01 Σεπτεμβρίου 2011

Προχωρούν οι διαπραγματεύσεις για εγγυήσεις και ανταλλαγή ομολόγων-Συνάντηση Γερμανίας, Ολλανδίας, Φινλανδίας

Κοντά σε συμφωνία για το ζήτημα των εγγυήσεων βρίσκονται οι ευρωπαίοι αξιωματούχοι, σύμφωνα με τον Ολλανδό υπουργό Οικονομικών ο οποίος συναντάται την Τρίτη με τους ομολόγους του από τη Γερμανία και τη Φινλανδία. «Η συμφωνία για την πιθανή καταβολή εγγυήσεων ως αντάλλαγμα για τη νέα βοήθεια προς την Ελλάδα, δεν θα αργήσει πολύ» δήλωσε από τη Χάγη ο Γιαν Κιις ντε Γιάγκερ.

Επίσης σε εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες για τη συμμετοχή ιδιωτών (τραπεζών και ασφαλιστικών ταμείων) στο πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων του ελληνικού Δημοσίου. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το ποσοστό συμμετοχής των ιδιωτών επενδυτών ανέρχεται για την ώρα σε 60% έως 70%, με προοπτική περαιτέρω αύξησής του τις επόμενες εβδομάδες.

Ο εκπρόσωπος του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου (IIF) Φρανκ Βογκλ, εκτιμά ότι το προσεχές διάστημα θα υπογράψουν και άλλες τράπεζες και ασφαλιστικές εταιρίες για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. «Πολλά ιδρύματα έχουν δηλώσει μέσω των εθνικών τους αρχών ότι θα συμμετάσχουν στην ανταλλαγή των ομολόγων, αλλά δεν έχουν εξουσιοδοτήσει το IIF έως τώρα να αναφέρει τα ονόματά τους», αναφέρει στη δήλωσή του, προσθέτοντας ότι «περιμένουμε το ποσοστό συμμετοχής να αυξηθεί, καθώς θα προχωρά η διαδικασία τις επόμενες εβδομάδες».

Το IIF είχε ανακοινώσει, μετά τη σύνοδο κορυφής της Ευρωζώνης, που αποφάσισε το δεύτερο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα, ότι το ποσοστό συμμετοχής των ιδιωτών θα φθάσει στο 90%, πράηγμα που σημαίνει την ανταλλαγή ομολόγων συνολικής αξίας 135 δισ. ευρώ από ιδιώτες έως το 2020. Το IIF δήλωσε ότι έως τώρα έχον εκφράσει ρητά τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ανταλλαγής 40 χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, τα οποία κατέχουν ομόλογα αξίας 70 δισ. ευρώ ή περίπου 50% του συνόλου. Ο κ. Βογκλ πρόσθεσε ότι άλλες τράπεζες υπέγραψαν χωρίς να κάνουν ανακοινώσεις, με αποτέλεσμα το ποσοστό συμμετοχής να έχει φθάσει στο 60% έως 70%.

Αλλαγές στο ν/σχ για τα αυθαίρετα

Σειρά τροποποιήσεων επέφερε ο υπουργός Περιβάλλοντος, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, στο νομοσχέδιο για τα τα αυθαίρετα και τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις, η συζήτηση του οποίου ξεκίνησε σήμερα στην Ολομέλεια της Βουλής.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου αναγνώρισε ότι οι νέες βελτιώσεις γίνονται προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα με το ΣτΕ ενώ άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για περαιτέρω αλλαγές στο νομοσχέδιο, εφόσον, όπως είπε, η χρησιμότητα τους καταδειχθεί από τη συζήτηση που θα ακολουθήσει.

Ειδικότερα, οι σημαντικότερες αλλαγές που παρουσίασε ο υπουργός συνίστανται στα εξής:

- Η υπαγωγή στη ρύθμιση μπορεί να γίνει για αυθαίρετα που κατασκευάστηκαν μέχρι την κατάθεση του νομοσχεδίου, δηλαδή έως 28.7.2011 και όχι, όπως αρχικά είχε προβλεφθεί, για αυθαίρετα που κατασκευάστηκαν έως 28.4.2010.

- Προϋπόθεση για κάθε μεταβίβαση από τη δημοσίευση του νόμου και μετά είναι η υπεύθυνη δήλωση από ιδιοκτήτη και μηχανικό, που θα βεβαιώνει ότι στο ακίνητο δεν έχουν εκτελεσθεί αυθαίρετες κατασκευές που να επηρεάζουν την επιφάνεια και το ύψος της ιδιοκτησίας, τη δόμηση, την κάλυψη και το ύψος του κτηρίου.

- Θεσπίζεται ενιαίος χρόνος αναστολής των κυρώσεων για τα αυθαίρετα είτε είναι εντός είτε εκτός σχεδίου. Ο χρόνος αυτός είναι τα 30 χρόνια.

- Απαλείφεται η διάταξη που προέβλεπε αναστολή των κυρώσεων για 20 χρόνια για τα εντός σχεδίου αυθαίρετα και για 40 χρόνια για τα εκτός σχεδίου, προκειμένου να αποτραπούν προβλήματα με το ΣτΕ. Στη θέση της προστίθεται νέα διάταξη που ορίζει ότι μέσα σε 20 χρόνια από την έναρξη του νέου νόμου πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο Γενικός Πολεοδομικός Σχεδιασμός και ο Χωροταξικός Σχεδιασμός από τους Δήμους στους οποίους θα δηλώνονται οι αυθαίρετες κατασκευές. Για τα εκτός σχεδίου αυθαίρετα όμως αν ο πολεοδομικός σχεδιασμός, και μετά τα 30 έτη, δεν τα λαμβάνει υπόψη του, τότε τα αυθαίρετα θα διατηρούνται αν ο ιδιοκτήτης έχει αποκτήσει όμορο οικόπεδο ή τμήμα όμορου οικοπέδου για τη συμπλήρωση αρτιότητας διαφορετικά θα πρέπει να ξαναπληρώσει πρόστιμο.

- Θα μπορούν να μεταβιβαστούν τα αυθαίρετα προ του 1955 και όσα έχουν εξαιρεθεί από την κατεδάφιση ή έχουν νομιμοποιηθεί με παλαιότερες ρυθμίσεις.

- Για τα αυθαίρετα που δεν είναι πρώτη κατοικία το πρόστιμο θα είναι υψηλότερο, αν έχουν γίνει σε περιοχές με υψηλή τιμή ζώνης (πχ. Μύκονος) και θα είναι χαμηλότερο αν έχει γίνει σε περιοχές με χαμηλή τιμή ζώνης.

- Ποσοστό έως 15% των προστίμων πάει στα ταμεία κοινωνικής ασφάλισης, χωρίς στη συνέχεια να επιβαρύνονται οι ιδιόκτητες πρόσθετα για τις οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές που κανονικά θα βάρυναν την ανέγερση της αυθαίρετης κατασκευής.

DW: Τα απομνημονεύματα του Ντικ Τσένι

http://www.skai.gr/files/temp/DEE7FE1E1EAF2C811778AC3F3BA90C08.jpgΌποιος πιστεύει ότι ο χρόνος μαλάκωσε τον 70χρονο πρώην αντιπρόεδρο των ΗΠΑ Ντικ Τσένι, πλανάται. Στα απομνημονεύματά του (κυκλοφόρησε προχθές στις ΗΠΑ βιβλίο του Dick Cheney «In my Time») παρουσιάζεται πιο σκληρός παρά ποτέ. Τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται οι λίγοι δημοσιογράφοι που πήραν στα χέρια τους ένα αντίτυπο του βιβλίου των 576 σελίδων πριν αυτό κυκλοφορήσει επίσημα.

Στην πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη για το βιβλίο και στην ερώτηση της δημοσιογράφου εάν θα συνέχιζε να υποστηρίζει σκληρές ανακριτικές μεθόδους, απάντησε ψυχρά και χωρίς περιστροφές «ναι». Ακόμα και εικονικούς πνιγμούς υποστηρίζει: «Θα συμβούλευα πως, εάν είχαμε να κάνουμε με σημαντικούς κρατούμενους, αυτός ίσως να ήταν ο μοναδικός δρόμος ώστε να τους κάνουμε να μιλήσουν».

Οι ανθρωπιστικές οργανώσεις θεωρούν τον εικονικό πνιγμό βασανιστήριο. Όσο για το Γκουαντάναμο, ο Ντικ Τσέινι το περιγράφει ως πρότυπο σωφρονιστικό κατάστημα, «ασφαλές» και «ανθρώπινο». Ο πρώην ισχυρός αντιπρόεδρος δεν διστάζει να μιλήσει έξω από τα δόντια και για πολλά πρώην μέλη της κυβέρνησης.

Ο δειλός και η κλαψιάρα
«Πολλοί θα σκάσουν από το κακό τους» απαντά χαμογελώντας. Πιθανότατα να εννοεί τον Κόλιν Πάουελ, πρώην υπ. Εξωτερικών, ο οποίος εκ των υστέρων άσκησε αυτοκριτική για τη σκληρή στάση του στο Ιράκ, αλλά όσο συμμετείχε στην κυβέρνηση δεν τόλμησε να πει τίποτα. Όσο για την επίσης πρώην υπ. Εξωτερικών Κοντολίζα Ράις, την περιγράφει ως «αφελή και άπειρη», όσον αφορά τη σχέση της με τη Βόρεια Κορέα. Δεν διστάζει μάλιστα σε κάποιο σημείο να την περιγράψει ως «κλαψιάρα».

Όσο για τον πρώην διευθυντή της CIA Τζωρτζ Τένετ λέει πως είναι υπεύθυνος για τις λάθος πληροφορίες σχετικά με τα όπλα μαζικής καταστροφής που υποτίθεται ότι διέθετε το Ιράκ. Την εισβολή όμως την χαρακτηρίζει ως «απελευθερωτικό πόλεμο του ιρακινού λαού». Όσο για το εάν ο ίδιος ήταν πράγματι τόσο ισχυρός απαντά: «Εγώ μόνο συμβουλές έδινα. Τις αποφάσεις τις έπαιρνε αυτός»

«Αυτός» είναι ο Τζωρτζ Μπους. Ο ίδιος πάντως έδωσε μια συμβουλή στον νυν πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα: να έχει υπό έλεγχο τον αντιπρόεδρό του.

Deutsche Welle

Κατόρθωμα Αννούλας: Χωρίς βιβλία ξεκινάνε τα σχολεία... αλλά με φωτοτυπίες και CD όπως λέει η ίδια!

Προβληματισμό και έντονη ανησυχία για την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση προκαλούν οι δηλώσεις της υπουργού Παιδείας προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης κατά την συνάντησή τους σχετικά με τα σχολικά βιβλία, όπου αποδέχτηκε ότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η εκτύπωση των βιβλίων και πως δεν υπάρχει άλλη λύση εκτός από το να μοιραστούν στους μαθητές φωτοτυπίες και cd!

Η ίδια υπουργός, πριν από δύο μήνες, μας διαβεβαίωνε ότι το Σεπτέμβριο τα βιβλία θα είναι στα σχολεία κανονικά. Την προηγούμενη Παρασκευή σε συνέντευξη τύπου που έδωσε για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ανακοίνωσε ότι τα βιβλία θα φθάσουν σε τεύχη. Σήμερα καταλήξουμε στις φωτοτυπίες και στα cd.

Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν έλαβε υπόψη τις προτροπές της Νέας Δημοκρατίας, εδώ και μήνες για εγρήγορση, έγκαιρη προετοιμασία, οργάνωση, μεθοδικότητα και προγραμματισμό, για να φτάσουμε στην δυσάρεστη θέση μετά τον μεγάλο αριθμό των κενών στα σχολεία, να μην έχουν οι μαθητές ούτε καν τα απαραίτητα που απαιτούνται για το σχολείο, δηλαδή τι άλλο, από τα βιβλία.

Φθάσαμε 30 Αυγούστου, για να θυμηθεί και να ασχοληθεί το υπουργείο Παιδείας με τα σχολικά βιβλία, αφού βέβαια πρώτα φρόντισε να κλείσει τον Οργανισμό Σχολικών Βιβλίων (ΟΕΒΔ) και να αναθέσει τα βιβλία σε ιδιωτικές εταιρείες και στον νεοϊδρυθέντα Οργανισμό «Διόφαντο». Αν δεν είναι πολιτική απόφαση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να μην πάρουν οι μαθητές φέτος βιβλία, τότε πρέπει να αποδοθούν αμέσως ευθύνες στους αρμόδιους που οδήγησαν τα σχολεία σε αυτή την κατάσταση, να μιλάμε δηλαδή σήμερα για μαθήματα με φωτοτυπίες και cd.

Γ. Μιχελάκης: "Υπάρχει, επιτέλους, Πρωθυπουργός σε αυτή τη χώρα;"

Αφορμή η ενδοκυβερνητική κόντρα για την επιτροπή προϋπολογισμού της Βουλής

Παρέμβαση σε υψηλούς τόνους έκανε πριν από λίγο η ΝΔ στο θέμα της αμφισβήτησης από το υπουργείο οικονομικών της έκθεσης για τον προϋπολογισμό από την αρμόδια επιτροπή της Βουλής.

Σε δήλωσή του ο εκπρόσωπος της ΝΔ μιλά για «φαρσοκωμωδία» αναφέρεται στην ενδοκυβερνητική αντιπαράθεση που προκάλεσε το θέμα για να καταλήξει «Υπάρχει, επιτέλους, Πρωθυπουργός σε αυτή τη χώρα;».

«Η φαρσοκωμωδία της κυβέρνησης -αναφέρει ο κ. Γ. Μιχελάκης- ξεπέρασε κάθε φαντασία.

Ο κ. Βενιζέλος θεωρεί άπειρους και ανεύθυνους εκείνους, που ο κ. Παπακωνσταντίνου είχε διορίσει στο Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, επειδή "ξεμπρόστιασαν" την οικονομική του πολιτική!

Ο κ. Ρέππας, από την πλευρά του, αδειάζει δημόσια τον κ. Βενιζέλο, για την πρόθεσή του να αποπέμψει τα μέλη της Επιτροπής, λέγοντας ότι «εμείς θέλουμε θεσμούς να λειτουργούν και να ελέγχουν».

Το κυβερνητικό σκορποχώρι σε όλο του το μεγαλείο!

Το ερώτημα, όμως, είναι ένα:

Υπάρχει, επιτέλους, Πρωθυπουργός σε αυτή τη χώρα;».

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο: Ομάδα διαδηλωτών έσπασε περιπολικό και επιτέθηκε σε αστυνομικούς!

Επεισόδια έλαβαν χώρα στο κέντρο της Αθήνας λίγο πριν ολοκληρωθεί το πρώτο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για το νέο νόμο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Ομάδα κουκουλοφόρων (όχι περισσότερα από 30-35 άτομα) έφυγε από την πορεία και επιτέθηκε σε περιπολικό που βρισκόταν στα Προπύλαια. Οι κουκουλοφόροι αφού έσπασαν το όχημα με ξύλα και σίδερα ενώ στη συνέχεια προσπάθησαν να επιτεθούν και κυνήγησαν τους αστυνομικούς.

Λίγη ώρα αργότερα, η φοιτητική πορεία του Μετώπου Σπουδαστών ολοκληρώθηκε, την ώρα που σε εξέλιξη βρίσκεται η συγκέντρωση στα Προπύλαια των φοιτητών, της ΟΛΜΕ, των δασκάλων (ΔΟΕ), των πανεπιστημιακών (Συλλόγων ΔΕΠ) και του διδακτικού προσωπικού των Α.Ε.Ι. (ΠΟΣΕΕΔΙΠ) για το πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας.

Στο σημείο συνεχίζει να συγκεντρώνεται κόσμος και σύντομα αναμένεται να ξεκινήσει η πορεία διαμαρτυρίας με κατεύθυνση τη Βουλή.

Πάνω από 90 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ υπό κατάληψη

Πάνω από 90 είναι τα τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ που βρίσκονται υπό κατάληψη με το ντόμινο των καταλήψεων να συνεχίζεται αμείωτο.

Το πρωί, φοιτητές του Μετώπου Αγώνα Σπουδαστών (του ΚΚΕ), απέκλεισαν συμβολικά το κτίριο διοίκησης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εμποδίζοντας την είσοδο σε όλους.

Ήδη η αστυνομία ανησυχεί για τις καταλήψεις στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης καθώς φοβούνται ότι ενδεχομένως να μετατραπεί σε χώρος σε προπύργιο επεισοδίων και έντασης ενόψει της ΔΕΘ.

star.gr

Ελεύθερος αφέθηκε ο Δημήτρης Πελέκης... άντε να τελειώνουμε και με το Βατοπαίδι

Ερώτηση προς κάθε ενδιαφερόμενο ΠΑΣΟΚο:
Τι έχει γίνει με την υπόθεση Βατοπαιδίου μετά από 2 χρόνια κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ;

Ελεύθερος αφέθηκε μετά την απολογία του στην εφέτη ανακριτή κ. Ειρήνη Καλού για τις κατηγορίες που αντιμετωπίζει αναφορικά με την εμπλοκή του στην υπόθεση του Βατοπεδίου ο δικηγόρος Δημήτρης Πελέκης, αδελφός της Αικατερίνης Πελέκη-Βουλγαράκη.

Τις επόμενες ημέρες θα απολογηθεί για την ίδια υπόθεση ο δικηγόρος Διονύσης Πελέκης, ενώ ήδη έχουν σταλεί κλήσεις προς τον ηγούμενο της Μονής Βατοπεδίου Ευφραίμ και τον μοναχό Αρσένιο.

GAP: "H κυβέρνηση θα μας βρει απέναντί της σε κάθε προσπάθεια να εκποιήσει τη δημόσια περιουσία"

06/04/2008
Είμαστε αντίθετοι σε αδιαφανείς ιδιωτικοποιήσεις

— Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ήταν εκείνη που, ουσιαστικά, εγκαινίασε την πολιτική των αποκρατικοποιήσεων, με θετικό για την υπόθεση της ανάπτυξης αποτέλεσμα. Εχει αλλάξει θέση το κόμμα σας, τώρα είναι αντίθετο σε αυτή την πολιτική;

— Τρία είναι τα θέματα. Πρώτον, θέλουμε ή όχι να διατηρήσουμε ως χώρα βασικά μας κυριαρχικά δικαιώματα καθορίζοντας την αναπτυξιακή μας πορεία; Θέλουμε ή όχι εργαλεία σε καίριους τομείς όπως των τηλεπικοινωνιών ή της ενέργειας; Θέλουμε ή όχι να απολέσουμε αντί ενός πρόσκαιρου τιμήματος αυτά τα ισχυρά οικονομικά εργαλεία για τον σχεδιασμό της ανάπτυξής μας; Και τονίζω, άλλο η πώληση μέρους των μετοχών, άλλο η στρατηγική συμμαχιών, άλλο η μεταφορά τεχνογνωσίας, άλλο η ανάπτυξη του ελληνικού ανθρώπινου δυναμικού μέσα από αυτές τις συνεργασίες, και άλλο η μεταφορά αυτών των επιχειρήσεων σε χέρια που δεν ελέγχονται από την ελληνική πολιτεία.

Δεύτερον, υπάρχει ο μύθος ότι το Δημόσιο είναι αναποτελεσματικό και άρα η ιδιωτικοποίηση είναι ο μόνος δρόμος. Αυτό είναι και αναληθές και δογματική προκατάληψη. Το Δημόσιο σήμερα σε πολλούς τομείς είναι και γραφειοκρατικό και αναποτελεσματικό. Αλλά αυτό αφορά τη βούληση της εκάστοτε κυβέρνησης να θέσει κανόνες αξιοκρατίας στις επιλογές της και όχι πελατειακά κριτήρια, να προωθήσει τη διαφάνεια, να διατηρήσει κερδοφόρες τις επιχειρήσεις του ΟΤΕ και της ΔΕΗ, όπως εμείς τις παραδώσαμε.

Τρίτον, πίσω από αυτή την υπόθεση δεν υπάρχει κανένα σχέδιο εξυγίανσης και μεταρρύθμισης. Υπάρχουν συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα που εξυπηρετούνται από την κυβέρνηση και μια πρόσκαιρη ανάγκη του υπουργείου Οικονομίας να βρει και άλλα χρήματα για τα ταμεία. Είναι δυνατόν, στη σημερινή εποχή, στην εποχή της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, να παραδίδει το κράτος στον έλεγχο της Deutsche Telekom το βασικότερο αναπτυξιακό του εργαλείο; Είναι δυνατόν όλο αυτό να γίνεται σε συνθήκες πλήρους αδιαφάνειας, κάτω από το τραπέζι και εκατομμύρια ευρώ να χαρίζονται από την κυβέρνηση στη MIG μέσα σε μια νύχτα; Αυτά δεν είναι αποκρατικοποιήσεις, αλλά μαθήματα ενός κλεπτοκρατικού καπιταλισμού.

Θα μας βρουν μπροστά τους

— Εγινε σωστά κατανοητό ως θέση σας, ότι όταν γίνετε κυβέρνηση θα επιχειρήσετε να καταργήσετε οικονομικές συμφωνίες που σήμερα δεν εγκρίνετε, όπως για παράδειγμα τη συμφωνία της Deutsche Telekom για τον ΟΤΕ ή ξένων επιχειρηματιών για τα λιμάνια;

— Πρώτα απ’ όλα, η κυβέρνηση θα μας βρει απέναντί της σε κάθε προσπάθεια να εκποιήσει τη δημόσια περιουσία. Και έχω ήδη δηλώσει κατηγορηματικά ότι το ΠΑΣΟΚ θα δώσει τη μάχη αυτή με κάθε μέσο: πολιτικό και νομικό, συνδικαλιστικό και κοινοβουλευτικό. Θα τη δώσουμε και στη Βουλή και στα μέτωπα της κοινωνίας, στους δρόμους των απεργιών και στα πεζοδρόμια των διαδηλώσεων. Και πιστεύω ότι θα αποτρέψουμε το ξεπούλημα. Αλλά σε κάθε περίπτωση, αύριο, μετά τις εκλογές, εκείνοι που αγόρασαν με αδιαφανείς διαδικασίες από μια κυβέρνηση λαϊκής μειοψηφίας, θα βρουν απέναντί τους τη νέα πολιτική πλειοψηφία και τη νέα κυβέρνηση της Αλλαγής, την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Θέλω να είμαι ξεκάθαρος και να το έχουν υπόψη τους όλοι. Τρόποι υπάρχουν και τους γνωρίζουν όλοι καλά. Για εμάς το ζητούμενο είναι πολιτικές που ενθαρρύνουν τις επενδύσεις, αλλά το κάνουν σε ένα πλαίσιο διαφάνειας και διασφάλισης του δημοσίου συμφέροντος.

Μάνολο άσε επιτέλους τη κλάψα...

Τη μία πεθαίνει με το ρόστερ του, την άλλη τα χώνει στη διοίκηση για τις μεταγραφές που δεν έγιναν... Αλλά Μανόλο για να μη χάσεις από την Παναχαϊκή δε χρειάζονται νέοι παίκτες... Μπορείς και με αυτούς που έχεις...


Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Ο Βενιζέλος απεφάνθη: Ο γυαλός αρμενίζει στραβά! Ο έμπειρος οικονομολόγος χρέωσε απειρία στην επιτροπή προυπολογισμού...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyDFDN8kZTt2MhddN8KdI6Si7LVqzrmB1X_OCHMcy76NcxwvHYuxAaHpJCJaxIxX9OW6W4ge0dgA6ZFKRKCxEgL_hH6FjmST9_rgYr8uO53irzWgYKsMHc2iNjTa92oNII3Y6ZX6Mv0lYO/s1600/benizelos2.jpgΠρωτοφανείς καταστάσεις βιώνουμε εν μέσω κρίσης. Μετά το επίσημο έγγραφο του Γραφείου Προϋπολογισμού της Βουλής, σύμφωνα με το οποίο το χρέος βρίσκεται εκτός ελέγχου, ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, εξέδωσε ανακοίνωση και το … διαψεύδει, κατηγορώντας μάλιστα τους αρμόδιους για απειρία!

Ο κ. Βενιζέλος θεωρεί ότι η έκθεση δεν είναι έγκυρη, ενώ χαρακτηρίζει ως «προφανές ότι το Γραφείο του Προϋπολογισμού δεν διαθέτει ΑΚΟΜΑ την εμπειρία»!!!

Και εύλογα προκύπτει το ερώτημα: Αν στην χειρότερη οικονομική περίοδο της Ελλάδας στελεχώνονται τα βασικά γραφείο (μιλάμε για το Γραφείο Προϋπολογισμού!!!) από άπειρα μέλη (αν όντως ισχύει το επιχείρημα), τότε… που πάμε;;;

Αυτή είναι η ανακοίνωση διάψευσης του κ. Βενιζέλου:

«Όλοι οι υπεύθυνοι διεθνείς οργανισμοί (όπως η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, το ΔΝΤ και ο ΟΟΣΑ) και όλες οι υπεύθυνες εθνικές ανεξάρτητες αρχές (όπως η Τράπεζα της Ελλάδος) γνωρίζουν με ποιο τρόπο καταρτίζονται, διασταυρώνονται και δημοσιοποιούνται εκθέσεις για την κατάσταση και τις προοπτικές των μακροοικονομικών και δημοσιονομικών μεγεθών.

Αυτήν τη γνώση, την εμπειρία και την υπευθυνότητα είναι προφανές ότι δεν τη διαθέτει ακόμη το Γραφείο Προϋπολογισμού. Το χθεσινό συνεπώς κείμενο δεν διαθέτει τα στοιχεία εγκυρότητας αντίστοιχων διεθνών εκθέσεων», υποστήριξε ο υπουργός Οικονομικών απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το θέμα, και κατέληξε λέγοντας:

«Όπως είχα την ευκαιρία να συζητήσω χθες με τον κ. Πρόεδρο της Βουλής, θα ληφθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την αναβάθμιση και την εγκυρότητα του έργου του Γραφείου Προϋπολογισμού».

star.gr

Α. Σαμαράς: Απαιτούμε από τον ΟΑΕΔ, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, μετρήσιμα αποτελέσματα και μηδενικές καθυστερήσεις

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, επισκέφθηκε, σήμερα, τα Κεντρικά Γραφεία του ΟΑΕΔ, όπου συναντήθηκε με τη Διοίκηση και τους εργαζομένους. Στην επίσκεψη συμμετείχαν ο Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας κ. Ανδρ. Λυκουρέντζος και ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης της Νέας Δημοκρατίας κ. Ν. Νικολόπουλος. Μετά το πέρας της επίσκεψής του, ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Σε μία εποχή πλήρους ανεργίας, ο ΟΑΕΔ καλείται να εξαντλήσει κάθε δυνατότητα που έχει, για να δώσει στήριξη στον Έλληνα άνεργο. Ειδικά στους νέους ανέργους που πολλαπλασιάζονται κάθε μέρα. Αλλά και σε εκείνους που, λόγω της τραγικής αυτής κρίσης, έχουν χάσει τη δουλειά τους, ενώ ήταν πολύ κοντά στη σύνταξή τους.

Απαιτούμε, λοιπόν, από τον ΟΑΕΔ, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο, μετρήσιμα αποτελέσματα και μηδενικές καθυστερήσεις.

Θέλω να ευχαριστήσω το Διοικητή του ΟΑΕΔ για την πληροφόρηση που μας παρείχε και για τη συζήτηση που είχαμε γύρω από όλα τα θέματα που απασχολούν σήμερα τον Έλληνα άνεργο. Άλλωστε, εκείνος είναι που πλήττεται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον σήμερα, από αυτή την κρίση».

e-επιλογές

Διαβάστε ενδιαφέρουσες αναρτήσεις από φίλους:

Π. Ψωμιάδης: Καλώς να έρθουν οι επενδυτές... αλλά μόνο με σλόγκαν για ανάπτυξη δεν πρόκειται να μείνουν.

http://tvxs.gr/sites/default/files/images/story/psomiades_0.jpg«Καλώς να έρθουν οι επενδυτές. Εξάλλου, με την μνημονιακή πολιτική Παπανδρέου η Ελλάδα μετατρέπεται σε εργασιακό παράδεισο…

Ακόμη κι αν το δούμε με θετικό πνεύμα, ας μας πει η κυβέρνηση σε πιο αναπτυξιακό πλαίσιο θα έρθουν και θα μείνουν ξένοι επενδυτές; Με ποιο τραπεζικό σύστημα θα συνεργαστούν; Σε ποιο φορολογικό περιβάλλον καλούνται να επενδύσουν;

Δεν είναι τυχαίο ότι καμία μεγάλη επένδυση δεν έγινε τα τελευταία πολλά χρόνια. Αντίθετα, Έλληνες και ξένοι επιχειρηματίες φεύγουν από την Ελλάδα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμιας Τράπεζας, μόνο την τελευταία χρόνια 2.000 επιχειρήσεις μετανάστευσαν στη Βουλγαρία: εδώ φορολογικός συντελεστής 45%, εκεί μόλις 10%...

Η ανάπτυξη δεν είναι ένα σλόγκαν, όπως τη χρησιμοποιεί η κυβέρνηση. Είναι συγκεκριμένες κινήσεις δημιουργίας κατάλληλου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, ώστε η Ελλάδα να είναι πιο ελκυστική από τις άλλες χώρες της περιοχής. Απαιτεί αν μη τι άλλο αξιόπιστο κράτος, κίνητρα επένδυσης, δίκαιο και σταθερό φορολογικό σύστημα»

20 χρόνια ζούσε παράνομα στις ΗΠΑ ο θείος του Ομπάμα!

http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/gF5UoE60ISb4w0IGrm2j8g--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9Mzk1O2NyPTE7Y3c9MzAwO2R4PTA7ZHk9MDtmaT11bGNyb3A7aD0yNTE7cT04NTt3PTE5MA--/http://media.zenfs.com/de-DE/News/ddp/I2747064278155562_BLD_Online.jpgΣιγά το πράμα θα μου πείτε... εδώ ζει 35 χρόνια παράνομα στην Ελλάδα ο Πρωθυπουργός της χώρας ...

Ο θείος του Ομπάμα που συνελήφθη να οδηγάει μεθυσμένος την περασμένη εβδομάδα ζούσε σχεδόν επί 20 χρόνια παράνομα στις ΗΠΑ. Δικαστήριο διέταξε το 1992 την απέλαση του αδερφού (από άλλη μάνα) του πατέρα του Ομπάμα, όπως ανακοίνωσε αρμόδια υπηρεσία της Βοστώνης. Ο 67χρονος Onyango Obama, είχε συλληφθεί την περασμένη εβδομάδα να οδηγεί μεθυσμένος στην πολιτεία της Μασαχουσέτης και στο δικαστήριο αρνήθηκε την κατηγορία. Τώρα παραμένει στη φυλακή και περιμένει να απελαθεί ενώ ο Λυεκός Οίκος δεν έκανε κανένα σχόλιο για το γεγονός.

ΠΑΣΚΕΔΙ: 23% ΦΠΑ στην Εστίαση σημαίνει ‘’κλείνουμε στο σπίτι του αιχμάλωτο, τον φουκαρά τον Έλληνα’’

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ
Χειμάρρας 30 546 43 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Μέσα σε αυτή την πραγματικά δύσκολη οικονομική συγκυρία, που βιώνει ο Ελληνικός Λαός, ως άμεσοι αποδέκτες των επιπτώσεων, εργοδότες, εργαζόμενοι και καταναλωτές, πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας, να σηκώσουμε τα μανίκια και να ξεκινήσουμε να εργαζόμαστε αλληλοστηριζόμενοι, για να βγούμε, με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες από την κρίση, έτσι ώστε να βγει και η Χώρα μας, το γρηγορότερο δυνατόν, από το τέλμα, που δυστυχώς κάποιοι την οδήγησαν.

Για την σημερινή κατάσταση που βρισκόμαστε, όλοι μας έχουμε μερίδιο ευθύνης, διότι όταν έπρεπε να είμαστε υποψιασμένοι με τους πολιτικούς, εμείς ανυποψίαστα τους ‘’εκλέγαμε’’, δίχως να σκεφτούμε ότι σήμερα, γι’ αυτή μας την επιλογή, θα ‘’κλαίγαμε’’.

Ελπίζουμε να αντέξει η πολύπαθη Χώρα μας και ο Λαός της, τις συνέπειες των νέων οικονομικών δεδομένων και δηλώνουμε συμπαραστάτες, σε όλους τους συναδέλφους μας, στους συνεργάτες μας εργαζόμενους, στους προμηθευτές μας και στο σύνολο των Ελλήνων καταναλωτών, με σκοπό την ταχύτερη δυνατή έξοδο, από τον ‘’ζυγό’’, που μιλιούνια ξένοι κατακτητές δεν κατόρθωσαν να επιβάλλουν σε τούτο το Έθνος, αλλά, τι ειρωνεία…. 300 ‘’Έλληνες’’ το … κατάφεραν.

Εμείς ως υπεύθυνη Διοίκηση του Πανελλήνιου Συνδέσμου Καταστημάτων Εστίασης και Διασκέδασης, μετά την έκτακτη Συνέλευσή μας, αποφασίσαμε να παρακαλέσουμε όλους τους συναδέλφους μας,

1) Να αποφύγουν αυξήσεις των τιμών, σε προϊόντα ή υπηρεσίες, να απορροφήσουν τις αυξήσεις του Φ.Π.Α. όσο μπορούν, να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους, προς το καταναλωτικό κοινό, ώστε να συγκρατήσουμε το μεγαλύτερο ποσοστό της πελατείας μας ικανοποιημένο.

2) Να προσπαθήσουν, με νόμιμες διαδικασίες μαζί μας, χωρίς ατομικό και οικογενειακό κίνδυνο, να αλλάξουν τα πράγματα. Ο ΠΑ.Σ.Κ.Ε.ΔΙ. προσφεύγει στο ΣτΕ, για Αντισυνταγματικότητα, κατά του άρθρου 34 του Νόμου 3986/2011 και της Εγκυκλίου ΠΟΛ. 1170/5-8-2011 και καλεί όλους τους συναδέλφους , μέλη και μη, ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ, να τον ακολουθήσουν. Κατάθεση δικαιολογητικών μέχρι 30 Νοεμβρίου. Δηλώσεις συμμετοχής στο 2310 932420, 473, 481 ή www.paskedi.gr, διότι οι Νόμοι… αλλάζουν νόμιμα.

3) Να κλείσουν τα αυτιά τους στις ‘’σειρήνες’’ αποκαταστημένων επαγγελματικά αρχισυνδικαληστών, που διαδίδουν, πάντα κατόπιν εορτής (τυχαίο;) ‘’παύση πληρωμών’’ και απεργιακές κινητοποιήσεις, διότι όταν προκύψουν τα προβλήματα στις επιχειρήσεις και στα σπίτια τους, αυτοί οι ‘’βολεμένοι των εκάστοτε πολιτικών συστημάτων και μελλοντικοί Βουλευτές και Υπουργοί’’ πρώτοι θα τους γυρίσουν τις πλάτες, όπως εξ’ άλλου κάνουν εδώ και χρόνια. Άλλωστε δεν χρειάζεται να παρακινήσεις κάποιους να μην πληρώσουν το Δημόσιο, όταν… ‘’δεν θα μπορούν εκ των πραγμάτων να το πράξουν’’.

4) Να είναι έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να ‘’σφραγίσουν’’ τις ταμειακές τους μηχανές και για κάποιες συγκεκριμένες ώρες να ‘’κερνούν’’ τους πελάτες τους συγκεκριμένα είδη όπως, καφέ Ελληνικό, κρασί, αναψυκτικό, κρύο σάντουϊτς κ.α., αλλά ταυτόχρονα προετοιμασμένοι και για ‘’κατέβασμα ρολών’’ σε ανύποπτους χρόνους.

5) Να μην επιτρέψουν την παροχή υπηρεσιών στις επιχειρήσεις τους, ακόμη και σε delivery (εκτός κι αν δηλώσουν τηλεφωνικά άλλο όνομα), σε κανένα πολιτικό πρόσωπο μηδενός εξαιρουμένου, σε ένδειξη ‘’ευγνωμοσύνης’’ για το … ‘’καλό’’ που διέπραξαν, στον χώρο της εστίασης.

6) Σε περίπτωση πρόωρων ή όχι εκλογών, να ξεχάσουν όλοι οι ‘’υποψήφιοι’’ τις ‘’ΤΖΑΜΠΑ’’ και γεμάτες χλιδή προεκλογικές συγκεντρώσεις τους στα καφέ και εστιατόριά μας, προσανατολιζόμενοι πλέον σε αίθουσες Επιμελητηρίων, Δημοτικών επιχειρήσεων ή αλάνες.

Σαν Πανελλήνιος Σύνδεσμος Καταστημάτων Εστίασης και Διασκέδασης, φροντίζοντας για το καλό του κλάδου μας, ενημερώνουμε απλά τους Κυβερνόντες αυτού του τόπου, πως δεν θα μας ήταν καθόλου ‘’αρεστό’’ σε δύο μήνες από σήμερα να μετονομασθούμε σε ‘’ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ’’… και ο νοών νοείτω.

Γραφείο Τύπου ΠΑΣΚΕΔΙ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ
Χειμάρρας 30 546 43 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΤΗΛ: 2310 932420 FAX: 2310 932431
Κινητό: 6983161473
www.paskedi.gr e-mail: paskedi@paskedi.gr

ΓΑΠ δεν θέλει σκοτούρες: Όταν Λοβέρδος-Μαριλίζα αρπάχτηκαν για την υγεία, τους είπε: "Θα το δούμε παραπάνω το θέμα και θα το αξιολογήσουμε”

http://www.newsit.gr/files/Image/01-09-2011/resized/Loverdos_Mariliza_596_355.jpgΔεν προλαβαίνουν να ανοίγουν τα “μέτωπα” μεταξύ των υπουργών. Μετά την αντιπαράθεση Ρέππα – Ραγκούση στο χθεσινό υπουργικό προέκυψε και κόντρα Μαριλίζας – Λοβέρδου και ο Γιωργάκης για άλλη μια φορά έβγαλε την ουρά του απ' έξω και είπε ότι θα το "δούμε παραπάνω το θέμα".

Ο υπουργός Υγείας είχε έντονο διάλογο με την αναπληρώτρια υπουργό Εξωτερικών και πρώην υπουργό Υγείας, σύμφωνα με το Έθνος. Αιτία η εξαγγελία Λοβέρδου πως οι πανεπιστημιακοί γιατροί θα μπορούν να διατηρούν εκτός ΕΣΥ ιδιωτικά ιατρεία και ότι λόγω του μεγάλου αριθμού γιατρών δεν πρόκειται να γίνουν προσλήψεις για να καλυφθούν κενά σε περιφερειακά νοσοκομεία.

Η κ. Ξενογιαννακοπούλου εξέφρασε τη διαφωνία της με ρυθμίσεις για να εισπράξει την έντονη απάντηση από τον Ανδρέα Λοβέρδο ότι “εγώ έτσι μιλάω και εγώ έχω την ευθύνη της Υγείας”. “Ναι προφανώς έχεις εσύ τώρα την ευθύνη της Υγείας αλλά εδώ είναι υπουργικό συμβούλιο και θα πω την άποψή μου” ανταπάντησε η κ. Ξενογιαννακοπούλου την οποία υποστήριξαν οι κ. Παπαϊωάννου, Παπουτσής και η Φώφη Γεννηματά.

“Θα το δούμε παραπάνω το θέμα και θα το αξιολογήσουμε” δήλωσε ο πρωθυπουργός σύμφωνα με το Έθνος, για να ηρεμήσει τα πνεύματα και να παραπέμψει το θέμα στις καλένδες.

Όλα αυτά στον απόηχο της κόντρας μεταξύ του νυν και του πρώην υπουργού Μεταφορών για το θέμα της απελευθέρωσης των επαγγελμάτων. Ο Γιάννης Ραγκούσης-Νταλάρας, ήταν έτοιμος να σκίσει τα καλσόν του και να υποβάλει παραίτηση μετά την ανακοίνωση του Δημήτρη Ρέππα, όπως διέρρευσε στα φιλικά του ΜΜΕ... αλλά τελικά άλλαξε γνώμη μετά την παρέμβαση Μόσιαλου.

ΠΑΣΟΚ-Εκτός στόχων παντού: Η ύφεση αναθεωρεί το έλλειμμα πάνω από 8%

http://www.skai.gr/files/temp/9BC69CB1AB1EAEB5B895EF2DB28FB903.jpgΝέα συνάντηση με τους επικεφαλής της τρόικας θα έχει την Πέμπτη ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος. Κατά την χθεσινή συνάντηση στο επίκεντρο βρέθηκαν οι κυβερνητικές δράσεις για την περικοπή των δαπανών και την προώθηση των αποκρατικοποιήσεων και των μεταρρυθμίσεων.

Σε ό,τι αφορά στο σκέλος των εσόδων, το υπουργείο αναμένει την απόδοση έως το τέλος του έτους των νέων φοροεισπρακτικών μέτρων, ενώ έμφαση δίνεται επίσης στη μείωση της φοροδιαφυγής και στην είσπραξη των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο.

Πάντως, από τις μέχρι τώρα επαφές της τρόικας οι ελεγκτές αρχίζουν να συζητούν την αναθεώρηση του ελλείμματος του 2011 πάνω από το 8% του ΑΕΠ (από 7,6% που προβλέπει το μεσοπρόθεσμο), ενώ καταλήγουν στο ίδιο συμπέρασμα με εκείνο της έκθεσης της Βουλής για τον προϋπολογισμό, ότι δηλαδή ακόμη και αν τα μέτρα υλοποιηθούν στο 100% δεν είναι δυνατόν να επιτευχθεί ο στόχος της μείωσης του ελλείμματος ως ποσοστό του ΑΕΠ κατά 2,9% από το 10,5% που ήταν το 2010 στο 7,6% ως το τέλος του χρόνου.

Υπενθυμίζεται ότι οι προβλέψεις του μεσοπρόθεσμου έγιναν με βάση ότι η ύφεση για φέτος θα φτάσει το 3,5 % του ΑΕΠ. Οι νέες προβλέψεις θέλουν την ύφεση να φτάνει ή και να ξεπερνά το 5% του ΑΕΠ. Η εξέλιξη αυτή θα έχει μια επίπτωση της τάξης του 0,3% - 0,5% του ΑΕΠ στο έλλειμμα, φτάνοντάς το στην περιοχή του 8% του ΑΕΠ.

Στην «πρέσα» και οι κλαδικές συμβάσεις

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κουτρουμάνης, διέψευσε ότι η τρόικα έχει ζητήσει επιτακτικά την κατάργηση των κλαδικών συμβάσεων, σημειώνοντας ότι έχει γίνει μόνο αναφορά στο θέμα, μετά τη διαπίστωση της τρόικας ότι δεν έχουν προχωρήσει – ως θεσμός- οι ειδικές επιχειρησιακές συμβάσεις.

Ακόμα, ο υπουργός Εργασίας επεσήμανε πως οι στόχοι για τις δαπάνες του υπουργείου έχουν επιτευχθεί σε ποσοστό 50%, ενώ για τα θέματα στην αγορά εργασίας τόνισε πως υπάρχουν ρυθμίσεις που δίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προχωρούν σε ευέλικτα προγράμματα.

Μελέτη του ΣΕΒ αποκαλύπτει τη δυσβάστακτη επιβάρυνση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα από φόρους και εισφορές. Χαρακτηριστικό είναι ότι σε υπάλληλο με μηνιαίο ονομαστικό μισθό 2.500 ευρώ, αναλογούν φόροι 301,69 ευρώ, ενώ οι εισφορές εργαζόμενου και εργοδότη στο ΙΚΑ φτάνουν τα 1.101 ευρώ. Τελικά... αυτά που μένουν στη τσέπη είναι μόλις 1.798 ευρώ. Δηλαδή για κάθε 100 ευρώ που εισπράττει ο μισθωτός, επιπλέον 78 ευρώ εισπράττουν το κράτος και τα ασφαλιστικά ταμεία(!)

Με την ανεργία να έχει φτάσει στο 16,6% και τις προβλέψεις να μιλούν για 20% μέχρι το τέλος του χρόνου, ο ΣΕΒ χαρακτηρίζει άδικο σε κάθε περίπτωση οποιονδήποτε συντελεστή άνω του 33% για κάθε φορολογούμενο, που προσφέρει προσωπική εργασία. Διευκρινίζει μάλιστα, στο υπόμνημα του προς το υπουργείο Οικονομικών, ότι ο μέγιστος συντελεστής που ισχύει σήμερα θα μπορούσε να παραμείνει μόνο για πολύ υψηλά εισοδήματα άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ.

skai.gr

ΠΑΟΚ παντού ρε!

Διακοπές στο εξοχικό της Ρεπούση έκανε ο Καμίνης!

Άλλωστε είναι εδώ και χρόνια γνωστές οι σχέσεις του με την βασική συγγραφέα του αποσυρθέντος εκτρώματος του βιβλίου της ΣΤ' Δημοτικού.Καλά έκανε βέβαια ο άνθρωπος και ξεκουράστηκε γιατί τον περιμένει δύσκολη χρονιά στο δήμο της Αθήνας. Αν και δεν φανταζόμαστε τι διαφορετικό μπορεί να κάνει, από το... τίποτα που προηγήθηκε σε ότι αφορά τη πρόοδο της πόλης.

Όπως μας πληροφορεί η ''Ελευθεροτυπία'' ο ίδιος συζήτησε τα θέματα του δήμου της Αθήνας με τον διορισμένο από τον ίδιο διευθύνοντα σύμβουλο στην ''Τεχνόπολη'' Κώστα Μπιτζάνη καθώς οι αιρετοί τον δυσκολεύουν με τις απόψεις τους! Εμ βέβαια...Λίγο είναι λίγους μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων σου να παραιτούνται ταυτόχρονα 3 Αντιδήμαρχοι, να αντιμετωπίζεις χίλια δυο προβλήματα με τη παράταξή σου κατά τη διάρκεια της χρονιάς και να φτάνεις ένα βήμα πριν τη παραίτηση γιατί είσαι ανίκανος να διοικήσεις όχι τη πόλη αλλά την ίδια τη παράταξη που ηγείσαι;

Ακολουθεί το ρεπορτάζ της ''Ελευθεροτυπίας''....

Ο Πέτρος Δούκας αναλύει τις άγνωστες πτυχές στην συγχώνευση Alpha - Eurobank. (Μία ανάλυση που θα συζητηθεί)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvHfXFt3ORFyVVC8wmU8qQDjCSPXIiJ56sQuXRZw-p66zOVldfHEDNjik7N1uthuoJ6iS6pNKutkMpyv40L24080BfPZrNFQEbTJz-x4rkFr-vxX4iDOreehXKr7T-hc-zXtEQzSwXWQMl/s300/Portrait+Rassias.JPGΜετά τους ξέφρενους πανηγυρισμούς, ήλθε η ανησυχία... Ο Πέτρος Δούκας μας δίνει την πλέον ενδελεχή ανάλυση των γεγονότων, τις προκλήσεις της επόμενης ημέρας και επισημαίνει καταστάσεις που ουδείς έθιξε μέσα στις υστερικές αντιδράσεις των προηγουμένων ημερών. Είναι σίγουρο πως η προσέγγιση του θα προκαλέσει μεγάλη συζήτηση, αφού αναφέρει στοιχεία που όφειλαν να αναζητήσουν οι οικονομικοί συντάκτες αλλά κυρίως οι πολιτικοί πριν εκδηλωθούν. Διαβάστε την:

Η συνέχεια στο olympia.gr

Video απ' την υποδοχή Μαγκέτι στη Θεσσαλονίκη

Δείτε τα:



31 Αυγούστου 2011

Wikileaks-Αμερικάνος Πρέσβης: "...ο κ. Βενιζέλος (γεννηθείς Τούρκογλου)..."

http://vstatic.doldigital.net/vimawebstatic/8D215391B8BDC084D49340E5D1F1EA61.jpgΑυτό που μέχρι τώρα κυκλοφορούσε σαν φήμη έρχεται να επιβεβαιώσει o Αμερικάνος Πρέσβης που σε έγγραφό του που στέλνει 3 μέρες μετά τις εκλογές του 2009 λέει ότι ο Βενιζέλος γεννήθηκε σαν Τούρκογλου... και προφανώς αργότερα άλλαξε όνομα... και όχι ότι υπάρχει κάτι μεμπτό σήμερα, αλλά όσο να 'ναι πρέπει να ξέρουμε την αλήθεια για την ιστορία του καθενός μιας και επί τουρκοκρατίας τα ονόματα μόνο τυχαία δεν ήταν...

Ιδού και το τηλεγράφημα της Πρεσβείας:

Who's Who In The New Greek Government — Embassy Athens (Greece)
Reference id: 09ATHENS1535
Origin: Embassy Athens
Time: Wed, 7 Oct 2009 15:16 UTC

WHO'S WHO IN THE NEW GREEK GOVERNMENT
1. (SBU)...
8. (SBU) Evangelos Venizelos: Leader of a PASOK faction that has traditionally been in opposition to Papandreou. A university professor of constitutional law born in 1957, Mr. Venizelos (nee Turkoglu) collided with Mr. Papandreou over the party leadership in 2007 - and decisively lost.

ΥΓ. Για το τι σημαίνει το nee στα αγγλικά δείτε εδώ

Τρέμουν τον Καραμανλή…

Διαστάσεις μάστιγας παίρνουν οι κυβισθήσεις των επίορκων του συστήματος. Υπερπροβεβλημένη περσόνα MEGAλου καναλιού εκλιπαρεί για ολιγόλεπτη τηλεφωνική συνομιλία για “προσωπικούς λόγους”! Μεμονωμένοι βουλευτές (εντός και εκτός ΝΔ) ζητούν απεγνωσμένα συνάντηση Έχουν καεί τα τηλέφωνα του πολιτικού του γραφείου από δημοσιογράφους που αφήνουν μηνύματα “στήριξης”…

H συνέχεια στο olympia.gr

Επίθεση Μιχελάκη στο ΠΑΣΟΚ για το μεταναστευτικό

Για «καταρρέουσα κυβέρνηση Παπανδρέου», η οποία προκαλεί ζημιά με τη μεταναστευτική πολιτική της «σε βάρος των Ελλήνων πολιτών και των νόμιμων αλλοδαπών», έκανε λόγο ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης, με αφορμή επίκαιρη ερώτηση της γραμματέως μεταναστευτικής πολιτικής της ΝΔ, Φωτεινής Πιπιλή.

Συνδέοντας την παρουσία μεταναστών χωρίς χαρτιά με τη νομοθεσία για την υπό όρους νομιμοποίηση μεταναστών που διαμένου επί μακρό διάστημα στην Ελλάδα, ο κ. Μιχελάκης ανέφερε πως «η Νέα Δημοκρατία έχει δεσμευθεί να καταργήσει άμεσα το νόμο Ραγκούση, που άνοιξε την 'κερκόπορτα' στους παράνομους μετανάστες και έχει μετατρέψει τη χώρα σε ξέφραγο αμπέλι».

Σημειώνεται πως στην ερώτησή της η κ. Πιπιλή ανέφερε πως με την εφαρμογή του εργόσημου θα μπορούν να παίρνουν ΑΜΚΑ και μετανάστες που διαμένουν παράνομα στη χώρα, αλλά και οι καταγγελίες ότι άτομα αγνώστου εθνικότητας λαμβάνουν παράνομα συντάξεις χωρίς να το δικαιούνται.

Νικοπολίδης: Είναι σαφέστατο πως αδικήθηκε ο ΠΑΟ!

Την εύνοια του Ολυμπιακού από την διαιτησία στο περσινό ντέρμπι των “αιωνίων” στο “Γ. Καραϊσκάκης” παραδέχθηκε ο παλαίμαχος, πλέον, τερματοφύλακας Αντώνης Νικοπολίδης. Τι είπε για τα “στημένα”, την “γενιά της Ριζούπολης”, τον Κοστάντσο και τον Μακούν.

Ο Αντώνης Νικοπολίδης μίλησε στο sport24.gr απαντώντας σε ερωτήσεις που του υπέβαλλε ο κόσμος. Τα σημαντικότερα αποσπάσματα όσων είπε:

Για τα στημένα παιχνίδια: "Για τα στημένα παιχνίδια Οι ποδοσφαιριστές όσο κι αν σου φαίνεται παράξενο είναι κι αυτοί θύματα, όλης αυτής της κατάστασης. Και δεν μιλάω γι' αυτούς που έχουν παίξει και έχουν αποκομίσει κέρδη, αλλά γι' αυτούς που παίζουν για 800 ευρώ, σπάνε τα πόδια τους και δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει η αυριανή μέρα. Εσύ ίσως έχεις μια εικόνα διαφορετική, όμως οι ποδοσφαιριστές δεν είναι μόνο αυτοί που αγωνίζονται στην Superleague, στον Ολυμπιακό, στον Παναθηναϊκό ή στην ΑΕΚ. Υπάρχουν και οι άλλοι που είναι θύματα και πολλές φορές μπλέκονται σε καταστάσεις που ούτε αυτοί οι ίδιοι μπορούν να τις ελέγξουν. Όσον αφορά εμένα, ποτέ σ' όλη μου την καριέρα δεν έχει πέσει τίποτα στην αντίληψή μου".

Για το περσινό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο "Καραϊσκάκης": "Είναι σαφέστατο ότι ο Παναθηναϊκός αδικήθηκε. Δεν μπορεί να το αρνηθεί κανένας. Για το μόνο που δεν αισθάνομαι άνετα όμως είναι που μπήκαν οι οπαδοί μέσα στο γήπεδο και τα όσα ακολούθησαν".

Για τον διάδοχό του στα καρέ του Ολυμπιακού Φράνκο Κοστάνσο: "Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα δεν έχει πείσει με την απόδοσή του. Είναι όμως αρχή και δεν πρέπει να τον κρίνουμε τόσο γρήγορα. Θα περιμένουμε όλοι στα επίσημα παιχνίδια της ομάδας και ελπίζουμε πως θα είναι αυτός που πραγματικά πρέπει, αυτός που επέλεξε ο Ολυμπιακός για τα επόμενα χρόνια".

Για τη μεταγραφή του Ζάν Μακούν: "Αναμφίβολα θα βοηθήσει τον Ολυμπιακό. Ήταν ένας παίκτης που ο Ολυμπιακός τον έχει ανάγκη και είναι παίκτης με υψηλή ποιότητα".
Για τη "γενιά της Ριζούπολης": "Ήταν πιστεύω μια φιλοσοφία που είχε ξεκινήσει στον Παναθηναϊκό, προκειμένου να βγάλει παίκτες από την ακαδημία. Εκείνα τα χρόνια ανέβηκαν πάρα πολλά παιδιά και δημιουργήθηκε ένας κορμός παικτών, πάνω στον οποίον στηρίχτηκαν οι επιτυχίες του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη, αλλά και της εθνικής ομάδας".

Για την αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου: "Για μένα για να γίνει καλύτερο το ελληνικό ποδόσφαιρο πρέπει να ξεκινήσουμε από τις βάσεις του και η βάση του ποδοσφαίρου είναι τα γήπεδα. Η αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου ξεκινάει με την δημιουργία γηπέδων όπως το Καραϊσκάκης. Γι αυτό η πολιτεία πρέπει να είναι κοντά και να βοηθήσει και Παναθηναϊκό και ΑΕΚ και ΠΑΟΚ να φτιάξουν γήπεδα".

Γ. Μιχελάκης για το ανέκδοτο ΓΑΠ ότι πριν το 2009 ασκούσε συναινετική πολιτική :)))))

«Μόνο ως χιούμορ θα μπορούσαμε να θεωρήσουμε τις αναφορές του κ. Παπανδρέου για συναινετική στάση του ιδίου και του κόμματός του πριν τις εκλογές του 2009.
Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς…!

Τη συμμετοχή του σε αποκλεισμούς λιμανιών όπως αυτή του Πειραιά;

Την περίοδο της συζήτησης του Ασφαλιστικού, όταν αποχωρούσε από τη Βουλή για να ενωθεί με τους διαδηλωτές και να αποκλείσουν το υπουργείο Εργασίας;

Ή τους στενούς του συνεργάτες, όπως τον κ. Παπακωνσταντίνου, που εισέβαλαν και έκαναν καταλήψεις σε Δημόσιους Οργανισμούς όπως η ΔΕΗ;

Όσο για τη συναινετική στάση του ιδίου στα θέματα της Παιδείας, ποιος ξεχνάει ότι ακόμα και αυτά τα οποία πίστευε, όπως το άρθρο 16 στην αλλαγή του Συντάγματος για την ιδιωτική εκπαίδευση, δεν τόλμησε να τα υποστηρίξει λόγω των αντιδράσεων στο εσωτερικό του κόμματός του.

Ακόμα, τις αναφορές του περί ανυπόστατης σεναριολογίας, για πρόωρες εκλογές και συγκυβερνήσεις, θα πρέπει να τις απευθύνει στους υπουργούς του, οι οποίοι συστηματικά δίνουν τροφή για τέτοια σενάρια.

Και κάτι ακόμα: Στο… “ανέκδοτο” περί συναινετικής στάσης του ιδίου και του ΠΑΣΟΚ πριν τις εκλογές του 2009, δεν ξέρουμε τι γνώμη έχει ο κ. Λοβέρδος, ο οποίος μόλις προ ημερών μίλησε για τον δημαγωγικό πολιτικό λόγο του κόμματός του την περίοδο εκείνη».

ΟΠΟΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ

 Σε συνέχεια προηγούμενης ανάρτησης με θέμα το ΜΕΓΚΑ.
 Εμφανίζεται στο γυαλί η ποντικομαμή η Σπυράκη.
   - Αληθεύει ρωτάει η Τρέμη ,ότι ο πρόεδρος των ταξί ο Λυμπερόπουλος ,έκανε δηλώσεις μπροστά από τα γραφεία της Ν.Δ. στη Συγγρού?
   -Ναι απαντάει η Σπυράκη φορώντας εκείνο το ηλίθιο υπομειδίαμα (όταν αναφέρεται σε θέματα της Ν.Δ.).
   - Μπροστά στη Συγγρού? ρώτησε και ο Πρετεντέρης γουρλόνοντας τα μάτια του, από την έκπληξη,λες και έπαιρνε πρωτάθλημα ο ΠΑΟ.
   -Ναι ξαναπάντησε η Σπυράκη,γελώντας πιο σαρδόνια.Εξάλλου ο Λυμπερόπουλος έχει καλές σχέσεις με πολλούς μέσα από τη Ν.Δ..
   Αλλά έτσι εκτίθεται και ο Λυμπερόπουλος και η Ν.Δ. ανταπάντησε η Τρέμη,τρέμοντας ελαφρά και με κίνδυνο να καταστραφούν όλα τα ΜΠΟΤΟΞ και οι πλαστικές που είχε κάνει όλα αυτά τα χρόνια.
   Όλοι δε από το ΠΑΝΕΛ κούνησαν τις κεφάλες τους με αποτροπιασμό.
   Έτσι είναι,πρώτη φορά συμβαίνουν τέτοια πράγματα.
   ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟχι,μη πάει το μυαλό σας το βρώμικο,στο MR . LACOSTE, η Παπασπύρου,τον έχοντα πάθει γεροντική άνοια και αλτσχάιμερ τα τελευταία 2 χρόνια Παναγόπουλο,τον μαύρο τον σκύλο τον ΡΑΝ-ΤΑΝ -ΠΛΑΝ τον Φωτόπουλο και τα άλλα τα καλόπαιδα.
   Αυτοί είναι ΠΑΣΟΚ και το ΜΕΓΚΑ ότι έχει σχέση με το ΠΑΣΟΚ το βλέπει καλό καγαθό.
  Για αυτούς που νομίζουν ότι το ΜΕΓΚΑ τα γυρίζει σιγά-σιγά    .ΚΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΓΕ.
   

Τι σημαίνει ο όρος "nee" στις αγγλόφωνες χώρες;

(Κρατήστε το για επόμενη ανάρτηση)

Αντιγράφω από το http://www.thefreedictionary.com/nee:

née also nee

adj.
1. Born. Used to indicate the maiden name of a married woman.
(1. Γεννηθείς σαν. Χρησιμοποιείται για να δείξει το πατρώνυμο μιας παντρεμένης γυναίκας)
2. Formerly known as.
(2. Τυπικά γνωστός σαν-χρησιμοποιείται σε καλλιτέχνες με ψευδώνυμο πχ.)

πχ. "Hillary Clinton nee Rodham" δηλ. Χίλαρι Κλίντον γεννηθείσα Ρόνταμ

Το nee υποδηλώνει λοιπόν στην αγγλική το όνομα με το οποίο γεννήθηκε κάποιος και το οποίο άλλαξε για διάφορους λόγους στη συνέχεια

Τέλος για το τούρκικο γραν πρι F1

http://www.spiegel.de/images/image-255597-panoV9free-mhuc.jpgΒγήκε από το πρόγραμμα του 2012, που παρουσιάστηκε σήμερα, το τούρκικο γκραν πρι της F1 μιας και τελείωσε στο συμβόλαιο που είχε υπογράψει η FIA. Αντί για την Τουρκία ο αγώνας θα γίνει στο Austin του Texas.

Του χρόνου θα γίνει κανονικά, έτσι προβλέπεται τουλάχιστον και ο αγώνας του Μπαχρέιν που φέτος ακυρώθηκε λόγω της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, που περιλαμβάνει 20 αγώνες, θα ξεκινήσει στην Αυστραλία στις 18 Μαρτίου και θα τελειώσει στη Βραζιλία στις 25 Νοεμβρίου.

Πρόκληση για την οργάνωση των ομάδων αποτελούν οι τελευταίοι έξι αγώνες που θα γίνονται σε εβδομαδιαία βάση ανά δύο αγώνες: Ιαπωνία και Ν. Κορέα (7 και 14 Οκτωβρίου), Ινδία και Άμπου Ντάμπι (28 Οκτωβρίου και 4 Νοεμβρίου) και Όστιν και Βραζιλία (18 και 25 Νοεμβρίου).

Μη βιάζεσαι Γιώργο... ο χρόνος τρέχει υπέρ μας... μας χρωστάνε και το Βατοπαίδι...



Αλήθεια μπορεί να μας πει κάποιος ΠΑΣΟΚος σε ποιο σημείο βρίσκεται η ιστορία του Βατοπαιδίου;

ΘΑΥΜΑ!

ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ "ΚΟΡΙΟΣ" ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ...
έγραφε ο τίτλος και μια τύπισα (νομίζω Σοφία Φασουλάκη) βγήκε και είπε μέσα σε ένα λεπτό ότι είναι έτοιμο το πόρισμα που αποδίδει ευθύνες σε συγκεκριμένα άτομα.... ακολούθησε το σχόλιο της Ο. Τρέμη:

Ευχαριστούμε πολύ Σοφία!

Ο Βουλγαράκης ετοιμάζει βιβλίο!

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/karamanlis18-480x0.jpgΕξ ιδίων έρχεται να κρίνει τα αλλότρια ο κ. Γιώργος Βουλγαράκης με το βιβλίο που έγραψε και εκδίδεται σύντομα. Ο τίτλος του είναι προφανής. Ονομάζεται «Πολιτικό κόστος» κι έρχεται να απαντήσει στα ερωτήματα που απασχολούν την ισχυρή πλειοψηφία όπως γιατί δεν έχει μιλήσει ακόμα ο Κώστας Καραμανλής.

Ο πρώην υπουργός των κυβερνήσεων Καραμανλή φέρεται έτοιμος να θίξει πρόσωπα και πράγματα από τη στιγμή που αθωώθηκε ομόφωνα από τη Βουλή για τις κατηγορίες που τον βάρυναν και φαίνεται να στρέφεται πλέον στην ακαδημαϊκή σταδιοδρομία.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsbomb, στο βιβλίο που θα κυκλοφορήσει από τις εκδόσεις Σιδέρη, ο κ. Βουλγαράκης δεν θα κάνει μόνο μια θεωρητική προσέγγιση περί του πολιτικού κόστους αλλά θα θιγούν μια σειρά από κρίσιμα γεγονότα και αποφάσεις που ελήφθησαν σε κεντρικό επίπεδο από την κυβέρνηση Καραμανλή στο διάστημα 2004 – 2008. Λέγεται μάλιστα ότι ο πρώην υπουργός δεν διστάζει να κάνει κριτική σε στάσεις, συμπεριφορές και θέσεις που έλαβαν ακόμα και άλλα μέλη των υπουργικών συμβουλίων στα οποία συμμετείχε.

Όπως λένε παλιοί συνεργάτες του κ. Βουλγαράκη, οι οποίοι επικοινωνούν μαζί του, διατυπώθηκαν αιτιάσεις εις βάρος του εσκεμμένα διότι πρέπει να πληγεί η αξιοπιστία του πολιτικού λόγου του από τη στιγμή που είχε εμπλακεί σε λεπτές υποθέσεις όπως ήταν το σκάνδαλο των υποκλοπών εις βάρος του κ. Κώστα Καραμανλή. «Ήταν σε θέση να γνωρίζει κρίσιμα και μη ζέοντα πολιτικά ζητήματα και δεν υπήρχε κανένας άλλος τρόπος, απ την ώρα που οι απόπειρες για τη δολοφονία του απ τον Επαναστατικό Αγώνα απέτυχαν, παρά μόνο να πληγεί η ηθική του υπόσταση», λένε κι όπως φαίνεται το βιβλίο Βουλγαράκη θα συζητηθεί…

newsbomb.gr

Συρίγγος: Ο Καραμανλής άσκησε εθνική πολιτική (video)

Όταν το λέει ο Συρίγγος έχει άλλη σημασία απ' ότι όταν φωνάζουμε εμείς:



Καλά τα τσόλια που ακούγονται να συμφωνούν μαζί του δεν θα τα σχολιάσω, αλλά να ξέρουν πως έχουν γνώση οι φύλακες και η κολοτούμπα του τελευταίου διαστήματος είναι τζάμπα, μιας και ο Καραμανλής ξέρει πολύ καλά ποιοι είναι οι υβριστές του...

Καλά ρε Έλενα Διάβασε και καμιά άλλη σελίδα!

Εντάξει καταλαβαίνουμε ότι η Έλενα Παναρίτη λόγω περιορισμένων δυνατοτήτων και φλού αντικειμένου έχει πολύ ελεύθερο χρόνο και σαν καλός υφυπουργός περνάει πολύ ώρα στα ίντερνετ για να μην πάνε και τζάμπα οι αμερικανίες της Apple... αλλά να διαβάζει και όλη μέρα skai.gr και να μας τον προτείνει, είναι πολύ μονότονο και boring όπως λέει και η ίδια! Μπες και σε καμιά άλλη σελίδα ρε Έλενα:


Καραγκιοζιλίκια Χρυσοχοΐδη: Ανακοίνωσε 4 επενδύσεις fast track... χωρίς να πει ποιες είναι!!!

Συνέντευξη τύπου έδωσε σήμερα ο Mike Chrysochoidis, όπως τον αποκαλούν και οι αμερικάνοι φίλοι του. Αλλά οι πληροφορίες για το τι είπε είναι συγκεχυμένες. Ενώ η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ λέει ότι τα 4 επενδυτικά σχέδια που εγκρίθηκαν είναι συνολικού ύψους 1,2 δις, ο skai.gr λέει ότι είναι ύψους 2 δις ευρώ!!! Άντε βγάλε άκρη μέσα σε τέτοια καταιγίδα προπαγάνδας. Φυσικά δεν αποκάλυψε ποιες είναι οι εταιρίες που συμμετέχουν στα 4 επενδυτικά σχέδια... πράγμα που δε νομίζω να είναι και ότι φυσιολογικότερο.

Εννοείται τέλος ότι το ρεπορτάζ διανθίστηκε και με ένα κάρο παπαριές που είπε ο Mike, πχ. περί 20 δις επενδύσεων που θα δημιουργήσουν 15.000 θέσεις εργασίας και φυσικά από το στόμα του Μιχαλάκη δεν λείπει και η γνωστή καραμέλα περί δήθεν αύξησης των εξαγωγών που όπως έχουμε πει πολλές φορές οφείλεται στην αύξηση τιμών πώλησης προϊόντων και στη μείωση της εγχώριας κατανάλωσης και δεν πρόκειται για αύξηση παραγωγής που όντως θα είχε όφελος για τον εργαζόμενο.

Διαβάστε τι γράφει το skai.gr:
Εγκρίθηκαν με την διαδικασία fast track οι πρώτες 4 επενδύσεις συνολικού ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ στους τομείς της ενέργειας και των μεταλλείων, ανακοίνωσε ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, σημειώνοντας ότι στις επενδύσεις αυτές συμμετέχουν και ξένα κεφάλαια [το ποιες είναι μας το κρατάει μυστικό; ή μετά τις γκάφες με Αστακό και Ελληνικό είναι πιο προσεκτικοί;... ].

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, στόχος της κυβέρνησης -με τα μέτρα που προωθεί- είναι τόσο οι ξένοι όσο και οι Έλληνες επενδυτές να διαπιστώσουν ότι η χώρα προωθεί ένα διαφορετικό μοντέλο ανάπτυξης και να εμπιστευτούν τη χώρα μας με επενδύσεις.

Ερωτηθείς για την υψηλή φορολογία των επιχειρήσεων ο υπουργός απάντησε ότι αυτό αποτελεί γεγονός παρεξήγησης, καθώς όπως είπε: «η φορολογία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα δεν είναι υψηλή, υψηλές είναι οι έκτακτες εισφορές αλλά και η φορολογία των διανεμόμενων κερδών που είναι και ένα δίκαιο μέτρο» [δεν είναι Γιάννης... είναι Γιαννάκης....].

Ενώ η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ γράφει:

Είκοσι μεγάλα επενδυτικά σχέδια, κυρίως από τους τομείς της ενέργειας και του τουρισμού, συνολικού ύψους 5,5 δισ. ευρώ, αναμένουν την έγκρισή τους στο πλαίσιο του Fast Track, ενώ ήδη τέσσερα επενδυτικά προγράμματα συνολικού ύψους 1,2 δισ. ευρώ - εκ των οποίων τα δύο θα πραγματοποιηθούν και με ξένα κεφάλαια - και αφορούν στους τομείς της ενέργειας (τεχνολογία πράσινης ενέργειας) και των μεταλλείων, έχουν λάβει ήδη το πράσινο φως από το Fast Track και αναμένουν την έγκρισή τους από τη Διυπουργική Επιτροπή Στρατηγικών Επενδύσεων.

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Μ. Χρυσοχοΐδης, παρουσιάζοντας πορεία των επενδυτικών σχεδίων στην Ελλάδα την περίοδο 2009-2011 και γνωστοποίησε ότι το υπουργείο έχει χρηματοδοτήσει συνολικά 12.019 επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 20 δισ. ευρώ [δεν έχουν λεφτά για σύριγγες στα νοσοκομεία και χρηματοδοτεί έργα ύψους 20 δις; Τα οποία γίνονται στην Ελλάδα ή σε άλλη χώρα;], από τα οποία δημιουργούνται 15.500 θέσεις εργασίας [οι άνεργοι έχουν φτάσει στους 700.000 και αυτός μας λέει ότι δημιούργεί και θέσεις εργασίας!!!] και μέσα σε 20 μήνες έχουν δοθεί ενισχύσεις 1,8 δισ. ευρώ .

''Πολύ σύντομα θα υπάρχουν ορατά αποτελέσματα στην πραγματική οικονομία'' είπε ο υπουργός και ανέφερε ως παράδειγμα την αύξηση κατά 41% μέχρι σήμερα των εξαγωγών που θα φτάσουν στα 20 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου και θα αποτελούν το 10% του ΑΕΠ της χώρας.
Ο συγκεκριμένος τυπάκος έχει ξεπεράσει σε λαϊκισμό, όλο το ΠΑΣΟΚ μαζί...

ΝΔ: Χιλιάδες παράνομοι μετανάστες νομιμοποιούνται μέσω… ΙΚΑ

Η κυβέρνηση κατηγορείται για πρωτοφανή και εθνικά επικίνδυνη πρακτική για έμμεση νομιμοποίηση εκατοντάδων χιλιάδων παράνομων μεταναστών μέσω του μεγαλύτερου ασφαλιστικού φορέα της χώρας του ΙΚΑ.

Με αφορμή τις δημόσιες ανακοινώσεις του διοικητή του ΙΚΑ κ. Ροβέρδου Σπυρόπουλου το πρωί, στην εκπομπή του mega «Κοινωνία ώρα mega», ότι με την αρχή της ισχύος του Εργόσημου θα μπορούν ακόμα και οι παρανόμως εισελθόντες και διαμένοντες στη χώρα, ανεξαρτήτως δε του χρόνου εισόδου να προσέρχονται στα κατά τόπους ΚΕΠ και να προμηθεύονται Αριθμό Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ), η Νέα Δημοκρατία κατέθεσε αμέσως επίκαιρη ερώτηση προς τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Γ. Κουτρουμάνη, ζητώντας να μάθει εάν οι ανακοινώσεις του κ. Σπυρόπουλου έχουν την κάλυψη της κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού.

Μεταξύ άλλων ο διοικητής του ΙΚΑ επέμεινε ότι η χορήγηση ΑΜΚΑ σε όλους του παράνομους μετανάστες είναι και προσοδοφόρα για το ΙΚΑ, αλλά και κοινωνικά δίκαιη! Μάλιστα, ο κ. Σπυρόπουλος διευκρίνισε ότι οι παράνομοι μετανάστες μετά από πέντε χρόνια θα μπορούν ως κάτοχοι πλέον του αριθμού κοινωνικής ασφάλισης να διεκδικούν τη νομιμοποίησή τους.

Είναι εθνικά επικίνδυνη η τακτική της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ να επιχειρεί με κάθε τρόπο τη μετατροπή της Ελλάδας σε «παράδεισο» των παράνομων μεταναστών εις βάρος των Ελλήνων πολιτών και των νομίμως εργαζομένων αλλοδαπών.

Παγκόσμια αποκλειστική πατέντα Ευαγγελάτου: Βρίσκει σκυλιά που το 'σκασαν μέσω GPS

Γράφει το newsit του Ευαγγελάτου:
Εντοπίστε το σκύλο σας με το smartphone!

Μία εκπληκτική εφαρμογή που θα βοηθήσει τους ιδιοκτήτες των άτακτων και μη σκύλων.

Η τεχνολογία Pet Check Technology δημιουργήθηκε από κατόχους σκύλων, για τους κατόχους και προσφέρει μια πολύ απλή λύση στον εντοπισμό του αγαπημένου σας κατοικίδιου σε περίπτωση που αυτό το σκάσει από το σπίτι.
Η εταιρία δίνει σε κάθε χρήστη έναν QR κωδικό που αντιστοιχεί στο σκύλο του και στη συνέχεια σκανάροντας τον με την iOS ή Android συσκευή του μπορεί να δει με τη βοήθεια του GPS μέσα από την ειδική εφαρμογή που έχει πάει ο σκύλος του αλλά και αρχείο από όλες τις βόλτες που έχουν κάνει παρέα...
Φυσικά αν πάτε στη σελίδα petchecktechnology.com θα διαβάσετε το εξής:
Pet Check Technology™ is the first and only technology created just for dog-walking businesses. Using mobile barcode technology, GPS tracking, and easy online tools, we help you run your business more efficiently while giving your customers peace of mind.
Our simple online tools make it easy to create and manage walker schedules, add customers, and automate your customer billing processes.
Our mobile app records the exact start and end times of each and every walk. If a walker is running late, you'll be immediately notified by email.
Φαντάζομαι ότι αρκεί στοιχειώδης γνώση της αγγλικής για να καταλάβει κάποιος ότι η εν λόγω τεχνολογία απευθύνεται σε εταιρίες που παρέχουν υπηρεσίες "περιπατητών σκύλων" (dog-walking businesses) δηλ. εταιρίες που στέλνουν άτομο στο σπίτι για να βγάλει βόλτα το σκύλο όταν ο ιδιοκτήτης του δεν προλαβαίνει, κάτι που είναι διαδεδομένο στις ΗΠΑ...

καμία σχέση λοιπόν με τον "Εντοπισμό μέσω GPS... άτακτων σκύλων που την κοπάνησαν απ' το σπίτι" όπως λέει ο Ευαγγελάτος που καλά θα κάνει αφού τα παιδάκια που εκμεταλλεύεται για να του βάζουν ειδήσεις, για 500 ευρώ και ανασφάλιστα, δεν ξέρουν αγγλικά... να μην ασχολείται με ξένη ειδησεογραφία για να μη γράφει παπαριές, γιατί τον διαβάζουν και αφελείς που τον πιστεύουν...

ΥΓ. Για όσους δεν κατάλαβαν, να πως λειτουργεί η μπίζνα: Η Pet Check Technology δίνει στη εταιρία που έχει το προσωπικό που βγάζει βόλτες τους σκύλους, έναν κωδικό για κάθε ιδιοκτήτη-σκύλο πελάτη. Όταν η εταιρία στείλει κάποιον να βγάλει βόλτα τον συγκεκριμένο σκύλο, ο υπάλληλος σκανάρει τον κωδικό με το κινητό του και μέσω του GPS του κινητού, η εταιρία και ο ιδιοκτήτης του σκύλου παρακολουθούν τη βόλτα που κάνει ο υπάλληλος που έχει στην τσέπη του το κινητό. Έτσι οι ιδιοκτήτες μπορούν να παρακολουθήσουν τη βόλτα και η εταιρία να τσιμπήσει υπαλλήλους που λουφάρουν στη βόλτα ή καθυστερούν να επιστρέψουν στην εταιρία λέγοντας ότι έκαναν μεγάλη βόλτα το σκύλο. Αυτός που παρακολουθείται δηλ είναι ο υπάλληλος και όχι φυσικά ο σκύλος.

Δημόσιο sex σε πύργο για τη Βελγίδα δήμαρχο (video)

http://img.protothema.gr/8A363AB5AC40646273755F7F8686FD2F.jpgΑυτά συμβαίνουν όταν δεν μπορείς να συγκρατήσεις τις σεξουαλικές σου ορμές. Κάνεις sex δημόσια κι ας είσαι και δήμαρχος! Σάλος έχει προκληθεί στο Βέλγιο μετά την κυκλοφορία ερασιτεχνικού video που δείχνει την δήμαρχο του Άαλστ, Ίλσε Γουίτερσπροτ, να ερωτοτροπεί δημόσια με τον σύντροφό της σε έναν πύργο.

Σύμφωνα με βελγικά sites το «καυτό» video τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια των διακοπών της δημάρχου και του συντρόφου της στην Τουρκία. Όσο για το τι είπε η «ενδιαφερόμενη» για το θέμα;: «Δεν έχω τίποτα να προσθέσω. Πρόκειται για μία ιδιωτική σκηνή με τον σύντροφό μου και η ημερομηνία της είναι πριν από δύο χρόνια».

Από το περιβάλλον της δημάρχου ανέφεραν: «Το video και οι φωτογραφίες έχουν τραβηχτεί από ένα κοντινό μέρος, στο οποίο είναι πολύ δύσκολο να πάει κανείς. Παρόλα αυτά, η κατάσταση δεν έχει να καμία σχέση με την πολιτική και δεν πρόκειται να επηρεάσει την πόλη και τους πολίτες της».

Και για να μη λέμε πολλά, δείτε παρακάτω το video:



protothema.gr

Tι πρέπει να κάνει ο ΠΑΟΚ για να κρατήσει τον Μαγκέτι

Όπως θα διαβάσατε σε προηγούμενο άρθρo, έρχεται σήμερα στις 11 το βράδυ ο Αμερικανός σούπερ σταρ του NBA Κόρει Μαγκέτι, για να δεί αν του αρέσει η Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια να υπογράψει συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ. Οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ πιστεύουν ότι η υποδοχή που του ετοιμάζουν θα τον συγκινήσει και θα πεί το "Ναι".

Το αθλητικό τμήμα του taxalia, επεργάστηκε όμως, μερικές ακόμη ...ιδέες, για το τι πρέπει να κάνει η Κ.Α.Ε. ΠΑΟΚ, ώστε να του αρέσει πολύ η Θεσσαλονίκη και να θελήσει να μείνει:


Οι απολαυστικές προτάσεις του taxalia στο
http://taxalia.blogspot.com/2011/08/t_31.html

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση τρόικας με Σαμαρά

http://www.skai.gr/files/temp/BD6BBA9056B79257AA4A77F6ABF7A3B3.jpgΜια ώρα και ένα τέταρτο διήρκεσε η συνάντηση των εκπροσώπων της τρόικας με τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά και αρμόδια στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Οι εκπρόσωποι της τρόικας αποχώρησαν από τα γραφεία της ΝΔ στη λεωφόρο Συγγρού χωρίς να προβούν σε δηλώσεις.

Ερώτηση Γ. Δημαρά για την ελληνική ΑΟΖ

Ερώτηση προς τον υπουργό Εθνικής Αμυνας Π. Μπεγλίτη με θέμα «Ανακήρυξη Ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης» κατέθεσε ο πρόεδρος του Πανελληνίου Αρματος Πολιτών Γιάννης Δημαράς.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:

Το τελευταίο διάστημα υφίσταται έντονη κινητικότητα γύρω από την απόφαση της Κύπρου, να αρχίσει έρευνες στο «οικόπεδο 12», σύνορα της ΑΟΖ Κύπρου και Ισραήλ. Η Τουρκία απείλησε για τη διεξαγωγή ερευνών την Κύπρο και ενημέρωσε την Πρεσβεία των ΗΠΑ, στην ’γκυρα σχετικώς. Οι ΗΠΑ και η Ρωσία δικαίωσαν την Κυπριακή Δημοκρατία για τη δυνατότητα διεξαγωγής ερευνών στην ΑΟΖ. Το Ισραήλ, θα συνεργαστεί και θα συνδράμει στη διεξαγωγή των ερευνών. Ενώ, η ΑΟΖ συνιστά ένα σπουδαίο οικονομικό μέγεθος φαίνεται ότι, η Κυβέρνηση με τη μέχρι τώρα στάση της στο θέμα, δεν ενδιαφέρεται να το αξιοποιήσει, παρά τη δύσκολη οικονομική θέση στην οποία βρίσκεται η χώρα. Η ανακήρυξη της ΑΟΖ και οι μεταγενέστερες ενέργειες έπρεπε να γίνουν χθες.

Κατόπιν όλων αυτών,

Ερωτάστε:

1. Πότε η Κυβέρνηση σκοπεύει να ανακηρύξει την ελληνική ΑΟΖ;

2. Έχει δεσμευτεί η Κυβέρνηση, με μυστικές συμφωνίες και δεν προβαίνει στις απαιτούμενες ενέργειες για την ανακήρυξη της ΑΟΖ;

3. Είναι τυχαίο ότι, η Τουρκία στη Βόρεια Θάλασσα, το Ισραήλ, ο Λίβανος και η Αίγυπτος έχουν ήδη προβεί στη δημιουργία Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης;

Γαλλία: «Όχι» σε διμερείς συμφωνίες για Ελλάδα

http://downloads.naftemporiki.gr.edgesuite.net/static/11/08/31/pecresse.jpgΠλήρη εφαρμογή των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της 21ης Ιουλίου για τη στήριξη της Ελλάδας, χωρίς διμερείς συμφωνίες, ζητεί η Γαλλία, σύμφωνα με την εκπρόσωπο της κυβέρνησης.

«Θέλουμε την εφαρμογή αυτής της συμφωνίας και τίποτα πέρα από αυτό. Επαναλαμβάνουμε ότι δεν μπορεί να υπάρξει διμερής συμφωνία χωρίς την έγκριση και τη συμφωνία όλων των χωρών της ευρωζώνης», είπε η Βαλερί Πακρές σε δημοσιογράφους μετά τη σημερινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου στο Παρίσι.

Η στάση της Φινλανδίας να υπογράψει διμερή συμφωνία με την Ελλάδα για την παροχή εγγυήσεων προκειμένου να συνεισφέρει στο δεύτερο πακέτο στήριξης της χώρας έχει προκαλέσει αντιδράσεις στα υπόλοιπα κράτη της ευρωζώνης.

Γερμανία: «Πράσινο» από το υπουργικό για την ενίσχυση του EFSF

Εν τω μεταξύ, το υπουργικό συμβούλιο της Γερμανίας ενέκρινε σήμερα, σύμφωνα με εκπρόσωπο της κυβέρνησης, το πλαίσιο του νομοσχεδίου για την ενίσχυση του ευρωπαϊκού μηχανισμού διάσωσης, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για την κύρωσή του από τη βουλή μέχρι τα τέλη του Σεπτεμβρίου.

Τον προηγούμενο μήνα, οι ευρωπαίοι ηγέτες αποφάσισαν να χορηγήσουν στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας περισσότερες εξουσίες σε έκτακτες συνθήκες, όπως πιθανό ρόλο στην ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών και αγορά κρατικών ομολόγων.

Το EFSF θα έχει επίσης την υπό όρους δυνατότητα να χορηγεί στις χώρες, προληπτικά γραμμές πίστωσης, όπως κάνει το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο ή να δανείζει χρήματα σε χώρες, περιλαμβανομένων εκείνων οι οποίες έχουν προσφύγει σε προγράμματα βοήθειας, για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών τους.

Η έγκριση της γερμανικής κυβέρνησης δεν είναι παρά τυπική διαδικασία. Αντίθετα, η συζήτηση του θέματος στην Κάτω Βουλή στις 29 Σεπτεμβρίου αναμένεται να είναι περισσότερο έντονη, καθώς ορισμένοι βουλευτές της κυβερνητικής πλειοψηφίας έχουν εναντιωθεί ανοικτά στην ενίσχυση των αρμοδιοτήτων του ευρωπαϊκού ταμείου.

Ωστόσο, το κείμενο αναμένεται να εγκριθεί από την Κάτω Βουλή, αφού οι Σοσιαλδημοκράτες και οι Πράσινοι έχουν ανακοινώσει ότι θα το υποστηρίξουν. Η αντίστοιχη συνεδρίαση της Ανω Βουλής θα διεξαχθεί στις 29 ή στις 30 Σεπτεμβρίου.

Πηγή: Reuters

naftemporiki.gr

Αγγλικό ντοκιμαντέρ για την έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης

Ένα ντοκιμαντέρ για την καταστροφική έκρηξη του ηφαιστείου της Σαντορίνης, παραγωγής BBC Northern Ireland, αναμένεται να κατακλύσει την Ευρώπη. Με τη σύμφωνη γνώμη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, πρόκειται να κυκλοφορήσει σε ψηφιακό πολυμορφικό δίσκο DVD αρχικά στη Βρετανία (20.000 αντίτυπα), αλλά και σε χώρες, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Σουηδία, η Ισπανία, φυσικά και η Ελλάδα.

Στο DVD θα συμπεριληφθούν 32 εικόνες κινηματογραφημένου υλικού και στατικών απεικονίσεων αρχαιοτήτων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των ΚΑ΄ και ΚΓ΄ Εφορειών Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων, καθώς και του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου. Συγχρόνως, οι εικόνες θα συνοδεύονται από σχετικά κείμενα.

Τα μέλη του ΚΑΣ δεν έφεραν αντίρρηση, συμφωνώντας και ως προς τους όρους που έθεσε η αρμόδια Διεύθυνση Εκθέσεων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, σχετικά με τη διόρθωση κάποιων λαθών που υπήρχαν στα συνοδευτικά κείμενα. Επίσης, συμφώνησαν και ως προς τα νόμιμα τέλη, που θα πρέπει να αποδοθούν στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων (ΤΑΠΑ), όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία.

Το ντοκιμαντέρ έχει τίτλο «Atlantis-End of a world birth of a legeng» και διηγείται την ιστορία της έκρηξης του ηφαιστείου της Σαντορίνης, που έγινε γύρω στο 1620 π. Χ., γεγονός που συνδέθηκε με την καταστροφή του Μινωϊκού πολιτισμού, του πρώτου πολιτισμού στην Ευρώπη. Πολλοί μάλιστα τη συσχετίζουν και με το μυθικό νησί της χαμένης Ατλαντίδος, που για πρώτη φορά αναφέρθηκε στους πλατωνικούς διαλόγους και απ' ό,τι φαίνεται συγκινεί ακόμα.

Σε εξέλιξη η συνάντηση Σαμαρά-τρόικας: Αμετακίνητος στις θέσεις του ο Σαμαράς

Πιστός στις θέσεις του θα είναι ο Αντώνης Σαμαράς, κατά τη συνάντησή του με το κλιμάκιο της τρόικας, σύμφωνα με συνεργάτες του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας.

Όπως ανέφεραν, θα επαναλάβει τις προτάσεις της πλατφόρμας "Ζάππειο ΙΙ" και θα επιμείνει για την ανάγκη αλλαγής "μείγματος" πολιτικής. Παράλληλα, θα ζητήσει να μην επιβληθούν και νέα μέρα, υποστηρίζοντας ότι η κοινωνία δεν τα αντέχει, αλλά και ότι δεν θα αποδώσουν καρπούς, λόγω της ύφεσης.

Παρόντες στη συνάντηση είναι οι αντιπρόεδροι της Νέας Δημοκρατίας, Δημήτρης Αβραμόπουλος και Σταύρος Δήμας, το οικονομικό επιτελείο του κόμματος και στενοί συνεργάτες του Αντ. Σαμαρά.

Χθες, o πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας συναντήθηκε με τον υπουργό Οικονομικών, Ευάγγελο Βενιζέλο. ""Επειδή εγώ συζητώ καθημερινά από χθες με την τρόικα και αύριο θα συναντήσει την τρόικα ο κ. Σαμαράς είναι πολύ χρήσιμο να υπάρχει αλληλοενημέρωση", είχε δηλώσει ο τελευταίος μετά τη συνάντηση.

Έφοδος δικαστικών κλητήρων στα γραφεία της BP στη Ρωσία

Έφοδο στα γραφεία της βρετανικής πετρελαϊκής εταιρείας BP πραγματοποίησαν σήμερα Ρώσοι δικαστικοί κλητήρες και, σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, δόθηκε εντολή στα μέλη του προσωπικού να εγκαταλείψουν τα γραφεία τους και να εργασθούν από το σπίτι.

Οι ρωσικές αρχές επιβεβαίωσαν την έρευνα, αλλά δεν εξήγησαν τους λόγους της εφόδου, η οποία πραγματοποιείται μία ημέρα μετά την υπογραφή συμφωνίας (που προβλέπει επενδύσεις μέχρι και 500 δις $) ανάμεσα στην κρατική ρωσική πετρελαϊκή εταιρεία Rosneft και την αμερικανική ExxonMobil για την ανάπτυξη προγράμματος υποθαλάσσιας εξόρυξης πετρελαίου στην Αρκτική.

Προηγήθηκε η κατάρρευση συμφωνίας σύμφωνα με την οποία η BP θα ήταν ο ξένος εταίρος της Rosneft στο σχέδιο εκμετάλλευσης των κοιτασμάτων της Αρκτικής.

Δικηγόροι που ενεργούν για λογαριασμό της μειοψηφίας των μετόχων της ρωσικής κοινοπραξίας TNK-BP δήλωσαν ότι η έρευνα συνδέεται με αγωγή που κατέθεσαν οι εντολείς τους σχετικά την κατάρρευση της συμφωνίας Rosneft -BP ζητώντας αποζημιώσεις.

Le Monde: «Η μέγκενη δεν χαλαρώνει γύρω από την Ελλάδα»

http://www.editorsweblog.org/Le-Monde-newspaper-logo.png«Η μέγκενη δεν χαλαρώνει γύρω από την Ελλάδα», σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα Le Monde, η οποία σε σημερινό της άρθρο σημειώνει ότι η ύφεση, οι φινλανδικές απαιτήσεις και η χαμηλή συμμετοχή των τραπεζών δυσκολεύουν την έξοδο της χώρας από την κρίση διαμορφώνοντας ένα «τεταμένο κλίμα» μέσα στο οποίο η Αθήνα υποδέχθηκε από χθες ένα νέο κλιμάκιο της «τρόικας».

Το δημοσίευμα αναφέρεται στη δήλωση του υπουργού Οικονομικών, Ευαγγ.Βενιζέλου, για το ενδεχόμενο μεγαλύτερης ύφεσης από το προβλεπόμενο και σχολιάζει ότι η Ελλάδα θα δυσκολευτεί να τηρήσει το στόχο για το έλλειμμα γεγονός που δεν αναμένεται να ικανοποιήσει ιδιαίτερα του εμπειρογνώμονες της Ε.Ε. και του ΔΝΤ που σύμφωνα με τον ελληνικό Τύπο αδημονούν για την εφαρμογή του ελληνικού προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.

Το δημοσίευμα αναφέρεται επίσης στη «διαμάχη» που έχει ξεσπάσει σε ευρωπαϊκό επίπεδο γύρω από το θέμα των εγγυήσεων που ζητά η Φινλανδία για τη συμμετοχή της στο ευρωπαϊκό σχέδιο στήριξης προς την Ελλάδα και σημειώνει ότι τις τελευταίες ημέρες βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες υψηλού επιπέδου επί του θέματος.

«Η διαχείριση του ευρώ και εκείνη των καφετιέρων μας»

Στο ζήτημα των φινλανδικών απαιτήσεων αναφέρεται και έτερο άρθρο της εφημερίδας σχολιάζοντας ότι η συμφωνία της ευρωζώνης που «κοπιωδώς» επετεύχθη στις 21 Ιουλίου απειλείται από ένα μόλις κράτος-μέλος: τη Φινλανδία. «Αρκεί να λείπει μία μόνο χώρα και όλα χαραμίζονται» σχολιάζει το δημοσίευμα αναφορικά με το πλαίσιο των απαιτήσεων της Φινλανδίας για παροχή εγγυήσεων.

«Πρέπει να πούμε όχι σε αυτόν τον τρόπο αντίδρασης, να καταγγείλουμε την κρυφή συμφωνία μεταξύ των δύο και να επαναφέρουμε το Ελσίνκι στο δρόμο της λογικής» αναφέρει το δημοσίευμα, τονίζοντας ότι σε διαφορετική περίπτωση και άλλα μέλη της νομισματικής Ένωσης, όπως έχουν γνωστοποιήσει θα ζητήσουν εγγυήσεις από την Αθήνα.

«Και τότε θα καταλήγαμε στο εξής παράδοξο: προκειμένου να της παρασχεθεί οικονομική βοήθεια, η Ελλάδα θα πρέπει καταβάλει ποσά στο ύψος της βοήθειας που της έχουν υποσχεθεί. Η υπόθεση αυτή αποτυπώνει το ευάλωτο της λειτουργίας του ευρώ» καταλήγει το δημοσίευμα.

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: Ο Ραγκούσης φέρει την ευθύνη για ότι συμβεί με τους ταξιτζήδες

«Η ώρα της νομοθετικής ρύθμισης πλησιάζει, ο κ. Ραγκούσης κάνει ανακοινώσεις στο υπουργικό συμβούλιο, όμως όλα εξακολουθούν να συμβαίνουν ερήμην των ταξιτζήδων. Αλήθεια έχει καλέσει ο Υπουργός τους εκπροσώπους των αυτοκινητιστών; Έχουν καταλήξει σε κάποια συμφωνία; Ή θα επιχειρήσει πάλι να φέρει τους ταξιτζήδες και την κοινωνία ολόκληρη προ τετελεσμένων; Έτσι εννοεί το διάλογο ο Υπουργός Κοινωνικής Αποσύνθεσης;

Τα ρεπορτάζ μιλούν για πλήρη απελευθέρωση, ενώ είχε συμφωνηθεί πριν τρεις εβδομάδες απελευθέρωση με κανόνες. Ήδη, οι ταξιτζήδες αντιδρούν μπροστά στην αναξιοπιστία του Υπουργού. Πριν λίγες εβδομάδες η κυβερνητική ακαμψία ταλαιπώρησε την κοινωνία και έπληξε τον τουρισμό. Η ευθύνη για την κοινωνική αναταραχή που τυχόν θα προκληθεί από εδώ και πέρα –και μάλιστα ενόψει ΔΕΘ- θα βαρύνει τον κ. Ραγκούση και την κυβέρνηση».

Όσο απομακρυνόμαστε από εποχή Καραμανλή... τόσο χειρότερα: -11,4% ο Δείκτης Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο

Μείωση 11,4% σημείωσε ο Δείκτης Όγκου στο Λιανικό Εμπόριο, με τα καύσιμα, σε ετήσια βάση τον Ιούνιο του 2011, έναντι μείωσης 4,5% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.

Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών, με τα καύσιμα, μειώθηκε κατά 8,3%, έναντι αύξησης 1,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.

Χωρίς τα καύσιμα, ο Δείκτης Όγκου μειώθηκε κατά 9,9%, έναντι μείωσης 5,0%, που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.

Αντίστοιχα, ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών κατά το μήνα Ιούνιο 2011, σε σύγκριση με το δείκτη του Ιουνίου 2010, σημείωσε μείωση 8,2%, έναντι μείωσης 2,8% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.