24 Αυγούστου 2011

Η ανεργία σκοτώνει τους Έλληνες

23% αύξηση ανεργίας σε ένα χρόνο !

Στον χειρότερο εφιάλτη των Ελλήνων εξελίσσεται η ανεργία, η οποία έσπασε όλα τα ρεκόρ, τον τελευταίο χρόνο. Η βαθιά ύφεση της Ελληνικής οικονομίας, που προήλθε από την άγρια αφαίμαξη εισοδημάτων, τη μείωση της ζήτησης, αλλά και το απίστευτο γραφειοκρατικό αλαλούμ, με μια κυβέρνηση που αλλάζει νόμους κατά ριπάς και βάζει απίστευτα εμπόδια στην επιχειρηματικότητα, έχει τις τραγικές συνέπειες που απεικονίζονται γλαφυρά στο γράφημα.

taxalia.blogspot.com

Τα βρήκαν ΠΑΣΟΚ - ΝΔ για τα ΑΕΙ, αφού η Κυβέρνηση αποδέχθηκε τα δύο αιτήματα της ΝΔ

Συμφώνησαν για πλήρη κατάργηση του ασύλου και εκλογή πρύτανη από την ακαδημαϊκή κοινότητα

Τα μιλήσανε τα συμφωνήσανε. Κυβέρνηση και αξιωματική αντιπολίτευση έκαναν πράξη την συναίνεση σε ένα κρίσιμο νομοσχέδιο όπως αυτό του εκσυγχρονισμού στην λειτουργία ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Τα δυο κόμματα διαφωνούσαν σε τρία σημεία και τελικά συμφώνησαν σε 2 από αυτά με αποτέλεσμα ο υπεύθυνος για θέματα παιδείας της ΝΔ Αρης Σπηλιωτόπουλος να δηλώνει στη Βουλή: "Η ΝΔ θα ψηφίσει επι της αρχής του το νομοσχέδιο".

Νωρίτερα, ο κ. Παπανδρέου διέκοψε το υπουργικό συμβούλιο για να τηλεφωνήσει στον κ. Σαμαρά και να τον πείσει να κάμψει τις αντιρρήσεις του και να ψηφίσει το νομοσχέδιο επι της αρχής του.

Επικοινωνία υπήρξε και μεταξύ της υπουργού Παιδείας με τον 'Αρη Σπηλιωτόπουλο.

Και ενώ όλα αυτά ηταν σε εξέλιξη ο βουλευτής της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, τάχθηκε υπέρ του νομοσχε΄διου.

Ο εισηγητής του κόμματος Αρ. Σπηλιωτόπουλος σε παρέμβασή του αμέσως μετά την τοποθέτηση του κ. Μητσοτάκη διευκρίνισε «για την πρόοδο της συζήτησης», όπως είπε και «προκειμένου να καταστεί εφικτός ένας συμβιβασμός ώστε να φύγουμε από αυτή την αίθουσα έχοντας επιτύχει για πρώτη φορά την συναίνεση στο μείζον θέμα της Παιδείας», ότι «μια παρεξηγημένη έννοια όπως αυτή του συμβιβασμού στην σημερινή ημέρα έχει διαφορετικό νόημα».

«Στο θέμα της Παιδείας πρέπει να φύγουμε λίγο ή πολύ σε μια βάση συμβιβασμού. Να κάνουμε αμοιβαίες υποχωρήσεις προκειμένου να συναντηθούμε», ανέφερε, επισημαίνοντας τις «πολλές φιλότιμες προσπάθειες» που έχουν γίνει και από την πλευρά της υπουργού Παιδείας κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου και από την πλευρά της αξιωματικής αντιπολίτευσης, όπως σημείωσε. Για το τελικό αποτέλεσμα πάντως παρέπεμψε στον Πρωθυπουργό κ. Γ. Παπανδρέου, λέγοντας ότι «είναι στο δικό του χέρι αν θα υπάρξει πεδίο συναίνεσης». «Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν», ανέφερε ο κ. Σπηλιωτόπουλος καταθέτοντας μια μίνιμουμ «ατζέντα» τριών σημείων για να υπερψηφίσει το κόμμα του το νομοσχέδιο:

1. Πλήρη κατάργηση του ασύλου. «Να αφήσουμε τα όποια κατάλοιπα υπάρχουν. Δεν μπορεί το πανεπιστήμιο να παραμένει χώρος φιλοξενίας εγκληματικών στοιχείων. Τέρμα τα μισόλογα. Επαναφέρουμε την παλαιότερη πρόταση νόμου που καταθέσαμε για το θέμα», είπε.

2. Νέος τρόπος διοίκησης: «Θα είμαστε μαζί σας υπό την προϋπόθεση ότι το Συμβούλιο του Ιδρύματος θα έχει λόγο και θα προεπιλέγει όμως η ακαδημαϊκή κοινότητα δεν μπορεί να είναι αποκλεισμένη από το δικαίωμα συμμετοχής και ψήφου για τον πρύτανη», σημείωσε όσον αφορά την προωθούμενη διαδικασία ανάδειξης του πρύτανη από το θεσπιζόμενο Συμβούλιο του Ιδρύματος. Όπως διευκρίνισε ο κ. Σπηλιωτόπουλος «κατάργηση υφιστάμενων πρυτανικών αρχών δεν έχει γίνει ποτέ στην ιστορία παρά μόνο σε άλλα σκοτεινά καθεστώτα της ιστορίας μας» και πρότεινε «να μπορεί η ακαδημαϊκή κοινότητα να ψηφίζει ποιος είναι ο πιο κατάλληλος».

3. Συμμετοχή των φοιτητών: «Κανείς δεν θέλει να υπάρχει η υφιστάμενη συναλλαγή μεταξύ φοιτητών και ακαδημαϊκής κοινότητας», τόνισε ο εισηγητής της ΝΔ και πρότεινε «συμβολικό ρόλο σε ποσοστό 5% των φοιτητών».
Εξήγησε δε ότι «σε όλα τα άλλα έχουμε πάρα πολλές ενστάσεις. Αλλά προκειμένου να συμφωνήσουμε θα τις κάνουμε πέρα».

Τηλεφωνική συνομιλία Παπανδρέου - Σαμαρά για τις αλλαγές στα AEI

Τηλεφωνική συνομιλία με αντικείμενο το νομοσχέδιο για τις αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, είχαν ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, και ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το πρακτορείο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έθεσε δύο προϋποθέσεις για να ψηφίσει η Ν.Δ. επι της αρχής το νομοσχέδιο: Να υπάρξει κατάργηση του ασύλου και ο πρύτανης να εκλέγεται από την πανεπιστημιακή κοινότητα, ύστερα από σχετικές προτάσεις του Συμβουλίου.

Η τηλεφωνική επικοινωνία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού. Χθες υπήρξαν ανάλογες συζητήσεις ανάμεσα στην υπουργό Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου και στον αρμόδιο τομεάρχη της Ν.Δ., Αρη Σπηλιωτόπουλο.

Νομοσχέδιο ΑΕΙ: Ναι επί της αρχής η ΝΔ μετά τις αλλαγές της τελευταίας στιγμής

Ναι είπε η ΝΔ τελικά στο νομοσχέδιο της Αννούλας αφού έγιναν την τελευταία στιγμή οι αλλαγές που ζητούσε... περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα

Λιβύη: Βίντεο από το ξενοδοχείο Rixos όπου είναι εγκλωβισμένοι ξένοι δημοσιογράφοι

WSJ: Σχέδιο μη χρηματικών εγγυήσεων επεξεργάζεται η ευρωζώνη

[Πάρτε τώρα και την αντίθετη με την από κάτω είδηση και άντε να βγάλετε άκρη για το τι γίνεται...]
«Οι κυβερνήσεις της ευρωζώνης συζητούν ένα σχέδιο εγγυήσεων, το οποίο θα βασίζεται σε μη χρηματικά περιουσιακά στοιχεία του ελληνικού Δημοσίου, περιλαμβανομένης της ακίνητης περιουσίας του», αναφέρει σήμερα η Wall Street Journal.

Σε σχετικό δημοσίευμα αναφέρεται ότι οι αντιθέσεις στην Ευρωζώνη για τη συμφωνία της Φινλανδίας με την Ελλάδα κορυφώνονται. Σημειώνεται επίσης πως και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο είναι αντίθετο στη συμφωνία αυτή, γιατί μπορεί να απειλήσει το καθεστώς του ως του «προτιμώμενου πιστωτή», το οποίο διασφαλίζει ότι τι ΔΝΤ είναι αυτό που σε κάθε περίπτωση αποπληρώνεται πρώτο.

Οι πρώτες συζητήσεις στην ευρωζώνη, σημειώνει η WSJ, είχαν επικεντρωθεί στην αναζήτηση ρευστών περιουσιακών στοιχείων της Ελλάδας -μετρητών και πιθανόν χρυσού- που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως εγγύηση. Τώρα, συμπληρώνει, εξετάζεται, αν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν μη ρευστά περιουσιακά στοιχεία, όπως ελληνικές επιχειρήσεις ή ακίνητη περιουσία του ελληνικού Δημοσίου.

Η εφημερίδα τονίζει, ωστόσο, ότι υπάρχουν εμπόδια για ένα τέτοιο σχέδιο. «Ένα εμπόδιο είναι ότι σημαντικό μέρος της ιδιοκτησίας του ελληνικού Δημοσίου προορίζεται ήδη να πωληθεί και οι δημοσιονομικές προβλέψεις βασίζονται στην ύπαρξη των αντίστοιχων εσόδων. Υπάρχει επίσης η δυσκολία να καταγραφεί ποια είναι η ακίνητη περιουσία του Δημοσίου», αναφέρεται μεταξύ άλλων στο δημοσίευμα.

Η ιδέα της χρήσης της ακίνητης περιουσίας ως εγγύησης θα μπορούσε να είναι ευαίσθητη για την Ελλάδα, παρατηρεί η εφημερίδα, σημειώνοντας ότι η κυβέρνηση έχει ταχθεί σθεναρά κατά κάθε συμφωνίας που θα προέβλεπε τη χρήση ελληνικής γης ή ακίνητης περιουσίας ως εγγύησης.

«Συνεχίζονται οι συνομιλίες για τις εγγυήσεις» υποστηρίζει ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας

Η Φινλανδία συνεχίζει τις διαπραγματεύσεις σχετικά με τις εγγυήσεις για ένα δάνειο προς την Ελλάδα με άλλα μέλη της ευρωζώνης, δήλωσε σήμερα ο πρωθυπουργός Γίρκι Κατάινεν.

Ο Κατάινεν υπογράμμισε πως η Φινλανδία δεν επιθυμεί να βλάψει άλλα μέλη της ευρωζώνης ή το ευρώ με το αίτημά της για εγγυήσεις, μετέδωσε το δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο YLE.

Ο πρωθυπουργός δήλωσε πως δεν είχε άμεση επικοινωνία με την γερμανίδα καγκελάριο Άγγελα Μέρκελ, η οποία φέρεται ότι έχει αρνητική στάση έναντι της προτεινόμενης συμφωνίας ανάμεσα στη Φινλανδία και την Ελλάδα.

Τα σχόλια του Κατάινεν έγιναν στη νότια πόλη Τάμπερε όπου ο πρωθυπουργός συμμετείχε σε διάσκεψη του συντηρητικού κόμματός του Εθνικός Συνασπισμός.

Πριν από μια εβδομάδα, η Φινλανδή υπουργός Οικονομικών Γιούτα Ουρπιλάινεν ανακοίνωσε μια συμφωνία με την Ελλάδα, λέγοντας πως βάσει των όρων της συμφωνίας η Ελλάδα θα μεταβιβάσει ένα αδιευκρίνιστο ποσό στο φινλανδικό κράτος. Το ποσό και οι τόκοι του θα επενδυθούν σε χαμηλού κινδύνου, μακροπρόθεσμους τίτλους που θα εγγυηθούν το δάνειο στήριξης.

Η Ουρπιλάινεν είχε δηλώσει τότε πως η συμφωνία πρέπει να εγκριθεί από άλλα μέλη της ευρωζώνης.

Η νέα φινλανδική κυβέρνηση, η οποία σχηματίσθηκε τον Ιούνιο έπειτα από μακρές διαπραγματεύσεις, δήλωσε πως θα ζητήσει εγγυήσεις ως προϋπόθεση για να συμμετάσχει σε μελλοντικά πακέτα στήριξης για την Ελλάδα ή άλλα μέλη της ευρωζώνης.

Για κραχ πάει το ΧΑΑ-Στις 880 μονέδες είναι τώρα

Αύτανδρες… και με όλα τα βάρη στο κατάστρωμα (ομόλογα) βυθίζονται οι ελληνικές τραπεζικές μετοχές παρασύροντας το χρηματιστήριο σε ολοένα νέα χαμηλά- τα οποία δεν έχουν και μεγάλη σημασία πλέον.

Σήμερα, μετά και τις τελευταίες συνεδριάσεις είναι αντιληπτό -ότι με την αδιαφορία των ξένων επενδυτών για τις ελληνικές μετοχές και την δεδομένη αδυναμία των Ελλήνων ιδιωτών – πως αρκετές ελληνικές τράπεζες θα οδεύσουν προς ταμείο.

Τα μηνύματα είναι δραματικά για την ελληνική οικονομία, διότι προσφυγή στο ταμείο σημαίνει και πώληση αργότερα σε ξένους ομίλους.

Στις 882 μονάδες ο Γενικός Δείκτης καταγράφει βουτιά 3,17%. Στα 3,15 ευρώ η μετοχή της Εθνικής σημειώνει πτώση 2,17%.

Κατάρρευση στο Ταχυδρομικό με πτώση 8,9%, στην Alpha Bank με 5,9%, στην Eurobank 3,94% και την Tράπεζα Πειραιώς με 3,28%.

Στον αντίποδα, ανεβαίνουν ακόμη περισσότερο τα spreads στα ομόλογα, με εκείνο του 10ετούς να έχει ξεπεράσει τις 1.575 μονάδες, παραπέμποντας σε επιτόκιο δανεισμού της τάξης του 19% για την ελληνική οικονομία.

Την ίδια ώρα, και μετά το χτεσινό ράλι στην Wall, η Ευρώπη ανεβαίνει, με τα κέρδη να προσεγγίζουν το 1,4% στην Φρανκφούρτη.

Όμηροι του Καντάφι 37 ξένοι δημοσιογράφοι! - ΦΩΤΟ

Δεν τους αφήνουν πλεον να βγούν από το ξενοδοχείο Rixos στην Τρίπολη. Όπως μεταδίδουν, οι στρατιώτες που είναι πιστοί στον Καντάφι δεν τους επιτρέπουν σε καμμία περίπτωση να βγούν από το ξενοδοχείο, ενώ παγιδευμένοι μέσα σε αυτό είναι και ξένοι διπλωμάτες.


Το ξενοδοχείο είναι περικυκλωμένο από στρατιώτες πιστούς στον λίβυο ηγέτη και έχουν επιβάλλει στους δημοσιογράφους να συγκεντρωθούν όλοι στον 1ο όροφο.



"Η κατάσταση είναι πολύ ανησυχητική. Το ξενοδοχείο είναι στόχος και έχουμε κρεμάσει έξω από τα παράθυρα σεντόνια που γράφουν: Τηλεόραση - Δημοσιογράφοι - Μην πυροβολείτε. Ολοι φοράμε αλεξίσφαιρα γιλέκα. Θέλουμε να βγούμε από το ξενοδοχείο αλλά δεν μας αφήνουν", είπε σε ανταπόκρισή του ο δημοσιογράφος Μαθιου Τσάνς στο CNN.

ΠΗΓΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ REUTERS

Τι ζητάει η ΝΔ για να ψηφίσει το νομοσχέδιο της Αννούλας

Πριν από λίγο η ΝΔ, δια του Σπηλιωτόπουλου, ζήτησε προκειμένου να ψηφίσει επί της αρχής το νομοσχέδιο της Αννούλας:

1. Την πλήρη κατάργηση του παν/μιακού ασύλου και
2. Την εκλογή πρυτάνεων από την ακαδημαϊκή κοινότητα...

Ειδικά το πρώτο πολύ χλωμό το κόβω να το δεχτεί το ΠΑΣΟΚ.

Πυρά Κατσέλη κατά Διαμαντοπούλου

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/anna19-480x0.jpgΝέα «τορπίλη» στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ, αυτή την φορά από την κυρία Λούκα Κατσέλη, η οποία μετά τους κ.κ. Κώστα Καρτάλη, Σπύρο Βούγια και Δημήτρη Κρεμαστινό εξέφρασε ισχυρές ενστάσεις για την ουσία της μεταρρύθμισης.

Αναλυτικά, η πρώην υπουργός Απασχόλησης είπε ότι «επιχειρώντας να διορθώσουμε τα κακώς κείμενα δεν πρέπει να πάμε από το ένα άκρο στο άλλο… δεν πρέπει να χάσουμε το μέτρο».

Η κυρία Κατσέλη επισήμανε ότι το βασικό πεδίο διαφωνιών είναι το οργανωτικό και διοικητικό μοντέλο, το οποίο σε αντίθεση με την υπουργό Άννα Διαμαντοπούλου που το χαρακτήρισε τεχνικό θέμα η ίδια το κρίνει ως «βαθύτατα πολιτικό».

Πρόσθεσε ότι για λόγους «συνταγματικούς και αποτελεσματικής ακαδημαϊκής λειτουργίας, αλλά πάνω από όλα για να υπάρξει στην πράξη μεγαλύτερη διαφάνεια, αξιοκρατία και απεξάρτηση από συντεχνιακές λογικές» συμφωνεί με τις τοποθετήσεις «συναδέλφων στην Βουλή και στην ακαδημαϊκή κοινότητα».

Τέλος η κυρία Κατσέλη κατέθεσε έξι βελτιωτικές προτάσεις καλώντας την κυρία Διαμαντοπούλου «να εξετάσετε έστω και αυτή την ύστατη ώρα να εξετάσετε την δυνατότητα αποδοχής τροπολογιών που θα βελτιώσουν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα…»

Στην 14η θέση της παγκόσμιας κατάταξης η εθνική Ελλάδας

Στην 14η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, που διατηρεί η FIFA, βρίσκεται για τον Αύγουστο η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, κάτι που σημαίνει ότι σε σχέση με την αξιολόγηση του περασμένου μήνα, έχασε μία θέση. Στην κορυφή ανέβηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της η Ολλανδία, η οποία άφησε στη δεύτερη θέση την Ισπανία και στην τρίτη τη Γερμανία.

Οσο αφορά τους αντιπάλους της εθνικής Ελλάδας στα προκριματικά του EURO 2012, η Κροατία έχασε μια θέση και είναι 10η στον κόσμο, το Ισραήλ παρέμεινε 32ο, η Γεωργία «έπεσε» έξι θέσεις και βρίσκεται στο Νο 63, η Λετονία έχασε μια θέση (84η), ενώ, τέλος, η Μάλτα κέρδισε έξι βαθμούς και βρίσκεται, πλέον, στο Νο 167 της παγκόσμιας κατάταξης.

Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα του κόσμου για τον Αύγουστο:

1. Ολλανδία 1.596 βαθμοί (+1)

2. Ισπανία 1.563 (-1)

3. Γερμανία 1.330

4. Αγγλία 1.177 (+2)

5. Ουρουγουάη 1.174

6. Βραζιλία 1.156 (-2)

7. Ιταλία 1.059 (+1)

8. Πορτογαλία 1.060 (-1)

9. Αργεντινή 1.017 (+1)

10. Κροατία 1.033 (-1)

Απολύσεις φέρνει η αύξηση του ΦΠΑ στα αναψυκτικά

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh9LNvoU8y7jj6xcBbB3V7dJv_sTrqIYRvAJK-teMev03HVUouplkrSvkY_KUKKIBIz6ate2LQgQ8-TgPvzEUoOJRee9DF-vyUg56GwI78B2PhBgv7ZqIT1u02YiO7g4r4icOm_p8ikh2NW/s1600/all_drinks_1.jpgΤην έντονη ανησυχία του ότι θα χαθούν 700 θέσεις εργασίας στον κλάδο της Βιομηχανίας Αναψυκτικών, λόγω της επικείμενης αύξησης του ΦΠΑ στα αναψυκτικά από το 13% στο 23%, εκφράζει μέσω του Real.gr ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Αναψυκτικών, Βασίλης Λώλας.

Την ίδια στιγμή τονίζει, ότι το συγκεκριμένο φοροεισπρακτικό μέτρο θα έχει μηδαμινή απόδοση για τα κρατικά έσοδα, σύμφωνα με σχετική μελέτη που έχει εκπονήσει ο ΙΟΒΕ για λογαριασμό του Συνδέσμου.

Υποστηρίζει δε ότι οι τιμές των αναψυκτικών θα επιβαρυνθούν κατά 10%, εκτιμώντας ότι η μείωση της κατανάλωσης στο σύνολο του κλάδου θα ξεπεράσει φέτος το 15%.

Σημειώνεται, ότι οι πωλήσεις αναψυκτικών σημείωσαν ραγδαία πτώση κατά 11,2% το 2010 ενώ 7% μείωση παρουσιάζουν το πρώτο τρίμηνο του 2011.

Σύμφωνα με τον κ. Λώλα «πλέον κινδυνεύει η βιωσιμότητα των εταιρειών με την αύξηση του ΦΠΑ. Ήδη από τις αρχές του έτους μέχρι τα τέλη Ιουλίου έχουν σταματήσει την λειτουργία τους 7.300 σημεία πώλησης, όπως παντοπωλεία, ψιλικατζίδικα, κ.λ.π..

Παράλληλα, ο κλάδος αναμένεται να δεχθεί διπλό χτύπημα και από την αύξηση των φορολογικών συντελεστών στην εστίαση, αν αναλογισθεί κανείς ότι το 60% των πωλήσεων γίνεται μέσα από αυτά τα καταστήματα».

Υπενθυμίζεται ότι ο ΦΠΑ στα αναψυκτικά έχει υποστεί διαδοχικές αυξήσεις τον τελευταίο 1,5 χρόνο από 9% σε 10%, από 10% σε 11%, από 11% σε 13% και τώρα από 13% στο 23%.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο κλάδος των αναψυκτικών αποτελείται από δεκάδες επιχειρήσεις, οι οποίες στην πλειοψηφία τους, διαθέτουν τις παραγωγικές τους μονάδες στην επαρχία, με εκπροσώπους των εταιρειών να εκτιμούν, ότι το συγκεκριμένο μέτρο θα «φρενάρει» τα όποια σημάδια υπάρχουν για ανάκαμψη της ανάπτυξης στην Περιφέρεια την ίδια στιγμή, εκφράζουν το παράπονό τους υποστηρίζοντας ότι ο κλάδος ήταν εκείνος που συνείσφερε στον κρατικό προϋπολογισμό με 40 εκατ. ευρώ, μέσω της έκτακτης εισφοράς που επιβλήθηκε το 2009 και το 2010 ενώ στις αρχές του χρόνου ανταποκρίθηκε στην έκκληση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε μειώσεις των τιμών, προκειμένου να «ελαφρύνει» το καλάθι της νοικοκυράς.

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Τετάρτη στα Προπύλαια κατά του νόμου-πλαίσιο

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο και πορεία προς τη Βουλή κατά του υπό ψήφιση νομοσχεδίου για τις αλλαγές στην ανώτατη εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί το μεσημέρι της Τετάρτης. Το συλλαλητήριο προγραμματίζεται για τις 12 στα Προπύλαια, με πρωτοβουλία των ομοσπονδιών των καθηγητών (ΟΛΜΕ), των δασκάλων (ΔΟΕ), των πανεπιστημιακών (Συλλόγων ΔΕΠ) και των ειδικού και εργαστηριακού διδακτικoύ προσωπικoύ των ΑΕΙ (ΠΟΣΕΕΔΙΠ).

Οι συντεχνίες του ΠΑΣΟΚ ζούν και βασιλεύουν: Μυστική συμφωνία για μη περικοπή μισθών σε τελωνειακούς και εφοριακούς

Αναταράξεις στο δημόσιο τομέα φέρνει η εφαρμογή του νέου μισθολογίου. Η κυβέρνηση παρά το γεγονός ότι διαμηνύει πως θα ισχύσει «ενιαία αντιμετώπιση όλων», φαίνεται να έχει πάρει την απόφαση για εφαρμογή μισθολογίων πολλών ταχυτήτων.

Ο γενικός γραμματέας της ΑΔΕΔΥ, Ηλίας Ηλιόπουλος διεμήνυσε πως αν οι πληροφορίες για «μυστική συμφωνία» μεταξύ κυβέρνησης με τελωνιακούς και εφοριακούς, αληθεύουν, οι δημόσιοι υπάλληλοι, θα βρεθούν απέναντι στο υπουργείο Οικονομικών, ενώ οι εκπαιδευτικοί μίλησαν για άνιση μεταχείριση που διατηρεί τις ανισότητες του παρελθόντος.

Σύμφωνα με τους εφοριακούς, οι οποίοι έχουν ως επικεφαλής τον κ. Γιάννης Γρίβα, τα υψηλά επιδόματά τους, ύψους 800-1.500 ευρώ θα καταργηθούν σταδιακά στα χαρτιά αλλά θα παραμείνουν ως προσωπική διαφορά στο μισθό τους. Κάθε μείωση στο ποσοστό τους θα αναπληρώνεται με αντίστοιχη αύξηση στους βασικούς μισθούς τους ώστε να μην υπάρχουν δραματικές απώλειες.

Οι παράμετροι του νέου μισθολογίου θα βρεθούν στο επίκεντρο της σημερινής ευρείας σύσκεψης των πολιτικών ηγεσιών των υπουργείων Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Στη σύσκεψη θα μετέχουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Δημήτρης Ρέππας, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών κ. Φίλιππος Σαχινίδης και ο υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Ντίνος Ρόβλιας. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αναμένεται να ληφθούν οι τελικές αποφάσεις γύρω από το νέο σύστημα αμοιβών στο Δημόσιο.

Παράλληλα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, που απέστειλε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης, από την 1η Ιουλίου μειώνεται κατά 50% το ανώτατο όριο των υπερωριών (20 ώρες), ενώ αναστέλλεται η μισθολογική ωρίμανση από το «πάγωμα» της οποίας οι υπάλληλοι χάνουν 280 έως 480 ευρώ ετησίως . «Μαχαίρι» και στην αύξηση 4% επί του χρονοεπιδόματος που λαμβάνουν οι υπάλληλοι που ανήκουν στα ειδικά μισθολόγια.

Η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έδωσε διαβεβαιώσεις στους υπαλλήλους των οικονομικών υπηρεσιών, που θα έχουν και τις μεγαλύτερες απώλειες, ότι το μεταβατικό στάδιο θα είναι επτά χρόνια και όχι τρία ή πέντε.

Από την άλλη πλευρά, πιέσεις προς την κυβέρνηση για την επιτάχυνση των διαδικασιών εφαρμογής του νέου μισθολογίου ασκεί, εκτός των άλλων, και ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Ι. Σγουρός, ο οποίος αφήνει να εννοηθεί ότι επικρατεί «μισθολογικό χάος» στις υπηρεσίες των περιφερειών της χώρας.

Μπράβο στον Μπουτάρη! Για πρώτη φορά δεν θα συμμετέχει στη ΔΕΘ ο Δήμος... μιας και τον τελευταίο χρόνο δεν έχει τίποτα να προβάλει...

http://orologion.files.wordpress.com/2011/07/2.jpgΠρόκειται για μια ιστορική απόφαση αφού για πρώτη φορά δεν θα βρίσκεται εκεί ο Δήμος της πόλης που έχει την έκθεση. Ο κ. Μπουτάρης θεωρεί ότι η προβολή των δραστηριοτήτων του δήμου στη ΔΕΘ είναι σπατάλη χρημάτων και άνευ νοήματος.

Η απόφαση ελήφθη! Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Ι. Μπουτάρης αποφάσισε να σπάσει μία παράδοση δεκαετιών και να μην «κατεβάσει» το περίπτερο του δήμου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, εκκινώντας την επιχείρηση «απο-κρατικοποίησης» των εκθετών της Γενικής Έκθεσης του Σεπτέμβρη.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης θεωρεί ότι η προβολή των δραστηριοτήτων του δήμου στη ΔΕΘ είναι άνευ νοήματος, καθώς οι πολίτες της συμπρωτεύουσας γνωρίζουν πολύ καλά τι κάνει και τι δεν κάνει η αυτοδιοίκηση. Επίσης, όπως σημειώνεται από το περιβάλλον του δημάρχου, σε μία εποχή ύφεσης και με τα οικονομικά προβλήματα του δήμου δεδομένα, οι δαπάνες για ενοικίαση περιπτέρου είναι άνευ λόγου. Διαχρονικά, η αναλογία ιδιωτικού - δημοσίου τομέα στην Γενική Έκθεση του Σεπτέμβρη είναι οκτώ προς δύο.

Όμως, όπως εξηγούν κύκλοι της εκθεσιακής αγοράς, σε επίπεδο εμβαδού κι επιφανείας η αναλογία γίνεται περίπου 50-50. Δηλαδή, τα μεγάλα περίπτερα ανήκουν σε υπουργεία, οργανισμούς του δημοσίου και ΔΕΚΟ. Η πρωτοβουλία του δημάρχου έρχεται σε μία εποχή έντονου προβληματισμού τόσο για την χρησιμότητα της Γενικής Έκθεσης όσο και για την παρουσία της κυβέρνησης, των κομμάτων και των φορέων, που εδώ και δέκα χρόνια «μαγνητίζει» κάθε κοινωνική ομάδα που αντιδρά στα κυβερνητικά μέτρα.

Μάλιστα, οι πορείες διαμαρτυρίας, η απαγόρευση της στάθμευσης και της κυκλοφορίας οχημάτων το πρώτο Σαββατοκύριακο κάθε Γενικής Έκθεσης και συχνά τα επεισόδια μεταξύ διαδηλωτών και αστυνομίας, αποθαρρύνουν από κάθε σκέψη επισκέψης και συμμετοχής στη ΔΕΘ τους πλέον άμεσα ενδιαφερομένους, δηλαδή, τους Θεσσαλονικείς. Άλλωστε, οι τουριστικοί πράκτορες της πόλης ομολογούν ότι τις πρώτες ημέρες της ΔΕΘ κάνουν ...χρυσές δουλειές, λόγω της προθυμίας χιλιάδων Θεσσαλονικέων να κάνουν ολιγοήμερες διακοπές σε ευρωπαϊκές πόλεις ή ελληνικά νησιά το πρώτο τριήμερο της Γενικής Έκθεσης!

Επίσης, τις ίδιες ημέρες γίνεται μαζική έξοδος των κατοίκων της συμπρωτεύουσας προς τις παραλίες της Χαλκιδικής. Παλιά η αντιπαράθεση Δήμου - ΔΕΘ Η απόφαση του κ. Μπουτάρη δεν χαροποίησε τα στελέχη της ΔΕΘ και της HELEXPO. Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που εμφανίζονται «μαύρα σύννεφα» στις σχέσεις των δύο φορέων. Είχε προηγηθεί ο πρώην δήμαρχος, κ. Β. Παπαγεωργόπουλος, ο οποίος «μπλόκαρε» στο υποθηκοφυλακείο 50 στρέμματα που είχε παραχωρήσει στη ΔΕΘ την δεκαετία του 1950 ο δήμος, για να μην προχωρήσει η ανάπλαση των εκθεσιακών εγκαταστάσεων, σύμφωνα με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του Ισπανού αρχιτέκτονα, Σαντιάγκο Καλατράβα.

Όμως, αρνητικό κλίμα συναντάται και στις θρυλικές εποχές της ΔΕΘ του Μεσοπολέμου, όταν ο εκθεσιακός φορέας ήταν σύμπραξη ιδιωτικού και δημοσίου τομέα. Το 1928, με την είδηση ότι στην έκθεση θα παραστεί για πρώτη φορά ο πρωθυπουργός, τότε ήταν ο Ελευθέριος Βενιζέλος, ο δήμος Θεσσαλονίκης αποφάσισε να πραγματοποιήσει ξεχωριστή δεξίωση για την 3η ΔΕΘ. Ο ιδρυτής και γενικός διευθυντής της ΔΕΘ, Νικόλαος Γερμανός, αντέδρασε στον αντιπερισπασμό του δήμου, κάνοντας λόγο για «ανάξιους πολίτες». Διένεξη μεταξύ του δήμου και της ΔΕΘ κατεγράφη και στην δεκαετία του 1930, όταν ο δήμος ζήτησε την καταβολή τέλους διαφήμισης, την οποία εισέπραττε ο εκθεσιακός φορέας από διαφημιστικές πινακίδες.

tovima.gr

«Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω» την Ντιαλό δηλώνει ο Στρος Καν

http://www.skai.gr/files/temp/41D69ED94EB8582FDD47350522C6E6A3.jpgΚαμία απολύτως πρόθεση να δώσει χρήματα στην Ναφισάτου Ντιαλό δεν έχει ο Ντομινίκ Στρος Καν δήλωσε ο Μπέντζαμιν Μπράφμαν, ένας από τους συνηγόρους του, σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στην Aujourd'hui en France/Le Parisien.

«Πρέπει να καταστήσουμε σαφές ένα πράγμα στους Γάλλους: ο Ντομινίκ Στρος Καν δεν έχει και δεν είχε ποτέ πρόθεση να δώσει χρήματα», τόνισε.

Σύμφωνα με τον ίδιο ο πελάτης του είναι αθώος και η υπόθεση στο αστικό δικαστήριο θα καταρρεύσει όπως και στο ποινικό.

«Αν οι δηλώσεις αυτής της γυναίκας δεν θεωρήθηκαν μια φορά αξιόπιστες, δεν θα θεωρηθούν την δεύτερη», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Μπράφμαν.

Το γεγονός ότι αποσύρθηκαν οι κατηγορίες εναντίον του Στρος Καν στην ποινική διαδικασία δεν σημαίνει το τέλος της δικαστικής του περιπέτειας. Οι δικηγόροι της Ντιαλό άρχισαν στις αρχές του μήνα μια διαδικασία σε αστικό δικαστήριο του Μπρονξ της Νέας Υόρκης, για την επιδίκαση αποζημίωσης για την βλάβη που υπέστη η πελάτης τους από την «βίαιη και σαδιστική» σε βάρος της επίθεση.

O τυφώνας Irene όπως φαίνεται απ' το διάστημα

Δείτε το βίντεο:

Financial Times: Xάσμα μεταξύ λόγων και πράξεων στο θέμα της ευρωπαϊκής στήριξης προς την Ελλάδα

Σε σημερινό της άρθρο η βρετανική εφήμερα αναφέρει πως στο πλαίσιο της υπέρβασης της κρίσης χρέους έχει γίνει πολύς λόγος για την αλληλεγγύη μεταξύ των κυβερνήσεων της Ευρωζώνης, η οποία έχει περιορισθεί μετά την έγερση αξιώσεων προς την Ελλάδα για την παροχή εγγυήσεων έναντι βοήθειας.

«Το χάσμα μεταξύ της ρητορικής και της δράσης έχει διευρυνθεί», διαπιστώνουν οι Financial Times, προσθέτοντας πως η συμφωνία για την παροχή εγγυήσεων προς την Φινλανδία «είναι απλά καταστροφική» για τον ευρύτερο στόχο βοήθειας της Ελλάδας.

Όπως σημειώνεται στο άρθρο, η πρωτοβουλία αυτή ενθαρρύνει μόνον τις αγορές που πιστεύουν ότι οι κυβερνήσεις της Ευρωζώνης έχουν χάσει τη θέληση να λύσουν το πρόβλημα και δυσπιστούν εκ νέου για το ελληνικό ζήτημα.

Αναφερόμενος ,εξάλλου, χθες στο θέμα αυτό ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος επανέλαβε πως βρισκόμαστε στο μέσο μιας εξαιρετικά λεπτής και δύσκολης διαπραγμάτευσης και πως η Ευρωπαϊκή Ένωση λειτουργώντας με τα γνωστά θεσμικά και πολιτικά ελλείμματα δεν είναι ο μηχανισμός που μπορεί να λάβει γρήγορες, άμεσες, αποστομωτικές και εφαρμόσιμες αποφάσεις.

«Πρέπει όλη αυτή η συζήτηση να καταλήξει σε μια πολιτική λύση που καλείται να βρει η Ευρωζώνη ως τέτοια, προκειμένου να επιβεβαιώσει την αποφασιστικότητα της και την ικανότητα της να στέλνει καθαρά μηνύματα προς τις αγορές. Αλλά η Ελλάδα δεν είναι το πρόβλημα της Ευρωζώνης, είναι και αυτή ένα από τα προβλήματα. Όχι το κεντρικό, όχι το μεγαλύτερο, όχι το δυσκολότερο», δήλωσε ο κ. Βενιζέλος στο πλαίσιο εκδήλωσης της Eurobank.

Κατά των ειδικών απαιτήσεων της Φινλανδίας για εγγυήσεις η Άνγκελα Μέρκελ

H Άνγκελα Μέρκελ συνομιλεί με τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών πριν τη συνάντηση της κοινοβουλευτικής της ομάδαςΕναντίον των ειδικών απαιτήσεων της Φινλανδίας για εγγυήσεις από την Ελλάδα δηλώνει η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ, μιλώντας σε συνεδρίαση των Γερμανών βουλευτών της συμπολίτευσης.

«Δεν λειτουργούν έτσι οι συμφωνίες» ανέφερε χαρακτηριστικά η Γερμανίδα καγκελάριος.

Η ίδια επέκρινε επίσης τη θέση των αντιπολιτευόμενων Σοσιαλδημοκρατών και Πράσινων υπέρ της έκδοσης ευρωομολόγου, εμμένοντας στη θέση της γερμανικής κυβέρνησης πως ο κοινός δανεισμός θα οδηγήσει στη δημιουργία μίας «ένωσης χρέους», όπως είχε αναφέρει τις προηγούμενες ημέρες και ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

«Αποτελεί βαριά αμέλεια από το SPD (Σοσιαλδημοκράτες) και τους Πράσινους να ζητάνε αυτή την μορφή της κολεκτιβοποίησης του χρέους στην ευρωζώνη» δήλωσε η Μέρκελ στους συμπολιτευόμενους βουλευτές, όπως μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο πηγές στο γερμανικό Κοινοβούλιο.

Παπανδρέου δήλωσε στη βουλή ότι ετοιμάζετε να την κάνει;

Παπανδρέου: " Πρέπει να απαλλαγούμε από τους παραγοντίσκους και του ποδοσφαίρου και της πολιτικής και των Media»...

Ωραία μεγάλε!
Πότε φεύγεις, ν' απαλλαγούμε και 'μείς;

Η Ελλάδα μπορεί... το ΠΑΣΟΚ δε μπορεί

http://troktiko.eu/wp-content/uploads/loukerisofia1.jpgΒάση των δηλώσεων του Προέδρου των εν Ελλάδι τουριστικών πρακτόρων (Hatta) Γιώργου Τελώνη στο ΣΚΑΙ, φαίνεται πως η χώρα μας είχε αύξηση στις αφίξεις και στα έσοδα της από τον τουρισμό κατά τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο και που και η ίδια είχα διαπιστώσει κατά τη παραμονή μου τους καλοκαιρινούς μήνες στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την πανέμορφη Κεφαλονιά, πράγμα που δηλώνει ότι τόσο η νησιωτική όσο και η υπόλοιπη Ελλάδα «αντέχει» και μπορεί να υπερκεράσει τα «εμπόδια» που δημιουργούσε και δημιουργεί η κυβέρνηση. (πχ: Αναθεώρηση νόμου Ρέππα από Ραγκούση για τα ταξί και άλλα).

Σε μία χώρα που η κυβέρνηση είναι ανίκανη να διαφυλάξει τα συμφέροντα της χώρας, να εγγυηθεί την ασφάλεια των πολιτών & των τουριστών της, που καταρτίζει υπόγεια αντιλαϊκούς νόμους, που ακόμα και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός της τη δυσφημίζει διεθνώς, που η οικονομική αστάθεια βρίσκεται σε καθημερινή βάση στη πρώτη γραμμή, φαίνεται ότι τόσο η ιδιωτική πρωτοβουλία, όσο και οι άπειρες ομορφιές της χώρας μας, μπορούν να κάνουν την Ελλάδα να ελπίζει ότι ένα από τα πιο ηχηρά χαρτιά της που είναι ο τουρισμός μπορεί να λειτουργήσει & να αναπτυχθεί, κόντρα σε όσους οργανωμένα ή μή προσπαθούν να την πλήξουν.

Ίσως αν η αντιμετώπιση των ομάδων αυτών (ΠΑΜΕ & άλλων παρόμοιων) από τα ΜΜΕ ήταν λίγο πιο αδιάφορη, μη δίνοντας ιδιαίτερες διαστάσεις σε αυτού τους είδους τις κινητοποιήσεις που πλήττουν άλλες φορές γενικότερα και άλλες μεμονωμένα τα συμφέροντα της χώρας και την εικόνα της προς το εξωτερικό, έβρισκαν και αυτοί πιο ανώδυνους τρόπους διαμαρτυρίας χωρίς να γίνονται αντιπαθείς ή εμπόδια για άλλες κοινωνικές ομάδες. Έτσι λοιπόν με αυτό το τρόπο θα ήταν πιο ειλικρινείς και πιο ουσιαστικές οι διαμαρτυρίες και θα εξυπηρετούσαν πραγματικά την εργατική τάξη και όχι τη προβολή κομματικών συμφερόντων.

Πρέπει όλοι επιτέλους να αντιληφθούμε ότι πάνω από οποιοδήποτε κομματικό ή προσωπικό όφελος πρέπει να εστιάσουμε & να προφυλάξουμε το κοινό συμφέρον ακόμα και αν για αυτό χρειαστεί κάποιοι να αλλάξουν συνήθειες ακόμη και νοοτροπίες.

Πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να λάβει υπόψη της ότι η αντιλαϊκή συμπεριφορά της, η οικονομική αστάθεια & η ανικανότητα της να διαπραγματεύεται το συμφέρον της χώρας μας, οδηγούν τον Ελληνικό λαό στην εξαθλίωση και τη χώρα στο αδιέξοδο και στη πτώχευση. Ακόμα δεν έχουν αντιληφθεί ότι δεν έχουν την λαϊκή εντολή για όλα αυτά που ζούμε; Πόσες αποτυχίες ακόμα πρέπει να μετρήσουμε; Είναι φανερό πλέον σε όλους ότι το ΠΑΣΟΚ δε μπορεί & δε πρέπει να κυβερνήσει άλλο τη χώρα. Λίγο φιλότιμο δεν βλάπτει.. Ακόμα και τώρα δώστε το λόγο στο λαό με τη προσφυγή στις κάλπες και μαζί ξανά και την ελπίδα πριν κηρύξετε τη χώρα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

Σοφία Λουκέρη
Υποψήφια Βουλευτής ΝΔ Κεφαλλονιάς & Ιθάκης

Πυρά ΝΔ για τις δηλώσεις Παμπούκη για αυτόνομο υπουργείο Ναυτιλίας

http://www.zougla.gr/Image.ashx?fid=380709&w=400&h=300&q=80Την αντίδραση της ΝΔ προκάλεσε η δήλωση του υπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Χάρη Παμπούκη ότι η σύσταση αυτόνομου υπουργείου Ναυτιλίας είναι προσωπική του άποψη.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης έκανε λόγο για «κυβερνητικό αλαλούμ», καθώς, όπως δήλωσε, «ο κ. Παμπούκης ομολογεί ότι ήταν λάθος η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας».

«Μάλιστα ο ίδιος «νίπτει τας χείρας του», λέγοντας ότι «εγώ έχω θέσει τον προβληματισμό μου στον πρωθυπουργό. Έχω κάνει το καθήκον μου. Από εκεί και πέρα το πρόβλημα δεν είναι δικό μου», ανέφερε ο κ. Μιχελάκης.

Καταλήγοντας ο κ. Μιχελάκης έκανε λόγο για «τρικυμία εν κρανίω» και υπενθύμισε ότι αποτελεί πάγια θέση της ΝΔ η σύσταση αυτόνομων υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Τουρισμού.

Από το ραδιόφωνο έκανε διάγγελμα ο Καντάφι...

Σε διάγγελμά του που μετέδωσε ραδιοφωνικός σταθμός της Τρίπολης και ο τηλεοπτικός σταθμός Al-Orouba TV ο Καντάφι είπε ότι ή θα πεθάνει η θα νικήσει στη μάχη εναντίον των επιτιθέμενων. Ενώ πρόσθεσε ότι η εγκατάλειψη του στρατηγείου Bab al-Aziziya έγινε για λόγους τακτικής μιας και μετά από 64 βομβαρδισμούς του από το ΝΑΤΟ είχε σχεδόν ισοπεδωθεί.

Βίντεο από το σεισμό στην Ουάσιγκτον

Δείτε τα:







AΠΟΕΛ: Για δεύτερη φορά στους ομίλους του Champions League

Ο Θρύλος της Κύπρου, ο ΑΠΟΕΛ με ψυχή ελληνική και μπάλα που θα ζήλευαν σχεδόν όλες οι ομάδες της Superleague πάτησε τη Βίσλα με 3-1 και μπαίνει για δεύτερη φορά στους ομίλους.

Mεγάλες στιγμές στο ΓΣΠ καθώς ο ΑΠΟΕΛ θα βρεθεί για δεύτερη φορά σε ομίλους του Champions League μετά την πρώτη του συμμετοχή το 2009! Οι Κύπριοι επικράτησαν με 3-1 της Βίσλα, ανέτρεψαν το 1-0 του πρώτου αγώνα στην Κρακοβία και θα δώσουν το παρών στη κλήρωση της Πέμπτης όπου θα τοποθετηθούν στο τέταρτο γκρουπ δυναμικότητας. Το γκολ της πρόκρισης ήρθε στο 87' με τον Αΐλτον και ενώ νωρίτερα ο ΑΠΟΕΛ είχε προσπαθήσει να αυτοκτονήσει από την πολύ κατώτερη πολωνική ομάδα.

Στο πρώτο μέρος, η ομάδα του Γιοβάνοβιτς μπήκε δυνατά, έκλεισε την Βίσλα στα καρέ της και έφτασε κοντά στο γκολ με τη διπλή προσπάθεια των Αΐλτον και Μαντούκα που κόντραρε στα σώματα των αμυντικών στο 25'. Λίγο αργότερα, όμως, ήρθε το γκολ που άξιζε ο ΑΠΟΕΛ έπειτα από αυτογκόλ του τερματοφύλακα Παρέικο! Ο Μαντούκα εκτέλεσε το κόρνερ, η μπάλα πήγε προς τα δίχτυα αφού πρώτα βρήκε σε παίκτη των Πολωνών και στο δοκάρι, ο Παρέικο φάνηκε να την μπλοκάρει αλλά εν τέλει την έστειλε στα δίχτυα της ομάδας του!

Ο ΑΠΟΕΛ ήταν πολύ καλύτερος στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα και κατάφερε στο 54' να πάρει σκορ πρόκρισης με κοντινή προβολή του Αΐλτον έπειτα από εξαιρετική ομαδική προσπάθεια. Η Βίσλα προσπάθησε να ανέβει, έδειξε διάθεση να κυνηγήσει το γκολ που χρειαζόταν χωρίς πάντως να απειλήσει. Ο ΑΠΟΕΛ έδωσε χώρους και παρότι ήλεγχε τον ρυθμό την... πάτησε στο 71' με τον Βιλκ. Οι Κύπριοι «πάγωσαν» καθώς εβλεπαν το ίδιο έργο της Κρακοβίας, όμως ο... Παρέικο τους λύτρωσε στο 87' καθώς έχασε την μπάλα κάτω από τα χέρια του σε σουτ του Αΐλτον! Το 3-1 έγινε, ο ΑΠΟΕΛ πήρε την πρόκριση και στο ΓΣΠ στήθηκε γλέντι!

Οι συνθέσεις

ΑΠΟΕΛ: Χιώτης, Ζόρζε, Πουρσαϊτίδης, Αΐλτον, Τρικόφσκι, Μαντούκα (85' Χαραλαμπίδης), Πίντο, Κόντης, Μοράις, Μαρκίνιο (85' Αλεξάνδρου), Μποαβεντούρα (90' Γιάχιτς)

Βίσλα: Παρέικο, Γάλιενς (80' Γιοβάνοβιτς), Μέλικσον, Σομπολέφσκι (58' Ίλιεφ), Ντίαζ, Νούνιεζ, Γκένκοφ, Βιλκ, Λαμέι, Μαλέτσκι (80' Κιρμ)

23 Αυγούστου 2011

Επιτέλους λύθηκε το μυστήριο! Μπορούμε να ησυχάσουμε...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrBF3rZGEC3yEKGiL8C2MHCSiLY471YVlslm2FC9-V4Aq7Z0CKXAeLw57XXavLz5kZ7VhNUOXRV3u0wB8ET6xrfPBS7b0O4t6T-RT06uvYfBwGd3uW8h3siFDkvFpwPkGAG0uJ6NuhiWcV/s1600/12562430969pEb84.jpgΣτο πανάρχαιο ερώτημα, αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα, άγγλοι επιστήμονες των παν/μιων του Sheffield και του Warwick έδωσαν μια πιστική απάντηση που λέει ότι η κότα έκανε τελικά το αυγό.

Βρήκαν μια πρωτείνη που βρίσκεται μόνο στις ωοθήκες της κότας είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία του κελύφους (τσόφλι) του αυγού... άρα αφού το κέλυφος μπορεί να φτιαχτεί μόνο μέσα στην κότα, δεν μπορεί να δημιουργηθεί αυγό εκτός κότας.

Για πολύ καιρό οι επιστήμονες θεωρούσαν ότι ητο αυγό έκανε την κότα μέχρι την ανακάλυψη της συγκεκριμένης πρωτεΐνης που ήταν γνωστή εδώ και καιρό αλλά μόνο τώρα συνδέθηκε με τη δημιουργία του κελύφους.

Μάλιστα η ανακάλυψη έγινε από το εργαστήριο υλικών μηχανικής και όπως λένε οι επιστήμονες η διαδικασία του πως δημιουργούν το κέλυφος οι κότες τους δίνει στοιχεία για το σχεδιασμό νέων υλικών και διεργασιών μιας και οι λύσεις της φύσης μπορούν να βρούν εφαρμογές σε κάθε είδους προβλήματα στην επιστήμη των υλικών και της τεχνολογίας

http://www.msnbc.msn.com/id/38238685/ns/technology_and_science-science/t/which-came-first-chicken-or-egg/

Λοβάρδο, η δήλωση αυτή ισχύει ακόμα ή θεωρεία ότι πετύχατε;

Πόσο καιρό πρέπει να περιμένουμε για να κάνουμε σούμα αν πετύχατε ή αν πρέπει:

Κάντε κλικ για μεγέθυνση

direct democracy

Στην δημοκρατια δεν υπαρχουν αδιεξοδα...δεν τα εχει αναγκη...εγκλωβιζεται μια χαρα κι απο μονη της.Οταν το προφανες δειχνει οτι το παιχνιδι και η παρασταση ελαβαν τελος και ειναι ωρα να παμε για πατσα,τοτε μπαινουν στην μεση οι επιθετικοι προσδιορισμοι.Οι λεκτικοι καλωπισμοι και τα βερμπαλιστικα φτιασιδωματα του χοντρου με τα μπαλονια στην γωνια, που εχει τρομαξει να τα ακουει να σπανε το ενα μετα το αλλο και φουσκα με την φουσκα να χανει την οικονομικη αξιοπιστια του,εκει που ηταν ετοιμος να αναχθει σε τοπικο τραπεζαρχη και αναπληρωματικο αρχιφυλαρχο του μπανανισταν.

Με νοοτροπια σοβιετικου θωκονταβα και ικανοτητες κινεζου μαστερ σεφ,μας σερβιρει ο'τι φιδι υπαρχει στα μουτρα,σε μια οργανωμενη προσπαθεια αποπροσανατολισμου,τρομοκρατησης και καθησυχασμου,οσων ,ακομα πιστευουν σε θαυματα.Σε ενα εργο που παιζεται με πληρη αποτυχια και με την ανησυχητικη ανοχη των θεατων εδω και δεκαετιες,ξοφλημενοι νεοκοντηδες γονοι,ξεφτιλισμενοι καρπαζοεισπραχτορες και σκατομαζωχτρες της χουντας, ατσαλακωτοι βαθυστοχαστοι που φορανε κουστουμι ακομα και στην χεσα,γεροντομεσοκοποι επαναστατισκοι της ψαροταβερνας, ρασοφοροι κουτσαβλοι μαλακοθυμοσοφοι, ευλαβοβλαμενοι ακολουθητες και λοιπα παρασιτα,εχουν δημιουργησει ενα κεντρο αποφασεων και εχουν αναχθει σε μια επιπλαστη,επιβεβλημενη ελιτ την οποια παρουσιαζουν με οποιο τροπο μπορουν, οχι απλα ως φυσικη,αλλα ως την μονη εξελιξη των πραγματων. Μπορεις να τους μισησεις,να τους ζηλεψεις,να τους μιμηθεις,η να τους αγνοησεις,ριχνοντας το στην φιλοσοφια,στις ανωτερες αξιες της ζωης και σε κανα μισολιτρο τζονυ,δεν εχει σημασια το δικο τους παιχνιδι θα παιζεις και παλι.Το προβλημα θα παραμενει αλυτο κι εσυ θα προσπαθεις να κινηθεις στα στενα πλαισια εκεινων που πραγματικα κινουν τα νηματα, βαζοντας σε δευτερη μοιρα την αναγκη χαρην της υποχρεωσης που σου κληροδοτηθηκε. Εκεινης του προτου σωσεις τον εαυτο σου, να σωσεις το πολιτευμα.

Καποτε,παπαδαρια,στις δυσκολες στιγμες του γενους,κατεβαιναν απο τα μοναστηρια με την εικονα του αη-σωστη και καναν μπαζα γερη απο το υστερημα των κολιγαδων του καμπου που το μονο που ειχαν μαθει να ζητανε,ηταν να βγαλουνε κι αυτη την μερα.Στο ιδιο μοτιβο, εβραιομασωνικες μαριονετες,αποπειραθηκαν να οικειοποιηθουν αρχαιοελληνικα συμβολα(στοα αργοναυτων στον βολο-ματι αργους) για να προσδωσουν λαμψη,αιγλη και αρχαιοελληνικο μυστικισμο σε κατι τελετες μυησης που φιλανε ιερες πετρες, γυμνοι και με τον κωλο τουρλα για να γινουν απο βεβηλοι,αδερφ(οι-η) πιστοι ακολουθητες της φρασης -θα σε γα...σω και θα στρωσεις.Φιλοδοξοι κοντοκομπλεξικοι,πορφυρογενητοι τιτλοφοροι και νεοελιτιασμενοι αρνητες της στανης και του καμπου που μετρουσαν τις σβουνιες,με δυο λογια, προβληματικες προσωπικοτητες, οτι πρεπει για ip ban απο τον μηχανισμο της εξελιξης, φτιαξαν το κλαμπ των αποτυχημενων και το καναν και εξκλουσιβ.Μεσα στην γενικοτερη σηψη, αδιαφορια και την ακατασχετη χριστιανοφερτη μοιρολατρεια,πλασαριστηκαν ως μυστες και κινητες των νηματων,σε ενα συστημα που βολευει μια χαρα οποιον στερει η πουλαει ελπιδα,αλλα καθολου εκεινον που πραγματικα εχει την δυναμη να το αλλαξει.

Οποιαδηποτε θρησκεια για να πιασει,εχει αναγκη απο μια καταστροφη,μια δοκιμασια,στην οποια θα ερθει να δωσει εξηγηση,αλλα και λυση.Οπως τα χοντροκωλοθρεμενα παπαδαρια που συγκαιουν τα σκελια τους για να προλαβουν καμια μερσεντες σε πλειστηριασμο,εγιναν εκπροσωποι του θεου στην ψωροκωσταινα,ετσι και οι ανυπαρκτοι ψηφοζητουλες της τηλεπολιτικης μας καταντιας που ονομασαμε λαιφ σταιλ,εγιναν μανατζερ της δημοκρατιας. Νομιμοποιημενοι απο την απουσια,την ελειψη πραγματικης εναλλακτικης προτασης παιρνουν στα χερια τις τυχες ενος λαου που εχει με βαρεια καρδια και ελαφρια σκεψη, αποφασισει οτι δεν μπορει να κανει τιποτα αλλο περα απο το να υποστει και να υπομεινει.Λες και εχουμε απενεργοποιηθει,δειχνουμε να εχουμε χασει τις βασικες αμυνες και απλα περιμενουμε το επομενο χτυπημα,ελπιζοντας να ειναι πιο ψωφαλτσο και να περασει κι αυτος ο κυκλωνας χωρις πολλες απωλειες.Ανεπαγγελτοι κασελοφοροι που αντι για βουρτσες, κουβαλανε χαρτια και mont blanc,ασχετοι κηφηνορεμπελοι υπουργοι οικονομικων που αισθανονται οτι ειναι μια χαρα να μιλας αγγλικα σε διεθνη δικτυα, με την ευφραδεια μονοφθαλμου κραχτη εξω απο μπουρδελο της σαγκαης,για να δειξει οτι δεν υστερει σε σχεση με τον προηγουμενο αχρηστο και το αλτερ εγκο του μπατμαν που νομιζει οτι τον στειλαν απο την λεγεωνα των σουπερηρωων να σωσει μονοπεταλια την ελλαδα.Τι κι αν δεν μπορουν να δωσουν λυσεις...μπορουν μια χαρα να δωσουν προβληματα και το κανουν με συνεπεια απο την στιγμη της εκλογης,τοτε δηλαδη που ξαναβαλαμε οπαδικα τα κεφαλια μεσα και λιγο αργοτερα την ουρα στα σκελια.Ενω ψαχνεις να βρεις τροπο να περασεις οσο γινεται πιο αβασανιστα την "δυσκολη" αυτη περιοδο,η παραγωγη εμποδιων,συνεχιζει με εργοστασιακους ρυθμους.

Εγκλωβισμενος στην αγνοια και βυθισμενος στην απορια,χανεις το ουσιωδες,την λυση δηλαδη του προβληματος και περιμενεις με αγωνια τον επομενο αναλυτη που θα σου δωσει την δικη του οπτικη για το πως φτασαμε εδω, οπως και την προσωπικη προοπτικη για να φυγουμε. Τι κι αν ειναι παπατζης,σφαλιαροχαφτης,αυτοικανοποιουμενος βιβλιομπακαλης, μεχρι και ο θανασης ο σβουρας ο πρωην υπουργος αμυνας που καθε γυροβολια εδινε και δεκα συμβασεις. Εισαι αρωστος και η προσωπικη δεξιοτητα και ικανοτητες του καθε κακομοιρη πολυτελειας που κανει πιατσα στις επιτροπες για να συμπληρωσει τα γαμησιατικα που του πληρωνουμε,ειναι βαρυνουσας σημασιας.Ειναι ειτε η λυση,ειτε το προβλημα κι εσυ δεν αποτελεις τιποτα αλλο απο μερος των προαναφερθεντων.Οχι ως κινητηριος μοχλος,αλλα ως συστατικο η απλα καρυκευμα,αναλογα με τα μαγειρεματα και τις ορεξεις.Το να πηγαινεις λοιπον και να στηνεσαι εξω απο γραφεια,σπιτια,καμπινεδες και να φωναζεις με ντουντουκες, δεν κανει τιποτα αλλο απο το να αποφορτιζει την ενταση,να δινει αξια στην εκαστοτε μαριονετα που εκτελουσε σαν καλος γραικυλος προσταγες και να παγιδευει την σκεψη και την δυναμικη σου σε κινησεις προβλεψιμες,ελεγχομενες και διαχρονικα εξασφαλισμενες να αποτυχουν.Το να καθεσαι σπιτι σου απο την αλλη, με τον καναπε να εχει γινει προεκταση του κωλου σου και να χειροκροτας σαν το καθυστερημενο που του δωσαν παγωτο, καθε φορα που μαθαινεις οτι βρισαν καποιο μελος του χαβαλε που λενε κυβερνηση την στιγμη που εσενα σου εχουν παρει τα σωβρακα και ετοιμαζονται να σε περασουν δευτερο χερι, μαλλον προς τον αυνανισμο ως επιλογη ζωης φερνει.Οτι κι αν κανεις μεσα στο στενο πλαισιο που σου εχει επιβληθει να κινεισαι,παραμενεις ακινδυνος και σταδιακα αδρανοποιεισαι, αποδεχομενος οτι αφου εκανες,ερανες,φωναξες και χτυπηθηκες οσο μπορουσες για την αδικια και την ανισοτητα,στο τελος,δεχθηκες οτι ετσι εχουν τα πραγματα και αποφασισες να μην πας αλλο κοντρα στην φυση.

Μπρος γκρεμος και πισω ρεμα λοιπον,αν δεχθεις σαν προβατο και πιονι να εγκλωβιστεις μαρτυρικα στα διλημματα "σουτηρια η χρεωκοπια" και αν στηθεις καρτερικα να περιμενεις ποτε θα τελεψει το μαυρισμα της αντιπολιτευσης για να αρχισει η αντιπαραθεση σε επιπεδο πολιτικο και παντα στους ορους και τις προσταγες της δημοκρατιας.Σου αφαιρειται σταδιακα οποιαδηποτε πιθανοτητα διαβιωσης,περιθωριοποιεισαι και περικλειεσαι στο στενο κουστουμι της παρωδιας που ονομασαν πολιτικη αντιπαραθεση κι εσυ πρεπει να το δεχτεις και να προσπαθησεις να αντεξεις,μεχρι μια νεα "αλλαγη" να δημιουργησει αλλους ορους,λιγοτερο σκληρους, στους οποιους θα προσπαθησεις να ζησεις και να υπαρξεις.Βασιζομενοι στην αγνοια, την αναξιοπρεπεια,την παρακμη και την ελπιδα,εδω και χιλιαδες χρονια αγυρτες, παπαδες, μασωνοσουργελα και πασης φυσεως παπατζηδες,ευαγγελιζονται τον παραδεισο, την κρυφη γνωση,το μυστικο της ζωης.Η υποταγη και η εξυπηρετηση στους σκοπους της καστας (οι οποιοι με μια λογικη αναλυση δεν θα αντεχαν ουτε για να μπουν στο πισω μερος απο δρακουλινια),αποτελει απαραιτητη προυποθεση και ως αλλος ανωνυμος μπεκροκανατας, καλεισαι να εμπιστευτεις την ζωη σου σε μια αγνωστη-ανωτερη δυναμη.Τα αποτελεσματα της τακτικης αυτης,τα ειδαμε μια χαρα στις ζωωδεις εκδηλωσεις των υπανθρωπων που ονομαστηκαν πρωτοχριστιανοι,οταν κατεκαψαν καθε αρχαιοελληνικο ιερο για να στησουν ναους,οταν εσκισαν τις σαρκες της Υπατιας γιατι με τις διδαχες της δεν αφηνε τον κοσμο να γινει προβατα και να τρεξει στους κατακομβοχωμενους λαγουμιαρηδες γεροντοκαυλους που μεταξυ πριονισματος μαρμαρινης τσουτσουνας του καθε αγαλματος που ειχε την κακοτυχια να ειναι ανατομικα ακριβες και μπηχτοκεφαλιασματος,θα τους ελεγαν για τις μελισουλες,τα θυμιαματα τα πνευματικα και τα ανωτερα νοηματα της υπαρξης.

Ειναι ενας απροβληματιστος κοσμος εκεινος που δεν φερνει αλλαγες.Δεν φοβιζει και δεν εχει ανατροπες στην ρηχη πλοκη του.Ολοι μπορουν να υπαρξουν εντος του,στους ρολους που θα τους δωθουν και ολοι μπορουν να συνεχισουν να βαυκαλιζονται και να αισθανονται λιγοτερο ασχημα που δεν πετυχαν κατι περισσοτερο στην ζωη τους.Η μοιρα βλεπεις και οι κανονες,το απαγορευσαν σε πολυ πιο ικανους.Η ομογενοποιηση και ο φοβος για τα χειροτερα που ερχονται,λειτουργουν ως ανασταλτικος παραγοντας για οποιαδηποτε αντιδραση και σιγα σιγα,απο την απαιτηση για βελτιωση,περναμε στην ικεσια για παραταση της μιζεριας μας,κοιτωντας με τρομο τον διπλανο μας να χανει τα παντα.Γινομαστε διαχειριστες της κρισης και αντι να κοιταξουμε πως θα απαντησουμε με βια στον βιασμο της ιδιας μας της ζωης, ανησυχουμε να βρουμε τροπο να πονεσουμε οσο γινεται λιγοτερο στην πτωση.Ο φοβος και η εδραιωμενη αντιληψη πως δεν μπορουμε να κανουμε κατι αλλο γι'αυτο,μας εχουν καταντησει ευκολα θυματα.Δαχτυλοδειχτουμενοι κακομοιρηδες,απο το πουστοχωρι των ανικανων βολεμενων που καβαλησαν την εξουσια και φωναζουν οσο πιο δυνατα μπορουν για να τους κοιταξουμε και να παρουμε τα ματια μας απο τον δρομο που μας πηγαινει στην καταστροφη,λαος που υποφερει,στα σταλινιασμενα μυαλα ιεραποστολων της αριστερας που μεσα στην κριση και την καταστροφη,τους θυμηθηκε να μιλησουν για τις λαικες μαζες και αδικημενος ξωμαχος ,συμφωνα με τον κωλοτουμπα ξανθοπουλο που βρισκει μεσα στην γενικοτερη αβεβαιοτητα κι εκεινος λογο υπαρξης.

Ειναι απροβληματιστος κοσμος για οποιον εχει μοιρολατρικα αποδεχθει την στυγνη καταληξη των αδυνατων. Δημοκρατια ειναι οταν τρεις λυκοι κι ενα προβατο ψηφιζουν για το τι θα φανε...κι αφου εσυ τρεφεσαι με χορταρι πρασινη αναπτυξη του τετραγωνοκεφαλου πατσολαιμη τσιμπουκομαγουλα βαψομαλια και θεωριες συνταγματικης οικονομιας του χοντροπολντο,δεν ειναι και τοσο απαραιτητο να υπαρχουν λυκοι στην εξουσια. Ακομα και γουρουνια που ασθμαινουν και κοντανασαινουν καθε μισο βημα,ιπποποταμοι με προχωρημενη καρδιακη ανεπαρκεια και ψωροσκυλα που οταν δεν τα κλωτσαγαν ομαδικα στο κεφαλι,τους κρεμουσαν τενεκεδια,εχουν χωρις προβλημα αναλαβει τον ρολο του παραγοντα πιεσης σε εναν λαο που οσο παει,αισθανεται ολο και πιο θυμα.Το μαλακας που τραγουδουσε ο μηλιωκας,τεινει να ακουστει ως φιλοφρονηση,οταν σημερα,ειμαστε,απο πειραματοζωα δογματος σοκ,μεχρι λογος υπαρξης νεων τασεων στα πολιτικα κομματα που ενω ο κοσμος πεφτει συθεμελα,αγωνιζονται να αποδειξουν οτι βαδιζουν καλα σε σχεση με την ιδρυτικη τους διακυρηξη.Ριζοσπαστικα και αριστερα, λαικα και συμμαχικα,σοσιαλιστικα και κινηματικα και πανω απ'ολα δημοκρατικα,προσπαθουν με πασης φυσεως ταμπελες,να οικειοποιηθουν ιδεες και να μετατρεψουν ενα καθοδηγουμενο,ελεγχομενο συστημα σε ιδανικο.
Ενας καλα ριζωμενος συρφετος παρασιτων και πολυκαιρισμενης κοπριας,εχει αγκαζαρει ποστα και ταμπελες και ποτε με κραυγες,ποτε με συζητησεις για το δημιουργουμενο ελειμα δημοκρατικοτητας και ποτε με αγανακτηση να τρεχει απο την γραβατα,εχουν εδραιωθει ως παραγοντες της "ευρωπαικης" δημοκρατιας-οσο οξυμωρο κι αν ακουγεται- στην χωρα.Η απειλη της επιθετικοτητας του υπανθρωπου μογγολου στην αλλη ακρη του αιγαιου,η αβεβαιοτητα για το επαγγελματικο μελλον,η βια που ολο και περισσοτερο κλιμακωνεται με τις καραβιες λαθροπανουκλας στον εβρο,οι απαιτησεις που γιγαντωνονται απεναντι σε οποιονδηποτε σκεφτει να ανοιξει μια επιχειρηση,δημιουργουν φοβιες και δυστυχως αυτες δεν ειναι ΠΟΤΕ ο καλυτερος συμβουλος ουτε για να αποφασισεις ουτε για να δρασεις.Ολοι εχουν χωρο στο πολιτικο παρτουζωμα που εκτυλισσεται εδω και δεκαετιες,πολυ απλα γιατι κανενας δεν εχει την λυση.Ο φοβισμενος λαος που δεν ξερει απο που να φυλαχτει και ποια σφαλιαρα θα πεσει στην συνεχεια,κινειται μεταξυ ανησυχιας,φθονου,αμφισβητησης και λουλουδατης παγκοσμιοποιημενης λαθροαποδοχης της πενταδαχτυλης κορης,που συνοδευεται απο λαζοπουλο και φακες -οταν πεφτει νηστεια-.Σε οποιο ακρο και αν βρισκεσαι,ειτε σε εκεινο του δηθεν εθνικισμου ,ειτε σε εκεινο του αριστερου της μπαφομερεντας,ουτε βοηθας,ουτε πας κοντρα.Απλα υπαρχεις χωρις να ενοχλεις.Φωναζεις για να δειξεις οτι αντιδρας,η κατεβαινεις να μιλησεις μαζι με τα φυματιοφορα στα εξαρχεια και οπου αλλου στον διαολο θες.Δεν αλλαζεις κατι.Ικανοποιεις στην πρωτη την προδωμενη σου αγαπη για την πατριδα(που το σεβομαι αν και δεν εχει αποτελεσμα) στην δευτερη την την αρνηση να νιωσεις οτι τις ιδεες σου για διεθνεις κοινωνιες,δεν τις δεχεται κανενας περα απο το πρεζακι που απο την μαστουρα δεν μπορει να πει καραμελα,η τον ασπροντυμενο βρωμιλο κορανοπληκτο που ηρθε για να ψωμοζησει και βρηκε δεκα μαλακες σαν κι εσενα να του λενε οτι απειλειται η προσωπικοτητα,η καταγωγη του και η παραδοσεις, του να σκοτωνει αλλοθρησκους και να πηδαει κατσικες.

Η καστα και η ιστορια λοιπον,τραβαει μια χαρα,οσο οι υπολοιποι τραβαμε το καρο.Η ουσια εχει χαθει και η πολιτικη αντιπαραθεση,γινεται με ορους ελληνικου κουτσοποδοσφαιρου.Απο την μια,το τσιρκο των αχρηστων,καταστροφικων,ηλιθιων και επικινδυνων γραικυλων με το ατελειωτο ταξιδι του καραφλο νιλς χολγκερσον για αρχηγο να μας λενε για υποχρεωσεις και απο την αλλη, ως επισημη μοιρολογητρα η κεντροδεξια, να μας μιλαει για σπορους που δεν πεθαινουν.Για την ταμπακιερα φυσικα ουτε λογος.Τα διοδια τα οποια συνεχιζουν να αποτελουν μειζον ζητημα,ως δια μαγειας,περασαν στα αζητητα και απο τα δυο κομματα.Η αντισυνταγματικοτητα του μνημονιου που ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ δημοψηφισμα και δεν καταφερε να παρει ΟΥΤΕ 180 ψηφους μεσα στην βουλη,τεινει να ξεχαστει,μπροστα στα νεα προβληματα που ξεφυτρωνουν το ενα μετα το αλλο.Το χρεος που καλουμαστε να πληρωσουμε σε... φινλανδους,(τους καρπαζοεισπρακτορες της ευρωπης,ορχεοσυρτες της κοκκινης αρκουδας και του κρατους που βασιζει την οικονομια του στο ποιο nokia θα αγορασεις στην γκομενα τα χριστουγενα ) και σε λοιπους ευρωλιγουρηδες που μυριστηκαν ενεργεια και πλακωσαν,απο επαχθες,εγινε δυσβασταχτο.Κανενας δεν μιλησε για την οικονομικη τρομοκρατια που ασκειται σε βαρος της ελλαδας και για το χαρτι του δεν πληρωνω στους πουστονταβατζηδες των βρυξελων.Σε ενα θεατρο του παραλογου,ο ενας επιβαλει φορους και απαιτει θυσιες και ο αλλος με λυγμους υποσχεται οτι οι θυσιες δεν θα πανε χαμενες,ενω καθημερινα ακουμε για συμπολιτες που δινουν τελος στην ζωη τους,γιατι δεν μπορεσαν να βγουν απο το αδιεξοδο.Οσο περισσοτερο δυναμωνουν οι φωνες για εκλογες,τοσο το γκαγκανιασμενο με τα πεντε κολυβογραμματα,μιλαει για αλλαγες.Μια ευκαιρια ακομα...σκεφτεται ενω απο κατω η αναψοκοκκινισμενη παρεγκεφαλιδα,πασχιζει να κρατησει ισοροπια εκει που σκυφτο με τα γουοκμαν και δεκα βαρκες να το φυλανε,μετραει κουπιες.

Η αντιπολιτευση πιστευει οτι μετρανε μερες...και κατα ενα μεγαλο ποσοστο,δεν πεφτει εξω.Αραξαν λοιπον κατω απο το δεντρο της εξουσιας και με το στομα ανοιχτο,περιμενουν με την σειρα τους να παραλαβουν χαος.Η εναλλαγη,δεν απειλει την εδραιωση του συστηματος. Το αντιθετο, το νομιμοποιει.Οι ελαχιστοι που θα πεισθουν στις επομενες εκλογες,δεν θα αποτελεσουν πηγη προβληματων για μαθητευομενους μαγους, greek tavern the mitsos, υπουργους οικονομικων και λοιπους λακεδες.Η διαχειριση θα αλλαξει χερια και οσοι οδηγησαν την χωρα στην εξαθλιωση,θα μπορουν,αν δεν την κανουν για αρουμπα, να ασκουν αντιπολιτευση στην νεα κυβερνηση.Τα δουλικα καρμιρομεσα,ξεπεσμενες προξενητρες και μπουρδελοτσατσαδες της παρηκμασμενης γειτονιας,θα αρχισουν να ξαναπαιζουν τον ξεφτιλισμενο ρολακο τους για να ξαναβρουν την θεση τους στο καδρο και ολα θα ερθουν στην καρμικη τους ισοροπια,απλα με διαφορετικη ηγεσια. Εσυ θα συνεχισεις να πεινας,ο τσαμπα μαγκας εθνοfather θα συνεχισει να βολταρει με το πορσικο,οι δικαστες θα συνεχισουν να ΜΗΝ μπορουν να δικασουν χωρις παρεμβολες και τα παρασιτα θα συνεχισουν να βγαινουν απο τις τρυπες ενος σαπιου οργανισμου που σκοτωνει και παρασυρει καθε υγιες κυτταρο που προσπαθει να κινηθει σε διαφορετικη τροχια.Χρειαζεται ριζικη αλλαγη και οχι οι πατροπαραδοτες πλεον εναλλαγες του αλλαξοκΩλεγιου αθηνων.Το συστημα προσπαθει να προσαρμοστει στα νεα δεδομενα,προσαρμοζοντας οσο γινεται κι εμας στις αναγκες του. Εχουν καταλαβει οτι πλεον δεν η υπομονη εχει στερεψει και με κινησεις εσωκομματικου κανιβαλισμου και αντιπαραθεσης για το θεαθηναι,προσπαθουν να αποφορτισουν το κλιμα.
Χρειαζονται κι εκεινοι,μια ευκαιρια ακομα...να κανουν την γερη μπαζα και να πουλησουν, ακομα και οι τελευταιοι κωλομπαμπουρες,οσο πιο ακριβα μπορουν ,την κοπριτοσυνη τους στα ξενα κεντρα εξουσιας.Οσο βασιζομαστε σε κομματα και σε κατηχησεις απο -κλανω πενθιμα να μυρισει σανελ- ακολουθητρες της κεντροδεξιας που το εβαλαν σκοπο της ζωης τους να βγουν βουλευτινες και βουλευταδες,τοσο θα τροφοδοτουμε την παρακμη και τις αξιωσεις του γαλατοβελονη,αγραμματου κωλοτουμπα,πρακτορισκου,να υπαρχει μαζι με τον θιασο του.Οσο θα ψαχνουμε απεγνωσμενα για κατι με το οποιο θα μπορουμε να ταυτιστουμε, τοσο θα αναγκαζομαστε να αλλοιωνουμε τον ιδιο μας τον εαυτο για να αποτελεσουμε μερος κατι πιο προβεβλημενου.Οσο θα συνεχισουμε να προσκυναμε συμβολα εκπροσωπους,παραγοντες και λοιπους τοπικους βλαχοδημαρχους,τοσο θα παραχωρουμε κατι το οποιο μας ανηκει,ειτε λεγεται πιστη,ειτε φιλοσοφια,ειτε δημοκρατια,στα χερια του πρωτου κρετινου που βρεθηκε εκει.Η δημοκρατια μας ανηκει και ειμαστε οι μονοι υπευθυνοι,τοσο για την διαφυλλαξη,οσο και για την εφαρμογη της.Ειμαστε εξ'ορισμου,οι χειριστες της δημοκρατιας και οχι τα τσιρακια του καθε αποτυχημενου κομπλεξικου μασωνοπληκτου ντουβαροχτιστη που πιστεψε οτι μεσα απο το πουστοκουτσομπολικι της στοας,μπορει να επεγξει τυχες και ζωες.Ειμαστε εκεινο που θελουμε,οταν τολμαμε και μπορουμε τα παντα οταν παψουμε να προσκυναμε.Ο απο μηχανης θεος ερχεται στις αρχαιες ελληνικες τραγωδιες και η παναγια,προστρεχει σε βοηθεια του γενους,στις δυσκολες στιγμες.Χωρις μεσαζοντες και χωρις διακανονιστες.Με τον ιδιο τροπο και η δημοκρατια μας,Μπορει,χωρις να ειναι το μονο πολιτευμα,αν εφαρμοστει σωστα να δωσει λυση.Σε καθε περιπτωση ομως,το πρωτο βημα,αναλογει σε εμας.Τελειωσε ο καιρος για ειρηνικες συναθροισεις και αγανακτισμενες γιαουρτοτσουκαλες.Τελειωσε ο καιρος της ατιμωρησιας,της επιρριψης ευθυνων και των καλων προθεσεων.Η δημοκρατια ασθενει κι εμεις ειμαστε οι πρωτοι που βιωνουμε τις συνεπειες.Ταυτοχρονα ομως ειμαστε οι πρωτοι..και οι ΜΟΝΟΙ που εχουμε το τροπο να αλλαξουμε το μοτιβο.Οσο κι αν ακουγεται απιθανο στ'αυτια σου,ΕΧΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ. Ο λαος,παρα τα οσα φιλοτιμα μας εχουν κανει να πιστεψουμε, ΔΕΝ αναβαθμιζεται απο το πολιτευμα...μαλλον το αντιθετο συμβαινει.Το κακο ειναι οτι ΔΥΣΚΟΛΑ ελεγχεται.Οσο περισσοτεροι καταλαβουμε τις δυνατοτητες μας ως συνολο πολιτων τοσο περισσοτεροι θα συνεχισουν να χανουν τον υπνο τους στις ταξεις εκεινων που πιστεψαν οτι μπορουν να μας ελεγξουν.

Ηδη το καζανι βραζει.Εκει που δεν υπηρχε φραγκο,1200 ειδικοι φρουροι προσλαμβανονται για να καταστειλουν τις αντιδρασεις,την στιγμη που ο στρατος μας αποδυναμωνεται.Ο βοηθος του δοκτωρος κακου, καμινη-me,αφου αδειασε τις πλατειες,εξαφανιστηκε απο προσωπου γης,ενω ο παζαροβαγγελας,αφου τα εκανε σκατα με τους φινλανδους,ειπε να εξωκειλει σε καμμια αμουδια.Προσπαθουνε να πανε στην ροτα του κλιματος στασιμοτητας και σηψης,με μια γερη δοση απο αστυνομοκρατια,σε περιπτωση που ξυπνησεις.Η λυση ειναι μια και δεν βρισκεται ουτε σε κομματα,ουτε σε προσωπα.Βρισκεται μεσα σε εμας τους ιδιους.Οσο λιγοτερο μιλας για κατι,τοσο καλυτερα λειτουργει.και οσο πιο πολυ το στολιζεις, τοσο πιο ανυπαρκτο ειναι..κατι σαν τις σηκωμαρες του γερου.Η δημοκρατια μας δεν εχει αναγκη ,ουτε απο προθεματα,ουτε απο επιθετικους προσδιορισμους,ουτε απο νεοβαθυπλουτους μπαρμπαδοβλαχους.Εχει αναγκη απο ΕΜΑΣ.Να την στηριξουμε,να την προστατεψουμε και πανω απ'ολα, να την ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ.ΑΜΕΣΑ. Χωρις μεσαζοντες, εντολοδοχους και κεντρα εξουσιας.Οταν το πολιτευμα,απο λιβανιστηρι του συστηματος,γινει οπλο της λαικης εξουσιας και οταν η τιμωρια γινει ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ και οχι εκθεση ιδεων,τοτε θα μπορεσουμε να απαλλαγουμε απο την ασυδοσια,την ρουφιανοκακομοιροσυνη της πολιτικης καταντιας,τις φοβιες που αποτελουν εμποδιο σε καθε μας βημα και τα πασης φυσεως παρασιτα.Η αμεση δημοκρατια,για την οποια γραφει και ο εγκυρος Gerald Celente, γινεται παγκοσμιο αιτημα,το οποιο οφειλουμε να απευθυνουμε στον εαυτο μας.Μας εμαθαν οτι υπαρχουμε για να ακουμε και να ψηφιζουμε και τελευταια για να τρωμε στο κεφαλι φορονομους μαζι με τουρμπανοφορους .Μας εμαθαν οτι η οικογενειοκρατεια λεγεται παραδοση και η βια,εφαρμογη των νομων.Μας εμαθαν οτι τα παιχνιδια εξουσιας σε μια χωρα που μαστιζεται οικονομικα ,ειναι ενδειξη δημοκρατικοτητας και ελευθεριας...ε καιρος να τους μαθουμε κι ΕΜΕΙΣ κατι.Οσο κι αν το προσπαθουν,οσο κι αν θελουν να δωσουν παραταση ζωης στο συστημα για να συνεχισουν το παιχνιδι,προσπαθωντας,ποτε με διλληματα,ποτε με κραυγες να μας αποπροσανατολισουν,ο πεθαμενος ΔΕΝ ΚΛΑΝΕΙ. Καιρος να το μαθουν και μαλιστα ΑΜΕΣΑ.

http://ksekarfwtoi.blogspot.com/2011/08/direct-democracy.html

5,8 ρίχτερ στην Ουάσιγκτον και τα άδειασαν όλα

Σεισμός 5,8 Ρίχτερ έγινε πριν λίγο στην Ουάσιγκτον που δεν περέπει να είναι σεισμογενής περιοχή και οι αμερικάνοι έντρομοι εκκένωσαν καπιτώλιο και πέντάγωνο

Μέσα στο αρχηγείο του Καντάφι οι αντάρτες

Σοβαρά επεισόδια στον Βόλο, επίθεση στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ!

Σοβαρά επεισόδια συμβαίνουν αυτή τη στιγμή στο κέντρο του Βόλου και πιο συγκεκριμένα έξω από τα γραφεία της Νομαρχιακής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ στην οδό Δημητριάδος.

>

Οι φίλοι της ομάδος του Βόλου βάζουν φωτιά σε κάδους και πετάνε αντικείμενα κατά των γραφείων του κυβερνώντος κόμματος

Οι δυνάμεις ασφαλείας που είναι παρατεταγμένες σε πολλά σημεία του Βόλου κάνουν χρήση δακρυγόνων για να διαλύσουν τους οπαδούς που έχουν κατακλύσει το κέντρο της πόλης.

Ώρα 20:20 Τα επεισόδια εξαπλώνονται σε όλο το κέντρο του Βόλου. Καίγονται κάδοι και στον κεντρικότερο δρόμο του Βόλου, την οδό Ιάσονος.

Να σημειωθεί ότι οι οπαδοί άρχισαν να συγκεντρώνονται στο κέντρο από τις πρώτες διαρροές ότι πέφτει στο Περιφερειακό η ομάδα τους. Μάλιστα έκαψαν και σημαία του ΠΑΣΟΚ.

http://www.sport24.gr

Σοκ και δέος προκαλεί στο ελληνκό ποδόσφαιρο ο Γερουλάνος

Σοκ στο χώρο του ελληνικού ποδοσφαίρου προκαλεί ο αφανισμός δυο ομάδων που υποβιβάζονται από την Α' στη Δ' Εθνική. Με πολιτική απόφαση της κυβέρνησης, δια της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού, εξοντώνονται ο Ολυμπιακός Βόλου και η Καβάλα που δεν έλαβαν πιστοποιητικό συμμετοχής στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκας και τιμωρούνται με υποβιβασμό στην τέταρτη κατηγορία.

Ό,τι δεν κατάφερε η κυβέρνηση δια των δικαιοδοτικών οργάνων του ποδοσφαίρου, το πετυχαίνει δια της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού που απεφάνθη ότι υπάρχει θεσμική σχέση των δυο ΠΑΕ με τους υπόδικους και τιμωρημένους με ισόβιο αποκλεισμό από το ποδόσφαιρο, Αχιλλέα Μπέο και Μάκη Ψωμιάδη. Στη χρονοβόρα διαδικασία της προσφυγής στο Συμβούλιο Επικρατείας καταφεύγουν οι δυο ΠΑΕ, προς αναβολή η πρεμιέρα του πρωταθλήματος.

Την απόφαση της ΕΕΑ χαιρέτησε ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, που από την πρώτη στιγμή και αμέσως μετά την απόφαση της Επιτροπής Εφέσεων της ΕΠΟ για αφαίρεση βαθμών και όχι για υποβιβασμό, είχε προαναγγείλει την ενεργοποίηση μηχανισμού για την εξόντωση των δυο ομάδων. “Οι σημερινές αποφάσεις του ΟΠΑΠ και της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού δείχνουν αποφασιστικότητα. Κάθε εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας θα το χρησιμοποιήσουμε για να μπει τέλος σε όλα αυτά τα φαινόμενα” δήλωσε λίγο μετά τις 7.30 το βράδυ ο κ.Γερουλάνος.

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού, που τα προηγούμενα χρόνια έδωσε αρκετές αφορμές με ορισμένες εκ των αποφάσεων της (όπως για παράδειγμα η διάλυση του Ηλυσιακού και απορρόφησή του από το Αιγάλεω) συνεδρίαζε από το μεσημέρι και πήρε τη σχετική απόφαση λίγο πριν τις 7 το απόγευμα. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του enet.gr, τα μέλη της Επιτροπής κλήθηκαν το πρωί στο γραφείο του γγΑ, Π.Μπιτσαξή. Εκεί παρενέβη τηλεφωνικά και ο κ.Γερουλάνος για να δώσει σαφείς εντολές.

Στην ακροαματική διαδικασία ο Σταύρος Ψωμιάδης προσπάθησε να πείσει τα μέλη της Επιτροπής ότι πρόεδρος και πραγματικός ιδιοκτήτης της ΠΑΕ Καβάλα είναι ο ίδιος και ότι ο (καταζητούμενος) πατέρας του δεν έχει καμιά σχέση με την ομάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, τα μέλη της ΕΕΑ στηρίχθηκαν στην απολογία του Σταύρου Ψωμιάδη ενώπιον του εισαγγελέα στις 27 Ιουνίου για την υπόθεση των στημένων. Ο πρόεδρος της Καβάλας, λίγο πριν εκδοθεί απόφαση να μείνει ελεύθερος με περιοριστικούς όρους είχε αναφέρει στην απολογία του ότι μετέχει μόνον τυπικά ως πρόεδρος στην Καβάλα και ότι το πραγματικό αφεντικό είναι ο πατέρας του Μάκης Ψωμιάδης.

Ο Ολυμπιακός Βόλου έκρινε πως δεν θα έπρεπε να παρευρεθεί στη διαδικασία και αρκέστηκε στην ανακοίνωση που εξέδωσε το μεσημέρι. Μέσω αυτής γνωστοποιεί ότι το μετοχολόγιο της ΠΑΕ δεν έχει αλλάξει από το 2008 και ότι δεν θα πρέπει να αμφισβητείται η νομιμότητα, καθαρότητα και διαφάνεια της μετοχικής σύνθεσης. Στο μετοχολόγιο υπάρχει μεταξύ άλλων το όνομα του κ.Βασίλη Κεσογλίδη που είναι ο γνωστός λαϊκός τραγουδιστής Βασίλης Καρράς. Προσωπικός φίλος του Αχιλλέα Μπέου στα μαγαζιά του οποίου έχει εργαστεί, εμφανίζεται είναι κάτοχος του 22% των μετοχών της βολιώτικης ΠΑΕ. Μέτοχος του Ολυμπιακού Βόλου είναι και η τραγουδίστρια Αγγελική Ηλιάδη.

Βασίλης Κεσογλίδης, ή Καρράς αν προτιμάτε, είναι ο μεγαλομέτοχος της βολιώτικης ΠΑΕ τα τελευταία δύο χρόνια, καθώς κατέχει ποσοστό μετοχών της τάξης του 22%. Μάλιστα στο μετοχολόγιο του Ολυμπιακού Βόλου υπάρχει και το όνομα της Αγγελικής Ηλιάδη.

Το κείμενο της ανακοίνωσης:

“Για τη σωστή ενημέρωση και πλήρη διαφώτιση των πάντων και προς αποφυγή παρερμηνειών και ψευδούς πληροφόρησης παραθέτουμε τα κάτωθι:
1. Το μετοχολόγιο της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ παραμένει το αυτό, όσον αφορά τον κάτοχο του πλειοψηφικού πακέτου από το 2008 και μετά.
2. Από το 2009 ο μεγαλομέτοχος έχει λάβει την ειδική άδεια Μετόχου από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ, σύμφωνα με τις επιταγές του αθλητικού νόμου 2725 όπως ισχύει σήμερα.
3. Τέλος, όλες οι συνελεύσεις καταστατικές και έκτακτες έχουν δημοσιευτεί νομίμως στο ΦΕΚ, αφού προηγουμένως έχουν εγκριθεί τόσο όσο προς το σκοπό τους όσο και προς τη μετοχική τους σύνθεση από την ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ.
Ως εκ τούτου παρέλκει η οποιαδήποτε αμφισβήτηση αναφορικά με τη νομιμότητα, καθαρότητα και διαφάνεια της μετοχικής σύνθεσης της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΒΟΛΟΥ 1937, όταν μάλιστα και όλες οι επιμέρους μέχρι σήμερα αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου έχουν ελεγχθεί και εγκριθεί τόσο από την ΕΕΑ όσο και από το Υπουργείο Ανάπτυξης”

Η απόφαση της ΕΕΑ προκαλεί έντονες αντιδράσεις στους κατοίκους των δυο πόλεων και ιδίως στον Βόλο όπου από το απόγευμα ξεκίνησαν δυναμικές κινητοποιήσεις. Το κλίμα είναι πολεμικό και κεντρικοί δρόμοι έχουν μετατραπεί σε πεδίο μάχης.

Στα μουλωχτά μείωσαν στα 10 απ' τα 12 χρόνια διαμονής που χρειάζονταν για μόνιμη άδεια διαμονής

Με τις διαβεβαιώσεις του υπουργού Εσωτερικών Χάρη Καστανίδη ότι θα εξαντλήσει κάθε προσπάθεια για να αποδείξει ότι δικλείδες ασφαλείας δεν αφήνουν κανένα παράθυρο για μαζικές νομιμοποιήσεις μεταναστών, ολοκληρώθηκε στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής η συζήτηση και ψήφιση, του νομοσχεδίου για τις άδειες παραμονής των οικονομικών μεταναστών στη χώρα μας.

Αντιδράσεις προκάλεσε ρύθμιση που συμπεριελήφθη στο νομοσχέδιο, σύμφωνα με την οποία μειώνεται ο αριθμός των ετών (από 12 σε 10) συνεχούς διαμονής στην Ελλάδα, που απαιτούνται για τη χορήγηση από τον υπουργό Εσωτερικών άδειας διαμονής για εξαιρετικούς λόγους.

Η ρύθμιση αυτή, η οποία είχε χρησιμοποιηθεί από την κυβέρνηση ως διαπραγματευτικό χαρτί προκειμένου να λήξει το θέμα που είχε δημιουργηθεί με τους απεργούς πείνας της Υπατίας, προκάλεσε την έντονη αντίδραση της ΝΔ.

Ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη και εισηγητής της ΝΔ , Βουλευτής Μαγνησίας, κ. Θανάσης Νάκος, δήλωσε ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση συμπεριελήφθη στο νομοσχέδιο «προκειμένου η κυβέρνηση να ικανοποιήσει τους κάθε λογής ‘συμπαραστάτες’ των λαθρομεταναστών της Υπατίας».

Έτσι, η ΝΔ καταψήφισε τη συγκεκριμένη διάταξη, ζητώντας όχι απλώς την απόσυρση της τροποποίησης που μειώνει το χρόνο προηγούμενης διαμονής στη χώρα από δώδεκα σε δέκα χρόνια, αλλά την κατάργηση και της δωδεκαετίας και την επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς για τη χορήγηση άδειας διαμονής για ανθρωπιστικούς και εξαιρετικούς λόγους, που προέβλεπε ο νόμος 3386/05, δηλαδή, μόνο σε όσους έχουν εισέλθει νόμιμα στη χώρα.

Κατά των νέων ρυθμίσεων δήλωσε ο ΛΑΟΣ, που υποστήριξε ότι δεν υπάρχουν δικλείδες ασφαλείας για μη μαζικές νομιμοποιήσεις, ενώ ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ έκαναν λόγο για θετικό βήμα ως προς την αντιμετώπιση των μεταναστών, ωστόσο επιφυλάχθηκαν να τοποθετηθούν στην Ολομέλεια μετά και τις δεσμεύσεις του υπουργού Εσωτερικών Χάρη Καστανίδη για περαιτέρω βελτιωτικές αλλαγές.

«Μαζικές νομιμοποιήσεις δεν μπορούν να γίνουν», δήλωσε κατηγορηματικά ο υπουργός Εσωτερικών, προσθέτοντας ότι για να γίνει τυπικά αποδεκτή η αίτηση του ενδιαφερομένου πρέπει, πέρα από τα έγγραφα βέβαιης χρονολογίας που μπορούν να πιστοποιήσουν την 10ετή παραμονή του, να αποδείξει ότι έχει και ουσιαστική σχέση με τη χώρα.

Βίντεο από τις μάχες για την κατάληψη του συγκροτήματος όπου μένει ο Καντάφι

Στη Δ Εθνική Καβάλα-Βόλος... άδικη η απόφαση σύμφωνα με τη λογική Μπιτσαξή

http://www.contra.gr/incoming/article1172132.ece/ALTERNATES/w460/mpitsaxis-24-06_.jpgΟ κ. Μπιτσαξής, ξέρετε ο γνωστός δικηγόρος-υπάλληλος του Κοντομηνά, είχε πει ότι είναι σωστή και δίκαια η προηγούμενη απόφαση να τους αφαιρεθούν μόνο βαθμοί ("δεν είναι χάδι η απόφαση")...
άρα αυτή την απόφαση τη θεωρεί άδικη... θα το πει ή θα κάνει την πάπια

Οριστικά υποβιβάζονται Καβάλα και Ολυμπιακός Βόλου, με απόφαση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού. Οι δύο ομάδες υποβιβάζονται στη Δ΄ Εθνική, καθώς δεν πήραν άδεια συμμετοχής στη Σούπερ Λίγκα.

Το σκεπτικό της απόφασης αναφέρει ότι δεν επήλθε καμία ουσιαστική μεταβολή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς των δύο ομάδων, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις της αθλητικής δικαιοσύνης (σ.σ. ισόβιος αποκλεισμός του Αχιλλέα Μπέου και του Μάκη Ψωμιάδη από το ποδόσφαιρο).

Θεωρείται πάντως βέβαιο πως και οι δύο ομάδες θα προσβάλλουν την απόφαση καταθέτοντας αίτηση ασφαλιστικών μέτρων για να μην ξεκινήσει η Super League, αν πρώτα δεν αποφανθεί το Συμβούλιο της Επικρατείας στο οποίο θα προσφύγουν άμεσα.

Χωρίς πιστοποιητικό και η ΑΕΚ

Στο μεταξύ, στον αέρα παραμένει και η ΑΕΚ, η οποία κλήθηκε για νέες εξηγήσεις την 25η Αυγούστου, καθώς το χαρτί της φορολογικής ενημερότητας «είναι ημιτελές», όπως απεφάνθη η Επιτροπή.

Όλες οι υπόλοιπες ομάδες που είχαν εκκρεμότητες τακτοποίησαν το θέμα τους και τους δόθηκε άδεια συμμετοχής, ωστόσο κάποιες ομάδες - μεταξύ αυτών και οι ΠΑΟΚ, Ηρακλής - θα κληθούν τις επόμενες ημέρες να δώσουν εξηγήσεις σχετικά με την μεταβίβαση των μετοχών τους.

Εξαγριωμένοι φίλαθλοι του Ολυμπιακού Βόλου έκαψαν σημαία του ΠΑΣΟΚ (Video)

Μετά την διαρροή της είδησης για υποβιβασμό του Ολυμπιακού Βόλου στην Δ' Εθνική, εξαγριωμένοι φίλαθλοι της ομάδας έχουν ξεχυθεί στους δρόμους, φωνάζοντας συνθήματα κατά της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, μη διστάζοντας να κάψουν ακόμα και την σημαία του κόμματος.



http://taxalia.blogspot.com/2011/08/video_6514.html

Ελεύθερος ο Στρος Καν-Αθωώθηκε απ' το δικαστήριο

Αθώο έκρινε τον Στρος Καν πριν από λίγο το δικαστήριο της Νέας Υόρκης απορρίπτοντας τις κατηγοριες για σεξουαλική κακοποίηση όπως είχε προτείνει ο εισαγγελέας.

Μπινελίκια ξενοδοχουπαλλήλων προς Λυριντζή (βίντεο)

Χαμός έγινε την Τρίτη το πρωί στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΣΚΑΪ «Πρώτη Γραμμή».

Κατά τη διάρκεια ζωντανής σύνδεσης με το Σύνταγμα, όπου πραγματοποιούσαν πορεία ξενοδοχοϋπάλληλοι, κάποιοι συνδικαλιστές, άρπαξαν το μικρόφωνο του ρεπόρτερ για να διαμαρτυρηθούν στον Β. Λυριντζή για τον τρόπο που κάλυπτε το θέμα.

«Έχουμε χιλιάδες τηλεφωνήματα από ξενοδοχοϋπαλλήλους στην επαρχία που διαμαρτύρονται για τις αθλιότητες που λέτε», είπε ο συνδικαλιστής στον παρουσιαστή, ο οποίος προσπάθησε μάταια να δικαιολογηθεί.

«Επιτρέπετε στον καθέναν να ταυτίζει τις καμαριέρες με την καμαριέρα του Στρος Καν. Να υπονοεί ότι οι αδελφές μας, οι μανάδες μας ή και οι θυγατέρες μας είναι π…», συνέχισε έξαλλος ο συνδικαλιστής, χωρίς να αφήνει τον παρουσιαστή να απαντήσει ενώ στη συνέχεια τον κατηγόρησε ότι λέει λάθος πράγματα και εκπροσωπεί του ξενοδόχους και τους εφοπλιστές.

Πάντως ο Β. Λυριντζής προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα, λέγοντας ότι πολλές φορές μέσα από την εκπομπή τους έχουν υποστηρίξει τα αιτήματά τους, ενώ αρνήθηκε ότι υπαινίχθηκε κανείς πως οι Ελληνίδες καμαριέρες έχουν καμιά σχέση με την καμαριέρα του Στρος Καν.

Ούτε με σφαίρες ο Ζάρατε...



Τι παίρνουν ήθελα να ήξερα και γράφουν για τον Ζάρατε και τον Ολυμπιακό... Σε μια εποχή με σφιχτές τσέπες, οι Πειραιώτες δε γίνεται να προχωρήσουν στην απόκτηση του Αργεντινού επιθετικού της Λάτσιο... Ας είμαστε σοβαροί..

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ακτογραμμή κάθε χώρας

Περάστε με το ποντίκι πάνω από κάθε χώρα για να δείτε το μήκος της ακτογραμμής της:

Η Ελλάδα είναι στην 11η θέση με 13.676 χλμ.

"Δεν θα γίνω ξανθός Άνγκελα"... ούτε εγώ θα γινόμουν Κωστάκη, αν το χάος μου επέτρεπε να έχω AudiTT

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-jEumWC9Ef6qvmd25sEptA4EqNR1MkIGr1yyglPP4YTlL2tc7332YIBe0t_k0i6HoWPlLkR7eVqjL1srgzi2Ylv1lkjotH1xt9bjpbhxbXckRPAExTs-zs8RD8Bd2cv3-z-g_NQtuFpZk/s1600/%25CE%2595%25CF%2580%25CE%25B5%25CE%25B9%25CF%2583%25CF%258C%25CE%25B4%25CE%25B9o+%25CE%25BC%25CE%25B5+%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25BD+%25CE%259A%25CF%258E%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B1+%25CE%2592%25CE%25B1%25CE%25BE%25CE%25B5%25CE%25B2%25CE%25AC%25CE%25BD%25CE%25B7+%25CF%2583%25CF%2584%25CE%25B1+%25CE%25B4%25CE%25B9%25CF%258C%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25B1+%25CE%25A1%25CE%25AF%25CE%25BF%25CF%2585+-+STAR.GR_1304328764101.JPGΤο κομπλεξ δύσκολα αποβάλλεται και είναι ο χειρότερος σύμμαχος του ανθρώπου. Κλασικό παράδειγμα το παρακάτω κείμενο χωρίς λογική συνέχεια όπου ο γνωστός πρασινοφρουρός Βαξεβάνης, με το Audi TT, αφού αναφέρει όλα τα κακά της μοίρας μας, δείχνοντας πως ξέρει επακριβώς τι φταίει και φτάσαμε να παρακαλάμε την κάθε Μέρκελ, τον κάθε Σαρκοζύ και την κάθε Φινλανδέζα για λεφτά, καταλήγει στο συμπέρασμα ότι δεν θα αλλάξει τίποτα γιατί δεν θέλει να γίνει ξανθός σαν την Άγκελα!!! Και βέβαια δεν υπάρχει περίπτωση, μαυροτσούκαλοι σε στυλ Βαξεβάνη, να θέλουν να αλλάξουν...

και δεν λέμε να γίνουν ξανθοί... αλλά έστω μελαχρινοί ρε γαμώτο...

Ο λόγος είναι ότι όλοι αυτοί οι μαυροτσούκλοι που μας φέρανε στο παραπάνω σημείο, να παρακαλάμε εμείς που δεν μας χάρισε καμία ΕΡΤ και κανένα δημόσιο τίποτα, έχουν βολευτεί με τις σπιταρώνες τους, με τις διακοπάρες τους και με τα Audi TT τους... αλλά είπαμε δεν φταίνε αυτοί αλλά οι ηλίθιοι που τους πιστεύουν...

Διαβάστε τι γράφει για να καταλάβετε πως σκέφτεται η πλειοψηφία και γιατί φτάσαμε εδώ:

Δεν θα γίνω ξανθός Άνγκελα

Η Άνγκελα είναι Γερμανίδα και συνομήλικη μου. Πηγαινοέρχεται στην Ελλάδα 16 χρόνια. Και ξαφνιάζεται πάντα από τις μεταπτώσεις και τις συγκινήσεις που παρέχει η ελληνική πραγματικότητα. Ξεκινώντας από την ουρά στο ΙΚΑ και τις 15 σφραγίδες που απαιτεί ένα απλό χαρτί για να λειτουργήσει κάποιος και φτάνοντας ως το συμπέρασμα πώς αυτή η χώρα δύσκολα πεθαίνει. Στην αθανασία της βεβαίως συμπεριλαμβάνεται και η ανοησία.

Η Άνγκελα ζει τα δυο τελευταία χρόνια την κρίση μένοντας στην Ελλάδα. Συνεχίζει να της κάνει εντύπωση, πώς οι συνομήλικες της Ελληνίδες σπαταλούν περισσότερες ώρες στο κομμωτήριο και το νυχάδικο απ’ ο,τι σε οτιδήποτε άλλο, την ώρα που οι άντρες γκρινιάζουν για την κρίση σε συζητήσεις με ακριβά ουίσκι.

«Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει σημασία με τι αυτοκίνητο θα πας στη δουλειά σου ή στην εκδρομή σου. Σημασία έχει να πας «απορεί η φίλη μου.Ενώ θεωρεί πώς η γερμανικές κυβερνήσεις τα τελευταία χρόνια δεν έχουν προγραμματίσει σωστά τα πράγματα και έτσι έβγαλαν πολλούς γιατρούς ή μηχανικούς που τώρα αναζητούν δουλειά σε Σκανδιναβικά κράτη ενώ εισάγουν ειδικούς κομπιούτερ. «Δεν τα είδαμε σωστά τα πράγματα» μονολογεί με έναν πληθυντικό συνυπευθυνότητας που στην Ελλάδα συναντάς σε θεωρίες που υποστηρίζουν πόσο σπουδαίοι και καλύτεροι είμαστε, αλλά όχι σε ο,τι εξελίσσεται μπροστά μας και με ευθύνη μας.

Ο τρόπος που σκέφτεται η Άνγκελα είναι ο τρόπος που σκέφτονται οι Γερμανοί. Και η σκέψη τους είναι το αποτέλεσμα χαρακτηριστικών που αποκτήθηκαν από τις κοινωνικές συνθήκες, τη θρησκεία και την ιστορία τους και δεν είναι χαρακτηριστικά «ράτσας». Για την προτεσταντική Γερμανία η ταύτιση με τα υλικά αγαθά και πολύ περισσότερο η απόκτησή τους χωρίς κόπο είναι αμαρτία. Οι άνθρωποι πρέπει να κοπιάζουν κάτω από τον βαρύ γερμανικό χειμώνα και να διαδίδουν αυτό το θρησκευτικοκοινωνικό πρότυπο παντού. Στους δύο παγκόσμιους πολέμους που δημιούργησε η Γερμανία αυτή η διάθεσή για την διάσωση των γερμανικών αρχών ηθικής ήταν κάτι παραπάνω από έκδηλες.

Η δική μας λογική βεβαίως είναι στον αντίποδα. Ανοργάνωτο, διεφθαρμένο,ανυπόληπτο κράτος. Τόσο διεφθαρμένο που ακόμη και οι εκπρόσωποι αυτών των θρησκευτικών αξιών δεν κάνουν ούτε ευχέλαιο αν δεν υπάρξει το έλαιο του λαδώματος.

Για την Άνγκελα, Μέρκελ αυτή τη φορά, την κόρη πάστορα από την Ανατολική Γερμανία,η ελληνική πραγματικότητα μοιάζει με τα καζάνια της κόλασης ακόμη και αν επικαλείται τη ευεργετική θερμότητα του ελληνικού ήλιου. Η Ελλάδα είναι μία θρησκευτική και πολιτική αμαρτία. Άφρονες πολιτικοί, πολιτικές χωρίς προγραμματισμούς,εγωιστική επιπολαιότητα και συναισθηματική φαμφαρολογία. Δεν ταιριάζουν με τον τακτοποιημένο Γερμανό που καλείται να πληρώσει την Κρίση στην ευρωζώνη καταβάλλοντας συνεχώς ποσά για να ζήσουν καλά όσοι ζούσαν καλύτερα. Πιθανόν στην αντιευρωπαϊκή αντίληψη της κυρίας Μέρκελ, να παίζει ρόλο η προέλευση της από το Ανατολικό μπλοκ το οποίο δημιουργήθηκε και έζησε αντιευρωπαϊκά. Κανένας άλλος Γερμανός πολιτικός δεν θα έκανε κάτι διαφορετικό έτσι κι αλλιώς.

Αλλά δεν πρόκειται περί διαφορετικότητας και μαζικής ψυχολογίας. Και αν πρόκειται αφορά το αποτέλεσμα. Το πού φτάσαμε. Υπάρχει και το πώς. Από τη μία πλευρά του «πώς» είναι όλα αυτά τα στοιχεία της Ελληνικής αφροσύνης, επιπολαιότητας και πολιτικής. Από την άλλη όμως είναι οι γερμανικές τράπεζες, οι προσπάθειες επιβολής τους στην Ευρώπη, το γερμανικό παιχνίδι των αγορών. Η Καλβινική αντίληψη στην πολιτική, που θέλει να υπάρχουν κανόνες και τακτοποϊημένες οικονομίες, εκφράζεται αφού οι τράπεζες λειτούργησαν με το ελληνικό όνειρο της επιπολαιότητας, δάνεισαν, προέτρεψαν στην αγορά γερμανικών Mercedes, όπως σε σε λίγο θα προτρέψουν στην αγορά «πράσινης» τεχνολογίας. Σε μία Ευρώπη και Ελλάδα που οι ίδιοι έσυραν σε περιπέτειες και κατέστρεψαν σε δύο πολέμους. Αυτό όχι ως άλλοθι στην ελληνική αταξία, αλλά ως ιστορία.

Εν ολίγοις η Γερμανία συμπεριφέρεται με την ίδια υποκρισία που εμφανίζουν οι γερμανικές ηθικές οικογένειες. Όλα φαίνονται τακτοποιημένα στη Δημόσια θέα, αλλά στο σπίτι μέσα ο Γερμανός, όχι σπάνια, βλέπει τσόντα, πίνει μπύρες και δέρνει την γυναίκα του [έλα ρε πιάσε τη μύτη σου που θα μιλήσεις και για σπίτια που δείχνουν ηθικά και από πίσω γίνεται της πόπης... ].

Η Ανγκελα-η φίλη μου- ξέρει πολύ καλά πώς είναι αδύνατον να γίνω ξανθός όσο και αν τα μαλλιά μου έχουν ανοίξει κάπως από τον καλοκαιρινό ήλιο. Αλλά αυτό γιατί πρέπει να είναι αναγκαίο; Η γερμανική πολιτική για την Ευρώπη πρέπει και η ίδια να ξεχωρίσει αν οι απαιτήσεις της προσβλέπουν σε μία Ευρώπη ενωμένη ή μία «ξανθιά» Ευρώπη η οποία θα αποδεχθεί τους γερμανικούς όρους λειτουργίας. Μέχρι τότε θα θαυμάζω την οργάνωση του γερμανικού Κράτους και την αυτοσυγκράτηση των Γερμανών. Αλλά είμαι πολύ μαύρος για να γίνω… ξανθός.

Τόσο άσχετος ρε Μπένυ!! Να υπογράψεις τη συμφωνία με τους Φινλανδούς με τον αυτόματο πιλότο;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyDFDN8kZTt2MhddN8KdI6Si7LVqzrmB1X_OCHMcy76NcxwvHYuxAaHpJCJaxIxX9OW6W4ge0dgA6ZFKRKCxEgL_hH6FjmST9_rgYr8uO53irzWgYKsMHc2iNjTa92oNII3Y6ZX6Mv0lYO/s1600/benizelos2.jpgΤην επομένη του Δεκαπενταύγουστου, μάθαμε μετά από ανακοίνωση της Φινλανδικής Κυβέρνησης ότι ο Βενιζέλος υπέγραψε συμφωνία παροχής εγγυήσεων προς την Φινλανδία προκειμένου να μας δανείσει χρήματα. Λίγο μετά αφού έγινε ρόμπα ο Βενιζέλος έλεγε: "Ελλάδα και η Φινλανδία συμφώνησαν, στο πλαίσιο της απόφασης της Συνόδου Κορυφής της Ευρωζώνης της 21 Ιουλίου"... αφήνοντας να εννοηθεί ότι κάτι τέτοιο προβλέπονταν από την απόφαση της Συνόδου Κορυφής!

Μάλιστα τα παπαγαλάκια του μέσω του πρασινοφρουρού του ΑΠΕ διέδιδαν ότι η συμφωνία συμπεριλαμβανόταν στην απόφαση της Συνόδου Κορυφής της 21ης Ιουλίου:
"Υπενθυμίζεται ότι η Φινλανδία είχε θέσει το ζήτημα αυτό τόσο στο Eurogroup όσο και στη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωζώνης, επικαλούμενη σοβαρούς εσωτερικούς πολιτικούς λόγους και μια διμερής συμφωνία Ελλάδας-Φινλανδίας γύρω από ένα κατάλληλο χρηματοδοτικό σχήμα συμπεριελήφθη στα συμφραζόμενα της απόφασης της 21ης Ιουλίου.
Το χρηματοδοτικό σχήμα διαμορφώθηκε τελικά σε τηλεδιάσκεψη που είχε ο κ. Βενιζέλος με τη Φινλανδή ομόλογό του κ. Jutta Urpilainen τις προηγούμενες μέρες, ενώ συνεχίζεται η νομική και τεχνική επεξεργασία. "
Σήμερα αποδεικνύεται ότι στις 21 Ιουλίου δεν είχε παρθεί καμία τέτοια απόφαση και όλα έγιναν μετά από διμερείς επαφές του Βενιζέλου και μάλιστα συνεργατών του, μιας και ο ίδιος ευρισκόμενος σε διακοπές δεν παρακολουθούσε το θέμα, αλλά έσπευσε να συμφωνήσει προκειμένου να συνεχίσει ανενόχλητος τις διακοπές του... και δε νομίζω να πιστεύει κανείς τις παπαριές του ΑΠΕ και του ίδιου του Μπένυ για βιντεοδιάσκεψη τη μέρα του Δεκαπενταύστου ή τις προηγούμενες μέρες που ήταν ΣΚ, όταν όλοι γνωρίζουμε ότι ο Μπένυ έκανε μπάνια στη Σκιάθο.

Μετά τις αντιδράσεις μικρότερων κρατών (Αυστρία, Ολλανδία, Σλοβενία) ήρθε χθες και η γερμανική κυβέρνηση να δηλώσει δια του εκπροσώπου της ότι δεν ξέρει τίποτα για καμία συμφωνία και περιμένει να ενημερωθεί απ' τις Βρυξέλλες, αλλά "μία τέτοιου είδους συμφωνία εις βάρος άλλων κρατών μάλλον δεν είναι σύννομη".

Σήμερα βγήκε η Φινλανδία και ανακοίνωσε επίσημα ότι κάνει πίσω και θα ψάξει άλλο τρόπο... ο Βενιζέλος βέβαια δεν πρόκειται να παραιτηθεί μετά τη γκάφα που έκανε και την οποία παρακάλαγε με επιστολή τους Ευρωπαίους να ακυρώσουν...

Διαβάστε και την είδηση που δείχνει ότι ο Βενιζέλος δεν διαπραγματεύτηκε σε κανένα σημείο τη συμφωνία και όλα έγιναν με τον αυτόματο πιλότο... αν είχε διαπραγματευθεί και δεν ήθελε να γίνει ρόμπα θα είχε ενημερώσει πχ. τους υπόλοιπους στην ΕΕ και θα έλεγε στους Φινλανδούς: Δεν μπορώ γιατί οι άλλοι δεν μ' αφήνουν... αλλά είπαμε: Αυτοί είναι οι εγκέφαλοι που μας κυβερνάνε:

Η Φινλανδία διατεθειμένη να αναπροσαρμόσει τη συμφωνία με την Ελλάδα

Η Φινλανδία είναι διατεθειμένη να αναπροσαρμόσει τη συμφωνία της με την Ελλάδα για την παροχή εγγύησης στο δάνειο που θα δώσει, μετά τις αντιδράσεις που υπήρξαν από πολλές χώρες της Ευρωζώνης.

Όπως μεταδίδει το πρακτορείο Bloomberg, ο πρωθυπουργός της Φινλανδίας, Γίρκι Κατάινεν, δήλωσε ότι η χώρα του είναι ανοικτή στην αναζήτηση άλλου τρόπου, με τον οποίο θα δοθεί η εγγύηση για το δάνειό της. «Όλοι γνώριζαν από πριν ότι αυτό (σ.σ.: η παροχή εγγύησης) αποτελεί κόκκινη γραμμή για εμάς, προσπαθήσαμε να λύσουμε το πρόβλημα, το κάναμε μαζί με την Ελλάδα», δήλωσε ο Φιλανδός πρωθυπουργός σε συνέντευξη που έδωσε χθες στο Ελσίνκι, προσθέτοντας: «Πρόκειται για μία λειτουργική τεχνική λύση, αλλά αν αυτό το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι δυνατό, πρέπει να προσπαθήσουμε να βρούμε άλλο μοντέλο».

Η σκανδιναβική χώρα ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη ότι ήρθε σε συμφωνία με την Ελλάδα για να εξασφαλίσει εγγύηση για τη συμβολή της στο δεύτερο πακέτο βοήθειας που αποφασίσθηκε στη σύνοδο κορυφής της Ευρωζώνης στις 21 Ιουλίου. Η συμφωνία προκάλεσε αντιδράσεις από άλλες τέσσερις χώρες της Ευρωζώνης - Αυστρία, Ολλανδία, Σλοβακία και Σλοβενία -, οι οποίες δήλωσαν ότι θα ζητήσουν και αυτές εγγύηση για τα δάνεια που θα δώσουν, εφόσον η Ευρωζώνη εγκρίνει τη συμφωνία της Φινλανδίας με την Ελλάδα. Ο αντιπρόεδρος της ελληνικής Κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών Ευάγγελος Βενιζέλος ζήτησε με επιστολή του στους θεσμικούς εκπροσώπους της ΕΕ να αποφασίσουν για το αίτημα που έθεσαν οι χώρες αυτές.

Αντιδράσεις, όμως, υπήρξαν και από χώρες που άλλες χώρες της Ευρωζώνης, όπως τη Γερμανία και την Ισπανία. Σε δήλωσή του στη γερμανική εφημερίδα Rheinische Post (Ράινισε Ποστ), την οποία αναμεταδίδει το Bloomberg, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος για οικονομικά θέματα του χριστιανοδημοκρατικού κόμματος της Άγκελα Μέρκελ άσκησε κριτική στη συμφωνία της Φινλανδίας με την Ελλάδα. Οι χώρες θα επιτύχουν να βοηθήσουν την Ελλάδα, αν ενώσουν τις δυνάμεις τους, δήλωσε ο κ. Κλάους - Πέτερ Φλόσμπαχ, ενώ πρόσθεσε ότι η αναζήτηση ειδικών όρων από ορισμένες χώρες είναι «λάθος τρόπος».

Ο κ. Κατάινεν δήλωσε ότι «είναι καλύτερα να μην αρχίσουμε να μιλάμε τώρα για ανταγωνιστικά μοντέλα (σ.σ.: εγγυήσεων)», προσθέτοντας: «Έχουμε πολύ στενές διαπραγματεύσεις, που βρίσκονται σε εξέλιξη, με όλους τους εταίρους στην Ευρωζώνη και ας περιμένουμε να δούμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμά τους». Ο ίδιος εκτιμά ότι η διαφωνία μπορεί να λυθεί «εντός εβδομάδων», ενώ αρνήθηκε ότι η συμφωνία για την παροχή εγγυήσεων απειλεί να υπονομεύσει τις προσπάθειες για το πρόγραμμα διάσωσης της Ελλάδας. «Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κίνδυνος, επειδή όλοι γνωρίζουν ότι έχουμε την άποψη ότι χρειαζόμαστε την εγγύηση», δήλωσε, αναφέροντας στη συνέχεια: «Έχουμε πει στους εταίρους μας στην Ευρώπη και την Ευρωζώνη τον λόγο για τον οποίο είναι σημαντική. Είναι μέρος της συμφωνίας για το σχηματισμό της κυβέρνησής μας και γνωρίζουμε ότι αυτό δεν θα αλλάξει. Γνωρίζουμε, επίσης, ότι είναι ένα ευαίσθητο θέμα σε πολλές χώρες και είναι ευθύνη μας να βρούμε μία λύση».

Η συμφωνία μεταξύ Φινλανδίας και Ελλάδας προβλέπει την κατάθεση από την Ελλάδα μετρητών σε ένα κρατικό λογαριασμό, τα οποία η σκανδιναβική χώρα θα επενδύσει σε ομόλογα υψηλής πιστοληπτικής βαθμολογίας. Το ποσό που θα κατατεθεί, μαζί με τους τόκους των ομολόγων, θα καλύψει το δάνειο που θα δώσει η Φινλανδία στην Ελλάδα, αναφέρει το Ρόιτερ. Σύμφωνα με την υπουργό Οικονομικών της Αυστρίας κυρία Μαρία Φέκτερ, τα μετρητά θα αντιστοιχούν στο 20% του ποσού, για το οποίο θα δοθεί εγγύηση.