29 Οκτωβρίου 2011
Μήπως ήρθε η ώρα για το πολιτικό "κούρεμα" κάποιων πολιτικών
Γερμανικαί προτάσεις ειρήνης, διαρκούντος του ελληνοϊταλικού πολέμου
Η προσπάθεια της Γερμανίας προς τερματισμόν του ελληνοϊταλικού πολέμου. Κακώς απερρίφθη;Συγγραφέας : Ζολώτας Αναστάσιος Π.
Εκδότης : Ερωδιός
O κ. A.Π. Zολώτας έχει ασχοληθεί σε βάθος και έκταση από πολλά έτη με την ιστορία του B' Παγκοσμίου Πολέμου και την στάση της Eλλάδος κατ' αυτόν. Tο βιβλίο του, με πλούσια βιβλιογραφία, θίγει ένα σημαντικό αλλά ευρύτερα άγνωστο θέμα, δηλαδή την επισήμως μαρτυρούμενη και ιστορικά τεκμηριούμενη Γερμανική παρασκηνιακή πρόταση στα τέλη του 1940, όταν...
Νέα δικαίωση για δανειολήπτη στα Χανιά
Ο Τζιτζικώστας ανασκεύασε και μπράβο του... αντίθετα το σούργελο η Πιπιλή επιμένει (βίντεο)!
Νταλάρα: Τα νέα ομόλογα θα τελούν υπό βρετανικό δίκαιο... όπερ σημαίνει εγγυήσεις
Καλά οι Πορτογάλοι πρέπει να είναι πολύ μαλάκ@@!!! Ζητούν απ' τις ΗΠΑ να βοηθήσουν οικονομικά την ΕΕ!!
Το Street View της Google μπαίνει τώρα και σε κτίρια
Δεκάδες νεκροί απο κατάρρευση πεζογέφυρας
Δύο συλλήψεις και 15 προσαγωγές στη Σύνοδο της Σοσιαλιστικής Διεθνούς
Με δύο συλλήψεις και 15 προσαγωγές διαδηλωτών ολοκληρώθηκε αργά το βράδυ η πρώτη ημέρα της Συνόδου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς σε ξενοδοχείο στο «Βαθύ» Αγίου Νικολάου.
Η Google κάνει νέες προσθήκες στο Google + (βίντεο)
Νέες δυνατότητες του Google+ παρουσίασε η Google. Οι δύο σπουδαιότερες είναι το "What's Hot" δείχνει ποιες αναρτήσεις είναι δημοφιλείς και η σύνδεση του Google + με το Google Apps. Δείτε το βίντεο
Όλοι πουλάνε αμερικάνικα ομόλογα... τελευταία η Νορβηγία πούλησε ομόλογα 9 δις
Οι κάτοχοι αμερικανικών ομολόγων τα που λάνε με ρυθμούς ρεκόρ, είτε για να βρούνε ρευστό (όπως πχ. οι γαλλικές τράπεζες) είτε για λόγους πολιτικής όπως η Κίνα. Σήμερα ήρθε η πρώτη επιβεβαίωση από το Ταμείο Διαχείρησης Δημόσιας Περιουσίας της Νορβηγίας, το οποίο διαχειρίζεται μια περιουσία 570 δις από τους πόρους της Νορβηγίας από τις πωλήσεις πετρελαίου και φυσικούς αερίου. Σήμερα το Ταμείο ανακοίνωσε ότι πόυλησε όλα τα ομόλογα που έχουν εκδώσει για τις υποθήκες σπιτών που έχουν οι δύο αμερικάνικες Τράπεζες Fannie Mae και Freddie Mac.Βίντεο από την επίθεση αυτοκτονίας στο Αφγανιστάν
Ένας βομβιστής αυτοκτονίας πλεύρισε με ένα βαν ένα λεωφορείο του ΝΑΤΟ και εξεράγη με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 13 αμερικάνοι. Δείτε το βίντεο απ' το σημείο της επιθεσης:
Σαμαράς στην «ΚΕ»: 'Οποιος πανηγυρίζει, απλώς αυτο-γελοιοποιείται
Τουλάχιστον 10 νεκροί από επίθεση αυτοκτονίας στην Τουρκία
Γύφτοι για 40 ευρώ
[Γύφτοι για 40 ευρώ την ώρα που σε πολλούς δεν περισσεύουν ούτε 2 ευρώ για τυρόπιτα!! Τι να τους πεις; Μαλάκ@@; Γύφτους; Ασυνείδητους επειδή δεν παίρνουν ένα καφέ απ' την τσέπη τους; Τίποτα... ότι και να πει κανείς, θα χάσει το σάλιο του...]
Θέμα: Έγκριση δαπάνης για την αγορά μικρών εδεσμάτων για το Δ.Σ. του Οργανισμού
Εντυπωσιακό βίντεο απ'το πιλοτήριο F-16 σε επίδειξη
Λήψη από δοκιμή για την επίδειξη Festa al Cel Barcelona Airshow 2011 στις αρχές του μήνα, μέσα από το πιλοτήριο ενός F-16 Fighting Falcon μέλους του Orange demo team της Βασιλικής Ολλανδικής Αεροπορίας:
Αιματηρή συμπλοκή στον Άγιο Παντελεήμονα
13 αμερικάνοι νεκροί από επίθεση στην Καμπούλ
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες βομβιστής αυτοκτονίας ανατινάχθηκε και σκότωσε 13 στρατιώτες του ΝΑΤΟ οι οποίοι ήταν όλοι αμερικάνοι
The Associated Press
The Associated Press
Αμετανόητη!!!«Η ΔΟΕ με τιμώρησε αυθαίρετα», λέει ακόμα και σήμερα η Θάνου
Στην αντεπίθεση κατά της ΔΟΕ για την ιστορία του 2004, αλλά και όχι μόνο, πέρασε η Κατερίνα Θάνου, η οποία μέσα από συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Καθημερινή», κάνει λόγο για αυθαίρετες πράξεις της ΔΟΕ. «Αυθαίρετα δεν μου επέτρεψαν να αγωνιστώ και μου στέρησαν το χρυσό.
Μικρότερο το γερμανικό χρέος κατά 55 δισ. ευρώ λόγω λογιστικού λάθους
Συνέντευξη Τσίπρα ((Μέρος Β')
Η Στρατιωτική Σχολή Αξιωματικών Σωμάτων - ΣΣΑΣ, αντάξια της Ιστορίας της, παρέλασε για τον κόσμο κι όχι για τους πολιτικούς!
Από χθες αναρωτιόμουν, γιατί παρά την "ματαίωση" της παρέλασης από την ΕΛΑΣ και τον Τζιτζικώστα, δεν βρέθηκαν λίγοι άντρες με "κάκαλα", να πουν "Εμείς θα παρελάσουμε". Τουλάχιστον, αντί να τιμωρούν συχνά πυκνά τους στρατιώτες για ηλίθια συνθήματα που φώναξαν, να τους τιμωρούσαν γιατί πήραν την απόφαση να παρελάσουν.
Και μια υπενθύμιση στους "προοδευτικούς": Η παρέλαση έγινε κανονικά... και με στρατό
Τους αφιερώνουμε το βίντεο και τα περαστικά μας στον Κουράκη και την παρέα του:
ΘΑΥΜΑ! Ο δανειστής του σιδερένιου ξύπνησε απ' την αφασία και θυμήθηκε το Σύνταγμα!!
Αντιγράφω απ' την ανακοίνωση του δανειστή:
«Όσα συνέβησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε: Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο; Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους; Και πώς μετριέται η πλειοψηφία; Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με
«Όσα συνέβησαν σήμερα στη Θεσσαλονίκη αποτελούν ευκαιρία να σταθούμε λίγο και να συλλογιστούμε: Πατριώτες είναι εκείνοι που αμαυρώνουν μια εθνική επέτειο; Αγωνιστές είναι όσοι προσβάλλουν; Δίκιο έχει όποιος φωνάζει περισσότερο; Είναι δημοκράτες όσοι αντιμετωπίζουν το δημόσιο χώρο ως ιδιοκτησία τους; Και πώς μετριέται η πλειοψηφία; Με τη συμμετοχή σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ή με
τις εκλογές που, με βάση το Σύνταγμα, γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια;
http://www.protothema.gr/article/?aid=155253
Συνεχίζεται η Ρωσική 'απόβαση' στην Αλεξανδρούπολη... παρά τις αντιδράσεις της "προόδου"
Κάμερον: "Το Σίτι δέχεται συνεχείς επιθέσεις από τις Βρυξέλλες"... αφού η Μέρκελ απαγόρευσε τα "γυμνά CDS"
Ο βρετανός πρωθυπουργός δήλωσε ότι το Σίτι του Λονδίνου δέχεται συνεχείς επιθέσεις από τις Βρυξέλλες, με αποτέλεσμα οι νέοι κανονισμοί να τείνουν να αποδυναμώσουν το μεγαλύτερο χρηματοπιστωτικό κέντρο της Ευρώπης.
Σημίτης-ΓΑΠ θα απαντήσουν όπου νάναι στον Σαρκοζί... δεν θα το κάνουν σαν τον Καραμανλή ;)
Σαρκοζί: «Ήταν λανθασμένη (η είσοδος στο ευρώ), επειδή η Ελλάδα εντάχθηκε με στοιχεία που ήταν ανακριβή. Δεν ήταν έτοιμη»
Σημίτης... μούγγαααα...
Νεκρός σε έκρηξη ο αντικαστάτης του Σταλόνε στο "Αναλώσιμοι 2"!
Ο άνθρωπος άφησε την τελευταία του πνοή σε σκηνή που αφορά μία έκρηξη. Από το ίδιο περιστατικό ένας άλλος ηθοποιός τραυματίστηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες του έγινε εγχείριση και νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.
Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας του ΠΑΣΟΚ
ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΕΚΡΑΞΕ Ο ΚΟΣΜΟΣΕκτός του ότι είπατε πως πολεμήσατε σε ηλικία 15 ετών για την πατρίδα... Όταν ήσασταν 15 ετών κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας του ΠΑΣΟΚ είχαμε εμφύλιο... Ούτε φασισμό ούτε ναζισμό..
Αλλά τα στερνά τιμούν τα πρώτα και αυτό πρέπει να το ξέρετε καλύτερα. Και τα δικά σας τα στερνά δεν τιμούν τα πρώτα.
Εντυπωσίασαν οι Ρώσοι στην Αλεξανδρούπολη
28 Οκτωβρίου 2011
Άλλη μια αποκάλυψη για το "πέος"
Αυτός είναι ο Νο 1 φοροφυγάς στην Ελλάδα
Τον μεγαλύτερο οφειλέτη του Ελληνικού Δημοσίου, τον «βασιλιά της φοροδιαφυγής» που είναι Νο 1 στη λίστα που έστειλε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών αποκαλύπτει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα». Πρόκειται για τον... Έπιασε δουλειά η ΕΥΠ κατ' απαίτηση του σοσιαλφασίστα Ρ. Σωμερίτη
Μετά από απαίτηση του σοσιαλφασίστα Ρ. Σωμερίτη οι ειδήσεις θα ελέγχονται πλέον από την ΕΥΠ.
Έτσι η παρακάτω είδηση
θα μεταδωθεί έτσι
Οργίστηκε ο δανειστής του "σιδερένιου"
Ωραίος ο δανειστής! Μας θύμισε και ότι ήταν αντάρτης... κομμουνιστής εννοείται
Σήμερα ο δανειστής του σιδερένιου στις δηλώσεις του είπε ότι είναι ντροπή να τον λένε προδότη! "Εμένα που 15 χρονών πολέμησα αντάρτης"... αν προσθέσουμε στα 1929 που γεννήθηκε το 15 πάμε στο 1944 που οι Γερμανοί έφυγαν... άρα ο δανειστής ήταν αντάρτης κομμουνιστής με το ΕΑΜ εναντίον του επίσημου Ελληνικού Κράτους του οποίου σήμερα ηγείται... Και καμαρώνει κιόλας...
Επεισόδια έξω από το ξενοδοχείο που διεξάγεται η Σοσιαλιστική Διεθνής
Βίντεο από τον πυροβολισμό (απ' την Αστυνομία), αυτού που πυροβολούσε έξω απ' την πρεσβεία των ΗΠΑ στο Σαράγεβο
Σήμερα ένας τρελός με αυτό ματο άρχισε να πυροβολεί εναντίον της Πρεσβείας των ΗΠΑ στο Σαράγεβο. Όπως θα δείτε και στο βίντεο πρόκειται περί τρελού ερασιτέχνη που πυροβολούσε και έκοβε βόλτες στο δρόμο ακάλυπτος. Όλο αυτό βαφτίστηκε τρομοκρατική επίθεση!!! Στο βίντεο φαίνεται ο τρελός να είναι εκτεθιμένος έξω απ΄την Πρεσβεία με αποτέλεσμα να τον πυροβολήσουν οι δυνάμεις ασφαλείας προκειμένου να τον ακινητοποιήσουν. Απ΄ότι λένε δεν τον σκότωσαν αλλά νοσηλεύεται τραυματισμένος σε νοσοκομείο. Δείτε το βίντεο:
Ή με τους ήρωες του «ΟΧΙ» ή με τους φαύλους του «ναι σε όλα»
[Η εικόνα βέβαια για νεαρό μαθητή είναι απαράδεκτη μιας και υπάρχουν πιο κόσμιες διαμαρτυρίες]
Τιμούμε τη μνήμη κάποιων ανθρώπων, σημαίνει ότι ακολουθούμε το παράδειγμά τους. Κι αν δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό, είτε γιατί δεν είναι δυνατόν να είμαστε όλοι ήρωες είτε γιατί δεν το απαιτούν οι στγκεκριμένες περιστάσεις, τουλάχιστον υποκλινόμαστε στη μνήμη τους, στους αγώνες τους, στις θυσίες τους. Και πάντως, δεν πράττουμε το ακριβώς αντίθετο.
Στο κυνήγι πήραν τους ΠΑΣΟΚους στην Καλαμάτα
Απίστευτες σκηνές με τον Βουδούρη του Υπ. Υγείας να φεύγει κηνυγημένος!
Aυτοί που τραγουδάνε τον Εθνικό Ύμνο τι είναι ;; (Βίντεο)
Στον χώρο επισήμων έχουν συγκεντρωθεί αρκετοί, οι οποίοι κάποια στιγμή ΕΔΩ τραγουδάνε τον Εθνικό Ύμνο και χειροκροτούν...
Δείτε το Βίντεο
Δείτε το Βίντεο
Βίντεο από την παρέλαση της Θεσσαλονίκης σήμερα. Δείτε τι έγινε
Επειδή δεν αντέχουμε τα "παπαγαλάκια" των ΜΜΕ να λένε ότι τάχα "δεν έγινε η παρέλαση της Θεσσαλονίκης" -κάτι που προφανώς επεδίωκε η ελάχιστη μειοψηφία των ατόμων του ΣΥΡΙΖΑ- παραθέτουμε το επόμενο βίντεο για να διαπιστώσετε ότι όχι μόνον παρέλασαν αλλά ήταν η πρώτη φορά που ο κόσμος έδειξε τόση ζωντάνια και δυνατά τραγουδούσε το "Μακεδονία ξακουστή" και φώναζε "Ζήτω η Ελλάδα" κλπ
Προσέξτε στο βίντεο ότι στην εξέδρα των επισήμων υπάρχει απλός κόσμος και όχι οι επίσημοι. Προσέξτε επίσης ότι παρά το ότι δεν υπάρχει αστυνομική δύναμη, ο κόσμος αυθόρμητα παραμερίζει για να παρελάσουν τα αγήματα. Δείτε και πόσο ενθουσιασμένα ο κόσμος ΚΑΤΑΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙ τους σημαιοφόρους μαθητές και μαθήτριες :
Περισσότερες φώτο στο antiparakmi.blogspot.com
taxalia.blogspot.com
Προσέξτε στο βίντεο ότι στην εξέδρα των επισήμων υπάρχει απλός κόσμος και όχι οι επίσημοι. Προσέξτε επίσης ότι παρά το ότι δεν υπάρχει αστυνομική δύναμη, ο κόσμος αυθόρμητα παραμερίζει για να παρελάσουν τα αγήματα. Δείτε και πόσο ενθουσιασμένα ο κόσμος ΚΑΤΑΧΕΙΡΟΚΡΟΤΕΙ τους σημαιοφόρους μαθητές και μαθήτριες :
Περισσότερες φώτο στο antiparakmi.blogspot.com
taxalia.blogspot.com
Την παρέμβαση της ΕΥΠ ζητάει ο χαφιές σοσιαλφασίστας Σωμερίτης!!!
[Πέφτουν σιγά σιγά οι μάσκες των σοσιαλφασιστών όσο σφίγγουν οι κώλ@@...]
Το νόμιμο κράτος, ή τουλάχιστον αυτό που απομένει, έχει πια ένα άμεσο και επιτακτικό καθήκον: να απαιτήσει από όλες τις αρμόδιες αρχές κατεπείγουσα έρευνα για τις απίστευτες και ανατρεπτικές ασχημίες που συνόδευσαν δύο φορές τις τελετές μνήμης της 28 Οχτώβρη στην Θεσσαλονίκη και μετά στην Αθήνα, στο Ηράκλειο και σε όποια άλλη πόλη.
Με Χάγη μιλάει ο Αλ-Σαΐφ
GAP για τις παρελάσεις: Αυτά είναι αυταρχισμός... ενώ το δικό του "λεφτά υπάρχουν... και σας ταράζω στους φόρους" είναι σοσιλισμός!
Σιγά ρε Μαχλά μας γέμισες σάλια!
«Αυτόν τον άνθρωπο τον θεωρώ ό,τι καλύτερο υπάρχει στο ελληνικό ποδόσφαιρο [καλύτερο κι απ' τον Μπέο; Άν είναι δυνατόν! Προφανώς ο Μαχλάς εκτιμάει το ότι απειλεί διαιτητές και δέρνει δημοσιογράφους όπως έκανε πριν μερικές μέρες]. Αν δεν ήταν ο Μαρινάκης, που ήρθε κι έκανε όλες αυτές τις επενδύσεις στο χώρο, θα είχαμε μιζέρια στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Θα ήταν πολύ δραματικά τα πράγματα!
ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ Η Ν.Δ.ΤΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ
Το έχουμε ξαναπεί ότι η Ν.Δ. είναι ΑΣΤΙΚΟ κόμμα. Αυτό όμως δεν δίνει το δικαίωμα σε κανένα ΝΤΙΝΤΗ άνδρα η γυναίκα να έρχεται ενάντια στο λαϊκό συναίσθημα.
Τι έχουν προσφέρει στη παράταξη ο Τζιτζικώστας και η Πιπιλή ?
Κάποτε για να μιλήσει σε προεκλογική ομιλία στη Κρήτη ο ΑΒΕΡΩΦ είχαν πάει από το προηγούμενο βράδυ οι ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ και έπαιζαν ξύλο επί 24 ώρες με τους ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΥΣ για να μπορέσει να προσεγγίσει το πλοίο και να γίνει η ομιλία.
Στη διάρκεια της ομιλίας στα γύρω στενά γινότανε της κακομοίρας.
Τα ξέρουν όμως αυτά οι ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ?τους τα έχει πει αυτά κάποιος?
Έτσι όμως παρέμεινε ο κόσμος δεμένος και δίπλα στη παράταξη σε πολύ χειρότερες εποχές.
Λοιπόν το καλύτερο που έχουν να κάνουν από εδώ και πέρα όλα τα δεξιά σούργελα που θα τους ζητάνε τη γνώμη τους τα ΜΜΕ είναι να ΣΙΩΠΟΥΝ τουλάχιστον.
Τι έχουν προσφέρει στη παράταξη ο Τζιτζικώστας και η Πιπιλή ?
Κάποτε για να μιλήσει σε προεκλογική ομιλία στη Κρήτη ο ΑΒΕΡΩΦ είχαν πάει από το προηγούμενο βράδυ οι ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ και έπαιζαν ξύλο επί 24 ώρες με τους ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΥΣ για να μπορέσει να προσεγγίσει το πλοίο και να γίνει η ομιλία.
Στη διάρκεια της ομιλίας στα γύρω στενά γινότανε της κακομοίρας.
Τα ξέρουν όμως αυτά οι ΝΤΙΝΤΗΔΕΣ?τους τα έχει πει αυτά κάποιος?
Έτσι όμως παρέμεινε ο κόσμος δεμένος και δίπλα στη παράταξη σε πολύ χειρότερες εποχές.
Λοιπόν το καλύτερο που έχουν να κάνουν από εδώ και πέρα όλα τα δεξιά σούργελα που θα τους ζητάνε τη γνώμη τους τα ΜΜΕ είναι να ΣΙΩΠΟΥΝ τουλάχιστον.
Σαμαράς: Ολέθρια αντίδραση σε ολέθρια πολιτική (μήπως είναι και ολέθριο να χαρίζουμε την αντίδραση του κόσμου στον ΣΥΡΙΖΑ;)
«Η κυβέρνηση παρακολουθεί αμήχανα τις κοινωνικές εκρήξεις, που η ίδια η πολιτική της πυροδότησε», δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, με αφορμή τα γεγονότα που προκάλεσαν την ακύρωση της παρέλασης στη Θεσσαλονίκη.
Και η Φωτεινή Πιπιλή, μετά τον Τζιτζικώστα, σε γραμμή ΠΑΣΟΚ
Ένταση και αποδοκιμασίες εναντίον των ΠΑΣΟΚων βουλευτών ακόμα και στο Ηράκλειο
Αλαλούμ στο ΛΑΟΣ! Η αριστερά δεν ξέρει τι ποιεί ο δεξιά!
Μ. Βορίδης λέει ότι φταίει ο Παπουτσής: "Πρέπει να παραιτηθεί ο Παπουτσής γιατί δεν μπορεί να εφαρμόσει τους νόμους"
Πρωτοφανείς αποδοκιμασίες των ΠΑΣΟΚων σ'όλη την Ελλάδα... όπου τόλμησαν να εμφανιστούν
Αναμένεται παρέμβαση Σαμαρά σε λίγο για το χάλι της Θεσσαλονίκης!
Ανακοίνωση αναμένεται να κάνει σε λίγο ο Α. Σαμαρας και απ' ότι λέγεται θα ζητάει την παραίτηση Παπουτσή πυ δεν μπόρεσε να διασφαλίσει την ομαλή διεξαγωγή της παρέλασης στη Θεσσαλονίκη.
Αποδοκιμασίες στελεχών του ΠΑΣΟΚ σε πόλεις και χωριά σε όλη την Ελλάδα.
Ακόμα και στο Ηράκλειο ο κόσμος έδιωξε τους επισήμους απ' την εξέδρα!! Έμεινε μόνο ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης (τον οποίο ο κόσμος χειροκρότησε!) και εκπρόσωποι του Στρατού. Τελικά η παρέλαση μάλλον θα γίνει προκειμένου να παρελάσουν μαθητές. Καλά... ... το ΠΑΣΟΚ είναι να το κλαίνε οι ρέγγες... μέχρι να δώσει το κατοστάρικο στους ηλίθιους που θα το ξαναψηφίσουν ;)
Τελικά ξεκίνησε η παρέλαση σαν παρωδία στη Θεσσαλονίκη
Παρελαύνουν διάφορα σωματεία ανάμεσα στον κόσμο που βρίσκεται στο δρόμο... η απόλυτη εικόνα χάους, χαρακτηριστική της κοινωνίας μας
Ιστορικό ντοκουμέντο για την 28η Οκτωβρίου!
Η παρακάτω φωτογραφία αποτελεί πλέον ιστορικό ντοκουμέντο μιας και δεν πρόκειται να την ξαναδείτε:
Εκτός τόπου και χρόνου ο Τζιτζικώστας... για άλλη μια φορά
Καλά δηλώσεις έκανε και ο Τζιτζικώστας, ασπαζόμενος πλήρως τις θέσεις της κυβέρνησης περί μιας μικρής μειοψηφίας η οποία τον τελευταίο καιρό δημιουργούν προβλήματα... εντάξει το παιδί είναι εκτός τόπου και χρόνου όπως είχε φανεί και με τα όσα έλεγε στους αμερικάνους όταν κάρφωνε τον Καραμανλή...
Ο Μπεγλίτης ζητούσε απ' τους Αστυνομικούς να διώξουν-δείρουν (;;) τους διαδηλωτές
Ο Μπεγλίτης κατέβηκε από την εξέδρα και πήγε σε άσχετους αστυνομικούς, λέγοντάς τους:
"Εμείς καθόμαστε και ξεφτιλιζόμαστε περιμένοντας επί μισή ώρα και εσείς δεν κάνετε τίποτα"!!!
Ζητώντας τους προφανώς να επέμβουν και να καθαρίσουν το δρόμο απ' τις χιλιάδες κόσμου...
Δεν γίνεται παρέλαση στη Θεσσαλονίκη! Αποχώρησε ο δανειστής Πρόεδρος απ την παρέλαση γελώντας!!!
Δεν ήταν δυνατόν να γίνει η παρέλαση, μιας και οι διαδηλωτές έχουν καταλάβει το δρόμο. Μάλιστα ο δανειστής Πρόεδρος αποχώρησε προς την αντίθετη κατεύθυνση χαμογελώντας!!!
Η απόλυτη ξεφτίλα της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ που θα μείνει και γι αυτό το κατόρθωμα στην ιστορία...
Η απόλυτη ξεφτίλα της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ που θα μείνει και γι αυτό το κατόρθωμα στην ιστορία...
Θεσσαλονίκη: Πολύ δύσκολα θα γίνει η παρέλαση μιας και διαδηλωτές έχουν καταλάβει το οδόστρωμα
Διαδηλωτές θέλησαν να πλησιάσουν στην εξέδρα των επισήμων της παρέλασης της Θεσσαλονίκης και στα 100 μέτρα απ' την εξέδρα, κλούβες έχουν μπει κάθετα στο δρόμο προκειμένου να εμποδίσουν την πρόσβαση προς τους επισήμους, ενώ στο σημείο υπάρχει μεγάλη δύναμη των ΜΑΤ. Στην εξέδρα των επισήμων βρίσκεται ήδη ο δανειστής Πρόεδρος και ο νταής Υπουργός, ενώ σήμερα εμφανίστηκαν και οι Καλαφάτης, Ιωαννίδης, ενώ μάλλον απών είναι και πάλι ο Γκιουλέκας, και αν δεν τολμήσει να παέι τελικά θα αποδειχθεί μεγάλη κότα
Με τη στρατιωτική παρέλαση (αν γίνει) κορυφώνονται οι εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου
Ο πρωθυπουργός παρέστη στη Λειτουργία στον Ιερό Ναό Διονυσίου Αρεοπαγίτου στο Κολωνάκι, όπου χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Παρέστησαν επίσης ο περιφερειάρχης Αττικής Γιάννης Σγουρός, ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, η υπουργός Παιδείας Ανα Διαμαντοπούλου, βουλευτές και εκπρόσωποι κομμάτων.
Υπό Αστυνομικό κλοιό η παρέλαση στην Αθήνα
Τρέμουν τις αντιδράσεις του κόσμου: Παπούλιας-Διαμαντοπούλου (αν πάει) οι άτυχοι που θα τα ακούσουν
Ιδιαίτερα αυξημένα είναι τα μέτρα ασφαλείας στο κέντρο της Αθήνας. Απαγορεύεται η συγκέντρωση πολιτών απέναντι από την εξέδρα των επισήμων όπου έχουν στηθεί κιγκλιδώματα, από νωρίς το πρωί. Το μέτρο αυτό λαμβάνεται υπό τον φόβο ακραίων εκδηλώσεων – διαμαρτυριών από πολίτες εναντίον των πολιτικών. Το μέτρο της απαγόρευσης κόσμου απέναντι από την εξέδρα των επισήμων είχε "πρωτοεμφανιστεί" στην παρέλαση της 25ης Μαρτίου.
Η ΠΑΣΟΚική προπαγάνδα και το παραμύθι με τις Porsche Cayenne στη Λάρισα που αναπαρήγαγαν όλοι οι ηλίθιοι
Είναι να απορεί κανείς πως ένας έλληνας καθηγητής πανεπιστημίου, που μάλιστα για ένα διάστημα βρέθηκε στη θέση του οικονομικού συμβούλου του πρωθυπουργού έρχεται σήμερα να ρίξει νερό στον μύλο όλων αυτών που επί μήνες προσπαθούν να πείσουν την ευρωπαϊκή κοινή γνώμη πως το νότιο άκρο της βαλκανικής κατοικείται από έναν λαό που τρώει, πίνει, γλεντάει και κόβει βόλτες με πολυτελή τζιπ με τα λεφτά του Γερμανού, του Γάλλου ακόμη και του ταπεινού Σλοβάκου εργάτη [Βέβαια δεν απορεί καθόλου κανείς γιατί το ΕΘΝΟΣ που πρωτοπαρουσίασε την εν λόγω αποκάλυψη, ξέθαψε ένα άρθρο του "καθηγητή" που γράφτηκε τον Ιανουάριο].
Διαβάσαμε πριν λίγες ημέρες ένα απόσπασμα της έρευνας του καθηγητή Ηρακλή Πολεμαρχάκη, έρευνα στην οποία η Λάρισα καταγράφεται ως η πρώτη πόλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε πωλήσεις Porsche Cayenne [Καμία έρευνα δεν έκανε ο "καθηγητής"! Είναι χαρακτηριστικό ότι στο άρθρο του στο περιοδικό του δευτεροκλασάτου παν/μίου που "διδάσκει" τέτοιες παπαριές, δεν αναφέρει κανένα στοιχείο και απλώς πετάει στον αέρα την εν λόγω παπαριά].
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΕΤΑΞΑΣ
Επισκεφτείτε σήμερα την οικία του ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΕΤΑΞΑ . Ο δικτάτορας με την μεγαλύτερη ευαισθησία για την εργατιά.
Εφτιαξε την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ.
Καθιέρωσε το ΟΧΤΑΩΡΟ.
Έφτιαξε το ΙΚΑ.
Έθεσε τις βάσεις για την ίδρυση του ΟΓΑ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ
Η διεύθυνση της οικίας του
Στρατ.Δαγκλή 10 - Κεφαλληνίας.
Κεφαλάρι Κηφισιά.
ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΛΑΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ............................τους στέλνει στον αγύριστο ο Γιώργος Παπανδρέου.
Εφτιαξε την ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ.
Καθιέρωσε το ΟΧΤΑΩΡΟ.
Έφτιαξε το ΙΚΑ.
Έθεσε τις βάσεις για την ίδρυση του ΟΓΑ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ
Η διεύθυνση της οικίας του
Στρατ.Δαγκλή 10 - Κεφαλληνίας.
Κεφαλάρι Κηφισιά.
ΓΙΑΤΙ ΟΣΟΙ ΛΑΟΙ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥΣ ............................τους στέλνει στον αγύριστο ο Γιώργος Παπανδρέου.
27 Οκτωβρίου 2011
Σαρκοζί... ΠΡΟΣΟΧΗ! Σαρκαζί και όχι Μέρκελ: Λάθος η ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη
Α. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΨΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
[Εδώ δεν έχουμε δεσμεύσεις ούτε αναστολές και το έχουμε αποδείξει πολλές φορές. Όποιος κάνει κουτοπονηριές (γιατί η συγκεκριμένη καταγγελία δεν αποτελεί σκάνδαλο αλλά είναι θέμα ηθικής) θα την ακούει κανονικά... και αν έχουμε άδικο ας μας διαψεύσει και θα ζητήσουμε και συγγνώμη... αν και η συγκεκριμένη καταγγελία είναι αδιαμφισβήτητη. Βέβαια το πιθανότερο είναι να μην υπάρξει καμία αντίδραση στα πλαίσια της λογικής των πολιτικών: "έλα μωρέ αύριο θα έχει ξεχαστεί"... έτσι σκέφτονται μέχρι να τους έρθει η κατραπακιά και να αναρωτιούνται γιατί...]
Μπορεί ορισμένες συμπεριφορές πολιτικών στο παρελθόν να «πέρναγαν» απαρατήρητες, αλλά σήμερα με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας, ο λαός θα πρέπει να γνωρίζει την Αλήθεια και να πράττει ανάλογα. Συγκεκριμένα ο Γραμματέας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέντζος συνέχιζε όταν ήταν Υφυπουργός να δίνει μαθήματα πολιτικής ηθικής. Από τo παρακάτω Φ.Ε.Κ, η σύζυγος του κ. Λυκουρέντζου, η κα. Ευδοκία Μπασδεκοπούλου- είχε αποσπαστεί, όσο ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση, στο Γραφείο του συζύγου της, προκειμένου να απολαμβάνει τα προνόμια που προκύπτουν από την απόσπαση.
Δείτε από την εφημερίδα της κυβερνήσεως...
Μπορεί ορισμένες συμπεριφορές πολιτικών στο παρελθόν να «πέρναγαν» απαρατήρητες, αλλά σήμερα με όλα αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας, ο λαός θα πρέπει να γνωρίζει την Αλήθεια και να πράττει ανάλογα. Συγκεκριμένα ο Γραμματέας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και βουλευτής Αρκαδίας Ανδρέας Λυκουρέντζος συνέχιζε όταν ήταν Υφυπουργός να δίνει μαθήματα πολιτικής ηθικής. Από τo παρακάτω Φ.Ε.Κ, η σύζυγος του κ. Λυκουρέντζου, η κα. Ευδοκία Μπασδεκοπούλου- είχε αποσπαστεί, όσο ήταν η ΝΔ στην κυβέρνηση, στο Γραφείο του συζύγου της, προκειμένου να απολαμβάνει τα προνόμια που προκύπτουν από την απόσπαση.
Δείτε από την εφημερίδα της κυβερνήσεως...
Θέλουμε βουλευτές κότες(, σαν Γκιουλέκα, Ιωαννίδη, Καλαφάτη κ.λπ);
Με τη Μαρία Σπυράκη διαφωνούμε κάθετα οριζόντια και διαγώνια. Όμως δυστυχώς κάποιοι την κάνουν να φαίνεται μάγκας και να μιλάει σαν τον απλό λαό ενώ δεν δικαιούται. Διότι αυτά που τους σέρνει είναι απόλυτα σωστά άσχετα αν η κυρία μιλάει εκ του ασφαλούς γιατί ούτε και η ίδια τολμάει να εμφανιστεί σε παρέλαση
Οι Γκιουλέκας, Ιωαννίδης, Καλαφάτης (η Ράπτη εξαιρείται σαν γυναίκα) δεν είχαν τίποτα να φοβηθούν, τόσο χθες όσο και σήμερα. Και αν βρισκόταν κάποιος και τους την έλεγε έπρεπε να του απαντήσουν και να προσπαθήσουν να τον μεταπείσουν ότι δεν έφεραν αυτοί την Ελλάδα στο σημερινό χάλι. Όταν όμως κουβαλάνε μαζί τους 200 χρόνια κόμπλεξ της δεξιάς, έχει δίκιο η Σπυράκη που τους βάζει στο ίδιο τσουβάλι με τον Άκη που επίσης κρύβεται
της Μαρίας Σπυράκη
Οι βουλευτές της Θεσσαλονίκης δεν πήγαν στη μαθητική παρέλαση.
Οι Γκιουλέκας, Ιωαννίδης, Καλαφάτης (η Ράπτη εξαιρείται σαν γυναίκα) δεν είχαν τίποτα να φοβηθούν, τόσο χθες όσο και σήμερα. Και αν βρισκόταν κάποιος και τους την έλεγε έπρεπε να του απαντήσουν και να προσπαθήσουν να τον μεταπείσουν ότι δεν έφεραν αυτοί την Ελλάδα στο σημερινό χάλι. Όταν όμως κουβαλάνε μαζί τους 200 χρόνια κόμπλεξ της δεξιάς, έχει δίκιο η Σπυράκη που τους βάζει στο ίδιο τσουβάλι με τον Άκη που επίσης κρύβεται
Περαστικά και καλό κρύψιμο:
της Μαρίας Σπυράκη
Οι βουλευτές της Θεσσαλονίκης δεν πήγαν στη μαθητική παρέλαση.
Η S&P υποβάθμισε την Κύπρο λόγω των ελληνικών προβλημάτων
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η απόφαση ελήφθη λόγω της σημαντικής έκθεσης του τραπεζικού συστήματος της Κύπρου στο ελληνικό χρέος
Ολοκληρώθηκε το Υπουργικό Συμβούλιο... σώθηκε και σήμερα η χώρα
Τους αρχηγούς των κομμάτων ενημέρωσε το απόγευμα της Πέμπτης η κυβέρνηση για τα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής και το κούρεμα του ελληνικού χρέους με μια διαδικασία παρωδία.
Αναλυτικά ο κ. Βενιζέλος είχε τηλεφωνική συνομιλία με τον πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά η οποία διήρκεσε δύο ολόκληρα λεπτά!! Για τέτοια ενημέρωση μιλάμε: Σώσαμε την Ελλάδα, σώσαμε την Ευρώπη, σώσαμε το Ευρώ, σώσαμε τις Τράπεζες, σώσαμε το ασφαλιστικό σύστημα, σώσαμε τις συντάξεις, καληνύχτα Αντώνη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)







