότε δεν υπήρχε μακροζωία σε αυτούς..
Όσο για την οδήγηση της, η Θέλμα δεν έχει πάρα πολλές συμβουλές για ασφαλή οδήγηση. "Δείτε το δρόμο, μην πίνετε και να είστε ευγενικοί." Αυτό είναι που κάνει, και θα συνεχίσει να το κάνει μέχρι την ημέρα που θα έχει στα χέρια την άδειά της.
http://exomatiakaivlepo.blogspot.com/2011/08/blog-post_11.html
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ : ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΜΩΠΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΤΕ ΑΡΙΔΑΙΑΣ
Ο Κοσμήτορας της Βουλής και Βουλευτής Πέλλας Γιώργος Καρασμάνης κατέθεσε στη Βουλή υπόμνημα του Δήμου Αλμωπίας προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σχετικά με την επικείμενη διακοπή λειτουργίας του τοπικού καταστήματος του ΟΤΕ Αριδαίας.Ο Γιώργος Καρασμάνης με την κοινοβουλευτική του αυτή παρέμβαση ζητά από τον αρμόδιο Υπουργό τη συνέχιση της λειτουργίας του τοπικού καταστήματος του ΟΤΕ Αριδαίας, επισημαίνοντας ότι τυχόν διακοπή της λειτουργίας του σε συνδυασμό με τη σχεδιαζόμενη ή δρομολογούμενη αποψίλωση της Αλμωπίας από τη λειτουργία διαφόρων Δημόσιων Υπηρεσιών, οδηγεί στη σταδιακή υποβάθμιση και απαξίωση της ακριτικής αυτής περιοχής του Νομού μας. Αυτή δυστυχώς είναι η εφιαλτική πραγματικότητα που βιώνουν οι πολίτες της Αλμωπίας εξαιτίας των Κυβερνητικών σχεδιασμών και αποφάσεων.
«Μπαμπάς» θα γίνει Η υπουργός Οικονομικών της Αυστραλίας
Η κ. Γκίλαρντ, έσπευσε να δηλώσει ενθουσιασμένη με τα ευχάριστα νέα, επιμένοντας δε ότι η υπουργός πρέπει, οπωσδήποτε, να πάρει άδεια μετά τη γέννηση του μωρού.
«Έχεις ένα παιδί γιατί σ’ ενδιαφέρει να έχεις οικογένεια. Δεν το κάνεις για να το εκμεταλλευτείς πολιτικά. Έτσι δεν είναι;».
Η κ. Γουόγκ, ηλικίας 42 ετών και η σύντροφός της 35, περιμένουν το μωρό τα Χριστούγεννα. Η εγκυμοσύνη επιτεύχθηκε, φυσικά, δια της μεθόδου της εξωσωματικής γονιμοποίησης.
H υπουργός θα πει ότι δεν γνωρίζει το γένος του παιδιού, δεδομένου ότι η σύντροφός της επιθυμούσε να είναι έκπληξη.
Αξιοσημείωτο ότι η επικείμενη γέννηση του μωρού θα είναι την ίδια χρονική στιγμή που ο γάμος των ομοφυλόφιλων θα είναι από τα κύρια θέματα στην ατζέντα του Εθνικού Συνεδρίου του Εργατικού Κόμματος τον ερχόμενο Δεκέμβρη.
http://neoskosmos.com/news/el/node/16002
Ε. Κωνσταντινίδης: Για δημοσίευμα της φυλλάδας «ΝΟΒΑ ΖΟΡΑ»
Οι φαντασιώσεις, άλλωστε, δεν μπορούν να υπερισχύουν της ιστορικής αλήθειας»
Στο 16,6% η ανεργία το Μάιο... κι ο ΓΑΠ τα μπάνια του
Οι απασχολούμενοι μειώθηκαν κατά 299.798 άτομα σε σχέση με το Μάιο του 2010 (μείωση 6,8%) και κατά 51.804 άτομα σε σχέση με τον Απρίλιο του 2011 (μείωση 1,24%) και διαμορφώθηκαν σε 4.131.528 άτομα.
Ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός διαμορφώθηκε σε 4.383.374 άτομα.
Τα μεγαλύτερα ποσοστά ανεργίας παρατηρούνται στους νέους ηλικίας 15-24 ετών (40,1%) και στις ηλικίες 25-34 ετών (22%).
Στις γυναίκες το ποσοστό ανεργίας αυξήθηκε το Μάιο σε 20% από 14,8% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα και στους άνδρες σε 14,1% από 9,9%.
Κατά περιφέρεια, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στη Δυτική Μακεδονία (24,9%), στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη (20,%) και στην Κεντρική Μακεδονία (19,8%). Τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφονται στο Βόρειο Αιγαίο (12,8%), τη Θεσσαλία (12,8%) και στην Ήπειρο (13,1%).
Το πάνω χείλος "προδίδει" τη σεξουαλική ζωή των γυναικών
Γιατί από αυτό εξαρτάται, σύμφωνα με έρευνα πανεπιστημίου της Σκωτίας, η καλή ή κακή σεξουαλική ζωή των γυναικών.
Σύμφωνα με την έρευνα, που επικαλείται η Daily Mail, οι γυναίκες που έχουν περισσότερο "σχηματισμένη" γραμμή στο πάνω χείλος, έχουν και 12 φορές περισσότερες πιθανότητες να έρθουν σε οργασμό από τη σεξουαλική πράξη και μόνο, σε σχέση με όσες έχουν πιο "φλατ" πάνω χείλος.
Για τις ανάγκες της μελέτης, εξετάστηκαν 258 νέες γυναίκες, ηλικίας μεταξύ 18 και 35 ετών, από τις οποίες ζητήθηκε να περιγράψουν τα χείλη και τις ερωτικές τους συνήθειες.
Το 95% των γυναικών όσων έχουν πιο έντονη γραμμή στο πάνω χείλος, δήλωσαν πως η σεξουαλική επαφή καταλήγει σε οργασμό, σε αντίθεση με τις γυναίκες που δεν έχουν, που δήλωσαν το ίδιο σε ποσοστό 60%.
Πάντως, όπως δήλωσε η θεραπεύτρια Paula Hall, η έρευνα δε θα πρέπει να "ρίξει" την αυτοπεποίθηση των γυναικών που δεν έχουν την έντονη γραμμή, αφού αποδείχθηκε ακόμη, πως το σχήμα του χείλους δεν είναι ανάλογη της επιτυχίας της σεξουαλικής πράξης με άλλους τρόπους.
"Αν μια γυναίκα μπορεί να ικανοποιείται με τη σεξουαλική πράξη και μόνο, έχει καλώς. Ωστόσο, αυτό που μετράει στη σεξουαλική επαφή, είναι η εμπιστοσύνη και η επικοινωνία", σημείωσε η ίδια.
cosmo.gr

