04 Νοεμβρίου 2011

Την παραίτηση του Δ. Χριστόφια αξιώνει η κυπριακή Βουλή

[Ας βάλουμε και καμιά σοβαρή είδηση μέχρι να μεταφράσουν την ομιλία του ΓΑΠ απ' τα αγγλικά στα ελληνικά και να αρχίσει να μιλάει]

Να παραιτηθεί ο Δημήτρης Χριστόφιας από την Προεδρία της Δημοκρατίας, αναλαμβάνοντας τις ευθύνες του για τη φονική έκρηξη στη ναυτική βάση, στο Μαρί, τον Ιούλιο, αξίωσε απόψε η κυπριακή Βουλή.

Υπέρ της πρότασης ψήφισαν 33 βουλευτές κατά 18, μετά από μια επτάωρη συζήτηση επί του πορίσματος της έρευνας για τα γεγονότα και τις συνθήκες που οδήγησαν στην έκρηξη.

Υποβάθμιση της Κύπρου από Moody's κατά δύο βαθμίδες...

Κατά δύο βαθμίδες, από BAA1 στο ΒΑΑ3/Ρ-3, υποβάθμισε σήμερα η Moody's την πιστοληπτική ικανότητα της Κύπρου με την προοπτική περαιτέρω υποβάθμισης.

Ο διεθνής οίκος αξιολόγησης σε σχετική του έκθεση επικαλείται την αυξημένη πιθανότητα να χρειαστεί το τραπεζικό σύστημα της χώρας κρατική στήριξη το 2012, καθώς και τη μικρότερη του αναμενομένου ικανότητα για έγκριση και εφαρμογή των απαιτούμενων δημοσιονομικών και διαρθρωτικών αλλαγών.

Συνεχίζουν να μας δουλεύουν: Μιλούν για ηρωική έξοδο Παπανδρέου!!!

Για ηρωική έξοδο του πρωθυπουργού μέσα σε έντονα φορτισμένη ατμόσφαιρα μιλά πλέον το περιβάλλον του Γ. Παπανδρέου.

Τις ώρες πριν την κρίσιμη ομιλία του, ήταν μόνος του στο σπίτι στο Καστρί χωρίς τους στενούς του συνεργάτες οι οποίοι βρίσκονταν στη Βουλή από νωρίς το απόγευμα.

Ο Πρόεδρος της επ. Προυπολογισμού του ΕΚ ζητάει από Σαρκοζί να πιέσει ΓΑΠ να κάνει εκλογές

http://www.europarl.europa.eu/mepphoto/1204.jpg ΓΑΠ δεν πρόκειται να παραιτηθεί αλλά μ' αυτά που κάνει δύο μέρες, είναι σίγουρο πως θα πειστούν οι Ευρωπαίοι ότι το πρόβλημα δεν είναι ο Σαμαράς...] 


Ο Alain Lamassoure, Ευρωβουλευτής του Σαρκοζί, Πρόεδρος (δείτε εδώ) της επιτροπής προυπολογισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (διαχειρίζεται κοντά 250 δις ετησίως) με αρθρο του στη Le Monde, λέει ότι η μόνη λύση είναι οι εκλογές και καλεί τον Σαρκοζί να πει στον Παπανδρέου πως πρέπει να κάνει εκλογές. Μάλιστα λέει για Πορτογαλία και Ιρλανδία ότι και η ΝΔ: ότι εκεί οι κυβερνήσεις που εφαρμόζουν το μνημόνιο προέκυψαν μετά από εκλογές και εκλέχτηκαν γι αυτό. Συγκεκριμένα λέει:

Μείωση εσόδων και τον Οκτώβριο... και που να δείτε τι θα γίνει Νοέμβριο-Δεκέμβριο

http://www.skai.gr/files/temp/B07846A89D0DAD4B0EF5C747C29BFCB4.jpg[Τον Οκτώβριο που όπως έλεγε ο Μπένυ θα απέδιδαν τα μέτρα του Ιουνίου-Σεπτεμβρίου και θα άρχιζε η μείωση της υστέρησης εσόδων ώστε με το τέλος του τελευταίου τριμήνου του έτους να έχουν ρεφάρει... παπάρια μάντολες: αντί μείωσης η υστέρηση αυξήθηκε, έτσι η πτώση τον Οκτώβριο ήταν 6,9% σε σχέση με το 2010 όταν όλους τους προηγούμενους μήνες ήταν 4,2% με αποτέλεσμα η υστέρηση εσόδων στο 10μηνο να ανέβει στο 4,4%... και που να δείτε τι θα γίνει Νοέμβριο και Δεκέμβριο]

Στα 4,22 δισ. ανήλθαν τον Οκτώβριο τα φορολογικά έσοδα, καταγράφοντας πτώση 6,9% σε ετήσια βάση. Στο 10μηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου οι συνολικές καθαρές εισπράξεις του προϋπολογισμού διαμορφώθηκαν στα 39,1 δισ. ευρώ, ήτοι κατά 4,4% χαμηλότερες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010.

Βίντεο: Παναποκλειστική δήλωση Α. Παπανδρέου απ' το υπερπέραν

Του πήρε μερικά χρόνια στο υπερπέραν του Αντρέα για να καταλάβει το λάθος του:

ΑΙΣΧΟΣ! Ο Χατζημαρκάκης αναγνώρισε "Μακεδονική" γλώσσα !!!


Aκούστε τι είπε ο άθλιος ελληνικής καταγωγής Γερμανός Ευρωβουλευτής σήμερα στα Σκόπια !!!!!!!!!!!!

"είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ και που μπορώ να πω λίγα λόγια στα Μακεδονικά"

Δείτε την ιστορία στο taxalia.blogspot.com

Εμείς το είχαμε πει ότι πρόκειται για μεγάλο νούμερο...

Κυβέρνηση εθνικής ενότητας με άλλον πρωθυπουργό ανακοινώνει ο Παπανδρέου!

http://img.protothema.gr/FF6857B003CD02E3A85B27F1C781AF59.jpgΣύμφωνα με συνεργάτες του ο πρωθυπουργός «θα καθαρίσει το παιχνίδι της ψήφου εμπιστοσύνης με μία τοποθέτηση που θα ξεκαθαρίσει το πολιτικό σκηνικό».

Το protothema.gr αποτυπώνει στις «σελίδες» του τις πληροφορίες με σεβασμό στις στιγμές και στην ανάγκη να βρεθεί μία λύση για να μείνει η χώρα στο ευρώ και να αποφευχθεί η εθνική καταστροφή. Σύμφωνα με συνομιλητή του πρωθυπουργού:

Παραπληροφόρηση για δήθεν δηλώσεις Γερμανού Κυβ. Εκπροσώπου περί εξόδου της Ελλάδος απ' την ΕΕ

http://www.bundesregierung.de/Content/DE/Biographien/Bilder/srs-georg-streiter,property=default.jpgΕδώ και μερικές ώρες κυκλοφορούν "δηλώσεις" του Γερμανού αναπληρωτή κυβερνητικού εκπροσώπου Streiter πως αν δεν τα βρούνε τα δύο μεγάλα κόμματα και αν δεν συμφωνήσουν να εγκρίνουν τις αποφάσεις της 26ης Οκτωβρίου, η Μέρκελ θα βάλει μπροστά σχέδιο για να πετάξουν την Ελλάδα απ΄το ευρώ! Φυσικά τέτοιες δηλώσεις δεν υπάρχουν πουθενά μιας και τόσο τα γερμανικά ΜΜΕ όσο και τα βρετανικά λένε άλλα.

Συγκεκριμένα η οικονομική ιστοσελίδα του Spiegel λέει ότι ο εκπρόσωπος ανέφερε τα εξής:

Σαρκοζί: «Μας σόκαρε το ότι δεν ξέραμε τίποτα για το δημοψήφισμα»

http://img.protothema.gr/76386ACB3D7CF16A5BFAE31B2CC12D1C.jpgΣοκαρισμένος δήλωσε ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί για το γεγονός ότι ούτε αυτός ούτε οι άλλοι ηγέτες της Ευρωζώνης είχαν οποιαδήποτε ενημέρωση για τις προϋποθέσεις του Γ. Παπανδρέου για τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος.

Στις 8 η ομιλία του GAP στη Βουλή για να τους ηρεμήσει...

http://s.enet.gr/resources/2011-11/pap-thumb-medium.jpgΟ πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, θα μιλήσει στις 8 το βράδυ, στη Βουλή ενώ με ομιλίες βουλευτών συνεχίζεται η συζήτηση στην Ολομέλεια επί της πρότασης για ανανέωση της εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση, η οποία θα κορυφωθεί τα μεσάνυχτα με την ονομαστική ψηφοφορία.

Μέχρι και οι Κρητικοί τον πήραν στο ψιλό τον ΓΑΠ

Δείτε το βίντεο:

Spiegel: Τέλος εποχής για τη δυναστεία Παπανδρέου;

http://www.newsbeast.gr/files/temp/3022D2B6394C2858AC319116B9247B41.jpgΣήμερα κρίνεται τόσο η θέση όσο και το όνομα της οικογένειας

Ο Γεώργιος και ο Ανδρέας Παπανδρέου υπηρέτησαν ως πολιτικοί την Ελλάδα και σήμερα ο γιός του τελευταίου διατελεί πρωθυπουργός της χώρας εν μέσω της χειρότερης οικονομικής κατάστασης που έχει βρεθεί η χώρα τα τελευταία χρόνια.

ΝΔ: Άλλο δανειακή σύμβαση και άλλο μνημόνιο

http://kartesios.com/wp-content/uploads/2011/01/ND_new-logo.jpgΤις θέσεις της ΝΔ ξεκαθάρισε πριν από λίγο ο εκπρόσωπός της Γιάννης Μιχελάκης.  Άλλο δανειακή σύμβαση και άλλο μνημόνιο  είπε μεταξύ άλλων και ξεκαθάρισε για μια ακόμα φορά ότι συναίνεση ή συνεργασία με τον Παπανδρέου δεν μπορεί να υπάρξει.
Είπε μεταξύ άλλων ο κ. Μιχελάκης:

Ε άντε γαμήσ@@ μωρή (πραγματική) καλτσοδέτα που θα μας γκαστρώσεις εσύ

Ε.Καϊλή: Έχουν ανατραπεί τα δεδομένα στα οποία είχα βασίσει αποφάσεις μου, πράγμα που θα συνεκτιμήσω τις επόμ. ώρες, όλα είναι ακόμα ρευστά

*Προφανώς το κορίτσι θέλει το μπινελίκι του για να ψηφίσει...

Ο Λοβέρδος ζητά από τον πρωθυπουργό να ξεκαθαρίσει άμεσα την στάση του, αλλιώς δεν δίνει ψήφο εμπιστοσύνης

Την Τετάρτη το βράδυ ζήτησα από τη Βουλή ως Υπουργός Υγείας στήριξη της πρότασης του Πρωθυπουργού για ψήφο εμπιστοσύνης της Εθνικής Αντιπροσωπείας προς την Κυβέρνηση.

Την προηγούμενη μέρα στην συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου είχα υποστηρίξει με ένταση ότι το δημοψήφισμα με θέμα σχετικό τη συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου θα ήταν, ή θα ερμηνευόταν στην Ελλάδα, αλλά κυρίως διεθνώς, ως αμφισβήτηση της ένταξης της Ελλάδας στην Ευρωζώνη και ως αμφισβήτηση του ευρώ.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ Γ. ΦΛΩΡΙΔΗ: Ο ΓΑΠ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΚΕ!

Αποκαλυπτικά ήταν τα όσα είπε χθες, σε εκπομπή του Σκάι ο Γιώργος Φλωρίδης για τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στους δανειστές. Ο πρώην βουλευτής του ΠΑΣΟΚ ρωτήθηκε για το τι δεν πήγε καλά και η Πατρίδα μας οδηγήθηκε σε αυτό το αδιέξοδο με τις συνεχείς αποτυχίες των μέτρων και των Μνημονίων. Απαντώντας, τόνισε ότι στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ, ακόμη και όταν αυτός ήταν μέλος της ήταν σαφές ότι:

Επιτυχής η επέμβαση στον Κασάνο

http://www.newsbeast.gr/files/temp/76272F73358836E75D8FC728326C03A0.jpgΟ 29χρονος άσος εκτιμάται πως θα μείνει εκτός δράσης για 4-6 μήνες

Σε πετυχημένη επέμβαση στην καρδιά υποβλήθηκε ο Αντόνιο Κασάνο το πρωί της Παρασκευής σε νοσοκομείο του Μιλάνου. Η διαδικασία έγινε για να αποκατασταθεί ένα πρόβλημα που υπήρχε στην καρδιακή λειτουργία από μία μικρή τρύπα, στην οποία και αποδίδεται το ισχαιμικό και εγκεφαλικό επεισόδιο που υπέστη την περασμένη εβδομάδα.

Ιταλία: Διαψεύδει η κυβέρνηση τη φήμη για επιτήρηση από ΕΕ και ΔΝΤ

http://www.skai.gr/files/temp/D38C41BE4B72CF079205ED0A701EF57E.jpgΔιαψεύδει ιταλική κυβερνητική πηγή στο γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων τα περί συμφωνίας της Ιταλίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, για να τεθεί η χώρα υπό εποπτεία.

e-Επιλογές

Ενδιαφέρουσες αναρτήσεις φίλων:

Βουλγαρία: Εγκρίθηκε η ΜΠΕ για τον Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη

http://img.protothema.gr/88B31E57E6CE4BB1EA5C0B9ED6CD2D26.jpgΥπό τον τίτλο «Πράσινο φως για την κατασκευή του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη», η βουλγαρική οικονομική εφημερίδα «Κλάσα» αναφέρει ότι το υπουργείο Περιβάλλοντος και Υδάτων της Βουλγαρίας, αξιολόγησε θετικά τη μελέτη περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων ΜΠΕ για το έργο του αγωγού.

Άκρως πολιτική δήλωση από Καρατζαφέρη... έδειξε το επίπεδό του

Καρατζαφέρης: Αν τα παιδιά της Βοστώνης, ο κ. Παπανδρέου πάψει να φαντάζει ως αρχολίπαρος & κ.Σαμαράς ως σπουδαρχίδης, ο τόπος δεν θα δει προκοπή...

Ενώ με σένα θα δούμε...

Ο Βρεττός εκπροσωπεί πλέον και τους γκαφατζήδες βουλευτές της ΝΔ...

Εάν η προσπάθεια για συγκρότηση κυβέρνησης εθνικής ενότητας δεν ευοδωθεί, οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ που συνυπέγραψαν χθες, Πέμπτη, το non paper που καλούσε τις ηγεσίες των δύο κομμάτων να προχωρήσουν σε αυτήν την κατεύθυνση, είναι έτοιμοι να «ξεπαγώσουν» την πρωτοβουλία τους, διαμήνυσε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Βρεττός, μιλώντας στον ΒΗΜΑ 99,5 το πρωί της Παρασκευής.

Θα απέχει λέει η Έλσα κάτι που λόγω κανονισμού ισοδυναμεί με ψήφο εμπιστοσύνης στο ΠΑΣΟΚ

Με τη λέξη "λυπάμαι" η ανεξάρτητη βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου δήλωσε την ανάγκη σύστασης εθνικής κυβέρνησης συνεργασίας με τη ΝΔ. Δεν παρέχει ψήφο εμπιστοσύνης στο ΠΑΣΟΚ. "Νιώθω εσωτερική κρίση" είπε.

Την απόφασή της να απέχει από την ψηφοφορία, κάτι που ισοδυναμεί με ψήφο εμπιστοσύνης μιας και η πλεοψηφία βγαίνει εκ των παρόντων, για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση τα μεσάνυχτα της Παρασκευής ανακοίνωσε, προσερχόμενη στη Βουλή το πρωί της Παρασκευής η ανεξάρτητη βουλευτής Έλσα Παπαδημητρίου.

"Θα σου δώσουμε ψήφο εμπιστοσύνης αν εντός της ημέρας "κλειδώσεις" την κυβέρνηση εθνικής ενότητας"

- Λένε αλλά στο τέλος θα ψηφίσουν κανονικά όλα
- Ε.Παπαδημητρίου: "Θα απέχω από την ψηφοφορία εκτός και αν..."
- Τέσσερις έστειλαν μήνυμα για “όχι”, αναδίπλωση από Παναρίτη
- Ο ελιγμός Βενιζέλου και οι “γιάφκες” των υπουργών τη νύχτα
- Τι θα γίνει αν καταψηφιστεί η Κυβέρνηση

Όλο και περισσότεροι βουλευτές δηλώνουν ανοικτά ή σε συζητήσεις ότι θα εξαρτήσουν την στάση τους το βράδυ στην Βουλή, από το αν ο Γ. Παπανδρέου τους πείσει ότι δεν θέλει να είναι αιώνιος πρωθυπουργός..

ΝΔ: «Γαντζωμένος σε ένα αυτοκίνητο που μας πάει στο γκρεμό» ο κ. Παπανδρέου

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΕμμένει η ΝΔ στην πρότασή της για το σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης με αντικείμενο την κύρωση της δανειακής σύμβασης και στη συνέχεια τη διεξαγωγή εκλογών.

Τη θέση αυτή του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επανέλαβε ο εκπρόσωπος της ΝΔ, Γιάννης Μιχελάκης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega.
Μετά τις χθεσινές εξελίξεις, κατηγόρησε τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου ότι «είναι γαντζωμένος στο τιμόνι ενός αυτοκινήτου που πάει στο γκρεμό».

Οργή Σαμαρά για τον Παπανδρέου

http://img.protothema.gr/793BE6CF1D6741A732D12905780926E9.jpgΠνέουν μένεα στη ΝΔ μετά τις χθεσινές υπαναχωρήσεις του πρωθυπουργού για τον οποίο λένε ότι “εκτός από ψεύτης και αναξιόπιστος έδειξε ότι είναι και ανέντιμος” [Καλά χθες περιμένατε να το μάθετε;].

Ενώ όμως το επίκεντρο του δράματος είναι πάντα το κυβερνητικό στρατόπεδο που δοκιμάζεται από την εν εξελίξει διαδικασία της ψήφου εμπιστοσύνης τα όσα συνέβησαν χθές έχουν συνέπειες και στη ΝΔ και δημιουργούν πια κενό στρατηγικής για την ηγεσία του κόμματος.

Παπανδρέου: Είπα για δημοψήφισμα για να μη γίνει πραξικόπημα !

Θα ήταν κωμικό, αν δεν ήταν τόσο τραγικό: όπως προκύπτει από γαλλικές πηγές, είναι πολύ πιθανό η ξαφνική καρατόμηση των τεσσάρων αρχηγών των Επιτελείων να οφείλεται στην προσπάθεια του Γ. Παπανδρέου να δικαιολογήσει την προκήρυξη δημοψηφίσματος προς τους αιφνιδιασμένους Ευρωπαίους ηγέτες!

Ο γνωστός Γάλλος δημοσιογράφος Jean Quatremer στο λογαριασμό του στο twitter έγραψε ότι κατά τη διάρκεια του δείπνου στις Κάννες την Τετάρτη το βράδυ, ο κ. Παπανδρέου είπε στους Ευρωπαίους ηγέτες ότι...

Διαμαρτυρία στις 7 Νοεμβρίου στη Νέα Υόρκη εναντίον του Kissinger

Η Ιστορική Λέσχη της Νέας Υόρκης (New-York Historical Society) θα "τιμήσει" τον Henry Kissinger στις 7 Νοεμβρίου σε ειδική εκδήλωση στο γνωστό ξενοδοχείο Waldorf Astoria της Νέας Υόρκης με το εισητήριο για την εκδήλωση να ξεκινάει απ' τα 1000 δολ και να φτάνει έως τα 50.000. Δυστυχώς όμως γι' αυτούς που θα είναι μέσα, απ' έξω θα τους την έχουν στημένη αυτοί που δεν ξεχνούν ότι ο Kissinger είναι ο γηραιότερος εγκληματίας πολέμου που κυκλοφορεί ελεύθερος και είναι υπεύθυνος για εκατομμύρια θανάτους σε Βιετνάμ, Καμπότζη, Μπάγκλαντές, Χιλή κ.λπ. Εννοείται πως και εμείς δεν ξεχνάμε πως είναι ο κύριος υπεύθυνος της Κυπριακής τραγωδίας που ενορχήστρωσε και επέβλεψε την εισβολή των Τούρκων στην Κύπρο.

Όσοι Έλληνες λοιπόν είναι κοντά ας περάσουν μια βόλτα απ΄το Waldorf Astoria στις 7 Νοεμβρίου 5-7 μμ 

Διαβάστε περισσότερα εδώ

Όταν ο Γιωργάκης έκανε τον Αι-Βασίλη και μοίραζε 1 δις απ' τα "άδεια Ταμεία" που βρήκε

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 4-11-2009:

Τα γυρνάνε Παναρίτη και Λιτζέρης... αναμένονται κι άλλοι

http://img.protothema.gr/E9ACC4FA5E7C11F4D10AD145BA31B7DE.jpg[Βαστάτε μικρό καλάθι για το βράδυ... ότι κι αν ακούσετε όλη μέρα]

Η απόσυρση του δημοψηφίσματος και η υπόσχεση του πρωθυπουργού για διάλογο με τον κ. Αντώνη Σαμαρά προκειμένου να συγκροτηθεί κυβέρνηση συνεργασίας αλλάζει τα προγνωστικά για την αυριανή ψηφοφορία που θα δείξει αν η κυβέρνηση απολαμβάνει την εμπιστοσύνη της Βουλής.

Θρίλερ με την ψήφο εμπιστοσύνης-Από μια κλωστή η κυβέρνηση

Μέσα σε κλίμα αναταραχής, που δημιούργησαν οι συνεχείς παλινωδίες της χθεσινής ημέρας ολοκληρώνεται σήμερα το βράδυ η συζήτηση στην Βουλή για την παροχή εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση.

Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είναι πιο εκνευρισμένοι από ποτέ, αφού νιώθουν ότι έχουν το ρόλο του θεατή σε ένα «έργο» που ο πρωθυπουργός παίζει μόνος του, όπως ακούστηκε σε κάποια πηγαδάκια.

Έκαψαν Ελληνική σημαία και βεβήλωσαν εκκλησάκι σε σχολείο στην Φλώρινα

Στη Λεβαία Φλώρινας, άγνωστοι δράστες μπήκαν στο δημοτικό σχολειό Λεβαίας, έκαψαν την ελληνική σημαία, η οποία ήταν τοποθετημένη σε μεταλλικό κοντάρι στο προαύλιο έσπασαν σταυρό από εκκλησάκι, καθώς και το τζάμι παραθύρου.

Reuters: Συμφωνία ΓΑΠ-Μπένυ για παραίτηση του πρώτου

Για συμφωνία του ΓΑΠ με τους υπουργούς του, προκειμένου να παραιτηθεί και να παραδώσει την Πρωθυπουργία σε κυβέρνηση κοινής αποδοχής, εφόσον οι υπουργοί τον βοηθησουν να κερδίσει την ψήφο εμπιστοσύνης της Βουλής, κάνει λόγο το Reuters και επικαλείται κυνενητικές πηγές. Σύμφωνα με τις πηγές οι υπουργοί που εμπλέκονται στη συμφωνία στηρίζουν τον Βενιζέλο. "Του είπαν ότι πρέπει να αποχωρήσει ήρεμα προκειμένου να σώσει το κόμμα του" είπε η πηγή στο Reuters. "Συμφώνησε να παραιτηθεί. Ήταν μια πολιτισμένη διαδικασία".

03 Νοεμβρίου 2011

Papandemonium: Το πρωί μαθήτρια (δεν παραιτείται) το βράδυ πόρνη (παραιτείται)

Πρόθυμος να συζητήσει μεταβατική κυβέρνηση δηλώνει ο Γ.Παπανδρέου... αλλά δεν τον πιστεύει κανείς πλέον
Τη θέση του για το ενδεχόμενο σχηματισμού μεταβατικής κυβέρνησης ευρύτερης αποδοχής διευκρίνισε μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής ο πρωθυπουργός.

Ο κ. Παπανδρέου δήλωσε πρόθυμος να ξεκινήσει άμεσα η συζήτηση για τη συγκρότηση ενός σχήματος με την ευρύτερη δυνατή αποδοχή και κατόπιν, αφού διασφαλιστεί η ομαλή πορεία της χώρας και η ψήφιση της δανειακής σύμβασης, να πάει η χώρα σε εκλογές.

«Δεν είμαι κολλημένος στην καρέκλα» είπε ο κ. Παπανδρέου, απαντώντας στην σφοδρή κριτική που άσκησε νωρίτερα από το ίδιο βήμα ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς.

«Δεν παραιτείται έτσι μία κυβέρνηση. Μήπως υπάρχει κάποια άλλη έτοιμη που περιμένει;» πρόσθεσε ο πρωθυπουργός, επισημαίνοντας τον κίνδυνο να υπάρξει «τρομακτικό κενό ακυβερνησίας».

Ο Γ.Παπαναδρέου μίλησε για την ανάγκη «να φύγουμε από τακτικισμούς», είπε ότι ο ίδιος θα επιμείνει στην ανάγκη συνεννόησης και εξέφρασε την πρόθεσή του να δρομολογηθούν οι εξελίξεις «το γρηγορότερο, συνετά, προσεχτικά, χωρίς κινδύνους για τη χώρα».

Ο πρωθυπουργός δήλωσε ότι με την τοποθέτηση του κ. Σαμαρά περί μεταβατικής κυβέρνησης και ψήφου στη δανειακή σύμβαση «έγινε ένα μεγάλο βήμα». Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα θέματα, όπως ο χρόνος των εκλογών και η σύνθεση αυτής της κυβέρνησης, είπε ότι αυτά πρέπει να συζητηθούν.

«Καλώ τον κ. Σαμαρά ακόμα και τώρα να επανεξετάσει τη θέση του, να πάρει άμεσα μέρος στις συζητήσεις για συγκρότηση μίας κυβέρνησης με την ευρύτερη δυνατή στήριξη» τόνισε ο Γ.Παπανδρέου.

Νωρίτερα, στη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο της συζήτησης για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης, ο πρωθυπουργός εξήγησε τους λόγους για τους οποίους πρότεινε το δημοψήφισμα «για τη δανειακή σύμβαση», όπως τόνισε, όχι για την παραμονή ή όχι της χώρας στο ευρώ.

«Με τη θετική έκβαση στο δημοψήφισμα, θα ήταν η καλύτερη απάντηση στα σενάρια εξόδου της χώρας από το ευρώ» δήλωσε. Παραδέχτηκε δε ότι το ενδεχόμενο εξόδου από το ευρώ υφίσταται: Αν δεν εφαρμοστούν οι αποφάσεις των Βρυξελλών, όπως σημείωσε, «θα γλιστρήσουμε στην έξοδο από το ευρώ».

Περίμενα -δήλωσε ο κ. Παπανδρέου- ότι μετά την συμφωνία της 26ης-27ης Οκτωβρίου ότι θα έβρισκα μία ευρύτερη στήριξη. Αντί αυτού «εισπράξαμε από άρνηση μέχρι ύβρη», με αποτέλεσμα να «υποχρεωθώ να προτείνω το δημοψήφισμα».

«Αν δεν αναλάβει ο πολιτικός κόσμος τις ευθύνες του, πρέπει να ερωτηθεί ο λαός» δήλωσε χαρακτηριστικά. «Το δημοψήφισμα το πρότεινα ακριβώς για να εγγυηθώ την πορεία μας στο ευρώ» συμπλήρωσε ο Γ.Παπανδρέου.
Newsroom ΔΟΛ

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ

  Πολλές φορές τα πολλά λόγια είναι φτώχεια:

Θεσσαλονίκη: Συλλήψεις εμπόρων για φοροδιαφυγή

Συνελήφθησαν στη Θεσσαλονίκη για φοροδιαφυγή μια έμπορος κουφωμάτων και ένας έμπορων ρούχων, που χρωστούσαν ο καθένας περίπου 140.000 ευρώ.

Ο έμπορος ρούχων κατέβαλε τα μισά χρήματα και αφέθηκε ελεύθερος ενώ κρατείται η έμπορος κουφωμάτων.

Σάμροκ-ΠΑΟΚ 1-3 (βίντεο με τα γκολ)

Στα... χέρια του κρατάει την τύχη του ο ΠΑΟΚ για πρόκριση στους «32» του Europa League. Ο «Δικέφαλος» νίκησε άνετα με 3-1 το «εμπόδιο» της Σάμροκ Ρόβερς στο Δουβλίνο, ανέβηκε στην κορυφή του 1ου ομίλου και πλέον θέλει νίκη επί της Ρούμπιν Καζάν τον Δεκέμβριο στην Τούμπα - ανεξαρτήτως του αποτελέσματός του στο ματς της 30ής Νοεμβρίου με την Τότεναμ στο Λονδίνο - για να περάσει στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.

ΤΕΛΙΚΑ ΕΧΕΙ ΠΛΑΚΑ

  Τι θυμήθηκα τώρα ρε γαμότο. Κάποτε ο Ανδρέας κυβερνούσε με την Δήμητρα και την Κοκόλα.
  Σήμερα ο Γιώργος κυβερνάει με την Άντα και την Βαρτζέλη.
  Πάντως όπως πάει το πράγμα ίσως ο ΓΑΠ πάρει μαζί του και τον ΣΑΜΑΡΑ στον όλεθρο.΄Ολα αυτά δε γιατί δεν πήρε την απόφαση να αποσύρει την κοινοβουλευτική του ομάδα προχθές από την βουλή.
   Το κόστος ίσως να ήταν μεγάλο,αλλά θα είχε κατακτήσει τις καρδιές χιλιάδων Ελλήνων.Πολλές φορές οι ανατρεπτικές κινήσεις ,που περιέχουν ρίσκο,είναι και αυτές που φέρνουν τις επαναστάσεις και τη ΝΙΚΗ.

Όλη η ομιλία Σαμαρά (ηχητικό)

Ακούστε όλη την ομιλία Σαμαρά, αξίζει:

Βίντεο: Και στην Ιρλανδία τα ΠΑΟΚια: "Είναι ... του Παπανδρέου η μάνα"... ρε τους αλήτες :)

Ακούστε προσεκτικά το βίντεο:

Ανηθικότητα Ραγκούση: Διόρισε τον 29χρονο αδερφό της γυναίκας του στο 7ο μισθ. κλιμάκιο σαν να έχει προυπηρεσία 20 χρόνια!!!

[Ακόμα και αν είναι απόφοιτος ΤΕ, γιατί αρχικά τον είχε σαν απόφοιτο λυκείου - που πιθανώς μετά από 10 χρόνια κατάφερε να τελειώσει ένα ΤΕΙ... για τέτοιους αγράμματους μιλάμε-, θα έπρεπε να έχει προυπηρεσία πάνω από 20 χρόνια για να φτάσει στο μισθολογικό επίπεδο 7 μιας και οι ΤΕ ξεκινούν αν δεν κάνω λάθος απ' το 18 και μπορεί να φτάσουν μάξιμουμ στο 6 ανεβαίνοντας κάθε 2 χρόνια ένα κλιμάκιο.... άρα θα έπρεπε να δουλεύει από 9 χρονών!!]
Ο Γιάννης Ραγκούσης είναι σήμερα Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Όπως ξέρετε κατάγεται από την Πάρο και ο πεθερός του ήταν ...ταξιτζής. Θα το ακούγατε με τις απεργίες των ταξιτζήδων. Ο πεθερός του ονομάζεται Παντελής Ρούσσος κι έχει δυό παιδιά: τη σύζυγο του Υπουργού Κατερίνα Ρούσσου (στη φωτογραφία με τον κ.Ραγκούση), που γεννήθηκε το 1972 και τον...

Η ΝΔ θα είναι παρούσα στην ψηφοφορία: Επειδή άρχισαν να λένε ότι ο Σαμαράς διέσωσε τον ΓΑΠ

Η ΝΔ αποχώρησε από την συζήτηση και όχι από την ψηφοφορία.Εννοείται ότι θα είναι παρούσα στην ψηφοφορία για να καταψηφίσει τον ψυχωτικό πριν διαλύσει όλο τον πλανήτη.

Αν η ΝΔ δεν ήταν παρούσα στην ψηφοφορία τότε ο ΓΑΠ θα χρειαζόταν 120 ψήφους για να επιβιώσει...

Shamrock - ΠΑΟΚ 0-1 με Σαλπιγγίδη (βίντεο)

Δείτε το γκόλ (ενώ είχε και ένα δοκάρι με τον Βιερίνια):

ΣαμαράςΕγώ φεύγω γιατί έκανα το καθήκον μου-Αν ο ΓΑΠ κατάλαβε ότι θέλω συγκυβέρνηση κάνει λάθος

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtwGE2Sw3o0EpW8nd4XGA5-7vrrKFPNCu0XyxOTijrZwL1CP2DDJYZcVS5h7WheFTFpFMZ6bpsKjPwm3njudemFqOocbFRQKioq-hsB57Y9QG8mpHF3sI6h04IFT8O47FXWmhTdLVumSj3/s1600/Samaras-Antonis.jpgΜεγάλη εμφάνιση Σαμαρά! Τέρμα η κοροϊδία...

Ζήτησα την παραίτηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου ώστε να πάει η χώρα σε εκλογές, αφού ψηφιστεί η δανειακή σύμβαση, σε συνθήκες ομαλότητας. Αν κατάλαβε ότι θέλω να συγκυβερνήσω μαζί του, κατάλαβε λάθος, τόνισε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, κατά τη συζήτηση για την παροχή ψήφου εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση, ενώ τελειώνοντας την ομιλία του είπε ότι η ΝΔ αποχωρεί από τη συνέχεια της συζήτησης μιας και ότι γίνεται είναι εσωτερική υπόθεση του ΠΑΣΟΚ και το μόνο που ζητάει είναι εκλογές.

Uli Hoeneß (Πρόεδρος FC Bayern): Αν η Ελλάδα δεν δεχθεί τη βοήθεια θα μπεί σε βαθύ σκοτάδι"

Μπορεί η Μέρκελ, σε αντίθεση με τον Σαρκοζί να μην εχει κάνει ακόμα δηλώσεις για το σημερινό αλλαλούμ στην Ελλάδα (προφανώς κάποιος την έχει ενημερώσει ότι το ΠΑΣΟΚ και ο ΓΑΠ αλλάζουν άποψη κάθε 5 λεπτά), έκανε όμως δηλώσεις ο Πρόεδρος της Βayern ο Uli Hoeneß ο οποίος όπως είπε θα περίμενε ένα ευχαριστώ απ' τους Έλληνες για τη βοήθεια που προσφέρουν οι υπόλοιποι ευρωπαίοι, ώστε η χώρα να βγει από την κρίση.

Στη Βουλή ο Σαμαράς θα καταγγείλει ότι το ΠΑΣΟΚ κοροϊδεύει το λαό και τον ίδιο

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhR8mWTq2dVA1Mvf9YEZtPHTMelPXWWOjxKudk1hFIe-FZr4VRjJZvZ24mzbR5YPt1KE7ECBkX1hzn4z3XkynJCalVekh1NYYJPpeHcxyo3kzwrqXN_fDdQgRxTytq7KKqKB5aQs9exUkU/s1600/samaras-8-thumb-large.jpgΣτην Βουλή θα μιλήσει σε λίγο ο Αντώνης Σαμαράς όπου θα καταγγείλει τις απίστευτες μεθοδεύσεις και αθλιότητες του ΠΑΣΟΚ σε βάρος του, λέγοντας ότι ο ΓΑΠ τον εξαπάτησε θέλοντας να του υποκλέψει δήλωση ότι θα υπερψηφίσει τη νέα δανειακή σύμβαση.

Έληξε η συνεδρίαση της ΚΟ με το έτσι θέλω μέσα σε πανδαιμόνιο

Ο Α. Κακλαμάνης είπε ότι πρέπει να τη λήξουν και να κατέβουν στην ολομέλεια όπου σε λίγο ξεκινάει (μαζί με τον ΠΑΟΚ ;)) η συζήτηση για την ψήφο εμπιστοσύνης, σε επίπεδο αρχηγών. Οι 20 περίπου βουλευτές που είχαν γραφτεί σε κατάλογο ομιλιτών άρχιζαν να φωνάζουν με τον Λιντζέρη να λέει ότι αν δεν ακούσει τον ΓΑΠ να λέει ότι ξεκινά άμεσα η διαδικασία για κυβέρνηση συνεργασίας, δεν θα δώσει αύριο ψήφο εμπιστοσύνης. Τελικά ο Έξαρχος κύρηξε λήξασα την συνεδρίαση εν μέσω διαμαρτυριών, εκτελόντας προφανώς εντολές ΓΑΠ.

Σαρκοζί: Βλέπω ότι υπάρχουν υπεύθυνοι πολιτικοί στην Ελλάδα... ο Σαμαράς

Είδαμε τον ηγέτη της αντιπολίτευσης στηρίζει το σχέδιο της 26ης Οκτωβρίου και δεν μπορώ παρά να τον συγχαρώ. Η Ελλάδα είναι μια σημαντική χώρα, τη θαυμάζω και δεν θέλω να δώσω την εντύπωση ότι παρεμβαίνουμε αλλά πρέπει να υπερασπιστούμε το ευρώ και την Ευρώπη. Πιστεύω ότι το χθεσινό μήνυμα βοήθησε στην πρόοδο που βλέπουμε με χαρά σήμερα.

Και η ΝΕΤ στηρίζει ΓΑΠ: Μετά τις ομιλίες ΓΑΠ-Μπένυ διέκοψε τη μετάδοση της ΚΟ για να μην ακουστεί το κράξιμο

Σε μια από τις κρίσιμες στιγμές της ελληνικής ιστορίας, η Δημόσια Τηλεόραση και οι πολιτικοί προϊστάμενοί της έδειξαν πώς πραγματικά αντιλαμβάνονται τις έννοιες της ενημέρωσης και της ελευθεροτυπίας!

Η μετάδοση της συνεδρίασης της κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑΣΟΚ από την Βουλή διακόπηκε αιφνιδιαστικά και έτσι οι πολίτες δεν έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις τοποθετήσεις των βουλευτών της συμπολίτευσης!

Η Νέα Ελληνική Τηλεόραση μετέδωσε μόνο την ομιλία του πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου, την παρέμβαση της κυρίας Άννας Διαμαντοπούλου και την σύντομη ομιλία του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού επί των Οικονομικών, η μετάδοση διακόπηκε!
Με αυτό το τηλεοπτικό πραξικόπημα, οι Έλληνες πολίτες στερήθηκαν το δικαίωμα της ενημέρωσης για όσα συμβαίνουν στη Βουλή. Λες κι αυτή η κρίση δεν αφορά τους πολίτες! Λες και οι Έλληνες είναι "εξουσιοδοτημένοι" να παρακολουθούν μόνο όσα λέει ο πρωθυπουργός!

Επειτα από την πρωτοφανή επιχείρηση φίμωσης των διαφωνούντων βουλευτών, οι τηλεθεατές δεν έχουν τη δυνατότητα να ακούσουν τι λένε οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Έτσι ουδείς μπόρεσε να ακούσει την κυρία Βάσω παπανδρέου να υποστηρίζει ότι ο πρωθυπουργός είναι εκτός τόπου και χρόνου και ότι απαιτείται άμεσα η λήψη πρωτοβουλιών!

Είναι απλώς ενδεικτικό της λογικής και της νοοτροπίας που διέπει τους υπεύθυνους για τον έλεγχο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης ότι την ίδια ώρα που η ΝΕΤ πραξικοπηματικά σταματούσε την μετάδοση της συνεδρίασης της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, το κανάλι της Βουλής -την λειτουργία του οποίου χρηματοδοτούν οι φορολογούμενοι με μερικά εκατομμύρια ευρώ- μετέδιδε... όπερα!

protothema.gr

Βάσω Παπανδρέου: Πρόεδρε είσαι εκτός τόπου και χρόνου-Έχεις πλήρη άγνοια της πραγματικότητας!!!

Ρόμπα τον έκανε και η Βάσω Παπανδρέου τον Γιωργάκη λέγοντάς του ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου και έχει πλήρη άγνοια του κλίματος στην κοινωνία. Στη συνέχεια του είπε πως καταλαβαίνει ότι το κλίμα χθες στις Κάννες ήταν θλιβερό αλλά λυπάτε για το κόμμα και την πατρίδα μιας και δεν φαίνεται αντάξιο το περιστάσεων. "Σήμερα περίμενα τις παραιτήσεις των υπουργών και να πάμε σε κυβέρνηση εθνικής ενότητας" είπε κλείνοντας

Όποιος έχει κουράγιο μπορεί να τον δει (βίντεο)

Απόσπασμα από ομιλία ΓΑΠ στην ΚΟ

Διαμαντοπούλου τον έκανε ρόμπα-Του θύμισε ότι συμφώνησαν να πάνε σε κυβ. "εθνικής ευθύνης"!!!

Μόλις τέλειωσε ο Γιωργάκης, ζήτησε το λόγο η Διαμαντοπούλου για να προσθέσει ότι στο Υπ. Συμβούλιο συζήτησαν ότι πρέπει, αφού η ΝΔ δέχεται να συζητήσει, πρέπει αμέσως τώρα να αρχίσει η συζήτηση για κυβέρνηση "εθνικής ευθύνης" (γαμ@ το κέρατό μου! πόσα ονόματα θα βρούνε ακόμα γι αυτή την κυβέρνηση;)!!!

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον Αντώνη Σαμαρά είχε ο GAP χωρίς να δεσμευθεί για παραίτηση!

Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν πριν από λίγο ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, με τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά με αφορμή τις ραγδαίες πολιτικές εξελίξεις και με πρωτοβουλία του ίδιου του πρωθυπουργού.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ.Παπανδρέου έκανε γνωστή στον πρόεδρο της ΝΔ την πρόθεσή του να υπάρξει συνεννόηση για την υλοποίηση της πρότασης του Αντώνη Σαμαρά για σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης.

GAP: Ο μαλάκ@@ ο λαός φταίει!! Τι πίνει ο δύσμοιρος;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjhu13iKU2CTQMjTV49C9pOZPA0tD3o_OU2gsftZly2hPNaGSFab5F6hmdAeANsJ1ogJBytQaNvFY8-hsX_b74SXT8ebdS0MAIQCsiENWS_YoLShztXDpKPtoCO1zPTEnc3ZTeqdxEpJXGf/s400/%CE%A8%CE%A5%CE%A7%CE%9F%CE%A6%CE%91%CE%A1%CE%9C%25C%20%20E%EF%BF%BD%CE%9A%CE%91.jpgΜετά την 26η Οκτωβρίου έγιναν αίσχη στην Ελλάδα. Τα γεγονότα της 28ης Οκτωβρίου (εννοεί το κυνήγι που έφαγαν απ' όλες τις παρελάσεις) μας ξεφτίλισαν σε όλη την Ευρώπη!!!

Ηχητικό-Αίσχος!!! Η Αστυνομία δεν εκκενώνει τη γωνία Β. Σφίας-Ηρ. Αττικού για προσγείωση ελικοπτέρου!!!

Ακούστε τη φάρσα της Ελληνοφρένειας:

Τέλειωσε το Υπ.Συμβούλιο-Τι είπε ο ΓΑΠ-Κουβέντα για παραίτηση!!! Κοροϊδεύει όλη την υφήλιο

Την απόφαση της αξιωματικής αντιπολίτευσης να ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση χαιρέτισε κατά την ομιλία του στο υπουργικό συμβούλιο ο Πρωθυπουργός, με αφορμή τις σημερινές δηλώσεις του κ. Σαμαρά, δηλώνοντας πρόθυμος και έτοιμος να συζητήσει την πρόταση του προέδρου της ΝΔ για σχηματισμό μεταβατικής κυβέρνησης με σοβαρότητα και με βάση το εθνικό συμφέρον.

Βίντεο-Γιούνκερ: Χάλια η ατμόσφαιρα στο τραπέζι στις Κάννες

Φυσικά παύουν να υπάρχουν και οι τελευταίες αμφιβολίες για το αν ο ΓΑΠ είχε ενημερώσει τους Ευρωπαίους για το δημοψήφισμα. Ο Γιούνκερ λέει πως του είπαν ότι αυτή η κίνησή του δεν δείχνει αλληλεγγύη. Δείτε το βίντεο:

Συνελήφθη από την Υπηρεσία Οικονομικής Αστυνομίας και ΔΗΕγκλήματος 62χρονος για οφειλές στο Δημόσιο πάνω από 7.900.000 ευρώ

Συνελήφθη σήμερα (3-11-2011) το μεσημέρι, από αστυνομικούς του Τμήματος Φορολογικής Αστυνόμευσης της Οικονομικής Αστυνομίας, 62χρονος ημεδαπός, για μεγάλες οφειλές προς το Δημόσιο. Συγκεκριμένα, σε βάρος του 62χρονου ημεδαπού, διευθύνοντα συμβούλου ανώνυμης τεχνικής εταιρείας που εδρεύει στην Αττική, εκκρεμούσαν χρέη προς το Δημόσιο μεγάλου χρηματικού ποσού, που ξεπερνά τα (7.900.000) ευρώ. Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί αύριο το πρωί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών.

Απ. Κακλαμάνης: Λυτρωτική η δήλωση του Σαμαρά για τη δανειακή σύμβαση

Ο πρώην πρόεδρος της Βουλής Απόστολος Κακλαμάνης μιλώντας από το βήμα της Βουλής, επικρότησε τη δήλωση του αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά ότι το κόμμα του θα ψηφίσει την δανειακή σύμβαση, χαρακτηρίζοντας λυτρωτική για τη χώρα αυτή τη στάση, ενώ πρόσθεσε ότι μετά από αυτό δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε για δημοψήφισμα.

Δεν παραιτείται ο Καντάφι αλλά παίρνει πίσω το δημοψήφισμα

Άκυρο το δημοψήφισμα ανακοίνωσε πριν από λίγο στο Υπουργικό συμβούλιο ο Καντάφι των Βαλκανίων και φυσικά δεν παραιτείται όσο κι αν τον βρίζουμε...

Μέχρι τώρα ξέραμε για τη mother... τώρα μας προέκυψε και η Άντα!!

Λίγο πριν τις 3 το μεσημέρι εθεάθη να εισέρχεται στη Βουλή και η σύζυγος του πρωθυπουργού, κυρία Άντα Παπανδρέου.

Η εμφάνισή της προκάλεσε την έκπληξη των παρευρισκομένων, καθώς η ίδια δεν έχει συνηθίσει να επισκέπτεται το Κοινοβούλιο.
Ωστόσο, είναι ευρέως γνωστό πως συμπαραστέκεται στο σύζυγό της σε όλες τις δύσκολες στιγμές της πολιτικής του καριέρας.ΘΕΜΑ

Μιχελάκης: Καμία επαφή με Αθανασάκη-Ρέππα

Μιχελάκης για επαφές & πρόταση ΣαμαράΔεν επιβεβαιώνει η Νέα Δημοκρατία τις πληροφορίες ότι το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης θα ξεκινήσει επαφές με τους κ. Ρέππα και Αθανασάκη από την πλευρά της κυβέρνησης. "Είναι ένα παιχνίδι διαρροών το οποίο παίζει το ΠΑΣΟΚ δύο χρόνια τώρα" δήλωσε στο MEGA ο Γιάννης Μιχελάκης.

“Τελειωμένοι” για τον Σαμαρά οι βουλευτές που την κρίσιμη στιγμή συζητούσαν με το ΠΑΣΟΚ

Την ώρα που ο Παπανδρέου έπεφτε και η κυβέρνηση του Μνημονίου γκρεμιζόταν ορισμένοι βουλευτές της ΝΔ έσπευσαν να δώσουν χείρα βοηθείας στο ΠΑΣΟΚ συζητώντας με στελέχη και βουλευτές του τον σχηματισμό κυβέρνησης εθνικής ενότητας.

Ο Σαμαράς έχει εξοργιστεί από αυτήν άκομψη και προκλητική απόπειρα να τον προκαταλάβουν βουλευτές της ΝΔ που αυτήν την ώρα έπρεπε να είναι στοιχισμένοι στον αγώνα που δίνει η παράταξη για την σωτηρία της πατρίδας.

Βίντεο το τραγούδι της χορνιάς Fu@@ you Papandreou

Άπαιχτο:

Σαμαράς: Κανένας απ' τη ΝΔ δεν θα συμμετέχει σε μεταβατική κυβέρνηση

Κανένα κομματικό στέλεχος στην μεταβατική κυβέρνηση ούτε από ΠΑΣΟΚ ούτε από ΝΔ. Μόνο τεχνοκράτες και μοναδικό σκοπό την κύρωση της συμφωνίας και να πάρει την 6η δόση.

Η μοναδική υπευθυνότητα της Κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας είναι να επικυρώσει την συμφωνία της ΕΕ που υπογράφηκε στις 26 Οκτωβρίου και η χώρα να πάρει την 6η δόση.

Δεν λέει να παραιτηθεί ο τιμημένος!

Κυβερνητική ανακοίνωση λέει και τονίζει:

Στις 5μμ η συνεδρίαση της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ "υπό την Προεδρεία του Πρωθυπουργού και Προέδρου του ΠΑΣΟΚ"

Δεν παραιτείται ο Καντάφι

Ο Λίβυος ηγέτης δήλωσε ότι δεν θα εγκαταλείψει την Τρίπολη

Ο Λίβυος ηγέτης Μουάμαρ Καντάφι δήλωσε ότι δεν θα παραιτηθεί και δεν θα εγκαταλείψει την Τρίπολη.

Σοβαρευτείται και ξεπεράστε την ξενοφοβία: Κανένας δεν θέλει και δεν μπορεί να μας διώξει απ' το ευρώ

Η θέση της Ελλάδας είναι μέσα στην Ευρωζώνη και υπάρχουν τα εργαλεία για να το διασφαλίσουμε αυτό, τόνισε την Πέμπτη εκπρόσωπος της Κομισιόν, προσθέτοντας ότι αυτή είναι η μόνη επιλογή που υπάρχει στο τραπέζι.

Ο άνθρωπος δεν παίζεται!!! Μπλόφα το δημοψήφισμα για να συναινέσει ο Σαμαράς, λέει!!!

http://bilder.bild.de/fotos/papandreou-19807210-mfbq-16129036/Bild/2.bild.jpgΤο άτομο θα μας στείλει στο ψυχιατρείο!!! Ακούστε πως ξεκίνησε την τοποθέτησή του στο Υπουργικό Συμβούλιο:

Έπρεπε να απειλήσουμε με δημοψήφισμα για να δεχθεί να συναινέσει ο Σαμαράς!!!

Ήμαρτον ρε καραγκιόζη! ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΑΣ!!! Ούτε ένα αξιοπρεπές τέλος δεν μπορείς να έχεις;

Έτσι επιβεβαιώνεται τουλάχιστον ότι θα δεχτεί την κυβέρνηση συνεργασίας

ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΕΔΩ

    Το έγραψε το ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ το ξαναγραφω και εγώ.ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΡΕΜΑΛΙΑ. Άμα γουστάρετε Βασούλα,πέστε το από τώρα και διαχωρείστε τη θέση σας.
     Κάντε και κυβέρνηση άμα θέλετε.Να το ξέρουμε όμως.
     Έτσι ΑΡΟΥΛΗ,ΑΚΗ ,ΔΑΚΗ ,ΓΑΚΗ κ.λ.π.

BBC: Ο Παπανδρέου θα παραιτηθεί μέσα στην επόμενη ώρα και θα αναλάβει ο Παπαδήμας

http://www.newsit.gr/files/Image/03-11-2011/resized/BBCNEW_579_355.jpgΌπως μεταδίδει αυτή την ώρα (14:30) το βρετανικό δίκτυο BBC, επικαλούμενο πληροφορίες από την Αθήνα, ο πρωθυπουργός αναμένεται να υποβάλει την παραίτηση του. Μετά την ολοκλήρωση του υπουργικού συμβουλίου ο πρωθυπουργός θα επισκεφθεί τον πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια, γράφει το BBC για να του υποβάλει την παραίτηση του και να του προτείνει την δημιουργία κυβέρνησης Εθνικής Ενότητας με πρωθυπουργό τον κεντρικό τραπεζίτη Λουκά Παπαδήμο.

Ακολουθεί η είδηση του BBC

Βίντεο με πρωτόγνωρες εικόνες επεισοδίων στις ΗΠΑ-Δακρυγόνα, φωτίες και χειροβομβιδες κρότου-λάμψης!

Το βίντεο είναι από την χθεσινή πορεία των αγανακτισμένων του κινήματος Οccupy Οakland:

Ακυρώνεται η υπογραφή κοινού κειμένου βουλευτών ΠΑΣΟΚ-ΝΔ για σχηματισμό κυβέρνησης συνεργασίας μετά τη δήλωση Σαμαρά

Διεργασίες μεταξύ βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, προκειμένου να υπάρξει κοινή πρωτοβουλία για την προώθηση λύσης με κυβέρνηση συνεργασίας, βρίσκονταν σε εξέλιξη στο Μέγαρο της Βουλής μέχρι και πριν από λίγο όπως γράψαμε προηγουμένως.

Δήλωση Σαμαρά

http://www.neolaia.gr/wp-content/uploads/2009/11/antwnhs-samaras.jpg«Η Νέα Δημοκρατία είναι το κατ' εξοχήν Ευρωπαϊκό Κόμμα της Ελλάδας.

Ήταν, είναι και παραμένει ο εγγυητής της Ευρωπαϊκής μας πορείας και βεβαίως της παραμονής μας στο ευρώ.

Από την πρώτη στιγμή εκφράσαμε την απαίτηση να ματαιωθεί το δημοψήφισμα. Και ζητάμε από τον κ. Παπανδρέου δημόσια να το αποσύρει αμέσως.

Έλα μουν@ στον τόπο σου!*

*To Aman To Mati Mou ζητάει προκαταβολικά συγγνώμη για τον τίτλο του post αλλά ρωτάει ειλικρινά: Μπορείτε να σκεφτείτε κάποιον άλλο τίτλο που να μπορεί να περιγράψει τα παρακάτω;

Και μέσα στον γενικό χαμό, η Υπεύθυνη Λούτσων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Μαρία Δαμανάκη προέβη στην παρακάτω δήλωση:

Reuters: Μεταβατική κυβέρνηση με Παπαδήμο, σχεδιάζουν βουλευτές... γιατί δεν βάζουν κατευθείαν το Σημίτη;

Μια μικρή ομάδα βουλευτών  ετοιμάζει σχέδιο μεταβατικής κυβέρνησης για μια μεταβατική κυβέρνηση υπό τον αντιπρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, Λουκά Παπαδήμο, μεταδίδει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.
Η συγκεκριμένη ομάδα προσπαθεί να πείσει τον Γιώργο Παπανδρέου να παραιτηθεί, ώστε ο κ. Παπαδήμος, μια «σεβαστή προσωπικότητα» στην Ελλάδα, να τεθεί επικεφαλής μια κυβέρνησης ενότητας που θα βγάλει την χώρα από το οικονομικό αδιέξοδο.

Τα ίδια περί Παπαδήμου έγραψε και πριν από λίγο το BBC

Σαμαράς: Μεταβατική Κυβέρνηση για δανειακή σύμβαση και εκλογές άμεσα

Να ματαιωθεί το δημοψήφισμα - Να το αποσυρει ο Παπανδρέου. Αδιαπραγμάτευτο το αίτημα για εκλογές. Το μόνο που δεχόμαστε η μεταβατική κυβέρνηση να που θα ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση και θα πάει αμέσως σε εκλογές.Πρέπει το συντομότερο δυνατόν να ξεμπλοκάρει η 6η δόση. Αναγκαία η νέα δανειακή σύμβαση. Εδώ που φτάσαμε η νέα δανειακή σύμβαση πρέπει να διασφαλιστεί. Διαφωνούμε με το μείγμα της πολιτικής και όχι με τους στόχους.

Βουλευτές ΠΑΣΟΚ-ΝΔ συζητάνε κυβέρνηση εθνικής ενότητας!!

Στη Βουλή συζητούσαν πριν από λίγο οι Βάσω Παπανδρέου, Βρεττός, Αντώναρος, Χατζηδάκης, Κ. Μητσοτάκης, Μ. ΒαρβιτσιώτηςΆρης Σπηλιωτόπουλος... θέμα του η κυβέρνηση εθνικής ενότητας. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του MEGA οι παραπάνω σχεδιάζουν να βγάλουν κοινό κείμενο!!! Ήμαρτον... με τη Βασούλα ρε;;; Που αντιπροσωπεύει ότι πιο σάπιο υπάρχει στο ΠΑΣΟΚ;;;

Στον Παπούλια ο ΓΑΠ μετά το υπουργικό συμβούλιο

Αυτή είναι η τελευταία εξέλιξη και φυσικά μην παραξενεύεστε που τα δεδομένα αλλάζουν κάθε 5 λεπτά μιας και ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν τι να κάνουν και απλά προσπαθούν να μας ξανακάτσουν στο σβέρκο με άλλη μάσκα

Σε πρωτοφανή ύψη το ελληνικό σπρεντ, στις 2.931 μ.β.

Oι πολιτικές και οικονομικές εξελίξεις τόσο στο εσωτερικό της Ελλάδας όσο και στην Ευρώπη, με το ερώτημα της παραμονής της χώρας στο ευρώ να πλανάται σαν φάντασμα πάνω από τις αγορές, έχει οδηγήσει σε πρωτοφανή εκτίναξη της επιτοκιακής ψαλίδας.Ειδικότερα, το σπρεντ των ελληνικών 10ετών τίτλων διογκώνεται σήμερα το πρωί στις 2.931 μονάδες βάσης.

Ρεγκίνα Βαρτζελή: Δεν παραιτείται ο ΓΑΠ!!!

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters η Ρεγκίνα Βαρτζελή (νομίζω Διευθύντρι του Γραφείου του ΓΑΠ) δήλωσε ότι ο ΓΑΠ δεν σκοπεύει να παραιτηθεί. Στην περίπτωση αυτή το επικρατέστερο σενάριο είναι αυτό που είπε ο ΠΑΣΟΚος Παπαχρήστος στο ΒΗΜΑ FM: Ο Γιωργάκης θα πάει μετά το υπουργικό συμβούλιο στην ΚΟ και θα ζητήσει την επιβεβαίωσή του με κάλπη από τους βουλευτές.

Βίντεο-Ξαναρωτάμε: Τι διαφορετικό θα έκανε ο Στρατός απ' αυτό που κάνει ο Βενιζέλος;

Η μόνη λύση είναι οι εκλογές... αλλιώς όλα τ' άλλα θυμίζουν πραξικόπημα Βενιζέλου όπως δείχνει και το παρακάτω εκπληκτικό βίντεο:

ΜΑΛΛΟΝ ΕΓΙΝΑΝ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΙ

     Τελικά μάλλον έχει γίνει προβλέψιμο το ΠΑΣΟΚ.Βλέποντας ορισμένα "ΣΗΜΑΔΙΑ"καταλαβαίνεις πολλά.
   - Το δεδομένο είναι ότι ο ΜΠΕΝΥ δεν ανέλαβε Υπουργός Οικονομικών,δηλαδή να φάει όλο το ΑΓΓΟΥΡΙ για το ΤΙΠΟΤΑ.
    Ο Μπένυ θέλει να είναι ο επόμενος πρωθυπουργός. Εκτός και αν τον έπιασε ΚΟΤΣΟ ο ΓΑΠ.
  - Σαν πολλοί ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΛΟΓΟΙ δεν μαζεύτηκαν ξαφνικά στα κανάλια,εξηγώντας μας, ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.
    ΕΠΙΦΥΛΑΚΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ !!!!!!!!!! 

Αναμένεται δήλωση Σαμαρά για να ζητήσει εκλογές

Έτσι θα απορρίψει πιθανές προτάσεις απ΄το ΠΑΣΟΚ κα θα δείξει την πόρτα της εξόδου σε όσους δικούς μας είναι έτοιμοι να πούνε παπαριές για κυβέρνηση εθνικής ενότητας σαν τον Χατζηγάκη

Συνάντηση Λοβέρδου-Διαμάντω-Νταλάρα με Μόσιαλο που δεν έχουν πάει ακόμα στο υπουργικό συμβούλιο!!

Σε εξέλιξη είναι σύμφωνα με πληροφορίες, συνάντηση της τριάδας των υπουργών Παιδείας, Υποδομών και Υγείας, Αννας Διαμαντοπούλου, Γιάννη Ραγκούση και Ανδρέα Λοβέρδου, για το συντονισμό των επόμενων κινήσεών τους.
Στη συνάντηση συμμετέχει ο υπουργός Επικρατείας Ηλίας Μόσιαλος.

Αν ξεμπερδέψουμε μαζί του, αυτό θα μείνει "ατιμώρητο";;;;

Τι να πω; Ας τον σταματήσει κάποιος σήμερα γιατί αυτός είναι ικανός να διαλύσει και τον ΟΗΕ μέχρι αύριο!!! Δείτε που έφτασε πάλι το spread που σήμερα ανέβηκε κατά 116 μ.β:

Επέμβαση καρδιάς η λύση για τον Κασάνο

Σε καρδιοχειρουργική επέμβαση θα υποβληθεί αύριο, Παρασκευή ο Αντόνιο Κασάνο, καθώς οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε τις τελευταίες 72 ώρες αποκάλυψαν πως το ισχαιμικό εγκεφαλικό που υπέστη οφείλεται σε τρύπα στην καρδιά.

Σε νέο ιστορικό ρεκόρ τα σπρεντ των ιταλικών και γαλλικών δεκαετών ομολόγων

http://www.skai.gr/files/temp/9E05404909FB648C75BD025D67531DB5.jpgΣε νέο ιστορικό ρεκόρ από την είσοδό τους στο ευρώ κινούνται τα σπρεντ των ιταλικών και γαλλικών δεκαετών ομολόγων.

Τα ιταλικά διαμορφώνονται στις 454 μονάδες βάσης, στις 136 μονάδες βάσης τα γαλλικά, πάνω από τις δυόμισι χιλιάδες βάσης τα ελληνικά.

Ξυπνήστε φωνάζει στους αφελείς Έλληνες με το πρωτοσέλιδο του "ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΙ"

Δείτε το:

Κάνει μπαμ η ανάγκη να προωθηθεί ο Μέγιερι

Τερματοφυλακάρα, νέος Καν, κίπερ με πολύ μεγάλες ικανότητες και με λαμπρό μέλλον... Ήμαρτον αλλά με το να φουσκώνουμε τα μυαλά των ποδοσφαιριστών το μόνο που καταφέρνουμε είναι να τους γυρίζουμε πίσω στη καριέρα τους...

Η συνέχεια στο milamegiampala.blogspot.com

Η κολοτούμπα της χρονιάς απ' τον Ρέππα: Ξαφνικά είναι εναντίον του δημοψηφίσματος!!!

http://img.protothema.gr/ECF454F261D7592718E9EED4CB678B09.jpg [Το άτομο χθες μίλησε στη Βουλή και τάχθηκε υπερ του δημοψηφίσματος και σήμερα λέει ότι είναι εναντίον!!]

"Εθνικό κεκτημένο το ευρώ, δεν τίθεται θέμα δημοψηφίσματος για την παραμονή μας στο ευρωπαϊκό νόμισμα". Με αυτή τη φράση ο Δημήτρης Ρέππας ξεκαθαρίζει τη στάση του σε ό,τι αφορά τις δραματικές εξελίξεις μετά το τελεσίγραφο των εταίρων μας στην Ευρώπη κατά τη δραματική συνάντηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου χθες στις Κάννες.