Η ιστορία, που αποδεικνύει το λόγο που οι ΠΑΣΟΚοι θέλουν κατάργηση της ανωνυμίας των blogs, έχει ως εξής: 30 Σεπτεμβρίου 2011
Αγωγή Πάγγκαλου σε επώνυμο blogger-Ζητάει 2 εκ ευρώ!!-Δείτε για ποιο γελοίο λόγο!
Η ιστορία, που αποδεικνύει το λόγο που οι ΠΑΣΟΚοι θέλουν κατάργηση της ανωνυμίας των blogs, έχει ως εξής: Η λύση για το θέμα των εγγυήσεων της Φινλανδίας είναι πολύ κοντά, λέει το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών
Άντε μπας και μπει τάξη: Στο μικροσκόπιο των ελεγκτών της τρόικας και οι ρυθμοί απονομής Δικαιοσύνης
Οι εκπρόσωποι της Δικαιοσύνης τόνισαν στο κλιμάκιο, ότι μέχρι στιγμής το μόνο σύστημα μηχανοργάνωσης που υπάρχει είναι αυτό που αφορά στην ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων το οποίο, όπως είπαν, λειτουργεί πιλοτικά από τις 16 τρέχοντος, καθώς ακόμη δεν έχει λυθεί το πρόβλημα της πληρωμής δικαστικών ενσήμων.
Διευκρίνισαν, ωστόσο, ότι το ζήτημα της ηλεκτρονικής καταβολής ενσήμων αναμένεται να λυθεί άμεσα.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χάρ. Αθανασίου, επεσήμανε στους εκπροσώπους της τρόικας ότι η ποιότητα απονομής δικαιοσύνης είναι υψηλή και ότι το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις εκδίκασης υποθέσεων οφείλεται όχι στο έμψυχο υλικό, αλλά στην έλλειψη υποδομής.
Μετά το τέλος της συνάντησης στο Πρωτοδικείο, το κλιμάκιο της Τρόικας επισκέφθηκε το κτίριο 2 της Ευελπίδων όπου στεγάζεται το σύστημα ηλεκτρονικής κατάθεσης δικογράφων.
Εκεί οι εκπρόσωποι μίλησαν με τους δικαστικούς υπαλλήλους, οι οποίοι έχουν αναλάβει την εφαρμογή όλου του προγράμματος.
Στη συνέχεια, αποχώρησαν, ενώ τελικά δεν έγινε συγκέντρωση των δικαστικών υπαλλήλων.
Γ. Μιχελάκης: Ο Βενιζέλος πρώτα μιλά, μετά αποφασίζει και κατόπιν σκέφτεται
Ουδέποτε υπουργός είχε το πολιτικό θράσος να χαρακτηρίζει “αδιανόητα” τα όσα ο ίδιος είπε, όπως έκανε, χτες το βράδυ, ο κ. Βενιζέλος.
Και όμως! Ο κ. Βενιζέλος, στη συνέντευξή του, στις 27.09, έλεγε κατά λέξη: “Πρέπει να οικοδομήσεις το επίπεδο του δικού σου εισοδήματος με αποδείξεις… Αυτό το μέτρο θα ισχύσει με τη φορολογική δήλωση του 2012 για τα εισοδήματα του 2011”.
Φαίνεται, ξεκάθαρα, ότι ο κ. Βενιζέλος άλλα λέει το πρωί, άλλα το μεσημέρι και άλλα το βράδυ. Πρώτα μιλά, μετά αποφασίζει και κατόπιν σκέφτεται».
Στη Βίρτους Μπολόνια ο Κόμπε Μπράιαντ με τρελό συμβόλαιο!
Δεν φταίει μόνο η τρόικα για το χάλι μας: Η Πορτογαλία μείωσε το έλλειμμα στο 8,3%
Ουρά οι ενδιαφερόμενοι για τον ΠΑΟ-Προέκυψε και τρίτος... κι αυτός στα λόγια
Μετά τον Σαουδάραβα πρίγκιπα και τον Ανδρέα Βγενόπουλο, ενδιαφέρον για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός εξέφρασε και ξένο επενδυτικό fund.
Τους ανθρώπους του «τριφυλλιού» έχει ενημερώσει ήδη σχετικά εκπρόσωπος του επενδυτικού ομίλου, ο οποίος το πρωί της Παρασκευής επισκέφθηκε τα γραφεία της «πράσινης» ΠΑΕ, προκειμένου να παραδώσει φάκελο στον Δημήτρη Γόντικα με τα στοιχεία του fund και το ενδιαφέρον του για τις μετοχές του Παναθηναϊκού.
Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: «Είτε το θέλουν είτε όχι, το Φράγμα Αλμωπαίου θα γίνει»
Με αφορμή την απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης – η οποία, σημειωτέον αναρτήθηκε στο διαδίκτυο – που ανακαλεί την προηγούμενη προκήρυξη για το Φράγμα Αλμωπαίου και με την οποία επαναπροκηρύσσεται η μελέτη του έργου, ο βουλευτής Γιώργος Καρασμάνης, δηλώνει τα εξής:Ουδέποτε ομολόγησαν τις προθέσεις τους αυτά τα δύο χρόνια, αντιθέτως διαβεβαίωναν σε όλους τους τόνους ότι το Φράγμα θα προχωρήσει όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί. Συγκεκριμένα, η κυρία Μπατζελή σε συζήτηση που είχε με τον Γιώργο Καρασμάνη στις 14 Ιανουαρίου του 2010 τον διαβεβαίωνε ότι ¨έχει ιεραρχήσει το Φράγμα Αλμωπαίου ως πρώτο στη λίστα των προς κατασκευή έργων¨ και ότι ¨απλώς καθυστερούσε τις διαδικασίες προκειμένου να ελέγξει όπως είπε, συνολικά τα έργα που είχε δρομολογήσει για κατασκευή η προηγούμενη Κυβέρνηση¨. Η ίδια υπουργός στις 11 Μαρτίου της ίδιας χρονιάς, στην Ολομέλεια της Βουλής, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή, είχε δεσμευτεί και είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της Βουλής ότι, ¨εντός του Μαρτίου με αρχές Απριλίου του 2010 θα ανοίξουν οι προσφορές ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες της ανάδειξης του αναδόχου της κύριας μελέτης¨, την οποία, βέβαια, η ίδια είχε μπλοκάρει από τον Δεκέμβριο του 2009.
»Αλλά και ο σημερινός υπουργός, ο κ. Σκανδαλίδης, σε συνάντηση που είχε με τον βουλευτή, τον είχε επίσης διαβεβαιώσει ότι ¨θα δώσει εντολή να ανοίξουν οι προσφορές του διαγωνισμού προκειμένου να αναδειχτεί ο ανάδοχος της κύριας μελέτης¨».
Διαβλέποντας την ύποπτη κωλυσιεργία, ο Γιώργος Καρασμάνης έφερε το θέμα στη Βουλή, όχι μια και δύο αλλά πέντε (5) φορές με ισάριθμες Ερωτήσεις. Αλλά, ο κ. Σκανδαλίδης συνεχώς φυγομαχούσε. Αρχικά έστελνε τους υφυπουργούς του οι οποίοι δεν είχαν γνώση του θέματος, ενώ τις δύο τελευταίες φορές, μέσα στο Σεπτέμβριο του 2011, σε προγραμματισμένες από ημερών συζητήσεις, προφασίστηκε κώλυμα και δεν προσήλθε. Με συνέπεια το Προεδρείο της Βουλής, μετά από έντονη αντίδραση του βουλευτή, να συνταχθεί με την θέση του Γιώργου Καρασμάνη ότι ο υπουργός οφείλει να προσέλθει στο Κοινοβούλιο και να απαντήσει στην Ερώτηση.
«Απόρροια όλων αυτών», επισημαίνει ο βουλευτής, «ήταν, ο υπουργός να εξαναγκαστεί να επαναπροκηρύξει τη κύρια μελέτη – η οποία, σημειωτέον, με βάση την προηγούμενη προκήρυξη, έπρεπε να έχει παραδοθεί από τις 9 Σεπτεμβρίου του 2011. Στην ουσία δηλαδή, πετάει ένα έργο πνοής έξω από το προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013 (από το Δ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης), ενώ ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του. Κι αυτό διότι το έργο έχει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με χρηματοδότηση της προμελέτης (6/3/2007) με 450.000 από το Γ’ ΚΠΣ (που ήδη εδώ και καιρό έχει ολοκληρωθεί). Όπως είχε εγκριθεί και η χρηματοδότηση της κύριας μελέτης με 3.400.000 από τις 21 Μαΐου του 2009 και η οποία δημοπρατήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 2009». Αυτήν τη διαδικασία του διαγωνισμού, της εκπόνησης της κύριας μελέτης, ακύρωσε η σημερινή κυβέρνηση όπου είχαν καταθέσει προσφορές εννέα μελετητικά γραφεία. Ήδη χάθηκαν δύο χρόνια!!!!
Μπροστά σ΄ αυτόν κυβερνητικό τραγέλαφο, ο Γιώργος Καρασμάνης, θεωρεί υποχρέωσή του να δεσμευτεί απέναντι στους συμπολίτες του κατά τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι, «σε πείσμα όλων αυτών των μεθοδεύσεων, το Φράγμα Αλμωπαίου θα γίνει. Αυτό το έργο των εκατό εκατομμυρίων, είτε το θέλουν είτε όχι, θα πάρει το δρόμο της υλοποίησης από την ίδια Κυβέρνηση που το εμπνεύστηκε και το δρομολόγησε: Από την επόμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».
Στυλιανίδης-Καμμένος: Άθλιες μεθοδεύσεις οι περικοπές και αντισυνταγματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων στις Ένοπλές Δυνάμεις
ΘΕΜΑ : Άθλιες μεθοδεύσεις. Περικοπές και αντισυνταγματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων στις Ένοπλές Δυνάμεις, που οδηγούν στην εξαθλίωση κα εξόντωση των ένστολων.
Σαν να μην έφτανε αυτό η κυβέρνηση αποφάσισε την ολοκληρωτική εξόντωση των ένστολων και με συνοπτικές διαδικασίες αποφάσισε περαιτέρω μειώσεις τόσο των μισθών των εν ενεργεία, όσο και των συντάξεων των εν αποστρατεία στελεχών.
Οι μειώσεις που αποφασίστηκαν πλήττουν άμεσα και έμμεσα αδιακρίτως και οριζόντια όλη την Ελληνική κοινωνία. Οι στοχευόμενες επιθέσεις με ηλικιακά και ταυτόχρονα αντισυνταγματικά κριτήρια είναι κατευθείαν βολή κατά των στελεχών όλων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.
Πιο συγκεκριμένα :
1. Με το Ν.3842/2010 θεσπίστηκαν οι νέες φορολογικές κλίμακες με την αύξηση των οποίων, μέσω της παρακράτησης επιπλέον Φόρου Εισοδήματος μείωσε τα μεσαία εισοδήματα όλων των συνταξιούχων.
2. Με τους Ν.3845 και 3847/2010 τα Δώρα Χριστουγέννων-Πάσχα και Επίδομα αδείας καταργήθηκαν ή και μειώθηκαν σημαντικά, καθόσον για συνταξιούχους ηλικίας κάτω των 60 ετών και μεικτής σύνταξης άνω των 2.500 Ε θεσπίσθηκε η κατάργησή τους, ενώ για συνταξιούχους άνω των 60 ετών και κάτω του υπόψη χρηματικού ορίου συρρικνώθηκαν σε 400,200 και 200 Ε αντίστοιχα
3. Με τους Ν.3863 και 3865/2010 θεσπίσθηκε η Εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων για μεικτές συντάξεις άνω των 1.700 Ε σε ποσοστά από 3 έως 10%κλιμακωτά.
4. Με τον Ν.3865/2010 τιμωρήθηκαν οι συνταξιούχοι που συνέχιζαν να εργάζονται για να καλύψουν τις οικογενειακές τους ανάγκες, με αναστολή ή μείωση της σύνταξής τους, δηλαδή επί της ουσίας τους στερήθηκε το βασικό συνταγματικό δικαίωμα της εργασίας.
5. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε η μείωση του αφορολογήτου ορίου των 12.000 Ε σε 8.000 Ε και προστέθηκε νέο φορολογικό κλιμάκιο των 4.000 Ε με ποσοστό φόρου 10%.
6. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε η ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας και για εισοδήματα άνω των 12.000 Ε σε ποσοστό κλιμακωτά από 1 έως 4%.
7. Με τον Ν.3896/2011 συνεχίσθηκε η μείωση που άρχισε με τους Ν.3863 και 3865/2010, με την θέσπιση αύξησης των ποσοστών της εισφοράς αλληλεγγύης συνταξιούχων από 3 έως 10% σε 6 έως 14% αναλογικά για συντάξεις άνω των 1.700 Ε.
8. Με τον Ν.3986/2011 τιμωρήθηκαν οι στρατιωτικοί κάτω των 60 ετών που άσκησαν το νόμιμο δικαίωμα της αποστρατείας τους, με θέσπιση επιπλέον μηνιαίας εισφοράς για μεικτές συντάξεις άνω των 1.700 Ε σε ποσοστό από 6 έως 10% αναλογικά.
9. Με απόφαση του Δ.Σ. του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και «έγκριση» του Υπ. Εθν. Άμυνας μειώθηκε από 1-1-2011 το χορηγούμενο από το Μ.Τ.Σ. μέρισμα, σε ποσοστό 25% συρρικνώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τα ήδη σημαντικά περικομμένα εισοδήματα των συνταξιούχων στρατιωτικών. Μικρότερες περικοπές πραγματοποιήθηκαν και στα μερίσματα των ταμείων της Π.Α. και του Π.Ν.
10. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε ειδική προσφορά συνταξιούχων επικουρικής ασφάλισης για επικουρικές συντάξεις από 300 Ε και άνω σε ποσοστό από 3 έως 10% (αφορά συνταξιούχους πολιτικού προσωπικού του Υ.ΕΘ.Α).
11. Αναμένεται επιπλέον η αναδρομική από 1-1-2011 μηνιαία μείωση του επιδόματος του ΕΚΟΕΜΣ κατά 25%.
12. Ανακοινώθηκαν (21-09-2011) επιπρόσθετα μέτρα που αφορούν την μείωση του αφορολόγητου στα 5.000 Ε, την περικοπή των συντάξεων σε ποσοστό 20% στο τμήμα άνω των 1.200 Ε για όσους έχουν ηλικία άνω των 55 ετών και την περικοπή των συντάξεων σε ποσοστό 40% στο τμήμα άνω των 1.000 Ε για όσους έχουν ηλικία κάτω των 55 ετών.
Αν αθροιστούν οι παραπάνω επιβαρύνσεις προκύπτει ότι η μείωση των εισοδημάτων ενός συνταξιούχου στρατιωτικού ηλικίας κάτω των 55 ετών αγγίζει το 40% σε σχέση με τα προ του μνημονίου δεδομένα του έτους 2009. Αυτό απλά σημαίνει εξαθλίωση και εξόντωση των ανθρώπων αυτών και των οικογενειών τους.
Η αποστρατεία των στελεχών κάτω των 55 ετών με αίτησή τους, έγινε σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και όχι του τύπου της εθελούσιας εξόδου με ειδικά προνόμια, ενώ οι συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές τους εισφορές πληρώθηκαν στο ακέραιο.
Είναι το ευχαριστώ της πολιτείας σε ανθρώπους που φύλαξαν Θερμοπύλες στις τέσσερις γωνιές της πατρίδας μας μέρα νύχτα αγόγγυστα επί τουλάχιστον 30 χρόνια. Ποιος ο λόγος να προταθεί στα νέα μέτρα χαράτσι, ειδική κατηγορία για τους κάτω των 55 ετών με μείωση της σύνταξης κατά 40% για το υπερβάλλον τα 1.000 Ε ποσό.
Ποιούς άραγε αφορά αυτή η κατάπτυστη ρύθμιση, ποιους φωτογραφίζει και στοχοποιεί ; Είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας οι συνταξιούχοι των Ενόπλων Δυνάμεων; Δεν αρκούσε το μέτρο της μείωσης της σύνταξης κατά 20% για τις άνω των 1.200 Ε που αφορά όλους τους λοιπούς συνταξιούχους;
ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΙ κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ :
1. Μπορούν να μας απαντήσουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί, πως θα λειτουργήσουν οι μονάδες και πως θα φέρουν σε πέρας το δύσκολο εθνικό έργο που επιτελούν ;
2. Θα μειωθεί ο αριθμός των Ε.Δ. και αν ναι σε ποιό επίπεδο και σε ποιο βαθμό; Πόσες μονάδες θα κλείσουν για να επιτευχθούν περικοπές της τάξης του 69% σε σχέση με σήμερα ; Υπάρχει ολοκληρωμένο και εγκεκριμένο από το ΚΥΣΕΑ σχέδιο δράσης;
3. Για ποιό λόγο στοχοποιούνται και τιμωρούνται βάναυσα οι απόστρατοι των Ε.Δ. και των Σωμάτων Ασφαλείας και μάλιστα με επιλεκτικά και αντισυνταγματικά κριτήρια σε σχέση με τους υπόλοιπους συνταξιούχους;
4. Δεδομένης της κατάφωρης αδικίας με την αυθαίρετη θέσπιση ηλικιακών κριτηρίων και την αντισυνταγματικότητα της επικείμενης περικοπής των συντάξεων, σε ποσοστό 40% στο τμήμα άνω των 1.000 Ε (για όσους έχουν ηλικία κάτω των 55 ετών), προτίθεται η κυβέρνηση να αποσύρει το εν λόγω προτεινόμενο μέτρο ;
30 / 9 / 2011
ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ
Στυλιανίδης Ευριπίδης
Καμμένος Παναγιώτης
Β. Παπαγεωργόπουλος: «ΕΦΕΔΡΕΙΑ – ΑΠΟΛΥΣΗ»=ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΘΕΙ
Οι υπάλληλοι, με το δίκιο τους, ασχολούνται με το τεράστιο αυτό θέμα που ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους και το οποίο διαλύει τα σχέδιά τους, την προοπτική τους, το μέλλον τους, τις οικογένειές τους.
Συγχρόνως πολλοί αναρωτιούνται:
Αντιλαμβάνεται τι σημαίνει να οδηγήσει μέσα στους επόμενους μήνες χιλιάδες εργαζόμενους στην ανεργία και πάνω από ένα εκατομμύριο περίπου Έλληνες σε απόγνωση;
Έχει συνειδητοποιήσει η Κυβέρνηση ότι στα τέλη του 2011 θα έχουμε επίσημη ανεργία 18% και πραγματική 21%, το δε 2012 θα έχουμε πραγματική ανεργία 27,5% σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΓΣΕΕ και ότι σε όλους αυτούς θέλει να προσθέσει και άλλες δεκάδες χιλιάδες γεγονός που θα ξεχειλίσει το ποτήρι της κοινωνικής έκρηξης;
Ή μήπως ποντάρει στο αίσθημα του φθόνου και ότι οι σημερινοί άνεργοι του ιδιωτικού τομέα θα χαρούν αν στις τάξεις τους προστεθούν και άλλες μερικές χιλιάδες ανέργων από τον δημόσιο τομέα;
Δεν αντιλαμβάνονται όσοι επιχαίρουν, ότι όλα στηρίζονται στην αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων και ότι τα χρήματα που δίδει το κράτος για την μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων διαβιβάζονται μέσω της λειτουργίας της αγοράς στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος με την σειρά του μέσω των κερδών του και του ΦΠΑ τροφοδοτεί το Κράτος και συνεχίζεται έτσι η ανακύκλωση των χρημάτων που εκδίδει το Κράτος;
Αλλά υπάρχουν και άλλα καίρια ερωτήματα:
Οι απολυόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι θα πάρουν αποζημίωση;
Θα πάρουν εφ’ άπαξ; Τι σύνταξη θα πάρουν;
Μήπως θα πάρουν σύνταξη βάσει του μειωμένου μισθού της τελευταίας χρονιάς που θα είναι σε εφεδρεία και θα παίρνουν το 60% του κανονικού τους μισθού; Μήπως δηλαδή πάρουν και κατά 60% μειωμένη σύνταξη;
Αντιλαμβάνεται η Κυβέρνηση ότι 30 ή 70 ή 200 χιλιάδες άνθρωποι θα αποτανθούν σε δικηγόρους για να προσφύγουν στην Ελληνική Δικαιοσύνη, όπου 99% θα κερδίσουν τα ασφαλιστικά μέτρα και θα επιστρέψουν στην εργασία τους μέχρι να τελεσιδικήσουν οι δικαστικές αποφάσεις;
Και βεβαίως το μεγάλο ερώτημα που υπάρχει σήμερα στην Ελληνική Κοινωνία: Μπορεί η Κυβέρνηση να πάρει αυτό το μέτρο;
Μπορεί με τις σημερινές συνθήκες να απολύσει 30 ή 70 χιλιάδες εργαζομένους;
Και αν μπορεί, έχει την πολιτική νομιμοποίηση;
Μήπως η Κυβέρνηση θα πέσει μέσα στην Βουλή ή στα πεζοδρόμια της Πανεπιστημίου, αν συνεχίσει την ίδια τακτική;
Και συνεχίζει ο απλός πολίτης να αναρωτιέται: Γιατί δεν φθάνουν στον στόχο, την μείωση δηλαδή του αριθμού των υπηρετούντων στο Δημόσιο, μέσα από την πλήρη απαγόρευση των προσλήψεων για μία πενταετία, όταν είναι γνωστό ότι περίπου 30 εως 50 χιλιάδες υπάλληλοι συνταξιοδοτούνται ετησίως και με ένα καινούριο έκτακτο συνταξιοδοτικό καθεστώς;
Διότι είναι γνωστό ότι το 2010 το δημόσιο προχώρησε σε προσλήψεις πάσης φύσεως που φθάνουν στο ύψος των 25 χιλιάδων!
Και αν αυτοί οι δεκάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο, μαζί με τους νομίμως συνταξιοδοτούμενους δεν είναι αρκετοί για να λύσουν το πρόβλημα, γιατί δεν επαναφέρουν για 1-2 χρόνια το συνταξιοδοτικό καθεστώς που υπήρχε πριν από τους τελευταίους ασφαλιστικούς νόμους βάσει των οποίων ανέβηκαν τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης;
Διότι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια το τραγελαφικό από την μία να αυξάνονται τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης για να «σώσουμε» τα Ασφαλιστικά Ταμεία και από την άλλη μέσω της «εφεδρείας – απόλυσης» να μειώνονται τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης για να «σώσουμε» το Δημόσιο και να οδηγήσουμε σε κατάρρευση τα Ασφαλιστικά Ταμεία!…
Προσωπικά πιστεύω ότι αφού η Κυβέρνηση επιμένει στο παράλογο αυτό αντικοινωνικό μέτρο της «εφεδρείας – απόλυσης», η αντιπολίτευση πρέπει να εκπονήσει τάχιστα μία μελέτη όπου να αποδεικνύεται ότι μέσα από την μη πρόσληψη έστω και ενός δημοσίου υπαλλήλου την ερχόμενη πενταετία, με εσωτερικές μετακινήσεις και μετατάξεις υπαλλήλων στον Δημόσιο τομέα, στα ΝΠΙΔ και στις ΔΕΚΟ και με πρόσκαιρη μείωση του ηλικιακού ορίου συνταξιοδότησης, επιτυγχάνεται το ποθούμενο αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η μείωση του αριθμού των υπηρετούντων στον Δημόσιο τομέα, χωρίς να προχωρήσει η Κυβέρνηση στο απάνθρωπο μέτρο της «εφεδρείας – απόλυσης».
Ας αποδείξουν όσο γίνεται πιο γρήγορα, ότι υπάρχει και άλλος δρόμος.»
--
Vassilis Papageorgopoulos
http://papageorgopoulos.wordpress.com/
http://papageorgopoulos.
Σχέδιο ΠΑΣΟΚ να πεθάνει τους Έλληνες απ' τα γέλια (ΙΙ)-Reuters: Έκδοση 100ετούς ομολόγου εξετάζει η Ελλάδα!!!
Την έκδοση εκατονταετούς ομολόγου εξετάζει σύμφωνα με το Reuters η Ελλάδα στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του χρέους! Μεταξύ των προτάσεων που συζητούνται σύμφωνα με το πρακτορείο είναι και η ανταλλαγή των βραχυπρόθεσμών (όπου "βραχυπρόθεσμο" τα 30 και 50 χρόνια!!!) ελληνικών ομολόγων με νέα, που θα αποπληρώνονται μετά από 100 χρόνια.
Το σενάριο αυτό φαίνεται πως προέκυψε από την υψηλή ζήτηση που πέτυχε ανάλογο ομόλογο που εκδόθηκε από Μεξικό προ εβδομάδων.
[Εντυπωσιακό!! Ότι κινείται και γράφει ομόλογο τα κοράκια το μαζεύουν!!! Δεν πάει να γράφει και ότι θα αποπληρωθεί μετά από 100 χρόνια... "ομόλογο" να γράφει κι αυτοί θα το μαζέψουν!]
ΝΔ: Βουλιάζουν τα δημόσια έργα και οι συμβάσεις παραχώρησης
Από τον Ιανουάριο του 2010, εδώ και 20 μήνες, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει ανακοινώσει δεκάδες φορές, ότι θα “αναθεωρήσει τις συμβάσεις παραχώρησης” και θα “μειώσει τα διόδια”. Τίποτα απ’ αυτά δεν έγινε.
Επίσης, τον Απρίλιο του 2011 είχε ανακοινωθεί πως το Δημόσιο θα δημιουργούσε ειδικό λογαριασμό, ύψους 500 εκατ. ευρώ, υπό μορφή εγγύησης προς τις Τράπεζες, ώστε να «ξεπαγώσουν» τα δάνεια προς τους παραχωρησιούχους. Είχε ανακοινωθεί ακόμη, η δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας ειδικού σκοπού, η οποία θα τιτλοποιούσε τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια των συμβάσεων παραχώρησης. Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν έχει γίνει.
Τον περασμένο Ιούνιο, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε την υπογραφή ενός “μνημονίου συναντίληψης” με κάθε έναν από τους παραχωρησιούχους. Ούτε στο θέμα αυτό υπήρξε κάποια εξέλιξη. Η απραξία του υπουργείου είναι πρωτοφανής.
Επιπλέον, ο αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών, με απίστευτη περιφρόνηση προς το Κοινοβούλιο και τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, επιμένει να δίνει φωτοτυπημένες απαντήσεις σε ερωτήσεις μας για το θέμα. Το γεγονός αυτό, πέρα από αλαζονεία δείχνει και κάτι άλλο, εξαιρετικά ανησυχητικό: Δείχνει τη γύμνια επιχειρημάτων του Υπουργείου, το οποίο έχει περιοριστεί πλέον σε ρόλο θεατή των γεγονότων. Υπενθυμίζεται ότι:
α) Το υπουργείο Ανταγωνιστικότητας, με δική του νομοθετική πρωτοβουλία, προχωρά στην ίδρυση Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής δημοσίων συμβάσεων, η οποία αναλαμβάνει πλέον τον έλεγχο των συμβάσεων παραχώρησης. Το τραγικό είναι ότι την Ανεξάρτητη αυτή Αρχή την είχε εξαγγείλει πομπωδώς το υπουργείο Υποδομών, στο τέλος του 2009, αλλά δεν έκανε τίποτα απολύτως ούτε για αυτό το θέμα επί ενάμισι χρόνο!
β) Ο υπουργός Οικονομικών (και όχι το ΥΠΟΜΕΔΙ) προκήρυξε την προηγούμενη εβδομάδα νέο διαγωνισμό για την πρόσληψη τεχνικού και νομικού συμβούλου, που θα αναλάβουν τις συμβάσεις παραχώρησης!
Το ΥΠΟΜΕΔΙ έχει βουλιάξει στο θέμα των ταξί και στις εσωκομματικές διαφορές μεταξύ πρώην και νυν υπουργών Υποδομών και εγκατέλειψε τις συμβάσεις παραχώρησης και γενικά τα δημόσια έργα.
Για τη Νέα Δημοκρατία αυτές οι συμβάσεις είναι θέμα πρώτης προτεραιότητας και πρέπει τα έργα να επανεκκινήσουν. Τυχόν διάλυση των συμβάσεων θα έχει ολέθριες συνέπειες για τα δημόσια έργα, για τις επενδύσεις και για την ίδια τη χώρα.
Επιτέλους, ας κινηθεί το υπουργείο Υποδομών.
Πηγή: ΝΔ
Ι. Βρούτσης: Τι απέγινε εκείνη η επιτροπή για την κατάργηση του Κ.Β.Σ.;
Θέμα: «Κατάργηση του Κ.Β.Σ.»
Επειδή, το προβλεπόμενο ανωτέρω χρονικό διάστημα έχει παρέλθει εδώ και καιρό, χωρίς να έχει γίνει κάποια ενέργεια. Επειδή, δεν έχει ενεργοποιηθεί η τρίμηνη παράταση που προβλέπεται από τη συγκεκριμένη διάταξη. Επειδή, η ολιγωρία της κυβέρνησης προκαλεί αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην αναγκαία απλοποίηση του φορολογικού μας συστήματος, με άμεση συνέπεια στην είσπραξη των εσόδων και στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής.
ΕΡΩΤAΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
1. Σε ποιους λόγους οφείλεται η καθυστέρηση και μη υλοποίηση μέχρι σήμερα της συγκεκριμένης διάταξης ;
2. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί το Υπουργείο, ώστε να ολοκληρωθεί άμεσα η προβλεπόμενη από την ισχύουσα νομοθεσία διαδικασία ;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Ιωάννης Βρούτσης
Βουλευτής Κυκλάδων
Σχέδιο ΠΑΣΟΚ να πεθάνει τους Έλληνες απ' τα γέλια (Ι): Με ομόλογα θέλουν να επιστρέψουν οι φαρμακοβιομήχανοι τα 262 εκ!!!
Στον αέρα είναι τελικά η συμφωνία μεταξύ κυβέρνησης και φαρμακοβιομηχάνων για την καταβολή 262 εκατ. ευρώ, καθώς ο κλάδος δηλώνει πως δε διαθέτει μετρητά και θέλει να πληρώσει με …δόσεις ή ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.
Η συμφωνία προέβλεπε ότι οι εταιρείες έπρεπε να πληρώσουν στο κράτος 262 εκατ. ευρώ μέχρι τις 15 Νοεμβρίου ως έκπτωση.
ΝΔ: Κακόγουστο αστείο οι εξαγγελίες Mike και Κουκουλόπουλου για δήθεν γερμανικό επενδυτικό ενδιαφέρον στη διαχείριση αποβλήτων
Σε κακόγουστο αστείο εξελίσσονται πλέον οι επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες της κυβέρνησης για δήθεν επενδύσεις στον τομέα του περιβάλλοντος και ειδικότερα στη διαχείριση των απορριμμάτων. Μεταξύ των αρμόδιων κυβερνητικών στελεχών, κάποια -όπως ο κ. Χρυσοχοϊδης, - αναλώνονται σε γενικόλογες διαπιστώσεις για γερμανικό επενδυτικό ενδιαφέρον στη διαχείριση αποβλήτων και άλλα -όπως ο κ. Κουκουλόπουλος- περιφέρονται στα κανάλια φλυαρώντας επί παντός επιστητού, χωρίς να ασχολούνται με τα ζητήματα της αρμοδιότητάς τους.Παρόλα αυτά, κανένας από την κυβέρνηση δεν φαίνεται να συγκινείται. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει καταφέρει να μετατρέψει την πράσινη ανάπτυξη που το ίδιο ευαγγελιζόταν, σε πράσινη ύφεση και ή δεν μπορεί ή δεν θέλει να αξιοποιήσει πραγματικά τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που υπάρχουν στο περιβάλλον.
Ειδικά στα απορρίμματα -που είναι, πράγματι, ένας τομέας που θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να προσελκύσει επενδύσεις -επί δύο χρόνια πάει με βήμα σημειωτόν και δεν έχει να επιδείξει καμία αξιοσημείωτη πρωτοβουλία, ούτε σε πρακτικό, ούτε σε διαδικαστικό επίπεδο. Οι περιφερειακοί σχεδιασμοί και τα έργα που προβλέπονται από αυτούς είναι στον “αέρα” και η νέα δομή διαχείρισης απορριμμάτων, που προβλέπεται από τον “Καλλικράτη” είναι ακόμα σχέδιο επί χάρτου. Ακόμα και η Οδηγία 98/2008 της ΕΕ που μεταβάλλει το πλαίσιο διαχείρισης των απορριμμάτων και θα έπρεπε να έχει ενσωματωθεί στο εθνικό δίκαιο, αγνοείται η τύχη της.
Την ίδια ώρα, τα απολύτως αναγκαία μεγάλα έργα στην Αττική, εργοστάσια επεξεργασίας και ΧΥΤΥ, αντί να έχουν προκηρυχθεί και να έχουν αρχίσει να κατασκευάζονται, παραμένουν βαλτωμένα σε διαβουλεύσεις και “προκαταρκτικές προκηρύξεις", χωρίς ορατό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.
Είναι απορίας άξιο πώς πιστεύει η κυβέρνηση ότι μπορεί να προσελκύσει επενδύσεις στον τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων, όταν η ίδια δεν κάνει τη δουλειά της και δεν έχει φροντίσει να διαμορφώσει το απαραίτητο πλαίσιο για να γίνουν πράξη. Ή μας εμπαίζει ή δεν έχει αντιληφθεί την πραγματικότητα. Ας αφήσουν, λοιπόν, οι κυβερνητικοί παράγοντες τα μεγάλα και ανούσια λόγια και ας στρωθούν επιτέλους στη δουλειά.
Πηγ: ΝΔ
Γ. Κουμουτσάκος: Η Τουρκία δεν παράγει, αλλά καταναλώνει ασφάλεια στην Ανατολική Μεσόγειο
Ο κ. Κουμουτσάκος, μιλώντας εκ μέρους του ΕΛΚ, σημείωσε ότι η χρήση απειλών, στρατιωτικών συμπεριλαμβανομένων, είναι διαχρονικό συστατικό στοιχείο της εξωτερικής της πολιτικής της Τουρκίας. "Αυτό επιβεβαιώνει η κλιμάκωση των αντιδράσεων και απειλών της Άγκυρας κατά της άσκησης του νόμιμου και κυριαρχικού δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας για έρευνες στην Αποκλειστική Οικονομική της Ζώνη, όπως προβλέπει η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας. Η Κυπριακή Δημοκρατία δεν είναι λογικό ούτε δίκαιο να "πληρώσει" την παράνομη κατοχή τμήματος του εδάφους της με αναστολή άσκησης των δικαιωμάτων της".
Βίντεο απ' τη μαγκιά των Τούρκων να δείρουν τους σεκιουρητάδες του ΟΗΕ μέσα στον ΟΗΕ!!!
Παρουσιάστηκε αυθορμήτως , καταζητούμενος για συμμετοχη στον Επαναστατικο Αγώνα
Το απόγευμα η νέα συνάντηση του ΥΠΟΙΚ με τους επικεφαλής της τρόικας
Στο επίκεντρο, το φλέγον θέμα της εργασιακής εφεδρείας και το νέο μισθολόγιο, το άνοιγμα των «κλειστών» επαγγελμάτων, οι ιδιωτικοποιήσεις (ΟΠΑΠ και Αερολιμένας Αθηνών, σε πρώτη φάση), το νέο φορολογικό σύστημα και οι δράσεις για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, καθώς και οι νέες παρεμβάσεις στην αγορά εργασίας και το συνταξιοδοτικό.
Στο τραπέζι θα τεθεί και η οριστικοποίηση των μεγεθών του προσχεδίου του νέου προϋπολογισμού, καθώς και η αναθεώρηση των μεγεθών για το 2013 και το 2014, στο πλαίσιο του Μεσοπρόθεσμου.
Σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, οι συναντήσεις θα συνεχιστούν τουλάχιστον έως και την Κυριακή, προκειμένου να υπάρξει οριστική συμφωνία στα δημοσιονομικά μεγέθη του 2011 και του 2012 και να δοθεί το «πράσινο φως» για την εκταμίευση της 6ης δόσης του δανείου.
Εν τω μεταξύ, για τις 18.00 προγραμματίστηκε τελικά η συνάντηση της τρόικας με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.
Ψηφιακή «έκθεση» για τον Μέγα Αλέξανδρο
Το γαλλικό μουσείο αναγνώρισε την υψηλή εξειδίκευση και την επιστημονική αρτιότητα του έργου του ΙΜΕ στον τομέα των αρχαιολογικών εικονικών αναπαραστάσεων.
Πρόκειται για μια εξαιρετική ως προς το μέγεθος (3440 τ.μ), την πολυτέλεια και την ποιότητα κατασκευής κατοικίας της μακεδονικής πρωτεύουσας, που χρονολογείται στην πρώιμη Ελληνιστική περίοδο.
Η επιλογή του μνημείου έγινε σε συνεργασία με τις επιμελήτριες της έκθεσης και την ίδια την ανασκαφέα του μνημείου.
Μόνο στην Κρήτη θα μπορούσαν να αλυσοδέσουν την ΔΟΥ για να μη φύγει... έχουν άγχος μήπως δεν μπορούν να πληρώνουν τα χαράτσια
Σύμφωνα με το cretalive.gr, οι αλυσίδες και τα λουκέτα αποκλείουν την είσοδο των εργαζομένων που έχουν ήδη επικοινωνήσει με το Υπουργείο Οικονομικών και τις αντίστοιχες υπηρεσίες στο Ηράκλειο, άναζητώντας λύση, ενώ παράλληλα έχει ζητηθεί και η παρέμβαση της Εισαγγελέως.
Πάρτι κερδοσκόπων και πόλεμος αγγλοσαξόνων-γερμανών για το ποσοστό "κουρέματος"
Πάρτι έστησαν οι κερδοσκόποι γύρω από το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων (το περίφημο PSI). Το μικρό κούρεμα των ομολόγων που θα υπαχθούν στο πρόγραμμα, μόλις 21%, σε συνδυασμό με την καταβαράθρωση των τιμών τους στο 40% της ονομαστικής τους αξίας, διαμόρφωσαν συνθήκες ευνοϊκές για να αποκομίσουν υψηλά κέρδη.
Την ευκαιρία αυτή για εύκολο και γρήγορο κέρδος σε περιβάλλον υψηλής αστάθειας και αβεβαιότητας δεν άφησαν απ' ό,τι φαίνεται ανεκμετάλλευτα τα περιώνυμα hedge funds (επενδυτικά κεφάλαια υψηλού ρίσκου) από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Εκτιμάται ότι μετά τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου οι παραπάνω επενδυτές «σκούπισαν» την αγορά αγοράζοντας ομόλογα αξίας άνω των 30 δισ. ευρώ.
Μετά τη συνδρομή των hedge funds ο στόχος που έχει τεθεί για την ανταλλαγή ομολόγων, αξίας 135 δισ. ευρώ, φαίνεται πλέον περισσότερο εφικτός. Για το θέμα της ανταλλαγής των ομολόγων κάνουν εκτενή αναφορά οι «New York Times», υποστηρίζοντας ότι τα ελληνικά ομόλογα, τα οποία περιφρονούσαν για πολύ καιρό οι επενδυτές, επανέρχονται και πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Ταυτόχρονα το ξαφνικό αυτό επενδυτικό ενδιαφέρον καταδεικνύει ότι οι όροι που συμφωνήθηκαν για την ανταλλαγή των ομολόγων, στους οποίους όπως αναφέρει δηκτικά η εφημερίδα η Ελλάδα δεν είχε ιδιαίτερη συμβολή, είναι περισσότερο επωφελείς για τους επενδυτές παρά για την ίδια τη χώρα.
Σε αυτό το μήκος κύματος κινείται και το οικονομικό κατεστημένο της Γερμανίας, το οποίο πιέζει για μεγαλύτερο κούρεμα των ομολόγων. Είναι ενδεικτική η αποστροφή του Otmar Issing, εμβληματικής φυσιογνωμίας στους κύκλους των οικονομολόγων της Γερμανίας, ο οποίος υποστήριξε ότι η «συγκεκριμένη συμφωνία ανταλλαγής των ομολόγων δεν θα βοηθήσει καθόλου την Ελλάδα».
Με την ψυχρή λογική των αριθμών, η άποψη αυτή δεν στερείται περιεχομένου, καθώς ακόμη και αν η συμμετοχή των ιδιωτών στο πρόγραμμα φτάσει το 90% και το EFSF διαθέσει τα 20 δισ. ευρώ για επαναγορές ομολόγων, το χρέος της Ελλάδος έως το 2015 θα έχει περιοριστεί στο 122% του ΑΕΠ της χώρας. Το ποσοστό αυτό κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό και προκαλεί εύλογα ερωτήματα για το κατά πόσο η χώρα θα είναι σε θέση να το αποπληρώσει. Βέβαια, από τον Ιούλιο του 2013 θα πρέπει να έχει τεθεί σε λειτουργία ο μόνιμος μηχανισμός στήριξης, ο ESM -διάδοχος του EFSF-, ο οποίος θα παρέχει τη δυνατότητα του κουρέματος των ομολόγων εκείνων των χωρών που θα αναγκαστούν να ζητήσουν τη συνδρομή του.
Στο μεταξύ, μετά την επικύρωση της συμφωνίας για το νέο διευρυμένο ρόλο του EFSF από τα εθνικά κοινοβούλια, το ενδιαφέρον είναι στραμμένο πλέον στην ολοκλήρωση της συμφωνίας ανταλλαγής των ομολόγων. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα οριστικά αποτελέσματα για τη συμμετοχή των ιδιωτών, η οποία φαίνεται να ξεπερνάει το 80%, αναμένεται να ανακοινωθούν έως τα μέσα Οκτωβρίου. Μέχρι τότε όλα δείχνουν ότι ο «ακήρυχτος» πόλεμος μεταξύ Αγγλοσαξόνων και Γερμανών για ένα μεγαλύτερο κούρεμα των ομολόγων θα συνεχίζεται. Οι Γερμανοί είναι εμφανές ότι πιέζουν προκειμένου οι επενδυτές που θα ανταλλάξουν τα ομόλογά τους να υποστούν ένα κούρεμα της τάξεως του 40% με 50% (όσο περίπου είναι η αγοραία τους τιμή). Παρ' όλο που μια τέτοια επιλογή βρίσκεται εντελώς εκτός πλαισίου της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου, την οποία έχουν αποδεχθεί οι τράπεζες μέσω του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου (IIF). Από την άλλη πλευρά, η πίεση που ασκείται από τις τράπεζες, οι οποίες θα υποστούν τεράστιες απώλειες στην περίπτωση ενός πιο γενναίου κουρέματος των ομολόγων, αποτυπώνεται σε χθεσινό άρθρο των «Financial Times», το οποίο μεταφέρει τις αντιδράσεις των τραπεζών σ' αυτό το ενδεχόμενο.
Στέιτ Ντιπάρτμεντ υπέρ Κύπρου, αλλά...
Η αμερικανική κυβέρνηση φέρεται να επαναβεβαίωσε τις πρόσφατες δηλώσεις της εκπροσώπου του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Βικτόρια Νούλαντ, ότι η Λευκωσία έχει το δικαίωμα για έρευνες με σκοπό την εκμετάλλευση των φυσικών της πόρων μέσα στο οικόπεδο 12.
Παράλληλα, όμως, έφερε στο τραπέζι και το ενδεχόμενο διανομής των εσόδων μέσω διαμεσολάβησης του ΟΗΕ.
Το θέμα προέκυψε έπειτα από διφορούμενες δηλώσεις της Βικτόρια Νούλαντ, αναφορικά με πιθανή διαμεσολάβηση των Ηνωμένων Εθνών στο θέμα των γεωτρήσεων, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Λευκωσίας, η οποία προχώρησε προχθές το βράδυ σε διάβημα προς το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών. «Μας ενδιαφέρει η πρόταση για διαμεσολάβηση των Ηνωμένων Εθνών στη διανομή των εσόδων», είπε την περασμένη Τετάρτη η κ. Νούλαντ, απαντώντας σε σειρά ερωτήσεων Τούρκου δημοσιογράφου. Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ σημείωσε ότι «υπήρξε πρόσφατα μια αίτηση να εμπλακούν τα Ηνωμένα Εθνη σε κάποιου είδους διαμεσολάβηση για συμφωνία διανομής των εσόδων του κυπριακού φυσικού αερίου και αντιλαμβανόμαστε ότι ο ΟΗΕ εξετάζει το αίτημα. Θα θεωρούσαμε ότι θα ήταν αρκετά εποικοδομητικό αν οι δύο κοινότητες μπορούσαν να αρχίσουν να εργάζονται για την αποκλιμάκωση των εντάσεων με έναν παρόμοιο τρόπο».
Μετά τις δηλώσεις Νούλαντ, ο πρέσβης της Κύπρου στην Ουάσιγκτον, Παύλος Αναστασιάδης, προέβη σε διαβήματα προς το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ζητώντας εξηγήσεις για τις δηλώσεις της. Ο Αμερικανός αξιωματούχος, σύμφωνα με διπλωματική πηγή, διαβεβαίωσε τον κ. Αναστασιάδη ότι «οι δηλώσεις της δεν απηχούν στις εκπεφρασμένες τοποθετήσεις της αμερικανικής κυβέρνησης και ότι θα υπάρξει διόρθωση με την πρώτη ευκαιρία», δικαιολογώντας ότι η κ. Νούλαντ «δεν γνώριζε επ' ακριβώς τη θέση των ΗΠΑ...». Ο Αμερικανός αξιωματούχος επανέλαβε στον κ. Αναστασιάδη παλαιότερη τοποθέτηση των ΗΠΑ, ότι η Ουάσιγκτον υποστηρίζουν το δικαίωμα της Κύπρου να διεξάγει έρευνες για ενέργεια, και δεν πιστεύουν ότι αυτά θα έπρεπε να υπονομεύσουν, ή να επιδράσουν στις συνομιλίες.
Τίποτα δεν ανασκευάζει ο Αρίντς! Επιμένει ότι ο ΓΑΠ είπε ότι μπορούν να κάνουν έρευνες!
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ
Καραμανλής: Επιστρέφει έτοιμος για όλα!
Του Βελισσάριου Δραγάτση
newsbomb.gr
ΕΧΟΥΝ ΠΑΛΑΒΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!! ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΧΤΙΖΟΥΝ ΟΜΟΙΩΜΑ ΤΗΣ "ΚΑΜΑΡΑΣ"
[Για πιο καινούργιες φώτο με την σχεδόν έτοιμη αψίδα πηγαίνετε: taxalia.blogspot.com]Είχαμε ασφαλείς πληροφορίες ότι στα Σκόπια οικοδομούνται δημόσια κτίρια και μνημεία που να παραπέμπουν σε «μακεδονικό – βυζαντινό» πολιτισμό. Οι Σκοπιανοί, ως Σλάβοι και Βούλγαροι, δεν έχουν καμία σχέση με τον ελληνικό και ρωμαϊκό πολιτισμό που κυριάρχησε για αιώνες στην περιοχή.
Ακολουθεί το email του απεσταλμένου μας:
http://epirus-tv-news.blogspot.com/2011/04/blog-post_8726.html
29/9/1943 Η σφαγή των 49 προκρίτων της Παραμυθιάς που υπέδειξαν οι Τσάμηδες στους κατακτητές
Νέο τηλεφώνημα ΓΑΠ-Ερντογάν: -ΓΑΠ: Με εκθέσατε, -Ερντογάν: Καλά θα σε καλύψουμε ανασκεθάοντας
Για «παρερμηνεία» των δηλώσεών του έκανε λόγο ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αρίντς μετά την αντίδραση που προκάλεσαν όσα ανέφερε σχετικά με το περιεχόμενο της πρόσφατης τηλεφωνικής συνομιλίας των πρωθυπουργών της Ελλάδας Γ. Παπανδρέου και της Τουρκίας Τ. Ερντογάν.
Είχε προηγηθεί η διάψευση από τον Ελληνα κυβερνητικό εκπρόσωπο Ηλ. Μόσιαλο του ισχυρισμού του Αρίντς, ότι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου φέρεται να είπε στον Ταγίπ Ερντογάν, κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους, ότι «μπορείτε κι εσείς να κάνετε έρευνες αρκεί να μην προκληθεί ένταση».
«Ορισμένες εκφράσεις μου στη συνέντευξη που παραχώρησα νωρίτερα, βλέπω ότι έχουν οδηγήσει σε παρερμηνείες», ανέφερε ο Αρίντς, σημειώνοντας μάλιστα ότι έχει διαβάσει «προσεκτικά» τη σχετική δήλωση του Έλληνα κυβερνητικού εκπροσώπου.
«Σκοπός μου ήταν να αναφερθώ στη στάση της Τουρκίας, να δείξω σε πόσο καλό και φιλικό κλίμα έγινε η συνομιλία και να υπογραμμίσω αυτά που ανέφερε ο πρωθυπουργός μας στον πρωθυπουργό της Ελλάδας», υποστήριξε.
«Φυσικά και ο πρωθυπουργός της Ελλάδας παρουσίασε κατά τη συνομιλία τις δικές του θέσεις» πρόσθεσε.
«Λαμβανομένου υπόψη του επιπέδου στο οποίο βρίσκονται σήμερα οι σχέσεις μας με την Ελλάδα, αλλά και των αμοιβαία φιλικών αισθημάτων που τρέφουν αμφότερες οι χώρες, έχει προφανή σημασία, να μην δίνεται αφορμή για τέτοιες παρερμηνείες», κατέληξε.
Θυμάστε το "σκάνδαλο" με τη μεταγραφή του γιού του Τσιτουρίδη;
Και βέβαια το θυμάστε όλοι!Και τώρα; Στο 100 φορές μεγαλύτερο σκάνδαλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου; Που βόλεψε το ακίνητο της πεθεράς του Α.Παπανδρέου, για να μη μείνει ξενοίκιαστο, πληρώνοντας παραπάνω χρήματα από αυτό που στεγάζεται τώρα και αγνοώντας τα γειτονικά φθηνότερα ακίνητα, επιλογή που έγινε χωρίς διακήρυξη, χωρίς διαγωνισμό, χωρίς πρόσκληση ενδιαφέροντος, χωρίς σύσταση επιτροπής αξιολόγησης, χωρίς πρακτικό Δ.Σ.; Μούγκα!
Μούγκα οι ξεφτίλες νενέκοι. Μούγκα οι ρομπες του ΑLPHA, του MEGA, του ANT1, του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ κ.λ.π.
Η γλώσσα που κατάπιαν βγαίνει από τον πισινό τους από την προσπάθεια να την κρατήσουν κλειστή.
Οι ίδιοι άνθρωποι που τολμούν -οι λιγδιάρηδες σιχαμεροί- να αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι. Αντί να αποκαλούνται κωλοχαρτογράφοι !
Οι ίδιοι άνθρωποι που έσκουζαν σαν να τους πάτησε ο επιβήτορας της γυναίκας τους τον κάλο, για την υπόθεση Τσιουρίδη, τώρα το βουλώνουν ! Για τα 2.000 ευρώ της διαφήμισης που τους δίνει το ΤΤ κάθε Κυριακή. Τόσο λίγδες ! Τόσο γλίτσες ! Σιχάματα.....
Γιατί ρε γλίτσες δεν παίρνετε 80 φορές την ημέρα τηλέφωνο τον Κλέωνα Παπαδόπουλο, τον Αντρέα Α.Παπανδρέου, τη γυναίκα του, την πεθερά του, τον κουνιάδο του, για να κάνετε ρεπορτάζ; Γιατί ρε γλίτσες δεν βγάζετε την ιδιοκτήτρια να σας πεί τι συμβαίνει; Γιατί ρε κοπρίτες της δημοσιογραφίας, δεν ρωτάτε να μάθετε πόσο είναι το ενοίκο;
Γιατί ρωτάτε αν βρέχει όταν σας φτύνουν στο δρόμο οι πολίτες και ας σας γιαουρτώνουν;
Λιγδιάρηδες, φτωχομπινέδες, κουράδες του πεντακοσάρικου. Για μια διαφήμιση, αλλάξατε θέση μεταξύ στόματος και κώλου. Αν τολμήσετε να περπατήσετε μια νύχτα στο δρόμο, θα σας ακολουθούν από πίσω ένα σωρό σκυλιά....Μυρίζονται τη λίγδα.......
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗ
Την παραίτησή του, την οποία υπέβαλε "για λόγους προσωπικής και πολιτικής ευθιξίας" στον πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή, και που "έγινε αποδεκτή", ανακοίνωσε την Τετάρτη το βράδυ, εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σάββας Τσιτουρίδης.
Ο κ. Τσιτουρίδης παραιτήθηκε εξ αιτίας του θέματος το οποίο ανέκυψε ύστερα από ερώτηση της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Σιλβάνας Ράπτη, στη Βουλή. Συγκεκριμένα, η ερώτηση απευθυνόταν στους υπουργούς Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Δημόσιας Τάξης και αφορούσε τη μετεγγραφή "φοιτητή - υιού υπουργού της Κυβερνήσεως, για λόγους ασφαλείας ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων".
Σύμφωνα με τη βουλευτή, "στην αρχή του καλοκαιριού το Πρυτανικό Συμβούλιο του Παντείου Πανεπιστημίου αποφάσισε, με εισήγηση ενός εκ των αvτιπρυτάνεων και όχι με εισήγηση του τμήματος, να κάνει δεκτή αίτηση μετεγγραφής φοιτητή - υιού υπουργού της Κυβερνήσεως, για λόγους ασφαλείας εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων! Ο εν λόγω φοιτητής, του οποίου η πρώτη αίτηση μετεγγραφής είχε απορριφθεί, επανήλθε με ένσταση, στην οποία επικαλείτο λόγους ασφαλείας, εξ αιτίας της υπουργικής ιδιότητος του πατέρα του και σε συνδυασμό με την επικείμενη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων".
Η κ. Ράπτη ερώτησε την υπουργό Παιδείας, Μαριέττα Γιαννάκου, εάν τελεί εν γνώσει της συγκεκριμένης απόφασης του Πρυτανικού Συμβουλίου του Παντείου Πανεπιστημίου "δεδομένου ότι η υπουργική ιδιότητα γονέα φοιτητή δεν αποτελεί τυπικό λόγο μετεγγραφής" και τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, Γιώργο Βουλγαράκη, "εάν είχε ζητηθεί παροχή υπηρεσιών ασφάλειας για μέλη οικογενειών του υπουργικού συμβουλίου, εάν θεωρεί ότι συντρέxoυν λόγοι ασφάλειας από τρομοκρατικές ενέργειες στη χώρα ώστε να διακινδυνεύει η ακεραιτότητα συγγενών μελών του Υπουργικού Συμβουλίου και εάν εκτιμά και ο ίδιος, όπως προφανώς και ο πατέρας του συγκεκριμένου φοιτητή, ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες ασφαλείας εκτός πρωτευούσης δεν είναι επαρκείς για να προστατεύσουν τους πολίτες".
taxalia.blogspot.com
Το Ισραήλ έστειλε τα F-16 στο Καστελόριζο και πάνω από τα κατεχόμενα
Τα αεροσκάφη συνέχισαν την πτήση τους προς τον κόλπο της Μερσίνης και πέταξαν παράλληλα με τις ακτές της νοτίου Τουρκίας σε απόσταση 15 μιλίων, μέχρι την Φοινίκη κοντά στο Καστελόριζο!
Τα ισραηλινά μαχητικά τήρησαν του κανόνες του FIR Λευκωσίας και όχι βέβαια αυτούς του παράνομου Ercan που θεωρεί «δικό του» τον εναέριο χώρο από τα κατεχόμενα μέχρι τις ακτές της Τουρκίας. Ακολούθως τα μαχητικά κατευθύνθηκαν νότια και επέστρεψαν στο Ισραήλ.
Λίγο αργότερα ένα τουρκικό F-16 αποπειράθηκε να προσεγγίσει το Ισραήλ αλλά αμέσως 6 ισραηλινά μαχητικά απογειώθηκαν για την αναγνώριση του τουρκικού μαχητικού το οποίο πραγματοποίησε στροφή 180 μοιρών, ενώ το πλησίαζαν και επέστρεψε στην Τουρκία, ενώ οι Ισραηλινοί πιλότο είχαν λάβει εντολή κατάρριψης!.
Χθες το πρωί δικινητήριο τουρκικό αεροσκάφος συλλογής πληροφοριών πέταξε σε απόσταση μερικών δεκάδων μιλίων από το Ισραήλ. Το αεροσκάφος λίγη ώρα αργότερα αναχώρησε για τα κατεχόμενα.
Χθες επίσης τουλάχιστον δύο τουρκικά μαχητικά, εξακολούθησαν τις παραβιάσεις του FIR Λευκωσίας πετώντας ανοικτά της Λάρνακας – σε απόσταση 50 χλμ από τις ακτές και κοντά στα ανατολικά όρια της ζώνης ασκήσεων (LCD3) των βρετανικών βάσεων.
Νωρίς το απόγευμα χθες, όταν το Piri Reis πλησίασε σε απόσταση μικρότερη των 20 ναυτικών μιλίων από την πλατφόρμα στο «Οικόπεδο 12», εμφανίστηκε Ισραηλινό μαχητικό ελικόπτερο να πετά στην περιοχή για μεγάλο χρονικό διάστημα καλύπτοντας την περιοχή της πλατφόρμας και αυτή της πορείας του «Πίρι Ρέις».
http://www.onlycy.com/
Νέα ερώτηση φωτιά του Σ. Αναστασιάδη για το σκάνδαλο ΤΤ-Αντρίκου
Πλάκα τους κάνει τους ψεύτες ο βουλευτής, αφού έχει στα χέρια του όλα τα ντοκουμέντα-φωτιά για το "μέγα σκάνδαλο του ΤΤ στη Θεσσαλονίκη". Θα ΄χει συνέχεια η υπόθεση, με πολλές εκπλήξεις!-με την εκμισθώτρια του ακινήτου στο οποίο μεταφέρεται το υποκατάστημα του Ταχ. Ταμιευτηρίου στη Θεσσαλονίκη και τη συγγενική της σχέση με πρόσωπα του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος
-με το ύψος της μίσθωσης, που για για τα σημερινά δεδομένα της οικονομικής συγκυρίας, καθώς και της συγκεκριμένης οικοδομικής περιοχής, είναι πάρα πολύ υψηλό
-με την ύπαρξη ή μη, απόφασης του Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, για τη συγκεκριμένη ενέργεια
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1.Υπάρχει σχετική απόφαση του Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, για τη μετεγκατάσταση του υποκαταστήματος της Βασ. Όλγας και ποιος ο αριθμός της απόφασης;
2.Ποιο είναι το μηνιαίο μίσθωμα που συμφωνήθηκε, ποια οικονομικά στοιχεία ελήφθησαν υπ’ όψιν για τη συμφωνία και με ποια διαδικασία έγινε η μίσθωση;
3.Υπάρχει για την κυβέρνηση ηθικό ζήτημα, όταν μια κρατική τράπεζα, η οποία παρουσιάζει ζημιές της τάξης του μισού διασεκατομμυρίου ευρώ για το α΄εξάμηνο του έτους, ενοικιάζει και καταβάλει υψηλότατο τίμημα σε πρόσωπα του στενού συγγενικού περιβάλλοντος του πρωθυπουργού της χώρας;
Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011 Ο Ερωτών Βουλευτής
Σάββας Ι. Αναστασιάδης
διαβάστε και: Όμηρος του Βενιζέλου ο Παπανδρέου
http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_3704.html
29 Σεπτεμβρίου 2011
Καψόνι ελεγκτών ΥΠΑ στον Παπουτσή
Μία ώρα περίπου πριν φτάσει ο Υπουργός στην αίθουσα αναμονής, πήγε ένας αστυνομικός να ελέγξει ότι “όλα είναι καλά”. Από ένα σημείο και πέρα άρχισε να ρωτάει τους υπαλλήλους του αεροδρομίου αν είδαν τίποτε ύποπτο. “Δηλαδή τι ύποπτο να δούμε;” είπαν αυτοί (εδώ οι άλλοι πήραν λιμουζίνα 750.000 για ασφάλεια... ετούτος δεν έχει άγχος; ). Στη συνέχεια, λίγο πριν την επιβίβαση εμφανίστηκε ο ΠΡΟ-ΠΟ στην αίθουσα αναμονής. Αστυνομικοί, υπάλληλοι αεροδρομίου, προσοχή όλοι όταν περνάει το κυρίαρχο ΠΑΣΟΚ (σε σημείο που κάποιοι ξέχασαν τι έκαναν εκείνη τη στιγμή... τόση συγκίνηση...). Φυσικά και ο Υπουργός έκατσε business (αφού μάλλον είναι πληρωμένα από το Υπουργείο... δηλαδή από σένα ;) ) και, σε αντίθεση με τον σύντροφο του τον Βαγγέλη, δεν διάβαζε αθλητικά αλλά μελετούσε τις σημειώσεις της συνόδου.
Βεβαίως, αυτό το πήραν χαμπάρι και οι εναέριοι ελεγκτές, οι οποίοι παρότι δεν είχαν αρχίσει την απεργία καθυστέρησαν την απογείωση του αεροπλάνου για 1,5 ώρα επιπλέον αφού είχαν επιβιβαστεί όλοι! Ασχέτως βέβαια αν τελικά το Υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ δεν έχει καμμία σχέση μαζί τους.
Υ.Γ. Γιατί δεν το αλλάζουν σε Υπουργείο ΤΖΟΚΕΡ; Αφού την Προστασία του Πολίτη την έχουν αφήσει στην τύχη...
Ξεκαθάρισε τη θέση της η ΝΔ, για το χαράτσι στα ακίνητα, μέσω του αν. τομεάρχη Ι. Βρούτση
Επιτέλους λοιπόν μετά από καιρό η ΝΔ εμφανίζεται με μια ξεκάθαρη θέση για ένα άδικο και τραβηγμένο απ' τα μαλλιά φόρο που επέβαλλε το ΠΑΣΟΚ... αναμένουμε και άλλες απαντήσεις αλλά ρεαλιστικές και όχι του στύλ θα ξαναπροσλάβουμε όσους απολύσει το ΠΑΣΟΚ, γιατί όπως είπαν και είχαν δίκιο, με τέτοιες δηλώσεις γελάει ο κόσμος
Παλικαρίσια ισοπαλία για τον ΠΑΟΚ στο Καζάν (βίντεο με τα γκολ του ΠΑΟΚ)
Με τον βαθμό της ισοπαλίας «απέδρασε» από το Καζάν ο ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος του Βορρά έμεινε στο 2-2 με τη Ρούμπιν, όμως βάσει της εξαιρετικής εμφάνισής του δικαιούταν ακόμα και τη νίκη.
Με τον βαθμό της ισοπαλίας «απέδρασε» από το Καζάν ο ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος του Βορρά έμεινε στο 2-2 με τη Ρούμπιν, όμως βάσει της εξαιρετικής εμφάνισής του δικαιούταν ακόμα και τη νίκη.
Οι ποδοσφαιριστές του Λάσλο Μπόλονι επιβεβαίωσαν για μια ακόμα φορά πως συνθέτουν το πιο αξιόπιστο ελληνικό σύνολο σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, καθώς παραμένουν πλέον αήττητοι στο Europa League από τον περασμένο Οκτώβριο και θα μπορούσαν, αν ήταν λίγο πιο τυχεροί, να φύγουν από τη Ρωσία με το διπλό.
Το παιχνίδι ιδανικά για τον ΠΑΟΚ, που προηγήθηκε στο 23', όταν μετά από εξαιρετική ενέργεια του Γιώργου Γεωργιάδη, ο Νίκος Αθανασιάδης βρέθηκε σε θέση βολής και από κοντά δεν λάθεψε, ανοίγοντας το σκορ για την ομάδα του.
Μετά και το γρήγορο γκολ, το πρώτο ημίχρονο εξελισσόταν όπως ακριβώς θα ήθελε ο Ρουμάνος τεχνικός των φιλοξενούμενων, με τον ΠΑΟΚ να έχει καλή κυκλοφορία της μπάλας και να περιμένει πιο πίσω τους αντιπάλους του για να χτυπήσει στις αντεπιθέσεις.
Ένα μπλακ ουτ, όμως, ενός περίπου 20λεπτου στο ξεκίνημα της επανάληψης θα στοίχιζε στον «δικέφαλο», αφού μέσα σε αυτό το διάστημα η Ρούμπιν πρόλαβε να ισοφαρίσει και να περάσει μπροστά στο σκορ.
Το 1-1 έγινε σε πολιορκίας της άμυνας του ΠΑΟΚ στο 52' από τον Βαλντέζ (ήταν και τυχερός για το γεγονός ότι το σουτ που έκανε κόντραρε στα πόδια του Στέλιου Μαλεζά πριν καταλήξει στα δίχτυα), ενώ στο 66' ο Ντιαντιούν εκμεταλλεύτηκε ασταθή απόκρουση του Κρέσιτς και από κοντές έδωσε προβάδισμα στους γηπεδούχους.
Έχοντας πάρει κεφάλι στο σκορ, οι Ρώσοι φάνηκαν να μένουν ικανοποιημένοι από την εξέλιξη του παιχνιδιού και το μοιραίο λάθος τους ήταν να παραχωρήσουν την πρωτοβουλία ξανά στους αντιπάλους τους. Εκείνοι, μη έχοντας άλλη επιλογή, βγήκαν μπροστά και κυνήγησαν το γκολ. Και εν τέλει οι προσπάθειές τους έφεραν αποτέλεσμα.
Στο 80' ο Ίβιτς έβγαλε για τον Έτο και ο Βραζιλιάνος με πολύ καλή σέντρα από τα δεξιά βρήκε το κεφάλι του Φωτάκη στο δεύτερο δοκάρι, ο οποίος δεν δυσκολεύτηκε να γράψει το τελικό 2-2.
Οι συνθέσεις:
Ρουμπίν Καζάν (Μπερντίεφ): Ριζίκοφ, Κουζμίν, Νάβας, Μποτσέτι, Νέμοφ, Νάτσο, Νομπόα, Κασάεφ (90' Μπιστρόφ), Καραντενίζ, Βαλντέζ (77' Ριαζάντσεφ), Ντιαντιούν
ΠΑΟΚ (Μπόλονι): Κρέσιτς, Μαλεζάς, Κοντρέρας (54' Τσιρίλο), Λίνο, Έτο, Γεωργιάδης, Φωτάκης, Λάζαρ (72' Ίβιτς), Αρίας (51' Μπαλάφας), Βιεϊρίνια, Αθανασιάδης
Το 1-0 του Αθανασιάδη στο 21'
Το 2-2 του Φωτάκη στο 80'
Αυτοδιαψεύδεται ο Βενιζέλος για τις αποδείξεις
Οι διατάξεις για το νέο μισθολόγιο, και τα υπόλοιπα μέτρα θα περιληφθούν σε νομοσχέδιο, το οποίο θα κατατεθεί την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή.
Στην ομιλία του στο σημερινό υπουργικό χαρακτήρισε "αδιανόητο τον ισχυρισμό ορισμένων μέσων ενημέρωσης ότι πρόθεση του υπουργείου ήταν να επιβληθεί το νέο μέτρο για τις αποδείξεις αναδρομικά για το 2011".Η ανακοίνωση του υπουργείου προσθέτει πως "ηταν εξαρχής σαφές ότι η έναρξη εφαρμογής από το 2012 με βάση τα εισοδήματα του 2011 αφορούσε το αφορολόγητο όριο και τις φορολογικές απαλλαγές και όχι τις αποδείξεις".
Βέβαια στις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου την προηγούμενη Τρίτη, όπου και παρουσίασε τα νέα μέτρα του αφορολόγητου, των φοροαπαλλαγών και των αποδείξεων είχε πει πως "ολα τα μέτρα αυτά προκειμένου να αποδώσουν το 2012 πρέπει εφόσον αφορούν την φορολογική δήλωση του ’12 να αφορούν τα εισοδήματα του 2011".
enet.gr
Τσίρκο ΠΑΣΟΚ: ο Οικονόμου δεν δέχεται υποδείξεις από τον Βενιζέλο
Δε μαζεύεται το χάος στην κυβέρνηση και οι γκάφες έρχονται η μία πάνω στην άλλη. Διαβάστε το επόμενο για να καταλάβετε:
Το γραφείο του τύπου του Βενιζέλου έστειλε στους διαπιστευμένους συντάκτες ένα δελτίο τύπου που αναφερόταν στο SMS που θα μπορούν να στέλνουν όσοι φορολογούμενοι θέλουν να ενημερωθούν αν εντάσσονται ή αν εξαιρούνται από το χαράτσι στα ακίνητα. Όμως, από προφανές λάθος, μαζί με το σχετικό δελτίο τύπου εστάλη και το ακόλουθο μήνυμα στους συντάκτες:
«Υπουργέ, σχετικά με το δελτίο τύπου του κ. Οικονόμου για το sms που πρέπει να στείλουν όσοι απαλλάσσονται ή δικαιούνται μειωμένης καταβολής του ειδικού τέλους ακινήτων, έστειλα χθες το βράδυ μήνυμα στην κα. Σώκου (σσ: γραφείο τύπου αναπλ. Υπουργού) και της ζήτησα να προσθέσει μερικά παραδείγματα, όπως μου είπατε.
Σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο ο κ. Οικονόμου και με πολύ έντονο ο ύφος μου είπε ότι με την καθυστέρηση αποστολής του ΔΤ ταλαιπωρούμε τον κόσμο άσκοπα και ότι δεν ανέχεται λογοκρισία κανενός είδους.
Τέλος, μου είπε ότι δεν πρόκειται να προσθέσει παραδείγματα και να το κάνουμε εμείς. Πώς να το χειριστώ?»
Αποστολέας ήταν ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργού κ.Βεργίτσης ο οποίος και παραιτήθηκε.
http://www.antinews.gr/2011/09/29/124863
Οι Σκοπιανοί θέλουν το λιμάνι και ο Μπουτάρης νιώθει άνετα στα Σκόπια!
Της ΜΑΡΚΕΛΛΑΣ ΑΛΕΞΙΟΥ
Άλλη μια προκλητική δήλωση έκανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. Την ώρα, που ο εκπρόσωπος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της ΠΓΔΜ μετέφερε στον πρόεδρο του ΕΒΕΘ, το ενδιαφέρον 10 σκοπιανών επιχειρήσεων – πελατών της ΟΛΘ ΑΕ να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος, ο Γιάννης Μπουτάρης έλεγε πως αισθάνεται πιο άνετα με ένα Σκοπιανό παρά με ένα Σουηδό!
Αφού είναι να μας «ανεβάσουν» οικονομικά πως θα αισθανόμαστε; Χάλια; Δεν πειράζει που στήνουν αγάλματα του Μ. Αλεξάνδρου παντού και γιουχάρουν τον εθνικό μας ύμνο! Κι όμως, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατά την χθεσινή του συνάντηση στο δημαρχείο, με τον υφυπουργό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δημάρχους του Κοσσόβου (αριστερή φωτογραφία), τα ξέχασε όλα αυτά και είπε πως οι ανθρώπινες σχέσεις δημιουργούν ένα καλύτερο περιβάλλον και αμβλύνουν τις πολιτικές διαφορές. Γι΄ αυτό το λόγο άλλωστε, ανέφερε πως νιώθει πολύ πιο άνετα με έναν Αλβανό, έναν Σκοπιανό ή ένα Κοσσοβάρο, απ’ ότι για παράδειγμα με έναν Σουηδό. «Η Θεσσαλονίκη είναι μια ανοιχτή και φιλική πόλη, για τους επισκέπτες, τους επιχειρηματίες, αλλά και τους σπουδαστές, ιδιαίτερα όσους προέρχονται από τις γειτονικές χώρες», επισήμανε. Νωρίτερα, στο επίκεντρο της συζήτησης (δεξιά φωτογραφία) που είχε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Δημήτρης Μπακατσέλος και α’ αντιπρόεδρος, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, με εκπροσώπους του Οικονομικού Επιμελητηρίου της πΓΔΜ, με επικεφαλής τον πρόεδρό του, Branko Azeski, βρέθηκαν οι δυνατότητες διεύρυνσης της οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ. Ο κ. Azeski γνωστοποίησε το ενδιαφέρον 10 σκοπιανών επιχειρήσεων – πελατών της ΟΛΘ ΑΕ να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος. Από την πλευρά τους ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Δημήτρης Μπακατσέλος και ο α’ αντιπρόεδρος, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης επισήμαναν ότι το θέμα της ιδιωτικοποίησης αφορά την ελληνική κυβέρνηση, τόνισαν ωστόσο πως η καλύτερη λύση για την αξιοποίηση του λιμανιού θα ήταν η στρατηγική συνεργασία με διεθνή ναυτιλιακό πάροχο (global operator) που θα συμβάλει στον εκσυγχρονισμό και στην ενδυνάμωση της θέσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια αγορά. Επίσης, υπογράμμισαν ότι και το ΕΒΕΘ, στο παρελθόν, εξέφρασε το ενδιαφέρον – το οποίο παραμένει ισχυρό και σήμερα- να αγοράσει μέρος των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ.
Εμείς είχαμε προειδοποιήσει για την στάση του νέου δημάρχου στα εθνικά θέματα, ο κόσμος όμως έκατσε σπιτάκι του… Ας λουστούν μεθαύριο σκοπιανούς μετόχους στο λιμάνι Θεσσαλονίκης.
http://citizengr.wordpress.com/2011/09/28/7378/ΠΑΣΟΚ: "ΜΑΣ ΑΝΑΒΟΥΝ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΤΟ ΜΠΟΙ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΜΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΩΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"
Διαβάστε το πλήρες κείμενο, εδώ.
Ουστ (πράσινα) βρωμόσκυλα!
Ελπίζουμε τουλάχιστον να μην σας ανάβουν λαμπάδα, όπως η...Πρωθυπουργάρα σας!
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html


