12 Σεπτεμβρίου 2011

«Όλα δείχνουν ότι η Γερμανία προετοιμάζει χρεοκοπία της Ελλάδας»

Για «κόπωση» στο σχέδιο διάσωσης της ελληνικής οικονομίας και αρχή του ντόμινο από τη Γερμανία κάνει λόγο ο επικεφαλής της Royal Bank of Scotland, Ζακ Καϊλού.

«Φαίνεται ότι η Γερμανία προετοιμάζει την οικονομία της για μία χρεοκοπία της Ελλάδας» τονίζει ο οικονομολόγος λίγες ώρες μετά τις διαρροές για plan B της γερμανικής κυβέρνησης που αφορά την περίπτωση ελληνικής χρεωκοπίας.

«H κόπωση δείχνει να επέρχεται. Η Γερμανία ενδεχομένως να είναι αυτή που θα κάνει το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση αλλά μπορεί και άλλες χώρες επίσης να προετοιμάζονται» καταλήγει ο Καϊλού.

Την ίδια ώρα, αυξάνονται οι πληροφορίες-διαρροές που αναφέρουν ότι μεγάλες τράπεζες όπως η Societe Generale και η Credit Agricole ενδεχομένως να υποβαθμιστούν από τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης λόγω της έκθεσής του σε ελληνικά ομόλογα.

Κατέρρευσε η εικόνα του Παπανδρέου στη ΔΕΘ... Ο πρωθυπουργός αδυνατώντας να δώσει απαντήσεις παραχωρούσε τον λόγο στους παρακαθήμενους υπουργούς

Ως απλός... παρατηρητής εμφανίσθηκε στη συνέντευξη τύπο στη ΔΕΘ ο Γιώργος Παπανδρέου, αφού αδυνατώντας να δώσει απαντήσεις παραχωρούσε τον λόγο στους παρακαθήμενους υπουργούς... κάτι που είναι πρωτοφανές στα χρονικά της ΔΕΘ, μιας και πάντα οι Πρωθυπουργοί απαντούν σε όλα σαν οι έχοντες την εποπτεία και τον συντονισμό της Κυβέρνησης

Ούτε μία, ούτε δύο αλλά τρεις φορές έδωσε το λόγο στον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο στο πλαίσιο της χθεσινής συνέντευξης Τύπου στη Θεσσαλονίκη (όπως γράψαμε και χθες) για να εξηγήσει πόσο αναγκαίο ήταν το νέο χαράτσι στα ακίνητα που ανακοίνωσε λίγη ώρα νωρίτερα και άλλες αρρυθμίες του υπουργείου, εξαιτίας των οποίων δεν βγαίνει ο λογαριασμός με τίποτα.

Δεν έμεινε όμως μόνο στον κ. Βενιζέλο, μίλησαν και οι άλλοι υπουργοί που πλαισίωναν τον υπουργό στο πάνελ στο χώρο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Για τα προγράμματα των ανέργων μίλησε ο κ. Γιώργος Κουτρουμάνης, για τα λεφτά που θα δοθούν στους νέους επιχειρηματίες για καινοτόμες δράσεις ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ενώ στην αναγκαιότητα των μεταρρυθμίσεων εστίασε ο Δημήτρης Ρέππας.

http://grfreedom.blogspot.com/2011/09/blog-post_12.html

ΟΝΝΕΔ Αχαΐας: “Καλή σχολική χρονιά….με φωτοτυπίες και DVD”

Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων φέτος «καλωσορίζει» στα σχολεία τους μαθητές με φωτοτυπίες και DVD αντί των βιβλίων τους.

Η ανευθυνότητα, η προχειρότητα και η έλλειψη σοβαρού προγραμματισμού από το υπουργείο δημιουργεί τις χειρότερες δυνατές προϋποθέσεις για την έναρξη της σχολικής χρονιάς και πολλά προβλήματα στην ομαλή παράδοση των μαθημάτων, με συνέπεια την ανεπαρκή παρεχόμενη μόρφωση. Η ηγεσία του υπουργείου με την αναποτελεσματικότητα και την αναξιοπιστία που την διακρίνει, στοχοποιεί για ακόμα μια φορά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

Τα σχολεία δεν είναι εξοπλισμένα με μηχανήματα που αντέχουν την εκτύπωση τόσων φωτοτυπιών ημερησίως και το κόστος αυτών είναι πολυδάπανο. Δεδομένου ότι έχουν μειώσει τις επιχορηγήσεις στις σχολικές επιτροπές θα είναι πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθουν οικονομικά, γιατί μιλάμε για χιλιάδες φωτοτυπίες. Συνεπώς, οι γονείς θα αναγκαστούν μέσα σε συνθήκες μειώσεων μισθών, ακρίβειας και ανεργίας, να επιβαρυνθούν με τα έξοδα αγοράς ή εκτύπωσης των σχολικών βιβλίων.

«Αντί να βελτιώνονται η Παιδεία και το εκπαιδευτικό σύστημα στην χώρα μας συνεχώς οδηγούνται στην εξαθλίωση από την Κυβέρνηση της Τρόικας και των Μνημονίων που μας δείχνει ολοφάνερα ότι στο έργο της για την Παιδεία είναι «Πρώτα ο μαθητής»… θύμα της δικής τους ανεύθυνης και αδιέξοδης πολιτικής! Εμείς ας ευχηθούμε στους μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά όσο μπορεί να είναι με αυτές τις μεγάλες ελλείψεις!» δήλωσε ο πρόεδρος της οργάνωσης Γ. Δρακούλης.

Γιώργος Δρακούλης

Πρόεδρος Ν.Ε. ΟΝΝΕΔ ΑΧΑΪΑΣ

Περίεργη αναβολή για μια εβδομάδα στη δημοπρασία 3μηνών εντόκων γραμματίων του δημοσίου

Σε νέα ιστορικά υψηλά τα CDS στην Ελλάδα 3.400 μ.β.

Αναβάλλεται για μια εβδομάδα η δημοπρασία εντόκων 3μηνης διάρκειας που ήταν προγραμματισμένη για αύριο. Η δημοπρασία εντόκων θα πραγματοποιηθεί στις 20 Σεπτεμβρίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την προηγούμενη την περασμένη εβδομάδα στις συμπληρωματικές προσφορές στην δημοπρασία 6μηνων εντόκων, το ελληνικό Δημόσιο αντί να συγκεντρώσει 300 εκατ. ευρώ τελικώς άντλησε 155 εκατ ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΟΔΔΗΧ αποφάσισε να τηρήσει το αρχικό χρονοδιάγραμμα και να εκμεταλλευτεί μια τεχνική λεπτομέρεια και να προχωρήσει κανονικά στην έκδοση των εντόκων γραμματίων καθώς είχε προχωρήσει στην έκδοση των 6μηνων εντόκων γραμματίων κατά μία εβδομάδα νωρίτερα.

Το θέμα είναι εάν στην ερχόμενη έκδοση θα καλυφθεί κανονικά από τις τράπεζες καθώς στην τελευταία δεν καλύφθηκε όλο το ποσό στις μη ανταγωνιστικές προσφορές.

Παράλληλα η κατάσταση στην αγορά ομολόγων τείνει να εκτραπεί και αυτό καταγράφεται στα CDS της Ελλάδος τα οποία έφθασαν σε νέα ιστορικά υψηλά τις 3.400 μονάδες βάσης.

Αύριο οι διευκρινήσεις για το ειδικό τέλος

Αύριο θα οριστικοποιηθεί ο τρόπος με τον οποίο θα εφαρμοσθεί το ειδικό τέλος ακινήτων, που ανακοίνωσε η κυβέρνηση από τη ΔΕΘ. Το υπουργείο Οικονομικών θα διευκρινίσει ζητήματα που αφορούν το ποιος θα επιβαρυνθεί από αυτό, το ύψος της επιβάρυνσης καθώς και τον αριθμό των δόσεων για την καταβολή του τέλους για το 2011.

Ειδικότερα ανοιχτό παραμένει αν το ειδικό τέλος ακινήτων θα κληθούν να πληρώσουν οι ενοικιαστές των ακινήτων οι οποίοι θα παραλάβουν τους λογαριασμούς της ΔΕΗ που είναι στο όνομά τους. Έως και χθες στο υπουργείο Οικονομικών δεν είχαν λάβει οριστικές αποφάσεις για το θέμα και δεν απέκλειαν το ενδεχόμενο να γίνει κάτι τέτοιο λέγοντας μάλιστα ότι το μέτρο μπορεί να αφορά τη χρήση του ακίνητου και όχι την ιδιοκτησία. Στην περίπτωση αυτή το ειδικό τέλος θα επιβαρύνει τους ενοικιαστές. Σε διαφορετική περίπτωση το υπουργείο Οικονομικών θα πρέπει να προβλέψει μέσω της νομοθετικής ρύθμισης επιβολής του μέτρου την καταβολή του από τους ιδιοκτήτες.

Δεν έχει διευκρινισθεί ακόμη αν το τέλος για το 2011 θα καταβληθεί εφάπαξ ή σε δόσεις. Αυτό βεβαίως θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις δυνατότητες της ΔΕΗ να αποστείλει εγκαίρως τους λογαριασμούς με το νέο τέλος στα 7,5 εκατομμύρια καταναλωτές.

Ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί η κλιμάκωση των συντελεστών ανάλογα με το ύψος των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων. Παράλληλα δεν έχει αποκλεισθεί ούτε το ενδεχόμενο τα 10 ευρώ το τ.μ για τις ακριβές περιοχές να αυξάνονται ακόμη περισσότερο από ένα ύψος αντικειμενικής αξίας και άνω

Σημειώνεται ότι στόχος είναι ο νέος φόρος να περιλαμβάνεται στους λογαριασμούς που θα αποστείλει η ΔΕΗ στους καταναλωτές στο τέλος Σεπτεμβρίου, στο τέλος Νοεμβρίου και στο τέλος Ιανουαρίου. Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε χθες ανακοινώνοντας το μέτρο ότι το τέλος επί των ακινήτων για το 2011 θα καταβληθεί ως και το Φεβρουάριο του 2012 προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα τα έσοδα να συμπεριληφθούν στον φετινό προϋπολογισμό.

Γιατί δεν πείθει η αξιωματική αντιπολίτευση ; Η ευθύνη Σαμαρά για εθνικό σχέδιο

Του Ανδρέα Σταματόπουλου.

Γιατί δεν πείθει η αξιωματική αντιπολίτευση ;

H Νέα δημοκρατία παρά την πρωτοφανή δημοσκοπική κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ , παρά την κυβέρνηση-οπερέτα του ολίγιστου κι επικίνδυνου Γ.Παπανδρέου , εξακολουθεί να μην πείθει . Το μήνυμα που εκπέμπει στους ψηφοφόρους είναι θολό.

Το επόμενο σαββατοκύριακο στη ΔΕΘ καλείται ο Αντώνης Σαμαράς να κάνει το μήνυμα αυτό ξεκάθαρο ώστε να ξέρει ο μέσος πολίτης τι ακριβώς πιστεύει η Νέα Δημοκρατία για την επόμενη μέρα της χώρας και κυρίως αν έχει σχέδιο.

Ότι η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο κι ότι η κυβέρνηση προσπαθεί διαρκώς με νέα μέτρα αφαίμαξης των πολιτών να πιάσει οικονομικούς στόχους βαθαίνοντας ακόμη περισσότερο την ύφεση είναι αντιληπτό στον καθένα , ακόμη κι αν δεν είναι πτυχιούχος οικονομικής σχολής.

Ένα βασικό στοιχείο που λείπει είναι πως φαίνεται ότι η Νέα Δημοκρατία θέλει να τα χει καλά και με τις δυνάμεις της συντήρησης και με τις δυνάμεις της προόδου ,όπως κι αν τις οριοθετεί κάποιος. Ενώ λέει ότι η μνημονιακή πολιτική της τρόικας είναι λάθος ,εν τούτοις συναινεί σε αρκετά πράγματα χωρίς να ξεκαθαρίζει ποιος ακριβώς είναι ο στόχος της και το όραμα της για τη χώρα την επόμενη μέρα.

Στην Ελληνική κοινωνία έχουν αναπτυχθεί δύο τάσεις. Η αντιμνημονιακή τάση που περιλαμβάνει την ομάδα των αγανακτισμένων που τα χει με όλα τα κόμματα και τους θεωρεί όλους υπαίτιους για την οικονομική καταστροφή της πατρίδας μας , τους απελπισμένους ελεύθερους επαγγελματίες , εμπόρους ,ιδιωτικούς υπαλλήλους ,χαμηλόμισθους , συνταξιούχους κλπ που βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται , τα μαγαζιά τους να κλείνουν και να μην υπάρχει φως στο βάθος του τούνελ γι αυτούς και τις οικογένειές τους.

Από την άλλη πλευρά υπάρχει η φιλοευρωπαϊκή τάση που θεωρεί κι αυτή διεφθαρμένο το ελληνικό πολιτικό σύστημα και πιστεύει ότι μόνο οι ξένοι μπορούν να διορθώσουν πολλά κακώς κείμενα της ελληνικής νοοτροπίας (πάταξη γραφειοκρατίας, διαφθοράς κλπ) και θεωρεί ότι η κρίση μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για μια πιο υγιή ελληνική οικονομία ,έστω για τις επόμενες δεκαετίες.

Η πρώτη τάση θέλει αν είναι δυνατόν να διώξουμε άμεσα την τρόικα , να κηρύξουμε το χρέος επαχθές και σε κάθε περίπτωση οι αλλαγές που θα γίνουν να είναι όσο το δυνατό λιγότερες και πιο ήπιες.Απαιτεί από τα κόμματα σκληρή αντιπολίτευση ώστε να συρθεί σε πτώση η κυβέρνηση και να γίνουν άμεσα εκλογές.

Η δεύτερη τάση θέλει να προχωρήσουν άμεσα πολλά από τα μέτρα που έχει κατά καιρούς εξαγγείλει η κυβέρνηση ,αλλά που ποτέ δεν προχώρησαν. Θέλουν ΄αμεση εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου , δραστικές περικοπές των δημοσίων δαπανών , συγχωνεύσεις φορέων κι οργανισμών και εφαρμογή χωρίς χρονοτριβές του θεσμού της εργασιακής εφεδρείας. ΄΄Οσοι ανήκουν σε αυτή την τάση κατηγορούν την κυβέρνηση γιατί δεν έχει προχωρήσει όλα όσα έχει εξαγγείλει παρά το μόνο που κάνει είναι να βάζει συνέχεια νέους φόρους και να στεγνώνει την αγορά.

Τα πολιτικά κόμματα που βρίσκονται μεταξύ των δύο τάσεων ;

To ΠΑΣΟΚ χάνει σχεδόν και τις δύο τάσεις στην Ελληνική κοινωνία και κρατά μόνο αμετανόητους οπαδούς , που λειτουργούν απόλυτα συναισθηματικά (π.χ. όπως οι οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων ) και λένε μια ζωή ΠΑΣΟΚ ψήφιζα , δεν αλλάζω ή ανθρώπους που με τον ά ή β΄ τρόπο έχουν ωφεληθεί η ωφελούνται τα μάλα από το κυβερνών κόμμα (στελέχη , παρατρεχάμενοι, κηφήνες και τρωκτικά του δημόσιου, πράσινοι εργατοπατέρες συνδικαλιστές, κολαούζοι πράσινων δημάρχων υπουργών κλπ) . Επίσης μερίδα της δεύτερης τάσης , μη βλέποντας φως από τη Νέα Δημοκρατία δείχνει ακόμη κάποια ανοχή στη κυβέρνηση και πιστεύει ότι όπου να ναι θα αρχίσουν να εφαρμόζουν και τις διαρθρωτικές αλλαγές που έχουν εξαγγείλει τόσες φορές.

ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ , ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ επενδύουν σαφώς στην πρώτη τάση πολιτών προσπαθώντας να απορροφήσουν την δυσαρέσκειά τους από τα σκληρά μέτρα και την όλη δύσκολη κατάσταση.
ΛΑΟΣ και ΔΗΣΥ από την άλλη ποντάρουν στη δεύτερη τάση πολιτών και κατηγορούν το ΠΑΣΟΚ είτε για κωλυσιεργίες (βλ.Ντόρα) είτε για κομμουνιστική αντίληψη (βλ.ΛΑΟΣ )
Η Νέα Δημοκρατία που σίγουρα με τα μέχρι τώρα δεδομένα θα είναι πρώτο κόμμα με μεγάλη διαφορά , αλλά χωρίς να επιτυγχάνει προς το παρόν αυτοδυναμία προσπαθεί με την πολιτική της να αλιεύσει ψήφους και στις δύο τάσεις πολιτών , χωρίς να κερδίζει καμία ,ούτε όμως και να χάνει. Μοιάζει σα να πατά σε δύο βάρκες .Από τη μία κατακεραυνώνει το μνημόνιο , από την άλλη ψηφίζει μαζί με το ΠΑΣΟΚ το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Από τη μία μιλά για πόθεν έσχες όλων των υπουργών ,υφυπουργών κλπ από το 1974 κι από την άλλη μαζί με το ΠΑΣΟΚ κουκουλώνουν το σκάνδαλο της SIEMENS. Από τη μία δηλώνει φιλελεύθερο κόμμα κι από την άλλη υπερασπίζεται τους ταξιτζήδες , τους φαρμακοποιούς κι όσους πασχίζουν να μην ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα. Υπάρχουν πολλές αντιφάσεις κι ασάφειες που δημιουργούν θολή εικόνα στην πολιτική της Νέας Δημοκρατίας. Το μόνο που κερδίζει και τις δύο τάσεις πολιτών είναι η ξεκάθαρη άποψη του Αντώνη Σαμαρά για επανεκκίνηση της οικονομίας με δραστική μείωση της φορολογίας. Ποιος δεν θέλει χαμηλότερη φορολόγηση ειδικά σε μια περίοδο που η υπερφορολόγηση έχει χτυπήσει κόκκινο;

Φυσικά η Νέα Δημοκρατία ως μεγάλο και πολυσυλλεκτικό κόμμα απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και για να κυβερνήσει ,ίσως υπάρχει η άποψη πως δεν χρειάζεται να δυσαρεστήσει μεγάλες ομάδες ψηφοφόρων. Έτσι όμως δίνει δικαίωμα στις άλλες πολιτικές δυνάμεις να την κατηγορούν για λαϊκισμό.

Τι θα έπρεπε να κάνει ;

Όπως είχα και παλιότερα αναφέρει σημαντικότερος παράγοντας για να πειστούν οι πολίτες , αλλά και αναγκαίος τούτη τη στιγμή είναι να παρουσιάσει ο Αντώνης Σαμαράς ένα εθνικό σχέδιο για τη χώρα για τα επόμενα 20 χρόνια. Ένα σχέδιο που θα βασίζεται σε επιστημονικές μελέτες καταρτισμένων στελεχών ,που θα δίνει κατευθυντήριες γραμμές για τους άξονες πάνω στους οποίους θα βασιστεί η εθνική μας οικονομία για να κάνει μια νέα αρχή . Ένα σχέδιο που ποτέ στη μεταπολίτευση δεν υπήρξε και τις συνέπειες βιώνουμε σήμερα.

Σε ένα τέτοιο σχέδιο θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί δεν θέλει αυτό το μνημόνιο κι ότι θέλει ένα άλλο που θα δίνει αναπτυξιακές ανάσες που θα διαχέονται στο λαό κι όχι μόνο στο μεγάλο κεφάλαιο (όπως η περίφημη ανάπτυξη του αυτοαποκαλούμενου "εκσυγχρονιστή "Σημίτη κατά το παρελθόν) .Εκεί θα πρέπει να ξεκαθαρίσει αν θέλει ελεύθερα επαγγέλματα ή συντεχνίες και περιορισμούς όπως σήμερα ή απλώς διαφωνεί με τον τρόπο ανοίγματος όπως φαίνεται σήμερα. . Σε ένα τέτοιο σχέδιο θα μπορούσε να πείσει ότι πρέπει να αποσυμφορηθεί το δημόσιο , αλλά όσοι βρεθούν στην εργασιακή εφεδρεία θα χουν πραγματικές επιλογές στην ελεύθερη αγορά αν κριθούν πλεονάζοντες , αφού η χώρα θα κατευθυνθεί σε συγκεκριμένους άξονες ανάπτυξης .

Για να πείσει την κοινωνία είναι πάντως απαραίτητο να σπάσει αυγά και να δυσαρεστήσει και κάποιους. Όλοι αντιλαμβάνονται ότι η κατάσταση είναι τραγική για τη χώρα κι αν δε θες να θίξεις κακώς κείμενα , δε γίνεσαι πιστευτός ότι λες την αλήθεια. Με ένα γενναίο , ειλικρινές και ρεαλιστικό σχέδιο κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε να πείσει ακόμη και τις δύο τάσεις της Ελληνικής κοινωνίας και δεδομένης της πολιτικής ανυπαρξίας άλλων λύσεων να συσπειρώσει τεράστια πλειοψηφία , που θα του δίνει όχι μόνο άνετη πλειοψηφία , αλλά και θα του λύνει τα χέρια αύριο να προχωρήσει σε ορισμένα σκληρά μέτρα , αφού ήδη θα έχει προϊδεάσει γι αυτά.

Η δεύτερη σημαντική παράμετρος είναι η ανάδειξη νέων στελεχών , που να χουν την αποδοχή της κοινωνίας κι όχι απλά να ναι ηλικιακά νέοι θα βοηθούσε πολύ τις προσδοκίες της κοινωνίας από μια αυριανή κυβέρνηση Σαμαρά και Νέας Δημοκρατίας όπως έχω προτείνει παλιότερ.α

Μετά την απογοήτευση που πήραν ορισμένοι από την εμφάνιση του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ (προσωπικά δεν περίμενα τίποτα) είναι η ώρα του Αντώνη Σαμαρά σε λίγες μέρες να δείξει ότι υπάρχει αξιόπιστη , σοβαρή και πάνω απ όλα υπεύθυνη λύση για τη διακυβέρνηση της χώρας . Είναι η ώρα να δώσει πραγματική ελπίδα σε ένα χειμαζόμενο λαό που δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το μέλλον.

logia-starata.blogspot.com

Αυτός δηλ θεωρεί ότι έχουν επιτύχει ή πρέπει να περάσουμε στο Σχέδιο Β';

Πότε θα γίνει πραγματικότητα η δήλωση αυτή; Θα περιμένουμε καιρό ακόμα;

ΔΕΘ – ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

του Στράτου Σιμόπουλου

Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης αποτελεί μια κορυφή, αυτού που ονομάζω αναπτυξιακό πεντάγωνο Θεσσαλονίκης, με τις υπόλοιπες τέσσερις κορυφές να καταλαμβάνουν η Ζώνη Καινοτομίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Τουρισμός.

Η προηγούμενη Κυβέρνηση, αποδεδειγμένα προσπάθησε να ενισχύσει τη ΔΕΘ, δρομολογώντας τη μετεγκατάστασή της, θέσπισε τη Ζώνη Καινοτομίας, ενώ επιχείρησε να ιδιωτικοποιήσει βασικές λειτουργίες του ΟΛΘ, εγχείρημα που δεν υλοποιήθηκε λόγω των αντιδράσεων των εργαζομένων και της αντιπολίτευσης.

Σήμερα, έπειτα από δύο χρόνια θητείας της παρούσης Κυβέρνησης, τα θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη της πόλης φαίνεται να μην προχωρούν.

Ειδικά, μάλιστα, για τη ΔΕΘ, η έλλειψη πόρων αποτελεί μια θαυμάσια δικαιολογία για να ματαιωθεί η μετεγκατάστασή της, ενώ και στον τομέα αυτό αναδεικνύεται η διαχρονική αδυναμία των φορέων και των παραγόντων της πόλης να συμφωνήσουν πάνω στα μεγάλα θέματα που την αφορούν. Έτσι έχουν αρχίσει και μάλιστα, με συνεχώς μεγαλύτερη ένταση, οι συζητήσεις για αλλαγή του χώρου μεταφοράς των εγκαταστάσεών της, μια συζήτηση η οποία θα οδηγήσει το έργο σίγουρα στις ελληνικές καλένδες.

Πρότασή μου, λοιπόν, είναι, εάν και εφόσον, με ευθύνη της σημερινής Κυβέρνησης, δεν μπορεί να υλοποιηθεί η απόφαση μετεγκατάστασής της στη Σίνδο, να διερευνηθεί η δυνατότητα να αρχίσει τουλάχιστον, με τη συμμετοχή και του ιδιωτικού τομέα, η διαδικασία ανάπλασης των υπαρχόντων εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου.

Παράλληλα, πρέπει να ενισχυθεί ο διεθνής χαρακτήρας, τόσο των θεματικών, όσο και της Έκθεσης του Σεπτεμβρίου, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει υποχωρήσει, ακολουθώντας, ειδικά για την τελευταία, τη διεθνή τάση. Για να επιτευχθεί όμως αυτό, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από τους διοικούντες το δίδυμο ΔΕΘ-HELEXPO, την Κυβέρνηση και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης.

Η κινητοποίηση της ομογένειας, αλλά και των Γραφείων των Οικονομικών Ακολούθων στις Πρεσβείες μας στο εξωτερικό, φαίνεται να αποτελεί εκ των «ων ουκ άνευ» απαίτηση, ενώ η προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια να μειωθεί στη ΔΕΘ η συμμετοχή των αυτοδιοικητικών και κρατικών φορέων, πρέπει να συνεχισθεί με μεγαλύτερη ένταση.

Έτσι, δεν πρέπει να θεωρείται θέσφατο η συμμετοχή οποιουδήποτε φορέα και μάλιστα, κρίνω απαραίτητο η συμμετοχή τους να εξετασθεί από μηδενική βάση, με κύριο κριτήριο αν εξυπηρετεί κυρίως τους στόχους του φορέα και δευτερευόντως τη ΔΕΘ. Η αντίθετη αντιμετώπιση απαξιώνει το θεσμό, δημιουργώντας εύθραυστα δεκανίκια στήριξής του.

Η ΔΕΘ τέλος, όπως και ανέφερα στον πρόλογό μου, πρέπει και μπορεί, να αποτελέσει αναπτυξιακό πόλο της Θεσσαλονίκης και ως τέτοιος, είναι απαραίτητο να συνδυάσει τη λειτουργία του και με τις υπόλοιπες δράσεις που αποτελούν την κορυφή του αναπτυξιακού πενταγώνου. Με τον τρόπο αυτό θα της δοθεί η δυνατότητα να προσελκύσει το διεθνές ενδιαφέρον και να συνεχίσει να προσφέρει στην πόλη, στους πολίτες και στην επιχειρηματική της τάξη, κάθε διαστρωμάτωσης.

Εφημερίδα Κεφάλαιο 10-09-2011

Εκτός ενιαίου μισθολογίου δικαστικοί, στρατιωτικοί, αστυνομικοί και γιατροί του ΕΣΥ

Εκτός ενιαίου μισθολογίου θα βρεθούν οι δικαστικοί, οι εργαζόμενοι στις Ένοπλες Δυνάμεις και στα Σώματα Ασφαλείας καθώς και οι γιατροί του ΕΣΥ, όπως ξεκαθάρισε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Φ. Σαχινίδης, μιλώντας στo Mega.

Το τελικό σχέδιο της κυβέρνησης για το ενιαίο μισθολόγιο- που τίθεται σε εφαρμογή τον Οκτώβριο- προβλέπει έναν ενιαίο μισθό για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους με τα ίδια προσόντα και τα ίδια χρόνια εργασίας.

Δηλαδή θα υπάρχει πλέον ένας μισθός για όλους τους εργαζομένους του Δημοσίου, ο οποίος θα εξαρτάται αποκλειστικά από την προϋπηρεσία τους και όχι από το σε ποιον φορέα εργάζονται.

Σαχινίδης:”Αδιευκρίνιστο αν θα πληρώσουν ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές”

Την ώρα που οι καταναλωτές έχουν "μουδιάσει" από το νέο χαράτσι για τα ακίνητα που θα έρθει, μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών αφήνει αδιευκρίνιστο, εάν θα πληρωθεί από τους ιδιοκτήτες ή τους ενοικιαστές. Πρόσθεσε, πάντως, ότι "το θέμα θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες ημέρες".

Μιλώντας στην εκπομπή "Κοινωνία Ώρα Mega", o Φίλιππος Σαχινίδης είπε ότι και τη νέα χρονιά η οικονομία θα κινηθεί σε αρνητικούς ρυθμούς. Δήλωσε, μάλιστα, ότι "η πρόβλεψη για ύφεση το 2012 μας ανάγκασε να βάλουμε το νέο φόρο στα ακίνητα".

Αναφερόμενος, τέλος, στο ενιαίο μισθολόγιο, επεσήμανε ότι δε θα ισχύει για δικαστές, γιατρούς του ΕΣΥ, στρατιωτικούς και αστυνομικούς.

Αποδοκιμάστηκε η Διαμαντοπούλου

Δείτε το βίντεο με τις αποδοκιμασίες τόσο στην αρχή της ομιλίας της όσο και στο τέλος:



Αντιδράσεις γονέων:



Και θαυμάστε και τον γλύφτη δημοσιογράφο που της λέει: "ξεκίνησε καλά η χρονιά και οι αντιδράσεις ήταν λίγες"... δηλ. ρε γλύφτη τι έπρεπε να της κάνουν; Να την ξεβρακώσουν;


Άλλη μία αποκλειστικότητα...

Τελικά το "ρεπορτάζ" επιβεβαιώθηκε πλήρως!!! "Ο ΓΑΠ δέχθηκε 10 ερωτήσεις" όπως έλεγε η πάντα έγκυρη σελίδα:

Για όσους δεν τα πάνε καλά με την ώρα:


Τελικά η συνέντευξη ΓΑΠ κράτησε κοντά 2,5 ώρες, από τις 5 παρά μέχρι τις 7 και


O…. αόμματος

den exo  dei  pote CDS kardia mou...



http://repoupame.blogspot.com/2011/09/o.html

Καρκινογόνος όσο το τουρσί και ο καφές!!

Στην κατηγορία 2Β των «ενδεχομένως καρκινογόνων για τον άνθρωπο» παραγόντων κατετάγη, την περασμένη άνοιξη, η ακτινοβολία ραδιοσυχνοτήτων (ειδικότερα των κινητών τηλεφώνων) από την IARC, η οποία είναι η Διεθνής Επιτροπή Ερευνας για τον Καρκίνο και ταξινομεί όλους τους παράγοντες έκθεσης (χημικούς, φυσικούς, βιολογικούς) σε κατηγορίες, ανάλογα με τη δυνατότητά τους για καρκινογένεση.

Στην ίδια κατηγορία 2Β κατατάσσονται μαζί με τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία χαμηλών συχνοτήτων και ραδιοσυχνοτήτων διάφοροι άλλοι παράγοντες, όπως η ναφθαλίνη ή η βενζίνη, αλλά και τα τουρσιά λαχανικών και ο καφές. Μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει ανάλυση της ενδεχόμενης επικινδυνότητας (risk assessment) των κινητών τηλεφώνων, όπως έχει γίνει με τα πεδία χαμηλών συχνοτήτων.

Κοττάκης-Άμα είσαι "εγκέφαλος" απογειώνεσαι: "Πόλωση λόγω φυγόκεντρων δυνάμεων!"

"Παρά τα όσα λένε οι δημοσκοπήσεις για τη συναίνεση, υπάρχει πόλωση στους ψηφοφόρους, γι’ αυτό δεξιά και αριστερά των κομμάτων υπάρχουν φυγόκεντρες δυνάμεις! "

Τάδε έφη κατά τη διάρκεια της Κυριακάτικης ενημερωτικής εκπομπής του ΣΚΑΪ ο δημοσιογράφος Μ. Κοττάκης.

Αφού υπάρχουν φυγόκεντρες δυνάμεις, γύρω από τι ακριβώς πολώνονται οι ψηφοφόροι;

Πόλωση φανερώνει το 30% των αναποφάσιστων;

Κι όμως ο συγκεκριμένος επί κυβερνήσεως ΝΔ είχε πιάσει 4-5 πόστα αφού απολάμβανε την εύνοια διαφόρων παραγόντων, ενώ για τους ίδιους λόγους συνεχίζει να διατηρεί τα 2-3, εντός και περί των γραφείων της ΝΔ!

Τελικά, άμα «το’ χεις» σ’ αυτή τη χώρα, απογειώνεσαι!

Στρουμφίτα

Το ρεφενέ του Βαγγέλα... φόρτωσε την οικονομία στον κόκορα [Ε... ΟΧΙ και ρεφενέ φόρους ρε Βαγγέλα!!! Έλεος πια...]

Αυτός ο συμπαθέστατος "γίγαντας" του συνταγματικού δικαίου, γνωστός και από τις συνταγματικές αναθεωρήσεις και τους σχετικούς νόμους ατιμωρησίας και ξεχαρβαλώματος της ισονομίας και ισηγορίας των ελλήνων πολιτών, ανέλαβε και τα οικονομικά του κράτους.

ΔΕΝ θα προχωρήσω σε περαιτέρω αναλύσεις, κουράστηκα να επαναλαμβάνομαι, αλλά κάποιες σκέψεις τίμιε αναγνώστη μας για το νέο χαράτσι ή το "ρεφενέ του Βαγγέλα"

"Φόρος, λοιπόν για δύο χρόνια σε όλα τα ακίνητα από 0,5 λεπτά έως 10 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο, από το πρώτο τετραγωνικό. Θα τον πληρώσουμε φέτος εφάπαξ μέσω του λογαριασμού της ΔΕΗ και του χρόνου σε δόσεις. Πιστεύουν ότι θα πληρωθεί κατά μέσο όρο ένα ποσό γύρω στα 4 ευρώ/τ.μ. ώστε να βρεθούν τα 2 δισ. ή και παραπάνω για να κλείσει η μαύρη τρύπα του 2011."

Βέβαια η παρέμβαση που έκανε στην σημερινή "Συνέντευξη Τύπου" είναι για γέλια και για κλάματα:

Απίστευτη η δήλωσή του "μας λείπουν σχετικά μικρά ποσά για να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του 2011". (βλέπε video - από 08:40 και μετά)
Τί μας είπε κοντολογίς ο Βαγγέλας;

"Να κάνουμε ένα ρεφενέ ρε παιδιά να πληρώσουμε τον λογαριασμό"!!!

ΔΕΝ είναι σαν τον τρακαδόρο που σε πάει να σε κεράσει σε ταβέρνα και δεν έχει χρήματα (δήθεν) πάνω του και σε ρωτάει (συνωμοτικά μην σε ακούσουν οι άλλοι):

"Μήπως έχεις πάνω σου ψιλά για τον λογαριασμό;"

ΔΕΝ ξέρω που τα έμαθε αυτά τα "οικονομικά του ρεφενέ", αλλά παλιά ο δάσκαλός μας μας παρέπεμπε να "φορτώσουμε στον κόκκορα αυτά τα γράμματα"...

Βέβαια, όπως έχω ξαναγράψει, στο υπουργείο οικονομικών εκτελούν δύο μόνο πράξεις της πρακτικής αριθμητικής (ΜΗΝ νομίζετε ότι χρησιμοποιούν λογιστές και ανώτερα μαθηματικά) πρόσθεση και αφαίρεση κάνουν. Προσθέτουν φόρους και αφαιρούν εισοδήματα. Ο Βαγγέλας έκανε την υπέρβαση για δικαιότερη κατανομή:

Χρησιμοποίησε την διαίρεση για να του βγει ο ρεφενές για να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του 2011!!!

Τώρα θα μου πεις τι θα γίνει με το μπάχαλο των "ιδιοκτητών - ενοικιαστών" και τι συμψηφισμούς θα μηχανευτούν οι πρώτοι για να πληρώσουν οι δεύτεροι, είναι κάτι που θα μας απασχολήσει στην εφαρμογή του ληστρικού "ρεφενέ" (ΔΕΝ είναι νέος φόρος... ρεφενέ είναι).

Πόσοι κάτοχοι λογαριασμού θα πληρώσουν;

Έχει ξαναγίνει αυτό με την ληστρική ΕΡΤ έως και τα πηγάδια των αγροτών πλήρωναν, ακόμη και τα νεκροταφεία... έβλεπαν δεν έβλεπαν τηλεόραση.

ΕΔΩ πρέπει να θυμηθούμε την αείμνηστη Μελίνα που είχε αρνηθεί να πληρώνει το χαράτσι (ως βουλευτής της αντιπολίτευσης - Μετά έβλεπε και αυτή ειδήσεις από το υπουργείο της).

Πάντως καλού κακού πρέπει να το δούμε νομικά το θέμα αυτή τη φορά. Οι άνθρωποι του GAP έχουν παραφρονήσει!!!

Ε... ΟΧΙ και ρεφενέ φόρους ρε Βαγγέλα!!! Έλεος πια...

Νάσος

ΥΣ: Ορθοπεταλιές...

stoxasmos-politikh.blogspot.com

Σύμπτωση ή οικογενειακώς πουλημένοι;

11-9-1964: Καθιερώνεται στην εκπαίδευση η δημοτική γλώσσα, επί πρωθυπουργίας Γεωργίου Παπανδρέου

1-1-2012: Καθιερώνεται στην εκπαίδευση η Αγγλική γλώσσα, επί πρωθυπουργίας Γιωργάκη Α. Παπανδρέου

Συνελλήφθη στο Νίγηρα ο Γιός του Καντάφι, Saadi

http://www.tagesschau.de/multimedia/bilder/saadialgaddafi100_v-mittel16x9.jpgΈνας απ' τους γιούς του Καντάφι, πέρασε στο γειτονικό Νίγηρα όπου και συνελήφθη. Όπως ανακοίνωσε ο υπ. Δικαιοσύνης του γειτονικού της Λιβύης κράτους, Marou Amadou, ο γιός του Καντάφι Saadi al Gaddafi, συνελήφθη κατά τον έλεγχο απ' το στρατό μιας λιβυκής αυτοκινητοπομπής και τώρα βρίσκεται καθ' οδόν προς την πρωτεύουσα Niamey.

http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/40921000/jpg/_40921083_alsaadiperugia1203.jpgΟ Saadi al Gaddafi είναι ο 3ος μεγαλύτερος γιος του Καντάφι και έγινε γνωστός σαν ποδοσφαιριστής της Περούτζια το 2003 με την οποία έπαιξε μόνο σε 1 αγώνα μιας και ανιχνεύθηκε θετικός σε τεστ ναρκωτικών. Πριν τη μεταγραφή στην Περούτζια ήταν και στο ΔΣ της Γιουβέντους της οποίας εταιρία συμφερόντων του Καντάφι κατέχει το 7,5%. Το 2005 υπέγραψε για ένα χρόνο με την Ουντινέζε παίζοντας σε 1 αγώνα και την επόμενη χρονιά ήταν παίκτης της Σαμπντόρια χωρίς όμως να παίζει σε κανένα παιχνίδι. Επίσης έχει παίξει 18 φορές για την εθνική Λιβύης και έχει βάλει 2 γκολ.

Σύμφωνα με πληροφορίες ήταν αρχηγός των Ειδικών Δυνάμεων του στρατού του Καντάφι, ενώ τελευταία λένε ότι συμμετείχε και στις μάχες στην πόλη Bani Walid.

Κι άλλοι συνεργάτες του Καντάφι βρίσκονται στο Νίγηρα

Την περασμένη Παρασκευή πέρασαν 12 αυτοκίνητα απ' τη Λιβύη στην πόλη του Νίγηρα, Agadez, συνοδευόμενα από Νιγηριανούς στρατιώτες. Τρεις υψηλόβαθμοι στρατηγοί του Καντάφι που έφτασαν την Πέμπτη στο Νίγηρα βρίσκονται υπό κατ' οίκο περιορισμό σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο της πόλης Agadez, σύμφωνα με δηλώσεις του υπ. Δικαιοσύνης. Σε μία βίλα στη Νiamey, βρίσκονται σύμφωνα με δηλωσεις επισήμων, 12 συνεργάτες του Καντάφι, επίσης υπό κατ' οίκο περιορισμό. Μεταξύ αυτών είναι συμφωνα με πληροφορίες και ο πρωην αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών του Καντάφι, Mansur Daw.

Ο Νίγηρας διαβεβαίωσε την Παρασκευή ότι θα ανταποκριθεί απέναντι στις υποχρεώσεις του προς την διεθνή δικαιοσύνη όσον αφορά τον Καντάφι, για τον οποίο έχει εκδοθεί διεθνές ένταλμα σύλληψης.

Δωρεάν διακοπές υποσχόταν ο Ελληνιάδης σύμφωνα με τους Ισπανούς... με τον Ολυμπιακό έπιαναν τέτοια κόλπα;

Οι Ισπανοί κατηγορούν τον Ελληνιάδη για τηλεφωνικές επαφές με συμπατριώτη τους διαιτητήΝέο επεισόδιο παίζεται στο σίριαλ με της φερόμενης εμπλοκής του Σταύρου Ελληνιάδη σε προσπάθεια επηρεασμού διαιτητών στο Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας. Σύμφωνα με δημοσίευμα της ισπανικής εφημερίδας As ο Ισπανός διαιτητής Πέρεθ Πέρεθ φέρεται να δέχθηκε πρόταση από τον Έλληνα μάνατζερ να ευνοήσει το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα στην αναμέτρηση με την Κροατία σε αντάλλαγμα με διακοπές στα ελληνικά νησιά με όλα τα έξοδα πληρωμένα!

Επίσης, σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα Le Monde ο Γάλλος διαιτητής Νταβίν Σαμπόν υποστήριξε ότι «δεν μπορώ να μιλήσω (περί του θέματος) γιατί δεν μου το επιτρέπει η FIBA» και ότι η Σλοβενία διαμαρτύρεται για την ήττα της μικρό τελικό από την Ελλάδα στο πόντο στο προηγούμενο Ευρωμπάσκετ.

Να σημειωθεί ότι ο Σταύρος Ελληνιάδης έχει πλέον επιστρέψει την Ελλάδα, έχοντας παραδώσει την διαπίστευσή του στους διοργανωτές.

11 Σεπτεμβρίου 2011

Καπνός έγινε ο ΓΑΠ

Με την πρώτη πτήση για Αθήνα μετά την ολοκλήρωση της συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της ΔΕΘ, αναχώρησε ο Γιώργος Παπανδρέου.

Η συνέντευξη ολοκληρώθηκε στις 19:15 και στις 19:40 ο Γ.Παπανδρέου ανέβαινε τη σκάλα του αεροσκάφους για Αθήνα, που αντί να αναχωρήσει στις 19:30 καθυστέρησε περιμένοντας τον πρωθυπουργό και προκαλώντας τον εκνευρισμό των επιβατών.

Νωρίτερα είχε φθάσει η σύζυγός του Άντα. Στο ίδιο αεροπλάνο επέβαιναν οι υπουργοί Δικαιοσύνης και Πολιτισμού, καθώς και ο υφυπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης, ο οποίος μαζί με τον κ.Γερουλάνο κάθισαν στην οικονομική θέση

Μάλιστα, ενδεικτικό του εκνευρισμού των επιβατών τόσο από την καθυστέρηση της αναχώρησης, αλλά και της νέας ψυχρολουσίας των μέτρων, όταν υπουργός της κυβέρνησης μπαίνοντας στο διάδρομο είπε «γεια» στους συνεπιβάτες τους, τα άκουσε καθώς ένας από αυτούς του απάντησε επί λέξη: «τί γεια σας κύριε υπουργέ με αυτά που μας κάνατε, μας τα πήρατε όλα».

Ο …παιχνιδιάρης Mike

Στην πρωινή εκπομπή MEGA ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ (Αναγνωστάκης-Χασαπόπουλος) παραχώρησε συνέντευξη από τη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκεται ο Υπουργός Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοϊδης. Κι ενώ απαριθμούσε τα προγραμματισμένα μέτρα της κυβέρνησης για την τόνωση της ανάπτυξης του υπεβλήθη από τον Αναγνωστάκη (που υποβάλλει κανα ερώτημα της προκοπής μπας και σώσει την παρτίδα, αλλά…) η ερώτηση για το τι μέλλει γενέσθαι...

με τον περίφημο αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη (ξέρετε, αυτόν που έστειλε στα αζήτητα το «Αμερικανάκι» μόλις ανέλαβε την Πρωθυπουργία…).

Αν περιμένατε να απαντήσει ο Χρυσοχοϊδης μην παίξτε Τζόκερ σήμερα. Στο θέμα αυτό, είπε, γίνεται στο παρασκήνιο μία μεγάλη διαπραγμάτευση για να μπει η Ελλάδα στο παιχνίδι και είναι κι άλλοι αγωγοί και υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια και μας ενδιαφέρει να είναι η Ελλάδα στο παιχνίδι και η Ελλάδα πρέπει να μπει στο παιχνίδι….και γενικά σε παιχνίδι να βρισκόμαστε. Τώρα θα είναι η « Μονόπολη»; Το «κρυφτό»; Το «που ’ντο-που ’ντο το δαχτυλίδι»; «Το κυνήγι του χαμένου θησαυρού»; Εγώ μάλλον για παραμύθι το βλέπω…, μεγάλο παραμύθι!

Σ.Σ.

ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ?

  Κ. Μιχελάκη ( γράφω σε εσάς γιατί λογικά έχετε κάποιους που διαβάζουν τα τεκταινόμενα στο διαδίκτυο),έχετε πάρει χαμπάρι τι έγινε σήμερα?
  Συμφωνείτε με αυτό το ΧΑΡΑΤΣΙ που επιβλήθηκε σήμερα?
  Η απάντηση της Ν.Δ.,να με συγχωρείτε κιόλας, μου θυμίζει έκθεση  έκτης δημοτικού. Νομίζεται ότι ενδιαφέρει τον κόσμο οι διαπιστώσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης ?
  Βασικά ξεχάσατε να αναφέρετε αν θα το καταργήσετε όταν έρθετε στη εξουσία.Γιατί εγώ ψιλοκαταλαβαίνω το ΖΑΠΕΙΟ 1-2, αλλά ο παππούς μου στις Κουκουβάουνες δεν έχει καταλάβει τίποτα.
   Τα πράγματα βεβαίως είναι απλά,αν έχω καταλάβει και εγώ το ΖΑΠΕΙΟ 1-2.
  Έρχεστε στην κυβέρνηση,καταργείτε τα χαράτσια τα ΑΔΙΚΑ,επαναλαμβάνω τα ΑΔΙΚΑ με αποτέλεσμα.
      - 2000 έως 6000 ΕΥΡΩ κατά μέσω όρο πέφτουν στη αγορά από 5000000 περίπου Έλληνες.
     Αρα πέφτουν στην αγορά 20 δισεκατομμύρια αν δεν κάνω λάθος.Από αυτά παίρνει το κράτος περί τα τέσσερα δις από ΦΠΑ.
     Το μεγάλο όφελος όμως. Διατηρούνται πολλές επιχειρήσεις ζωντανές,πολλοί εργαζόμενοι δεν χάνουν την εργασία τους και αρχίζει να αχνοφαίνεται κάποια ελπίδα στους επίδοξους επενδυτές για κάποια μελλοντική επένδυση.
    Αυτό δεν λέει και το 1-2  κ. Μιχελάκη η κάνω λάθος.Γιατί αν κάνω λάθος τότε ΒΡΑΣΕ ΟΡΥΖΑ κ. Μιχελάκη μου.
     Αν όμως δεν κάνω λάθος ,γιατί δεν βγήκατε ευθαρσώς να το καταδικάσετε και να δώσετε κάποια ΕΛΠΙΔΑ πραγματική στο ΛΑΟ ?
    Ξέρετε τι λένε σήμερα ο κόσμος κ. Μιχελάκη ?ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ.
    Τι θα πει πήρε να ενημερώσει ο Παπάνδρεου τον Σαμαρά για τα μέτρα.Γιατί δεν του έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα και να βγεί να τον καταγγείλει ?
    Το ξέρετε ότι ο κόσμος υποφέρει και ψάχνει για κάποια ελπίδα?Μπορείτε να του την προσφέρετε?έχετε κάποιο σχεδιασμό?
    Γιατί ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ είχε στο μυαλό του και άλλες μορφές χρηματοδότησης,άσχετα αν ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ δεν τον άφησαν.
    Γιατί οι Κύπριοι πήραν 2.5 δις δάνειο από Ρωσία πλευρά,παρακάμπτοντας Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.
   Έχετε κάποια απάντηση για αυτά?
   Αν ναι αναμένουμε,αν όχι ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.
   Ξέρετε επίσης τι πιστεύει ο κόσμος. ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    Απλώς περιμένετε να έρθει το μοιραίο για το ΠΑΣΟΚ και εύχεστε να είναι πολύ μακριά εκείνη η ημέρα

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ΓΕΛΟΙΟ!!! Ο Παπουτσής έκανε για 4η φορά την ΙΔΙΑ δήλωση. Την επαναλαμβάνει ΚΑΘΕ τρείς μήνες!!!!...


ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΣΤΕΙΟ. ΟΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ 100% ΑΛΗΘΙΝΕΣ.

Στις 30/12/2010 είχε δηλώσει:
«Στην Ελλάδα με την πολιτική μας θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου στη χώρα μας. Κανείς άλλος. Όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάρουν καθαρά το μήνυμα.
Θα φύγουν από την Ελλάδα, είτε με εθελοντικό επαναπατρισμό είτε με αναγκαστική απέλαση και σε αυτήν την κατεύθυνση θα είμαστε απολύτως αποφασισμένοι».

Στις 31/3/2011 είχε δηλώσει:
«Όσοι έχουν δικαίωμα ασύλου, θα το πάρουν. Και θα το πάρουν το ταχύτερο δυνατό. Όσοι όμως, δεν έχουν δικαίωμα ασύλου, έχουν δηλώσει ψευδή στοιχεία και δεν έχουν δικαίωμα να μένουν στη χώρα μας, θα επιστρέψουν στις πατρίδες τους, είτε με το πρόγραμμα του εθελοντικού επαναπατρισμού, είτε με τη διαδικασία της απέλασης. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή κατάσταση. Πρέπει να νοικοκυρευτούν τα πράγματα, πρέπει να μπει μια τάξη παντού, στο θέμα των μεταναστών που διακινούνται στη χώρα μας».

Την 1/6/2011 δήλωσε:
«Στη Ελλάδα θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου και εκείνοι που έχουν άδεια νόμιμης εργασίας και παραμονής στην χώρα μας. Κανείς άλλος. Όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάρουν καθαρά το μήνυμα. Θα φύγουν από την Ελλάδα, είτε με εθελοντικό επαναπατρισμό είτε με υποχρεωτική απέλαση. Σε αυτήν την κατεύθυνση είμαστε απολύτως αποφασισμένοι».

Χθες 10/9/2011 δήλωσε:
Συνέντευξη Χρήστου Παπουτσή, Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στην εφημερίδα «Σαμιακόν Βήμα»

………………. Θα συνεχίσουμε μέσα σε αυτή την πολύ δύσκολη συγκυρία με ταχείς ρυθμούς να εφαρμόζουμε την πολιτική μας. Στην Ελλάδα, θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα ασύλου και εκείνοι που έχουν άδεια νόμιμης εργασίας και παραμονής στην χώρα μας. Κανείς άλλος. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάρουν καθαρά το μήνυμα. Θα φύγουν είτε με εθελοντικό επαναπατρισμό είτε με απέλαση. Σε αυτήν την κατεύθυνση είμαστε απολύτως αποφασισμένοι.

σχετικές αναρτήσεις

1) Παπουτσής: θα διώξω τους λαθρομετανάστες

2) Πάλι τα "θα" άρχισε ο Παπουτσής

3) Φοβερή συνέπεια Παπουτσή: Με απίστευτη ημερολογιακή ακρίβεια (κάθε 3 μήνες) η ίδια δήλωση:θα διώξω τους λαθρομετανάστες

kolotoubes.blogspot.com

ΛΕΙΠΕΙ Ο ΜΑΡΤΗΣ ΑΠ' ΤΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ; ΚΑΙ Ο ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΚΟΥΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

Τα μπάνια τελείωσαν, τα σχολεία ανοίγουν και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Έτσι λοιπόν αφού τελείωσαν και οι διακοπές των επαγγελματιών αγωνιστών και αντιρατσιστών, βρέθηκαν αντάμα όλοι τους στη Θεσσαλονίκη για να διαδηλώσουν. Και δεν θα μπορούσε να λείψει απο την... αγωνιστική γυμναστική ο...

αγαπημένος μας Κούρκουλας, που κατέφθασε στην πόλη να κάνει τον περίπατό του μαζί με κούρδους και λοιπούς λαθρομετανάστες, κρατώντας πλακάτ με σύνθημα "Ποτέ ξανά φασισμός", ενώ ομοϊδεάτες της κίνησης "Απελάστε τον ρατσισμό" είχαν μοιράσει ανάλογα πλακάτ σε λαθρομετανάστες που κουβαλάνε μονίμως μαζί τους, ζητώντας να σταματήσουν οι ρατσιστικές επιθέσεις! Το χαβά τους οι θολοκουλτουριάρηδες της... αριστεράς και της... προόδου!

Εδώ η Ελλάδα χάνεται και το συνονθύλευμα ανησυχεί για τους μελλοντικούς του ψηφοφόρους, τους λαθρομετανάστες... Τσιμουδιά όμως από τους "Ρομπέν των λαθρομεταναστών" για το πόσο κόστισαν στον ελληνικό λαό οι παροχές που απλόχερα δίνουμε δωρεάν στα εκατομμύρια αλλοδαπών που έχουν μπουκάρει -και συνεχίζουν- στην Πατρίδα ΜΑΣ! Αυτοί ήταν πάντα οι προοδευτικάριοι.... Και ως γνωστόν πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι! Ουδέν άλλο σχόλιο

http://www.stoxos.gr/2011/09/blog-post_2737.html

Πάλι τα ΄χωσε ο Καμμένος

Ακούστε την ενδιαφέρουσα συνέντευξή του όπου μιλάει για εθνικά ομοφυλόφιλους και την οικογένεια Παπανδέου

ΠANOΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ εε ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ !! from GeorgeGreekTrucker on Vimeo.



ΠANOΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ εε ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ !! from GeorgeGreekTrucker on Vimeo.

Stern: Αφιέρωμα σε αναπαράσταση της Μάχης του Μαραθώνα

Griechenland, Historie, Archäologie, Schlacht, PerserΦωτογραφικό αφιέρωμα σε αναπαράσταση της μάχης του Μαραθώνα από αρχαιολάτρεις της ιστορίας που έφτασαν απ' όλο τον κόσμο στο Μαραθώνα, έχει το γερμανικό περιοδικό STERN. Όπως λέει το περιοδικό, η Μάχη του Μαραθώνα πριν από 2500 χρόνια ήταν ένα κομβικό σημείο στην ευρωπαϊκή ιστορία.

Δείτε το αφιέρωμα εδώ

Διαγαλαξιακό ρεκόρ ΠΑΣΟΚ: Το μονοετές ελληνικό ομόλογο, απ' το 0,9% επί Καραμανλή, τερμάτισε το κοντέρ!!!!!!!!!

Απόδοση ελληνικών ομολόγων:
15ετούς 18,03%
10ετούς 20,55%
6ετούς 22,47%
5ετούς 25,62%
3ετούς 40,97%
2ετές 56,97%

και αν νομίζετε ότι δεν πάει παραπάνω... χάσατε!
Κρατηθείτε και δείτε την απόδοση του 1ετούς ελληνικού ομολόγου:

97,964%!!

Όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω φώτο
το ίδιο ομόλογο επί Καραμανλή είχε απόδοση 0,91%

Δημόσιες δηλώσεις Γερμανών πολιτικών για πιθανή χρεοκοπία της Ελλάδας

Στελέχη στον κυβερνητικό συνασπισμό της καγκελαρίου Μέρκελ κάνουν τώρα αναφορές στη χρεοκοπία της Ελλάδας.

«Με σκοπό το ευρώ να σταθεροποιηθεί, δεν μπορεί να έχουμε οποιοδήποτε ταμπού», δήλωσε στο σημερινό φύλλο της Die Welt ο ηγέτης των Ελεύθερων Δημοκρατών, αντι-καγκελάριος, Φίλιπ Ρέσλερ. «Η σταθεροποίηση του ευρώ περιλαμβάνει, εφόσον προκύψει η ανάγκη, τη συντεταγμένη χρεοκοπία της Ελλάδας, εάν όμως είναι διαθέσιμα τα απαιτούμενα εργαλεία».

Επίσης, ο Ρέσλερ ευνοεί κυρώσεις κατά των μελών της ευρωζώνης που αποτυγχάνουν να μειώσουν μεγάλα δημόσια ελλείμματα, περιλαμβανομένης της αφαίρεσης του δικαιώματος ψήφου στην ΕΕ. Ομως, ο γενικός γραμματέας του ίδιου κόμματος,ο Κρίστιαν Λίντνερ, προχώρα πιό μακριά, δηλώνοντας στην Berliner Morgenpost ότι το κόμμα του δεν αποκλείει τη δυνατότητα της εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη.

Απ την πλευρά του ο ειδικός για θέματα προϋπολογισμού των Χριστιανοδημοκρατών, Νόρμπερτ Μπάρτλ, ερωτώμενος από το Ρόιτερς απάντησε ότι «με τον δρόμο, που τα πράγματα παίρνουν, δεν μπορείς να αποκλείσεις το ενδεχόμενο μιας αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους».

Το στέλεχος των Χριστιανοδημοκρατών Βόλκερ Μπούφι δήλωσε από την πλευρά του στο Spiegel ότι «εάν δεν πετύχουν οι προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης, να κάνει περικοπές και μεταρρυθμίσεις, πρέπει να θέσουμε το ερώτημα, αν πράγματι μάς χρειάζονται νέοι κανόνες, που θα καταστήσουν δυνατή την έξοδο ενός μέλους από την ευρωζώνη». Όμως, η ίδια η καγκελάριος Μέρκελ έχει αποκλείσει η Ελλάδα να φύγει από την ευρωζώνη, επισείοντας μάλιστα τον κίνδυνο ενός ντόμινο.

Ενδιαφέρον έχει η άποψη που εξέφρασε σήμερα ο πρώην επικεφαλής της γερμανικής διπλωματίας, Γιοσκα Φίσερ στην Bild am Sonntag. Δήλωσε:"Η κατάσταση στην Ευρώπη είναι σήμερα σοβαρότερη παρά ποτέ. Έως τώρα, δεν σκεπτόμουνα ότι θα αποτύχει το ευρώ, όμως αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα, θα καταρρεύσει».

Μιχελάκης: Η σημερινή κυβέρνηση είναι το πρόβλημα και όχι η λύση στα προβλήματα των Ελλήνων

«Παρακολουθήσαμε, χθες, μια ομιλία του Πρωθυπουργού, που έδειχνε να αγνοεί όσα συνέβαιναν και όσα επρόκειτο να ακολουθήσουν.

Παρακολουθήσαμε, σήμερα, ένα έκτακτο Υπουργικό Συμβούλιο για την οικονομία, που θα μπορούσε να είχε γίνει τις προηγούμενες ημέρες.

Παρακολουθήσαμε μια συνέντευξη του κ. Βενιζέλου για νέα χαράτσια στην ακίνητη περιουσία, τα οποία - για άγνωστο λόγο - “ξέχασε”, χθες, ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του.

Παρακολουθήσαμε τον Αντιπρόεδρο να απλώνει το χέρι προς τον εφοπλιστικό κόσμο, προς τον οποίο, ωστόσο, αρνείται την επανασύσταση του υπουργείου Ναυτιλίας.

Παρακολουθήσαμε και μια κοινή συνέντευξη Πρωθυπουργού και Αντιπροέδρου, από την οποία προέκυψαν μόνο θλιβερά συμπεράσματα:

  • Ο κ. Παπανδρέου προσποιείται αμνησία για όσα διέπραττε ως αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
  • Αμετανόητος και αναξιόπιστος, δεν έχει το πολιτικό θάρρος να αναλάβει τις ευθύνες του, ισχυριζόμενος πως πάντα κάποιος άλλος φταίει.
  • Περιορίστηκε σε μια θλιβερή επανάληψη - πόσες φορές ακούσαμε τα ίδια ακριβώς πράγματα (!) - που συνοδεύτηκε από ένα ακόμη δυσβάσταχτο χαράτσι.
  • Δεν έχει καμία πρόθεση αλλαγής της αποτυχημένης συνταγής, που βυθίζει τον τόπο στην ύφεση, την Αγορά στα λουκέτα και την κοινωνία στην ανεργία.
  • Επιχειρεί να φοβίσει τους Έλληνες, αντί να ακολουθήσει πολιτική ελπίδας και προοπτικής.

Το συμπέρασμα, τελικά, είναι ένα:

Η σημερινή κυβέρνηση είναι το πρόβλημα και όχι η λύση στα προβλήματα των Ελλήνων».

ΝΔ Θεσσαλονίκης: "Ομιλία Πρωθυπουργού χωρίς τη λέξη Θεσσαλονίκη"

Ένα πράγμα κατάφερε ο Γιώργος Παπανδρέου κατά την παραμονή του στη Θεσσαλονίκη, για τη Διεθνή Έκθεση: να σπάσει όλες τις παραδόσεις! Να θρυμματίσει όλο το Πρωτόκολλο που διαμορφώθηκε κατά τις προηγούμενες δεκαετίες για να διασφαλίσει τόσο το κύρος του θεσμού της ΔΕΘ όσο και της ενίσχυσης της παρουσίας της Θεσσαλονίκης στα ελληνικά οικονομικά και πολιτικά πράγματα… Βεβαίως έθιξε θέματα στα οποία η ΝΔ τοποθετήθηκε και θα τοποθετηθεί περαιτέρω, αλλά:

- Έσπασε την παράδοση που θέλει (από το 1956) τον πρωθυπουργό να εγκαινιάζει τη ΔΕΘ, προκειμένου η διοργάνωση να έχει το υψηλότερο κύρος! Έτσι την απαξίωσε…

- Έσπασε την παράδοση της επίσκεψης του πρωθυπουργού στα περίπτερα για την επί τόπου ενημέρωσή του! Έτσι απαξίωσε όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν σκληρά για τη διοργάνωση αλλά και το θεσμό γενικότερα.

- Έσπασε την παράδοση που θέλει τον εκάστοτε πρωθυπουργό, στην ομιλία του να αναφέρεται στα θέματα ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας αλλά και στην πολιτική της κυβέρνησης του για την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους. Μάλλον επειδή δεν υπάρχει κάτι θετικό στο οποίο θα μπορούσε να αναφερθεί…

- Έσπασε την παράδοση που θέλει τον πρωθυπουργό να εκμεταλλεύεται την μετάβασή του για κάποιες επισκέψεις σε σημεία της πόλης ή της ευρύτερης περιοχής, προκειμένου να αναδείξει κάποια τοπικά θέματα ή πρωτοβουλίες… Μάλλον για να εξυπηρετήσει άλλες σκοπιμότητες…

- Έσπασε την παράδοση να διαμένει στο «Μακεδονία Παλάς» (κατάλυσε στο «Χάγιατ») προκειμένου να είναι εγγύτερα στη δραστηριότητα της πόλης και μη χάνοντας χρόνο στις μετακινήσεις να συναντά το δυνατόν περισσότερα άτομα αλλά και να μην ταλαιπωρεί την πόλη και τους φρουρούς του…

Τέλος, έσπασε την παράδοση που θέλει τη Θεσσαλονίκη να βιώνει το τριήμερο αυτό ως γιορτή! Ως ένα διάστημα με ζωντάνια και λαμπρότητα, εκδηλώσεις και κίνηση! Τα πρωτοφανή μέτρα αστυνομοκρατίας με μπλόκα από τη 1 το μεσημέρι από την Καλαμαριά (!) δημιούργησαν σκηνικό όχι γιορτής αλλά πένθους για τη Θεσσαλονίκη! Για την λήψη των μέτρων αυτών απαιτήθηκε η κινητοποίηση χιλιάδων αστυνομικών, που κόστισε -σε αυτές τις ημέρες της οικονομικής κρίσης- αρκετά εκατομμύρια ευρώ…

Ήρθε, αναστάτωσε και απέρχεται. Ας είναι η τελευταία επίσκεψη με αυτά τα χαρακτηριστικά…

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg8U0lG4WcuwevXcFlGCGuhm7mdxyQ6iZUNgUsQlYMMXYGZx11ONoEpLM8mRMfTXkiUalCGj82mj1270evHTTTZeFFAm6Ee_WrZ0cfXDnd5aPOb3rOGu_JAmCzJamAKxGtPbp858JDwN9M/s1600/1.jpg«Η φετινή κυβερνητική παρουσία ήταν ντροπή για τη Θεσσαλονίκη. Ο πρώτος Πρωθυπουργός που δεν εγκαινίασε τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο Πρωθυπουργός που επί των ημερών του για πρώτη φορά στην ιστορία αρχίζουν τα σχολεία χωρίς βιβλία, ο Πρωθυπουργός που εγκατέλειψε τον Καλλικράτη, ο Πρωθυπουργός που ομολόγησε δημόσια ότι εκχωρεί μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας, αυτοσυστήθηκε για μία ακόμη φορά ως ο σωτήρας της Ελλάδας.

Ο κ. Παπανδρέου καταδέχτηκε να συμμετάσχει στο κακόγουστο σόου, σε μια Θεσσαλονίκη χωρίς Θεσσαλονικείς. Σαν καλός μαθητής, επανέλαβε τη μνημονιακή προπαγάνδα κατά λέξη. Όποιος τον άκουσε ταξίδεψε στη χώρα των θαυμάτων. Αλήθεια, κανείς δεν του λέει τι συμβαίνει έξω στην κοινωνία;

Επιχείρησε να εμφανίσει το άσπρο μαύρο. Ούτε λέξη για τα λουκέτα και την ανεργία. Λες και ζει σε άλλη χώρα. Η μόνη ολοκληρωμένη εξαγγελία ήταν το νέο χαράτσι – πρόκληση για τα ακίνητα, μετά από ένα επικοινωνιακό Υπουργικό Συμβούλιο. Όμως με εισπρακτικά μέτρα, χωρίς καμία αναπτυξιακή διάσταση, δεν σώζεται τίποτε διότι ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.

Όσο για τη σημερινή συνέντευξη Τύπου, παρά το δραματικό τόνο που επιχείρησε να δώσει η κυβέρνηση, ήταν μια πολιτική παρωδία. Ούτε οι Υπουργοί που είχε δίπλα του ο Γ. Παπανδρέου δεν έσωσαν την εικόνα του. Ήταν ένας διαγωνισμός για το ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα, στην πλάτη του πολίτη που αύριο θα κληθεί πάλι να πληρώσει.

Ο κ. Παπανδρέου έχει επιλέξει να πορεύεται κόντρα στην κοινωνία. Όμως, φτάνουν τα ψέματα. Φτάνουν οι προκλήσεις. Όχι στην εξαθλίωση του λαού».

ΠΑΣΟΚ μέχρι το κόκκαλο ο παχύδερμος...

http://olympiada.files.wordpress.com/2010/05/themos-karamanlis-magio.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijg35XgrLK9jYy1jdz3BfhMXHMIM8op4g6H7nVU-XqnxsqHgpxT3KoBivnb7pD83clXcYGwN-poTcwXyDFz3nDEZI8GZcR0dOBUHVO6AKe4sHuFRuyiMMgmryLdHvbuIPQRdAauL_GaN8j/s1600/45.jpg[Και εντάξει μπορεί να συμφωνώ με τη μη επιστροφή στη δρχ... αλλά το να ζητάει ο παχύδερμος απ' το λαό να το βουλώσει επειδή 100 πράσινα λαμόγια συνδικαλιστές της δικής του συνομοταξίας τρώνε με 12 μασέλες πάει πολύ... καλύτερα να μας πει τι φταίει και μέχρι τώρα "το ΠΑΣΟΚ δεν έχει σβήσει τα χρέη προς τις Τράπεζες"...]

του Θέμου Παχύδερμου

Εμένα με προσβάλλει η εικόνα μιας ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ επιχείρησης για να πάει ο πρωθυπουργός της Ελλάδας να μιλήσει στη… Θεσσαλονίκη!

Δηλαδή τι είναι, εθνικά ανεπιθύμητος; Και ποιοι το αποφασίζουν αυτό; Οι εκατό συνδικαλιστές και φοιτητοπατέρες, κομματικοί ινστρούχτορες που ξεσηκώθηκαν εδώ και μήνες και απειλούν λες και είναι τ' αμπελοχώραφά τους; Στον πρωθυπουργό της Ελλάδας -είτε Παπανδρέου λέγεται είτε οτιδήποτε άλλο, Καραμανλής ή Σαμαράς- δεν μπορεί να υπαγορεύσει η όποια μειοψηφία, είτε έχει δίκιο στα επιμέρους θέματά της είτε όχι, πού θα πάει και τι θα κάνει. Δηλαδή στην Αθήνα μπορεί να κινείται ελεύθερα και εκτός αυτής είναι ένα άλλο κράτος, σαν να λέμε «κυβέρνηση των βουνών», όπου πρέπει να ανοίξει δίοδο για να περάσει, όπως έκανε ο Τσόρτσιλ για να φτάσει στο Σύνταγμα, μέσα από την κατεχόμενη από τον ΕΛΑΣ Αθήνα του ’44; Aκόμη κι ο Καντάφι πιο εύκολα διέφυγε στη Νότια Λιβύη!

Μου τη δινει το ότι ενώ όλοι υποβάλλονται σε θυσίες επί θυσιών, ορισμένες τσαμπουκαλεμένες μειοψηφίες εξακολουθούν να κάνουν κουμάντο και κανείς δεν τους πάει κόντρα. Σταματούν τα τρένα, ξανακλείνουν τους δρόμους, καταλαμβάνουν το υπουργείο Υγείας ζητώντας από τον Λοβέρδο να πάρει πίσω τα όσα, εν πολλοίς ορθά, είπε για το απέραντο κρατικό τεμπελχανείο. Μα με τη στάση τους επιβεβαιώνουν απολύτως ότι κατά βάση έχει δίκιο και για το Δημόσιο και για την Αριστερά, ιδίως δε… για τον συνδυασμό τους. Γιατί το καρκίνωμα της Ελλάδας δεν είναι ούτε ο απλός δημόσιος υπάλληλος ούτε ο ιδεολόγος αριστερός ή κομμουνιστής. Είναι ο συνδυασμός των δύο: δηλαδή ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ που εκμεταλλεύεται το βόλεμα στο κράτος που υποτίθεται ότι μισεί και μεταβάλλει την ιδεολογία του σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. Τρόπος του λέγειν, γιατί βασικά θέλει να πληρώνεται αλλά να μην κάνει τίποτα, διότι… διαφωνεί με το σύστημα!

Αρα το μεγάλο μας πρόβλημα -και ίσως έπρεπε να το διευκρινίσει αυτό ο Λοβέρδος για να μην αδικεί τον εαυτό του- είναι οι οργανωμένες κρατικές ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ και οι καθοδηγητές τους και όχι ο απλός δημόσιος υπάλληλος, που κάνει (ή δεν κάνει) τη δουλειά του σε συνθήκες εξαθλίωσης. Δεν καταστράφηκε η Ελλάδα ούτε από τους… κλητήρες ούτε από τους δασκάλους, ούτε από τους νοσοκομειακούς γιατρούς, είτε τους καθηγητές, τους δικαστικούς, τους εφοριακούς μεμονωμένα ή ακόμη και τους αστυνομικούς και τους στρατιωτικούς. Αν έχουμε περισσότερους, φταίνε γι’ αυτό οι πολιτικοί και λύνεται το θέμα χωρίς πολλά δράματα. ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και μείζον «εμπόδιο» είναι η συντεχνία και η οργανωμένη μειοψηφία, ο κρατικοδίαιτος αριστερός συνδικαλιστής και ο εργατοπατέρας, όπου κι αν βρίσκονται. Είναι όλοι αυτοί που έκαναν τη Θεσσαλονίκη πολιορκημένη πόλη και μας υποχρέωσαν να ξοδέψουμε και 10 εκατομμύρια ευρώ για να πάνε 6.000 αστυνομικοί και οι λοιποί προκειμένου να… μιλήσει με ασφάλεια ο πρωθυπουργός της χώρας. Αυτοί κάνουν επίδειξη δύναμης -της κακιάς ώρας- κι εμείς πληρώνουμε. Ας έρχονταν όλοι τους εδώ να τον γιουχάρουν, πιο φθηνά θα μας κόστιζαν. Ως πότε όμως η μεγάλη πλειοψηφία θα τους αφήνει να μας κάνουν ό,τι γουστάρουν; Ως… πότε;

Θα τους αφήνουν να κάνουν ό,τι θέλουν και να λένε ΜΠΟΥΡΔΕΣ του τύπου «και τι έγινε άμα χρεοκοπήσουμε», «μπλοφάρουν οι Γερμανοί με την Ε.Ε.» και «μπας κι είναι καλύτερα στη δραχμή» έως ότου η πολιτική ηγεσία εξηγήσει σαφώς στον κόσμο, χωρίς ΜΙΣΟΛΟΓΑ, ότι παίζουμε σε μια παρτίδα ζωής και θανάτου. Απέχουμε ελάχιστα από το να βρεθούμε εκτός Ευρώπης, να μπούμε σε απίστευτες περιπέτειες με τα εθνικά θέματα, να επιστρέψουμε οικονομικοκοινωνικά στις δεκαετίες του ’50 και του ’60 ή να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας σε έναν νέου τύπου εμφύλιο, όπως προέβλεψε ο τραπεζικός κολοσσός UBS! Αυτά τα κορυφαία ζητήματα επιβίωσης ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ τούτες τις εβδομάδες και όχι το αν θα βγουν 100.000 δημόσιοι υπάλληλοι σε εφεδρεία ή και σε ανεργία, όπως έχουν ήδη βγει 800.000 συνάνθρωποί τους στον ιδιωτικό τομέα. Σενάριο εκτός ευρώ σημαίνει ότι αν σήμερα γίνεται χαμός και οδυρμός γιατί δεν έχουν τα σχολεία εγκαίρως τα δωρεάν βιβλία, τότε δεν θα βρίσκουμε ούτε ΦΑΡΜΑΚΑ. Μέσα σε λίγες εβδομάδες τα πανάκριβα εισαγόμενα τρόφιμα θα είναι ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΑ και τα λιγοστά εγχώρια της τελειωμένης πλέον αγροτικής μας παραγωγής θα μοσχοπουλιούνται στη ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ. Και αυτή θα είναι μόνο η αρχή ενός αδιανόητου εφιάλτη, αν βγούμε ξεφτιλισμένοι από την Ευρώπη! Ας μην ξεγελιόμαστε. Δεν θα υπάρχει ζωή με τη δραχμή για πολλά-πολλά χρόνια, γι’ αυτό και θα έπρεπε ήδη να έχουμε κάνει τα πάντα, τα οποία συμφωνήσαμε στο κάτω-κάτω της Γραφής… Δηλαδή… πιο πονηροί ή πιο χαζοί από μας είναι οι Πορτογάλοι και οι Ιρλανδοί που έτρεξαν να σωθούν πρώτοι και να μας αφήσουν τελευταίους και καταϊδρωμένους;

Γι’ αυτό και θα φωνάζω μέχρι τέλους ότι έστω και στις ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ πρέπει να αγωνιστούμε ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ για να μη βρεθούμε εκτός ΕΥΡΩΠΗΣ. Κι αν το θέλετε και με απλά μαθηματικά, αυτά που μας ζητούν να περικόψουμε είναι μεν πολλά και σοβαρά, αλλά σχετικά ασήμαντα συγκριτικά με το τι θα πάθουμε άμα βρεθούμε μόνοι μας με τη δραχμή στο χέρι. Ο εθνικός χαζομαζοχισμός και η νεοελληνική κουτοπονηριά μάς πάνε προς μια μεγαλύτερη ΣΥΜΦΟΡΑ κι απ' το 1922, κάτι σαν νέο 1453 που έπεσε η Πόλη, και γίναμε για 400 χρόνια Ανατολή. Δύση και πάλι Δύση!

ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

 Πριν από πολύ καιρό ,δεν θυμάμαι ακριβώς,σας είχα γράψει ότι το ΠΑΣΟΚ δεν θα ησυχάσει αν δεν μας πάρει τα σπίτια.
 Ο τρόπος θα ήταν μέσω δυσβάσταχτων φόρων,που θα αναγκάσουν πολλούς να πουλήσουν άρον-άρον τις περιουσίες τους.
  Επίσης σας είχα γράψει ότι υπάρχουν έτοιμες εταιρίες που θα τα αγοράσουν μισοτιμής και θα τα διαθέτουν σε αλλοδαπούς.
  Μου το είχε εκμυστηρευθεί ΑΡΧΙΠΑΣΟΚΟΣ.
  Τελικά τα πάντα τα κάνουν βάσει σχεδίου,τίποτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.
  Για αυτό καλά θα κάνει η Ν.Δ. να πάρει ΣΑΦΗ ΘΕΣΗ, για όλο αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ. Δυστυχώς κύριε ΣΑΜΑΡΑ το πολύ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ και οι ανούσιες ανακοινώσεις δεν καθησυχάζουν τον κόσμο.
  Αντιθέτως τον εξαγριώνουν περισσότερο γιατί νομίζουν?ότι το παιχνίδι είναι ΣΙΚΕ.

Μεγάλο δούλεμα από τον ΓΑΠ: Χθες στη ΔΕΘ είπε ότι ξεκινούν άμεσα οι έρευνες για πετρέλαιο ενώ πριν 2 χρόνια έλεγε "πετρέλαιο δεν έχουμε"!!

Αντιγράφω από το ΒΗΜΑ:

Η ομιλία είχε ένα μέγαλο κομμάτι απολογισμού του έργου της κυβέρνησης και μια είδηση: Ότι ξεκινούν άμεσα οι έρευνες για πετρέλαιο και φυσικό αέριο στο Ιόνιο και νότια της Κρήτης. Ο Πρωθυπουργός επιχείρησε να δώσει απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα των πολιτών, όπως αν θα τα καταφέρει η χώρα, τι θα γίνει με την εκτεταμένη ανομία, αν η κυβέρνηση ξέχασε τον άνθρωπο στην προσπάθεια να σώσει τη χώρα.
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=418895

Δείτε τώρα και τι έλεγε τον Δεκέμβριο του 2009 ο σαλταδόρος:

11-12-09: Τζέφρυ: Δεν έχει πετρέλαιο η Ελλάδα!!..

Το βίντεο αυτό είναι από την σημερινή (Παρασκευή 11-12-09) συνέντευξη Τύπου του Τζέφρυ Παπανδρέου στις Βρυξέλλες και την πήραμε από την ΝΕΤ που την έδειχνε ζωντανά στις 3 το απόγευμα. Προσέξτε (στο 1:27 του βίντεο) τί απαντά ο προδότης Τζέφρυ στην ερώτηση του υπέργηρου απεσταλμένου του «Βήματος» Στάθη Ευσταθιάδη (είναι ο γεράκος που εμφανίζεται στην αρχή του βίντεο), ο οποίος τον ρωτάει πόσο θα μάς κοστίσει η περίφημη «Πράσινη Ανάπτυξη» της Τίνας της Μπιρμπίλη. Απομαγνητοφωνούμε επί λέξει την απάντηση του ανθέλληνα Τζέφρυ: «ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ!.. Ή, τουλάχιστον, μέχρι τώρα δεν έχουν βρεί παρά ελάχιστα»!!.. …

Μιχελάκης για τα νέα μέτρα

«Δεν ανακόπτεται η ύφεση με νέα μέτρα ύφεσης, όπως αυτά που εξήγγειλε, προ ολίγου, ο κ. Βενιζέλος, ανέφερε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γ. Μιχελάκης υπογραμμίζοντας πως «σήμερα, η αξιοπιστία της κυβέρνησης εξανεμίστηκε απολύτως».

Ο κ. Μιχελάκης τόνισε πως «οι συγκρούσεις των μελών της, η αδράνεια και η αναποτελεσματικότητά της, κατέληξαν σε νέα έκτακτα εισπρακτικά μέτρα, που ο κ. Παπανδρέου δεν τόλμησε να πει χθες, αφήνοντας σήμερα το έργο αυτό στον “αντ’ αυτού”».

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΝΔ τα «νέα δυσβάστακτα μέτρα που ακυρώνουν τη χθεσινή ομιλία του κ. Παπανδρέου, επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησής του και ρίχνουν νέα βάρη στις πλάτες των Ελλήνων. Η κυβέρνηση πρέπει να καταλάβει, ότι οι Έλληνες δεν αντέχουν πλέον άλλα φορολογικά βάρη».

Βενιζέλος: Εκτός απ' τον Καραμανλή φταίει κι η Μέρκελ που με αναγκάζει να πάρω νέα μέτρα

Στον δρόμο των εύκολων φοροεισπρακτικών μέτρων επέστρεψε, ύστερα από μικρό διάστημα αποχής, η κυβέρνηση εξαγγέλλοντας την επιβολή ειδικού τέλους στην ακίνητη περιουσία μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ. Παράλληλα το υπουργικό συμβούλιο αποφάσισε επιτάχυνση της ψήφισης του προϋπολογισμού του 2012 και την περικοπή ενός μισθού για τους αιρετούς και μετακλητούς υπαλλήλους του Δημοσίου.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Ευάγ. Βενιζέλος μετά την πρωινή (και μαραθώνια) συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου το τέλος θα εφαρμοστεί σε όλα τα ακίνητα, με μεσοσταθμική απόδοση 4 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο.

Αυτό, κατά τον ίδιο, σημαίνει ότι σε περιοχές με χαμηλές αντικειμενικές αξίες οι ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν 0,5 ευρώ ανά τ.μ., ενώ για τις πιο "πλούσιες" περιοχές το τέλος θα είναι 10 ευρώ ανά τ.μ.

Ο υπολογισμός του θα γίνει με παρόμοιο τρόπο, με το τέλος ακίνητης περιουσίας και η σχετική διαδικασία για την είσπραξη θα ανακοινωθεί την Τρίτη από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Η είσπραξη θα δρομολογηθεί το αργότερο μέχρι τέλος φεβρουαρίου. Για το 2011, θα εισπραχθεί εφάπαξ, ενώ για τη χρήση του 2012 ο υπουργός διευκρίνισε ότι θα γίνει με πολλές δόσεις.

Παράλληλα, σύμφωνα με τον υπουργό η κυβέρνηση αποφάσισε την επιτάχυνση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 2012. Το προσχέδιο θα κατατεθεί στις 3 Οκτωβρίου στη Βουλή και στόχος είναι να ψηφιστεί πριν τις 31 του ίδιου μήνα.

Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ανακοίνωσε και την περικοπή ενός μισθού σε όλους τους αιρετούς και μετακλητούς υπαλλήλους του Δημοσίου (τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρωθυπουργό, υπουργούς, βουλευτές, γενικούς γραμματείς, κλπ.).

Τέλος ο Ευ. Βενιζέλος δήλωσε ότι θα δρομολογήσει συνάντηση με τους εφοπλιστές, ενώ κατά την εισαγωγή του εκτίμησε πως το 2012 η χώρα θα εμφανίσει πρωτογενές πλεόνασμα 3 δισ. ευρώ.

O πρώτος που ενημερώθηκε για τις κυβερνητικές αποφάσεις ήταν ο πρόεδρος της Ν.Δ., Αντ. Σαμαράς, με τον οποίο είχε τηλεφωνική επικοινωνία και ο πρωθυπουργός αλλά και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.

Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών, η επιτάχυνση της ψήφισης του προϋπολογισμού πριν από το τέλος Οκτωβριου, θα συζητηθεί ξανά εντός της ημέρας με τον πρόεδρο της Ν.Δ..

Η... ήττα της Μέρκελ φταίει για τα νέα μέτρα

Συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο των προηγούμενων ημερών ο Ευ. Βενιζέλος, τόνισε πως για την λήψη των νέων μέτρων δεν ευθύνεται κάποια διαφωνία με την τρόικα αλλά "η στάση ορισμένων σημαντικών κρατών της Ε.Ε.". Χωρίς να πει ονόματα φωτογράφισε τη Γερμανία τονίζοντας πως τα κράτη αυτά μπορεί να αντιμετωπίζουν διαφωνία κομμάτων κυβερνητικού σχηματισμού, πρόσφατη ήττα σε εκλογές και πίεση από τα ΜΜΕ της χώρας.

Ο υπουργός Οικονομικών πρόσθεσε πως η έλλειψη ολοκληρωμένων θεσμών παγκοσμίως λειτουργεί ως καταλύτης επηρεάζοντας πολιτικές εξελίξεις κάτι που αποτυπώνεται με ιδιαίτερο τρόπο στην Ε.Ε. που βρίσκεται σε ενδιάμεσο στάδιο.

Σύμφωνα με τον ίδιο, τα εισπρακτικά μέτρα που ανακοινώθηκαν είναι επιπρόσθετα των περικοπών στις δημόσιες δαπάνες που ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη. Θα φέρουν το έλλειμμα στα 17,1 δισ, το 2011 και 14,9 δισ. το 2012, δηλαδή εντός των στόχων, αποδεχόμενος ότι η τρόικα δεν συμφώνησε σε καμία αναθεώρηση των στόχων λόγω ύφεσης.

Ο Ευ. Βενιζέλος υπολόγισε ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει πρωτογενές πλεόνασμα από το τέλος του 2012, κατά 3 δισ. ευρώ.

Στο απυρόβλητο οι καταθέσεις

Αναφορικά με τις καταθέσεις που βρίσκονται στο εξωτερικό, η κυβέρνηση γνωρίζει πως στην περίπτωση που επιχειρήσει την είσπραξη φόρων από αυτές μπορεί να βρεθεί σε αδιέξοδο, καθώς μια τέτοια ενέργεια μπορεί να εκληφθεί ως απόπειρα διπλής φορολόγησης. Το ενδεχόμενο αυτό κάθε άλλο παρά θεωρητικό είναι για τις περιπτώσεις πολιτών που φορολογήθηκαν για τα εισοδήματά τους στην Ελλάδα και ακολούθως απλώς κατέθεσαν -απολύτως νόμιμα- τα χρήματά τους σε τράπεζες του εξωτερικού.

Αντιθέτως αποφεύγει να αγγίξει το θέμα του πόθεν έσχες των καταθέσεων του εξωτερικού, προκειμένου να εντοπίσει όσους έχουν καταθέσεις το ύψος των οποίων δεν μπορεί να δικαιολογηθεί.

Πρωτοφανές! Ο Βενιζέλος πήρε τον λόγο για να συμπληρώσει τον ΓΑΠ

Το πρωτοφανές γεγονός έλαβε χώρα πριν από λίγο στη συνέντευξη τύπου του ΓΑΠ στη ΔΕΘ. Ο Βενιζέλος πήρε το λόγο για να συμπληρώσει την απάντηση του ΓΑΠ σε ερώτηση του Ζούλα της Καθημερινής, για το μέχρι πότε θα συνεχιστεί η αφαίμαξη της μεσαίας τάξης που έχει αποδειχθεί αναποτελεσματική, ειδικά μετά το σημερινό μέτρο της φορολόγησης ακινήτων που ουσιαστικά αποτελούν τις οικονομίες της ελληνικής οικογένειας.

Μετά τις κλασικές κουλτούρες του ΓΑΠ όπου δεν καταλαβαίνεις τι λέει, πήρε το λόγο ο Μπένυ προκειμένου να "απαντήσει" στην ερώτηση και ξέχασε να σταματήσει να μιλάει... αποκορύφωμα ότι προσπάθησε να μας πείσει ότι δεν πρόκειται για νέο μέτρο... αλλά το κάνει για να θωρακίσει το σπίτι της ελληνικής οικογένειας...

Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ

Τον Γεώργιο Προκοπίου τον γνώρισα στη χρυσή μας εποχή. Ήρθαν τα μαύρα χρόνια. Η φυλή βρέθηκε στο χάος. Και ξανανταμωθήκαμε με τον Προκοπίου στο πεδίο της μάχης της Κοβαλίτσας. Σφίξαμε το χέρι και τραβηχτήκαμε σε μια γωνιά και κλάψαμε, παρακολουθώντας τις Ελληνικές Μεραρχίες να παίρνουν πίσω το δρόμο προς την Προύσα. Κι' ύστερα τον έχασα.

Στις πολεμικές επιχειρήσεις τις άλλες, μας χώρισεν η απόστασι. Από το Βόρειο Συγκρότημα εγώ, μάθαινα πως ο Προκοπίου με τις μηχανές του και το πινέλο τον ακολουθούσε το σύνταγμα του Πλαστήρα. Τι έκαμνεν εκεί; Να τι μου έγραφεν ο Πλαστήρας σ' ένα γράμμα του από το Αγιάζ Ιν, στις 18 Δεκεμβρίου 1921: "Ο Προκοπίου ακολούθησε κατά τας επιχειρήσεις του Ιουλίου το σύνταγμά μου με τη μηχανή του κι' επήρε πολύ θαυμάσια επεισόδια εκ του φυσικού. Να τον έβλεπες πως έκανε σα μικρό παιδί μέσα στην ακμή της μάχης όταν έπαιρνε κάτι επιτυχημένο. Εν τη καλλιτεχνική του μέθη έχανε εξ ολοκλήρου την ιδέαν του κινδύνου".

http://www.logxi.com/newsletter/book_polemikafylla.jpgΚαι μονάχα τα λόγια αυτά γραμμένα από τον Πλαστήρα φτάνουν να φανερώσουν τον Προκοπίου και το Έργο του, Ήρθεν η συμφορά. Η μεγάλη συμφορά. Ο Αύγουστος του 1922. Ο κόσμος έφευγεν από τη Σμύρνην, μα ο Προκοπίου δεν έφυγε γιατί απεφάσισε ή να φύγη μ' όλα τα Ιερά του, ή να μείνη κοντά τους να πεθάνη, γιατί αυτά ήταν κι' η ζωή του. Κι' ο νους μου συχνά έτρεψε στο Ιωνικό ακρογιάλι και συχνά φαντάζονταν τον καλλιτέχνη χαροπαλεύοντα να σώση το έργο του, ή να πεθάνει μαζί του. Ένα πρωί ο Προκοπίου ήρθε στην Αθήνα με τα Ιερά του όλα. Με τους εβδομήντα πίνακάς του, με τ' ατέλειωτα κλισέ του. Ο Προκοπίου δεν έχασε καιρό μόλις έφτασε. Πήρε μια σάλα του Πολυτεχνείου και την έκαμεν Εκκλησιά της Τέχνης. Στην Εκκλησιάν αυτή, αντάμωσα και τον Αρχηγό Πλαστήρα. Κι' είδα θολά τα μάτια του Αρχηγού. Κι' είδα στη μορφή του μια παράξενη λάμψη, την ώρα που βυθίστηκαν τα μάτια του στον πίνακα των "Χειροβομβιστών", που λες και κράζουν "εμείς δε νικηθήκαμε", σαν μπάτσο στους μικρούς και ταπεινούς που τόσο προσπάθησαν να συκοφαντήσουν τον Ελληνικό στρατό.

βιβλιοπωλείο ΛΟΓΧΗ, Πινδάρου 16-20, Αθήνα
τηλ. 210 3611590 - fax:211 780 1821 www.logxi.com info@logxi.com

Μεγάλη γκάφα Κουτρουμάνη: Έβγαλε λίστα ΜΚΟ (που περιλάμβανε τη ΜΚΟ της mother και το ΙΣΤΑΜΕ) από πρόγραμμα επί Σημίτη και τη χρέωσε στη ΝΔ!!!

Ρόμπα έγινε ο Κουτρουμάνης που θέλοντας να κάνει «Ρελάνς», στο ότι βουλευτές ΠΑΣΟΚ και κουμπάροι τους έχουν στήσει φάμπρικα για να βάλουν χέρι μέσω ΜΚΟ στο πρόγραμμα για τους ανέργους, έβγαλε λίστα με ΜΚΟ που δήθεν χρηματοδοτήθηκαν για 55.000 ανέργους με 38 εκ ευρώ επί ΝΔ, για το ίδιο λόγο... μόνο που το πρόγραμμα ξεκίνησε επί Σημίτη και η ΝΔ κλήθηκε να το υλοποιήσει...

Το εν λόγω "έργο" εντάχθηκε στο ΕΣΠΑ το 2001 εγκρίθηκε κάποια στιγμή και το 2006 προκηρύχθηκαν δυο κύκλοι προγραμμάτων στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Απασχόληση και Επαγγελματική Κατάρτιση» του Γ’ ΚΠΣ και αφορούσαν δράσεις ενίσχυσης της απασχόλησης των ανέργων με την ενεργό συμμετοχή των ΜΚΟ

Για να καταλάβετε για τι μιλάμε αναφέρουμε ενδεικτικά μερικές ΜΚΟ που χρηματοδοτήθηκαν και είμαστε σίγουροι ότι και τώρα θα χρηματοδοτηθούν ανάλογες:

Ανάμεσά τους είναι λοιπόν η ΜΚΟ της κυρίας Μαργαρίτας Παπανδρέου «Κέντρο Έρευνας και Δράσης για την Ειρήνη» (με 90.000 και 25.000 ευρώ), το καλλιτεχνικό σχήμα «Σπείρα-Σπείρα» στο οποίο συμμετέχει ο κ. Στ. Κραουνάκης (με 150.000 συν 100.000 ευρώ), το ΙΣΤΑΜΕ «Ανδρέας Παπανδρέου» (με 125.000 ευρώ) κ.ά. γαλάζιοι...

Αναμένουμε λοιπόν από το τωρινό πρόγραμμα να ενισχυθούν η ΜΚΟ της μαμάς του Σαμαρά, η ΜΚΟ του Σ. Σπανουδάκη και το Ίδρυμα Κ. Καραμανλής... που μάλλον δεν θα ενισχυθούν γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες ΜΚΟ καθώς τέτοιες λαμογιές είναι αποκλειστικό προνόμιο του ΠΑΣΟΚ...

Άντε γειά...

Ενημέρωση από την Πράβντα Β.Ελλάδας (ΕΤ3) και την κ.Γεωργιοπούλου

Έντονα Βόρεια Κορέα θύμισε πριν λίγο η ΕΤ3 με το στυλ και τα λεγόμενα της κ.Γεωργιοπούλου αφού ακούγοντάς τη κανείς απλά θα νόμιζε πως ζούμε σε χώρα που τα πάντα πλέουν σε πελάγη ευτυχίας και αισιοδοξίας...μάλλον λόγω χρήσης περίεργων ουσιών

Κατ'αρχάς προσπάθησε πριν βγει η ανακοίνωση να μας πείσει ότι η Νέα Δημοκρατία επί της ουσίας συναινεί,ακολουθώντας τα βήματα του αφεντικού και μάλλον μέντοράς της κ.Βενιζέλου.Η αλήθεια είναι πως καμία συναίνεση δεν υπήρξε από τον Αντώνη Σαμαρά και τη Νέα Δημοκρατία,η τοποθέτηση της οποίας είναι ξεκάθαρα απορριπτική στον οικονομικό παραλογισμό του ΠΑΣΟΚ,η οικονομική πολιτική του οποίου μοιάζει σαν να σχεδιάστηκε για να αποτύχει!Η απάντηση του εκπροσώπου Μιχελάκη στην τοποθέτηση του Βενιζέλου είναι ξεκάθαρη και σαφέστατη.

Από 'κει και πέρα προσωπικά έχω μείνει άναυδος από τον τρόπο παρουσίασης του θέματος από την ΕΤ3!Μα τι ήταν αυτό;εντάξει έχουμε συνηθίσει το 90% των ΜΜΕ να κάνουν στυγνή προπαγάνδα υπέρ του ΠΑΣΟΚ αλλά η κ.Γεωργιοπούλου πριν λίγο έσπασε κάθε κοντέρ!Με τσαχπινιά Άννας Νταλάρα ,θεατρικότητα Πέμυς Ζούνη και ορμή Δαμανάκη η κ.Νικολέττα Γεωργιοπούλου αγωνιζόταν να μας δείξει πριν λίγο πόσο δίκαιο και λογικό θα είναι το νέο χαράτσι που επιβάλει η κυβέρνηση μπροστά στην ανικανότητα να εισπράξει φόρους,πόσο γρήγορα με την κυβέρνηση αυτή (το 2012 είπε με έμφαση και σιγουριά...) θα βγούμε από την κρίση και εν ολίγοις τι τυχεροί που είμαστε που έχουμε αυτήν την τόσο αγωνιζόμενη και πάντα φιλολαϊκή κυβέρνηση!

Εντάξει κ.Γεωργιοπούλου είπαμε να κάνετε προπαγάνδα υπέρ ΠΑΣΟΚ,το περιμέναμε άλλωστε,αλλά πάρτε τουλάχιστον μαθήματα από την Μεγάλη του Μέγκα Σχολή Προπαγάνδας που σου την περνάν χωρίς να το έχεις καταλάβει,ενώ εσείς αν και όντως έχετε ιδιαίτερο στυλ,με φλογερό ταμπεραμέντο,αρκετά διασκεδαστικό,εν τέλει δεν είστε αποτελεσματική γιατί καρφώνεστε,όχι τίποτε άλλο αλλά υπάρχει και η εφεδρεία,δεν θα το εκτιμήσει ο Μπένυ...

Μας έχει όλους φακελλωμένους ο "εθνικός προμηθευτής"

Γνωρίζετε ποια Εταιρεία Πληροφορικής κατασκευάζει και συντηρεί το Λογισμικό στο Υπουργείο Οικονομικών;

Αν όχι, ανοίξτε την παρακάτω διεύθυνση:

http://www.intracom.gr/success_stories_government/taxis.htm

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ:

Είμαστε όλοι, λαός, πρωθυπουργοί, υπουργοί, βουλευτές και πολιτευτές, δικαστές και δικηγόροι, διπλωμάτες, στρατηγοί, αστυνομικοί, τράπεζες και τραπεζίτες, δάσκαλοι και διδασκόμενοι, γιατροί και ασθενείς, ελεγκτές και ελεγχόμενοι, παπάδες και δεσποτάδες, επιχειρήσεις και επιχειρηματίες (εγχώριοι και εισαγόμενοι), ΜΜΕ και δημοσιογράφοι, εφοπλιστές και ναυτικοί, ιδιοκτήτες και ενοικιαστές, καλλιτέχνες, φοροεισφοροφυγάδες, έντιμοι και λαμόγια, πόρνες και αδερφές, ζωντανοί και πεθαμένοι, πράσινοι, γαλάζιοι, κίτρινοι, κόκκινοι, όλοι γενικώς και μηδενός εξαιρουμένου.... ΦΑΚΕΛΩΜΈΝΟΙ, στον "Εθνικό Προμηθευτή", που τεχνικά μπορεί να έχει όλες τις πληροφορίες μας, αρκεί-και όποτε-το θελήσει.

ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ;
- Το εν λόγω λογισμικό και η συντήρησή του, δεν χρηματοδοτούνται από την Ε.Ε. διότι δεν προκηρύσσεται διαγωνισμός, ελλείψει άλλων αναδόχων, για τεχνικούς λόγους.
- "Απαγορεύεται", επίσης για τεχνικούς λόγους, στους αναλυτές και προγραμματιστές της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, να "αγγίξουν" τα προγράμματα, με αποτέλεσμα όταν "πέφτει" το σύστημα να μην μπορούν να παρέμβουν διορθωτικά.


Υ.Γ
-Που είσαι αείμνηστε Χαρίλαε Φλωράκη, να δεις τον γιο του Πέτρου, που του δώσατε δουλειές τότε εσείς της Οικουμενικής Κυβέρνησης-όπως τους είχες ζητήσει-πως πρόκοψε και μεγάλωσε.....

-Γιατί κ. ΓΙΚ, ξεχάσατε την Κό.Λα.Ση ;

Μας ζήτησε διάφορα... δεν πρότεινε τίποτα

Ο πρωθυπουργός ζήτησε:

- Από τους νέους να μην εγκαταλείπουν τη χώρα.
- Από τους τραπεζίτες να στηρίξουν και οι ίδιοι τις τράπεζές τους, καθώς όπως τόνισε το κράτος διαθέτει πόρους για τη στήριξη του χρηματοπιστωτικού συστήματος.
- Από τους επιχειρηματίες να επενδύουν στην Ελλάδα.
- Από τους ελεύθερους επαγγελματίες να πληρώνουν τους φόρους τους.
- Από τους δημοσίους υπαλλήλους να σταθούν δίπλα στον πολίτη.

Ο πρωθυπουργός δεν πρότεινε:

-Με ποιους τρόπους θα μείνουν οι νέοι στη χώρα.
-Με ποια χρήματα θα στηρίξουν οι τραπεζίτες το χρηματοπιστωτικό σύστημα.
-Με ποιούς τρόπους επιχειρηματίες να επενδύσουν στην Ελλάδα των φόρων.
-Ποιοι ελεύθεροι επαγγελματίες καθότι είναι είδος προς εξαφάνιση θα πληρώσουν φόρους.
-Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι θα σταθούν δίπλα στον πολίτη... αυτούς που ετοιμάζουν για απόλυση ή "εργασιακή εφεδρεία" όπως το λένε...

Δ.Ν.

Ε. Κωνσταντινίδης για τα προβλήματα στην έναρξη της σχολικής χρονιάς

Η νέα σχολική χρονιά βρίσκει παρόντες και σε ετοιμότητα εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές, οι οποίοι για μία ακόμα φορά θα πράξουν το χρέος τους με υπευθυνότητα, δουλειά και σκληρή προσπάθεια. Μεγάλη απούσα όμως από το ξεκίνημα αυτό είναι η κυβέρνηση και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.

Η κ. Διαμαντοπούλου, μέχρι πρότινος, διαβεβαίωνε ότι όλα πάνε καλά.

Σήμερα με μία συγγνώμη θέλει να διαγράψει την ανικανότητα, που οδήγησε τους μαθητές στα σχολεία χωρίς βιβλία.

Ο Πρωθυπουργός, ωσεί παρών, αδυνατεί να αποδώσει ευθύνες και να πάρει μέτρα σαν να μη συμβαίνει τίποτα, αρκούμενος στη συγγνώμη της Υπουργού του.

Έτσι δεν είναι διόλου απίθανο η κ. Διαμαντοπούλου με τη φόρα που πήρε να προχωρήσει παρακάτω και να βαφτίσει τις φωτοτυπίες, που μοιράζει αντί βιβλίων στους μαθητές, συγγράμματα και τα CD-DVD, οπτικοακουστικά μέσα σύγχρονης διδασκαλίας.

Για ευθιξία βέβαια από πλευράς της κ. Υπουργού ούτε λόγος να γίνεται.

Όσο για τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις των σχολικών μονάδων, ζούμε πλέον τις τραγικές συνέπειες της προχειρότητας κα της ανοργανωσιάς.

Η ταλαιπωρία των μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών ξεκίνησε και κάθε μέρα κυριολεκτικά θα πληρώνουν τα σπασμένα των αποφάσεων του Υπουργείου, αφού δεν εξασφαλίστηκε τίποτα, ώστε οι συγχωνεύσεις να μην πλήττουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να μην εμποδίζουν την ομαλή φοίτηση των μαθητών στα σχολεία.

Τα μόνο που απομένει μέσα σε αυτό το απίστευτο αλαλούμ είναι να δηλώσει, η “ σιδηρά κυρία Υπουργός” την ικανοποίησή της για την πορεία του έργου της.

Καλά δεν ήξερες, δε ρώταγες ρε Χασαπόπουλε; Ή ήξερες και έκανες την πάπια;

http://media.megatv.com/filesystem/images/20080906/engine/B957_type11637.jpgΚατά την ανάγνωση των εφημερίδων στην χθεσινή πρωινή εκπομπή του MEGA (Αναγνωστάκης-Χασαπόπουλος), ο Αναγνωστάκης διαβάζει την είδηση ότι η Κύπρος παρέκαμψε το ΔΝΤ με δάνειο που πήρε απ' τη Ρωσία.

Αμέσως ρωτά τον Χασαπόπουλο: εμείς γιατί δεν πήραμε τέτοιο δάνειο; Και ο Χασαπόπουλος, αφού πέρασαν μερικά δευτερόλεπτα για να συνέλθει απ΄ το σοκ, απαντά: γιατί εμείς δεν έχουμε τα πετρέλαια, δεν έχουμε το Ισραήλ, γι' αυτό!

Φαίνεται ότι αυτός δεν άκουσε τίποτε για το άνοιγμα του Καραμανλή στη Ρωσία μέσω της σύναψης των συμφωνιών για την ενέργεια, που το "Αμερικανάκι" πάγωσε μόλις ανέλαβε το έργο της διάλυσης και της υποδούλωσης αυτής της χώρας, ούτε και για τα δάνεια που ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες μας προσέφεραν η Ρωσία και η Κίνα πριν μας χαρίσει ο Γιωργάκης την ευδαιμονία του ΔΝΤ.

Καλά δεν ήξερες, δε ρώταγες;

Βάση σχεδίου και η παραμικρή μετακίνηση του Πρωθυπουργού

Ολόκληρο στρατήγημα εμπνεύστηκαν οι Στρατηγοί της Αστυνομίας στην Θεσσαλονίκη, για να περάσει «στεγνός» από αποδοκιμασίες ο Πρωθυπουργός στο Δημαρχείο της πόλης. Από νωρίς είχαν συγκεντρωθεί μπροστά στην κεντρική είσοδο του κτιρίου εργαζόμενοι οι οποίοι κρέμασαν πανό στην πρόσοψη και φώναζαν συνθήματα περιμένοντας την άφιξη του Γ. Παπανδρέου.

Μπροστά στον κίνδυνο να έχουν κανένα επεισόδιο όπως το περσινό με την …εκτόξευση του παπουτσιού στην Έκθεση, παρέταξαν τρείς διμοιρίες των Υ.ΜΕ.Τ. δημιουργώντας ένα φραγμό στους συγκεντρωμένους, με αποτέλεσμα να τους πείσουν ότι από εκεί θα έμπαινε στο Δημαρχείο ο Πρωθυπουργός.

Το σχέδιο όμως προέβλεπε ο Γ. Παπανδρέου θα έμπαινε από την δευτερεύουσα είσοδο, όπερ και εγένετο!!

Βέβαια τα δύσκολα δεν έχουν περάσει για την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία σύσσωμη βρίσκεται στην συμπρωτεύουσα. Η συνολική δύναμη που βρίσκεται επί ποδός πολέμου αυτό το τριήμερο, φτάνει τα 8.000 άτομα, από τα οποία τα 3.000 ταξίδεψαν από την Αθήνα.

Ανάμεσα τους, εκτός από σχεδόν το σύνολο των ΜΑΤ της Αττικής και μια ιδιαίτερα μεγάλη ομάδα, 100 ατόμων, της Αντιτρομοκρατικής και πράκτορες της ΕΥΠ με τα καινούργια «βαλιτσάκια» τηλεφωνικών παρακολουθήσεων.

Βασικό τους πρόβλημα, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι να μην κατορθώσουν οι διαδηλωτές να «αποκλείσουν» το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, όπου θα πραγματοποιηθεί η ομιλία του Πρωθυπουργού.

http://www.briefingnews.gr

ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ

 κ.ΣΑΜΑΡΑ.Από ότι άκουσα στο ΜΕΓΚΑ ο ΑΡΧΙΛΗΣΤΑΡΧΟΣ ο Παπανδρέου .μαζί με τον ΚΑΛΟΧΟΝΤΡΟ τον Βενιζέλο έχουν σκοπό να εξαγγείλουν νέα μέτρα.
   Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και έκτακτη εισφορά για τα ακίνητα.
   Έχουμε και λέμε.
   -ΕΤΑΚ
   -ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.
   -ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.
   - ΤΩΡΑ Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ.
   Η    αποσύρεις τους βουλευτές σου από την ΒΟΥΛΗ η θα πάρεις τα π@@@@@@α  μας και εσύ.
      ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!

Βίντεο απ' τα χθεσινά επεισόδια στη Θεσσαλονίκη

Η υποστολή της Ελληνικής Σημαίας απ' τους Τούρκους στη Σμύρνη το 1922

Δείτε το βίντεο:









Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.


Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.