12 Σεπτεμβρίου 2011
«Όλα δείχνουν ότι η Γερμανία προετοιμάζει χρεοκοπία της Ελλάδας»
Κατέρρευσε η εικόνα του Παπανδρέου στη ΔΕΘ... Ο πρωθυπουργός αδυνατώντας να δώσει απαντήσεις παραχωρούσε τον λόγο στους παρακαθήμενους υπουργούς
Ως απλός... παρατηρητής εμφανίσθηκε στη συνέντευξη τύπο στη ΔΕΘ ο Γιώργος Παπανδρέου, αφού αδυνατώντας να δώσει απαντήσεις παραχωρούσε τον λόγο στους παρακαθήμενους υπουργούς... κάτι που είναι πρωτοφανές στα χρονικά της ΔΕΘ, μιας και πάντα οι Πρωθυπουργοί απαντούν σε όλα σαν οι έχοντες την εποπτεία και τον συντονισμό της ΚυβέρνησηςΔεν έμεινε όμως μόνο στον κ. Βενιζέλο, μίλησαν και οι άλλοι υπουργοί που πλαισίωναν τον υπουργό στο πάνελ στο χώρο του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης. Για τα προγράμματα των ανέργων μίλησε ο κ. Γιώργος Κουτρουμάνης, για τα λεφτά που θα δοθούν στους νέους επιχειρηματίες για καινοτόμες δράσεις ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ενώ στην αναγκαιότητα των μεταρρυθμίσεων εστίασε ο Δημήτρης Ρέππας.
http://grfreedom.blogspot.com/2011/09/blog-post_12.html
ΟΝΝΕΔ Αχαΐας: “Καλή σχολική χρονιά….με φωτοτυπίες και DVD”
Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων φέτος «καλωσορίζει» στα σχολεία τους μαθητές με φωτοτυπίες και DVD αντί των βιβλίων τους.Τα σχολεία δεν είναι εξοπλισμένα με μηχανήματα που αντέχουν την εκτύπωση τόσων φωτοτυπιών ημερησίως και το κόστος αυτών είναι πολυδάπανο. Δεδομένου ότι έχουν μειώσει τις επιχορηγήσεις στις σχολικές επιτροπές θα είναι πολύ δύσκολο να ανταπεξέλθουν οικονομικά, γιατί μιλάμε για χιλιάδες φωτοτυπίες. Συνεπώς, οι γονείς θα αναγκαστούν μέσα σε συνθήκες μειώσεων μισθών, ακρίβειας και ανεργίας, να επιβαρυνθούν με τα έξοδα αγοράς ή εκτύπωσης των σχολικών βιβλίων.
«Αντί να βελτιώνονται η Παιδεία και το εκπαιδευτικό σύστημα στην χώρα μας συνεχώς οδηγούνται στην εξαθλίωση από την Κυβέρνηση της Τρόικας και των Μνημονίων που μας δείχνει ολοφάνερα ότι στο έργο της για την Παιδεία είναι «Πρώτα ο μαθητής»… θύμα της δικής τους ανεύθυνης και αδιέξοδης πολιτικής! Εμείς ας ευχηθούμε στους μαθητές καλή και δημιουργική σχολική χρονιά όσο μπορεί να είναι με αυτές τις μεγάλες ελλείψεις!» δήλωσε ο πρόεδρος της οργάνωσης Γ. Δρακούλης.
Γιώργος Δρακούλης
Πρόεδρος Ν.Ε. ΟΝΝΕΔ ΑΧΑΪΑΣ
Περίεργη αναβολή για μια εβδομάδα στη δημοπρασία 3μηνών εντόκων γραμματίων του δημοσίου
Σύμφωνα με πληροφορίες ο ΟΔΔΗΧ αποφάσισε να τηρήσει το αρχικό χρονοδιάγραμμα και να εκμεταλλευτεί μια τεχνική λεπτομέρεια και να προχωρήσει κανονικά στην έκδοση των εντόκων γραμματίων καθώς είχε προχωρήσει στην έκδοση των 6μηνων εντόκων γραμματίων κατά μία εβδομάδα νωρίτερα.
Το θέμα είναι εάν στην ερχόμενη έκδοση θα καλυφθεί κανονικά από τις τράπεζες καθώς στην τελευταία δεν καλύφθηκε όλο το ποσό στις μη ανταγωνιστικές προσφορές.
Παράλληλα η κατάσταση στην αγορά ομολόγων τείνει να εκτραπεί και αυτό καταγράφεται στα CDS της Ελλάδος τα οποία έφθασαν σε νέα ιστορικά υψηλά τις 3.400 μονάδες βάσης.
Αύριο οι διευκρινήσεις για το ειδικό τέλος
Δεν έχει διευκρινισθεί ακόμη αν το τέλος για το 2011 θα καταβληθεί εφάπαξ ή σε δόσεις. Αυτό βεβαίως θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις δυνατότητες της ΔΕΗ να αποστείλει εγκαίρως τους λογαριασμούς με το νέο τέλος στα 7,5 εκατομμύρια καταναλωτές.
Ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί η κλιμάκωση των συντελεστών ανάλογα με το ύψος των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων. Παράλληλα δεν έχει αποκλεισθεί ούτε το ενδεχόμενο τα 10 ευρώ το τ.μ για τις ακριβές περιοχές να αυξάνονται ακόμη περισσότερο από ένα ύψος αντικειμενικής αξίας και άνω
Σημειώνεται ότι στόχος είναι ο νέος φόρος να περιλαμβάνεται στους λογαριασμούς που θα αποστείλει η ΔΕΗ στους καταναλωτές στο τέλος Σεπτεμβρίου, στο τέλος Νοεμβρίου και στο τέλος Ιανουαρίου. Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε χθες ανακοινώνοντας το μέτρο ότι το τέλος επί των ακινήτων για το 2011 θα καταβληθεί ως και το Φεβρουάριο του 2012 προκειμένου να υπάρχει η δυνατότητα τα έσοδα να συμπεριληφθούν στον φετινό προϋπολογισμό.
Γιατί δεν πείθει η αξιωματική αντιπολίτευση ; Η ευθύνη Σαμαρά για εθνικό σχέδιο
Του Ανδρέα Σταματόπουλου.Γιατί δεν πείθει η αξιωματική αντιπολίτευση ;
Ότι η κατάσταση πάει από το κακό στο χειρότερο κι ότι η κυβέρνηση προσπαθεί διαρκώς με νέα μέτρα αφαίμαξης των πολιτών να πιάσει οικονομικούς στόχους βαθαίνοντας ακόμη περισσότερο την ύφεση είναι αντιληπτό στον καθένα , ακόμη κι αν δεν είναι πτυχιούχος οικονομικής σχολής.
Ένα βασικό στοιχείο που λείπει είναι πως φαίνεται ότι η Νέα Δημοκρατία θέλει να τα χει καλά και με τις δυνάμεις της συντήρησης και με τις δυνάμεις της προόδου ,όπως κι αν τις οριοθετεί κάποιος. Ενώ λέει ότι η μνημονιακή πολιτική της τρόικας είναι λάθος ,εν τούτοις συναινεί σε αρκετά πράγματα χωρίς να ξεκαθαρίζει ποιος ακριβώς είναι ο στόχος της και το όραμα της για τη χώρα την επόμενη μέρα.
Στην Ελληνική κοινωνία έχουν αναπτυχθεί δύο τάσεις. Η αντιμνημονιακή τάση που περιλαμβάνει την ομάδα των αγανακτισμένων που τα χει με όλα τα κόμματα και τους θεωρεί όλους υπαίτιους για την οικονομική καταστροφή της πατρίδας μας , τους απελπισμένους ελεύθερους επαγγελματίες , εμπόρους ,ιδιωτικούς υπαλλήλους ,χαμηλόμισθους , συνταξιούχους κλπ που βλέπουν τα εισοδήματά τους να μειώνονται , τα μαγαζιά τους να κλείνουν και να μην υπάρχει φως στο βάθος του τούνελ γι αυτούς και τις οικογένειές τους.
Από την άλλη πλευρά υπάρχει η φιλοευρωπαϊκή τάση που θεωρεί κι αυτή διεφθαρμένο το ελληνικό πολιτικό σύστημα και πιστεύει ότι μόνο οι ξένοι μπορούν να διορθώσουν πολλά κακώς κείμενα της ελληνικής νοοτροπίας (πάταξη γραφειοκρατίας, διαφθοράς κλπ) και θεωρεί ότι η κρίση μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για μια πιο υγιή ελληνική οικονομία ,έστω για τις επόμενες δεκαετίες.
Η πρώτη τάση θέλει αν είναι δυνατόν να διώξουμε άμεσα την τρόικα , να κηρύξουμε το χρέος επαχθές και σε κάθε περίπτωση οι αλλαγές που θα γίνουν να είναι όσο το δυνατό λιγότερες και πιο ήπιες.Απαιτεί από τα κόμματα σκληρή αντιπολίτευση ώστε να συρθεί σε πτώση η κυβέρνηση και να γίνουν άμεσα εκλογές.
Η δεύτερη τάση θέλει να προχωρήσουν άμεσα πολλά από τα μέτρα που έχει κατά καιρούς εξαγγείλει η κυβέρνηση ,αλλά που ποτέ δεν προχώρησαν. Θέλουν ΄αμεση εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου , δραστικές περικοπές των δημοσίων δαπανών , συγχωνεύσεις φορέων κι οργανισμών και εφαρμογή χωρίς χρονοτριβές του θεσμού της εργασιακής εφεδρείας. ΄΄Οσοι ανήκουν σε αυτή την τάση κατηγορούν την κυβέρνηση γιατί δεν έχει προχωρήσει όλα όσα έχει εξαγγείλει παρά το μόνο που κάνει είναι να βάζει συνέχεια νέους φόρους και να στεγνώνει την αγορά.
Τα πολιτικά κόμματα που βρίσκονται μεταξύ των δύο τάσεων ;
To ΠΑΣΟΚ χάνει σχεδόν και τις δύο τάσεις στην Ελληνική κοινωνία και κρατά μόνο αμετανόητους οπαδούς , που λειτουργούν απόλυτα συναισθηματικά (π.χ. όπως οι οπαδοί ποδοσφαιρικών ομάδων ) και λένε μια ζωή ΠΑΣΟΚ ψήφιζα , δεν αλλάζω ή ανθρώπους που με τον ά ή β΄ τρόπο έχουν ωφεληθεί η ωφελούνται τα μάλα από το κυβερνών κόμμα (στελέχη , παρατρεχάμενοι, κηφήνες και τρωκτικά του δημόσιου, πράσινοι εργατοπατέρες συνδικαλιστές, κολαούζοι πράσινων δημάρχων υπουργών κλπ) . Επίσης μερίδα της δεύτερης τάσης , μη βλέποντας φως από τη Νέα Δημοκρατία δείχνει ακόμη κάποια ανοχή στη κυβέρνηση και πιστεύει ότι όπου να ναι θα αρχίσουν να εφαρμόζουν και τις διαρθρωτικές αλλαγές που έχουν εξαγγείλει τόσες φορές.
ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ , ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ επενδύουν σαφώς στην πρώτη τάση πολιτών προσπαθώντας να απορροφήσουν την δυσαρέσκειά τους από τα σκληρά μέτρα και την όλη δύσκολη κατάσταση.
ΛΑΟΣ και ΔΗΣΥ από την άλλη ποντάρουν στη δεύτερη τάση πολιτών και κατηγορούν το ΠΑΣΟΚ είτε για κωλυσιεργίες (βλ.Ντόρα) είτε για κομμουνιστική αντίληψη (βλ.ΛΑΟΣ )
Η Νέα Δημοκρατία που σίγουρα με τα μέχρι τώρα δεδομένα θα είναι πρώτο κόμμα με μεγάλη διαφορά , αλλά χωρίς να επιτυγχάνει προς το παρόν αυτοδυναμία προσπαθεί με την πολιτική της να αλιεύσει ψήφους και στις δύο τάσεις πολιτών , χωρίς να κερδίζει καμία ,ούτε όμως και να χάνει. Μοιάζει σα να πατά σε δύο βάρκες .Από τη μία κατακεραυνώνει το μνημόνιο , από την άλλη ψηφίζει μαζί με το ΠΑΣΟΚ το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Από τη μία μιλά για πόθεν έσχες όλων των υπουργών ,υφυπουργών κλπ από το 1974 κι από την άλλη μαζί με το ΠΑΣΟΚ κουκουλώνουν το σκάνδαλο της SIEMENS. Από τη μία δηλώνει φιλελεύθερο κόμμα κι από την άλλη υπερασπίζεται τους ταξιτζήδες , τους φαρμακοποιούς κι όσους πασχίζουν να μην ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα. Υπάρχουν πολλές αντιφάσεις κι ασάφειες που δημιουργούν θολή εικόνα στην πολιτική της Νέας Δημοκρατίας. Το μόνο που κερδίζει και τις δύο τάσεις πολιτών είναι η ξεκάθαρη άποψη του Αντώνη Σαμαρά για επανεκκίνηση της οικονομίας με δραστική μείωση της φορολογίας. Ποιος δεν θέλει χαμηλότερη φορολόγηση ειδικά σε μια περίοδο που η υπερφορολόγηση έχει χτυπήσει κόκκινο;
Φυσικά η Νέα Δημοκρατία ως μεγάλο και πολυσυλλεκτικό κόμμα απευθύνεται σε όλες τις κοινωνικές ομάδες και για να κυβερνήσει ,ίσως υπάρχει η άποψη πως δεν χρειάζεται να δυσαρεστήσει μεγάλες ομάδες ψηφοφόρων. Έτσι όμως δίνει δικαίωμα στις άλλες πολιτικές δυνάμεις να την κατηγορούν για λαϊκισμό.
Τι θα έπρεπε να κάνει ;
Όπως είχα και παλιότερα αναφέρει σημαντικότερος παράγοντας για να πειστούν οι πολίτες , αλλά και αναγκαίος τούτη τη στιγμή είναι να παρουσιάσει ο Αντώνης Σαμαράς ένα εθνικό σχέδιο για τη χώρα για τα επόμενα 20 χρόνια. Ένα σχέδιο που θα βασίζεται σε επιστημονικές μελέτες καταρτισμένων στελεχών ,που θα δίνει κατευθυντήριες γραμμές για τους άξονες πάνω στους οποίους θα βασιστεί η εθνική μας οικονομία για να κάνει μια νέα αρχή . Ένα σχέδιο που ποτέ στη μεταπολίτευση δεν υπήρξε και τις συνέπειες βιώνουμε σήμερα.
Σε ένα τέτοιο σχέδιο θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί δεν θέλει αυτό το μνημόνιο κι ότι θέλει ένα άλλο που θα δίνει αναπτυξιακές ανάσες που θα διαχέονται στο λαό κι όχι μόνο στο μεγάλο κεφάλαιο (όπως η περίφημη ανάπτυξη του αυτοαποκαλούμενου "εκσυγχρονιστή "Σημίτη κατά το παρελθόν) .Εκεί θα πρέπει να ξεκαθαρίσει αν θέλει ελεύθερα επαγγέλματα ή συντεχνίες και περιορισμούς όπως σήμερα ή απλώς διαφωνεί με τον τρόπο ανοίγματος όπως φαίνεται σήμερα. . Σε ένα τέτοιο σχέδιο θα μπορούσε να πείσει ότι πρέπει να αποσυμφορηθεί το δημόσιο , αλλά όσοι βρεθούν στην εργασιακή εφεδρεία θα χουν πραγματικές επιλογές στην ελεύθερη αγορά αν κριθούν πλεονάζοντες , αφού η χώρα θα κατευθυνθεί σε συγκεκριμένους άξονες ανάπτυξης .
Για να πείσει την κοινωνία είναι πάντως απαραίτητο να σπάσει αυγά και να δυσαρεστήσει και κάποιους. Όλοι αντιλαμβάνονται ότι η κατάσταση είναι τραγική για τη χώρα κι αν δε θες να θίξεις κακώς κείμενα , δε γίνεσαι πιστευτός ότι λες την αλήθεια. Με ένα γενναίο , ειλικρινές και ρεαλιστικό σχέδιο κατά τη γνώμη μου θα μπορούσε να πείσει ακόμη και τις δύο τάσεις της Ελληνικής κοινωνίας και δεδομένης της πολιτικής ανυπαρξίας άλλων λύσεων να συσπειρώσει τεράστια πλειοψηφία , που θα του δίνει όχι μόνο άνετη πλειοψηφία , αλλά και θα του λύνει τα χέρια αύριο να προχωρήσει σε ορισμένα σκληρά μέτρα , αφού ήδη θα έχει προϊδεάσει γι αυτά.
Η δεύτερη σημαντική παράμετρος είναι η ανάδειξη νέων στελεχών , που να χουν την αποδοχή της κοινωνίας κι όχι απλά να ναι ηλικιακά νέοι θα βοηθούσε πολύ τις προσδοκίες της κοινωνίας από μια αυριανή κυβέρνηση Σαμαρά και Νέας Δημοκρατίας όπως έχω προτείνει παλιότερ.α
Μετά την απογοήτευση που πήραν ορισμένοι από την εμφάνιση του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ (προσωπικά δεν περίμενα τίποτα) είναι η ώρα του Αντώνη Σαμαρά σε λίγες μέρες να δείξει ότι υπάρχει αξιόπιστη , σοβαρή και πάνω απ όλα υπεύθυνη λύση για τη διακυβέρνηση της χώρας . Είναι η ώρα να δώσει πραγματική ελπίδα σε ένα χειμαζόμενο λαό που δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το μέλλον.
logia-starata.blogspot.com
ΔΕΘ – ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης αποτελεί μια κορυφή, αυτού που ονομάζω αναπτυξιακό πεντάγωνο Θεσσαλονίκης, με τις υπόλοιπες τέσσερις κορυφές να καταλαμβάνουν η Ζώνη Καινοτομίας, το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης και ο Τουρισμός.
Σήμερα, έπειτα από δύο χρόνια θητείας της παρούσης Κυβέρνησης, τα θέματα που αφορούν στην ανάπτυξη της πόλης φαίνεται να μην προχωρούν.
Ειδικά, μάλιστα, για τη ΔΕΘ, η έλλειψη πόρων αποτελεί μια θαυμάσια δικαιολογία για να ματαιωθεί η μετεγκατάστασή της, ενώ και στον τομέα αυτό αναδεικνύεται η διαχρονική αδυναμία των φορέων και των παραγόντων της πόλης να συμφωνήσουν πάνω στα μεγάλα θέματα που την αφορούν. Έτσι έχουν αρχίσει και μάλιστα, με συνεχώς μεγαλύτερη ένταση, οι συζητήσεις για αλλαγή του χώρου μεταφοράς των εγκαταστάσεών της, μια συζήτηση η οποία θα οδηγήσει το έργο σίγουρα στις ελληνικές καλένδες.
Πρότασή μου, λοιπόν, είναι, εάν και εφόσον, με ευθύνη της σημερινής Κυβέρνησης, δεν μπορεί να υλοποιηθεί η απόφαση μετεγκατάστασής της στη Σίνδο, να διερευνηθεί η δυνατότητα να αρχίσει τουλάχιστον, με τη συμμετοχή και του ιδιωτικού τομέα, η διαδικασία ανάπλασης των υπαρχόντων εγκαταστάσεων και του περιβάλλοντος χώρου.
Παράλληλα, πρέπει να ενισχυθεί ο διεθνής χαρακτήρας, τόσο των θεματικών, όσο και της Έκθεσης του Σεπτεμβρίου, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει υποχωρήσει, ακολουθώντας, ειδικά για την τελευταία, τη διεθνή τάση. Για να επιτευχθεί όμως αυτό, χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια από τους διοικούντες το δίδυμο ΔΕΘ-HELEXPO, την Κυβέρνηση και τους παραγωγικούς φορείς της πόλης.
Η κινητοποίηση της ομογένειας, αλλά και των Γραφείων των Οικονομικών Ακολούθων στις Πρεσβείες μας στο εξωτερικό, φαίνεται να αποτελεί εκ των «ων ουκ άνευ» απαίτηση, ενώ η προσπάθεια που καταβάλλεται τα τελευταία τέσσερα χρόνια να μειωθεί στη ΔΕΘ η συμμετοχή των αυτοδιοικητικών και κρατικών φορέων, πρέπει να συνεχισθεί με μεγαλύτερη ένταση.
Έτσι, δεν πρέπει να θεωρείται θέσφατο η συμμετοχή οποιουδήποτε φορέα και μάλιστα, κρίνω απαραίτητο η συμμετοχή τους να εξετασθεί από μηδενική βάση, με κύριο κριτήριο αν εξυπηρετεί κυρίως τους στόχους του φορέα και δευτερευόντως τη ΔΕΘ. Η αντίθετη αντιμετώπιση απαξιώνει το θεσμό, δημιουργώντας εύθραυστα δεκανίκια στήριξής του.
Η ΔΕΘ τέλος, όπως και ανέφερα στον πρόλογό μου, πρέπει και μπορεί, να αποτελέσει αναπτυξιακό πόλο της Θεσσαλονίκης και ως τέτοιος, είναι απαραίτητο να συνδυάσει τη λειτουργία του και με τις υπόλοιπες δράσεις που αποτελούν την κορυφή του αναπτυξιακού πενταγώνου. Με τον τρόπο αυτό θα της δοθεί η δυνατότητα να προσελκύσει το διεθνές ενδιαφέρον και να συνεχίσει να προσφέρει στην πόλη, στους πολίτες και στην επιχειρηματική της τάξη, κάθε διαστρωμάτωσης.
Εφημερίδα Κεφάλαιο 10-09-2011
Εκτός ενιαίου μισθολογίου δικαστικοί, στρατιωτικοί, αστυνομικοί και γιατροί του ΕΣΥ
Δηλαδή θα υπάρχει πλέον ένας μισθός για όλους τους εργαζομένους του Δημοσίου, ο οποίος θα εξαρτάται αποκλειστικά από την προϋπηρεσία τους και όχι από το σε ποιον φορέα εργάζονται.
Σαχινίδης:”Αδιευκρίνιστο αν θα πληρώσουν ιδιοκτήτες ή ενοικιαστές”
Αποδοκιμάστηκε η Διαμαντοπούλου
Και θαυμάστε και τον γλύφτη δημοσιογράφο που της λέει: "ξεκίνησε καλά η χρονιά και οι αντιδράσεις ήταν λίγες"... δηλ. ρε γλύφτη τι έπρεπε να της κάνουν; Να την ξεβρακώσουν;
Άλλη μία αποκλειστικότητα...
Για όσους δεν τα πάνε καλά με την ώρα:
Τελικά η συνέντευξη ΓΑΠ κράτησε κοντά 2,5 ώρες, από τις 5 παρά μέχρι τις 7 και
Καρκινογόνος όσο το τουρσί και ο καφές!!
Κοττάκης-Άμα είσαι "εγκέφαλος" απογειώνεσαι: "Πόλωση λόγω φυγόκεντρων δυνάμεων!"
Πόλωση φανερώνει το 30% των αναποφάσιστων;
Στρουμφίτα
Το ρεφενέ του Βαγγέλα... φόρτωσε την οικονομία στον κόκορα [Ε... ΟΧΙ και ρεφενέ φόρους ρε Βαγγέλα!!! Έλεος πια...]

Βέβαια η παρέμβαση που έκανε στην σημερινή "Συνέντευξη Τύπου" είναι για γέλια και για κλάματα:
Απίστευτη η δήλωσή του "μας λείπουν σχετικά μικρά ποσά για να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του 2011". (βλέπε video - από 08:40 και μετά)
Τί μας είπε κοντολογίς ο Βαγγέλας;
"Να κάνουμε ένα ρεφενέ ρε παιδιά να πληρώσουμε τον λογαριασμό"!!!
ΔΕΝ είναι σαν τον τρακαδόρο που σε πάει να σε κεράσει σε ταβέρνα και δεν έχει χρήματα (δήθεν) πάνω του και σε ρωτάει (συνωμοτικά μην σε ακούσουν οι άλλοι):
"Μήπως έχεις πάνω σου ψιλά για τον λογαριασμό;"
ΔΕΝ ξέρω που τα έμαθε αυτά τα "οικονομικά του ρεφενέ", αλλά παλιά ο δάσκαλός μας μας παρέπεμπε να "φορτώσουμε στον κόκκορα αυτά τα γράμματα"...
Βέβαια, όπως έχω ξαναγράψει, στο υπουργείο οικονομικών εκτελούν δύο μόνο πράξεις της πρακτικής αριθμητικής (ΜΗΝ νομίζετε ότι χρησιμοποιούν λογιστές και ανώτερα μαθηματικά) πρόσθεση και αφαίρεση κάνουν. Προσθέτουν φόρους και αφαιρούν εισοδήματα. Ο Βαγγέλας έκανε την υπέρβαση για δικαιότερη κατανομή:
Χρησιμοποίησε την διαίρεση για να του βγει ο ρεφενές για να κλείσουμε τη μαύρη τρύπα του 2011!!!
Τώρα θα μου πεις τι θα γίνει με το μπάχαλο των "ιδιοκτητών - ενοικιαστών" και τι συμψηφισμούς θα μηχανευτούν οι πρώτοι για να πληρώσουν οι δεύτεροι, είναι κάτι που θα μας απασχολήσει στην εφαρμογή του ληστρικού "ρεφενέ" (ΔΕΝ είναι νέος φόρος... ρεφενέ είναι).
Πόσοι κάτοχοι λογαριασμού θα πληρώσουν;
Έχει ξαναγίνει αυτό με την ληστρική ΕΡΤ έως και τα πηγάδια των αγροτών πλήρωναν, ακόμη και τα νεκροταφεία... έβλεπαν δεν έβλεπαν τηλεόραση.
ΕΔΩ πρέπει να θυμηθούμε την αείμνηστη Μελίνα που είχε αρνηθεί να πληρώνει το χαράτσι (ως βουλευτής της αντιπολίτευσης - Μετά έβλεπε και αυτή ειδήσεις από το υπουργείο της).
Πάντως καλού κακού πρέπει να το δούμε νομικά το θέμα αυτή τη φορά. Οι άνθρωποι του GAP έχουν παραφρονήσει!!!
Ε... ΟΧΙ και ρεφενέ φόρους ρε Βαγγέλα!!! Έλεος πια...
Νάσος
ΥΣ: Ορθοπεταλιές...
stoxasmos-politikh.blogspot.com
Σύμπτωση ή οικογενειακώς πουλημένοι;
1-1-2012: Καθιερώνεται στην εκπαίδευση η Αγγλική γλώσσα, επί πρωθυπουργίας Γιωργάκη Α. Παπανδρέου
Συνελλήφθη στο Νίγηρα ο Γιός του Καντάφι, Saadi
Ο Saadi al Gaddafi είναι ο 3ος μεγαλύτερος γιος του Καντάφι και έγινε γνωστός σαν ποδοσφαιριστής της Περούτζια το 2003 με την οποία έπαιξε μόνο σε 1 αγώνα μιας και ανιχνεύθηκε θετικός σε τεστ ναρκωτικών. Πριν τη μεταγραφή στην Περούτζια ήταν και στο ΔΣ της Γιουβέντους της οποίας εταιρία συμφερόντων του Καντάφι κατέχει το 7,5%. Το 2005 υπέγραψε για ένα χρόνο με την Ουντινέζε παίζοντας σε 1 αγώνα και την επόμενη χρονιά ήταν παίκτης της Σαμπντόρια χωρίς όμως να παίζει σε κανένα παιχνίδι. Επίσης έχει παίξει 18 φορές για την εθνική Λιβύης και έχει βάλει 2 γκολ.
Σύμφωνα με πληροφορίες ήταν αρχηγός των Ειδικών Δυνάμεων του στρατού του Καντάφι, ενώ τελευταία λένε ότι συμμετείχε και στις μάχες στην πόλη Bani Walid.
Κι άλλοι συνεργάτες του Καντάφι βρίσκονται στο Νίγηρα
Την περασμένη Παρασκευή πέρασαν 12 αυτοκίνητα απ' τη Λιβύη στην πόλη του Νίγηρα, Agadez, συνοδευόμενα από Νιγηριανούς στρατιώτες. Τρεις υψηλόβαθμοι στρατηγοί του Καντάφι που έφτασαν την Πέμπτη στο Νίγηρα βρίσκονται υπό κατ' οίκο περιορισμό σε ένα μεγάλο ξενοδοχείο της πόλης Agadez, σύμφωνα με δηλώσεις του υπ. Δικαιοσύνης. Σε μία βίλα στη Νiamey, βρίσκονται σύμφωνα με δηλωσεις επισήμων, 12 συνεργάτες του Καντάφι, επίσης υπό κατ' οίκο περιορισμό. Μεταξύ αυτών είναι συμφωνα με πληροφορίες και ο πρωην αρχηγός των μυστικών υπηρεσιών του Καντάφι, Mansur Daw.
Ο Νίγηρας διαβεβαίωσε την Παρασκευή ότι θα ανταποκριθεί απέναντι στις υποχρεώσεις του προς την διεθνή δικαιοσύνη όσον αφορά τον Καντάφι, για τον οποίο έχει εκδοθεί διεθνές ένταλμα σύλληψης.
Δωρεάν διακοπές υποσχόταν ο Ελληνιάδης σύμφωνα με τους Ισπανούς... με τον Ολυμπιακό έπιαναν τέτοια κόλπα;
Να σημειωθεί ότι ο Σταύρος Ελληνιάδης έχει πλέον επιστρέψει την Ελλάδα, έχοντας παραδώσει την διαπίστευσή του στους διοργανωτές.
11 Σεπτεμβρίου 2011
Καπνός έγινε ο ΓΑΠ
Νωρίτερα είχε φθάσει η σύζυγός του Άντα. Στο ίδιο αεροπλάνο επέβαιναν οι υπουργοί Δικαιοσύνης και Πολιτισμού, καθώς και ο υφυπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης, ο οποίος μαζί με τον κ.Γερουλάνο κάθισαν στην οικονομική θέση
Μάλιστα, ενδεικτικό του εκνευρισμού των επιβατών τόσο από την καθυστέρηση της αναχώρησης, αλλά και της νέας ψυχρολουσίας των μέτρων, όταν υπουργός της κυβέρνησης μπαίνοντας στο διάδρομο είπε «γεια» στους συνεπιβάτες τους, τα άκουσε καθώς ένας από αυτούς του απάντησε επί λέξη: «τί γεια σας κύριε υπουργέ με αυτά που μας κάνατε, μας τα πήρατε όλα».
Ο …παιχνιδιάρης Mike
Αν περιμένατε να απαντήσει ο Χρυσοχοϊδης μην παίξτε Τζόκερ σήμερα. Στο θέμα αυτό, είπε, γίνεται στο παρασκήνιο μία μεγάλη διαπραγμάτευση για να μπει η Ελλάδα στο παιχνίδι και είναι κι άλλοι αγωγοί και υπάρχουν κι άλλα παιχνίδια και μας ενδιαφέρει να είναι η Ελλάδα στο παιχνίδι και η Ελλάδα πρέπει να μπει στο παιχνίδι….και γενικά σε παιχνίδι να βρισκόμαστε. Τώρα θα είναι η « Μονόπολη»; Το «κρυφτό»; Το «που ’ντο-που ’ντο το δαχτυλίδι»; «Το κυνήγι του χαμένου θησαυρού»; Εγώ μάλλον για παραμύθι το βλέπω…, μεγάλο παραμύθι!
Σ.Σ.
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ?
Συμφωνείτε με αυτό το ΧΑΡΑΤΣΙ που επιβλήθηκε σήμερα?
Η απάντηση της Ν.Δ.,να με συγχωρείτε κιόλας, μου θυμίζει έκθεση έκτης δημοτικού. Νομίζεται ότι ενδιαφέρει τον κόσμο οι διαπιστώσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης ?
Βασικά ξεχάσατε να αναφέρετε αν θα το καταργήσετε όταν έρθετε στη εξουσία.Γιατί εγώ ψιλοκαταλαβαίνω το ΖΑΠΕΙΟ 1-2, αλλά ο παππούς μου στις Κουκουβάουνες δεν έχει καταλάβει τίποτα.
Τα πράγματα βεβαίως είναι απλά,αν έχω καταλάβει και εγώ το ΖΑΠΕΙΟ 1-2.
Έρχεστε στην κυβέρνηση,καταργείτε τα χαράτσια τα ΑΔΙΚΑ,επαναλαμβάνω τα ΑΔΙΚΑ με αποτέλεσμα.
- 2000 έως 6000 ΕΥΡΩ κατά μέσω όρο πέφτουν στη αγορά από 5000000 περίπου Έλληνες.
Αρα πέφτουν στην αγορά 20 δισεκατομμύρια αν δεν κάνω λάθος.Από αυτά παίρνει το κράτος περί τα τέσσερα δις από ΦΠΑ.
Το μεγάλο όφελος όμως. Διατηρούνται πολλές επιχειρήσεις ζωντανές,πολλοί εργαζόμενοι δεν χάνουν την εργασία τους και αρχίζει να αχνοφαίνεται κάποια ελπίδα στους επίδοξους επενδυτές για κάποια μελλοντική επένδυση.
Αυτό δεν λέει και το 1-2 κ. Μιχελάκη η κάνω λάθος.Γιατί αν κάνω λάθος τότε ΒΡΑΣΕ ΟΡΥΖΑ κ. Μιχελάκη μου.
Αν όμως δεν κάνω λάθος ,γιατί δεν βγήκατε ευθαρσώς να το καταδικάσετε και να δώσετε κάποια ΕΛΠΙΔΑ πραγματική στο ΛΑΟ ?
Ξέρετε τι λένε σήμερα ο κόσμος κ. Μιχελάκη ?ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΠΛΑΚΑΚΙΑ.
Τι θα πει πήρε να ενημερώσει ο Παπάνδρεου τον Σαμαρά για τα μέτρα.Γιατί δεν του έκλεισε το τηλέφωνο στα μούτρα και να βγεί να τον καταγγείλει ?
Το ξέρετε ότι ο κόσμος υποφέρει και ψάχνει για κάποια ελπίδα?Μπορείτε να του την προσφέρετε?έχετε κάποιο σχεδιασμό?
Γιατί ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ είχε στο μυαλό του και άλλες μορφές χρηματοδότησης,άσχετα αν ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ δεν τον άφησαν.
Γιατί οι Κύπριοι πήραν 2.5 δις δάνειο από Ρωσία πλευρά,παρακάμπτοντας Ε.Ε. και Δ.Ν.Τ.
Έχετε κάποια απάντηση για αυτά?
Αν ναι αναμένουμε,αν όχι ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.
Ξέρετε επίσης τι πιστεύει ο κόσμος. ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
Απλώς περιμένετε να έρθει το μοιραίο για το ΠΑΣΟΚ και εύχεστε να είναι πολύ μακριά εκείνη η ημέρα
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! ΓΕΛΟΙΟ!!! Ο Παπουτσής έκανε για 4η φορά την ΙΔΙΑ δήλωση. Την επαναλαμβάνει ΚΑΘΕ τρείς μήνες!!!!...

«Στην Ελλάδα με την πολιτική μας θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου στη χώρα μας. Κανείς άλλος. Όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάρουν καθαρά το μήνυμα. Θα φύγουν από την Ελλάδα, είτε με εθελοντικό επαναπατρισμό είτε με αναγκαστική απέλαση και σε αυτήν την κατεύθυνση θα είμαστε απολύτως αποφασισμένοι».
«Όσοι έχουν δικαίωμα ασύλου, θα το πάρουν. Και θα το πάρουν το ταχύτερο δυνατό. Όσοι όμως, δεν έχουν δικαίωμα ασύλου, έχουν δηλώσει ψευδή στοιχεία και δεν έχουν δικαίωμα να μένουν στη χώρα μας, θα επιστρέψουν στις πατρίδες τους, είτε με το πρόγραμμα του εθελοντικού επαναπατρισμού, είτε με τη διαδικασία της απέλασης. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή κατάσταση. Πρέπει να νοικοκυρευτούν τα πράγματα, πρέπει να μπει μια τάξη παντού, στο θέμα των μεταναστών που διακινούνται στη χώρα μας».
Την 1/6/2011 δήλωσε:
«Στη Ελλάδα θα παραμείνουν μόνο εκείνοι οι μετανάστες που έχουν δικαίωμα διεθνούς προστασίας ή δικαίωμα ασύλου και εκείνοι που έχουν άδεια νόμιμης εργασίας και παραμονής στην χώρα μας. Κανείς άλλος. Όλοι οι υπόλοιποι θα πρέπει να πάρουν καθαρά το μήνυμα. Θα φύγουν από την Ελλάδα, είτε με εθελοντικό επαναπατρισμό είτε με υποχρεωτική απέλαση. Σε αυτήν την κατεύθυνση είμαστε απολύτως αποφασισμένοι».
Χθες 10/9/2011 δήλωσε:
σχετικές αναρτήσεις
1) Παπουτσής: θα διώξω τους λαθρομετανάστες
2) Πάλι τα "θα" άρχισε ο Παπουτσής
3) Φοβερή συνέπεια Παπουτσή: Με απίστευτη ημερολογιακή ακρίβεια (κάθε 3 μήνες) η ίδια δήλωση:θα διώξω τους λαθρομετανάστες
kolotoubes.blogspot.com
ΛΕΙΠΕΙ Ο ΜΑΡΤΗΣ ΑΠ' ΤΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ; ΚΑΙ Ο ΚΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΚΟΥΡΔΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
http://www.stoxos.gr/2011/09/blog-post_2737.html
Πάλι τα ΄χωσε ο Καμμένος
ΠANOΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ εε ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ !! from GeorgeGreekTrucker on Vimeo.
ΠANOΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ εε ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ !! from GeorgeGreekTrucker on Vimeo.
Stern: Αφιέρωμα σε αναπαράσταση της Μάχης του Μαραθώνα
Δείτε το αφιέρωμα εδώ
Διαγαλαξιακό ρεκόρ ΠΑΣΟΚ: Το μονοετές ελληνικό ομόλογο, απ' το 0,9% επί Καραμανλή, τερμάτισε το κοντέρ!!!!!!!!!
15ετούς 18,03%
10ετούς 20,55%
6ετούς 22,47%
5ετούς 25,62%
3ετούς 40,97%
2ετές 56,97%
και αν νομίζετε ότι δεν πάει παραπάνω... χάσατε!
Κρατηθείτε και δείτε την απόδοση του 1ετούς ελληνικού ομολόγου:
Όπως μπορείτε να δείτε και στην παρακάτω φώτο
το ίδιο ομόλογο επί Καραμανλή είχε απόδοση 0,91%
Δημόσιες δηλώσεις Γερμανών πολιτικών για πιθανή χρεοκοπία της Ελλάδας
Επίσης, ο Ρέσλερ ευνοεί κυρώσεις κατά των μελών της ευρωζώνης που αποτυγχάνουν να μειώσουν μεγάλα δημόσια ελλείμματα, περιλαμβανομένης της αφαίρεσης του δικαιώματος ψήφου στην ΕΕ. Ομως, ο γενικός γραμματέας του ίδιου κόμματος,ο Κρίστιαν Λίντνερ, προχώρα πιό μακριά, δηλώνοντας στην Berliner Morgenpost ότι το κόμμα του δεν αποκλείει τη δυνατότητα της εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη.
Απ την πλευρά του ο ειδικός για θέματα προϋπολογισμού των Χριστιανοδημοκρατών, Νόρμπερτ Μπάρτλ, ερωτώμενος από το Ρόιτερς απάντησε ότι «με τον δρόμο, που τα πράγματα παίρνουν, δεν μπορείς να αποκλείσεις το ενδεχόμενο μιας αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους».
Το στέλεχος των Χριστιανοδημοκρατών Βόλκερ Μπούφι δήλωσε από την πλευρά του στο Spiegel ότι «εάν δεν πετύχουν οι προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης, να κάνει περικοπές και μεταρρυθμίσεις, πρέπει να θέσουμε το ερώτημα, αν πράγματι μάς χρειάζονται νέοι κανόνες, που θα καταστήσουν δυνατή την έξοδο ενός μέλους από την ευρωζώνη». Όμως, η ίδια η καγκελάριος Μέρκελ έχει αποκλείσει η Ελλάδα να φύγει από την ευρωζώνη, επισείοντας μάλιστα τον κίνδυνο ενός ντόμινο.
Ενδιαφέρον έχει η άποψη που εξέφρασε σήμερα ο πρώην επικεφαλής της γερμανικής διπλωματίας, Γιοσκα Φίσερ στην Bild am Sonntag. Δήλωσε:"Η κατάσταση στην Ευρώπη είναι σήμερα σοβαρότερη παρά ποτέ. Έως τώρα, δεν σκεπτόμουνα ότι θα αποτύχει το ευρώ, όμως αν συνεχίσουν έτσι τα πράγματα, θα καταρρεύσει».
Μιχελάκης: Η σημερινή κυβέρνηση είναι το πρόβλημα και όχι η λύση στα προβλήματα των Ελλήνων
«Παρακολουθήσαμε, χθες, μια ομιλία του Πρωθυπουργού, που έδειχνε να αγνοεί όσα συνέβαιναν και όσα επρόκειτο να ακολουθήσουν.
Παρακολουθήσαμε, σήμερα, ένα έκτακτο Υπουργικό Συμβούλιο για την οικονομία, που θα μπορούσε να είχε γίνει τις προηγούμενες ημέρες.
Παρακολουθήσαμε μια συνέντευξη του κ. Βενιζέλου για νέα χαράτσια στην ακίνητη περιουσία, τα οποία - για άγνωστο λόγο - “ξέχασε”, χθες, ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του.
Παρακολουθήσαμε τον Αντιπρόεδρο να απλώνει το χέρι προς τον εφοπλιστικό κόσμο, προς τον οποίο, ωστόσο, αρνείται την επανασύσταση του υπουργείου Ναυτιλίας.
Παρακολουθήσαμε και μια κοινή συνέντευξη Πρωθυπουργού και Αντιπροέδρου, από την οποία προέκυψαν μόνο θλιβερά συμπεράσματα:
- Ο κ. Παπανδρέου προσποιείται αμνησία για όσα διέπραττε ως αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
- Αμετανόητος και αναξιόπιστος, δεν έχει το πολιτικό θάρρος να αναλάβει τις ευθύνες του, ισχυριζόμενος πως πάντα κάποιος άλλος φταίει.
- Περιορίστηκε σε μια θλιβερή επανάληψη - πόσες φορές ακούσαμε τα ίδια ακριβώς πράγματα (!) - που συνοδεύτηκε από ένα ακόμη δυσβάσταχτο χαράτσι.
- Δεν έχει καμία πρόθεση αλλαγής της αποτυχημένης συνταγής, που βυθίζει τον τόπο στην ύφεση, την Αγορά στα λουκέτα και την κοινωνία στην ανεργία.
- Επιχειρεί να φοβίσει τους Έλληνες, αντί να ακολουθήσει πολιτική ελπίδας και προοπτικής.
Το συμπέρασμα, τελικά, είναι ένα:
Η σημερινή κυβέρνηση είναι το πρόβλημα και όχι η λύση στα προβλήματα των Ελλήνων».
ΝΔ Θεσσαλονίκης: "Ομιλία Πρωθυπουργού χωρίς τη λέξη Θεσσαλονίκη"
Ένα πράγμα κατάφερε ο Γιώργος Παπανδρέου κατά την παραμονή του στη Θεσσαλονίκη, για τη Διεθνή Έκθεση: να σπάσει όλες τις παραδόσεις! Να θρυμματίσει όλο το Πρωτόκολλο που διαμορφώθηκε κατά τις προηγούμενες δεκαετίες για να διασφαλίσει τόσο το κύρος του θεσμού της ΔΕΘ όσο και της ενίσχυσης της παρουσίας της Θεσσαλονίκης στα ελληνικά οικονομικά και πολιτικά πράγματα… Βεβαίως έθιξε θέματα στα οποία η ΝΔ τοποθετήθηκε και θα τοποθετηθεί περαιτέρω, αλλά:
- Έσπασε την παράδοση που θέλει (από το 1956) τον πρωθυπουργό να εγκαινιάζει τη ΔΕΘ, προκειμένου η διοργάνωση να έχει το υψηλότερο κύρος! Έτσι την απαξίωσε…
- Έσπασε την παράδοση της επίσκεψης του πρωθυπουργού στα περίπτερα για την επί τόπου ενημέρωσή του! Έτσι απαξίωσε όλους τους ανθρώπους που εργάστηκαν σκληρά για τη διοργάνωση αλλά και το θεσμό γενικότερα.
- Έσπασε την παράδοση που θέλει τον εκάστοτε πρωθυπουργό, στην ομιλία του να αναφέρεται στα θέματα ανάπτυξης της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας αλλά και στην πολιτική της κυβέρνησης του για την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους. Μάλλον επειδή δεν υπάρχει κάτι θετικό στο οποίο θα μπορούσε να αναφερθεί…
- Έσπασε την παράδοση που θέλει τον πρωθυπουργό να εκμεταλλεύεται την μετάβασή του για κάποιες επισκέψεις σε σημεία της πόλης ή της ευρύτερης περιοχής, προκειμένου να αναδείξει κάποια τοπικά θέματα ή πρωτοβουλίες… Μάλλον για να εξυπηρετήσει άλλες σκοπιμότητες…
- Έσπασε την παράδοση να διαμένει στο «Μακεδονία Παλάς» (κατάλυσε στο «Χάγιατ») προκειμένου να είναι εγγύτερα στη δραστηριότητα της πόλης και μη χάνοντας χρόνο στις μετακινήσεις να συναντά το δυνατόν περισσότερα άτομα αλλά και να μην ταλαιπωρεί την πόλη και τους φρουρούς του…
Τέλος, έσπασε την παράδοση που θέλει τη Θεσσαλονίκη να βιώνει το τριήμερο αυτό ως γιορτή! Ως ένα διάστημα με ζωντάνια και λαμπρότητα, εκδηλώσεις και κίνηση! Τα πρωτοφανή μέτρα αστυνομοκρατίας με μπλόκα από τη 1 το μεσημέρι από την Καλαμαριά (!) δημιούργησαν σκηνικό όχι γιορτής αλλά πένθους για τη Θεσσαλονίκη! Για την λήψη των μέτρων αυτών απαιτήθηκε η κινητοποίηση χιλιάδων αστυνομικών, που κόστισε -σε αυτές τις ημέρες της οικονομικής κρίσης- αρκετά εκατομμύρια ευρώ…
Ήρθε, αναστάτωσε και απέρχεται. Ας είναι η τελευταία επίσκεψη με αυτά τα χαρακτηριστικά…
Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ: «Ο Γ. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΝΑ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ»
«Η φετινή κυβερνητική παρουσία ήταν ντροπή για τη Θεσσαλονίκη. Ο πρώτος Πρωθυπουργός που δεν εγκαινίασε τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο Πρωθυπουργός που επί των ημερών του για πρώτη φορά στην ιστορία αρχίζουν τα σχολεία χωρίς βιβλία, ο Πρωθυπουργός που εγκατέλειψε τον Καλλικράτη, ο Πρωθυπουργός που ομολόγησε δημόσια ότι εκχωρεί μέρος της εθνικής μας κυριαρχίας, αυτοσυστήθηκε για μία ακόμη φορά ως ο σωτήρας της Ελλάδας.Επιχείρησε να εμφανίσει το άσπρο μαύρο. Ούτε λέξη για τα λουκέτα και την ανεργία. Λες και ζει σε άλλη χώρα. Η μόνη ολοκληρωμένη εξαγγελία ήταν το νέο χαράτσι – πρόκληση για τα ακίνητα, μετά από ένα επικοινωνιακό Υπουργικό Συμβούλιο. Όμως με εισπρακτικά μέτρα, χωρίς καμία αναπτυξιακή διάσταση, δεν σώζεται τίποτε διότι ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος.
Όσο για τη σημερινή συνέντευξη Τύπου, παρά το δραματικό τόνο που επιχείρησε να δώσει η κυβέρνηση, ήταν μια πολιτική παρωδία. Ούτε οι Υπουργοί που είχε δίπλα του ο Γ. Παπανδρέου δεν έσωσαν την εικόνα του. Ήταν ένας διαγωνισμός για το ποιος θα πει το μεγαλύτερο ψέμα, στην πλάτη του πολίτη που αύριο θα κληθεί πάλι να πληρώσει.
Ο κ. Παπανδρέου έχει επιλέξει να πορεύεται κόντρα στην κοινωνία. Όμως, φτάνουν τα ψέματα. Φτάνουν οι προκλήσεις. Όχι στην εξαθλίωση του λαού».
ΠΑΣΟΚ μέχρι το κόκκαλο ο παχύδερμος...
[Και εντάξει μπορεί να συμφωνώ με τη μη επιστροφή στη δρχ... αλλά το να ζητάει ο παχύδερμος απ' το λαό να το βουλώσει επειδή 100 πράσινα λαμόγια συνδικαλιστές της δικής του συνομοταξίας τρώνε με 12 μασέλες πάει πολύ... καλύτερα να μας πει τι φταίει και μέχρι τώρα "το ΠΑΣΟΚ δεν έχει σβήσει τα χρέη προς τις Τράπεζες"...]του Θέμου Παχύδερμου
Μου τη δινει το ότι ενώ όλοι υποβάλλονται σε θυσίες επί θυσιών, ορισμένες τσαμπουκαλεμένες μειοψηφίες εξακολουθούν να κάνουν κουμάντο και κανείς δεν τους πάει κόντρα. Σταματούν τα τρένα, ξανακλείνουν τους δρόμους, καταλαμβάνουν το υπουργείο Υγείας ζητώντας από τον Λοβέρδο να πάρει πίσω τα όσα, εν πολλοίς ορθά, είπε για το απέραντο κρατικό τεμπελχανείο. Μα με τη στάση τους επιβεβαιώνουν απολύτως ότι κατά βάση έχει δίκιο και για το Δημόσιο και για την Αριστερά, ιδίως δε… για τον συνδυασμό τους. Γιατί το καρκίνωμα της Ελλάδας δεν είναι ούτε ο απλός δημόσιος υπάλληλος ούτε ο ιδεολόγος αριστερός ή κομμουνιστής. Είναι ο συνδυασμός των δύο: δηλαδή ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ που εκμεταλλεύεται το βόλεμα στο κράτος που υποτίθεται ότι μισεί και μεταβάλλει την ιδεολογία του σε ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ. Τρόπος του λέγειν, γιατί βασικά θέλει να πληρώνεται αλλά να μην κάνει τίποτα, διότι… διαφωνεί με το σύστημα!
Αρα το μεγάλο μας πρόβλημα -και ίσως έπρεπε να το διευκρινίσει αυτό ο Λοβέρδος για να μην αδικεί τον εαυτό του- είναι οι οργανωμένες κρατικές ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ και οι καθοδηγητές τους και όχι ο απλός δημόσιος υπάλληλος, που κάνει (ή δεν κάνει) τη δουλειά του σε συνθήκες εξαθλίωσης. Δεν καταστράφηκε η Ελλάδα ούτε από τους… κλητήρες ούτε από τους δασκάλους, ούτε από τους νοσοκομειακούς γιατρούς, είτε τους καθηγητές, τους δικαστικούς, τους εφοριακούς μεμονωμένα ή ακόμη και τους αστυνομικούς και τους στρατιωτικούς. Αν έχουμε περισσότερους, φταίνε γι’ αυτό οι πολιτικοί και λύνεται το θέμα χωρίς πολλά δράματα. ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και μείζον «εμπόδιο» είναι η συντεχνία και η οργανωμένη μειοψηφία, ο κρατικοδίαιτος αριστερός συνδικαλιστής και ο εργατοπατέρας, όπου κι αν βρίσκονται. Είναι όλοι αυτοί που έκαναν τη Θεσσαλονίκη πολιορκημένη πόλη και μας υποχρέωσαν να ξοδέψουμε και 10 εκατομμύρια ευρώ για να πάνε 6.000 αστυνομικοί και οι λοιποί προκειμένου να… μιλήσει με ασφάλεια ο πρωθυπουργός της χώρας. Αυτοί κάνουν επίδειξη δύναμης -της κακιάς ώρας- κι εμείς πληρώνουμε. Ας έρχονταν όλοι τους εδώ να τον γιουχάρουν, πιο φθηνά θα μας κόστιζαν. Ως πότε όμως η μεγάλη πλειοψηφία θα τους αφήνει να μας κάνουν ό,τι γουστάρουν; Ως… πότε;
Θα τους αφήνουν να κάνουν ό,τι θέλουν και να λένε ΜΠΟΥΡΔΕΣ του τύπου «και τι έγινε άμα χρεοκοπήσουμε», «μπλοφάρουν οι Γερμανοί με την Ε.Ε.» και «μπας κι είναι καλύτερα στη δραχμή» έως ότου η πολιτική ηγεσία εξηγήσει σαφώς στον κόσμο, χωρίς ΜΙΣΟΛΟΓΑ, ότι παίζουμε σε μια παρτίδα ζωής και θανάτου. Απέχουμε ελάχιστα από το να βρεθούμε εκτός Ευρώπης, να μπούμε σε απίστευτες περιπέτειες με τα εθνικά θέματα, να επιστρέψουμε οικονομικοκοινωνικά στις δεκαετίες του ’50 και του ’60 ή να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας σε έναν νέου τύπου εμφύλιο, όπως προέβλεψε ο τραπεζικός κολοσσός UBS! Αυτά τα κορυφαία ζητήματα επιβίωσης ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ τούτες τις εβδομάδες και όχι το αν θα βγουν 100.000 δημόσιοι υπάλληλοι σε εφεδρεία ή και σε ανεργία, όπως έχουν ήδη βγει 800.000 συνάνθρωποί τους στον ιδιωτικό τομέα. Σενάριο εκτός ευρώ σημαίνει ότι αν σήμερα γίνεται χαμός και οδυρμός γιατί δεν έχουν τα σχολεία εγκαίρως τα δωρεάν βιβλία, τότε δεν θα βρίσκουμε ούτε ΦΑΡΜΑΚΑ. Μέσα σε λίγες εβδομάδες τα πανάκριβα εισαγόμενα τρόφιμα θα είναι ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΑ και τα λιγοστά εγχώρια της τελειωμένης πλέον αγροτικής μας παραγωγής θα μοσχοπουλιούνται στη ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ. Και αυτή θα είναι μόνο η αρχή ενός αδιανόητου εφιάλτη, αν βγούμε ξεφτιλισμένοι από την Ευρώπη! Ας μην ξεγελιόμαστε. Δεν θα υπάρχει ζωή με τη δραχμή για πολλά-πολλά χρόνια, γι’ αυτό και θα έπρεπε ήδη να έχουμε κάνει τα πάντα, τα οποία συμφωνήσαμε στο κάτω-κάτω της Γραφής… Δηλαδή… πιο πονηροί ή πιο χαζοί από μας είναι οι Πορτογάλοι και οι Ιρλανδοί που έτρεξαν να σωθούν πρώτοι και να μας αφήσουν τελευταίους και καταϊδρωμένους;
Γι’ αυτό και θα φωνάζω μέχρι τέλους ότι έστω και στις ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ πρέπει να αγωνιστούμε ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ για να μη βρεθούμε εκτός ΕΥΡΩΠΗΣ. Κι αν το θέλετε και με απλά μαθηματικά, αυτά που μας ζητούν να περικόψουμε είναι μεν πολλά και σοβαρά, αλλά σχετικά ασήμαντα συγκριτικά με το τι θα πάθουμε άμα βρεθούμε μόνοι μας με τη δραχμή στο χέρι. Ο εθνικός χαζομαζοχισμός και η νεοελληνική κουτοπονηριά μάς πάνε προς μια μεγαλύτερη ΣΥΜΦΟΡΑ κι απ' το 1922, κάτι σαν νέο 1453 που έπεσε η Πόλη, και γίναμε για 400 χρόνια Ανατολή. Δύση και πάλι Δύση!
ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΣΧΕΔΙΟ
Ο τρόπος θα ήταν μέσω δυσβάσταχτων φόρων,που θα αναγκάσουν πολλούς να πουλήσουν άρον-άρον τις περιουσίες τους.
Επίσης σας είχα γράψει ότι υπάρχουν έτοιμες εταιρίες που θα τα αγοράσουν μισοτιμής και θα τα διαθέτουν σε αλλοδαπούς.
Μου το είχε εκμυστηρευθεί ΑΡΧΙΠΑΣΟΚΟΣ.
Τελικά τα πάντα τα κάνουν βάσει σχεδίου,τίποτα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.
Για αυτό καλά θα κάνει η Ν.Δ. να πάρει ΣΑΦΗ ΘΕΣΗ, για όλο αυτό το ΜΠΑΧΑΛΟ. Δυστυχώς κύριε ΣΑΜΑΡΑ το πολύ ΜΠΛΑ-ΜΠΛΑ και οι ανούσιες ανακοινώσεις δεν καθησυχάζουν τον κόσμο.
Αντιθέτως τον εξαγριώνουν περισσότερο γιατί νομίζουν?ότι το παιχνίδι είναι ΣΙΚΕ.
Μεγάλο δούλεμα από τον ΓΑΠ: Χθες στη ΔΕΘ είπε ότι ξεκινούν άμεσα οι έρευνες για πετρέλαιο ενώ πριν 2 χρόνια έλεγε "πετρέλαιο δεν έχουμε"!!
Δείτε τώρα και τι έλεγε τον Δεκέμβριο του 2009 ο σαλταδόρος:
11-12-09: Τζέφρυ: Δεν έχει πετρέλαιο η Ελλάδα!!..
Μιχελάκης για τα νέα μέτρα
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της ΝΔ τα «νέα δυσβάστακτα μέτρα που ακυρώνουν τη χθεσινή ομιλία του κ. Παπανδρέου, επιβεβαιώνουν την παταγώδη αποτυχία της κυβέρνησής του και ρίχνουν νέα βάρη στις πλάτες των Ελλήνων. Η κυβέρνηση πρέπει να καταλάβει, ότι οι Έλληνες δεν αντέχουν πλέον άλλα φορολογικά βάρη».
Βενιζέλος: Εκτός απ' τον Καραμανλή φταίει κι η Μέρκελ που με αναγκάζει να πάρω νέα μέτρα
Αυτό, κατά τον ίδιο, σημαίνει ότι σε περιοχές με χαμηλές αντικειμενικές αξίες οι ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν 0,5 ευρώ ανά τ.μ., ενώ για τις πιο "πλούσιες" περιοχές το τέλος θα είναι 10 ευρώ ανά τ.μ.
Ο υπολογισμός του θα γίνει με παρόμοιο τρόπο, με το τέλος ακίνητης περιουσίας και η σχετική διαδικασία για την είσπραξη θα ανακοινωθεί την Τρίτη από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Η είσπραξη θα δρομολογηθεί το αργότερο μέχρι τέλος φεβρουαρίου. Για το 2011, θα εισπραχθεί εφάπαξ, ενώ για τη χρήση του 2012 ο υπουργός διευκρίνισε ότι θα γίνει με πολλές δόσεις.
Παράλληλα, σύμφωνα με τον υπουργό η κυβέρνηση αποφάσισε την επιτάχυνση της εκτέλεσης του προϋπολογισμού του 2012. Το προσχέδιο θα κατατεθεί στις 3 Οκτωβρίου στη Βουλή και στόχος είναι να ψηφιστεί πριν τις 31 του ίδιου μήνα.
Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης ανακοίνωσε και την περικοπή ενός μισθού σε όλους τους αιρετούς και μετακλητούς υπαλλήλους του Δημοσίου (τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον πρωθυπουργό, υπουργούς, βουλευτές, γενικούς γραμματείς, κλπ.).
Τέλος ο Ευ. Βενιζέλος δήλωσε ότι θα δρομολογήσει συνάντηση με τους εφοπλιστές, ενώ κατά την εισαγωγή του εκτίμησε πως το 2012 η χώρα θα εμφανίσει πρωτογενές πλεόνασμα 3 δισ. ευρώ.
O πρώτος που ενημερώθηκε για τις κυβερνητικές αποφάσεις ήταν ο πρόεδρος της Ν.Δ., Αντ. Σαμαράς, με τον οποίο είχε τηλεφωνική επικοινωνία και ο πρωθυπουργός αλλά και ο Ευάγγελος Βενιζέλος.
Σύμφωνα με τον υπουργό Οικονομικών, η επιτάχυνση της ψήφισης του προϋπολογισμού πριν από το τέλος Οκτωβριου, θα συζητηθεί ξανά εντός της ημέρας με τον πρόεδρο της Ν.Δ..
Η... ήττα της Μέρκελ φταίει για τα νέα μέτρα
Συνεχίζοντας στο ίδιο μοτίβο των προηγούμενων ημερών ο Ευ. Βενιζέλος, τόνισε πως για την λήψη των νέων μέτρων δεν ευθύνεται κάποια διαφωνία με την τρόικα αλλά "η στάση ορισμένων σημαντικών κρατών της Ε.Ε.". Χωρίς να πει ονόματα φωτογράφισε τη Γερμανία τονίζοντας πως τα κράτη αυτά μπορεί να αντιμετωπίζουν διαφωνία κομμάτων κυβερνητικού σχηματισμού, πρόσφατη ήττα σε εκλογές και πίεση από τα ΜΜΕ της χώρας.
Ο υπουργός Οικονομικών πρόσθεσε πως η έλλειψη ολοκληρωμένων θεσμών παγκοσμίως λειτουργεί ως καταλύτης επηρεάζοντας πολιτικές εξελίξεις κάτι που αποτυπώνεται με ιδιαίτερο τρόπο στην Ε.Ε. που βρίσκεται σε ενδιάμεσο στάδιο.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα εισπρακτικά μέτρα που ανακοινώθηκαν είναι επιπρόσθετα των περικοπών στις δημόσιες δαπάνες που ανακοίνωσε την περασμένη Τρίτη. Θα φέρουν το έλλειμμα στα 17,1 δισ, το 2011 και 14,9 δισ. το 2012, δηλαδή εντός των στόχων, αποδεχόμενος ότι η τρόικα δεν συμφώνησε σε καμία αναθεώρηση των στόχων λόγω ύφεσης.
Ο Ευ. Βενιζέλος υπολόγισε ότι η Ελλάδα θα αποκτήσει πρωτογενές πλεόνασμα από το τέλος του 2012, κατά 3 δισ. ευρώ.
Στο απυρόβλητο οι καταθέσεις
Αναφορικά με τις καταθέσεις που βρίσκονται στο εξωτερικό, η κυβέρνηση γνωρίζει πως στην περίπτωση που επιχειρήσει την είσπραξη φόρων από αυτές μπορεί να βρεθεί σε αδιέξοδο, καθώς μια τέτοια ενέργεια μπορεί να εκληφθεί ως απόπειρα διπλής φορολόγησης. Το ενδεχόμενο αυτό κάθε άλλο παρά θεωρητικό είναι για τις περιπτώσεις πολιτών που φορολογήθηκαν για τα εισοδήματά τους στην Ελλάδα και ακολούθως απλώς κατέθεσαν -απολύτως νόμιμα- τα χρήματά τους σε τράπεζες του εξωτερικού.
Αντιθέτως αποφεύγει να αγγίξει το θέμα του πόθεν έσχες των καταθέσεων του εξωτερικού, προκειμένου να εντοπίσει όσους έχουν καταθέσεις το ύψος των οποίων δεν μπορεί να δικαιολογηθεί.
Πρωτοφανές! Ο Βενιζέλος πήρε τον λόγο για να συμπληρώσει τον ΓΑΠ
Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΤΩΝ ΜΑΧΩΝ
τηλ. 210 3611590 - fax:211 780 1821 www.logxi.com
Μεγάλη γκάφα Κουτρουμάνη: Έβγαλε λίστα ΜΚΟ (που περιλάμβανε τη ΜΚΟ της mother και το ΙΣΤΑΜΕ) από πρόγραμμα επί Σημίτη και τη χρέωσε στη ΝΔ!!!
Για να καταλάβετε για τι μιλάμε αναφέρουμε ενδεικτικά μερικές ΜΚΟ που χρηματοδοτήθηκαν και είμαστε σίγουροι ότι και τώρα θα χρηματοδοτηθούν ανάλογες:
Ανάμεσά τους είναι λοιπόν η ΜΚΟ της κυρίας Μαργαρίτας Παπανδρέου «Κέντρο Έρευνας και Δράσης για την Ειρήνη» (με 90.000 και 25.000 ευρώ), το καλλιτεχνικό σχήμα «Σπείρα-Σπείρα» στο οποίο συμμετέχει ο κ. Στ. Κραουνάκης (με 150.000 συν 100.000 ευρώ), το ΙΣΤΑΜΕ «Ανδρέας Παπανδρέου» (με 125.000 ευρώ) κ.ά. γαλάζιοι...
Αναμένουμε λοιπόν από το τωρινό πρόγραμμα να ενισχυθούν η ΜΚΟ της μαμάς του Σαμαρά, η ΜΚΟ του Σ. Σπανουδάκη και το Ίδρυμα Κ. Καραμανλής... που μάλλον δεν θα ενισχυθούν γιατί δεν υπάρχουν τέτοιες ΜΚΟ καθώς τέτοιες λαμογιές είναι αποκλειστικό προνόμιο του ΠΑΣΟΚ...
Άντε γειά...
Ενημέρωση από την Πράβντα Β.Ελλάδας (ΕΤ3) και την κ.Γεωργιοπούλου
Μας έχει όλους φακελλωμένους ο "εθνικός προμηθευτής"
Αν όχι, ανοίξτε την παρακάτω διεύθυνση:
http://www.intracom.gr/success_stories_government/taxis.htm
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ:
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ;
- Το εν λόγω λογισμικό και η συντήρησή του, δεν χρηματοδοτούνται από την Ε.Ε. διότι δεν προκηρύσσεται διαγωνισμός, ελλείψει άλλων αναδόχων, για τεχνικούς λόγους.
- "Απαγορεύεται", επίσης για τεχνικούς λόγους, στους αναλυτές και προγραμματιστές της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, να "αγγίξουν" τα προγράμματα, με αποτέλεσμα όταν "πέφτει" το σύστημα να μην μπορούν να παρέμβουν διορθωτικά.
Υ.Γ
-Που είσαι αείμνηστε Χαρίλαε Φλωράκη, να δεις τον γιο του Πέτρου, που του δώσατε δουλειές τότε εσείς της Οικουμενικής Κυβέρνησης-όπως τους είχες ζητήσει-πως πρόκοψε και μεγάλωσε.....
-Γιατί κ. ΓΙΚ, ξεχάσατε την Κό.Λα.Ση ;
Μας ζήτησε διάφορα... δεν πρότεινε τίποτα
- Από τους νέους να μην εγκαταλείπουν τη χώρα.
- Από τους ελεύθερους επαγγελματίες να πληρώνουν τους φόρους τους.
- Από τους δημοσίους υπαλλήλους να σταθούν δίπλα στον πολίτη.
Ο πρωθυπουργός δεν πρότεινε:
-Με ποιους τρόπους θα μείνουν οι νέοι στη χώρα.
-Με ποια χρήματα θα στηρίξουν οι τραπεζίτες το χρηματοπιστωτικό σύστημα.
-Με ποιούς τρόπους επιχειρηματίες να επενδύσουν στην Ελλάδα των φόρων.
-Ποιοι ελεύθεροι επαγγελματίες καθότι είναι είδος προς εξαφάνιση θα πληρώσουν φόρους.
-Ποιοι δημόσιοι υπάλληλοι θα σταθούν δίπλα στον πολίτη... αυτούς που ετοιμάζουν για απόλυση ή "εργασιακή εφεδρεία" όπως το λένε...
Δ.Ν.
Ε. Κωνσταντινίδης για τα προβλήματα στην έναρξη της σχολικής χρονιάς
Σήμερα με μία συγγνώμη θέλει να διαγράψει την ανικανότητα, που οδήγησε τους μαθητές στα σχολεία χωρίς βιβλία.
Ο Πρωθυπουργός, ωσεί παρών, αδυνατεί να αποδώσει ευθύνες και να πάρει μέτρα σαν να μη συμβαίνει τίποτα, αρκούμενος στη συγγνώμη της Υπουργού του.
Έτσι δεν είναι διόλου απίθανο η κ. Διαμαντοπούλου με τη φόρα που πήρε να προχωρήσει παρακάτω και να βαφτίσει τις φωτοτυπίες, που μοιράζει αντί βιβλίων στους μαθητές, συγγράμματα και τα CD-DVD, οπτικοακουστικά μέσα σύγχρονης διδασκαλίας.
Για ευθιξία βέβαια από πλευράς της κ. Υπουργού ούτε λόγος να γίνεται.
Όσο για τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις των σχολικών μονάδων, ζούμε πλέον τις τραγικές συνέπειες της προχειρότητας κα της ανοργανωσιάς.
Η ταλαιπωρία των μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών ξεκίνησε και κάθε μέρα κυριολεκτικά θα πληρώνουν τα σπασμένα των αποφάσεων του Υπουργείου, αφού δεν εξασφαλίστηκε τίποτα, ώστε οι συγχωνεύσεις να μην πλήττουν την εκπαιδευτική διαδικασία και να μην εμποδίζουν την ομαλή φοίτηση των μαθητών στα σχολεία.
Τα μόνο που απομένει μέσα σε αυτό το απίστευτο αλαλούμ είναι να δηλώσει, η “ σιδηρά κυρία Υπουργός” την ικανοποίησή της για την πορεία του έργου της.
Καλά δεν ήξερες, δε ρώταγες ρε Χασαπόπουλε; Ή ήξερες και έκανες την πάπια;
Φαίνεται ότι αυτός δεν άκουσε τίποτε για το άνοιγμα του Καραμανλή στη Ρωσία μέσω της σύναψης των συμφωνιών για την ενέργεια, που το "Αμερικανάκι" πάγωσε μόλις ανέλαβε το έργο της διάλυσης και της υποδούλωσης αυτής της χώρας, ούτε και για τα δάνεια που ακόμη και υπό αυτές τις συνθήκες μας προσέφεραν η Ρωσία και η Κίνα πριν μας χαρίσει ο Γιωργάκης την ευδαιμονία του ΔΝΤ.
Καλά δεν ήξερες, δε ρώταγες;
Βάση σχεδίου και η παραμικρή μετακίνηση του Πρωθυπουργού
Το σχέδιο όμως προέβλεπε ο Γ. Παπανδρέου θα έμπαινε από την δευτερεύουσα είσοδο, όπερ και εγένετο!!
Βέβαια τα δύσκολα δεν έχουν περάσει για την ηγεσία της Ελληνικής Αστυνομίας, η οποία σύσσωμη βρίσκεται στην συμπρωτεύουσα. Η συνολική δύναμη που βρίσκεται επί ποδός πολέμου αυτό το τριήμερο, φτάνει τα 8.000 άτομα, από τα οποία τα 3.000 ταξίδεψαν από την Αθήνα.
Ανάμεσα τους, εκτός από σχεδόν το σύνολο των ΜΑΤ της Αττικής και μια ιδιαίτερα μεγάλη ομάδα, 100 ατόμων, της Αντιτρομοκρατικής και πράκτορες της ΕΥΠ με τα καινούργια «βαλιτσάκια» τηλεφωνικών παρακολουθήσεων.
Βασικό τους πρόβλημα, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι να μην κατορθώσουν οι διαδηλωτές να «αποκλείσουν» το Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο, όπου θα πραγματοποιηθεί η ομιλία του Πρωθυπουργού.
http://www.briefingnews.gr
ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται και έκτακτη εισφορά για τα ακίνητα.
Έχουμε και λέμε.
-ΕΤΑΚ
-ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.
-ΦΟΡΟΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ.
- ΤΩΡΑ Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΙΣΦΟΡΑ.
Η αποσύρεις τους βουλευτές σου από την ΒΟΥΛΗ η θα πάρεις τα π@@@@@@α μας και εσύ.
ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!



