01 Οκτωβρίου 2011

Μια απίστευη ιστορία με την ΑΤΕ Ασφαλιστική - Πως ο κομματισμός δεν επέτρεψε μια ουσιαστική ιδιωτικοποίηση

http://www.insurancedaily.gr/upload/user_images/insurance_logos/ate_insurance.jpg"Θα μπορούσε κανείς να ζητήσει τη συνδρομή Εισαγγελέα με το αιτιολογικό ότι εξαιτίας συγκεκριμένων ενεργειών, χιλιάδες μικρομέτοχοι έχασαν χρήματα."

Το 2008, η ΑΤΕ ξεκίνησε τη διαδικασία πώλησης των μετοχών που κατείχε στην ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ. Προσέλαβε Σύμβουλο, όρισε Επιτροπή από παλιούς Διευθυντές της Τράπεζας και μέσα από μία διάφανη διαδικασία διενήργησε διαγωνισμό για την πώληση των μετοχών της. Οι κρατικιστές όμως, που κατά κανόνα εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα, είχαν άλλη άποψη.

Ο Σύλλογος της Ασφαλιστικής (πολλά μέλη του είναι ακόμη απαλλαγμένα από την εργασία-δες στο τέλος της ανάρτησης) συνεπικουρούμενος από το Σύλλογο της ΑΤΕ ανέβηκαν στα κεραμίδια. Ιδιωτικοποίηση της Ασφαλιστικής θα σήμαινε δουλειά και απώλεια προνομίων. Αυτά είναι απαράδεκτα πράγματα για τους κρατικοδίαιτους!!!

Στη συμμαχία προσχώρησαν άμεσα η τότε Πολιτική Εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέμα Οικονομίας κα Λούκα Κατσέλη και ασφαλώς η Γραμματέας του Τομέα Οικονομίας του ΠΑΣΟΚ και σήμερα Υποδιοικητής της ΑΤΕ, κα Ντίνα Λάζαρη.

Άπειρες ερωτήσεις, αναφορές, έγγραφα, κλήση του τότε Διοικητή της ΑΤΕ στη Βουλή, επιστολές με απειλητικό περιεχόμενο και άλλα πολλά. Μάλιστα για να μην κουράζονται οι ερωτώντες Βουλευτές, ο Σύλλογος της Ασφαλιστικής έβγαζε Ψήφισμα και οι Βουλευτές το υπέβαλλαν στη Βουλή ως Αναφορά. Εξυπακούεται ότι μέλη του Προεδρείου του Συλλόγου ήταν καθημερινοί συνομιλητές των παραπάνω στελεχών του κινήματος.

Στο άρθρο μου αυτό θα αναφερθώ κυρίως στην επιστολή της κας Κατσέλη (προφανώς και της συνεργάτιδός της κας Λάζαρη) προς τη Διοίκηση της ΑΤΕ, την οποία έδωσε τότε στη δημοσιότητα με τυμπανοκρουσίες ο τότε εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ, κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, όχι για να κρίνω πρόσωπα αλλά για να καταδικάσω πολιτικές πρακτικές που με περισσή ευκολία ακολουθούν τα κόμματα εξουσίας. Το ίδιο έπραξε σε ανάλογες περιπτώσεις και η Ν.Δ. Να θυμίσω εδώ ότι η ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής καθυστέρησε για περισσότερα από 15 χρόνια, με επισώρευση μεγάλων ζημιών και άρα υψηλού δημόσιου χρέους, εξαιτίας της ανεύθυνης πολιτικής και σκανδαλολογίας της εκάστοτε αντιπολίτευσης.

Η κα Κατσέλη υποστηρίζει στο έγγραφο της ότι η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ πρέπει να παραμείνει υπό δημόσιο έλεγχο γιατι:

Α)Είναι μία κερδοφόρα εταιρεία, η οποία ασκεί έναν ειδικό ρόλο και διαθέτει τεράστια τεχνογνωσία στον τόσο κρίσιμο και ευαίσθητο, για την Ελληνική Οικονομία πρωτογενή τομέα, ανταποκρινόμενη στις αυξημένες απαιτήσεις για την κάλυψη κινδύνων

Β)Αποτελεί σημαντικό κομμάτι του Ομίλου της ΑΤΕ και μπορεί, με κατάλληλο αναπτυξιακό και επιχειρηματικό σχεδιασμό, να επεκταθεί και να πρωταγωνιστήσει στην ευρύτερη περιοχή της Ν. Α. Ευρώπης και Μεσογείου.

Γ)Μπορεί να αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες σε επιμέρους ζητήματα, ώστε να επεκταθεί σε νέα προϊόντα και να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Το έγγραφο καταλήγει ως εξής: «Οφείλουμε να καταστήσουμε σαφές τόσο προς την κυβέρνηση όσο και προς τη Διοίκηση της ΑΤΕ, ότι η συνέχιση της διαδικασίας πώλησης, η οποία μάλιστα χαρακτηρίζεται από αδιαφάνεια, τις καθιστούν υπόλογες για αποφάσεις, οι οποίες μπορεί να αποδειχθούν ιδιαίτερα επιζήμιες για το μέλλον της εταιρείας, των ασφαλισμένων και των εργαζομένων της.»

Και τώρα τα ερωτήματα, οι απαντήσεις, οι αλήθειες και τα ψέματα.

1. Η κυρία Κατσέλη και η κα Λάζαρη γνώριζαν ότι η εταιρεία δεν ήταν κερδοφόρος και το γνώριζαν από πρώτο χέρι γιατί θέλουμε να πιστεύουμε ότι γνωρίζουν να διαβάζουν Ισολογισμούς. Πως είναι δυνατόν τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας από 156 εκατ. ευρώ το 2000 να έγιναν 22 εκατ. ευρώ το 2004; Μα ασφαλώς λόγω ζημιών. Συνεπώς απέκρυπταν την αλήθεια. Αν οι παραπάνω κυρίες πίστευαν ότι η εταιρεία ήταν κερδοφόρος τότε δε γνωρίζουν τι είναι επιχείρηση και τι είναι κέρδος και θα πρέπει του λοιπού να διαχειριστούν δημόσιο χρήμα. Αν πάλι τις παρέσυραν οι συνδικαλιστές χωρίς να διαβάσουν τους Ισολογισμούς, τότε δεν είναι ικανές να αναλαμβάνουν τέτοια καθήκοντα.

2. Τι έκανε η κα Λάζαρη ως Υποδιοικητής της ΑΤΕ και η κα Κατσέλη ως Υπουργός Ανάπτυξης ώστε η εταιρεία «να επεκταθεί και να πρωταγωνιστήσει στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης και της Μεσογείου», όπως αναφερόταν στο έγγραφο της κας Κατσέλη; Μα ασφαλώς τίποτα. Άλλωστε όταν το έλεγαν, δεν το πίστευαν ούτε οι ίδιες.

3. Τι έκαναν Οι παραπάνω δύο κυρίες ώστε η εταιρεία να αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες σε επιμέρους ζητήματα και να ενισχύσει την παρουσία της στην Ελλάδα και το εξωτερικό; Μα ασφαλώς δεν έκαναν τίποτα, γιατί ούτε πίστευαν σ’ αυτά που έλεγαν ούτε μπορούσαν να τα κάνουν. Εκτός κι αν στις νέες συνεργασίες εννοούν κάτι όπως την περίπτωση Ραπτόπουλου.

4. Πόσα χρήματα προσέφερε η GROUPAMA για το 100% των μετοχών της ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ; Η απάντηση είναι ότι προσέφερε 150-180 εκατ. ευρώ

5. Πόσο αξιολογήθηκε από την ΑΤΕ η ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ στη δημόσια πρόταση; Η απάντηση είναι 41.797.071 (27.318.347 μετοχές x 1,53 ευρώ/μετοχή)

6. Πως λοιπόν η κα Λάζαρη ψήφισε στο ΔΣ της ΑΤΕ αξία μετοχής 1,53 ευρώ, όταν η ίδια μόλις 1,5 χρόνο προηγουμένως θεωρούσε την εταιρεία κερδοφόρα απειλούσε θεούς και δαίμονες και ως υπεύθυνη του τομέα οργάνωνε τις κινητοποιήσεις του Συλλόγου σε καθημερινή βάση; Το 1,53 ευρώ είναι καλό τίμημα και τα 5,5 ευρώ ήταν λίγα και μάλιστα με αδιαφανείς διαδικασίες;

7. Και πως επέτρεψε η κα Κατσέλη όλα τα παραπάνω, όταν η ίδια, 15 μήνες προηγουμένως, με έγγραφο της προς τη Διοίκηση της ΑΤΕ τη καθιστούσε «υπόλογη για αποφάσεις οι οποίες μπορεί να αποδειχθούν ιδιαίτερα επιζήμιες για το μέλλον της εταιρείας των ασφαλισμένων και των εργαζομένων της;| (προσέξτε: τσιμουδιά για τους μετόχους). Αλήθεια η ίδια αισθάνεται σήμερα υπόλογη για τη ζημία που υπέστησαν οι μέτοχοι;

8. Πότε είχαν δίκαιο οι δύο κυρίες; Όταν έλεγαν ότι με 5,5 ευρώ/μετοχή ξεπουλιέται η Ασφαλιστική ή όταν έπαιρναν τις μετοχές του κοσμάκη προς 1,53 ευρώ η κάθεμια; Που πήγαν τα κέρδη της εταιρείας που η κα Κατσέλη ανέφερε συνεχώς σε ερωτήσεις, επίκαιρες ερωτήσεις κλπ; Και πως η κα Κατσέλη συνεργάζεται σήμερα με εκείνους τους Διευθυντές που τότε η κα Κατσέλη θεωρούσε ότι εργάζονταν με αδιαφάνεια;

Θα μπορούσε κανείς να ζητήσει τη συνδρομή Εισαγγελέα με το αιτιολογικό ότι εξαιτίας συγκεκριμένων ενεργειών, χιλιάδες μικρομέτοχοι έχασαν χρήματα. Όμως δεν είμαι πολιτικός. Είμαι δημοσιογράφος και θα καταθέτω την άποψη μου όχι «για να τα βάλω με την Τράπεζα», όπως κάποιοι νομίζουν, αλλά για να τα βάλω με τις πρακτικές των πολιτικών. Δεν μπορεί οι κυρίες Κατσέλη και Λάζαρη να είχαν δίκαιο και στο όχι για τα 5,5 ευρώ και στο ναι για το 1,53 ευρώ!!!

Απλά ο άκρατος λαϊκισμός τους, η κομματική τους προσήλωση και κρατικίστικη αντίληψη τους για την οικονομία, τις οδήγησε στο να λένε εν γνώσει τους ψέματα, ότι δηλαδή η εταιρεία είναι κερδοφόρα κλπ, κλπ. Η μετοχή δεν άξιζε περισσότερο από 1,53 ευρώ και ορθά η Τράπεζα προσέφερε την τιμή αυτή. Όμως οι πρωταγωνίστριες της υπόθεσης αυτής ζημίωσαν την Τράπεζα (άρα και το Δημόσιο) όπως επίσης και τους μικρομετόχους κατά 4 ευρώ τη μετοχή. Μπράβο τους!!! Τουλάχιστον να μην το επαναλάβουν.

www.bankingnews.gr

**ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝ Η ΔΑΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΣΚΕ.
Διαβαζουμε στο http://sylagras.gr/anakoinoseis/analytika.php?id=228

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
Ν. ΣΜΥΡΝΗ 22-10-2008
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η Νο 37-08
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Το Δ.Σ. του Συλλόγου συνεδρίασε την Δευτέρα 20-10-2008 και συζήτησε όλα τα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί μέχρι σήμερα γύρο από τις εξελίξεις που αφορούν την αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της εταιρίας. Εκτιμώντας ότι βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο του χρονοδιαγράμματος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας (όπως αυτή έχει προσδιοριστεί από την διοίκηση της ΑΤΕ) αποφάσισε ομόφωνα να εντείνουμε τον αγώνα μας προκειμένου να αποτραπεί η πώληση της Εταιρίας. Υλοποιώντας την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, προχωράμε στην κλιμάκωση των αγωνιστικών μας κινητοποιήσεων και σ΄άλλες παρεμβάσεις, σύμφωνα με τον παρακάτω προγραμματισμό δράσης...

ΜΕΛΟΣ ΔΣ [ΔΑΚΕ]
Βερικάκης Κώστας, τώρα είναι στην Γραμματεία Συνδικαλιστικών Δράσεων της ΔΗ.ΣΥ. Κατάγεσαι από τα Χανιά. Αποχώρησε από την ΑΤΕ Ασφαλιστική τον Δεκ. 2010, ως Υποδιευθυντής Ελεγκτής{Λύκειο} με εθελούσια απόλυση και αρκετά μεγάλη αποζημίωση DAF και Ν. 2112/20. Συνταξιοδοτήθηκε από το ΤΑΥΣΟ το Δεκ. 2010 σε ηλικία 52 ετών.

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΣ [ΠΑΣΚΕ]
Συκαμιάς Γιώργος. Γεννήθηκε το 1956 στα Χανιά . Πανεπιστημιακές σπουδές στη διοίκηση επιχειρήσεων και οργανισμών και πολλά μακροχρόνια σεμινάρια στην ανάπτυξη και αξιοποίηση ανθρώπινου δυναμικού και στην οργάνωση επιχειρήσεων. Μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ. από το 1979 με συμμετοχή σε πολλά καθοδηγητικά όργανα. Σήμερα, Γραμματέας στην Τ.Ο. του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Καισαριανής. Μέλος Εθνικού Συμβουλίου της ΠΑΣΚΕ. Εκλεγμένος Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Εργαζομένων Αγροτικής Ασφαλιστικής από το 1988. Εκλεγμένος εκπρόσωπος εργαζομένων στο Διοικητικό Συμβούλιό της από το 1989. Μέλος Εκτελεστικού Συμβουλίου και για πολλά χρόνια, αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Ασφαλιστικών Συλλόγων Ελλάδος. Εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της παράταξης "Καισαριανή Δημιουργία".

H "νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου" στον Τύπο. Απολύσεις σε ΔΟΛ-Αγγελιοφόρο

Στην ανακοίνωση δεκαπέντε απολύσεων δημοσιογράφων προχώρησε χτες ο εκδότης της εφημερίδας "Αγγελιοφόρος", Αλέκος Μπακατσέλος. Σύμφωνα με τον ίδιο τη Δευτέρα πρόκειται να ανακοινωθούν οι απολύσεις επιπλέον 35 εργαζομένων. Την έντονη αντίδρασή της εκφράζει η Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας - Θράκης, ενώ την ίδια ώρα απλήρωτοι για τρεις μήνες παραμένουν οι εργαζόμενοι της εφημερίδας "Μακεδονία" που ποτελεί το δεύτερο εκδοτικό συγκρότημα της πόλης. Στο μεταξύ χτες ανακοινώθηκαν δεκάδες απολύσης και στον ΔΟΛ.

Συγκεκριμένα ο εκδότης της εφημερίδας ανακοίνωσε τις απολύσεις εφτά αθλητικογράφων, τριών δημοσιογράφων από το τμήμα του ρεπορτάζ, δύο διορθωτών, ενός φωτογράφου και δύο υπάλληλων από το τμήμα επεξεργασίας φωτογραφιών. Το αθλητικό τμήμα του “Αγγελιοφόρου” αποδεκατίστηκε με μόνον δύο διασωθέντες.

Τις ανακοινώσεις ότι προχωρά σε πρόγραμμα απολύσεων έκανε το απόγευμα στους συντάκτες ο ίδιος ο εκδότης θέτοντας το δίλημμα “ή κλείνουμε ή απολύουμε” κι αμέσως μετά οι υπό απόλυση άρχισαν να δέχονται τηλέφωνα από το λογιστήριο απ΄ όπου παραλάμβαναν την απόλυση από ένα γραφείο γεμάτο φακέλους με ονόματα εργαζομένων.
Το σχέδιο προβλέπει συνολικά 50 απολύσεις, εκ των οποίων οι 15 αφορούν το δημοσιογραφικό τμήματα και οι 35 το υπόλοιπο τεχνικό και διοικητικό προσωπικό.

Πρόκειται για το δεύτερο κύμα απολύσεων στην εφημερίδα μετά την υπογραφή ατομικών συμφωνητικών τον περασμένο Μάρτιο, που προβλέπουν μειώσεις 12,5% και το δικαίωμα της επιχείρησης να διενεργεί τριμηνιαίους ελέγχους στα οικονομικά και να προχωρά σε περικοπές, όποτε κρίνει ότι οι δαπάνες ξεπερνούν ένα ορισμένο πλαφόν. Έναν μήνα μετά τα ατομικά συμφωνητικά είχαν απολυθεί εννέα εργαζόμενοι. Τις συμβάσεις αυτές τις έχει υπογράψει το σύνολο των εργαζομένων -πλην επτά τιμητικών εξαιρέσεων που αρνήθηκαν. Οι δύο από τους απολυθέντες δημοσιογράφους είναι από τους επτά που αρνήθηκαν να υπογράψουν.
Με ανακοίνωσή της η ΕΣΗΕΜ-Θ κάνει λόγο για "βίαιη απαξίωση της εφημερίδας από την εργοδοσία", καλεί τους εργαζομένους σε κινητοποιήσεις και σε άρνηση συνεργασίας οποιουδήποτε ελαστικού τύπου που θα αποκαθιστούσε την εργασία των απολυμένων και καλέι την εργοδοσία να εγκαταλείψει το σχέδιο των απολύσεων.

Απλήρωτοι στη "Μακεδονία"

Στο έτερο δημοσιογραφικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, τη Μακεδονική Εκδοτική Εκτυπωτική ( εφημερίδες: “Μακεδονία”, “Θεσσαλονίκη”, “Σπορ του Βορρά”), οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι από τις 7 Ιουλίου και αναμένουν να υλοποιηθεί η νέα δέσμευση για καταβολή δύο μισθών μέχρι τις 7 Οκτωβρίου, μετά την απόσπαση της οποίας το διοικητικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΜ-Θ ανέστειλε τις προγραμματισμένες για σήμερα απεργιακές κινητοποιήσεις. Η εργοδοσία στις εφημερίδες αυτές επεξεργάζεται business plan που προβλέπει αναδιάρθρωση και περικοπές θέσεων εργασίας.

Δεκάδες απολύσεις σε ΔΟΛ

Την ίδια ώρα, κύμα απολύσεων σαρώνει από χτες τον ΔΟΛ καθώς δημοσιογράφοι, τεχνικοί, διοικητικό προσωπικό και εργαζόμενοι στα ηλεκτρονικά μέσα του συγκροτήματος καλούνται να περάσουν από το λογιστήριο για τα διαδικαστικά της απόλυσης τους.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ήδη έχουν απολυθεί περισσότεροι από 10 εργαζόμενοι από «Τα Νέα», στην πλειοψηφία δημοσιογράφοι, ενώ μικρότερος, μέχρι στιγμής, είναι ο αριθμός των απολυμένων από το «Βήμα». Εκτός του ΔΟΛ βρίσκονται πλέον, τα μέλη του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ Δημήτρης Τσαλαπάτης και Νανά Νταουντάκη, οι Μηνάς Βιντιάδης, Ειρήνη Καρανασοπούλου, Μαίρη Κατσανοπούλου και Δημήτρης Πολιτάκης, η Ρένα Δημητρίου και ο σκιτσογράφος Τάσος Αναστασίου που έστειλε και την επιστολή στην ΕΣΗΕΑ όπου κατηγορεί τον διευθυντή Χρήστο Μεμή για λογοκρισία. Παρελθόν για το Βήμα είναι ο Παναγής Γκιόλμας και ο Σπύρος Φράγκος ενώ η θεατρολόγος Λουίζα Αρκουμανέα είναι πιθανό να συνεχίσει ως Στέλλα Λοϊζου με «μπλοκάκι» . Την έξοδο είδε και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου. Επίσης «αποχώρησε» και η διευθύντρια του in.gr Δέσποινα Γαβριήλ.

Με "μπλοκάκι" θα εργάζονται πλέον ο Παύλος Τσίμας και ο Παντελής Καψής.
Αυτό που βγαίνει πάντως από την Μιχαλακοπούλου είναι ότι υπάρχει σχεδιασμός για απολύσεις 40 με 50 εργαζομένων μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα από όλα τα μέσα του συγκροτήματος σε πρώτη φάση ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσει η ενοποίηση των ηλεκτρονικών μέσων του ΔΟΛ.

Νέες επώδυνες αλλαγές στη φορολογία


Νέες ανατροπές στη φορολογία εισοδήματος και κεφαλαίου φέρνει το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα, η σύνταξη του οποίου έχει μπει πλέον στην τελική ευθεία και αφού λάβει το «πράσινο» φως από την τρόικα αναμένεται ότι στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου θα κατατεθεί στη Βουλή.

Με το εν λόγω νομοσχέδιο οι φορολογούμενοι θα δουν ότι τα «χαράτσια» δεν τελείωσαν, αφού το νέο «πακέτο» θα περιλαμβάνει εξίσου επώδυνα μέτρα με όσα έχει λάβει μέχρι σήμερα η κυβέρνηση, με μοναδικό στόχο, σύμφωνα με τις δηλώσεις των στελεχών του οικονομικού επιτελείου, την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων έως το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2012, με αποτέλεσμα να τίθενται εν αμφιβόλω και οι όποιες μειώσεις στους συντελεστές φορολόγησης των επιχειρήσεων.

Ετσι εκτός από τις σαρωτικές αλλαγές στο στενό και ευρύτερο δημόσιο τομέα, το κλείσιμο φορέων και οργανισμών με άμεσες απολύσεις των εργαζομένων, το οικονομικό επιτελείο επισπεύδει και τη λήψη των εισπρακτικών μέτρων που έχουν μείνει στα συρτάρια.
Στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη δρομολογήσει την υλοποίηση του «πακέτου» που περιλαμβάνει, μεταξύ των άλλων, την αύξηση των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων, αλλά και την εξίσωση των ΕΦΚ στο πετρέλαιο θέρμανσης και κίνησης που θα επιβαρύνει και πάλι τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς, αφού σε πρώτη φάση η αύξηση θα είναι της τάξης των 40 λεπτών/χιλιόλιτρο.
Οσον αφορά δε στις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ν», σχεδιάζει να εξισωθούν άμεσα με τις αγοραίες τιμές, ούτως ώστε να μην υπάρχουν διαφοροποιήσεις και να δημιουργηθεί ενιαίο «μητρώο τιμών» που θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να παρακολουθεί τις μεταβολές της αγοράς και να αναπροσαρμόζει τους φόρους που επιβάλλονται στα ακίνητα.
Επτά «βέλη» προς εκτόξευση
Εκτός όμως από τα ανωτέρω μέτρα, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών έχει ήδη έτοιμα στη «φαρέτρα» της επτά ακόμη μέτρα, τα οποία αφορούν:
* στην αλλαγή στη φορολόγηση του καπνού,
* στη νέα αύξηση των τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων,
* στην κατάργηση επιλεγμένων φορολογικών επιστροφών,
* στην καθιέρωση ενός γενικού ορίου στις συνολικές επιστροφές φόρου,
* στην κατάργηση φοροαπαλλαγών και φόρων υπέρ τρίτων,
* στην αύξηση των κριτηρίων για τη φορολόγηση βάσει τεκμαρτού εισοδήματος κατά 60%, των ελευθέρων επαγγελματιών,
* στην αύξηση στους φόρους ακίνητης περιουσίας.
Θα πρέπει να αναφερθεί ότι η κατάργηση του συνόλου των φοροαπαλλαγών σχεδιάζεται για όσους έχουν ετήσια εισοδήματα άνω των 30.000 ευρώ, ενώ υπάρχει πρόταση το ποσό να ανέλθει στις 40.000 ευρώ, προκειμένου να διατηρηθούν ορισμένες για τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα σε μια προσπάθεια να διασκεδαστούν οι εντυπώσεις και να αποφευχθούν πρόσθετες αναταράξεις στο εσωτερικό του κυβερνώντος κόμματος.
Είναι αξιοσημείωτο, πάντως, ότι από την κατάργηση των φοροαπαλλαγών και των φόρων υπέρ τρίτων το οικονομικό επιτελείο προσδοκά ότι θα εξοικονομηθεί ποσό ύψους 2 δισ. ευρώ.
Το «ηλεκτρονικό μάτι»
Στο ανωτέρω «πακέτο» θα πρέπει φυσικά να προστεθούν και οι αλλαγές που ήδη έχουν δρομολογηθεί στο σύστημα των αποδείξεων, σύμφωνα με τις οποίες θα απαιτείται η συγκέντρωση περισσοτέρων για να αποφευχθεί πρόσθετη φορολογική επιβάρυνση, αλλά και το ηλεκτρονικό «πόθεν έσχες», στο οποίο θα καταγράφεται η κινητή και η ακίνητη περιουσία των φορολογουμένων. 
Ειδικότερα, το ηλεκτρονικό «μάτι» της εφορίας θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να γνωρίζει το ύψος των καταθέσεων σε τράπεζες, τοποθετήσεις σε μετοχές, ομόλογα και αμοιβαία κεφάλαια, συμμετοχές σε εταιρείες οποιασδήποτε νομικής μορφής, ακίνητα, πισίνες, Ι.Χ. αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, σκάφη αναψυχής, έργα τέχνης μεγάλης αξίας, δαπάνες για την απόκτηση όλων αυτών των περιουσιακών στοιχείων, έσοδα που εισπράχθηκαν από τη ρευστοποίηση επενδύσεων ή την πώληση περιουσιακών στοιχείων, καθώς και έξοδα διαβίωσης, τα οποία θα πρέπει να δηλώνονται αναλυτικά από κάθε φορολογούμενο σε ειδικό έντυπο μαζί με το Ε1.
Εμπλοκή
Εμπλοκή σημειώνεται στην αποστολή προς τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων των μηνυμάτων (SMS) από τους φορολογούμενους που δικαιούνται είτε απαλλαγή από το τέλος ακινήτων είτε την καταβολή μειωμένου τέλους 0,5 ευρώ/τ.μ.
Το πρόβλημα δημιουργήθηκε, καθώς, υπήρξαν αναφορές ότι ενώ πολλοί υπόχρεοι έστειλαν τα σχετικά μηνύματα, αυτά κατέληξαν σε δύο τηλεοπτικούς σταθμούς, που χρησιμοποιούν τον ίδιο πενταψήφιο αριθμό 54160 για τη λήψη μηνυμάτων. Κορυφαία στελέχη του υπουργείου Οικονομικών, με τα οποία επικοινώνησε η «Ν», επεσήμαναν ότι τα όποια προβλήματα εμφανίζονται, διότι οι φορολογούμενοι δεν αποστέλλουν στο σωστό αριθμό τα μηνύματά τους.
Από τη Δευτέρα η χρήση φορτοκάρτας 
Τέλος στο «χαρτοβασίλειο» των αποδείξεων θα βάλει από τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου, η φοροκάρτα που, εκτός απροόπτου, μπαίνει πλέον στη ζωή όλων των φορολογουμένων, οι οποίοι στο εξής δεν θα είναι υποχρεωμένοι να μαζεύουν αποδείξεις αφού με τη χρήση της όλα θα καταγράφονται ηλεκτρονικά και θα ενημερώνεται άμεσα η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. 
Παρά το γεγονός ότι για φέτος δεν αλλάζει το ισχύον καθεστώς των αποδείξεων, αφού όλες οι ανατροπές προγραμματίζονται για τα εισοδήματα του 2012 που θα δηλωθούν το 2013, οι φορολογούμενοι ούτως ή άλλως θα πρέπει να συλλέγουν περισσότερες αποδείξεις, ήτοι το 25% του ατομικού εισοδήματος ή έως 15.000 ευρώ ο καθένας για να αποφύγουν την «ποινή» της καταβολής επιπλέον φόρου που ανέρχεται στο 10% επί της διαφοράς.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι η χρήση της εν λόγω κάρτας θα είναι προαιρετική και θα διευκολύνει τους πολίτες στη συλλογή των στοιχείων των αποδείξεων με τρόπο που διασφαλίζει την ακεραιότητα και την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών. Για την αξιοποίηση μάλιστα της συγκεκριμένης δυνατότητας και για τη διασφάλιση των προσωπικών πληροφοριών των συναλλαγών, η κάρτα αποδείξεων θα είναι ανώνυμη. 
Η προμήθειά της θα μπορεί να γίνει από 27 τράπεζες και δύο εταιρείες, ενώ στη συνέχεια ο υπόχρεος με ευθύνη του θα πρέπει να ενημερώσει τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για την κάρτα που έλαβε. 
Η ενημέρωση θα μπορεί να γίνει είτε μέσω διαδικτύου είτε με τη χρήση σύντομου γραπτού μηνύματος SMS μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας. 
Σε κάθε συναλλαγή που θα γίνεται είτε με μετρητά είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ο φορολογούμενος θα δίνει την «κάρτα αποδείξεων» στον καταστηματάρχη και εκείνος θα την περνά από το μηχάνημα POS που χρησιμοποιείται σήμερα για τις πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες. 
Με τον τρόπο αυτό θα καταγράφονται τα στοιχεία της απόδειξης. Το κέντρο επεξεργασίας συναλλαγών της τράπεζας που εξέδωσε την κάρτα θα ενημερώνεται για τη συναλλαγή και θα μεταβιβάζει τα στοιχεία αυτής στη ΓΓΠΣ. 
Τα στοιχεία της συναλλαγής που θα αποστέλλει η τράπεζα στη ΓΓΠΣ είναι: α) ο κωδικός της «κάρτας αποδείξεων», β) ο ΑΦΜ του επιτηδευματία, γ) η ημερομηνία διενέργειας της συναλλαγής και δ) το ποσό της συναλλαγής.
Μετά τη λήξη του έτους, το συνολικό ποσό των αγορών που πραγματοποίησε ο φορολογούμενος θα προεκτυπώνεται στη φορολογική δήλωση του κατόχου της κάρτας. 
Μέχρι την Πέμπτη η καταβολή εισφορών 
Εως την προσεχή Πέμπτη 6 Οκτωβρίου παρατείνεται η προθεσμία που έληξε χθες για την καταβολή της πρώτης δόσης του πολυ-εκκαθαριστικού με τις έκτακτες εισφορές από τους υπόχρεους οι οποίοι το έχουν ήδη λάβει.
Την απόφαση αυτή έλαβε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Παντελής Οικονόμου, λόγω της 24ώρης απεργίας που είχαν κηρύξει εντός της εβδομάδος οι εργαζόμενοι στις ΔΟΥ, με αποτέλεσμα πολλοί υπόχρεοι να μην μπορέσουν να ανταποκριθούν εγκαίρως στις υποχρεώσεις τους.
Το ποσό της οφειλής βεβαιώνεται συνολικά και καταβάλλεται σε έξι ίσες μηνιαίες δόσεις, από τις οποίες η πρώτη μέχρι την τελευταία εργάσιμη, για τις δημόσιες υπηρεσίες, ημέρα του επόμενου μήνα από τη βεβαίωση και η καθεμία από τις επόμενες δόσεις μέχρι την τελευταία εργάσιμη αντίστοιχα. 
Η κάθε δόση δεν μπορεί να είναι κατώτερη των 300 ευρώ, εκτός της τελευταίας. Επομένως, αν η εισφορά βεβαιώθηκε μέσα στο μήνα Αύγουστο, η πρώτη δόση θα έπρεπε να καταβληθεί μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου 2011, με την παράταση όμως η προθεσμία μετατίθεται για τις 6 Οκτωβρίου, η δεύτερη όμως δόση πρέπει να πληρωθεί μέχρι 31 Οκτωβρίου, η τρίτη μέχρι 30 Νοεμβρίου, η επόμενη 31 Δεκεμβρίου κ.λπ. 
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΟΣ - gkouros@naftemporiki.gr

Ο Κούλογλου μπέρδεψε πάλι τη βούρτσα...

Αυτά είναι τ' αποτελέσματα άμα βάζεις άσχετα παιδάκια με 400 ευρώ να σου γράφουν τα κείμενα. Γράφεις ότι

Το Γερμανικό περιοδικό Spiegel μας έχει συνηθίσει σε πολύ αρνητικά για την Ελλάδα δημοσιεύματα. Ποιος άλλωστε δεν θυμάται το πρωτοσέλιδο με την άσεμνη χειρονομία της Αφροδίτης της Μήλου, την κηδεία του ενιαίου νομίσματος ή τον Παρθενώνα που βούλιαξε μέχρι το αέτωμά του και από το νερό ξεπρόβαλε άγαλμα με κολλημένο χαρτονόμισμα στο...κούτελο.



Φυσικά και όσα προσάπτει ο Κούλογλου στο Spiegel
τα έχει δημοσιεύσει το Focus και όχι το Spiegel

Και για όσους ενδιαφέρονται να σκεφτούν λίγο παραπέρα: Δεν υπάρχουν ανθελληνικά και φιλλεληνικά έντυπα. Αν στη θέση μας ήταν η Πορτογαλία (που δεν είναι, γιατί είναι πιο σοβαροί από εμάς) όλα αυτά τα έντυπα θα έλεγαν τα ίδια και δεν θα ασχολούνταν μαζί μας. Αυτό που υπάρχει είναι αριστερά ΜΜΕ και συντηρητικά. Τα αριστερά κάνουν αντιπολίτευση στη Μέρκελ ή τον Σαρκοζί και τους χρεώνουν το χάλι της Ελλάδος, ενώ τα δεξιά τους υποστηρίζουν και λένε ότι καλά κάνουν και φταίει η Ελλάδα. Αν οι αριστεροί ήταν κυβέρνηση πχ. στη Γερμανία και είχαμε την ίδια κατάσταση το αριστερό Spiegel ή η Suddeutsche Zeitung (που μας υποστηρίζουν άσχετα από τις παπαριές που λένε οι ηλίθιοι) θα μας κατηγορούσαν προκειμένου να βγάλουν λάδι τα κόμματά τους ενώ θα μας υποστήριζε η Welt ή κάποια άλλη συντηρητική εφημερίδα...

Αλλά τι λέω τώρα; Αφού στην Ελλάδα όλοι τα ξέρουν όλα παρόλο που είναι άσχετοι όπως ο πιτσιρικάς που έγραψε την πιο πάνω παπαριά στον Κούλογλου... μερικοί μάλιστα είναι και χρόνια μπροστά αποκαλύπτοντας σενάρια που είναι στη φαντασία τους για σχέδια ξένων κ.λπ. παπαριές... διαβάζεις ολόκληρο κατεβατό χωρίς ο άλλος να παραθέτει ούτε ένα στοιχείο!!!

Δυστυχώς όμως ο λαϊκισμός πουλάει πολύ και οι ηλίθιοι είναι ανίκητοι γι' αυτό πάμε από το κακό στο χειρότερο

Με δύο σχολεία λιγότερα ξεκίνησε η χρονιά στα ελληνικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος σε παλαιότερη επίσκεψή του στο ΖωγράφειοΜε δύο σχολεία λιγότερα και με αριθμό μαθητών σε συνεχώς φθίνουσα πορεία άρχισε το σχολικό έτος στα ελληνικά μειονοτικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης. Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας του Σαββάτου, φέτος, δεν θα λειτουργήσουν τα Δημοτικά Σχολεία της Μαρασλείου στο Φανάρι και της Χαλκηδόνας.

Το πρώτο έκλεισε λόγω έλλειψης μαθητών και το δεύτερο, λόγω «ενός μαθητή».

Ο συνολικός αριθμός των μαθητών στα τρία Δημοτικά σχολεία της Πόλης είναι 78. Το Ζάππειο έχει 65 μαθητές, το σχολείο της Πριγκίπου 3 μαθητές και αυτό της Βλάγκας 10 μαθητές.

Ωστόσο, έχει διαφοροποιηθεί σημαντικά η προέλευση των μαθητών: Από τα 78 παιδιά, τα 32 είναι αραβόφωνα (από τους εξ Αντιοχείας αραβόφωνους ορθοδόξους), τα 20 από μεικτούς γάμους και τα 23 Ελληνόπουλα.

Η ίδια κατάσταση επικρατεί και στα Λύκεια: Η Μεγάλη του Γένους Σχολή έχει 51 μαθητές, το Ζωγράφειο 40 και το Ζάππειο 21 μαθητές.

Από τους 112 μαθητές λυκείου, οι 60 είναι αραβόφωνοι, οι 38 Έλληνες και οι υπόλοιποι από μεικτούς γάμους.

Το σύνολο των μαθητών φέτος ανέρχεται σε 190. Πριν από 10 χρόνια, ήταν 257 και πριν από 20 χρόνια οι μαθητές ήταν 391.

Τσιμπίδα 84 εκατ. σε φοροφυγάδες γιατρούς-ελεύθερους επαγγελματίες

undefined Παναγιώτης Σουρέλης

Φοροδιαφυγή συνολικού ύψους 84 εκατ. ευρώ (!) αποκάλυψε το άνοιγμα των πρώτων 43 τραπεζικών λογαριασμών σε συνδυασμό με τη διασταύρωση των φορολογικών δηλώσεων γιατρών, ελεύθερων επαγγελματιών και επιχειρήσεων. Το newsbomb φέρνει στο «φως» την έκθεση του ΣΔΟΕ με τους μεγαλοφοροφυγάδες, που σύμφωνα με τις λίστες κατέκλεψαν «χωρίς αναισθητικό» τα δημόσια ταμεία. Ωστόσο για λόγους αρχής δεν δημοσιεύει τα προσωπικά στοιχεία τους.

Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο γιατρός Π.Ν., ο οποίος για τα οικονομικά έτη 2005-2011 δήλωσε ακαθάριστα έσοδα 172.014 ευρώ και καθαρά κέρδη 86.007 ευρώ. Όμως, έπειτα από έλεγχο των «ράμπο» του ΣΔΟΕ στα βιβλία και τους τραπεζικούς του λογαριασμούς, διαπιστώθηκε ότι σε 4.780 περιπτώσεις δεν είχε εκδώσει παραστατικά εσόδων, με την αποκρυβείσα αξία να φτάνει τα 5.540.784,33 ευρώ!

Στη δεύτερη θέση της «μαύρης» λίστας ακολουθεί ο γιατρός Δ.Τ., ο οποίος για τα οικονομικά έτη 2005-2011 δήλωσε ακαθάριστα έσοδα 1.611.386 ευρώ και καθαρά κέρδη 558.481 ευρώ, όμως δεν έκοψε 88 παραστατικά εσόδων αξίας 2.186.003,05 ευρώ και του επιβλήθηκε πρόστιμο 2.187.070,89 ευρώ.

Την πρώτη τριάδα των μεγαλοφοροφυγάδων γιατρών συμπληρώνει ο ψυχίατρος Ι.Χ., ο οποίος για τα οικονομικά έτη 2008-2011 δήλωσε ακαθάριστα έσοδα 53.967 ευρώ και καθαρά κέρδη 33.314,77 ευρώ. Όταν άνοιξαν οι τραπεζικοί του λογαριασμοί και πέρασαν από «κόσκινο» καταθέσεις, ακίνητη περιουσία και βιβλία, αποκαλύφτηκε, ότι δεν είχε εκδώσει πλήθος παραστατικών συνολικής αξίας 812.620,41 ευρώ και του επιβλήθηκαν τα προβλεπόμενα πρόστιμα.

Έκρυψε 2 εκατ. ευρώ

Εκτός από μεγαλογιατρούς, στην «τσιμπίδα» του ΣΔΟΕ πιάστηκε και πλήθος ελεύθερων επαγγελματιών. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του αστρολόγου Μ.Μ., ο οποίος για τα έτη 2008-2011 φέρεται να απέκρυψε 2.194.917 ευρώ και τιμωρήθηκε με πρόστιμο 449.650 ευρώ, αλλά και του κομμωτή Α.Ν., που από το 2008 έως το 2011 απέκρυψε εισοδήματα 388.096 ευρώ και κλήθηκε να πληρώσει 54.600 ευρώ.

Φοροδιαφυγή - μαμούθ διαπιστώθηκε και σε επιχειρήσεις. Μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ για τα έτη 2007-2009 δεν εξέδωσε 325 παραστατικά εσόδων αξίας 35.790.06,18 ευρώ, ενώ πρόστιμο 16.455.960,74 ευρώ επιβλήθηκε σε εταιρεία που ασχολείται με ακίνητα και η οποία για το οικονομικό έτος 2009 δεν δήλωσε το ισότιμο ποσό.

Το ΣΔΟΕ περιμένει από τις τράπεζες να του αποστείλουν στοιχεία με τους λογαριασμούς εκατοντάδων ακόμη φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων, τα οποία θα διασταυρώσει με εκείνα που συνέλλεξε κατά τους ελέγχους, αλλά και τις φορολογικές τους δηλώσεις.

newsbomb.gr

Το αεροπλανοφόρο Κουζνέτσοφ στη Μεσόγειο (βίντεο)

Το αεροπλανοφόρο Κουζνέτσοφ μαζί άλλα τέσσερα πολεμικά πλοία θα έρθει στην Ανατολική Μεσόγειο, στις αρχές Νοεμβρίου.Δείτε στο βίντεο το αεροπλανοφόρο που φέρει το όνομα του ναυάρχου Κουζνέτσοφ.

Φοβάμαι ένα μελλοντικό γαλάζιο «λεφτά υπάρχουν», λέει ο Κυριάκος Μητσοτάκης

Ο Κυριάκος ΜητσοτάκηςΓια επικοινωνιακές αστοχίες έκανε λόγο ο βουλευτής της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης, σχολιάζοντας τις διαφορετικές απόψεις που εξέφρασαν στελέχη της ΝΔ σχετικά με το θέμα της εργασιακής εφεδρείας, τονίζοντας πως «η ΝΔ θα πρέπει να είναι πιο προσεκτική στον πολιτικό της λόγο».

Μιλώντας στον Βήμα 99,5, εξέφρασε την ανησυχία του μήπως υπάρξει στο μέλλον ένα γαλάζιο «λεφτά υπάρχουν», αντίστοιχο με εκείνο του ΠΑΣΟΚ και τόνισε ότι «δεν πρέπει να μπούμε στον πειρασμό να λέμε ότι υπάρχουν εύκολες λύσεις».

«Δεν πρέπει να τάζουμε στην κάθε συντεχνία αυτά που θέλει να ακούσει» είπε χαρακτηριστικά, και τόνισε ότι μέσα στην ΝΔ υπάρχουν φωνές που κάνουν λόγο για εύκολες λύσεις.

Σχετικά με τα προνόμια των βουλευτών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι πρώτοι οι πολιτικοί θα πρέπει να δώσουν το καλό παράδειγμα. «Δεν έχουμε αξιοπιστία όταν ζητάμε θυσίες από το λαό, χωρίς να έχουμε βάλει πρώτα τάξη στα του οίκου μας».

Δήλωσε μάλιστα ότι «αυτός που μπαίνει στην πολιτική για να βελτιώσει το βιοτικό του επίπεδο, μάλλον δεν τα έχει σκεφτεί καλά τα πράγματα».

Αύριο κλείνουν μέτρα 9 δισ. για το 12 - Ποια είναι;

Στο υπουργικό συμβούλιο της Κυριακής κλείνει - εκτός από την εφεδρεία - και ο προϋπολογισμός του 2012, όπου θα εγγραφούν τα μέτρα που θα δημιουργήσουν όπως φιλοδοξεί η κυβέρνηση πρωτογενές πλεόνασμα 3 δισ. ευρώ από έλλειμμα 1 δισ. ευρώ φέτος.

Όπως αναφέρει η Ημερησία, τα τελευταία 24ωρα επικρατεί στο υπουργείο Οικονομικών, πυρετός διαβουλεύσεων μεταξύ Γενικού Λογιστηρίου και Βενιζέλου, ο οποίος διαπραγματεύεται πάλι με την τρόικα για τα μέτρα που θα φέρουν την αναπλήρωση στον στόχο του ελλείμματος που έπεσε έξω, παρά τα σκληρά μέτρα εδώ και έναν χρόνο.

Το προσχέδιο προϋπολογισμού του 2012 που κλείνει φέτος νωρίτερα μετά από απαίτηση της τρόικας, καταρτίζεται εν τάχει και κατατίθεται στην Βουλή μεθαύριο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα σε γενικές γραμμές τα μέτρα που θα περιέχει αφορούν:

- Μείωση της μισθολογικής δαπάνης κατά 3 δισ. ευρώ
- Περικοπές στις συντάξεις ύψους 1 δισ. ευρώ
- Κατάργηση φοροαπαλλαγών ύψους 1 δισ. ευρώ
- "Κέρδος" 1 δισ. ευρώ από τη μείωση του αφορολόγητου στις 5.000 ευρώ
- Εξίσωση φορολογίας πετρελαίου κίνησης και θέρμανσης με όφελος για το κράτος 0,5 δισ. ευρώ
- Από το ειδικό τέλος ακινήτων η κυβέρνηση θέλει να εισπράξει 2,5 δισ. ευρώ.

Το σύνολο των μέτρων είναι 9 δισ. ευρώ... που βγαίνουν και πάλι από τις τσέπες των πολιτών...

Πρόκειται για έναν από τους σκληρότερους προϋπολογισμούς των τελευταίων ετών, αφού ενσωματώνει μεγάλες και δυσβάσταχτες φορολογικές επιβαρύνσεις, μεγάλες περικοπές μισθών, εφεδρεία και ενδεχόμενες απολύσεις από το δημόσιο και όλα αυτά υπό το καθεστώς φτώχειας που πλήττει τους μισθωτούς και των συνταξιούχων, την στασιμότητα στην αγορά και την απειλή της πτώχευσης...

Έκτακτη Σύνοδος Κορυφής για την κρίση χρέους στην Ευρωζώνη και την Ελλάδα

http://www.skai.gr/files/temp/1FC7A516CDC872BF461B4C39A32FD3CA.jpgΈκτακτη συνοδό κορυφής στις 18 Οκτωβρίου συγκαλούν οι ηγέτες της Ευρωζώνης, με θέμα την κρίση χρέους στην Ευρωζώνη και την Ελλάδα.

Έως τότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος οικονομικής προσαρμογής, και οι ηγέτες θα γνωρίζουν κατά πόσον είναι βιώσιμο το ελληνικό χρέος και ποιες θα είναι οι ανάγκες χρηματοδότησης της Ελλάδας μετά το 2014.

Επίσης θα έχει γίνει η επικύρωση αναβάθμισης του Ταμείου Σταθερότητας από τα κοινοβούλια των χωρών της Ευρωζώνης.

Χθες και η Αυστρία ψήφισε την αύξηση συμμετοχής της στο Ταμείο στα 21,6 δις. ευρώ. Απομένει να ψηφίσουν τα κοινοβούλια σε Μάλτα, Ολλανδία και Σλοβακία.

«Ναυαγεί» η μεταγραφή του Κόμπι στην Βίρτους

http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/95175.jpgΗ άρνηση αντιπάλων της Βίρτους να ανατραπεί το αρχικό πρόγραμμα της ιταλικής Λίγκας οδηγεί σε «ναυάγιο» την μεταγραφή του Κόμπε Μπράιντ στην ομάδα της Μπολόνια!

Η Βίρτους ήθελε να δώσει στις πρώτες 40 ημέρες του ιταλικού πρωταθλήματος δέκα εμπορικά ματς, προσδοκώντας ότι με τα έσοδα από τα τηλεοπτικά δικαιώματα, τα εισιτήρια και τους χορηγούς θα κάλυπτε, τουλάχιστον, ένα μέρος από το κόστος της μεταγραφής του Αμερικανού σούπερ σταρ. Κάποιες από τις ομάδες της Λίγκας, ωστόσο, αρνήθηκαν να διαφοροποιηθεί το πρόγραμμα για να διευκολυνθεί η μεταγραφή του Μπράιαντ και όπως ανακοίνωσε η ίδια η Βίρτους μετά από αυτή την εξέλιξη, τίθεται σε αμφισβήτηση η μεταγραφή της δεκαετίας στο ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Associated Press οι δύο πλευρές είχαν συμφωνήσει για συμβόλαιο 3 εκατ. δολαρίων, για διάστημα 40 ημερών.

Οι απολίτιστοι και οι πολιτισμένοι

Οι απολίτιστοι και βάρβαροι Αυστριακοί παράγουν ρεύμα και από τα σκουπίδια τους...
δεν τα θάβουν σαν εμάς τους πολιτισμένους...

46 MW ρεύμα παράγουν οι Αυστριακοί απ' τα σκουπίδια
όταν από την αιολική ενέργεια παράγουν 120 ΜW


http://www.transparency.eex.com

Κρήτη: Πλοιάριο γεμάτο τουρίστες προσέκρουσε στα βράχια (Video)

http://www.skai.gr/files/temp/8E359F4B85719202D86C9F7BB8703F42.jpgΣτα βράχια στο λιμάνι του Σισίου, στο Λασίθι Κρήτης, προσέκρουσε σκάφος με 45 επιβάτες λίγο μετά τις τρεις το μεσημέρι της Παρασκευής. Αποτέλεσμα της πρόσκρουσης ήταν να τραυματιστούν ελαφρά ορισμένοι επιβαίνοντες και να αναστατωθούν αρκετοί.

Το σκάφος διενεργούσε το δρομολόγια από τη Χερσόνησο στο Σίσι.

Δεν έχει διευκρινιστεί κάτω από ποιες συνθήκες προσέκρουσε στα βράχια.

Πάντως στην περιοχή πνέουν πολύ ισχυροί άνεμοι, που ενδεχομένως να είναι η αιτία της πρόσκρουσης του πλοιαρίου στα βράχια.

Δείτε το πλοιάριο που προσέκρουσε στα βράχια

«Απανωτά λουκέτα σε επιχειρήσεις της Αχαΐας.»

http://images.inews.gr/116/dilosi-tou-proedrou-tis-ne-tis-onned-achaias-giorgou-drakouli-gia-to-nikiforo-apotelesma-tis-dap-ndfk.jpgΓιώργος Δρακούλης
Πρόεδρος Ν.Ε. ΟΝΝΕΔ ΑΧΑΪΑΣ

Η αδιέξοδη πολιτική που ακολουθεί η Κυβέρνηση της Τρόικας εναποθέτει καθημερινά «ταφόπλακα» σε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα αλλά και στην Αχαΐα. Τα στοιχεία του Επιμελητηρίου της Αχαΐας αναφορικά με την έναρξη και το κλείσιμο επιχειρήσεων στην περιοχή μας αντικατοπτρίζουν την ζοφερή πραγματικότητα. Το πρώτο εξάμηνο του 2011 ξεκίνησαν τη λειτουργία τους 770 επιχειρήσεις ενώ λουκέτο έβαλαν 925.

Αναλυτικά, στον κλάδο της μεταποίησης άνοιξαν 90 και έκλεισαν 205 επιχειρήσεις. Στο εμπόριο τα νούμερα είναι 302 και 354 αντίστοιχα ενώ στις υπηρεσίες άνοιξαν 378 και έκλεισαν 366. Τα νούμερα είναι απογοητευτικά και δείχνουν την δραματική κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επιχειρήσεις και τα χειρότερα δεν τα έχουμε δει ακόμα. Οι καταστηματάρχες αγωνιούν για το αύριο καθώς η αυξημένη φορολόγηση που επιβάλλει η Κυβέρνηση σε συνδυασμό με την πτώση της αγοραστικής δύναμης λόγω μειώσεις των εισοδημάτων, φτάνει σε σημείο τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες να μην έχουν τα χρήματα για την αποπληρωμή οφειλών σε ΙΚΑ, Δήμους, ΤΕΒΕ, ΔΕΗ, προσωπικό αλλά και δάνεια για τα οποία έχουν περιοριστεί οι διευκολύνσεις από τις τράπεζες, οδηγώντας τους οφειλέτες επιχειρηματίες στο χείλος τους γκρεμού αφού τα χρέη «τρέχουν»!

Η Κυβέρνηση πρέπει να καταλάβει ότι η αγορά πλήττεται και χρειάζεται στήριξη και ενίσχυση. Πρέπει να ασκηθεί πίεση στις τράπεζες οι οποίες ας μην ξεχνάμε ότι είχαν αμέριστη στήριξη από το κράτος, για περισσότερη ρευστότητα αλλά και χρονικά περιθώρια στους δανειστές ώστε να «ανασάνουν» όσο γίνεται από την πίεση των χρεών τους. Επιπλέον, να δοθούν κίνητρα σε νέους επενδυτές για να αναζωογονηθεί η αγορά. Το βασικό όμως και αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι η ανάγκη για αλλαγή της πολιτικής που εφαρμόζεται από την Κυβέρνηση με την οποία έχει βαλτώσει η ανάπτυξη στην χώρα μας.

Η λύση και η έξοδος από την κρίση δεν έρχεται με μεγαλόστομες υποσχέσεις ούτε δήθεν σωτήριες προσωρινές αποφάσεις. Η Νέα Δημοκρατία έχει προτείνει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που έχει ως κύριο άξονα την ανάπτυξη και την ανάταση της οικονομίας μέσω ενός δημιουργικού σοκ στην οικονομία. Η Κυβέρνηση ακολουθεί λανθασμένη «συνταγή» που βαθαίνει την κρίση όπως έχουν δείξει και τα μέχρι τώρα αποτελέσματα. Αντί για τόνωση των επιχειρήσεων καθημερινά τις οδηγούν σε λουκέτο.

Η μόνη λύση είναι η ανάπτυξη ώστε να καμφθεί η στασιμότητα που οδηγεί σε τέλμα την χώρα μας.!

30 Σεπτεμβρίου 2011

Διατροφικό σκάνδαλο με 15 νεκρούς στις ΗΠΑ από μολυσμένα πεπόνια!

http://img.protothema.gr/C3415F8ECB6F73A3FB839024305DF383.jpgΔέκα πέντε πολίτες έχασαν, έως τώρα, τη ζωή τους από την κατανάλωση μολυσμένων πεπονιών σε οκτώ αμερικανικές Πολιτείες. Συγκεκριμένα στις Πολιτείες Νέου Μεξικού (5), Κολοράντο (3), Τέξας (2), Κάνσας (1), Μέριλαντ (1), Μισούρι (1), Νεμπράσκα (1) και, τέλος, Οκλαχόμα (1).

Από την πλευρά τους, οι ομοσπονδιακές υγειονομικές αρχές αναφέρουν ότι είναι 19 συνολικά οι Πολιτείες, που οι αρμόδιες αρχές τους έχουν ήδη αναφέρει ένα (ανάμεσα στα τέσσερα κλασσικά) συμπτώματα σηψαιμίας, που την προκαλεί η κατανάλωση ενός μολυσμένου τροφίμου.

Εξάλλου, αναφέρουν ότι 84 είναι, έως τώρα, οι πολίτες που, για τον ανωτέρω λόγο, υποβάλλονται ήδη σε μια εντατική αντισηπτική θεραπεία, σε πολλά νοσοκομεία των Ην.Πολιτειών.

Στο Αεροδρόμιο Heathrow ετοιμάζονται για την "υπερθέρμανση" του πλανήτη... τριπλασιάζοντας τα εκχιονιστικά μηχανήματα

Είναι όμως μία «ασήμαντη» λεπτομέρεια. Οι μάζες , εμείς δηλαδή , πρέπει να ανησυχούμε για την δήθεν υπερθέρμανση του πλανήτη προκειμένου να πληρώνουμε απροβλημάτιστα τον παγκοσμιοποιημένο φόρο για τις εκπομπές Διοξειδίου του Άνθρακα:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhaN-_9Wegr5a1rul5xoEUBqVFMM8V4_kAUmz-p7QM-hBlww4ZsrgAR5bZkysesDlJfLwQVOFhJGM9fV7O-APwJOvVawtt28oAmU2_kykORybLugL5GN3XzrcW2V7m4jBRCSd050gx9jE8r/s1600/BBC+News+-+Heathrow+airport+triples+snow+clearance+fleet_1317360951804.jpeg

Quizzz

Ποιος "είμαι μεγάλος και τρανός" δημοσιογράφος ανυπόληπτης εφημερίδας ήταν στο γραφείο τύπου της ΝΔ επί Καραμανλή και έφυγε κλοτσηδόν απ' τη Ρηγίλλης;

Το γιατί έφυγε μπορώ να σας το πω...


Μόλις ο Καραμανλής έμαθε ότι είχε σχέσεις με τη γυναίκα ενός φρουρού του τον πέταξε με τις κλωτσιές έξω απ' τη ΝΔ...


Τώρα έχει ξαναπαρεισφρήσει κάνοντας χατίρια σε ανυπόληπτη μικροεφημερίδα ΠΑΣΟΚων που το πρωί στηρίζουν ΝΔ και το βράδυ ΠΑΣΟΚ


Το ποιος είναι θα το πούμε όταν έρθει η ώρα...


ως τότε όσοι έχετε παρτίδες μιας και ξεχνάτε εύκολα προσοχή στις γυναίκες σας ;)

Τρέχει κάτι στην Αμερική; Συνδικάτα αρχίζουν και στηρίζουν το κίνημα Occupy Wall Street

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/red/blue_pics/2011/09/27/anon_460x276.jpgΣήμερα έγινε γνωστό ότι δύο συνδικάτα αποφάσισαν να υποστηρίξουν τους εκατοντάδες διαδηλωτές στο κάτω Μανχάταν που έχουν καταλάβει εδώ και μέρες, χωρίς να ασχολούνται μαζί τους τα ΜΜΕ, την Liberty Park Plaza με το κίνημα Occupy Wall Street .

Το συνδικάτο των εργαζόμενων στα μαζικά μέσα μεταφοράς αποφάσισε προχθές να υποστηρίξει τη διαμαρτυρία εναντίον των πρακτικών της Wall Street συμμετέχοντας στη διαδήλωση. Το συγκεκριμένο συνδικάτο αριθμεί σχεδόν 40.000 μέλη στην πόλη της Νέας Υόρκης. Το δέυτερο συνδικάτο που ανακοίνωσε ότι στηρίζει και θα συμμετάσχει στις διαμαρτυρίες είναι αυτό των πορτιέρηδων και των σεκιουριτάδων της Νέας Υόρκης (SEIU 32BJ)

ΝΔ: Ναρκοθέτηση του πλαισίου σταθερότητας στα Βαλκάνια από τον Ερντογάν

Αντιδραση της ΝΔ στις δηλώσεις Ερντογάν στα Σκόπια για το όνομα της ΠΓΔΜ.

Για ναρκοθέτηση του πλαισίου σταθερότητας στην περιοχή των Βαλκανίων, κατηγορεί η ΝΔ τον Τούρκο πρωθυπουργό Ρ.Τ. Ερντογάν, με αφορμή δηλώσεις του στα Σκόπια σε βάρος της Ελλάδας, αναφορικά με την διαφορά με την ΠΓΔΜ για το όνομα.

Ο κ. Ερντογάν ο οποίος κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του στα Σκόπια χαρακτήρισε «ακατανόητη και άδικη θέση της Ελλάδας στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων», προκάλεσε την αντίδραση της αξιωματικής αντιπολίτευσης, η οποία δια του αρμόδιου τομεάρχη Εξωτερικών, Πάνου Παναγιωτόπουλου, τόνισε ότι «η θέση της Ελλάδος στο θέμα της ονομασίας των Σκοπίων είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με τη Διεθνή νομιμότητα και ταυτίζεται, εξ ολοκλήρου, με την μια και μοναδική ιστορική αλήθεια».

Ο κ. Παναγιωτόπουλος εξέφρασε τη λύπη του για το ότι «ο κ. Ερντογάν έσπευσε να εκμεταλλευτεί την επίσημη επίσκεψή του στη FYROM για να δείξει, για μια ακόμη φορά, πως εννοεί την σχέση της Τουρκίας με την Ελλάδα».

Παράλληλα κατηγόρησε τον Τούρκο πρωθυπουργό ότι με τα όσα δήλωσε έδειξε «πως αντιλαμβάνεται τη γενικότερη στάση της χώρας του απέναντι στους ισχύοντες κανόνες του Διεθνούς Δικαίου και πόσο σέβεται τις ιστορικές παρακαταθήκες των λαών».

Ο κ. Παναγιωτόπουλος χαρακτήρισε αυτονόητο το ότι τέτοιου είδους δημόσιες τοποθετήσεις «ναρκοθετούν το πλαίσιο σταθερότητας, ασφάλειας, ειρηνικής συνύπαρξης και αρμονικής συνεργασίας των λαών στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων και της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».

Ο ΤΑΡΤΗΣ, Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΥΣ ΟΥΚΑΔΕΣ, ΣΕΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΟ ΧΟΡΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ (ΒΙΝΤΕΟ)


ΠΡΙΝ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΔΩΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ... ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΕΣ Ή "ΜΙΣΕΣ" ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ YOUTOUBE ΑΠΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΟΙ. EXEI ΔΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΓΛΕΝΤΙ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΞΥΛΑ ΚΑΙ ΜΟΛΟΤΩΦ... ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;;; ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΤΙ, ΟΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ!

ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΕΤΑΙ Η ΕΧΘΡΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΥΜΜΕΧΟΝΤΕΣ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ. ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΩΣ ΑΘΕΛΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΕΣ ΤΗΣ.

Η ΓΡΙΒΑ ΚΑΙ Η ΚΑΣΤΑΝΕΡΗ, ΤΑ ΔΥΟ ΓΕΙΤΟΝΙΚΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΙΛΚΙΣ, ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΑΓΩΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΟΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΥΨΗΛΟ ΕΘΝΙΚΟ ΦΡΟΝΗΜΑ. (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ... (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Ο "ΣΤΟΧΟΣ")

ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΑΡΤΗΣ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΝΑ ΣΕΡΝΕΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΙΤΑΙ "ΣΤΑΜΕΝΑ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΠΙΟ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΜΟΡΦΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ, ΓΚΟΡΑ, ΚΟΥΜΑΝΟΒΟ ΚΑΙ ΟΣΟΓΚΟΦΣΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΧΩΡΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΣΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΧΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΚΕΛΛΗΣ ΣΤΗ ΦΛΩΡΙΝΑΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΛΛΑ (ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΝΤΟΡΚΑΣ ΤΖΑΚΡΗ).

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΤΑΡΤΗΣ ΧΟΡΕΥΕΙ ΕΝΑΝ ΧΟΡΟ. ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΚΦΡΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΑΡΤΗΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΧΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ" ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΨΕΥΤΟΕΘΝΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΙΔΟΥΝ ΣΤΟ ΟΡΟ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ. ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ Ο ΚΑΜΕΡΑΜΑΝ ΠΟΥ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΕΙ -ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΤΑΡΤΗ- ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΑΡΤΗΣ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ -ΚΙ ΕΧΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ- ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑ ΤΟ ΜΑΤΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑ, ΟΙ ΞΑΝΘΙΕΣ ΠΟΥ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΜΠΥΡΟΒΙΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΞΑΝΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

ΘΑΝΑΣΗ ΤΑΡΤΗ... ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΑΜΕ... "ΣΤΟΧΟΣ"



--------------------------

Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΩΤΩΝ! ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟΝ "ΣΤΟΧΟ" ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ! ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ "ΣΤΟΧΟΥ"

Στο 16,7% η ανεργία στην Ελλάδα σύμφωνα με τη Eurostat

http://www.skai.gr/files/temp/30E786DCAC97F8966B67F2957C363F50.jpgΣτο 16,7% του ενεργού πληθυσμού ήταν η ανεργία στην Ελλάδα τον Ιούνιο, παραμένοντας αμετάβλητη σε σχέση με το Μάιο, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat. Η μέση ανεργία στην ευρωζώνη παρέμεινε αμετάβλητη στο 10,0% τον Αύγουστο. Το ίδιο ποσοστό παρουσιάζει η ανεργία στο σύνολο της ΕΕ (και στις χώρες εκτός ευρωζώνης).

Αναφορικά με τις επιμέρους επιδόσεις της Ελλάδας, τον Ιούνιο, το ποσοστό ανεργίας στους άνδρες ήταν 14%, στις γυναίκες 20,3% και στους νέους κάτω των 25 ετών 42,9%.

Μεταξύ των χωρών της ευρωζώνης τις καλύτερες επιδόσεις κατέγραψαν η Αυστρία (3,7%) και η Ολλανδία (4,4%), ενώ τις χειρότερες η Ισπανία (21,2%) και η Ελλάδα (16,7%).

Τον Αύγουστο, η ΕΕ είχε συνολικά 22,785 εκατ. ανέργους, εκ των οποίων τα 15,739 εκατ. στις χώρες της ευρωζώνης. Το 12μηνο Αύγουστος 2010-Αύγουστος 2011 ο αριθμός των ανέργων μειώθηκε κατά 300.000, εκ των οποίων 215.000 στις χώρες της ευρωζώνης. Στην κατηγορία των νέων κάτω των 25 ετών ο αριθμός των ανέργων ανήλθε σε 5,139 εκατ. στην ΕΕ, εκ των οποίων 3,129 εκατ. στις χώρες της ευρωζώνης.

Το ποσοστό της συνολικής ανεργίας επί του ενεργού πληθυσμού, που καταγράφηκε στα κράτη μέλη της ευρωζώνης τον Αύγουστο ήταν το εξής: Αυστρία 3,7%, Ολλανδία 4,4%, Λουξεμβούργο 4,9%, Γερμανία 6,0%, Μάλτα 6,5%, Βέλγιο 6,8%, Κύπρος 7,2%, Φινλανδία 7,8%, Σλοβενία 7,8%,Ιταλία 7,9%, Γαλλία 9,9%, Πορτογαλία 12,3%, Εσθονία 12,8% (Β? τρίμηνο 2011), Σλοβακία 13,4%, Ιρλανδία 14,6%, Ελλάδα 16,7% (Β! τρίμηνο 2011), Ισπανία 21,2%.

Έτοιμη η φοροκάρτα. Τη Δευτέρα αρχίζει η διάθεσή της

[Στην Ελλάδα όλα γίνονται ανάποδα: Πρώτα δίνουμε τις κάρτες και μετά τρέχουμα να εγκαθιστούμε τα μηχανήματα που θα τις διαβάζουν]

Τη Δευτέρα θα αρχίσει να διατίθεται από τις τράπεζες η πολυδιαφημιζόμενη φοροκάρτα, η οποία αναμένεται να απαλλάξει τους φορολογούμενους από το χαρτομάνι των αποδείξεων.

Η φοροκάρτα θα έχει όψη πιστωτικής κάρτας, ωστόσο δεν θα περιλαμβάνει προσωπικά στοιχεία. Θα είναι λευκή και στην μπροστινή όψη της θα αναγράφονται: «Κάρτα Αποδείξεων», το σλόγκαν «δίνω την κάρτα, συλλέγω έξοδα» και ένας 10ψήφιος κωδικός. Στην πίσω όψη της η φοροκάρτα θα φέρει μαγνητική ταινία, όπως οι πιστωτικές κάρτες.

Πως θα ενεργοποιείται

Η κάρτα θα ενεργοποιείται με SMS στον αριθμό 54053 της ΓΓΠΣ (ΑΦΜ, κενό και ο κωδικός) ή μέσω Διαδικτύου στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://link.minfin.gr/karta και ο φορολογούμενος θα κάνει αντιστοίχιση του ΑΦΜ του με τον 10ψήφιο κωδικό που θα αναγράφεται σε αυτήν.

Με τη διαδικασία αυτή διασφαλίζεται ότι κανένας άλλος, πλην της ΓΓΠΣ, δεν θα γνωρίζει σε ποιον φορολογούμενο αντιστοιχεί η κάθε κάρτα.

Για την ενημέρωση των καταναλωτών θα δημιουργηθεί ειδικό γραφείο στο υπουργείο Οικονομικών, με εξειδικευμένους υπαλλήλους που θα δίνουν απαντήσεις στο τηλέφωνο 211-0007111.

Πως θα λειτουργεί

Σε κάθε συναλλαγή με μετρητά ή με πιστωτική κάρτα, οι καταστηματάρχες θα περνούν τη φοροκάρτα από τα μηχανήματα POS (Point of Sales, που χρησιμοποιούνται για τις πιστωτικές) [Μέχρι να εγκαταστήσουν το μηχάνημα όλοι, τι θα γίνετε;]. Με τη διαδικασία αυτή θα καταγράφεται η συναλλαγή και τα στοιχεία της θα αποστέλλονται στη ΓΓΠΣ, ενώ κάθε φορολογούμενος θα έχει πρόσβαση στην προσωπική του μερίδα μέσω διαδικτύου.

Οι τράπεζες, που δεν θα έχουν τη δυνατότητα να αντιστοιχίσουν τις συναλλαγές με φυσικά πρόσωπα, στο τέλος κάθε ημέρας θα δίνουν αναλυτική κατάσταση των συναλλαγών που έγιναν µε τις φοροκάρτες που εξέδωσε το δίκτυο της κάθε μιας.

Στη συνέχεια η Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων θα καταχωρεί αυτά τα ποσά στον «λογαριασμό αφορολογήτου» κάθε κατόχου φοροκάρτας, ενώ σχεδόν αυτόματα θα μπορεί να έχει άμεση εικόνα για τον τζίρο των επιχειρήσεων και φυσικά για τον ΦΠΑ που έχουν εισπράξει.

Ποιά ερωτεύθηκε μέσω Facebook ο αδερφός του Άδωνι;

Αυτό κι αν είναι… «είδηση»! Ένα σας λέμε. Ένας εκ των δυο αδερφών του Άδωνι Γεωργιάδη, ο Αλέξανδρος, ερωτεύτηκε! Ποιά; την Πέπη Τσεσμελή!

Μιλάμε για μεγάλο έρωτα όμως. Μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής «Made in Star», ο Αλέξανδρος Γεωργιάδης αποκάλυψε πως με την αοιδό-παρουσιάστρια, γνωρίστηκαν μέσω Facebook:

«Μιλάγαμε και συζητούσαμε για ένα βιβλίο μαγειρικής που ετοιμάζει. Είχαμε αναπτύξει μια φιλία και ένα φλερτ. Βγήκαμε για ένα καφέ, συζητήσαμε για το βιβλίο και άρχισε το φλερτ».

Πως του φάνηκε από κοντά η Πέπη; «την βρήκα πολύ συμπαθητικό άνθρωπο… πολύ καλλιεργημένο… ξέρει να μιλάει, έχει σπουδάσει και μαγειρική, ξέρει Γαλλικά, πιάνο…»

Θα ταιριάξει και με την Ευγενία Μανωλίδου δηλαδή, που έχει και μουσική παιδεία! Γιατί δεν σας ενημερώσαμε… ο Αλέξανδρος το έχει πάρει σοβαρά το θέμα και αν όλα πάνε καλά, ποιος ξέρει… μπορεί και να το πάρει το κορίτσι! (Πέπη).

Σε αυτή την περίπτωση πάντως, η Πέπη θα γίνει συνυφάδα με την Ευγενία Μανωλίδου. Μια… οικογένεια θα γίνουν όλοι τους!

Προς το παρόν πάντως, Αλέξανδρος και Πέπη βγαίνουν ραντεβουδάκια και το μέλλον της σχέσης τους «είναι δικιά μου απόφαση. Καθαρά δικιά μου απόφαση», λέει όλο...νόημα ο ίδιος!

Δεν πάει να λένε ο,τι θέλουν ο Άδωνις και ο Λεωνίδας; το κορίτσι του αρέσει!

star.gr

Το Ειρηνοδικείο Λάρισας διέγραψε όλα τα χρέη μιας άνεργης!

Το 100% των χρεών μιας άνεργης δανειολήπτριας προς τράπεζα διέγραψε με απόφαση του το Ειρηνοδικείο Λάρισας. Τις «χάρισε» δηλαδή 26.179,65 ευρώ!!!

Πρόκειται για μια «ιστορική» απόφαση που ελήφθη για πρώτη φορά από ελληνικό δικαστήριο και δημιουργεί νέα δεδομένα ανοίγοντας τον δρόμο σε ανάλογες περιπτώσεις.

Μάλιστα το Ειρηνοδικείο Λάρισας απέρριψε τους ισχυρισμούς των τραπεζών ότι η δανειολήπτρια δεν προσδιορίζει από «πού» βρίσκει το ποσό για το κόστος διαβίωσης αυτής και της οικογένειάς της, αν και εμπεριέχονται στο δικόγραφο της αίτησης τα στοιχεία της μόνιμης αδυναμίας πληρωμής και τα απαραίτητα έγγραφα.

Σημειώνεται ότι στην πλειoνότητά τους οι αποφάσεις που εκδίδονται από Ειρηνοδικεία για πολίτες που ζητούν την δικαστική συνδρομή μετά την αποτυχία εξωδικαστικού συμβιβασμού πετυχαίνουν την διαγραφή του χρέους από 50-60%.

Την υπεράσπιση της δανειολήπτριας είχε αναλάβει η Κίνηση Πολιτών Δανειοληπτών Λάρισας μαζί με το ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας.

Η υποκρισία σ' όλο της το μεγαλείο!!!

Κορόμηλο έτρεχε το δάκρυ των Παπαγιάννη-Καψαμπέλη για την άδικη αγωγή με την οποία ο Πάγκαλος ζητάει 1 εκ ευρώ από κάποιον επώνυμο blogger και αντίπαλο της γυναίκας του στις δημοτικές εκλογές... πριν κανά 2 χρόνια όμως δεν είπαν κουβέντα όταν ο Ραγκούσης ζητούσε την κεφαλή επί πίνακι κάποιου που μέσα στον ερασιτεχνισμό του έγραψε κακώς και χωρίς να μπορεί να το αποδείξει, ότι ο Ραγκούσης είναι "εκβιαστής".

Τότε οι εν λόγω κύριοι όχι μόνο δεν είπαν τίποτα αλλά έβγαλαν και τα στοιχεία του στη φόρα μαζί με την άλλη αθώα περιστερά τον Γκιόλια με σκοπό να τον ΕΚΒΙΑΣΟΥΝ μέσω της οικογένειάς του και της δουλειάς του για να κερδίσουν την εύνοια του Ραγκούση... ρε άι στα διάολα καραγκιόζηδες που θα μας πείτε ότι είστε και ακηδεμόνευτοι και κάνετε αντιπολίτευση... αν έχετε παπάρια ρωτήστε τον εισαγγελέα της Σύρου γιατί δεν έχει κάνει ακόμα τίποτα με τη συγκεκριμένη υπόθεση εδώ και τρία χρόνια με κίνδυνο να παραγραφεί και αφήστε τα κροκοδείλια δάκρυα και τα κακώς έκανε αγωγή ο Πάγκαλος γιατί δεν δικαιούστε να ομιλείτε όπως έλεγε κι ο Μένιος

ΝΔ: Η κυβέρνηση κατηγοριοποιεί και διαχωρίζει τους Έλληνες απόστρατους αξιωματικούς

http://1.bp.blogspot.com/-wtBtzZOwYag/TghgWuWOx5I/AAAAAAAANIQ/jg7Mtjz06UA/s1600/%25CE%259D%25CE%2595%25CE%2591+%25CE%2594%25CE%2597%25CE%259C%25CE%259F%25CE%259A%25CE%25A1%25CE%2591%25CE%25A4%25CE%2599%25CE%2591+logo+3.pngΜε τις δηλώσεις του ο αρμόδιος υπουργός, κατηγοριοποιεί και διαχωρίζει, με αντισυνταγματικό τρόπο, τους Έλληνες απόστρατους αξιωματικούς - προσδίδοντας μάλιστα στοιχεία ηλικιακού “ρατσισμού” - αφενός στους αποστρατευθέντες ευδόκιμα και αφετέρου στους αποστρατευθέντες μετά από αίτηση αποστρατείας τους.

Μετά την επιβολή της επιπλέον Ειδικής Εισφοράς Αλληλεγγύης (ΛΑΦΚΑ) από 6-10% στους αποστράτους κάτω των 60 ετών, την απαγόρευση εργασίας τους στον ιδιωτικό τομέα, η ανάλγητη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, συνεχίζει με ρεβανσιστικό τρόπο την τιμωρία των αποστράτων κάτω των 55 ετών, οι οποίοι αποστρατεύτηκαν μετά από αίτησή τους, με επιπλέον περικοπή της σύνταξής τους κατά 40% (για το ποσό άνω των 1.000 ευρώ)

Η απόφαση αυτή, εκτός των άλλων, περιέχει και οικονομικά παράδοξα, αφού για παράδειγμα, αξιωματικός που αποστρατεύθηκε μετά από αίτησή του, με 32 ή 33 έτη υπηρεσίας και κατέβαλλε συνεπώς ασφαλιστικές εισφορές για 32 ή 33 έτη, τιμωρείται με περικοπή και δικαίωμα μικρότερης σύνταξης από συμμαθητή του αξιωματικό που αποστρατεύθηκε “ευδόκιμα ή μη” με 30 έτη υπηρεσίας και ο οποίος κατέβαλλε σαφώς λιγότερες ασφαλιστικές εισφορές.

Οι αξιωματικοί που αποστρατεύτηκαν μετά από αίτησή τους, άσκησαν ένα απολύτως νόμιμο και συνταγματικό δικαίωμα, η δε αποστρατεία τους αποφασίστηκε από τα Ανώτατα Συμβούλια των Γενικών Επιτελείων. Το νόμιμο και συνταγματικό αυτό δικαίωμα απεδέχθη και ενέκρινε τόσο η στρατιωτική, όσο και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.

Τώρα τα στελέχη αυτά που επί δεκαετίες υπηρέτησαν με σθένος και αυτοθυσία την Πατρίδα αλλά και οι οικογένειές τους, καταδικάζονται σε οικονομικό μαρασμό, φτώχεια και ανέχεια.

Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αποκάλυψε το πραγματικό της πρόσωπο, αποκάλυψε την αχαριστία στον υπερθετικό βαθμό, αποκάλυψε ότι δεν αντιλαμβάνεται το λειτούργημα του αξιωματικού, και δυστυχώς επιβεβαιώνει πανηγυρικά τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης ότι οι Έλληνες στρατιωτικοί είναι «το πλέον αντιπαραγωγικό τμήμα του Ελληνικού λαού». Μόνον σε τέτοιους «αντιπαραγωγικούς» αξίζει τέτοια αήθη συμπεριφορά.

Η Νέα Δημοκρατία καλεί την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στον άδικο και ακατανόητο, “ρατσιστικό” διαχωρισμό των Ελλήνων απόστρατων αξιωματικών και δεσμεύεται να αποκαταστήσει το κύρος των στελεχών των Ενόπλων μας Δυνάμεων.

Πηγή: ΝΔ

Κάλυψη Καμμένου από Μιχελάκη για την υπόθεση των CDS

Δεν ήταν λίγοι αυτοί στη Νέα Δημοκρατία που ήθελαν “ήπια στάση” μπροστά στο οργανωμένο σχέδιο της κυβέρνησης, είτε γιατί βρίσκονται υπό καθεστώς εκβιασμού για δικά τους πεπραγμένα ή διότι υπό καθεστώς αφέλειας πιστεύουν στην “ήπια εναλλαγή της καρέκλας”. Δεν έχουν συνειδητοποιήσει φαίνεται πως εάν ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός δεν ανοίξει νέο Γουδή, θα γίνει ο Έλληνας Ντε Λα Ρουα.

Η πρώτη αποφασιστική κίνηση Σαμαρά έγινε στην ΔΕΘ όπου κατά την ομιλία του αποκάλυψε πως “πολλοί και από τον στενό του κύκλο” ήθελαν υπερψήφιση του μνημονίου, ο ίδιος όμως αποφάσισε να επιλέξει τον δρόμο της ρήξης.

H συνέχεια στο olympia.gr

ΝΤΟΥ ΣΤΟ ΥΕΘΑ

Όποιος ήταν σήμερα στο ΥΕΘΑ κατάλαβε για ποιο λόγο ο Έλληνας δεν αντιδρά στα ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ που τρώει καθημερινά από τη ΧΟΥΝΤΑ του ΠΑΣΟΚ. Δυο χιλιάδες περίπου ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ των ενόπλων δυνάμεων και των σωμάτων ασφαλείας χωρίς κανένα συνδικαλιστικό όργανο,ακηδεμόνευτοι και πάνω από όλα ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ , έκαναν ΝΤΟΥ στο ΥΕΘΑ.

Η αιτία ήταν η ΑΡΝΗΣΗ του Μπεγλίτη και οποιουδήποτε άλλου από το υπουργείο να συνομιλήσουν με τις ενώσεις αποστράτων.
Ο Μπεγλίτης σαν γνήσιος ΠΑΣΟΚΟΣ την κοπάνησε από την πίσω πόρτα και έτρεξε να κρυφτεί στη βουλή.

Εξαγριωμένα τα στελέχη των ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ εισέβαλαν στο ΥΕΘΑ και ζήτησαν να μιλήσουν με κάποιον από την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ.
Αντί για την πολιτική ηγεσία όμως εμφανίστηκε ο Αρχηγός ΓΕΣ, που κάθιδρος προσπαθούσε να καλμάρει τα πνεύματα,ξεχνώντας πως σε πολύ λίγο καιρό θα είναι και αυτός ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ.

Το τι άκουσε δεν περιγράφεται.Το κυριότερο ,ότι ΠΡΟΔΩΣΕ ΟΛΟΥΣ τους εν αποστρατεία συναδέλφους του.

Ο δε ΛΑΓΟΣ-ΜΠΕΓΛΙΤΗΣ απειλούσε από την βουλή με ΒΙΑ και εκλιπαρούσε την Ν.Δ. να πείσει του διαμαρτυρόμενους να αποχωρήσουν, ξεχνώντας πως οι απόστρατοι δεν έχουν ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ.

Ένας δημοσιογραφίσκος τύπου ΒΕΡΙΚΙΟΥ (τι κρίμα να μην είναι εκεί,αλλά τα γνήσια λαμόγια έχουν τα κατάλληλα ρεφλέξ να την κοπανάνε την κατάλληλη στιγμή),άρπαξε μερικές ψιλές.

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ.

Όταν αποφασίσουν οι ΕΛΛΗΝΕΣ να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους,δεν χρειάζονται ούτε ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ούτε ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΝΔΥΕΣ.

ΟΙ ΕΘΝΙΚΩΣ ΥΠΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ

http://www.espressonews.gr/files/ArticlePhotos/20070930/thumbs/kokkinos1_494x320.jpgΓράφει ο Β.Α. Κόκκινος

Κατά το άρθρο 1 παρ. 2 του Συντάγματος, θεμέλιο του πολιτεύματος της προεδρευόμενης κοινοβουλευτικής δημοκρατίας είναι η λαϊκή κυριαρχία. Αυτό σημαίνει, πως κάθε κυβέρνηση της χώρας οφείλει να τηρεί το προεκλογικό της πρόγραμμα, βάσει του οποίου εξελέγη ώστε να έχει την ενεργητική νομιμοποίηση εκ της λαϊκής κυριαρχίας. Διαφορετικά δεν πληροί τον όρο αυτής και δεν στηρίζεται στο λαό, είναι δε πραξικοπηματική.

Η σημερινή κυβέρνηση εξελέγη κατόπιν της διαβεβαιώσεως του κ. πρωθυπουργού προς τον ελληνικό λαό, ότι υπάρχουν χρήματα, ότι η Ελλάς θα αντιμετωπίσει μόνη την οικονομική κρίση και ότι η κυβέρνησή του θα δώσει αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις, τουλάχιστον ίσες προς τον πληθωρισμό. Αντί τούτων όμως ο Γεώργιος Παπανδρέου, ενώ διεκήρυττε ότι οι χώρες που προσέφυγαν στο Δ.Ν.Τ. καταστράφηκαν, συζητούσε κρυφίως με τον Στρος Καν, όπως ο ίδιος διεθνώς απεκάλυψε, περί του τρόπου χρηματοδοτήσεως της Ελλάδος από το Δ.Ν.Τ.

Παραλλήλως ευθύς μετά την εκλογή του κατηγορούσε σε διάφορα φόρα, τον ελληνικό λαό ως διεφθαρμένο και την οικονομία του ως ευρισκομένη στην εντατική. Επέτρεπε δε στον υπουργό των Οικονομικών να συμπληρώνει πως η οικονομία της χώρας έχει την πορεία του Τιτανικού και οδηγείται εις το τέλος του. Έτσι, εδημιούργησε τις προϋποθέσεις ώστε να αυξηθούν αλματωδώς τα spreads από 250 σε 3.500, αντί να σπεύσει όταν αυτά ήσαν ελάχιστα, να δανεισθεί για τη χώρα τουλάχιστον 30 δις ευρώ και έτσι να αποφύγει την προσφυγή στο Δ.Ν.Τ.

Ερωτώμενος κάποτε από δημοσιογράφους, γιατί δεν έπραξε τούτο, απήντησε με το παροιμιώδες, ότι δεν ήθελε να εξαπατήσει τις αγορές! Αν είναι ποτέ δυνατόν ο αρχηγός μιας χώρας, αντί να δανείζεται με χαμηλότοκα δάνεια, να επιδιώκει την αύξηση των τόκων ώστε να μην ζημιωθούν οι δανειστές!

Περαιτέρω αντί των αυξήσεων μισθών και συντάξεων, που είχε υποσχεθεί, προέβη σε ανηλεείς περικοπές τούτων και σε δραματική αύξηση της φορολογίας, αλλά και σε σχέδιο απολύσεως εκατοντάδων χιλιάδων υπαλλήλων, σύμφωνα με την επιθυμία των δανειστών. Επομένως η σημερινή κυβέρνηση, ως αθετήσασα τις υποσχέσεις της και το πρόγραμμά της, δεν έχει τη σύμφωνη γνώμη του λαού, στερείται του θεμελίου της λαϊκής κυριαρχίας και δεν νομιμοποιείται σε θέσπιση των μέτρων, τα οποία επιβάλλει πραξικοπηματικώς παρανόμως και αντισυνταγματικώς.

Διότι ενώ κατά το Σύνταγμα, οι Έλληνες πρέπει να φορολογούνται αναλόγως των δυνάμεών τους, η κυβέρνηση φορολογεί τους πολίτες βάσει ληστρικών κριτηρίων, επιβάλλουσα σε φτωχούς ιδιοκτήτες ακινήτων να πληρώσουν έκτακτο φόρο ακινήτων, έστω κι αν δεν έχουν απ΄ αυτά κανένα εισόδημα, με την απειλή ότι θα διακοπεί η ηλεκτροδότηση της οικίας τους, αν δεν πληρωθεί ο παρανόμως ενσωματωμένος στο λογαριασμό της ΔΕΗ πρόσθετος φόρος ακινήτου.

Αποτέλεσμα της τακτικής της αυτής είναι να έχει διακοπεί το ρεύμα σε πολλές δεκάδες χιλιάδες νοικοκυριά, αμέτρητοι δε πελάτες της ΔΕΗ, ακόμη και ηλικιωμένοι, να ίστανται όρθιοι επί ώρες στα καταστήματά της, για να κάνουν δήλωση διακοπής του ηλεκτρικού ρεύματος, προκειμένου να απαλλαγούν του φόρου αυτού, που αδυνατούν να πληρώσουν.

Το μέγεθος της σκληρότητας και απανθρωπίας των διαχειριζόντων τα οικονομικά της Ελλάδας καταφαίνεται και εκ του γεγονότος ότι μειώθηκε το αφορολόγητο όριο από 7.000 € σε 5.000 € εισόδημα ετησίως, με συνέπεια να πρέπει να πληρώσουν φόρο εισοδήματος και οι έχοντες μηνιαίως εισόδημα μόνον 417 ευρώ, βαρυνόμενοι δε με πολλούς άλλους φόρους και επιπροσθέτως με τον τελευταίον περί προσθέτου τέλους ακινήτου.

Εκ παραλλήλου η κυβέρνηση έχει προωθήσει παρανόμως ρύθμιση απομακρύνσεως εκατοντάδων χιλιάδων υπαλλήλων, με αναγκαστική εφεδρεία. Προς τούτο οι προϊστάμενοι των υπηρεσιών θα γνωμοδοτούν, ποίοι εκ των υπαλλήλων πρέπει να επιλεγούν για την κατηγορία αυτή και να παραπεμφθούν στο ΑΣΕΠ προκειμένου να επικυρώσει την επιλογή.

Oλη αυτή η διαδικασία είναι παράνομη. Εν πρώτοις η πράξη του προϊσταμένου, που θα επιλέγει τους εις την εφεδρεία θετέους υπαλλήλους, είναι διοικητική, ως συνεπαγομένη δε σοβαρά μεταβολή στην κατάσταση του υπαλλήλου, δέον να περιέχει ειδική και εμπεριστατωμένη αιτιολογία. Ο συμπεριλαμβανόμενος στην κατάσταση της εφεδρείας υπάλληλος έχει δικαίωμα προσφυγής κατά της διοικητικής αυτής πράξεως, το δε αρμόδιο Διοικητικό Δικαστήριο οφείλει μέχρι της εκδικάσεως της προσφυγής να αναστέλλει τη διαδικασία της εφεδρείας. Άνευ τηρήσεως τούτων η θέση υπαλλήλων σε εφεδρεία είναι αντισυνταγματική και πραξικοπηματική, ως τοιαύτη δε πρέπει να έχει την αποδοκιμασία όλων των κομμάτων.

Είναι λυπηρό το γεγονός ότι τα κόμματα της αντιπολιτεύσεως, αντί να αποχωρήσουν από τη Βουλή, ενόψει του ότι η κυβέρνηση είναι παράνομη και πραξικοπηματική, ως στερουμένη του θεμελίου της λαϊκής κυριαρχίας, κατά τα προεκτεθέντα, παραμένουν στη Βουλή και δια της κριτικής και του σχολιασμού των κυβερνητικών αποφάσεων νομιμοποιούν αυτές, αντί να τις καταγγείλουν ως ανυπόστατες.

Αν οιοσδήποτε διευθύνων σύμβουλος εταιρείας συνήπτε αλλεπάλληλα δάνεια επιζήμια για την εταιρεία και τους μετόχους, θα είχε οδηγηθεί στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Αυτοί που κυβέρνησαν την Ελλάδα μετά το 1981 και την υπερχρέωσαν, ουδεμία κύρωση υπέστησαν. Έρχεται δε τώρα ο υιός του κυρίως υπευθύνου του υπερδανεισμού της χώρας, να ζητεί από τον ελληνικό λαό, που ουδέποτε ρωτήθηκε για τη σύναψη των δανείων, να αποπληρώσουν αυτά, δια των μισθών και των συντάξεών τους, προκειμένου οι κυβερνώντες να συνεχίσουν τις σπατάλες.

Oπως καταγγέλλεται στον τύπο, ενώ η κυβέρνηση ζητεί και το αίμα του λαού, προσέλαβε 25.000 ειδικούς συμβούλους και προνομιούχους υπαλλήλους, μεταξύ των οποίων και τη σύζυγο ενός υπουργού, συνταξιοδοτηθείσα από την Ολυμπιακή και προσληφθείσα στη Γενική Γραμματεία Πληροφορικού Συστήματος.

Από τα ΜΜΕ επίσης έγινε γνωστό, ότι ο υπουργός Οικονομικών ενώ φορολογεί τους άνω μικροσυνταξιούχους και διακόπτει τη σύνταξη εκείνων που συνταξιοδοτήθηκαν ακουσίως κάτω των 55 ετών, αν και έχουν άνεργα, σπουδάζοντα ή ανήλικα τέκνα, απαιτεί και δεύτερο γραφείο (πολιτικό) τα λειτουργικά έξοδα του οποίου ανέρχονται σε 900.000 ευρώ.

Η σημερινή κυβέρνηση συμπεριφέρεται προς το λαό περιέργως. Συγκαλεί Υπουργικά Συμβούλια στη Θεσσαλονίκη. Μεταφέρει εκεί 8.000 αστυνομικούς. Και γενικώς δεν στερεί από τα μέλη της καμία περιττή δαπάνη. Παρά δε τις αιματηρές θυσίες των Ελλήνων, το δημόσιο χρέος της Ελλάδος, για το οποίο ουδεμία εξήγηση παρέχεται στο λαό, από 110-120% του ΑΕΠ, που ήταν επί των κυβερνήσεων του Καραμανλή, ανήλθε στο 189% του ΑΕΠ εντός της διετίας, όπως εδήλωσε η σημερινή πρόεδρος του Δ.Ν.Τ.

Πότε και πώς θα λογοδοτήσουν επιτέλους οι υπεύθυνοι του σημερινού χάους;

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=72638

Ο PAO που έγινε PAOK!

Εδώ και αρκετά χρόνια στα ΜΜΕ χρησιμοποιείται για τον Παναθηναϊκό η έκφραση «Πρέσβης», για τις επιτυχίες που είχε όλα αυτά τα χρόνια στην Ευρώπη. Πλέον αυτός ο χαρακτηρισμός πρέπει να λέγεται για τον ΠΑΟΚ. Δεν είναι μεγάλη η διαφορά. Αντί για PAO θα λέμε PAOK.

Ο «Δικέφαλος» του Βορρά εδώ και δυο χρόνια έχει γίνει η μόνη ελληνική ομάδα που στέκεται με αξιοπρέπεια στην Ευρώπη και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τα επτά ματς που παραμένει αήττητος.

Tο σύνολο που έχει φτιάξει ο Θοδωρής Ζαγοράκης, αρχικά με τον Φερνάντο Σάντος και μετά με τον Λάζλο Μπόλονι, έχει αρχή, μέση και τέλος. Έχει συγκεκριμένο τρόπο παιχνιδιού, συγκεκριμένες δυνατότητες, αλλά και μια χημεία που θα ζήλευαν αρκετές ομάδες του εξωτερικού.

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω με πιο σκεπτικό κάποιος θα μπορούσε την Πέμπτη το βράδυ να παίξει τον άσο της Ρούμπιν Καζάν στην εξευτελιστική απόδοση του 1.50; Τι κι αν δεν έπαιζε ο Πάμπλο Γκαρσία και ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης; Τι κι αν τραυματίστηκαν δυο κομβικοί παίκτες (Κοντρέρας και Ντιάζ);

Ο PAOK είτε αρέσει σε κάποιους, είτε δε αρέσει, δεν χάνει εύκολα ακόμα και αν παίζει με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, την Φενέρμπαχτσέ, τον Άγιαξ, την Τότεναμ και την Ρούμπιν. Ειδικά φέτος που έχει προπονητάρα στον πάγκο του…

http://www.sportsecrets.gr/?p=3726

Φουκουσίμα: Φωτιά στον αντιδραστήρα 4; (φώτο)

Σύμφωνα με σελίδες του εξωτερικού (πχ. εδώ) φωτογραφίες αποδεικνύουν ότι μετά τον προχθεσινό σεισμό στη Φουκουσίμα, εκδηλώθηκε πυρκαγιά στον αντιδραστήρα 4, χωρίς η εταιρία tepco να ανακοινώσει κάτι σχετικό. Δείτε τις φώτο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας

Μαρινάκη να χαίρεσαι τον Ρετσίνα!!! Πάλι απ' το μυαλό του βγάζει τις ειδήσεις!!! Πως το κάνει ρε αυτό;

Χθες κάποια στιγμή ο εγκυρότατος Μιχάλης Ιγνατίου έγραψε στο twitter το εξής:


Την είδηση ότι ο Τόμσον δεν συμμετείχε στις χθεσινές συνομιλίες την έγραψαν αργότερα και άλλες σελίδες λέγοντας είτε ότι βρίσκεται στην Αθήνα αλλά δεν πήγε στη συνάντηση ή ότι δεν ήρθε καν στην Αθήνα.

Μάλιστα ενώ το in.gr έγραψε αρχικά:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhVuFp9wV4NOHLP6J1wcJSxM0qHQFNSqlamx39ew_IOgb3cQhO_KJ3v5-JsEl0yp3-q0Wedhld2PYoGNQFT5lK3fkv3NDFkrVZRqzOKdUI2mHNVJIH_LxFawhp9D-maQvuYMA8KCT2z0YSj/s1600/%25CE%25A4%25CE%25BF+%25CF%2587%25CF%2581%25CE%25BF%25CE%25BD%25CE%25BF%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25AC%25CE%25B3%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25BC%25CE%25BC%25CE%25B1+%25CF%2585%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25AF%25CE%25B7%25CF%2583%25CE%25B7%25CF%2582+%25CF%2584%25CF%2589%25CE%25BD+%25CE%25BD%25CE%25AD%25CF%2589%25CE%25BD...+-+Google+News_1317368685717.jpeg

στη συνέχεια έσβησε την είδηση την οποία ωστόσο είχαν προλάβει να δημοσιεύσουν δεκάδες άλλες σελίδες όπως μπορείτε να δείτε εδώ.

Ωστόσο υπήρξε και κάποιος που με "αποκλειστικές πληροφορίες" μας μετέφερε
ακόμα και τι ζήτησε ο Τόμσον από τον Βενιζέλο
στη συνάντησή τους!!!...
ο ίδιος Τομσον που δεν ήρθε καν στην Ελλάδα:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinIEiw8mgAzitgV1zr3K2I9haY5VCv_l5tH8wxlolV2brhEwa73LXZnMYOsPyHixa2T6QJScxJ17hsBF04qCfIK8bO2FU47HSvesejzfuMNecncMTW3sbDZvv0jx59KuNhDYdCYlEzR7PJ/s1600/%25CE%25A4%25CF%258C%25CE%25BC%25CF%2583%25CE%25B5%25CE%25BD-+-%25CE%2598%25CE%25AD%25CE%25BB%25CF%2589+%25CE%25BD%25CE%25B1+%25CE%25B4%25CF%2589+%25CF%258C%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2585%25CF%2582+%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%2585%25CF%2582+%25CF%2585%25CF%2580%25CE%25BF%25CF%2585%25CF%2581%25CE%25B3%25CE%25BF%25CF%258D%25CF%2582%2521--parapolitika.gr_1317368080926.jpg

Περαστικά σε όσους ενημερώνονται απ' τον κύριο και στον Μαρινάκη που του έχει εμπιστευθεί την επικοινωνία του :))

Ι. Τσουκαλάς: Πρόστιμο 25 εκ ευρώ για τα τυχερά παιχνίδια εξαιτίας της κυβερνητικής ανεπάρκειας

http://www.tsoukalas.org/attachments/108/10-09-24%20Tsoulakas%20on%20new%20technologies%2002.jpg«Το ποσό που κατέβαλε η Ελλάδα συνεπεία καταδίκης της στην υπόθεση C-109/08 ανερχόταν τον Ιούλιο του 2011 σε 24.917.520 ευρώ» απαντά ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ζοζέ Μανουέλ Μπαρόζο σε σχετική ερώτηση του ευρωβουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ.Ιωάννη Τσουκαλά. Πρόκειται για την περίφημη υπόθεση με τα «φρουτάκια» και την καταδίκη της Ελλάδας εκ μέρους του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την αδυναμία της να ψηφίσει και να εφαρμόσει ένα σχετικό νόμο συμβατό με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Η υπόθεση, ωστόσο, ακόμη δεν έχει κλείσει και πρόστιμα ύψους ενός περίπου εκατομμυρίου ευρώ εξακολουθούν να καταβάλλονται (ή να παρακρατούνται από τα κοινοτικά κονδύλια) σε μηνιαία βάση.

Ο κος Μπαρόζο, στην απάντησή του, δίνει και τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση. Σύμφωνα με τον κο Μπαρόζο, «τον Απρίλιο του 2011, οι ελληνικές αρχές κοινοποίησαν νομοσχέδιο περί τυχερών παιχνιδιών το οποίο αποσκοπούσε στην τροποποίηση του ισχύοντος νόμου ώστε αυτός να συμμορφώνεται προς την απόφαση του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τον Ιούλιο του 2011, η Επιτροπή απέστειλε στις ελληνικές αρχές εμπεριστατωμένη γνώμη και παρατηρήσεις στο πλαίσιο της εν λόγω διαδικασίας κοινοποίησης σύμφωνα με την οδηγία 98/34/EΚ. Οι ελληνικές αρχές απάντησαν στην εμπεριστατωμένη γνώμη και τις παρατηρήσεις της Επιτροπής στις 3 Αυγούστου 2011. Οι υπηρεσίες της Επιτροπής εξετάζουν επί του παρόντος την απάντηση των ελληνικών αρχών».

Ο κος Μπαρόζο σημειώνει ότι «το ύψος των προστίμων που κατέβαλαν τα κράτη μέλη συνεπεία καταδίκης τους από το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης για παραβάσεις της νομοθεσίας της ΕΕ, για την περίοδο από το 2000 (πρώτη είσπραξη) έως τον Ιούλιο του 2011 ανερχόταν σε 124.823.458 ευρώ». Είναι εντυπωσιακό ότι από το ποσό αυτό τα 30 εκατομμύρια ευρώ αντιστοιχούν στην Ελλάδα. Εκτός της χώρας μας, μόνο η Γαλλία και η Πορτογαλία έχουν τιμωρηθεί με πρόστιμα για την αδυναμία τους να συμμορφωθούν με καταδικαστικές αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου.

Σύμφωνα με τον κο Μπαρόζο, «προκειμένου να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα του ελλείμματος μεταφοράς της νομοθεσίας της ΕΕ από την Ελλάδα, τον Μάρτιο του 2010 δημιουργήθηκε Γραφείο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, το οποίο τέθηκε πλήρως σε λειτουργία από τα μέσα Ιουλίου 2010. Το Γραφείο αυτό λειτουργεί υπό την αιγίδα του Έλληνα πρωθυπουργού με σκοπό την κάλυψη του μακροχρόνιου ελλείμματος μεταφοράς της νομοθεσίας της ΕΕ από την Ελλάδα, το οποίο οφειλόταν κατά κύριο λόγο στην έλλειψη συντονισμού μεταξύ των διαφόρων εθνικών φορέων που είχαν αναλάβει τη μεταφορά της νομοθεσίας της ΕΕ». Ο κος Μπαρόζο εκτιμά ότι οι προσπάθειες που κατέβαλε η Ελλάδα στον τομέα της μεταφοράς της νομοθεσίας της ΕΕ θα αποφέρουν σύντομα καρπούς.

Και εσύ τέκνον… Μιλένα;

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEijdfgmo2j7L_-BJNvZSb7aUgoM7avD4MhhIKWpvpYzXwcHKmKNMyWd7iK4WEYpa4q6lAhVwu2h7ooFo0Isv9uFOjqDf3GWIdChGbioT-AkjkyMxCl2SDg5Wbpiqx63kaigEjabzTcZwrO5/s400/%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%B5%CE%BD%CE%B13.jpgΣτο ΠΑΣΟΚ έχουν απασφαλίσει και… «όποιον πάρει ο χάρος» οι βουλευτές του, ανεξάρτητα από το γεγονός ότι ψηφίζουν υποχρεωτικά τα νομοσχέδια οι 154 που έχουν απομείνει, γιατί κανείς τους δεν θέλει να χρεωθεί την πτώση της κυβέρνησης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Μιλένα Αποστολάκη, η οποία στο προσωπικό της blog ασκεί δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση, επισημαίνοντας για παράδειγμα το γεγονός «ότι μέχρι το Σεπτέμβριο του 2011 δεν προχωρήσαμε στις αναγκαίες και χρήσιμες για το δημόσιο συμφέρον αποκρατικοποιήσεις καθώς και στην αναγκαία και χρήσιμη για το τόπο αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας».

Θίγει ακόμη το ζήτημα των καθυστερήσεων στις συγχωνεύσεις φορέων, στην είσπραξη του ΕΤΑΚ κλπ. που «βαραίνουν αποκλειστικά εμάς». «Και εσύ τέκνον Μιλένα;» θα μπορούσε να σκεφθεί κάποιος, ιδίως υπό το πρίσμα ότι έχει διατελέσει στέλεχος του πάλαι ποτέ «βενιζελικού» στρατοπέδου…

star.gr

Οι μύθοι του ασφαλιστικού

του Θανάση Σκόκου

Όταν ένα σύστημα βρίσκεται σε κρίση ύπαρξης είναι ιδιαίτερα δύσκολο στα μέλη του να εστιάζουν στον προσδιορισμό των πραγματικών, των κύριων αιτιών της. Στη μεγάλη οικονομική κρίση που ζούμε οι συζητήσεις για τις δραστικές –και συχνά άδικες– περικοπές στις συντάξεις φέρνουν στην επιφάνεια, μαζί με τη δίκαιη κριτική ή αγανάκτηση, μερικές πάγιες αλλά εσφαλμένες κοινωνικές, ή συνδικαλιστικές, ή και «επιστημονικές» αντιλήψεις για την κοινωνική ασφάλιση. Ας δούμε μερικές:

«Τη σύνταξή μου την έχω προπληρώσει με τις εισφορές μου»

Όχι. Έχουμε πληρώσει μόνο ένα μέρος της και μάλιστα μικρό όσοι ασφαλιστήκαμε πριν το 1993. Αν ίσχυε ο ισχυρισμός, το σύστημα θα ήταν ανταποδοτικό, δηλαδή θα σου επέστρεφε σαν σύνταξη τις εισφορές σου συν κάποια μικρή απόδοσή τους. Αν παίρναμε υπόψη τον μέσο χρόνο ασφάλισης και τις μέσες καταβεβλημένες εισφορές, η μέση σύνταξη στην Ελλάδα, σε συνθήκες χρηστής διαχείρισης, δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τις λίγες εκατοντάδες ευρώ. Αν τώρα πάρουμε υπόψη υπερβολικές έως εξωφρενικές παροχές ΔΕΚΟ, τραπεζών, τομέων του Δημοσίου, ιδιαιτέρως χαμηλά όρια συνταξιοδότησης ειδικών ομάδων, εισφοροδιαφυγή, σπατάλες, ψευτοανάπηρους κ.λπ., τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια, που ήταν λίγοι οι συνταξιούχοι, οι εισφορές των ενεργών εργαζομένων επαρκούσαν για την πληρωμή των συντάξεων [όχι πάντα χωρίς κρατική επιχορήγηση, π.χ. ΝΑΤ]. Το σύστημα είναι –και σωστά– αναδιανεμητικό και στηρίζεται στην αλληλεγγύη των γενεών. Σήμερα στηρίζεται κυρίως στην «καλοσύνη των ξένων», δηλαδή τον φόβο των εταίρων μας για τις συνέπειες μιας άμεσης χρεοκοπίας μας.

«Φάγανε τα αποθεματικά των ταμείων γι’ αυτό τα έριξαν έξω»

Έχει κάποια δόση αλήθειας. Μέχρι το 1993 τα αποθεματικά κατετίθεντο υποχρεωτικά στην ΤτΕ με διοικητικά οριζόμενο επιτόκιο. Από το 1993 υπήρχε μερική ελευθερία καταθέσεων και αναζήτησης επιτοκίου. Κυρίως όμως κατευθύνονταν στην αγορά εντόκων γραμματίων Δημοσίου με επιτόκια τότε άνω του 20%. Η μεγάλη αλήθεια, όμως, που αποσιωπάται από τους οπαδούς της «κρατικής καταλήστευσης», είναι το αναμφισβήτητο ηθικό δικαίωμα της κεντρικής εξουσίας, του κράτους, να παρεμβαίνει και διαχειριστικά –εφόσον επιβάλλεται– στα αποθεματικά των ταμείων ως αποκλειστικός τελικός εγγυητής της καταβολής των συντάξεων. Οι πολίτες βεβαίως οφείλουν να κρίνουν την κοινωνική ωφελιμότητα των κρατικών ενεργειών. Άλλωστε, όποτε αφέθηκαν οι διοικήσεις των ταμείων να προβούν σε επενδύσεις κατά την κρίση τους, στην πλειονότητά τους απέτυχαν. Αναφέρω χάριν παραδείγματος τη ζημιογόνα εμπλοκή του ΤΣΜΕΔΕ στην Τράπεζα Αττικής.

«Καλύτερα να είχα δώσει τα λεφτά μου σε μια ιδιωτική ασφάλιση»

Αστεία υπόθεση. Η ιδιωτική ασφάλιση είναι επένδυση χρημάτων και μόνον, με αμφίβολη συχνά εξασφάλιση. Σας θυμίζω την ΑΣΠΙΣ και την δραματική διάσωση της AIG το 2008 από την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Θα παρότρυνα όμως έναν 25άρη νέο να ζητήσει από μία σοβαρή ιδιωτική ασφαλιστική να του υπολογίσει το μηνιαίο ασφάλιστρο για μια ισόβια σύνταξη 1.000 σημερινών ευρώ μετά το 2046. Ίσως πάνω από 600 € τον μήνα [συνολικά 252.000 €] με προϋπόθεση χαμηλό πληθωρισμό και να έχει κατορθώσει να επιβιώσει η εταιρεία μέχρι τότε.

«Η υπογεννητικότητα είναι το βασικό πρόβλημα της χρηματοδότησης του ασφαλιστικού μας συστήματος»

Μοιάζει λογικό επιχείρημα, αλλά δεν είναι. Χρησιμοποιείται βέβαια κατά κόρον από θεωρητικούς και κυβερνητικά στελέχη. Ένα βιώσιμο ασφαλιστικό σύστημα απαιτεί ανάπτυξη, απασχόληση, καταβολή εισφορών και ορθολογικούς όρους συνταξιοδότησης. Αν υπάρχει υπογεννητικότητα εισάγεται ξένο εργατικό δυναμικό. Ελάχιστα απασχολεί την κοινωνική ασφάλιση η εθνικότητα των ασφαλισμένων. Αν δεν υπάρχει ανάπτυξη, το μέλλον των νέων είναι η ανεργία και των ταμείων η κατάρρευση.

«Αυξάνουν τα ηλικιακά όρια. Θα δουλεύουμε μέχρι να πεθάνουμε»

Τα παιδιά που γεννιούνται σήμερα θα έχουν μ.ό. ζωής ίσως πάνω από τα εκατό χρόνια. Εκτός αν συμβούν τραγικά γεγονότα στον πλανήτη. Καμιά κοινωνία, κανένα ασφαλιστικό σύστημα δεν θα μπορούσε να τους προσφέρει επί 35-40 χρόνια αξιοπρεπή σύνταξη και υπηρεσίες υγείας με λογικές ασφαλιστικές εισφορές. Η αναπροσαρμογή των ορίων συνταξιοδότησης με το προσδόκιμο όριο ζωής είναι απαραίτητο να επανακαθορίζεται σε κάθε γενιά.

Κατανοώ ότι ακόμη κι αν δεχθείτε τα επιχειρήματά μου θα με ρωτήσετε: Και τι έκαναν γι’ αυτό οι κυβερνήσεις; Τίποτε ή σχεδόν τίποτε! Όμως και όταν κάποιοι προσπάθησαν κάτι να πουν [Έκθεση Σπράου 1997 και Τ. Γιαννίτσης 2001], τους έφαγε το σκοτάδι της κοινωνικής και συνδικαλιστικής αντίδρασης. Οι κυβερνήσεις υποχωρούσαν στις αντιδράσεις της συνδικαλιστικής συγκυβέρνησης υπονομεύοντας το μέλλον της κοινωνίας. Για μια ακόμη φορά θα πούμε ότι «φταίει το κράτος», οι κυβερνήσεις, αυτοί που ήξεραν και βολεύονταν ότι η βόμβα θα σκάσει στα χέρια του επόμενου. Κι εμείς, που δεν ήμασταν και τόσο ανυποψίαστοι, υφιστάμεθα τις οδυνηρές συνέπειες της έκρηξης και τη δυσεπίλυτη εκκρεμότητα της δημιουργίας ενός νέου δίκαιου και μακρόβιου συστήματος κοινωνικής ασφάλισης.