22 Νοεμβρίου 2011

Νόμος επιτρέπει να σκοτώνονται τα αδέσποτα σκυλιά στη Ρουμανία

Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει το χρόνιο πρόβλημα των αδέσποτων σκύλων το κοινοβούλιο της Ρουμανίας ενέκρινε σήμερα ένα νόμο με τον οποίο επιτρέπεται στους δήμους να πιάνουν και να σκοτώνουν τα ζώα, μια κίνηση που έχει προκαλέσει την οργή φιλόζωων και ακτιβιστών.

Παραιτήθηκε ο γ.γ. του υπουργείου Οικονομικών

Παραιτήθηκε πριν από λίγο ο γ.γ. του υπουργείου Οικονομικών, Ηλίας Πεντάζος, για άγνωστους μέχρι τώρα λόγους...

Αίγυπτος: Συνελήφθησαν και 3 αμερικάνοι φοιτητές στα επεισόδια (βίντεο)

Τρείς αμερικάνοι φοιτητές του αμερικάνικου παν/μίου του Καίρου συνελήφθησαν σήμερα στο Κάιρο για συμμετοχή στα επεισόδια που συνεχίζονται για 4 μέρα και έχουν στοιχίσει τη ζωή σε πάνω από 40 ανθρώπους. Στο μεταξύ πριν από λίγο έκανε διάγγελμα στην ΤιΒι ο αρχηγός του Στρατού που είπε ότι...

Καρατζαφέρης: «Καλώ τον Α. Σαμαρά να υπογράψει» για να μην κάνω μόνος μου την κολοτούμπα

Την πρόθεσή του να συνεισφέρει στην προσπάθεια της χώρας μας να λάβει την έκτη δόση, εξέφρασε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης, σε δηλώσεις του, καλώντας παράλληλα και τον πρόεδρο της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, να υπογράψει τις δεσμεύσεις που ζητούν οι Ευρωπαίοι.

Γερμανικό σήριαλ στην Κρήτη: Οι Έλληνες μαθαίνουν στη γερμανίδα το "ζαμάν φου" και η γερμανίδα προσπαθεί αν τους βάλει σε "τάξη"

Ετοιμάζει σίριαλ στην Κρήτη με γερμανική παραγωγή. Ο λόγος για τον Κώστα Σόμμερ , ο οποίος παρά την οικονομική κρίση παλεύει για να αξιοποιήσει νέες ιδέες, ευκαιρίες και να προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό.

Ο ηθοποιός γνωρίζει ιδιαίτερη επιτυχία στη Γερμανία, όπου την περασμένη σεζόν πρωταγωνιστούσε σε καθημερινό σίριαλ κι έτσι συζητά με τις μεγαλύτερες παραγωγές εκεί.

Ο Πρόεδρος της ΑΔΑΕ είπε ότι βρέθηκαν μαγνητοφωνάκια σε ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ και κανείς δεν ασχολήθηκε

[Επί Καραμανλή αυτό θα ήταν σκάνδαλο ολκής... ενώ η ΑΔΑΕ παραδέχθηκε ότι πριν 11 μήνες σε μυστική συνεδρίαση του ΣτΕ ακυρώθηκαν τα πρόστιμα, 85 εκ., σε Vodafone και Ericsson για το αποκαλούμενο απ' το ΠΑΣΟΚ σκάνδαλο των υποκλοπών και οι εταιρίες τα ζητάνε πίσω έντοκα]

Για ανύπαρκτο επίπεδο ασφάλειας σε όλο το φάσμα των τηλεπικοινωνιών της χώρας, καθώς έχουν διαπιστωθεί δεκάδες περιπτώσεις παραβιάσεων, αλλά και αδυναμία ελέγχου των εταιρειών που δραστηριοποιούνται σε αυτούς τους τομείς, κάνει λόγο η Αρχή Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών.

Έκτακτα μέτρα λόγω ατμοσφαιρικής ρύπανσης στη Θεσσαλονίκη

Τροχονόμοι που θα ρυθμίζουν την κυκλοφορία ώστε να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα και θα βεβαιώνουν παραβάσεις για διπλοπαρκαρίσματα «επιστρατεύονται» σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της λήψης έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του φαινομένου της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Καπελέρης (ΓΓ ΥΠΟΙΚ και πρώην ΣΔΟΕ): Καταθέτει στον εισαγγελέα σαν ύποπτος το πουλάκι μας! Για υπόθεση ανείσπρακτων προστίμων από λαθρεμπόριο καυσίμων

Ως ύποπτος για ενδεχόμενη διάπραξη αδικήματος, καλείται να καταθέσει ενώπιον του αναπληρωτή Οικονομικού Εισαγγελέα Σπύρου Μουζακίτη, ο γενικός γραμματέας Φορολογικών και Τελωνειακών Θεμάτων του υπουργείου Οικονομικών και πρώην επικεφαλής του ΣΔΟΕ, Ιωάννης Καπελέρης.

Η κλήση προς τον κ. Καπελέρη είναι για την ερχόμενη εβδομάδα και αφορά τη διερεύνηση καταγγελίας για μη είσπραξη προστίμων που επιβλήθηκαν από την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών σε περιπτώσεις λαθρεμπορίας καυσίμων.

Ανοιχτή επιστολή Χάρρυ Κλλυν στον Α. Σαμαρά

Τα Ευρωκαθάρματα  και τα ανδρείκελα των τοκογλύφων ξεπέρασαν όλα τα όρια,  επιδιώκοντας με πολιτικά ανεπίτρεπτο και ηθικά κατάπτυστο τρόπο  την καταρράκωση της Εθνικής μας αξιοπρέπειας.

Τα ξεκούδουνα της  βρωμιάρας ΕΕ και του φασιστικού μορφώματος  της Γερμανίας του Δ’ Ράιχ, με τα ναζιστικά κατάλοιπα  Μέρκελ και Σόιμπλε, επιδιώκουν για μια ακόμη φορά να αλλάξουν ολοσχερώς τις πολιτικές και κοινωνικές δομές της Ευρώπης, βασισμένοι στη  βρικολακιασμένη εθνοσοσιαλιστική έννοια του  «ζωτικού χώρου», που τόσα δεινά συσσώρευσε στο παρελθόν στην ανθρωπότητα.

Συνελήφθη για φοροδιαφυγή ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Μακεδονικής Εταιρείας Χάρτου

Συνελήφθη σήμερα από άνδρες του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος στη Θεσσαλονίκη, ο επιχειρηματίας Κυριάκος Οικονόμου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της

ΝΔ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ

Κάλεσμα για συμμετοχή και νίκη στις επιμελητηριακές εκλογές, μέσα από τη στήριξη των φιλελεύθερων ψηφοδελτίων απευθύνει η ΝΔ Θεσσαλονίκης σε όλους τους επιχειρηματίες, επαγγελματίες και αυτοαπασχολουμένους της περιοχής μας. Οι εκλογές που θα πραγματοποιηθούν στο τέλος αυτής της εβδομάδας στο Επαγγελματικό, το Βιοτεχνικό και το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα κρίστιμες γιατί τοποθετούνται σε μία ιδιαίτερη και ιστορική πολιτική και οικονομική συγκυρία.

Ο Προδότης Φερνάντο Σάντος

Ο Πορτογάλλος προπονητής της Εθνικής ομάδας του Λαμπρακιστάν, Φερνάντο Σάντος, μιλώντας σε μέσα της Πορτογαλίας για τη ζωή στο Λαμπρακιστάν είπε ότι η είσοδος του ΔΝΤ ήταν καταστροφική ενώ χαρακτήρισε τον χαράτσι Βενιζέλου στα ακίνητα ως κτηνωδία.

ΝΔ: «Ξέφραγο αμπέλι η χώρα»

Σε ένα ακόμα ζήτημα -και μάλιστα στο εξαιρετικά κρίσιμο για την Ελλάδα- το ζήτημα της αντιμετώπισης της παράνομης μετανάστευσης, η αδράνεια και η ολιγωρία της ηγεσίας του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη εκθέτουν τη χώρα διεθνώς!

Η αποτυχία των Αρχών να χωροθετήσουν κέντρα πρώτης υποδοχής και κράτησης των λαθρομεταναστών που εισέρχονται στην Ελληνική Επικράτεια, σε συνδυασμό με τη γενικότερη «χαλαρότητα» που έχει επιδείξει τα προηγούμενα δύο χρόνια η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ απέναντι στο φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης, έχουν μετατρέψει την Ελλάδα σε κέντρο διερχόμενων λαθρομεταναστών και κάνουν τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. απρόθυμα να μετάσχουν στις επιχειρήσεις της Frontex στα ελληνοτουρκικά σύνορα.

Αισιόδοξος ο Ζ.Κ. Γιούνκερ για την εκταμίευση της δόσης...

Αισιόδοξος δηλώνει σήμερα από το Λουξεμβούργο ο επικεφαλής του Eurogroup, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, σχετικά με την εκταμίευση της έκτης δόσης στην Ελλάδα ως το τέλος του τρέχοντος μήνα.

Αισιόδοξος δηλώνει σήμερα από το Λουξεμβούργο ο επικεφαλής του Eurogroup, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, σχετικά με την εκταμίευση της έκτης δόσης στην Ελλάδα ως το τέλος του τρέχοντος μήνα.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΙΔΗΣΗ ΣΟΚ: Και άλλες υπογραφές ζητουνται για την 6η δόση!

Είδηση Βόμβα φέρνει στο φως το Αμαν Το Μάτι Μου:
Εκτός από την υπογραφή Σαμαρά (την οποία ζητούν επιμόνως οι Ευρωπαίοι και ακόμα πιο επιμόνως τα φυτά του ΔΟΛ), μείζον θέμα έχει προκύψει στις Βρυξέλλες καθώς φαίνεται οτι απαιτούνται και άλλες υπογραφές για να δοθεί η 6η δόση.

Η συνέχεια στο http://amantomatimou.wordpress.com

Νέες πιέσεις για έγγραφη δέσμευση του Αντώνη Σαμαρά αλλά από δευτεροκλασάτους... ο Γιούνκερ δεν είπε τίποτα για υπογραφή.

[Καμία νύξη για υπογραφή Σαμαρά δεν έκαναν ούτε σήμερα οι κεφαλές των Βρυξελλών όπως ο εκπρόσωπος του Ρεν και ο Γιούνκερ μετά τη συνάντησή του με τον Παπαδήμο... αντίθετα μίλησαν για υπογραφές κάποιοι δευτεροκλασάτοι που δεν είναι να τους παίρνουμε και πολύ σοβαρά υπόψην... για να δούμε αν ο Αντώνης θα έχει τα κότσια να το τραβήξει μέχρι τέλους]

Την έγγραφη δέσμευση του προέδρου της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά για την εφαρμογή της πολιτικής που θα συνοδεύει τη νέα δανειακή σύμβαση, ζήτησε με τον πλέον σαφή τρόπο ο υπουργός Οικονομικών της Ολλανδίας, ξεκαθαρίζοντας πως σε διαφορετική περίπτωση δεν θα εκταμιευθεί η έκτη δόση.

Επιτέλους η ΝΔ κατάλαβε ότι δεν θα γίνουν εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου!!!

«Δεν έχω να προσθέσω κάτι πάνω στο θέμα της υπογραφής που ζητείται από τον κ. Σαμαρά» δήλωσε σήμερα ο εκπρόσωπος της ΝΔ κ. Γιάννης Μιχελάκης και πρόσθεσε ότι η ΝΔ μένει στις πέντε θεσμικές και πλήρεις ενέργειες, με τις οποίες έχει δημοσίως δεσμευθεί ο κ. Σαμαράς στη συμφωνία της 26ης Οκτωβρίου.

Ο Άδωνις αρνείται να μετακομίσει :))

«Δεν φεύγω από το υπουργείο στην Ακτή Βασιλειάδη παρά την απόφαση Παπουτσή-Χρυσοχοϊδη για μετεγκατάσταση στην Λαμπράκη» δήλωσε πριν από λίγο εμφανώς χολομένος που δεν του ζητήθηκε η γνώμη του :)

Νέο περίεργο βίντεο απ' τη σύλληψη του Σαίφ Αλ-Ισλάμ!

Πολλά γελάκια βλέπω στο βίντεο μεταξύ αυτών που έπιασαν τον μισητό γιο του Καντάφι και του ίδιου!!! Αν τα συνδυάσουμε με το ότι οι αντάρτες που τον έχουν πιάσει αρνούνται να τον παραδώσουν στην Τρίπολη και συνεχίζουν να τον κρατάνε στην πόλη Ζιντάν... δεν θα με εξέπληττε  οποιαδήποτε εξέλιξη. Δείτε το βίντεο:

Τηλεφωνικές παρακολουθήσεις;

Μαγνητοφωνάκια σε ΚΑΦΑΟ του ΟΤΕ εντόπισε η Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου Τηλεπικοινωνιών όπως ανέφερε πριν από λίγο στην Βουλή ο προϊστάμενός της!... Άλλο ένα σκάνδαλο που πρέπει να χρεωθεί στην κυβέρνηση Καραμανλή...

Επιμένει ο δοτός Παπαδήμος να ζητάει την υπογραφή του Σαμαρά και να απειλεί!!

Την πεποίθησή του ότι η έκδοση ευρωομολόγων ή αντίστοιχων εργαλείων μπορεί να δώσει λύση στην κρίση χρέους που ταλανίζει την ευρωζώνη εξέφρασε σήμερα από το Λουξεμβούργο ο νέος πρωθυπουργός, Λουκάς Παπαδήμος.

Όσον αφορά στις γραπτές δεσμεύσεις που απαιτούν οι Ευρωπαίοι ηγέτες από τους αρχηγούς των ελληνικών κομμάτων, ο κ. Παπαδήμος επισήμανε ότι αποτελούν προϋπόθεση για την εκταμίευση της επόμενης δόσης του πακέτου διάσωσης.

Δίωξη Γιαννίκου για κακούργημα... αυτό δεν θα βγει σε 2 μέρες... μπορεί να κάνει καμιά βδομάδα

Ποινική δίωξη για μη καταβολή ΦΠΑ στο δημόσιο, σε βαθμό κακουργήματος, άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος του διευθύνοντος συμβούλου του τηλεοπτικού σταθμού ALTER Kώστα Γιαννίκου (όλα τα λεφτά το κασκόλ για να μη φαίνονται οι χειροπέδες). Η κατηγορία αφορά στη μη απόδοση ΦΠΑ συνολικού ποσού 1,2 εκατ. ευρώ, για το διάστημα Ιανουαρίου έως και Οκτωβρίου του 2011.

Δέσμευση της ΝΔ ότι θα επανασυστήσει το Υπ. Εμπορικής Ναυτιλίας

«Τα τελευταία γεγονότα στο υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας αναδεικνύουν το έγκλημα που διαπράχθηκε τα προηγούμενα δύο χρόνια από την κυβέρνηση Παπανδρέου και επιβάλλουν την άμεση υιοθέτηση της πρότασης της Νέας Δημοκρατίας.
 
Επαναλαμβάνουμε –για μια ακόμη φορά- ότι η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται για την επανασύσταση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και την επανασύνδεσή του με το Λιμενικό Σώμα».
 
ΥΓ. Με το "Εθνικής" μπροστά στο Παιδείας τι θα γίνει;

Για να μην ξεχνιόμαστε: Φεύγει κι ο Νοέμβριος χωρίς βιβλία για τους μαθητές...

[Να θυμίσουμε ότι σύμφωνα με την Διαμαντοπούλου δεν υπήρχαν βιβλία το Σεπτέμβριο επειδή υπήρχε καθυστέρηση δύο μηνών στην αποστολή της απόφασης ακύρωσης του διαγωνισμού απ' το ΣτΕ... τώρα έχουν περάσει 2 μήνες απ' την έναρξη των μαθημάτων και ακόμα δεν υπάρχουν βιβλία παντού: Άρα και χωρίς την δίμηνη καθυστέρηση λόγω δικαστηρίου, πάλι δεν θα υπήρχαν βιβλία στα σχολεία της κ. Διαμαντοπούλου]

Χωρίς βιβλία παραμένουν οι μαθητές σε όλη τη χώρα, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Παιδείας ότι τα βιβλία θα βρίσκονταν στα χέρια τους έως τα μέσα Νοεμβρίου. Δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, οι μαθητές εξακολουθούν να κάνουν μάθημα και να διαβάζουν από φωτοτυπίες και dvd.

Διεθνής διαγωνισμός για κοίτασμα χαλκού και χρυσού στο Κιλκίς

Την προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για την αξιοποίηση του κοίτασματος χαλκού και χρυσού στην περιοχή Βάθης Κιλκίς, στο πρώτο δεκαπενθήμερο του Δεκεμβρίου, ανακοίνωσε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Γιάννης Μανιάτης μιλώντας σήμερα στο συνέδριο «Ενέργεια και Ανάπτυξη» του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Προειδοποίηση Ακερμαν κατά της εξόδου της Ελλάδας από το ευρώ

Ανυπολόγιστες θα ήταν οι ζημιές από ενδεχόμενη έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Deutsche Bank, Γιόζεφ Ακερμαν, ο οποίος εκτιμά ακόμη ότι κάτι τέτοιο θα καθιστούσε ουσιαστικά απίθανη την εξόφληση του χρέους της χώρας μας.

Βαλερί Ζισκάρ Ντ' Εστέν: "Ο Παπανδρέου δεν έλαβε σοβαρά υπόψη τις προειδοποιήσεις του ΔΝΤ από το 2008"

Ένθερμος οπαδός της ένταξης της Ελλάδας στην «ευρωπαϊκή οικονομική κοινότητα» (ΕΟΚ), ο Βαλερί Ζισκάρ Ντ' Εστέν (Valéry Giscard d' Estaing, VGE) ήταν ως πρόεδρος της γαλλικής δημοκρατίας ένας από τους πρωταγωνιστές εκείνης της προσπάθειας. Τώρα υποστηρίζει πως η έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ δε συνεπάγεται αναγκαστικά και την έξοδό της από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ). Συνέντευξη στον Ζερόμ Γκοτερέ (Jérôme Gautheret, JG)

JG: Ποιο ήταν το πολιτικό πλαίσιο όταν υποστηρίζατε την ένταξη της Ελλάδας στην ΕΟΚ;

Αθώος δηλώνει με επιστολή στον Αρειο Πάγο ο "πολιτικός κρατούμενος" Μπέος... που πληρώνει τις παραγραφές τνω σκανδάλων!

Επιστολή στον Άρειο Πάγο έστειλε ο Αχιλλέας Μπέος που δηλώνει αθώος και ζητάει να κριθεί με δικαστική συνείδηση και με βάση τα πραγματικά γεγονότα.

Όπως, πολύ χαρακτηριστικά, αναφέρει στην 8σέλιδη επιστολή του, ανησυχεί πλέον και για την δικαστική εξέλιξη της υπόθεσης, διότι από αυτή εξαρτάται η τύχη της οικογένειάς του, του ίδιου, αλλά και των επιχειρήσεών του, «οι οποίες κατά το κοινώς λεγόμενο, πάνε κατά διαόλου».

Πιο στενό έλεγχο των εθνικών προϋπολογισμών ζητεί η Κομισιόν, λέει ο Όλι Ρεν

Η Κομισιόν θα προτείνει την Τετάρτη να της δοθεί η δυνατότητα να παρεμβαίνει στους προϋπολογισμούς των κρατών-μελών, ώστε να διασφαλίζει ότι δεν παραβιάζονται οι δημοσιονομικοί κανόνες της ΕΕ, δήλωσε την Τρίτη ο Ευρωπαίος επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων Όλι Ρεν.

Σχεδόν 180.000 tweets κάθε ημέρα στην Ελλάδα

Σύμφωνα με τελευταία στοιχεία της InNews, οι ενεργοί χρήστες του facebook στην Ελλάδα ανέρχονται σε 1.500.000, οι ενεργοί χρήστες του twitter σε 85.000 και οι ενεργοί χρήστες του YouTube σε 340.000. Ειδικότερα, οι Ελληνες αναρτούμε περί τα 180.000 tweets, 240.000 status updates και comments στο facebook και περίπου 50.000 comments και videos στο YouTube. Την ημέρα!

Άλλος ένας επιχειρηματίας με χειροπέδες για χρέη στο Δημόσιο... κι αυτός θα 'ναι ελεύθερος σε 2 μέρες

1.701.343,21 ευρώ τα χρέη του επιχειρηματία στο Δημόσιο. Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν στη Μεταμόρφωση το πρωί. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας ο 55χρονος ο οποίος είναι κατασκευαστής και εργολήπτης δημοσίων έργων συνελήφθη με βάση τον νέο νόμο για χρέη στο Δημόσιο. Ο 55χρονος θα σε λίγο στον κ. Εισαγγελέα .

Στο πολιτικό «σανίδι»

Tου Αλεξη Παπαχελα

Η Ιστορία είναι πολύ νωπή για να αποτιμηθεί το τι άφησε πίσω του ο κ. Γ. Παπανδρέου. Εχει κάνει τόσα πολλά τις τελευταίες εβδομάδες για να εξοργίσει τη συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων πολιτών, που δύσκολα μπορεί να υπάρξει τώρα η απαιτούμενη ψυχραιμία και ωριμότητα για μια τέτοια συζήτηση. Το χειρότερο δε για εκείνον είναι πως ταυτοχρόνως εξόργισε τους ξένους συνομιλητές του με τον χειρισμό του δημοψηφίσματος, εκτός βεβαίως από τους παραδοσιακούς Κεντροαριστερούς Αμερικανούς διανοητές που το είδαν ως μια απέλπιδα προσπάθεια προσφυγής στην άμεση δημοκρατία.

Υποβάθμιση της Ελλάδας από κινεζικό οίκο: "Η Ελλάδα έχει χάσει τελείως τη φερεγγυότητά της"

Την υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ελλάδας στην κατηγορία C ανακοίνωσε ο κινέζικος οίκος αξιολόγησης Dangong.

Ο οίκος εκτιμά ότι η χώρα μας έχει χάσει τελείως την φερεγγυότητα της, ενώ προβλέπει συρρίκνωση της ελληνικής οικονομίας κατά 7,2% το 2012 και 6,8% το 2013, εκτιμώντας ότι θα είναι πολύ δύσκολο να επιστρέψει -τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα - σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης.

Κατάληψη συνδικαλιστών στο γραφείο του Π. Κουκουλόπουλου

Το γραφείο του υφυπουργού Εσωτερικών Πάρη Κουκουλόπουλου, κατέλαβαν συνδικαλιστές της ΠΟΕ -ΟΤΑ.

Στάση εργασίας στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, από τις 12.00 το μεσημέρι έως το τέλος του ωραρίου, έχει εξαγγείλει για σήμερα η ΠΟΕ - ΟΤΑ.

Στη μία μετά το μεσημέρι προγραμματίζει συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Εσωτερικών

Stratfor: "Η Ελλάδα δεν μπορεί να διατηρήσει μόνη της το Αιγαίο"... ναι γιατί άλλες φορές μας βοηθούσαν οι "σύμμαχοι"!

Η ανανεωμένη γεωπολιτική ανάλυση που κάνει το αμερικανικό think tank Stratfor για την Ελλάδα δεν είναι ούτε ευχάριστη ,ούτε αισιόδοξη.Χωρίς τα όσα υποστηρίζουν οι “εγκέφαλοι” του αμερικανικού think tank να πρέπει να αποτελούν θέσφατα,έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε τι υποστηρίζουν για τη χώρα και τι μηνύματα προσπαθούν να περάσουν.

Σπουδαίο νέο! «Αλλάζει ο προγραμματισμός για εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου»

Νέα δεδομένα σε ό,τι αφορά την ημερομηνία των εκλογών δημιουργεί η δήλωση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονομικών Ευ.Βενιζέλου ότι οι πιθανότητες για ψήφιση της νέας δανειακής σύμβασης από τη Βουλή μετατίθεται από τον Δεκέμβριο στον Ιανουάριο

Διορία ΠΑΣΟΚ για τους Έλληνες καταθέτες του εξωτερικού... αλλιώς θα τους τα κλάσο@@ματά τους

Μέχρι την Παρασκευή θα πρέπει οι Έλληνες που έβγαλαν τα χρήματά τους στο εξωτερικό να δικαιολογήσουν την προσέλευσή τους αλλιώς μετά το ΠΑΣΟΚ θα πάρει φόρα και θα τους τα κλ@@... [Καλά τόσο ηλίθιοι είναι; Δεν έχουν καταλάβει ότι είναι ανυπόλυπτοι; Ποιος περιμένουν να τους φοβηθεί όταν βλέπει ότι την περασμένη βδομάδα συνελήφθησαν 5 άτομα που αποδεδειγμένα χρώσταγαν μερικά εκ και μετά από 2 μέρες αφέθηκαν ελεύθεροι;]

ΠΑΣΟΚ-2010: επιβλήθηκαν φορολογικά πρόστιμα 1,3 δισ. και εισπράχτηκαν τα 29 εκ.... ratio 2,3%=ΑΡΙΣΤΑ

[ΓΑΠ στο Ζάππειο, 30.09.2009:
"σε ό,τι αφορά τα έσοδα, και τη διάλυση των φοροεισπρακτικών μηχανισμών, μέσα από έναν έντονο κομματισμό"

Παπακωνσταντίνου στο Ρ/Σ «ΑΘΗΝΑ 9,84», 4.08.2009: 
"Και παρ' όλα αυτά, τα έσοδα πέφτουν. Αυτό σημαίνει απόλυτη διάλυση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού. Αυτό σημαίνει πως οι ελεγκτικές υπηρεσίες δεν κάνουν απολύτως τίποτα."]

Στα χαρτιά έμειναν το 2010 πρόστιμα περίπου 1,3 δισ. ευρώ τα οποία επιβλήθηκαν από τις εφορίες, αλλά ο εισπρακτικός μηχανισμός του υπουργείου Οικονομικών δεν κατάφερε να τα οδηγήσει στα ταμεία του Δημοσίου.

Βίντεο: Άπαιχτη διαφήμιση του «World of Warcraft» με τον Chuck Norris

"Ο Τσακ Νόρις είναι κυνηγός. Αλλά ο Τσακ Νόρις δεν κυνηγάει μιας και το κυνήγι εμπεριέχει και το ενδεχόμενο της αποτυχίας" και
"Στο World of Warcraft υπάρχουν 10 εκ χαρακτήρες... επειδή ο Τσακ Νόρις τους επιτρέπει να υπάρχουν"
είναι οι δύο ατάκες του διαφημιστικού βίντεο:

Αντώνη βάστα γερά! Μόνο τα εν Ελλάδι λαμόγια επιμένουν πλέον στην υπογραφή-Οι Γερμανοί λένε ότι παίρνουμε τη δόση χωρίς υπογραφή!

Παρά την προπαγάνδα όλων των καναλιών κανένας από τους Ευρωπαίους που έκαναν χθες δηλώσεις δεν αναφέρθηκε σε υπογραφή Σαμαρά προκειμένου να δοθεί η 6η δόση! Ο Μπαρόζο μίλησε γενικά για ισχυρή δέσμευση και ο Αλταφάζ (εκπρόσωπος του Ρεν) μίλησε μόνο για γραπτή δήλωση που ζητάει το Eurogroup χωρίς να τους ενδιαφέρει αν η δήλωση θα είναι από κάθε αρχηγό ξεχωριστά. Αυτός δε που ήταν ο αποκαλυπτικότερος όλων ήταν ο...

Με δικαιωμένες θέσεις η ΝΔ στις εκλογές της 19ης Φεβρουαρίου (δε βάζουμε και στοίχημα...)

Η πρόταση  του Αντώνη Σαμαρά για οικονομική πολιτική με αναπτυξιακό χαρακτήρα, η οποία σε συνδυασμό με μέτρα δημοσιονομικής εξυγίανσης θα μπορούσε να προκαλέσει την ανάσχεση της ύφεσης δικαιώνεται πλέον και από τους διεθνείς παράγοντες που εμπλέκονται στη διαχείριση της ελληνικής κρίσης.

Η ΝΔ είχε δείξει αυτό το δρόμο διεξόδου από την κρίση εγκαίρως, προτείνοντας λύσεις και μάλιστα κοστολογημένες:

Σ. Σιμόπουλος για τη διαμάχη Φαϊλου-Κυριάκου περί «λαϊκής Δεξιάς» και «Φιλελευθέρων» στη ΝΔ

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου Σωτήρη Σταθόπουλου, στη συνέντευξη που παραχώρησε την Κυριακή στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm, για το κλίμα στο εσωτερικό της ΝΔ και τη συζήτηση η οποία έχει ξεκινήσει περί λαϊκής δεξιάς ή φιλελεύθερων, το μέλος της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ, Στράτος Σιμόπουλος, έδωσε την ακόλουθη απάντηση:

Θα σαλτάρουμε τελείως ;

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από τη συνεδρίαση στη Βουλή,
στις 14 Νοεμβρίου 2011, από τις προγραμματικές δηλώσεις του Παπαδήμου.

Το έλλειμμα, οι φοροφυγάδες και οι 256 κροίσοι!

της Έλενας Λάσκαρη

Τις δύο όψεις μιας και μεγάλης αλήθειας δείχνουν τα στοιχεία για την εκτέλεση του προϋπολογισμού σε αντιπαραβολή με τη στατιστική επεξεργασία των φορολογικών δηλώσεων.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΒΗς στην εκθεση «pHILOXENIA 2011»

Την Κυριακή 20/11/2011 ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της 27ης Διεθνούς Έκθεσης τουρισμού «PHILOXENIA 2011». Ο Δήμος Βόλβης προκειμένου να προωθήσει το τουριστικό του προϊόν και να ενισχύσει την ιδιωτική πρωτοβουλία στον τομέα του τουρισμού, συμμετείχε στην έκθεση με δικό του ανεξάρτητο stand. Η οργάνωση της παρουσίας του Δήμου στην έκθεση στηρίχθηκε στους παραδοσιακούς θερινούς προορισμούς της Ασπροβάλτας, των Βρασνών και του Σταυρού και στα Ιαματικά Λουτρά της Νέας Απολλωνίας, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώθηκε ξεκάθαρη πρόταση για την προώθηση εναλλακτικών δραστηριοτήτων στην περιοχή.

Άι σιχτίρ και σεις και η συμπαράστασή σας στα λόγια

Τηλεφωνική συνομιλία Ομπάμα-Λουκά είχαμε χθες αργά το βράδυ μετά από πρωτοβουλία τους αμερικάνου Προέδρου. Ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Τζέι Κάρνι, συνόψισε το περιεχόμενο της συνομιλίας του Λουκά Παπαδήμου με τον Μπαράκ Ομπάμα.

Τσάκα με το καλημέρα... για να ξεκινήσει η μέρα με γέλιο και κέφι

[Αρχικά τα χρήματα θα έμπαιναν μέχρι την Παρασκευή,  τώρα θα μπούνε την ερχόμενη Τετάρτη... ο δε Πρίγκηπας θα ερχόταν στο Καραϊσκάκη, μετά θα ερχόταν με τον ΟΦΗ την επόμενη Κυριακή, τώρα θα έρθει με τα τελειώματα της "συμφωνίας"... καλημέρα]

Την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου θα «επιδείξει» (όπως διόρθωσε ο ίδιος) τα 15 εκατομμύρια ευρώ που προτίθεται να βάλει στον Παναθηναϊκό ο πρίγκιπας Σουλτάν Αλ Σαούντ, σύμφωνα με τον Βλάση Τσάκα, ο οποίος επικαλούμενος πληροφορίες από το γραφείο του Παύλου Γερουλάνου, αποκάλυψε πως είναι θέμα ωρών να περάσει η τροπολογία που θα επιτρέψει στον Σαουδάραβα να αναλάβει τα ηνία της «πράσινης» ΠΑΕ.

Βίντεο: Γιούχα στον Πούτιν!!

Τις αποδοκιμασίες του κοινού άκουσε ο Πούτιν όταν την Κυριακή το βράδυ πήρε το μικρόφωνο στο Ολυμπιακό κλειστό της Μόσχας για να συγχαρεί τον Ρώσο νικητή σε αγώνα κικμπόξ (ο αμερικάνος ηττημένος έφυγε υποβασταζόμενος όπως ταιριάζει στην περίσταση ;)). Δείτε το βίντεο:

21 Νοεμβρίου 2011

Στα πρόθυρα της διάλυσης το Βέλγιο που εδώ και 1,5 χρόνο δεν έχει κυβέρνηση!

Συνεχίζεται η πολιτική κρίση στο Βέλγιο, καθώς ο εντολοδόχος πρωθυπουργός, ο γαλλόφωνος σοσιαλιστής Ελιο Ντι Ρούπο, κατέθεσε στο μονάρχη Αλβέρτο Β' την εντολή σχηματισμού κυβέρνησης, την ώρα που επείγει στο κοινοβούλιο να ψηφιστεί ο κρατικός προϋπολογισμός για το 2012.

Υπέβαλε παραίτηση η κυβέρνηση της Αιγύπτου

Την παραίτησή της υπέβαλε την Κυριακή η κυβέρνηση της Αιγύπτου, μετά τις βίαιες συγκρούσεις στην πλατεία Ταχρίρ του Καΐρου ανάμεσα σε αστυνομικούς και στρατονόμους και διαδηλωτές, ανέφερε πηγή προσκείμενη στην κυβέρνηση τη Δευτέρα.

Ι. Βρούτσης για τον "αναπόφευκτο" προϋπολογισμό του 2012

«Ο Προϋπολογισμός που κατατέθηκε από τον Υπουργό των Οικονομικών:

-είναι αποτέλεσμα μετεξέλιξης των δύο προηγούμενων προϋπολογισμών -του 2010 και 2011- που είχαν «άδοξη κατάληξη» όχι μόνο λόγω του πλήρους εκτροχιασμού τους, αλλά και γιατί κυρίως οδήγησαν την οικονομία -με τα μέτρα που περιείχαν - σε τέλμα και την κοινωνία σε απόγνωση.

ΜΙΑ ΙΔΕΑ

   Michail Ignatiou
Εάν ο κ. Παπανδρέου δεν "σοφιζόταν" το δημοψήφισμα, η έκτη δόση θα είχε δοθεί στις 11 Νοεμβρίου. Το δημοψήφισμα οδήγησε στον εκβιασμό.
 Αυτό μετέδωσε πριν από λίγο ο Μιχ. Ιγνατίου.
 Επειδή όσο δεν υπογράφει ο Σαμαράς ,θα βγαίνει ο κάθε Μπένυ και ο κάθε ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ και θα κλαίγονται ότι ο καημένος ο λαός θα χάσει το δώρο των Χριστουγέννων ,ναι μη γελάτε,τα 345 ευρώ τα ονομάζουν δώρο και ότι κινδυνεύουν οι μισθοί και οι συντάξεις του Δεκεμβρίου.
  Επειδή και ο κόσμος κάτι παραπάνω περιμένει από τη Ν.Δ. ρε γαμώτο.
  Μήπως θα έπρεπε η Ν.Δ. να συλλέξει όλα εκείνα τα στοιχεία που τεκμηριώνουν αυτά που λέει ο Ιγνατίου  και κάμποσοι άλλοι σοβαροί δημοσιογράφοι και παράγοντες και σε μια ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ να ενημερώσει τον Ελληνικό λαό?
   ΚΑΛΑ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΙΠΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΜΗ ΒΑΡΑΤΕ,ΞΕΡΩ ΣΤΗ Ν.Δ. ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΘΕΜΑΤΑ.

Αηδία: Ξαναπροσέλαβε ο Βενιζέλος τον εβραίο-gay (σύμφωνα με τον ίδιο) και απόφοιτο Λυκείου σύμβουλο που τον συνοδεύει σε ταξίδια σαν ιδιώτης

Θυμάστε την υπόθεση με τον διευθυντή Ενημέρωσης του υπουργείου Εθνικής Άμυνας του Βενιζέλου (ο Βενιζέλος το έχει μαζί του από την εποχή που ήταν υπουργός Πολιτισμού επί Σημίτη), Ηλία Βεργίτση, που αποκάλυψε η Ζούγκλα του Μάκη; Θυμάστε ότι ήταν ο υπάλληλος του Βενιζέλου που πόζαρε γυμνός, σαν Seile Sistigrev (που αν το διαβάσουμε ανάποδα βγάζει το: vergitsis elies) σε φώτο που ανέβαζε σε σελίδες για ομοφυλόφιλους και ζητούσε συγκατοίκους για μερικές μέρες απ' το εξωτερικό χωρίς αποδείξεις και μαλακ@@@; Θυμάστε πως η Ζούγκλα αποκάλυψε ότι έλεγε για τον εαυτόν του ότι είναι ένας φιλικός gay, εβραϊκής καταγωγής; Θυμάστε πως μετά την αποκάλυψη "παραιτήθηκε";

Κουτσό άλογο η πράσινη ανάπτυξη όπως δείχνουν τα στοιχεία... παρά τα δις των επιδοτήσεων!!!

Απογοήτευση πρέπει να πιάνει τους φίλους της πράσινης ανάπτυξης όταν βλέπουν αυτή τη διείσδυση μετά από πακτωλό δις που έχουν δώσει οι κυβερνήσεις παγκοσμίως:

Συνελλήφθησαν άλλοι δύο βενζινάδες για πλαστά τιμολόγια... αλλά οι οικογένειές τους να μην ανησυχούν... θα είναι έξω και καθαροί, μεθαύριο

Δύο άτομα, 25 και 32 χρονών, συνελήφθησαν τη Δευτέρα στη Δυτική Αττική από αστυνομικούς της Οικονομικής Αστυνομίας κατηγορούμενοι για λαθρεμπορία υγρών καυσίμων, έκδοση εικονικών τιμολογίων και δελτίων αποστολής, καθώς και για τη μη απόδοση ΦΠΑ.

Θερίζουν ότι έσπειραν: Εκτός λειτουργίας το σύστημα «Ερμής» της ΔΕΗ έθεσε η ΓΕΝΟΠ

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία, «όχι μόνο δεν μπορούν να εκδοθούν εντολές διακοπής ρεύματος αλλά, με ευθύνη της διοίκησης της ΔΕΗ, αύριο δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί καμιά απολύτως συναλλαγή με το κοινό».

Εκτός λειτουργίας έθεσε απόψε η ΓΕΝΟΠ το πληροφοριακό σύστημα «Ερμής» της ΔΕΗ, που σημαίνει, σύμφωνα με την Ομοσπονδία, ότι «όχι μόνο δεν μπορούν να εκδοθούν εντολές διακοπής ρεύματος αλλά, με ευθύνη της διοίκησης της ΔΕΗ, αύριο δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί καμιά απολύτως συναλλαγή με το κοινό».

Βίντεο: Άπαιχτη δήλωση του ρεπουμπλικάνου Newt Gingrich για τους Occupy Wall Street!

Αφού είπε ότι οι διαδηλωτές του κινήματος Occupy Wall Street χρησιμοποιούν το πάρκο ή τις δημόσιες τουαλέτες χωρίς να πληρώνουν φόρους, τους προέτρεψε

Ο κάθε άσχετος βγαίνει και μιλάει για το αν τα ομόλογα θα είναι υπό αγγλικό ή ελληνικό δίκαιο χωρίς να ξέρει τι λέει

ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΟΤΙ ΣΑΝ ΠΑΣΑΡΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ...

Διαψεύδει ο ΠΑΠ τα περί ηλεκτρικής διασύνδεσης των νησιών στην Τουρκία, αλλά....

[Διαψεύδει ο Παπακωνσταντίνου (στη φώτο ο Βασίλης που σκαμπάζει το ίδιο από οικονομία και περιβάλλον) τα δημοσιεύματα αλλά δεν λέει κιόλας ότι δεν τα είπε αυτά που του καταλογίζουν ότι είπε σε ομιλία του στην Τουρκία ;)]

Διαψεύδει το υπουργείο Περιβάλλοντος τα δημοσιεύματα τουρκικής και ελληνικής ημερήσιας εφημερίδας περί ηλεκτρικής διασύνδεσης των ελληνικών νησιών με την Τουρκία, επισημαίνοντας ότι ο ενεργειακός σχεδιασμός της χώρας προβλέπει τη διασύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα.

ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ

Μου φαίνεται ότι δεν ξυπνάς Α. Σαμαρά και κανόνια να βροντάνε δίπλα σου. Από τη μια γκάφα στην άλλη, από τη μια κωλοτούμπα στην άλλη και απ’ ότι βλέπω έπεται, δυστυχώς, συνέχεια…
Τώρα πάνε να σε τελειώσουν και αν δεν ανοίξεις τα μάτια σου θα σε τελειώσουν κανονικά.

Η επιστολή του Α. Σαμαρά προς τους Ευρωπαίους ηγέτες του ΕΛΚ

Στη δημοσιότητα έδωσε η ΝΔ την επιστολή που απέστειλε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς στους ομολόγους του του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), μεταξύ άλλων η Άνγκελα Μέρκελ, ο Φρανσουά Φιγιόν, ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ο Χέρμαν Βαν Ρομπάι και ο Ζοζέ Μπαρόζο, μέσω της οποίας εξηγεί την επιλογή του να στηρίξει την κυβέρνηση Παπαδήμου.

Διευλκυστίνδα μεταξύ Τρίπολης και μαχητών της Ζιντάν ο Σαΐφ αλ-Ισλάμ... για το ποιος θα τον εκτελέσει εννοείται (βίντεο)

Τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπη η νέα ηγεσία της Λιβύης φέρνει επιτακτικά στην επιφάνεια η σύλληψη του Σαΐφ αλ-Ισλάμ αλ-Καντάφι: την αυτόνομη και δυνητικά ανεξέλεγκτη δράση ισχυρών και ανταγωνιστικών ένοπλων ομάδων που πολέμησαν το πρώην καθεστώς, και τους ανύπαρκτους δικαστικούς θεσμούς έπειτα από 42 χρόνια απόλυτης κυριαρχίας του Μουαμάρ Καντάφι στη χώρα.

Συνελήφθη για χρέη προς το Δημόσιο ο Κ.Γιαννίκος του Αλτερ... θα ελευθερωθεί μεθαύριο

Συνελήφθη το απόγευμα της Δευτέρας ο μεγαλομέτοχος του τηλεοπτικού σταθμού Alter Κ.Γιαννίκος για χρέη προς το Δημόσιο ύψους 1,2 εκατ. ευρώ.

Η σύλληψη του κ. Γιαννίκου έγινε ύστερα από σχετικές έρευνες του ΣΔΟΕ σε συνεργασία με την Ασφάλεια Αττικής και κατόπιν συνεργασίας του προϊσταμένου του ΣΔΟΕ Ι.Διώτη με τον οικονομικό εισαγγελέα Γρηγόρη Πεπόνη.

ΤΑ 7 ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

Τα χαράτσια αυτά είναι:

Η μαλακ@@ της βδομάδας! Δείτε στο βίντεο ποιος την είπε

"Ο ΓΑΠ αποτελεί εθνικό κεφάλαιο"!!! Δείτε ποιος είναι ο δράστης:

Ελεύθεροι και όμορφοι όσοι έχουν συλληφθεί μέχρι τώρα για χρέη στο Δημόσιο

Τριετής φυλάκιση με αναστολή σε δύο επιχειρηματίες για μεγάλες οφειλές στο Δημόσιο

Ποινές φυλάκισης 3 ετών στον καθένα επέβαλε το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο σε δύο επιχειρηματίες, οι οποίοι βάσει της λίστας με μεγαλο-οφειλέτες του Δημοσίου συνελήφθησαν πριν λίγες μέρες για μη καταβολή χρεών.

Ανατριχίλα έπιασε τα λαμόγια: Ο Ράιχενμπαχ βλέπει τους επιχειρηματίες παρακάμπτοντας τον Δασκαλόπουλο!

[Σκίζουν τα ρούχα τους στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ για τη συνάντηση που παρακάμπτει το λαμόγιο τον Δασκαλόπουλο!! Εννοείται ότι δεν πρέπει να προβληματιστεί ο αναγνώστης, γιατί 25 επιχειρηματίες δέχθηκαν να συναντηθούν με τον Ράιχενμπαχ αφού τους εκπροσωπεί επάξια ο Δασκαλόπουλος ;) ή μήπως δεν τους εκπροσωπεί;]

Συνάντηση με 25 διευθύνοντες συμβούλους κορυφαίων επιχειρήσεων από την ελληνική αγορά θα έχει ο "Καγκελάριος" Χορστ Ράιχενπμαχ την Τετάρτη στις δέκα το πρωί, στο κτήριο της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεων Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) με στόχο να ακούσει τα προβλήματά τους αλλά και να συζητήσει εργασιακά και γραφειοκρατικά θέματα μαζί τους. Μάλιστα ο κ. Ράιχενμπαχ μαζί του θα έχει ολόκληρη την ομάδα τεχνοκρατών (task force) ώστε να ακούσουν από πρώτο χέρι τα θέματα που απασχολούν τους εργοδότες της χώρας.

Πήγε στην πλατφόρμα της Noble ο Χριστόφιας

 Την πλατφόρμα "Όμηρος" της αμερικανικής εταιρείας Noble, στο οικόπεδο 12 της Κυπριακής ΑΟΖ όπου γίνονται οι ερευνητικές γεωτρήσεις για εντοπισμό υδρογονανθράκων, επισκέφθηκε σήμερα ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας, προκειμένου να ενημερωθεί για την πορεία των ερευνών. 



Κι ο Παπαδήμος προστέθηκε σ'αυτούς που ζητάνε την υπογραφή Σαμαρά!

Απαραίτητη εκτιμά ότι είναι η επιστολή με τις δεσμεύσεις των πολιτικών κομμάτων ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος, όπως τόνισε σε κοινή συνέντευξή Τύπου με τον πρόεδρο Ζοζέ Μπαρόζο. Ο κ. Παπαδήμος διευκρίνισε πάντως, ότι οι ίδιοι οι πολιτικοί ηγέτες θα αποφασίσουν η βεβαίωση των δεσμεύσεων που έχουν αναλάβει.

Γιανίκ Νοά κατηγορεί τους Ισπανούς ότι ντοπάρονται σε όλα τα αθλήματα!

Ο Ραφαέλ Ναδάλ ήταν ο μοναδικός Ισπανός (ίσως επειδή είναι κι’ αυτός τενίστας) που τόλμησε να απαντήσει στον πρώην σπουδαίο τενίστα Γιανίκ Νοά, ο οποίος πριν από λίγες ημέρες με άρθρο του στην γαλλική «Le Monde» είχε αποδώσει τις επιτυχίες των Ισπανών σχεδόν σε όλα τα αθλήματα τα τελευταία χρόνια στην… αναζήτηση του «μαγικού ζωμού»!

Ευρωομόλογο με αντάλλαγμα παρέμβαση στους εθνικούς προϋπολογισμούς συζητά η Μέρκελ

[Λογικό! Όποιος αναλαμβάνει ρίσκο πρέπει να ξέρει και τι γίνεται...]
Έτοιμη να συναινέσει για το ευρωομόλογο, εμφανίζεται η γερμανίδα καγκελάριος, Άγκελα Μέρκελ, με την προϋπόθεση να υπάρξουν δεσμεύσεις για παρέμβαση στους προϋπολογισμούς των "άτακτων χωρών".

ΕΕ: Τα γυρίζει μερικώς για τις υπογραφές

"Εμείς δεν είπαμε ούτε ποιοι πρέπει να υπογράψουν, ούτε τι πρέπει να υπογράψουν. Είπαμε μόνο ότι πρέπει να υπάρχει ρητή γραπτή δέσμευση που θα ισχύει και μετά τις εκλογές. Και όλα αυτά τα είπαμε μετά από αίτημα του Eurogroup"  δήλωσε ο εκπρόσωπος του Ρεν στις Βρυξέλλες, Α. Αλταφάζ. Έτσι γίνεται ακόμα μια φορά ξεκάθαρο ότι τα πάντα ξεκίνησαν απ' το Eurogroup όπου προφανώς ο Μπένυ τους είπε να ζητήσουν και την υπογραφή Σαμαρά... και οι Ευρωπαίοι έπαιξαν το παιχνίδι του, το οποίο μάλλον αρχίζουν να αναγνωρίζουν ότι είναι αδιέξοδο. Δείτε και τις σχετικές δηλώσεις: