08 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΔ: Κόλαφος για την κυβέρνηση οι αποκαλύψεις της Wikileaks για τον Διοικητή της ΕΥΠ

http://wikileaks.org/static/gfx/WL_Hour_Glass_small.pnghttp://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpgΜόλις προχθές η Νέα Δημοκρατία κατέθεσε στη Βουλή ερώτηση προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, σχετικά με φαινόμενα κομματισμού και αναξιοκρατίας στην ΕΥΠ, τα οποία διαπιστώνουμε καθημερινά. Ωστόσο, κανείς δεν περίμενε ότι ο ίδιος ο –διορισμένος από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ– διοικητής της ΕΥΠ, θα αποτελούσε τον αψευδέστερο μάρτυρα των όσων καταγγέλλονται στην ερώτησή, με τα όσα φέρεται να έχει πει, ήδη από το Φεβρουάριο του 2010, στον τότε πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα, σύμφωνα με τις νέες αποκαλύψεις του ιστότοπου WikiLeaks.

Δυστυχώς, όμως, πέρα από την επιβεβαίωση των καταγγελιών μας, οι «διαρροές» του WikiLeaks εγείρουν πολύ σοβαρότερα θέματα σχετικά με τη δημόσια και την εθνική ασφάλεια. Διότι ο διοικητής της ΕΥΠ κ. Κωνσταντίνος Μπίκας, πέρα από το γεγονός ότι φέρεται να δήλωσε στον Αμερικανό πρέσβη πως ο στόχος του να αυξήσει την παραγωγικότητα της ΕΥΠ είναι δύσκολο να επιτευχθεί, καθώς πρόκειται για «έντονα συνδικαλιστικοποιημένη υπηρεσία (…) όπου οι περισσότεροι εργαζόμενοι είναι ΠΑΣΟΚ», κάνει και σειρά άλλων αναφορών –προς έναν αξιωματούχο ξένης χώρας μάλιστα– οι οποίες δημιουργούν σοβαρότατα ερωτηματικά.

Συγκεκριμένα, φέρεται να είπε στον κ. Σπέκχαρντ ότι «έχει προσδιορίσει τμήματα που θα πρέπει να καταργηθούν, αλλά αποδεικνύεται δύσκολο να βρεθούν νέες θέσεις για το προσωπικό», ενώ «ήταν επικριτικός για το μεγάλο αριθμό στρατιωτικών υπαλλήλων που υπηρετούν στην υπηρεσία, (…) που συχνά δεν έχουν τις απαιτούμενες ικανότητες» και «επέκρινε τη Διεύθυνση Ανάλυσης Πληροφοριών της ΕΥΠ (…), της οποίας το μοντέλο μπορεί να είναι κατάλληλο για μυστικές υπηρεσίες που δουλεύουν για πολιτικούς με παγκόσμιες ανησυχίες, αλλά είναι ακατάλληλο για τους Έλληνες αξιωματούχους, που το ενδιαφέρον τους για διπλωματικά και δημόσιας ασφάλειας ζητήματα επικεντρώνονται σε μία χούφτα θέματα περιφερειακής πολιτικής».

Μείζον θέμα εγείρει και το γεγονός ότι, σε ερώτηση του Αμερικανού πρέσβη, σχετικά με τις εξαγγελθείσες από τον τότε αρμόδιο υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοϊδη μεταρρυθμίσεις στην ΕΥΠ, ο κ. Μπίκας απάντησε τότε, τέσσερις και πλέον μήνες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, πως «το σχέδιο νόμου δεν ήταν ακόμα έτοιμο, αφού ο ίδιος ακόμα μελετούσε την υπηρεσία του»! Κάτι που, προφανώς, εξακολουθεί να ισχύει και σήμερα, δύο χρόνια μετά την τοποθέτησή του στην Υπηρεσία, καθώς καμία πρωτοβουλία για την ανασυγκρότηση της ΕΥΠ δεν έχει αναληφθεί, επιβεβαιώνοντας το τελικό σχόλιο του κ. Σπέκχαρντ, ότι «ο διοικητής της ΕΥΠ ακόμη μάθαινε τα κατατόπια της υπηρεσίας στην οποία προΐσταται... »

Στη σημερινή πρωτόγνωρη συγκυρία για τη χώρα, και υπό το βάρος εξελίξεων και αποκαλύψεων που προκαλούν αίσθηση, τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τα όσα φέρεται να έχει πει –πάντα σύμφωνα με το WikiLeaks – για την ΕΥΠ στον πρέσβη των ΗΠΑ και ο κ. Χρυσοχοϊδης, αποτελούν κόλαφο για την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αλλά και για την κυβέρνηση συνολικά.

Πηγή: ΝΔ

Ο Καντάφι παίζει με τα εγγόνια του (βίντεο)

Βίντεο με τον Καντάφι να παίζει και να ταιζει τα εγγόνια του, βρέθηκε σε κάποια οικία του από τους εξεγερμένους και δόθηκε στη δημοσιότητα:

77χρονος εργάτης, 76 παρκαδόρος, 69χρονη καθαρίστρια... όλοι τους συμβασιούχοι ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΕΙ Ο ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ!!!

Την ώρα που ο υπουργός Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος προαναγγέλλει απολύσεις στο δημόσιο, ο ομόλογός του στο υπουργείο Πολιτισμού κ. Παύλος Γερουλάνος μονιμοποιεί, στον Οργανισμό Διεξαγωγής Ιπποδρομιών Ελλάδος (Ο.Δ.Ι.Ε.), 77 χρονους εργάτες και 70χρονες καθαρίστριες που ενδεχομένως να είναι πλέον συνταξιούχοι ή και… νεκροί ακόμα!

Το newsbomb αποκαλύπτει σήμερα τη λίστα της ντροπής με τα 146 άτομα, οι συμβάσεις των οποίων μετατρέπονται σε αορίστου χρόνου, αν και περισσότεροι από τους μισούς έχουν αποχωρήσει από τον οργανισμό, είτε επειδή βρήκαν δουλειά αλλού, είτε επειδή βγήκαν σε σύνταξη, είτε επειδή έφυγαν από τη ζωή!

Η ιστορία ξεκίνησε το 2004, οπότε 700 συμβασιούχοι του Ο.Δ.Ι.Ε. κατέθεσαν αίτηση για να μετατραπεί η σύμβασή τους από μίας ημέρας (ανανεωνόταν καθημερινά) σε αορίστου, εκμεταλλευόμενοι το νόμο Παυλόπουλου. Επί χρόνια οι αιτήσεις παραπέμπονταν στις καλένδες, μέχρι το φετινό καλοκαίρι. Στις 10 Ιουνίου του 2011 το Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Δ.Ι.Ε. με την απόφαση 358 ενέκρινε τις αιτήσεις των 146 από τους 700 και έστειλε το φάκελο στο ΑΣΕΠ. Εκείνο με τη σειρά του, εν μέσω θέρους και χωρίς – όπως καταγγέλλεται – να συγκληθεί η Ολομέλεια, αποφάνθηκε, ότι οι 146 καλύπτουν τις απαιτούμενες προϋποθέσεις και ουσιαστικά επικύρωσε την απόφαση του Ο.Δ.Ι.Ε. Έτσι, λοιπόν, καλείται να εργαστεί με σύμβαση αορίστου χρόνου ένας 77χρονος στο σελλωτήριο, δηλαδή να τοποθετεί σέλα στα άλογα πριν τις κούρσες προσπαθώντας παράλληλα να αποφύγει τις κλωτσιές τους, μία υπάλληλος που στο μεταξύ έχει μονιμοποιηθεί στον ΟΠΑΠ, συνταξιούχοι άνω των 65 ετών ως εργάτες, αλλά και ένας 76χρονος ως ταμίας, ο οποίος όμως έχει φύγει από τη ζωή. «Ήμουν στην κηδεία του πριν από περίπου τρία χρόνια», δηλώνει στο newsbomb η πρόεδρος των εργαζομένων στον Ο.Δ.Ι.Ε. κα Μάγδα Παναγάκου Πανούσου και συμπληρώνει: «Από τους 146 μόνο οι 69 εξακολουθούν να εργάζονται στον Ο.Δ.Ι.Ε. Οι υπόλοιποι έχουν αποχωρήσει, έχουν συνταξιοδοτηθεί, ενώ κάποιοι έχουν πεθάνει»

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Δ.Ι.Ε. κ. Αλέξανδρος Ζαχαρής υποστηρίζει, ότι «είχαμε εκφράσεις τις αντιρρήσεις μας στο ΑΣΕΠ για το θέμα αυτό, αλλά μας είπε ότι προχωράμε με βάση τη λίστα. Το θέμα είναι νομικό. Εμείς κρίναμε σύμφωνα με τα δεδομένα που ίσχυαν το 2004, οπότε και κατατέθηκαν οι αιτήσεις, αλλά και με όσα μας είπε το ΑΣΕΠ και ο νομικός μας σύμβουλος».

Αυτές τις ημέρες ολοκληρώνεται η περίοδος υποβολής των ενστάσεων. Αν δεν προσβάλλει την απόφαση είτε ο Ο.Δ.Ι.Ε., είτε κάποιοι υποψήφιοι που έμειναν εκτός λίστας, στη συνέχεια θα σταλεί προς υπογραφή στον κ. Παύλο Γερουλάνο, καθώς ο Ο.Δ.Ι.Ε. ανήκει στο Ελληνικό Δημόσιο υπό την εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού του Υπουργείου Πολιτισμού, αλλά και στους συναρμόδιους υπουργούς. Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον την εξέλιξη της υπόθεσης…

Απόσπασμα από τα αποδεικτικά έγγραφα

«H κυβέρνηση έριξε απέναντι στην τρόικα μια ζαριά... πέντε μέρες μετά, ο Σόιμπλε κ.λπ. την έβαλαν να φάει και τα ζάρια»

του Γιάννη Πρετεντέρη

Ολοι καταλάβαμε τι συνέβη. Την περασμένη εβδομάδα, η κυβέρνηση έριξε απέναντι στην τρόικα μια ζαριά. Και πέντε μέρες αργότερα, ο Σόιμπλε και οι λοιποί την έβαλαν να φάει και τα ζάρια. Ηθικό δίδαγμα; Να αφήσουμε τις ζαριές και να κάνουμε καμία δουλειά.

Ο Πρωθυπουργός δήλωσε στο Υπουργικό Συμβούλιο ότι «πρέπει πλέον να επικεντρωθούμε στη δουλειά μας» κι αυτό το «πλέον» τα λέει όλα. Κατά την επιεικέστερη ερμηνεία της προτροπής του Πρωθυπουργού: έως τώρα αλλού ήταν επικεντρωμένοι αλλά τώρα τελείωσαν τα ψέματα.

Τη δουλειά τους, λοιπόν. Και να εφαρμόσουν όσα οι ίδιοι αποδέχτηκαν να υλοποιήσουν, όσα έχουν συμφωνήσει, όσα έχουν υπογράψει και όσα έχουν ψηφίσει. Χωρίς υπεκφυγές.

Από το ίδιο Υπουργικό Συμβούλιο κρατώ το εξής περιστατικό. Ο Λοβέρδος παρουσίασε ένα νομοσχέδιο για το ΕΣΥ στο οποίο, λέει, άσκησε κριτική η προκάτοχός του στο υπουργείο Υγείας Μαριλίζα.

Κακό πράγμα η κριτική; Οχι. Απλώς όλοι έχουμε αντιληφθεί ότι εδώ και δυο χρόνια ο δυστυχής Λοβέρδος προσπαθεί όπου τον έχουν βάλει να κάνει κάποια δουλειά. Καλώς ή κακώς. Αντιθέτως, η προκάτοχος Μαριλίζα διέπρεψε επί έναν χρόνο στο υπουργείο Υγείας με μοναδική δραστηριότητα να νταραβερίζεται και να συνδικαλίζεται με το πιο «βαθύ ΠΑΣΟΚ» που κυκλοφορεί στα βάθη της γης.

Και τώρα κάνει κριτική στον άλλο που δουλεύει.

Αυτή, όμως, είναι η γενική εικόνα της κυβέρνησης. Αλλοι δεν θέλουν, άλλοι δεν μπορούν και όσοι πάνε να κάνουν κάτι τρώνε και καμία τρικλοποδιά.

Και γι' αυτόν τον λόγο οι περισσότεροι προσπαθούσαν έως τώρα είτε να κοροϊδέψουν την τρόικα είτε να κοροϊδέψουν την κοινωνία. Να κόβουν δαπάνες στο Δημόσιο χωρίς να τις κόβουν. Να ανοίγουν επαγγέλματα χωρίς να τα ανοίγουν. Να καταργούν προνόμια χωρίς να τα καταργούν. Και να φορτώνουν το βάρος της «προσαρμογής» στον ιδιωτικό τομέα.

Μισοδουλειές. Καθυστερήσεις. Κόλπα. Και κουτοπονηριές.

Τι κατάφεραν; Τίποτα. Ούτε την κοινωνία κορόιδεψαν, μάρτυράς μου οι δημοσκοπήσεις. Ούτε την τρόικα. Κι όταν επινόησαν το ύστατο κόλπο να μετονομάσουν το «πέσαμε έξω» σε «πολιτική διαπραγμάτευση», δεν θα περιγράψω τη συνέχεια για λόγους δημοσίας αιδούς.

Τι κέρδισαν; Τίποτα. Διότι αν αυτά που λένε να κάνουν τώρα τα είχαν ξεκινήσει προ διετίας, η χώρα σήμερα θα βρισκόταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση και πάντως όχι στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Η δε κυβέρνηση θα είχε να επιδείξει έργο και θα διαμόρφωνε σοβαρές προοπτικές. Τώρα, άντε να ξεμπλέξει...

Για να αποδειχτεί ότι αν προσπαθήσεις στην πολιτική να έχεις και τον σκύλο και την πίτα, το πιθανότερο είναι ότι θα χάσεις και την πίτα και τον σκύλο.

Η SOFTEX έστω και αργά εκδικείται την… Αννούλα

Θυμάσαι Αννούλα μια Παρασκευή πριν μερικά χρόνια που ξεπούλησες τη SOFTEX και τους εργαζόμενους και τη Δευτέρα βρέθηκες Επίτροπος στην Ε.Ε;

Η συνέχεια στο olympia.gr

Πρωτοφανές: Τέλος και το... χαρτί στα σχολεία!

Ούτε φωτοτυπίες δεν θα έχουν τελικά οι μαθητές των δημοσίων σχολείων για τον επόμενο μήνα, αφού… άρχισε να τελειώνει το χαρτί στα σχολεία!!!

Σύμφωνα με αναγνώστες του star.gr, ήδη σε γυμνάσια του Πειραιά… χαρτί τέλος! Το πιο σουρεάλ, σύμφωνα με τις πληροφορίες, είναι ότι οι μαθητές πάνε στο «δημόσιο» σχολείο με φωτοτυπίες, τις οποίες προμηθεύονται από τους καθηγητές , που τους κάνουν ιδιαίτερο. Η κατάσταση είναι πρωτόγνωρη και δυστυχώς θύματα είναι οι ίδιοι μαθητές, κυρίως αυτοί που δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα και να προχωρήσουν την ύλη τους.

Υπάρχουν βέβαια και οι τυχεροί, δηλαδή τα παιδιά των υπαλλήλων του ΥΠΕΠΘ, που όπως σας είπαμε χθες είχαν την δυνατότητα να προμηθευτούν τα βιβλία στην ώρα τους.

Εξαφανίστηκαν τα σχολικά βιβλία απ' τα βιβλιοπωλεία!

Ανάρπαστα έχουν γίνει τα σχολικά βιβλία που υπήρχαν από πέρσι στις αποθήκες των βιβλιοπωλείων, αφού η διανομή τους δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από τα μέσα Νοεμβρίου. Οι γονείς αναζητούν ακόμη και βιβλία από... «δεύτερο χέρι».

Μάλιστα, έχουν ήδη εμφανιστεί ελλείψεις ορισμένων βιβλίων από τα ράφια των βιβλιοπωλείων, τα οποία δέχονται πλέον και παραγγελίες.

Όπως αναφέρουν στα «Νέα» ιδιοκτήτες και υπάλληλοι βιβλιοπωλείων, οι γονείς έχουν πανικοβληθεί με την κατάσταση που επικρατεί, καθώς δεν θέλουν να μείνουν τα παιδιά τους χωρίς βιβλία μέχρι τον Νοέμβριο.

Πολλοί γονείς, επίσης, προσπαθούν να εξασφαλίσουν τα σχολικά εγχειρίδια από μεγαλύτερα παιδιά που δεν τα πέταξαν στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

Σύμφωνα με τους εργαζόμενους στον Οργανισμό Εκδόσεως Διδακτικών Βιβλίων έχει εκδοθεί μόλις το 20-30% των βιβλίων.

Επέκταση των μαθηματικών του Λοβέρδου...

Μετά την φοβερή δήλωση Λοβέρδου:

Το ένα εκατομμύριο υπάλληλων που ταλαιπωρούν τα 10 εκατομμύρια Έλληνες

Επεκτείνουμε την σκέψη του:

Και επειδή:

Οι δημόσιοι υπάλληλοι μας ταλαιπωρούν

Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι φοροδιαφεύγουν

Οι Γιατροί τα παίρνουν

Οι μηχανικοί τα κονομάνε

Οι φαρμακοποιοί πλουτίζουν

Οι βιομήχανοι είναι έχοντες και κατέχοντες

Οι ταξιτζήδες είναι προνομιούχοι

Οι συνταξιούχοι τα παίρνουν και κάθονται

Συμπεραίνουμε:

Ότι γενικά τα δέκα εκατομμύρια Έλληνες,
ταλαιπωρούν τα άλλα δέκα εκατομμύρια Έλληνες* και δεν τους αφήνουν να πάνε μπροστά!

*Για όσους δεν ξέρουν η Ελλάδα έχει είκοσι εκατομμύρια κατοίκους…

Πρωτοφανής ταπείνωση του Υπ. Παιδείας συνολικά

Μετά τον εκκωφαντικό διασυρμό της Αναπληρώτριας Υπουργού Παιδείας, κας Φ. Γεννηματά, ήρθε η σειρά της πρωτοφανούς ταπείνωσης της ίδιας της Υπουργού, κας Διαμαντοπούλου και του Υπουργείου Παιδείας συνολικά.

Η κα Γεννηματά απάντησε προ ημερών σε ερώτηση για το άσυλο, στη Βουλή, ότι «σύμφωνα με τον νέο νόμο, ο οικείος πρύτανης κάθε πανεπιστημίου είναι υπεύθυνος για την τήρηση της ακαδημαϊκής ελευθερίας ...», αποδεικνύοντας ότι δεν έχει την παραμικρή γνώση σχετικά με το νόμο που η ίδια ψήφισε και που υποτίθεται ότι συνέδραμε στο να καταρτιστεί.

Προχθές, ήρθε η σειρά της ίδιας της κας Διαμαντοπούλου και των μυστικοσυμβούλων του Υπουργείου Παιδείας. Το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε παράνομα τα πέντε σχέδια Προεδρικών Διαταγμάτων που αφορούσαν την αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων πτυχιούχων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.).

Η ταπείνωση όμως δεν προκύπτει μόνο από αυτό το γεγονός, καθώς και άλλες φορές έχουν υπάρξει αρνητικές γνωμοδοτήσεις του ΣτΕ για διάφορα προσχέδια. Προκύπτει από όλο το σκεπτικό της απόφασης, το οποίο αποτελεί ράπισμα για την προχειρότητα με την οποία αντιμετώπισε το Υπουργείο και αυτό το ζήτημα.

Σύμφωνα με το σκεπτικό του ΣτΕ, ως προϋπόθεση για την άσκηση επαγγέλματος ενός πτυχιούχου των Τ.Ε.Ι. είναι η εγγραφή του ως "μέλους του διευρυμένου Τεχνικού Επιμελητηρίου της Ελλάδος" και η χορήγηση της σχετικής άδειας από αυτό. Όμως, από την ισχύουσα νομοθεσία δεν προβλέπεται πουθενά η σύσταση του "διευρυμένου Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος". Επιπλέον, τα πέντε διατάγματα πρέπει να καθορίζουν, κατά τρόπο σαφή και ορισμένο, τις προϋποθέσεις χορηγήσεως της σχετικής αδείας, προϋποθέσεις που δεν καθορίζονται πουθενά.

Ουσιαστικά το ΣτΕ περιγράφει το απολύτως λογικό, ότι δηλαδή αυτά τα σχέδια αποτελούν εκθέσεις προθέσεων, αβάσιμες νομικά, αναφερόμενες σε μη υπαρκτούς θεσμούς, χωρίς να περιγράφουν με ακρίβεια τίποτα από όσα μνημονεύουν. Με λίγα λόγια το ΣτΕ, ίσως για πρώτη φορά στα χρονικά, γνωματεύει επί σχεδίων Προεδρικών Διαταγμάτων, συμπεραίνοντας πρωτίστως ότι τα κείμενα αυτά δεν μπορούν καν να σταθούν ως Προεδρικά Διατάγματα, χωρίς καν να χρειαστεί να μπει στην ουσία των όσων πραγματεύονται.

Πρέπει να υπενθυμίσω σε αυτό το σημείο ότι Προεδρικά Διατάγματα Επαγγελματικών Δικαιωμάτων για τα τμήματα που αφορούν τα συγκεκριμένα, είχαν εγκριθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση και εκκρεμούσε η έκδοσή τους σε ΦΕΚ. Ο κος Πανάρετος, πρώην Υφυπουργός, τα είχε αποσύρει και μετά από διαβούλευση που έκανε στο προσωπικό του blog, κατέθεσε προς έγκριση τα νέα αυτά πέντε μνημεία νομικής ασυμβατότητας, προχειρότητας και θεωρητικολογίας.

Σε άρθρο - έγγραφο που είχα καταθέσει και στον Τομέα Παιδείας της Ν.Δ. στις 24 Φεβρουαρίου 2011 και είχε δημοσιευθεί σε πλήθος ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης είχα επισημάνει εγκαίρως αυτούς τους κινδύνους. Επιγραμματικά ανέφερα ότι "ένα Π.Δ. πρέπει να είναι βασισμένο σε νόμους, να ανταποκρίνεται στο τρέχον θεσμικό πλαίσιο, ή να ρυθμίζει τη λειτουργία νόμων και να διορθώνει παραλείψεις". Ότι οι όροι "«διευρυμένο ΤΕΕ» και «διευρυμένο ΓΕΩΤΕΕ» δεν υφίστανται πουθενά στην ελληνική νομοθεσία. Παρ’ όλ’ αυτά μνημονεύονται στα Π.Δ. ως οι φορείς που θα αποδίδουν τα επαγγελματικά δικαιώματα".

Ολόκληρο το άρθρο μπορείτε να το βρείτε εδώ.

Τέλος, επειδή οι καιροί είναι πονηροί και έχει σημασία πλέον να αναδεικνύεται η συνέπεια και η ικανότητα διαχείρισης των ακαδημαϊκών θεμάτων και από τις φοιτητικές παρατάξεις, θα πρέπει να τονιστεί ότι ενώ πλήθος σχετικών συνδικαλιστικών φορέων της ΔΑΚΕ και εκπροσώπων της φοιτητικής παράταξης ΔΑΠ-ΝΔΦΚ πολύ νωρίς εντόπισαν τις κραυγαλέες ασυμβατότητες των Π.Δ. του Υπουργείου, η ΠΑΣΠ (παράταξη προσκείμενη στο ΠΑΣΟΚ) κυκλοφορούσε την παρακάτω αφίσα πανηγυρίζοντας για τα συγκεκριμένα Π.Δ. επαγγελματικών δικαιωμάτων, τα πρώτα που επιχειρούσε να "περάσει" κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, μετά από 25 σχεδόν χρόνια. :




Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι επί κυβερνήσεως Ν.Δ. εκδόθηκαν τα Π.Δ. επαγγελματικών δικαιωμάτων για σχεδόν όλα τα τμήματα ΤΕΙ (πλην εκείνων που εκκρεμούσε η δημοσίευση μέχρι τον Οκτώβριο του 2009, αλλά είχαν εγκριθεί από το ΣΑΤΕ) και για 53 τμήματα Πανεπιστημίων, πρωτόγνωρο πλήθος δραστηριοτήτων στα μεταπολιτευτικά χρονικά.

Αν σε όλα αυτά προστεθούν και τα απίστευτα γεγονότα με τα βιβλία των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η πλήρης απορρύθμιση των σχολείων, οι συγχωνεύσεις και οι γενικότητες που περιλαμβάνονται στο νέο νόμο - πλαίσιο της τριτοβάθμιας, μπορούμε με ασφάλεια να συμπεράνουμε ότι η ταπείνωση και ο διασυρμός θα συνεχιστούν στο επόμενο χρονικό διάστημα.

Δυστυχώς η ταλαιπωρία της Παιδείας στην Ελλάδα δεν έχει τελειωμό ...

Βασίλειος Μπαλάφας

Πτυχιούχος Τηλεπληροφορικής & Διοίκησης – ΤΕΙ Ηπείρου
MSc in Data Communications – U of Kingston/Τμήμα Αυτοματισμού ΤΕΙ Πειραιά
Μέλος Πολιτικής Επιτροπής Νέας Δημοκρατίας


http://vbalafas.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΣ FYROM Ν. ΓΚΡΟΥΕΦΣΚΙ

«Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Στο πλαίσιο του πνεύματος της καλής γειτονίας και της συνεργασίας και με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας της FYROM, σας απευθύνω την παρούσα επιστολή, με την πεποίθηση, πως πρέπει άμεσα να δημιουργήσουμε από κοινού τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την ενίσχυση των διμερών σχέσεων μεταξύ των λαών μας.

Θα συμφωνήσετε μαζί μου ότι η διεύρυνση της οικονομικής και πολιτικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδος και FYROM θα αποτελούσε σημείο αναφοράς στην περιοχή των Βαλκανίων με πολλαπλές σημασίες, λειτουργώντας ευεργετικά και για τις δύο πλευρές.

Γνωρίζετε καλά, πως η Ελλάδα και οι ελληνικές κυβερνήσεις αποδεδειγμένα δεν είναι εχθρός σας.

Αντίθετα μάλιστα, εδώ και χρόνια είναι ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στη χώρα σας.

Από τις 17 μεγαλύτερες ξένες επενδύσεις στη FYROM, οι 7 είναι ελληνικές, ενώ οι 40 μεγαλύτερες εταιρείες ελληνικών συμφερόντων στη γειτονική χώρα διαθέτουν επενδεδυμένο κεφάλαιο 830 εκατ. ευρώ.

Ωστόσο, οι δύο χώρες θα μπορούσαν να οικοδομήσουν από κοινού μια ισχυρή συμμαχία που θα συνέβαλε καταλυτικά στις προσπάθειες που καταβάλετε για την είσοδο της χώρας σας στο ΝΑΤΟ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση στο άμεσο μέλλον.

Οι γενναίες, όμως, πολιτικές αποφάσεις προϋποθέτουν εκατέρωθεν καθαρές προθέσεις, σεβασμό στις διεθνείς συνθήκες, τόλμη, ρεαλισμό, αποφασιστικότητα και κυρίως, προσαρμογή στα νέα δεδομένα.

Η Ελλάδα έχει όλη την καλή πρόθεση να βοηθήσει τους γείτονές της και το έχει επανειλημμένα αποδείξει.

Η δική μας εθνική κόκκινη γραμμή αποτελεί ένα ακόμη σαφές βήμα καλής θελήσεως προς εσάς.

Δεν μπορούμε, όμως, σε καμία περίπτωση να δεχτούμε την παραχάραξη και την οικειοποίηση της Ιστορίας μας.

Αντιλαμβάνεστε ότι προκλητικές ενέργειες, όπως η ανέγερση αγαλμάτων του Μεγάλου Αλεξάνδρου και του Φιλίππου στα Σκόπια και σε άλλες μεγάλες πόλεις ή η υιοθέτηση θέσεων περί «Μακεδονίας του Αιγαίου», περί «καταπιέσεως» δήθεν «μακεδονικής μειονότητας» στην Ελλάδα, περί «εκδιώξεως» ομοεθνών σας από αυτήν, η κυκλοφορία χαρτών με αλυτρωτικό περιεχόμενο όχι μόνο δεν οδηγούν πουθενά, αλλά αντίθετα, συνιστούν δείγματα πολιτικής αδιαλλαξίας και δυναμιτίζουν το κλίμα ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,

Τολμήστε.

Κάντε την υπέρβαση.

Δεν ζητούμε παραχωρήσεις, ζητούμε σεβασμό και λογική.

Ο στείρος εθνικισμός και η καλλιέργεια εμμονών δεν οδηγούν πουθενά.

Οποιαδήποτε διακήρυξη περί καλής γειτονίας και συμμετοχής στις διαδικασίες διαλόγου είναι κενή περιεχομένου, εάν η επίσημη πολιτική παραμένει τυχοδιωκτική και προσκολλημένη σε μεθόδους και πρακτικές του παρελθόντος.

Μας συνδέουν πολλά περισσότερα από όσα μας χωρίζουν, με πρώτο την κοινή πίστη.

Είμαστε ομόδοξοι λαοί, δυο λαοί που μπορούν και πρέπει να ξεπεράσουν τις δυσκολίες και να κτίσουν μαζί ένα μέλλον με προοπτικές συμβίωσης, συνεργασίας και σεβασμού.

Με τις σκέψεις αυτές, θα ήθελα να σας συγχαρώ για τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την ανακήρυξη της ανεξαρτησίας της χώρας σας και να ευχηθώ την ταχεία ανάπτυξη του κράτους και την ευημερία των πολιτών σε ένα πλαίσιο καλής γειτονίας, αλληλοσεβασμού και συνεργασίας των δύο λαών μας.

Με εκτίμηση,

Παναγιώτης Ψωμιάδης»

Σόιμπλε: Να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της η Ελλάδα για να παραμείνει στην Ευρωζώνη

Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε
Την προειδοποίηση ότι η Ελλάδα πρέπει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της προκειμένου να είναι μέλος της Ευρωζώνης απηύθυνε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.

Μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της Γερμανίας ο Σόιμπλε προειδοποίησε ότι η Ελλάδα πρέπει να εκπληρώσει της υποχρεώσεις της για να πάρει την επόμενη δόση, αλλά και για να παραμείνει στην ζώνη του ευρώ.

«Η υπεράσπιση του ευρώ είναι προς το συμφέρον όλων μας. Η Γερμανία θέλει να βοηθήσει την Ελλάδα, αλλά και η Ελλάδα θα πρέπει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της», τόνισε χαρακτηριστικά.

Όπως μετέδωσε το Reuters ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών τόνισε στην ίδια συνέντευξη πως η Ελλάδα πρέπει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της προκειμένου να είναι μέλος της Ευρωζώνης.

«Στο τέλος της γραφής, είναι στο χέρι της Ελλάδας εάν θα μπορέσει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της που είναι απαραίτητες για την ένταξη στην ζώνη του ευρώ», σημείωσε.

Άρση ασυλίας για 3 πράσινους βουλετές

Την άρση της ασυλίας των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, Αλ. Αθανασιάδη, Πέμυς Ζούνη και του Αθ. Οικονόμου αποφάσισε η Βουλή κατόπιν ονομαστικής μυστικής ψηφοφορίας. Σε σύνολο 210 ψηφισάντων βουλευτών:

- Υπέρ της άρσης της ασυλίας του κ. Αθανασιάδη (ο οποίος κατηγορείται για ψευδή καταμήνυση, ψευδορκία και συκοφαντική δυσφήμηση) ψήφισαν 186 βουλευτές, κατά 17 και 7 παρών.

- 153 βουλευτές ψήφισαν υπέρ της άρσης της ασυλίας της κας Ζούνη (εναντίον της οποίας, με την ιδιότητά της ως μέλους του ΔΣ του Πολιτισμικού Οργανισμού της Αθήνας, προσέφυγε η ΑΕΠΙ). Σημειώνεται ότι από την προσφυγή έχει ήδη παραιτηθεί η ΑΕΠΙ, αλλά η κα Ζούνη ζήτησε από την Βουλή να εγκρίνει την άρση της ασυλίας της. Κατά της άρσης της ασυλίας της ψήφισαν 50 βουλευτές και 7 «παρών».

- Για την άρση της ασυλίας του κ. Οικονόμου (εναντίον του οποίου υφίσταται δικαστική δίωξη, σχετική με την επαγγελματική του δραστηριότητα: παράβαση υγειονομικής διάταξης) ψήφισαν 186 βουλευτές, κατά 17 βουλευτές και 7 παρών. Ο κ. Οικονόμου ζήτησε επίσης την άρση της ασυλίας του, ώστε να λογοδοτήσει στο δικαστήριο, δεδομένου ότι η κατηγορία δεν αφορά στα βουλευτικά του καθήκοντα, αλλά την επαγγελματική του δραστηριότητα.

Νέα μορφή για τα ταξί, κίτρινο και γαλάζιο το νέο μοντέλο (φώτο)

Μια απεικόνιση του νέου ταξί, σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών. Το νέο ταξί θα έχει κίτρινα και γαλάζια χρώματα, αλλάζοντας την κλασική εικόνα που βλέπουμε τις τελευταίες δεκαετίες στους δρόμους.

Διατεθειμένη να δεχθεί μικρότερο τόκο σε αντάλλαγμα για τις εγγυήσεις φέρεται η -Αρνητικές Σλοβακία και Σλοβενία

Να συμφωνεί φέρεται η Φινλανδία με την πρόταση ότι οι χώρες που επιθυμούν να λάβουν εγγυήσεις από την Αθήνα προκειμένου να συμμετέχουν στο δεύτερο «πακέτο» διάσωσης της Ελλάδας, θα πρέπει να συμβιβαστούν με μικρότερο ή και καθόλου μερίδιο από τα πιθανά κέρδη του EFSF, σύμφωνα με πηγές του Reuters.

Αντίθετα, Σλοβακία και Σλοβενία ζητούν εγγυήσεις χωρίς κανένα κόστος, ενώ Αυστρία και Ολλανδία μάλλον προσανατολίζονται στην παραίτηση από την απαίτηση για εγγυήσεις. Το θέμα θα συζητηθεί στο Ecofin στις 16 Σεπτεμβρίου.

Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το Reuters, επικαλούμενο πηγές της ΕΕ, οι χώρες οι οποίες επιθυμούν να λάβουν εγγυήσεις από την Αθήνα προκειμένου να συμμετέχουν στο δεύτερο «πακέτο» διάσωσης της Ελλάδας, θα πρέπει να συμβιβαστούν με μικρότερο ή και καθόλου μερίδιο από τα πιθανά κέρδη του EFSF.

Η Φινλανδία φέρεται, σύμφωνα με δύο πηγές, να εξετάζει θετικά την ρύθμιση αυτή, αλλά η Σλοβενία και η Σλοβακία θέλουν εγγυήσεις χωρίς καμία ποινή.

Το ζήτημα θα συζητηθεί στο Συμβούλιο υπουργών Οικονομίας της ΕΕ (Ecofin) που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Σεπτεμβρίου στην Πολωνία.

Ωστόσο, πηγές από την ευρωζώνη επισημαίνουν ότι λόγω της νομικής πολυπλοκότητας του θέματος, ίσως να μην υπάρξει λύση μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου.

Πάντως, επίσης πηγή της ΕΕ ανέφερε ότι κατά την διάρκεια των συνομιλιών για την προετοιμασία της συνάντησης του Ecofin, υπήρχε ευρεία συναίνεση ότι οι χώρες που θα λάβουν εγγυήσεις θα πρέπει να αποδεχθούν μικρότερο μερίδιο από τα κέρδη του EFSF.

H εγγύηση δεν θα έχει χρηματική μορφή και δεν θα μπορεί να την οικειοποιηθεί (πχ ρευστοποιήσει) άμεσα.

Η Αυστρία και η Ολλανδία υποστήριξαν τις παραπάνω ιδέες και ενδέχεται να εγκαταλείψουν τις απαιτήσεις τους για εγγυήσεις, πρόσθεσαν οι ίδιες πηγές.

Από την πλευρά της Φινλανδίας, πηγή από την φινλανδική κυβέρνηση επιβεβαίωσε ότι προτάθηκε η ιδέα για μικρότερο μερίδιο από τα κέρδη του EFSF, αλλά πρόσθεσε ότι η χώρα του δεν έχει ακόμα συμφωνήσει σε κάποιους συγκεκριμένους όρους.

07 Σεπτεμβρίου 2011

Wikileaks: ΟΙ τρεις λόγοι που έπρεπε να βγεί απ' τη μέση ο Βουλγαράκης

Στις 15 Φεβρουαρίου ο Πρέσβης των ΗΠΑ Charles P. Ries, ενημερώνει για τον ανασχηματισμό του Καραμανλή. Σε σχόλιό του αναφέρει τους τρεις λόγους για τους οποίους προσπάθησαν να παροπλίσουν τον Γ. Βουλγαράκη (με βόμβες, με Πακιστανούς κ.λπ) και τελικά το κατάφεραν με το Βατοπαίδι. Οι λόγοι που αναφέρει είναι:

α. Ενώ κατά τους Ολυμπιακούς αγώνες συνεργάστηκε με την Πρεσβεία, αμέσως μετά "αποδείχθηκε λιγότερο αξιόπιστος σύμμαχος". Γρήγορα απέρριψε τις αμερικάνικες φαντασιώσεις περί απειλής της Ελλάδας από τη "Διεθνή Τρομοκρατία"...

β. "Πρόσφατα επέτρεψε να κυκλοφορούν φήμες ότι η Αμερικάνικη Πρεσβεία βρίσκεται πίσω από την υπόθεση των υποκλοπών"...

γ. "βλέπει τον εαυτόν του σαν αντίπαλο της Ντόρας Μπακογιάννη και σαν μελλοντικό υποψήφιο Πρωθυπουργό"...

αυτά και περαστικά μας...

Διαβάστε και το σχετικό απόσπασμα:

Subject: New Greek Cabinet Lineup
Reference id: 06ATHENS437
Origin: Embassy Athens
Time: Wed, 15 Feb 2006 00:00 UTC
Classification: CONFIDENTIAL

(C) COMMENT: Formerly Minister of Public Order. Voulgarakis
worked closely with the Embassy in the run-up to and conduct
of the Olympic Games in 2004, but since that time has proven
to be a less reliable ally.
During his tenure as MPO,
Voulgarakis was quick to dismiss the threat of international
terrorism to Greece, and has not moved decisively to address
domestic terrorism threats or crack down on anarchists that
could become next-generation terrorists. Most recently, he
has allowed rumors to circulate that the U.S. is behind a
major eavesdropping case in Greece (Ref B).
He remains,
however, close to the PM, having supported Karamanlis´
leadership from the outset. From Crete, he also has
longstanding ties to former PM Mitsotakis and new FM
Bakoyianni, although of late he is said tob have seen himself
as a rival to Bakoyianni and as future Prime Ministerial
material.
The move to the Culture ministry suggests
Voulgarakis retains Karamanlis´s trust, if not his confidence
that Voulgarakis can lead the MPO.

Βρε πώς αλλάζουν οι καιροί!!! Τι έλεγε ο ΓΑΠ το 2009;

Όλα τα αποσπάσματα είναι από ομιλία του Γ.Παπανδρέου στην Βουλή για την οικονομία (12/2/2009):

Για τις πρόωρες εκλογές
Δεν έχει κόστος η χώρα από τις εκλογές. Μόνον εσείς έχετε κόστος, της απώλειας της κυβερνητικής εξουσίας.

Για την συναίνεση
Και τώρα, στα δύσκολά σας, μας ζητάτε να ακολουθήσουμε τυφλά την κυβέρνησή σας. Να γίνουμε συνένοχοι
σε μια πολιτική, που καταστρέφει το παρόν και το μέλλον της χώρας. Ξέρω ότι ζητάτε συναινέσεις. Πρώτα από όλα, μάλλον, ζητάτε συναίνεση από τους ίδιους τους βουλευτές σας. Αλλά τελικά, συναινέσεις διαμορφώνονται στον ίδιο τον Ελληνικό λαό.

Για τα spreads
Και τώρα; Τώρα, αναγκαζόμαστε να δανειζόμαστε, πληρώνοντας ως και 300 μονάδες βάσης πάνω από το 10ετές γερμανικό ομόλογο.

Για την πώληση δημόσια περιουσίας
Πόση δημόσια περιουσία θα ξεπουλήσετε ακόμα; Τίνος είναι η σειρά, της ΔΕΗ, του Ταμιευτηρίου;

Για την παρέκκλιση του προϋπολογισμού
Και φτάσατε, αυτός ο προϋπολογισμός, για τον οποίο κάνατε εκλογές, να ξεφύγει κατά 4 δις ευρώ. Αυτή είναι η υπευθυνότητα της κυβέρνησής σας, κ. Καραμανλή. Αυτή είναι η υπευθυνότητά σας.

Για την αύξηση της φορολογίας
Όπως ξέρει πια ο Ελληνικός λαός, ποιους πραγματικά υπηρετείτε με την αύξηση της φορολογίας στα ποτά και τα φθηνά τσιγάρα.

Για τις ανείσπρακτες οφειλές (41 δις τον Ιούλιο του 2011)
Υπάρχουν και ανείσπρακτες οφειλές, 13 δις το 2003, 35 δις το 2007. Ρωτάτε πού θα βρούμε τα λεφτά. Σας καταθέτω αυτό τον πίνακα, για να γνωρίζετε ακριβώς πόσο καλά και νοικοκυρεμένα εσείς διαχειρίζεστε την οικονομία. Είναι πίνακας του Γενικού Λογιστηρίου, που τον χρησιμοποιεί και το Ελεγκτικό.

kolotoubes.blogspot.com

Κολοτούμπα! Έτσι το γεμίζω και εγώ το Βελλίδειο

Την άλλη Τετάρτη ο Κολοτούμπας θα είναι στην ΔΕΘ και θα μιλήσει στο Βελλίδειο... το οποίο θα είναι γεμάτο κόσμο... και κλασικά ο κολοτούμπας θα πει:

Φίλες και φίλοι Θεσσαλονικείς
συναγωνίστριες και συναγωνιστές της Μακεδονίας...

μπλα μπλα μπλα...

Μόνο που θα υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα...

Οι Θεσσαλονικείς και οι Μακεδόνες του Κολοτούμπα...

θα είναι Αθηναίοι

μιας και από τώρα έχει πέσει σύρμα για να μαζέψουν κόσμο απ'την Αθήνα και να τον ανεβάσουν στη Θεσσαλονίκη...

γιατί αν δεν υπάρξει κινητοποίηση, ο Κολοτούμπας που γενικά ψάχνει την ψήφο του στη Β. Ελλάδα... θα ψάχνει και τους οπαδούς του μέσα στο Βελλίδειο.

Κρίμα πάντως γιατί ο συντάκτης-"βοσκός" του παρακάτω μηνύματος που ψάχνει "πρόβατα"-μεταφερόμενους οπαδούς, κατείχε κομβική θέση για τα ελληνικά συμφέροντα...

και αντί σοβαρότητας στέλνει το παρακάτω μαιλ:
Όπως γνωρίζετε ο Πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. κ. Γ. Καρατζαφέρης θα πραγματοποιήσει ομιλία στη Θεσσαλονίκη, στο Βελλίδειο, την Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου και ώρα 19.30, στα πλαίσια της ΔΕΘ. Είναι ένα σημαντικό γεγονός, διότι για πρώτη φορά ηγέτης κόμματος, που δεν είναι Κυβέρνηση ή αξιωματική αντιπολίτευση, θα κάνει μια τέτοια συγκέντρωση στο Βελλίδειο. Πρέπει όλοι να βοηθήσουμε με τη μαζική παρουσία μας εκεί. Για το λόγο αυτό ο ΛΑ.Ο.Σ. οργανώνει μετάβαση των ενδιαφερομένων με πούλμαν των 50 ατόμων που έχει μισθώσει, που θα ξεκινήσουν το πρωΐ της 14/9 από διάφορα σημεία της Αθήνας (Καλλιρρόης, Ομόνοια, Σύνταγμα κλπ) και θα επιστρέψουν αυθημερόν, ευθύς μετά τη λήξη της ομιλίας του Προέδρου. Σας ζητώ να με βοηθήσετε να γεμίσουμε ένα τέτοιο πούλμαν με όσους από εσάς είσθε διαθέσιμοι, συγγενικά σας πρόσωπα και φίλους σας.

ΝΔ: Εργασιακή εφεδρεία-Τεχνάσματα μιας «ακέφαλης» κυβέρνησης

http://mypella.gr/sites/default/files/images/neo_logo_ND_1.jpgΟι εξαγγελίες του πρωθυπουργεύοντος αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού οικονομικών απέδειξαν πανηγυρικά ότι η κυβέρνηση βρίσκεται πλέον σε απόλυτη σύγχυση και πανικό.

Η κοινωνία παρακολουθεί επί μήνες ένα παρατεταμένο θέατρο του παραλόγου που περιλαμβάνει την άσκηση της «μη πολιτικής», τη ρητορική αμετροέπεια και τις μόνιμες παλινωδίες.

Καθώς, όμως, όλοι οι οικονομικοί δείχτες κινούνται με ιλιγγιώδη αρνητική τροχιά, λόγω της λανθασμένης πολιτικής που ακολουθείται, η κυβέρνηση προσφεύγει στη προσφιλή της τακτική της επικοινωνιακής παραπλάνησης.

  • Ψηφίζουν μέτρα επώδυνα για την κοινωνία και καταστρεπτικά για την οικονομία, και στη συνέχεια οι υπουργοί της διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους ότι δεν τα επιθυμούν...
  • Βεβαιώνουν ότι ό,τι έχει αποφασισθεί με τη τρόικα θα εφαρμοστεί και στη συνέχεια διαρρέουν ότι αντιστέκονται στις πιέσεις για την εφαρμογή τους.

Και ποιο το αποτέλεσμα:

Νέο πακέτο μέτρων-μαμούθ. Ομολογία απροκάλυπτης και παταγώδους αποτυχίας με τον λογαριασμό να πηγαίνει στους συνήθεις ύποπτους: τους πολίτες.

Και γνωρίζοντας ότι πρόκειται για συνταγή αποτυχίας που θα προκαλέσει ισχυρότατες αντιδράσεις ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της ασυνεννοησίας επιδιώκει να «θολώσει τα νερά».

Στο φλέγον ζήτημα της εργασιακής εφεδρείας, που σύμφωνα με διαρροές αφορά πάνω από 200.000 εργαζόμενους, επιχειρεί να καταστήσει τη Νέα Δημοκρατία «συνένοχο του εγκλήματος».

Με προσποιητή αφέλεια, διαστρεβλώνοντας απόλυτα την πραγματικότητα, δηλώνει ότι, η πρόταση της εργασιακής εφεδρείας προήλθε από την αξιωματική αντιπολίτευση.

Πρόκειται για εσκεμμένη παραποίηση της αλήθειας, καθώς η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας είχε εντελώς διαφορετικούς όρους και στόχευση.

Για να θυμίσουμε, λοιπόν, στους έχοντες αδύνατη μνήμη υπουργούς του ΠΑΣΟΚ, η πρότασή μας για εργασιακή εφεδρεία ήταν η ακόλουθη:

«Έχουμε επεξεργαστεί την εφαρμογή του θεσμού ανάλογα με την ηλικία των προσώπων που μπαίνουν σε εργασιακή εφεδρεία.

  • Για όσους είναι πάνω από τα 50 εφεδρεία με το βασικό μισθό ως τη σύνταξη εκτός κι αν βρει δουλειά αλλού.
  • Για όσους είναι από τα 40-50 δύο τριετίες και
  • Για όσους είναι από τα 30-40 μια τριετία.

Για τις δυο τελευταίες κατηγορίες, τα όρια εφεδρείας ισχύουν εφόσον στο μεταξύ υπάρχει ανάκαμψη, δημιουργούνται θέσεις εργασίας και μπορούν να τις διεκδικήσουν. Σε αντίθετη περίπτωση, τα όρια εφεδρείας παρατείνονται.

Σε όλες τις περιπτώσεις προκύπτει ότι μπορούμε να έχουμε ταχύτερη μείωση προσωπικού και ελλείμματος σε σύγκριση με την άμεση απόλυση.

Αν λάβουμε υπόψη το συνολικό κόστος της ανεργίας, η τριετία επιτρέπει επαρκή χρόνο μαθητείας για μετάταξη.

Εάν ο θεσμός περιοριστεί στον ένα χρόνο, ουσιαστικά στέλνουμε τον εργαζόμενο σε ανεργία από τώρα

Και ρωτάμε ευθέως τον κ. Αντιπρόεδρο της κυβέρνησης: τι κοινό, επομένως, υπάρχει στη δική μας ξεκάθαρη και κοινωνικά ευαίσθητη πρόταση με τη δική του, της εργασιακής εφεδρείας για ένα έτος με το 60% του μισθού;

  • Η Νέα Δημοκρατία προτείνει το θεσμό της εργασιακής εφεδρείας για την αποφυγή της απόλυσης.
  • Η κυβέρνηση τον εισάγει ως προθάλαμο της απόλυσης.

Και απόλυση σε συνθήκες ύφεσης, εκτόξευσης των ποσοστών της ανεργίας και πανδημίας «λουκέτων» ισοδυναμεί με θανατική καταδίκη.

Η Νέα Δημοκρατία δηλώνει ότι θα μείνει σταθερή στις θέσεις της, αυτές που με ευθύνη απέναντι στην ελληνική κοινωνία υποστηρίζει όλους αυτούς τους μήνες. Απέναντι σε μια«ακέφαλη» και ανυπόληπτη κυβέρνηση θα συνεχίζει να αγωνίζεται για μια άλλη πολιτική, που η έγκρισή της θα έλθει μετά από τη προσφυγή στη λαϊκή ετυμηγορία.

Πηγή: ΝΔ

Παπαγεωργόπουλος: “ΚΑΤΕΡΡΕΥΣΕ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΓΚΕΜΠΕΛΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ”

«Για άλλη μία φορά τους τελευταίους μήνες διαψεύστηκε με τον πλέον επίσημο τρόπο η σημερινή διοίκηση του Δ.Θ., η οποία κατ’ επανάληψη μίλησε για την δήθεν τραγική οικονομική κατάσταση του Δήμου μας.

Με έγγραφη απάντησή του σε σχετικό ερώτημα ο Υπουργός Εσωτερικών κ. Χάρης Καστανίδης επανέλαβε τις δηλώσεις του προκατόχου του κ. Γιάννη Ραγκούση, ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι από τους υγιέστερους οικονομικά δήμους της χώρας και μακράν ο υγιέστερος εν σχέσει με τους μεγάλους Δήμους, παρά το γεγονός ότι το Κράτος χρωστά περί τα 100 εκατομμύρια ευρώ στον Δ.Θ.!

Νοιώθω πραγματικά υπερήφανος για τον τρόπο με τον οποίο διοίκησε όλα τα τελευταία χρόνια την πόλη μας η Παράταξη μου, χρόνια γόνιμα και παραγωγικά όπου μέσα σε ένα καθεστώς πλήρους διαφάνειας κατατέθηκε πραγματικό έργο το οποίο κάθε μέρα απολαμβάνουν οι συμπολίτες μας.

Η γκεμπελική προπαγάνδα που αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας προσπάθησε και προσπαθεί ανεπιτυχώς να παρουσιάσει μια άλλη πραγματικότητα.

Δυστυχώς για τους διακινητές αυτών των συκοφαντιών για άλλη μία φορά σήμερα αποδείχθηκε ότι «τα ψέματα έχουν κοντά πόδια».

--
Vassilis Papageorgopoulos
http://papageorgopoulos.wordpress.com/

Αποκαλύψεις για την δήθεν αυτοκτονία Τσαλικίδη, σήμερα

Στη σημερινή συνέντευξη τύπου των δικηγόρων της οικογένειας, που έγινε παρουσία του πρώην προέδρου της Βουλής Απόστολου Κακλαμάνη !

Την ανάσυρση της υπόθεσης θανάτου του Κώστα Τσαλικίδη και τη συσχέτισή της με τη δίωξη για την υπόθεση των υποκλοπών θα επιδιώξει τις αμέσως επόμενες ημέρες η ομάδα των δικηγόρων της οικογένειας του στελέχους της Vodafone που βρέθηκε νεκρός όταν αποκαλύφθηκε το παράνομο λογισμικό που επέτρεπε υποκλοπή συνομιλιών.

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

ΑΪ ΣΤΟ ΔΙΆΒΟΛΟ, ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ..., ΕΞ ΑΠΑΛΩΝ ΟΝΥΧΩΝ.

Στα ιδιωτικά σχολεία θα έχουν βιβλία ! Υπάρχουν ήδη στα βιβλιοπωλεία(και του Αδώνιδος ;) και μπορούν οι πλούσιοι γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους στα ιδιωτικά σχολεία, να τ' αγοράσουν.[το είπε πριν λίγο η υφυπουργός στην ΝΕΤ, στον Κ. Αρβανίτη].

Που σημαίνει ότι και γονείς των παιδιών που πάνε στα δημόσια σχολεία, μπορούν να τα πάρουν, αν έχουν λεφτά.

Όσοι γονείς δεν έχουν, ας τ' αφήσουν αγράμματα.

Αυτή αγαπητοί μου λέγεται δωρεάν παιδεία του "κ..ου"

Μετά η υπουργός, μας λέει ότι "κόπτεται", κλπ, (μετά του Αδώνιδος) για την παιδεία.

Κύριοι της κυβέρνησης, με π....ς δεν βάφονται αβγά.

Μας δουλεύουν ρε "μπέμπηδες και μπέμπες", ξυπνάτε....

Γ.Δ.

ΝΔ: ΑΜΗΧΑΝΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpgΗ αποτυχία του οικονοµικού προγράµµατος αντανακλάται –τουλάχιστον για όσους γνωρίζουν στοιχειώδη οικονοµικά- και στην καθίζηση των φορολογικών εσόδων.

Το δε συµπέρασµα που εξάγεται –πέραν των άλλων- από την επιδείνωση των εισπράξεων του κράτους είναι ότι, την συγκεκριµένη οικονοµική πολιτική που κάθε λίγο και λιγάκι αναθεωρείται, είτε µας την επέβαλαν χωρίς να διαπραγµατευτούµε, είτε οι πιστωτές µας συναίνεσαν σε µέτρα που πρότειναν οι κυβερνητικοί οικονοµικοί φωστήρες. Και στις δύο περιπτώσεις ακέραιη έχει την ευθύνη η κυβέρνηση.

Η τακτική αυτή εδώ και δύο χρόνια έχει οδηγήσει τη χρεωµένη χώρα µας σε βαθειά ύφεση. Με τις συνθήκες αυτές δεν πρόκειται να ξεχρεώσουµε ποτέ.

Και ιδού, για του λόγου το αληθές:

Η Ιρλανδία λ.χ., που δανείστηκε και αυτή, αρνήθηκε να υποκύψει στο µέτρο που επιχείρησαν να της επιβάλουν και που αφορούσε την αύξηση των φορολογικών συντελεστών. Το επιχείρηµα της ήταν κρυστάλλινο. Με χαµηλούς συντελεστές για τις επιχειρήσεις, οι επενδύσεις έρχονται η µία µετά την άλλη.

Και, τα λεφτά που εισπράττει η Ιρλανδία από αυτήν την προσέλκυση κεφαλαίων και την επιχειρηµατική δραστηριότητα, είναι µεγαλύτερα από αυτά που θα εισέπραττε αν αύξανε τους φορολογικούς συντελεστές και ανακοπτόταν η εισροή κεφαλαίων και µειωνόταν η δραστηριότητα και η κατανάλωση. Απλά πράγµατα.

Αντιθέτως η δική µας κυβέρνηση - είτε συναίνεσε είτε πρότεινε και έγινε αποδεκτό αµέσως - επιδίδεται συνεχώς σε φορολογικές επιδροµές, τις οποίες µάλιστα µεταβάλει ως προς το περιεχόµενο, κάθε λίγο και λιγάκι, αποκαλύπτοντας την αµηχανία της: Νέες έκτακτες εισφορές στα υψηλά εισοδήµατα! Εισφορά άσκησης επαγγέλµατος στους ελεύθερους επαγγελµατίες! Εξοντωτικές αυξήσεις ΦΠΑ, παρά το γεγονός ότι ήδη έχει µειωθεί η κατανάλωση! Αυξήσεις αφορολόγητων ορίων στο Φόρο Μεγάλης Ακίνητης Περιουσίας –οπότε η ανοικοδόµηση που συντηρεί πληθώρα επαγγελµάτων υφίσταται και άλλη καθίζηση!

Χειρότερη συνταγή για πιο βαθειά ύφεση δεν υπάρχει. Και ευλόγως προκύπτει το ερώτηµα γιατί εφαρµόζει η κυβέρνηση τέτοια επιπλέον µέτρα, όταν, εκτός από τη µείωση της οικονοµικής δραστηριότητας -µε κατ’ επέκταση µία ακόµη µεγαλύτερη µείωση των εισπράξεων από φορολογία- το κράτος δεν διαθέτει αποτελεσµατικούς φορολογικούς µηχανισµούς. Μηχανισµούς, µέσω των οποίων να µπορέσει, µε παραπάνω εισπράξεις, να ισοσταθµίσει τις απώλειες από την καθίζηση της οικονοµικής δραστηριότητας και της κατανάλωσης!

Να προσθέσουµε, σ’ όλ’ αυτά και το ξεχαρβάλωµα των Εφοριών από τον πρώην «τσάρο» της Οικονοµίας, ο οποίος είχε οδηγήσει, εξ αιτίας των παιδαριωδών πειραµατισµών του, σε παραίτηση τον αρµόδιο για τα φορολογικά, γενικό γραµµατέα του.

ΝΔ

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ «ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΟΥΔΟΥΝΙ»-Τι πρέπει να προσέξουν οι γονείς

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg_tMCaqwxWuOL5fEevSU0EuNRp2oUYgl0WV3VaDAR7xFuzxMHL6G9vCNPHKWxLVsKaVFAkcPZOS1-z5F45vdwZzmgBk9HSK0FhR2acsgBILCnkxYUOQm8pfN6umNrNeQL6TqkNZ-KTYqYu/s1600/anna+eythimiou9.jpghttp://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/50254_46817481360_6047562_n.jpgΗ νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με πολλά όμως ερωτηματικά για την ομαλή πορεία της, λόγω έλλειψης των διδακτικών βιβλίων.

Η οργάνωση Ν.Ε.Ο.Ι. θα ήθελε να ευχηθεί σε όλους τους μαθητές καλή σχολική χρονιά, συγχρόνως όμως να δώσει κάποιες μικρές αλλά χρήσιμες συμβουλές τόσο στους γονείς όσο και στα παιδιά.

Οι γονείς τις ημέρες αυτές ξεχύνονται στα καταστήματα για να αγοράσουν τα καινούρια σχολικά είδη. Ωστόσο, πριν ξεκινήσουμε:

Καλό θα είναι να εξηγήσουμε στο παιδί μας, ότι τα σχολικά είδη είναι εργαλείο μάθησης και όχι μέσο επίδειξης.

Θα μας βοηθούσε να τηρούμε αυστηρά τον κατάλογο που μας συστήνει το σχολείο.
Η έρευνα αγοράς και η σύγκριση τιμών, για το ίδιο είδος είναι απαραίτητη, διότι οι αποκλίσεις τιμών, από κατάστημα σε κατάστημα, είναι σημαντικές.

Κάποια σχολικά είδη, όπως μολύβια, στυλό, γόμες, κ.α. είναι, πολλές φορές, πιο οικονομικά αν τα αγοράζουμε σε συσκευασίες που περιέχουν παραπάνω από ένα τεμάχιο, χωρίς ωστόσο να λειτουργούμε υπερβολικά, αρκεί να είμαστε σίγουροι ότι θα τα χρησιμοποιήσουμε.

Καλό θα είναι να αποφεύγουμε να αγοράσουμε σχολικά είδη, που μοιάζουν με τρόφιμα, διότι τέτοια προϊόντα δεν πρέπει να κυκλοφορούν, στην αγορά. Κάποιες φορές όμως, «ξεφεύγουν» από τους ελέγχους της πολιτείας και διατίθενται στην αγορά, οπότε πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι.

Σχολικά είδη, που μυρίζουν, σαν τρόφιμα (σβύστρες κ.λπ.) είναι καλό να μην τα προτιμούμε. Οι μυρωδιές προέρχονται, από χημικές αρωματικές ουσίες, που αργότερα είναι αρκετά πιθανό να αποδειχθούν ακατάλληλες. Επιπλέον, η μυρωδιά παρασύρει τα παιδιά να τα δοκιμάσουν.

Η ασφάλεια των σχολικών ειδών πρέπει να είναι το πρωταρχικό κριτήριο, για την αγορά τους. Γι’ αυτό, χρήσιμο είναι να γνωρίζουμε ότι τα σχολικά, που μοιάζουν με παιχνίδια δεν πληρούν τις ίδιες προδιαγραφές ασφάλειας, με τα παιχνίδια. Κατά συνέπεια, στυλό που ανάβουν, μολύβια με μικρά διακοσμητικά αυτοκόλλητα, σβύστρες που μυρίζουν σαν φρούτα, μπορεί να αποδειχτούν επικίνδυνα είδη, για την υγεία ακόμα και τη ζωή των παιδιών μας.

Ένα ακόμη θέμα που απασχολεί έντονα τους γονείς την περίοδο της σχολικής χρονιάς ειναι οι συνηθισμένες σε όλους μας ιώσεις και το ενδεχόμενο έξαρσής τους. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει κάτι τέτοιο, αλλά ωστόσο μπορεί να προφυλάξει το παιδί του όσο καλύτερα γίνεται. Δεδομένου ότι παρατηρούνται κάποιες ελλείψεις τόσο στο προσωπικό καθαριότητας των σχολείων όσο και στην προμήθεια του συνιστώμενου από το Υπουργείο προστατευτικού υλικού για τα σχολεία (μάσκες-γάντια-αντισηπτικά αντικειμένων και επιφανειών), καλό θα είναι να εφοδιάσουμε εμείς οι ίδιοι το παιδί με υγρά μαντηλάκια και να του υπενθυμίσουμε τις βασικές οδηγίες προφύλαξης, όπως:

- Προσεκτικό πλύσιμο χεριών με ζεστό νερό και σαπούνι ή καθαρισμός των χεριών με αλκοολούχο διάλυμα.

- Κάλυψη του στόματος και της μύτης με χαρτομάντιλο κατά την διάρκεια του βήχα και του φτερνίσματος και αποφυγή επαφής των χεριών με το στόμα, τη μύτη και τα μάτια και χειραψίας για πρόληψη διασποράς μικροβίων.
- Αποφυγή επαφής με ασθενείς που έχουν συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού

- Στην περίπτωση που εκδηλωθεί γρίπη κρίνεται επιβεβλημένη η απουσία από το σχολείο.

Τέλος, ένα από τα ζητήματα που χρειάζονται ιδιαίτερη προσοχή είναι η ασφαλής μετάβαση και επιστροφή των μαθητών, όλων των ηλικιών, προς και από το σχολείο. Γι' το λόγο αυτό:

- Στους μαθητές που έχουν μικρή ηλικία, και ιδίως στα πρωτάκια, διαλέγουμε την πιο ασφαλή διαδρομή, σπίτι - σχολείο - σπίτι, και στη συνέχεια την κάνουμε τη μαζί με το παιδί επισημαίνοντάς του τι να προσέχει.
- Καλό θα είναι, ακόμα και αν έχουμε καθυστερήσει να μην κάνουμε ποτέ τρέχοντας την διαδρομή. Η βιασύνη μειώνει την προσοχή και φέρνει ατυχήματα.

- Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο η τσάντα και τα ρούχα του παιδιού να έχουν έντονα χρώματα, και όχι αυτά του τσιμέντου και της ασφάλτου, για να διακρίνονται εύκολα από τους οδηγούς, ιδιαίτερα αν επιστρέφει αργά το απόγευμα.
- Εάν υπάρχει η δυνατότητα, τα μικρά παιδιά να συνοδεύονται κατά την διαδρομή από και προς το σχολείο.

- Σε περίπτωση που πηγαίνουμε το παιδί στο σχολείο με αυτοκίνητο, αυτό πρέπει να κάθεται στο πίσω κάθισμα. Επίσης, πρέπει όλοι να φοράμε ζώνη, και να τηρούμε πιστά τον Κ.Ο.Κ. Να θυμάστε ότι τα παιδιά αντιγράφουν πολύ πιο εύκολα τις πράξεις από τα λόγια!

- Είναι εξαιρετικά χρήσιμη η παρουσία του σχολικού τροχονόμου. Γι’ αυτό, πιέζουμε τη Διεύθυνση του σχολείου, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και την Πολιτεία να καθιερώσει τον σχολικό τροχονόμο.

Η Άννα Ευθυμίου, πρόεδρος της οργάνωσης δηλώνει: «Τα μέλη της οργάνωσης Ν.Ε.Ο.Ι., εύχονται για μια ακόμη φορά καλή σχολική χρονιά σε παιδιά και γονείς. Παρόλο που η φετινή σχολική χρονιά ξεκινά με δυσλειτουργίες, ωστόσο οι γονείς πρέπει να δημιουργήσουν τις κατάλληλές προϋποθέσεις για τα παιδιά τους, ώστε η σχολική χρονιά να είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και πιο όμορφη γίνεται!»

Για περισσότερες πληροφορίες γονείς και μαθητές μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα της οργάνωσης: 2310 384025 & 2310 232418 ή στο email info@mkoneoi.gr

M. Κεφαλογιάννης: Προβλήματα σε ακτοπλ. συνδέσεις και Τουρισμό απ' την υπόθεση με τον ρωσικό νηογνώμονα και τις αποφάσεις των συναρμοδίων υπουργείων

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbyCwFUuRoftzqNGmQNjSN_x8oZ_6b_qG3ZzzQl_DzZLTipxEZqnV-iQsf0kjq9n19AIZbAtKu3L53doRE4oz71iiPaTdQ0hkmHyqXwi1z8VEaeY04sMbRrrLcjp_h_2VfAoW7xQ4pq9c/s1600/%CE%BA%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82.jpgΤα μεγάλα προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις, αλλά και στον Τουρισμό που έχει προκαλέσει η υπόθεση με τον ρωσικό νηογνώμονα και τις αποφάσεις των συναρμοδίων υπουργείων που επιτείνουν το "μπλέξιμο" ..φέρνει με ερώτηση του στη Βουλή ο Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ και πρώην Υπουργός Ναυτιλίας Μανώλης Κεφαλογιάννης.

Το πλήρες κείμενο της ερώτησης προς τους κ.κ. Υπουργούς Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Προστασίας του Πολίτη έχει ως εξής:

Θέμα: Οι επιπτώσεις στο Θαλάσσιο Τουρισμό και την Επιβατηγό Ναυτιλία από την έκδοση μη εγκύρων πιστοποιητικών κλάσης και τη διάλυσης της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων

Μερικές από τις συνέπειες της διάλυσης του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας από τη κυβέρνηση ΓΑ Παπανδρέου και της απότοκης πλήρους έλλειψης συνεργασίας των συναρμοδίων υπουργών για τον τομέα ευθύνης της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων ήταν:

1. Η ελλιπής στελέχωση της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων σε συνδυασμό με τη κατάργηση της έκδοσης από αυτήν, πιστοποιητικών κλάσης

2. Η διάλυση του Ελληνικού Νηογνώμονα

3. Η προσφυγή των μικρών ναυτιλιακών εταιρειών σε νηογνώμονες ευκαιρίας με αποτέλεσμα την έκδοση μη έγκυρων πιστοποιητικών κλάσης

4. Σήμερα 60 και πλέον πλοία βρίσκονται ακινητοποιημένα σε όλη την Ελλάδα με ανυπολόγιστη ζημία του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας

Ερωτασθε:

1. Για ποιους λόγους αφήσατε χωρίς στελέχη τη Δ/νση Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων του τ. ΥΕΝ?

2. Με ποιο δικαίωμα αφήνετε στη τύχη την ασφάλεια χιλιάδων επιβατών που διακινούνται με τα 60 αυτά πλοία?

3. Ποια άμεσα μέτρα προτίθεσθε να λάβετε για την άρση και αυτού του αδιεξόδου στο οποίο οδηγήσατε την Εμπορική Ναυτιλία?

Ελληνικό κρυφό σχολειό στα Σκόπια

Ο 75χρονος Θανάσης Στεργίου 20 χρόνια διδάσκει τα Ελληνικά.jpg«Τους μιλάω για το Μέγα Αλέξανδρο και είμαι υποχρεωμένος να τους πω ότι,
κατάγεται από τη Ελλάδα κ αι όχι από τη Μακεδονία όπως μαθαίνουν στο σχολείο τους»

Ο 75χρονος Θανάσης Στεργίου 20 χρόνια διδάσκει τα Ελληνικά

Κάθε μέρα στη Μπίτολα ή Μοναστήρι, όπως ονομάζεται στα ελληνικά η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη των Σκοπίων, μερικές δεκάδες παιδιά ανοίγουν τα τετράδιά τους για να γράψουν τις ελληνικές λέξεις που θα τους διδάξει ο δάσκαλός τους Θανάσης Στεργίου.

«Oύτε κρυφό σχολειό είμαστε, αλλά ούτε και φανερό. Το κράτος της ΠΓΔΜ δεν αφήνει να μπαίνουν στη χώρα βιβλία Ιστορίας από την Ελλάδα και χρησιμοποιούμε πολλούς τρόπους για να καταφέρουμε να έχουμε κάποια βιβλία που χρειάζονται σε όσους θέλουν να μάθουν Ελληνικά εδώ στη FΥRΟΜ», λέει ο 75χρονος σήμερα Θανάσης Στεργίου, ο οποίος εδώ και 20 χρόνια διδάσκει τα ελληνικά στα Σκόπια.

«Τα τελευταία χρόνια ο αριθμός των μαθητών αυξάνεται και ήδη έχω πρόβλημα με τον αριθμό τους και αναγκάζομαι να διώχνω μαθητές», λέει ο κ. Στεργίου. Από τα χέρια του, όπως εκτιμάει, έχουν περάσει περισσότεροι από 1.000 μαθητές, ενώ το Ανοικτό Πανεπιστήμιο των Σκοπίων, λόγω αυξημένης ζήτησης για την εκμάθηση των ελληνικών, του ζήτησε να αναλάβει τη διδασκαλία τους. Φέτος οι μαθητές του ξεπερνούν τους 40. Η ηλικία τους είναι από 6 έως 40 ετών. Οι περισσότεροι κάνουν μαθήματα Ελληνικών δύο φορές την εβδομάδα, για τα οποία πληρώνουν ένα ευρώ την ημέρα, αλλά υπάρχουν και ορισμένοι που θέλουν ακόμη περισσότερες φορές την εβδομάδα. «Το πρόβλημά μου είναι η έλλειψη χώρου. Η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ δεν μου παραχωρεί χώρο ενώ το προξενείο στο Μοναστήρι μόλις τα τελευταία 3- 4 χρόνια άρχισε να βλέπει πιο ζεστά την υπόθεση της διδασκαλίας των Ελληνικών στα Σκόπια. Έτσι γίνεται εφικτό το να έρχονται στα χέρια μας βιβλία από την Ελλάδα που μιλάνε για τη γλώσσα, τον πολιτισμό, την ιστορία μας», λέει ο «δάσκαλος Θανάσης», όπως τον φωνάζουν οι μαθητές του.

Από το παιδομάζωμα. Στα Σκόπια ο κ. Στεργίου βρέθηκε ύστερα από ένα μακρύ ταξίδι που συμπεριελάμβανε στάσεις στην πρώην Γιουγκοσλαβία, τη Ρουμανία, την Τασκένδη στην πρώην Σοβιετική Ένωση και τέλος στο Μοναστήρι.

«Είμαι ένα από τα παιδιά του παιδομαζώματος από τον Δημοκρατικό Στρατό. Ο πατέρας μου ήταν μετανάστης στην Αμερική αλλά είχε πιστέψει στις αξίες του κομμουνισμού και είχε έρθει στην Ελλάδα για να βοηθήσει στην Αντίσταση. Τελικά το πλήρωσε με τη ζωή του, όπως και τα αδέλφια του. Οι ρίζες της οικογένειάς μου είναι από τις Μηλιές του Πηλίου, όμως στον πόλεμο είχαμε εγκατασταθεί στο Πισοδέρι της Φλώρινας. Τον Μάρτιο του 1948 οι αντάρτες μάς μάζεψαν εμάς τα παιδιά και περάσαμε τα σύνορα με πρώτο μας σταθμό τη Γιουγκοσλαβία», θυμάται ο κ. Στεργίου, ο οποίος τότε ήταν 14 ετών. Χρειάστηκε να περιμένει 50 χρόνια για να του επιτραπεί να ξαναδεί το σπίτι του. Ρωσική φιλολογία. «Στην Τασκένδη σπούδασα Ρωσική Φιλολογία, αλλά επειδή δεν ήθελα να ξεχάσω την πατρίδα έκανα και μαθήματα Ελληνικών. Κάποια στιγμή από τον Ερυθρό Σταυρό έπαθα πως η μικρή μου αδελφή, την οποία είχα χάσει στο παιδομάζωμα, βρισκόταν στο Μοναστήρι. Έτσι ήρθα να τη βρω, και μέχρι να βγω στη σύνταξη ήμουν καθηγητής Ρωσικών σε γιουγκοσλαβικό σχολείο», αναφέρει ο Θανάσης Στεργίου.

Μιλώντας με άλλους Έλληνες που βρίσκονταν από την άλλη πλευρά των συνόρων και δεν μπορούσαν να επιστρέψουν στην Ελλάδα, κατάλαβε πως πολλοί ήθελαν να μάθουν στα παιδιά τους Ελληνικά ή να τα ξαναθυμηθούν οι ίδιοι αλλά κάτι τέτοιο ήταν απαγορευμένη σκέψη.

Έκανα... ιδιαίτερα. «Τότε ήταν που σκέφτηκα να αρχίσω ιδιαίτερα στο σπίτι μου. Οι πέντε μαθητές έγιναν δέκα, οι δέκα είκοσι και ούτω καθεξής». Οι περισσότεροι από τους μαθητές του προέρχονται από οικογένειες που έχουν ελληνικές ρίζες και θέλουν τα παιδιά τους να γνωρίσουν τη γλώσσα των παππούδων τους. «Οι Έλληνες δεν αναγνωριζόμαστε ως εθνική μειονότητα στα Σκόπια, όπως για παράδειγμα οι Βούλγαροι και οι Αλβανοί, αν και είμαστε πολλοί. Κάθε χρόνο όμως που περνάει, ολοένα και περισσότεροι θέλουν να μάθουν τη γλώσσα γιατί ξέρουν πως η Ελλάδα είναι μια καλή ευκαιρία για το μέλλον. Όταν λυθεί και το θέμα της ονομασίας, το μάθημα των Ελληνικών θα το παρακολουθούν χιλιάδες μαθητές γιατί στους Σκοπιανούς αρέσει η χώρα μας», πιστεύει ο κ. Στεργίου. Με τα όσα θυμόταν από τα ελληνικά που είχε διδαχθεί στην Τασκένδη, έφτιαξε το πρώτο εγχειρίδιο για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας. Το 1998, όταν βρέθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αγόρασε βιβλία Γραμματικής και Ιστορίας για να εμπλουτίσει τα μαθήματά του.

Κατασκήνωση στην Ελλάδα. «Υπάρχει μια έκρηξη στην επιθυμία των Σκοπιανών να μάθουν ελληνικά. Μάλιστα κυκλοφορεί στα Σκόπια μέθοδος εκμάθησης, την οποία και χρησιμοποιούν άλλοι συνάδελφοι. Σε αυτή όμως έχουν γίνει παρεμβάσεις από την κυβέρνηση και δεν μαθαίνεις για την Ελλάδα ό,τι πρέπει», λέει ο κ. Στεργίου, που δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του για τις δύο εγκυκλοπαίδειες που ήρθαν με χίλια βάσανα στα χέρια του από τον Οργανισμό για τη Διάδοση της Ελληνικής Γλώσσας (ΟΔΕΓ). «Είναι οι βίοι ηρώων της μυθολογίας, της Αρχαίας Ελλάδας και του 1821, τους οποίους μας τους είχαν ζητήσει και οι μαθητές του κ. Στεργίου όταν βρέθηκαν το περασμένο καλοκαίρι σε κατασκήνωση στην Ελλάδα», λέει ο πρόεδρος του ΟΔΕΓ Γιώργος Παυλάκος. Για να περάσουν όμως τα ελληνοσκοπιανά σύνορα τα συγκεκριμένα βιβλία στήθηκε μια ολόκληρη επιχείρηση για να μην αποκαλυφθούν.

«Η Ιστορία είναι το πιο δύσκολο κομμάτι της υπόθεσης, αλλά μάθημα Ελληνικών χωρίς Ιστορία δεν υπάρχει», σημειώνει ο κ. Στεργίου ο οποίος εξηγεί τις δυσκολίες που συναντάει. «Στην ΠΓΔΜ τα παιδιά μαθαίνουν άλλη Ιστορία από αυτή που μαθαίνουν τα παιδιά στην Ελλάδα. Για παράδειγμα ο Μέγας Αλέξανδρος. Εγώ είμαι υποχρεωμένος να τους πω πως για τους Έλληνες κατάγεται από την Ελλάδα και όχι από τη Μακεδονία, όπως μαθαίνουν οι μαθητές μου στο σχολείο».

Αναφορές στην Αστυνομία. Πολλές φορές, όπως παραδέχεται, ήρθε σε σύγκρουση με μαθητές του για το θέμα της Ιστορίας, ενώ η επιμονή του να διδάσκει και την ελληνική εκδοχή τού στοίχισε αρκετές αναφορές στην Αστυνομία.

Λέει χαρακτηριστικά ο Θ. Στεργίου: «Υπάρχουν μαθητές μου Σκοπιανοί στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο ή στα μαθήματα που κάνω εδώ, να μην αναφέρομαι στην Ιστορία. Αυτοί θέλουν να μάθουν απλά τη γλώσσα, μου λένε, και όχι την “προπαγάνδα”, όπως την αποκαλούν. Αν κάποιος δεν θέλει να μάθει και την άλλη άποψη είναι δικό του πρόβλημα».

Στα Σκόπια κάθε χρόνο, ολοένα και περισσότεροι θέλουν να μάθουν τη γλώσσα, γιατί ξέρουν πως η Ελλάδα είναι μια καλή ευκαιρία για το μέλλον

«Το ελληνικό προξενείο στο Μοναστήρι μόλις τα τελευταία 3-4 χρόνια άρχισε να βλέπει πιο ζεστά την υπόθεση της διδασκαλίας των Ελληνικών και έρχονται στα χέρια μας βιβλία από την Ελλάδα» ''TA NEA''

http://namarizathema.blogspot.com

Ενημέρωση από Siglitiki

Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣAΙΛΝΤ ΣΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ

Δηλαδή ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι ο οικονομικά πιο υγιής δήμος της χώρας;

Μετά τη "λίστα Ραγκούση" με την οικονομική κατάσταση των δήμων, που έβγαζε το Δήμο Θεσσαλονίκης μέσα στους 21 "πράσινους" δήμους, δηλαδή τους "καλύτερους" με τα καλύτερα οικονομικά στοιχεία, ήρθε σήμερα και η "λίστα Καστανίδη". Που λέει ακριβώς το ίδιο πράγμα! Ότι δηλαδή ο Δήμος Θεσσαλονίκης έχει τα λιγότερα χρέη από όλους τους μεγάλους δήμους της χώρας. Εάν δε συνυπολογιστεί το χρέος ανά κάτοικο, τότε βλέπουμε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης αναλογικά είναι στους δέκα καλύτερους

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

2008: Τι έλεγε η Διαμαντοπούλου για τα βιβλία.

8 Σεπτεμβρίου 2008. Ο υπουργός Εθνικής (τότε) Παιδείας της ΝΔ με ανακοίνωσή του ενημερώνει ότι τα βιβλία βρίσκονται ήδη στα σχολεία. Δείτε πώς αντιδρά η εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα παιδείας κ.Α.Διαμαντοπούλου:

[Σήμερα παρακολουθήσαμε μία ακόμα επικοινωνιακή προσπάθεια ωραιοποίησης του έργου του υπουργού Παιδείας .
Τα ωραιοποιημένα ψέματα όμως, έχουν και αδιάψευστες αλήθειες!
Τί μας είπε ο υπουργός;

«Φέτος για πρώτη φορά τα βιβλία περιμένουν τους μαθητές». Η αλήθεια είναι ότι, η κυβέρνηση δεν κατάφερε το ακατόρθωτο. Τα παιδιά το 2003 παρέλαβαν τα βιβλία την ημέρα του Αγιασμού. Από το 2004 μέχρι σήμερα τα βιβλία παραδίδονταν με μεγάλη καθυστέρηση. Φέτος, λοιπόν, το Υπουργείο κατάφερε να γυρίσει στο 2003. Θα πανηγυρίζαμε, εάν στο «έξυπνο σχολείο» που εξαγγέλλει η κυβέρνηση, τους μαθητές περίμεναν υπολογιστές και όχι το αυτονόητο.]

Ερώτηση 1η: Φέτος, που δεν υπάρχουν τα βιβλία στα σχολεία, σε ποια ακριβώς χρονιά κατάφερε η κ.Διαμαντοπούλου να "γυρίσει το Υπουργείο";

Ερώτηση 2η: Όταν (δικαίως) θεωρεί "αυτονόητο" να βρίσκονται τα βιβλία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς στα σχολεία, φέτος με ποιά λέξη θα χαρακτήριζε το δικό της κατόρθωμα να μην γνωρίζει ούτε η ίδια αν και πότε θα τυπωθούν τα βιβλία;

kolotoubes.blogspot.com

e-gov by Ραγκούσης-Νταλάρας: Τελευταίοι στην ΕΕ... πίσω ακόμα κι απ' την Τουρκία

Δείτε τον πίνακα που δείχνει το πραγματικό έργο του Ραγκούση-Νταλάρα που τον Ιούλιο, προκειμένου να δικαιολογήσει τις 5μερες διακοπές στις ΗΠΑ, θέλησε να μας παραμυθιάσει ότι τον κάλεσαν σε συνάντηση για το e-goverment στην Ουάσιγκτον για να εκθέσει τις εμπειρίες του για το πρόγραμμα "Δι@ύγεια" μιας και όπως έλεγε η Ελλάδα ήταν πρωτοπόρα!!! Βέβαια στη συνάντηση ούτε καν μίλησε... αλλά τώρα έρχονται και τα στοιχεία από την ΕΕ που μας δείχνουν τελευταίους και καταϊδρωμένους... πίσω ακόμα και από την Τουρκία!!

http://4.bp.blogspot.com/-9uSEVw4ZeCI/TmdKqQK1_VI/AAAAAAACSPQ/PORBl8j-So4/s1600/07-09-11_405215_21.jpg

ΝΔ: Η ΕΕ να πάρει θέση για τις Τουρκικές απειλές κατά της Κύπρου

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpgΤις προκλητικές απειλές της Τουρκίας κατά της Κύπρου για ανάληψη στρατιωτικής δράσης σε περίπτωση που προχωρήσει στην έναρξη γεωτρήσεων για την εξεύρεση φυσικού αερίου εντός της κυπριακής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης (ΑΟΖ), κατήγγειλε με γραπτή της κοινοβουλευτική ερώτηση προς το Συμβούλιο η επικεφαλής των ευρωβουλευτών της ΝΔ κα. Μαριέττα Γιαννάκου.

Συγκεκριμένα η κα. Γιαννάκου κάλεσε το Συμβούλιο να αποδοκιμάσει με σαφή και κατηγορηματικό τρόπο τις νέες προκλητικές δηλώσεις του αρμοδίου επί ευρωπαϊκών υποθέσεων υπουργού της Τουρκίας, κ. Εγκεμεν Μπαγίς, ενώ επέκρινε την αμήχανη στάση της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ) και προσωπικά της Ύπατης εκπροσώπου για θέματα Εξωτερικής Πολιτικής και Πολιτικής Ασφάλειας βαρόνης Ashton για τη μη δημόσια καταδίκη των απαράδεκτων απειλών της Τουρκίας εναντίον ενός κράτους μέλους της Ένωσης.

Τέλος, στην ερώτησή της η κα Γιαννάκου ζήτησε από το Συμβούλιο να δεσμευθεί για το ποία θα είναι η αντίδραση της ΕΕ σε περίπτωση που η Τουρκία πραγματοποιήσει τις παραπάνω απειλές και παρεμποδίσει με πολεμικά πλοία την έναρξη γεωτρήσεων εντός της κυπριακής ΑΟΖ.

Με δηλώσεις η επικεφαλής της ομάδας των ευρωβουλευτών της ΝΔ τόνισε τα εξής: "Η Τουρκία για μία ακόμη φορά αδυνατεί να αντεπεξέλθει στο ρόλο ενός εν δυνάμει ευρωπαϊκού κράτους και να συμβαδίσει με τους κανόνες του Διεθνούς Δικαίου και του κοινοτικού κεκτημένου. Οι απειλές του Τούρκου υπουργού και μάλιστα επικεφαλής των ενταξιακών διαπραγματεύσεων της Τουρκίας με την Ε.Ε. κ. Μπαγίς, αποδεικνύει ότι

η Τουρκία αυτοακυρώνεται ως υποψήφια χώρα. Παρόλα αυτά είναι ιδιαίτερα λυπηρό ότι από πλευράς ΕΕ δεν έχει υπάρξει ακόμα σαφής καταδίκη των απαράδεκτων δηλώσεων του τούρκου αξιωματούχου. Η Ύπατη εκπρόσωπος βαρόνη Ashton και η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Εξωτερικής Δράσης όφειλε να είχε αντιδράσει άμεσα, όπως άλλωστε προτάσσουν οι προβλέψεις της Συνθήκης της Λισαβόνας και συγκεκριμένα οι ρήτρες αμοιβαίας υποστήριξης και αλληλεγγύης. Η βαρόνη Ashton έχει υποχρέωση να προχωρήσει άμεσα στις αναγκαίες ενέργειες για την προάσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων ενός κράτους μέλους τηρώντας το πνεύμα και τις διατάξεις των Συνθηκών της ΕΕ".

Λιβυκό κονβόι πέρασε τα σύνορα προς το Νίγηρα με χρυσό και μετρητά

Έμπιστοι άνθρωποι του Καντάφι πέρασαν τα σύνορα προς το γειτονικό Νίγηρα αργά το βράδυ της Δευτέρας, με αυτοκινητοπομπή που μετέφερε χρυσό και μετρητά όπως είπαν χθες στο Reuters επίσημοι του Εθνικού Μεταβατικού Κογκρέσου (NTC).

"Την περασμένη νύχτα, 10 αυτοκίνητα που μετέφεραν χρυσό, δολάρια και ευρώ, πέρασαν τα σύνορα της Λιβύης στην περιοχή της Jufra προς το Νίγηρα με τη βοήθεια της φυλής των Tuareg που ζούν στο Νίγηρα" είπε στο Reuters ο Fathis Baja, επικεφαλής του NTC για Διεθνείς υποθέσεις.

Οι Tuareg είναι νομάδες που ζούν στην περιοχή και στις δύο πλευρές των συνόρων Λιβύης-Νίγηρα.

Ο εκπρόσωπος του NTC, Abdel Hafiz Ghoga, επιβεβαίωσε ότι η αυτοκινητοπομπή πέρασε στο Νίγηρα και μετέφερε χρυσό και μετρητά που είχαν πάρει απ' το υποκατάστημα της Κεντρικής Τράπεζας στη Σύρτη, την γενέτειρα του Καντάφι, που είναι απ' τις ελάχιστες πόλεις που βρίσκονται ακόμα στα χέρια των οπαδών του.

Τόσο Γάλλοι όσο και Νίγηρες στρατιωτικοί επιβεβαίωσαν στο Reuters ότι πράγματι ένα κονβόι αυτοκινήτων πέρασε τα σύνορα, δεν ήταν όμως σε θέση να επιβεβαιώσουν ότι επρόκειτο για το ίδιο κονβόι για το οποίο μιλάει το NTC.

Έλεος ρε φίλε Νικολόπουλε!!! Έλεος με τα λαμόγια!!

Εξερχόμενος απ' το γραφείο του ανακριτή που εξετάζει την υπόθεση με τα CDS που φέρεται να εμπλέκεται ο αδερφός του ΓΑΠ, ο Ν. Νικολόπουλος είπε μεταξύ άλλων και τα εξής:

Ελάχιστα ΜΜΕ ασχολούνται με αυτές, και μόνον ιστολόγια, όπως το antinews, το Olympia, τα Parapolitika κ.ά. σκαλίζουν πληροφορίες που θα έπρεπε να είναι δημόσιες σε μια περίοδο καχυποψίας, σκανδάλων, αλλά και «απαλλοτριώσεων» δικαιωμάτων χάριν της κρίσης.
Ωραία μην πεις μόνο ότι το olympia που αποκάλυψε την υπόθεση... άντε να πεις και για το antinews που αναδημοσίευσε σχετικά άρθρα... αλλά εκεί βάλε τελεία ρε φίλε!!

Από που κι ως που ρε φίλε Νικολόπουλε ασχολήθηκε το parapolitika.gr με την υπόθεση;
Μπορείς να μας πεις τι σκάλισε;

Επειδή έβαλε τις παρακάτω αναρτήσεις και προέβαλε τις απαντήσεις του Αντρίκου;

Ο αδελφός του πρωθυπουργού μηνύει τον Π. Καμμένο

Αντρίκος: επιβεβαιώνει τη συμμετοχή στην Unigestion, αρνείται σχέση με τα CDS

Στη δικαιοσύνη προσφεύγει ο Αντρίκος Παπανδρέου

2-3 μέρες ασχολήθηκε το άτομο (20 Μαίου και 11-12 Ιουλίου) και από τότε δεν ξαναέβαλε τίποτα...
κι ο άλλος το έχει κάνει σημαία και το έχει 3 μήνες πρώτο θέμα συντηρώντας το στην επικαιρότητα...
και εσύ πας και τον βάζεις στο ίδιο τσουβάλι με τον "κοντό με τα τακούνια" που λέει κι ο Παπαγιάννης;

Έλεος πια με την προβολή του υπαλλήλου του Μαρινάκη!!!
Έλεος πια με το φόβο σας απέναντι στους καθεστωτικούς δημοσιογράφους!!!

Τα βάζεις με τον αδερφό του Πρωθυπουργού και κάθεσαι και προβάλεις τα λαμόγια; Τι να πω...

Οι ξεφτίλες απ' το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ κατέβασαν την ανάρτηση με τον Μπουτάρη!!!

Ευτυχώς όμως του ξεβράκωσε το ταχαλια εδώ

Δείτε τι του έγραφαν:

taxalia.blogspot.com

Η Φινλανδία απειλεί ότι δεν θα συμμετέχει στο δεύτερο πακέτο στήριξης χωρίς εγγυήσες

Η Φινλανδία μπορεί να μην συμμετάσχει με το μερίδιο που της αναλογεί στο δεύτερο πακέτο στήριξης τηες Ελλάδας, εφόσον δεν ικανοποιηθεί το αίτημα για την παροχή εγγυήσεων από την Αθήνα, δήλωσε την Τετάρτη ο Φινλανδός πρωθυπουργός Γιούρκι Κατάινεν.

Ένα τέτοιο ενδεχόμενο «παραμένει μία πιθανότητα», είπε ο κ. Κατάινεν σε δηλώσεις του μετά από ομιλία στο Ελσίνκι την Τετάρτη.

«Εξαρτάται από το θέμα των εγγυήσεων», προσέθεσε.

«Το θέμα των εγγυήσεων είναι μία μικρή λεπτομέρεια σε ένα μεγαλύτερο πακέτο», σημείωσε.

«Αναζητούμε μία λύση. Αλλά δεν μπορούμε να περιμένουμε για πάντα, καθώς το θέμα πρέπει να επιλυθεί μέσα στις επόμενες ημέρες», συμπλήρωσε.

Ο κ. Κατάινεν ανέφερε στην ομιλία του ότι η χώρα του θέλει ακόμα να συνεισφέρει στη βοήθεια προς την Ελλάδα, καθώς «η επιτυχία της Φινλανδίας εξαρτάται από την επιτυχία της ΕΕ», ενώ τόνισε ότι δεν αποτελεί λύση η έκδοση κοινών ευρωομολόγων.

Εν τω μεταξύ, όπως δήλωσαν την Τρίτη Ευρωπαίοι αξιωματούχοι στο Reuters, η τελική λύση στο θέμα των εγγυήσεων ίσως να μην έχει βρεθεί έως τα τέλη Σεπτεμβρίου εξαιτίας νομικών κωλυμάτων.

«Θα υπάρξει αρκετή πολιτική πίεση για να λυθεί σε πολιτικό επίπεδο στις 16 Σεπτεμβρίου, αλλά οι τεχνικές εργασίες θα συνεχιστούν. Δεν θα είναι 100% έτοιμοι στις επόμενες ημέρες», είπαν.

Την προηγούμενη εβδομάδα, ο πρόεδρος του Eurogroup Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ ανέφερε ότι θα μπορούσε να υπάρξει κάποια συμφωνία για τις εγγυήσεις κατά την άτυπη συνεδρίαση του Ecofin στις 16 Σεπτεμβρίου στην Πολωνία.

Ωστόσο, αξιωματούχοι ίπαν μετά τις προπαρασκευαστικές συνομιλίες της συνεδρίασης ότι η τελική λύση θα πάρει περισσότερο χρόνο.

«Νομίζω ότι θα πάρει περισσότερο χρόνο πέρα του άτυπου Ecofin, είναι πολύ περίπλοκο το θέμα από τεχνικής άποψης», δήλωσε αξιωματούχος που συμμετέχει στις προεργασίες.

«Νομίζω έως τα τέλη του μήνα το νωρίτερο, τα προβλήματα είναι κυρίως νομικής φύσεως, είναι πολύ, πολύ περίπλοκα νομικά ζητήματα», συμπλήρωσε.

«Δεν υπάρχει κακή πρόθεση από κανέναν. Η Ελλάδα συνεργάζεται με πολύ ενεργό τρόπο σε αυτό. Θα είναι μια λύση η οποία επί της αρχής θα είναι ανοικτή σε όλους, αλλά την οποία πολύ λίγες χώρες θα θέλουν να χρησιμοποιήσουν, γιατί θα πρέπει σε αντάλλαγμα να αποποιηθούν ορισμένα άλλα προνόμια», είπε ο αξιωματούχος.

Η Σλοβακία, η Αυστρία και η Ολλανδία έχουν και αυτές εγείρει θέμα εγγυήσεων από την Ελλάδα, αλλά η Ευρωζώνη επιδιώκει το ζήτημα να περιοριστεί στην Φινλανδία, καθώς είναι η μόνη χώρα της οποίας η Βουλή έχει αξιώσει αυτές τις εξασφαλίσεις.

Φυσιολογικά απών ο Καραμανλής απ τη σημερινή κομματική συνάντηση στη Συγγρού

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh2lk85vMsxNxBgm2uQsOBGvzYIyETI6vGhzhc-iW75mZdlKTE2C21xoWB5gcZuScjFQKNfa-7fura8sKcc2hGcKDtNx0bzloBXQ5xFmsInG2PibFGyEzAKSvZWSypK_Y4NVW7UDIIcrLo/s1600/KARAMANLIS848-85-95-%253D334747_1.jpgΜπορεί το γαλάζιο στρατηγείο να μετατραπεί το απόγευμα στις 8, σε ένα μεγάλο cocteil party, ο τέως πρωθυπουργός πάντως δεν θα παραστεί στην κομματική εορτή που θα λάβει χώρα στα κεντρικά γραφεία του κόμματος στην Συγγρού, με αφορμή την έναρξη της νέας πολιτικής περιόδου, καθώς είναι γνωστή η αντιπάθεια Καραμανλή σε δεξιώσεις και κοσμικά γεγονότα.

Η παρουσία του Κώστα Καραμανλή -αν και δεν έχει αποκλειστεί από το περιβάλλον του, που υπενθυμίζει τις καλές σχέσεις του με τον πρόεδρο της ΝΔ-, θεωρείται δύσκολη καθώς μέχρι σήμερα, ο ίδιος έχει αποφύγει το σύνολο των αντίστοιχων κομματικών εκδηλώσεων, ακόμη και τα εγκαίνια του νέου κτιρίου. Αντιθέτως, επιλέγει να δίνει το παρόν μόνο στις κρίσιμες ψηφοφορίες και στις συγκεντρώσεις με πολιτική βαρύτητα, όπως λόγου χάρη η ομιλία Σαμαρά, στη ΔΕΘ.

Σε κάθε περίπτωση, είναι γνωστή η αποφυγή κάθε κοσμικής παρουσίας αλλά και η αντιπάθεια του άλλοτε αρχηγού σε συνάξεις όπως οι δεξιώσεις. Στην παρούσα χρονική συγκυρία ωστόσο γνωρίζει καλά ότι θα γίνονταν ο ίδιος το επίκεντρο της συζήτησης, μετά από μια σειρά δημοσιευμάτων που μιλούν για σχέδιο δολοφονίας αλλά και εξαιτίας των εξελίξεων στο θέμα των υποκλοπών.

Ακόμη και αν τελικά, απουσιάζει από την αποψινή κομματική εορτή, δεν αποκλείεται τις επόμενες ημέρες, με την άνοδο Σαμαρά στη Θεσσαλονίκη, να έχει μια κατ΄ιδίαν συνάντηση με τον πρόεδρο της ΝΔ. Τελευταία φορά, πριν το μνημόσυνο του Εθνάρχη, οι δύο άνδρες είχαν συναντηθεί στην συμπρωτεύουσα κατά τα αποκαλυπτήρια του αγάλματος του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Μια πιο στενή επαφή, πιθανολογείται ότι θα υπάρξει και κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Εκθέσεως, ιδίως μετά το καλό κλίμα που έχει δημιουργηθεί και από την πρόσφατη συνέντευξη Σαμαρά αλλά και λόγω της επιρροής που ακόμη έχει ο τέως πρωθυπουργός, στον Βορρά.

Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης ο Χριστόφιας: Ποινικές διώξεις εναντίον πολιτών λόγω εξύβρισής του

Οι διώξεις έγιναν μετά από αναφορά μελών της προεδρικής φρουράς προς τοπικές αστυνομικές διευθύνσεις.

Τέσσερις ποινικές διώξεις εναντίον πολιτών, επειδή εξύβρισαν ή προέβησαν σε απρεπείς χειρονομίες εναντίον του προέδρου της Δημοκρατίας, Δημήτρη Χριστόφια, άσκησε η Αστυνομία. Οι διώξεις έγιναν μετά από αναφορά μελών της προεδρικής φρουράς προς τοπικές αστυνομικές διευθύνσεις.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Φιλελεύθερος» η τελευταία δίωξη πολίτη ήταν το περασμένο Σάββατο, όταν μία εκπαιδευτικός προέβη σε χειρονομία σε βάρος του Προέδρου, την ώρα που το όχημα το οποίο τον μετέφερε πέρασε από δίπλα της. Μέλη της φρουράς του την ανέκοψαν και ειδοποίησαν τον τοπικό σταθμό όπου και της απαγγέλθηκε κατηγορία για εξύβριση.

Σε άλλη περίπτωση, στην Έγκωμη, μία γυναίκα προέβη, επίσης, σε χειρονομία σε βάρος του κ. Χριστόφια και έτυχε της ίδιας αντιμετώπισης, δηλαδή κατηγορήθηκε γραπτώς.

Σε τρίτη περίπτωση, οι δύο επιβαίνοντες σε όχημα που είχε περάσει έξω από την κατοικία του προέδρου της Δημοκρατίας, στην Έγκωμη, φαίνεται να τον εξύβρισαν. Και οι δύο κατηγορήθηκαν από την Αστυνομία για οχληρία και εξύβριση.

Η τέταρτη περίπτωση αφορά πολίτη, ο οποίος στις 17 Αυγούστου είχε εξυβρίσει τον Κύπριο πρόεδρο, όταν τα αυτοκίνητά τους συναντήθηκαν σε φανάρια.

Σημειώνεται, ότι το σχετικό άρθρο του νόμου που αναφέρεται στην εξύβριση του προέδρου της Δημοκρατίας, αν και δεν έχει καταργηθεί, παραμένει για χρόνια ανενεργό, αφού σε ελάχιστες περιπτώσεις έχει χρησιμοποιηθεί.

Μέρκελ: To Συνταγματικό Δικαστήριο επιβεβαίωσε την πολιτική της Γερμανίας

Η Μέρκελ επανέλαβε επίσης ότι απορρίπτει την έκδοση ευρωομολόγων από κοινού από τις 17 χώρες της ευρωζώνης.

Η καγκελάριος Άγγελα Μέρκελ καλωσόρισε την απόφαση του Συνταγματικού Δικαστηρίου που επιβεβαίωσε τη νομιμότητα της στήριξης των χωρών της ευρωζώνης, λέγοντας ότι η απόφαση αυτή δείχνει πως η κυβέρνησή της βρίσκεται στο σωστό δρόμο.

«Το Συνταγματικό Δικαστήριο επιβεβαίωσε απολύτως» την πολιτική που ακολουθείται από τη Γερμανία, δήλωσε η Μέρκελ σε ομιλία της ενώπιον των βουλευτών της Μπούντεσταγκ.

«Ευθύνη του καθενός για τις πράξεις του και αλληλεγγύη, αλληλεγγύη και ένας διαφανής και ανοικτός τρόπος δράσης, ασφαλώς με συμμετοχή του κοινοβουλίου, αυτή ακριβώς είναι η οδός που ακολουθήσαμε» από πέρυσι, δήλωσε η καγκελάριος, η οποία επανέλαβε τη δέσμευσή της να στηρίξει τους ευρωπαίους εταίρους της, αλλά μόνο με αυστηρές προϋποθέσεις.

«Το να εξαφανίζεις τα προβλήματα κάτω από το χαλί και να μιλάς για αλληλεγγύη» δεν μπορεί να είναι η λύση, τόνισε η Μέρκελ, καλώντας τις πιο ευαίσθητες χώρες να εντείνουν τις δομικές μεταρρυθμίσεις τους.

Η Μέρκελ επανέλαβε επίσης ότι απορρίπτει την έκδοση ευρωομολόγων από κοινού από τις 17 χώρες της ευρωζώνης, λέγοντας πως αυτή είναι η «οδός προς μια ένωση χρέους».

«Βάζεις όλο το χρέος σ' ένα τσουβάλι και καθιστάς κοινά για όλους τα επιτόκια, τα οποία είναι ο μοναδικός δείκτης στην ευρωζώνη. Αυτή είναι σίγουρα η εσφαλμένη απάντηση», τόνισε.

Εξάλλου η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξέφρασε σήμερα την «ικανοποίησή» της για την απόφαση του γερμανικού Συνταγματικού Δικαστηρίου.

«Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πληροφορήθηκε με ικανοποίηση την ετυμηγορία του Συνταγματικού Δικαστηρίου για τη νομιμότητα της χρηματοπιστωτικής βοήθειας προς την Ελλάδα», η οποία «επιβεβαιώνει ότι είναι συμβατά με το γερμανικό σύνταγμα τα μέτρα που έχουν ληφθεί ως τώρα», δήλωσε η εκπρόσωπος της Επιτροπής Πία Αρενκίλντε.

Η εκπρόσωπος εξέφρασε επίσης αισιοδοξία για τη συνέχεια, παρά το γεγονός ότι το ανώτατο δικαστήριο της Γερμανίας αποφάνθηκε επίσης πως το εθνικό κοινοβούλιο πρέπει να εγκρίνει «κατά περίπτωση κάθε μέτρο αρωγής μεγάλης σημασίας» το οποίο λαμβάνει η χώρα, μια απόφαση που πιθανολογείται ότι θα επιβραδύνει στο μέλλον τα ευρωπαϊκά σχέδια αρωγής σε επείγουσες καταστάσεις.

«Έχουμε εμπιστοσύνη στους γερμανικούς δημοκρατικούς θεσμούς και δεν έχουμε αμφιβολία όσον αφορά την ικανότητά τους να σεβαστούν την ετυμηγορία διατηρώντας παράλληλα τη δυνατότητα να δρουν με αποφασιστικό τρόπο» έναντι της κρίσης, υπογράμμισε η εκπρόσωπος.