30 Σεπτεμβρίου 2011

Αγωγή Πάγγκαλου σε επώνυμο blogger-Ζητάει 2 εκ ευρώ!!-Δείτε για ποιο γελοίο λόγο!

Η ιστορία, που αποδεικνύει το λόγο που οι ΠΑΣΟΚοι θέλουν κατάργηση της ανωνυμίας των blogs, έχει ως εξής:

Στις 12 Σεπτεμβρίου 2010 (ένα χρόνο πριν), ο 26χρονος blogger Ευάγγελος Μυτιληναίος (συνωνυμία με τον γνωστό επιχειρηματία), έγραψε το εξής άρθρο, στο ιστολόγιό του με την επωνυμία "Εκκλησία του Δήμου":

ΚΥΡΙΑΚΉ, 12 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2010


Πίσω από τις γρίλιες...

Η συνέχεια στο taxalia.blogspot.com

Η λύση για το θέμα των εγγυήσεων της Φινλανδίας είναι πολύ κοντά, λέει το γερμανικό υπουργείο Οικονομικών

Η Γερμανίδα καγκελάριο με τον Φινλανδό πρωθυπουργό σε μία πρόσφατη συνάντησή τουςΤην «απόλυτη» αισιοδοξία του ότι το θέμα της παροχής εγγυήσεων στην Φινλανδία από την Ελλάδα βρίσκεται κοντά σε λύση, εξέφρασε την Παρασκευή ο εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Οικονομικών.

«Είμαι πολύ αισιόδοξος ότι αυτό το ενδιαφέρον πρόβλημα θα επιλυθεί σύντομα», είπε ο Μάρτιν Κότχαους, προσθέτοντας ότι ελπίζει να διασαφηνιστεί το θέμα στην συνεδρίαση του Eurogroup τη Δευτέρα στο Λουξεμβούργο.

Άντε μπας και μπει τάξη: Στο μικροσκόπιο των ελεγκτών της τρόικας και οι ρυθμοί απονομής Δικαιοσύνης

Για τον τρόπο λειτουργίας της Δικαιοσύνης και ειδικότερα για τον ρυθμό απονομής της, ζήτησαν να ενημερωθούν οι εκπρόσωποι της τρόικας που επισκέφθηκαν νωρίτερα το Πρωτοδικείο. Στη συνάντηση ήταν παρόντες τα μέλη του κλιμακίου της τρόικας, ο προϊστάμενος και η διοίκηση του Πρωτοδικείου, σύμβουλοι του υπουργείου Δικαιοσύνης καθώς και ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων.

Σύμφωνα με πληροοφορίες, η τρόικα ζήτησε στατιστικά στοιχεία για τους ρυθμούς απονομής δικαιοσύνης καθώς και για τις εγκαταστάσεις μηχανοργάνωσης των δικαστηρίων.

Οι εκπρόσωποι της Δικαιοσύνης τόνισαν στο κλιμάκιο, ότι μέχρι στιγμής το μόνο σύστημα μηχανοργάνωσης που υπάρχει είναι αυτό που αφορά στην ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων το οποίο, όπως είπαν, λειτουργεί πιλοτικά από τις 16 τρέχοντος, καθώς ακόμη δεν έχει λυθεί το πρόβλημα της πληρωμής δικαστικών ενσήμων.

Διευκρίνισαν, ωστόσο, ότι το ζήτημα της ηλεκτρονικής καταβολής ενσήμων αναμένεται να λυθεί άμεσα.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων, Χάρ. Αθανασίου, επεσήμανε στους εκπροσώπους της τρόικας ότι η ποιότητα απονομής δικαιοσύνης είναι υψηλή και ότι το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις εκδίκασης υποθέσεων οφείλεται όχι στο έμψυχο υλικό, αλλά στην έλλειψη υποδομής.

Μετά το τέλος της συνάντησης στο Πρωτοδικείο, το κλιμάκιο της Τρόικας επισκέφθηκε το κτίριο 2 της Ευελπίδων όπου στεγάζεται το σύστημα ηλεκτρονικής κατάθεσης δικογράφων.

Εκεί οι εκπρόσωποι μίλησαν με τους δικαστικούς υπαλλήλους, οι οποίοι έχουν αναλάβει την εφαρμογή όλου του προγράμματος.

Στη συνέχεια, αποχώρησαν, ενώ τελικά δεν έγινε συγκέντρωση των δικαστικών υπαλλήλων.

Γ. Μιχελάκης: Ο Βενιζέλος πρώτα μιλά, μετά αποφασίζει και κατόπιν σκέφτεται

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpg«Ουδέποτε ένας υπουργός διέψευσε τον εαυτό του τόσο πολλές φορές, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, όσο ο κ. Βενιζέλος.

Ουδέποτε υπουργός είχε το πολιτικό θράσος να χαρακτηρίζει “αδιανόητα” τα όσα ο ίδιος είπε, όπως έκανε, χτες το βράδυ, ο κ. Βενιζέλος.

Ισχυρίστηκε ότι ουδέποτε είπε πως το νέο μέτρο για τις αποδείξεις θα ισχύσει αναδρομικά από το 2011 και κατηγόρησε τα Μέσα Ενημέρωσης, ισχυριζόμενος ότι μετέδιδαν έναν… “αδιανόητο ισχυρισμό”.

Και όμως! Ο κ. Βενιζέλος, στη συνέντευξή του, στις 27.09, έλεγε κατά λέξη: “Πρέπει να οικοδομήσεις το επίπεδο του δικού σου εισοδήματος με αποδείξεις… Αυτό το μέτρο θα ισχύσει με τη φορολογική δήλωση του 2012 για τα εισοδήματα του 2011”.

Φαίνεται, ξεκάθαρα, ότι ο κ. Βενιζέλος άλλα λέει το πρωί, άλλα το μεσημέρι και άλλα το βράδυ. Πρώτα μιλά, μετά αποφασίζει και κατόπιν σκέφτεται».

Στη Βίρτους Μπολόνια ο Κόμπε Μπράιαντ με τρελό συμβόλαιο!

Ένας από τους μεγαλύτερους μπασκετμπολίστες όλων των εποχών, ο σταρ των Λέικερς, Κόμπε Μπράιαντ, έρχεται να παίξει στην Ευρώπη. Αργά χθες τη νύχτα συμφώνησε με τη Βίρτους Μπολόνια, η οποία του πρόσφερε ένα εξωφρενικό συμβόλαιο. Συγκεκριμένα, ο 33χρονος, κάτοχος 5 δαχτυλιδιών πρωταθλητή στο ΝΒΑ, θα βάλει στον τραπεζικό του λογαριασμό 3,3 εκατομμύρια δολάρια, για 35 μόλις μέρες!

"Ήταν μια θαυμάσια νύχτα. Έχουμε φτάσει σε μια συμφωνία για τα οικονομικά δεδομένα της συνεργασίας", δήλωσε πανευτυχής ο Κλάουντιο Σαμπατίνι, πρόεδρος της Βίρτους. Η είδηση της συμφωνίας με τον Κόμπε έχει ξεσηκώθει θύελλα ενθουσιασμού στην πόλη του ιταλικού Βορρά. Δεν είναι λίγο να φέρνεις στην ομάδα, έστω για τρία εντός έδρας ματς, έναν άνθρωπο που έχει ψηφιστεί δύο φορές MVP τν τελικών του ΝΒΑ και 9 φορές μέλος της καλύτερης πεντάδας του πρωταθλήματος.

Η Ιταλία είναι το δεύτερο σπίτι του Κόμπε. Ως έφηβος έζησε εκεί 7 χρόνια, καθώς ο πατέρας του, Τζο Μπράιαντ, αγωνιζόταν στο ιταλικό πρωτάθλημα μπάσκετ, κάτι που κάνει πιο εύκολη την απόφασή του. Μιλάει τέλεια ιταλικά και αναμένεται τις επόμενες μέρες να μεταβεί στη χώρα για να υπογράψει.

Δεν φταίει μόνο η τρόικα για το χάλι μας: Η Πορτογαλία μείωσε το έλλειμμα στο 8,3%

Μεγάλη μείωση παρουσίασε το πρώτο εξάμηνο το έλλειμμα του προϋπολογισμού της Πορτογαλίας, καθώς υποχώρησε στο 8,3% του ΑΕΠ από 10,4% που ήταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με σημερινά επίσημα στοιχεία.

Η Πορτογαλία έλαβε πακέτο διάσωσης 78 δισ. ευρώ από την ΕΕ και το ΔΝΤ τον Μάιο, και μέσω της βοήθειας αυτής προβλέπει τη μείωση του ελλείμματός της στο 5,9% του ΑΕΠ, βάζοντας σε τάξη τα δημοσιονομικά της.

Ουρά οι ενδιαφερόμενοι για τον ΠΑΟ-Προέκυψε και τρίτος... κι αυτός στα λόγια

Μετά τον Σαουδάραβα πρίγκιπα και τον Ανδρέα Βγενόπουλο, ενδιαφέρον για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός εξέφρασε και ξένο επενδυτικό fund.

Τους ανθρώπους του «τριφυλλιού» έχει ενημερώσει ήδη σχετικά εκπρόσωπος του επενδυτικού ομίλου, ο οποίος το πρωί της Παρασκευής επισκέφθηκε τα γραφεία της «πράσινης» ΠΑΕ, προκειμένου να παραδώσει φάκελο στον Δημήτρη Γόντικα με τα στοιχεία του fund και το ενδιαφέρον του για τις μετοχές του Παναθηναϊκού.

Γ. ΚΑΡΑΣΜΑΝΗΣ: «Είτε το θέλουν είτε όχι, το Φράγμα Αλμωπαίου θα γίνει»

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiwSETYnh41rUvrS3onHV4_AwOSDaOUHFHiebpBf8oKCAhv2vtsltc9O5W7e5W3ASibAXSrCbQDbbclst4HvI5shoqPGRc95Af0kpGIhXhEyO3YkQaXVeIHjkgJ55SXwlkso-x8aoMj040/s1600/karasmanhs.bmpΜε αφορμή την απόφαση του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης – η οποία, σημειωτέον αναρτήθηκε στο διαδίκτυο – που ανακαλεί την προηγούμενη προκήρυξη για το Φράγμα Αλμωπαίου και με την οποία επαναπροκηρύσσεται η μελέτη του έργου, ο βουλευτής Γιώργος Καρασμάνης, δηλώνει τα εξής:

«Επί δύο χρόνια η Κυβέρνηση, οι ηγεσίες του υπουργείου, η σημερινή και η προκάτοχός της, εμπαίζουν απροκάλυπτα το λαό της Πέλλας. Ενώ διαβεβαίωναν ότι θα προχωρούσαν κανονικά στην υλοποίηση του μεγάλου έργου, που θα άλλαζε ριζικά την αναπτυξιακή και οικονομική πορεία του Νομού, στην πορεία άλλαξαν γνώμη και σήμερα έχουν οδηγήσει το όλον θέμα στο σημείο εκκίνησης, δηλαδή στο σημείο μηδέν.»

Ουδέποτε ομολόγησαν τις προθέσεις τους αυτά τα δύο χρόνια, αντιθέτως διαβεβαίωναν σε όλους τους τόνους ότι το Φράγμα θα προχωρήσει όπως είχε αρχικά σχεδιαστεί. Συγκεκριμένα, η κυρία Μπατζελή σε συζήτηση που είχε με τον Γιώργο Καρασμάνη στις 14 Ιανουαρίου του 2010 τον διαβεβαίωνε ότι ¨έχει ιεραρχήσει το Φράγμα Αλμωπαίου ως πρώτο στη λίστα των προς κατασκευή έργων¨ και ότι ¨απλώς καθυστερούσε τις διαδικασίες προκειμένου να ελέγξει όπως είπε, συνολικά τα έργα που είχε δρομολογήσει για κατασκευή η προηγούμενη Κυβέρνηση¨. Η ίδια υπουργός στις 11 Μαρτίου της ίδιας χρονιάς, στην Ολομέλεια της Βουλής, απαντώντας σε Επίκαιρη Ερώτηση του βουλευτή, είχε δεσμευτεί και είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά της Βουλής ότι, ¨εντός του Μαρτίου με αρχές Απριλίου του 2010 θα ανοίξουν οι προσφορές ώστε να ξεκινήσουν οι διαδικασίες της ανάδειξης του αναδόχου της κύριας μελέτης¨, την οποία, βέβαια, η ίδια είχε μπλοκάρει από τον Δεκέμβριο του 2009.

»Αλλά και ο σημερινός υπουργός, ο κ. Σκανδαλίδης, σε συνάντηση που είχε με τον βουλευτή, τον είχε επίσης διαβεβαιώσει ότι ¨θα δώσει εντολή να ανοίξουν οι προσφορές του διαγωνισμού προκειμένου να αναδειχτεί ο ανάδοχος της κύριας μελέτης¨».

Διαβλέποντας την ύποπτη κωλυσιεργία, ο Γιώργος Καρασμάνης έφερε το θέμα στη Βουλή, όχι μια και δύο αλλά πέντε (5) φορές με ισάριθμες Ερωτήσεις. Αλλά, ο κ. Σκανδαλίδης συνεχώς φυγομαχούσε. Αρχικά έστελνε τους υφυπουργούς του οι οποίοι δεν είχαν γνώση του θέματος, ενώ τις δύο τελευταίες φορές, μέσα στο Σεπτέμβριο του 2011, σε προγραμματισμένες από ημερών συζητήσεις, προφασίστηκε κώλυμα και δεν προσήλθε. Με συνέπεια το Προεδρείο της Βουλής, μετά από έντονη αντίδραση του βουλευτή, να συνταχθεί με την θέση του Γιώργου Καρασμάνη ότι ο υπουργός οφείλει να προσέλθει στο Κοινοβούλιο και να απαντήσει στην Ερώτηση.

«Απόρροια όλων αυτών», επισημαίνει ο βουλευτής, «ήταν, ο υπουργός να εξαναγκαστεί να επαναπροκηρύξει τη κύρια μελέτη – η οποία, σημειωτέον, με βάση την προηγούμενη προκήρυξη, έπρεπε να έχει παραδοθεί από τις 9 Σεπτεμβρίου του 2011. Στην ουσία δηλαδή, πετάει ένα έργο πνοής έξω από το προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013 (από το Δ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης), ενώ ο αρχικός σχεδιασμός ήταν να έχει ήδη ξεκινήσει η κατασκευή του. Κι αυτό διότι το έργο έχει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με χρηματοδότηση της προμελέτης (6/3/2007) με 450.000 από το Γ’ ΚΠΣ (που ήδη εδώ και καιρό έχει ολοκληρωθεί). Όπως είχε εγκριθεί και η χρηματοδότηση της κύριας μελέτης με 3.400.000 από τις 21 Μαΐου του 2009 και η οποία δημοπρατήθηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 2009». Αυτήν τη διαδικασία του διαγωνισμού, της εκπόνησης της κύριας μελέτης, ακύρωσε η σημερινή κυβέρνηση όπου είχαν καταθέσει προσφορές εννέα μελετητικά γραφεία. Ήδη χάθηκαν δύο χρόνια!!!!

Μπροστά σ΄ αυτόν κυβερνητικό τραγέλαφο, ο Γιώργος Καρασμάνης, θεωρεί υποχρέωσή του να δεσμευτεί απέναντι στους συμπολίτες του κατά τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι, «σε πείσμα όλων αυτών των μεθοδεύσεων, το Φράγμα Αλμωπαίου θα γίνει. Αυτό το έργο των εκατό εκατομμυρίων, είτε το θέλουν είτε όχι, θα πάρει το δρόμο της υλοποίησης από την ίδια Κυβέρνηση που το εμπνεύστηκε και το δρομολόγησε: Από την επόμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας».

Στυλιανίδης-Καμμένος: Άθλιες μεθοδεύσεις οι περικοπές και αντισυνταγματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων στις Ένοπλές Δυνάμεις

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: Α) Εθνικής Αμύνης κ. Παναγιώτη Μπεγλίτη, Β) Οικονομικών κ. Ευάγγελο Βενιζέλο

ΘΕΜΑ : Άθλιες μεθοδεύσεις. Περικοπές και αντισυνταγματικές μειώσεις μισθών και συντάξεων στις Ένοπλές Δυνάμεις, που οδηγούν στην εξαθλίωση κα εξόντωση των ένστολων.

Το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα προβλέπει ότι το 2015 οι λειτουργικές δαπάνες των Ενόπλων Δυνάμεων θα ανέρχονται σε 234 εκατ , από 1.112 δις Ε που ήταν το 2009.Οι δαπάνες θα είναι δηλαδή μειωμένες κατά 79% σε σχέση με το 2009 και 69% σε σχέση με το 2011.

Αυτό σημαίνει ότι οι Ένοπλες Δυνάμεις θα μειωθούν στο 1/6 των δυνάμεων τους! Είναι παρανοϊκό ειδικά αυτή τη περίοδο να συζητάμε τέτοια θέματα, όταν στη περιοχή μας παίζονται τεράστια γεωπολιτικά παιγνίδια και συμφέροντα, αλλά η κυβέρνηση θα πρέπει ν΄ αποφασίσει αν η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να διατηρεί Ένοπλες Δυνάμεις ή όχι.

Σαν να μην έφτανε αυτό η κυβέρνηση αποφάσισε την ολοκληρωτική εξόντωση των ένστολων και με συνοπτικές διαδικασίες αποφάσισε περαιτέρω μειώσεις τόσο των μισθών των εν ενεργεία, όσο και των συντάξεων των εν αποστρατεία στελεχών.

Οι μειώσεις που αποφασίστηκαν πλήττουν άμεσα και έμμεσα αδιακρίτως και οριζόντια όλη την Ελληνική κοινωνία. Οι στοχευόμενες επιθέσεις με ηλικιακά και ταυτόχρονα αντισυνταγματικά κριτήρια είναι κατευθείαν βολή κατά των στελεχών όλων των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας.

Πιο συγκεκριμένα :

1. Με το Ν.3842/2010 θεσπίστηκαν οι νέες φορολογικές κλίμακες με την αύξηση των οποίων, μέσω της παρακράτησης επιπλέον Φόρου Εισοδήματος μείωσε τα μεσαία εισοδήματα όλων των συνταξιούχων.

2. Με τους Ν.3845 και 3847/2010 τα Δώρα Χριστουγέννων-Πάσχα και Επίδομα αδείας καταργήθηκαν ή και μειώθηκαν σημαντικά, καθόσον για συνταξιούχους ηλικίας κάτω των 60 ετών και μεικτής σύνταξης άνω των 2.500 Ε θεσπίσθηκε η κατάργησή τους, ενώ για συνταξιούχους άνω των 60 ετών και κάτω του υπόψη χρηματικού ορίου συρρικνώθηκαν σε 400,200 και 200 Ε αντίστοιχα

3. Με τους Ν.3863 και 3865/2010 θεσπίσθηκε η Εισφορά αλληλεγγύης συνταξιούχων για μεικτές συντάξεις άνω των 1.700 Ε σε ποσοστά από 3 έως 10%κλιμακωτά.

4. Με τον Ν.3865/2010 τιμωρήθηκαν οι συνταξιούχοι που συνέχιζαν να εργάζονται για να καλύψουν τις οικογενειακές τους ανάγκες, με αναστολή ή μείωση της σύνταξής τους, δηλαδή επί της ουσίας τους στερήθηκε το βασικό συνταγματικό δικαίωμα της εργασίας.

5. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε η μείωση του αφορολογήτου ορίου των 12.000 Ε σε 8.000 Ε και προστέθηκε νέο φορολογικό κλιμάκιο των 4.000 Ε με ποσοστό φόρου 10%.

6. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε η ειδική εισφορά αλληλεγγύης για την καταπολέμηση της ανεργίας και για εισοδήματα άνω των 12.000 Ε σε ποσοστό κλιμακωτά από 1 έως 4%.

7. Με τον Ν.3896/2011 συνεχίσθηκε η μείωση που άρχισε με τους Ν.3863 και 3865/2010, με την θέσπιση αύξησης των ποσοστών της εισφοράς αλληλεγγύης συνταξιούχων από 3 έως 10% σε 6 έως 14% αναλογικά για συντάξεις άνω των 1.700 Ε.

8. Με τον Ν.3986/2011 τιμωρήθηκαν οι στρατιωτικοί κάτω των 60 ετών που άσκησαν το νόμιμο δικαίωμα της αποστρατείας τους, με θέσπιση επιπλέον μηνιαίας εισφοράς για μεικτές συντάξεις άνω των 1.700 Ε σε ποσοστό από 6 έως 10% αναλογικά.

9. Με απόφαση του Δ.Σ. του Μετοχικού Ταμείου Στρατού και «έγκριση» του Υπ. Εθν. Άμυνας μειώθηκε από 1-1-2011 το χορηγούμενο από το Μ.Τ.Σ. μέρισμα, σε ποσοστό 25% συρρικνώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο τα ήδη σημαντικά περικομμένα εισοδήματα των συνταξιούχων στρατιωτικών. Μικρότερες περικοπές πραγματοποιήθηκαν και στα μερίσματα των ταμείων της Π.Α. και του Π.Ν.

10. Με τον Ν.3986/2011 θεσπίσθηκε ειδική προσφορά συνταξιούχων επικουρικής ασφάλισης για επικουρικές συντάξεις από 300 Ε και άνω σε ποσοστό από 3 έως 10% (αφορά συνταξιούχους πολιτικού προσωπικού του Υ.ΕΘ.Α).

11. Αναμένεται επιπλέον η αναδρομική από 1-1-2011 μηνιαία μείωση του επιδόματος του ΕΚΟΕΜΣ κατά 25%.

12. Ανακοινώθηκαν (21-09-2011) επιπρόσθετα μέτρα που αφορούν την μείωση του αφορολόγητου στα 5.000 Ε, την περικοπή των συντάξεων σε ποσοστό 20% στο τμήμα άνω των 1.200 Ε για όσους έχουν ηλικία άνω των 55 ετών και την περικοπή των συντάξεων σε ποσοστό 40% στο τμήμα άνω των 1.000 Ε για όσους έχουν ηλικία κάτω των 55 ετών.

Αν αθροιστούν οι παραπάνω επιβαρύνσεις προκύπτει ότι η μείωση των εισοδημάτων ενός συνταξιούχου στρατιωτικού ηλικίας κάτω των 55 ετών αγγίζει το 40% σε σχέση με τα προ του μνημονίου δεδομένα του έτους 2009. Αυτό απλά σημαίνει εξαθλίωση και εξόντωση των ανθρώπων αυτών και των οικογενειών τους.

Η αποστρατεία των στελεχών κάτω των 55 ετών με αίτησή τους, έγινε σύμφωνα με τους ισχύοντες νόμους και όχι του τύπου της εθελούσιας εξόδου με ειδικά προνόμια, ενώ οι συνταξιοδοτικές και ασφαλιστικές τους εισφορές πληρώθηκαν στο ακέραιο.

Είναι το ευχαριστώ της πολιτείας σε ανθρώπους που φύλαξαν Θερμοπύλες στις τέσσερις γωνιές της πατρίδας μας μέρα νύχτα αγόγγυστα επί τουλάχιστον 30 χρόνια. Ποιος ο λόγος να προταθεί στα νέα μέτρα χαράτσι, ειδική κατηγορία για τους κάτω των 55 ετών με μείωση της σύνταξης κατά 40% για το υπερβάλλον τα 1.000 Ε ποσό.

Ποιούς άραγε αφορά αυτή η κατάπτυστη ρύθμιση, ποιους φωτογραφίζει και στοχοποιεί ; Είναι πολίτες δεύτερης κατηγορίας οι συνταξιούχοι των Ενόπλων Δυνάμεων; Δεν αρκούσε το μέτρο της μείωσης της σύνταξης κατά 20% για τις άνω των 1.200 Ε που αφορά όλους τους λοιπούς συνταξιούχους;

ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ ΟΙ κ.κ. ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ :

1. Μπορούν να μας απαντήσουν οι συναρμόδιοι Υπουργοί, πως θα λειτουργήσουν οι μονάδες και πως θα φέρουν σε πέρας το δύσκολο εθνικό έργο που επιτελούν ;
2. Θα μειωθεί ο αριθμός των Ε.Δ. και αν ναι σε ποιό επίπεδο και σε ποιο βαθμό; Πόσες μονάδες θα κλείσουν για να επιτευχθούν περικοπές της τάξης του 69% σε σχέση με σήμερα ; Υπάρχει ολοκληρωμένο και εγκεκριμένο από το ΚΥΣΕΑ σχέδιο δράσης;
3. Για ποιό λόγο στοχοποιούνται και τιμωρούνται βάναυσα οι απόστρατοι των Ε.Δ. και των Σωμάτων Ασφαλείας και μάλιστα με επιλεκτικά και αντισυνταγματικά κριτήρια σε σχέση με τους υπόλοιπους συνταξιούχους;
4. Δεδομένης της κατάφωρης αδικίας με την αυθαίρετη θέσπιση ηλικιακών κριτηρίων και την αντισυνταγματικότητα της επικείμενης περικοπής των συντάξεων, σε ποσοστό 40% στο τμήμα άνω των 1.000 Ε (για όσους έχουν ηλικία κάτω των 55 ετών), προτίθεται η κυβέρνηση να αποσύρει το εν λόγω προτεινόμενο μέτρο ;

30 / 9 / 2011

ΟΙ ΕΡΩΤΩΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ

Στυλιανίδης Ευριπίδης
Καμμένος Παναγιώτης

Β. Παπαγεωργόπουλος: «ΕΦΕΔΡΕΙΑ – ΑΠΟΛΥΣΗ»=ΕΝΑ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕΤΡΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΘΕΙ

«Είναι γνωστό ότι εδώ και 2 μήνες περίπου, από τότε δηλαδή που άρχισε η συζήτηση για την «εφεδρεία – απόλυση» των υπαλλήλων του στενού και του ευρύτερου Δημόσιου τομέα, δεν λειτουργεί απολύτως τίποτε στο Δημόσιο.

Οι υπάλληλοι, με το δίκιο τους, ασχολούνται με το τεράστιο αυτό θέμα που ξαφνικά βρέθηκε μπροστά τους και το οποίο διαλύει τα σχέδιά τους, την προοπτική τους, το μέλλον τους, τις οικογένειές τους.

Συγχρόνως πολλοί αναρωτιούνται:

Αντιλαμβάνεται η Κυβέρνηση τις επιπτώσεις του απάνθρωπου αυτού μέτρου;

Αντιλαμβάνεται τι σημαίνει να οδηγήσει μέσα στους επόμενους μήνες χιλιάδες εργαζόμενους στην ανεργία και πάνω από ένα εκατομμύριο περίπου Έλληνες σε απόγνωση;

Έχει συνειδητοποιήσει η Κυβέρνηση ότι στα τέλη του 2011 θα έχουμε επίσημη ανεργία 18% και πραγματική 21%, το δε 2012 θα έχουμε πραγματική ανεργία 27,5% σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΓΣΕΕ και ότι σε όλους αυτούς θέλει να προσθέσει και άλλες δεκάδες χιλιάδες γεγονός που θα ξεχειλίσει το ποτήρι της κοινωνικής έκρηξης;

Ή μήπως ποντάρει στο αίσθημα του φθόνου και ότι οι σημερινοί άνεργοι του ιδιωτικού τομέα θα χαρούν αν στις τάξεις τους προστεθούν και άλλες μερικές χιλιάδες ανέργων από τον δημόσιο τομέα;

Δεν αντιλαμβάνονται όσοι επιχαίρουν, ότι όλα στηρίζονται στην αρχή των συγκοινωνούντων δοχείων και ότι τα χρήματα που δίδει το κράτος για την μισθοδοσία των δημοσίων υπαλλήλων διαβιβάζονται μέσω της λειτουργίας της αγοράς στον ιδιωτικό τομέα, ο οποίος με την σειρά του μέσω των κερδών του και του ΦΠΑ τροφοδοτεί το Κράτος και συνεχίζεται έτσι η ανακύκλωση των χρημάτων που εκδίδει το Κράτος;

Αλλά υπάρχουν και άλλα καίρια ερωτήματα:

Οι απολυόμενοι δημόσιοι υπάλληλοι θα πάρουν αποζημίωση;

Θα πάρουν εφ’ άπαξ; Τι σύνταξη θα πάρουν;

Μήπως θα πάρουν σύνταξη βάσει του μειωμένου μισθού της τελευταίας χρονιάς που θα είναι σε εφεδρεία και θα παίρνουν το 60% του κανονικού τους μισθού; Μήπως δηλαδή πάρουν και κατά 60% μειωμένη σύνταξη;

Αντιλαμβάνεται η Κυβέρνηση ότι 30 ή 70 ή 200 χιλιάδες άνθρωποι θα αποτανθούν σε δικηγόρους για να προσφύγουν στην Ελληνική Δικαιοσύνη, όπου 99% θα κερδίσουν τα ασφαλιστικά μέτρα και θα επιστρέψουν στην εργασία τους μέχρι να τελεσιδικήσουν οι δικαστικές αποφάσεις;

Και βεβαίως το μεγάλο ερώτημα που υπάρχει σήμερα στην Ελληνική Κοινωνία: Μπορεί η Κυβέρνηση να πάρει αυτό το μέτρο;

Μπορεί με τις σημερινές συνθήκες να απολύσει 30 ή 70 χιλιάδες εργαζομένους;

Και αν μπορεί, έχει την πολιτική νομιμοποίηση;

Μήπως η Κυβέρνηση θα πέσει μέσα στην Βουλή ή στα πεζοδρόμια της Πανεπιστημίου, αν συνεχίσει την ίδια τακτική;

Και συνεχίζει ο απλός πολίτης να αναρωτιέται: Γιατί δεν φθάνουν στον στόχο, την μείωση δηλαδή του αριθμού των υπηρετούντων στο Δημόσιο, μέσα από την πλήρη απαγόρευση των προσλήψεων για μία πενταετία, όταν είναι γνωστό ότι περίπου 30 εως 50 χιλιάδες υπάλληλοι συνταξιοδοτούνται ετησίως και με ένα καινούριο έκτακτο συνταξιοδοτικό καθεστώς;

Διότι είναι γνωστό ότι το 2010 το δημόσιο προχώρησε σε προσλήψεις πάσης φύσεως που φθάνουν στο ύψος των 25 χιλιάδων!

Και αν αυτοί οι δεκάδες χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι που προσλαμβάνονται κάθε χρόνο, μαζί με τους νομίμως συνταξιοδοτούμενους δεν είναι αρκετοί για να λύσουν το πρόβλημα, γιατί δεν επαναφέρουν για 1-2 χρόνια το συνταξιοδοτικό καθεστώς που υπήρχε πριν από τους τελευταίους ασφαλιστικούς νόμους βάσει των οποίων ανέβηκαν τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης;

Διότι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια το τραγελαφικό από την μία να αυξάνονται τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης για να «σώσουμε» τα Ασφαλιστικά Ταμεία και από την άλλη μέσω της «εφεδρείας – απόλυσης» να μειώνονται τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης για να «σώσουμε» το Δημόσιο και να οδηγήσουμε σε κατάρρευση τα Ασφαλιστικά Ταμεία!…

Προσωπικά πιστεύω ότι αφού η Κυβέρνηση επιμένει στο παράλογο αυτό αντικοινωνικό μέτρο της «εφεδρείας – απόλυσης», η αντιπολίτευση πρέπει να εκπονήσει τάχιστα μία μελέτη όπου να αποδεικνύεται ότι μέσα από την μη πρόσληψη έστω και ενός δημοσίου υπαλλήλου την ερχόμενη πενταετία, με εσωτερικές μετακινήσεις και μετατάξεις υπαλλήλων στον Δημόσιο τομέα, στα ΝΠΙΔ και στις ΔΕΚΟ και με πρόσκαιρη μείωση του ηλικιακού ορίου συνταξιοδότησης, επιτυγχάνεται το ποθούμενο αποτέλεσμα, που είναι ακριβώς η μείωση του αριθμού των υπηρετούντων στον Δημόσιο τομέα, χωρίς να προχωρήσει η Κυβέρνηση στο απάνθρωπο μέτρο της «εφεδρείας – απόλυσης».

Ας αποδείξουν όσο γίνεται πιο γρήγορα, ότι υπάρχει και άλλος δρόμος.»
--
Vassilis Papageorgopoulos
http://papageorgopoulos.wordpress.com/

http://papageorgopoulos.wordpress.com/

Σχέδιο ΠΑΣΟΚ να πεθάνει τους Έλληνες απ' τα γέλια (ΙΙ)-Reuters: Έκδοση 100ετούς ομολόγου εξετάζει η Ελλάδα!!!

[Άντε να τα χιλιάσουμε!!!]

Την έκδοση εκατονταετούς ομολόγου εξετάζει σύμφωνα με το Reuters η Ελλάδα στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του χρέους! Μεταξύ των προτάσεων που συζητούνται σύμφωνα με το πρακτορείο είναι και η ανταλλαγή των βραχυπρόθεσμών (όπου "βραχυπρόθεσμο" τα 30 και 50 χρόνια!!!) ελληνικών ομολόγων με νέα, που θα αποπληρώνονται μετά από 100 χρόνια.

Η μεγάλη διάρκεια του εκατονταετούς ομολόγου εξασφαλίζει στους επενδυτές ότι θα υπάρξει μικρότερη διακύμανση όταν αυξηθούν τα επιτόκια. Παράλληλα, σημαίνει μεγαλύτερες αλλαγές στην ονομαστική αξία για μικρότερες κινήσεις των αποδόσεων, κάτι που μπορεί να προσελκύσει hedge funds.

Το σενάριο αυτό φαίνεται πως προέκυψε από την υψηλή ζήτηση που πέτυχε ανάλογο ομόλογο που εκδόθηκε από Μεξικό προ εβδομάδων.

[Εντυπωσιακό!! Ότι κινείται και γράφει ομόλογο τα κοράκια το μαζεύουν!!! Δεν πάει να γράφει και ότι θα αποπληρωθεί μετά από 100 χρόνια... "ομόλογο" να γράφει κι αυτοί θα το μαζέψουν!]

ΝΔ: Βουλιάζουν τα δημόσια έργα και οι συμβάσεις παραχώρησης

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpgΜε αλαζονεία και γύμνια επιχειρημάτων αντιμετωπίζει το υπουργείο Υποδομών την απίστευτη απραξία του, με συνέπεια να βουλιάζουν τα δημόσια έργα και οι συμβάσεις παραχώρησης.

Οι πέντε μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας, που θα έπρεπε να κατασκευάζονται μέσω των αντίστοιχων συμβάσεων παραχώρησης, αποτελούν το μεγαλύτερο και επωφελέστερο για το Ελληνικό Δημόσιο αναπτυξιακό πρόγραμμα των τελευταίων δεκαετιών, ύψους 8,5 δισ. ευρώ. Δυστυχώς, στις τέσσερις από τις πέντε συμβάσεις, τα έργα έχουν σταματήσει από τις αρχές του έτους.

Από τον Ιανουάριο του 2010, εδώ και 20 μήνες, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών έχει ανακοινώσει δεκάδες φορές, ότι θα “αναθεωρήσει τις συμβάσεις παραχώρησης” και θα “μειώσει τα διόδια”. Τίποτα απ’ αυτά δεν έγινε.

Επίσης, τον Απρίλιο του 2011 είχε ανακοινωθεί πως το Δημόσιο θα δημιουργούσε ειδικό λογαριασμό, ύψους 500 εκατ. ευρώ, υπό μορφή εγγύησης προς τις Τράπεζες, ώστε να «ξεπαγώσουν» τα δάνεια προς τους παραχωρησιούχους. Είχε ανακοινωθεί ακόμη, η δημιουργία Ανώνυμης Εταιρείας ειδικού σκοπού, η οποία θα τιτλοποιούσε τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια των συμβάσεων παραχώρησης. Τίποτα απ’ όλα αυτά δεν έχει γίνει.

Τον περασμένο Ιούνιο, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε την υπογραφή ενός “μνημονίου συναντίληψης” με κάθε έναν από τους παραχωρησιούχους. Ούτε στο θέμα αυτό υπήρξε κάποια εξέλιξη. Η απραξία του υπουργείου είναι πρωτοφανής.

Επιπλέον, ο αρμόδιος υφυπουργός Υποδομών, με απίστευτη περιφρόνηση προς το Κοινοβούλιο και τον κοινοβουλευτικό έλεγχο, επιμένει να δίνει φωτοτυπημένες απαντήσεις σε ερωτήσεις μας για το θέμα. Το γεγονός αυτό, πέρα από αλαζονεία δείχνει και κάτι άλλο, εξαιρετικά ανησυχητικό: Δείχνει τη γύμνια επιχειρημάτων του Υπουργείου, το οποίο έχει περιοριστεί πλέον σε ρόλο θεατή των γεγονότων. Υπενθυμίζεται ότι:

α) Το υπουργείο Ανταγωνιστικότητας, με δική του νομοθετική πρωτοβουλία, προχωρά στην ίδρυση Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής δημοσίων συμβάσεων, η οποία αναλαμβάνει πλέον τον έλεγχο των συμβάσεων παραχώρησης. Το τραγικό είναι ότι την Ανεξάρτητη αυτή Αρχή την είχε εξαγγείλει πομπωδώς το υπουργείο Υποδομών, στο τέλος του 2009, αλλά δεν έκανε τίποτα απολύτως ούτε για αυτό το θέμα επί ενάμισι χρόνο!

β) Ο υπουργός Οικονομικών (και όχι το ΥΠΟΜΕΔΙ) προκήρυξε την προηγούμενη εβδομάδα νέο διαγωνισμό για την πρόσληψη τεχνικού και νομικού συμβούλου, που θα αναλάβουν τις συμβάσεις παραχώρησης!

Το ΥΠΟΜΕΔΙ έχει βουλιάξει στο θέμα των ταξί και στις εσωκομματικές διαφορές μεταξύ πρώην και νυν υπουργών Υποδομών και εγκατέλειψε τις συμβάσεις παραχώρησης και γενικά τα δημόσια έργα.

Για τη Νέα Δημοκρατία αυτές οι συμβάσεις είναι θέμα πρώτης προτεραιότητας και πρέπει τα έργα να επανεκκινήσουν. Τυχόν διάλυση των συμβάσεων θα έχει ολέθριες συνέπειες για τα δημόσια έργα, για τις επενδύσεις και για την ίδια τη χώρα.

Επιτέλους, ας κινηθεί το υπουργείο Υποδομών.

Πηγή: ΝΔ

Ι. Βρούτσης: Τι απέγινε εκείνη η επιτροπή για την κατάργηση του Κ.Β.Σ.;

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟN ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Θέμα: «Κατάργηση του Κ.Β.Σ.»

Στο άρθρο 15, παρ.5, περιπ. β του Ν. 3888/2010 προβλέπεται η σύσταση Ειδικής Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής στο Υπουργείο Οικονομικών, η οποία θα προβεί στον έλεγχο και στην αξιολόγηση των ισχυουσών διατάξεων του Κ.Β.Σ., με σκοπό την ενσωμάτωσή τους είτε στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος είτε σε άλλο Φορολογικό Νόμο.

Στην ίδια διάταξη προβλέπεται, επίσης, ότι η εν λόγω Επιτροπή θα πρέπει να υποβάλλει εισήγηση στον αρμόδιο Υπουργό, μέχρι τις 30.06.2011.

Επειδή, το προβλεπόμενο ανωτέρω χρονικό διάστημα έχει παρέλθει εδώ και καιρό, χωρίς να έχει γίνει κάποια ενέργεια. Επειδή, δεν έχει ενεργοποιηθεί η τρίμηνη παράταση που προβλέπεται από τη συγκεκριμένη διάταξη. Επειδή, η ολιγωρία της κυβέρνησης προκαλεί αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην αναγκαία απλοποίηση του φορολογικού μας συστήματος, με άμεση συνέπεια στην είσπραξη των εσόδων και στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής.

ΕΡΩΤAΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ

1. Σε ποιους λόγους οφείλεται η καθυστέρηση και μη υλοποίηση μέχρι σήμερα της συγκεκριμένης διάταξης ;
2. Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί το Υπουργείο, ώστε να ολοκληρωθεί άμεσα η προβλεπόμενη από την ισχύουσα νομοθεσία διαδικασία ;

Ο Ερωτών Βουλευτής

Ιωάννης Βρούτσης
Βουλευτής Κυκλάδων

Σχέδιο ΠΑΣΟΚ να πεθάνει τους Έλληνες απ' τα γέλια (Ι): Με ομόλογα θέλουν να επιστρέψουν οι φαρμακοβιομήχανοι τα 262 εκ!!!

[Είπαμε αν δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα επιβίωσης, η εικόνα που παρουσιάζει η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ σε διαπραγματεύσεις είναι να πεθάνεις απ' τα γέλια]

Στον αέρα είναι τελικά η συμφωνία μεταξύ κυβέρνησης και φαρμακοβιομηχάνων για την καταβολή 262 εκατ. ευρώ, καθώς ο κλάδος δηλώνει πως δε διαθέτει μετρητά και θέλει να πληρώσει με …δόσεις ή ομόλογα του ελληνικού δημοσίου.

Έρχονται κι άλλες περικοπές όπως φαίνεται στον τομέα της υγείας καθώς τα 262 εκατ. ευρώ που υποτίθεται ότι είχαν εξασφαλιστεί από τους φαρμακοβιομηχάνους, δε θα μπουν στα κρατικά Ταμεία.

Η συμφωνία προέβλεπε ότι οι εταιρείες έπρεπε να πληρώσουν στο κράτος 262 εκατ. ευρώ μέχρι τις 15 Νοεμβρίου ως έκπτωση.

ΝΔ: Κακόγουστο αστείο οι εξαγγελίες Mike και Κουκουλόπουλου για δήθεν γερμανικό επενδυτικό ενδιαφέρον στη διαχείριση αποβλήτων

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΣε κακόγουστο αστείο εξελίσσονται πλέον οι επαναλαμβανόμενες εξαγγελίες της κυβέρνησης για δήθεν επενδύσεις στον τομέα του περιβάλλοντος και ειδικότερα στη διαχείριση των απορριμμάτων. Μεταξύ των αρμόδιων κυβερνητικών στελεχών, κάποια -όπως ο κ. Χρυσοχοϊδης, - αναλώνονται σε γενικόλογες διαπιστώσεις για γερμανικό επενδυτικό ενδιαφέρον στη διαχείριση αποβλήτων και άλλα -όπως ο κ. Κουκουλόπουλος- περιφέρονται στα κανάλια φλυαρώντας επί παντός επιστητού, χωρίς να ασχολούνται με τα ζητήματα της αρμοδιότητάς τους.

Σε μια περίοδο που η χώρα έχει απόλυτη ανάγκη από επενδύσεις και αναπτυξιακές ανάσες, οι διαπιστώσεις και οι ανακοινώσεις έχουν, πλέον, περισσέψει. Το έργο και η ουσία είναι αυτά που λείπουν, την ώρα μάλιστα που ο αρμόδιος Επίτροπος Περιφερειακής Πολιτικής κ. Hahn, σε πρόσφατη επίσκεψή του στην Ελλάδα, έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για χαμηλή απορροφητικότητα και πιθανή απώλεια κοινοτικών πόρων στον τομέα της διαχείρισης των απορριμμάτων.

Παρόλα αυτά, κανένας από την κυβέρνηση δεν φαίνεται να συγκινείται. Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχει καταφέρει να μετατρέψει την πράσινη ανάπτυξη που το ίδιο ευαγγελιζόταν, σε πράσινη ύφεση και ή δεν μπορεί ή δεν θέλει να αξιοποιήσει πραγματικά τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που υπάρχουν στο περιβάλλον.

Ειδικά στα απορρίμματα -που είναι, πράγματι, ένας τομέας που θα μπορούσε υπό προϋποθέσεις να προσελκύσει επενδύσεις -επί δύο χρόνια πάει με βήμα σημειωτόν και δεν έχει να επιδείξει καμία αξιοσημείωτη πρωτοβουλία, ούτε σε πρακτικό, ούτε σε διαδικαστικό επίπεδο. Οι περιφερειακοί σχεδιασμοί και τα έργα που προβλέπονται από αυτούς είναι στον “αέρα” και η νέα δομή διαχείρισης απορριμμάτων, που προβλέπεται από τον “Καλλικράτη” είναι ακόμα σχέδιο επί χάρτου. Ακόμα και η Οδηγία 98/2008 της ΕΕ που μεταβάλλει το πλαίσιο διαχείρισης των απορριμμάτων και θα έπρεπε να έχει ενσωματωθεί στο εθνικό δίκαιο, αγνοείται η τύχη της.

Την ίδια ώρα, τα απολύτως αναγκαία μεγάλα έργα στην Αττική, εργοστάσια επεξεργασίας και ΧΥΤΥ, αντί να έχουν προκηρυχθεί και να έχουν αρχίσει να κατασκευάζονται, παραμένουν βαλτωμένα σε διαβουλεύσεις και “προκαταρκτικές προκηρύξεις", χωρίς ορατό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης.

Είναι απορίας άξιο πώς πιστεύει η κυβέρνηση ότι μπορεί να προσελκύσει επενδύσεις στον τομέα της διαχείρισης απορριμμάτων, όταν η ίδια δεν κάνει τη δουλειά της και δεν έχει φροντίσει να διαμορφώσει το απαραίτητο πλαίσιο για να γίνουν πράξη. Ή μας εμπαίζει ή δεν έχει αντιληφθεί την πραγματικότητα. Ας αφήσουν, λοιπόν, οι κυβερνητικοί παράγοντες τα μεγάλα και ανούσια λόγια και ας στρωθούν επιτέλους στη δουλειά.

Πηγ: ΝΔ

Γ. Κουμουτσάκος: Η Τουρκία δεν παράγει, αλλά καταναλώνει ασφάλεια στην Ανατολική Μεσόγειο

http://www.sigmalive.com/files/imagecache/full_image/files/node_images/4/8/0/112480/koumoutsakos.jpgΟι τελευταίες εξελίξεις στην ένταση μεταξύ της Κυπριακής Δημοκρατίας και της Τουρκίας ήταν το θέμα συζήτησης στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο, παρουσία της Ύπατης Εκπροσώπου, κας Ashton και του αρμοδίου επιτρόπου για τη διεύρυνση, κ. Füle. Η συζήτηση προκλήθηκε μετά από πρωτοβουλία που ξεκίνησε ο ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κ. Γιώργος Κουμουτσάκος. Είναι η πρώτη συζήτηση που έγινε στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου από το 2004 με θέμα τη στάση της Τουρκίας κατά της Κύπρου.

Ο επίτροπος Füle ανέφερε χαρακτηριστικά ότι "Δεν έχω πρόβλημα με μια ξεκάθαρη εξωτερική πολιτική -εφόσον αυτή είναι υπεύθυνη. Όμως έχω πρόβλημα με την ανεύθυνη πολιτική. Οι απειλές εναντίον κράτους μέλους συνιστούν ανεύθυνη πολιτική που πρέπει να καταδικάζεται. Έτσι, αυτή η πολιτική καταδικάζεται και θα καταδικάζεται." Επεσήμανε ότι η ΕΕ στέκεται δίπλα σε ένα κράτος μέλος όταν αμφισβητούνται κυριαρχικά του δικαιώματα προσθέτοντας ότι "το θέμα των απειλών δεν είναι διμερές, είναι ευρωπαϊκό" και ότι "η διαδικασία ένταξης είναι απογοητευτική".

Ο κ. Κουμουτσάκος, μιλώντας εκ μέρους του ΕΛΚ, σημείωσε ότι η χρήση απειλών, στρατιωτικών συμπεριλαμβανομένων, είναι διαχρονικό συστατικό στοιχείο της εξωτερικής της πολιτικής της Τουρκίας. "Αυτό επιβεβαιώνει η κλιμάκωση των αντιδράσεων και απειλών της Άγκυρας κατά της άσκησης του νόμιμου και κυριαρχικού δικαιώματος της Κυπριακής Δημοκρατίας για έρευνες στην Αποκλειστική Οικονομική της Ζώνη, όπως προβλέπει η Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας. Η Κυπριακή Δημοκρατία δεν είναι λογικό ούτε δίκαιο να "πληρώσει" την παράνομη κατοχή τμήματος του εδάφους της με αναστολή άσκησης των δικαιωμάτων της".

Βίντεο απ' τη μαγκιά των Τούρκων να δείρουν τους σεκιουρητάδες του ΟΗΕ μέσα στον ΟΗΕ!!!

Όπως γράψαμε πριν μερικές μέρες οι σωματοφύλακες του Ερντογάν έδειραν τους σεκιουριτάδες του ΟΗΕ (ένας πήγε νοσοκομείο με σπασμένα πλευρά) μέσα στο κτήριο του ΟΗΕ όταν εμπόδισαν τον Ερντογάν να μπει από άλλη πόρτα στην αίθουσα της Γενικής Συνέλευσης.

Παρεμπιπτόντως η πόρτα απ' την οποία ήθελαν να μπούνε (γιατί ο Ερντογάν βιαζόταν για να προλάβει την ομιλία του παλαιστίνιου Μ. Αμπάς) ήταν κλειδωμένη... αλλά η μαγκιά έγκειται στο ότι παρόλο που έδειραν τους σεκιουριτάδες, κατάφεραν να τους ζητήσει συγγνώμη ο ΓΓ του ΟΗΕ και να απαλλάξει απ' τα καθήκοντά τους τους σεκιουριτάδες που ενεπλάκησαν!!! Αν και ηλίθιοι λοιπόν, κάνουν ότι γουστάρουν. Δείτε και το βίντεο με τα σπρωξίδια:

Παρουσιάστηκε αυθορμήτως , καταζητούμενος για συμμετοχη στον Επαναστατικο Αγώνα

Παραδόθηκε στον εισαγγελέα πλημμελειοδικών 36χρονος για τον οποίο εκκρεμούσε ένταλμα σύλληψης του ειδικού ανακριτή.Κατηγορείται για συμμετοχή στον Επαναστατικό Αγώνα.

Το απόγευμα η νέα συνάντηση του ΥΠΟΙΚ με τους επικεφαλής της τρόικας

Με τους επικεφαλής της τρόικας συναντάται εκ νέου, νωρίς το απόγευμα, ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος.

Στο επίκεντρο, το φλέγον θέμα της εργασιακής εφεδρείας και το νέο μισθολόγιο, το άνοιγμα των «κλειστών» επαγγελμάτων, οι ιδιωτικοποιήσεις (ΟΠΑΠ και Αερολιμένας Αθηνών, σε πρώτη φάση), το νέο φορολογικό σύστημα και οι δράσεις για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής, καθώς και οι νέες παρεμβάσεις στην αγορά εργασίας και το συνταξιοδοτικό.

Στο τραπέζι θα τεθεί και η οριστικοποίηση των μεγεθών του προσχεδίου του νέου προϋπολογισμού, καθώς και η αναθεώρηση των μεγεθών για το 2013 και το 2014, στο πλαίσιο του Μεσοπρόθεσμου.

Σύμφωνα με παράγοντες του υπουργείου Οικονομικών, οι συναντήσεις θα συνεχιστούν τουλάχιστον έως και την Κυριακή, προκειμένου να υπάρξει οριστική συμφωνία στα δημοσιονομικά μεγέθη του 2011 και του 2012 και να δοθεί το «πράσινο φως» για την εκταμίευση της 6ης δόσης του δανείου.

Εν τω μεταξύ, για τις 18.00 προγραμματίστηκε τελικά η συνάντηση της τρόικας με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννη Ραγκούση, για το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών.

Υπενθυμίζεται ότι η συνάντηση που είχε προγραμματιστεί για το πρωί δεν έγινε λόγω αποκλεισμού της εισόδου και του πάρκινγκ του υπουργείου από περίπου 50 υπαλλήλους του

Ψηφιακή «έκθεση» για τον Μέγα Αλέξανδρο

http://www.newsbomb.gr/photos/images/sized/articles/ALEX-320x0.JPGΈνα ψηφιακό έκθεμα αρχίζει από την Ελλάδα και παίρνει τη θέση του ισότιμα δίπλα στα μουσειακά θέματα που φιλοξενεί το Μουσείο του Λούβρου, για τη μεγάλη περιοδική έκθεση στον Μεγάλο Αλέξανδρο από τις 13 Οκτωβρίου.

Στο αφιέρωμα που έχει τίτλο «Στο βασίλειο του Μεγάλου Αλεξάνδρου: Η Αρχαία Μακεδονία», φιλοξενείται συγκεκριμένα η ψηφιακή αναπαράσταση της «Οικίας Διονύσου» στην Πέλλα, την οποία δημιούργησε το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, μετά από ανάθεση του ίδιου του Μουσείου του Λούβρου.

Το γαλλικό μουσείο αναγνώρισε την υψηλή εξειδίκευση και την επιστημονική αρτιότητα του έργου του ΙΜΕ στον τομέα των αρχαιολογικών εικονικών αναπαραστάσεων.

Πρόκειται για μια εξαιρετική ως προς το μέγεθος (3440 τ.μ), την πολυτέλεια και την ποιότητα κατασκευής κατοικίας της μακεδονικής πρωτεύουσας, που χρονολογείται στην πρώιμη Ελληνιστική περίοδο.

Η επιλογή του μνημείου έγινε σε συνεργασία με τις επιμελήτριες της έκθεσης και την ίδια την ανασκαφέα του μνημείου.

Μόνο στην Κρήτη θα μπορούσαν να αλυσοδέσουν την ΔΟΥ για να μη φύγει... έχουν άγχος μήπως δεν μπορούν να πληρώνουν τα χαράτσια

http://www.newsit.gr/files/Image/0009/resized/1654269_533_355.jpg[Να θυμίσουμε ότι οι φίλοι Κρητικοί επί Μητσοτάκη είχαν αποπειραθεί να γκρεμίσουν με τρακτέρ τη Νομαρχία αφού την είχαν κάψει πριν, επειδή το κράτος δεν επιδοτούσε τη σταφίδα... δηλ. τα αγροτικά 4Χ4... τώρα αγχώνονται μην τους φύγει η εφορία και δεν μπορούν να πληρώσουν!!]

Ο ''εμφύλιος'' ανάμεσα σε δύο περιοχές συνεχίζεται για μια εφορία...

Με αλυσίδες και λουκέτα απέκλεισαν το πρωί τη ΔΟΥ Καστελίου, κάτοικοι της περιοχής που αντιδρούν στην προωθούμενη συγχώνευση της υπηρεσίας με τη ΔΟΥ Αρκαλοχωρίου, αυξάνοντας το κόστος για το κράτος (όπως υποστηρίζει η πλευρά του Καστελίου) λόγω των πάγιων εξόδων, που θα εξοικονομούνταν αν η ΔΟΥ παρέμενε στο Καστέλι.

Ένας "εμφύλιος" έχει ξεσπάσει μεταξύ των δύο περιοχών για το που θα στεγαστεί η Εφορία, ενώ η σημερινή κινητοποίηση αποτελεί το αποκορύφωμα των κινητοποιήσεων.

Σύμφωνα με το cretalive.gr, οι αλυσίδες και τα λουκέτα αποκλείουν την είσοδο των εργαζομένων που έχουν ήδη επικοινωνήσει με το Υπουργείο Οικονομικών και τις αντίστοιχες υπηρεσίες στο Ηράκλειο, άναζητώντας λύση, ενώ παράλληλα έχει ζητηθεί και η παρέμβαση της Εισαγγελέως.

Πάρτι κερδοσκόπων και πόλεμος αγγλοσαξόνων-γερμανών για το ποσοστό "κουρέματος"

ΧΡ. ΖΙΩΤΗΣ (Ελευθεροτυπία)

Πάρτι έστησαν οι κερδοσκόποι γύρω από το πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων (το περίφημο PSI). Το μικρό κούρεμα των ομολόγων που θα υπαχθούν στο πρόγραμμα, μόλις 21%, σε συνδυασμό με την καταβαράθρωση των τιμών τους στο 40% της ονομαστικής τους αξίας, διαμόρφωσαν συνθήκες ευνοϊκές για να αποκομίσουν υψηλά κέρδη.

Την ευκαιρία αυτή για εύκολο και γρήγορο κέρδος σε περιβάλλον υψηλής αστάθειας και αβεβαιότητας δεν άφησαν απ' ό,τι φαίνεται ανεκμετάλλευτα τα περιώνυμα hedge funds (επενδυτικά κεφάλαια υψηλού ρίσκου) από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Εκτιμάται ότι μετά τη συμφωνία της 21ης Ιουλίου οι παραπάνω επενδυτές «σκούπισαν» την αγορά αγοράζοντας ομόλογα αξίας άνω των 30 δισ. ευρώ.

Μετά τη συνδρομή των hedge funds ο στόχος που έχει τεθεί για την ανταλλαγή ομολόγων, αξίας 135 δισ. ευρώ, φαίνεται πλέον περισσότερο εφικτός. Για το θέμα της ανταλλαγής των ομολόγων κάνουν εκτενή αναφορά οι «New York Times», υποστηρίζοντας ότι τα ελληνικά ομόλογα, τα οποία περιφρονούσαν για πολύ καιρό οι επενδυτές, επανέρχονται και πάλι στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Ταυτόχρονα το ξαφνικό αυτό επενδυτικό ενδιαφέρον καταδεικνύει ότι οι όροι που συμφωνήθηκαν για την ανταλλαγή των ομολόγων, στους οποίους όπως αναφέρει δηκτικά η εφημερίδα η Ελλάδα δεν είχε ιδιαίτερη συμβολή, είναι περισσότερο επωφελείς για τους επενδυτές παρά για την ίδια τη χώρα.

Σε αυτό το μήκος κύματος κινείται και το οικονομικό κατεστημένο της Γερμανίας, το οποίο πιέζει για μεγαλύτερο κούρεμα των ομολόγων. Είναι ενδεικτική η αποστροφή του Otmar Issing, εμβληματικής φυσιογνωμίας στους κύκλους των οικονομολόγων της Γερμανίας, ο οποίος υποστήριξε ότι η «συγκεκριμένη συμφωνία ανταλλαγής των ομολόγων δεν θα βοηθήσει καθόλου την Ελλάδα».

Με την ψυχρή λογική των αριθμών, η άποψη αυτή δεν στερείται περιεχομένου, καθώς ακόμη και αν η συμμετοχή των ιδιωτών στο πρόγραμμα φτάσει το 90% και το EFSF διαθέσει τα 20 δισ. ευρώ για επαναγορές ομολόγων, το χρέος της Ελλάδος έως το 2015 θα έχει περιοριστεί στο 122% του ΑΕΠ της χώρας. Το ποσοστό αυτό κρίνεται ιδιαίτερα υψηλό και προκαλεί εύλογα ερωτήματα για το κατά πόσο η χώρα θα είναι σε θέση να το αποπληρώσει. Βέβαια, από τον Ιούλιο του 2013 θα πρέπει να έχει τεθεί σε λειτουργία ο μόνιμος μηχανισμός στήριξης, ο ESM -διάδοχος του EFSF-, ο οποίος θα παρέχει τη δυνατότητα του κουρέματος των ομολόγων εκείνων των χωρών που θα αναγκαστούν να ζητήσουν τη συνδρομή του.

Στο μεταξύ, μετά την επικύρωση της συμφωνίας για το νέο διευρυμένο ρόλο του EFSF από τα εθνικά κοινοβούλια, το ενδιαφέρον είναι στραμμένο πλέον στην ολοκλήρωση της συμφωνίας ανταλλαγής των ομολόγων. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα οριστικά αποτελέσματα για τη συμμετοχή των ιδιωτών, η οποία φαίνεται να ξεπερνάει το 80%, αναμένεται να ανακοινωθούν έως τα μέσα Οκτωβρίου. Μέχρι τότε όλα δείχνουν ότι ο «ακήρυχτος» πόλεμος μεταξύ Αγγλοσαξόνων και Γερμανών για ένα μεγαλύτερο κούρεμα των ομολόγων θα συνεχίζεται. Οι Γερμανοί είναι εμφανές ότι πιέζουν προκειμένου οι επενδυτές που θα ανταλλάξουν τα ομόλογά τους να υποστούν ένα κούρεμα της τάξεως του 40% με 50% (όσο περίπου είναι η αγοραία τους τιμή). Παρ' όλο που μια τέτοια επιλογή βρίσκεται εντελώς εκτός πλαισίου της συμφωνίας της 21ης Ιουλίου, την οποία έχουν αποδεχθεί οι τράπεζες μέσω του Διεθνούς Χρηματοπιστωτικού Ινστιτούτου (IIF). Από την άλλη πλευρά, η πίεση που ασκείται από τις τράπεζες, οι οποίες θα υποστούν τεράστιες απώλειες στην περίπτωση ενός πιο γενναίου κουρέματος των ομολόγων, αποτυπώνεται σε χθεσινό άρθρο των «Financial Times», το οποίο μεταφέρει τις αντιδράσεις των τραπεζών σ' αυτό το ενδεχόμενο.

Στέιτ Ντιπάρτμεντ υπέρ Κύπρου, αλλά...

Η αμερικανική κυβέρνηση φέρεται να επαναβεβαίωσε τις πρόσφατες δηλώσεις της εκπροσώπου του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Βικτόρια Νούλαντ, ότι η Λευκωσία έχει το δικαίωμα για έρευνες με σκοπό την εκμετάλλευση των φυσικών της πόρων μέσα στο οικόπεδο 12.

Παράλληλα, όμως, έφερε στο τραπέζι και το ενδεχόμενο διανομής των εσόδων μέσω διαμεσολάβησης του ΟΗΕ.

Το θέμα προέκυψε έπειτα από διφορούμενες δηλώσεις της Βικτόρια Νούλαντ, αναφορικά με πιθανή διαμεσολάβηση των Ηνωμένων Εθνών στο θέμα των γεωτρήσεων, γεγονός που προκάλεσε την αντίδραση της Λευκωσίας, η οποία προχώρησε προχθές το βράδυ σε διάβημα προς το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών. «Μας ενδιαφέρει η πρόταση για διαμεσολάβηση των Ηνωμένων Εθνών στη διανομή των εσόδων», είπε την περασμένη Τετάρτη η κ. Νούλαντ, απαντώντας σε σειρά ερωτήσεων Τούρκου δημοσιογράφου. Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ σημείωσε ότι «υπήρξε πρόσφατα μια αίτηση να εμπλακούν τα Ηνωμένα Εθνη σε κάποιου είδους διαμεσολάβηση για συμφωνία διανομής των εσόδων του κυπριακού φυσικού αερίου και αντιλαμβανόμαστε ότι ο ΟΗΕ εξετάζει το αίτημα. Θα θεωρούσαμε ότι θα ήταν αρκετά εποικοδομητικό αν οι δύο κοινότητες μπορούσαν να αρχίσουν να εργάζονται για την αποκλιμάκωση των εντάσεων με έναν παρόμοιο τρόπο».

Μετά τις δηλώσεις Νούλαντ, ο πρέσβης της Κύπρου στην Ουάσιγκτον, Παύλος Αναστασιάδης, προέβη σε διαβήματα προς το Στέιτ Ντιπάρτμεντ, ζητώντας εξηγήσεις για τις δηλώσεις της. Ο Αμερικανός αξιωματούχος, σύμφωνα με διπλωματική πηγή, διαβεβαίωσε τον κ. Αναστασιάδη ότι «οι δηλώσεις της δεν απηχούν στις εκπεφρασμένες τοποθετήσεις της αμερικανικής κυβέρνησης και ότι θα υπάρξει διόρθωση με την πρώτη ευκαιρία», δικαιολογώντας ότι η κ. Νούλαντ «δεν γνώριζε επ' ακριβώς τη θέση των ΗΠΑ...». Ο Αμερικανός αξιωματούχος επανέλαβε στον κ. Αναστασιάδη παλαιότερη τοποθέτηση των ΗΠΑ, ότι η Ουάσιγκτον υποστηρίζουν το δικαίωμα της Κύπρου να διεξάγει έρευνες για ενέργεια, και δεν πιστεύουν ότι αυτά θα έπρεπε να υπονομεύσουν, ή να επιδράσουν στις συνομιλίες.

Τίποτα δεν ανασκευάζει ο Αρίντς! Επιμένει ότι ο ΓΑΠ είπε ότι μπορούν να κάνουν έρευνες!

Αργά χθες το βράδυ ο Αρίντς εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία δεν ανασκευάζεται απολύτως τίποτα και απλώς υπογραμμίζεται ότι παρερμηνεύθηκαν τα λόγια του. «Σκοπός μου ήταν να αναφερθώ στη στάση της Τουρκίας, να δείξω σε πόσο καλό και φιλικό κλίμα έγινε η συνομιλία και να υπογραμμίσω αυτά που ανέφερε ο πρωθυπουργός μας στον πρωθυπουργό της Ελλάδας», ανέφερε και τόνισε απλώς τα εξής: «Βλέπω ότι ορισμένες εκφράσεις μου, από τη συνέντευξη που έδωσα, έχουν προκαλέσει δυστυχώς παρερμηνείες. Λαμβανομένου υπόψη του επιπέδου στο οποίο βρίσκονται σήμερα οι σχέσεις μας με την Ελλάδα, αλλά και των αμοιβαία φιλικών αισθημάτων που τρέφουν αμφότερες οι χώρες, έχει προφανή σημασία να μη δίνεται αφορμή για τέτοιες παρερμηνείες».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Καραμανλής: Επιστρέφει έτοιμος για όλα!


Η ώρα της δικαίωσης για τον κ. Κώστα Καραμανλή πλησιάζει. Αυτή είναι η φράση που χρησιμοποιούν παλιοί συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού στη Ρηγίλλης και την κυβέρνησή του.
Η επανενεργοποίηση του κ. Καραμανλή είναι γεγονός, κάτι το οποίο έχει θορυβήσει ορισμένους που βαυκαλίζονταν πως τελείωσαν μια και καλή μ’ εκείνον.

Πρώτος απ’ όλους έχει θορυβηθεί ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι ο άνθρωπος που συκοφαντήθηκε τόσο πολύ με λίβελα, στημένα σκάνδαλα και ψεύδη θα διεκδικούσε ένα νέο δυναμικό ρόλο στην πολιτική ζωή, απαλλαγμένος από ρετσινιές που φορτώθηκε χωρίς να ευθύνεται. Πολλές φορές ο κ. Παπανδρέου έχει χρησιμοποιήσει συγκρίσεις των επιδόσεων της κυβέρνησής του συγκριτικώς μ’ αυτές της κυβέρνησης Καραμανλή. Ωστόσο, ποτέ δεν παραδέχθηκε τι κλήθηκε να διαχειριστεί ο πρώην πρωθυπουργός και πώς εγκλωβίστηκε σε σκανδαλώδεις και σκοτεινές υποθέσεις όπως αυτή των υποκλοπών.
Το σοκ του Καραμανλή
Το σίγουρο είναι ότι ο κ. Κώστας Καραμανλής υπέστη ένα ισχυρό σοκ μετά την εκλογική ήττα του 2009. Δεν περίμενε ότι η ζωή του θα έμπαινε σε πρόγραμμα και θα άλλαζε ριζικά η ζωή του. Οι καθημερινές συσκέψεις και η εγκράτεια της σιωπής έρχονται ύστερα από δύο χρόνια να αποδείξουν την αλήθεια που δεν εξέφρασε ο ίδιος σε κάποια δημόσια εμφάνιση ή σε συνέντευξη.
Τα αρχεία των ρωσικών μυστικών υπηρεσιών σκιαγραφούν το πλαίσιο υπό το οποίο άρχισε να στήνεται ο μύθος του αναποτελεσματικού ηγέτη που έπαιζε «Πλέι-στέισον» στο κλειστό γραφείο του. Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική, όπως επίσης σε υποθέσεις όπως αυτή του Βατοπεδίου ή του ερωτικού σκανδάλου στο οποίο είχε εμπλακεί ο τέως γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού κ. Χρήστος Ζαχόπουλος.
Εδώ και μήνες ο κ. Καραμανλής πηγαίνει σχεδόν καθημερινά στο πολιτικό γραφείο του στην πλατεία Μαβίλη και εργάζεται με τους στενούς συνεργάτες του. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές γνωρίζει πολύ καλά τι συμβαίνει στο κόμμα και παρά τη μετακίνηση του κομματικού μηχανισμού στο νέο κτήριο της λεωφόρου Συγγρού, ο πρώην πρωθυπουργός ενημερώνεται καθημερινώς για όσα συμβαίνουν στο κόμμα. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν κάθε Σάββατο δέχεται κορυφαία στελέχη στο σπίτι του, στη Ραφήνα και συζητούν για τις πολιτικές και τις οικονομικές εξελίξεις.
Με ποιους μιλά συχνότερα
Επικοινωνεί συχνά με τον πρόεδρο κ. Αντώνη Σαμαρά, για το πρόσωπο του οποίου τρέφει ιδιαίτερη εκτίμηση και εμπιστοσύνη. Ο κ. Καραμανλής εξακολουθεί να συνεργάζεται τακτικά τόσο με τον επίτιμο πρέσβυ κ. Πέτρο Μολυβιάτη, όσο και τον πρώην πρόεδρο της Βουλής κ. Δημήτρη Σιούφα.
Επίσης, διατηρεί επικοινωνία με τον κ. Γιώργο Κοντογιάννη, με την οικογένεια Κεφαλογιάννη κι έχει πολύ τυπικές σχέσεις με την Ντόρα Μπακογιάννη (σ.σ. η οποία δεν τον ξεχνά σε γενέθλια και γιορτές). Από την άλλη πλευρά, ο κ. Καραμανλής εξακολουθεί να μην θέλει καμμία επαφή με τον κ. Γιώργο Καρατζαφέρη, παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις πολιτικές παρεμβάσεις του κ. Μάκη Βορίδη, επαναθεωρεί το πλαίσιο των επαφών που είχε με κορυφαία στελέχη της Νέας Δημοκρατίας επί προεδρίας του, όπως οι κ.κ. Γιώργος Βουλγαράκης, Ευάγγελος Μεϊμαράκης και Λευτέρης Ζαγορίτης.
Δεν είναι τυχαίο ότι ο τέως πρωθυπουργός έκανε ηχηρή επανεμφάνιση στη ΔΕΘ κατά την επίσκεψη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως, δείχνει ότι στηρίζει τις πολιτικές επιλογές του, τον χειροκρότησε στη βαρυσήμαντη ομιλία του και ποτέ δεν έχει ασχοληθεί με φήμες γι' αυτό και συζητείται από παντού η επαναδραστηριοποίησή του. Ίσως γι' αυτό κι έκανε μία ακόμα δυναμική εμφάνιση που ενίσχυσε και την αντιπολιτευτική στρατηγική της Νέας Δημοκρατίας στη Βουλή, κατά την ψήφιση της τροπολογίας για το ειδικό τέλος ακινήτων.
Τι μελέτησε
Έγκυρες πηγές ανέφεραν πως το τελευταίο διάστημα ο κ. Καραμανλής μελετά αρκετά και ετοιμάζει τη μεγάλη επιστροφή του. Μια επιστροφή με πολιτικό χαρακτήρα και με την οποία θα απαντά σε όσα ερωτήματα έθεσαν δημοσίως οι επικριτές και οι πολιτικοί αντίπαλοί του.
Δεν είναι τυχαίο πως για αρκετό καιρό διάβασε και επεξεργάσθηκε πληροφορίες που ανέφεραν το όνομά του και το έργο της κυβέρνησής του στα Wikileaks. Είναι έτοιμος να αναφερθεί σε ζητήματα λεπτής υφής, όπως τα εθνικά και κυρίως στις συνθήκες υπό τις οποίες η κυβέρνησή του εισέπραξε άδικο πολιτικό κόστος, κριτική και κοινωνικό ψέγος.
Όπως λένε στο “Newsbomb” συνομιλητές του πρώην πρωθυπουργού, ο κ. Καραμανλής δεν συγχωρεί στους Αμερικανούς τον τρόπο με τον οποίο παρενέβησαν σε εσωτερικές υποθέσεις της χώρας μας, αλλά και τους Γερμανούς για τον τρόπο με τον οποίο προετοίμασαν το πλαίσιο υπό το οποίο έρχονται σήμερα και θέτουν την Ελλάδα σε καθεστώς οικονομικής κατοχής και πολιτικής επιρροής.
Δεν συγχωρεί και στον κ. Γιώργο Παπανδρέου τον λαϊκισμό, τις ψεύτικες υποσχέσεις και τον προεκλογικό δούρειο ίππο που χρησιμοποίησε λέγοντας ότι «λεφτά υπάρχουν». Το σίγουρο είναι ότι η άμμος στην κλεψύδρα του χρόνου τελειώνει, κάτι το οποίο λειτουργεί εις βάρος του κ. Παπανδρέου και προφανώς υπέρ του κ. Κώστα Καραμανλή.
Έρχεται, όπως έλεγαν και παλιότερα για τον πρεσβύτερο Καραμανλή, τον Εθνάρχη Καραμανλή…

Του Βελισσάριου Δραγάτση
newsbomb.gr

Δεξί Εξτρέμ: Κρατήστε το "ο άνθρωπος που συκοφαντήθηκε τόσο πολύ με λίβελα, στημένα σκάνδαλα και ψεύδη" γιατί τις επόμενες μέρες θα σας παρουσιάσουμε ένα βίντεο όπου ο Χαρδαβέλας που τώρα γλύφει τον Καραμανλή τον συκοφαντεί με ψέμματα για την υπόθεση Βατοπαιδίου

ΕΧΟΥΝ ΠΑΛΑΒΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ!!! ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΧΤΙΖΟΥΝ ΟΜΟΙΩΜΑ ΤΗΣ "ΚΑΜΑΡΑΣ"

[Για πιο καινούργιες φώτο με την σχεδόν έτοιμη αψίδα πηγαίνετε: taxalia.blogspot.com]

Είχαμε ασφαλείς πληροφορίες ότι στα Σκόπια οικοδομούνται δημόσια κτίρια και μνημεία που να παραπέμπουν σε «μακεδονικό – βυζαντινό» πολιτισμό. Οι Σκοπιανοί, ως Σλάβοι και Βούλγαροι, δεν έχουν καμία σχέση με τον ελληνικό και ρωμαϊκό πολιτισμό που κυριάρχησε για αιώνες στην περιοχή.

Αν και τα Σκόπια υπήρξαν ελληνική πόλη στο παρελθόν, κατά το μεσαίωνα και αργότερα, στερούνται μνημείων που να τους δίνουν το αλλυτρωτικό «χρώμα» που επιθυμούν οι τωρινοί τους κυβερνήτες. Έτσι, σκέφθηκαν, αφού δεν έχουμε μνημεία ας φτιάξουμε μερικά. Μνημεία και δημόσια κτίρια που να μας κάνουν να μοιάζουμε με Μακεδόνες, Ρωμαίους και Βυζαντινούς.


Ο ρεπόρτερ μας ξεκίνησε για τη σλαβοβουλγαρική πόλη με μια αποστολή. Να εντοπίσει τα οικοδομήματα και να τα φωτογραφίσει. Το πρώτο, σαν έφτασε, ήταν εύκολο. Η πόλη...
θυμίζει εργοτάξιο.
Το δεύτερο ήταν σχετικά δύσκολο, γιατί οι φωτογραφίες απαγορεύονται. Ωστόσο, για τους ρεπόρτερ του tsantiri.gr τίποτα δεν είναι απαγορευτικό. Σας παρουσιάζουμε λοιπόν την «Καμάρα» των Σκοπίων, ένα δημιούργημα του… «μακεδονικού» πολιτισμού και άλλα ελληνότροπα μέγαρα που κατασκευάζουν.

Ακολουθεί το email του απεσταλμένου μας:

Η φωτογραφία αναπαριστά την Καμάρα στην Θεσσαλονίκη και ακριβώς δεξιά είναι η πλατεία των Σοπίων η κεντρική. Και ο δρόμος αυτός που δείχνει η φωτογραφία είναι ο κεντρικός δρόμος των Σκοπίων δίπλα ακριβώς από το μεγάλο Εμπορικό Κέντρο των Σκοπίων όπου μέσα σε αυτό υπάρχει και ένα κατάστημα σούπερ μάρκετ του Βερόπουλου.

Στην πλατεία κατασκευάζουν και κτίρια με αρχαία ελληνική όψη από μπετόν αρχικά και μαρμαροκονιαμα στην συνέχεια ώστε οπτικά να μοιάζουν μαρμάρινα από πληροφορίες θα φτιάξουν τον Παρθενώνα των Σκοπίων και τα βυζαντινά της Θεσσαλονίκης. Απομένει να δούμε εάν θα χτίσουν και ομοίωμα του Λευκού Πύργου.

http://epirus-tv-news.blogspot.com/2011/04/blog-post_8726.html

29/9/1943 Η σφαγή των 49 προκρίτων της Παραμυθιάς που υπέδειξαν οι Τσάμηδες στους κατακτητές

Ολα τα ονόματα

Τον Ιούλιο του 1941 η Ιταλική Κυβέρνηση διόριζε με Διάταγμα τον αρχηγό της εγκληματικής μαφίας από την Παραμυθιά Τζεμίλ Ντίνο, σαν Ύπατο Αρμοστή Θεσπρωτίας, ο οποίος μάλιστα δεν εμφανίστηκε για να αναλάβει τα καθήκοντά του.

Η συνέχεια στο greekalert.com

Νέο τηλεφώνημα ΓΑΠ-Ερντογάν: -ΓΑΠ: Με εκθέσατε, -Ερντογάν: Καλά θα σε καλύψουμε ανασκεθάοντας

http://static.madata.gr/files/erdoganpap_782794826.jpgΑναδίπλωση Αρίντς για τη συνομιλία Παπανδρέου-Ερντογάν

Για «παρερμηνεία» των δηλώσεών του έκανε λόγο ο αντιπρόεδρος της τουρκικής κυβέρνησης Μπουλέντ Αρίντς μετά την αντίδραση που προκάλεσαν όσα ανέφερε σχετικά με το περιεχόμενο της πρόσφατης τηλεφωνικής συνομιλίας των πρωθυπουργών της Ελλάδας Γ. Παπανδρέου και της Τουρκίας Τ. Ερντογάν.

Είχε προηγηθεί η διάψευση από τον Ελληνα κυβερνητικό εκπρόσωπο Ηλ. Μόσιαλο του ισχυρισμού του Αρίντς, ότι ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου φέρεται να είπε στον Ταγίπ Ερντογάν, κατά την τηλεφωνική επικοινωνία τους, ότι «μπορείτε κι εσείς να κάνετε έρευνες αρκεί να μην προκληθεί ένταση».

«Ορισμένες εκφράσεις μου στη συνέντευξη που παραχώρησα νωρίτερα, βλέπω ότι έχουν οδηγήσει σε παρερμηνείες», ανέφερε ο Αρίντς, σημειώνοντας μάλιστα ότι έχει διαβάσει «προσεκτικά» τη σχετική δήλωση του Έλληνα κυβερνητικού εκπροσώπου.

«Σκοπός μου ήταν να αναφερθώ στη στάση της Τουρκίας, να δείξω σε πόσο καλό και φιλικό κλίμα έγινε η συνομιλία και να υπογραμμίσω αυτά που ανέφερε ο πρωθυπουργός μας στον πρωθυπουργό της Ελλάδας», υποστήριξε.

«Φυσικά και ο πρωθυπουργός της Ελλάδας παρουσίασε κατά τη συνομιλία τις δικές του θέσεις» πρόσθεσε.

«Λαμβανομένου υπόψη του επιπέδου στο οποίο βρίσκονται σήμερα οι σχέσεις μας με την Ελλάδα, αλλά και των αμοιβαία φιλικών αισθημάτων που τρέφουν αμφότερες οι χώρες, έχει προφανή σημασία, να μην δίνεται αφορμή για τέτοιες παρερμηνείες», κατέληξε.

Θυμάστε το "σκάνδαλο" με τη μεταγραφή του γιού του Τσιτουρίδη;

Και βέβαια το θυμάστε όλοι!

Αφού επί 20 μέρες, ΟΛΕΣ οι εφημεριδες, ΟΛΑ τα ραδιόφωνα και ΟΛΑ τα κανάλια, σας βομβάρδιζαν με το σκάνδαλο. Και τι σκάνδαλο; Μια μεταγραφή φοιτητή, από τις χιλιάδες που γίνονται κάθε χρόνο. Η οποία δεν ζημίωσε τον έλληνα φορολογούμενο, απλά ας πούμε ότι ήταν ένα ρουσφέτι. Κι όμως! Οι κήρυκες της καθαρότητας, οδήγησαν έναν Υπουργό σε παραίτηση, ύστερα από ερώτηση μιας βουλευτού του ΠΑΣΟΚ, της Συλβάνας Ράπτη.

Και φυσικά τα κανάλια, ιδιαιτέρως ο ALPHA, έφτασαν να παίζουν πρώτο θέμα και επί δεκαπεντάλεπτο, κάθε μέρα, τη μεταγραφή του γιού ενός μικρομεσαίου υπουργού. Το έπαιζαν με όλους τους όρους, που απαιτεί η τηλεοπτική προπαγάνδα: επικές μουσικές να ξεκινούν την αναγγελία, τρέηλερς, "σούπερ", τεράστιους τίτλους, ψευδείς ειδήσεις περί ενόχλησης του Μαξίμου, συνεντεύξεις, ζωντανές συνδέσεις με καθηγητές, επιτόπια ρεπορτάζ, ατέλειωτα τηλέφωνα στον ίδιο, follow up από τις εφημερίδες των νταβατζήδων, δεκάδες "παραθυράτους" να αλαλάζουν.

Τον έστηναν κάθε βράδυ απέναντι σε 5 και 6 λαμογιοδημοσιογράφους, που το έπαιζαν κήρυκες της κάθαρσης και την εντιμότητας και του κουνούσαν απειλητικά το δάχτυλο.

Και τώρα; Στο 100 φορές μεγαλύτερο σκάνδαλο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου; Που βόλεψε το ακίνητο της πεθεράς του Α.Παπανδρέου, για να μη μείνει ξενοίκιαστο, πληρώνοντας παραπάνω χρήματα από αυτό που στεγάζεται τώρα και αγνοώντας τα γειτονικά φθηνότερα ακίνητα, επιλογή που έγινε χωρίς διακήρυξη, χωρίς διαγωνισμό, χωρίς πρόσκληση ενδιαφέροντος, χωρίς σύσταση επιτροπής αξιολόγησης, χωρίς πρακτικό Δ.Σ.; Μούγκα!

Μούγκα οι ξεφτίλες νενέκοι. Μούγκα οι ρομπες του ΑLPHA, του MEGA, του ANT1, του ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ κ.λ.π.

Η γλώσσα που κατάπιαν βγαίνει από τον πισινό τους από την προσπάθεια να την κρατήσουν κλειστή.

Οι ίδιοι άνθρωποι που τολμούν -οι λιγδιάρηδες σιχαμεροί- να αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι. Αντί να αποκαλούνται κωλοχαρτογράφοι !

Οι ίδιοι άνθρωποι που έσκουζαν σαν να τους πάτησε ο επιβήτορας της γυναίκας τους τον κάλο, για την υπόθεση Τσιουρίδη, τώρα το βουλώνουν ! Για τα 2.000 ευρώ της διαφήμισης που τους δίνει το ΤΤ κάθε Κυριακή. Τόσο λίγδες ! Τόσο γλίτσες ! Σιχάματα.....

Γιατί ρε γλίτσες δεν παίρνετε 80 φορές την ημέρα τηλέφωνο τον Κλέωνα Παπαδόπουλο, τον Αντρέα Α.Παπανδρέου, τη γυναίκα του, την πεθερά του, τον κουνιάδο του, για να κάνετε ρεπορτάζ; Γιατί ρε γλίτσες δεν βγάζετε την ιδιοκτήτρια να σας πεί τι συμβαίνει; Γιατί ρε κοπρίτες της δημοσιογραφίας, δεν ρωτάτε να μάθετε πόσο είναι το ενοίκο;

Γιατί ρωτάτε αν βρέχει όταν σας φτύνουν στο δρόμο οι πολίτες και ας σας γιαουρτώνουν;

Λιγδιάρηδες, φτωχομπινέδες, κουράδες του πεντακοσάρικου. Για μια διαφήμιση, αλλάξατε θέση μεταξύ στόματος και κώλου. Αν τολμήσετε να περπατήσετε μια νύχτα στο δρόμο, θα σας ακολουθούν από πίσω ένα σωρό σκυλιά....Μυρίζονται τη λίγδα.......

ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΕΙΔΗΣΗ ΜΕ ΤΣΙΤΟΥΡΙΔΗ

Την παραίτησή του, την οποία υπέβαλε "για λόγους προσωπικής και πολιτικής ευθιξίας" στον πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή, και που "έγινε αποδεκτή", ανακοίνωσε την Τετάρτη το βράδυ, εξερχόμενος από το Μέγαρο Μαξίμου, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Σάββας Τσιτουρίδης.

Ο κ. Τσιτουρίδης παραιτήθηκε εξ αιτίας του θέματος το οποίο ανέκυψε ύστερα από ερώτηση της βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, Σιλβάνας Ράπτη, στη Βουλή. Συγκεκριμένα, η ερώτηση απευθυνόταν στους υπουργούς Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και Δημόσιας Τάξης και αφορούσε τη μετεγγραφή "φοιτητή - υιού υπουργού της Κυβερνήσεως, για λόγους ασφαλείας ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων".

Σύμφωνα με τη βουλευτή, "στην αρχή του καλοκαιριού το Πρυτανικό Συμβούλιο του Παντείου Πανεπιστημίου αποφάσισε, με εισήγηση ενός εκ των αvτιπρυτάνεων και όχι με εισήγηση του τμήματος, να κάνει δεκτή αίτηση μετεγγραφής φοιτητή - υιού υπουργού της Κυβερνήσεως, για λόγους ασφαλείας εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων! Ο εν λόγω φοιτητής, του οποίου η πρώτη αίτηση μετεγγραφής είχε απορριφθεί, επανήλθε με ένσταση, στην οποία επικαλείτο λόγους ασφαλείας, εξ αιτίας της υπουργικής ιδιότητος του πατέρα του και σε συνδυασμό με την επικείμενη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων".

Η κ. Ράπτη ερώτησε την υπουργό Παιδείας, Μαριέττα Γιαννάκου, εάν τελεί εν γνώσει της συγκεκριμένης απόφασης του Πρυτανικού Συμβουλίου του Παντείου Πανεπιστημίου "δεδομένου ότι η υπουργική ιδιότητα γονέα φοιτητή δεν αποτελεί τυπικό λόγο μετεγγραφής" και τον υπουργό Δημόσιας Τάξης, Γιώργο Βουλγαράκη, "εάν είχε ζητηθεί παροχή υπηρεσιών ασφάλειας για μέλη οικογενειών του υπουργικού συμβουλίου, εάν θεωρεί ότι συντρέxoυν λόγοι ασφάλειας από τρομοκρατικές ενέργειες στη χώρα ώστε να διακινδυνεύει η ακεραιτότητα συγγενών μελών του Υπουργικού Συμβουλίου και εάν εκτιμά και ο ίδιος, όπως προφανώς και ο πατέρας του συγκεκριμένου φοιτητή, ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες ασφαλείας εκτός πρωτευούσης δεν είναι επαρκείς για να προστατεύσουν τους πολίτες".

taxalia.blogspot.com

Το Ισραήλ έστειλε τα F-16 στο Καστελόριζο και πάνω από τα κατεχόμενα

http://www.onlycy.com/wp-content/uploads/2011/09/israel-f-16-kastelorizo-cyprus-300x201.jpgΣκληρό πόκερ αποφάσισε να παίξει το Ισραήλ, στέλνοντας τα μαχητικά του έξω από τη Μεγίστη (Καστελόριζο) ως απάντηση στην αποστολή τουρκικού αεροσκάφους συλλογής πληροφοριών που πέταξε χθες λίγα μίλια εκτός του ενάεριου χώρου του Ισραήλ!

Αμέσως μετά δύο ισραηλινά μαχητικά απογειώθηκαν από ισραηλινή βάση πέταξαν προς την περιοχή του Ριζοκάρπασου πάνω από τα κατεχόμενα ενημερώνοντας την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Κύπρου και όχι το FIR Ercan.

Τα αεροσκάφη συνέχισαν την πτήση τους προς τον κόλπο της Μερσίνης και πέταξαν παράλληλα με τις ακτές της νοτίου Τουρκίας σε απόσταση 15 μιλίων, μέχρι την Φοινίκη κοντά στο Καστελόριζο!

Τα ισραηλινά μαχητικά τήρησαν του κανόνες του FIR Λευκωσίας και όχι βέβαια αυτούς του παράνομου Ercan που θεωρεί «δικό του» τον εναέριο χώρο από τα κατεχόμενα μέχρι τις ακτές της Τουρκίας. Ακολούθως τα μαχητικά κατευθύνθηκαν νότια και επέστρεψαν στο Ισραήλ.

Λίγο αργότερα ένα τουρκικό F-16 αποπειράθηκε να προσεγγίσει το Ισραήλ αλλά αμέσως 6 ισραηλινά μαχητικά απογειώθηκαν για την αναγνώριση του τουρκικού μαχητικού το οποίο πραγματοποίησε στροφή 180 μοιρών, ενώ το πλησίαζαν και επέστρεψε στην Τουρκία, ενώ οι Ισραηλινοί πιλότο είχαν λάβει εντολή κατάρριψης!.

Χθες το πρωί δικινητήριο τουρκικό αεροσκάφος συλλογής πληροφοριών πέταξε σε απόσταση μερικών δεκάδων μιλίων από το Ισραήλ. Το αεροσκάφος λίγη ώρα αργότερα αναχώρησε για τα κατεχόμενα.

Χθες επίσης τουλάχιστον δύο τουρκικά μαχητικά, εξακολούθησαν τις παραβιάσεις του FIR Λευκωσίας πετώντας ανοικτά της Λάρνακας – σε απόσταση 50 χλμ από τις ακτές και κοντά στα ανατολικά όρια της ζώνης ασκήσεων (LCD3) των βρετανικών βάσεων.

Νωρίς το απόγευμα χθες, όταν το Piri Reis πλησίασε σε απόσταση μικρότερη των 20 ναυτικών μιλίων από την πλατφόρμα στο «Οικόπεδο 12», εμφανίστηκε Ισραηλινό μαχητικό ελικόπτερο να πετά στην περιοχή για μεγάλο χρονικό διάστημα καλύπτοντας την περιοχή της πλατφόρμας και αυτή της πορείας του «Πίρι Ρέις».

http://www.onlycy.com/

Νέα ερώτηση φωτιά του Σ. Αναστασιάδη για το σκάνδαλο ΤΤ-Αντρίκου

Πλάκα τους κάνει τους ψεύτες ο βουλευτής, αφού έχει στα χέρια του όλα τα ντοκουμέντα-φωτιά για το "μέγα σκάνδαλο του ΤΤ στη Θεσσαλονίκη". Θα ΄χει συνέχεια η υπόθεση, με πολλές εκπλήξεις!

Μαεστρικά τους παγίδευσε ο Σάββας Αναστασιάδης αφού θεώρησε δεδομένο ότι η διοίκηση του ΤΤ θα απαντούσε με αερολογίες. Έτσι, με την επίκαιρη ερώτηση υποχρεώνει τον Βενιζέλο να πάρει ξεκάθαρη θέση. Την ίδια στιγμή που ο ΥΠΟΙΚ έχει ανοίξει και μέτωπο με τον προκάτοχο του όπως αποκαλύψαμε προγενέστερα.

Διαβάστε την επίκαιρη ερώτηση του Σάββα Αναστασιάδη που η έρευνα του έφερε στο φως την αποκάλυψη μίσθωσης ακινήτου της πεθεράς του Ανδρέα Α. Παπανδρέου…

Σε συνέχεια της από 23.09.2011 ερώτησης Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, προς τον Υπουργό Οικονομικών και μετά από τα νέα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας, σε σχέση

-με την εκμισθώτρια του ακινήτου στο οποίο μεταφέρεται το υποκατάστημα του Ταχ. Ταμιευτηρίου στη Θεσσαλονίκη και τη συγγενική της σχέση με πρόσωπα του πρωθυπουργικού περιβάλλοντος

-με το ύψος της μίσθωσης, που για για τα σημερινά δεδομένα της οικονομικής συγκυρίας, καθώς και της συγκεκριμένης οικοδομικής περιοχής, είναι πάρα πολύ υψηλό

-με την ύπαρξη ή μη, απόφασης του Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, για τη συγκεκριμένη ενέργεια

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1.Υπάρχει σχετική απόφαση του Δ.Σ. του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, για τη μετεγκατάσταση του υποκαταστήματος της Βασ. Όλγας και ποιος ο αριθμός της απόφασης;

2.Ποιο είναι το μηνιαίο μίσθωμα που συμφωνήθηκε, ποια οικονομικά στοιχεία ελήφθησαν υπ’ όψιν για τη συμφωνία και με ποια διαδικασία έγινε η μίσθωση;

3.Υπάρχει για την κυβέρνηση ηθικό ζήτημα, όταν μια κρατική τράπεζα, η οποία παρουσιάζει ζημιές της τάξης του μισού διασεκατομμυρίου ευρώ για το α΄εξάμηνο του έτους, ενοικιάζει και καταβάλει υψηλότατο τίμημα σε πρόσωπα του στενού συγγενικού περιβάλλοντος του πρωθυπουργού της χώρας;

Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011 Ο Ερωτών Βουλευτής

Σάββας Ι. Αναστασιάδης

διαβάστε και: Όμηρος του Βενιζέλου ο Παπανδρέου

http://taxalia.blogspot.com/2011/09/blog-post_3704.html

29 Σεπτεμβρίου 2011

Καψόνι ελεγκτών ΥΠΑ στον Παπουτσή

http://nosokomeiolimnou.gr/wp-content/uploads/2011/05/papoutsis-low.jpgΜία από αυτές τις μέρες λοιπόν, που ταξίδευε ο Αργύρης, βρέθηκε στο αεροπλάνο και ο Υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ, Παπουτσής. Ο Παπουτσής, ο οποίος ταξίδευε με άλλους υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου (συγκεκριμένα και από το τμήμα που ασχολείται με τους αλλοδαπούς) πήγαινε σε μία σύνοδο στις Βρυξέλλες σχετικά με τη ζώνη του Σένγκεν.

Εννοείται ότι θεωρούμε ότι κι από τις άλλες χώρες πήγαν οι αντίστιχοι Υπουργοί ΠΡΟ-ΠΟ (κι όχι, ας πούμε Εξωτερικών), οι αντίστιχοι υπεύθυνοι του τμήματος αλλοδαπών και ότι οι διάσπαρτες φήμες ότι έχουμε σοβαρό πρόβλημα με τα άλλα μέλη της ζώνης Σένγκεν είναι συμπτωματικές.

Μία ώρα περίπου πριν φτάσει ο Υπουργός στην αίθουσα αναμονής, πήγε ένας αστυνομικός να ελέγξει ότι “όλα είναι καλά”. Από ένα σημείο και πέρα άρχισε να ρωτάει τους υπαλλήλους του αεροδρομίου αν είδαν τίποτε ύποπτο. “Δηλαδή τι ύποπτο να δούμε;” είπαν αυτοί (εδώ οι άλλοι πήραν λιμουζίνα 750.000 για ασφάλεια... ετούτος δεν έχει άγχος; ). Στη συνέχεια, λίγο πριν την επιβίβαση εμφανίστηκε ο ΠΡΟ-ΠΟ στην αίθουσα αναμονής. Αστυνομικοί, υπάλληλοι αεροδρομίου, προσοχή όλοι όταν περνάει το κυρίαρχο ΠΑΣΟΚ (σε σημείο που κάποιοι ξέχασαν τι έκαναν εκείνη τη στιγμή... τόση συγκίνηση...). Φυσικά και ο Υπουργός έκατσε business (αφού μάλλον είναι πληρωμένα από το Υπουργείο... δηλαδή από σένα ;) ) και, σε αντίθεση με τον σύντροφο του τον Βαγγέλη, δεν διάβαζε αθλητικά αλλά μελετούσε τις σημειώσεις της συνόδου.

Βεβαίως, αυτό το πήραν χαμπάρι και οι εναέριοι ελεγκτές, οι οποίοι παρότι δεν είχαν αρχίσει την απεργία καθυστέρησαν την απογείωση του αεροπλάνου για 1,5 ώρα επιπλέον αφού είχαν επιβιβαστεί όλοι! Ασχέτως βέβαια αν τελικά το Υπουργείο ΠΡΟ-ΠΟ δεν έχει καμμία σχέση μαζί τους.

Υ.Γ. Γιατί δεν το αλλάζουν σε Υπουργείο ΤΖΟΚΕΡ; Αφού την Προστασία του Πολίτη την έχουν αφήσει στην τύχη...

Silver Alert: Χάθηκε ηλικιωμένος

Αν μπορείτε βοηθείστε να τον βρούμε:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj9W-fcZwptHsfB-yWeP9VB7S8dswVLGc3k0TwsQ_O1kbm-KCSC2w0tJqWvDdePD4qQoyOLveaSNy261-Hy_SrDa3KBja1eeSWjmxeUYBQSJVyMXNfANgrSn5JgLLuJ5CMs_3er-cR-QYcW/s1600/PANAGOPOYLOS+ALERT.jpg

Rubin Kazan - PAOK 2-2 (βίντεο με όλα τα γκολ)

Ξεκαθάρισε τη θέση της η ΝΔ, για το χαράτσι στα ακίνητα, μέσω του αν. τομεάρχη Ι. Βρούτση

http://troktiko.eu/wp-content/uploads/troktiko_121357_0.jpegΣε συνέντευξή του το μεσημέρι στο Ράδιο 9, ο αναπληρωτής τομεάρχης της ΝΔ, Γιάννης Βρούτσης, πήρε ξεκάθαρη θέση και σε ερώτηση τι θα κάνει η ΝΔ με το χαράτσι που επέβαλλε το ΠΑΣΟΚ στα ακίνητα, είπε:

"Αρχή μας είναι να μην βλέπουμε τα μέτρα αποσπασματικά, όσον αφορά όμως το συγκεκριμένο χαράτσι ένα είναι σίγουρο: Μόλις γίνουμε κυβέρνηση θα το καταργήσουμε μιας και εκτός του ότι είναι αντιαναπτυξιακό και δημιουργεί συνθήκες οιονεί δήμευσης της ατομικής περιουσίας, είναι και αντισυνταγματικό"

Επιτέλους λοιπόν μετά από καιρό η ΝΔ εμφανίζεται με μια ξεκάθαρη θέση για ένα άδικο και τραβηγμένο απ' τα μαλλιά φόρο που επέβαλλε το ΠΑΣΟΚ... αναμένουμε και άλλες απαντήσεις αλλά ρεαλιστικές και όχι του στύλ θα ξαναπροσλάβουμε όσους απολύσει το ΠΑΣΟΚ, γιατί όπως είπαν και είχαν δίκιο, με τέτοιες δηλώσεις γελάει ο κόσμος

Παλικαρίσια ισοπαλία για τον ΠΑΟΚ στο Καζάν (βίντεο με τα γκολ του ΠΑΟΚ)

http://paokcity.com/wp-content/uploads/2011/08/c2abceb5cf80ceb9cf80cebbceadcebfcebd-cebaceafcebdceb7cf84cf81cebf-ceb7-cebacebbceaecf83ceb7-cf83cf84ceb7cebd-ceb5ceb8cebdceb9cebaceae.jpgΜε τον βαθμό της ισοπαλίας «απέδρασε» από το Καζάν ο ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος του Βορρά έμεινε στο 2-2 με τη Ρούμπιν, όμως βάσει της εξαιρετικής εμφάνισής του δικαιούταν ακόμα και τη νίκη.

Με τον βαθμό της ισοπαλίας «απέδρασε» από το Καζάν ο ΠΑΟΚ. Ο «δικέφαλος του Βορρά έμεινε στο 2-2 με τη Ρούμπιν, όμως βάσει της εξαιρετικής εμφάνισής του δικαιούταν ακόμα και τη νίκη.

Οι ποδοσφαιριστές του Λάσλο Μπόλονι επιβεβαίωσαν για μια ακόμα φορά πως συνθέτουν το πιο αξιόπιστο ελληνικό σύνολο σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, καθώς παραμένουν πλέον αήττητοι στο Europa League από τον περασμένο Οκτώβριο και θα μπορούσαν, αν ήταν λίγο πιο τυχεροί, να φύγουν από τη Ρωσία με το διπλό.

Το παιχνίδι ιδανικά για τον ΠΑΟΚ, που προηγήθηκε στο 23', όταν μετά από εξαιρετική ενέργεια του Γιώργου Γεωργιάδη, ο Νίκος Αθανασιάδης βρέθηκε σε θέση βολής και από κοντά δεν λάθεψε, ανοίγοντας το σκορ για την ομάδα του.

Μετά και το γρήγορο γκολ, το πρώτο ημίχρονο εξελισσόταν όπως ακριβώς θα ήθελε ο Ρουμάνος τεχνικός των φιλοξενούμενων, με τον ΠΑΟΚ να έχει καλή κυκλοφορία της μπάλας και να περιμένει πιο πίσω τους αντιπάλους του για να χτυπήσει στις αντεπιθέσεις.

Ένα μπλακ ουτ, όμως, ενός περίπου 20λεπτου στο ξεκίνημα της επανάληψης θα στοίχιζε στον «δικέφαλο», αφού μέσα σε αυτό το διάστημα η Ρούμπιν πρόλαβε να ισοφαρίσει και να περάσει μπροστά στο σκορ.

Το 1-1 έγινε σε πολιορκίας της άμυνας του ΠΑΟΚ στο 52' από τον Βαλντέζ (ήταν και τυχερός για το γεγονός ότι το σουτ που έκανε κόντραρε στα πόδια του Στέλιου Μαλεζά πριν καταλήξει στα δίχτυα), ενώ στο 66' ο Ντιαντιούν εκμεταλλεύτηκε ασταθή απόκρουση του Κρέσιτς και από κοντές έδωσε προβάδισμα στους γηπεδούχους.

Έχοντας πάρει κεφάλι στο σκορ, οι Ρώσοι φάνηκαν να μένουν ικανοποιημένοι από την εξέλιξη του παιχνιδιού και το μοιραίο λάθος τους ήταν να παραχωρήσουν την πρωτοβουλία ξανά στους αντιπάλους τους. Εκείνοι, μη έχοντας άλλη επιλογή, βγήκαν μπροστά και κυνήγησαν το γκολ. Και εν τέλει οι προσπάθειές τους έφεραν αποτέλεσμα.

Στο 80' ο Ίβιτς έβγαλε για τον Έτο και ο Βραζιλιάνος με πολύ καλή σέντρα από τα δεξιά βρήκε το κεφάλι του Φωτάκη στο δεύτερο δοκάρι, ο οποίος δεν δυσκολεύτηκε να γράψει το τελικό 2-2.

Οι συνθέσεις:

Ρουμπίν Καζάν (Μπερντίεφ): Ριζίκοφ, Κουζμίν, Νάβας, Μποτσέτι, Νέμοφ, Νάτσο, Νομπόα, Κασάεφ (90' Μπιστρόφ), Καραντενίζ, Βαλντέζ (77' Ριαζάντσεφ), Ντιαντιούν

ΠΑΟΚ (Μπόλονι): Κρέσιτς, Μαλεζάς, Κοντρέρας (54' Τσιρίλο), Λίνο, Έτο, Γεωργιάδης, Φωτάκης, Λάζαρ (72' Ίβιτς), Αρίας (51' Μπαλάφας), Βιεϊρίνια, Αθανασιάδης

Το 1-0 του Αθανασιάδη στο 21'




Το 2-2 του Φωτάκη στο 80'


Εκτόξευση του κινέζικου διαστημικού σταθμού "Ουράνιο παλάτι" (βίντεο)

Δείτε την εκτόξευση

Αυτοδιαψεύδεται ο Βενιζέλος για τις αποδείξεις

Το άσπρο - μαύρο επιχειρεί να κάνει ο υπουργός Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, επιμένοντας ότι το μέτρο των αποδείξεων εξαρχής είχε ειπωθεί ότι θα ισχύσει για τα εισοδήματα του 2012, διαψεύδοντας τις ίδιες του τις δηλώσεις. Σύμφωνα με τον ίδιο, στο υπουργικό συμβούλιο συμφωνήθηκε πως το καθολικό ηλεκτρονικό «πόθεν έσχες» και η τεκμηρίωση του τρόπου με τον οποίο διατίθεται το διαθέσιμο εισόδημα, είναι ζωτικής σημασίας παρεμβάσεις για να εντοπιστεί η φοροδιαφυγή.

Οι διατάξεις για το νέο μισθολόγιο, και τα υπόλοιπα μέτρα θα περιληφθούν σε νομοσχέδιο, το οποίο θα κατατεθεί την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή.

Στην ομιλία του στο σημερινό υπουργικό χαρακτήρισε "αδιανόητο τον ισχυρισμό ορισμένων μέσων ενημέρωσης ότι πρόθεση του υπουργείου ήταν να επιβληθεί το νέο μέτρο για τις αποδείξεις αναδρομικά για το 2011".Η ανακοίνωση του υπουργείου προσθέτει πως "ηταν εξαρχής σαφές ότι η έναρξη εφαρμογής από το 2012 με βάση τα εισοδήματα του 2011 αφορούσε το αφορολόγητο όριο και τις φορολογικές απαλλαγές και όχι τις αποδείξεις".

Βέβαια στις δηλώσεις του στη συνέντευξη τύπου την προηγούμενη Τρίτη, όπου και παρουσίασε τα νέα μέτρα του αφορολόγητου, των φοροαπαλλαγών και των αποδείξεων είχε πει πως "ολα τα μέτρα αυτά προκειμένου να αποδώσουν το 2012 πρέπει εφόσον αφορούν την φορολογική δήλωση του ’12 να αφορούν τα εισοδήματα του 2011".

enet.gr

Τσίρκο ΠΑΣΟΚ: ο Οικονόμου δεν δέχεται υποδείξεις από τον Βενιζέλο

Δε μαζεύεται το χάος στην κυβέρνηση και οι γκάφες έρχονται η μία πάνω στην άλλη. Διαβάστε το επόμενο για να καταλάβετε:

Το γραφείο του τύπου του Βενιζέλου έστειλε στους διαπιστευμένους συντάκτες ένα δελτίο τύπου που αναφερόταν στο SMS που θα μπορούν να στέλνουν όσοι φορολογούμενοι θέλουν να ενημερωθούν αν εντάσσονται ή αν εξαιρούνται από το χαράτσι στα ακίνητα. Όμως, από προφανές λάθος, μαζί με το σχετικό δελτίο τύπου εστάλη και το ακόλουθο μήνυμα στους συντάκτες:

«Υπουργέ, σχετικά με το δελτίο τύπου του κ. Οικονόμου για το sms που πρέπει να στείλουν όσοι απαλλάσσονται ή δικαιούνται μειωμένης καταβολής του ειδικού τέλους ακινήτων, έστειλα χθες το βράδυ μήνυμα στην κα. Σώκου (σσ: γραφείο τύπου αναπλ. Υπουργού) και της ζήτησα να προσθέσει μερικά παραδείγματα, όπως μου είπατε.

Σήμερα το πρωί με πήρε τηλέφωνο ο κ. Οικονόμου και με πολύ έντονο ο ύφος μου είπε ότι με την καθυστέρηση αποστολής του ΔΤ ταλαιπωρούμε τον κόσμο άσκοπα και ότι δεν ανέχεται λογοκρισία κανενός είδους.

Τέλος, μου είπε ότι δεν πρόκειται να προσθέσει παραδείγματα και να το κάνουμε εμείς. Πώς να το χειριστώ?»

Αποστολέας ήταν ο εκπρόσωπος Τύπου του υπουργού κ.Βεργίτσης ο οποίος και παραιτήθηκε.

http://www.antinews.gr/2011/09/29/124863

Οι Σκοπιανοί θέλουν το λιμάνι και ο Μπουτάρης νιώθει άνετα στα Σκόπια!

Της ΜΑΡΚΕΛΛΑΣ ΑΛΕΞΙΟΥ

Άλλη μια προκλητική δήλωση έκανε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Μπουτάρης. Την ώρα, που ο εκπρόσωπος του Οικονομικού Επιμελητηρίου της ΠΓΔΜ μετέφερε στον πρόεδρο του ΕΒΕΘ, το ενδιαφέρον 10 σκοπιανών επιχειρήσεων – πελατών της ΟΛΘ ΑΕ να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος, ο Γιάννης Μπουτάρης έλεγε πως αισθάνεται πιο άνετα με ένα Σκοπιανό παρά με ένα Σουηδό!

Αφού είναι να μας «ανεβάσουν» οικονομικά πως θα αισθανόμαστε; Χάλια; Δεν πειράζει που στήνουν αγάλματα του Μ. Αλεξάνδρου παντού και γιουχάρουν τον εθνικό μας ύμνο! Κι όμως, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατά την χθεσινή του συνάντηση στο δημαρχείο, με τον υφυπουργό Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δημάρχους του Κοσσόβου (αριστερή φωτογραφία), τα ξέχασε όλα αυτά και είπε πως οι ανθρώπινες σχέσεις δημιουργούν ένα καλύτερο περιβάλλον και αμβλύνουν τις πολιτικές διαφορές. Γι΄ αυτό το λόγο άλλωστε, ανέφερε πως νιώθει πολύ πιο άνετα με έναν Αλβανό, έναν Σκοπιανό ή ένα Κοσσοβάρο, απ’ ότι για παράδειγμα με έναν Σουηδό. «Η Θεσσαλονίκη είναι μια ανοιχτή και φιλική πόλη, για τους επισκέπτες, τους επιχειρηματίες, αλλά και τους σπουδαστές, ιδιαίτερα όσους προέρχονται από τις γειτονικές χώρες», επισήμανε. Νωρίτερα, στο επίκεντρο της συζήτησης (δεξιά φωτογραφία) που είχε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ), Δημήτρης Μπακατσέλος και α’ αντιπρόεδρος, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, με εκπροσώπους του Οικονομικού Επιμελητηρίου της πΓΔΜ, με επικεφαλής τον πρόεδρό του, Branko Azeski, βρέθηκαν οι δυνατότητες διεύρυνσης της οικονομικής και εμπορικής συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και πΓΔΜ. Ο κ. Azeski γνωστοποίησε το ενδιαφέρον 10 σκοπιανών επιχειρήσεων – πελατών της ΟΛΘ ΑΕ να συμμετάσχουν στην ενδεχόμενη ιδιωτικοποίηση του λιμένος. Από την πλευρά τους ο πρόεδρος του ΕΒΕΘ, Δημήτρης Μπακατσέλος και ο α’ αντιπρόεδρος, Εμμανουήλ Βλαχογιάννης επισήμαναν ότι το θέμα της ιδιωτικοποίησης αφορά την ελληνική κυβέρνηση, τόνισαν ωστόσο πως η καλύτερη λύση για την αξιοποίηση του λιμανιού θα ήταν η στρατηγική συνεργασία με διεθνή ναυτιλιακό πάροχο (global operator) που θα συμβάλει στον εκσυγχρονισμό και στην ενδυνάμωση της θέσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια αγορά. Επίσης, υπογράμμισαν ότι και το ΕΒΕΘ, στο παρελθόν, εξέφρασε το ενδιαφέρον – το οποίο παραμένει ισχυρό και σήμερα- να αγοράσει μέρος των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ.

ΠΗΓΗ http://www.typosthes.gr

Εμείς είχαμε προειδοποιήσει για την στάση του νέου δημάρχου στα εθνικά θέματα, ο κόσμος όμως έκατσε σπιτάκι του… Ας λουστούν μεθαύριο σκοπιανούς μετόχους στο λιμάνι Θεσσαλονίκης.

http://citizengr.wordpress.com/2011/09/28/7378/

ΠΑΣΟΚ: "ΜΑΣ ΑΝΑΒΟΥΝ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΤΟ ΜΠΟΙ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΜΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΣΩΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ"

Όχι, δεν κάνουμε πλάκα. Όσα θα διαβάσετε παρακάτω δεν τα έγραψε κάποιος με...ανεπτυγμένο το αίσθημα του αυτοσαρκασμού, ούτε κάποιος ανώνυμος οπαδός του Γιωργάκη. Πρόκειται για ΕΠΙΣΗΜΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Πασοκ!


Διαβάστε το πλήρες κείμενο, εδώ.

Να τρελάθηκαν; Να βρίσκονται υπό την επήρεια ναρκωτικών; Να ζούνε σε άλλο πλανήτη; Ή απλά να μας θεωρούν τόσο βλάκες, έτσι ώστε να μη διστάζουν να μας προκαλούν με αυτό τον απίστευτο τρόπο;

Ε ΟΧΙ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ! ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΝΑΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ...ΣΤΟ ΜΠΟΙ ΣΑΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ "ΣΩΣΑΤΕ"!

Ουστ (πράσινα) βρωμόσκυλα!

Ελπίζουμε τουλάχιστον να μην σας ανάβουν λαμπάδα, όπως η...Πρωθυπουργάρα σας!



http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html