03 Νοεμβρίου 2011
Υπερ ΓΑΠ Κουβέλης-Μαγκούφης... μη σας φαίνεται περίεργο, υπάρχουν πολλοί τέτοιοι
Και η Σούλα Μερεντίτη λέει ότι δεν δίνει ψήφο εμπιστοσύνης, αλλά όπως είπε κι ο Καμπουράκης...
Αν ισχύουν όσα έχουν δηλώσει απ' το πρωί οι ΠΑΣΟΚοι, έχουν μείνει το πολύ 149 βουλευτές που θα δώσουν ψήφο...
Άντε να δούμε αν αυτό το βαρέλι έχει πάτο αν και όπως είπε ο Καμπουράκης:
Άντε να δούμε αν αυτό το βαρέλι έχει πάτο αν και όπως είπε ο Καμπουράκης:
Για το "πεός" η μπαρούφα περί τηλεφωνήματος Βενιζέλου στον Σαμαρά
Αυτό που γράφτηκε πριν από λίγο από "αποκαλυπτική ιστοσελίδα" για το "πέος" είναι η μπαρούφα της χρονίας:
Γ. Μιχελάκης: Μόνη λύση οι εκλογές
«Αυτό το δημοψήφισμα διαλυει κατ’ αρχήν την κυβερνητική παράταξη», παρατήρησε ο εκπρόσωπος της ΝΔ Γιάννης Μιχελάκης, μιλώντας στον τ/σ ΣΚΑΙ, σημείωσε ακόμη ότι η μόνη λύση είναι οι εκλογές και πως το δημοψήφισμα δεν πρέπει να γίνει.Ερωτηθείς αν η ΝΔ συναινεί στη συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής σωτηρίας, ο κ. Μιχελάκης απέφυγε να τοποθετηθεί, αναφέροντας ότι θα υπάρξει υπεύθυνη τοποθέτηση σε μερικές ώρες.
Ο κόσμος καίγεται και ο Ευαγγελάτος ασχολείται με την Bild! Ρε ποιος την γαμά@@ τη bild;
Μέχρι και την ύστατη ώρα το λαμόγιο που είναι η ναυαρχίδα του αποπροσανατολισμού όπως του λέει το ΠΑΣΟΚ, συνεχίζει να κοροϊδεύει τους Έλληνες ότι φταίνε οι Γερμανοί για την ξεφτίλα μας και την χθεσινή ταπείνωση, μιας και βολεύει να στρέφουμε το βλέμα των ηλιθίων σε δήθεν εξωτερικούς εχθρούς προκειμένου να βγούνε λάδι τα λαμόγια του ΠΑΣΟΚ και να ερεθιστεί το πατριωτικό αντανακλαστικό των ηλιθίων, γιατί ηλίθιοι είναι όσοι τσιμπάνε σε τέτοια φτηνή προπαγάνδα!!! Δείτε με τι ασχολείται ο στόκος:
Τι κυκλοφόρησε σαν σήμερα το 1944 (φώτο)
Το μεγαλύτερο χαρτονόμισμα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στη χώρα:
100.000.000.000
Εκατό δισεκατομμύρια δρχ.
Δείτε το:
Φήμες για νέα παρέμβαση Βενιζέλου πριν το Υπουργικό!
Έντονη είναι η φημολογία ότι ο Βενιζέλος εντός ολίγου θα παραιτήσει τον ΓΑΠ πραξικοπηματικά και δεν θα περιμένει καν το υπουργικό συμβούλιο που θεωρητικά ξεκινάει στις 12μμ!
Απορία: Δηλ. ο Στρατός τι διαφορετικό θα έκανε ;
Απορία: Δηλ. ο Στρατός τι διαφορετικό θα έκανε ;
ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΥΠΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΥΣ!!!
Από Ελληνοφρένεια (αν και δεν πιστεύουμε σε ελικόπτερα και λοιπές παπαριές και εξάλλου όπως δείχνουν τα πράγματα ο ΓΑΠ θα φύγει σαν θύμα)
Φουντώνουν οι φήμες για παραίτηση ΓΑΠ!
Παραίτηση που αν γίνει θα είναι βέβαια μεγάλη ποστία (όπως λέει και η διαφήμιση) μιας και υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να μας κάτσει στο σβέρκο ο Βενιζέλος και είναι βαρύς ο άτιμος... λιγότερες πιθανότητες συγκεντρώνει σύμφωνα πάντα με τις φήμες η περίπτωση ενδεχόμενη παραίτηση ΓΑΠ να οδηγήσει σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας (με ποιους και πως , μόνο οι ΠΑΣΟΚοι που σκέφτονται τέτοιες παπαριές ξέρουν)
Και η Παναρίτη λέει ότι δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης
Την πρόθεσή της να μην δώσει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση εάν ο πρωθυπουργός δεν αναιρέσει την απόφασή του για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, γνωστοποίησε και η Έλενα Παναρίτη.«Δεν είμαι διατεθειμένη να συνταχθώ με κανένα τρόπο σε οποιαδήποτε μορφή αμφισβήτησης της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας μου. Δεν θα δώσω ψήφο εμπιστοσύνης στην πορεία καταστροφής της χώρας» είπε η Έλενα Παναρίτη, μιλώντας στον Realfm.
Le Figaro: «Παπανδρέου, ένας αρχηγός χωρίς χάρισμα»
Για γαλλογερμανικό τελεσίγραφο προς την Ελλάδα κάνει λόγο ο ξένος Τύπος μετά την έκτακτη συνάντηση που είχαν στις Κάννες ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί και η Γερμανίδα καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ με τον πρωθυπουργό Γ.Παπανδρέου. Τα περισσότερα διεθνή μέσα ενημέρωσης στέκονται στη δήλωση των δύο ξένων ηγετών ότι το δημοψήφισμα πρέπει να αφορά την παραμονή ή όχι της Αθήνας στην Ευρωζώνη και πως μέχρι τότε παγώνει η οικονομική βοήθεια προς την Αθήνα.Πόσο άρρωστοι ΠΑΣΟΚοι μπορεί να είναι αυτοί που ζητάνε απ' τον ΓΑΠ να πάρει πίσω το δημοψήφισμα και δεν τον στέλνουν αδιάβαστο
Καλά όλοι αυτοί που είναι έτοιμοι να του δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης αν πει "ΟΚ το παίρνω πίσω", δεν σκέφτονται με τι αξιοπιστία θα συνεχίσει να κυβερνάει ο ΓΑΠ, πως θα βγεί να πει πρέπει να κάνουμε αυτό ή το άλλο;... και δεν συζητάμε για την Ευρώπη όπου μας ξεφτίλισε, αλλά για το εσωτερικό!
Πιστεύει πνευματικά και ψυχικά υγιής άνθρωπος ότι ο ΓΑΠ μπορεί να συνεχίσει να κυβερνάει μετά απ' όσα έγιναν και γίνονται τις τελευταίες μέρες;
ΠΡΟΒΛΕΨΗ
Να κάνω πάλι μια παρακινδυνευμένη πρόβλεψη. Απ'ότι ακούω στην τηλεόραση ,ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι βουλευτές του ΜΠΑΤΣΟΚ κάνουν ΚΟΛΟΤΟΥΜΠΑ ζητάνε ουσιαστικά να φύγει ο Παπανδρέου,αλλά να συνεχίσει η χώρα με Βενιζέλο πρωθυπουργό.
Γιατί το ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.
Φεύγει ο ΓΑΠ και γυρίζουνε όλοι οι αντάρτες πίσω.
Γιατί το ΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΕΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ.
Φεύγει ο ΓΑΠ και γυρίζουνε όλοι οι αντάρτες πίσω.
Επιστολή Καϊλή: Δεν ανεξαρτητοποιείται αλλά δεν θα δώσει ψήφο εμπιστοσύνης
[που κατάντησε τη χώρα ο αλήτης!! Να εξαρτώμαστε απ' τον οίστρο της Καϊλή!!] Αγαπητέ Πρόεδρε,
σε συνέχεια της επιστολής που σας κατέθεσα στις 1.11.2011, και παραμένοντας συνεπής στις πεποιθήσεις μου, θέτω υπόψην σας τα εξής.
Καταγράφω την αγωνία μου για την εμμονή διεξαγωγής δημοψηφίσματος, που βάζει σε επικίνδυνες περιπέτειες την Ευρωπαϊκή πορεία της Ελλάδας. Στις κρίσιμες αυτές στιγμές, το ψευτοδίλημμα που τίθεται σε δημοψήφισμα αποτελεί μια ακόμη διχαστική διαδικασία για την Ελληνική κοινωνία.
Βρούτσης-Σταϊκούρας: Δραματική η πορεία εκτέλεσης του Προθπολογισμού
«Η δημοσιοποίηση των στοιχείων εκτέλεσης του Προϋπολογισμού, για πρώτη φορά με τόσο μεγάλη καθυστέρηση, επιβεβαιώνει ότι τα απανωτά «σχέδια σωτηρίας» της χώρας έχουν καταρρεύσει. Οι υστερήσεις στα έσοδα και οι αποκλίσεις από τους στόχους διατηρούνται, παρά τις έκτακτες εισφορές και τις μειώσεις μισθών και συντάξεων το μήνα Σεπτέμβριο!
Στόχοι οι οποίοι για 2η φορά αναθεωρούνται, φυσικά προς το χειρότερο, μήπως και κάποια στιγμή τελικά επιτευχθούν…Συγκεκριμένα:
Στόχοι οι οποίοι για 2η φορά αναθεωρούνται, φυσικά προς το χειρότερο, μήπως και κάποια στιγμή τελικά επιτευχθούν…Συγκεκριμένα:
Το λιμάνι του Όκλαντ στην Καλιφόρνια έκλεισαν «Αγανακτισμένοι»
Χιλιάδες διαδηλωτές με συνθήματα κατά της απληστίας, έκλεισαν ένα από τα πιο πολυσύχναστα λιμάνια των ΗΠΑ, το λιμάνι του Όκλαντ.
Σύμφωνα με τις Αρχές του λιμανιού στην Καλιφόρνια, οι λειτουργίες του λιμανιού σταμάτησαν.
Σύμφωνα με τις Αρχές του λιμανιού στην Καλιφόρνια, οι λειτουργίες του λιμανιού σταμάτησαν.
Λοβέρδος: H κίνηση Βενιζέλου ανταποκρίνεται στα πιστεύω μου
Υπενθυμίζεται ότι την αντίθεσή του με τη διεξαγωγή του δημοψηφίσματος την είχε εκφράσει ο κ. Λοβέρδος και στην τελευταία συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου.
Βίντεο φρίκη: Παλιό πουσ@@ δικαστής δέρνει την κόρη του με μια ζώνη!
Ένα βίντεο που διέρρευσε πριν λίγες μέρες στο ίντερνετ και δείχνει έναν άντρα να δέρνει χωρίς έλεος ένα ανήλικο κορίτσι, και μάλιστα με την αρωγή ακόμη μιας ενήλικης γυναίκας, έχει παγώσει τον κόσμο του διαδικτύου.
Η μεγαλύτερη Εθνική ταπείνωση, μετά τη Μικρασιατική καταστροφή, στις Κάννες - Εκείνοι μιλούσαν, εκείνος άκουγε
Ο Πρωθυπουργός της χώρας ως εκπρόσωπος ενός ολόκληρου Έθνους έμεινε παρατηρητής των εξελίξεων. Η Ελλάδα παρακολούθησε την επικεφαλής ενός ξένου κράτους να ανακοινώνει τις αποφάσεις για το μέλλον της.
Χρονικά, οι Σαρκοζί-Μέρκελ ανακοίνωσαν τόσο την ημερομηνία, όσο και το ερώτημα του δημοψηφίσματος που θα γίνει στην Ελλάδα.
Ουσιαστικά, φάνηκε να επιβάλουν στην Ελλάδα τις δικές τους αποφάσεις (και κατ' επέκταση των άλλων) ακυρώνοντας δύο αποφάσεις της ελληνικής κυβέρνησης.
Ουσιαστικά, φάνηκε να επιβάλουν στην Ελλάδα τις δικές τους αποφάσεις (και κατ' επέκταση των άλλων) ακυρώνοντας δύο αποφάσεις της ελληνικής κυβέρνησης.
Εθνική ταπείνωση για την Ελλάδα στο εξωτερικό
Σκληρή επίθεση κατά Παπανδρέου από τον Κυρ. Μητσοτάκη
Δριμεία επίθεση στον πρωθυπουργό εξαπέλυσε ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης όσον αφορά την πολιτική που ακολούθησε για τη δημοψήφισμα, εγκαλώντας τον για καθεστωτική λογική.Παράλληλα, εκτίμησε ότι η κυβέρνηση ενδέχεται να μην πάρει καν ψήφο εμπιστοσύνης από την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ. «Αύριο το βράδυ ο κ. Παπανδρέου δεν θα είναι πρωθυπουργός» τόνισε χαρακτηριστικά.
Ξεσηκωμός στο ΠΑΣΟΚ εναντίον του δημοψηφίσματος
Αμεση σύγκληση της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ ζητεί ο Κ. Σκανδαλίδης
Σύγκληση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ εντός της ημέρας και πάντως πριν την αυριανή ψηφοφορία για να καθοριστούν συλλογικά οι εξελίξεις ζητεί ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Κώστας Σκανδαλίδης.
Σε δήλωσή του ο κ. Σκανδαλίδης υποστηρίζει ότι η ΚΟ πρέπει συζητήσει ανοιχτά όλα τα κρίσιμα θέματα και να αποφανθεί με ψηφοφορία για την πορεία της χώρας και της παράταξης.
Αλλιώς, όπως αναφέρει, δεν έχει κανένα νόημα η ψήφος εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση.
Τονίζει ακόμη ότι «στερείται οποιουδήποτε νοήματος δημοψήφισμα με το ερώτημα παραμονής ή όχι της χώρας στην ευρωζώνη», σημειώνοντας ότι «η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας είναι δεδομένη και αδιαπραγμάτευτη».
Βενιζέλος «Όχι, στο δημοψήφισμα»
Ο Αντιπρόεδρος της κυβέρνσης και υπουργός των Οικονομικών κ. Ευάγγελος Βενιζέλος που μετέβη μαζί με τον κ. Παπανδρέου στις Κάννε, με επιστολή του που δημοσιοποιήθηκε στις πέντε παρατέταρετο τα ξημερώματα σήμερα, δηλώνει ότι είναι αντίθετος με την διεξαγωγή του δημοψηφίσματος.
«Η θέση της Ελλάδας μέσα στο ευρώ είναι μια ιστορική κατάκτηση της χώρας που δεν μπορεί να τεθεί υπό αμφισβήτηση. Το κεκτημένο αυτό του ελληνικού λαού δεν μπορεί να εξαρτηθεί από τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος», τονίζει στην επιστολή του, ζητώντας ταυτόχρονα «Εθνική Ενότητα».
Επιμένει η Εύα Καϊλή ότι είναι εναντίον του δημοψηφίσματος... αλλά είναι ΠΑΣΟΚ οπότε...
Επιμένει η Ε. Καϊλή ότι είναι εναντίον του δημοψηφίσματος και όπως λέει στους φίλους της η θέση της δεν αλλάζει. Μάλιστα αναπαραγάγει και σχόλια οπως "Δεν ειναι καθολου σιγουρο μετα απο ολα αυτά οτι θα εχουμε δημοψηφισμα 4 Δεκεμβριου" ... άρα σύμφωνα με τη λογική θα καταψηφίσει την Κυβέρνηση ΠΑπανδρέου την Παρασκευή. Ωστόσο επειδή είναι και ΠΑΣΟΚα και οι δεσμοί αίματος δεν κόβονται εύκολα κρατάμε μικρό καλάθι... Δείτε τι έλεγε χθες με τους φίλους της στο Twitter:
10 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κατά του δημοψηφίσματος-Απειλούν πως θα το καταψηφίσουν
Την αντίθεσή τους στην διενέργεια ενός δημοψηφίσματος που θα βάλει σε κρίση την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας εκφράζουν δημόσια τουλάχιστον δέκα βουλευτές του ΠΑΣΟΚ – πέραν του υπουργού Υγείας Ανδρέα Λοβέρδου - , αφήνοντας με αυτό τον τρόπο να εννοηθεί ότι θα εμποδίσουν -καταψηφίζοντας στην Ολομέλεια της Βουλής- ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Εντυπωσιακή η ομιλία της Καϊλη για την ψήφο εμπιστοσύνης! Τα έχωσε άσχημα στο ΠΑΣΟΚ(βίντεο)
Δείτε τι είπε η Εύα και πως τα έχωσε στο ΠΑΣΟΚ!!!
Κωνσταντίνος Π. Καλλιγάς: «Αλληλένδετες Δημοκρατία και Εθνική Ανεξαρτησία»
Ο Κωνσταντίνος Π. Καλλιγάς, υπήρξε ένας από τους πιο σημαντικούς δημοσιογράφους της χώρας μας κατά τον προηγούμενο αιώνα. Ένας αληθινός ευπατρίδης της δημοσιογραφίας. Μαχητικός υποστηρικτής των δημοκρατικών αρχών και αξιών, αδιαπραγμάτευτος υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αταλάντευτος πρόμαχος της Ευρωπαϊκής ιδέας, και σθεναρός αγωνιστής υπέρ των εθνικών μας δικαίων, με ιδιαίτερη έμφαση στην προσπάθεια για τη δικαίωση του μαρτυρικού Κυπριακού Ελληνισμού, συνδύαζε στην αρθρογραφία του το δυναμισμό στη διατύπωση των θέσεών του, με τη νηφαλιότητα των αναλύσεών του.
Η συνέχεια στο kalyteresmeres.wordpress.com
Για πόσο μπούφους μας περνάει ο κ. Παπανδρέου;
Αυτήν την ώρα Μέρκελ και Σαρκοζί ανακοινώνουν ότι:1. Το δημοψήφισμα στην Ελλάδα εάν θα γίνει, θα γίνει στις 4 Δεκεμβρίου.
2. Η 6η δόση θα εκταμιευθεί μετά το Δημοψήφισμα και μόνο φυσικά το αποτέλεσμά του είναι θετικό!
3. Το ερώτημα στο οποίο θα κληθεί να απαντήσει ο ελληνικός λαός θα είναι το εξής απλό: ναι ή όχι στο ευρώ;
4. Η ελληνική Βουλή θα πρέπει νωρίτερα να κυρώσει τις αποφάσεις της 27ης Οκτωβρίου...
ΝΔ: Το πρόβλημα για του Έλληνες δεν είναι το ευρώ αλλά ο Παπανδρέου
Πριν από λίγα λεπτά, ο εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, Γιάννης Μιχελάκης, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Δηλώσεις ΓΑΠ που δείχνουν οτι πήγε στις Κάννες και τα φόρτωσε όλα στον Σαμαρά!!! Ήμαρτον!!
Πρέπει να έχουμε τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση. Δεν πρόεκειται απλά για ένα πρόγραμμα αλλά για το αν θέλουμε να παραμείνουμε στην Ευρωζώνη. Πιστεύω ότι ο λαός θα φανεί ώριμος και θα αποφασίσει ΝΑΙ στο δημοψήφισμα που μπορεί να γίνει στις 4 Δεκεμβριου. Πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά και θα πάρουμε την 6η δόση. Έχω πει πολλές φορές ότι χρειαζόμαστε ευρύτερη συναίνεση και αν υπήρχε μεγαλύτερη συναίνεση δεν θα χρειαζόμασταν το δημοψήφισμα!!!
Δημοψήφισμα για το ευρώ στις 4 Δεκεμβρίου, επέβαλαν στον ΓΑΠ-Δηλώσεις Σαρκοζί-Μέρκελ
Σαρκοζί: Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε την Ελλάδα και η Ελλάδα πρέπει αν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της. Είπαμε ότι δεν μπορεί να δοθεί η 6η δόση αν η Ελλάδα δεν υιοθετήσει όλο το πακέτο της 26ης Οκτωβρίου. Αν πρέπει να υπάρξει δημοψήφισμα πρέπει να γίνει πολύ σύντομα, Ο Έλληνας Πρωθυπουργός μίλησε για 4-5 Δεκεμβρίου. Το ερώτημα μπορεί να είναι αν η Ελλάδα θέλει να μείνει την Ευρωζώνη, εμείς θέλουμε, αλλά αυτό εναποκειται στους Έλληνες που πρέπει να αποφασίσουν
Champions League: Προκρίθηκαν στους «16» Μπάγερν και Ρεάλ Μαδρίτης
Μπάγερν και Ρεάλ Μαδρίτης είναι οι άλλες δύο ομάδες, μετά της Μπαρτσελόνα και Μίλαν, που εξασφάλισαν σήμερα την πρόκρισή τους στους «16» του Champions League, δύο αγωνιστικές πριν την ολοκλήρωση των ομίλων.
Η ομάδα του Μονάχου επικράτησε 3-2, με χατρίκ του Γκόμεζ, της Νάπολι, στον 1ο όμιλο, έφτασε τους 10 βαθμούς, τέσσερις περισσότερους από τη Μάντσεστερ Σίτι, που επικράτησε άνετα της Βιγιαρεάλ με 3-0 εκτός έδρας και 5 από τους Ιταλούς. Την επόμενη αγωνιστική, όμως, θα παίξουν Νάπολι-Μάντσεστερ Σίτι, οπότε είναι αδύνατο και οι δύο να προσπεράσουν τους Βαυααρούς, ακόμη και να δύο ήττες να κάνουν στις τελευταίες αγωνιστικές.
Η ομάδα του Μονάχου επικράτησε 3-2, με χατρίκ του Γκόμεζ, της Νάπολι, στον 1ο όμιλο, έφτασε τους 10 βαθμούς, τέσσερις περισσότερους από τη Μάντσεστερ Σίτι, που επικράτησε άνετα της Βιγιαρεάλ με 3-0 εκτός έδρας και 5 από τους Ιταλούς. Την επόμενη αγωνιστική, όμως, θα παίξουν Νάπολι-Μάντσεστερ Σίτι, οπότε είναι αδύνατο και οι δύο να προσπεράσουν τους Βαυααρούς, ακόμη και να δύο ήττες να κάνουν στις τελευταίες αγωνιστικές.
02 Νοεμβρίου 2011
Die Zeit: Aυξάνονται σταθερά οι υποστηρικτές του δημοψηφίσματος
Η απόφαση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου να προχωρήσει στη διενέργεια δημοψηφίσματος σχετικά με το ευρωπαϊκό σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας προκάλεσε αρχικά σοκ, όμως στο εξωτερικό αυξάνονται σταθερά οι υποστηρικτές της.
Αυτό αναφέρεται σε ανταπόκριση από την Αθήνα της γερμανικής εφημερίδας Die Zeit, στην οποία αρχικώς τίθεται το ερώτημα «αν τρελάθηκαν εντελώς οι Έλληνες, θέτοντας υπό αμφισβήτηση μία συμφωνία που επιτεύχθηκε μετά από τόσο κόπο, δηλητηριάζοντας εκ νέου το κλίμα στην Ε.Ε. και αναστατώνοντας τις διεθνείς αγορές».
Αυτό αναφέρεται σε ανταπόκριση από την Αθήνα της γερμανικής εφημερίδας Die Zeit, στην οποία αρχικώς τίθεται το ερώτημα «αν τρελάθηκαν εντελώς οι Έλληνες, θέτοντας υπό αμφισβήτηση μία συμφωνία που επιτεύχθηκε μετά από τόσο κόπο, δηλητηριάζοντας εκ νέου το κλίμα στην Ε.Ε. και αναστατώνοντας τις διεθνείς αγορές».
Κάχα Λαμποράλ - ΟΣΦΠ 81-79 (Τελικό)
Ο Σπανούλης με τρίποντη βόμβα οκτώ δευτερόλεπτα πριν το τέλος ισοφάρισε σε 79-79, αλλά ο Πριτζιόνι έδωσε τη νίκη στους Βάσκους 1,7 πριν τη λήξη!
Άρχισε πριν λίγο το "ξύλο" για τον ΓΑΠ στις Κάννες
Γύρω στις 9:30 έφθασε ΓΑΠ στις Κάννες στο χώρο όπου γίνεται αυτή την ώρα η συνάντηση με τους Ευρωπαίους ηγέτες, ενώ χαρακτηριστικό του κλίματος είναι ότι δεν τον υποδέχθηκε στην είσοδο ο Σαρκοζί όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις. Ο ΓΑΠ συνοδεύεται από Βενιζέλο και Σαχινίδη οι οποίοι μάλλον δεν είναι μαζί του στη σύσκεψη. Το τι θα του πούνε Σαρκοζί και Μέρκελ...
Υπερ του δημοψηφίσματος και του ΓΑΠ η Wall Street Journal
H Wall Street Journal, σε κύριο άρθρο της υπό τον τίτλο «Ένα ελληνικό μάθημα για τη Δημοκρατία», τάσσεται υπέρ της απόφασης του Γ.Παπανδρέου για διενέργεια δημοψηφίσματος.
Όπως επισημαίνεται «αν και με την κίνηση αυτή ο Έλληνας πρωθυπουργός κατέστη χθες ο πιο αντιδημοφιλής άνθρωπος στην Ευρώπη, προκαλώντας πτώση στις διεθνείς αγορές, στέλνοντας στα ύψη την απόδοση των ιταλικών ομολόγων και ωθώντας τους Γερμανούς αξιωματούχους να κατηγορούν τη συμπεριφορά του ως αντιευρωπαϊκή, ένα δημοψήφισμα στην Αθήνα μπορεί να είναι διδακτικό για ολόκληρη την Ευρώπη».
Όπως επισημαίνεται «αν και με την κίνηση αυτή ο Έλληνας πρωθυπουργός κατέστη χθες ο πιο αντιδημοφιλής άνθρωπος στην Ευρώπη, προκαλώντας πτώση στις διεθνείς αγορές, στέλνοντας στα ύψη την απόδοση των ιταλικών ομολόγων και ωθώντας τους Γερμανούς αξιωματούχους να κατηγορούν τη συμπεριφορά του ως αντιευρωπαϊκή, ένα δημοψήφισμα στην Αθήνα μπορεί να είναι διδακτικό για ολόκληρη την Ευρώπη».
Σίγουρα το πρώτο 15ήμερο του Δεκεμβρίου το δημοψήφισμα
Για τα μέσα Δεκεμβρίου προσδιορίζουν πήγες του ΠΑΣΟΚ, σύμφωνα με τους financial times το δημοψήφισμα στην Ελλάδα, ενώ σύμφωνα με τη Μ. Δεναξά στις Κάννες κυκλοφορεί έντονα η 7η Δεκεμβρίου
Σύμφωνα με τις ίδιες πήγες οι ψηφοφόροι δεν θα κληθούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν τους όρους του σχεδίου διάσωσης αλλά να απαντήσουν στο ευρύτερο ερώτημα αν στηρίζουν την Ελλάδα εντός της Ευρώπης και της Ευρωζώνης.
Σύμφωνα με τις ίδιες πήγες οι ψηφοφόροι δεν θα κληθούν να εγκρίνουν ή να απορρίψουν τους όρους του σχεδίου διάσωσης αλλά να απαντήσουν στο ευρύτερο ερώτημα αν στηρίζουν την Ελλάδα εντός της Ευρώπης και της Ευρωζώνης.
Άρχισε η «μίνι σύνοδος κρίσης» στις Κάννες για την Ελλάδα
Σε βαρύ κλίμα ξεκίνησε η «μίνι σύνοδος κρίσης» στις Κάννες μετά την αναγγελία του δημοψηφίσματος, μ,ε τον Γ.Παπανδρέου να συναντά στις Κάννες τη Γερμανίδα καγκελάριο, τον Γάλλο πρόεδρο, τους προέδρους του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Κομισιόν και Eurogroup και την επικεφαλής του ΔΝΤ.
«Παγώνει» η 6η δόση
Σύμφωνα με πληροφορίες του Spiegel, του Reuters και άλλων διεθνών μέσων προαπαιτούμενο για την εκταμίευση της έκτης δόσης είναι η επίλυση των πολιτικών ζητημάτων που έχουν προκύψει, δηλαδή είτε το δημοψήφισμα είτε βουλευτικές εκλογές.
Θετικός ο Βιεϊρίνια στο να φορέσει τη φανέλα της Εθνικής
Ανοιχτό το ενδεχόμενο να αγωνιστεί με τη φανέλα της Εθνικής Ελλάδος άφησε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια με δηλώσεις του στη Web TV του ΠΑΟΚ. Ο Πορτογάλος μεσοεπιθετικός τόνισε πως οφείλει πολλά στον «Δικέφαλο» του Βορρά, αλλά και την Ελλάδα που τον αγκάλιασε...
«Στη Διασπορά υπάρχει μια δεύτερη Θεσσαλονίκη»
Το Δήμαρχο Θεσσαλονίκης και πρόεδρο του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing, Γιάννη Μπουτάρη, επισκέφθηκε σήμερα, Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011, το μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και πρώην Αναπληρωτής Γραμματέας Παραγωγικών Τομέων του κόμματος, Στράτος Σιμόπουλος, και του κατέθεσε ολοκληρωμένη πρόταση για τη συγκρότηση της «Κιβωτού των Θεσσαλονικέων», ενόψει των εορτασμών του 2012 για τη συμπλήρωση 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης. Η «Κιβωτός των Θεσσαλονικέων» έρχεται ως συνέχεια της πρωτοβουλίας «Thessaloniki Forward» η οποία αποσκοπεί στη δημιουργία ενός πολυμεσικού portal το οποίο θα αναδείξει την πόλη σε τουριστικό προορισμό.
Ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΕΛΚ ζητά εκλογές
«Οι πρόωρες εκλογές θα μπορούσαν να αποτελέσουν την πλέον κατάλληλη λύση για την Ελλάδα στην τρέχουσα κατάσταση», εκτιμά σήμερα ο ευρωβουλευτής και πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Τζόζεφ Ντολ, δικαιώνοντας με αυτό τον τρόπο το αίτημα του προέδρου της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως Αντώνη Σαμαρά, για πρόωρη προσφυγή στις κάλπες.
Αφού δεν αποχωρεί η Καϊλή, αποχώρησε ο Κούγιας... απ' το ποδόσφαιρο
Ο πρόεδρος της Παναχαϊκής με δηλώσεις του προανήγγειλε την αποχώρηση του από το ποδόσφαιρο λόγω των αθωωτικών αποφάσεων για την υπόθεση με τους στημένους αγώνες. Ο Αλέξης Κούγιας μίλησε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ και αποκάλυψε ότι φεύγει από το ποδόσφαιρο:
Σπέκχαρντ: Υψηλή πιθανότητα να καταψηφιστεί ο Παπανδρέου την Παρασκευή
Δείτε τι δήλωσε ο πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Ελλάδα Ν. Σπέκχαρντ: εδώ
Γερμανοί σοσιαλΗστές και Πράσινοι οι μόνοι υποστηρικτές του ΓΑΠ-Λένε ότι για το δημοψήφισμα φταίει ο Σαμαράς!
Της Μέρκελ την έχουν καταλάβει τη παπαριά που έλεγαν τον πρώτο καιρό και δεν λένε τίποτα πια
ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ
Ακούω και διαβάζω δεξιά και αριστερά ότι οι ξένοι ηγέτες θα μαλώσουν τον ΓΑΠ, σήμερα το απόγευμα στις Κάννες.
Επίσης ότι δεν ήξεραν για το δημοψήφισμα και εξοργίστηκαν πάρα πολύ.
Καθίστε καλά μη δείτε τον Γιώργο να επιστρέφει ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ από τη Γαλλία έχοντας "δείρει "όλους τους ξένους ηγέτες.
Οι ξένοι έχουν αντιληφθεί ότι το ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥΣ αρχίζει να τα παίζει και να κλωτσάει,για αυτό σε συνεννόηση με τον τον πρωθυπουργό της κάνουν και καμιά ΠΑΠΑΡΙΑ για να αποπροσανατολίσουν το ΠΟΠΟΛΟ.
Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι όλο το σκηνικό είναι ΣΤΗΜΕΝΟ από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσα στο κόλπο του ΓΥΨΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΟΛΟΙ
Είπαμε ότι σε κάθε κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγει και κανένας βουλευτής,έτσι για ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ,έως ότου περάσουμε ότι γουστάρουμε.
Υ.Γ 1.Με το να φεύγει ένας -΄ενας βουλευτής όπως καταλαβαίνετε δεν γίνετε τίποτα.Ίσα-΄ισα που βρέθηκε η ΈΛΣΑ να καλύψει το κενό.
Σε ένα κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγουν 5-6 μαζεμένοι χωρίς φανφάρες και προειδοποιήσεις και χωρίς τα μυξοκλάματα της ΒΑΣΟΥΛΑΣ που κάθε φορά ψηφίζει για τελευταία φορά.
Υ.Γ 2. Όσο για τη συμπεριφορά του κ.ΣΑΜΑΡΑ οψόμεθα.
Επίσης ότι δεν ήξεραν για το δημοψήφισμα και εξοργίστηκαν πάρα πολύ.
Καθίστε καλά μη δείτε τον Γιώργο να επιστρέφει ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗΣ από τη Γαλλία έχοντας "δείρει "όλους τους ξένους ηγέτες.
Οι ξένοι έχουν αντιληφθεί ότι το ΠΕΙΡΑΜΑ ΤΟΥΣ αρχίζει να τα παίζει και να κλωτσάει,για αυτό σε συνεννόηση με τον τον πρωθυπουργό της κάνουν και καμιά ΠΑΠΑΡΙΑ για να αποπροσανατολίσουν το ΠΟΠΟΛΟ.
Δεν μου το βγάζετε από το μυαλό ότι όλο το σκηνικό είναι ΣΤΗΜΕΝΟ από την αρχή μέχρι το τέλος. Μέσα στο κόλπο του ΓΥΨΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΟΛΟΙ
Είπαμε ότι σε κάθε κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγει και κανένας βουλευτής,έτσι για ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ,έως ότου περάσουμε ότι γουστάρουμε.
Υ.Γ 1.Με το να φεύγει ένας -΄ενας βουλευτής όπως καταλαβαίνετε δεν γίνετε τίποτα.Ίσα-΄ισα που βρέθηκε η ΈΛΣΑ να καλύψει το κενό.
Σε ένα κρίσιμο νομοσχέδιο φεύγουν 5-6 μαζεμένοι χωρίς φανφάρες και προειδοποιήσεις και χωρίς τα μυξοκλάματα της ΒΑΣΟΥΛΑΣ που κάθε φορά ψηφίζει για τελευταία φορά.
Υ.Γ 2. Όσο για τη συμπεριφορά του κ.ΣΑΜΑΡΑ οψόμεθα.
Τα ταμειακά διαθέσιμα επαρκούν λέει το υπουργείο Οικονομικών! Μας δουλεύουν;
[Να θυμίσουμε ότι την 6η δόση των 8 δις έπρεπε να την είχαμε πάρει απ' τον Σεπτέμβριο... ενώ το Δεκέμβριο πρέπει να πάρουμε την 7η δόση 7 δις... όπως φαίνεται και τότε θα επαρκούν τα ταμειακά διαθέσιμα, τα οποία αν και είμαστε σε χρεοκοπία επαρκούν επ' αόριστο!!!... Ποιος δουλεύει λοιπόν ποιον όταν λέει ότι αν δεν πάρουμε τις δόσει δεν θα πληρωθούν μισθοί και συντάξεις;]
Τη διαβεβαίωση ότι τα ταμειακά διαθέσιμα του Δημοσίου επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών και του Νοεμβρίου παρέχουν στελέχη του υπουργείου Οικονομικών.
Υψηλόβαθμος στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών απαντώντας σε ερώτηση του in.gr δηλώνει πως ενδεχόμενη καθυστέρηση της εκταμίευσης της έκτης δόσης δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα καθώς με τα σημερινά δεδομένα «λεφτά υπάρχουν» μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου.
Τη διαβεβαίωση ότι τα ταμειακά διαθέσιμα του Δημοσίου επαρκούν για την κάλυψη των αναγκών και του Νοεμβρίου παρέχουν στελέχη του υπουργείου Οικονομικών.
Υψηλόβαθμος στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών απαντώντας σε ερώτηση του in.gr δηλώνει πως ενδεχόμενη καθυστέρηση της εκταμίευσης της έκτης δόσης δεν προκαλεί κάποιο πρόβλημα καθώς με τα σημερινά δεδομένα «λεφτά υπάρχουν» μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου.
«Όλα ή τίποτα» γράφει ο γερμανικός Τύπος για το δημοψήφισμα στην Ελλάδα
Το δημοψήφισμα που ανήγγειλε ο πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου για την έγκριση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής των Βρυξελλών κυριαρχεί ξανά στον γερμανικό τύπο. «Ελληνική ρουλέτα», «Η Ελλάδα προκαλεί σοκ στην Ευρώπη», «Όλα ή τίποτα» είναι μερικοί από τους τίτλους των γερμανικών εφημερίδων.
Όπως μεταδίδει η ελληνική υπηρεσία της Deutsche Welle το πρωτοσέλιδο σχόλιο των γερμανικών Financial Times τιτλοφορείται «Παράλογο αλλά σωστό».
Έξαλλος ο Σαρκοζί με το δημοψήφισμα
Αυστηρές προειδοποιήσεις Μέρκελ-Σαρκοζί στην Ελλάδα δηλ. στον Παπανδρέου
«Βόμβα» από Γερμανούς τραπεζίτες: Συμφωνία μετά το δημοψήφισμα!... άδικο έχουν;
Φήμες για υποβάθμιση της Γαλλιάς οδηγούν σε ρεκόρ του spread της... συμπέρασμα: Έξτρα ξύλο στον ΓΑΠ
Μέσα σε λίγα λεπτά το spread του 10ετούς ομολόγου της Γαλλίας ανέβηκε κατά 7 μονάδες βάσης φτάνοντας στο ρεκόρ των 129 μ.β! Αυτά βλέπει ο Σαρκοζί και θα του ρίξει έξτρα ξύλο του ΓΑΠ. Δείτε το γράφημα:
Σαμαράς: H οργή των δρόμων θα συνοδεύει από δω και πέρα τα βήματα και των 300 της Βουλής
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα (γραφημα)
Αν αυτός είναι ο σοσιαλισμός... καλύτερα η βαρβαρότητα:
Δεν ισχύουν για τους blogger τα "αδικήματα περί τύπου"
[Αφιερωμένη στον Καστανίδη η απόφαση του Δικαστηρίου που θέλει να μας φιμώσει με τη βοήθεια του ΠΑΣΟΚΟυ Μανδραβέλη...]
Αθωώθηκε στο δικαστήριο για ανάρτηση στο blog που αφορούσε τον αντιδήμαρχο Ζαχάρως-«Η ανωνυμία του blogger είναι θεμιτή, άλλωστε και στα γραπτά έντυπα παραδοσιακής μορφής είναι συνήθης η αρθρογραφία με ψευδώνυμο»
Του ΜΑΚΗ ΝΟΔΑΡΟΥ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΙΑ
«Εγκλημα διά του Τύπου δεν συντελείται στην περίπτωση των ιστολογίων». Η ανωτέρω δικαστική άποψη, επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε λόγω των συνεχών διώξεων των κατόχων blog πανελλαδικά, περιέχεται στο σκεπτικό του υπ' αριθμ. 64/2010 πολυσέλιδου βουλεύματος του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Ηλείας, το οποίο αθώωσε τον υπογράφοντα για ανάρτηση στο blog του που αφορούσε τον πρώην αντιδήμαρχο της Ζαχάρως.
Έχασε τη δίκη ο Assange! Πρέπει να εκδοθεί στη Σουηδία είπε το δικαστήριο...
Λογικό και αναμενόμενο το αποτέλεσμα του βρετανικού δικαστηρίου που απέρριψε το αίτημα του Assange να μην εκδοθεί στη Σουηδία, η οποία ζητάει την έκδοσή του γιατί κατηγορείται για "βιασμό". Τώρα το μόνο που μπορεί να κάνει και μάλλον θα κάνει είναι να καταθέσει έφεση στο Ανώτατο Δικαστήριο της Βρετανίας. Ποιος αμφιβάλλει όμως ότι και εκεί το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο;...
Διαφωνεί με το δημοψήφισμα και ο Κ. Καραμανλής
Στο σφυρί η μεζονέτα της Μιμής για χρέη σε ΜΚΟ
Η υπόθεση που αποκαλύπτει σήμερα η zougla.gr αποτελεί ένα από τα τελευταία κεφάλαια του σήριαλ της πρώην ροζ βίλας που μετατράπηκε σε «χρυσές μεζονέτες», οι οποίες και κατασκευάστηκαν εντός του οικοπέδου έκτασης τριών στρεμμάτων της οδού Αγράμπελης 3.
Σόιμπλε: Αποφασίστε τι θα κάνετε το συντομότερο
Ευρωπαίος επίτροπος τα βάζει με τον Παπανδρέου
"Θέτει περισσότερο από πριν σε κίνδυνο το ευρώ...Εάν οι Ελληνες πουν 'όχι', δεν γνωρίζουμε ποιες θα είναι οι συνέπειες", προσθέτει.
ΝΔ: Μόνη λύση οι εκλογές!
To Υπουργείο Εξωτερικών έδωσε άδεια στον Δήμο Σάμου να συμμετέχει σε φεστιβάλ μαζί με την "ΨευτοΜακεδονία"!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)









