11 Μαΐου 2024

📺ΘΕΑ! ΤΡΟΛΑΡΕΙ ΑΠΛΥΤΟΥΣ ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΤΕΣ🤣😝Eurovision: Η Ισραηλινή έβαλε τους συνεργάτες της να την γιουχάρουν και να φωνάζουν υπέρ της Παλαιστίνης ενώ έκανε πρόβα-«Είμαι περήφανη για τη χώρα μου και το τραγούδι μας»


Ο αναβρασμός που επικρατεί στην Eurovision φαίνεται ότι δεν πτοεί την ισραηλινή συμμετοχή.

Η 20χρονη τραγουδίστρια Eden Golan έκανε πρόβες στα παρασκήνια και ζήτησε από τους συνεργάτες της να την γιουχάρουν και να φωνάζουν «Ελευθερώστε την Παλαιστίνη».Σε βίντεο φαίνεται τη 20χρονη στο καμαρίνι της να κάνει πρόβα το τραγούδι της «Hurricane» την ώρα που οι συνεργάτες της φωνάζουν συνθήματα υπέρ της Παλαιστίνης.

Η Eden Golan έχει συγκεντρώσει τις επικρίσεις των διαδηλωτών υπέρ της Παλαιστίνης που απαιτούν τον αποκλεισμό της από τον ευρωπαϊκό διαγωνισμό τραγουδιού.

Οι διοργανωτές της Eurovision έχουν πάρει αυστηρά μέτρα ασφαλείας και έχουν στήσει ατσάλινα φράγματα γύρω από τον χώρο διεξαγωγής του αποψινού τελικού. Ήδη χιλιάδες διαδηλωτές έχουν συγκεντρωθεί έξω από το Malmö Arena.

«Είμαι περήφανη για το τραγούδι μας και τη σκληρή δουλειά που κάναμε» λέει η εκπρόσωπος του Ισραήλ

Την ώρα που ο τελικός της Eurovision 2024 βρίσκεται σε αναβρασμό, η εκπρόσωπος του Ισραήλ δηλώνει περήφανη για τη συμμετοχή της.

Η Έντεν Γκολάν, πήρε το εισιτήριο για τον τελικό με το τραγούδι «Hurricane», του οποίου η αρχική εκδοχή τροποποιήθηκε διότι θεωρήθηκε ότι είχε αναφορές στην αιματηρή επίθεση της ισλαμιστικής οργάνωσης Χαμάς στο νότιο Ισραήλ στις 7 Οκτωβρίου.

Σε ανάρτησή της λοιπόν, λίγες ώρες πριν από την έναρξη του τελικού, ευχαρίστησε τους υποστηρικτές της.

«Στέκομαι σε αυτή τη σκηνή με τόση υπερηφάνεια. Περήφανη για το τραγούδι μας και τη σκληρή δουλειά που έχουμε κάνει γι' αυτό. Περήφανη για τη χώρα μου και τους ανθρώπους της» γράφει η καλλιτέχνιδα από το Ισραήλ και προσθέτει:

«Νιώθω την αγάπη και την υποστήριξή σας από χιλιόμετρα μακριά ότι τίποτα και κανείς δεν μπορεί να με λυγίσει. Απόψε μοιράζομαι τη φωνή μας και θα δώσω την καλύτερη ερμηνεία που μπορώ. Σας αγαπώ».

Eurovision 2024-Ολλανδική TV: «Δεν χτύπησε την οπερατέρ ο Joost»-Κοντόπουλος (Κύπρος): Εμείς εδώ μάθαμε ότι τη χτύπησε-Γερμανού: Εγώ έμαθα και ότι δεν ήταν νηφάλιος


Ανακοίνωση σχετικά με τo περιστατικό που οδήγησε στον αποκλεισμό του Ολλανδού Joost Klein από τον τελικό της Eurovision εξέδωσε ο ολλανδικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας AVROTROS.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, ο εκπρόσωπος της Ολλανδίας έκανε μια «απειλητική κίνηση» αφότου επανειλημμένα ζήτησε να μην βιντεοσκοπηθεί παρά τη θέλησή του.

Η ανακοίνωση του ολλανδικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα για τον αποκλεισμό από τη Eurovision 2024
Στην ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του AVROTROS αναφέρεται: « Ένα περιστατικό συνέβη μετά την ερμηνεία της περασμένης Πέμπτης. Παρά τις ξεκάθαρες συμφωνίες, ο Joost βιντεοσκοπήθηκε όταν μόλις είχε κατέβει από τη σκηνή και έπρεπε να σπεύσει στο greenroom. Εκείνη τη στιγμή, ο Joost έδειξε επανειλημμένα ότι δεν ήθελε να βιντεοσκοπηθεί. Αυτό δεν έγινε σεβαστό».

«Αυτό οδήγησε σε μια απειλητική κίνηση του Joost προς την κάμερα. Ο Joost δεν άγγιξε την οπερατέρ», αναφέρεται στην ανακοίνωση. «Το περιστατικό αυτό καταγγέλθηκε και ακολούθησε έρευνα από την EBU και την αστυνομία. Χθες και σήμερα συμβουλευτήκαμε εκτενώς την EBU και προτείναμε διάφορες λύσεις. Παρ' όλα αυτά, η EBU αποφάσισε να αποκλείσει τον Joost Klein».

«Βαριά και δυσανάλογη η τιμωρία»

Ο AVROTROS χαρακτήρισε τον αποκλεισμό του από τον διαγωνισμό ως «βαριά και δυσανάλογη» τιμωρία και δήλωσε «απογοητευμένος και αναστατωμένος» για τα εκατομμύρια των οπαδών που θα παρακολουθήσουν την αποψινή εκδήλωση.

Eurovision 2024 – Δημήτρης Κοντόπουλος (Κύπρος): Εμείς εδώ στο Μάλμε ακούμε ότι ο Ολλανδός χτύπησε μια κοπέλα

Για τον αποκλεισμό της Ολλανδίας από την Eurovision 2024, μίλησε ο συνθέτης του τραγουδιού «Liar» το οποίο θα ερμηνεύσει στον αποψινό τελικό η Silia Kapsis για την Κύπρο, Δημήτρης Κοντόπουλος.

Μιλώντας στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού, ο Δημήτρης Κοντόπουλος είπε: «Δεν ξέρω τι έχετε μάθει εσείς εκεί πέρα. Από αυτά που ακούμε όμως εδώ, οι τελευταίες πληροφορίες που έχω εγώ είναι ότι τελικά την χτύπησε την κοπέλα. Οπότε καλά έκαναν και τον απέκλεισαν, είναι ένας διαγωνισμός».

«Α, τελικά την χτύπησε, μαθαίνεις εσύ;» τον ρώτησε η παρουσιάστρια με τον συνθέτη να απαντά: «Έτσι ξέρω. Έτσι ξέρω, έτσι έχω μάθει. Ότι δηλαδή υπήρχε και φραστική επίθεση αλλά υπήρχε και χτύπημα».

Από την πλευρά της, η Ναταλία Γερμανού μετέφερε ότι: «Οι δικές μου πηγές, γιατί είμαι σε ανοιχτή επικοινωνία όσο γίνεται η εκπομπή, λένε ότι ο Joost Klein, την ώρα που συνέβη αυτό το περιστατικό, που επιτέθηκε στην κοπέλα, δεν ήταν απολύτως νηφάλιος».

📺Περιοδεία Μητσοτάκη στην Χαλκίδα - Πρώτος σταθμός η υπό κατασκευή δημοτική αγορά (βίντεο-φωτο)


Την Χαλκίδα επισκέπτεται ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης όπου έγινε θερμά δεκτός. Πρώτος σταθμός το εργοτάξιο της Δημοτικής Αγοράς, ώστε να επιβλέψει την εξέλιξη των έργων, ενώ στη συνέχεια περπάτησε στην παραλία και εν συνεχεία θα συναντηθεί και θα μιλήσει με πολίτες στο CAFE “Sarok” στην παραλία Χαλκίδας.



Ο Πρωθυπουργός αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες του evia online, θα αναφερθεί στα υπό εξέλιξη έργα, αλλά και στην αυξημένη κυβερνητική φροντίδα γενικότερα στην Εύβοια, που θεωρεί ότι αποτελεί ένα απτό παράδειγμα, της άμεσης και με επιτυχία αποτελεσματικής κυβερνητικής παρέμβασης-επίλυσης, σοβαρών προβλημάτων.







Eurovision 2024: Απούσα η Ελλάδα από την παρέλαση των σημαιών-Ούτε οι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ της Ιρλανδίας εμφανίστηκαν στην πρόβα τζενεράλε-Διέκοψε την πρόβα ο Γάλλος τραγουδιστής


Δεν σταματούν οι εξελίξεις στην φετινή Eurovision. Την ώρα που ο αποκλεισμός της Ολλανδίας έχει προκαλέσει σφοδρές αντιδράσεις, έγινε γνωστό ότι πολλές χώρες, ανάμεσά τους και η Ελλάδα, έλειπαν από τη σκηνή της παρέλασης των σημαιών.

Συγκεκριμένα αναρτήσεις αναφέρουν ότι η Ελλάδα, η Ιρλανδία και η Ελβετία έλλειπαν από τη σκηνή της παρέλασης των σημαιών, ενώ το show καθυστέρησε να ξεκινήσει 17 λεπτά. 


Eurovision 2024: Η Ιρλανδία δεν εμφανίστηκε στην πρόβα τζενεράλε -Τι συνέβη


Χαοτική είναι η κατάσταση στο Μάλμε της Σουηδίας μετά από μια σειρά κρίσεων που ξετυλίχτηκαν λίγες ώρες πριν από την έναρξη του μεγάλου τελικού της Eurovision 2024.

Η Ιρλανδία με το Bambie Thug έχασε την τελική πρόβα τζενεράλε αφότου δήλωσε ότι μια «κατάσταση» απαιτεί «επείγουσα προσοχή» από την Ευρωπαϊκή Ένωση Ραδιοτηλεόρασης (EBU), που διοργανώνει τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2024.

Ο Ιρλανδικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας RTE ανέφερε ότι αναστατώθηκαν από την κάλυψη της εμφάνισης της χώρας στον ημιτελικό από την τηλεόραση του Ισραήλ.

Εκτός Eurovision 2024 ο Ολλανδός υποψήφιος

Κι όλα αυτά λίγη ώρα αφότου αποκαλύφθηκε ότι ο Ολλανδός υποψήφιος Joost Klein αποβλήθηκε από τον διαγωνισμό αφότου ανακρίθηκε από την αστυνομία για ένα περιστατικό στο οποίο ενεπλάκη ένα «θηλυκό μέλος του συνεργείου παραγωγής».

Σε story που ανέβασε το Bambie Thug αναφορικά με την πρόβα είπε: «Αγαπητό Coven, υπήρχε μια κατάσταση ενώ περιμέναμε να πάμε στη σκηνή για την πρόβα παρέλασης σημαίας, την οποία ένιωσα ότι χρειαζότανεπείγουσα προσοχή από την EBU - η EBU έχει λάβει σοβαρά υπόψη της το θέμα και έχουμε συζητήσει για το τι μέτρα πρέπει να ληφθούν. Αυτό σημαίνει ότι έχασα την πρόβα τζενεράλε μου - λυπάμαι πολύ για τους οπαδούς που ήρθαν να με δουν. Ελπίζω να σας δω στη σκηνή απόψε».


Η ανάρτηση του Bambie Thug

Γιατί αντέδρασε η Ιρλανδία

Σύμφωνα με τον ιρλανδικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα RTE, το Bambie Thug κάλεσε τους διοργανωτές του διαγωνισμού της Eurovision να αντιμετωπίσουν τα σχόλια που έγιναν στην ισραηλινή τηλεόραση πριν από την εμφάνισή του στον ημιτελικό της Τρίτης.

Υποστηρίζοντας ότι ο σχολιασμός παραβίαζε τους κανόνες της Eurovision, το Bambie Thug δήλωσε ότι το Ισραήλ δεν θα πρέπει πλέον να επιτρέπεται να συμμετέχει στον διαγωνισμό.

«Υπάρχει πολύ περισσότερος θυμός και πολύ περισσότερη ορμή μέσα μου τώρα», δήλωσε ο Bambie Thug σε συνέντευξή του στο RTÉ News.

Τι είχε αναφέρει παρουσιαστής του Ισραήλ

Την Τρίτη, ένας σχολιαστής στο Kan, τον ισραηλινό δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό φορέα, προειδοποίησε τους τηλεθεατές με παιδιά ότι η εκτέλεση του τραγουδιού τους, Doomsday Blue, από τους Bambie Thug θα ήταν «η πιο τρομακτική» της βραδιάς.

«Θα υπάρχουν πολλά ξόρκια και μαύρη μαγεία και σκοτεινά ρούχα, σατανιστικά σύμβολα και κούκλες βουντού, σαν να είμαστε στην πλατεία Cats στην Ιερουσαλήμ στα μέσα της δεκαετίας του '90», είπε ο σχολιαστής, αναφερόμενος σε μια γνωστή δημόσια πλατεία στην Ιερουσαλήμ που ήταν κεντρική στη νυχτερινή ζωή της πόλης τη δεκαετία του '90 και συνώνυμη με τη γοτθική κουλτούρα.


Ο σχολιαστής είπε ότι υπήρχε «κάποια διαμάχη» στην Ιρλανδία σχετικά με το τραγούδι, αναφερόμενος σε μια αίτηση που ζητούσε από το RTÉ να αποκλείσει το Doomsday Blue από τη συμμετοχή της Ιρλανδίας.
Σημείωσε επίσης ότι στον Bambie Thug άρεσε να «μιλάει αρνητικά για το Ισραήλ». «Αλλά μπορούμε να μιλήσουμε γι' αυτό αργότερα. Ετοιμάστε τις κατάρες σας», είπε.

Διέκοψε την πρόβα ο Γάλλος τραγουδιστής

Παράλληλα ο υποψήφιος της Γαλλίας, Slimane διέκοψε την δική του τελική πρόβα για να πει ότι ο διαγωνισμός της Eurovision πρέπει να αφορά «την ένωση για την μουσική, ναι, αλλά για την αγάπη, για την ειρήνη». Το σχόλιο του καταχειροκροτήθηκε από το κοινό στο στάδιο.

H Eurovision επιβεβαίωσε ότι γνώριζε πώς ο Γάλλος τραγουδιστής ήθελε να κάνει μία παρέμβαση για να στείλει ένα «μήνυμα αγάπης».

Την ίδια στιγμή έξω από το Malmö Arena, όπου θα πραγματοποιηθεί ο τελικός, συγκεντρώθηκαν 15.000 διαδηλωτές υπέρ της Παλαιστίνης, που ζητούν να αποβληθεί από τον τελικό ο Ισραηλινή διαγωνιζόμενη Eden Golan.


Η τραγουδίστρια ανέβηκε προκλητικά στη σκηνή ανεμίζοντας πίσω της μια ισραηλινή σημαία για την τελική πρόβα της, καθώς στάθηκε απέναντι στο μίσος που δέχτηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού.

Καράτε: Πρωταθλητής Ευρώπης ο Μαστρογιάνης στην Κροατία-Χάλκινο η Στόλη


Ο Κωνσταντίνος Μαστρογιάνης αναδείχθηκε πρωταθλητής στην κατηγορία -84 κιλών Kumite στο Eυρωπαϊκό πρωτάθλημα καράτε ανδρών-γυναικών στο Ζαντάρ, κερδίζοντας το χρυσό μετάλλιο.

Ο Έλληνας αθλητής επικράτησε του Ολλανδού, Μπράιαν Τίμερμαν με 7-2 στον τελικό και ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου, σημειώνοντας μια μεγάλη επιτυχία για το ελληνικό καράτε.

Για να φτάσει στον τελικό πέρασε από τα ημιτελικά, αντιμέτωπος με τον Κροάτη, Ιβάν Κβέζιτς, παγκόσμιος πρωταθλητής και κάτοχος πέντε ευρωπαϊκών μεταλλίων και πήρε τη νίκη με σενσού, καθώς είχε κερδίσει πόντο πρώτος.

Στα μετάλλια μπήκε και η Μαρία Στόλη η οποία κατέκτησε το χάλκινο στα -55κ. μετά από απίστευτη ανατροπή απέναντι στην Ουκρανή Ολυμπιονίκη, Ανζχέλικα Τερλιούγκα.


ΕΤΣΙ!ΠΟ@ΤΣΑ ΛΕΜΕ🖕🖕🖕🖕Eurovision 2024: Νέα ανακοίνωση της EBU μετά τον αποκλεισμό της Ολλανδίας -Πώς θα διεξαχθεί η ψηφοφορία


Η EBU εξέδωσε νέα ανακοίνωση μετά τον αποκλεισμό της Ολλανδίας από την Eurovision 2024.

Η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση προέβη στην ανακοίνωση αυτή για να εξηγήσει τι θα συμβεί με την ψηφοφορία του μουσικού διαγωνισμού, αφού οι θέσεις πλέον μειώθηκαν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της EBU:
«Ως αποτέλεσμα της μη συμμετοχής της Ολλανδίας στον Μεγάλο Τελικό του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, ισχύουν τα ακόλουθα: Όλοι οι διαγωνιζόμενοι διατηρούν τον αριθμό τους στην επίσημη σειρά εμφάνισης. Δεν θα υπάρχει τραγούδι στη θέση 5.

Τα αποτελέσματα των κριτικών επιτροπών, τα οποία ελήφθησαν μετά τη βραδινή γενική πρόβα την Παρασκευή 10 Μαΐου, έχουν υπολογιστεί εκ νέου έτσι ώστε η Ολλανδία να μην λάβει κανέναν βαθμό. Για τον λόγο αυτό, όλα τα μέλη της κριτικής επιτροπής πρέπει να κατατάξουν όλα τα τραγούδια από το 1 έως το 26. Για παράδειγμα, εάν η Ολλανδία είχε καταταγεί στην 9η θέση από μια εθνική κριτική επιτροπή σε μια χώρα, το τραγούδι που είχε καταταγεί στη 10η θέση κατατάσσεται τώρα στην 9η θέση και θα λάβει 2 βαθμούς και το τραγούδι που είχε καταταγεί στην 11η θέση είναι τώρα στη 10η θέση και λαμβάνει 1 βαθμό. Δεν θα δοθεί κανένας βαθμός στην Ολλανδία από το κοινό. Οι θεατές στην Ολλανδία μπορούν να ψηφίσουν στον Μεγάλο Τελικό και το αποτέλεσμα της κριτικής επιτροπής της Ολλανδίας εξακολουθεί να ισχύει.

Η EBU θα ενημερώσει όλους τους τηλεπικοινωνιακούς εταίρους ότι η Ολλανδία δεν συμμετέχει πλέον και θα προσπαθήσουμε να μπλοκάρουμε τις γραμμές για το τραγούδι 5. Παρακαλούμε να μην επιχειρήσει κανείς να ψηφίσει για το τραγούδι 5. Σε περίπτωση που κάποιος προσπαθήσει να ψηφίσει για το τραγούδι 5, οι ψήφοι του δεν θα μετρήσουν, αλλά υπάρχει πιθανότητα οι θεατές να χρεωθούν. Η Ολλανδία δεν θα εμφανιστεί στον πίνακα βαθμολογίας».

📺Γεωργιάδης για αποκάλυψη του κ@λου Κασσελάκη: Γιατί, το ότι έχω παρουσιάσει το "Κεφάλαιο " του Μαρξ και τα "Άπαντα του Λένιν" που το πας;😝😝


Το βιβλίο βέβαια αναφέρεται στα χειρόγραφα της Νεκράς Θάλασσας και απλά έχει πιασαρικο τίτλο... Δεν αναφέρεται σε "ιδιόχειρες επιστολές του Χριστού μας δηλ του Θεού μας" όπως αυτές που έλεγε ο Βελοπουλος...

Απάντηση σε σκληρούς τόνους για τη χθεσινή καταγγελία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ Στέφανο Κασσελάκη ότι στο παρελθόν «πωλούσε δήθεν χειρόγραφα του Ιησού» έδωσε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Όπως τονίζει ο Άδωνις Γεωργιάδης, η πολιτική αντιπαράθεση για αυτό το ζήτημα ξεκίνησε από τον Κυριάκο Βελόπουλο «και έσπευσε να υιοθετήσει όλα του τα επιχειρήματα, ως συνήθως ο Στέφανος Κασσελάκης».

Σύμφωνα με τον ίδιο, στην εκπομπή του έχει πουλήσει και το «Κεφάλαιο» του Καρλ Μαρξ, όπως και τα «Άπαντα» του Βλάντιμιρ Λένιν χωρίς, ωστόσο, να έχει υιοθετήσει «κομμουνιστικές ιδέες επειδή τα είχα πουλήσει στην εκπομπή μου».

Ακολούθως ο Άδωνις Γεωργιάδης υποστηρίζει ότι το βιβλίο που παρουσίασε δεν περιείχε «καμία «επιστολή» του Ιησού» αλλά «αντιθέτως έχει ολόκληρο κεφάλαιο για το ότι δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη οποιουδήποτε συγγραφικού έργου του Ιησού».

Καταληκτικά ο υπουργός Υγείας αναφέρει ότι «το άγχος τους να με πλήξουν προσωπικά έχει ξεπεράσει κάθε όριο και αν η υπόσχεση του κ. Κασσελάκη ότι θα με «ξεσκίσει» κλπ ήταν το βιβλίο του Αγγέλου Σακκέτου, που είχα δείξει σε μία εκπομπή μου πριν από 14 χρόνια τότε καλή τύχη».

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Άδωνις Γεωργιάδης σε ανάρτηση στο Χ:

«Η έλλειψη επιχειρημάτων για την πολιτική έχει καταντήσει την πολιτική αντιπαράθεση σε αυτό το επίπεδο που ξεκίνησε χθες ο @velopky και έσπευσε να υιοθετήσει όλα του τα επιχειρήματα, ως συνήθως ο @skasselakis

Ποια είναι η κατηγορία, για την οποία μάλιστα πρέπει και να με αποπέμψει ο Μητσοτάκης; Ότι πούλαγα και εγώ βιβλίο με «επιστολές» του Ιησού…Αρα υποκρισία κλπ…

Α) ακόμη και έτσι να ήταν και αυτό το βιβλίο του αειμνήστου Αγγέλου Σακκέτου να παρουσίαζε όντως κάτι τέτοιο, το επιχείρημα είναι γελοίο. Δηλ κάθε βιβλιοπωλείο που πουλάει ένα βιβλίο άλλου εκδοτικού οίκου, υιοθετεί και το περιεχόμενο του; Δηλ όσοι βιβλιοπώλες έχουν πουλήσει το βιβλίο του κ. Βελόπουλου το υιοθετούν; Η κατηγορία προς τον κ. Βελόπουλο δεν είναι ότι πουλούσε στο βιβλιοπωλείο του εν μέσω χιλιάδων άλλων τίτλων το συγκεκριμένο βιβλίο, αλλά ότι το έγραψε και το εξέδωσε ο ίδιος …εγώ στην εκπομπή μου έχω πουλήσει και το Κεφάλαιο του Μάρξ (εκδόσεις Κάκτος τότε), αλλά και τα Άπαντα του Λένιν (σε παλαιά συλλεκτική έκδοση), δηλ είχα υιοθετήσει τις κομμουνιστικές ιδέες επειδή τα είχα πουλήσει στην εκπομπή μου; Βιβλιοπωλείο είχαμε συγγραφείς καλούσαμε, τα βιβλία τους δείχναμε. Τέλος ιστορίας

Β) Το βιβλίο όμως του Αγγέλου Σακκέτου, για το οποίο γίνεται η φασαρία, δεν περιείχε καμμία «επιστολή» του Ιησού. Αντιθέτως έχει ολόκληρο κεφάλαιο για το ότι δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη οποιουδήποτε συγγραφικού έργου του Ιησού. Στην συζήτηση όμως περί της Ιστορικότητας του προσώπου του Ιησού και την απόδειξη αυτής, προς όσους την αμφισβητούσαν, έγραψε ο συγγραφεύς ποτέ αυτό το βιβλίο. Ο τίτλος προφανώς έχει σε κάθε βιβλίο και έναν εμπορικό χαρακτήρα, αλλά επί της ουσίας ο συγγραφεύς πολύ γνωστός τότε για διάφορες θρησκευτικές μελέτες, έκανε μια σύνοψη των θεωριών για τα λεγόμενα Χειρόγραφα της Νεκράς Θαλάσσης, το λεγόμενο Ευαγγέλιο του Ιούδα που είχε παρουσιάσει έως και το National Geographic κλπ και διάφορες άλλες διεθνείς βιβλιογραφικές αναφορές, που κατέληγαν να αποδείξουν την ιστορική ύπαρξη του Ιησού, δηλ με το βιβλίο του κ. Βελόπουλου καμμία απολύτως σχέση.

Το άγχος τους να με πλήξουν προσωπικά έχει ξεπεράσει κάθε όριο και αν η υπόσχεση του κ. Κασσελάκη ότι θα με «ξεσκίσει» κλπ ήταν το βιβλίο του Αγγέλου Σακκέτου, που είχα δείξει σε μία εκπομπή μου πριν από 14 χρόνια τότε καλή τύχη…».


Να θυμίσουμε ότι χθες ο Στέφανος κατηγόρησε τον Άδωνι ότι πουλούσε βιβλία με "χειρόγραφα του Ιησού" όπως ο Βελοπουλος και ζήτησε να τον αποπέμψει ο Πρωθυπουργός.


Δείτε και τι πουλούσε ο Βελόπουλος "έχει μέσα επιστολές του ίδιου του Ιησού Χριστού, θα είστε οι μοναδικοί στον κόσμο που θα έχετε επιστολές του Θεού μας, το καταλαβαίνετε; Ορίστε δείτε τις..."


📺Βίντεο από τη Χαμάς με τον Ισραηλινό όμηρο Ναντάβ ΠόπλεγουελΚΟΣΜΟΣ


Η παλαιστινιακή οργάνωση έδωσε στη δημοσιότητα βίντεο με τον Ναντάβ Πόπλεγουελ , ο οποίος επιβεβαίωσε το όνομά του - «Η κυβέρνηση Νετανιάχου σας λέει ψέματα», ανέφερε στο μήνυμά της η Χαμάς

ΗΧαμάς δημοσιοποίησε ένα βίντεο σχετικά με την τύχη του Ισραηλινού ομήρου Ναντάβ Πόπλεγουελ, στέλνοντας μήνυμα προς τους Ισραηλινούς, ότι η κυβέρνηση Νετατιάχου τους λέει ψέματα.

Η Χαμάς νωρίτερα σήμερα, δημοσιοποίησε ένα σύντομο βίντεο του 51 ετών ομήρου, που είχε μία μελανιά στο δεξί μάτι του.


Ο Πόπλεγουελ επιβεβαίωσε το όνομα του στο ίδιο βίντεο.

Δεν έχει ξεκαθαρίσει από πότε είναι όμηρος της Χαμάς.

📺Πέταξαν μπουκάλι στο κεφάλι του Τζόκοβιτς, την ώρα που μοίραζε αυτόγραφα [βίντεο]


Θύμα επίθεσης με ρίψη αντικειμένου έπεσε ο Νόβακ Τζόκοβιτς, μετά τον αγώνα του κόντρα στον Κορεντίν Μουτέ (νίκη 6-3, 6-1) στο ATP της Ρώμης.

Την ώρα που ο Σέρβος τενίστας κατευθυνόταν στα αποδυτήρια, στάθηκε για να μοιράσει αυτόγραφα στους θαυμαστές του, ωστόσο κάποιος απερίσκεπτος πέταξε ένα μπουκάλι στο κεφάλι του.

Ο Νόλε έπεσε στο έδαφος πιάνοντας το κεφάλι του, με τους θεατές να σοκάρονται από το περιστατικό.

Προς το παρόν, δεν έχει γίνει γνωστό αν ο δράστης της επίθεσης έχει ταυτοποιηθεί αλλά και τι επιπτώσεις θα έχει.

📺Γερμανία: Επίθεση ακροδεξιών σε πολιτικό μπροστά στην κάμερα της DW - Δείτε το βίντεο


Άλλη μια επίθεση σε Γερμανίδα πολιτικό προκαλεί σοκ και παραπέμπει σε σκοτεινά μεσοπολεμικά χρόνια. Αυτή τη φορά εν ώρα ρεπορτάζ της DW στην πρωτεύουσα της Σαξονίας, τη Δρέσδη

Λαμβάνουν επικίνδυνες διαστάσεις πλέον οι επιθέσεις εναντίον πολιτικών στη Γερμανία. Είναι δίχως υπερβολή σχεδόν καθημερινές και βίαιες. Μετά από την βαριά σωματική βλάβη στον νεαρό ευρβωβουλευτή των Σοσιαλδημοκρατών Ματίας Έκε στη Δρεσδη την Παρασκευή από φερόμενους ακροδεξιούς, ηλικίας 17 με 18 χρονών, σειρά είχε η υπ. Οικονομίας του Βερολίνου και πρώην δήμαρχος Φραντίσκα Γκιφέι, από τον στενό κύκλο του καγκελάριου Σολτς που δέχθηκε πισώπλατη επίθεση με τσάντα στο Βερολίνο.

Την Τρίτη όμως συνέβη όμως κι ένα περιστατικό που σοκάρει γιατί εκτυλίχθηκε on camera, παραπέμποντας στις πιο σκοτεινές σελίδες της γερμανικής ιστορίας. Εν ώρα ρεπορτάζ της Deutsche Welle στη Δρέσδη με τοπική πολιτική των Πρασίνων, Υβόν Μόσλερ κατά τη διάρκεια αφισοκόλλησης, η Γερμανίδα πολιτικός δέχθηκε πρωτοφανή επίθεση από υποστηρικτές του AfD φωνάζοντας απαγορευμένα ναζιστικά συνθήματα και φτύνοντάς την στο πρόσωπο. 


Προβληματίζει η στάση της αστυνομίας

Προβληματισμό όπως προκαλεί και η στάση της αστυνομίας της Δρέσδης, η οποία δεν έσπευσε στο σημείο ως όφειλε, όπως καταγγέλλει η ίδια. Συγκεκριμένα, οι δημοσιογράφοι και η ίδια η πολιτικός των Πρασίνων κάλεσαν αμέσως την αστυνομία μιας και το αστυνομικό τμήμα απείχε μόλις 3 λεπτά με τα πόδια και κατήγγειλαν τη λεκτική επίθεση και την απειλή βίας. Η αστυνομία τελικά έφτασε στην περιοχή ξεκινώντας έρευνες σε βάρος 34χρονου για σωματική βλάβη, απειλή και προσβολή καθώς και ενός 24χρονου επίσης για σωματική βλάβη.

Οι αστυνομικοί απάντησαν ότι μπορούν να έρθουν σε 10 με 11 λεπτά, έμοιαζαν σαν να υποβάθμιζαν το περιστατικό, κάτι το οποίο καταγγέλλει η Γερμανίδα πολιτικός, εκφράζοντας δημόσια την απογοήτευσή της για τη στάση της αστυνομίας, ενός κρατικού οργάνου δηλαδή, απέναντι στην ακροδεξιά βία. «Θα πρέπει να εξετάσουμε τη στάση της αστυνομίας» αναφέρει στην DW. «Το μίσος τους και η σκληρότητά τους μπροστά στις κάμερες είναι αποκρουστικό και τρομακτικό» αναφέρει στην DW, αναφέρει ο εκπρόσωπος των Πρασίνων στη Δρέσδη.

Mε αφορμή τις πρωτοφανείς επιθέσεις των τελευταίων ημερών σε βάρος πολιτικών, ο καγκελάριος Όλαφ Σολτς δήλωσε ότι «οι επιθέσεις στη δημοκρατία μας αφορούν όλους. Απάντηση μπορεί όμως να δώσει καθεμιά και καθένας μας πολύ απλά: πηγαίνετε να ψηφίσετε!».

Ας σημειωθεί ότι στη Σαξονία με πρωτεύουσα τη Δρέσδη το AfD είναι πρώτο κόμμα με 32% στις δημοσκοπήσεις ένα μήνα πριν από τις ευρωεκλογές, ενώ τον Σεπτέμβριο επίκεινται και κρίσιμες εκλογές στο κρατίδιο.

Πηγή: Deutsche Welle

ΣΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΟΜΕΝΟς ΜΑΓΟΣ ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ😜🤦🏻‍♂️Στο Χαλάνδρι το πρώτο χάπενινγκ με το τροχόσπιτο του Κασσελάκη (Photos)


Το «κινητό στρατηγείο» που θα χρησιμοποιήσει ο Στέφανος Κασσελάκης στο πλαίσιο της περιοδείας του ενόψει των Ευρωεκλογών έκανε «πρεμιέρα» στο Χαλάνδρι.

Ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης απηύθυνε ομιλία από το τρέιλερ που έφτασε εχθές στην Ελλάδα από την Αγγλία και φέρει πάνω του το σύνθημα «Καλύτερη Ζωή Τώρα».

Το τροχόσπιτο εντόπισε εχθές ο τηλεοπτικός σταθμός Star o οποίος μετέδωσε ότι οι προετοιμασίες είναι πυρετώδεις προκειμένου να τοποθετηθεί σε αυτό ένα γραφείο για τις ανάγκες του Στέφανου Κασσελάκη και των συνεργατών του.

Στο τρέιλερ έχουν ήδη τοποθετηθεί διαφημιστικές πινακίδες, ενώ μετά την περιοδεία στη βόρεια Αττική αναμένεται να ταξιδέψει και στη Μακεδονία.

Η ιδέα για το «κινητό στρατηγείο», όπως ανέφεραν συνεργάτες του Στέφανου Κασσελάκη, ήταν του ίδιου πριν από έναν μήνα και όπως αναφέρθηκε στο σχετικό ρεπορτάζ θυμίζει λίγο την εκστρατεία του Μπάρακ Ομπάμα το 2012 όταν ο Αμερικανός πρόεδρος με το «Grand Force 1» όργωσε τις ΗΠΑ.







«Πετάει» προς νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης το «Ελ. Βενιζέλος» -Τι δείχνουν τα μέχρι στιγμής στοιχεία


Σε ανοδική τροχιά κινείται η επιβατική κίνηση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, επιβεβαιώνοντας τις εκτιμήσεις της αγοράς ότι το 2024 θα «πετάξει» στα... 30 εκατ. επιβάτες.

Οι εντυπωσιακές επιδόσεις για το αεροδρόμιο της Αθήνας συνεχίζονται , καθώς και τον μήνα Απρίλιο «απογειώθηκε», σημειώνοντας αύξηση 16,3% σε σχέση με τον Απρίλιο του 2023, φτάνοντας τους 2,49 εκατ. επιβάτες. Οι επιβάτες εξωτερικού ήταν 1,79 εκατ. έναντι 1,47 εκατ. πέρυσι με αύξηση 21,7% ενώ οι επιβάτες εσωτερικού ήταν 688 χιλιάδες έναντι 660 χιλιάδες πέρυσι με αύξηση 4,1%.

Συνολικά, κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η κίνηση του αεροδρομίου έφθασε τους 7,7 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 16,5%. Τους 4 πρώτους μήνες η αύξηση ήταν κάτι παραπάνω από εντυπωσιακή. Τον Ιανουάριο 12,7%, τον Φεβρουάριο 21,6%, τον Μάρτιο 23,6% και τον Απρίλιο 21,7%.Η επιβατική κίνηση, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού, παρουσίασαν αύξηση της τάξης των 8,4% και 20,2% αντίστοιχα.

Πτήσεις

Ο αριθμός των πτήσεων στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών κατά τη διάρκεια των τεσσάρων πρώτων μηνών του 2024 ανήλθε σε 67.447, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 13,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Τόσο οι πτήσεις εσωτερικού όσο και οι διεθνείς πτήσεις σημείωσαν άνοδο κατά 5,9% και 19,3% σε σχέση με το 2023.

Προβλέψεις για χρονιά ρεκόρ

Οι προβλέψεις για την επιβατική κίνηση για το 2024 ήδη έχουν αναθεωρηθεί προς τα πάνω μετά και τη διψήφια αύξηση που κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Ο διε υθύνων σύμβουλος του ΔΑΑ Γιάννης Παράσχης στο πλαίσιο της πρώτης γενικής συνέλευσης των μετόχων μετά την εισαγωγή στο ελληνικό Χρηματιστήριο είχε αναφέρει: «Η επιβατική κίνηση κατέγραψε άνοδο 16,5% κατά τους πρώτους τρεις μήνες της φετινής χρονιάς, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Πρόκειται για μια σημαντική ανάπτυξη, η οποία αποτυπώθηκε και στα οικονομικά μεγέθη. Αυτό μας οδηγεί σε μια αναθεώρηση προς τα πάνω της πρόβλεψης για τη συνολική πορεία της χρονιάς».

Με βάση τα παραπάνω στοιχεία της επιβατικής κίνησης, παράγοντες της αγοράς εκφράζουν την εκτίμηση ότι το 2024 θα είναι νέα χρονιά ιστορικού ρεκόρ για το «Ελευθέριος Βενιζέλος», ξεπερνώντας τα 30 εκατ. επιβάτες,με δεδομένο ότι δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η καλοκαιρινή περίοδος και η Αθήνα είναι ένας προορισμός με μεγάλη δυναμική, όπως δείχνουν και τα στατιστικά της κίνησης από το εξωτερικό.

Έτσι εκτιμώντας ότι θα «πετάξει» ακόμη πιο ψηλά το 2024 το «Ελευθέριος Βενιζέλος» ανοίγει «φτερά» σε αγορές που διαθέτουν μεγάλο μερίδιο επιβατών με υψηλό καταναλωτικό προφίλ, όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα και η Ινδία. «Για αυτό και επενδύουμε στην ανάπτυξη των προορισμών μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων», είπε στην πρόσφατη γενική συνέλευση των μετόχων ο διευθύνων σύμβουλος, Γιάννης Παράσχης. Εξέλιξη στην οποία συμβάλλουν τόσο οι διευρυμένες συνεργασίες που συνάπτει ο ΔΑΑ με διεθνείς αεροπορικές εταιρείες, αλλά και τα επενδυτικά προγράμματα εγχώριων αερομεταφορέων. Ήδη η Aegean ανακοίνωσε την επένδυση σε μεγαλύτερα αεροσκάφη A321, που επιτρέπουν πτήσεις ως και 7,5 ωρών, που θα της δώσουν τη δυνατότητα να πετά σε Ασία, Κεντρική Αφρική και Περσικό Κόλπο.

Κερδοφορία

Υπενθυμίζεται πως βελτιωμένα ήταν και τα έσοδα του ΔΑΑ, που αυξήθηκαν κατά 15,3 εκατ. ευρώ ή 15,3%, από 99,4 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε 114,6 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο φετινό τρίμηνο, με όλες τις ροές εσόδων να παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση.

Ειδικότερα, τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα από αεροπορικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 86,3 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 14,8% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Αύξηση που αποδίδεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εσόδων από τις Αεροπορικές Χρεώσεις και των εσόδων από το Τέλος Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αερολιμένων, ενώ οι τιμές των αεροπορικών χρεώσεων παρέμειναν σταθερές. Επιπλέον, τα έσοδα και λοιπά εισοδήματα από μη αεροπορικές δραστηριότητες ανήλθαν σε 28,4 εκατ. ευρώ, δηλαδή αυξημένα κατά 16,9% σε σύγκριση με το 2023. Η εν λόγω βελτίωση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση των εσόδων από εμπορικές δραστηριότητες και υπηρεσίες στάθμευσης οχημάτων.

Τα συνολικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), το πρώτο τρίμηνο του 2024, διαμορφώθηκαν σε 66,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,7 εκατ. ευρώ ή 15,1% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Τα κέρδη προ φόρων την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2024 ανήλθαν στα 37 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,5 εκατ., συγκριτικά με 2023, ενώ τα κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα 28,5 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,5 εκατ. ευρώ από την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.

Λύθηκε ένα ακόμη μυστήριο στον πίνακα της Μόνα Λίζα


Μια γεωλόγος και ιστορικός τέχνης της Αναγέννησης πιστεύει ότι έχει λύσει επιτέλους το μυστήριο σε έναν από τους πιο διάσημους πίνακες του κόσμου όσον αφορά το φόντο του πίνακα.

Το τοπίο πίσω από τη Μόνα Λίζα του Λεονάρντο ντα Βίντσι έχει πυροδοτήσει ατελείωτες συζητήσεις, με ορισμένους ιστορικούς τέχνης να επιμένουν ότι η θέα στο φόντο είναι φανταστική και εξιδανικευμένη, ενώ άλλοι μιλούν για συγκεκριμένες τοποθεσίες στην Ιταλία.

Τώρα μια γεωλόγος και ιστορικός τέχνης της Αναγέννησης πιστεύει ότι έχει λύσει επιτέλους το μυστήριο σε έναν από τους πιο διάσημους πίνακες του κόσμου. Η Ann Pizzorusso συνδύασε τα δύο πεδία της τεχνογνωσίας της για να αποκαλύψει ότι ο Λεονάρντο ντα Βίντσι ζωγράφισε αρκετά γνώριμα χαρακτηριστικά της πόλης Lecco, στις όχθες της λίμνης Κόμο στην περιοχή της Λομβαρδίας της βόρειας Ιταλίας.

Η Pizzorusso έχει ταιριάξει τη γέφυρα του Λεονάρντο, την οροσειρά και τη λίμνη που φαίνονται στον πίνακα της Μόνα Λίζα με τη γέφυρα Azzone Visconti του 14ου αιώνα του, τις νοτιοδυτικές Άλπεις με θέα στην περιοχή και τη λίμνη Garlate, την οποία είναι γνωστό ότι επισκέφτηκε ο διάσημος ζωγράφος πριν από 500 χρόνια.

Οι ομοιότητες είναι αναμφισβήτητες, είπε. «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη με αυτό.»

Προηγούμενες θεωρίες από το 2011 ανέφεραν ότι η γέφυρα και οι δρόμοι που υπάρχουν στο φόντο είναι από το Bobbio, μια μικρή πόλη στη βόρεια Ιταλία, ενώ μια θεωρία του 2023 έλεγε ότι πρόκειται για μια γέφυρα που βρίσκεται στην επαρχία του Arezzo στην Ιταλία.

«Η τοξωτή γέφυρα ήταν πανταχού παρούσα σε όλη την Ιταλία και την Ευρώπη και πολλές έμοιαζαν πολύ. Είναι αδύνατο να προσδιοριστεί μια ακριβής τοποθεσία μόνο από μια γέφυρα. Όλοι μιλούν για τη γέφυρα και κανείς δεν μιλάει για τη γεωλογία.

«Οι γεωλόγοι δεν κοιτάζουν πίνακες και οι ιστορικοί τέχνης δεν κοιτάζουν τη γεωλογία», είπε η Pizzorusso. «Οι ιστορικοί τέχνης είπαν ότι ο Λεονάρντο χρησιμοποιούσε πάντα τη φαντασία του, αλλά μπορείτε να δείξετε αυτή την εικόνα σε οποιονδήποτε γεωλόγο στον κόσμο και θα πει αυτό που λέω για τον Lecco. Ακόμη και ένας που δεν είναι γεωλόγος μπορεί τώρα να δει τις ομοιότητες».

Σημείωσε ότι οι βράχοι στο Leccο είναι ασβεστόλιθοι και ότι ο Λεονάρντο απεικόνισε τα βράχια του σε γκρι-λευκό χρώμα – «που είναι τέλειο, γιατί αυτός είναι ο τύπος βράχου που υπάρχει εκεί».

Πρόσθεσε ότι, σε αντίθεση με την πόλη Lecco, ούτε η πόλη Bobbio ούτε η Arezzo έχουν λίμνη.
 
Πηγή: Guardian

ΟΚ ΥΠΟΜΟΝΗ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΡΝΟΥΝ ΟΙ ΠΟ@ΣΤΗΔΕΣ😝🖕🖕Eurovision 2024: Αποκλείστηκε η Ολλανδία από τον αποψινό τελικό μετά την καταγγελία κατά του Joost Klein


Εκτός τελικού της Eurovision 2024 τέθηκε τελικά η συμμετοχή της Ολλανδίας, όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Ραδιοτηλεοπτική Ένωση (EBU).

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο Joost δεν θα διαγωνιστεί στον αποψινό μεγάλο τελικό του διαγωνισμού τραγουδιού που διεξάγεται στο Μάλμε της Σουηδίας μετά την καταγγελία σε βάρος του.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της EBU:

«Ο Ολλανδός καλλιτέχνης Joost Klein δεν θα διαγωνιστεί στον Μεγάλο Τελικό του φετινού Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision.Η σουηδική αστυνομία ερεύνησε μια καταγγελία που έγινε από μια γυναίκα μέλος του συνεργείου παραγωγής μετά από ένα περιστατικό μετά την εμφάνισή του στον ημιτελικό της Πέμπτης το βράδυ. Ενώ η νομική διαδικασία έχει πάρει τον δρόμο της, δεν θα ήταν σκόπιμο να συνεχίσει στον Διαγωνισμό. Θα θέλαμε να καταστήσουμε σαφές ότι, σε αντίθεση με ορισμένες αναφορές των μέσων ενημέρωσης και εικασίες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αυτό το περιστατικό δεν αφορούσε κανέναν άλλο ερμηνευτή ή μέλος της αντιπροσωπείας.

Διατηρούμε μια πολιτική μηδενικής ανοχής για ανάρμοστη συμπεριφορά στην εκδήλωσή μας και δεσμευόμαστε να παρέχουμε ένα ασφαλές περιβάλλον εργασίας για όλο το προσωπικό του Διαγωνισμού. Υπό αυτό το πρίσμα, η συμπεριφορά του Joost Klein προς μέλος της ομάδας θεωρείται ότι παραβιάζει τους κανόνες του Διαγωνισμού.Ο Μεγάλος Τελικός του 68ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision θα προχωρήσει πλέον με 25 τραγούδια που θα συμμετέχουν».


Η αντίδραση της Ολλανδικής δημόσιας τηλεόρασης

Άμεση ήταν η αντίδραση της Ολλανδικής δημόσιας τηλεόρασης για τον αποκλεισμό της συμμετοχής της χώρας από τον τελικό της Eurovision.

Συγκεκριμένα, ο ολλανδικός δημόσιος ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός αναφέρει ότι ο αποκλεισμός του Joost Klein από τον τελικό της Eurovision είναι «δυσανάλογος».

«Λάβαμε υπόψη τον αποκλεισμό από την EBU. Η Avrotros βρίσκει τον αποκλεισμό δυσανάλογο και έχει σοκαριστεί από την απόφαση. Λυπούμαστε βαθιά γι' αυτό και θα επανέλθουμε αργότερα», αναφέρει η ανακοίνωση.


Τι οδήγησε στον αποκλεισμό της Ολλανδίας από τον τελικό της Eurovision 2024
Σύμφωνα με πληροφορίες και την επίσημη δήλωση της EBU ο Ολλανδός καλλιτέχνης επιτέθηκε σε γυναίκα συνεργάτη της εταιρείας παραγωγής. Ο εκπρόσωπος της Ολλανδίας ανακρίθηκε από την αστυνομία, σύμφωνα με το ολλανδικό «ΝΟS». Από ανάκριση πέρασε και το άτομο που τον κατήγγειλε, καθώς και άλλοι που βρίσκονταν μπροστά στο περιστατικό.

Η υπόθεση έχει φτάσει στον Σουηδό εισαγγελέα, όμως η διευθέτησή της σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, μπορεί να διαρκέσει εβδομάδες.


Ο τραγουδιστής της Ολλανδίας δεν παραβρέθηκε ούτε στην χθεσινή πρόβα τζενεράλε στο Μάλμε της Σουηδίας, όπου επρόκειτο να εμφανιστεί στην πέμπτη θέση, πριν την Εντέν Γκολάν που εκπροσωπεί το Ισραήλ.

Το Βόρειο Σέλας έφτασε και στην Ελλάδα – Μαγευτικές εικόνες


Μια σπάνια «εμφάνιση» στον ουρανό της Αθήνας έκανε το Βόρειο Σέλας, όπως γνωστοποίησε με ανάρτησή του ο διευθυντής της ΕΜΥ, Θοδωρής Κολυδάς.

«Ήρθε τελικά το Βόρειο Σέλας στην Αθήνα. Το σέλας είναι το ωραιότερο φυσικό φαινόμενο που γοητεύει και εμπνέει τους ανθρώπους απ’ την απαρχή του κόσμου. Συνολικά έχουν καταγραφεί 12 τεκμηριωμένες περιπτώσεις εμφάνισης Βόρειου Σέλαος πάνω από τον Ελληνικό χώρο τα τελευταία 500 χρόνια και η σημερινή είναι η 13η . Σε χθεσινό μας άρθρο αναφερθήκαμε στην μεγάλη ηλιακή έκλαμψη της 8ης Μαΐου 2024 με την κρυφή ελπίδα για την εμφάνιση Βορείου Σέλαος στη χώρα μας.
Οι προσδοκίες μας τελικά πραγματώθηκαν!» αναφέρει ο κ. Κολυδάς.

Το φαινόμενο δημιούργησε μια ηλιακή καταιγίδα σπάνιας έντασης που κατευθύνθηκε προς τη Γη.


Όπως αναφέρει ο μετεωρολόγος στο προσωπικό του ιστολόγιο, η σημερινή καταγραφή στην Αθήνα έγινε χάρις στον κ. Χρήστο Ντουντουλάκη και τον κ. Δημήτρη Σαγιάκο εξαιρετικούς επιστήμονες και παρατηρητές καιρικών και διαστημικών φαινομένων.




Εισαγγελία του Αρείου Πάγου: Δεν αφέθηκε ελεύθερος ο ΒΑΣΤΑΖΟΣ της Κω/λου που συμμετείχε στο επεισόδιο στα δικαστήρια του Βόλου


Τι αναφέρει η ανακοίνωση του Άρείου Πάγου

Η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, με αφορμή επεισόδιο που σημειώθηκε μεταξύ της συνηγόρου πολιτών του Βόλου, Ζωής Κωνσταντοπούλου και δικαστικών λειτουργών στα δικαστήρια του Βόλου και την προσωρινή κράτηση πολίτη, δηλώνει ότι «ουδέποτε οποιοσδήποτε εισαγγελέας αυτής (σ.σ.: του Αρείου Πάγου) έδωσε εντολή στην προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Βόλου, να αφεθεί ελεύθερος πολίτης, που είχε κρατηθεί, με απόφαση προέδρου δικαστηρίου του Βόλου.

Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Εισαγγελίας του Αρείου Πάγου έχει ως εξής:

«Η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου, με αφορμή δημοσιεύματα κυρίως του ηλεκτρονικού τύπου του Νομού Μαγνησίας, δηλώνει, ότι ουδέποτε οποιοσδήποτε Εισαγγελέας αυτής έδωσε εντολή στην Προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Βόλου, να αφεθεί ελεύθερος πολίτης, που είχε κρατηθεί, με απόφαση Προέδρου Δικαστηρίου του Βόλου και διαβεβαιώνει, ότι όλα τα Δικαστήρια της χώρας εφαρμόζουν, πιστά, το νόμο, ανεξάρτητα από την ιδιότητα των διαδίκων ή των Δικηγόρων τους, όπως έγινε και στην προκειμένη περίπτωση από τις Δικαστικές και Εισαγγελικές Αρχές του Βόλου».

Eurovision 2024: Υπεβλήθη καταγγελία κατά του Ολλανδού ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ -Ανακρίθηκε από την Αστυνομία


Καταγγελία σε βάρος του εκπροσώπου της Ολλανδίας στη Eurovision 2024, υπεβλήθη σχετικά με το περιστατικό που έλαβε χώρα στο Malmo Arena της Σουηδίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες και την επίσημη δήλωση της EBU, ο καλλιτέχνης πιάστηκε στα χέρια με γυναίκα φωτογράφο, με ανεπίσημες πηγές να υποστηρίζουν ότι χτύπησε μέλος της ισραηλινής παραγωγής, που έκανε ένα σχόλιο για τον θάνατο του πατέρα του, χωρίς ωστόσο αυτό να έχει επιβεβαιωθεί.

Ο Joost Klein ανακρίθηκε από την αστυνομία, σύμφωνα με το ολλανδικό μέσο «ΝΟS». Από ανάκριση πέρασε και το άτομο που τον κατήγγειλε, καθώς και άλλοι που βρίσκονταν μπροστά στο περιστατικό.

Η υπόθεση έχει φτάσει στον Σουηδό εισαγγελέα, όμως η διευθέτησή της σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, μπορεί να διαρκέσει και εβδομάδες. Δεν είναι σαφές αν η καταγγελία σε βάρος του θα παίξει ρόλο στη συμμετοχή του στον αποψινό τελικό, η οποία κρίνεται αμφίβολη.

Ο τραγουδιστής της Ολλανδίας δεν παραβρέθηκε στην πρόβα τζενεράλε στο Μάλμε της Σουηδίας την Παρασκευή, όπου επρόκειτο να εμφανιστεί στην πέμπτη θέση, πριν την Εντέν Γκολάν που εκπροσωπεί το Ισραήλ.

📺Ο Κασσελάκης τα βρήκε σκούρα ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ με την Χρηστίδου😂Πέταξε το ακουστικό και έφυγε από την εκπομπή😂 [βίντεο]


Στον αέρα της εκπομπής «Χαμογέλα και πάλι» βγήκε σήμερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης σε ζωντανή σύνδεση από τη Νέα Ιωνία.

Ωστόσο, μια ερώτηση της παρουσιάστριας προκάλεσε τον φανερό εκνευρισμό του αρχηγού του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος αφαίρεσε το ακουστικό και αποχώρησε.

Η επίμαχη φράση που εκνεύρισε τον Στέφανο Κασσελάκη

«Θα ήθελα μια απάντηση, σε σχέση με όσα είπαν ο κύριος Σπίρτζης και ο κύριος Βασιλειάδης για τη δήλωσή σας αυτή, δηλαδή στελέχη του δικού σας κόμματος…», είπε η Σίσσυ Χρηστίδου και εκείνη τη στιγμή ο Στέφανος Κασσελάκης την διέκοψε.

«Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ένα εξαιρετικό ευρωψηφοδέλτιο… Δεν υπάρχει ανάγκη να απαντήσω, όταν βλέπετε μπροστά σας τον πρόεδρο του κόμματος με το ευρωψηφοδέλτιο το οποίο έχει επιλέξει βάσει του κόμματος. Εκεί να επικεντρωθείτε, εκεί είναι το μέλλον του κόμματος, σας ευχαριστώ πάρα πολύ, γεια σας!», είπε ο Στέφανος Κασσελάκης και αποχώρησε.

Υπενθυμίζεται ότι Χρήστος Σπίρτζης και ο Γιώργος Βασιλειάδης πήραν αποστάσεις από τον Στέφανο Κασσελάκη μετά τη δήλωσή του για «υπουργούς που σκοτώνουν παιδιά».

Δείτε το σχετικό στιγμιότυπο:


Η Σίσσυ Χρηστίδου ανέφερε λίγο αργότερα: «Μου έκανε εντύπωση που απέφυγε να απαντήσει σε σχέση με τα στελέχη του κόμματος. Λογικό είναι, αλλά η ατάκα «εδώ έχεις τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ» κατά τη γνώμη είναι λίγο απαξιωτική. Είναι ότι δεν με νοιάζει τι λένε όλοι οι υπόλοιποι. Δεν το πήρα στραβά αυτό, αλλά μου έκανε εντύπωση».

📺Eurovision-Η Σάττι προσπαθεί να δικαιολογηθεί για τα ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ: «Δεν είχα πρόθεση να προσβάλω κανέναν»


Χαμός έγινε στα social media με την αντίδραση της Μαρίνας Σάττι κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου της Ισραηλινής τραγουδίστριας, στο πλαίσιο της Εurovision 2024.

Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια που εκπροσωπεί την Ελλάδα καταγράφηκε να χασμουριέται και να κάνει γκριμάτσες την ώρα που η τραγουδίστρια Εντεν Γκολάν από το Ισραήλ έδινε συνέντευξη στο Μάλμε της Σουηδίας.

Η Μαρίνα Σάττι απάντησε στα σχόλια και τις αντιδράσεις με ένα βίντεο στον λογαριασμό της στο Instagram.

«Γεια σας! Για όλο αυτό που έχει προκύψει σήμερα… Κατ’ αρχάς δεν γνώριζα ότι είχε πάρει τέτοιες διαστάσεις γιατί όλη μέρα ήμασταν στην αρένα για πρόβα και είχα κλειστό το κινητό. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν είχα την πρόθεση να προσβάλω κανέναν. Όλες αυτές τις ημέρες που είμαστε εδώ και εγώ και η ελληνική αποστολή έχουμε φέρει θετική ενέργεια στην κοινότητα και χαρά όπου κι αν πηγαίναμε.

Είμαστε εδώ για τη μουσική και έχουμε φτάσει στον τελικό μας στόχο. Αύριο είμαστε στον τελικό και θα κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε, θα δώσουμε τα δυνατά μας και σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για όλη τη διαδρομή, τη στήριξη και την αγάπη μέχρι σήμερα», είπε η Μαρίνα Σάττι.

📺Συναρπαστική ανακάλυψη στην Κοιλάδα των Βασιλέων: Το κρυμμένο μυστικό που συνδέει τους Φαραώ με τον Μινωικό πολιτισμό


Σημαντικά ευρήματα έχει φέρει στο φως μια διεθνής ερευνητική ομάδα, σχετικά με τον τάφο του φαραώ Τούθμωσι ΙΙΙ, στην Κοιλάδα των Βασιλιάδων στην Αίγυπτο.

Η μελέτη, η οποία έχει ξεκινήσει από το 2018, αντιπροσωπεύει μία άνευ προηγουμένου προσπάθεια ανάλυσης αρχαίων τοιχογραφιών με τη χρήση σύγχρονης τεχνολογίας, η οποία οδήγησε σε αποκαλύψεις σχετικά με τις τεχνικές και τα υλικά που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Αιγύπτιοι καλλιτέχνες. Τα αποτελέσματα έχουν σπουδαία σημασία στην κατανόηση της Αιγυπτιακής τέχνης και των πολιτιστικών της δικτύων.

Το πρόγραμμα είναι μια κοινοπραξία μεταξύ του Ευρωπαϊκού Κέντρου Αρχαιομετρίας (CEA) στο Πανεπιστήμιο της Λιέγης, του Εργαστηρίου Μοριακής και Δομικής Αρχαιολογίας (LAMS) στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού στη Σορβόννη, και του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης της Αρχαίας Αιγύπτου (CEDAE) στο πλαίσιο του Ανώτατου Συμβουλίου Αρχαιοτήτων (SCA). Με τη χρήση ενός φορητού εργαστηρίου, η ομάδα ήταν σε θέση να διεξάγει μη επεμβατική φυσικοχημική ανάλυση επί τόπου, αποφεύγοντας τη ζημία στην εύθραυστη ζωγραφική τοίχων.

Μία πρωτοποριακή μελέτη στις τοιχογραφίες

Οι ερευνητές εφάρμοσαν μία ενδελεχή και συστηματική προσέγγιση, σε αντίθεση με προγενέστερες μεθόδους που ήταν περιορισμένες σε εξατομικευμένες αναλύσεις. Η εκτενής μελέτη απέβλεπε στην κατανόηση όχι μόνο των χρωστικών και των πηκτικών μέσων που χρησιμοποιούνταν, αλλά σε ένα ευρύτερο πολιτιστικό πλαίσιο και τεχνικές των καλλιτεχνών.

Ο David Strivay, ερευνητής στο πανεπιστήμιο της Λιέγης, εξήγησε ότι με τις αναλύσεις αυτές ελπίζουμε να καταλάβουμε την επιλογή και εφαρμογή των χρωστικών και των σταθεροποιητών που χρησιμοποιούνται στις τοιχογραφίες, καθώς και στη σύγκριση με προγενέστερες αναλύσεις και όσες θα διεξαχθούν στο μέλλον.

Η ανάλυση του τάφου του φαραώ

Η πρώτη σημαντική ανακάλυψη του έργου έγινε με την ανάλυση του τάφου του φαραώ Τούθμωσι Γ΄, όπου οι ερευνητές βρήκαν έναν ασυνήθιστο συνδυασμό υψηλής ποιότητας χρωστικών και καινοτόμων χρωματικών μειγμάτων. Αυτό το εύρημα αμφισβήτησε τις υπάρχουσες αντιλήψεις για την αρχαία αιγυπτιακή τέχνη και πρότεινε πολιτιστικές ανταλλαγές με το μινωικό πολιτισμό. Η Catherine Defyt, ερευνήτρια της FED-tWIN στην CEA, δήλωσε:

«Οι αναλύσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της εκστρατείας του 2024 αποκάλυψαν έναν άνευ προηγουμένου συνδυασμό χρωμάτων και χρωστικών ουσιών υψηλής ποιότητας» δήλωσε ο Philippe Martinez, ένας αιγυπτιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού-Σορβόννης και επικεφαλής του έργου, συμπληρώνοντας ότι οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται θα μπορούσαν να είναι το αποτέλεσμα των έντονων πολιτιστικών ανταλλαγών με το μινωικό κόσμο.

Τα σπουδαία ευρήματα για τη συμβολική σημασία των χρωμάτων

Η λεπτομερής μελέτη των χρωστικών ουσιών και των καλλιτεχνικών τεχνικών τεχνικών επίσης παρείχε πληροφορίες για τη συμβολική σημασία των χρωμάτων. Για παράδειγμα, οι μαύρες γραμμές του ματιού «oujdat», που συχνά χρησιμοποιούνταν για μαγική και ιατρική προστασία, αποτελούνταν από γαληνίτη, μια μαύρη ορυκτή σκόνη που χρησιμοποιούνταν επίσης στο αρχαίο αιγυπτιακό μακιγιάζ. Το  εύρημα αυτό, μαζί με άλλα, δείχνει μια πολύπλοκη αλληλεπίδραση μεταξύ καλλιτεχνικών, μαγικών και φαρμακευτικών πρακτικών στην αρχαία Αίγυπτο.

Παρά τις υλικοτεχνικές δυσκολίες λόγω της θέσης του τάφου και τα προβλήματα αερισμού, το φορητό εργαστήριο διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του έργου. Η ομάδα δημιούργησε ακόμη και ένα 3D μοντέλο του τάφου, προσφέροντας μια νέα προοπτική για τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του.

Ο Philippe Martinez, τόνισε τη σημασία αυτής της έρευνας για την ενίσχυση της κατανόησης του αρχαίου αιγυπτιακού πολιτισμού, δηλώνοντας ότι αυτές οι ανακαλύψεις θα μπορούσαν να καθοδηγήσουν τις μελλοντικές προσπάθειες αποκατάστασης από το Ανώτατο Συμβούλιο των Αρχαιοτήτων.

Με δεδομένες αυτές τις συναρπαστικές αποκαλύψεις, μια νέα ερευνητική καμπάνια έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2024 ή τις αρχές του 2025, υποσχόμενη να αποκαλύψει ακόμα περισσότερα μυστικά κρυμμένα μέσα στους τάφους της αρχαίας Αιγύπτου.